Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Plzeň - Slavia 1:1

Slavia v Plzni ztratila další dva body, opět tomu napomohlo podivné rozhodnutí rozhodčího. Slávisté navíc dohrávali bez dvou vyloučených hráčů.

Sestava: M. Kozáčik - K. Kratochvíl (23. S. Vlček), M. Latka, M. Suchý, M. Zbončák - M. Krajčík, P. Gedeon (63. P. Zábojník), L. Jarolím, D. Švento - K. Piták, T. Pešír (50. D. Hubáček)

Gól: 11. Krajčík

Slavia si dnes jela do Plzně pro první body z venkovního utkání, na přípravu měla reprezentační pauzu. Hned na začátku nás lehce mohlo překvapit nasazení Pešíra s Kratochvílem.
 
Domácí začali aktivně, ale již v 6. minutě je čekala první studená sprcha. Po tvrdém faulu na Jarolíma byl vyloučen Svátek. V 9. minutě využil chyby obránce Švento, zatáhnul míč do vápna a přihrál Pešírovi, jehož střelu z voleje gólman vyrazil na roh. Na gól jsme nečekali dlouho, o minutu později se hned čtyři slávisté řítili na branku, Piták rozehrál napravo na Krajčíka, který přesně zamířil po zemi ke vzdálenější tyči – 0:1.  Domácí se nevzdávali, o chvíli později obrovskou šanci nadvakrát eliminoval Kozáčik, který byl domácím Bednářem tvrdě atakován kopačkou do hlavy. Z následného rohu Plzeň opět zahrozila. Ve 20. minutě přišla další šance domácích, naštěstí přestřelili. Na hřiště brzy přišel Vlček, který vystřídal Kratochvíla. Hrajeme na tři obránce. Vlček se hned zapojil do rychlé akce, zpětnou přihrávkou našel Pešíra, který pálil z voleje mimo. Ve 36. minutě po autovém vhazování hlavičkoval plzeňský Pilař vedle tyče. Po chvíli už musel Matúš zasahovat, střelu domácích lapil. Na druhé straně pálil Krajčík. Do zakončení se dostal i Vlček, střílel ale mimo a když i Pitákova střela po centru Pešíra byla zblokována, šlo se do šaten. Slavia měla míč v držení pěkných 72% prvního poločasu.
 
Druhý poločas nezačal vůbec dobře, hned na začátku dostal druhou žlutou kartu za stažení protihráče Zbončák, síly na trávníku se tak vyrovnaly. Na hřiště se tak díky tomu dostal Hubáček. V 60. minutě se po akci Šventa dostal k míči Piták, jeho střelu obránci zblokovali. Na hřišti již v tuto chvíli pobíhal exslávistický útočník Robert Vágner. Šanci ukázat se mu dal chybující Suchý, Vágner pálil nad. V 72. minutě právě Vágner dopravil míč do sítě, ale rozhodčí předtím správně odpískal ofsajd. Podobné štěstí jsme již o minutu později neměli, rozhodčí odpískal penaltu proti Slavii a Suchému ukázal červenou kartu. Ani v televizi však nebyl kontakt našeho hráče s plzeňským útočníkem vidět. Vágner penaltu proměnil – 1:1. V 87. minutě měl stejný hráč na hlavě vedoucí gól, naštěstí mířil vedle. Na druhé straně po Krajčíkově akci Vlček trefil tyč, slávisté stále drželi míč, Jarolím krásnou střelou trefil opět tyč. Obrovská smůla. Když svou šanci neproměnil Latka a na druhé straně Vágner, šlo se do šaten.
 
Tak snad příště.

Komentáře (41)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    vlada     před 19 lety 10.09.2005 17:03 |  
    0 0

    Penalta sice být neměla, měli jsme i smůlu, ale za takovýto výkon jsme si vítězství ani nezasloužili.Až na Krajčíka ze zálohy nezahrál nikdo. Snad se kluci dají do čtvrtka dohromady.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      (host)     před 19 lety 11.09.2005 10:43 |  
      0 0

      Tak co, jeste si myslite ze Pičák patri do repre?! ANI NAHODOU!!!! www.antislavia.wz.cz

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        vlada     před 19 lety 11.09.2005 16:37 |  
        0 0

        Jestli tam může být Poborák a Zelenka, tak už každý!!!

