Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Synot - Slavia 4:2

Pravděpodobně klíčová bodová ztráta na Synotu nás bude stát druhé místo, Spartě stačí již jen jednou vyhrát.

Proti Synotu nás čekal velice důležitý zápas, protože Sparta doma porazila Zlín a utekla o tři body. Slavia však dopadla tak jak dopadla, prohra nás prakticky odsoudila k boji o třetí místo, protože Spartě stačí jednou vyhrát, což zvláště v domácím zápase proti Jablonci nebude problém.

Základní sestava byla velmi překvapivá. Nalevo v obraně hrál Zachariáš, uprostřed zálohy Švec s Bejblem, napravo Tomáš Došek, nalevo Piták, vytažený záložník Koloušek a na hrotu osamocený Kuka. Během první poločasu však došlo opět k několika změnám, Koloušek se přesunul napravo zálohy, T.Došek šel ke Kukovi a Zachariáš pro špatný výkon a zdravotní problémy byl střídán v 16. minutě Kratochvílem.

Během prvního poločasu mi přišlo, že hráči ignorují veškeré taktické pokyny, jako by by byli na výletě. Pouze chodili, nenabízeli se, nikdo nebojoval, nebyl na hráče Synotu vyvíjen tlak, takže měl dostatek prostoru pro svoji hru. A jen díky černému jsme dostali pouze jeden gól, přestože jsme si koledovali o další tři. My jsme jen sporadicky zahrozili. Ale světe div se, v poslední minutě utekl Kuka s Pitákem a po pěkných nahrávkách střílel pod padajícího brankáře Piták, náš nejlepší střelec na hřištích soupeřů.

Do druhého poločasu nastoupila jiná Slavia. Hráči začali více bojovat. Vše vypadalo nadějně, jenže Latka udělal fatální hrubku, kterou domácí využili. Po chvilce se nám podařilo vyrovnat Kolouškem a už to vypadalo, že se nadechujeme k obratu. Bohužel o další dvě minutky udělal zkušený Koloušek velkou hrubku, nechal se u postranní čáry obrat o míč kvůli svým kličkám, Synot se dostal do brejku a po podobné akci jako při druhém gólu opět skóroval.

To byla velká rána, o to horší, že oba góly padly po individuálních chybách a ne po dobrém výkonu Synotu, jak tomu bylo v prvním poločase. Do konce zápasu jsme sice měli převahu, ale vyložené šance nepřicházely. Domácí dobře bránili a chodili do nebezpečných brejků. V závěrečných sekundách se snažil při rohu pomoci i Radek černý. Poslední slovo však měli domácí, Meduna prošel přes pět našich hráčů, udělal kličku i našemu brankáři a dal do prázdné. Tato situace jen dokumentovala naši bezradnost v obraně.

Docela zklamal Václav Koloušek, sice dal jeden gól, ale jeden také zavinil, navíc dostal žlutou kartu, kvůli čemuž bude v příštím zápase chybět a také často diskutoval místo toho, aby se soustředil na hru. Hodně bojoval Pavel Kuka, asistoval u obou branek. Jeden hráč však mnoho nezmůže.

Nyní se musíme soustředit na třetí místo, které nesmíme ztratit. Druhé už je jen naším zbožným přáním …

Synot - Slavia 4:2 (1:1)

Sestava: R. černý - L. Došek, M. Latka, M. Müller, M. Zachariáš (16. K. Kratochvíl) - T. Došek, M. Švec (71. D. Kalivoda), R. Bejbl, K. Piták - V. Koloušek - P. Kuka

Branky: 22. V. činčala, 52. M. Ivana, 56. M. Abrahám, 90. M. Meduna - 45. K. Piták, 54. V. Koloušek

Lavička: M. Kozáčik, G. Jozsi, T. Hašler, M. Lukeš

Komentáře (46)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Synot - Slavia

    kozi     před 21 lety 03.05.2004 19:32 |  
    0 0

    Souhlasím s tebou,že budeme mít co dělat,abychom si vykopali to třetí místo a hráli aspoň ve skupině v poháru UEFA.Co se týká hodnocení Pavla Kuky,tak musím říci,že se mi jeho výkon také docela líbil,sice pár míčů poztrácel(ale když se nikdo nenabízí,tak co sám proti přesile...),ale dvě gólové přihrávky byly ukázkové a i jinak bylo vidět,že má Pavel přehled.O to víc ho musí neskutečně štvát ty hrubky vzadu...pár lidí se snaží a pak to někdo tak hloupě "posejří"...Chudák Kukič se bude loučit s kariérou v č.B. bojem o třetí místo v české lize...Doufám,že mu aspoň výboři přichystaj nějakou velkolepou rozlučku s naším sešívaným dresem.Jestli se na něj vyserou jako v reprezentaci,kde mu nikdo nepoděkoval za 10 let odkopaných za nároďák,tak u mě skončí nadobro...

