Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - české Budějovice

Slávisté dnes po tragickém výkonu v celém zápase zaslouženě prohráli 0:2 s týmem českých Budějovic, bojující o záchranu v první lize. Prohlédněte si fotografie či stáhněte video.

Slávisté opět měli boj o druhé místo ve svých rukách, ale jak už se stalo i v minulých letech, totálně selhali. Po propadáku s předposledními Budějovicemi jsme si značně zkomplikovali situaci, navíc se nám rozpadl kvůli kartám tým.



První poločas vypadal hrůzně. Jestliže jsme měli v plánu hrát na jednu bránu, tak se to podařilo, jenže místo na budějovickou se hrálo na slávistickou. Přitom po první minutě si každý myslel, že soupeře přejedeme, do slibných šancí se dostal Sedláček s Vlčkem. Pak si však naši hráči až na výjimky vzali dovolenou a nechali hrát Budějovice. Jeden roh za druhým a všichni jsme jen nevěřícně koukali, co se to na trávníku děje. Přesto jsme si vytvořili jednu velkou příležitost, kdy chytrým lobem přehodil hostujícího brankáře Fořt, ale míč skončil těsně vedle tyče. Pak po většinu času ale hráči nebyli vůbec aktivní, proto obrana jen nakopávala míče, což na Budějovice neplatilo.
 
Do druhého poločasu byl vystřídán Sedláček a nahradil ho Tomáš Hrdlička. A po třech minutách přišel trest, centr přes malé vápno se dostal až ke Kuličovi a ten pohodlně skóroval. Chyba nebyla na straně Kozáčika, ale obrany. Paradoxně chvíli předtím na jihu z písmen byl zobrazen text: „LM SE BLÍŽÍ.“ Spíše se nám opět vzdálila. Diváci se probudili a začali více fandit a hnali naše hráče za vyrovnáním a přeci jen to byl pohlednější fotbal. Jenže Budějovice dobře bránily a když už jsme si velkou šanci vytvořili, např. v podání Fořta či Vlčka, tak parádně zachytal Filipko. Nakonec přišel další krutý trest, obrana zase nedůrazně přistupovala k hráčům a Svoboda dokázal protlačit na Kuliče, který sám před Kozáčik neváhal. Tím bylo o výsledku rozhodnuto.
 
Hodně mě mrzí žlutá karta Gedeona, přestože po celý zápas jezdil a makal naplno, tak k tomuto souboji nepřistoupil dobře (ne všichni se mnou budou souhlasit), dělat skluz na hráče, který je přede mnou, to je jasná karta. I kdyby ten hráč dal gól, tak by to nic neřešilo, vždy? běžel nastavený čas. Proti Příbrami nám bude chybět a šance na úspěch opět klesla.

Slavia - české Budějovice 0:2 (0:0)

Sestava Slavie:
M. Kozáčik - L. Došek (85. V. Bálek), M. Latka, M. Holeňák, M. Zbončák - M. Švec, P. Gedeon, V. Koloušek (52. P. Kuka), L. Sedláček (46. T. Hrdlička) - S. Vlček, P. Fořt

Branky: 48. M. Kulič, 79. M. Kulič

Fotografie ze zápasu od Richiho a Capina si můžete prohlédnout na www.SlaviaFoto.net - rubrika ZDE.
Pro prohlížení fotek pomocí slideshow jděte
sem.

VIDEO
Délka:
1:19
Rozlišení: 320x240
Přesová rychost: 334 kbps
Velikost: 3,03 MB (zip)
Stahujte: ZDE

Komentáře (16)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - české Budějovice 0:2 (0:0)

    (host)     před 20 lety 09.05.2005 22:31 |  
    0 0

    Před několika dny psal milý Gary, že stačí koupit tři hráče a máme tým schopný hrát LM. Po dnešku bych řekl, že stačí koupit tři hráče a můžeme sehrát rovnocennou partii s Budějovicemi, mužstvem málem odsouzeným k sestupu. Dnešek ukázal, jak zoufale tam vzadu chyběl Bejby, kterého by Gary nejraději vyhnal třeba do MB.
    Ale nezoufejme. otevřeně si přiznejme, že na to druhé místo mají spíš nárok Teplice. To si představte, oni tam dokázali postavit stadion, a to i bez našeho Lešky Zlatoústého, jenom s nějakým Hrdličkou v čele.
    Tantalos

