Dnešní zápas ukázal, jak dokáže dát trenér dohromady tým pro ligu, když mu chybí čtyři klíčoví hráči. To, že Holeňáka na stoperu nahradí hráč béčka Jiří Studík a v záloze dostane šanci v základu Tomáš Hrdlička, se dalo čekat. Komplikace nastaly, když kvůli nachlazení nemohl do zápasu zasáhnout Václav Kouloušek, kterého ve své ligové premiéře nahradil dorostenec a reprezentant do sedmnácti let Marek Suchý.
První poločas žádné vzrušení nepřinesl, nehrál se nijak pohledný fotbal. Slávisté měli problémy s přesnou přihrávkou ze zálohy a finálním zakončením, ani Fořt ,ani Vlček nebyli dostatečně důrazní v soubojích s příbramskými hráči, kteří je dobře pokryli. Slávisté se dostali do větších šancí až po půlhodině hry, ve 34. minutě Vlček z pravé strany centroval do šestnáctky na nabíhajícího Pavla Fořta, míč na poslední chvíli odhlavičkoval Marcel Mácha. Hned za dvě minuty po standardní situaci Sedláčka hlavičkoval Fořt jen do brankové konstrukce. V první půli byla nouze i o střely na bránu, oba gólmani příliš práce neměli, ani jeden tým neměl herní převahu.
Ve druhé půli si slávisté vytvořili mírnou převahu, ale stále se nehrál vzrušující fotbal. Do obrovské šance se dostal Karel Piták v 70. minutě, když pronikl až do vápna, jeho přízemní střelu chytil brankář Pařízek. Naši hru oživilo střídání, velmi dobrý výkon podal Jiří Rychlík na levém kraji zálohy, hodně podporoval ofenzivu. Právě Rychlík v 85. minutě procházel vápnem, ale faulem ho zastavil Navrátil, za jehož zákrok se mohla pískat penalta. Největší šanci si domácí vytvořili tři minuty před koncem nomální hrací doby, Mendy nastřelil ze čtrnácti metrů břevno a míč se odrazil jen kousek před brankovou čáru. Již to vypadalo, že utkání skončí bezbrankovou remízou, ale v 93. minutě Vlček ve vápně nastřelil ruku čupra a rozhodčí čuřín nařídil pokutový kop. K jeho zahrávání se postavil Kuka a asi všichni slávističtí fanoušci byli na pokraji zhroucení, zda se mu podaří vstřelit svou první letošní ligovou branku. Kuka se však rozběhl a poslal míč na druhou stranu, než vyběhnul Pařízek. Svou trefou tak Slavii zajistil veledůležité tři body.
Příští zápas snad bude mít Karel Jarolím k dispozici celý kádr, takže nebude muset řešit problémy se sestavou jako dnes. Tři talentovaní hráči si odbyli svou ligovou premiéru a vůbec ne špatně, Marek Suchý ve středu zálohy zkazil jen pár přihrávek, většinou byl v obranných zákrocích jistý i Jiří Studík. Milan černý si zahrál jen 20 minut, ale podal bojovný výkon, dohrával osobní souboje.
Příbram - Slavia 0:1 (0:0)
Slavia: Kozáčik - Došek, Latka, Studík, Zbončák - Piták, Suchý, Sedláček (71. černý), Hrdlička (78. Rychlík) - Vlček, Fořt (78. Kuka)
Branka Slavie: 90. Kuka z pen.
Lavička Slavie: Slavík, Bálek, Kratochvíl
Fotografie od Capina a Jirkku si můžete prohlédnout na WWW.SLAVIAFOTO.NET. Odkaz na rubriku je ZDE.
Foto v článku: Capino
Příbram - Slavia 0:1
Podprůměrné utkání, který rozhodl až v poslední minutě gólem z penalty Pavel Kuka, dnes slávisté sehráli v Příbrami. Trenéru Karlu Jarolímovi vedle tří distancovaných hráčů a kvůli reprezentaci absentujícímu Švecovi přidělalo starosti i nachlazení Kolouška, který také do hry nemohl zasáhnout.
Komentáře (29)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Příbram - Slavia 0:1
vlada před 20 lety 14.05.2005 18:04 |Fotbal ke koukání nebyl,ale vyhráli jsme a to je hodně důležité. Když chybí 5 hráčů,tak to znát být musí,navíc Karel Piták první zápas po zranění. Dorostenci jsou velký příslib do budoucna. Teď to chce hlavně potvrdit proti Blšanům. V trestu nikdo nebude,tak nic jiného než výhra. Jinak v pohárech nemáme co dělat!!!
