Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Komentáře (219)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    mudrc     před 2 dny 10.05.2026 13:45 |  
    9 18

    Zatesil jsem se, ze bude rozhovor s predsedou a on tam je servilni pan Ocetnik.

  2. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    PrahaSlavia     před 2 dny 10.05.2026 13:57 |  
    4 3

    Takze mame prvni 2 potvrzene odchody. CHORY a DOUDERA. Choryho jsem bral, svoje si v lize odvedl, mohl tu byt jeste min. 2 sezony jednicka. ALE, to co predvadel od zacatku sezony....sel tomu naproti. Takze nas ceka prekopani stylu. Treba uz se zbavime tech nakopavanych balonu...a budeme produktivnejsi v Evrope. Jen nam odejdou 3 "hajzlici" spolu s Borilem. Kdyz pominu ty jejich ulety, samozrejme. Ale tohle nam presne chybelo pred 2(?) Lety, kdyz byl Boril out a spartani nam nakladali v derby...no. mame se na co "tesit". Skoda, ze timhle jde pripadna oslava titulu, ve ktery stale doufam, byť s totalni pachuti, stranou....
    SKS!!!

  3. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Lord     před 2 dny 10.05.2026 14:01 |  
    28 8

    Pěkně si nad tim umyl ruce. Chybělo mi tam trochu osobní odpovědnosti. Sám na tom má podíl.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      CarloSanta     před 2 dny 10.05.2026 20:22 |  
      3 1

      Osobní zodpovědnost se v Česku moc nenosí. A navíc je to bývalý politik. Takže tohle očekávat by bylo naivní.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Eskaes     včera 11.05.2026 07:01 |  
      1 1

      Osobně přece dohlédne na tvrdé potrestání všech viníků, náš Jarda. :)

  4. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Ferguss     před 2 dny 10.05.2026 14:12 |  
    14 0

    Car dobrý, bojaři špatní. My jsme vybudovali, oni to pokazili.

  5. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Bourak     před 2 dny 10.05.2026 14:16 |  
    10 23

    Zaříznout Douděru je prasárna ! Blázen ale srdcař a červenou za vulgarismy je nesmysl… Chorého mám sice rád, ale v 55 minutě v derby bez balonu, asi to musí skončit no…

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      MarekB98     před 2 dny 10.05.2026 14:21 |  
      18 6

      Červená za vulgarismy je nesmysl? Ty tohle toleruješ? Přesně takoví fanoušci poškozují Slavii. Tvrdík se vyjádřil jasně. Za mě jednoznačně správné rozhodnutí. Doufám, že oba odejdou ideálně do zahraničí, takové chování nechci obecně ani v české lize.

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Bourak     před 2 dny 10.05.2026 14:22 |  
        12 5

        Koukni někdy co říká Haraslin, Kuchta nebo třeba tenkrát Krejčí, kurva, jdi do pr apod. Ze v derby Doudis řekne zmrdi je tak žlutá

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          MarekB98     před 2 dny 10.05.2026 14:42 |  
          10 8

          Aha, takže jim to prošlo, tak my taky můžeme? Tohle se má trestat úplně stejně pro všechny. Krejčí už je naštěstí mimo ligu, Kuchta je morální dno a o Haraslínovi taky nemám vysoké mínění. Ale tohle přece není vůbec žádný argument vůči tomu, co opakovaně předvádějí Chorý, Douděra a Bořil, z realizačního týmu pak Houštecký a Řehák.

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        M@rvin     před 2 dny 10.05.2026 14:25 |  
        21 6

        Pokud chce z týmu Tvrdík vyřazovat za tohle chování, tak dobrá, já proti tomu vůbec nic nemám a fandím tomu, ale pokud nebude následovat Bořil, Houštecký, Řehák, tak je to od Tvrdíka jen populismus a pokrytectví.

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          MarekB98     před 2 dny 10.05.2026 14:40 |  
          7 4

          Souhlasím, Bořil, pokud neukončí kariéru, a Houštecký a Řehák by měli následovat.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Wulfstan (přítel SN)     před 2 dny 10.05.2026 14:48 |  
      21 6

      Douděry mi líto není, neseděl mi od začátku - afektovanej hysterickej magor. Fotbalově tam občas něco bylo, ale žádnej zázrak.

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        wimpy     před 2 dny 10.05.2026 14:51 |  
        19 1

        Osobně si myslím, že vůči Douděrovi jsou ve světle výchovy od Houšťi, Řeháka a Bořila velmi přísní.
        U Chorého je to něco jiného. On je opravdu velmi platnej, ale je neřízená střela a nevíš, kdy klub naprosto nečekaně poškodí.

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Faherty     před 2 dny 10.05.2026 15:28 |  
          8 8

          Přesně tak. Proč Chorý v Plzni sekal poslední dva roky latinu? Protože Koubek! Srovnal si ho a tohle chování nepřipustil. JiT by měl být schopen na lavičce i v kabině zavést pořádek. Schopen očividně není. Preferovaní kamarádíčkové, zbabělost postavit do latě celý tým. S tímhle fakt nemůže trénovat jinde než ve Slavii. Když se tak chovají "hrající trenér" Béřa, trenér bez licence Houšťa, odplivovač Řehák, proč by se hráči měli chovat jinak? Hlavní vína je ale na Tvrdíkovi a Tykačovi! JT vyslyší hlas lidu, honem vyhodí dva hráče, jenže tohle není manažerský rozhodnutí, pouhý populismus.

  6. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    tomslavista     před 2 dny 10.05.2026 14:40 |  
    23 5

    Takhle rychlou a tvrdou reakci jsem nečekal, ale jsem za to moc rád. Včera jsem se styděl, co předvedli naši fanoušci, dneska mi Jarda Tvrdík zase dal důvod být pyšný, že fandím Slavii. Tenhle upgrade v kabině i v hledišti byl potřeba.

  7. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    amon     před 2 dny 10.05.2026 14:43 |  
    29 0

    Za me v poradku. U me TS skoncila v podstate s odchodem Strašáka, naslednym zákazem vlajek.. psal jsem tenkrát, ted to budou vlajky a pristi si budou nárokovat co.. je mi lito trpise, jt,, chaloupka, dali gol, blizko vyhranými derby a oslavam, ale snad to vratime na správnou cestu. TS nam přerostla opravdu pres hlavu a sere jim pes ja vyhrany bitky. Věřím, ze tohle bude bolet, ale ve finále nás to udělá lepšíma a silnějšíma. JT stojim za tebou! Kontumace by mi přišla přísná, kdyz byly 3min doxkonce a mic v riti, ale čert to vem, titul stejně uděláme.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Bourak     před 2 dny 10.05.2026 14:53 |  
      4 9

      Hele, krasoň byl úžasný ! Tenhle blb mi byl nesympaticky od začátku

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        amon     před 2 dny 10.05.2026 15:18 |  
        22 0

        za mě to byly vlajky, pak buzerace, když tam měl někdo jinou šálu, prostě takový to náckovsktví.. Jako ti kluci z odboček jezdili/jezdí na slávku i desítky let a těch vlajek co tam bylo (rožďalovice, Lípa, cvikov ...) a pak tam choděj nějaký č.... v černých trikách a budou ti něco zakazovat. Těžce jsem nesl i ty poláky.. chceš problémy, měj poláky.. naštěstí se nikomu nic nestalo a zdá se, že máme dost sebereflexe.
        Jen bych ale ještě zvážil další jména z realizáku: řehák, houšta, bořil. Mám je všechny rád, ale dost možná oni spolvytvářeli tu "atmosféru" která pak byla na hřišti.

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          wimpy     před 2 dny 10.05.2026 15:38 |  
          17 0

          Tak nikomu se nic nestalo, kámoš, skoro šedesát let, dostal v Liberci přes držku, rozuměj pěstmi do obličeje, protože aby viděl děkovačku odvázal roh nějakého banneru.

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        brťas74     před 2 dny 10.05.2026 16:32 |  
        6 1

        Nó Krasoň taky nebyl zrovna ztělesněním ctnosti,co jsem měl možnost s ním mluvit.Ale ještě to nebylo zdaleka to co dnes.

  8. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Arya     před 2 dny 10.05.2026 14:50 |  
    19 2

    JT nevypadal vůbec dobře.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      žbl68     před 2 dny 10.05.2026 15:50 |  
      4 4

      no aby ho nešvihlo .... :-((((

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Arya     před 2 dny 10.05.2026 16:12 |  
        4 4

        Dostal jsi mínus, ale já jsem se fakt bála, aby tam nezkolaboval.

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          žbl68     před 2 dny 10.05.2026 18:24 |  
          2 1

          no vypadal fakt že se rozsype :-/

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      carevitchando     před 2 dny 10.05.2026 15:58 |  
      15 4

      Podle mě toho moc nenaspal, do toho stres, spousta zařizování...Projevil lidskost při tom, jak mluvil o Chorého rodině, chudák děcka...

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        mig52     před 2 dny 10.05.2026 16:32 |  
        7 14

        No jo, kámo, ale taková infa o cizí rodině se "netelí" veřejnosti, to je hooodně citlivá věc. Být v Chorého pozici, tak po takovém "projevení lidskosti" Jaroslavovi nakopu prdel.

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Edenjejenjeden     před 2 dny 10.05.2026 16:43 |  
          11 8

          Tak hlavně aby někdo nenakopal prdel tobě ubožáku.

          • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

            mig52     před 2 dny 10.05.2026 16:52 |  
            3 12

            Já taková infa nepouštím do veřejnosti, boháči. Jo, a šoupni si Kinedryl, ať..... .


            Komentář byl uživatelem upraven (10.05.2026 16:57) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    xavi     před 2 dny 10.05.2026 14:56 |  
    8 29

    Chorého ukončení ve Slavii je jasný to je v zápase tikající bomba ale Douděrovy bych dal ještě šanci

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      polpik     před 2 dny 10.05.2026 14:59 |  
      18 11

      Aby zase předváděl to své válení na hrací ploše? Děkuji už ne, když už se stal tento průser a je vůle to začít řešit nesmí se hledět na pravo ani na levo. Další kdo by měl následovat jsou Bořil, Řehák a Houštecký....

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        xavi     před 2 dny 10.05.2026 15:07 |  
        4 14

        Nechápu proč Bořil za to co ve Slavii odvedl na ligu už nemá a končí s kariérou,Řehák tam nemá co dělat od začátku ale Douděru bych ještě nezatracoval, navíc mít jedenáct hodných k úspěchu nepovede

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          amon     před 2 dny 10.05.2026 15:20 |  
          14 3

          doudis je darebnej, darebnej, at jde svetem. simuluje, hraje kulovy a vubec mi chybet nebude, vubec. Choras byl bojovnik, dal spoustu golu, vyvalcil spoustu bodu, ale i tak ozelim

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Pedro50     před 2 dny 10.05.2026 15:46 |  
      15 4

      Choras nam udělal tituly Doudisuv prinos sportovní ne podstatně menší ...

