Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Sparta - Slavia 2:0

V dnešním jubilejním 260.ligovém derby jsme branku nevstřelili a Sparta tak zvítězila 2:0 po brankách obránce Homoly.

Zápas pro nás nezačal vůbec špatně a v 11. minutě jsme se mohli ujat vedení, ale Latkovu hlavičku k tyči, po Sedláčkově standardce, bravurně vytáhl spar?anský gólman Blažek. I nadále jsme se tlačili dopředu, ale žádna výraznější šance z toho nebyla. Naopak párkrát zahrozila centrovanými míči do vápna Sparta, ale vše skončilo na pozorném brankáři černém nebo odkopem našich obránců. Jeden ze zlomových okamžiků přišel ve 45. minutě utkání. Na Adautův centr z přímého kopu si naskočil Pavel Kuka a Letnou se rozeznělo břevno Blažkovy svatyně.

Do druhého poločasu vstoupila Slavia s jednou změnou, kdy Adauta nahradil Stanislav Vlček. Úvod druhého poločasu zpestřila bitka našeho kotle s pořadateli, kteří se otevřenému konfliktu nevyhýbali, ale spíše ho vyvolávali. I po poločase se hrálo nahoru-dolu a první vážnější šanci jsme měli opět my - po Pitákově centru hlavičkoval Kuka, ale pouze do míst, kde stál Blažek. Poté převzala otěže zápasu Sparta. Její tlak vyústil ve vedoucí branku v 63. minutě, když si na centr Juna naskočil Homola a nedal černému šanci. Ještě hůř bylo ale o čtyři minuty později. Po rohovém kopu nebyli naši hráči schopni odkopnout míč z našeho vápna a stoper Homola, tentokrát nohou, dal svoji druhou branku v zápase.

I tak ale nebylo nic ztraceno a vypracovali jsme si nějaké šance. Naše naděje ale výrazně klesly patnáct minut před koncem, když Karel Piták nepochopitelně zazdil penaltu, kterou kopal po faulu Homoly na Kuku. Po tomto okamžiku sice přišlo pár útočných náznaků, ale žádný nevedl ke gólu, který bychom si za předvedený výkon určitě zasloužili.

Sestava: R. černý - L. Došek, M. Holeňák, R. Bejbl, J. Rychlík - K. Piták, M. Latka, L. Sedláček (72. P. Fořt), M. Zbončák - E. Adauto da Silva (46. S. Vlček), P. Kuka

Lavička: M. Kozáčik, T. Hrdlička, J. Chleboun, F. Stibůrek, M. Švec

Komentáře (23)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sparta - Slavia 2:0

    Richi (admin)     před 20 lety 16.10.2004 17:48 |  
    0 0

    Zapas jsem sice nevidel, teprve si to pustim na videu, ale stalo se to, co kazdy realne uvazujici clovek musel cekat. Na Sparte jsme proste nemohli vyhrat, uz jen ze statistickeho pohledu. Nechapal jsem tolika optimistickych recem, proc zrovna ted bychom tam meli vyhrat? Kdyz letos z venku mame jen dva body za dve remizy? I proto jsem do tipovacky dal 2:0 pro Spartu a nakonec to tak dopadlo. Jo, holt nejsem prekvapen. Takze ani zklaman, kdyz jsem to cekal. Zitra pujdu zase na hokej, tak si zase snad spravim chut. Ale pristi sobotu budu opet na Strahove a budu opet fandit, fandit a zase fandit. Slavii neopustim, i kdyz jsme hodne pod vrcholem ...

