Ty jsi tak neskutečně blbej, že to snad není ani možný. Předseda představenstva není soustružník v ČKD, který dá výpověď a za dva měsíce nastoupí v Kolbence..
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Ale on doslova říkal, že je zaměstnanec :)) Já za to nemůžu že konstantně plácá nesmysly.
Každopádně ať už je jeho pracovní vztah jakýkoliv. Proč nerezignuje sám? Vždyť sám říká, "na své pozici nelpím".
Mezi hodnoty Slavie, které on vzyva, patří i čest.
Odpovědnost za černou sobotu naší historie přijal.
Rezignovat sám může, tak ať se ukáže, jak dokáže praktikovat ty hodnoty, o kterých tak rád mluví a na základě kterých vyhodil třeba i Douděru s Chorým.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Nerezignuje, protože ho tam prý chce majitel co nejdýl. Tedy ho Tykač podržel.
Jinak v offtopicu jsi mi už neodpověděl, tak snad tady. Napsal jsi, že na stadionu se mezi diváky mluví o tom, že by měl Tvrdík skončit. Takže znovu, můžeš mi říct, kdy jsi slyšel takové řeči? Vyjmenoval jsi dokonce různé části stadionu. Po jaké to bylo příležitosti? Já jen že ten obří průšvih se stal v sobotu a od té doby se odehrálo jedno utkání. A to bylo bez diváků ... Jak jsem ti psal, já chodim s permicí na Východ a nic jsem tam nezaznamenal ...
Původní komentář: V offtopicu jsi mi už neodpověděl, tak snad tady. Napsal jsi, že na stadionu se mezi diváky mluví o tom, že by měl Tvrdík skončit. Takže znovu, můžeš mi říct, kdy jsi slyšel takové řeči? Vyjmenoval jsi dokonce různé části stadionu. Po jaké to bylo příležitosti? Já jen že ten obří průšvih se stal v sobotu a od té doby se odehrálo jedno utkání. A to bylo bez diváků ... Jak jsem ti psal, já chodim s permicí na Východ a nic jsem tam nezaznamenal .... Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Původní komentář: Já jsem nepsal doslova že na stadionu - ale že se vymezuji i běžní fanoušci (mimo TS) z východu, jihu apod. - tím je myšleno nejen na stadionu, ale třeba i na X.
Nicméně měl jsem tím na mysli ty debaty hned po sobotním utkání na východě, potom před stadionem ve fanzone, potom v hospodě a následně na síti X.
Stačí takto? :)
Já chápu, že možná si v jiné sociální bublině, ale v té mojí se to řeší dost a upřímně mě překvapilo, kolik lidí to vidělo stejně, tedy nejen jako selhání části TS, ale i jako selhání Tvrdíka a organizace zápasu. . Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Selhání to bylo, nerozporuji. Přiznal to i Tvrdík. Jinak o své sociální bublině nevím, kde jsem a kde ty, ovšem musím říct, že volání po rezignaci jsem od fanoušků Slavie nijak ve větší míře opravdu nezaznamenal. Věř mi to, nebo ne ...
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Já jsem tím chtěl říct, že pozice člena stautárního orgánu, který mimochodem ručí svým majetkem za závazky společnosti není jako pozice "dělníka", který si vyklidí skříňku, vrátí vyfasované nářadí a jde.
Vznik funkce člena statutárního orgánu u akciové společnosti dochází volbou akcionářů.
Funkce člena statutárního orgánu končí odvoláním (zpravidla když jsou akcionáři nespokojení ) rezignací člena (zpravidla když je on nespokojen nebo ze zdravotních důvodů apod.,), a nabídkou rezignace ( zpravidla když sám nechce utíkat, ale chce dát možnost akcionářům k rychlé změně) a to právě JT udělal a zachoval se jako chlap. Problémy, ke kterým se hlasí jako spoluviník chce řešit, ale na své pozicí netrvá.
Tykač dal jasnou zprávu všem těm co prahnou po krvi JT včetně teba a tobě podobným.
Tím bych to ukončil, je to poslední reakce na tebe na toto téma.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Předseda představenstva jako i ostatní členové statutárního orgánu rozhodně ručí svým osobním majetkem v určitých případech a to pokud poruší své povinnosti, nepostupuje s péčí řádného hospodáře a tím vznikne společnosti škoda, přispěje svým jednáním k úpadku společnosti a v dalších případech dle rozhodnutí soudu...
Obdobně to platí např. i pro jednatele či společníky společností..
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Já myslím, že necich se tím snažil vystihnout tu paralelu s Tvrdíkovou (ne)"rezignací", co by byl vlastně jen přesun na jinou pozici do dozorčí rady a "zaučování nového šéfa".