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        brťas74     před 2 dny 10.05.2026 16:37 |  
        4 13

        Chorý nám udělal tituly góly z penalt, které by mohli kopat jiní.Takže zásluha ale zas bych to nepřeceňoval.Já už se těším na ten styl bez něj Stokrát radši tam uvidím Mojmu nebo Sulejmana, i když to je spíše středopolař.Se slzou v oku vzpomínám na styl po zemi.

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Pedro50     před 2 dny 10.05.2026 17:30 |  
          4 1

          Ja taky ale na to musí nakoupit hráče....

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      žbl68     před 2 dny 10.05.2026 15:50 |  
      13 1

      ne ... je to tvrde ale JT konečně prozřel ... ač Chorého přínos k titulu je velký a Doud.kladné vykony na hřišti také, bohužel negativa převážila ...

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      mig52     před 2 dny 10.05.2026 16:28 |  
      10 27

      Tak pan Jaroslav se zase ukázal. Pár měsíců si dal pohov od médií a teď, kdy musel, se zase, s prominutím, posral. Oznámil konec Chorého a Doudery ve Slavii, ok, na to má právo. Ale jak srdceryvně sděluje veřejnosti, jak je mu líto Chorého rodiny, jak se Tomášova dcera bojí jít do školy, že bude šikanována, to je z jeho huby žumpa výběrové kategorie. Hnus, hnus, hnus. Jak si dovoluje rozšiřovat takové informace o cizí rodině??!! To je, jako by doktor na dědině svolal občany a četl jim do tlampače jejich chorobopisy. Pan Jaroslav by si měl raději pořídit tiskového mluvčího, neboť jeho vyjádření jsou často, jako házet perly sviním.
      Jsem zvědav, jaké potrestání zvolí pro sebe, protože přešlapy TS jdou především za ním díky jeho benevolenci.

  10. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Kikoriki     před 2 dny 10.05.2026 16:37 |  
    17 2

    Dobře Jaroslave. Trochu mě to dostalo z depky. Díky

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Edenjejenjeden     před 2 dny 10.05.2026 16:47 |  
      13 2

      Hlavně ten závěr , kdy mluvil o týmu. A souhlasím i s názorem , že absence Chorýho nám paradoxně může pomoci změnit a zkvalitnit herní projev ...

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        AlesJa     včera 11.05.2026 10:34 |  
        4 0

        přesně tak v téhle temnější době, naladit na fotbal, vždy když měl trest atd, tak projev byl více fotbalový. Chytil sice vysoký, ale hraje trochu jinak.

  11. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    sicilianbrno     před 2 dny 10.05.2026 16:53 |  
    28 2

    Pan Tvrdik je velky Slavista, udělal vic chyb, jako každý, ale jde na něm vidět, že pro Slavii dychá a takovy lidi chcu u týmu. Byl hodně skleslej, unavenej, v jednom okamžiku se mu chtělo brečet.
    Potvrdilo se, že komunikace s TS byla posledni dobou špatná, na konci vlastně žádná. Ukázka, jak se všemocná TS změnila na radikalni, stylem "my si budem dělat vše po svym a tečka". Je asi dobře, že když už se stalo co se stalo, tak Slavia ukaže, kdo je tady pán a kdo je jen součast celku s nazvem SLAVIA a bude to ted podle slavistickych pravidel, at se to těm čuračkum (ne)polskym libi nebo ne.
    Snad se změni vše, tihle pošahanci se vrati do polska a bude se na TS opět zdravě dychat, vrati se tam pořadek, vlajky, i za cenu určitych bojkotů nefanděni a pokusu rebelie...

    U Choreho si mužete hodit minci, bud tohle byla zcela vyjimka sezona a sekal by zas latinu nebo naopak lonska byla vyjimka a jinak se takto zkratovitě by choval i v dalšich sezonach. Věřim možnosti B, byt VAR před 10-12 let, tak tech červenych ma mnohem vic, možna rekordman ligy a takovou neřizenou střelu už v týmu nechcu. Třeba se diky tomu změni styl vic kombinačne po zemi, s centrem až v posledni třetině hřistě.

    U Douděry to řekl jasně, emočně to nezvlada, véřim, že Slavii ma rád, ale zpusob jakym to dava najevo jak včera je za hranou a navic tam zminil i ty jeho teatralnosti na hřišti, což tu sere většinu lidi vč mě. Tihle komedianti si neuvědomi, kolik to snima kamer a že jsou pak za trapáky? To jeho včerejši kotoulove šilenstvi s křeči byla slušna komedie...takhle at ted bavi fanoušky jineho týmu...

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Edenjejenjeden     před 2 dny 10.05.2026 17:08 |  
      13 1

      Naprosto souhlasím JT vypadal hodně zlomeně , v jednu chvíli měl i slzy v očích.
      Ale pevně věřím , že v sobě najde sílu a vybere i tuhle zatáčku. Už jich koneckonců vybral několik a jednu i mnohem , mnohem důležitější

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        pehacko     před 2 dny 10.05.2026 17:20 |  
        16 0

        No rozhovor byl lidsky a uprimny a to Jaroslav umí… doufam, ze to co rekl bude platit. Sice se lehce střílíme do vlastní nohy, ale stejne ta noha byla hodne nemocna, takze je treba razantní léčbu. Cely rozhovor mi aspon na chvilku dal pocit zahnání te marnosti a ostudy a zmaru.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Jeff     před 2 dny 10.05.2026 17:21 |  
      10 5

      Možná budu ukamenován a umínusován. Se svými pocity se málokdy dělím na fórech, ale tentokrát pohár trpělivosti přetek. Jsem a budu p. Tvrdíkovi vděčen, co doposud pro klub udělal, ale vidím také jeho velké chyby, které klub poškodil\ takovým způsobem, že se jejich následky na nás budou ještě dlouho lepit. Všechny chyby napravoval opožděně, chyběla prevence a především pokora. Souhlasím s opatřeními vůči Chorému a Douděrovi. Ale ty nebyly příčinou předčasného ukončení utkání. A když už trestali jednotlivce, tak se to mělo dotknout i Bořila a Houšteckého. Ty signály o jejich přehnaných emočních výjevech a nesportovním chování jsou zde již několik roků. Stejně jako přehlížení chování a excesů ze strany TS. To všechno bez adekvátních reakcí. Teď už je pozdě "bycha" honiti. Klub to od obrovské ostudy neuchrání. Slzami se nic napravit nedá. Možná, že zachraňuje kůži sám sobě a kamarádům. Není mi z toho dobře, ale napsat jsem to musel. A teď do mě....


      Komentář byl uživatelem upraven (10.05.2026 18:04) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Arya     před 2 dny 10.05.2026 17:29 |  
        6 1

        Bořil nejspíš končí kariéru a co se týče Houšteckého a Řeháka , uvidíme no.

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          záplata     před 2 dny 10.05.2026 18:29 |  
          9 4

          A uvědomuješ si, že bez Houšteckého nebude ani Trpišovský, ohledně Řeháka, mimo jeho kapesníčku a podkovy pro štěstí si na žádnou kontroverzi nevzpomínám, naopak, slávista tělem i duší což bych o zbytku realizáku vůbec netvrdil.

          • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

            Jeff     před 2 dny 10.05.2026 19:37 |  
            4 1

            Máš asi pravdu s Houšteckým a Trpišovským. Ale co to vyzkoušet? O moc horší to z mého pohledu nebude. A co se týká Pavla Řeháka s Tebou naprosto souhlasím a proto jsem se o něm vůbec nezmiňoval.

            • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

              AlesJa     včera 11.05.2026 10:45 |  
              4 0

              třeba by mohl být návrat Jardy Köstl, určitě by to mohl být svěží vítr

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Mijk     před 2 dny 10.05.2026 18:10 |  
        17 15

        Je to politik a populista. Byl, je, bude. Chory ani Doudera nejsou duvodem toho vcerejsiho pruseru. Evidentne je ochoten hodit pod vlak kohokoliv, aby tam neskoncil on, ale z logiky veci je to on, kdo mel resit, ze se nic takoveho proste stat nemuze a nesmi.

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          p!erreCORE     včera 11.05.2026 07:36 |  
          4 1

          Ale to jsou přeci dvě různý věci. Dlouhodobě se ti kluci chovali špatně, minulý týden dostali poslední varování, nepoučili se... tak jdou o dům dál. Naprosto v pořádku. Douděra stejně patřil od prvního zápasu ve Slavii maximálně na lavičku.

          • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

            Mijk     včera 11.05.2026 08:00 |  
            8 4

            Ale ta ostuda, kterou řešíme, tu nemáme ani kvůli Douděrovi, ani kvůli Chorému, že? Tu máme proto, že někdo ve vedení hrubě nezvládl svou práci. Za to, kdo v tom vedení sedí má lnou odpovědnost Jaroslav Tvrdík. Já jsem s tím, že už ani jednoho z nich ve Slavii neuvidím úplně v míru, ale je to jen prostředek k odvedení pozornosti od toho důležitého.. Teda ten Tvrdík, to je sekáč, von ty dva debily vyrazil, borec.. Já se nechci bavit o Douděrovi ani o Chorém, já chci slyšet, proč vůbec v derby zápase klub chce pouštět fanoušky na hřiště a jak si představovali, že to bude probíhat. Ono totiž i kdyby ta banda debilů ty tři minuty počkala na opravdový hvizd a konec zápasu, tak by k tomu napadení sparťanů došlo úplně stejně, když měli hráče pár metrů od sebe..

            • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

              Dennis     včera 11.05.2026 10:21 |  
              3 0

              To je fakt, že možná i kdyby počkali a ten zápas se dohrál, tak teď dost možná řešíme to samé stejně...

              • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                Mijk     včera 11.05.2026 10:26 |  
                3 0

                Ale měli bysme v kapse titul, protože zápas se dohrál. Fakt doufám, že nikdo v klubu takhle neuvažuje, protože to by bylo skoro tak hrozný, jako to, co ta banda provedla. Já jsem úplně proti jakýmukoliv lezení na hřiště, to je prostě prostor pro hráče, kde se hraje fotbal, pro mě je to posvátný místo a nikdy jsem na trávník nevlezl. Buď jsem měl hrát líp a běhat tam jako hráč, nebo se tam chodím dívat jako divák a nemám tam co dělat. To, že to klub za určitých okolností toleruje je za mě prostě blbě, ale to už je teď bohužel úplně zbytečná debata.

                • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                  Dennis     včera 11.05.2026 14:59 |  
                  2 1

                  To nemusí být tak úplně pravda... Protože kvůli výtržnostem diváků se může kontumovat i zápas, který se dohrál. Pokud výtržnosti nastanou těsně před koncem nebo bezprostředně po něm, což by byl přesně ten případ...

            • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

              japhy     včera 11.05.2026 10:34 |  
              5 0

              Tak to sorry. Tu ostudu máme jen a jen kvůli debilům v ochozech. Ano, rozhodčí to mohl udělat líp, my jsme to měli udělat líp, ale nikdo tam nikoho naběhnout nenutil.

              • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                Mijk     včera 11.05.2026 10:45 |  
                2 1

                Samozřejmě. Ale nemyslím si, že je úplně raketová věda postarat se o to, aby banda vylízanců nevlezla na hřiště, stejně jako není úplně raketová věda si domyslet, že mezi dvaceti tisícema lidí na fotbale se může najít nemálo debilů, kterejm přijde jako dobrej nápad jít si něčím hodit po sparťanech.

  12. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    belmis (přítel SN)     před 2 dny 10.05.2026 17:11 |  
    5 6

    Ale Doudis za to opravdu nemůže :-) V TV jsem párkrát viděl, že za stavu 3-2 pro nás, když jsme hráli v deseti a bránili se, že minimálně 2x sprintoval pro míč, abychom rychle rozehráli.... Kdo by tohle férový gesto v takhle vypjaté chvíli udělal? :-D

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Jakob     před 2 dny 10.05.2026 18:13 |  
        8 2

        Tvl, jako že nás měl nechat hrát v 9? Jako sportovní to úplně není, ale obětavé je to dost. Zrovna tohle bych mu já osobně rozhodně nevyčítal!!!!

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          pipe1980     před 2 dny 10.05.2026 18:22 |  
          10 4

          Věta "sportovní to úplně není" o tobě dost vypovídá.


          Je to hnus na zblití a jsem rád že už podobné píčoviny nebudeme muset sledovat

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          wimpy     před 2 dny 10.05.2026 19:31 |  
          2 1

          Tohle bych mu vyčítal víc, než ten třetí poločas a zmrdy. Jakákoli účast Slavie v silvestrovkých videích bolí...

          • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

            standa.e     před 2 dny 10.05.2026 19:49 |  
            5 0

            Já bych k němu byl také mírnější, ale po Béřovi a opakovaným Chorým a Mosesovi na čekačce (trochu jiný případ) se s tím prostě trochu svezl... hlavně ale sice dosud nedostal červenou, jeho žluté jsou ale většinou za kecy. A vyrozuměl jsem, že měli i několikanásobné sezení s tím, co nesměj udělat... A on to udělal. Viděl jak to Rouček rozdává rudejm za kecy jak při mariáši... a stejně si jde zakřičet... Je to smutné proto, že na hřišti to byl právě on, kdo zklidňoval Oscara...

            • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

              wimpy     před 2 dny 10.05.2026 20:37 |  
              4 8

              Souhlasím, ten vyhazov je přísnej. To i u Chorýho. I kdyby se jich klub chtěl zbavit, udělat to takto je prostě blbé a stalo se to jen kvůli nastalé situaci, za kterou nemohou.

              • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                marcocruz (přítel SN)     včera 11.05.2026 08:49 |  
                2 2

                Jakože za tu ránu do koulí, nebo loket do sorensena můžou fanoušci a on se chudák zrovna přimotal k špatnýmu zápasu?

                • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                  wimpy     včera 11.05.2026 09:42 |  
                  4 1

                  Ne, ale za normálních okolností by mu trenér potichu řekl, že mu s ním došla trpělivost a v létě jsme se ho snažili co nejlépe zpeněžit. Za těchto okolností předseda klubu veřejně prohlásil, že si za nás už nikdy nezahraje, čímž výrazně snížil jeho cenu.

                  • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                    Dennis     včera 11.05.2026 10:20 |  
                    1 2

                    S tou cenou je to dobrý postřeh. Bohužel je to tak.

                  • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                    Andreas     včera 11.05.2026 17:33 |  
                    2 1

                    cenu si snížil Chorý sám sobě právě temi excesy

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        wimpy     před 2 dny 10.05.2026 18:16 |  
        2 2

        Tohle je moc pěkný. Ale jeho rozcvičky mi budou chybět.

  13. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Kajula     před 2 dny 10.05.2026 17:31 |  
    24 0

    Jak se říká, vše zlé je pro něco dobré. Jestli tohle je příležitost pro pojmenování neduhů z hlediska klubu (vedení, sportovního, marketingového, bezpečnostního úseku a SLO) a start katarze i mezi fanoušky, pak jen doufám, že tu ostudu, co každej slávista při smyslech teď cítí, dokážeme přetavit v něco smysluplného. Štěstí v neštěstí je i to, že snad nedošlo k opravdu vážným zraněním mezi fanoušky a ani hráči. Na té ploše pobíhaly i malé děti!
    A jen si tak pokládám řečnickou otázku, vzhledem k létajícím předmětům do hřiště loni v EL, letos v LM... Dovedete si představit, že by se ta zradikalizovaná menšina TS utrhla nějakým způsobem při zápase v Evropě?
    A pořád věřím tomu, že každej z kluků, co ve středu vyběhne proti Jablonci, bude "žrát trávu"... A třeba takovej Mojma Chytil teď může ukázat, že měl být jedničkou on. Pořád máme titul ve svých rukou...

  14. Domluvené od ultras?

    tomslavista     před 2 dny 10.05.2026 18:51 |  
    26 0

    Tak jestli to bylo domluvené, tak to je vážně mazec.... Jestli ultras upřednostňují svoji reputaci a prestiž na úkor ostudy pro Slavii, tak to vážně nechápu. To nemá s fanděním už nic společného... Jestli je tohle pravda, pak souhlasím, aby se TS zavřela a místa se dala jiným zájemcům o permice nebo dětem z DD.
    https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/byvaly-clen-ultras-o-situaci-z-derby-bylo-to-naplanovane-slo-jim-o-prestiz-ne-o-slavii.A260510_144434_fotbal_pls?zdroj=otvirak

    • Re: Domluvené od ultras?

      Edenjejenjeden     před 2 dny 10.05.2026 18:57 |  
      26 0

      Souhlasím , bude možná méně chorea , ale taky méně pyra (ideálně žádné) , promin wimpy :-). Ale bude taky méně "Princezny" a podobných chorálů , ale o to více bude stadionem znít Slavie do toho ..

      • Re: Domluvené od ultras?

        wimpy     před 2 dny 10.05.2026 19:29 |  
        17 0

        A jebat budem jenom manželky a milenky. :-)
        Ač se mi pyro většinou líbí, souhlasím že po tom, jak bylo včera použito, těžko mohu namítat cokoli proti tomu, aby bylo z Edenu vymíceno.

        • Re: Domluvené od ultras?

          Qope     před 2 dny 10.05.2026 19:35 |  
          6 1

          no, konečně :-) ... jen teda je smutný, jak k tomu došlo, že souhlasíš, že pyro je prostě špatně ...

          • Re: Domluvené od ultras?

            wimpy     před 2 dny 10.05.2026 19:38 |  
            5 2

            Stejně tak ovšem, na základě toho, jak bylo včera použito, se nabízí otázka, zda se nezbavit i piva?

            • Re: Domluvené od ultras?

              Qope     před 2 dny 10.05.2026 19:42 |  
              5 0

              Jakože všude? Přeci jen, když nebude na stadionu, tak se dá dát před ním nekde v knajpě, že ano :-)

              Viděl bych to s pivem klidně, ale bez nácků v kotli ...

              • Re: Domluvené od ultras?

                wimpy     před 2 dny 10.05.2026 20:39 |  
                4 1

                Jen jsem položil otázku, nenabízím odpověď. Je to stejné, jako když nám zakazovali kouření, říkal jsem, že za chvíli začnou zakazovat cukr, tučné a už se to blíží. :-)

                • Re: Domluvené od ultras?

                  Vladko (přítel SN)     včera 11.05.2026 20:21 |  
                  2 0

                  Dobré návrhy od vás všech. Ale bohužel to asi bude bez diváků.

            • Re: Domluvené od ultras?

              p!erreCORE     včera 11.05.2026 07:40 |  
              2 1

              Samozřejmě, že ano. Všechny stadiony po celém světě by měly být bez alkoholu. To tvrdím už 5 let, 2 měsíce a 28 dní. Alkohol a sport k sobě nepatří, to snad nikdo nemůže rozporovat.


              Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2026 07:44) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Domluvené od ultras?

                Monarchie     včera 11.05.2026 08:18 |  
                3 0

                Ono nejde jen o alkohol, byl jsem na Baníku a tam to je jak doupě, alkohol, drogy ve velkém. Ten problém je celospolečenský, to co se odehrávalo v politice se přesouvá na stadiony. Ty ,, pšonci ,, byli skvěle organizovaný, ovšem po minulé eskapádě v tunelu v Edenu, výroky Priskeho, měl být Tvrdík připravený.
                Ono se to rozleze po dalších stadionech, pamatuji si, co se dělo v Opavě na náměstí, když přijeli chachaři.
                Karel měl také reagovat, když viděl lidi u reklamních panelech.

        • Re: Domluvené od ultras?

          Edenjejenjeden     před 2 dny 10.05.2026 19:36 |  
          7 0

          Souhlasím , jen teda počkej až přijde Wulf. Ten tě vymýtí :-D

          • Re: Domluvené od ultras?

            wimpy     před 2 dny 10.05.2026 19:37 |  
            4 0

            Já jsem si říkal, že mi na tom něco neštymuje. :-)

            • Re: Domluvené od ultras?

              pehacko     před 2 dny 10.05.2026 20:05 |  
              3 0

              Jako zes minule rikal, ze uz nejebes?

              • Re: Domluvené od ultras?

                wimpy     před 2 dny 10.05.2026 20:33 |  
                3 0

                To říkal Wulf, já se zdržel!

                • Re: Domluvené od ultras?

                  pehacko     před 2 dny 10.05.2026 20:36 |  
                  3 0

                  Aha ja si vas uz vsechny staříky pletu… tak pak se omlouvám a posílám jednu světlici!

                  • Re: Domluvené od ultras?

                    p!erreCORE     včera 11.05.2026 07:45 |  
                    2 0

                    Já nejebu. 1.12. t.r. to bude krásných 6 let. Ale já sem mladej, krásnej.. čekám na tu pravou.

        • Re: Domluvené od ultras?

          dalislavista     včera 10.05.2026 23:05 |  
          3 0

          S tím jebáním bych souhlasil!

    • Re: Domluvené od ultras?

      pcitron     před 2 dny 10.05.2026 19:25 |  
      9 6

      80 % permanentkářů z TS jsou "normálové"....

  15. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    bbslavia     před 2 dny 10.05.2026 19:36 |  
    13 14

    Objektivně velkou odpovědnost nese Jaroslav Tvrdík, který toleroval nesportovní chování na hřiští od některých hráčů a realizáku. To samé bezpečnostní opatření na tak vyhrocené zápasy jako je derby a jeho tolerance vůči TS jdou za ním. Hodit vše na bezečnostního ředitele, je nesolidární a alibistické. Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu......
    Jinak všichni píší o kontumaci zápasu vnáš neprospěch, v disciplinárním řádu je napsáno, že může kontumovat zápas. Navíc chyběly 3 minuty do konce, zápas se má dohrát a ne kontumovat. Sparta by nevyrovnala. Kdyby se to stalo v 15.minutě, tak dokážu pochopit kontumaci zápasu, ale ne 3 minuty před koncem. Rozhodovat se má na hřišti , ne na disciplinárce. Uzavření stadiónu ano, pokuta no, ale ne kontumace. Všichni 3 Sparťani jsou bez jakéhokoliv zranění.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Slávista 51     před 2 dny 10.05.2026 19:53 |  
      2 8

      KONTUMACE
      měla přijít hned na začátku, kvůli tomu
      pyru.

