Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Teplice - Slavia 1:0

Fotbalisté Slavie opět zklamali a z Teplic si odvezli zaslouženou prohru. Po jedenáctém kole jsme až na sedmém místě. Bude odvolán trenér Josef Csaplár?

Teplice po deseti kolech ani jednou neprohráli, slávisté naopak z hřiš? soupeřů přivezli pouze dva body za dvě remízy. Přesto utkání nemělo favorita. Naši hráči si přáli tři body, protože tím by se přiblížili k druhému místo, o které v současné době můžeme bojovat. Ale po dnešním dni se i toto místo vzdaluje, na druhé Teplice ztrácíme osm bodů.

Od úvodu utkání se hrál útočný fotbal, ve kterém ale vyčnívali hráči Teplic. Naše ofenziva končila na špatných přihrávkách. V prvním poločase jsme si vytvořili snad jen jednu velmi nadějnou příležitost, tu ale trestuhodně promarnil Pavel Fořt, nejdříve pořádně netrefil míč, na podruhé vystřelil dost slabě. Přibližně do třicáté minuty hra byla vyrovnaná, ale v závěru poločasu jsme se dostávali pod tlak. Vše se nám dařilo zažehnat, ale nakonec v poslední minutě jsme dostali gól. Po chybě u postranní čáry se teplickému hráči podařilo odcentrovat, kde si naprosto v pohodě naběhl Mašek a skóroval. Martin Latka, který si ho hlídal, vůbec nejevil o hru zájem, byl dosti pasivní, dal soupeři prostor k zakončení.

Každý jsme očekávali, že začneme hrát ve druhém poločase aktivněji, ale nestalo se. Teplice nás opět zatlačily a vytvářely si šance. Někdy i se štěstím se nebezpečí podařilo zažehnat. Po příchodu Adauta měla být ofenziva posilněna, ale nestalo se tak. Výrazný tlak jsme si nedokázali vytvořit. Z naší strany v tom byla postupem času křeč. Gól jsme si prostě nezasloužili. V závěru byl po faulu a následných protestech vyloučen domácí Karel Rada, ale už bylo pozdě cokoliv zvrátit.

Ani jeden z hráčů mě neuspokojil, hráli jsme špatně. často jsme také ztráceli míče po chybných kličkách, o nahrávkách nemluvě. Kombinace nám prostě nešla. V obraně jsme nebyli příliš důrazní, prohrávali jsme hlavičkové souboje. Jediné, co mě potěšilo, byl rozhodčí čuřín. Domácí publikum začalo bučet na Adauta, rozhodčí neváhal a šel hlavnímu pořadateli říci, že pokud budou v tomto diváci pokračovat, tak je připraven ukončit utkání. Domnívám se, že je to první rozhodčí, který se k tomu v naší lize odhodlal. A je to jen správně.

Po další prohře se hodně otřásá pozice trenéra Josefa Csaplára. Podle spekulací měl za úkol vyhrát tři poslední zápasy, dva z nich vyhrál, ale v posledním, s Teplicemi, neuspěl. Je fakt, že Csaplár od svého příchodu, kdy Slavia na tom nebyla nejlépe, nezlepšil to hlavní – výsledky. Možná se jen podle slov hráčů zlepšila atmosféra v kabině. Zajímavé je, že před rokem se zase podobně mluvilo o odchodu Miroslava Beránka. Skončí tedy kouč Slavie? To se pravděpodobně dozvíme v následujících dnech. Ale kdo by případně mohl na jeho místo přijít? Kdo by byl vhodný? To opravdu nevím. A co si myslíte vy?
 
Teplice - Slavia 1:0 (1:0)
 
Sestava: R. černý - L. Došek (58. E. Adauto da Silva), M. Holeňák, R. Bejbl, J. Rychlík (72. L. Sedláček) - K. Piták, P. Gedeon, M. Latka, M. Zbončák - S. Vlček, P. Fořt
 
Branky: 45. J. Mašek
 
čK: 88. K. Rada
 
Lavička: M. Kozáčik, J. Chleboun, T. Hrdlička, F. Stibůrek, M. Švec
 
Fotografie ze zápasu - autorem je Cindy:
 

Komentáře (38)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Teplice - Slavia 1:0

    kuczik     před 20 lety 01.11.2004 19:12 |  
    0 0

    nevim,co bych mohl k tak trapnému výkonu dodat..Podle mě nám nic nepomůže..Cspalára vyhodí,to je podle mě hotová věc,ale těžko najdeme trenéra,který by v současnosti chtěl trénovat takové průměrné mužstvo,kterým se Slavia bohužel stává...Nedej bože aby se vrátil největší odborník Fany Cipro,protoze s tim bysme jeste letos zvladli i sestoupit...