Re: Příbram - Slavia 0:1
Georginho před 20 lety 14.05.2005 18:10 |Posledni veta hezky recena =)
Re: Příbram - Slavia 0:1
(host) před 20 lety 14.05.2005 18:32 |Priznejme, ze to byla normalni prasarna. Takhle pisknout penaltu...
Re: Příbram - Slavia 0:1
(host) před 20 lety 14.05.2005 19:38 |Kompenzoval ten faul na Rychlika - to byla jasna pentle! Jinak se mi zdalo, ze Jarolimovi pri tom stridani preskocilo, proc sakra porad stahuje Sedlacka, kterej jedinej je tam schopen neco vymyslet, I Fort tam mel zustat a dolu mel jit ten Suchy. Ale libil se mi ten Cerny
Re: Příbram - Slavia 0:1
Pete před 20 lety 15.05.2005 00:02 |Střídání pomohla ! Snad místo Fořta bych poslal dolů tragickýho Vlčka. Sedláček ač vypadá, že dokáže něco vymyslet, tak není s to vybojovat nějaký míč. černý byl během těch 20ti minut daleko platnější !
Suchýho sice všichni kritizujou, ale přesto trvám na svém - Marek hrál výborně ! První půli se teda hrozně bál po žluté kartě, aby nedostal druhou a tak se moc nezapojoval. Ve druhé půli hrál daleko jinou roli, defenzivního záložníka...perfektně rozděloval balóny !
Takže doufám, že naši mladíci dostanou šanci i v dalších zápasech !
Re: Příbram - Slavia 0:1
brtas před 20 lety 15.05.2005 14:26 |No bída a utrpení ale penalta je když jí sudí foukne o tom není diskusí vzpomente si nanás s holandany a Collinu dorostenci výborný výkon zvlášt střídající černý byl vidět nebál se jít do souboje 1/1 v mladejch něco je jde o to aby dostali víc šancí ale zas opatrně aby za A mačaft nehrál samý dorost i když včera by to bylo asi jedno. Pokud bude 2 místo, tak to bude jedině plus pro ty peníze za předkolo jinak nevím.Herní styl to je ostuda.
Re: Příbram - Slavia 0:1
(host) před 20 lety 15.05.2005 08:33 |Obránce Příbrami zastavil míč letící k brance rukou, kterou neměl při těle a která se pohybovala směrem k balonu. Takové penalty se pískat musejí, i když věřím, že to ten bek neudělal úmyslně. Kdyby čuřín nepískl po evidentním faulu na Rychlíka ani druhou penaltu, musel by být potrestán a musely by se mu zastavit delegace.
Tantalos
Re: Příbram - Slavia 0:1
Richi (admin) před 20 lety 15.05.2005 08:16 |Je to nesmírně cenná výhra, která nám možná zajistí druhé místo. Pavel Kuka konečně Slavii vrátil to co měl.
Pavel Kuka nemá Slavii co vracet, dal jí už dost...
Bude nějaká fotogalerie ze zápasu?
Eliman
inferno@seznam.cz
Re:
(host) před 20 lety 15.05.2005 11:21 |fotogalerie bude... snad by mohla byt naa netu kolem treti odpoledne
capino
Re: Příbram - Slavia 0:1
Markus před 20 lety 15.05.2005 14:43 |Gratuluji k super výsledku. Hra byla spíše okopávanou než kopanou, ale to přisuzuji hlavně Příbrami která se o boření hry snažila přece jen více. Mám radost z dalších 3 bodů do ligové tabulky a hlavně z toho co předvedl Karel Jarolím. Našel odvahu jakou jsem snad ještě u trenéra Slavie neviděl, dát na hřiště hned 3 mladé kluky co ještě nikdy ligu nehráli je opravdu hodně odvážné. Ještě víc mě ale potěšili že věděl co dělá, protože hráli pěkně. Osobně se mi nejvíce líbil Milan černý, připoměl mi Ivo Ulicha, postavou i stylem hry, míč se mu občas pěkně lepil na kopačky a hlavně bojoval. K penaltě bych řekl jen toho, na konci zápasu mohly být dvě penalty v náš prospěch, když to sečtu 0.75 (faul) + 0.50 (ruka) je 1.25, takže minimálně tu jednu penaltu jsme si zasloužili :)
Trefa do černého aneb Příbram -Slávia očima Experta
gary před 20 lety 15.05.2005 18:59 |Tentokrát musím uznat ,že se s výběrem zápasu TV Nova povedla opravdová trefa do černého. Lepší zápas na sobotní šlofíček po obídku nemohla vybrat. Divák ,který se probudil v osmdesáté minutě, vlastně o nic nepřišel.
