Tak štědrý den začal krásně. At nás někdy serou a mame výhrady. Tak je to pořad to nejlepsi co Slavia může mít a tenhle tým ma za sebou spousty úspěchu, jako žádný jiný! Taky nám ho v Mordoru zavidi a snaží se nám ho rozložit a to díky reprezentaci. Tak jsem rad, ze to takhle dopadlo a budu se těšit, ze jaro (teda spíše krutou zimu) zacneme tak, jak se končilo a to pořádnou jízdou!
Kontrakt jsme prodloužili o další tři a půl roku s opcí na následující tři roky, takže je to vlastně na 6,5 roku, to je naprostá bomba !!!
A k té jízdě, velkou obavu mám z prvního jarního ligového mače, protože budeme na Kypru a za tři dny budeme mít vyblázněné a namotivované Pardubice ... (poletíme určitě až druhý den po zápase) Tenhle zápas a tyhlety tři body budou klíč k celému jaru ...
P.S.
Jen připomínám, že Jindra oslaví už 27. února kulaté 50. narozeniny ...
Původní komentář: Kontrakt jsme prodloužili o další tři a půl roku s opcí na následující tři roky, takže je to vlastně na 6,5 roku, to je naprostá bomba !!!
A k té jízdě, velkou obavu mám z prvního jarního ligového mače, protože budeme na Kypru a za tři dny budeme mít vyblázněné a namotivované Pardubice ... (poletíme určitě až druhý den po zápase) Tenhle zápas a tyhlety tři body budou klíč k celému jaru .... Skrýt původní komentář
Původní komentář: Tady chytnu asi hodně minusu, ale klidně bych poslal na Kypr náhradníky a mladé kluky z béčka… liga je důležitější. A to na ten Kypr letím fandit! . Skrýt původní komentář
Chápu myšlenku, ale zas držme si nějakou úroveň a hrdost, hrát LM je svátek a reprezentace klubu SK Slavia Praha, potažmo českého fotbalu, na evropské úrovni. Nechceme urazit fotbalového Pána Boha:) Důležité jsou obě soutěže. Na Kypru šetřit max 2 opory a to ještě s ohledem na typologii obou zápasů :)
Původní komentář: Chápu myšlenku, ale zas držme si nějakou úroveň hrdost, hrát LM je svátek a reprezentace klubu SK Slavia Praha, potažmo českého fotbalu, na evropské úrovni. Nechceme urazit fotbalového Pána Boha:) Důležité jsou obě soutěže. Na Kypru šetřit max 2 opory a to ještě s ohledem na typologii obou zápasů :). Skrýt původní komentář
Jelikož Kerbrovi končila smlouva stejně jako Trpišovskému, Houšteckému a Kolářovi k 06/2026, tak to vypadá, že se s ním asi nepočítá. I když možná je záměr uvolnit místo pro Bořila.
A nebo se začalo "od hlavy" - rozumějme těmi nejvíce viditelnými - a jemu, stejně jako kondičákům, analytikům a dalším z celého štábu, bude smlouva prodloužena po novém roce bez větší publicity...
P.S.
A zatímco hlavní trenérské trio Slavie má o své budoucnosti jasno, například druhý asistent Milan Kerbr zatím ne, protože mu aktuální smlouva vyprší v červnu 2026 ...
P.S.
Skvělé, ale nejlepší je Alex Bah - "První trénink jsem si myslel, že to jsou blázni. Potom, co jsem ve Slavii strávil víc než rok, jsem si pořád myslel, že to jsou blázni – ale geniální." :)
"Tedy minimálně jeden ligový titul za dva roky a jeden domácí pohár za dva roky. Ve zvýšené konkurenci, která v české lize aktuálně panuje, by to byla senzace."
Ale já chci titul každý rok, chci i úspěchy v Lize mistrů a dobrou hru.
Něco chtít a dávat týmu realistické a práci prospěšné cíle jsou dvě trochu odlišné věci..
Tady se mi líbí, že dvojka Tykač&Tvrdík nevytváří přehnaný tlak na realizák frázemi typu "cílem Slavie je samozřejmě každý rok titul", takže tam zůstává prostor a klid na práci, která nese ovoce až po delší době, např. zapracovávání nových hráčů, zkoušení jiných herních variant atd., atd.