    • Re: Teplice - Slavia 1:0

      Richi (admin)     před 20 lety 01.11.2004 19:15 |  
      0 0

      Jojo, presne. Situace Slavie je tak specificka, ze je sebevrazda jit sem trenovat. Akorat si dotycny pospini sve jmeno. Ono uz to neni jen o kouci. Je to i v hracich a plno dalsich vecech. Mozna by to chtelo rozprodat cely kadr a zacit ho budovat znova. Fakt nevim, ale je to zle.

      • Re: Teplice - Slavia 1:0

        (host)     před 20 lety 01.11.2004 19:38 |  
        0 0

        Jezismarja hosi ja to rikam davno,ze Karel Jarolim by sem sel,sam to rikal a navic,situace v Synotu je dost podobna navic kdyz mu odectou 12 bodu...Boo

        • Re: Teplice - Slavia 1:0

          Mac     před 20 lety 01.11.2004 19:41 |  
          0 0

          Já si myslím, že Jarolím v současné době Slovácko neopustí.

        • Re: Teplice - Slavia 1:0

          (host)     před 20 lety 01.11.2004 21:09 |  
          0 0

          Myslím, že Jarolím má dost rozumu, aby se zatím službě pod Leškou vyhnul.
          TANTALOS

        • Re: Teplice - Slavia 1:0

          (host)     před 20 lety 01.11.2004 22:24 |  
          0 0

          nebylo by to spatny, jeste by mohl dotahnout Ivanu :]]]]

  2. Re: Teplice - Slavia 1:0

    (host)     před 20 lety 01.11.2004 19:17 |  
    0 0

    De o to, ze vysledek je hrozivej uz kvuli tomu, ze jsem videl jak slavia hraje nechci nikoho kritizovat, ale nevim co delal v utoku Fort s Vlckem pan Csaplar rika, ze Vlcek bude mit formu az nekdy na jare tak nepochopim proc nehral od zacatku Sedlacek kterej dokazal vystrelit libil se mi Adauto snazil se, ale to se neda rict o Fortovi to byl nakup do ztracena Slavii by pomohlo, kdyby prisel pan Hrebik je to Pan trener a osobnost neco jako Franta Straka.

    • Re: Teplice - Slavia 1:0

      (host)     před 20 lety 01.11.2004 21:58 |  
      0 0

      Franta Straka je houby osobnost, jenom velkej tluchuba, kterej se bez dobrych znalosti o fotbale dostal se stestim k dobrymu kadru (asi jako Chovanec) a navic nevychovany rasista (alias: ,, Huceni na hrace cerne pleti je jeste akceptovatelne"). Hrebik predvadel sice nadhernou hru a ma uzasne teoreticke znalosti, ale ligove vysledky obou S, kdyz je vedl, byly horsi nez na co ty tymy meli. My naopak potrebujem nekoho, kdo dokaze z hracu vymlatit dobry vysledky i za cenu mizerny hry.

  3. Re: Teplice - Slavia 1:0

    (host)     před 20 lety 01.11.2004 19:24 |  
    0 0

    Po dlouhé době jsem viděl Slavii v televizi a musím souhlasit s tím, že dnes si body nezasloužila. Jako fotbalový trenér mám velké připomínky k sestavě a k rozestavení hráčů. Csaplarovi "srdcaři" Vlček a Rychlík hráli katastrofálně! Speciálně Vlček. Ve středu zálohy chyběl konstruktivní hráč a Sedláček šel na plac až na poslední čtvrthodinu! Obrovsky mě zklamal Fořt. Myslím, že odchvanec Hašler hraje podobným stylem a je afektivnější. Nechápu přesun asi našeho nejlepšího hráče Holeněka na kraj obrany, kdy může hrát v podstatě každý rychlejší hráč. Nikdy jdem Csaplarovi nepřišel na chu?, ale teď vidím, že je to jen sebevědomý tlučhuba, který neumí přiznat chybu. Být fanouškem Slávie je fakt těžké.....

    • Re: Teplice - Slavia 1:0

      (host)     před 20 lety 01.11.2004 22:29 |  
      0 0

      Amen

  4. Re: Teplice - Slavia 1:0

    (host)     před 20 lety 01.11.2004 19:51 |  
    0 0

    Dnes mne zaujal zpráva, že bývalý trenér mládeže Slávie Jiří Plíšek nejspíš v Željezničaru Sarajevo skončí. Třeba by měl chut se vrátit.