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
O tom to asi úplně není,jde všem snad o dobro Slavie,aby ted odešel mě přijde kontraproduktivní pokud by se dohodli na nějakém časovém horizontu pak prosím.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Dalsi anketa, aspon vidis, ze je spise podpora pro JT nez proti. Ja nejsem fanousek JT, ale nemohu rici, at jde a ze to bude pro Slavii nejlepsi. A o to prave jde. Stale si myslim, ze i pres veskere zapory, zbytecne placani, natirani na ruzovo apod, pro Slavii je lepsi Slavia s JT nez Slavia bez. Druha vec je tva fascinace JT, s tim by ses mel lecit, to fakt neni normalni.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Nevím mě přijde to teď pouštět ven jako zbytečné.Ono stačí to co se děje teď okolo SKS.Jestli se tím chce nějak obhajovat fakt netuším.Chyby nějaké udělal a kdo je nedělá.Treba to rezolutní vyhození dvou hráčů s tím že si u nás nekopnou , stačilo říct byli okamžitě vyřazeni o jejich osudu se rozhodne po skončení soutěže popřípadě po poradě s majitelem či sportovním úsekem. Take oslavy nebudou aby za pár dnů oslavy budou.Pocitove z toho úplně odvazany nejsem.Snad se to vse
nějak urovná.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Původní komentář: O tom to asi úplně není,jde všem snad o dobro Slavie,aby ted odešel mě přijde kontraproduktivní pokud by se dohodli na nějakém časovém horizontu pak prosím.. Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Tvrdîk vyjednal Čîñana, i Tykače. Už to mu zajistilo nesmrtelnost. Nechme ho na pokoji. Jen bych se zeptal jak ještě dlouho budeme zaměstnávat “brankáře” Koláře. Slavia není zaopatřovací ústav.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Dokud se případně nerozvede!!!! Což mu nepřeju. Takže mám z toho schizu. Ale Ondra už mne tak netrápí, ale trafiky bych obecně odstřelil pyrem, které TS nestačila aplikovat.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Žádná osoba není černobílá, a tak ani Tvrdík. Kladné body především získal za uzdravení českého fotbalu, nejen Slavie. Vzpomeňme si na dobu před Tvrdíkem, kterou charakterizují Košťál, Berbr a podobné osoby, mafiánské struktury v ČMFS a smlouvy, které uzavírali. Negativní je naopak především jeho snaha v "špatných" chvílích nezachovat chladnou hlavu, místo toho se začne chovat jako Gigi Becali ze Steauy Bukurešť, a rovnou začne hledat obětní beránky: nejdřív Zafeiris a jeho rodina, pak Chytil a teď Douděra. Trpišovský je naštěstí takové povahy, že jeho extempore nechává být, v kabině to pokaždé úspěšně zahladí, a jen proto z toho nejsou daleko větší průšvihy s daleko většími následky pro Slavii. Co je nejhorší, neustále se to opakuje, jako hráč, který na hřišti dělá pořád stejné minely a nepoučí se.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Tykač udělal to, na co má jako majitel klubu právo (jen on). Ví, proč to udělal, protože potřebuje ve vedení klubu manažera, ke kterému bude mít absolutní důvěru. A je dobře, že tím utnul různé fámy a nejistoty.
Na druhé straně se tím Tvrdíkova pozice upevní a on se může pustit do řady opatření, které bude muset v klubu udělat. A některá nebudou zrovna populární.
Jedním z nich jsou bezpečnostní opatření.
Tady není moc co vymýšlet, stačí když si za konzultanta zvolí libovolného bezpečnostního ředitele z anglické PL. Tam to mají nejlíp vymakaný, zejména po tragédii na stadionu v Sheffieldu v roce 1989 (97 mrtvých). A s bezpečností diváků i hráčů to tam myslí maximálně vážně.
Hlavní bezpečnostní opatření na stadionech PL:
Zákazy vstupu (Banning Orders):
Fanouškům za násilnosti, vniknutí na hřiště nebo diskriminační chování hrozí automatický zákaz vstupu na stadiony na minimálně jeden rok. Tresty se vztahují i na rodiče, pokud výtržnost spáchá nezletilé dítě.
Kamerové systémy (CCTV):
Stadiony jsou vybaveny kamerami s vysokým rozlišením. Ty dokážou okamžitě identifikovat jednotlivce v davu a sledovat jejich chování.
Přísné osobní prohlídky:
Každý návštěvník prochází detektory kovů a podrobnou kontrolou osobních věcí. Všechny tašky a batohy jsou prohledávány. Do areálu je zakázáno vnášet jakoukoli pyrotechniku, drony či velké předměty.
