Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Mladá Boleslav 4:0

Slavia v Edenu porazila Mladou Boleslav 4:0. O osudu zápasu rozhodl dvěma brankami v první půlhodině Chorý, v druhé půli pak přidali branky ze samostatných úniků na golmana Sadílek a debutující Mubarak Suleiman.

Trenéru Trpišovskému se vrátil uzdravený Holeš, chyběli naopak Zima s Chytilem. Překvapením bylo zařazení Bužka do základní sestavy na úkor Chama, kterému trenéři tedy nevěřili pro start zápasu ani proti týmu se suverénně nejhorší obranou v lize. Ve čtvrté minutě udělal Staněk chybu v rozehrávce, jeho přihrávka se odrazila od napadajícího protihráče a z brankové čáry míč na poslední chvíli musel vykopnout Chaloupek. V komorní atmosféře, která panovala z dost nejasně zdůvodněného protestu Tribuny Sever proti Jaroslavu Tvrdíkovi, byla Slavia v úvodu horším týmem a měla problém se dostat s míčem na polovinu soupeře. První nadějnou akci si sešívaní vypracovali v sedmé minutě, Sanyang se ve středu hřiště dobře uvolnil, ale pak nenahrál úplně volnému Douděrovi, místo toho zkusil vysunout těžší variantou Chorého a ten byl u míče později než obránce. V deváté minutě už se Slavia radovala. Po kombinaci několika hráčů se míč dostal nalevo k Juráskovi, jehož prudký centr na přední tyči přesně umístil Chorý do sítě - 1:0. Ve 12. minutě ztratil před vlastním vápnem míč Sanyang a Staněk musel zkrotit střelu Buryána z hranice vápna. O chvíli později utekl po levé straně Holešovi John, ve vápně zasekl míč a z úhlu zkusil najít šibenici, což se mu nepovedlo. Mackova hlavička po centru z přímého kopu se snesla jen do rukavic Staňka. Na druhé straně hlavičkoval Sanyang, jeho pokus bez potíží zpacifikoval Floder. V 21. minutě hledal zprava Provod Sanyanga, i kdyby ale střela Sanyanga na dlouhou nohu zamířila do brány, gól by neplatil pro Saynangův ofsajd. Uběhlo pět minut a Floder vytáhl na roh pokus Chorého z úhlu. A za další dvě minuty už se Eden radoval podruhé. Chorý tentokrát vystřelil z 20 metrů, míč byl zřejmě po cestě do sítě ještě tečován, skončil totiž brankáři Floderovi v protipohybu - 2:0. Do konce poločasu Slavia zápas naprosto kontrolovala, měla několik dalších střel, nejnadějněji vypadal asi další pokus Chorého, ten ale Floder vyrazil. Do kabin se tak šlo za vedení domácího celku 2:0.

Druhý poločas načal střelou vedle branky hostující John. Jinak se ale hra odehrávala převážně na polovině Mladé Boleslavi. Třetí branka se ale zrodila už na polovině Slavie. Douděra poslal míč vpřed, Chorý skvěle odblokoval obránce a pustil míč za sebe, kde najednou utíkal Sadílek úplně sám na Flodera. Akci vyřešil brilantně a poslal Slavii do vedení 3:0. Po třetí brance se v rychlém sledu dostali na hřiště Isife, Kušej, Cham a Prekop. V 73. minutě mohl svou druhou branku přidat Sadílek, z první ale z hranice vápna střílel hodně mimo. Bránu netrefil z podobné pozice ani Bužek. Ten pak musel pro zranění kotníku střídat a uvolnil místo Mubaraku Suleimanovi k jeho premiéře v A týmu. Čtvrtý gól visel na vlásku, Cham z otočky pořádně netrefil míč a Chaloupek v tutovce nastřelil jen brankáře Flodera. Z poslední akce zápasu ta branka přece jen padla, Cham krásně uvolnil za obranu právě Suleimana a ten svůj debut okořenil brankou na konečných 4:0. Sudí Černý už pak ani nenechal rozehrát a zápas ukončil.

Trenér Mladé Boleslavi Aleš Majer okomentoval zápas takto: "Zápas se rozhodl v první půlhodině, Slavia šla ze tří útoků do vedení 2:0, trošku jsme se střelili do vlastní nohy. My jsme tam měli šanci Solomonem Johnem. Dobře jsme si plnili taktický plán, ale když Slavia vede 2:0, je to už těžké. Ve druhé půli tam byly trestuhodné situace, Slavia šla dvakrát sama na bránu, to se pak nemůžeme divit, že dostaneme góly. Měl jsem trest, nemohl jsem být na lavičce, ale v tomto dnes problém nebyl. Na Tomáše Chorého jsme se připravovali. Myslím, že jsme dobře bránili při dlouhých nákopech, Slavia z toho moc netěšila. U první branky jsme měli lépe pokrýt první tyč. U druhé branky si myslím, že tam golmanovi šáhl do toho Matěj Hybš, to golmanovi nevyčítám. S formou našich konkurentů nic neudělám, znervózňuje mě náš výkon od stavu 2:0, že jsme tu udělali Slavii krásný večer."

Jindřich Trpišovský zhodnotil výhru těmito slovy: "Zápas měl slušnou fotbalovou kvalitu. Důležité bylo, že jsme Boleslavi nedovolili jejich typickou hru, kterou se prezentují. Bylo tam dost otevřeného prostoru na obou stranách. Pomohla nám krásná akce u první branky, to nás uklidnilo do dalšího průběhu. Hodně jsme pracovali, měli jsme dobrý pohyb. Některá technická řešení v přechodech mohla být lepší. Nám se podařilo utíkat z pressingu soupeře přes kraje hřiště. Druhá branka nás ještě víc uklidnila. Tým podal do defenzivy přesvědčivý výkon. Naskočili nám někteří noví hráči. První tři zápasy v sezóně jsme nevyhráli, vítězství jsme už potřebovali, bylo podloženo kvalitními individuálními výkony. Tomáš Chorý dal dva góly, první byla akce, kterou jsme si na tento zápas chystali. V Pardubicích byl jeho výkon jeden z nejlepších, který tu ve Slavii předvedl. Tady byl i u třetí branky. Bužek nastoupil poprvé od začátku, splnil to, co jsme chtěli, dobrý pohyb, kvalitu na míči, držel osu hřiště. Ve druhé půli se mi líbil hodně. Ve chvíli, kdy jsme ty hráče chtěli střídat, tak se oba zranili. Bůža cítil nějaké rupnutí, takže to asi nebude dobré. U Tomáše Chorého nevím, s ním jsem ještě nemluvil, jen při odchodu ze hřiště říkal, že se necítí dobře. Sadílek měl na zakončení spoustu času, sám jsem byl zvědavý, jaké řešení zvolí. Po dlouhé době to byl samostatný nájezd náš jako týmu. Byla to jeho první branka ve Slavii, ale nemyslím, že ho ještě někdy v takové situaci uvidíme. Za osm let, co jsem tady, jsem o spoustě hráčů řekl, že mají velký potenciál. Kariéru ovlivňuje spousta věcí, nerad bych o Mubarakovi takto mluvil a nasazoval mu příliš vysoký strop. Má něco, co nám v týmu chybí. Trénoval s námi už dřív, předvedl velký výkon v Youth League. Před dvěma týdny jsme hráli modelový zápas A tým vs B tým a on byl nejlepší na hřišti. Dnes ukázal, co se nám na něm líbí, má dobrý pohyb a také dobré řešení v poslední třetině hřiště. I v zápase s Benficou měl dobrá řešení mimo ty gólové akce. Hraje podhrotovou pozici, ale v systému 3-4-3 umí hrát i polaře. V situaci, ve které jsme, že Moses má dlouhodobé zranění, Oscar trest a Bužek dost možná také dlouhá absence, jsme rádi, že jsme jej dnes viděli v akci. O složení sestavy na zápas jsme měli jasno dlouhou dobu. Provi také nebyl stoprocentně v pořádku, bylo to vidět na jeho výkonu, něco ho limitovalo, ale nechci to specifikovat. Kdyby Provi nebyl, tak bychom Chama možná do základu zvažovali. Určitě jsme ho po Pafosu neodepsali. Víme, že se nám to na Kypru ve druhé půli celé zhroutilo, byl v tom celý tým, ne jen Cham. Potřebujeme, abychom s ním na hřišti byli produktivnější. Řešíme přínos týmu, pokud jej bude mít, tak bude hrát. Nejdůležitější je pro nás aktuální výkonnost. Kdo týmu pomáhá, ten je na hřišti, bez ohledu na národnost. Musíme brát v potaz i hráče mimo EU. V létě jich můžeme mít v kádru až 12 a v lize jich přitom může nastoupit jen pět. O protestu fanoušků jsme věděli předem. Boleslav nastoupila v jiném rozstavení, tak jsem alespoň měl možnost určovat pokyny a hráči mě slyšeli. Brali jsme to prostě jako fakt. Mě osobně absence fandění neovlivnila vůbec, soustředil jsem se čistě na dění na hřišti."