    • Re: Synot - Slavia

      Richi (admin)     před 21 lety 03.05.2004 19:37 |  
      0 0

      Jo, na Kukovi byla videt ta bezmoc, jak nikdo nemaka, pak to tam vzadu poserou, jen on se pere s presilou. Jinak rozlucka s Kukou rozhodne nebude, vzdyt po sezone se teprve bude projednavat, zda bude pokracovat nebo ne. Takze rozlucka priprada v uvahu na zacatku pristi sezony.

      • Re: Synot - Slavia

        kozi     před 21 lety 03.05.2004 19:53 |  
        0 0

        No,já myslím,že skončí určitě...nebo se mýlím? Na kolik to vidíš procent,že neskončí a bude se dál trápit v mančaftu,kterej prostě ten titul zase nemá šanci ukopat?Já tak na 10%...To by spíš možná pomohl jeden rok zachránit Ml.Boleslav v lize a pak by s tim seknul.

        • Re: Synot - Slavia

          Richi (admin)     před 21 lety 03.05.2004 19:55 |  
          0 0

          No ja uz neverim, ze bude pokracovat, ale Kuka se o tom nechce bavit a vse si promysli po sezone.

  2. Re: Synot - Slavia 4:2

    (host)     před 21 lety 03.05.2004 19:54 |  
    0 0

    O druhé místo jsme přišli již dřív, ne jen špatným výkonem na hřišti kvalitního mužstva, jakým je dnes Synot. Prohry v Plzni, Příbrami nebo s českými Budějovicemi, remízy s Jabloncem, v Brně, v Opavě, na Žižkově, to byl hlavní důvod toho, že na možnost boje o Ligu Mistrů můžeme v příští sezóně zapomenout. A ruku na srdce, copak by si to naše současné mužstvo zasloužilo? Co bychom chtěli hrát proti předním mužstvům, když nás takhle válcují i podprůměrná mužstva naší ligy. Myslím, že i na tom třetím nebo čtvrtém místě letos skončíme hlavně díky velkému štěstí. můžeme smeknout klobouk před trenérem C

    • Re: Synot - Slavia 4:2

      Richi (admin)     před 21 lety 03.05.2004 19:57 |  
      0 0

      Pohar a ligu bych nesrovnal, to jsou jine souteze a tymy vzdy podavaji jine vykony, navic v lete prijde Holenak a urcite dalsi hraci. A nema cenu vypisovat vsechny mozna zavahani, to se stava, spis ty rozhodujici jsou v zaveru, tedy Teplice a ted Synot.

      • Re: Synot - Slavia 4:2

        (host)     před 21 lety 03.05.2004 20:25 |  
        0 0

        Nesouhlasím. Jediné zaváhání bylo proti Teplicím. Ve všech ostatních případech nás soupeř válcoval a my měli prostě kliku, že to nedopadlo hůř. A to jsem nezmínil štěstí, jaké jsme měli ve Zlíně, v Teplicích..

        • Re: Synot - Slavia 4:2

          chrobak     před 21 lety 03.05.2004 20:44 |  
          0 0

          Bohužel je to tak. Vždy? jsme hráli pod tlakem i v Opavě, která nepatří zrovna ke špičce ligy a ten zmíněný zápas ve Zlíně, kde jsme hráli druhé housle mám také docela v paměti. I ve vyhraných zápasech jsme jen výjimečně soupeře přehrávali. Špatné výsledky nemůžou být náhoda. Myslím, že vedle zranění Gedeona a Adauta toho musí být nezdravého víc. Na mě hra působí bezradností a chaosem a za to je určitě odpovědný i trenér. Také je mě divné, že nechají Adauta na dovolené v Brazilii bez jediné kontroly a konzultace stavu s klubovým doktorem. Nevím co si o tom mám myslet.