Prodej lístků na jméno:
Vstupenky jsou přísně personalizované a vázané na klubová členství. Kluby tak přesně vědí, kdo na konkrétním sedadle sedí.
Stadiony výhradně k sezení:
Klasická místa na stání (terasy) byla v nejvyšších soutěžích zakázána. V posledních letech se zavádí tzv. „Safe Standing“ (bezpečné stání s ochrannými bariérami před každým sedadlem), ale diváci mají stále přiřazené své pevné místo.
Zákaz alkoholu v hledišti:
Alkoholické nápoje se na stadionech prodávat smí, ale je přísně zakázáno konzumovat je přímo na tribunách v dohledu na hrací plochu.
Spolupráce s policií a stewardy:
Kluby úzce spolupracují s policií. Pořadatelská služba (stewardi) je speciálně školena na deeskalaci konfliktů a správu davu.
Někteří si asi pomyslí, že je to zbytečně přísné a proti fanouškům klubu. Buď si bude klub na bezpečnost hrát, kvůli médiím, nebo bude bezpečnost na svém stadionu skutečně zajišťovat. I na úkor části osobní svobody jednotlivců.
No, uvidíme…
Přeji panu Tvrdíkovi hodně úspěchů. Bude je ve své funkci dost potřebovat.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Bezpečnostní ředitel z PL mu bude k úplnému hounu, neb v Anglii mají k této problematice jiné zákony. Takové, o které se mohou opravdu opřít a u nás chybí. Železná lady se s tím nepárala a vyřešila vše za pár dní. To náš pan premiér zvládne asi těžko.
Původní komentář: Bezpečnostní ředitel z PL mu bude k úplnému hounu, neb v Anglii mají k této problematice jiné zákony. Takové, o které se mohou opravdu opřít a u nás chybí. Železná lady se s tím nepárala a vyřešila vše z pár dní. To náš pán premiér zvládne asi těžko. . Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Myslím, že mu bezpečnostní ředitel může v hodně věcech poradit.
Neřekl jsem, že má Tvrdík vše pouze převzít. Ale dost věcí nemá Slavia vyřešených dobře (jak se ukázalo). Tak proč vymýšlet vymyšlené.
Skenování tváří asi neprojde, ale na většinu toho není potřeba zavádět nové zákony.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Dovoluji si upozornit na předpisy upravující tzv. soukromé právo. Např. "Princip smluvní volnosti: Vstupenka je smlouvou mezi pořadatelem a návštěvníkem. Pořadatel si může určit podmínky (tzv. návštěvní řád), za kterých návštěvníka na akci vpustí".
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Tohle je hrozně ode zdi ke zdi, stačí vymáhat s dodržovat pravidla co už platí. Zákaz pyrotechniky platí už teď, zákaz stát na schodech, zákaz kouření. Bezpečnostní rámy proč? Vstupenky na jméno proč? Databáze s mým obličejem proč?
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
I když budou lístky na adresnej ticketing a všude kamery?
Víš, že je to pitomost, kdyby ti někdo pobíhal v kukle po zahradě, možná bys chtěl mít právo ho i zastřelit, ale když klub hájí své právo udržet pořádek na svém pozemku kamerami a kontrolou toho, koho si tam pouští, hned se oháníš Orwellem. Mám trochu pocit, žes ho nepochopil.
Správně, třeba já bych to právo na zastřelení zakuklence na svý zahradě bral, takže žádný kamery ale povolit vybraným jedincům ( třeba mně ) nošení dlouhých zbraní se zaměřovačem abychom ty kukly trefili i z tribuny a nemuseli za nima na hřiště.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Nikdy bych nevěřil, že budu souhlasit s tebou proti citronovi, ale tady bez výhrad. Ale vlastně souhlasím i s citronem, komu se ta opatření nebudou líbit, ať jde třeba na kuličky.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Všechno to co píšeš poslalo atmosféru v Premiere league do kytek. A nedokázalo to zabránit například tomu aby fans ManCity vyběhli se závěrečným hvizdem na plochu oslavovat titul v roce 2022 ODPALILI DYMOVNICE a NAPADLI BRANKÁŘE HOSTI.
Za to dostali pokutu £270 000. Ano méně než Slavia prakticky za totéž. A to jak absolutně v přepočtu tak hlavně v porovnání s ekonomickou silou klubu. Pokud jsem správně hledal tak jim ani nikdo nezaviral stadion.