21. kolo - Sobota 07. 02. 2026 18:00

Chance liga, 2025/2026
4 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

Právě probíhá hodnocení hráčů v utkání, ukončeno bude zítra. (1 - nejslabší / 10 - nejlepší) Hodnotit hráče mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé. Přihlašte se zde

Komentáře (197)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    hajnej     před 7 hodinami 07.02.2026 17:00 |  
    7 1

    Do nich !!!

  2. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Kulajs     před 7 hodinami 07.02.2026 17:03 |  
    6 0

    SESTAVA: Staněk – Holeš, Chaloupek, Bořil – Douděra, Bužek, Sadílek, Jurásek – Provod, Chorý, Sanyang
    LAVIČKA: Markovič – Kušej, Cham, Mbodji, Isife, Schranz, Prekop, Pikolon, Suleiman, Isaiah

    Tak to je sestava...

  3. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    fabbio     před 7 hodinami 07.02.2026 17:05 |  
    9 1

    Čtvrtý mistrak na jaře a už máme lazaret a na lávce půl béčka!!!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Myšák     před 7 hodinami 07.02.2026 17:10 |  
      4 1

      Všechno špatný, k něčemu dobrý. Alespoň si kluci zakopou!

  4. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Myšák     před 7 hodinami 07.02.2026 17:05 |  
    4 1

    Ať se práší za kočárem!!!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Slávista 51     před 7 hodinami 07.02.2026 17:13 |  
      3 1

      Věřme že bude.

  5. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    indy14     před 7 hodinami 07.02.2026 17:05 |  
    13 7

    Ta sestava to je zas mrzenicko , Chama jsme za zpetnou prihravku na Pafosu odepsali jak je videt

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Orwell_1892 (přítel SN)     před 7 hodinami 07.02.2026 17:17 |  
      8 3

      To bylo jasné už z pozápasového vyjádření Trpišovského, kdy nejdřív nepoužil své standardní "neproměnili jsme příležitost", ale "Cham neproměnil příležitost", a potom při popisu vyloučení Bořila řekl: "S Honzou jsem ještě nemluvil, ale hasil situaci po ztrátě ve chvíli, o které se bavíme furt. V přechodu namažeme míč soupeři do brejku a pak je z toho červená karta." Tedy Cham už si tu moc nekopne, jelikož se občas pokouší vymyslet něco kreativního do ofenzivy, ale tentokrát při tom ztratil míč. Přitom hráčům je opakovaně zdůrazňováno, ze především nesmí při přechodu do útoku ztratit míč, takže pak většina hráčů raději dá alibisticky míč dozadu, do strany nebo ho nakopne po lajně dopředu do běžeckého souboje.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.02.2026 17:20) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        indy14     před 6 hodinami 07.02.2026 17:21 |  
        10 2

        Kdyby se tady merilo vsem stejne tak uz Oscar nemuze hrat letos

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          juras72     před 6 hodinami 07.02.2026 17:26 |  
          4 1

          Ale Oscar je podle JT zdrcený

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav

            Orwell_1892 (přítel SN)     před 6 hodinami 07.02.2026 17:30 |  
            5 1

            To já byl po Pardubicích taky.

  6. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    dejvis_havlis     před 7 hodinami 07.02.2026 17:13 |  
    3 0

    Zdravim, nekdo funkcni stream?

  7. Cham

    Kratass97     před 7 hodinami 07.02.2026 17:14 |  
    17 3

    Takze jsme ho odepsali? Frajer co se snažil neco vymyslet a kdo chce neco vymyslet tak je jasny ze neco zkurvi.. videl jsem ho v přípravě co předvedl jaky nahrávky je jasný že když něco chceš vymyslet něco i zkurvíš tohle je fakt nepochopitelný ten uz tu šanci nedostane a ani pořádnou nedostal hlavne že takový hráč od doby Stancia tu nebyl… je mi ho až líto jak některý tu hned jsou odepsaný

    • Re: Cham

      indy14     před 6 hodinami 07.02.2026 17:19 |  
      5 4

      Nas styl kdy cham na pulce za spatnou prihravku nam asi prohral zapas to je k nepochopeni tady to

    • Re: Cham

      japhy     před 6 hodinami 07.02.2026 17:25 |  
      6 2

      Nejsem překvapen ani trochu, ten scénář už je vozkoušenej. V přípravě ho hrajou na nesmyslným místě, pějou ódy, jak se kousnul a chce zamakat, na Pafosu ho vrátěj na původní post a šlus, teď ho nepostaví, i když hraje, kdo má nohy.

      • Re: Cham

        SLAVIESTA     před 6 hodinami 07.02.2026 17:33 |  
        6 2

        Divím se, že se všichni divíte. Co si jednou JiT vezme do hlavy, to mu nikdo nevymluví. Někdy se to projeví jako plus, častěji jako minus.

  8. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Marcelo10     před 7 hodinami 07.02.2026 17:15 |  
    11 7

    Nenasazovani Kuseje je silenost. Jindra se zblaznil..my uz se bojime i Bolky.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      indy14     před 7 hodinami 07.02.2026 17:18 |  
      9 2

      Asi tak sestava jak kdyby jsme hrali derby tady fakt už musí někdo přijít a zatřast stim a nemyslim ted zmenu ale rict jim proc jsme je tehda brali a jak nas driv dokazali bavit !!! Tohle je fakt silenost

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      JV     před 6 hodinami 07.02.2026 17:25 |  
      4 0

      Vaska mi taky mrzí, ale je potřeba říct, že je dlouhodobě z formy.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        kostelnivlajka     před 6 hodinami 07.02.2026 17:27 |  
        1 1

        Je totálně mimo..

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        Marcelo10     před 6 hodinami 07.02.2026 17:33 |  
        9 4

        Kdo by nebyl, u te hry, kterou predvadime. Lo i na jare byl v takove forme mimo jine proto, ze jsme ooet hrali s balonem na zemi. To co predvadime letos je ostuda nehodna Slavie.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          JV     před 6 hodinami 07.02.2026 17:43 |  
          5 1

          Hrajeme úplně stejným stylem jako v minulé sezoně. Vaska měl na jaře formu, že mu tam padalo úplně všechno, a věřím, že se do toho brzo zase dostane.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav

            Jaadel     před 6 hodinami 07.02.2026 17:47 |  
            1 1

            Přesné tak, to kritizujú od první chvíle co tam začal dostávať prednosť Sanyang. :-( Pritom s Barcelonou podle mě patril k nejlepším, fakt to nechápu....