    • Re: Sparta - Slavia 2:0

      (host)     před 20 lety 16.10.2004 20:26 |  
      0 0

      No ja sem to taky cekal..derby na me ale v patek nak dejchlo, vsadil sem si cistou 2... kluci tam ale na vitezstvi meli-chybelo stesti pri sancich latky a kuky... to tam apdnout tak sme treba 3 body urvaly..ale to jsou jen dohady... jinak to co predvedli gestapaci, securitaci v nasem sektoru na zacatku 2. pili..no fuj.. ACAB! kazdopadne zitra du taky na hokej, tak si snad spravime chut..v patek znovu hokej, v sobotu opava a v nedeli snad bdueme "VLADCI PRAHY" skandovat my - po hokejovym derby ... PETE

      • Re: Sparta - Slavia 2:0

        (host)     před 20 lety 17.10.2004 08:20 |  
        0 0

        Je vidět, že jsi úplně off. To vládci Prahy se netýká fotbalistů nebo hokejistů, ale hools. A i tady jste v tomto tisíciletí věčně druhý. Nakonec vaši hools se včera ani pořádně nesešli.

        • Re: Sparta - Slavia 2:0

          (host)     před 20 lety 17.10.2004 09:47 |  
          0 0

          No nejsem sice chuligán, ale ty asi taky ne, protože SKS hools nejsou věčně druhý mezi hools, to je naopak Sparta za Baníkem, Slavie je tak 4.

    • Re: Sparta - Slavia 2:0

      (host)     před 20 lety 16.10.2004 20:30 |  
      0 0

      Blažek: Slavia vyhrává v novinách

      Praha – Unavení a nesmírně š?astní byli fotbalisté Sparty po svém zaslouženém vítězství nad Slavií 2:0.
      „Nejtěžším momentem pro mě byla penalta, ale nebál jsem se. Viděl jsem, jak to na hřišti vypadá a byl v klidu,“ svěřoval se brankář Jaromír Blažek, že i v případě inkasované branky, věřil ve výhru Sparty. Gólman přiznal, že mužstvo výroky slávistů v novinách o tom, že jedou na Spartu vyhrát motivovaly. „Oni vyhrávají akorát v novinách, my na hřišti. Zápas to nebyl složitý,“ dodávál brankář.
      Trenér Straka včera večer připravil týmu jedno překvapení – k večeři byl tatarák ve tvaru slávistické hvězdy. „Namotivovalo nás to, byla krásná, sežrali jsme ji celou. Trenér nás hecoval od včerejška, večeře k tomu směřovala, bylo to pěkné,“ usmíval se Blažek.
      Hvězdou zápasu byl bezesporu obránce Jiří Homola. Dát Slavii dva góly, to se nestává každý den. „Určitě to jsou dva góly, které patří k nejdůležitějším v mé kariéře. Mnohem důležitější však byl ten do sítě Ferencvárose,“ říkal Homola. „Nebyly to těžké brankové situace, ty jsem musel dát. Penalta? Asi byla,“ přiznal spar?anský bek. I jeho tatarák pobavil. „Pěkná slávistická hvězda, povzbudilo nás to,“ dodal Homola.
      Velice dobrý návrat na hřiště prožil kapitán Karel Poborský. „Cítím se dobře, i když jsem v týdnu toho moc nenaběhal. Každý den jsem však byl v posilovně, do žádné krize jsem se během zápasu nedostal,“ vyprávěl Poborský. „Věděli jsme, že musíme hrát po zemi a hlavně nesmíme Slavii pustit do vedení. Nakonec rozhodly standardky, vyhráli jsme zaslouženě, je to paráda. Bučení na mě? Hecovalo mě to, šli jsme na hřiště s cílem vyhrát. Nikde jsme o tom nemluvili, ale cítili jsme to.“
      Tatarák na Poborského tolik nepůsobil. „Spíše na ty mladý, u těch nových kluků bylo cítit, že mají mrazení v zádech. Pomohli nám i slávisti svými výroky, ale ono je to pořád stejný - my hrajeme fotbal a většinou to dopadne vždycky stejně,“ pravil Poborský.
      S tržnou ránou na nose končil zápas Tomáš Sivok. „Trefil mě Latka, ale spíše to byla moje nešikovnost,“ tvrdil fotbalista, který právě s Latkou podstupoval tvrdé souboje. „Nebylo to tak hrozné, jak to vypadalo, k fotbalu tohle prostě patří a důležité je, že jsme vyhráli. Od malička jsem spar?an a toto vítězství je pro mě strašně důležité,“ vyznal se Sivok.
      Druhým poraněným byl Radoslav Kováč, jemuž byla tržní rána v obočí sešita dvěma stehy. „Jsme rádi, že jsme vyhráli. Derby bylo pro nás daleko důležitější, než úterní zápas s Manchesterem a je dobře, že jsme ho zvládli,“ pravil Kováč.

