Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Teplice - Slavia 1:0

Slavia dnes z Teplic nepřivezla ani bod, když po sporné penaltě domácí vyhráli 1:0. Začátek ligy se tak vůbec nevydařil.

Slávisté v nedělním deštivém odpoledni vyjeli do Teplic napravit bodovou ztrátu z prvního domácího utkání, ale jak už to tak bývá, vše dopadlo úplně jinak. Nastoupili jsme ve stejném rozestavení jako v Bruselu, jen vinou nemoci Gedeona se do středové řady postavil Latka, jehož v obraně nahradil Zábojník, kapitánskou pásku navlékl Piták.

Jak se dalo očekávat, do zápasu vstoupili aktivněji domácí fotbalisté, které navíc celý zápas podporoval více než deseti tisíci fanoušky zaplněný stadion. Ti jistě byli spokojeni z několika závarů před naší brankou, jen náhodou žádný neskončil gólem v naší síti. Na druhé straně zahrozil pouze Piták pomalou hlavičkou do břevna. Klíčový moment nastal ve 34. minutě, kdy byla odpískána penalta po údajném faulu Kováče při hlavičkovém souboji. Kozáčik málem Verbíře vychytal, ale mokrý míč byl evidentně proti.

Během druhé půle trenér Jarolím změnil rozestavení a začali jsme hrát na dva útočníky, na hřiště se podíval Pešír s Fořtem. A hned začala být Slavia lepším mužstvem a dostávala se do náznaku šancí. Střelecký den bohužel neměl Piták ani Jarolím, kteří několik dobrých možností ke střelbě zahodili. To samé se nepodařilo Kováčovi a když rozhodčí přehlédl faul ve vápně na Pešíra, tak jsme se vraceli z Teplic smutní a lehce naštvaní. Pozitivem je to, že hra mužstva nebyla rozhodně špatná a až se kluci ještě více sehrají, Piták se dostane do formy a zapracují na koncovce, tak by to příště mohlo dopadnout úplně jinak.

Teplice - Slavia 1:0 (1:0)
Sestava Slavie:
M. Kozáčik - I. Kováč, P. Zábojník, M. Holeňák, M. Zbončák - K. Piták, M. Suchý, L. Jarolím, M. Latka (55. P. Fořt), D. Švento (70. T. Hrdlička) - S. Vlček (46. T. Pešír)
Branka: 34. P. Verbíř (pen.)

Komentáře (25)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Teplice - Slavia 1:0

    Markus     před 19 lety 14.08.2005 20:22 |  
    0 0

    Ač nerad, tvrdím že výsledek odpovídá našim současným možnostem, při troše štěstí uhrajeme v podobném zápase příště remízu. Hráči nejsou sehraní, to jim bude trvat ještě mnoho zápasů. Dále uvidíme jaký je Karel Jarolím trenér mimo zápasy, co dokáže hráče naučit. Hráče máme mladé, nadějné, je tam velký potenciál. Vedení dovedlo situaci Slavie tam co je, jsme svědky budování nové Slavie a nemůžeme požadovat abychom porazili takový týmy jako jsou Teplice, Sparta a další zkušené týmy kde se vedení klubu mnoho let snaží zvyšovat kvalitu celého týmu a je ochotno dostatečně investovat ... Slavie je teprve na začátku cesty.

    • Re: Teplice - Slavia 1:0

      vlada     před 19 lety 15.08.2005 19:25 |  
      0 0

      K tomuto názoru není co dodat. 100% souhlas!!