          • Re: Synot - Slavia 4:2

            (host)     před 21 lety 03.05.2004 21:12 |  
            0 0

            Přesně tak. Profesionalní prostředí ve Slavii je opravdu originální. Copak je to normální, aby zraněný hráč zmizel na čtvrt roku do Brazílie a všichni s tím byli spokojeni.

            • Re: Synot - Slavia 4:2

              Richi (admin)     před 21 lety 03.05.2004 22:01 |  
              0 0

              Nerikej neco, ceho bys pak litoval. Nic o tom nevis a jen spekulujes. Dockej casu a budes mile potesen!

              • Re: Synot - Slavia 4:2

                chrobak     před 21 lety 04.05.2004 11:07 |  
                0 0

                Na milé potěšení čekám celé jaro. Dočkal jsem se v podstatě jednou, když jsem po návratu z týdenní lyžovačky četl o výsledcích z Příbramy a Ostravy. Jinak to byla taková Cimrmanovská frustrační symfonie - střídání velkého očekávání s následnou frustrací. A je opravdu otázkou na co současný kádr má a na co vůbac finančně má současná Slávia.
                Co se týká Adauta, je určitě dobře už z psychického hlediska, že se mohl jet léčit domů. Ale překvapuje mě, že při tak dlouhé době léčení neproběhla nějaká kontrola nebo konzultace. červík pochybnosti zahlodal.

              • Re: Synot - Slavia 4:2

                (host)     před 21 lety 04.05.2004 11:15 |  
                0 0

                Souhlasím, že jen spekuluji a nic nevím. Spekuluji z toho, co vidím a čtu. Ale uznej, že je zvláštní fakt, že hráč, který stál mužstvo přes 30 milionů, se zraní, odjede domů za moře, tedy vlastně zmizí mužstvu z dohledu a není. Jediné informace, které se nám od vedení dostávalo, je že se vrátí na poslední 4, potom 3 zápasy. Nic víc. Že bych Adauta viděl hrát proti Olomouci nebo včera v Uherském Hradišti tvrdit nemůžeš. Chápu, že lidský organismus je věc složitá, a že plány jsou jedna věc a uzdravování druhá. Ale letos a nejen letos se toho stalo v mužstvu už tolik podivného, že spekulacím se jeden neubrání. Obvzvláš? když věc je zvláštní a informací je nedostatek.

                • Re: Synot - Slavia 4:2

                  Richi (admin)     před 21 lety 04.05.2004 11:25 |  
                  0 0

                  Vem si, jak lidi komentuji ruzne situace. Neco se zverejni a nedej buh se neco prihodi, coz lide nepochopi a budou jen nadavat a nadavat, to je pripad Adauta. Jinak cesta z Brazilie se muze vselijak zamotat, rekne se, prileti zitra, jenze letadlo bude mit poruchu apod a lidi zacnou nadavat. Navic nikdo z nas nevime, jaka komunikace probiha s Adautem, to je pouze jejich vec a tady vsichni zacnou jen spekulovat. Soustredme se na jine veci a az se Adauto vrati, budme radi, pak se urcite dozvime i plno veci od samotneho hrace, proc byl pryc tak daleko, proc se prilet oddaloval apod. Proste dockejme casu.

                  • Re: Synot - Slavia 4:2

                    chrobak     před 21 lety 04.05.2004 17:42 |  
                    0 0

                    Nevim, co by na zprávách o zdravotním stavu bylo k nepochopení. Možná jsem něco přehlédl, ale poslední zpráva na ofic. webu je z 22.4 že se přílet o několik dní opozdí. Možná jsem to opravdu nepochopil, ale několik dní si představuji jinak. Mé vysvětlení je v lepším případě, že vedení neví jak na tom je, ale pak by mělo mít snahu si to zjistit a nechat konzultovat jeho stav třeba s dalšími lékaři

                    • Re: Synot - Slavia 4:2

                      Richi (admin)     před 21 lety 04.05.2004 18:00 |  
                      0 0

                      Ver, ze vedeni moc dobre vi jak na tom Adauto je.

                      • Re: Synot - Slavia 4:2

                        chrobak     před 21 lety 04.05.2004 18:11 |  
                        0 0

                        Kdyby něco řeklo, dalo by mi možnost věřit, takhle můžu pouze doufat a tak teda doufám, že vedení ví a dále doufám, že se Adauto opravdu těší až se popere se Slavíí v příštím ročníku o (také bohužel pouze doufám) titul a LM.