  2. Re: Sparta - Slavia 2:0

    (host)     před 20 lety 16.10.2004 17:56 |  
    0 0

    lesko vyser se nato a rozpust to.
    kluci, vy jdete na pracak, jako fotbalisti by ste si totiz nemohli vydelat ani na svacinu. a na misto v edenu, kde ma stat novej stadion, postavte mzeum- SK SLAVIA PRAHA. nazdar dejva

  3. Strudl

    (host)     před 20 lety 16.10.2004 18:28 |  
    0 0

    Nemohli vyhrát?Je vidět, že jsi to opravdu neviděl....

    • Re: Strudl

      Richi (admin)     před 20 lety 16.10.2004 19:40 |  
      0 0

      A vyhráli? Nevyhráli. Já to myslel i tak, že se prostě vždy něco stane, buď neschopnost dát branku (Piták, ale i další údajně), či prostě Sparta má neuvěřitelný štěstí či v tom jsou jiné vlivy. Nevím, neviděl jsem to, ale oni nevyhráli, takže není co řešit. Prostě to tak je.

      • Re: Strudl

        (host)     před 20 lety 16.10.2004 21:54 |  
        0 0

        Ale ty jsi predtim napsal, ze nemohli vyhrat, takze tahle tvoje poznamka neni vubec relevantni vuci tomu, co bylo receno. Ja myslim, ze vyhrat mohli a takove predemporazenectvi je jeste horsi nez optimismus

  4. Re: Sparta - Slavia 2:0

    (host)     před 20 lety 16.10.2004 21:52 |  
    0 0

    Nejenom, ze Policie opet zbytecne zasahovala a vyprovokovala tak zbytecne spoustu negativnich emoci, ale hlavne PORADATELSKA SLUZBA nema co MLATIT fanousky, pokud ji nekdo nenapadne. Ale ty HOVADA v tom pokracovaly a s obzvlastni chuti pote, co byl zbytek kotle izolovan kordonem obrnencu a ti chudaci (byt predtim agresivni a opili), co byli takto oddeleni, to zatracene schytali. A nebyly to jenom pesti, ale i tyce! A to vse za necinneho prihlizeni FIZLU!!! Od ceho tam sakra potom jsou?!?! Nemaji snad chranit zivoty, zdravi a majetek VSECH obcanu?? NEjenom tech prospartanskych. Asi pujdu priste na derby s pistoli, abych se mohl proti tem HOVADUM v ZELENYM ucinne branit, jak mi povoluje zakon!

    • Re: Sparta - Slavia 2:0

      (host)     před 20 lety 16.10.2004 23:51 |  
      0 0

      naprostej souhlas.Huml.

  5. Re: Sparta - Slavia 2:0

    gary     před 20 lety 17.10.2004 02:42 |  
    0 0

    Dost dobře nechápu ,jak u někoho mohou po prohraném derby ještě zavládnout emoce.
    Musím naprosto souhlasit s názorem, který zaznívá z hráčské kabiny Sparty. Slávia vyhrává jen na stránkách tisku nebo oficiálních stránkách. Jinak krom Brna nepřehrála žádné mužstvo a venku dokázala vstřelit pouhé tři goly.
    Musíme se naprosto smířit s tím ,že se Slávia dostala do pozice průměrného ligového klubu .To se někdy stává. Smutné je jedině to ,že ani budoucnost tohoto týmu se nejeví v růžových barvách. Poslední dobou musíme být vděční i za remízu v Mladé Boleslavi. Tak co jsme mohli očekávat od zápasu proti Spartě ???
    Tento zápas jasně ukázal, do jaké společnosti patříme. Sparta která letos nehraje v žádné oslnivé formě dokázal přehrát o dva goly jen Opavu ,Blšany ,Příbram a české Budějovice. Týmy jejichž jediná starost je záchrana ligové příslušnosti.
    Proto nám zbývají dvě možnosti. Buď navázat na práci trenéra Beránka .Rozloučit se s L. Doškem, černým, Kukou a začít budovat nový perspektivní tým. Boj o pohárovou Evropu letos můžeme zabalit a jestli skončíme čtvrtí nebo čtrnáctí je úplně jedno.
    Nebo nadále pokračovat v zajetých kolejích a důkladně se připravit na zápas proti Opavě. To bude totiž s největší pravděpodobností velký soupeř v boji o záchranu.