No já si zase myslím, že trochu větší tlak by realizačnímu týmu prospěl. Přijde mi, že ten přístup všechno je růžové, všichni se milujeme, na nikoho nechceme být rozlobení, apod. brání v tom se ještě více posunout.
Naprosto souhlasím, v ČR je podobná situace jako ve Španělsku (2 lídři a jeden třetí vzadu, co výjimečně taky může vyhrát titul). V kontextu toho není 5 titulů za 10 let nic víc než průměrný výsledek. Z mého pohledu se Tvrdík prostě snaží zpětně obhájit svoje působení, což chápu, ale někdo by to měl usměrnit s tím, že je třeba vyhrávat tituly minimálně 6 sezón z 10, aby šlo mluvit o vyloženém úspěchu.
Původní komentář: Naprosto souhlasím, v ČR je podobná situace jako ve Španělsku (2 lídři a jeden třetí vzadu, co výjimečně taky může vyhrát titul). V kontextu toho není 5 titulů za 10 let nic víc než průměrný výsledek. Z mého pohledu se Tvrdík prostě snaží zpětně obhájit svoje působení, což chápu, ale někdo by to měl usměrnit s tím, že je třeba vyhrávat tituly 6 sezón z 10 a víc, aby šlo mluvit o vyloženém úspěchu.. Skrýt původní komentář
Bože můj... Hloupější příspěvek jsem snad ještě nečetl....
Tolik nabuřelosti, arogance a absence respektu pohromadě se jenom tak nevidí
Když Tvrdík přebíral Slavii, měla tři tituly za posledních pětašedesát let.... I když se budeme bavit pouze za dobu samostatné České ligy, tak rudoši slavili titul dvanáctkrát a my měli stejně jako Liberec a Plzeň... Jednou slavila Ostrava..
Tvrdík vstoupil do SKS v době, kdy byla na jedenáctém místě a těsně před bankrotem....přinesl do klubu peníze - nejprve Číňanů a posléze dokázal ke koupi přesvědčit Tykače...
Už teď doručil víc trofejí, než mohl oslavit kterýkoliv žijící slávista do jeho příchodu....
Proč by se proboha měl před někým obhajovat?
A nechoďte name s tím, že máme peníze - jednak samotné peníze pomohou, ale tituly nezaručí (viz Křetínského působení ve Spartě) ... a druhak teď do vícero klubů vstoupili miliardáři, takže peníze má i Plzeň, ohání se jimi i Olomouc, Pardubice, Hradec, či Jablonec
Sezóna bez titulu pro klub jako Slavia v českém kontextu nemůže být úspěšná.
To i nedávno řekl v rozhovoru někdo z managementu druhého břehu, a je to samozřejmě pravda pro ně i pro nás.
Pokud na jednu úspěšnou sezónu bude připadat jedna neúspěšná, nebude to senzace, ale průměr.
Když Tvrdík říká opak (a řekl bych že moc dobře ví, že to je u lokálního velkoklubu blbost), tak je třeba hledat motivaci, tahle se nabízí, to není disrespekt, ale racionální úvaha. Stejně tak je racionální netahat do přemýšlení o aktuálních ambicích bilance z minulých let, kdy byla situace úplně jiná, to mě prostě v tomhle kontextu nezajímá, ne kvůli aroganci, ale protože to není relevantní.
Jinak Tvrdík směřuje k tomu mít tu bilanci v těch 10 celých sezónách úspěšnou (6 titulů 4x ne), takže já jsem s jeho výsledky spokojenej, o to víc nechápu ty alibistický výroky.
Původní komentář: Sezóna bez titulu pro klub jako Slavia v českém kontextu nemůže být úspěšná. To i nedávno řekl v rozhovoru někdo z managementu druhého břehu, a je to samozřejmě pravda pro ně i pro nás. Pokud na jednu úspěšnou sezónu bude připadat jedna neúspěšná, nebude to senzace, ale průměr.
