Tři měsíce víš, že jdeš do hlavní fázi LM. Máš za sebou špatné výkony v EL. Neumíme střílet góly v Evropě. Finančně jsme na tom nejlíp jako nikdy. Prostě všechno ti hraje do karet a přivedeš Prekopa, Hashioku, Sanyanga a Sadílka. Myslím, že tady je prostor na omluvu a posypání si popelu na hlavu, že jsme to těžce nezvládli. Pokud nezměníme přístup a myšlení, tak budeme v Evropě pro smích i nadále.
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
Původní komentář: A že Prokop ve 3 z 5 případů vůbec netrefí míč. Na zemi, ve vzduchu. Přihrávky zaváží zásadně do autů. Je to pro mě stále nepochopitelnej nákup.. Skrýt původní komentář
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
Ale to je přece jednoduchý - fikaně a strategicky investuješ ty peníze z LM do budoucích platů trenérů a kamar... teda managementu, jsem myslel. Konec konců, ambice jsou nulový, všechno vokecáme, tak se tam na hřišti může poflakovat tak nějak každej. A naco kupovat útočníka, když stejně bude hrát vysunutýho obránce, ne? A ještě bude chtít peníze, narozdílod Prekopů a Provodů, kteří hrajou pro radost.
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
Nejsem advokát Prekopa, ale Prekop není viníkem současné situace. On se nepřivedl jako vysněná posila, on se ani nestaví. On hraje zřejmě to co umí a jestli si někdo myslel, že umí něco jiného, tak Prekop za to rozhodně nemůže. Prosím směřujte svoje výtky tomu komu skutečně patří. Není to Prekop.
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
Jo Trpišovský a jeho umanutost a Tvrdík, kterému hodně pomohl ustát finančně cca 2 roky a za to mu dal nedotknutelný kult osobnosti, což je pro budoucnost kontraproduktivní (to píši s vědomím velmi progresivního počátečního období Trpišovského a pak udržení solidní kvality týmu v horších ekonomických podmínkách a schopností ukázat hráče v dobrém světle pro rychlý prodej za dobré peníze, ale bohužel poslední 2 roky to při finanční stabilitě těžce stagnuje).
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
pro vracení vstupného tedy důvod fakt nevidím. nepřišlo mi, že by to někdo odchodil, že by chyběla snaha. debilní smolnej zápas. zavřel bych za ním dveře a soustředil se na ligu.
Je to gesto (ta vstupenka nebyla zase tak drahá) a taky to neplatí hráči ale klub. Myslím, že je to dobré gesto. Nikdo neříká, že to hráči odchodili. Ale realizační tým nejspíš ve shodě s vedením Pafos brutálně podcenili. A udělali si z toho přátelák před ligou. To vůči fanouškům uplně fér není. Takže já to hodnotím kladně.
Vyjádření TS jsem četl a 100% s ním souhlasím. Zejména důvody toho prohlášení.
TS také mluví za své aktivní členy, že nechtějí aby jim klub něco platit. To je v pořádku. Kdyby se to týkalo mě, taky bych to nechtěl a peníze bych poslal rovnou na choreo.
Ale nevidím, tam, že by jim extra vadilo to gesto jako takové. Já to beru jako gesto omluvy ne za výsledek. Ale za ten přístup k zápasu, který byl velmi neprofesionální.
No nevím, vrátti 800 za lístek tak to je v nákladech na tu cestu směšné, adekvátní omluva by bylo, aby klub pro tyto fanoušky vyparvil letecký speciál na přístí venkovní utkání v Evropě.
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
Tohle je stejně hloupé, jako vybírat na Řeháka. Já bych to Slávii vrátil s poznámkou, ať to raději investují do psychologa. Hráči i realizák očividně potřebují v tomto směru hodně pomoci.
Souhlas. Speciálně Trpišovský a jeho “situaci jsem neviděl, nemohu se k tomu vyjádřit” vs. včerejší vzteklé mávání ipadem rozhodčímu před očima poté co si jako vždy okamžitě běžel detailně prohlédnout záznam by si odbornou pomoc nebo alespoň radu zasloužilo.