    • Re: Sparta - Slavia 2:0

      (host)     před 20 lety 17.10.2004 10:03 |  
      0 0

      Předpokládám, že jsi asi jen slyšel výsledek a duel jsi neviděl, proto mě udivuje, proč tady plkáš takový nesmysli. Slavia byla Spartě vyrovnaným soupeřem, šance Latky, břevno Kuky a neproměněná penalta Pitákem. Sparta měla taky 3 velké šance, ale narozdíl od Slavie 2 proměnila. Spíš než budování mladého kádru by bylo potřeba sehnat nějakého kanonýra, Slavie by potřebovala do útoku někoho, kdo by dokázal skórovat pravidelně, kdo by v rozhodujících momentech nezklamal. Karel Piták je sice super hráč, ale není to asi ještě ten pravý vůdce, strašně chtěl včera dokázat opak, ale nevyšlo mu to, což je veliká škoda. Jinak si myslím, že Slavia předvedla třeba i v Olomouci skvělí výkon a přivezla by jistě 3 body, kdyby se nenechal Karel zbytečně vyloučit a ze zápasu ve Zlíně jsem měli taky mít jeden bodík a rozhodně jsme si i zasloužili zvítězit nad Slováckem. Prostě a jednoduše, pokuď se ve Slavii neobjeví někdo s vůdčími schopnostmi a přitom i vysokou herní kvalitou, který v kritických momentech zápasu dokáže převážit misky vah na stranu Slavie, tak nemá cenu nikoho měnit, to že budou hrát hráči, kteří v současnosti na ligu nemají, to nevyřeší, jedna varianta by se jistě nabízela, ale to by se tento hráč musel vyléčit, jestli se to Vencovi podaří, pak Slavia bude zas patřit ke špičce ligy

      • Re: Sparta - Slavia 2:0

        gary     před 20 lety 17.10.2004 11:03 |  
        0 0

        Myslím ,že tuto reakci napsal nějaký fanoušek z hlavní tribuny. Docela se divím ,že tu nebyla ještě zmínka o tom jak rozhodčí tlačil Spartu.
        Souhlasím ,že nějaký laik mohl mít pocit ,že je zápas vyrovnaný. Bohužel pravda je taková ,že nenastala jediná chvilka , kdy se spar?ané museli strachovat o výsledek.
        Souhlasím s tebou ,že v Olomouci Slávia předvedla dobrý výkon. Bohužel jen v první půli. Druhá půle patřila jen jednomu mužstvu a to strhlo vítězství na svojí stranu. To samé bych mohl říkat o zápase v Jablonci nebo Mladé Boleslavi. V těchto dvou zápasech trenér ani mužstvo neukázalo dostatek vůle po vítězství. A to i přesto ,že do Slávie přichází „ vítězné typy“ ,které se ovšem nedokázali prosadit v žádném kvalitním mužstvu.A tak bych mohl rozebírat zápas po zápase. Ty vidíš Slávii pohledem fanouška já mám na ní reálný pohled. Co je však nejprokazatelnější je pohled na tabulku. A to není zrovna radostný pohled.
        Bohužel ještě neradostnější pohled je na sportovní filosofii realizačního týmu. Nezaznamenal jsem jediný krok ,který by pro příští sezonu přinesl obrat k lepšímu. Ba naopak. Začátkem další sezony na tom bude Slávia ještě hůře než dnes. Závěrem s tebou ale musím souhlasit . V současné situaci musíme věřit na zázrak v podobě uzdravení Václava Kolouška nebo příchodu nějakého Robina Hooda ,který se svému střeleckému řemeslu vyučil v prestižní kanadské lize.