Když Tvrdík říká opak (a řekl bych že moc dobře ví, že to je u lokálního velkoklubu blbost), tak je třeba hledat motivaci, tahle se nabízí, to není disrespekt, ale racionální úvaha. Stejně tak je racionální netahat do přemýšlení o aktuálních ambicích bilance z minulých let, kdy byla situace úplně jiná, to mě prostě v tomhle kontextu nezajímá, ne kvůli aroganci, ale protože to není relevantní. Jinak Tvrdík směřuje k tomu mít tu bilanci v těch 10 celých sezónách úspěšnou (6 titulů 4x ne), takže já jsem s jeho výsledky spokojenej, o to víc nechápu ty alibistický výroky.. Skrýt původní komentář
Btw - "Proč by se proboha měl před někým obhajovat?" - to je fakt myšleno vážně? Třeba proto, že je to top manager firmy s rozpočtem v řádu miliard... co se tu člověk nedočte, a ještě v příspěvku, který začíná obviněním někoho jiného z psaní hloupých příspěvků :D
Máš pravdu, že označit příspěvek za hloupý byla chyba. On není hloupý, je to totiž blábol...:))
Mmch. kdo někdo by měl JT usměrnit? Jediný kdo by ho "mohl" usměrnit je majitel a ten kudy chodí tudy JT chválí a je s většinou jeho kroků evidentně a logicky spokojen.
Hezké Vánoce a s pitím to nepřeháněj.. :))
Se nediv, když po něm Tvrdík nepožaduje peníze.:-)))). Na rovinu, mně se to také celkem líbí, je potřeba hospodařit rozumně. Jen mám obavu, aby po 2-3 přestupácích, jako posledním, k tomu brzo nedošlo.
Když Trpiš řekl o Prekopovi, že byl vysněnou posilou, měl ho někdo korigovat, nebo to je blábol? Já jen, že by to musel udělat Tvrdík, který kudy chodí tudy JiT chválí a je s většinou jeho kroků evidentně a logicky spokojen.
Že má Tvrdík k dispozici takový rozpočet je především jeho zásluha. Když přišel dlužili jsme i Tescu naproti několik stovek za žárovky. To je dohledatelný. Myslím, že kdyby Tvrdík do Slavie nepřišel, tak by jsi jí pravděpodobně nefandil, protože by buď neexistovala nebo by neměla fanoušky úspěchu jako jsi ty.
Já si založil účet, když jsme byli v insolvenci bez světla na konci tunelu, ty až v první titulové sezóně, takže bych o fanouškovství úspěchu na tvém místě radši pomlčel. Já prostě jen kvůli zásluhám nejsem ochoten přehlížet, když někdo dělá blbosti, nebo v tomhle případě říká něco, co nedává smysl. Že tu víceméně nikdo nebyl schopen napsat nic proti mému základnímu argumentu (sezona bez titulu = neúspěch) a jen se tu vyčítají (v tomhle kontextu) naprosto nerelevantní zásluhy (které neberu) je úsměvný, má tu Jarda slušný kult osobnosti.
Původní komentář: Já si založil účet, když jsme byli v insolvenci bez světla na konci tunelu, ty až v první titulové sezóně, takže bych o fanouškovství úspěchu na tvém místě radši pomlčel. Já prostě jen kvůli zásluhám nejsem ochoten přehlížet, když někdo dělá blbosti, nebo v tomhle případě říká něco, co nedává smysl. Že tu víceméně nikdo nebyl schopen napsat nic proti mému základnímu argumentu (sezona bez titulu = neúspěch) a jen se tu vyčítají (v tomhle kontextu) naprosto iracionální zásluhy (které neberu) je úsměvný, má tu Jarda slušný kult osobnosti. . Skrýt původní komentář
Kult osobnosti… když si člověk uvědomí, že Tvrdík za 10 let udělal z klubu, na který si někteří hráči ani nevzpomněli, když měli vyjmenovat všechny ligové kluby, viz jedno staré video na YouTube, nejvlivnější a nejúspěšnější klub v Česku, tak je to zřejmě zasloužené.
Dobře, fér argument, ale pro Slavii není dobře, když se kolem šéfa klubu tvoří aura neomylnosti. Pro ní je teď nejdůležitější, aby se z šance, co nyní máme, vytěžilo maximum. Vše co tvrdím je - senzace by v aktuální situaci byla vyhrát drtivou většinu titulů (a možná i všechny) v příštích 5-10 letech, máme na to, tak by se to mělo stanovit jako jasný cíl a nemluvit o minimech a "sílící konkurenci". To ostatně psal původní komentář a já s tím naprosto souhlasím.
K tomu tvému základnímu argumentu. Sezona bez titulu může být 2. místo nebo třeba 5. místo. A protože JiT nebyl nikdy horší než druhý ( na rozdíl od Sparty nebo Plzně), považuji jeho výsledky za úspěšné. Přesto mi vadí, že ten tým se podle mého nezlepšuje a např. v pohárech poslední dvě sezony určitě nehrajeme náš nejlepší fotbal pod jeho vedením, ačkoliv má prakticky neomezené možnosti.