                      • Re: Synot - Slavia 4:2

                        vizzir     před 21 lety 04.05.2004 18:27 |  
                        0 0

                        je videt,ze Richi ma nejake "podpultove" informace ;) docela by me zajimalo co za tim vsim nakonec bude..treba se Adauto zeni;) nebo se vrati s nejakym brazilskym partakem do utoku..;)

  3. Re: Synot - Slavia 4:2

    PETR7     před 21 lety 04.05.2004 09:37 |  
    0 0

    Je to tak jak říkáte!!!
    A? mi někdo ukáže jedinej zápas, kdy sme svýho soupeře přehráli, hráli pěknej fotbal a došli si sebevědomym výkonem pro tři body!Jestli mě pamě? neklame,tak za 12 zápasů takový utkání nebylo.Jemi to líto, je utrpení se dívat, jak si tam ten mladej šikovnej Petržela a ostatní dělaj se Slavií co chtěj.
    Znova si říkám sám sobě...buď na to nemaj,nebo na to kašlou.Skoro bych si víc přál, aby na to neměli, ale makali.
    Pochvala pro Pavla Kuku.
    Už ani nemám chu? nad tim přemejšlet, psát...

    • Re: Synot - Slavia 4:2

      vizzir     před 21 lety 04.05.2004 09:43 |  
      0 0

      ac s tebou castecne souhlasim,tak myslim,ze prece jen par takovych zapasu by se naslo..v Ostrave,s Pribrami,s Plzni a da se rici ze i s Olomouci..takze tak cerne bych to zas nevidel..ale je pravda,ze v jinych utkanich jsme meli velke stesti..

      • Re: Synot - Slavia 4:2

        PETR7     před 21 lety 04.05.2004 12:21 |  
        0 0

        Jasně, na těch utkáních, který si jmenoval, bylo hodně pozitivního ze strany Slavie.
        Ale já záměrně jmenoval všechny ty věci pohromadě.
        Ani v jednom z těch zápasů jsme nepředvedli přesvědčivej výkon.Chápu, že se nedá hrát skvěle 90 minut, a někdy proti soupeři, kterej brání v desíti.Ale přesto, pokud chceme pomýšlet na Ligu mistrů, takový mužstva musíme porážet.Utkání doma byla obecně lepší a body jsme až na vyjímky získávali, ale třeba po prvním poločase utkání s Plzní sem ze hry nadšenej nebyl.

        • Re: Synot - Slavia 4:2

          PETR7     před 21 lety 04.05.2004 12:43 |  
          0 0

          Richi, máš přehled, víš o všech utkáních a většinu z těch domácích si měl možnost vidět na vlastní oči, zkus nám odpovědět, kolik podařenejch poločasů Slavia sehrála?
          Myslim, že je lepší uvažovat o poločasech, protože povedenejch celejch zápasů moc nebylo?I tak se ale asi k velkýmu číslu nedoberem.
          Chápu, že je třeba dostatek času, aby se mužstvo dalo dohromady, teď nás to s příchodem Holeňáka a snad s návratem Adauta, Gedeona a Fořta, čeká znova, že je třeba zapracovat ty mladý kluky do sestavy, musej hrát, získávat zkušenosti (navíc tam nikoho jinýho prostě nemáme!).To chce čas.
          Ale sledovat zápas od zápasu, jak se trápíme, jak nám to nejde a podle všeho ani nechceme, to je hrůza.Pak si ještě poslechneme, jak sme v Opavě přispěli dobrym výkonem k pohlednosti a divácké atraktivnosti zápasu...Zápas v Brně, to byla tragédie, přitom kde Brno je, jasně, vyhecovali se, hlavně ten mercedes, ale stejně.Taky Zlín, Opava, Jablonec, Synot.Nechci vidět jen to špatný, ale Slavia musí vozit body z venku pravidelně.Teda musí, rádi bysme, čeká se to od ní.Ale je fakt, že ten kádr neni bůhvíjakej, přičteme si zranění a fakt, že nám tam prostě 11 Pavlů Kuků nebo Radků Bejblů neběhá a běhat nebude.
          Pro mě je Pohár UEFA slabou náplastí a obzvláš? v sezoně, kdy je Sparta tragická.Beztak pojedeme, jestli pojedeme, někam na Balkán.