    • Re: Sparta - Slavia 2:0

      honzah (přítel SN)     před 20 lety 17.10.2004 21:32 |  
      0 0

      Tak problém je určitě ve financích. Musíme si 2-3 roky počkat, potom začneme budovat nový skvělý team. Ale L.Doška a Kuku bych si na přechodové období nechal a proti černému nenamítám vůbec nic. Rozloučit bychom se měli s těmito: Csaplár, Jinoch, Leška.

      • Re: Sparta - Slavia 2:0

        gary     před 20 lety 18.10.2004 00:22 |  
        0 0

        Tyto hráče jsem nejmenoval proto ,že by patřili k nejhorším v týmu. Jmenoval jsem je proto ,že jsou v klubu příšerně dlouho a jejich motivace musí být nulová. Bohužel také stárnou a zabírají místo novým perspektivním tvářím. Těm by jistě nechyběla vůle něčeho dosáhnout.
        Rezignace na stav věcí je to, co současnou Slávii příšerně dusí.

    • Re: Sparta - Slavia 2:0

      Kopcem     před 20 lety 18.10.2004 13:45 |  
      0 0

      V něčem s Tebou souhlasím, v něčem ne. Pravdu podle mě máš, že Slavia je dnes mužstvem, které patří svou úrovní do spodní části tabulky. Souhlasím také s tím, že vítězné typy zatím moc vítězně nevypadají. Dále souhlasím s tím, že jsme v situaci, kdy všechno směřuje dál k propadu a při současném postupu za rok bude nejspíš opět hůř. Nesouhlasím ovšem s hodnocením práce trenéra Beránka. Když se na jeho období podívám zpětně, myslím, že byl neúspěšný. Jako jedinému z trenérů od působení Cipra mu Leška s ENIC dali svým způsobem dobrý prostor k práci. Na jaře 2002 dostal 3 kvalitní hráče - Vachouška, Skácela a Pitáka. Před začátkem další sezony nejen, že mu nikoho neprodali, ale dokonce dostal další posily, Adauta a Radka Bejbla. Jako jediný z mnoha trenérů měl k dispozici kvalitní kádr a stabilní prostředí pro práci. Výsledkem bylo, že jsme občas zahráli pěkně, ale přesto jsme proti tehdy hodně průměrné Spartě neměli vůbec nárok. A když ho naše milované vedení začalo ořezávat (a to ne víc než ostatní trenéry), došlo na podzim 2003 k naprostému rozpadu a chaosu. Ta bída, kde jsme dnes, nezačala až s příchodem Csaplára, ta začala už za Beránka. Myslíš, že bychom měli navazovat na podzim 2003? Děkuji, nechci. A co se týká mladých a perspektivních? Myslím, že jediný hráč z Beránkovy éry, který z mladých za něco stojí, je Zachariáš. To, že ho moudrý Csaplár poslal na hostování a nahradil ho vítězným typem Rychlíkem, tedy hráčem bez možnosti jakéhokoliv budoucího přínosu pro Slavii, je jiný problém. Něco by mohlo vyrůst i z Michala Švece.
      Podle mého názoru byl nejlepším z mnoha trenérů, které nám pan Leška tak moudře střídá jako ponožky, Karel Jarolím. Že fotbalu rozumí dokazuje i svou prací ve Slovácku. Ovšem v současné Slavii problémem určitě není trenér, ale vedení a celková atmosféra. Csaplár se tvářil, že on všechno zvládne, ale zatím spíš dále mluví a mluví, což mu ostatně vždycky šlo výborně. Jestli je navíc pravda to, co se psalo o jeho konfliktu se Spar?anem Kováčem, je to ještě větší ubožák, než jsem si myslel předtím. Přesto bych se ho do konce letošní sezóny nezbavoval. Sezóna už je stejně ztracená, Csaplár má své vítězné tipy, tak bych mu dal čas ukázat, že s nimi něco předvede i po zimě, až budou mít dostatek času na sehrání. Nebo tím dostane prostor dokonale se znemožnit, což osobně považuji za pravděpodobnější.