Původní komentář: K tomu tvému základnímu argumentu. Sezona bez titulu může být 2. místo nebo třeba 5. místo. A protože JiT nebyl nikdy horší než druhý ( na rozdíl od Sparty nebo Plzně), považuji jeho výsledky za úspěšné. . Skrýt původní komentář
Taky považuju jeho výsledky za úspěšný. Ty 2 tituly, co se prohráli se Spartou, byly dle mého názoru ovlivněny vyschnutím penězovodů. Ale nyní je situace jiná, tak by tomu měly odpovídat i ambice. Senzace je dle mého názoru u lokálního velkoklubu jen dominance, nic míň.
On nás zachránil přece Šimáně, který to koupil od Řebíčka za 1 Kč. Ten náš ve své době taky zachránil, ale choval se jako slon v porcelánu a připadalo mě to jako pračka na prachy SKS. To jsem myslel, že poprvé v historii co já fandím od poloviny 80 - tek spadneme. Šimáně poplatil dluhy a přivedl Frydrycha. Pak přišel Bořil. Před Šimáňem přišel jako tréňa DUML. V té době jsem si říkal, že to nebude tak špatný. Šimáně z nás chtěl udělat klub užší špičky jako Slovan Liberec. Občas titul rozprodat kádr a hrát klidný střed a opět kádr budovat. V těchto dobách by to asi nikomu moc nevadilo. Byli jsme bez stadiónu a v podstatě bez mládeže tu Řebíček rozprodal za pár šušňů a bez peněz s dluhami , že hrozilo, že nebude na ligovou licenci. Pak řešili spojení ČSA a Smart Wings s Tvrdíkem a zbytek už známe. Tvrdík udělal pár chyb jako každý. Nicméně přivedení Číňanů a pak prosperita díky spojení s Trpišovským a jeho týmem i když to jednoduché pak nebylo a sehnání Tykače jako majitele to je na sochu před stadionem v nadživotní velikosti!
Jestli je příchod Tykače terno, to se zatím můžeme jenom domýšlet protože změna majitele není na venek nijak vidět, ani po dvou letech, v podstatě, kdyby se o tom nepsalo, tak si člověk ani nevšimne.
To se zase pleteš, jednak se tedy aktuálněji mluví o navýšení kapacity a o Akademii, ale hlavně přišla přestupní období, kdy se výrazně méně prodávalo. To fakt finanční stabilita cejtit byla.
Tak o akademii se mluví fakt dlouho a v Šeberově se zatím jenom honí vítr na pastvině, o koho byl zájem, ten odešel, jinak od tebe byla ta změna fakt stručná. Ono ale není co vypisovat.
Za Ogbu nabízel Galatasaray 12 M, Provod měl nabídky z Itálie, nejvážnější tuším z Empoli, Před rokem a půl se odmítly nabídky na Zafeirise, ve hře byla Benfika, o Oscarovi se mluvilo o zájmu ze Španělska...
Asi by to někdo uměl napsat přesněji.
Jak píše wimpy až na vyjímky prodávat nemusíme. Z loňské sezony chybí ze základní sestavy jen kdo vyloženě chtěl odejít. Kinský, Diouf a teď Zafi. Nikdo mě jiný nenapadá a je to v rámci v podstatě 3 přestupáků. Majitel koupil stadion a klub. Řeší jak zvětšit kapacitu a nebo kde postavit nový. Řeší i tu akademii jo táhne se to. Nemyslím si, že to je nevyřešitelný. Co funguje v řízení klubu a nebo trenéry má pořešeny na cca 5-10 let. Řekl, že bude fungovat klub tak jak funguje před jeho vstupem. Na provoz si musí vydělávat buď v pohárech a nebo prodejem hráčů. Za mě vše v pořádku. Pokud se v poháru něco nepovede tak klubu pomůže aby se kostra týmu nerozprodala. Řízení je rozumné a víme jak to funguje v poháru daleko nás jít nenechají. Jen možná tak v Konferenční lize možná by finále bylo fajn. Uvidíme zatím žijeme sen a spoustu slávistů se ho nedožilo. Není to ideální, ale to není nikdy, nejsme Real nebo Bayern Mnichov.