Co říci k fotbalu?? Snad jen to, že se naplnilo fotbalové rčení, nedáš dostaneš a po Mendyho břevně se u Litavky stal zázrak.Kanonýr Pavel Kuka dal již svůj .....první gol. Nutno však dodat ,že veledůležitý. Dalším momentem ,který stojí za pozastavení ,je nasazení tří mladíků. Výkon podali sympatický což o to. Ještě sympatičtější však bude pohled na takové mužstvo soupeřům ,kteří si nás vylosují jako předkrm k hostině zvaná LM.
Závěrem snad jen dodat ,že se dobré sousedské vztahy pořád nosí. Oni černošice nejsou velké město. Taková malá protislužba za pentličku se rozhodčímu čuřínovi určitě hodí.
Re: Trefa do černého aneb Příbram -Slávia očima Experta
(host) před 20 lety 16.05.2005 07:44 |Vážený Gary, tentokrát musím už zareagovat na ty tvoje neskutečný žvásty. Jestli jsi si dával šlofíka po obědě a probudil ses v 80.minutě u televize je Tvůj problém. Nevím o jaké protuslužbičce mluvíš, čuřín nám nedal vůbec nic, ale to bys musel zvednout tu svou prd........ a do té Příbrami jet. My co jsme tam na rozdíl od Tebe a Tobě podobnej kecálistům byli, tak jsme sice moc fotbalu neviděli, viděli jsme ale mladý kluky jak se snaží bojovat a Studík s černým si počínali opravdu slušně. Hlavně by jsi však viděl, jak pan čuřín toleruje Příbrami úplně všechno od zdržování hry, vymyšlených faulů a neskutečnýho válení příbramáků po zemi, snahu Pitáka běhat po celým prostoru, Pavla Kuku jak na to jde v poslední minutě ,chování Pařízka na červenou atd atd. A? si nás vezme jako předkrm třeba horní dolní, to je mi fuk, ale takovej chytrej fanoušek jako si Ty , kterej se válí u televize a pak má spoustu kydů, hm tak to radši budu stát s těma klukama v hledišti a fandit i když se nedaří, i když nastoupí policajti a na konci zápasu, přesto že je mi už dost a měl bych mít rozum, budu bouchat do bubnu a volat Slávie do toho a navzájem si poděkovat s hráčema. Protože i když jim to moc nešlo, tak bojovali a nevzdali to. Fuj tys mě nasral, že ani nestojím o to abys mi odpovídal.
Jinak všem co byli v Příbrami dík. Sokrates.
Re: Trefa do černého aneb Příbram -Slávia očima Experta
(host) před 20 lety 16.05.2005 14:00 |Gary,Gary, nemá cenu si nalhávat, že to byl pěknej zápas, v tom máš pravdu. Ale ty řeči o čuřínovi jsou totální krvina, kterou bych spíš čekal od nějakého ukřivděného spar?ana, než od tebe. Kdyby chtěl čuřín Slavii pomoci, tak by písknul už zcela jednoznačný faul na Rychlíka a ne čekal, jestli někdo v nastavenym čase náhodou nezahraje ve vápně rukou. Jesti to byla chyba, tak bych to přičetl opakované neschopnosti tohoto rozhodčího a ne záměru. Jseš si pořád jistej, že jsi Slávista??? LordEdmund
Re: Trefa do černého aneb Příbram -Slávia očima Experta
(host) před 20 lety 16.05.2005 14:27 |Díky Lorde, já už si myslel že jsem sám. Navíc to ruka byla, byla od těla a zastavila dráhu míče směřujícího do brány. Tak doprdele co tu furt někdo řeší, jestli nám to čuřín dal nebo ne. Kdyby mu to šlo na koule tak neřeknu, ale tohle byla jasná pentle. Tak klucí čau a zase na Blšany, na další horor. Sokrates
Re: Trefa do černého aneb Příbram -Slávia očima Experta
gary před 20 lety 16.05.2005 17:11 |Mojí vlastností je ,že ve svých článcích nekomentuji výkony rozhodčích.Tentokrát jsem udělal výjimku kvůli lidem ,kteří mi budou pořád opakovat ,jak Slávii rozhodčí ubližují. Jak se ukázalo v zápase proti Teplicím a teď v Příbrami ,není tomu tak. Já chci věřit ,že to nebylo koupené ,protože tak hloupý by snad rozhodčí nebyl a nečekal by do poslední minuty. Jenže takto sporné penalty v 93 minutě se prostě nepískají!!!! Takto necitlivé rozhodování dokáže zničit celoroční práci klubu. Dnes je to Příbram ,zítra to bude Slávia..Dále jen člověk okouzlený nahými zadky svých soukmenovců může napsat to co napsal Sokrates. Zápas to byl tragický a nepřinesl nic ani klukům z dorostu. Vždy? i tam se hrají lepší zápasy !!!! Prostě otevřeně říkám ,že s takovým výkonem můžeme proti Blšanům čekat jen na další zázrak alá čuřín……Jednou řekl pan Leška ,že když chceš něco dokázat, musíš otevřít oči. Stejně je tomu v případě zápasu v Příbrami. Otevřít oči a říct….tak v tomhle zápase jsme měli z prdele kliku. Otevřít oči ,to je to co potřebuje každý správný SLÁVISTA!!!!