  2. Re: Teplice - Slavia 1:0

    (host)     před 19 lety 14.08.2005 20:55 |  
    0 0

    Zápas jsem neviděl, ale podle informací, co jsem dostal od známého, to byl pěknej zápas a v druhé půli jsme byli lepším mužstvem. Já vidim problem ve dvou věcech 1. Chybí střelec. Kanonýr, který by tam něco uklidil i v případě, že se mužstvu moc nedaří. 2. Chce to ještě trošku času na sehrání mužstva. Kde vezmeme kanonýra to fakt netušim. Ivana určitně neni kanonýr, kterýho potřebujeme na trhu bnikdo takovej neni. Možná se zase vzchopí Vlček, Pešír, nebo Fořt. Možná bych vyzkoušel černýho z "B". Prohry v Teplicích je škoda, ale my hrajeme vyšší hru. Uspět s RSC to je to hlavní.LordEdmund

    • Re: Teplice - Slavia 1:0

      Markus     před 19 lety 14.08.2005 21:11 |  
      0 0

      Nemyslím si že by si Slavie mohla dovolit kanonýra o kterém mluvíš, hráče typu Roonyho který si vezme na půlce balón, probije se sám před branku soupeře a vsítí gól. Vlček, Fořt, Pešír, to jsou všechno kvalitní útočníci, ale nejsou sólisti. Když bude tým sehraný, budou vědět kam si mají naběhnout a kde mohou očekávat přesnou přihrávku nebo centr, pak se dočkáme častých gólových šancí a snad i gólů.

    • Re: Teplice - Slavia 1:0

      (host)     před 19 lety 15.08.2005 21:07 |  
      0 0

      Máme jediného koncového hráče, a to je Fořt. I když je někdy zoufalý, je to opravdu jediný hráč pro velké vápno. Musíme se naučit na něho hrát, nic jiného nezbývá. Souhlasím s tím, že černý by měl dostat šanci - nejraději rovnou proti Anderlechtu. Jinak máme ještě jednu možnost - převychovat na koncového hráče Latku, je dost tvrdý a hned tak někdo ho nepřepere. Hotového koncového hráče jinak v čechách nekoupíš, všichni jsou vyprodaní. Kéž bychom si mohli půjčit někoho od Tottenhamu
      Tantalos

  3. Re: Teplice - Slavia 1:0

    (host)     před 19 lety 14.08.2005 20:56 |  
    0 0

    Na fotbale jsem byl a tvrdím, že výkon zase tak špatný nebyl. řekl bych to tak, že mezi šestnáctkami jsme hráli velmi dobře, ale jak v našem, tak teplickém velkém vápně jsme totálně propadli. Ale i přes toto a přes špatný výkon rozhodčího jsme se dostali do dostatečné ho počtu šancí, leč jako obvykle...

    • Re: Teplice - Slavia 1:0

      Dobi     před 19 lety 15.08.2005 09:29 |  
      0 0

      Souhlas, podrobněji se vyjadřuji jinde. Mezi šestnáctkami jsem byli fakt dobří. Velkou nadějí je pro mne Švento a Suchý, jen se otrkat, potřebný je návrat Gedeona a Švícka. Zůstávám optimistou, nějak té smůly bylo dost. Ale na druhou stranu tvrdím, že štěstíčku se musí jít naproti!!!! Ale bude dobře.

  4. Re: Teplice - Slavia 1:0

    (host)     před 19 lety 14.08.2005 21:38 |  
    0 0

    Mám takový zlý pocit, že dneska by v Teplicích dopadlo lépe béčko, ale kdo by nastoupil proti čáslavi? Jakkoli se mi líbí hráči jako Švento a Suchý, nestavěl bych je ke dvěma těžkým zápasům za sebou během pouhých čtyř dní. Na anglický režim nejsou zvyklí a většina nových potřebuje skoro celou sezónu, aby si na takový režim zvykla. Totéž platí o Kováčovi, kvůli jehož nezkušenosti jsme prohráli. Je správné, že trenér žádá od hráčů hodně, ale nemá to přehánět.
    Těm, kdo by ale chtěli stahovat kalhoty, připomínám, že brod je ještě daleko. Rozdíl mezi námi a Spartou je v rozhodčích. Nám nepískli faul na Fořta proti Jihlavě, ale za to dali tři body Teplicích za chybu Kováče. Naopak Sparta dvakrát vyhrála hodně podivnými penaltami. Melichar je z Teplic a zdá se, že je to ještě větší gauner než Brabec. Kdyby soudci byli féroví, mohla mít Slavie o tři body víc a Sparta o čtyři méně. Jenže svinstvo panuje ve svazu a jeho nejužším vedení, v němž sedí i sám velký Leška.
    Tantalos