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav

              JV     před 6 hodinami 07.02.2026 17:55 |  
              2 0

              Podle mě je otázka času, kdy se vrátí zpátky. Formu měl i na začátku sezony. Za tím poklesem může být, že se stal táta.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav

            japhy     před 6 hodinami 07.02.2026 17:54 |  
            2 1

            Ano i ne. Hrajeme stylem, jako minulou sezonu, ale jen jako její začátek (do Lille nebo Nice, teď nevím, kdo to byl). Tuhle to valíme na prasáka od začátku doteď. Drtivá většina ofenzivních posil to u nás bude mít nesmírně těžký.

  9. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    o5aradecek     před 6 hodinami 07.02.2026 17:20 |  
    17 2

    Chudák Cham. On bude hrát doma proti MB radši Bužka, tvl. Ať už jde fakt někam...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      japhy     před 6 hodinami 07.02.2026 17:30 |  
      5 2

      Budu se opakovat a mám tušení, že mě to čeká i dál, ale pozice pro Chama pro nás prostě neexistuje.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Fufin     před 4 hodinami 07.02.2026 19:27 |  
      1 0

      No a v kontextu toho,co dnes předvádí Provod je to ještě smutnější ...


      Komentář byl uživatelem upraven (07.02.2026 19:40) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    butters     před 6 hodinami 07.02.2026 17:24 |  
    5 4

    Takže fotbal dnes opět neuvidíme (aspoň z naší strany), takže to zase bude chtít pevné nervy a modlit se, ať se nějaký nákop na náhodu ujme.

  11. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    indy14     před 6 hodinami 07.02.2026 17:26 |  
    4 2

    Odpovedi na nase otazky budou , mame nejvic strel , nejvic dotyku ve vapne , nejvic centru atd

  12. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    kostelnivlajka     před 6 hodinami 07.02.2026 17:29 |  
    2 3

    MB nesleduji, ale pokud mají nějaký rychlý utok, bude to špatné

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      kostelnivlajka     před 6 hodinami 07.02.2026 17:35 |  
      3 2

      A Jurásek by mohl prchnout a trefit Chorého ..i když o tyhle jediný možnosti, jak střelit goal soupeř určitě ví

  13. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    yuta_watase01     před 6 hodinami 07.02.2026 17:32 |  
    13 4

    Poslední dobou se mi cim dal častěji stává, ze kdyz vidím zahajovací sestavu, nemam chut na zapas ani koukat...

    Kdo dnes bude tvořit hru ? Proc mame tolik defenzivních hracu, kdyz hrajeme doma s MB ??? Jindra proste totalni zabíjí potencial tymu a hlavne potencial některých hracu, to vnímání a pojeti fotbalu je z jeho strany sileny poslední dobou...

    I kdybychom dnes vyhráli 3:0, nazor budu mít porad stejny ...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Chabrymore     před 6 hodinami 07.02.2026 17:34 |  
      9 3

      Souhlas, jedeme s tatinkem na stadion a ja mu poprve za tech 10 let co chodime rekl, ze me ten tym nebavi a na zapas se netesim. Letosni sezona je jeden velkej (co se zabavy tyce jen prozatim ackoliv si myslim ze v prubehu jara tomu bude tak i z hlediska vysledku) fail...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        Faris (přítel SN)     před 6 hodinami 07.02.2026 17:37 |  
        6 3

        Dokud nedostane Trpíš pořádně od fanoušků bídu, nic nezmění.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          SLAVIESTA     před 6 hodinami 07.02.2026 17:45 |  
          3 2

          Platí jen Tvoje dvě poslední slova.

  14. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Chabrymore     před 6 hodinami 07.02.2026 17:32 |  
    6 4

    Cham at na to kasle, byt jim apeluji na agenta aby ukoncil smlouvu.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Faris (přítel SN)     před 6 hodinami 07.02.2026 17:35 |  
      10 3

      A co by asi tak dělal? V letošní sezoně už nemůže hrát v jíme tymu. Takže ji vypovědět a jit na dovolenou? Samozřejmě, je v prdeli. Takto k nám žádný fotbalista nepřijde . Mne se tam ani nechce jit. Jsem kousek od stadionu a jsem nasráany. Trpíš ven

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        Chabrymore     před 6 hodinami 07.02.2026 17:37 |  
        3 3

        Pro nej rozhodne lepsi aby byl nekde kde bude aspon trenovat s rodinou a jeho osobnimi kouci a peclive se pripravovat na angazma kde ocenej a kde hlavne vyhledavaj a videj jeho kvality nez u zakonzervovany ksiltovky.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          Faris (přítel SN)     před 6 hodinami 07.02.2026 17:41 |  
          2 1

          Absolutně nesouhlasím. Když bude někde půl toku sám trénovat, bude úplně mimo. Tady má aspoň trénink v intenzitě. Musí to prostě tak vzít, další půl rok ztracený, ale aspoň bude trénovat. Snad si vezme příště lepší tým .

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        juras72     před 6 hodinami 07.02.2026 17:46 |  
        4 0

        TS by se spíš měla postavit za Chama a ne brečet že jim chtěj vrátit peníze!

  15. Dřevěnka žije...

    necich     před 6 hodinami 07.02.2026 17:37 |  
    10 12

    Ještě to nezačalo a už je všechno špatně.. Duch dřevěnky žije stále.. Jupííí.

    • Re: Dřevěnka žije...

      pehacko     před 6 hodinami 07.02.2026 17:40 |  
      14 6

      Horsi je ten duch co žije okolo realizačního týmu… takovy duch zacatku konce Karla Jarolíma. Čím dál tím víc mi to v mnohém začíná připomínat. Ztráta pokory a sebereflexe a tvrdošíjně lpění na něčem co už nefunguje.

      • Re: Dřevěnka žije...

        kostelnivlajka     před 6 hodinami 07.02.2026 17:41 |  
        1 2

        Mně KJ ani nevadil

    • Re: Dřevěnka žije...

      johnynz     před 6 hodinami 07.02.2026 17:44 |  
      3 1

      Je to hruza, za trest bych jim tam poslal Erika.

  16. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Sníža     před 6 hodinami 07.02.2026 17:37 |  
    8 1

    Ze sestavy jsem hodně zklamanej, protože jsem si přál Chama, ale uvidíme. Hlavní jsou tři body.

  17. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    fabbio     před 6 hodinami 07.02.2026 17:39 |  
    5 0

    Stánek-
    Holes Chaloupek Boril-
    Doudera Sadilek Provod Jurasek-
    Cham-
    Chory Kusej
    Tak bych si to přál...

  18. .

    kostelnivlajka     před 6 hodinami 07.02.2026 17:45 |  
    5 1

    Zajímal by mě názor (upřímný) nějakýho kustoda, maséra (těm se dost řekne), co se tam vlastně děje?

  19. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Kratass97     před 6 hodinami 07.02.2026 17:45 |  
    6 2

    Co můžeme čekat dál ? Hrace jako je Cham už asi ne… hrace co chtějí tvořit udelat kličku vystřelit něco čemu zatleskáš nekdy to ztratí nekdy zadrbe.. ale je to neco co chces videt neco co ti přinese goly.. ale bohuzel kazdej tu nema stejnou startovací čáru a je mi líto že zrovna tyhle hráči.. protoze se nic nezmeni bojovat v Evropě budeme jenze ty týmy co jsou na naší úrovni to dělají taky plus maji ale fotbalisty.. driv tu proste prdel zachránili kluci jako stoch husby dělí ngadeu a plno dalších co to mají v noze… Stoch měl taky přece odejit jednu chvíli než dal gola z půlky a makal…

  20. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    fero2     před 6 hodinami 07.02.2026 17:50 |  
    2 2

    Dá někdo strem?Díky

  21. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    cheero     před 6 hodinami 07.02.2026 17:52 |  
    2 0

    Mám se bát? Doufám, že ne! Hlavně nechrapat a hrát fotbal.