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Slávista 51     před 2 dny 10.05.2026 20:22 |  
        2 2

        Nebyla by ta
        vostuda
        na konci.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Arya     před 2 dny 10.05.2026 21:11 |  
      13 4

      Pořád opakuješ ty stejné bláboly.
      1) BŘ to očividně nezvládl
      2)Surovčík měl fakt kliku, ANO NEJEDNALO SE POUZE O PIVO, OHROŽOVAL HO TAM MAGOR SE SVĚTLICÍ

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        SoSad     před 2 dny 10.05.2026 21:13 |  
        5 9

        mel ale proc kurva nesprintoval pryc ?, nebo jo ? Me na ty videa nejak nebavi koukat a pitvat je, tak me to jenom prislo , ze se rozhodl odejdu stredem a nic se nestane , ja bych pelasil jako zajic

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Arya     před 2 dny 10.05.2026 21:15 |  
          4 2

          Já nevím, zeptej se ho?

          • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

            SoSad     před 2 dny 10.05.2026 21:17 |  
            5 0

            ja taky ne :) a ptat se ho nebudu :), to byla takova recnicka otazka no, ....jenom ne to zaujalo :)

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          SoSad     včera 11.05.2026 21:13 |  
          2 0

          a co se vam kurva nelibi ? vali se lavina a ja si pujdu jako kral stredem ... :)

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        bbslavia     před 2 dny 10.05.2026 21:22 |  
        18 6

        A k čemu tam je JT, když věděl o riziku při derby. Vulgární projevy ze strany realizáku už byly 2 roky nazpátek v Ostravě a co udělal JT, nic. Kamarádšovství, vše přehlížel. To samé pyro ze strany TS. To nejsou bláboly, ale fakta. Teď se najednou probudil a začal kázat.
        A Surovčíkovi se nic nestalo, to je objektivní nález stejně tak Martincovi a Vojtovi.. Ty řešís hypoteticky, že mohl být zasažen světlicí. Pokuta ano, uzavření stadionu ano, kontumace ne.

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        dalislavista     včera 10.05.2026 23:03 |  
        3 10

        Ohrožoval ho, znamená, že mu ale nic neudělal, ne???

  16. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Dobrman     před 2 dny 10.05.2026 20:22 |  
    12 33

    Celé se mi to rozleželo v hlavě a musím říct, že se mi kroky J. Tvrdíka nelíbí. To co se stalo včera byla pro Slavii rána, takže jí dáme druhou? Vyhazov hráčů, zavření TS apod. Abychom se sebemrskačsky nezačali nějak až nezdravě kát a nebudovali tak jakýsi klib věčně druhých Dušínů. Někdo to třeba chce, ja ne. Protože i hráči jako Douděra jsou prostě potřeba, vždyť ten by se na hřišti rozdal, maká nahoru dolů, plno emocí, které strhne i hráče okolo, právě to je jeden ze zásadních faktorů, které za našimi současnými úspěchy stojí. Spíš s nimi správně pracovat, než je vyhazovat. Navíc za ten průser včera nemohou. A třeba takový Houštecký nic, že, toho totiž trenér nedá, zato Douděru obětovat lze a vypadá to dobře do médií. Mě tohle prostě vadí, přijde mi to jako totální faleš. Ale co plně chápu, je příp. oslava titulu. Taky na to nemám náladu (jasně, ještě nic nemáme) a nějak si nechci představovat, jakou to bude mít pachuť plnou studených úsměvů. Včera to byl večer hrůzy.

  17. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Libuna     včera 10.05.2026 22:37 |  
    13 48

    -tvrdik je hajzl
    -prisatej k prachum a kopajici jen a pouze za sebe s cilem bejt prisatej co nejdyl
    -rict, ze rikal, ze se maj pripravit na “vbehnuti”, je zbabelost a vyvinovani se
    -ze naznaci, ze je doudera nemocnej s makovici, je ubohy a nehorazne indiskretni, at je doudera jakej chce
    -ze je mu lito pani chory a jejich deti? tvl viz doudera… co si to dovoluje medializovat byt obecne choryho deti?
    -co napr. jeho vobtoustlej zetak dela porad uz x let v acku?
    -atd., atd., atd.

    sorry no

    tvrdik by se mel po sezone pakovat, anebo mozna hned… ryba smrdi od hlavy
    (samozrejme chory, doudera, boril, houstecky a par dalsich se uz uplne vymklo kontrole, hnal bych je vsechny)

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      dalislavista     včera 10.05.2026 23:00 |  
      23 2

      Parkovat by se měli idioti z TS, co zorganizovali tuhle sračku.
      Nejsi jeden z nich?

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Libuna     včera 11.05.2026 13:12 |  
        2 6

        ptáš se mě, jestli jsem idot, co se podílel na tom hnusu?
        jen proto, že mám možná jinej názor než ty?
        a ty náhodou ten idot nejsi?
        to přece nemá smysl, takhle se osočovat...
        věřím že ani ty, stejně jako já, s tím nemáš nic společnýho...
        a nebudu tě urážet jen pro to, že máš jinej názor...
        tak nazdar

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Arya     včera 10.05.2026 23:00 |  
      8 2

      Děkujeme za názor, klíčenky došly

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Max1     včera 10.05.2026 23:23 |  
      11 3

      a co tato analýza Tvrdíka mění na tom, že banda sráčů bodla Slavii, hráče, nás většinu fanoušků do zad? Co to mění na tom, že ta banda debilů napadla hráče sparty? Co to mění na tom, že jsme na titulkách po celém světě? Pokud řekl, ať se připraví na vběhnutí, není to zbabělost, ale konstatování, že odpovědní lidé se na to vysrali a zcela správně se pakovali.


      Komentář byl uživatelem upraven (10.05.2026 23:51) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        vojtal     včera 11.05.2026 00:17 |  
        7 12

        Ano, přesně - odpovědní lidé. Kdo jim šéfuje? Kdo nastavil tento systém? Kdo roky jde na ruku TS? Kdo toleruje chování hráčů, realizáku, lavičky? Teď to hází na všechny okolo, ale jeho odpovědnost to nějakým zázrakem není.

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Edenjejenjeden     včera 11.05.2026 07:55 |  
          6 2

          Možná bys mohl udělat anketu vojtale. Neuvažuješ o tom?
          To anketa se vysloveně osvědčila :-D

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      sicilianbrno     včera 10.05.2026 23:34 |  
      22 4

      Libuno, zavřeli ti TS, kde ses mohl hezky vyřádit, ted si budeš muset hledat jinej plácek, kde mužeš zkusit štěstí....

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        SLAVIESTA     včera 11.05.2026 09:06 |  
        7 6

        Jen poznámka. Mýlíš se, Libunu znám osobně, je to celoživotní Slávista, za Slávii by dýchal a na fotbal pro svoji pracovní vytíženost chodí jen občas. Na TS myslím, nikdy v životě nebyl. Vyjádřil se velmi expresívně,
        ale i já s ním v podstatě souhlasím.
        Co mě taky rozběsňuje, je vyjádření některých zde, v duchu - Jarda Tvrdík to je kanón. Tak není. On je první osoba odpovědná za všechno co se ve Slavii děje. Opatření, která teď s křížkem po funuse udělal, v pořádku a tím posledním měla být jeho rezignace. Na to ovšem ten kanón koule nemá!

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          sicilianbrno     včera 11.05.2026 09:50 |  
          7 1

          Rezignaci z úcty ke Slavii a jejímu dalšímu bezproblemového chodu nemužeš podat, pokud není za tu osobu adekvátní náhrada, a ta si myslím, že ted není. Pan Tvrdík má své mouchy, kdo nemá, je první na ráně za vše, co se ve Slavii stane, ač pozitivní, tak negativní a myslím si, že to těch 10,5 let dělá SKVĚLE a pozitiva jednoznačně převažují.

          Ale je to diskuze, proto každý má právo na názor, ale umím rozlišovat, jakou formou ho dotyčný podá.
          Respektuji negativní názor s respektem k jeho osobě, nemám rád útočící názory, jako by ten člověk dělal celou dobu vše špatně a stál za hovno, a to byl připad Libuna a proto taková moje reakce.

          • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

            SLAVIESTA     včera 11.05.2026 11:14 |  
            4 1

            Myslím, že naše dohadování(myslím nás všech) vyplývá ze strašného maléru, který se stal. Vláčejí nás (zaslouženě)i pořady a stránkami, které se sportem nesouvisí. Lišíme se v tom, že vinu vidíme každý trochu jinde. Pokud na tom vyhnaní hráči mají nějaký podíl (a já to nevylučuji), pak to je tak 1% dílu Tvrdíka a spol., kteří nechali evidentní problém TS nabobtnat do hnisavého vředu, který v tu nejhorší dobu praskl.
            A teď to Tvrdík bude léčit, pozdě! Že neudělal všechno špatně? Ano to je pravda, ale všechno špatně neudělá ani úplný idiot. Vykřikování, že se dopředu vzdávám odvolání, je podle mě hodně hloupé!
            Co když nám odeberou body a zbaví nás titulu? Bude to spravedlivé? Pro někoho možná.
            Pokud je stále se opakující neukázněnost relevantním důvodem k vyhnání hráčů, pak se ptám co tam ještě dělá p. Houštecký, který je má vychovávat a jít příkladem. Ani p. Řehák nemá k těmto problémům daleko.
            Atd. atd. dalo by se toho napsat ještě hodně.

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Eskaes     včera 11.05.2026 12:36 |  
          0 10

          A skoro všichni Slávisti mu na to ještě naskakují. :( Asi jediné, co chápu, je načasování jeho odchodu. A strach, že přijdeme o zákulisí mi připadá trapný. A je to taky strategická chyba. Tu funkci může opustit kdykoliv třeba ze zdravotních důvodů, takže klub by už měl mít vyhlédnutou náhradu, tak jako tak.

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Hojik     včera 11.05.2026 16:26 |  
          2 2

          Jasně,Tvrdík není bezpečnostní ředitel Slavie,který měl být na tuto situaci připraven,výsledek je že nebyl a bude vyhozen,práce bezpečnostní agentury byla též vynikající,že? Prostě podřízení svou práci neudělali.Pokud majitel bude chtít pak může dojít i na Tvrdíka.

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Libuna     včera 11.05.2026 13:19 |  
        1 6

        hele, já tomu rozumím, každej je zamilovnej do někoho jinýho, kdybych věděl, jak to máš s tvrdíkem, volil bych smířlivější tón...