Přiznám se, že jsem to červené kartě pro Béřu vypnul. Nedokoukal jsem Inter a ještě nějaký podzimní mač, který jsem radši vymazal z paměti. Strašně špatné nastavení napříc klubem- dostat se do CL a soustředit se na ligu. Mám pro to jediné slovo- ostuda. Ostuda a ze mě mluví .... Já už o něco straší, který měl trauma jménem Šachtar, byla a je znělka CL ve spojení se Slávií rajskou hudbou a svátkem. Já už zažil spoustu výprasků se Slávií, ale tohle bylo úplné znehodnocení několikaleté práce a jména klubu, které jsme si dlouhodobě budovali. Schválně, na koho z týmu přijdou obří nabídky a budou se prát kluby?? Jedno jméno.. a ted třeba to BoDo, který jsme měli doma na lopatě. Jsem zklamanej, frustrovanej, ale nebudu pálit do hráčů, ale celkového nastavení klubu k letošní sezoně. Ty woe Doudis po Tottneham řeknu, že je mu úplně jedno, že jsme zase nedali gol, nikomu to nevadí. Středoevropský velkoklub, leda ...no, vloni ...no, letos mega velký. Super, koncentrujeme se na Pardubice, abysme příští rok mohli jezdit na zájezdy s CL.
V Evropě absolutně nestačíme. Začíná mi z toho být smutno.
1) ve hře už nevidím ani tu intenzitu. Všechno je to pomalé, spousta zbytečného obehrávání, neustálé nahrávky brankáři, nikdo neumí vystřelit ze střední vzádlenosti.
2) Vloni jsme v lednu vypustili PAOK, letos podobná hrůza na Pafosu
3) 2 zápasy a asi 6 zraněných hráčů... z toho 4 stopeři... Chaloupek pak řekne, že se mu zhoršilo to, co ho bolelo na soustředění v Marbelle - proč tam teda sakra vůbec včera nastupoval???
4) Ještě se budeme hodně divit, jak jsme absolutně ignorovali odchod Zafeirise a jeho potenciální náhradu... Střed zálohy je absolutně nefotbalovej...
5) čím dál víc mi začínají vadit ty kamarádšofty
Kovář - ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle má bý sportovní ředitel?
Tecl - k čemu tam je?
Řehák - hecování nestačí... odborností to nikam neposouvá
Kerbr - standartky dlouhodobě šílené (s Barcou výjimka)
M.Černý - jak se tam dostal? Dodnes není na hlavním webu dopsán do realizáku... Jaká je tedy jeho role? Mlčoch, který mi přišel k ničemu už když dělal Střihavkovi asistenta...
6) Jak píše TS "Populistická a velkohubá politika"...
Např. mládež... Vím, že se chce stavět Šeberov, ale kdy to bude??? To jaké má zázemí mládež v Edenu je strašná ostuda... Když si pozveme zahraniční soupeře - ti musejí koukat... Nikoho to ovšem netrápí...
Díky za shrnutí i když není radostné. Nevím s čím bych nesouhlasil a ani proč. Nelibost, kterou naše působení v LM tentokrát vzbudilo, je ohromná. Podle mne není možné, aby to šlo mimo vedení bez povšimnutí. Chtějí přeci bavit fanoušky, to se jim teda moc nedaří. Gesto se vstupenkami sice dobře působí, ale vůbec nic neřeší. Problém je, že vítězství v lize(i když si ho jako všichni také přeji) situaci zakonzervuje a všechno bude pokračovat.
Myslím, že pouze pokud by nepřitekl balík za LM, by mohlo zapůsobit na udělání pořádku v řadě bodů o kterých píšeš.