  22. Cham

    Rossonere     před 6 hodinami 07.02.2026 17:52 |  
    4 1

    Proč by vlastně měli hrát ve fotbalovém týmu fotbalisti? Stačí když máme běžce

  23. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    SLAVIESTA     před 6 hodinami 07.02.2026 17:52 |  
    9 1

    Nikdy se nevyjadřuji k sestavě, jsem jen fanda - amatér. Od sestavy je tu profesionální trenér a jeho tým.
    Co mi ale nikdo nemůže upřít, je právo vyjádřit se k tomu, co na hřišti profesionálové rukou společnou a nerozdílnou vytvořili, pod h l a v n í odpovědností trenéra.

  24. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    indy14     před 6 hodinami 07.02.2026 17:52 |  
    3 2

    Tak snad to nejak ukopem silou urvem 3 body zustanou doma , dalsi vyhra pro trenera a na zaver skluz a jedem vesela dal

  25. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    kafffe     před 6 hodinami 07.02.2026 17:56 |  
    7 2

    Sadilek, Buzek maji tvorit hru..Cekam nakopavanou na Choryho.

  26. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    fero2     před 6 hodinami 07.02.2026 17:57 |  
    2 2

    Dá někdo strem?Dík

  27. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Sherudan     před 6 hodinami 07.02.2026 17:57 |  
    3 0

    Má někdo stream? Díky.

  28. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Vejrikus     před 6 hodinami 07.02.2026 18:00 |  
    1 1

    Ta naše lavička je luxus :))

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Hektor     před 6 hodinami 07.02.2026 18:12 |  
      7 4

      To jo, tam jsou lepší hráči než na hřišti. Trpišovský by postavil sedm defenzivních hráčů i na Horní Lhotu.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        Vejrikus     před 5 hodinami 07.02.2026 18:49 |  
        0 1

        Já spíš myslel ty mladiky :)

  29. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    zeleznik2     před 6 hodinami 07.02.2026 18:03 |  
    3 0

    Nic nového:

    Zdravotní indispozice nepustí do hry Mojmíra Chytila, Davida Zimu, Tomáše Vlčka, Davida Mosese, Igoha Ogbua a Dominika Javorčeka. Oscar si odpykává disciplinární trest.

    Prostě lazaret..

  30. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    tomslavista     před 6 hodinami 07.02.2026 18:04 |  
    15 5

    TS běžte do háje... Kdyby nebylo Tvrdíka, Slavia by hrála někde kolem 10. místa a byli bychom rádi... Jen on zachránil Slavii po finanční stránce a jsme tam, kde jsme. Ten transparent na TS je hodně ubohý.

  31. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Martin Platil     před 6 hodinami 07.02.2026 18:08 |  
    10 17

    TS opět víc než klub. V pořádku pokud si TS bude platit i pokuty. Na druhou stranu všichni vědí, že je Slavia v evropských pohárech trapná. Každý ví, jak je Tvrdík velkohubý. Víc než vracení peněz za vstupenky mi vadí chování rodiny majitele vůči prezidentovi republiky.

  32. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Mirda 22     před 6 hodinami 07.02.2026 18:08 |  
    2 1

    Někdo stream prosím diky

  33. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    fero2     před 6 hodinami 07.02.2026 18:10 |  
    3 2

    Dejte prosím někdo strs.Díky

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Mirda 22     před 5 hodinami 07.02.2026 19:13 |  
      0 1

      Mas stream

  34. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    George (přítel SN)     před 6 hodinami 07.02.2026 18:11 |  
    7 0

    Vítej doma Juras....toto je on, který šel za 14 Mega ven....paráda od obou, jak od Jurase, tak Chorého

  35. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    cheero     před 6 hodinami 07.02.2026 18:12 |  
    3 0

    Hezký Juras i Choras.

  36. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Raulito7     před 6 hodinami 07.02.2026 18:16 |  
    1 2

    Mate nekdo please ten stream?

  37. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Morb     před 6 hodinami 07.02.2026 18:16 |  
    7 1

    No zatim teda nic moc.

  38. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Svara21     před 6 hodinami 07.02.2026 18:16 |  
    7 0

    Tak to byla lahůdka, ale zatím je s námi i štěstí po hrubkách Staňka a Sanyanga.

  39. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    cheero     před 5 hodinami 07.02.2026 18:23 |  
    5 1

    Zatím teda bordel hra.

  40. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    kafffe     před 5 hodinami 07.02.2026 18:25 |  
    12 4

    Boleslav nas prehrava doma. Zaloha je spatna. Diky bohu za ten gol.

  41. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Morb     před 5 hodinami 07.02.2026 18:29 |  
    4 2

    Ty jo, my máme kliku.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      urs (přítel SN)     před 5 hodinami 07.02.2026 18:48 |  
      4 1

      Ani ne, trefil to náramně, spousta ligistů by střílela pánu bohu do oken. Tohle Choras umí a točená byla výživně, až ten brankář byl za trochuvola. Hehe. Ještě tři jim dáme, su klidný.
      Edit: Musím se brankáři omluvit, byla tam teč - to nemohl mít.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.02.2026 19:35) . Zobrazit původní komentář

  42. Stream

    Mirda 22     před 5 hodinami 07.02.2026 18:30 |  
    0 3

    Někdo stream

  43. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    jiras     před 5 hodinami 07.02.2026 18:34 |  
    5 4

    Sestava možná divná, ale Boleslav si ani neškrtne, vedeme 2:0, navíc míč držíme na zemi, jako dneska to na zkažený den nevypadá.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      pehacko     před 5 hodinami 07.02.2026 18:49 |  
      8 5

      Ja teda videl dve golovky bolky, kdy to neskončilo brankou jen s velikym stestim. Nakonec se Slavia trosku rozjela, ale prvnich 30 minut hra slava. A Holes a Boril sve hráče vubec nestíhají rychlostně. Nakonec goly se nám povedlo dát skoro z ničeho a byl to dar z sešívaného nebe!

  44. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    necich     před 5 hodinami 07.02.2026 18:34 |  
    9 14

    Zatím v suchým triku, dřevěnkáři.. :))

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      hajnej     před 5 hodinami 07.02.2026 18:52 |  
      3 3

      Trpiš ven! :-)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      carevitchando     před 5 hodinami 07.02.2026 18:52 |  
      3 0

      Přesně tak, zatrnulo mi akorát u Staňka.

  45. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    cheero     před 5 hodinami 07.02.2026 18:48 |  
    9 5

    Jako hrát tady někdo jinej, než Boule tak jsme v pjerdeli. Už asi 5x si dávají kluci přednost, pomalu dostupujeme.

  46. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Svara21     před 5 hodinami 07.02.2026 18:48 |  
    7 2

    Mohli by zkusit na druhý poločas dát šanci třeba Kušejovi nebo Chamovi, aby se chytli. Třeba místo Sanyanga.

  47. A TS

    Slávista 51     před 5 hodinami 07.02.2026 18:49 |  
    4 1

    se už zase předvádí -
    pyro v zápase !

  48. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Vejrikus     před 5 hodinami 07.02.2026 18:50 |  
    5 5

    I já musím říct, že je to docela strašný. Chvílemi kluci hrají tak rychle, že jim nestihaji ani vlastní myšlenky :)

  49. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Morb     před 5 hodinami 07.02.2026 18:51 |  
    11 1

    Tyjo, ten Juras, to je přesně to, co nám chybělo. Je výbornej, rychlej. Skvělej centr i průnikový přihrávky. Žádný tukačky na pětníku, fakt se na něj dobře kouká.