    • Re: Slavia - české Budějovice 0:2 (0:0)

      gary     před 20 lety 09.05.2005 23:44 |  
      0 0

      Pozor, pozor!!!!! Musím se přiznat ,že jsem na zápase s Budějkama nebyl a tak nemohu soudit ,jestli tím pravým důvodem naší prohry byla neúčast Bejbla. Silně o tom pochybuji!!!!
      Ale když už kritizuješ garyho lépe se připrav.
      Tak s Radkem Bejblem v OBRANě jsme hráli na jaře třeba v Drnovicích na Slovácku nebo doma s Olomoucí, a M.B. a naše obrana dostala dva goly ,stejně jako dnes bez Bejbla.
      V zápasech které jsme hráli na jaře s nulou, už Bejbl nehrál v obraně ,ale v záloze. Samozřejmě vím ,že i obraná hra zálohy má vliv na stav utkání. Ale po uzdravení Kolouška už nebude pro Bejbla místo v základní sestavě. To je realita .
      Hlavní slabinu našeho mužstva vidím stejně jako trenér B..... v útoku.
      Když nedáme gol nevyhrajeme a v tom nám Bejbl asi nepomůže.
      Jinak Sparta také prohrála zápas v MB dokoupí tři hráče a bude hrát důstojnou roli v LM.

  2. Re: Slavia - české Budějovice

    (host)     před 20 lety 10.05.2005 06:50 |  
    0 0

    Já jsem na tom fotbale byl a nestačil jsem zírat. První poločas snad ani sami fotbalisti Slavie nevěřili, že jsou na trávníku. Jediný Gedeon a Švec se snažili, ale museli být asi ve snu, když běhali kolem svých spoluhráčů, kteří si jen tak vyšli asi na procházku. Vůbec jsem na toto kolo opravdu zíral - Sparta rupne v Boleslavi, když to v závěru úplně vypustí. Ostrava v Brně snad ani nechtěla hrát, my s Budějkama to samý, Starku zastřelí pomalu v Příbrami. No a návštěva na Strahově děs a hrůza. Jinak musím opravdu sebekriticky přiznat, že s tímhle souborem radši LM ne. Radši budu sledovat, jak se buduje a přetváří nový tým s nějakou perspektivou a hlavně fotbalovou tváří, než zahrát jedno předkolo, dostat tam šupec a čučet zase na to, jak to jde ode zdi ke zdi. Vždycky si po těhle zápasech říkám, už tam asi nepůjdu, ale nakonec tam zas jdu a zas to protrpím. Kdyby nás tak viděl Eduard Bass. Never say die. To je pro všechny opravdové fandy slavistické hvězdy. Sokrates

    • Re: Slavia - české Budějovice

      (host)     před 20 lety 10.05.2005 08:46 |  
      0 0

      Podívejme se na to ale z té druhé stránky. Zatímco v běžném životě se každý snaží urvat pro sebe, co může, tady vidíme příklady nezištné solidarity. Pomáhejme slabým, MB, Brno i Budějovice určitě naše projevy lásky v bližnímu potěšily.
      Tantalos

    • Re: Slavia - české Budějovice

      (host)     před 20 lety 10.05.2005 09:43 |  
      0 0

      kazdy tu rika ze s timhle souborem ne..ale kazdy vam rekne,ze vsechno to je v hlave..myslite,ze treba proti Realu by hrali jako proti CB? v Lize mistru jezdi kazdej po prdeli,protoze to je obrovska motivace se ukazat,silny souper atd..jen v lize se pak tezko hleda motivace..viz sparta..

      • Re: Slavia - české Budějovice

        (host)     před 20 lety 10.05.2005 10:33 |  
        0 0

        Možná by se proti Realu snažili, ale dostali by hrozný výprask. Je to naprosto nesouměřitelné. Vezměme si třeba zpracování míče nebo přesnost přihrávky - u našich hráčů se podaří jedna delší přihrávka z pěti. Balon si umí na úrovni zpreacovat Adauto, Koloušeka Kuka, snad ještě Sedláček. Fyzicky vydrží zase jenom Gedeon a Došek, ale ti zase nepřihrají a běžně dělají kiksy, že by je za ně ve špičkovém mužstvu přeřadili do béčka hned po prvním utkání. Latka a Fořt mají sílu a postavu a dobře hrají hlavou, ale jsou nepohybliví. Holeňák a Zbončák měli včera věci, za které by se měli stydět doronstenci. Možná by naši jezdili po prdeli, ake výprask od špičkových týmů by dostali hrozný. Ostatně oni nerstačili ani na Tbilisi.
        Tantalos

      • Re: Slavia - české Budějovice

        (host)     před 20 lety 10.05.2005 12:43 |  
        0 0

        Spartě - na rozdíl od nás to může být jedno, že s M.B. prohrála. Své má už jisté - tím myslím titul a účast v LM. My máme jisté jedině tak kulové, a proto musí jezdit po zadku i s takovými soupeři jako č.B. a jim podobní! Tak to prostě je.