Podle čeho se dá posoudit odbornost asistentů? Podle toho, jak seděj při zápasu na lavičce? Nebo s nima spolupracuješ na tréninkovém plánu? A není na hodnocení sportovního ředitele dost brzo, když je ve funkci pár týdnů? Kdo vlastně vyjednal ten megakšeft s Benfikou? Nebo nám to nabídli sami, že jim tenhle provar nevadí? Jo, Milana Černého by měli opravdu dopsat na web, to je fakt hodně důležitý...asi Jindra zapomněl...
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
To je opravdu systemove reseni. Asi jako zlevnit nespokojenym Cechum pivo....
Nebyl to jen tenhle zapas, je to celkove nase pusobeni v poharech posledni sezony.
Takze bud at vedeni rekne, ze nam staci uz jen samotna ucast v Evrope a kazdy bodik, neprusvih bude k dobru.
Nebo se k tomu postavme celem, vyjmenujme KDE je problem a CO delat, abychom nekoncili skupinu LM v nejnizsich patrech, kdyz i kluby srovnatelne s nama dokazali uhrat vysledky. Tim nechci rikat, ze musime postupovat v LM do jara, to vubec ne. Ale aspon do predposledniho kola snit muzeme ne?
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
Čekal jsem že to někdo napíše tak já, myslím že je konečně potřeba udělat změnu na postu trenéra a všech okolo. Už dva tři roky nehrajeme fotbal který byl Slavii vlastní, technický s dobrou fyzičkou, přivádíme hráče které ani nepotřebujeme a stojí hodně peněz, plno mladých vysněných kterým nedáme ani čuchnout a pošleme někam. Vůbec nechápu přestupovou politiku, dobře koupíme dva kteří nám okamžitě zapadnou do základ místo pěti kteří to mají jak cestovku. Že to stojí peníze? Ano ale s tímhle souborem na LM ani náhodou a EL s odřenýma ušima. Naši ligu nějak ušmoulíme ale Evropu která by měla být měřítkem ani náhodou. Mám Trpišovského rád ale je na čase končit, To co chlapci včera předvedli byl vrchol , těm lidem co na Kypru byli by měli uhradit nejen vstupenky ale i náklady na cestu. A hlavně se zamyslet jestli to co produkují dává smysl. Je to můj názor a teď do mě.
Vstřícné gesto, ale spíše, by to, chtělo, vrátit vstupné za téměř půlkou Ligy Mistrů. Krom tří zápasů, jde jsme bodovali a zápasu s Barcelonou. A doufám, že jste se dnes machři dívali na Plzeň, jak z minima se dá, vytěžit maximum.
Plzeň je delší dobu v Evropě úspěšná. Tedy od toho jejich posledního působení v LM, to také nebyla žádná sláva. Marně si vzpomínám, jestli někdy Šádek prohlásil, že pro ně je prioritou naše liga.
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
Tohle dle mého Tvrdíkovo politicko populistické gesto nic neřeší. Holt se v něm projevil politik. A to přitom Tvrdíka mám docela rád a i chápu jeho podporu (a vděk) Trpišovského.
Ale po 2 letech propadáku v Evropě (při vítězství v lize ovšem umožněné nízkou kvalitou soupeřů - Sparty a ekonomikou ovlivněného úzkého kádru Plzně, která ztrácela po zápasech v Evropě, které pro ně měly finanční prioritu) už musí přijít změna v přístupu. Bohužel co se děje. Sice přijde plno nadějných mladých černoušků, ale v týmu nezůstane ani jeden, ale místo zapracování některých z nich v týmu zůstává Hashioka, v létě se vsadí na Zmrzlého, teď v zimě se neprodal Ogbu, prodloužil se Schranz a místo náběhového rychlého útočníka a křídla, kteří umí brejk i vystřelit - pro Evropu, pro ligu Chorý dobrý, máme 3 podobné typy útočníků (okořeněné Prekopem). Takže zatím vše při starém. Otázka co v létě, jestli se tým posune kvalitou a dokoupí se do útoku správní hráči nebo se pojede ve stávajícím režimu. Prostě se promrhal celý rok (finančně zajištěný s lákadlem LM) a lidem se alibisticky vysvětluje proč nelze přivést útočníka (a rovnou se to účelově překroutí do absurdity). Jsem zklamaný a smutný. Celé je to patrné z toho, že v době Sevilly jsem věřil, že při troše štěstí to může tým vyhrát, v letošní LM jsem jim nevěřil od zápasu s BODO ani jednou, prostě bylo jasné, že ten tým na to nemá.