    Dál musíme hledat střed hřiště, protože Bužek novej Zafeiris ještě neni.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      urs (přítel SN)     před 5 hodinami 07.02.2026 18:59 |  
      1 5

      Ale tak dneska hraje za nás více méně v základu ligu poprvé a za mě super "debut", nekazí, hraje co má a hlavně to vypadá, že je obounohej a to na střed prostě chceš, že jo. Někdo tu vzíval Kušeje a Chama - tak to prrr pánové, nechal bych to jak to je. Vždyť všichni jezděj po prdeli, to Cham s Kušejem moc neuměj, bohužel.

  50. Jo a

    Slávista 51     před 5 hodinami 07.02.2026 18:51 |  
    0 3

    Staněk málem vlastňáka téměř z rohu.

  51. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    IJS     před 5 hodinami 07.02.2026 18:51 |  
    8 3

    Tak poločas 2:0 - Csaplarova past! No snad to nebude pravda. Výsledek zatím lepší než předvedená hra. Nejde to Provodovi, ale hlavně ten Sayang, to je omyl. Ten snad neměl jediný úspěšný zásah. Vasil Kušej sedí a tenhle plašan hraje. Nějak to nechápu. Zatím výborný Chaloupek, Chorý a Sadílek.


    Komentář byl uživatelem upraven (07.02.2026 18:52) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      mudrc     před 4 hodinami 07.02.2026 19:43 |  
      0 3

      Muzes, prosim, onu past ciselne podlozit? Předpokládám, ze to vsem otevře oci, kterak je nevyhodne polocasove vedeni 2:0.
      Dekuji

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        butters     před 4 hodinami 07.02.2026 19:53 |  
        2 0

        AI mi píše, že při poločasovém vedení 2:0 končí cca 90 % zápasů výhrou, 7-8 % remízou a 2-3 % prohrou, ale moc se mi to nezdá, z hlavy bych tipoval tak 1 obrat ze 100. Ověřovat si to ale nebudu, při sběru informací už spoléhám jen na AI (z důvodu lenosti).

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          mudrc     před 4 hodinami 07.02.2026 19:57 |  
          0 3

          Coz mi prijde jako velmi slaba past

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav

            wymaz     před 3 hodinami 07.02.2026 20:33 |  
            1 0

            Myslím, že ona formulace je jen připomenutí, jaké blbosti pan Csaplár plodil, a vždy za tím vidím ironickou poznámku, že jen blbec ztratí ono vedení 2:0.

  52. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    denydzlSKS     před 5 hodinami 07.02.2026 18:52 |  
    5 0

    Takovej klidnej zapas. Kdovijakou kvalitu to nema a špatný to taky nebi.
    Juraskovo prihravky/centy jsou o level lepsi nez vsech ostatnich. Sanyang je trochu jak vitr v bedne.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Morb     před 5 hodinami 07.02.2026 18:53 |  
      6 0

      Sanyang by podle mě byl platnější v útoku.

  53. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    cheero     před 5 hodinami 07.02.2026 18:53 |  
    8 5

    Jsem rád že vedeme,aei myslím si, že s tímhle co hrajem budem v příštím kole zase pěkně nasr...

  54. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Qope     před 5 hodinami 07.02.2026 18:55 |  
    28 2

    Pohledem z tribuny...

    Ale jo, vedeme, pár akcí navic hezkých, takze suma sumarum spokojenost.

    Ale aby cast TS neměla ani radost z gólů, myšleno, ten první, sedeli dal a mlceli, je trapný, ubohý a doslova debilní!!! Ok, protest, tak se nefandi. Ale sakra dali jsme gola, ubožáci!!!! Co si o sobe myslíte?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Morb     před 5 hodinami 07.02.2026 18:58 |  
      12 3

      On byl teda dost debilní i ten jejich transparent.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Slávista 51     před 5 hodinami 07.02.2026 18:58 |  
      6 4

      No, škoda mluvit a jak jsem psal -
      už se zase předvedli.

  55. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    mirda     před 5 hodinami 07.02.2026 18:57 |  
    18 6

    Nějak stále nechápu, čím je Sanyang prospěšný hře Slavie.

  56. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    pehacko     před 5 hodinami 07.02.2026 18:58 |  
    12 1

    Prosím Kusej a Cham na plac! Kďy jindy je zkusit dostat do tempa? A pak tam poslat mladíky!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      kostelnivlajka     před 5 hodinami 07.02.2026 19:01 |  
      4 4

      Nestřídat nikoho, to je vo průser!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      mig52     před 5 hodinami 07.02.2026 19:01 |  
      8 16

      Nikdy, pan Neomylný je konzerva. JiT ven.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        El Greco     před 3 hodinami 07.02.2026 20:29 |  
        2 3

        To co tu předvádíš, je mimořádný i na zdejší poměry mimořádný. A ano, JiT to tady během zápasu čte a protože se lek, že ho vyhodíš, tak raději oba hned nasadil. To měl kliku, co?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      sasky     před 4 hodinami 07.02.2026 20:09 |  
      4 0

      Cham nezklamal, hrál dobře. A Kušej je bohužel velmi z formy.

  57. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    kostelnivlajka     před 5 hodinami 07.02.2026 19:00 |  
    2 7

    Vedeme je to fajn, jestli dáme ještě jeden do střídání, tak vyhrajem...nebo by bylo dobrý vubec nestřídat??

  58. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    urs (přítel SN)     před 5 hodinami 07.02.2026 19:01 |  
    22 2

    Jo a ještě mám jeden turbo poznatek - Chaloupek je neuvěřitelnej! Sorry, ale Zímičovi chybí leadership a tím i trochu toho zdravého sebevědomí. S Chalim je to jiná jízda, ten kluk je skvělej.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      kostelnivlajka     před 5 hodinami 07.02.2026 19:02 |  
      3 3

      No tak, ano, dvakráte přerušil útok

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      sasky     před 4 hodinami 07.02.2026 20:08 |  
      8 0

      jj, tohle jsem čekal od Vlčka a dostanu to v Chaloupkovi. Jinak Holeš taky dneska skvělej.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      mig52     před 2 hodinami 07.02.2026 21:31 |  
      1 1

      Také učíš angličtinu u horníků?!

  59. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    FrankieEtix     před 5 hodinami 07.02.2026 19:12 |  
    9 19

    Mozna za to schytam bidu, ale strasne me to nebavi. Chybi nam Zafeiris. Nebavi me to, je to vsechno jak pres kopirak. Vsechno na stranu pak si to tam vytukame a centr do vapna.

  60. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Pevel     před 5 hodinami 07.02.2026 19:13 |  
    8 1

    Herně zatím nic moc za góly spokojenost.

  61. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Morb     před 5 hodinami 07.02.2026 19:17 |  
    7 21

    Tak koukám, že ty řeči o připravenosti Chama na jarní sezónu byly zase jen PR kecy.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Victor     před 4 hodinami 07.02.2026 19:59 |  
      6 2

      Tak doufám, že ses dobře díval :)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Chabrymore     před 4 hodinami 07.02.2026 20:06 |  
      6 0

      Meles bobky

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      sasky     před 4 hodinami 07.02.2026 20:08 |  
      12 0

      Huh, what? Rozehrával, bránil, nahrál na gól. Co bys chtěl víc za 20 minut? Jako jediný byl schopný přenést hru přes hřiště, přitom těch situací tam bylo za zápas snad 20.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        mig52     před 2 hodinami 07.02.2026 21:28 |  
        2 2

        Aby hrál proti takovým " bourákum" od začátku, kurwa!!!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        Morb     NOVÝ před hodinou 07.02.2026 22:58 |  
        0 0

        Psal jsem to ve chvíli, kdy ještě nebyl na hřišti a přicházeli tam místo něj jiní.