          • Re: Synot - Slavia 4:2

            Richi (admin)     před 21 lety 04.05.2004 15:27 |  
            0 0

            Pripada mi nesmyslne vypisovat zapasy, ktere byly supr a ktere ne. O tom to neni. Musime mit ze zapasu dobry pocit a to ja mel z vetsiny tech, co jsme vyhrali a i z nekterych, ktere jsme zremizovali. Vem si treba Spartu, kolik zapasu dominovala? Taky jich moc neni, hraje hroznej fotbal, ale body ziska. Zapasy doma hrajeme vetsinou velmi dobre, obcas je nejake zavahani, ale nekdy proste souper ma stesti ci se nam nedari proti jeho obrane prosadit, tak to je a tak to bude. I Real nehraje porad famozne, taky prohral doma. Neni moc tymu, jez by odehrali polovinu ligy famozne. I takova Ostrava odehrala plno zapasu, kdy se ji nedarilo a nedalo se na to koukat, presto vyhravala.

            • Re: Synot - Slavia 4:2

              PETR7     před 21 lety 04.05.2004 16:07 |  
              0 0

              Remizovali jsme: 1) s Jabloncem, neviděl sem, podle všeho jsme za celej zápas vystřelili jednou na bránu a se štěstim jsme uhráli bod 2) v Brně, viděl jsem v tv, nezasloužili jsme si ani bod, herně něco otřesnýho 3) s Teplicema doma, neviděl jsem, prý vyhranej zápas, ale menší výpadek, herně bezva, výsledkově ztráta DOMA 4) v Opavě, štěstí, nezasloužili si ani bod
              Vyhráli jsme 6 z dvanácti zápasů!: 1) Blšany doma, byl jsem osobně.Podle mě byl výkon nepřesvědčivý. Na hřišti to vypadalo, že se utkávají dvě rovnocenná mužstva a i když občas zalahodila mému oku nějaká podařená akce na jeden dotek ze strany Slavie, celkový dojem byl nic moc 2) ve Zlíně, viděl sem v tv, nezasloužená výhra, štěsí, i bod by byl moc 3) Plzeň,byl jsem, první poločas byl opět průměrný, šance na obou stranách, nevypadalo to, že hrajeme doma se sestupem ohroženým týmem. Druhá půle, to už bylo podle mého gusta, pohledná akce na jeden dotek, tlak, šance, tyčka. Prostě jedna radost. 4) Ostrava, viděl jsem v tv, herně nic moc,a ale tři body na tak horké půdě, klobouk dolu 5) Příbram, byl sem, až druhá půle nás po bezbrankovém poločase uklidnila, Příbram měla ale taky šance, ale zasloužená výhra, pěknej zápas 6) Olomouc, byl jsem, hezkej zápas, šance na obou stranách, mohlo to bejt 5:5, ale byli jsme efektivnější
              4 remízy, dobrej dojem z nich teda rozhodně nemám!
              6 výher, herně Slavia obstála s Plzní druhou půli, s Příbramí druhou půli, s Olomoucí, ani tyhle výsledky se ale nerodili lehko.
              Dobrej pocit nemám.
              Je to můj subjektivní pohled!
              Vzpomínáš, jak si tu nadával po zápase tušim s Teplicema?
              Přesto jsme body získávali i tam, kde jsme na to neměli, to je vzhledem k minulejm sezónám pokrok.
              Ale dobrej pocit ne.


              • Re: Synot - Slavia 4:2

                Richi (admin)     před 21 lety 04.05.2004 16:17 |  
                0 0

                Mluvil jsem tu o zapasech doma, ty venku, to je horsi, je to vetsinou jina Slavia.

                Teplice - uzasnej zapas, to musi potvrdit kazdej, bohuzel minutej vypadek to vse zmenil a vsichni jsme byli dosti nastvani, vcetne me, ale 60 minut bylo uzasnych, tak to je.
                Blsany - prvni zapas, velke ocekavani, nebyli jsme jeste sehrani. Taky jsem nebyl s vykonem spokojen, ale povinne jsme vyhrali.
                Plzen - dali jsme rychlou branku a jako bychom se ukolebali. Ale druha pule vse napravila a ja byl spokojen.
                Pribram - bohuzel si ten zapas poradne nevybavuji, jak probihal :-)
                Olomouc - videl jsem to v noci ze zaznamu, atraktivni zapas, sance na obou stranach, jelikoz to dopadlo dobre, tak super. Spokojenost.