Komentáře (51)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
Ados před 6 dny 29.01.2026 09:49 |Tři měsíce víš, že jdeš do hlavní fázi LM. Máš za sebou špatné výkony v EL. Neumíme střílet góly v Evropě. Finančně jsme na tom nejlíp jako nikdy. Prostě všechno ti hraje do karet a přivedeš Prekopa, Hashioku, Sanyanga a Sadílka. Myslím, že tady je prostor na omluvu a posypání si popelu na hlavu, že jsme to těžce nezvládli. Pokud nezměníme přístup a myšlení, tak budeme v Evropě pro smích i nadále.
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
Slávista 51 před 6 dny 29.01.2026 11:31 |ONO JE TO I
o tom,že stále chybí střelba z dálky, při každé možné situaci, což v Evropě umí, pokračující házená a ten brankář.
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
marcocruz (přítel SN) před 6 dny 29.01.2026 12:12 |A že Prekop ve 3 z 5 případů vůbec netrefí míč. Na zemi, ve vzduchu. Přihrávky zaváží zásadně do autů. Je to pro mě stále nepochopitelnej nákup.
Komentář byl uživatelem upraven (29.01.2026 12:13) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
A že Prokop ve 3 z 5 případů vůbec netrefí míč. Na zemi, ve vzduchu. Přihrávky zaváží zásadně do autů. Je to pro mě stále nepochopitelnej nákup..
Skrýt původní komentář
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
The88 před 5 dny 29.01.2026 18:27 |Ale to je přece jednoduchý - fikaně a strategicky investuješ ty peníze z LM do budoucích platů trenérů a kamar... teda managementu, jsem myslel. Konec konců, ambice jsou nulový, všechno vokecáme, tak se tam na hřišti může poflakovat tak nějak každej. A naco kupovat útočníka, když stejně bude hrát vysunutýho obránce, ne? A ještě bude chtít peníze, narozdílod Prekopů a Provodů, kteří hrajou pro radost.
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
zeleznik2 před 5 dny 29.01.2026 23:48 |Sadílek krom Provoda a Chaloupka náš momentálně nejlepší hráč. Jinak souhlas
Jediná možná omluva
vojtal před 6 dny 29.01.2026 09:53 |Rezignuje předseda představenstva sám nebo musí zasáhnout majitel?
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
gr—pla před 6 dny 29.01.2026 10:29 |Snad ty peníze půjdou z platu Prekopa ať je aspoň jednou trochu užitečný.
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
SLAVIESTA před 6 dny 29.01.2026 12:12 |Nejsem advokát Prekopa, ale Prekop není viníkem současné situace. On se nepřivedl jako vysněná posila, on se ani nestaví. On hraje zřejmě to co umí a jestli si někdo myslel, že umí něco jiného, tak Prekop za to rozhodně nemůže. Prosím směřujte svoje výtky tomu komu skutečně patří. Není to Prekop.
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
malan (přítel SN) před 6 dny 29.01.2026 12:21 |To jméno ma zkratku JiT.
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
sasky před 6 dny 29.01.2026 15:00 |Spíš JT a jeho nekritický obdiv a zakázaná opozice vůči JiT.
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
Slavistat před 4 dny 31.01.2026 08:55 |Jo Trpišovský a jeho umanutost a Tvrdík, kterému hodně pomohl ustát finančně cca 2 roky a za to mu dal nedotknutelný kult osobnosti, což je pro budoucnost kontraproduktivní (to píši s vědomím velmi progresivního počátečního období Trpišovského a pak udržení solidní kvality týmu v horších ekonomických podmínkách a schopností ukázat hráče v dobrém světle pro rychlý prodej za dobré peníze, ale bohužel poslední 2 roky to při finanční stabilitě těžce stagnuje).