Vždyť píšu, že se změnou majitele nic nezměnilo, klub funguje stejně jako za čínký držgrešle, kdy jsme třeba tu akademii začali plánovat. Kostra týmu jsou podle tebe kteří hráči? Ogbu odejde nejpozději v létě, prodejný za rozumný peníze jsou ještě Moses a Chaloupek. Prodávat nemusíme jenom díky raketám za Kinského, Juráska a Dioufa se Zafeirisem a samozřejmě díky LM, ne, že se změnilo jméno majitele.
Ta stokrát zmiňovaná finanční stabilita, kdo si co má pod tímto abstraktním pojmem představit? Až Tykač nasype do kádru 300 mio ze svého a nebude to půjčka, tak řeknu, že se příchodem nového majitele něco změnilo. Změnu majitele zatím vnímám jako výměnu židle bez reálného dopadu na klub.
Majitel sám si pořídil obrovský i když specifický a špatně likvidní majetek za hubičku ale v podstatě na tom nemůže prodělat.
Tímto nekritizuju stav věci, jenom polemizuju nad tím ternem, které jsme udělali, porovnávám to s obrovskými financemi, které do nás napumpovali předchozí majitelé a díky nim jsme tam kde jsme. Tykače jsme údajně zatím nestáli nic a on sám asi žádnou aktivitu nevyvíjí, takže se ani žádná změna udát nemohla. Bájení o stadionu a akademii nepočítám.
To jsi ale špatně pochopil, vstupní investici udělal, ale díky ziskům z prodejů (Diouf, Kinský, Jurásek...) a penězům z LM je v černých číslech. Od toho hláška, že ho Slavia dosud nestála ani korunu.
Proč myslíš? Kdyby Tykač nepřišel, prodali jsme výše zmíněné hráče, zaplatili číňanům a oslabeni hráli dál. Takhle jsme je neprodali, naopak posílili a vydělali na tom, že jsme u dalších prodejů mohli šponovat ceny. Neodešli by za takové peníze, kdyby kupující cítili, že musíme prodávat.
Tak já se zeptám ještě jednou, jak to udělal, když do kádru nedal ani korunu, to přišel, řekl ahoj, tak já sem tady a my jsme díky tomu neprodali a ještě začali nakupovat?
Ne nad rámec koupě. Proč by to dělal, když klub vydělává? Vložil do nich peníze a ty se vrátily, jemu a navíc i Slavii. Kdyby to neudělal, Slavia by to negativně poznala. Čili jeho vstup měl celkem hmatatelné pozitivní výsledky. A to je to, o čem je řeč.
Abychom si to ujasnili, nazývejme věci jmény, jinak ti pořád nějak nerozumím. Tykač koupil Slavii od Číňanů za nějaké peníze, ty sebral Číňan, investoval Tykač mimo to nějaké peníze přímo do klubu?
No jasně, že ano. Pamatuješ na první rozhovor Tykače s Trpišovským? Tykač mu řekl, "toho Zafeirise musíme udržet" a Trpišovský na to "spíš mi řekněte, jak udržíme Ogbua?" Jasně, že do Slavie po koupi nalil prachy. Udrželi jsme všechny stěžejní hráče, koupili Chorýho a udělali titul. Diouf dorostl k dobrému přestupu a udržet nešel, nikoli z finančního, ale ze sportovního hlediska. To samé Kinský. A díky tomu, že jsme měli finanční stabilitu a nemuseli hráče prodat za první slušnou nabídku, prodali jsme je se ziskem, kterej Tykačovi bohatě tu investici pokryl a zbylo dost i na klub. Z toho jeho "do Slavie jsem nemusel dát ani korunu".
Majitel PT jak sám několikrát zmínil fotbalu rozumí jako řadový fanda co to nehrál na určité úrovni. Sám si to domysli jak je na tom asi on každý to má jinak nastaveno. On i JT několikrát uvedl,že fotbalu moc nerozumí. Stačí když ti lidé umí řídit tu danou firmu což SKS je. Kostra týmu je daná,ale mění se. Ted´je to Staněk, Odbu, Holeš, Oscar/Moses, Provod, Chorý. Byl tam i Zafi. V létě bude jiná někdo odejde asi Ogbu a Staněk možná ještě někdo, náhrady máme. To,že do toho nasype PT nesmysl třeba 100 m euro a na platech dá 5x tolik těm novým hráčům nic neznamená. Peníze to nehrají a pokud někoho sem dotáhneme kdo nám výrazně pomůže třeba v LM tak bude sám určitě to nebudou 2-3 hráči.