                Fanousek je narocnej a chtel by jen vitezstvi ci neustale super vykon, me staci podavat solidni vykon doma a venku ziskavat body i pres hnusnej fotbal.

              • Re: Synot - Slavia 4:2

                vizzir     před 21 lety 04.05.2004 16:28 |  
                0 0

                Prijde mi,ze od slavie trosku moc ocekavas..vezmi v uvahu,ze kadr zas tak kvalitni nema,aby mohla porad jen vyhravat,soupere drtit celych 90+3 minut,promenit vsechny sance,a muzstva branici v 10ti lidech roznest na kopytech..zadne muzstvo takto nehraje,ani Real kde je to jedna hvezda vedle druhe..chce to taky trosku realistictejsi pohled a zhodnotit si moznosti kadru..

                • Re: Synot - Slavia 4:2

                  chrobak     před 21 lety 04.05.2004 17:16 |  
                  0 0

                  Tak ho ma zhodnotit realne vedeni Salvie a trener a nevytvaret nadeji a atmosferu, ze budeme bojovat o titul, kdyz mame kadr na to dostat se s odrenejma usima do poharu. A navic myslim, ze ve Slavii nejsou horsi podminky a financni sila nez v Ostrave nebo Olomouci tak by to melo byt nekde videt.

                • Re: Synot - Slavia 4:2

                  (host)     před 21 lety 05.05.2004 09:07 |  
                  0 0

                  Taky vezmi v úvahu, že pokud mužstvo bojuje a nedaří se, tak se na to člověk dívá jinak, než když je to bez jiskry, boje, nadšení a navíc hnusný výkon včetně hry bez jakéhokoliv systému a s nakopávanými balony. V tom to vězí, nebo? i slabší hráči mohou bojovat a vydat ze sebe vše a pak lze řící, O.K. dobrá práce, i když nepohledný fotbal.
                  Kádr nekádr, chce to prostě s l á v i s t i c k é SRDCE.
                  Papol

                  • Re: Synot - Slavia 4:2

                    (host)     před 21 lety 05.05.2004 11:03 |  
                    0 0

                    Máš pravdu, souhlasim, jde předevšim o vůli rvát se za Slavii, kdyby na tom Synotu jezdili všichni po zadku jako Pavel Kuka, a přesto sme prohráli, řeknu, byli lepší...Ale já si tuim nasazenim jistej nejsem.Hráč ztratí balon a místo aby se snažil s tim něco udělat, tak si to mašíruje vycházkovim tempem.Co to je?O tom, že nemá fyzičku snad ani nespekulovat.

                • Re: Synot - Slavia 4:2

                  (host)     před 21 lety 05.05.2004 10:58 |  
                  0 0

                  Já po Slavii nechci, aby soupeře drtila 90 minut, proměnila všechny šance...Napsal jsem, že jsme odehráli i povedený utkání.Ale k čemu je vítězství doma, když nás pak venku kdekdo přejede?

  4. Re: Synot - Slavia 4:2

    vizzir     před 21 lety 04.05.2004 09:39 |  
    0 0

    Ja se docela zacinam obavat i o to 3.misto,protoze Olomouc ma v poslednim kole doma Plzen,na ktere si skore docela prilepsi..jak znamo,Plzen uz bere konec ligy jako pripravu na novou sezonu..ve 2.lize..za to v Budejovicich se moc casto nevyhrava..ale jeste je tu jedna moznost..a to kdyby se Banik i Sparta dostali do finale CMFS..tim by sel do UEFY i 4.tym ligy...

    • Re: Synot - Slavia 4:2

      (host)     před 21 lety 04.05.2004 11:02 |  
      0 0

      Slavia je letos naprosto nevyzpytatelná. Sehraje několik naprosto zoufalých zápasů (letos bohužel většinu) a když už jí všichni vidíme úplně dole, vzmůže se a překvapí kvalitním výkonem a vůlí po vítězství (letos bohužel jen v Liberci, v Ostravě a proti Olomouci, snad i proti Brnu doma). Takže stát se může cokoliv. Potom je tu ještě štěstí. Letos jsme ho měli víc než dost. Takže třeba nás neopustí ani v konci a do poháru UEFA postoupíme. A? už díky tomu, že Olomouc se po dvou prohrách sesype a už nevyhraje, nebo třeba díky vývoji v poháru i z toho 4. místa.