      • Re: Sparta - Slavia 2:0

        gary     před 20 lety 19.10.2004 01:11 |  
        0 0

        Je vidět že fotbalu docela rozumíš .Přesto bych si dovolil v několika věcech nesouhlasit.
        Tak za prvé. Dostal tři kvalitní hráče……..Tak tato věta je přímo strašná. Nikdy nic v životě nedostaneš zadarmo. Pan Beránek předložil firmě Enic svojí fotbalovou vizi a ta zaujala natolik ,že se rozhodli tento projekt podpořit. Nutno dodat, že z prodeje hráčů ,kteří přišli za Beránkovi éry, jsme splatili dluhy firmě Enic a žili do začátku letošní sezony. Jak jsme na tom finančně teď asi netřeba rozebírat .
        A podle posledních zpráv pokud Enic nesáhne brzo do kapsy, přijdou na řadu Piták a Gedeon. Jediní hráči ,kteří mají ve Slávii ještě nějakou cenu. Jen tak mimochodem ,přišli za pana Beránka.
        Za druhé. V roce 2003 došlo k naprostému rozpadu……. Když končil kauč Beránek u mužstva Slávie ,tak jsme ztráceli na Spartu 2BODY !!!! a na první Baník bodů devět. Jsem zvědavý , jak budeš nazývat stav který nastane po podzimní části soutěže.Jen pro zajímavost. Pan Beránek poslední zápasy válčil s takovouto sestavou a srovnej jí s dnešní. Kozáčik – L Došek (Kratochvíl), Zachariáš,Muller, Hrdlička - Kalivoda (Hašler), Latka, Bejbl, Piták - Kuka,(T Došek)E. Adauto
        Na závěr však musím říct jedno. Kdyby trenér Beránek neprokučoval zápas ve Vigu, mohli jsme dnes válčit se Spartou o titul .
        V jednom s tebou musím souhlasit. Karel Jarolím by mohl být trenérem ,který by mohl Slávii dostat tam kam patří. Ale to jsem si myslel při nástupu Csaplára také.
        PS: A něco mi řiká ,že pan Jarolím ještě nezapomněl svému bývalému kondičnímu asistentovi Csaplárovi to jak ho vyštípal z prvoligové lavičky Dukly a později zničil vše dobré co tam vybudoval.

        • Re: Sparta - Slavia 2:0

          Kopcem     před 20 lety 19.10.2004 14:12 |  
          0 0

          Tak opět budu s něčím souhlasit a s něčím ne. Máš pravdu, že věta "dostal 3 kvalitní hráče" je strašná. Je však uvedená v určitém kontextu. Před Beránkem tu byl Pešice. Tomu připravili takovou pozici před zápasy o LM, že mu prodali Ulicha a koupili Gedeona. Další posílení mu bylo odmítnuto. Když chtěl konstruktivního záložníka, kterej by uměl dát hře myšlenku, přišlo jednoznačné ne. Mužstvo po podzimu spadlo, tam kam spadlo, fanoušci řvali Leška ven a ENIC ven a nakonec se začalo alespoň něco dělat. Určitá jednání o posílení mladými hráči se vedla ještě, když trénoval Pešice. Ostatně Karel Piták odehrál ještě jeden až 2 zápasy pod Pešicem. Souhlasím s Tebou, že Gedeon a Piták jsou dnes jediní 2 hráči, které je ještě možné s určitým ziskem prodat. Ani jeden z nich však nepřišel za Beránka, oba ještě za Pešiceho. Tím nechci popírat ani snižovat to, že Vachoušek, Skácel nebo Adauto přišli za Beránka.