Re: Trefa do černého aneb Příbram -Slávia očima Experta
(host) před 20 lety 16.05.2005 17:17 |Kde v pravidlech fotbalu sis precetl, ze takoveto penalty se v 93. minute nepiskaji? ja tam nic takoveho nenasla.. Jane
Re: Trefa do černého aneb Příbram -Slávia očima Experta
gary před 20 lety 16.05.2005 17:40 |Jani máš pravdu jako vždy. Rozhodčí to písknul Pavlík proměnil ,tak není o čem .
Re: Trefa do černého aneb Příbram -Slávia očima Experta
(host) před 20 lety 16.05.2005 18:37 |Předem upozorňuji, že jsem zápas neviděl. Snad mi bude odpuštěno, jsem momentálně poněkud dál od Prahy, natož od Příbrami. K diskusi, jestli se podobné penalty pískají nebo ne, bych dodal, že pískají i nepískají. Záleží na rozhodčím. A záleží také na tom, čí jsem příznivec, zda toto rozhodnutí uvítám, či nikoliv. Asi nikdo nezapomene na čR - Nizozemí a slavnou Colinovu penaltu. Je asi málo čechů, kteří by mu dodnes nespílali. Já mu taky nemůžu přijít na jméno. Holanďani na to budou mít asi jiný názor. Pokud je někdo schopen nestranného názoru, asi řekne, že rozhodnutí rozhodčího bylo v tu chvíli necitlivé, ale těžko za něj může být kritizován, protože faul tam byl. Přifilmovaný, ale byl.
Po přečtení různých komentářů myslím, že toto je podobný případ. Rozhdonutí čuřína asi nebylo moc citlivé, ale těžko ho může kritizovat "nezaujatý odbroník". O to více mě šokovaly výroky pana delegáta. Tomu nevadilo, že rozhodčí nepísknul faul (vycházím z komentáře Míry Bosáka) na Rychlíka pár minut předtím, ale pobouřil ho tento necitlivý (i když to nazval jinak) verdikt. Tady bych doporučil porovnat s komentáři představitelů UEFA.