  5. Odpověď je nabíledni

    honzah (přítel SN)     před 20 lety 01.11.2004 21:11 |  
    0 0

    Slavia ve středu tabulky, situace nejistá, s přehledem vede Sparta, o 2. příčku se perou Teplice a Olomouc...to vše tu bylo právě před 4 roky. A vyhrabali jsme se tehdy na zilbrplac. Novým trenérem by se měl stát opět Karel Jarolím!!!!!

    • Re: Odpověď je nabíledni

      (host)     před 20 lety 01.11.2004 22:22 |  
      0 0

      Žádnej novej trenér. Tohle už není v trenérovi, ale v hráčích. Jsou úplně bez snahy. Tudle sjem se díval na anglickou ligu a tam ty hráči prostě jezděj 90minut naplno... OD Fořta jsem dneska viděl jedinej sprint za ztraceným balonem v 93.minutě kdy dobíhal k poštulkovi...a to můžu říct i o jiných

      • Re: Odpověď je nabíledni

        (host)     před 20 lety 03.11.2004 07:42 |  
        0 0

        Trenér je tu od toho, aby je namotivoval...

        honzah

  6. Re: Teplice - Slavia 1:0

    slaviaman     před 20 lety 01.11.2004 22:32 |  
    0 0

    taky jsem pořád očekával změny v utkání, oživení Slavie. nepřišlo dnes, nepřichází celý podzim. a když jsme u těch "evergreenů" (aneb pan Csaplár a jeho hodnocení hry) - odchod trenéra patří mezi ty klasické slávistické. já osobně toho litovat nebudu. jak už tu padlo - kromě zklidnění kabiny nepřinesl nic. což je trochu málo.
    a nový trenér? hmmm, už jich hodně ve Slavii neuspělo... také bych byl pro Jarolíma... kdyby teda měl vůbec zájem...
    jj, už zase tu máme těžký časy....

  7. Re: Teplice - Slavia 1:0

    (host)     před 20 lety 01.11.2004 23:31 |  
    0 0

    Výměna trenéra nic nevyřeší. Csaplár by měl dostat šanci aspoň do konce ligy. Nevím, proč jsou ty výměny trenérů dnes tak populární. Vždy za všechno může trenér. Kdysi trénoval Slavii dědek Madden x let a nikomu to nevadilo. A hlavně Slavie má teď větší problémy než sportovní neúspěchy. A? raděj vrhnou všechnu energii do stadionu i za cenu několika špatných sezón, protože sportovní výsledky bez zázemí nikdy nebudou dobré a trvalé.

    • Re: Teplice - Slavia 1:0

      (host)     před 20 lety 02.11.2004 00:02 |  
      0 0

      Souhlas, vyhazovat trenéra je hloupost. Za prvé si lze těžko představit racionálně uvažujícího kvalitního trenéra, kterej by do současný Slavie šel. Vyvolávání Beránka se zdá na první pohled pěkný, jenže když byla Slavie v podobným srabu, tak on už pomalu jednal se Spartou, jezdil na repre srazy a na stáže v Anglii... Csaplár, a? je jakejkoliv, tak je u něj vidět, že pro Slavii dělá co může (nebejt jeho, tak tu není Holeňák ani Koloušek - tady si myslím, že pokud by hrál, tak by Slavie byla v první trojce - všechno stálo na něm).
      Za druhé - vyplácet současně odvolaného i nového trenéra by nebylo v současný situaci Slavie asi taky nejšťastnější řešení. A za třetí, a to je hlavní, jsem přesvědčen, že to, co se na hřišti děje, už nemá s osobou trenéra moc společnýho - pokud hráč ve Slavii netrefí ve 100% šanci sám na malým vápně téměř stojící balón (!!!), tak s tím těžko něco trenér udělá... přece nemůže ligový hráče učit kopat do balónu... Zrovna tak se může zbláznit (a nic na tom nezmění), když hráči opakovaně už několikátý zápas nechávaj při autech soupeře hráče naprosto neobsazený - všichni na ně koukaj ze dvou metrů a reagujou až v momentě, kdy už je míč ve hře (dneska z toho vznikly 2 nebezpečný akce a rozhodující gól)...

      Naprosto neuvěřitelný je taky zahrávání útočnejch standartek - když už se povede jednu z deseti kopnout až do vápna a netrefit prvního bránícího hráče, tak tam ostatní jen stínujou... Slavie v podstatě nevyhrává žádný hlavy ve vápně soupeře, zatímco ostatní (třeba Sparta) tím výhrávají zápasy...

      K čemu je, že to všechno tejden trénujou, když pak předvedou úplnej opak? Na takový výkony, jako v Teplicích není potřeba, aby hráči jakkoliv trénovali. Kdyby se za tejden sešli bez jedinýho tréninku znovu, tak nezahrajou o nic hůř...