      • Re: Slavia - české Budějovice

        (host)     před 20 lety 11.05.2005 06:00 |  
        0 0

        Jenomže oni měli jezdit po prdeli právě proti těm Budějkám, aby pak vůbec mohli myslet na to předkolo LNM. To je snad motivace dostatečná. Nebo se mnou nesouhlasíte? Sokrates

        • Re: Slavia - české Budějovice

          (host)     před 20 lety 11.05.2005 08:54 |  
          0 0

          Samozřejmě souhlasím, že to je o ježdění po zadku i proti takovým soupeřům jako české Budějovice a jim podobní. My se totiž s tou Spartou skutečně momentálně nemůžeme srovnávat a zřejmě dlouho to tak ještě bude, a proto je tady rozdíl v tom, jestli Sparta 1, 2 zápasy vypustí - nic se neděje, své má jisté a ztráta 3, 6 bodů pro ni nic neznamená. My musíme myslet na každý bodík, každý bodík je pro nás dobrý, ale proto se musíme opravdu vydat a ne tak jak v pondělí večer.

  3. Re: Slavia - české Budějovice

    (host)     před 20 lety 10.05.2005 07:24 |  
    0 0

    S tou kartou pro Gedyho souhlasim, měl ho nechat jít i kdyby padl gól tak by mi nevadilo že nezasáhl. Jinak fotbal byl včera příšernej a? už obrana nebo útok - Fořt nedal 100% šanci, napálil to přímo do brankáře a ani to přehození na mě neudělalo dojem. HEROFIL

    • Re: Slavia - české Budějovice

      (host)     před 20 lety 10.05.2005 10:38 |  
      0 0

      Gedy byl jasně nejlepší náš hráč a jedinej se Švíckem, kterej se snažil. Kartu mu nevyčítám, protože jeho hra je založená na důrazu a tim je prospě?nej pro tým,on prostě neumí narozdíl od svých spoluhrá?ů nic vypustit. LM je v řiti a podle mě se tam probojuje Olomouc, který to přeji mnohem více než Teplicím.Snad vyjde alespoň ta UEFA. Jen by mě zajímalo, co na ten výkon říkal pan Colekokot. LordEdmund

      • Re: Slavia - české Budějovice

        PetCC     před 20 lety 10.05.2005 21:51 |  
        0 0

        Gedeon na jaře za nic nestojí! Dokázal to druhej gól, kdy se naprosto naivně nechal obejít a místo aby se pokusil svojí chybu napravit (jak bych právě od něj očekával), tak jenom zůstal stát a díval se. Gedeona mám rád, alo to jak hraje teď, to je dost špatný.

    • Re: Slavia - české Budějovice

      (host)     před 20 lety 10.05.2005 15:28 |  
      0 0

      blbost. Hraje-li někdo srdcem je mu jedno, jestli prohrává 0-2 nebo 0-3. Faul byl možná zbytečný, ale to se teď nedá nic dělat - v zápalu boje většina "normálních" hráčů čehokoli udělá cokoli k odvrácení hrozby za jakoukoli cenu - alespoň taková je má představa hráče s charakterem. Alibistické kecy např. o prohrách v přípravě (o nic přeci nejde, je to jen příprava...) nesnáším. Vždy jde minimálně o čest hráče a svého klubu (jakéhokoli). Jiri

  4. Re: Slavia - české Budějovice

    (host)     před 20 lety 10.05.2005 14:23 |  
    0 0

    Ja myslim, ze za vsechno muze Gross tim, ze byl v hledisti :) Nosi smulu..

    • Re: Slavia - české Budějovice

      (host)     před 20 lety 11.05.2005 16:27 |  
      0 0

      To je dobrej fór, ježišmarjá, hlavně a? nám nefandí
      taky Paroubková. No v Příbrami snad nebude, tak uvidíme. Sokrates

  5. Re: Slavia - české Budějovice

    (host)     před 20 lety 11.05.2005 21:26 |  
    0 0

    Fakt jste mě kluci pěkně nas... Teď jsou ty předchozí vydřený a CENNÝ výhry úplně k ničemu.

    Prachy brát to by Vám šlo, ale něco za ně předvés to NE (až si ty peníze vyděláte na hřišti, pak si můžete vyhrožovat výpovědma jak chcete. Ne, že bych chtěl Lešku ospravedlňovat, je neschopnej, ale kde má sakra schánět sponzory, když všichni vidí, jak "bojujete" o LM a jaké chodí na Strahov návštěvy, na které máte taky vliv,...)! Vždy? se Nám každej směje.
    Ale jestli se Vám nechce bojovat za SLAVII, tak bojujte alespoň za sebe. Copak nechápete, že LM je pro vás šance, jak se zviditelnit, dostat se třeba do zahran. ligy, vydělat si víc nebo třeba reprezentace.

    Připadáte mi jako pořádný frajírci, kteří si neváží toho, že hrajou za SLAVII, co by zato někdo jinej dal!

    TAK SE KONEčNě PROBUďTE A SPADNěTE NOHAMA NA ZEM, ZATÍM JSTE NIC NEDOKÁZALI, ABYSTE MOHLI DěLAT MACHRY.

    Jsem z Vás fakt hodně zklamanej. Slavii do smrti věrný Paul.