          K podzimu 2003. Při pohledu na tabulku se trošku zapomíná, jak to tehdy vypadalo. Nevím, čím to bylo, ale Slavia, která předchozí ročník hrála opravdu hezký fotbal (tedy bohužel většinou pouze na Strahově), vstoupila do nového ročníku velmi rozpačitě. Mužstvo prostě hrálo špatně. Nevím proč. Jestli byl už patrný rozkladný vliv pana Jinocha, který se snažil Beránka vypíchnout, nebo jestli Beránek nějak zkazil přípravu? Ze začátku jsme sice vyhrávali, ale hráli jsme špatně a měli jsme spíš kliku. První zápas s Viktorkou jsme se trápili, vysvobodil nás až polovlastní gól, kdy obránce odkopl míč přímo do nohy Karla Pitáka a odtud si to namířil do branky. Druhý zápas proti Blšanům v Příbrami to samé, opět přišel vlastní gól Blšan. Ani v jednom zápase nebyly vlastní góly odrazem našeho tlaku, ale byla to klika. Druhé předkolo LM v Srbsku jsem neviděl. Vyhráli jsme 2:1, ale podle zpravodajství I-dnes byli domácí o dost lepším mužstvem a měli šance. Odvetu jsme vyhráli 2:0. Na pohled to nebylo nic moc, ale byl to jeden z lepších zápasů. O vítězi tehdy nebylo vůbec pochyb. Zápas se Zlínem, kdy hráči z lavičky vyhráli 2:0, jsem neviděl, nemůžu hodnotit. Stejně tak jsem neviděl zápas ve Vigu, ale podle všech zpráv to byla tragedie. Dnes se říká, že ho Beránek prokoučoval, ale podle mého názoru jsme jen pokračovali v dosavadních podzimních výkonech a navíc jsme se ještě podělali z bouřlivého prostředí. Tehdejší Vigo rozhodně nebylo sopupeřem, který by nebyl k poražení. Co přišlo potom? Naprosto příšerný výkon v Plzni a skvělý zápas doma proti Vigu. To byl jediný zápas, kdy kluci jezdili po zadku. Vypadli jsme a přišla další slabota. Remízy na Spartě a s Jabloncem byly zoufalé, vrcholem hrůzy byl pak zápas v Příbrami. Chaos, rozpad, beznaděj. Potom se to na pár zápasů trošku zlepšilo. Dobrý byl zápas proti Brnu. Výhra v Teplicích pak byla zase jen a jen klika. Teplice celý zápas útočily, my vystřelili jednou na branku a bylo z toho vítězství. Do konce sezony pak už byl jen jeden výborný zápas v Liberci, ovšem následovaly také zápasy doma s českými Budějovicemi a na Žižkově. Nezapomeňme ani na prohru v poháru čFMS v Jihlavě. Koukal jsem se teď na statistiky, na podzim 2003 se vystřídalo v setavě 24 hráčů. Netvrdím, že všechno bylo chybou Beránka. Určitě ne. Bylo tu spoustu zranění a jiných vlivů. V každém případě to ale byl spíš chaos a zmar, na který bych tedy rozhodně navazovat nechtěl. Cesta dolů již byla nastoupena. Něco se muselo udělat. Byla zvolena jako obvykle cesta výměny trenéra. Přišel Csaplár, kterého jsem tedy v Liberci upřímě nesnášel. Podle mě je to hlavně mluvka, ale situaci lehkou neměl. Proto si myslím, že by měl dostat šanci až do konce sezóny. Má teď svoje "vítězné typy", tak a? se ukáže. Sezóna je stejně ztracená a na sestup to snad nevypadá.

          Zaujala mě Tvoje poznámka, jak pan Csaplár vypíchnul Karla Jarolíma v Příbrami. Uvědomil jsem si, jak je něco podobného typické pro dnešní Slavii. Když Jarolím vystřídal Cipra, pan Leška ho záhy jmenoval sportovním ředitelem a Cipro svému bývalému a následně znovu podřízenému pěkně mydlil schody. Pešicemu zase podrážel nohy říčka, Beránka zřejmě potopil Jinoch. Myslím, že je to ukázkou perfektní práce pana Lešky. Nevím, jestli to dělá schválně nebo má takový "talent" při vytváření pracovního teamu. V každém případě to poměrně dobře dokumentuje úroveň práce ve Slavii.