Takže laskavě jděte s tou debilní Anglii do háje, když to vůbec nesledujete a víte naprosté kulové o tom co se tam na tribunach děje. Krom šikany fanoušků. Pyro se tam objevuje i přes všechny kamery, prohledavani a tresty čím dál častěji. Výtěžnosti a pitch invasion ještě častěji než u nás.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Stejně tak napadli teď v týdnu při hromadné pitch invasion PŘED KONCEM zápasu hráče hostí fans Celticu. Teď se to řeší, ale tam byl sudí normální a když viděl, že fans blbě pochopili hvizd tak to hned ukončil. Tím pádem nejspíš uchranil Celtic od kontumace a nezkazil oslavy.
Ano i takhle lidsky dokážou ve Velké Británii řešit problémy s fans.
Edit tak kecám z hladu. Ne hvizd. Prostě padl gol tak šly slavit
Původní komentář: Stejně tak napadli teď v týdnu při hromadné pitch invasion PŘED KONCEM zápasu hráče hostí fans Celticu. Teď se to řeší, ale tam byl sudí normální a když viděl, že fans blbě pochopili hvizd tak to hned ukončil. Tím pádem nejspíš uchranil Celtic od kontumace a nezkazil oslavy.
Ano i takhle lidsky dokážou ve Velké Británii řešit problémy s fans. . Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Komentáře (55)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
vojtal před měsícem 15.05.2026 18:28 |Když říká: "na své pozici nelpím", proč tedy sám nerezignuje?
Může dát normálně výpověď, sám teď nedávno říkal, že je jen zaměstnanec.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
necich před měsícem 15.05.2026 18:35 |Ty jsi tak neskutečně blbej, že to snad není ani možný. Předseda představenstva není soustružník v ČKD, který dá výpověď a za dva měsíce nastoupí v Kolbence..
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
vojtal před měsícem 15.05.2026 18:43 |Ale on doslova říkal, že je zaměstnanec :)) Já za to nemůžu že konstantně plácá nesmysly.
Každopádně ať už je jeho pracovní vztah jakýkoliv. Proč nerezignuje sám? Vždyť sám říká, "na své pozici nelpím".
Mezi hodnoty Slavie, které on vzyva, patří i čest.
Odpovědnost za černou sobotu naší historie přijal.
Rezignovat sám může, tak ať se ukáže, jak dokáže praktikovat ty hodnoty, o kterých tak rád mluví a na základě kterých vyhodil třeba i Douděru s Chorým.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
wimpy před měsícem 15.05.2026 18:58 |Vždyt by ti zničil život, kdyby rezignoval. :-)
Komentář byl uživatelem upraven (15.05.2026 18:58) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Vždyt by to zničil život, kdyby rezignoval. :-).
Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Qope před měsícem 15.05.2026 19:01 |Nerezignuje, protože ho tam prý chce majitel co nejdýl. Tedy ho Tykač podržel.
Jinak v offtopicu jsi mi už neodpověděl, tak snad tady. Napsal jsi, že na stadionu se mezi diváky mluví o tom, že by měl Tvrdík skončit. Takže znovu, můžeš mi říct, kdy jsi slyšel takové řeči? Vyjmenoval jsi dokonce různé části stadionu. Po jaké to bylo příležitosti? Já jen že ten obří průšvih se stal v sobotu a od té doby se odehrálo jedno utkání. A to bylo bez diváků ... Jak jsem ti psal, já chodim s permicí na Východ a nic jsem tam nezaznamenal ...
Komentář byl uživatelem upraven (15.05.2026 19:07) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
V offtopicu jsi mi už neodpověděl, tak snad tady. Napsal jsi, že na stadionu se mezi diváky mluví o tom, že by měl Tvrdík skončit. Takže znovu, můžeš mi říct, kdy jsi slyšel takové řeči? Vyjmenoval jsi dokonce různé části stadionu. Po jaké to bylo příležitosti? Já jen že ten obří průšvih se stal v sobotu a od té doby se odehrálo jedno utkání. A to bylo bez diváků ... Jak jsem ti psal, já chodim s permicí na Východ a nic jsem tam nezaznamenal ....
Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
pepi821 před měsícem 15.05.2026 19:15 |.
Komentář byl uživatelem upraven (15.05.2026 19:18) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já jsem nepsal doslova že na stadionu - ale že se vymezuji i běžní fanoušci (mimo TS) z východu, jihu apod. - tím je myšleno nejen na stadionu, ale třeba i na X.
Nicméně měl jsem tím na mysli ty debaty hned po sobotním utkání na východě, potom před stadionem ve fanzone, potom v hospodě a následně na síti X.
Stačí takto? :)
Já chápu, že možná si v jiné sociální bublině, ale v té mojí se to řeší dost a upřímně mě překvapilo, kolik lidí to vidělo stejně, tedy nejen jako selhání části TS, ale i jako selhání Tvrdíka a organizace zápasu. .
Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Qope před měsícem 15.05.2026 19:22 |Děkuji za reakci vojtale/pepi821 :-)
Selhání to bylo, nerozporuji. Přiznal to i Tvrdík. Jinak o své sociální bublině nevím, kde jsem a kde ty, ovšem musím říct, že volání po rezignaci jsem od fanoušků Slavie nijak ve větší míře opravdu nezaznamenal. Věř mi to, nebo ne ...
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
necich před měsícem 15.05.2026 19:50 |Další mulťák? :))
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Qope před měsícem 15.05.2026 19:51 |Očividně. Nějak ty ankety musí vyhrát, no ... :-D
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
necich před měsícem 15.05.2026 19:54 |To by vypovídalo o mnohém.. :)
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Lunaris před měsícem 15.05.2026 20:25 |Prosím, dejte mu už banána. Nejen, že má za úkol tady trollit a rozsévat sváry, ale ještě tady má několik účtů.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
pf před měsícem 16.05.2026 09:13 |Že ti není trapný tady šaškovat pod tolika účty :)
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
necich před měsícem 15.05.2026 19:39 |Já jsem tím chtěl říct, že pozice člena stautárního orgánu, který mimochodem ručí svým majetkem za závazky společnosti není jako pozice "dělníka", který si vyklidí skříňku, vrátí vyfasované nářadí a jde.
Vznik funkce člena statutárního orgánu u akciové společnosti dochází volbou akcionářů.
Funkce člena statutárního orgánu končí odvoláním (zpravidla když jsou akcionáři nespokojení ) rezignací člena (zpravidla když je on nespokojen nebo ze zdravotních důvodů apod.,), a nabídkou rezignace ( zpravidla když sám nechce utíkat, ale chce dát možnost akcionářům k rychlé změně) a to právě JT udělal a zachoval se jako chlap. Problémy, ke kterým se hlasí jako spoluviník chce řešit, ale na své pozicí netrvá.
Tykač dal jasnou zprávu všem těm co prahnou po krvi JT včetně teba a tobě podobným.
Tím bych to ukončil, je to poslední reakce na tebe na toto téma.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
JÁprvní před měsícem 15.05.2026 20:05 |A rudý mouchy na IDěsu už zase bzučí a bzučí . Hlavně , když vykřikujou , jak je SLAVIA nezajímá , trapáci ! :-)))
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Arminius před měsícem 16.05.2026 17:46 |Předseda představenstva akciové společnosti rozhodně neručí svým osobním majetkem za společnost.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
necich před měsícem 16.05.2026 18:02 |Předseda představenstva jako i ostatní členové statutárního orgánu rozhodně ručí svým osobním majetkem v určitých případech a to pokud poruší své povinnosti, nepostupuje s péčí řádného hospodáře a tím vznikne společnosti škoda, přispěje svým jednáním k úpadku společnosti a v dalších případech dle rozhodnutí soudu...
Obdobně to platí např. i pro jednatele či společníky společností..
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
The88 před měsícem 15.05.2026 18:57 |Není "kolbenka" právě ČKD? :-P
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
vojtal před měsícem 15.05.2026 19:00 |Já myslím, že necich se tím snažil vystihnout tu paralelu s Tvrdíkovou (ne)"rezignací", co by byl vlastně jen přesun na jinou pozici do dozorčí rady a "zaučování nového šéfa".
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Arya před měsícem 15.05.2026 20:07 |Kdyby nebyl Tvrdík, tak ty bys ho musel vymyslet. Šašku.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
žbl68 před měsícem 18.05.2026 15:24 |kašpárek bez rohlíku, to chce klid :-) .... nějak si musí kompenzovat své šilhavé oko, kopýtko misto levé nohy, 149cm/125kg a míry 125/150/185 8-)
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Wulfstan (přítel SN) před měsícem 15.05.2026 21:29 |Jdi už do prdele, magore!
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
malan (přítel SN) před měsícem 15.05.2026 22:02 |Sekta guru Jary ztrácí nervy :D
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
vlk30 (přítel SN) před měsícem 15.05.2026 22:43 |O tom to asi úplně není,jde všem snad o dobro Slavie,aby ted odešel mě přijde kontraproduktivní pokud by se dohodli na nějakém časovém horizontu pak prosím.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Wulfstan (přítel SN) před měsícem 16.05.2026 08:39 |No, radši budu v sektě Jardy Tvrdíka, než ve vaší sektě Jardy Kotlára. Taky máš víc účtů jako ten blb vojtal?
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
rakusan před měsícem 16.05.2026 16:56 |Nedovol prchlivosti cloumat svým majestátem, je to vůl...