  2. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    (host)     před 19 lety 10.09.2005 17:39 |  
    0 0

    To bylo zas utrpeni!! Takhle prisernej fotbal sem uz dlouho nevidel, nevim co ten komentator na Nove tam blabolil o nadstandardnim vykonu,ach boze! Ve ctvrtek sem chtel jit na pohar, ale opet me hosi utvrdili, ze je plno jinejch prijemnejsich veci jak stravit ctvrtecni vecer,heh. Pep

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      vikingzlipy (přítel SN)     před 19 lety 10.09.2005 19:51 |  
      0 0

      a když tam nepůjdeš, tak si myslíš, že budou hrát líp??? naopak, když lidi budou chodit a fandit a hnát tým dopředu tak by se výsledky mělki dostavit

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        (host)     před 19 lety 10.09.2005 22:11 |  
        0 0

        Ne to si nemyslim, ale ver tomu ze i kdyby byl plnej stadion tak s mancaftem, kterym nyni Slavia disponuje toho o moc vic nedokazes, bohuzel...:o((( Je to spatnym vedenim mrzi me ze to plno lidi nechce videt! Zdravi Pepa C.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          (host)     před 19 lety 11.09.2005 09:45 |  
          0 0

          Takže ty budeš chodit na Slavii jen když se bude pořád vyhrávat? Ty jsi teda fanoušek. S vedením taky nesouhlasím, ale pořád jen brečet a nadávat na vedení a na hráče k ničemu nevede. Kdyby byl plný stadion na každé domácí utkání, tak nejen že by hráči hráli lépe, ale hlavně by na tom byla celá Slavia ekonomicky lépe. Jde to totiž ruku v ruce - vstupné, vyšší zisky z fan předmětů, větší zájem médií, více sponzorů. Tak hybaj na Strahov. Luboš

          • Re: Plzeň - Slavia 1:1

            (host)     před 19 lety 11.09.2005 10:45 |  
            0 0

            Ale kdo tady mluvil o vyhravani,cti poradne ty prispevky!! Tady jde o predvadenou hru,vzdyt tohle neuvidis ani v okresnich soutezich. Jarolim prenasi hru tim zpusobem, ze to zakopne na tribunu. Krajcik, to lepsi borec, ten to alespon udrzi na hristi a "pouze" se pri vyslani pasu zapomene podivat, ze vpredu nikdo neni, a tak sporadne odevzda balon souperi. Jestli se ti to libi chod na ten fotbal nikdo ti v tom nebrani. A k te druhe casti prispevku to snad nema cenu se ani vyjadrovat..ano pokud by byl plny stadion tak by hraci hrali lepe,asi by jim to pozdvihlo sebevedomi, ale jelikoz jejich vykonnost je znacne limitujici, dal jak k prumernemu ligovemu vykonu bychom se s timto kadrem nedostali. Slavia byla diky vedeni pasovana do role vychovavatele dorostencu a s tim se proste nemuzu smirit:o( No a co se tyce toho vstupneho, tak z toho zaplati mozna ty autobusy co maji pronajate na kazdy ligovy zapas. Tak asi tak to vidim,Pepa

            • Re: Plzeň - Slavia 1:1

              (host)     před 19 lety 12.09.2005 09:54 |  
              0 0

              No myslim, ze tenhle kadr ma na vic, nez prumerny vykon.
              Bohuzel na fotbal na Strahov na ligu nikdy plny dum neprijde. Mozna tak na derby a to by museli ty nasi sulini hrat jinak. Sorry, ale vse je o vykonu fotbalistu, kdyz budou hrat poradne, prijde vic lidi a o tom to je, nikdy ne naopak..
              Jak se hraje pred plnym domem a o miliony nam predvedli borci s Andrlechtem.