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
koudys2 (přítel SN) před 6 dny 29.01.2026 14:06 |"On se nepřivedl jako vysněná posila" ? - vždyť ho tak prezentovali
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
SLAVIESTA před 6 dny 29.01.2026 14:18 |Myslel jsem: on sám sebe nepřivedl jako.....
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
mig52 před 5 dny 30.01.2026 08:35 |Přesně, brečíme na špatném hrobě.
proboha proč?
rudahvjezda před 6 dny 29.01.2026 10:33 |pro vracení vstupného tedy důvod fakt nevidím. nepřišlo mi, že by to někdo odchodil, že by chyběla snaha. debilní smolnej zápas. zavřel bych za ním dveře a soustředil se na ligu.
Re: proboha proč?
Steve2924 (přítel SN) před 6 dny 29.01.2026 10:57 |Je to gesto (ta vstupenka nebyla zase tak drahá) a taky to neplatí hráči ale klub. Myslím, že je to dobré gesto. Nikdo neříká, že to hráči odchodili. Ale realizační tým nejspíš ve shodě s vedením Pafos brutálně podcenili. A udělali si z toho přátelák před ligou. To vůči fanouškům uplně fér není. Takže já to hodnotím kladně.
Re: proboha proč?
mis3 před 6 dny 29.01.2026 13:32 |fanoušci úpně ne viz vyjádření Tribuny Sever.
Re: proboha proč?
Steve2924 (přítel SN) před 6 dny 29.01.2026 14:55 |Vyjádření TS jsem četl a 100% s ním souhlasím. Zejména důvody toho prohlášení.
TS také mluví za své aktivní členy, že nechtějí aby jim klub něco platit. To je v pořádku. Kdyby se to týkalo mě, taky bych to nechtěl a peníze bych poslal rovnou na choreo.
Ale nevidím, tam, že by jim extra vadilo to gesto jako takové. Já to beru jako gesto omluvy ne za výsledek. Ale za ten přístup k zápasu, který byl velmi neprofesionální.
Re: proboha proč?
Rossonere před 6 dny 29.01.2026 15:43 |Jak může někdo podcenit zápas ligy mistrů?
Re: proboha proč?
SLAVIESTA před 6 dny 29.01.2026 12:15 |Ano zavřeli jsme dveře osmnáctkrát, zavřeme je i po devatenácté. A příště po dvacáté, dokud nevypadnou z pantů.
Re: proboha proč?
sasky před 6 dny 29.01.2026 14:58 |Prosimtě, kolikátá smůla to za poslední roky byla? To jsme asi nejsmolnější klub na světě.
Gesto
mis3 před 6 dny 29.01.2026 12:00 |No nevím, vrátti 800 za lístek tak to je v nákladech na tu cestu směšné, adekvátní omluva by bylo, aby klub pro tyto fanoušky vyparvil letecký speciál na přístí venkovní utkání v Evropě.
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
JAU62 před 6 dny 29.01.2026 13:01 |Co myslíte, je to nový trend? Bude se nabízet i v lize? I tady byly podobné výkony k vidění.
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
houston (přítel SN) před 6 dny 29.01.2026 13:08 |To je vtip a hodně hloupý. Pár stovek a jedeme dál....
Hloupé gesto
Pert před 6 dny 29.01.2026 14:10 |Tohle je stejně hloupé, jako vybírat na Řeháka. Já bych to Slávii vrátil s poznámkou, ať to raději investují do psychologa. Hráči i realizák očividně potřebují v tomto směru hodně pomoci.