  62. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Sherudan     před 4 hodinami 07.02.2026 19:28 |  
    11 15

    Přišel Příkop, hrajeme v deseti :-(

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      gr—pla     před 4 hodinami 07.02.2026 19:41 |  
      12 15

      Trenér ho tam bude na sílu dávat aby nebyl za úplného pitomce. Všichni vidí, že Nekop je úplně mimo, ale odstavit ho by znamenalo uznat chybu. Tak musíme trpět všichni okolo.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        sasky     před 4 hodinami 07.02.2026 20:04 |  
        3 0

        Hele pokémona odstavili bez problémů, takže v tom bych problém neviděl. Spíš v Erikovi vidí něco, co tam není. Zřejmě tréninkový typ - na tréninku to tam sází, ale přijde zápas a je třetinovej.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          Vejrikus     NOVÝ před 34 minutami 07.02.2026 23:14 |  
          0 1

          Erik bude kvalitní 3 útočník

  63. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    marcocruz (přítel SN)     před 4 hodinami 07.02.2026 19:45 |  
    15 3

    Musim říct, že mě překvapuje, že Suleiman nemá dres se jmenovkou. Vždyť máme rozpočet miliardu, to neumíme nažehlit jedinej dres? Jako je to detail, rozumim, ale stejně… pak neni divu, že mu daj blbej dres ještě

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      hiker42     před 4 hodinami 07.02.2026 19:47 |  
      4 0

      Jj, jeste horsi mi ale prislo, ze pro Buzka neposlali nositka.

  64. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Grobar     před 4 hodinami 07.02.2026 19:46 |  
    30 16

    Až budeme jednou hrát krásný fotbal a budeme pět bodů za Spartou, tak tady budou brečet zase ti samí.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      butters     před 4 hodinami 07.02.2026 19:58 |  
      17 3

      Kde se vlastně vzala tahle "mantra" (kterou razí i náš realizák), že hezký fotbal = prohry, zatímco ošklivý fotbal = tituly? Protože to není tak dávno, kdy jsme měli 3 tituly v řadě a na hru si nikdo nestěžoval - sice byla také výrazně založená na fyzičce jako dnes, ale zároveň i na kontrole míče a variabilitě. Zatímco teď hrajeme všechno podle jedné šablony, pokud je na hřišti trenérova ideální sestava.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        sasky     před 4 hodinami 07.02.2026 20:03 |  
        10 1

        Souhlas, byť dneska to bylo pěkný. Ale kde se vzala ta hovadina "dostihy" = body, kombinační fotbal = průser, by mě taky zajímalo.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        Kikoriki     před 3 hodinami 07.02.2026 20:35 |  
        3 4

        A pak přišla impotentní házená. Fotbal se změnil....

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        mig52     před 2 hodinami 07.02.2026 21:24 |  
        0 1

        DNES! Bolka, no!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Slávista 51     před 4 hodinami 07.02.2026 19:59 |  
      5 2

      SAMOZŘEJMĚ,
      jinak to ani neumí !

  65. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    o5aradecek     před 4 hodinami 07.02.2026 19:50 |  
    14 8

    Snad zranění Chorého není vážné, protože co Choras opustil hřiště, skončil fotbal. Jo a Prekop opět potvrdil svou super-hrdinskou schopnost - je dokonale neviditelný...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      wymaz     před 3 hodinami 07.02.2026 20:28 |  
      2 2

      Trenér říkal, že každý hráč potřebuje rok na adaptaci

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        sule     před 3 hodinami 07.02.2026 20:35 |  
        3 3

        U Prekopa je to dva roky.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        mig52     před 2 hodinami 07.02.2026 21:23 |  
        1 3

        Ve Slavii 3.

  66. Slavia- Boleslav

    denydzlSKS     před 4 hodinami 07.02.2026 19:56 |  
    0 12

    Chtěl jsem si postěžovat, že to nemělo grády, ale je docela příjemná změna nemít při zápase Slavie tepovku 150..
    Otrávenej jsem akorát z Chorýho a Bužka..ten se rozjížděl pomaleji, ale docela do fajn výkonu:(
    Suleiman má teď hodně povedený období. Aby nebyl příště v základu..


    Komentář byl uživatelem upraven (07.02.2026 19:57) . Zobrazit původní komentář

  67. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    hiker42     před 4 hodinami 07.02.2026 19:57 |  
    3 3

    Vite neco o Suleimanovi? Diky

  68. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    gr—pla     před 4 hodinami 07.02.2026 19:57 |  
    13 13

    Co by asi tak Nekop dělal na místě Suleimana? Pokusil by se o dribling do autu? Vystřelil deset metrů vedle? Nechal se doběhnout obráncem?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      sasky     před 4 hodinami 07.02.2026 20:01 |  
      10 10

      Kopnul by to do pryč a upadl. To už jsme párkrát viděli. Tenhle chlap se fakt nepovedl.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        Qope     před 3 hodinami 07.02.2026 21:11 |  
        16 5

        Co by udělal on, nevim. Co bych ale udělal ja ovsem tuším, fandil bych mu. Je to hráč Slavie, prijde mi trapný mu komolit jméno a smát se mu, místo toho, abych mu fandil. Neb kdyz by se dařilo jemu, daří se tymu a o to mi jde nejvíc...

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

          sasky     před 2 hodinami 07.02.2026 21:33 |  
          1 6

          Hele, nechci bejt hnidopich, ale myslím, že je tvoje reakce blbě zařazená :) Fandíme všichni, ale když je někdo kopyto, tak se nesmí říct, že je kopyto? Nebo jak to teď podle hatefree culture je? Já nevím, já jsem byl zvyklej, že když se mi něco nelíbí, tak je dobrý to říct. A ani Erik úplně nevypadá na nějakou sněhovou vločku...

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

            Qope     před 2 hodinami 07.02.2026 21:34 |  
            6 0

            Ale jo, proste na Slavii to neni, vidím to sam, ale trochu me štve, se mu tady tlemit, je to hrac Slavie, fandím mu ...


            Komentář byl uživatelem upraven (07.02.2026 21:35) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

              Hektor     před 2 hodinami 07.02.2026 21:45 |  
              2 1

              Já mu třeba jméno nekomolim, ale štve mě, když ho vidím na place v LM místo lepšího Chytila. Lidi, co na něj nadávají, jsou více než na něj nasraní na Trpiše, že si ho absolutně nepochopitelně a zbytečně přivedl.

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

                Qope     NOVÝ před hodinou 07.02.2026 22:31 |  
                0 0

                Njn., ale stalo se, je tu. V Baníku zase tak zlej nebyl, na ligu kvalitu má, dle mého. Takze kdyz je "náš" kritika ano, ale komolit mu jméno a smát se mu "co kdyby"? Za me zbytečný. Muj názor.

  69. .

    hajnej     před 4 hodinami 07.02.2026 19:58 |  
    3 4

    Bude dnes anketa?

  70. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    carevitchando     před 4 hodinami 07.02.2026 19:58 |  
    25 0

    Po zápasech s takovým průběhem vždy píšu, že šlo o odpočinkový duel. Výborný byl Chorý, Sadílek začíná naplňovat to, s čím do Slavie přišel. Chaloupek jistota, Cham nádherně vybídl Suleimana, aby si připsal premiérový gól za dospělé. Snad jen nevhodný transparent TS a nucená střídání jsou stínem tohoto utkání.

  71. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    ervin     před 4 hodinami 07.02.2026 20:01 |  
    13 14

    Tahle skupina trampů z Bolky se sama nabídla k devastaci, úkol splněn body jsou doma ale fotbalovosti tam moc nebylo a od příchodu Prekopa jsme hráli v deseti, dodnes nechápu jak si ho někdo mohl vysnít.