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      bakendrid     včera 11.05.2026 11:11 |  
      4 5

      Douděra fakt není nemocný s makovicí. Douděry mi je asi nejvíc lidsky líto.

  18. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Martin Platil     včera 11.05.2026 00:26 |  
    11 11

    Mě v tom rozhovoru zarazili dvě věci: 1. TS s klubem několik měsíců nekomunikuje. Přesto klub nereaguje posílením pořadatelské služby. Na stadion se dostane enormní množství pyrotechniky. Děti si nesmí vzít na stadion ani čokoládu, ale pyro se tak dostane. Tady selhal klub na celé čáře. 2. Rozbrečel se nad Chorým - bere to týmu psychopata a diví se, že se jako psychopat chová.

    Panu Tvrdíkovi musí majitel klubu poděkovat za odvedenou práci a dosadit místo něho krizového manažera, který vrátí fanoušky, hráče a realizační tým tam, kam patří.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Cedar     včera 11.05.2026 02:15 |  
      17 1

      Ten vyhazov Douděry a Chorého beru jako přímé zadání od Tykače. Nejspíš JT řekl něco jako "ty dva co včera dostali ČK ukonči, už si za nás nezahrají".
      Nemá to rukopis JT, ten by spíš dával druhé nebo třetí šance - proto tam měl ty emoce, protože to nebylo z jeho hlavy, ale plní tak zadání Tykače, kterému došla trpělivost. Tak to čtu.

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Eskaes     včera 11.05.2026 06:53 |  
        5 17

        Ukončit by měl pan majitel hlavně Tvrdíka. No třeba k tomu poznání přece jen dojde.

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        PtakKuku     včera 11.05.2026 08:36 |  
        9 1

        Ja to ale beru tak ze pri poslednim excesu byl na koberecku realizak a lidri kabiny, padly vysoke pokuty a predpokladam i vystraha ze se to nesmi opakovat. Myslim si ze JT v tehle chvili asi musel byt takhle tvrdy, jinak by byl pro smich kdyz se za ctrnact dni stane tohle.

        Navic je to politik a citi ze byl obecne velky tlak na to delat silne kroky.

        Myslim ze to bylo jeho rozhodnuti.

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Cedar     včera 11.05.2026 09:49 |  
          4 0

          Jasně. To se můžeme bavit z čí hlavy to je. Mně prostě přijde, že v naturelu JT je třeba mastná pokuta a ne vyhazov z klubu, taky dvou pro Trpiše důležitých hráčů. Nějak tam cítím ten zásah shora od Tykače, a zapadají mi tam do toho i jeho emoce v rozhovoru (něco jako - ale kluci, já vás mám rád) . Ono to u Douděry ani nemá (ten vyhazov) velkou sportovní logiku, nejspíš (?) jeho první ČK za SKS.

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Mijk     včera 11.05.2026 09:37 |  
        4 9

        Tak to já to naopak beru jen jako snahu o odvrácení pozornosti od toho, kde do prdele byla ochranka a proč nikdo nereagoval, když metr za čárou stojí banda padesáti maskovanejch magorů..

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      p!erreCORE     včera 11.05.2026 09:46 |  
      3 0

      Krizovýho manažera!!! :)))

  19. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Eskaes     včera 11.05.2026 06:50 |  
    9 26

    Docela žasnu, jak snadno si jde lidi namotat a vyvléct se z odpovědnosti. Tohle Tvrdík vždycky uměl, teď to mistrovsky zúročuje.

    Každý normální majitel by takového šmejda hnal, ale ten náš mu nejspíš uznale poklepe na rameno.

    A fans ho budou ještě litovat. :)

    Ale vážně, opravdu si myslíte, že by neměl JT rezignovat s okamžitou platností? Co našemu klubu ještě přináší?

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Mijk     včera 11.05.2026 07:30 |  
      5 10

      Přesně tak..

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      p!erreCORE     včera 11.05.2026 09:50 |  
      6 3

      Jediná chyba pana Tvrdíka je, že je to slušnej a moc hodnej chlap. A podle mě to není ani chyba.

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Eskaes     včera 11.05.2026 11:34 |  
        2 8

        Nezasloužíme si ho!

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        SLAVIESTA     včera 11.05.2026 12:57 |  
        0 6

        Škoda, že není taky chytrej.

  20. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Mijk     včera 11.05.2026 07:32 |  
    19 17

    Čím víc o tom přemýšlím, tím víc mi v tom rozhovoru chybí to hlavní - uznání vlastní odpovědnosti za to, co se stalo a rezignace, nebo minimálně nabídnutí rezignace majiteli. Pokud je Tykač přesvědčený, že Tvrdík je ten pravý ořechový, OK, je to jeho klub, jeho peníze, má na to právo, ale způsob, jakým Tvrdík přechází svůj podíl na tom excesu, to je něco neuvěřitelnýho.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Eskaes     včera 11.05.2026 08:01 |  
      9 17

      Je to neuvěřitelné. Mně je z něj regulérně špatně. Herecké divadýlko smutného funkcionáře. A zajímalo by mě, jak na jeho lži ala já nic, já muzikant, reagují lidi z klubu.

      Tykač ho nevyhodí, protože je charakterově velmi podobný a asi věří v jeho zákulisní diplomacii ehm ehm. Ale pro budoucnost klubu to nevěští nic dobrého.

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Arya     včera 11.05.2026 08:33 |  
        9 3

        Jj ty a pár dalších už jste dokázali,že jste vyloženě špatní ve čtení lidi :D

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Mijk     včera 11.05.2026 08:58 |  
          6 5

          Proč si myslíš, že ty seš v tom dobrá?

          • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

            Arya     včera 11.05.2026 12:37 |  
            9 2

            Protože poznám, když se někdo užírá sebeobviňováním. Nejvíc to nenakládáte vy Tvrdíkovi, ale Tvrdík sám sobě.

            • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

              Mijk     včera 11.05.2026 12:56 |  
              3 8

              Tak to máš dobrý, že to takhle poznáš. Škoda, že se takhle obšírně nevyjadřoval i o svých dalších kariérních neúspěších, abych si mohl udělat obrázek, jak je to jeho sebeobviňování intenzivní a autentický :-)

              • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                Arya     včera 11.05.2026 12:58 |  
                6 1

                Jj se Slavií se vůbec neměl obtěžovat a nechat ji zkrachovat :D

                • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                  Mijk     včera 11.05.2026 13:05 |  
                  2 6

                  Jo jo, nebejt těch jeho peněz, co do toho chudák nacpal, kdo ví, kde bychom byli :-)

                  • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                    Arya     včera 11.05.2026 13:07 |  
                    12 1

                    Kdo si myslíš, že sem ty lidi s penězma dotáhnul, ty chytráku?

                    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                      Mijk     včera 11.05.2026 13:18 |  
                      3 12

                      Pan Jaroslav! A obětoval tomu svou kariéru a zdraví! Vládce náš! Slunce naše jasné! Já ti v tom jeho adorování nikterak nebráním, nenech se rušit.

                    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                      Eskaes     včera 11.05.2026 14:03 |  
                      1 10

                      Už se ztrapnujes.

                      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                        Arya     včera 11.05.2026 14:07 |  
                        6 1

                        Trapnej jsi akorát ty

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Eskaes     včera 11.05.2026 11:34 |  
          0 10

          Tak určitě :)

          Nejsi ty náhodou jistá Pivana z X, trollící a exhibující fanynka Tomáše Chorého? To by mnohé vysvětlovalo.

          • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

            Arya     včera 11.05.2026 12:39 |  
            3 2

            Já jsem se tady averzí k TCH netajila, ale nemám potřebu si po tom, co se stalo, nějak přisazovat

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Steve2924 (přítel SN)     včera 11.05.2026 08:14 |  
      7 2

      Tak si to pust ještě jednou

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Mijk     včera 11.05.2026 08:16 |  
        3 9

        Ta pasáž o tý rezignaci je kdy? Úplně jsem to přeslechnul.

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Steve2924 (přítel SN)     včera 11.05.2026 08:38 |  
          19 0

          přijetí odpovědnosti tam je.
          Rezignace není na místě. Klub teď potřebuje politika. Ale osobně si myslím, že se na to Tvrdík během roku dost možná už sám vykašle. Ten tlak od Tykače bude na něj obrovský. A pořád je to člověk co umí mluvit, umí jednat a má aktuálně ve fotbale velkou moc. Vyhodit ho by byla v tuhle chvíli chyba. Takovou pozici nenahradíš za týden.

          • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

            Mijk     včera 11.05.2026 08:49 |  
            12 11

            Umí mluvit. To rozhodně. A tím to tak nějak končí. Pokud sám řekne, že se s TS už nějakou dobu nebaví a že měl pochybnosti o pořadatelské službě, tak se ptám, jak to řešil a co s tím udělal. On v tom klubu nedělá uklízečku. Jasně, že je jednoduchý bejt generál po bitvě, ale proč se od začátku jasně nekomunikovalo "dneska nikdo na plochu nejde, titul oslavíme za tři týdny". Pokud klub počítal s tím, že pustí fans na hřiště, tak to si představoval, že lidi sami od sebe počkají, než hráči Sparty odejdou? Jako fakt? Proč jim rozebírají bannery, aby se jim šlo líp? To si nikdo nevšiml, že mají metr za čárou padesát lidí v maskách a před nima není nikdo? Ještě v tu chvíli stačilo poprosit policajty a dalo se tomu zabránit, to netrvalo minutu, ani dvě. Že na stadion choděj i lidi, co mají hlavu jen proto, aby jim nepršelo do krku, to si myslím taky tak nějak tušil.

            • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

              Steve2924 (přítel SN)     včera 11.05.2026 10:16 |  
              21 0

              A ty jsi byl na poradách před derby? Já ne tak to proto nesoudím.
              Z pozice manažera znám i situace, kdy se něco xkrát řekne, odpovědný člověk tě xkrát ujistí, že je na to připravený a šéfe neboj. Klidně člověk, co před tím nezklamal. A pak přijde na lámání chleba a zjistíš, že ti prachsprostě lhal.
              V tu chvíli ale nemůžeš skončit ty jako manažer. Ty jako manažer nejdřív musíš vyřešit toho podřízeného a pak vyřešit aby se to už nemohlo opakovat. Za to jsi na té pozici a za to bereš peníze. Že ten průser a všechny jeho důsledky vyžereš, tlak partnerů a vedení absorbuješ a vyřešíš to tak aby z toho firma vyšla silnější.
              Pokud bys jako manažer v takové chvíli utekl (rezignoval) tak nejen, že jsi svou firmu posral tím předchozím manažerským selháním. Ale ještě ji posereš podruhý, kdy jí v tom necháš a utečeš před tím tlakem a důsledky. Pro Tvrdíka by fakt bylo strašně lehké teď říct. Sorry, zklamal jsem, jdu od toho ať si to Tykač vyřeší sám.
              To by podle Tebe bylo správné a chlapské?
              Ne nebylo.
              A takový manažer by měl velký problém sehnat podobný job někde jinde. Protože na tu pozici potřebuješ toho, kdo v krizi umí řídit a ne utíkat.

              • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                Arya     včera 11.05.2026 12:40 |  
                2 1

                Konečně někdo rozumný, díky

              • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                záplata     včera 11.05.2026 15:11 |  
                3 1

                Já vycházím z toho co řekl sám Tvrdík a je jasný, že všichni v klubu, včetně jeho, očekávali, pokud o tom přímo nevěděli, že fanoušci budou slavit titul na hřišti. Proto se také proti fanouškům nijak nezasahovalo, akorát nikdo nepočítal s tím, že se to takhle zvrtne ale všichni zodpovědní tomu šli naproti, nějaký vágní upozornění, kdo ví jestli bylo, to prostě není příkaz od šéfa.
                Tvrdíkova reakce, to sebevědomej šéf prostě nedělá, veškeré kroky klubu měly být podány v méně konkrétní rovině, info o zavření TS ok ale jinak žádný jména padnout neměly. Zavlíct do tý kauzy hráče, kteří s tím neměli vůbec nic společného, tak tomu naprosto nerozumím, to na mě fakt dělá dojem, že si zachraňuje vlastní kůži, to po něm asi nikdo nechtěl, normálně na ně flusnul nálepku těch co byli u toho průseru. Prostě politik.

                • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                  Dennis     včera 11.05.2026 15:41 |  
                  6 0

                  Ti dva hráči s výtržnostmi fanoušků úplně nesouvisí. Proč to do toho furt motáš? Prostě těch červených už letos na jaře bylo dost, klub se k tomu vyjadřoval už minule, za Chorého tahal Tvrdík horké kaštany z ohně na disciplinárce a jasně bylo řečeno, že další excesy už nebudou tolerovány. A hraje se klíčový zápas o titul, který je potřeba zvládnout, a zase jsou tam dvě redky... Za zbytečný loket na půlce soupeře (co to jako mělo řešit?) a za kecy od lajny po vystřídání. Nebyly to karty za hašení samostatného úniku nebo nějaký nešťastný zákrok alá Moses. Přiznávám, že nebýt toho průseru s fanoušky, asi by se to neřešilo tak radikálně, ale minimálně Chorý by se řešil určitě, protože opět další blikanec (kolikátý už?). A Douděra by se s ohledem na tu komedii při křečích asi řešil taky. Já se přikláním k názoru, který tu už padl, a sice, že podle mě bouchnul do stolu Tykač a řekl, že tyhle dva už ve Slavii nechce vidět. Tvrdík by podle mě takhle tvrdě proti Trpišovského koním nešel...

              • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                p!erreCORE     včera 11.05.2026 15:13 |  
                4 0

                Jak se často říká: "Vytesat!"

            • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

              p!erreCORE     včera 11.05.2026 15:04 |  
              5 0

              "Pokud klub počítal s tím, že pustí fans na hřiště, tak to si představoval, že lidi sami od sebe počkají, než hráči Sparty odejdou? Jako fakt?"

              Ano, byla až absurdní chyba věřit lidem, byla to blbost. Ale ne důvod k odstoupení JT.

              "To si nikdo nevšiml, že mají metr za čárou padesát lidí v maskách a před nima není nikdo? Ještě v tu chvíli stačilo poprosit policajty a dalo se tomu zabránit, to netrvalo minutu, ani dvě."

              Určitě všiml, a proto také končí ředitel bezpečnosti, či jak se ta funkce jmenuje.


              Je mi jasný, že každá situace se nefanouškům pana Tvrdíka hodí do diskuze, ale nechejte případné odvolání na jeho nadřízených. Oni nejsou hloupí a jsou jistě lépe informovaní než my.

          • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

            M@rvin     včera 11.05.2026 10:42 |  
            4 4

            Já jsem tam tedy jeho přímé přijetí spoluodpovědnosti taky neslyšel (nebo možná přeslechl, ruku do ohně za to dávat nebudu a nemám teď čas si to pouštět podruhé). Bylo to ze strany JT vše jen takové ve smyslu "my jsme dělali, my jsme mysleli že, my jsme důvěřovali, my jsme budovali...". Pokud se nepletu, ani jednou tam nemluvil sám za sebe o čistě svojí osobní odpovědnosti a roli při nečinném přihlížení té pozvolné eskalaci a přerůstání TS klubu přes hlavu, která vyústila do toho, co se stalo v sobotu večer. Já souhlasím s tím, že nynější překotná Tvrdíkova rezignace by nás hodila do ještě větších sraček, než ve kterých jsme, ale přihlásit se ke své osobní spoluodpovědnosti měl podle mého názoru mnohem příměji s tím, že si to s majitelem vyhodnotí po sezóně. Zároveň si myslím, že po sezóně by si Tykač skutečně měl velmi důkladně vyhodnotit fungování a vztahy v celém našem managementu odshora dolů a Tvrdíkovo odvolání zvážit.

            • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

              Steve2924 (přítel SN)     včera 11.05.2026 11:19 |  
              7 0

              Zvážit ho může, pokud za něj má adekvátní náhradu.
              Podívej se na to obecnou optikou. Máš generálního ředitele, který ti řídí celou firmu. Všechny oddělení. Většina oddělené šlape skvěle a má skvělé výsledky. Výroba, obchod, marketing. Ředitel má skvěle kontakty v oboru i mimo obor a i na nejvyšší politické úrovni. Umí sehnat velké partnery a obchodní přiležitosti.
              Ale jeden z jeho vyšších manažerů, třeba také v nákupu, udělá chybu. Přijde se mu na korupci v důležité zakázce a je z toho velká aféra, která tě poškodila. Ty potřebuješ schopného člověka to to uhasí, to je ten generální ředitel. On to uhasí, nastaví nové interní procesy aby se tohle stát už nemohlo.
              Opravdu bys ho za dva měsíce, po tom co to uhasil, vyhodil a najal místo něj někoho jiného?
              Já bych si to netroufnul. To by byl obrovský risk.

              • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                Eskaes     včera 11.05.2026 11:29 |  
                1 7

                Takhle popsáno jistě ne.
                Klíčová otázka je, zda JT je opravdu tak dobrý a nepostradatelný GŘ, jak mu laická veřejnost připisuje. :)

                • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                  Steve2924 (přítel SN)     včera 11.05.2026 12:06 |  
                  5 0

                  nevycházím z toho co píše laická veřejnost. Protože žádná obecná shoda laické veřejnosti na hodnocení Tvrdíka fatk není ani být nemůže.
                  Vycházím z toho, jak ho hodnotí ostatní bafuňáři, novináři a také podle jeho výsledků. To jsou relevantní zdroje.
                  Samozřejmě, že není nenahraditelný. To zdaleka ne. Ale sehnat tu náhradu nebude nic lehkého a měl bys ji mít před tím, než ho pustíš dál.

                  • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                    wimpy     včera 11.05.2026 12:45 |  
                    6 0

                    Mimochodem krizovou komunikaci po derby Tvrdíkovi pochválila i odborná veřejnost.

                    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                      Eskaes     včera 11.05.2026 14:02 |  
                      0 10

                      Jo, v komunikaci je pan Jaroslav špička, víme. Zato v řízení klubu...

                      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                        Lunaris     včera 11.05.2026 20:05 |  
                        4 0

                        Slavia je spolu s Plzní nejlépe řízený klub v Česku. Jestli to nevidíš, tak doporučuji brýle.

              • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

                M@rvin     včera 11.05.2026 12:06 |  
                3 2

                Tohle nebylo ale jednorázové pochybení, které najednou vyplulo na povrch. Kdyby tomu tak bylo, tak máš samozřejmě pravdu a tvůj příměr sedí, ale v případě vztahu klubu k TS se jednalo o dlouhodobou velkou benevolenci a laxnost a nečinné přihlížení tomu, že tvrdé jádro TS se v honbě za lajky, retweety a uznání na mezinárodní ultras a hooligans scéně dále radikalizuje a na celé tribuně ale postupně i na celém stadionu se "utahují šrouby" a vše se podřizuje primárně uspokojení jejich přebujelého ega. Například ohledně zákazů vlajek se někteří fanoušci dotazovali přímo klubu, jak bude tuhle situaci řešit a pokud vím, nedostalo se jim odpovědi. Není možné teoreticky ani prakticky, aby si této situace JT nebyl vědom. Sám přiznává, že se vzájemná komunikace mezi ultras a klubem zastavila, že důvěra byla velmi narušena po Plzni. Z mého pohledu klub nekonal. Pokud JT viděl že odpovědní v klubu nekonají, měl konat on a odpovědného/odpovědné vyhodit. Dělá to až teď, dělá to správně, ale dělá to pozdě.


                Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2026 12:07) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      mig52     včera 11.05.2026 09:04 |  
      3 9

      Tak Tvrdík s realizákem může (musí) dát posty v pohodě k dispozici, protože ví, že 3 kola před koncem ligy je nikdo neodvolá, naopak dostanou tvrdý úkol, dotáhnout to k titulu, ať se postarají.
      V případě titulu je otázka, jak se věci vyvinou.
      V případě, že by titul nedopadl, tak zřejmě natuty varianta "Sbohem a šáteček".

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        SLAVIESTA     včera 11.05.2026 09:14 |  
        1 7

        Nezískáme-li titul je to krok k finančním problémům(že to bude sanovat majitel, tomu moc nevěřím). Ve Slavii by pak neměl zůstat kámen na kamení.

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Mates204     včera 11.05.2026 09:23 |  
          4 0

          A to jako proč? Nehráli jsme jí náhodou tuhle sezónu? Máme nastavené finance tak, že je musím hrát každý rok LM?


          Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2026 09:23) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      vojtal     včera 11.05.2026 11:35 |  
      1 15

      Přesně tak. Obviňuje všechny okolo, ale ani náznakem to nevztahuje na sebe. Tenhle exces byl jen vyvrcholení dlouhodobého problému a jeho neschopnosti řešit problémy v klubu. Tvrdík ven!

  21. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    sicilianbrno     včera 11.05.2026 10:05 |  
    10 1

    Jinak u absence Chorého mně bude chybět asi jedna věc: Kam až by dotáhl serii proměněných penalt ve Slavii, mám rád statistiky a tahle byla slibně rozjetá.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Steve2924 (přítel SN)     včera 11.05.2026 10:42 |  
      4 0

      ta serie ale není vázaná na SKS, začal ji už v Plzni, může ji dotahovat třeba v Mladé Boleslavi

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Mijk     včera 11.05.2026 11:06 |  
        8 0

        Nebo ve Wisle Krakov nebo Székesfehérváru.

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        sicilianbrno     včera 11.05.2026 17:52 |  
        3 0

        Vim, že ju nezačal ve Slavii, počitat umim, ale ve Slavii měl nejlepši šanci ji rozšiřovat a zjistit, kam až ji natahne, vzhledem k tomu, kolik penalt oproti např bolce kopeme...