Re: Hloupé gesto
gr—pla před 6 dny 29.01.2026 14:37 |Souhlas. Speciálně Trpišovský a jeho “situaci jsem neviděl, nemohu se k tomu vyjádřit” vs. včerejší vzteklé mávání ipadem rozhodčímu před očima poté co si jako vždy okamžitě běžel detailně prohlédnout záznam by si odbornou pomoc nebo alespoň radu zasloužilo.
Re: Hloupé gesto
sasky před 6 dny 29.01.2026 14:57 |Podle mě na tom tabletu sleduje fyzická data. A na rozhodčího řval, že Sadílek toho nejvíc naběhal, tak že mu ho soupeř nesmí okopávat.
Re: Hloupé gesto
gr—pla před 6 dny 29.01.2026 14:59 |To je docela rozumné vysvětlení. Uznávám, źe tam live data z těch vest mít může a že to byl důvod jeho výstupu :-)
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
amon před 6 dny 29.01.2026 14:35 |Přiznám se, že jsem to červené kartě pro Béřu vypnul. Nedokoukal jsem Inter a ještě nějaký podzimní mač, který jsem radši vymazal z paměti. Strašně špatné nastavení napříc klubem- dostat se do CL a soustředit se na ligu. Mám pro to jediné slovo- ostuda. Ostuda a ze mě mluví .... Já už o něco straší, který měl trauma jménem Šachtar, byla a je znělka CL ve spojení se Slávií rajskou hudbou a svátkem. Já už zažil spoustu výprasků se Slávií, ale tohle bylo úplné znehodnocení několikaleté práce a jména klubu, které jsme si dlouhodobě budovali. Schválně, na koho z týmu přijdou obří nabídky a budou se prát kluby?? Jedno jméno.. a ted třeba to BoDo, který jsme měli doma na lopatě. Jsem zklamanej, frustrovanej, ale nebudu pálit do hráčů, ale celkového nastavení klubu k letošní sezoně. Ty woe Doudis po Tottneham řeknu, že je mu úplně jedno, že jsme zase nedali gol, nikomu to nevadí. Středoevropský velkoklub, leda ...no, vloni ...no, letos mega velký. Super, koncentrujeme se na Pardubice, abysme příští rok mohli jezdit na zájezdy s CL.
Nevesele nám začal rok 2026
asanin před 6 dny 29.01.2026 15:10 |V Evropě absolutně nestačíme. Začíná mi z toho být smutno.
1) ve hře už nevidím ani tu intenzitu. Všechno je to pomalé, spousta zbytečného obehrávání, neustálé nahrávky brankáři, nikdo neumí vystřelit ze střední vzádlenosti.
2) Vloni jsme v lednu vypustili PAOK, letos podobná hrůza na Pafosu
3) 2 zápasy a asi 6 zraněných hráčů... z toho 4 stopeři... Chaloupek pak řekne, že se mu zhoršilo to, co ho bolelo na soustředění v Marbelle - proč tam teda sakra vůbec včera nastupoval???
4) Ještě se budeme hodně divit, jak jsme absolutně ignorovali odchod Zafeirise a jeho potenciální náhradu... Střed zálohy je absolutně nefotbalovej...
5) čím dál víc mi začínají vadit ty kamarádšofty
Kovář - ať se na mě nikdo nezlobí, ale tohle má bý sportovní ředitel?
Tecl - k čemu tam je?
Řehák - hecování nestačí... odborností to nikam neposouvá
Kerbr - standartky dlouhodobě šílené (s Barcou výjimka)
M.Černý - jak se tam dostal? Dodnes není na hlavním webu dopsán do realizáku... Jaká je tedy jeho role? Mlčoch, který mi přišel k ničemu už když dělal Střihavkovi asistenta...
6) Jak píše TS "Populistická a velkohubá politika"...
Např. mládež... Vím, že se chce stavět Šeberov, ale kdy to bude??? To jaké má zázemí mládež v Edenu je strašná ostuda... Když si pozveme zahraniční soupeře - ti musejí koukat... Nikoho to ovšem netrápí...