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Snivec před měsícem 16.05.2026 09:23 |Dalsi anketa, aspon vidis, ze je spise podpora pro JT nez proti. Ja nejsem fanousek JT, ale nemohu rici, at jde a ze to bude pro Slavii nejlepsi. A o to prave jde. Stale si myslim, ze i pres veskere zapory, zbytecne placani, natirani na ruzovo apod, pro Slavii je lepsi Slavia s JT nez Slavia bez. Druha vec je tva fascinace JT, s tim by ses mel lecit, to fakt neni normalni.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
smichov_2 před měsícem 15.05.2026 22:08 |Proč spustilo pražské derby hysterickou reakci?
https://denikalarm.cz/2026/05/proc-spustilo-prazske-derby-hysterickou-reakci-studio-alarm-o-incidentu-na-prazskem-edenu/
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
vlk30 (přítel SN) před měsícem 15.05.2026 22:38 |Nevím mě přijde to teď pouštět ven jako zbytečné.Ono stačí to co se děje teď okolo SKS.Jestli se tím chce nějak obhajovat fakt netuším.Chyby nějaké udělal a kdo je nedělá.Treba to rezolutní vyhození dvou hráčů s tím že si u nás nekopnou , stačilo říct byli okamžitě vyřazeni o jejich osudu se rozhodne po skončení soutěže popřípadě po poradě s majitelem či sportovním úsekem. Take oslavy nebudou aby za pár dnů oslavy budou.Pocitove z toho úplně odvazany nejsem.Snad se to vse
nějak urovná.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
vlk30 (přítel SN) před měsícem 15.05.2026 22:42 |To patří jinam
Komentář byl uživatelem upraven (15.05.2026 22:43) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
O tom to asi úplně není,jde všem snad o dobro Slavie,aby ted odešel mě přijde kontraproduktivní pokud by se dohodli na nějakém časovém horizontu pak prosím..
Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
pehacko před měsícem 15.05.2026 22:45 |Ja to necetl, ale napadá me na první dobrou, ze poslechl petici a anketu zdejšího nejmenovaného frajera… takze chce Slavii od Tykace koupit!
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Cross před měsícem 16.05.2026 06:36 |Tvrdîk vyjednal Čîñana, i Tykače. Už to mu zajistilo nesmrtelnost. Nechme ho na pokoji. Jen bych se zeptal jak ještě dlouho budeme zaměstnávat “brankáře” Koláře. Slavia není zaopatřovací ústav.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
mig52 před měsícem 16.05.2026 08:47 |Dokud se případně nerozvede!!!! Což mu nepřeju. Takže mám z toho schizu. Ale Ondra už mne tak netrápí, ale trafiky bych obecně odstřelil pyrem, které TS nestačila aplikovat.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
smichov_2 před měsícem 16.05.2026 11:18 |Žádná osoba není černobílá, a tak ani Tvrdík. Kladné body především získal za uzdravení českého fotbalu, nejen Slavie. Vzpomeňme si na dobu před Tvrdíkem, kterou charakterizují Košťál, Berbr a podobné osoby, mafiánské struktury v ČMFS a smlouvy, které uzavírali. Negativní je naopak především jeho snaha v "špatných" chvílích nezachovat chladnou hlavu, místo toho se začne chovat jako Gigi Becali ze Steauy Bukurešť, a rovnou začne hledat obětní beránky: nejdřív Zafeiris a jeho rodina, pak Chytil a teď Douděra. Trpišovský je naštěstí takové povahy, že jeho extempore nechává být, v kabině to pokaždé úspěšně zahladí, a jen proto z toho nejsou daleko větší průšvihy s daleko většími následky pro Slavii. Co je nejhorší, neustále se to opakuje, jako hráč, který na hřišti dělá pořád stejné minely a nepoučí se.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Tacit před měsícem 16.05.2026 14:10 |Tykač udělal to, na co má jako majitel klubu právo (jen on). Ví, proč to udělal, protože potřebuje ve vedení klubu manažera, ke kterému bude mít absolutní důvěru. A je dobře, že tím utnul různé fámy a nejistoty.
Na druhé straně se tím Tvrdíkova pozice upevní a on se může pustit do řady opatření, které bude muset v klubu udělat. A některá nebudou zrovna populární.
Jedním z nich jsou bezpečnostní opatření.
Tady není moc co vymýšlet, stačí když si za konzultanta zvolí libovolného bezpečnostního ředitele z anglické PL. Tam to mají nejlíp vymakaný, zejména po tragédii na stadionu v Sheffieldu v roce 1989 (97 mrtvých). A s bezpečností diváků i hráčů to tam myslí maximálně vážně.