          Ještě k Tvé poznámce, že Beránek předložil svůj projekt, majiteli se líbil, a tak mu nakoupil kvalitní mladé hráče. Nevím. Já už na nějaké projekty nebo koncepce v případě současné Slavie nevěřím. Mám pocit, že ENIC do Slavie vstoupil s tím, že vloží málo peněz a bude hned velký výdělek. Když zjistili, že tak snadné to nebude, vsadili na něco jiného. Co to je, nevím, ale nic dobrého pro Slavii z toho podle mě rozhodně nekouká. To, že do mužstva stále cpou peníze, aby jej udržovali při životě, ale přitom nedají o něco víc, aby se zkvalitnilo a začalo vydělávat, musí mít nějaký důvod. Z nějakého důvodu jim taková situace musí vyhovovat. Mě napadají jen dvěmožnosti. Buď je to pro ně výhodné daňově a nebo spekulují s pozemky. Jelikož se jedná o pragmatické zkušené investory, může být i spousta jiných důvodů, které mě prostéhmu českému člověku ani na mysl nepřijdou. O prosperitu Slavie jim ale podle mě nejde určitě. Proto také naprosto nevěřím tomu humbuku okolo výstavby stadionu, což jsem taky Richimu k jeho okomentoval.

  6. Re: Sparta - Slavia 2:0

    (host)     před 20 lety 17.10.2004 10:53 |  
    0 0

    Videl jsem to podobne jako autor clanku Kuczik.
    Rozhodla produktivita.Sparta sve sance promenila,Slavia nikoli.Dle meho nazoru bylo derby herne oboustranne kvalitni a vyrovnane.
    Jen bych si dovolil dve poznamky:
    Ta prvni by smerovala k osobe K.Poborskeho.Doufam,ze az opet dostane pozvanku do repre,neonemocni opet zniceho nic syndromem NEDVEDUS NASCHVALUS a nezacne ho najednou bolet treba palec na prave noze,ale bude pripraven tak jako nyni proti Slavii.
    Ta druha smeruje k incidentu v sektoru fans Slavie.
    Vedel jsem nekolik dni dopredu o tom,ze se na Sparte chysta provokace poradatelske sluzby proti fanouskum Slavie a fanousky kolem sebe jsem pred touto akci varoval.Jak vidno muj tajny zdroj byl spolehlivy a skutecne doslo k avizovane akci.
    Proto vsichni vezte : tato akce byla dopredu planovana a umyslne zinscenovana !!!!
    Sparta zrejme potrebuje zatahnout Slavii jakymkoliv zpusobem do medializace problemu,aby se moc nepsalo o jeji ucasti v korupcni afere naseho fotbalu ale o zcela jinych vecech... Je to z vasi strany HNUS pane Kostale !!!
    At jsme prohrali,to nevadi,to preboli!Ale Slaviste se nikdy nesnizi k takovymto podrazum jako Sparta.V TO PEVNE VERIM !!!
    ...Slavia FOREVER...

    • Re: Sparta - Slavia 2:0

      (host)     před 20 lety 17.10.2004 10:55 |  
      0 0

      P.S. Omylem se stalo ze jsem nebyl prihlasen a proto anonymni.To vsak neni mym zvykem,mym zvykem je ,se pod sve prispevky podepsat.
      Cinim tak nyni.Vyse uvedeny komentar zaslal Cindy z vychodni...

    • Re: Sparta - Slavia 2:0

      (host)     před 20 lety 17.10.2004 11:38 |  
      0 0

      Nehul tolik ,leze ti to na mozek a kecáš cindy.

      • Re: Sparta - Slavia 2:0

        (host)     před 20 lety 18.10.2004 18:27 |  
        0 0

        Ty asi nevis, co se delo...