Re: Nevesele nám začal rok 2026
SLAVIESTA před 6 dny 29.01.2026 15:48 |Díky za shrnutí i když není radostné. Nevím s čím bych nesouhlasil a ani proč. Nelibost, kterou naše působení v LM tentokrát vzbudilo, je ohromná. Podle mne není možné, aby to šlo mimo vedení bez povšimnutí. Chtějí přeci bavit fanoušky, to se jim teda moc nedaří. Gesto se vstupenkami sice dobře působí, ale vůbec nic neřeší. Problém je, že vítězství v lize(i když si ho jako všichni také přeji) situaci zakonzervuje a všechno bude pokračovat.
Myslím, že pouze pokud by nepřitekl balík za LM, by mohlo zapůsobit na udělání pořádku v řadě bodů o kterých píšeš.
Re: Nevesele nám začal rok 2026
Kenny před 4 dny 31.01.2026 13:06 |Podle čeho se dá posoudit odbornost asistentů? Podle toho, jak seděj při zápasu na lavičce? Nebo s nima spolupracuješ na tréninkovém plánu? A není na hodnocení sportovního ředitele dost brzo, když je ve funkci pár týdnů? Kdo vlastně vyjednal ten megakšeft s Benfikou? Nebo nám to nabídli sami, že jim tenhle provar nevadí? Jo, Milana Černého by měli opravdu dopsat na web, to je fakt hodně důležitý...asi Jindra zapomněl...
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
PrahaSlavia před 5 dny 29.01.2026 16:22 |To je opravdu systemove reseni. Asi jako zlevnit nespokojenym Cechum pivo....
Nebyl to jen tenhle zapas, je to celkove nase pusobeni v poharech posledni sezony.
Takze bud at vedeni rekne, ze nam staci uz jen samotna ucast v Evrope a kazdy bodik, neprusvih bude k dobru.
Nebo se k tomu postavme celem, vyjmenujme KDE je problem a CO delat, abychom nekoncili skupinu LM v nejnizsich patrech, kdyz i kluby srovnatelne s nama dokazali uhrat vysledky. Tim nechci rikat, ze musime postupovat v LM do jara, to vubec ne. Ale aspon do predposledniho kola snit muzeme ne?
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
ervin před 5 dny 29.01.2026 17:53 |Čekal jsem že to někdo napíše tak já, myslím že je konečně potřeba udělat změnu na postu trenéra a všech okolo. Už dva tři roky nehrajeme fotbal který byl Slavii vlastní, technický s dobrou fyzičkou, přivádíme hráče které ani nepotřebujeme a stojí hodně peněz, plno mladých vysněných kterým nedáme ani čuchnout a pošleme někam. Vůbec nechápu přestupovou politiku, dobře koupíme dva kteří nám okamžitě zapadnou do základ místo pěti kteří to mají jak cestovku. Že to stojí peníze? Ano ale s tímhle souborem na LM ani náhodou a EL s odřenýma ušima. Naši ligu nějak ušmoulíme ale Evropu která by měla být měřítkem ani náhodou. Mám Trpišovského rád ale je na čase končit, To co chlapci včera předvedli byl vrchol , těm lidem co na Kypru byli by měli uhradit nejen vstupenky ale i náklady na cestu. A hlavně se zamyslet jestli to co produkují dává smysl. Je to můj názor a teď do mě.
JiT
japoko před 5 dny 29.01.2026 18:07 |Náš slavný "Realizák" začíná být spíše směšný!
.
necich před 5 dny 29.01.2026 18:30 |Dva příspěvky a dál už to nečtu. Skvělá sestava tady..:)))
Re: .
Narmer před 5 dny 29.01.2026 20:57 |Neboj nečichu,ještě pár desítek hodin a tvůj tým růženínů to tu zase zahltí svými komentáři jak je všechno fajn a ty můžeš opět s chutí číst...:)
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
Hofo78 před 5 dny 29.01.2026 18:30 |Spíš vraťte nám fotbal
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
SLAVIESTA před 5 dny 30.01.2026 15:28 |To sedlo! Doručte vedení!