Hlavní bezpečnostní opatření na stadionech PL:
Zákazy vstupu (Banning Orders):
Fanouškům za násilnosti, vniknutí na hřiště nebo diskriminační chování hrozí automatický zákaz vstupu na stadiony na minimálně jeden rok. Tresty se vztahují i na rodiče, pokud výtržnost spáchá nezletilé dítě.
Kamerové systémy (CCTV):
Stadiony jsou vybaveny kamerami s vysokým rozlišením. Ty dokážou okamžitě identifikovat jednotlivce v davu a sledovat jejich chování.
Přísné osobní prohlídky:
Každý návštěvník prochází detektory kovů a podrobnou kontrolou osobních věcí. Všechny tašky a batohy jsou prohledávány. Do areálu je zakázáno vnášet jakoukoli pyrotechniku, drony či velké předměty.
Prodej lístků na jméno:
Vstupenky jsou přísně personalizované a vázané na klubová členství. Kluby tak přesně vědí, kdo na konkrétním sedadle sedí.
Stadiony výhradně k sezení:
Klasická místa na stání (terasy) byla v nejvyšších soutěžích zakázána. V posledních letech se zavádí tzv. „Safe Standing“ (bezpečné stání s ochrannými bariérami před každým sedadlem), ale diváci mají stále přiřazené své pevné místo.
Zákaz alkoholu v hledišti:
Alkoholické nápoje se na stadionech prodávat smí, ale je přísně zakázáno konzumovat je přímo na tribunách v dohledu na hrací plochu.
Spolupráce s policií a stewardy:
Kluby úzce spolupracují s policií. Pořadatelská služba (stewardi) je speciálně školena na deeskalaci konfliktů a správu davu.
Někteří si asi pomyslí, že je to zbytečně přísné a proti fanouškům klubu. Buď si bude klub na bezpečnost hrát, kvůli médiím, nebo bude bezpečnost na svém stadionu skutečně zajišťovat. I na úkor části osobní svobody jednotlivců.
No, uvidíme…
Přeji panu Tvrdíkovi hodně úspěchů. Bude je ve své funkci dost potřebovat.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
malan (přítel SN) před měsícem 16.05.2026 14:23 |Tenhle anglickej humus tu pro dobro fotbalu doufam nikdy neprojde.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Tacit před měsícem 16.05.2026 14:29 |Jaký konkrétně DOBRO máš na mysli?
Světlice, dýmovnice, vtrhnutí diváků na hrací plochu?
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
malan (přítel SN) před měsícem 16.05.2026 14:38 |Jestli mas problem se ctenim, tak vstupenky na jmeno, ramy, pevne misto bez stani, zakaz alka a dalsi vypsane skvosty.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Tacit před měsícem 16.05.2026 14:41 |No, jestli musíš v hledišti popíjet alkohol, tak to jo. Tak to je konec fotbalu.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
malan (přítel SN) před měsícem 16.05.2026 14:44 |Krasne sis vytahl jednu vec. :)
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Arya před měsícem 16.05.2026 17:34 |Když nejste schopní se chovat jinak než zvířata, tak se nedivte
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Cross před měsícem 16.05.2026 19:09 |Zvířata chodí do VIP
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
mig52 před měsícem 16.05.2026 14:27 |Bezpečnostní ředitel z PL mu bude k úplnému hounu, neb v Anglii mají k této problematice jiné zákony. Takové, o které se mohou opravdu opřít a u nás chybí. Železná lady se s tím nepárala a vyřešila vše za pár dní. To náš pan premiér zvládne asi těžko.
Komentář byl uživatelem upraven (16.05.2026 14:28) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Bezpečnostní ředitel z PL mu bude k úplnému hounu, neb v Anglii mají k této problematice jiné zákony. Takové, o které se mohou opravdu opřít a u nás chybí. Železná lady se s tím nepárala a vyřešila vše z pár dní. To náš pán premiér zvládne asi těžko. .
Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Tacit před měsícem 16.05.2026 14:37 |Myslím, že mu bezpečnostní ředitel může v hodně věcech poradit.
Neřekl jsem, že má Tvrdík vše pouze převzít. Ale dost věcí nemá Slavia vyřešených dobře (jak se ukázalo). Tak proč vymýšlet vymyšlené.
Skenování tváří asi neprojde, ale na většinu toho není potřeba zavádět nové zákony.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Matěj51 před měsícem 16.05.2026 17:50 |Dovoluji si upozornit na předpisy upravující tzv. soukromé právo. Např. "Princip smluvní volnosti: Vstupenka je smlouvou mezi pořadatelem a návštěvníkem. Pořadatel si může určit podmínky (tzv. návštěvní řád), za kterých návštěvníka na akci vpustí".