              • Re: Plzeň - Slavia 1:1

                (host)     před 19 lety 12.09.2005 09:55 |  
                0 0

                To jsem psal ja - Ghost

                BTW ve ctvrtek jsem taky chtel jit, ale tuhle bidu za 200 fakt nemusim

  3. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    (host)     před 19 lety 10.09.2005 20:03 |  
    0 0

    Tak sem si pravě schválně dival na všechny večerní zprávy. Podle Primy a Ct byl pad na penaltu nafilmovany podle Novy Suchy "nestastne zavadil" nu o něčem to svědčí ;)

  4. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    (host)     před 19 lety 10.09.2005 20:40 |  
    0 0

    Na rozhodcicho bych nic nesvadel fakt je, ze sme hrali tragicky a hraci prvni polocas po tom vylouceni odchodli az na vyjimky jako je Krajcik! Takovyho soupere jako je Plzen a navic v 10 proste musime valcovat! Zboncaka s Vlckem uz nechci na hristi videt, prvni udela hovadinu nejvetsiho kalibru tak doufam, ze mu to daj poradne sezrat a ten druhej muze rozhodnout a z malyho vapna trefi pres celou sirku brany tyc! To uz opravdu nevim co vic by chtel! Bohuzel hraci,ktery by to meli tahnout jsou spatny zejmena Jarolim a Gedeon:-/! Naopak dobre hrajou Krajcik, Suchy a Latka, Svento je zatim nevyrovnany!
    Jako fakt me dneska nas.ali!

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      PetCC     před 19 lety 10.09.2005 22:41 |  
      0 0

      Bohužel, Švento byl dneska špatnej, to jak zazdil protiútok 5 na 2 bylo trestuhodný. To se pak těžko dá vyhrát.

  5. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    (host)     před 19 lety 10.09.2005 22:31 |  
    0 0

    Je tu hodně negativních rakcí na výkon, ale mě to zas tak špatný nepřišlo. Akorát to chce větší důraz ve vápně a střelce. Musej prostě investovat a koupit nějakýho hráče, co se umí trefit do brány, Pešír zatim nic moc, Vlček je pouze do brejků a Fořt kterýmu jsem ještě loni věřil, že tim střelcem bude, zklamal . Gedy, ani Piták nemají optimální formu,Lukáš Jarolím je čitelnej a málo improvizuje, snad to s Corkem bude lepší. Radost mi dělá Suchý a částečně i Krajčík, ten by měl však zkvalitnit hru do zadu. Body scházej, ale doufám, že Ležku nenapadne nějaká blbost, jako výměna trenera. Lordedmund

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      GeorgK (přítel SN)     před 19 lety 10.09.2005 23:06 |  
      0 0

      Tak to nehrozi jelikoz jsme svorc:)

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      (host)     před 19 lety 11.09.2005 00:07 |  
      0 0

      Zmenu trenera rozhodne ne. S tim, ze to nebyl spatny vykon nesouhlasim. Beru vsechno, ale hrat za Slavii bez bojovnosti to fakt ne.
      socolik

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      (host)     před 19 lety 11.09.2005 12:32 |  
      0 0

      Ano, Suchý je fajn, ale ne jako střední obránce! Je strašně malej a navíc zbrklej, což nemusí tolik vadit v záloze, ale v obraně to je horší. Proč nehrál Zábojník od začátku, vždy? nám tam běhají samý pidižvíci. Jen Latka umí hlavičkovat a to je vlastně náš veliký problém, že nemáme hlavičkáře. Soupeřům stačí nakopávat míče do vápna a něco jim musí vyjít, když vyhrají většinu výškových soubojů.

  6. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    gary     před 19 lety 11.09.2005 01:24 |  
    0 0

    Tak utkání v Plzni máme za sebou .Zápas to byl pěkný ,teda na partu lidí kteří se jeli podívat na exkursi Plzeňského pivovaru a poté si dali fotbálek s místními vyznavači pivečka.
    Přitom zápas se začal vyvíjet velmi příznivě. V první půli jsme se dostali do vedení a Plzeň hrála velmi špatně. Jenže jak už je ve Slávii zvykem naši hráči chodili v málo lidech do útoku a útočné akce nebyly dohrávány s důrazem. Opět se ukázalo, jak citelně nám chybí útočník!!!
    Chápu ,že do Slávie přišli průměrní hráči ,ale náš tým hraje příliš profesorský fotbal bez překvapení a nasazení. Pokud budeme takto pokračovat, čekají nás velké problémy i s dobře bránícím Cork City.
    V poločasovém rozhovoru pan Puček hovořil o možném odchodu či hostování Pavla Fořta do Plzně. No výměně za takového Limberského bych se vůbec nebránil a ještě bych přidal navrch mladého Jarolíma.