Re: Trefa do černého aneb Příbram -Slávia očima Experta
(host) před 20 lety 17.05.2005 06:29 |Vážený pane Gary,
nevím co je všechno Vaší vlastností, já si dal tu práci a přečetl si dost Vašich příspěvků. Kritizujete co se Vám zrovna hodí a demagogicky obracíte fakta účelově k tomu. To je ale pochopitelné, spíše nechápu, jak můžete kritizovat něco, kde jste vůbec nebyl. |To už je opravdu vrchol Vašeho demagogického postoje. V celém svém článku jsem Vás nenapadl, že jste tam nebyl, ale jaký jste použil příměr. To, že jsme měli v Příprami kliku vím stejně dobře jako většina slušných fandů, kteří v té Příbrami na rozdíl od Vás byli. Nejsem okouzlen nahými zadky svých soukmenovců, jsem slávista( nebyl jsem ani v hitlerjungen ani v SSM a KSč), a snad jsem to i dostatečně vyjádřil, že ten opilec tam působil více než trapně. Jen hloupý člověk bude kálet do vlastních řad takovou ubohost jako Vy pane Gary. Hrál jsem fotbal dostatečně dlouho a trénoval malé kluky, o citlivosti při pískání mi nemusíte nic povídat. Kdyby jste pozorně četl co napíšu, tak jste musel poznat, že mám naprosto stejné obavy o osud Slávie a s tím spojené hráčské kvality už pri dalším utkání s Blšany. Pokud ze mne máte dojem nějakého přiblblíka pivního, tak je to pouze Váš dojem. Oči mám dostatečně otevřené a Slávistou jsem přes 50 let. To co jste předvedl Vy, při podsouvání myšlenky že by pan čuřín nám jakoby připískl v Příbrami, protože je z černolic a to se vždycky hodí, to opravdu už nemá komentář. Já nejsem zasažen ublížeností o rozhodčích a dokážu si sám v sobě říci (a věk na to mám) jestli jsme hráli dobře či špatně, ale Vás je mi líto pane Gary. Právě kvůli Vám budu mít oči hodně otevřené!!!!! Sokrates
Re: Trefa do černého aneb Příbram -Slávia očima Experta
(host) před 20 lety 17.05.2005 07:39 |Když to tak čtu ,tak ty vlastně s mým příspěvkem souhlasíš ,jen nebudeme mluvit o darované penaltě, protože jí kopala Slávia. Je vidět, že seš dlouholetý slávista:-) Váš gary
Re: Trefa do černého aneb Příbram -Slávia očima Experta
(host) před 20 lety 18.05.2005 07:00 |Proč si myslíš . že byla darovaná? Myslíš, že bych si to nedokázal přiznat přesto, že ji kopala Slávia? Možná vzpomínáš na derby se Spartou, kde nám rozhodčí Pavlín Jirků neodpískal tři jasné penalty. Dvě na Poborského a jednu myslím na Peničku. Sám Jirků pak přiznal, že to byl den blbec. A tehdy jsem pochopil, co je to když se penalta pískne či nepískne. Tak tu darovanou penaltu už nezmiňuj. Naštvalo spíš to, že jsi začal mluvit o něčem cos vůbec neviděl a to se prostě nedělá. Snažím se chodit na Slávii pořád. Taky mi to někdy nevyjde, ale když tam nejsem, tak se pak k tomu radši nevyjádřím a nechám to na těch co tam byli. Možná bys měl Gary občas víc přemýšlet než to vypustíš. Podívej na tu připomínku Vikingzlipyho, a pak zjistíš . že jsi k němu byl nespravedlivý. Já jsem ho pochopil a je to slávista jako hrom. Dávám Ti za pravdu v tom, že někteří naši rádoby fanoušci nám dělají ostudu. To co se dělo v Příbrami, je bohužel vizitkou, že i fandění může být trapný. Ale zase tam byli mladý kluci, kteří fandili dobře a Ti mají šanci držet Slávii dál. Sokrates
P.S. Jinak si přeju, aby tenhle ročník byl už za námi. Nevím co se ještě všechno překvapivého stane, ale překvapení nás určitě čekají. No a pak jak už řekl Markus, pokud bude vše jako doposud a nepohnem se dopředu (stadion, nákupy hráčů atd....). Bude nutné se dát opravdu dohromady a začít skutečně tvrdou oponenci Enicu, panu Leškovi a spol. I kdybychom neměli jít na fotbal a zůstali stát před stadionem, nebo další akce. Teď to necháme .......
Re: Trefa do černého aneb Příbram -Slávia očima Experta
gary před 20 lety 18.05.2005 23:08 |Kamaráde ,kamaráde....o Pavlínovi Jirků se i po skončení jeho kariéry tvrdí ,že pracuje pro Spartu. Možná to je jen malá protislužba za den blbec....Není žádným tajemstvím ,že za každým klubem stojí nějaký rozhodčí který ho tlačí. Stejně je tomu tak i ve Slávii. Jinak mi nepodsouvej ,že píšu o něčem co jsem neviděl. Ano v Příbrami jsem nebyl ,ale na zápas jsem koukal v TV.A tam jsem mohl inkriminovaný moment sledovat daleko lépe než ty na stadionu. Rozdíl je hlavně v tom ,že já se na fotbal koukám jako špičkový odborník a ty jako velký fanoušek. Naše pohledy budou vždy trochu rozdílné.Jinak k Vigingzlipy jsem byl možná trochu tvrdý ,ale on je přece Viking(i když z Lípy) a tak něco vydrží :-)Ale nechme toho. Já jsem rád ,že už si vychladl a hledáš cestu jak se mi omluvit. Nabízenou ruku rád přijímám. Slávii zdar.