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Ferguss před měsícem 16.05.2026 18:34 |Tohle je hrozně ode zdi ke zdi, stačí vymáhat s dodržovat pravidla co už platí. Zákaz pyrotechniky platí už teď, zákaz stát na schodech, zákaz kouření. Bezpečnostní rámy proč? Vstupenky na jméno proč? Databáze s mým obličejem proč?
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
pcitron před měsícem 16.05.2026 22:07 |Orwel 1984. Tak to raději půjdu na turnaj ve frnkání kuliček....
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
wimpy před měsícem 16.05.2026 22:09 |I když budou lístky na adresnej ticketing a všude kamery?
Víš, že je to pitomost, kdyby ti někdo pobíhal v kukle po zahradě, možná bys chtěl mít právo ho i zastřelit, ale když klub hájí své právo udržet pořádek na svém pozemku kamerami a kontrolou toho, koho si tam pouští, hned se oháníš Orwellem. Mám trochu pocit, žes ho nepochopil.
Komentář byl uživatelem upraven (16.05.2026 22:24) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
I když budou lístky na adresnej ticketing a všude kamery?.
Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
záplata před měsícem 18.05.2026 15:05 |Správně, třeba já bych to právo na zastřelení zakuklence na svý zahradě bral, takže žádný kamery ale povolit vybraným jedincům ( třeba mně ) nošení dlouhých zbraní se zaměřovačem abychom ty kukly trefili i z tribuny a nemuseli za nima na hřiště.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
wimpy před měsícem 18.05.2026 15:43 |Vzhledem ke schopnostem střelců ve Slávii se pohybujících bych s tímhle byl opatrnej.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
záplata před měsícem 18.05.2026 17:49 |Když se kácí les..... a je hodně čekatelů na permici.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
žbl68 před měsícem 18.05.2026 17:50 |jj
ba ba
dumdum
:-)
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Wulfstan (přítel SN) před měsícem 18.05.2026 15:38 |Nikdy bych nevěřil, že budu souhlasit s tebou proti citronovi, ale tady bez výhrad. Ale vlastně souhlasím i s citronem, komu se ta opatření nebudou líbit, ať jde třeba na kuličky.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Steve2924 (přítel SN) před měsícem 17.05.2026 19:51 |Všechno to co píšeš poslalo atmosféru v Premiere league do kytek. A nedokázalo to zabránit například tomu aby fans ManCity vyběhli se závěrečným hvizdem na plochu oslavovat titul v roce 2022 ODPALILI DYMOVNICE a NAPADLI BRANKÁŘE HOSTI.
Za to dostali pokutu £270 000. Ano méně než Slavia prakticky za totéž. A to jak absolutně v přepočtu tak hlavně v porovnání s ekonomickou silou klubu. Pokud jsem správně hledal tak jim ani nikdo nezaviral stadion.
Takže laskavě jděte s tou debilní Anglii do háje, když to vůbec nesledujete a víte naprosté kulové o tom co se tam na tribunach děje. Krom šikany fanoušků. Pyro se tam objevuje i přes všechny kamery, prohledavani a tresty čím dál častěji. Výtěžnosti a pitch invasion ještě častěji než u nás.
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
Steve2924 (přítel SN) před měsícem 17.05.2026 19:55 |Stejně tak napadli teď v týdnu při hromadné pitch invasion PŘED KONCEM zápasu hráče hostí fans Celticu. Teď se to řeší, ale tam byl sudí normální a když viděl, že fans blbě pochopili hvizd tak to hned ukončil. Tím pádem nejspíš uchranil Celtic od kontumace a nezkazil oslavy.
Ano i takhle lidsky dokážou ve Velké Británii řešit problémy s fans.
Edit tak kecám z hladu. Ne hvizd. Prostě padl gol tak šly slavit
Komentář byl uživatelem upraven (17.05.2026 19:59) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Stejně tak napadli teď v týdnu při hromadné pitch invasion PŘED KONCEM zápasu hráče hostí fans Celticu. Teď se to řeší, ale tam byl sudí normální a když viděl, že fans blbě pochopili hvizd tak to hned ukončil. Tím pádem nejspíš uchranil Celtic od kontumace a nezkazil oslavy.
Ano i takhle lidsky dokážou ve Velké Británii řešit problémy s fans. .
Skrýt původní komentář
Re: Tvrdík nabídl Tykačovi změnu pozice. Majitel Slavie rázně odmítl
SuperAukro před měsícem 17.05.2026 23:29 |Přesně tak. Jenže tady to některým místním "taťkům" nevysvětlíš. Ty mají Anglii a její fotbal za vrchol toho, jak že se to má dělat správně.