      Jinak ten dnešní výkon jen podtrhnul tenhle tejden, kdy se rozhodlo, že Enic bude Slavii dál udržovat na týhle úrovni průměrnýho klubu bez stadionu (neříkalo vedení už dva měsíce, že jednání s potenciálními investory probíhají...? A teď přijedou Angláni a oznámí, že budou hledat investora...) a teď už i bez jakejchkoliv ambicí... A bude hůř...

      • Re: Teplice - Slavia 1:0

        (host)     před 20 lety 02.11.2004 07:01 |  
        0 0

        Caplár musí ven, jinak budeme hrát o záchranu to Vám všem garantuju.

      • Re: Teplice - Slavia 1:0

        (host)     před 20 lety 02.11.2004 10:50 |  
        0 0

        Přesně můj názor... Trenéra teď nemá cenu měnit... Změnu to přinese minimální..

        A za to co hráči hrajou on nemůže, to je v hráčích...

        Capino

  8. Re: Teplice - Slavia 1:0

    slaviaman     před 20 lety 02.11.2004 00:34 |  
    0 0

    no - on ten dědek Madden taky měl nějaký výsledky u týmu, že.... (např. sezónu plnou samých výher...)
    co s trenérem, který něco s týmem trénuje, ale na hřišti to není vidět....? nebude lepší provést klasický slávistický přemet a zkusit někoho dalšího...? třeba to zase na pár měsíců pomůže...

    • Re: Teplice - Slavia 1:0

      (host)     před 20 lety 02.11.2004 06:57 |  
      0 0

      Ve Spartě by pan Caplár dávno skoncil, v klubech jako pražská "S" musí být výsledky a né keci.Podívejte se na Straku jek to všechno zbláznil.Copak není nikde takový Slávista trenér?

  9. Csaplár ven !!! Ale kdo za něj ??

    gary     před 20 lety 02.11.2004 08:19 |  
    0 0

    Mohl bych cítit jisté zadostiučinění. Od začátku této sezony volám po odvolání pana Csaplára .Po prohře v Teplicích skandování Csaplár ven !!! nabývá na intenzitě. Slávia se díky politice pana Csaplára nachází v kolapsu. Pokud vedení v současné době sáhne k jeho odvolání ,přichází s křížkem po funuse a je to naprosto zbytečné gesto.
    Trenéra Csaplára jsem vždy obdivoval a sledoval jeho trenérskou kariéru. Když přišel do Slávie pěl jsem na něj ody a věřil v lepší zítřky. Prostě jsem skočil na ty jeho líbivé kecy.
    Bohužel svojí šanci promarnil nedostatkem odvahy zbavit se hráčů jako je černý , Lukáš Došek nebo Pavel Kuka. Ani jeho sázka na“vítězné hráče“ se jaksi neosvědčila. Trenér Csaplár začal budovat mužstvo na hráčích bez formy a motivace. Ano ,můžeme čekat na zázrak v podobě uzdravení Kolouška, nebo na to , že se Zbončák po angažmá v Rusku a na Spartě rozpomene na svojí někdy v minulosti vydařenou sezonu. O sedmé místo jsme mohli bojovat s talentovanými mladíky ,které přivedl pan Beránek a ještě ušetřit na platech pěkných pár milionů .
    V normálně fungujícím klubu by po prohře v Teplicích musela nastat výměna trenéra. Pan Csaplár má to štěstí ,že ve Slávii v současné době nefunguje nic.
    Přesto bych se paradoxně i já přimlouval za setrvání kauče do konce podzimní sezony. Rozhodně nemá cenu dělat nějaké unáhlené kroky. Obzvláš? když netušíme ,jaké plány s námi mají majitelé z firmy Enic.
    Pokud má mít hledání nového trenéra nějaký smysl,pak musí firma Enic přislíbit finanční pomoc na nákup hráčů. Ani po tomto příslibu není mnoho volných trenérů vhodných pro Slávii. Trenér Jarabinský, Petržela, Ščasný z osudí vypadli a jediný kdo zbývá je trenér Beránek a Jarolím.
    Vzhledem k tomu ,že panu Leškovi chybí nadhled majitelů Baníku Ostrava ,trenéra Beránka si můžeme vyškrtnout. Zbývá jediné jméno. Karel Jarolím .
    Zbývá jediné ……jako vždy věřit v lepší zítřky v LM ,v nový stadion ……..prostě nést slávistický úděl statečně dál.

    • Re: Csaplár ven !!! Ale kdo za něj ??