  7. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    gary     před 19 lety 11.09.2005 01:35 |  
    0 0

    Ještě bych chtěl dodat ,že rozhodčí byl opět příšerný. Nepřesnosti sice rozděloval na obě strany ,ale vrcholem byla vymyšlená penalta.
    Sice na rozdíl od ostatních nevidím hlavní příčinu ztráty bodů v rozhodčích ,ale už mne ty jejich prasárny nebaví.
    Prvním úkolem pana Pučka a vůbec všech lidí ,kteří se motají kolem fotbalu, by mělo být zavedení VIDEOROZHODčÍHO !!!!!!!!!! I když pochybuji ,že právě spousta rozhodčích, (kteří tak rádi baští kapříky ) kteří se po skončení kariéry dostávají do všemožných funkcí ve fotbale , by nějak zásadně bojovali pro zavedení takovéto změny v pravidlech.
    Potom by snad již nedocházelo k tak hrubým chybám ,které ničí fotbal.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      jipeslav (přítel SN)     před 19 lety 11.09.2005 08:40 |  
      0 0

      Ten videorozhodčí je nutnost, musel by se však používat pouze ve sporných gólových a penaltových situací. Aby se moc nekouskovala hra. Zajímalo by mně, jestli má některý z kandidátů na předsedu čMFS zavedení videorozhodčího v plánu. Koště určitě ne. Škoda, že není nějaká větší organizovanost fanoušků všech klubů, potom by bylo možná možné prosadit videorozhodčí do našeho fotbalu. Třeba pomocí peticí, v krajním případě bojkotováním zápasů apod. Jenže to je utopie, diváci se kolikrát nedohodnou ani ve vlastním klubu, na tož pak napříč celou ligou. Je potřeba, aby konečně byl zvolen takový předseda fotbalového svazu, který bude mít zájem a sílu naš domácí fotbal očistit od neschopnosti a korupce.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      (host)     před 19 lety 11.09.2005 18:25 |  
      0 0

      Potíž je v tom, že videorozhodčího by musel schválit nějaký hodně konzervativní výbor při FIFA. Schválili sice čipy do míčů, ale jen proto, že za tím stály zájmy firmy Adidas. Podstatně jednodušší je zavést řešení jako bylo na MS v Koreji - obrovské obrazovky a na nich promítat replay.
      Tantalos

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      GHOST     před 19 lety 12.09.2005 10:07 |  
      0 0

      Joo, tak pod toto se podepisu. Videorozhodci by klidne stacil az po utkani. Reklo by se, ze penalta byla nafilmovana a hrac by dostal x zapasu trest. Jiny fauloval a dostal by po zapase cervenou kartu, pripadne 1x, 2x, 3x zlutou kartu.
      Pak by si to priste rozmysleli, filmovat pentli

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      (host)     před 19 lety 12.09.2005 15:47 |  
      0 0

      Prvním úkolem Pučka a spol. ve Slavii by nemělo být zavádění videorozhodčích apod., ale přistoupení na hru, která se v současnosti v českém fotbale hraje - prostě jak se říká "jít do rozhodčích" - vytvořit na ně tlak, využít kontakty apod., protože to, co se děje, už není v mezích nějakých náhodných chyb... Z bodů získaných pomocí/chybou rozhodčích jsem nikdy žádnou velkou radost neměl, ale když vidím, jakým způsobem se k bodům dostává Plzeň, Kubíčkova Olomouc nebo Hrdličkovy Teplice, tak už je mi to jedno. A jedinou možností tak zůstává přistoupit na jejich způsob boje.

      Slavii tenhle ročník rozhodčí okradli (jiné slovo mě nenapadá) o 7 bodů - dva s Jihlavou (100% penalta na Fořta), tři v OL (víme všichni) - obojí je dílo Královce, a v sobotu dva body v Plzni díky čuřínově penaltě... beru, že Slavie svým výkonem v Plzni k té ztrátě výrazně pomohla, ale vyrovnání přišlo z penalty, která prostě neexistovala a to nemá s výkonem nic společnýho. Překvapili mě i někteří novináři (např. LN), kteří se nebáli nejen pochválit čuřína za vyloučení Svátka po likvidaci Jarolíma, ale upozornili i na neskutečnou prasárnu Limberskýho, kterej schválně nakopnul Krajčíka v úrovni kolen a následně zahodil míč - další červená, kterou však již čuřín neměl odvahu písknout... za to neexistující penaltu zapískal bez váhání. Podávat protesty komisi, který šéfuje další povedená figurka Melichar, vyznívá naprosto do prázdna (viz. Královcův třízápasový trest). A pak se všichni pozastavují nad 12. místem v tabulce... bohužel dost lidí, kteří o dění v českym fotbale rozhodují, tam Slavii přesně chtějí mít a kecy o ubrečenosti jim k tomu jenom pomáhají.