      • Re: Synot - Slavia 4:2

        Marrak     před 21 lety 04.05.2004 20:38 |  
        0 0

        Stesti ze mame prihlasku do Intertota.......

  5. Re: Synot - Slavia 4:2

    (host)     před 21 lety 04.05.2004 09:43 |  
    0 0

    Zklamání, hrůza, bez jiskry a bojovnosti, chaos, bez systému, hráčům je to "volné". Prostě nic, nic, nic....
    Papol

  6. Re: Synot - Slavia 4:2

    Dobi     před 21 lety 04.05.2004 11:16 |  
    0 0

    Tak je mi nějak z toho smutno. Nějak mi chybí zodpovědnost, mladí na to moc nemají a vše je na Kukačkovi. Přitom jsme několikrát měli vše v rukou. Po Ostravě, Sparta byla poté hluboko za námi (by? se netajili tím, že do toho pojedou všemi prostředky). Ale stejně jako loni si za umístění horší, než jsme si přáli a než jsme čekali, můžeme jen a jen sami! Kde hledat sílu, aby tento marast zmizel?

    • Re: Synot - Slavia 4:2

      Mihajlovic     před 21 lety 04.05.2004 14:52 |  
      0 0

      Existují dvě hlavní cesty.
      První je mít dostatečný kapitál a nakoupit špičkové hráče podle představ trenéra. Druhá je koncepční dlouhodobější budování týmu z nadějných hráčů. Slávie nejde ani jednou. Na první nemáme peníze a na druhou trpělivost. Tým potřebuje nějaký čas na to aby se konsolidoval. Pokud se omezíme na "výhodný" odprodej hráčů po půl roce a jejich horečném a zmateném nahrazování fotbalisty, kteří se znovu musejí sžívat s prostředím, není to koncepce ale loterie. Pravděpodobnost, že se nový hráči a trenéři okamžitě chytí a budou úspěšní existuje, ale je dost malá.
      A pokud nebudou úspěchy, bude i méně peněz, méně fanoušků a i chu? samotných hráčú přestoupit do Slávie bede menší, dostaneme se na úroveň Olomouce a klubů, které si jednou za několik let dokáží vychovat vlastní hráče a dostat se do poháru.

  7. Re: Synot - Slavia 4:2

    Markus     před 21 lety 04.05.2004 16:46 |  
    0 1

    Tak jsem si přečetl těch 26 příspěvků a ptám se, co jste jako všichni čekali???!!! Po letních klíčových odchodech Vachouška a Skácela jsme přišli o krásný fotbal plný šancí které tihle dva uměli vyrábět a často i zakončovat. Po podzimu jsme přišli o bojovníky, odešel Áda a Dostálek a ještě k tomu je bohužel zraněný další bojovník Gedeon. A začátkem jara se nám ještě zranili průbojní útočníci Adauto a Fořt, to je pak těžké. Já považuji za úspěch že se nám povedly alespoň některé zápasy, třeba s Olomoucí a že se v kádru chytnul Koloušek a snad se zpět do áčka dostane i maďar. Už jsem to psal mockrát, ale Slávie musí začít od nuly. Budu raději když vyházíme z týmu starší hráče a budou hrát často ještě nezkušení junioři, je tam slušná šance že z některých vyrostou hvězdy a zbytku se prostě zbavíme. Je to dlouhodobější plán, ale vyhneme se tak tomu co dělá Sparta, kupování drahých hotových posil (hehe, a to jim ještě většina nevyjde). Nepokládám za naštěstí skončit příští sezonu ve středu tabulky, pokládal bych za větší neštěstí hrát bez perspektivy. Prostě dávejte dál šanci mladým hráčům, jako to dělal Beránek nebo třeba Petržela v Bohemians, postavte stadion a pak začněme myslet na Ligu Mistrů. Vždy? by to bylo ostuda, hrát tam s tím co máme! Neříkám že Ostrava ostuda nebude, ale já mluvím teď jen o Slavii.

    To je můj názor, tak si po mě hoďte kamenem jak je tu zvykem :)

    Markus

    • Re: Synot - Slavia 4:2

      Richi (admin)     před 21 lety 04.05.2004 16:52 |  
      0 0

      Jen tak mimochodem, pristi sezonu pujde mistr primo do zakladni skupiny LM! A o to bychom se meli poprat, jsou to velke penize. Jenze uz to vidim, jak Sparta si to ohlida vsemi moznymi zpusoby, kez by policie podala trestni oznameni i na nejakeho spartana :-).