Re: gesto
zeleznik2 před 5 dny 29.01.2026 23:46 |Vstřícné gesto, ale spíše, by to, chtělo, vrátit vstupné za téměř půlkou Ligy Mistrů. Krom tří zápasů, jde jsme bodovali a zápasu s Barcelonou. A doufám, že jste se dnes machři dívali na Plzeň, jak z minima se dá, vytěžit maximum.
Re: gesto
rak (přítel SN) před 5 dny 30.01.2026 00:45 |Plzeň je delší dobu v Evropě úspěšná. Tedy od toho jejich posledního působení v LM, to také nebyla žádná sláva. Marně si vzpomínám, jestli někdy Šádek prohlásil, že pro ně je prioritou naše liga.
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
carevitchando před 5 dny 30.01.2026 08:32 |TS to docela ostře odmítla :-)
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
Slávista 51 před 5 dny 30.01.2026 14:04 |KDY SKONČÍ
s pyrem během utkání,
no !
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
Merlinus (přítel SN) před 4 dny 30.01.2026 19:57 |Pyro je chvilku to se dá přežít. Pekně mě serou ty mávající vlajky přes které není pořádně vidět celý zápas...
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
Slávista 51 před 4 dny 31.01.2026 07:15 |Za vlajky nejsou pokuty.
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
pf před 4 dny 30.01.2026 19:33 |Komentoval to tady vůbec někdo, koho se to osobně týká? :))
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
mig52 před 4 dny 31.01.2026 07:13 |Jak už tu někdo napsal, prachy si nechte, vraťte nám fotbal !
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
pf před 4 dny 31.01.2026 08:21 |Ale na Kypru sis to jinak užil, ne? :)
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
mig52 před 4 dny 31.01.2026 08:26 |Růžový nátĕlník máš, tak ještě ty slipy.
Jinak jasan, Kypr vždycky parádní.
Re: Omlouváme se za výkon na Kypru. Vrátíme vstupné
pf před 4 dny 31.01.2026 12:33 |Růžová armáda. Ale jinak teda zásadně trenky. Všechni skalni slipari fandi rudochum :)
Populismus ?
Slavistat před 4 dny 31.01.2026 09:31 |Tohle dle mého Tvrdíkovo politicko populistické gesto nic neřeší. Holt se v něm projevil politik. A to přitom Tvrdíka mám docela rád a i chápu jeho podporu (a vděk) Trpišovského.
Ale po 2 letech propadáku v Evropě (při vítězství v lize ovšem umožněné nízkou kvalitou soupeřů - Sparty a ekonomikou ovlivněného úzkého kádru Plzně, která ztrácela po zápasech v Evropě, které pro ně měly finanční prioritu) už musí přijít změna v přístupu. Bohužel co se děje. Sice přijde plno nadějných mladých černoušků, ale v týmu nezůstane ani jeden, ale místo zapracování některých z nich v týmu zůstává Hashioka, v létě se vsadí na Zmrzlého, teď v zimě se neprodal Ogbu, prodloužil se Schranz a místo náběhového rychlého útočníka a křídla, kteří umí brejk i vystřelit - pro Evropu, pro ligu Chorý dobrý, máme 3 podobné typy útočníků (okořeněné Prekopem). Takže zatím vše při starém. Otázka co v létě, jestli se tým posune kvalitou a dokoupí se do útoku správní hráči nebo se pojede ve stávajícím režimu. Prostě se promrhal celý rok (finančně zajištěný s lákadlem LM) a lidem se alibisticky vysvětluje proč nelze přivést útočníka (a rovnou se to účelově překroutí do absurdity). Jsem zklamaný a smutný. Celé je to patrné z toho, že v době Sevilly jsem věřil, že při troše štěstí to může tým vyhrát, v letošní LM jsem jim nevěřil od zápasu s BODO ani jednou, prostě bylo jasné, že ten tým na to nemá.