      (host)     před 20 lety 02.11.2004 10:12 |  
      0 0

      Kdyby se zbavil hráčů jako Kuka nebo černý, tak bychom teď pravděpodobně byli ještě o pár míst níž... V každym zápase černý chytá několik naprosto loženejch šancí soupeře (pokud bys chodil na Strahov, tak bys věděl - naposledy třeba s Opavou) a v současnosti kromě Blažka není v lize lepšího brankáře. Co se týče Kuky, tak hodnotit jakýhokoliv slávistickýho útočníka je zřejmě zbytečný, protože ani jeden se v podstatě jako útočník neprojevuje, ale když se podíváš na nasazení a na to, jak se zapojují do hry apod., tak Kuka je prostě z toho, co máme nejlepší (naposledy si to moh vidět třeba při derby). Došek hraje bídně, resp. dojem z jeho hry vždycky pokazej jeho tradiční centry - to je lehký říct, ale ukaž mi v lize pravýho obránce, kterej je výrazně lepší! Pergl? To snad ne. Pospěch? Bejvávalo... Vidlička? Ten je už asi 4 roky jenom talent... Prostě nejsou... S těma hráčema, cos jmenoval, si přestřelil... I ten Zbončák včera patřil k těm lepším.

      To, jak se bojuje s "talentovanými" mladíky, jsme mohli vidět ze začátku sezony... Já na Strahov chodím a sledovat znovu Kratochovíly, Chlebouny nebo bez zájmu hrající Kalivody opravdu nechci - to by totiž nebyl boj o sedmé, ale o čtrnácté místo. Snad jen Hrdličku bych si dokázal představit na levym beku místo Rychlíka, kterého bych s poděkováním poslal zpět do Příbrami - to, co hraje on, by tam Hrdlička odkopal taky.

      Jinak pokud už by teda mělo dojít k výměně trenéra, tak bych se přikláněl k Jarolímovi nebo Hřebíkovi...

      • Re: Csaplár ven !!! Ale kdo za něj ??

        (host)     před 20 lety 02.11.2004 14:11 |  
        0 0

        Rozhodně se přikláním k Jarolímovi, musí to být SLÁVISTA Jarda Kladno

      • Re: Csaplár ven !!! Ale kdo za něj ??

        (host)     před 20 lety 03.11.2004 06:46 |  
        0 0

        Drahý anonyme , musím se přiznat, že o většině fandech jsem přesvědčený, že mají žalostný přehled o fotbale. Do této skupiny musím zařadit i tebe.
        Můj pohled na fotbal musíš brát z pohledu sportovního ředitele Slávie. Ne nějakého tupého křiklouna z jižní tribuny.
        Radek černý je jistě kvalitní brankář ,ale již nejméně dva roky měl chytat v jiném klubu. Ve Slávii jsou kvalitnější a perspektivnější brankáři.
        Pavel Kuka.....osobně k němu chovám obrovskou úctu ,ale měl ho vyhodit už Míra Beránek.
        Lukáš Došek ....stejně kvalitně by zápas odehrálo dvacet jiných beků.
        Včasným odchodem těchto tří hráčů bych klubu vydělal STřÍZLIVÝM odhadem 35 milionů. Za to by se dali pořídit dva kvalitní hráči.
        Možná sis měl dát o pár pivek méně a pak by si viděl ,že s talentovanýma mladíkama jsme byli na třetím místě v tabulce.
        V poslední větě s tebou musím souhlasit. Také bych se bál angažování trenéra Hřebíka.
        gary

        • Re: Csaplár ven !!! Ale kdo za něj ??

          (host)     před 20 lety 03.11.2004 20:54 |  
          0 0

          Drahý gary, každého, kdo má jiný názor než ty urážíš, čímž se zřejmě snažíš zakrývat naprosto zoufalý a zmatený obsah svých příspěvků... O většině fanoušků jsi přesvědčen, že fotbalu nerozumí, zatímco ty víš všechno nejlíp - tohle může bez jakýchkoliv argumentů říct jen hlupák... Mimochodem i ten tupý křikloun z jižní tribuny (jak zde urážíš lidi s odlišným názorem) toho zřejmě bude o fotbale a o Slavii vědět víc než ty, když jen plácáš nesmysly zpoza monitoru - už jen proto, že narozdíl od tebe ty zápasy vidí... kolik jsi viděl ty zápasů Slavie, že se vůbec odvažuješ něco hodnotit? Kromě televizních jich asi moc nebylo...

          "Pohled z pozice sportovního manažera", to je taky k pousmání. Možná bys to neměl s tím "pivkem" přehánět ty, aby sis nehrál na víc, než jsi...