    • Re: Teplice - Slavia 1:0

      mart     před 19 lety 14.08.2005 23:46 |  
      0 0

      ...tak taky jednou musim souhlasit. Druha veta Svento, Suchy a Kovac..... Svento je hrac pro druhy polocas ( aspon prozatim - myslim, ze by mohl bejt nakonec HODNE dobrej, ale taky si potrebuje na mancaft zvyknout), Suchy by asi nehral, kdyby byl Gedeon, Kovac - tak tam opravdu nevim ---- no a to o tech rozhodcich bych nerad komentoval. Zdravi mart

    • Re: Teplice - Slavia 1:0

      (host)     před 19 lety 15.08.2005 17:01 |  
      0 0

      V jiném článku se zmiňuji o staré gardě, byl tam s nimi i Lubas. O poločase jsem se s ním chvíli bavil a on mě "pobavil". Když jsem se ptal na penaltu na Spartě odpověděl ve smyslu cituji: Díváte se na bundesligu? Tam jsou rozhodčí ještě horší a penalta byla. Za to sklidil smích svých kolegů ze staré gardy. To je názor čelního představitele čMFS!! Och jaká ostuda.....Vůbec nic se nezměnilo afera neafera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Re: Teplice - Slavia 1:0

    (host)     před 19 lety 14.08.2005 21:48 |  
    0 0

    Hubaček
    Na zapase jsem byl a kdo tvrdí že jsme zahráli dobře tak je blázen.Za celý yápas jsme nevystřelili mezi tyče.Suchy hrál dobře za to pan Piták no stím to jde hodně z kopce,špatný výkon.Kozáčik nejistý,penaltu mohl chytit.Musel by se stát zázrak na který čekám už čtyři roky aby jsme konečně začali hrát fotbal.Jinak Teplice taky dost mizerný.Střela na branku jen ta penalta.Prostě bída.

  6. Re: Teplice - Slavia 1:0

    (host)     před 19 lety 14.08.2005 22:03 |  
    0 0

    Tak mě napadá k tomu Pitákovi. Je opravdu dost zalezlej, ale jestli to nemůže být tím, že mu zezadu nikdo nepřihraje. Kováč totiž moc konstruktivní není, už se těším na Švece, s tím mu to docela klapalo. A proti Suchýmu toho dneska moc říct nemůžu, vyhrál spoustu soubojů a rozhodně patřil k tomu lepšímu.

  7. Hodnocení očima Richiho

    Richi (admin)     před 19 lety 14.08.2005 22:09 |  
    0 0

    No musím říct, že jsem zklamán. Hráči předvedli hodně špatný výkon. Zklamali mě někteří hráči.
    Švento - Dnes mu to nešlo, kazil přihrávky a když už se probojoval do vápna, tak místo střely z výhodné pozice volil nahrávku, jenže to provedl pro spoluhráče tak složitým způsobem, že zakončení šlo mimo tyče. Snad dvakrát či třikrát měl zakončovat.
    Kováč - No bída. Vše mu dlouho trvalo, po zisku balonu se rozmýšlel co udělat a často před přihrávkou nějaký hráč Teplic vlítl k nohám a zblokoval to. Navíc byl u penalty, i když nevím, jak to bylo přesně.
    Piták - Poslední dobou se mu nedaří, jeden na jednoho mu to nevychází, v koncovce nejistej, nahrávky taky nejsou dobrý.
    Tihle hráči mě asi nejvíce zaujali, ale i další hráli špatně. Nevystřelili jsme mezi tyče, což je bída. A nebyli jsme aktivní. Soupeře jsme zavřeli až v závěru. Rozhodčí byl taky domácí, jednu penaltu pro nás měl písknout.