Jednak je argumentační faul srovnávat naší a španělskou ligu a pak hlavně ty si fakt myslíš, že když se zeptáš v Realu, tak ti řeknou, že jsou se 4 tituly z poslednich 10 sezon spokojeni a berou to jako úspěch? Nejsou a neberou to jako úspěch.
Ale to srovnání by víc sedělo třeba na skotskou nebo řeckou ligu, které jsou té naší bližší. Zkus se zeptat v Celticu nebo Olympiakosu, jestli berou druhé místo jako úspěch... Oni se tě zeptají, jestli jsi neupadl na hlavu...
A já chci hodinky s vodotryskem , nicméně to si přeje asi každý,ale v realitě to je spíš naše zbožné přání,sám jsem zvědavý na ádu a strnada,jak nám budou šlapat na paty.
Však tam přeci není napsané, že by ten titul každý rok snad nechtěl. Tam řečeno "minimálně". Což je jinými slovy jasně a měřitelně formulované kritérium a zadání, které neznamená nic menšího, než aby Slavia zůstala tím aktuálně nejlepším a nejúspěšnějším klubem, dlouhodobě českou jedničkou. To není malý cíl a závazek, naopak. Jako minimální očekávání to vůbec není nedostatečné, akorát je to řečeno střízlivě bez megalomanských proklamací, což já tedy kvituji.
S Jindrou Trpišovským u kormidla bude Slavia vždycky těžko k poražení. Konzistence, s jakou sbíráme pod Jindrou body sezónu co sezónu, je neuvěřitelná. a není důvod se domnívat, že by se to mělo nějak měnit. Ferguson byl v ManU 27 let, takže má Jindra ještě co dohánět.
Komentáře (82)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
pehacko před měsícem 24.12.2025 11:00 |Tak štědrý den začal krásně. At nás někdy serou a mame výhrady. Tak je to pořad to nejlepsi co Slavia může mít a tenhle tým ma za sebou spousty úspěchu, jako žádný jiný! Taky nám ho v Mordoru zavidi a snaží se nám ho rozložit a to díky reprezentaci. Tak jsem rad, ze to takhle dopadlo a budu se těšit, ze jaro (teda spíše krutou zimu) zacneme tak, jak se končilo a to pořádnou jízdou!
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Ladislav (přítel SN) před měsícem 24.12.2025 12:34 |Kontrakt jsme prodloužili o další tři a půl roku s opcí na následující tři roky, takže je to vlastně na 6,5 roku, to je naprostá bomba !!!
A k té jízdě, velkou obavu mám z prvního jarního ligového mače, protože budeme na Kypru a za tři dny budeme mít vyblázněné a namotivované Pardubice ... (poletíme určitě až druhý den po zápase) Tenhle zápas a tyhlety tři body budou klíč k celému jaru ...
P.S.
Jen připomínám, že Jindra oslaví už 27. února kulaté 50. narozeniny ...
Komentář byl uživatelem upraven (24.12.2025 13:25) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Kontrakt jsme prodloužili o další tři a půl roku s opcí na následující tři roky, takže je to vlastně na 6,5 roku, to je naprostá bomba !!!
A k té jízdě, velkou obavu mám z prvního jarního ligového mače, protože budeme na Kypru a za tři dny budeme mít vyblázněné a namotivované Pardubice ... (poletíme určitě až druhý den po zápase) Tenhle zápas a tyhlety tři body budou klíč k celému jaru ....
Skrýt původní komentář
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
pehacko před měsícem 24.12.2025 12:41 |Tady chytnu asi hodně minusu, ale klidně bych poslal na Kypr náhradníky a mladé kluky z béčka… liga je důležitější. A to na ten Kypr letím fandit!
Ps: a ještě by všem rudým med mrdkam krasne na novej rok hned praskal pelta
Komentář byl uživatelem upraven (24.12.2025 12:42) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tady chytnu asi hodně minusu, ale klidně bych poslal na Kypr náhradníky a mladé kluky z béčka… liga je důležitější. A to na ten Kypr letím fandit! .