          Můžeš mi ukázat talentované mladíky ve Slavii? Vidím jednoho - Švece. A ten v kádru je a nastupuje poměrně často. Ostatní Kratochvílové, Chlebouni apod. se dají označit za talenty až po těch pár pivech, které sis asi dopřál... Opravdu bych nechtěl vidět výkony Slavie v sestavě s těmito hráči. Ale tobě by to zřejmě nevadilo - po zápase bys po pohledu na výsledek napsal svou obvyklou odbornou analýzu a chvalozpěv na Beránka a měl bys vystaráno. Mimochodem ten tvůj slavný Míra Beránek nedokázal donutit mančaft, který svou kvalitou v lize neměl konkurenci (Vachoušek, Skácel, Dostálek, Piták, Petrouš) ani k maximálnímu nasazení ve venkovních zápasech a tím Slavii doslova připravil o titul. Vrcholem se pak stal zápas v Příbrami, kde místo seřvání tvých talentů a zásadních změn vystřídal Kuku, který jediný "jezdil po zadku"... A to nemluvím o Beránkově stavění hráčů podle toho, k jakému manažerovi patří. Kdo z toho měl prospěch? Určitě ne Slavie.

          Souhlasit s tebou mohu u černého - ten už měl být pryč, nicméně není. Zřejmě zájem o něj nebyl až takový, jako si lidi jako ty (zmasírovaní novinami) myslí. Perspektivnější brankáři ve Slavii samozřejmě jsou, ale KVALITNěJŠÍ v současné době ne. A pokud ho chce Slavie výhodně prodat, musí chytat, což ti zřejmě nedochází.
          Kuka - vyhodit ho Beránek klidně mohl (ani bych pro to nebyl nijak smutný), ale když srovnám jeho smlouvu a smlouvy ostatních útočníků ve Slavii, tak zabrat by měli spíš ostatní. Pro ně je ostuda, že je herně stále výrazně převyšuje... pokud by byli ve Slavii na jeho místo lepší, Pavel by nehrál.
          Došek - vyjmenuj mi těch dvacet jiných srovnatelných beků a porovnej si u nich, kolik by stál jejich příchod a plat... nenajdeš.

          U těch 35 milionů, to ti asi ujela ruka, protože tos nemohl myslet vážně... nebo si nebyl "STřÍZLIVÝ".

          Angažování trenéra Hřebíka bych se při současné kvalitě kádru Slavie až tak nebál - s tímhle kádrem není velký rozdíl, když by to trénoval Ferguson nebo Chovanec...

          anonym

          • Re: Csaplár ven !!! Ale kdo za něj ??

            (host)     před 20 lety 03.11.2004 22:38 |  
            0 0

            Drahý anonyme, nevidím všechno nejlépe. I já se občas mýlím. Myslel jsem si, že pan Petžela přehání ,když nazval pana Csaplára trenérskou nulou.Dnes se Vlastíkovi musím omluvit.
            Nijak se nestydím za to ,že s devadesáti procent fanoušků nesdílím společný pohled na fotbal. Moje názory předbíhají dobu. Na fotbal se koukám pohledem sportovního ředitele a ne nějakého dědka na tribuně ,který díky "růžovému zákalu" vidí jezdit Pavla Kuku v zápasech.
            Na začátku této sezony jsem volal po odvolání pana Csaplára. Jeho nekompetentnost bude stát Slávii sezonu a pořádný balík peněz. Po pul roce po jeho odvolání volá nejeden fotbalový expert.
            K panu Beránkovi. I zde jsem chyboval.Souhlasil jsem s jeho odchodem. Ale dnes musím jasně říct. Pan Beránek je jediný trenér ,který to měl v hlavě srovnané a nasměroval Slávii správným směrem. Jedině díky němu bychom mohli dnes konkurovat Spartě. Ale Beránek je fuč a Sparta je také někde jinde.
            Také se ztotožňuji s panem Beránkem ,že nějaký titul (pokud to neznamená přímý postup do LM) může být klubu ukradený.
            O mladících se nemá cenu bavit. Dnes se ukazuje ,že Kratochvíl nebyl příčina všeho zlého ve Slávii. To nemluvím o tom, že nebýt odchodu Beránka tak Filip Klapka hrál dnes u nás a ne na spar?anské farmě.
            Podle toho ,že by ti nevadil odchod hráčů které jsem jmenoval, vidím ,že jsi nakonec uznal ,že mám pravdu.
            Schopný sportovní ředitel by dokázal prodat Radka černého za deset, Lukáše Doška vidím také nejméně na deset milionů a tito tři jmenovaní budou náš klub stát ročně takových dvanáct milionků na výplatách. Tak to máme .....
            Ale nebudu se hádat o maličkostech .O tvé inteligenci svědčí jedna věta. ...A to nemluvím o Beránkově stavění hráčů podle toho, k jakému manažerovi patří. Kdo z toho měl prospěch? Určitě ne Slavie......
            Bude zajímavé spočítat kolik jsme inkasovali za odchody Beránkových koní a kolik dostaneme za ty chráněnce pana Csaplára.
            Již ted se hovoří o tom?, že na jarní sezonu potřebujeme sehnat 50 milionů. Jsem zvědav koho budeme muset prodat . Holeňáka, Kolouška, Vlčka, Rychlíka, nebo zase někoho z dob pana Beránka.
            Ještě jedna věta mne zarazila.....s tímhle kádrem není velký rozdíl, když by to trénoval Ferguson nebo Chovanec...
            Jaký rozdíl je v tom kdo sedí na lávce ukázal názorně zápas v Teplicích a to tam sedí nějaký pan Mareček
            gary