    • Re: Hodnocení očima Richiho

      Urbie     před 19 lety 14.08.2005 22:51 |  
      0 0

      Souhlas, jednou tam tuším 3vento měl dobrou střelu, která kdyby nebyla zblokován, takletěla do brány, ale jinak... ani jednou pořádně neobešel protihráče narozdíl od středečního zápasu kdy si je dával všechny s prstem v nose. Jinak si taky myslím, že jednou ze záporných postav v utkání byl bylon. Měl (alespoň na dálku se mi to zdálo) naprosto hladkej povrch a v tom dešti klouzal jak pominutejm, ale to není omluva.

  8. Re: Teplice - Slavia 1:0

    (host)     před 19 lety 15.08.2005 00:53 |  
    0 0

    Tak ja osobne nechapu,proc sme hrali na jednoho utocnika... Tady to je proste zapas a nehraje se to na odvetu,tak proc hrat takhle... to zaprve... zadruhy se mi moc nezamlouval Latka ve stredu zalohy.. Moc mu to tam neslo a mam takovej pocit,ze se z nej uz stal stoper... Jinak k zapasu - nehrali sme moc dobre,ale zase takova tragedie to nebyla... Zapas hodne ovlivnila docela prisna penalta za faul Kovace.. Teplice se jinak do sanci moc nedostavali a hrozili jen ze standardek nebo kdyz nekdo udelal hrubku ( viz. kozacik a jeho "chytani" mice...) Co se tyce Pitaka,tak souhlasim s tim,ze se neprosazuje tolik jako driv,ale je tu hodne faktoru,ktery to ovlivnujou... Souperi se na nej zameruji - on je pro ne muz cislo 1 - ten kterej bude nejnebezpecnejsi,dale pak je na nem velka zodpovednost a to mu tak trochu muze svazovat nohy,ale s tim se s postupem casu urcite vyrovna... a posledni faktor a podle me nejdulezitejsi je to,ze hrajeme hrozne staticky... Dneska sme hrali na jednoho utocnika... Rozehravka odzadu byla pomala a na stojici hrace.. navic hraci ze stredu kdyz uz si konecne sebehli pro balon,tak ho vraceli dozadu zpatky.. tim zpusobili to,ze se teplice zformovali.. to ma za nasledek potom rozehravku do kraju zalohy,kde hraci jako pitak nebo svento prebiraji mic celem k vlastni brane... ukazte mi frajera,co s tim neco udela.. takovyho neznam... kdyz k tomu jeste prictu fakt,ze jarolim nehraje vubec primocare a dost casto nasi hru i ruznejma zaekavackama,klickama,pomalejma rozehravkama do stran a na krajni beky zdrzuje,tak se pak nedivim,ze to neni ten pitak na ktereho jsme zvykli... Je lehky nekoho kritizovat,ale je treba si uvedomit i okolnosti... Ja sem presvedcenej o tom,ze Pitak se do svy super formy zase dostane... Musi si zvyknout na tu novou roli klicoveho hrace a jednoho z nejzkusenejsich... A asi by se trosku mel i zmenit styl nasi hry.. mozna se na to hezky kouka,ale vyslednej efekt je nulovej..

    • Re: Teplice - Slavia 1:0

      (host)     před 19 lety 15.08.2005 01:32 |  
      0 0

      zapomnel sem se podepsat... kuczik :)

    • Re: Teplice - Slavia 1:0

      martin08     před 19 lety 15.08.2005 10:46 |  
      0 0

      pod tohle bych se podepsal taky.