Skrýt původní komentář
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
martynko před měsícem 24.12.2025 18:06 |Chápu myšlenku, ale zas držme si nějakou úroveň a hrdost, hrát LM je svátek a reprezentace klubu SK Slavia Praha, potažmo českého fotbalu, na evropské úrovni. Nechceme urazit fotbalového Pána Boha:) Důležité jsou obě soutěže. Na Kypru šetřit max 2 opory a to ještě s ohledem na typologii obou zápasů :)
Komentář byl uživatelem upraven (24.12.2025 18:06) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Chápu myšlenku, ale zas držme si nějakou úroveň hrdost, hrát LM je svátek a reprezentace klubu SK Slavia Praha, potažmo českého fotbalu, na evropské úrovni. Nechceme urazit fotbalového Pána Boha:) Důležité jsou obě soutěže. Na Kypru šetřit max 2 opory a to ještě s ohledem na typologii obou zápasů :).
Skrýt původní komentář
Takže gratulace
Slávista 51 před měsícem 24.12.2025 12:19 |a samozřejmě i minimálně takovou úspěšnost v další práci, jako byla v těch 8letech.
!
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Radek097 (přítel SN) před měsícem 24.12.2025 13:31 |Jelikož Kerbrovi končila smlouva stejně jako Trpišovskému, Houšteckému a Kolářovi k 06/2026, tak to vypadá, že se s ním asi nepočítá. I když možná je záměr uvolnit místo pro Bořila.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Okdar před měsícem 24.12.2025 13:37 |A nebo zpátky pro volného Köstla
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Radek097 (přítel SN) před měsícem 24.12.2025 13:55 |To určitě ne. Vždycky měl cíl být hlavním trenérem, už se od našeho trenérského týmu odstřihnul... nemá důvod udělat krok zpět.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
slavistapavel před měsícem 24.12.2025 14:08 |Neco mi rika, aby ho nevzala Bohemka. od patnácti tam byl aktivní od moderování v rádiu Bohemka, pak jejich tiskový mluvčí a furt tam má známosti.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
kjandourek (admin) před měsícem 24.12.2025 17:07 |A nebo se začalo "od hlavy" - rozumějme těmi nejvíce viditelnými - a jemu, stejně jako kondičákům, analytikům a dalším z celého štábu, bude smlouva prodloužena po novém roce bez větší publicity...
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Qope před měsícem 24.12.2025 18:13 |Vis a nebo tipujes? :-D
Nebudu se přetvařovat, to s Kerbrem me napadlo taky ...
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
kjandourek (admin) před měsícem 24.12.2025 18:33 |Většinou se snažím dozvědět se, než něco napíšu.... Odpovědí mi bylo: "začali jsme od hlavy, další budou následovat... "
Beru, že to je Šalamounská odpověď, protože nevylučuje, že třeba někomu nabídnuta nebude, ale naznačuje....
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Radek097 (přítel SN) před měsícem 25.12.2025 09:12 |Však stačilo přidat jeden odstavec, kde by bylo uvedeno, že k prodloužení smlouvy došlo i u Kerbra.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
kjandourek (admin) před měsícem 25.12.2025 09:46 |Zatím nedošlo.... Stejně jako u zbytku celého realizačního týmu...
Výjimku snad tvoří Řehák a Radek Černý, kteří mají smlouvu na dobu neurčitou....
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
vlk30 (přítel SN) před měsícem 24.12.2025 15:28 |To bude mrzení u odvolávačů Trpiše.:-)))))
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
James před měsícem 26.12.2025 12:49 |Stejně to psali sparťani na našem fóru. Jinak si to nedovedu vysvětlit.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Ladislav (přítel SN) před měsícem 24.12.2025 16:04 |„Nejlepší etapa mého života!“ K prodloužení smlouvy trenérům gratulovali i bývalí hráči Nico Stanciu, Alexander Bah, David Jurásek, Peter Olayinka, Antonín Kinský či Malick Diouf.
https://www.instagram.com/reel/DSowhZvjGc3/?utm_source=ig_embed
P.S.
A zatímco hlavní trenérské trio Slavie má o své budoucnosti jasno, například druhý asistent Milan Kerbr zatím ne, protože mu aktuální smlouva vyprší v červnu 2026 ...
Komentář byl uživatelem upraven (24.12.2025 16:11) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
„Nejlepší etapa mého života!“ K prodloužení smlouvy trenérům gratulovali i bývalí hráči Nico Stanciu, Alexander Bah, David Jurásek, Peter Olayinka, Antonín Kinský či Malick Diouf.
https://www.instagram.com/reel/DSowhZvjGc3/?utm_source=ig_embed .