  22. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Lunaris     včera 11.05.2026 10:49 |  
    20 0

    Když i Kania řekne, že Tvrdík je jednoznačně nejlepší fotbalový funkcionář v zemi, tak by byl Tykač úplný blázen, kdyby Tvrdíka chtěl odvolat. Ano, Tvrdík má svůj díl zodpovědnosti, ale taky má zodpovědnost za spousty jiných pro změnu pozitivních věcí.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Mijk     včera 11.05.2026 11:05 |  
      1 13

      A tohle tvrzení máš prosím pěkně odkud?

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Lunaris     včera 11.05.2026 11:08 |  
        16 0

        Z placeného kudy běží zajíc, když byl Novotný s Vackem v Liberci a Kania je tam hostil. Samozřejmě si neodpustil nějakou kritiku Slavie, ale uzavřel to tím, že sice s nějakými věcmi, co Slavia a Tvrdík dělá, nesouhlasí, ale na druhou stranu zase musí říct, že Tvrdík je jednoznačně nejlepší fotbalový funkcionář v zemi.

  23. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Kikoriki     včera 11.05.2026 11:06 |  
    29 1

    Ahoj Slávisti, musím se tu tak z toho vypsat, protože to je jediné co můžu. Napsat svůj názor na věc. Jasně, nespal jsem už dvě noci, včera mi bylo fyzicky špatně, asi jako všem slávistům. Ale hezky popořádku......
    Vše bylo vlastně nalajnované úplně jako sen. Derby co mohlo rozhodnout. Už to tu nebylo asi 90 let. Do toho strašná mediální masáž od Kováčů, gentlemenů, Fejglů, Kaniů atd. A náš tým správně mlčel. Nereagoval. Věděl, že když bídu porazíme, tak se všem tiše i hlasitě vychechtáme do ksichtu. A celý slávistický národ se semknul a čekal. A pak to vše začalo, pěkný fotbal, zvraty, góly. Jasně to narušil Chorý s červenou kartou, ale o to víc 10 bojovníků hájilo to, oč tu hlavně šlo. Vítězství a titul. I ten Pepi tam v nebi stál při nás, při těch tyčkách.....
    A pak se stalo něco, co asi nikdo nečekal. Vlastní fanoušci, naše krev, to zničili, zašlapali do země. Ne těch pár desítek chudáků, co tam předčasně vběhli slavit. Ty by zase vyhnali a zápas se dohrál. Ale ta skupina zakuklenců, co věděli přesně co dělají a celé to divadlo měli jako kulisu ke svému promyšleného činu.
    Nejde se s tím smířit, zatím. Titul mě zatím vůbec nezajímá a neumím si představit, že ho budu slavit. Být takto blízko snu, historického monetu do muzea a pak o to přijít je takový šok, že to se mnou zamávalo. A jistě i se všemi hráči atd. Tohle je horší než kdybychom dostali 2 góly v nastavení, tohle je horší než prohrát 5:0 doma. Je mi z toho zle.
    Jaroslav udělal určitě řadu chyb. Určitě je děláme všichni. Proč tam nestáli těžkooděnci, proč? Moc někomu důvěřoval. Ale asi bych já jednal podobně, spíše měkkce a smířlivě než konfrontačně vzhledem k TS. Důvěřoval a nevyšlo to.
    Ale je to jeden z nejlepších politiků a stratégů, a umí dlouhodobě vyvést tu naší loď z bouře zase do klidných vod. Umí to jako málokdo a čím větší krize tím líp to on umí uřídit. Věřím mu. A z hlediska manažerského, bych také uprostřed sezóny nikdy nevykopal válečnou sekeru s fanoušky TS. Prostě bych čekal do konce sezóny a pak třeba jednal.
    Spartu nenávidím, nikdy se jim omlouvat nebudu. Mají tam stejná individua, hajlují atd. Ale tentokrát to padlo na nás a my jsme ti uličníci a oni beránci. My vyvoláváme nenávist ani lásku a mír. Tohle neberu, ale vždy jsem si zachoval nadhled a nechápu proč zrovna Surovčíka, ten mi se Zeleným vadí fakt nejméně. Napadnout hráče nechápu. Agresivitu tu fyzickou nechápu.
    TS jsem opustil před třemi lety. Vadilo mi to tam a jsem teď na Jihu. Mám klid a soustředění na fotbal a na prožitek, který potřebuji. Převlékání pod plachtou byl poslední hřebíček k mému rozhodnutí. A dýchání kouře ze světlic.
    Zakončuji ale pozitivně. Částečně jsem zpracoval emoce a vidím silnou a hrdou Slávii. Kdybychom obhájili titul v sobotu, bylo by to fajn, euforie, ráj. Ale v klubu by se nic nezměnilo. Takto změny proběhnou a třeba budeme hrát hezčí fotbal, třeba budeme úspěšnější v Evropě. Třeba to nějaký otřes chtělo. Třeba se oddělí zrno od plev.
    Slávii miluju, chodím pravidelně už 30 let. Zažil jsem s ní mnoho. Tohle bolí. Ale život jde dál a bude lépe. Nikdy bych nenapsal, že se za ní stydím. Nestydím a ve středu pokud to půjde budu na svém místě.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Mijk     včera 11.05.2026 11:09 |  
      18 1

      Prosím, nepiš, že to byli vlastní fanoušci. Tohle byli fanoušci maximálně sama sebe.

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        japoko     včera 11.05.2026 11:58 |  
        0 15

        Jo, ty budeš veliký nešťastník, viď?

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Mijk     včera 11.05.2026 12:11 |  
          9 0

          Někam si s tím zajdi a neotravuj.

          • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

            japoko     včera 11.05.2026 12:56 |  
            0 6

            Ale jdi ty!

            • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

              Mijk     včera 11.05.2026 13:01 |  
              3 0

              Dobře, ale ty jdeš první.

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Maeden (přítel SN)     včera 11.05.2026 12:23 |  
        23 0

        Tenhle přístup je ale TS dávno vlastní. Těm lidem nejde o podporu Slavie.

        Hlavní je "prezentace", nejste tu, abyste koukali na fotbal, hlavně ruce ruce ruce, ať to na instáči vypadá. Potřebujem v 80. min vyburcovat tým k tlaku a gólu, na to jebeme, uspíme to zasranou princeznou nebo začnem nacvičovat nějakou severokorejskou spartakiádu. Děkovačku nedávám od dob, kdy ji natahoval píčus s pocitem terazky som majorom a vy si počkáte, co na tom, že v Edenu byl slyšet hlavně chorál soupeře, já jsem si pohonil ego vy nuly.

        Z diskusí to vypadá, jako by zdravé jádro lidiček, co pro Slavii dejchaj, infiltrovali nějací vetřelci s hodnotami a chováním, které tam nikdo nikdy neznal. Ne, tohle je furt ta samá sorta narcisů, jenom na (víc) steroidech.

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Mijk     včera 11.05.2026 12:47 |  
          5 0

          Tady je zásadní se ptát, kdo je vlastně TS a to je současně otázka i odpověď, protože se to říct nedá. Nepochybuju o tom, že tam jsou kluci, kteří pro Slavii dejchaj a jsou z toho, co se stalo zničený, zároveň bohužel nemůže nevidět, že je tam spousta kluků, kteří jako by úplně nepochopili, že oni jsou fanoušci, nic víc a že klub bez nich v klidu přežije a že oni jsou jen doplněk toho, co se děje na hřišti, ne naopak. Kolik kterejch tam je, Bůh suď, to musí vědět oni a teď budou mít možnost to ukázat. Že bych byl nějak extra optimistickej, to se říct nedá..

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          SuperAukro     včera 11.05.2026 19:14 |  
          0 7

          Možná by si se divil, kolik lidí chodí na sever právě kvůli choreu a fandění...

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Eskaes     včera 11.05.2026 11:23 |  
      5 18

      Promiň ale pan Jaroslav, jak píšeš, za to celé může a opravdu to není světec, spíš obratný manipulátor. Slávista? Ano. Vrcholný manažer který opakovaně selhal? Zcela určitě. :)

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      lucky-pilda     včera 11.05.2026 12:47 |  
      11 0

      Taky se z toho musím vypsat :-) Mám podobné pocity. Jako počítal jsem s tím, že klidně může RB dát gól a v poslední vteřině nastavení pak kopat penaltu. Chodím na Slavii podobně dlouho jako ty, tak mám dost zkušeností, abych výsledku uvěřil až když se opravdu pískne konec. Ale tohle by mě nikdy nenapadlo.
      Tak naštvaný, aby mě to nepustilo několik dní, jsem vživotě nebyl. Ta bezmoc a zklamání zároveň se dají srovnat maximálně se Šachťarem. Ale míra vytočení vůbec. Tam jsem byl ale naštvaný jen na Černého a Kollera, jaké chyby v závěru nakupili. Ale jen nějakou chvíli a jiným způsobem. To se holt ve fotbale děje. Ale tohle? Tady není žádné Turecko, žádný Balkán, ani devadesátky! Připravili nás kvůli 3 minutám o životní zážitek, připravili nás o užívání si posledních zápasů, připravili nás o ty zápasy vůbec, připravili nás o radost a oslavu.
      Dva dny jsem pořádně nespal. Lidsky je mi líto Chorého a Douděry. Oba se za Slavii vždycky rvali, na hřišti by nechali duši, ale ten anger management dávají čím dál méně. Stojím si za tím, že to chtělo je na x měsíců třeba přeřadit do béčka nebo x měsíců postavit mimo službu a uklízet záchodky po celém stadioně než dát okamžitý vyhazov. Nehledě na to, co udělá s kabinou vyhazov dvou lídrů 3 kola před koncem. A to vůbec nemluvím o tom, že zejména bez Chorého bychom se o titulu nebavili ani před rokem ani teď.
      Potrestání viníků tvrdě a bez debat. Jen je třeba najít míru. Např. když někdo šel na plochu prostě strhnutý davem a následně si uvědomil svojí blbost a šel zpátky, tak zákaz třeba "jen" na rok nebo jiný ne úplně drakonický trest. Pak to nějak odstupňovat. Dokážu si představit tu osobní tragédii, kdy fandím SKS od malička, a pak udělám jednu blbost a bum! Z toho bych se totálně sesypal. Na druhou stranu se obávám, že u těch největších výtržníků doživotní zákaz bude jen nepatrný trest. Četl jsem o sparťanských individuích (pochopil jsem, že chuligánech), kteří najednou začali být velcí Slávisti, protože zrovna na SKS byl kotel lepší. Takoví ať táhnou! Svůj klub si buď předáváš z generace na generaci nebo se k němu dostaneš jinak, ale mezi rivaly se NIKDY nepřestupuje, a už vůbec ne, protože se ti to zrovna hodí. Tak přesně takovým bude nějaký zákaz šumák. Najdou si jiný klub, Poláci si najdou jinou družbu.
      A ještě bych dodal, že velká část (třeba 2/3?) TS zůstávala na svých místech. Takže za pár inteligentů platí všichni ...


      Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2026 12:50) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        SuperAukro     včera 11.05.2026 19:13 |  
        0 7

        Přesně tak. Jen bych upravil to 2/3 TS... za mě to bylo tak 80 procent a více. Každopádně plošný trest pro všechny je nesmysl a kdo dnes četl vyjádření TS, tak mě to dává hlavu a patu. Věřit všemu, co řekne Tvrdík, jen proto, že to řekl Tvrdík, je také dobré bláznoství. On řekne, co jemu se hodí a nevhodné vynechá. Stejně jako politici.

  24. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    ježek     včera 11.05.2026 12:24 |  
    14 24

    už je to nuda, furt to samý, kdejakej pseudonovinářskej ksindl, kterej starej fandí Srandě, si utírá hubu o Slavii, moralizuje srance a Tvrdík si z toho může káknout. Co se tam jako stalo ? ze Surovčíkovo napadení se vyklubalo polití pivem-). Ještě něco ? Zbabělej klub z letný, kterej ucejtil šanci na levný body zdrhnul do autobusu a teď nějakej vepř čupr bulí o nenávisti vůči Srandě a vy mu to žerete. To je jako jednostranná nenávist nebo co ? Proč Tvrdíku vyhazuješ hráče, kterej ti vyhrál titul ?? Proč automaticky příjímáš trest, kterej ti na žumpasvazu napálí ?

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Hofo78     včera 11.05.2026 12:47 |  
      8 3

      Hovado

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Slávista 51     včera 11.05.2026 12:48 |  
      2 2

      KAM AŽ TO CHCEŠ HROTIT
      no !
      Jo budou Nás / Slavii,
      dostat na kolena, ale to se jim nepovede a právě proto ty už ohlášené věci.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Arya     včera 11.05.2026 12:48 |  
      10 6

      Jenom polití to nebylo ty demente, fakt ho ohrožovali světlicí
      Vy vymaštěný palice patříte někam do klece, fakt

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        SuperAukro     včera 11.05.2026 19:10 |  
        0 9

        Ty máš tedy úroveň... asi možná těch, na které sám poukazuješ.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      rfslavia     včera 11.05.2026 12:56 |  
      10 1

      Ježek má ve srovnání s ostatními savci mozek poměrně malý a primitivní.Zde jsou klíčové informace o ježčím mozku:Struktura: Jejich mozek je hladký (nemá zvrásněnou kůru, která je typická pro inteligentnější savce).Zaměření: Nejvíce vyvinuté jsou čichové laloky, což odpovídá tomu, že ježek spoléhá primárně na čich.Evoluce: Ježci jsou považováni za jednoho z nejprimitivnějších žijících savců, jejich mozek se podobá mozkům dávných předků z doby dinosaurů.Vzhledem k tělesné velikosti (18–25 cm) je mozek malý, přičemž ježek je schopen základních instinktivních reakcí, jako je stočení do klubíčka při nebezpečí.

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        ježek     včera 11.05.2026 12:59 |  
        6 2

        a žere slimáky, takže velmi užitečné zvířátko

  25. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    Kikoriki     včera 11.05.2026 13:23 |  
    28 0

    Ještě bych chtěl něco napsat k Chorému. Mám ho rád. Měl jsem ho rád od začátku co přišel. Pod loňským titulem je podepsán. Uvidíme kdo získá letošní, ale taky za těch pár zápasů co byl mimo tresty jen on získal mraky bodů. A co si budem, ten loket tam byl. Ale kdyby to udělal Provod nebo Holeš, tak asi nebyla ani žlutá. Jak je ale možné, že ví, že každý jeho krok, pohyb, každou slinu sleduje tak 3 miliony očí a 18 kamer on to udělá? Proč se na to nevysere? Proč tam vůbec šel? Proč do toho leze, proč se ohání?
    Je mi ho lidsky líto, i Douděry. Krok Jaroslava chápu. Ale ten hon a tlak na něj byl tak obrovský, že on se svou povahou to nedokázal vyřešit. Ale za mě mu děkuju. I Douděrovi. Vždy se za nás rvali a já na ně budu vždy vzpomínat jako na Slávisty! Děkuju pánové.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      marty1988     včera 11.05.2026 13:41 |  
      19 0

      Já si myslím, že Chorému by hodně pomohlo zahraniční angažmá, kde nebude každý kolo trnem v oku všech.. Řekl bych, že to ostatně bude zájmem Slavie jej prodat do zahraničí a pro něj by to mohlo být taky nejlepší řešení..

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Mijk     včera 11.05.2026 14:07 |  
        3 0

        Presne tak, ulevi se vsem.

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        Dennis     včera 11.05.2026 14:55 |  
        2 0

        Za mě úplně ideální MLS...

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      SuperAukro     včera 11.05.2026 19:08 |  
      4 4

      To je právě to, on si tu "pozornost" zařídil vlastními prohřešky. To, co on stihl za sezónu udělá jiný za kariéru a to moc nepřeháním. Samo se to ve mě tluče, jeho přínos bodový byl obrovský. Na druhou stranu je fakt, že jsme hru uzpůsobili právě na něj. A to nás také často dost svazovalo. Bohužel si nenechal domluvit, a to opakovaně. Takže tady už vedení nemá jinou možnost. Jen nechci, aby odcházel ve zlém. Ať si s ním každá podá ruku, poděkuje, protože je za co, a najdou mu dobré angažmá.

  26. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    SuperAukro     včera 11.05.2026 18:51 |  
    4 18

    Milý Jaroslave, odchody obou OK, dává to smysl. Zavření TS dejme tomu, snad nenahradíš jednu diktaturu TS, diktaturou vedení SKS. Ale něco mi u tebe chybí. V celém rozhovoru (a vlastně i všech dalších, co si od derby dal) mi chybí i vyvození vlastní odpovědnosti. Ale to ti asi moc neříká. Špatní jsou všichni kolem, které potrestáš a ty zase nic...


    Komentář byl uživatelem upraven (11.05.2026 19:02) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Andreas     včera 11.05.2026 18:54 |  
      7 2

      ,,Je to vina klubu. Jsem předseda představenstva, taková událost se stala na našem stadionu. Já jsem odpovědný, to se nedá zastřít.''

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        SuperAukro     včera 11.05.2026 19:01 |  
        2 11

        To je jen rétorické cvičení, nic víc.

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          Arya     před 13 hodinami 12.05.2026 09:37 |  
          4 0

          Tvl tak co bys chtěl? :D kdyby ihned odstoupil tak ty i tobě podobní zase nadáváte, že v tom klub nechal

          • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

            mig52     před 10 hodinami 12.05.2026 11:45 |  
            2 1

            Tak jasně, 3 kola před koncem nemůže odstoupit. Byl by v tom ještě větší chaos, než už tak je.
            Navíc je v pořádku, aby narovnal, co ohnul. Na jeho neracionální vztah k TS tu reálně psalo hafo lidí. Jenže jeho optimistické "to patří k fotbalu" mu dalo pořádný políček. Jj., ono žádný strom neroste až do nebe..... .
            A znovu by si to měl uvědomit i JiT se svými ogárky. Houšta mu dá ještě také dobře zabrat.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Kikoriki     před 24 hodinami 11.05.2026 22:41 |  
      6 0

      Poslechni si přímák, tam se k tomu i několikrát vrátil. I k případnému odstoupení.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      mig52     před 11 hodinami 12.05.2026 11:38 |  
      1 3

      Co se týká odchodů, p. Tvrdík zase jednou chtěl být za Dušína a rychleji mluvil, než myslel. Jasně oba udělali malér, ale opravdu za "kopačky v zádeli?".
      V jiném vláknu si kladu otázku, s kým půjdeme v další sezóně na postech útočníků, pokud budeme v nadcházejícím přestupáku stejně (ne) úspěšní, jako v tom minulém? V případě, že nikoho neprivedeme?
      Takže se může stát, že nám budou ofenzívu zajišťovat Chytil a Prekop.
      Chudák Mojma a fanoušci !!
      Tvrdík a realizak to zkousnou, mají na hlavě másla na rozdávání.

  27. Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

    bbslavia     včera 11.05.2026 18:51 |  
    16 1

    A světlice, která minula Chorého ze sektoru Sparty, to bylo jako co? Padni komu padni. To nebyl pokus o ublížení na zdraví? Proč nereagoval rozhodčí? Proč nepřerušil zápas a nezavolal si pořadatele? Vůbec nemuselo dojít k nechutnému závěru. To si necháme líbit?

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      Slávista 51     včera 11.05.2026 19:16 |  
      3 1

      TAK SNAD SE
      na jednání rozhodčího dostane časem, při tom dohledávání viníků.

    • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

      žbl68     před 9 hodinami 12.05.2026 13:32 |  
      2 1

      Rouček půjde ..... trnovou korunu , na kříž přibitej krovákama , min. 666x camino santiago de compostella tam a zpět :-( samozřejmě se všema co byli a la kukly na hřišti :-(((
      P.S. a ted vážně - ON je ten prvotní důvod .... což ale neomlouvá to ostatní co se pak stalo :-/

      • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

        standa.e     před 8 hodinami 12.05.2026 14:11 |  
        2 1

        Sorry, ale není. Prvotní důvod je ta parta vypatlanců v kuklách a s rachejtlemi v ruce.

        • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

          žbl68     před 8 hodinami 12.05.2026 14:24 |  
          4 0

          začal to rouček .... neschopnosti přerušit a ONIU to přebili debilitou vběhu na trávu ..... jim zákaz vstupu, jemu zákaz pískat minimálně rok lépe dva .... kdy už se přeruší zápas než když jsou lítající rachejtle okolo hráčů?
          neomlouvám bezmozky ale on nesmí zůstat bez trestu ....

          • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

            Fanlan1     před 8 hodinami 12.05.2026 14:29 |  
            4 0

            Přesně jsi to napsal.

            • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

              žbl68     před 8 hodinami 12.05.2026 14:35 |  
              2 0

              jestli z toho vyjde čistej tak potěškoště ....

          • Re: Živý rozhovor s Jaroslavem Tvrdíkem

            standa.e     NOVÝ před hodinou 12.05.2026 21:01 |  
            0 0

            Ne. To, co předvádíš, je výmluva malého dítěte.

            Netvrdím, že Rouček nechyboval v tom, že nepřerušil zápas, ale to nic nemění na tom, že hlavní příčinou přerušení byli sami lidé, co vlezli na plochu a hlavní příčinou kontumace byli lidé, co se rozběhli na hráče soupeře a házet pyro do sektoru hostí.

            Nejsme prvoci. Jsme lidi. A i když nemám o intelektu davu žádné velké mínění, nikoho z nich Rouček nenutil dělat co dělali.

            A jestli jsou dotyční jedinci nesvéprávní, pak jsou pro své okolí nebezpeční nejenom na fotbale a nemají bez doprovodu ošetřovatele na zápase co dělat. Ale ani to není Roučkův problém.