Re: Trefa do černého aneb Příbram -Slávia očima Experta
(host) před 20 lety 19.05.2005 06:46 |Gary, já nehledám cestu jak se Ti omluvit. Pokud se velký špičkový odborník na fotbal, tak jsi určitě v neděli večer koukal na pořad "Dohráno". Tam ten inkriminovaný okamžik ukazovali několikrát a nepotvrdili Tvůj názor o darované penaltě. Nova, která díky Titelbachovi posunula úroveň vysílaných zápasů tam, kde teď je, pro mě není zárukou objektivních pohledů na daný sporný moment. Viz komentář k neospískaným penaltám proti Liberci a další. Víš, o vychladnutí bych taky tak úplně nehovořil, já přiznávám, že nikdy nebudu úplně objektivní (v tom máš pravdu jsem Slávista), ale pak Ti musím říci, že Ty taky nejsi objektivní jako velký fotbalový expert. Taky je z Tebe cítit ublíženost, že už netrénuje Beránek a jak mu Slávia ublížila a proto Ty tvoje někdy zapšklé komentáře i proti některým Slávistům na tomto webu. Já hledám cestu ke smíru vždycky, protože si myslím, že se jako slávisti budem ještě dost potřebovat vzhledem k situaci, jakou se začíná ubírat cesta hospodaření ve Slávii. Prošel jsem si poslední výsledky hospodaření, podíval jsem se na hospodaření Enicu a začínám mít z toho všeho velmi nedobrý pocit. Mluvil jsem se svým velmi dobrým přítelem ohledně situace okolo stadionu a možného investora. Je to velmi zajímavá situace, kdy prostředky už v podstatě jsou, je tu však jeden faktor (přímo v srdci Enicu), který do toho jít svým jménem nechce, a do jakéhosi holdingu z několika práv. osob se zase nechce našemu nejmenovanému bankovnímu domu. Tak asi tak Gary. Nechme to tak, že jsme opravdu jen lidé, nemusíme se ssebou ve všem souhlasit, ale to je asi tak všechno co s tím uděláme. Slavii opravdu zdar. Sokrates
Re: Trefa do černého aneb Příbram -Slávia očima Experta
(host) před 20 lety 19.05.2005 16:32 |Prostě nemám stejný názor jako pan čapek .Mám stejný názor jako rozhodčí ,ktří sami přiznali ,že to penalta být neměla. Za druhé Slávia neublížila panu Beránkovi ,Slávia ublížila sma sobě!!!!
gary
Re: Příbram - Slavia 0:1
(host) před 20 lety 16.05.2005 00:42 |Ty žvásty o příliš přísné penaltě jsou výplod chorých spartanských mozků. V Dohránu to zopakovali zpomaleně: čupr zastavil Vlčkovu střelu na branku pohybující se rukou, kterou měl daleko od těla. To není žádná 50 procentní, to je stoprocentní penalta.
Re: Příbram - Slavia 0:1
(host) před 20 lety 16.05.2005 07:49 |Fakt si vazim vsech kluku, co jezdi ven se Slavii a jeste pri "nasi forme". Jen nechapu, ze v tak dulezitem zapase, kdy jeste na hristi behaji 3 dorostenci, misto povzbuzovani si kluci skoro cely polocas pretahujou, kdo komu sunda driv trenky, jsou zady k brance a kaslou na fandeni.Pak kdyz Kuka da gol, tak delaj borce. Pozn. na vetsinu vyjezdu jezdim, tak vim, o cem mluvim...
Re: Příbram - Slavia 0:1
(host) před 20 lety 16.05.2005 09:31 |Bohužel i to patří k fandění. A děje se to vlastně u každýho mančaftu. Ale to tím neomlouvám. Jen si nedovedu představit, co by se dělo, kdybychom zůstali v tom malém oploceném prostoru a nevyšli na tu tribunu. A Kuku jsem si vyvolali i bez těhle borců. Jen se divím tomu kameramanovi z Novy, že mu nenakopal zadek. ten dělal svou práci a nemůže za nějaký kontrakty. Sokrates
FANDENI V KOTLI V PB
(host) před 20 lety 17.05.2005 08:59 |Slavia v tuto chvili neznamena to, co pred casem a prave to by se zas melo zmenit.A tomu by meli pomoct vsichni i radoby chuligani, kteri ztrapnujou Slavii tim, ze serou na fotbal, souperi o sundavani trenyrek a pripinaji si kolicky na ptaky.Sorry, ale tohle by za Nika a Ralka v kotli nebylo. Divim se Klaunovi, ze i on jen tak na to cumi...