  72. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Pevel     před 4 hodinami 07.02.2026 20:03 |  
    12 0

    A máme na světě nového útočníka

  73. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    Kortes     před 4 hodinami 07.02.2026 20:05 |  
    28 1

    Suleiman mi udělal dnes velkou radost, doufám že v tom bude ten kluk pokračovat. Jsem za něj moc rád.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      dm52     před 3 hodinami 07.02.2026 20:43 |  
      5 0

      Já jsem ho poprvé viděl proti Benfice, dal dva góly a hrál výborně. Tak snad bude dostávat příležitosti i Áčku.

  74. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    SLAVIESTA     před 4 hodinami 07.02.2026 20:09 |  
    16 11

    Prosím, každý kdo se trefíte do Prekopa, dejte za jeho jméno do závorky(Trpišovský).

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      mig52     před 3 hodinami 07.02.2026 21:17 |  
      4 14

      Trpišovský ven!

  75. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    FLEA     před 4 hodinami 07.02.2026 20:09 |  
    38 0

    Čím dál tím víc se mi líbí Sadílek.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      mig52     před 3 hodinami 07.02.2026 21:16 |  
      0 7

      Protože ho "neblokuje" Zafi. Ať jdu proti proudu.

  76. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    sicilianbrno     před 4 hodinami 07.02.2026 20:11 |  
    24 1

    Zápas konečně na pohodu, v suchém triku, nefandění prvnich 15min TS komentovat nebudu, ale nepochopím ty jedince, kteří se ani nedokáží radovat při našem prvnim golu, snad tam jsou hl. kvuli své Slavii, to je podstatný, protest neprotest.
    Pyro na koncu poločasu mně narozdíl od některých nevadilo, bylo dané schválně na závěr poločasu, aby neovlivnilo zápas, ke vkusnému choreu.
    Isife je docela rychlík a společně s Juráskem konečně někdo, kdo umí vhodit balon až do vápna. Sadílek ukázal Prekopovi, jak má vypadat proměněnej nájezd. Su moc rád za branku našeho mladíka Suleimana, rád ho uvidim v domácích utkáních i na delší dobu, Cham to prostě má v noze.

    Díky hoši za klidný večer.

  77. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    o5aradecek     před 3 hodinami 07.02.2026 20:23 |  
    10 3

    Před zápasem jsem brblal, že nehraje Cham, ale musím uznat, že Bužek hrál opravdu dobře. Nejlepší Chorý, Sadílek a Chaloupek. Nejslabší Sanyang a Provod. Konečně jednou zápas bez nervů. Díky, kluci.


    Komentář byl uživatelem upraven (07.02.2026 20:27) . Zobrazit původní komentář

  78. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    JohnyBeGOOD     před 3 hodinami 07.02.2026 20:41 |  
    14 2

    Suleiman už za 10 minut stihnul nastřílet víc branek než Erik Prekop. 2 sezóny volám potom, abychom měli i jednoho rychlého útočníka/křídlo který dokáže hrozit z brejků. Přesně takový typ hráče nám dlouhodobě chybí i v Evropských pohárech, kde nejsme vůbec nebezpeční z protiútoků. Tak snad příští sezónu.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      kostelnivlajka     před 3 hodinami 07.02.2026 20:44 |  
      4 7

      A obléknul dva dresy, číslo 43 a pak štastnější 45..to se taktéž nikomu nepoštěstilo.

      PS: Nebudu pomlouvat amaterismus na střídačce

  79. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    japhy     před 3 hodinami 07.02.2026 21:05 |  
    12 11

    Konečně pohodový vítězství.
    Ale neměla by zapadnout zmínka quelhara, jak jsme na začátku byli horším týmem. Za mě to trvalo tak do 2:0, pak už Bolka odpadla. A to, co jsme viděli, byla naprostá ostuda, chvíli k pláči, chvíli k smíchu. Naše snaha o kombinaci byla trapná, už postavení hráčů napovídalo, že taktika bude opět založena na náhodně odražených míčích. S naším rozpočtem... Strašidelná holomajzna, jejímž králem byl Sanyang, zralej na střídání tak po 10 minutách. Divizní výkon.
    Pak už to bylo lepší, ale stejně bije do očí, jak nejsme schopný rozumně vykombinovat složitější pozici, max. když máme dost prostoru. Pak už bylo volněji, ale např. střídající Prekop s Kušejem ukázali, že asi je důvod proč nehrajou.
    Cham naprosto z jiný galaxie.
    Pochvala pro Chorýho, Juráska a Chaloupka.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      Slávista 51     před 3 hodinami 07.02.2026 21:07 |  
      2 0

      JO,
      vyhrálo se, tak je tady klid.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      kostelnivlajka     před 3 hodinami 07.02.2026 21:18 |  
      2 5

      Párkrát to bylo jak děcka na pískoviští, "včici chcem babovičky"

  80. Splněná povinnost

    silikat     před 3 hodinami 07.02.2026 21:08 |  
    15 0

    S přehledem splněná povinnost,ze které není třeba dělat dalekosáhlé závěry.Tým s horší obranou už asi letos v Edenu neuvidíme.Líbili se mi Jurásek,Chorý,Bužek a Sadílek.Cham ukázal,že to v noze má.Skoda,že ho neumíme víc využít.Žabomyší válka TS je těžko pochopitelná.Kdybych letěl na tu kyperskou hrůzu,tak bych aspoň peníze za lístek od klubu bral.

  81. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    Dennis     před 3 hodinami 07.02.2026 21:12 |  
    21 0

    Jurásek skvělý centr, tohle nám prostě chybělo. I trenéru Koubkovi se na to muselo koukat dobře... Žádný lepší český hráč na levou stranu aktuálně není.

    Cham s Mubarakem parádní akce, to byla čistá fotbalová krása. To jak Cham viděl tu uličku a přesně to narýsoval... Mubarak výborný náběh a chladnokrevně proměnil.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      mig52     před 2 hodinami 07.02.2026 21:36 |  
      3 24

      To se asi Trpišovskemu nelíbilo, když chce české hráče.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        záplata     NOVÝ před hodinou 07.02.2026 22:28 |  
        3 2

        Na dnešní tiskovce to vysvětlil. zahraniční hráč když zahraje půl roku tak je jednou nohou ze Slavie, my potom musíme shánět náhradu :-)
        A byly tam řečeny i další zajímavý věci.

  82. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    zeleznik2     před 2 hodinami 07.02.2026 21:26 |  
    2 1

    29.11 doma se Slováckem poslední zápas s nulou.
    13.12 doma s Jabloncem poslední zápas, kde jsme dali čtyři branky.

    Dnes nejlepší výkon krom poločasu s Barcelonou. Přesto minela Staňka hned v úvodu, není ok.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      mig52     před 2 hodinami 07.02.2026 21:34 |  
      4 8

      Super body. Nej výkon? Bolka, no. Ale výhra byla potřeba jako koze drbání!

  83. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    wimpy     NOVÝ před 2 hodinami 07.02.2026 22:01 |  
    11 0

    Při závěrečném pyru se tomu expertovi vedle nás podařilo zapálit plastovou sedačku. Dneska se kluci fakt překonávali.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      kostelnivlajka     NOVÝ před hodinou 07.02.2026 23:02 |  
      0 3

      Vrána k vráně sedá...proč to děláš?