    • Re: Csaplár ven !!! Ale kdo za něj ??

      jarmakarma (host)     před 20 lety 02.11.2004 15:46 |  
      0 0

      Co pořád melete o Kukovi? Je to náš nejlepší útopčník! Kdo jiný by tam asi hrál? Tobě se duo Fořt Vlček tak strašně zamlouvá nebo co???

      • Re: Csaplár ven !!! Ale kdo za něj ??

        (host)     před 20 lety 03.11.2004 06:53 |  
        0 0

        Nejdříve jsem se trochu zarazil, když si napsal ,že je Pavel Kuka náš nejlepší útočník. Nějak mi uniklo, kolik že dal letos golů ten náš snajper. Ale o něco níže jsem si přečetl ,že voláš po angažování Pavla Hapala ve Slávii. Pak mi to došlo. Na tvoje názory lze odpovědět jen jedno.
        Jsi ještě větší blbec než jsme doufali.
        gary

  10. Re: Teplice - Slavia 1:0

    Markus     před 20 lety 02.11.2004 09:22 |  
    0 0

    Sportovní výsledky se shodují s tím co jsem očekával a tvrdil tady už dlouho. A viníka aktuální sportovní situace považuji pana Lešku a majitele - ENIC. Slavie měla před minulou sezonou nejperspektivnější kádr naší ligy, pan Beránek dokázal do Slavie přivést mnoho mladých hráčů a někteří z nich začali velmi rychle růst. V brance chytal výborně Kozáčik, defenzivě kraloval Adam Petrouš, v záložní řadě se dobře doplňovali Piták-Dostálek-Gedeon-Skácel a v útoku Vachoušek. Určitě jsem na některé hráče zapoměl, ale ten kádr měl tehdy perspektivu, každým zápasem co spolu ti kluci sehráli byl zkušenější a byly i výsledky. V této situaci se projevilo diletanství vedení a zvolili károtkodobý cíl získat hned prachy na místo dlouhodobého cíle, aby slavie pokračovala ve sportovním růstu. Odchodem Vachouška a Skácela tým ztratil polovinu své útočné síly a hlavně byla zničena osa po které se díky skvělé technice těchto hráčů rodila spousta šancí. Celý podzim jsme pak trpěli, protože tyto hráče nebylo možné nahradit penězi které vedení na nákup uvolnilo a atmosféra začala houstnoust. V té době se pan Beránek pokusil promluvit přímo s ENICem jak to tedy se Slávií myslím, výsledek známe všichni. Odešel on, byly prodány další dlouholeté opory týmu Petrouš a Dostálek a nastala éra pana Czaplára, éra kdy se přestalo mluvit o ambicích slávie na soupeření o první místo v lize, doba kdy ENIC považuje umístění ve středu tabulky za adekvátní a je spokojený...

  11. Re: Teplice - Slavia 1:0

    PETR7     před 20 lety 02.11.2004 09:35 |  
    0 0

    Zdravim všechny,
    ze všeho nejdřív chci říct,že anonymů už bylo dost a jestli se někdo neumí podepsat,tak a? nic nepíše.
    I já patřim mezi ty,kdo trenéru Csaplárovi věřili,kdo ho obdivovali...a věřim dál.
    I já sem zklamanej z výsledků,předváděný hry,slibů ENICu,z nesoudnosti managementu,z konstatování trenéra,že jsme zklamali v koncovce (dy? sme se do koncovky skoro nedostali).To je všechno pravda a já před tim oči nezavírám.Ale jestli voláte tak intenzivně po odchodu trenéra,kterej žije pro Slavii od rána do večera,tak volejte ještě intenzivněji po odchodu vedení.Odchodem trenéra se nic neřeší,to je ten pravej evergreen.Slavia je na tom hůř než moc špatně.Ale odchod trenéra a příchod kohokoliv jinýho je jen změna na nepravym místě.Dejme mu ještě čas,jsem přesvědčenej o tom,že pokud skutečně nastane čas k jeho odchodu,řekne Slavii sbohem sám.