      Pokud Slavie nijak nezareaguje a nechá se v podstatě beztrestně "řezat" při každym zápase venku, nevím proč bych si měl nechat kazit víkendy nechutným divadlem v podání nějakých Královců a čuřínů v režii Kubíčků a spol.

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        (host)     před 19 lety 13.09.2005 12:30 |  
        0 0

        Vždy se zhrozím když toto někdo napíše. Místo toho ,aby se situace řešila, voláme ještě po větší korupci.
        Naopak si myslím ,že angažování Pučka nám spíše uškodí. Rozhodčí na nás budou naopak přísnější, poněvadž se budou bát, aby nedocházelo k řečem, že je zpracoval Puček.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          (host)     před 19 lety 13.09.2005 14:00 |  
          0 0

          Samozřejmě, že angažování Pučka může Slavii uškodit tím, že se rozhodčí budou bát cokoliv písknout... ale v Olomouci ještě žádný Puček nebyl a to, co se tam dělo, nebylo normální (horší snad byl jen zářez Jirků v derby ještě v Edenu).

          Ale bojovat proti korupci a řešit situaci nelze v prostředí, kde na tom nikdo nemá zájem - pokud někdo půjde proti většině, skončí špatně (viz. Klusáček, kterej to před lety vytáhnul), zrovna tak špatně skončí Slavie (koukni se na tabulku)... se současnym složením Výkonnýho výboru a komise rozhodčích se prostě proti jít nedá... co si koupíš za to, že bude Slavie čestná? Nic... novináři budou psát posměšný články o 12. místech, Drulák povede svoje řeči o ubrečencích a Peltové, Kubíčci a Hrdličkové se budou smát...

  8. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    japhy     před 19 lety 11.09.2005 02:50 |  
    0 1

    Bože, to byla tragédie. Hráli úplný kulový, většinu soubojů prohrávali a Plzeň nás i v deseti přehrávala. Pěkných 72%- to jo, ale pět metrů před půlkou, co? Prakticky celej zápas odchodili. Hodně tragickej byl Jarolím ml. Nevymyslí žádnou kolmici, žádnej přesnej pas, na narážečky to taky není, prostě myšlenku tomu nedá. Snad kdokoliv by na jeho místě dneska zahrál líp. Jo, a k tý penaltě. Nevím, jestli byla nebo ne, ale pořád to byl útok 2 proti 5, tak jak ho můžou nechat za sebou, to nepochopím? Odfliknli celej zápas, tak to maj.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      (host)     před 19 lety 11.09.2005 07:51 |  
      0 0

      Naprosty souhlas!!!

  9. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    (host)     před 19 lety 11.09.2005 13:18 |  
    0 0

    Zbončák je hlupák!!!

  10. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    Sir     před 19 lety 11.09.2005 15:06 |  
    0 0

    Je fakt,že k optimálnímu výkonu tohle mělo hodně daleko...,ale na druhou stranu když se podívám zpětně na všech 5 ligových zápasů,tak podle mě není v lize zatím větší smolař než tým Slavie(a? už to jsou diskutabilní výroky rozhodčích nebo koncovka)snad už máme pro tuhle sezónu vybráno a přikloní se k nám i trocha štěstíčka!

  11. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    martin (přítel SN)     před 19 lety 11.09.2005 15:21 |  
    0 0

    Slavia by měla dát zase stížnost za tu penaltu, aby Suchý nedostal žádný trest. Zároveň by měl hráč Plzně Fillo dostat trest tak 3 zápasy za nesportovní chování. Slávie musí kolem toho dělat humbuk, protože zařezávají pořád jenom nás - Teplice, Olomouc, Jihlava, Plzeň. To už není normání!