    • Re: Teplice - Slavia 1:0

      (host)     před 19 lety 15.08.2005 21:23 |  
      0 0

      Ahoj Kuzciku a dík za zajímavé postřehy, alespoň jsem se dozvěděl co se asi odehrávalo na hřišti. Ten jeden útočník mě také překvapil, v případě remízy by to mělo i logiku ? Uvidíme až se kluci více sehrají. Hráli alespoň se stejným nasazením jako ve středu?

      • Re: Teplice - Slavia 1:0

        (host)     před 19 lety 15.08.2005 21:25 |  
        0 0

        Jó, ten nick! Galan.

        • Re: Teplice - Slavia 1:0

          kuczik     před 19 lety 15.08.2005 21:59 |  
          0 0

          Tak snaha a nasazeni se jim uprit neda.. Bojovali,ale proste nedali sance a ten rozhodci ten zapas vazne tou penaltou ovlivnili.. KDyz sem videl ten zakrok na Pesira,tak uz nevim,co chce piskat....

          • Re: Teplice - Slavia 1:0

            (host)     před 19 lety 15.08.2005 22:38 |  
            0 0

            Věřím tobě, ale slyšel jsem ohlasy, že to bylo před vápnem, ten Pešír? A Kováč prý použil obě ruce?

            • Re: Teplice - Slavia 1:0

              kuczik     před 19 lety 16.08.2005 13:33 |  
              0 0

              Tak to je jedno.. At to bylo pred vapnem nebo ne,tak to byla na toho Pesira normalni kosa... A co se tyce toho faulu Kovace,tak je pravda,ze Rilkeho pridrzel,ale zase bych to jako jasnou penaltu nevidel...

  9. Re: Teplice - Slavia 1:0

    Jacobs     před 19 lety 15.08.2005 02:18 |  
    0 0

    Jestli takhle budeme hrát hrát proti Andrlechtu tak se namá čeho bát

  10. Re: Teplice - Slavia 1:0

    (host)     před 19 lety 15.08.2005 16:26 |  
    0 0

    Zapas sem videl, byla to tragedie. Vubec nikdo od SKS nehral dobre. Takhle od Bruselu dostanem kotel....druha vec je, ze Teplice hraly jak banda devek, neustale simulovani, zdrzovani a faulovani. Kdybych byl rozhodci tak Postulka a Verbir by ani nahodou nedohrali. A rozhodci? to nema smysl ani nic psat

  11. Re: Teplice - Slavia 1:0

    Serf     před 19 lety 15.08.2005 21:48 |  
    0 0

    Zapas jsem nevidel, komentare precetl. Ano, je to bida, po 2 kolech skore 1:2 a 1 bod. Ale je to porad po 2 kolech. Uvedomme si, ze kolik hracu je v sestave novych? Slavie se meni a potrebuje cas. Kdyz nastoupil Beranek, vyhlasil dopredu, ze jaro bude sehravaci a budovaci - vsechno bylo v poradku a fanousci to prijali. Fungovalo to dobre. Mohl si neco takoveho pred 3. predkolem LM dovolit Jarolim? Fanousci by ho roznesli na kopytech! Je logicke, ze mysl hracu se ubira k LM, je to pro ne sance asi jako pro kazdeho z nas ziskat lukrativni zamestnani. Neomlouvam. Meli bychom vyhravat, ziskavat body, byt v tabulce vysoko. Kdo ale videl zapas s Anderlechtem, videl tam potencial, tedy alespon doufam. Ja ho videl, budoucnost Slavie - Suchy, Latka, Svento. Zustanme na zemi, podivejme se mesic, dva dozadu. Zamysleme se nad tim, o jakych posilach jsme uvazovali, ale opravdu - Holosko? Ivana? Kisel? Byli jsme radi za skutecnost! I proto vsechno jsem dnes zakoupil listky na odvetu predkola a verim. Jako vzdy verim! Ahoj na Strahove, verim v rekordni navstevu na poharove utkani.