  84. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    Radovan62 (přítel SN)     NOVÝ před hodinou 07.02.2026 22:30 |  
    9 4

    Plním slib a dávám na vědomí: Šeberov nebude,hledá se jiná lokalita,místní jsou proti
    Maximální Priorita LIGA,LIGA
    Pohár není priorita
    Bojíme se Strnad Šádek,
    Pafos nebyl jsem ani Houšta,ostuda
    Nový majitelé klubů do toho neskutečné šlapou: Bílek u nas 180,Pce 500 t Kč
    S TS pořád nějaké dohadování
    15,16 ti letí klucí z TS si na mě počkali,mám to v 59letech zapotřebí se dohadovat před barákem
    Lídr kabiny Chorý,nejl.hráč Provod,Oskar vyčpělej,Kušej nadváha
    Příkaz stavět více mladých když starý nic nehrajou,nekoukatelný fotbal přijdeme o lidi a peníze.
    V létě hodně hráčů odejde- mají svolení dle nabídek
    Oponentura trenérovi- Houšťa.
    Prokop s MB. poslední šance
    Chtěli jsme ho všichni,shoda
    Byl jsem proti Hašiokovi ,sám.
    To bylo to nejzajímavější co jsem pochytil.

    Můj názor : pokud se neudělá titul a nezapracujou mladý hráči tak trenér nemá nic jistého.

    Zdroj: neformální setkání s JT kdesi v JČ

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      kostelnivlajka     NOVÝ před hodinou 07.02.2026 22:44 |  
      1 4

      A co mu brání odejít??

      Když to nemá zapotřebí se s někým dohadovat. Zdraví má jenom jedno, tohle nechápu....

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        Merlinus (přítel SN)     NOVÝ před 2 minutami 07.02.2026 23:46 |  
        0 0

        Třeba láska ke klubu, zodpovědnost...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      IJS     NOVÝ před hodinou 07.02.2026 22:55 |  
      4 1

      Zdravím, zdá se že jsi dobře informovaný, ale Tvoje info není moc optimistické. Že nebude Šeberov jsme už tak nějak vycítili a že liga bude souboj miliardářů, to se dalo taky vytušit a z toho plyne maximální snaha o zisk titulu. Co si na Tebe mají co vyskakovat -náctiletí kluci z TS? Kam si je až Slavia pustí??! Realizák je trenér - Jindra a oponent - Houšťa? Tak tomu máme rozumět?

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        kostelnivlajka     NOVÝ před hodinou 07.02.2026 23:00 |  
        1 2

        Já pochopil, že je to nějaká šifra, nebo je někdo ožralej, či sjetej, páč něco vůbec nedává smysl...viz.houšta oponent trenéra

        Ale kdo je co?

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        Makop     NOVÝ před 41 minutami 07.02.2026 23:07 |  
        1 1

        Ja to chapu, ze to ma byt prepis toho, co nekde v JC povidal J. Tvrdik.
        Tedy 59 lety chlap, na kteryho pred barakem vyskakuji nactileti kluci = J. Tvrdik atd.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      Morb     NOVÝ před 42 minutami 07.02.2026 23:06 |  
      0 0

      Na koho že si kdo počkal?

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        Makop     NOVÝ před 38 minutami 07.02.2026 23:10 |  
        1 0

        Na J. Tvrdika, zrejme.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

          Morb     NOVÝ před 36 minutami 07.02.2026 23:12 |  
          2 0

          To jsou dementi.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

            Merlinus (přítel SN)     NOVÝ před 4 minutami 07.02.2026 23:44 |  
            0 0

            Ubožáci...

  85. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    demokrat     NOVÝ před hodinou 07.02.2026 22:42 |  
    1 16

    Nebudu vypisovat co ostatni, ze se cloveku oddechlo po pohodovém prubehu a chvalit Chaliho, Choreho a Jurase. Co mi utkvi v pameti je vykon Sanjanga (ucit se jeho jmeno odmitam vzhledem k jeho vykonum), byl to asi ten vubec nejhorsi vykon profesionalniho fotbalisty co pamatuji (horsi i nez Frydrych proti Interu). Ten kluk vubec netusi. On neumi ani naproste zakladni fotbalove dovednosti jako prebirani balonu, postaveni tela pri souboji, kam si ma zabihat, kdyz utocnik prodluzuje balon atd. Erik Nekop je nejhorsi prestup Slavie ever vzhledme k jeho cene (vcetne hracu na protiucet). Sanyang je nejhorsi hrac, ktery kdy za Slavii nastoupil ever.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      kostelnivlajka     NOVÝ před hodinou 07.02.2026 22:49 |  
      4 1

      Tak viděl sem daleko horší paskvil v našem dresu za tu dobu co fandím, už si ani nevzpomenu jak se kdo jmenoval

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        Milanek     NOVÝ před hodinou 07.02.2026 22:51 |  
        2 0

        Karim Adippe, to byl panečku střelec...a jak ho Leška chvalil..teda než poprvé vyběhl. Nebo Samir Pinjo. Stanjić..

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

          kostelnivlajka     NOVÝ před hodinou 07.02.2026 22:56 |  
          0 1

          Tak, legenda vedle legendy..toho stanjiče teda vůbec nepamatuju-to byl asi král

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

          weetek     NOVÝ před hodinou 07.02.2026 23:00 |  
          0 1

          Kdo byl Stanjic? Adippeho a Pinja si pamatuju, jeho vůbec. Díky.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

            kostelnivlajka     NOVÝ před 44 minutami 07.02.2026 23:04 |  
            0 1

            Za Karla Jarolíma se tam točilo tolik hráčů, že se to nedá pamatovat, myslím, že to byl někdo z jeho končící éry

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      záplata     NOVÝ před hodinou 07.02.2026 22:53 |  
      1 1

      Víš, že hodnotíš devatenáctiletýho kluka, že jo. A Jurásek zahrál dobře ale jenom první poločas.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.02.2026 22:54) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      weetek     NOVÝ před 43 minutami 07.02.2026 23:05 |  
      1 2

      Na výkonu Sanyanga je zajímavá jedna věc: ten hráč nepřišel teď v zimě, ten hráč je tu od léta. A od léta kroutí mnozí z nás hlavou nad tím, jak zvláštně s ním klub pracuje. Jeden zápas za béčko, pak bum, snad přes měsíc nic. Start v MOL Cupu (výkon navzdory soupeři otřesný), zase pauza. Pak nasazení v LM, které nebylo vyloženě propadák...a teď start v základu proti Bolce, jednomu z aktuálně nejzoufalejších týmů ligy, a tahle bída. Jasně, asi jsem pár jeho startů vynechal, ale na podstatě toho, že ten hráč je tu tři čtvrtě roku, a nejsou z něj schopni dostat skoro nic, to nic nemění.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      juras72     NOVÝ před 23 minutami 07.02.2026 23:25 |  
      1 0

      Dneska se úplně nabízelo aby hrál Cham místo Sanyanga ale zvládly to na 4:0 tak v pohodě.

  86. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    IJS     NOVÝ před 5 minutami 07.02.2026 23:43 |  
    0 0

    Tak po dlouhé době přišel zase zápas, kdy se člověk nemusel strachovat o vítězství. Asi se dnes nehrálo dobře, protože výhra byla povinnost, ale naštěstí jsme šli brzy do vedení a zápas byl v naši režii. Chorý byl dnes opravdu MVP týmu. Což bylo důležité, protože Provod odehrál asi nejslabší jarní výkon. Otřesný byl výkon Sanyanga. On jen umí rychle běhat. Přehled ve hře nemá, ve vápně je úplně plonkový, v soubojích neumí hrát tělem atd. Jeho přinos týmu nechápu. To Vasil za 15 minut předvedl více fotbalu. Výborný byl ve středu obrany Chaloupek a když jsem viděl v sestavě Holeše, tak jsem tušil, že obrana by mohla fungovat.
    Je bych si chtěl zeptat na jakém postu hraje v Béčku ten Suleiman? Experti v TV říkali, že je to defenzivní záložník - šestka. Já ho viděl poprvé ve středu proti Benfice a to hrál podhrot. A po dnešku mi přijde víc jak útočník.