    • Re: Teplice - Slavia 1:0

      Markus     před 20 lety 02.11.2004 10:47 |  
      0 0

      V něčem s tebou souhlasím, změna trenéra toho normálně moc neřeší, ale zrovna v naší situací je tomu jinak. Pro Slavii v současné situaci je vhodný trenér co umí pracovat s mladými hráči, který dokáže najít mladého hráče, přivést do Slavie a pomůže mu ukázat co v něm je, někteří hráči půjdou rychle nahoru, jiní ukáží že už jsou na hranici svých možností. Takovým trenérem byl pan Beránek. Bohužel vedení Slavie se pana Beránka zbavilo a místo něj je tu pan Csaplár který by v bohatém týmu dokázal divy, myslím že si umí dobře vybírat zkušené hráče a sestavit je do jednoho kádru. Bohužel s penězi co vedení sežene se kvalitních posil jen tak nedočkáme, musíme kupovat z toho co je na trhu velmi levně, za hráče kteří jsou z formy.

    • Re: Teplice - Slavia 1:0

      (host)     před 20 lety 02.11.2004 10:51 |  
      0 0

      AhojPetře, domnívám se, že pokud někdo není přihlášen a vystupuje pod jménem anonym,nemělo by mu být odepřeno právo vyjádřit svůj názor na situaci ve Slavii. To za prvé. Dále je zajímavé, jak po prohře v Teplicích zesílily hlasy o odvolání trenéra Csaplára. Slavia nehrála dobře, nedokázala si vytvořit šance, kdo zápas viděl, musí to také uznat.Ale berte na vědomí, jakým výkonem se (až na vyjímky) prezentovaly Teplice, momentálně 2. tým ligy. Každá standartka domácích zaváněla minimálně ohrožením branky. Slavie nemůže hrát svoji hru, dostávat protivníka pod tlak, pokud je soupeř tak kvalitní, jako Teplice v této sezoně jsou. A navíc hrálo se na Stínadlech. To, že Slavie prohrála pro mne nebylo překvapením. Takže už prohlašování hráčů o tom, jak se jede do Teplic vyhrát (to samé Bejbl před derby se Spartou) postrádá trochu logiku. Proto spekulujte o odvolání Csaplára až po skončení podzimní části a ne hned ukvapeně po prohře na hřišti neporaženého týmu a štiky letošní ligy z Teplic.

    • Re: Teplice - Slavia 1:0

      cindy     před 20 lety 02.11.2004 10:56 |  
      0 0

      Tvuj komentar mne velmi a velmi prekvapil.Jak tvym nazorem kolem trenera Csaplara,tak vyzvou k anonymum,kteri mou vyzvu k podepisovani svych prispevku jiz vice nez ctvrt roku ignoruji.
      Jsem rad za tvoji reakci a tleskam...

      Cindy z vychodni

  12. Re: Teplice - Slavia 1:0

    (host)     před 20 lety 02.11.2004 15:27 |  
    0 0

    Slavia usilovala svého času o Grigu. Dnes se ukazuje, že i sprůměrným Libercem hraje lepší fotbal než Slavia. Tím chci říct, že by to mohl být Griga?!

  13. Grigu?

    jarmakarma (host)     před 20 lety 02.11.2004 15:43 |  
    0 0

    Nechte už Liberec být. Musíme hledat na spodních příčkách! Já bych navrhoval Hapala. V Opavě je ještě horší finanční situace než u nás a ani jemu samotnému se to nelíbí. Trénuje dobře a hlavně se bojuje, když je on na střídačce, ne jak za Csaplára, který má jen velký kecy a skutek utek. Já bych ho tedy bral, a co vy?

    • Re: Grigu?

      Marrak     před 20 lety 02.11.2004 16:02 |  
      0 0

      hapal uz je ve zline

  14. Re: Teplice - Slavia 1:0

    GHOST     před 20 lety 03.11.2004 10:48 |  
    0 0

    Na vyber je:
    Cipro
    Chovanec
    Rehak
    Hrebik
    tak jsem to seradil od nejhorsiho k nejlepsimu.
    Jinak bych zmenu videl az na zimni prestavku..