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      japhy     před 19 lety 11.09.2005 21:21 |  
      0 1

      No, nevím, jak moc nás chtěl rozhodčí zaříznout po tý červený hned na začátku. Že si to potom, s prominutím, posereme sami, to je už jiná věc. Např. Zbončák, že. A vůbec neochota hrát, kombinovat, běhat, tlačit je, aby si nemohli přihrát, nic...

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        martin (přítel SN)     před 19 lety 11.09.2005 22:43 |  
        0 0

        bez ohledu na náš výkon, myslíš že ta penalta byla? Myslíš že se Filla Suchý dotknul? Bylo to na červenou? Bylo to poprvé, co Slávii sudí poškodil? To mně vadí.

        • Re: Plzeň - Slavia 1:1

          GeorgK (přítel SN)     před 19 lety 12.09.2005 07:48 |  
          0 0

          Ja osobně se domnívám že nebyla, nedotkl se. ?ervenou ovšem , jelikož faul pisknul, dostat musel. A že nás řežou? Ja si už zvykám u nás to jiné nebude. Ber to tak že od nás nic nekápne tak se musím vyjít vstříc jiným.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      (host)     před 19 lety 12.09.2005 09:34 |  
      0 0

      Se stížností neuspějem, navíc se za to platí. Malinké brnknutí o patu tam bohužel bylo a nikdo se nebude ptát zda úmyslné či nikoli. červená je zbytečně přísná jeden trest ve formě penalty je určitě dostačující. Že nás beztrestně řežou je fakt. Jiné naopak preferují a pak jsou všichni jakoby překvapení jak vypadá tabulka. Ale takhle jí právě všichni chtějí mít. Samozřejmě se Spartou v čele, ale to je jen otázkou času. My jim však jdeme na ruku, protože máme moc špatný tým. Lukáš Jarolím to je velké zklamání a Gedeon po těžkém zranění už nikdy nebude tím co byl. A to jsou hráči, na nichž by měla být hra postavena. A oni zatím přesně nepřihrají balon, což je ale základem fotbalu. Co s tím ? Překonat to bojovností, jinak se to zvládnout nedá. Nelze čekat, až se vrátí forma z poměrně vydařené přípravy !

      • Re: Plzeň - Slavia 1:1

        martin (přítel SN)     před 19 lety 12.09.2005 12:25 |  
        0 0

        Včera v pořadu čT Dohráno po rozboru té penaltové situace tvrdili, že si Fillo zakopl o patu sám a Suchý sám tvrdil, že si dával hodně velkej pozor, aby se ho ani nedotknul. Jinak souhlasím, že jsme i tak měli vyhrát. Hlavně aby někoho nenapadlo dát pryč Fořta, postavil bych ho proti Corku.

  12. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    (host)     před 19 lety 13.09.2005 08:54 |  
    0 0

    Ne není to o penaltě, o rozhodčích a tak..problém je v nás..teda v našem klubu..prostě jsme chtěli hrát ligu mistrů s levným mančaftem a jako už poněkolikáté tak příprava spočívala v rozebrání týmu a nepovedených posilách..Kdyby Jarolím nebyl syn trenera tak by si nemohl hrát na špílmachra ve Slávii..bez obrany a bez útoku se to také hrát nedá..

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      (host)     před 19 lety 14.09.2005 14:23 |  
      0 0

      Je to smutné ale přesně tak to je.

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      (host)     před 19 lety 14.09.2005 14:23 |  
      0 0

      Je to smutné ale přesně tak to je.

  13. Re: Plzeň - Slavia 1:1

    mart     před 19 lety 13.09.2005 14:03 |  
    0 0

    .... nevite nekdo (nebo Richi) jak to vypada s tim Victorinem,Zahalkou... a tim Koziakem?? ?? ...jestli jo, tak se podelte!mart

    • Re: Plzeň - Slavia 1:1

      mart     před 19 lety 14.09.2005 16:46 |  
      0 0

      ...takze nic, co? Nevadi, mam dobrou zpravu. PHILIP IFIL 19 lety obrance Tottenhamu a mlade anglicke reprezentace, ktery byl v hledacku SLAVIE skutecne odchazi z Tottenhamu na 3 mesicni HOSTOVANI !!!! .... ovsem ne do Slavie, ale do druholigoveho Millwalu :-(, dobry, co? Tak zase jeden co k nam malem prisel. Zdravi mart.