    • Re: Synot - Slavia 4:2

      (host)     před 21 lety 04.05.2004 17:15 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím !

      Luděk

    • Re: Synot - Slavia 4:2

      vizzir     před 21 lety 04.05.2004 17:19 |  
      0 0

      jakztakz souhlasim,ale nazyvat Dostalka bojovnikem,tj mi trosku proti srsti ;)

    • Re: Synot - Slavia 4:2

      chrobak     před 21 lety 04.05.2004 17:33 |  
      0 0

      Taky se utesuji, ze mame celkem mlady manšaft, kde neni na obzoru (doufám) jeho oslabování. Je ale otázkou, nakolik mají tito hráči možnost dalšího růstu. Například jak se zlepšil za poslední rok Hrdlička? Nebo Zachariáš. Když ten hraje vždy trnu od kdy budeme hrát v deseti. Kde je talent Otočka. Zdálo se mě že se zlepšuje Latka ale teď mě trochu znejistěl. Nakonec opravdové hvězdy bývají většinou dobří už v jejich věku. Docela by mě zajímal názor ostatních.
      Také mě překvapilo, že Czaplár nedal šanci Krajčíkovi, v přípravš se mi moc líbil. Nevíte někdo jak hraje v B? Mimochodem na to, že v B je dost adeptů na áčko, tak se mi ty výsledky nezdají nejlepší.

      • Re: Synot - Slavia 4:2

        (host)     před 21 lety 05.05.2004 09:50 |  
        0 0

        Banikovci zpívají, že Baníčku věří , čemu vlastně věříme My SLÁVISTI? Je třeba se semknout ,věřit a fandit.Pak i ti hráči budou mít pocit , že pro někoho hrají a mají z toho radost a nebudou se bát třeba prohrát s lepším a věřit ,že příště to zase nandaj jim. A? žije SLÁVIE
        Jarda Kladno

      • Re: Synot - Slavia 4:2

        PETR7     před 21 lety 05.05.2004 11:13 |  
        0 0

        Měl jsem možnost sledovat Hrdličku, když hrála Slavia pohár na HFK Olomouc.V tom zápase hrál myslim střed zálohy.Z hráčů Slavie byl jednoznačně nejlepší.Jenže to co je nej v "B" Slavie, nemusí ano zdaleka stačit na "A".Když sem ho pak měl možnost vidět v ligovejch utkáních, nikdy mě nepřesvědčil.

  8. Re: Synot - Slavia 4:2

    chrobak     před 21 lety 04.05.2004 17:12 |  
    0 0

    Ted me teda Csaplar dostal. V rozhovoru, ktery se objevil na iDnes rika, ze se souperi dostavaji proti nam casto do sanci protoze hrajeme utocne a ze se tak hraje v Anglii a tam ze se to libi. Takovou hru si predstavuji jinak, nez ze se nedostaneme na pulku soupere a hrajeme pod tlakem. Jestli se mu to zda v poradku, tak teda nevim. Tak se v Anglii opravdu hraje, ale jsou tam sance a goly, ale my si dost casto sance temer nevytvorime ani proti papirove slabsim

    • Re: Synot - Slavia 4:2

      (host)     před 21 lety 05.05.2004 11:08 |  
      0 0

      Jasně.Pokud vyhrajeme 5:4, pak to bude v pořádku.Ale hrát útočně a prohrát 4:2...

      • Re: Synot - Slavia 4:2

        vizzir     před 21 lety 05.05.2004 12:39 |  
        0 0

        moc dobre si pamatuju jak Csaplar pred zacatkem sezony rekl,ze pro nej je zaklad obrana a ze radsi vyhraje 1:0 nez 5:4..ono to asi s tou atraktivitou pro divaka nebude tak horke..:/

  9. Re: Synot - Slavia 4:2

    (host)     před 21 lety 05.05.2004 11:41 |  
    0 0

    Tak se mi objevil v levem hornim rohu citát "Štěstí se podobá zdraví. Dokud je máte, ani si ho nepovšimnete" (Ivan Sergejevič Turgeněv)

    Jak mrazive trefne...