Skrýt původní komentář
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
houston (přítel SN) před měsícem 25.12.2025 00:38 |Nedivím se, když ony ty naše rohy i trestňáky do vápna vypadají opravdu mizerně....
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Ladislav (přítel SN) před měsícem 24.12.2025 16:29 |Pomohli mi lépe pochopit fotbal, vzpomíná Stanciu na trenérský štáb Slavie. Co řekli Bah nebo Diouf?
https://www.efotbal.cz/article/fotbal-chance-liga-pomohli-mi-lepe-pochopit-fotbal-vzpomina-stanciu-na-trenersky-stab-slavie-co-rekli-bah-nebo-diouf-0b0299d3-b345-47ae-acf8-e37a68dea3af
P.S.
Skvělé, ale nejlepší je Alex Bah - "První trénink jsem si myslel, že to jsou blázni. Potom, co jsem ve Slavii strávil víc než rok, jsem si pořád myslel, že to jsou blázni – ale geniální." :)
Komentář byl uživatelem upraven (24.12.2025 16:43) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Pomohli mi lépe pochopit fotbal, vzpomíná Stanciu na trenérský štáb Slavie. Co řekli Bah nebo Diouf?
https://www.efotbal.cz/article/fotbal-chance-liga-pomohli-mi-lepe-pochopit-fotbal-vzpomina-stanciu-na-trenersky-stab-slavie-co-rekli-bah-nebo-diouf-0b0299d3-b345-47ae-acf8-e37a68dea3af .
Skrýt původní komentář
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
eye před měsícem 24.12.2025 16:39 |"Tedy minimálně jeden ligový titul za dva roky a jeden domácí pohár za dva roky. Ve zvýšené konkurenci, která v české lize aktuálně panuje, by to byla senzace."
Ale já chci titul každý rok, chci i úspěchy v Lize mistrů a dobrou hru.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Slávista 51 před měsícem 24.12.2025 16:46 |Všechno bude,
My nebudem.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
kjandourek (admin) před měsícem 24.12.2025 16:50 |Já jsem jako dítě chtěl vycpaného ježka...
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Wulfstan (přítel SN) před měsícem 24.12.2025 18:24 |I s bodlinama?
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
kjandourek (admin) před měsícem 24.12.2025 18:29 |Toho kamaráda od krtečka... ;-)
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
mig52 před měsícem 25.12.2025 07:25 |Mi neříkej, že Ty sis ho na rodičích či tetičkách nebo strýčcich nevydupal. :-)))))
Komentář byl uživatelem upraven (25.12.2025 07:25) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Mi neříkej, že Ty sis ho na rodičích či tetičkách nebo strýčcich nevydupal. .
Skrýt původní komentář
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
martynko před měsícem 24.12.2025 17:56 |Něco chtít a dávat týmu realistické a práci prospěšné cíle jsou dvě trochu odlišné věci..
Tady se mi líbí, že dvojka Tykač&Tvrdík nevytváří přehnaný tlak na realizák frázemi typu "cílem Slavie je samozřejmě každý rok titul", takže tam zůstává prostor a klid na práci, která nese ovoce až po delší době, např. zapracovávání nových hráčů, zkoušení jiných herních variant atd., atd.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Merlinus (přítel SN) před měsícem 25.12.2025 10:54 |No já si zase myslím, že trochu větší tlak by realizačnímu týmu prospěl. Přijde mi, že ten přístup všechno je růžové, všichni se milujeme, na nikoho nechceme být rozlobení, apod. brání v tom se ještě více posunout.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Mates204 před měsícem 25.12.2025 01:37 |Naprosto souhlasím, v ČR je podobná situace jako ve Španělsku (2 lídři a jeden třetí vzadu, co výjimečně taky může vyhrát titul). V kontextu toho není 5 titulů za 10 let nic víc než průměrný výsledek. Z mého pohledu se Tvrdík prostě snaží zpětně obhájit svoje působení, což chápu, ale někdo by to měl usměrnit s tím, že je třeba vyhrávat tituly minimálně 6 sezón z 10, aby šlo mluvit o vyloženém úspěchu.
Komentář byl uživatelem upraven (25.12.2025 01:38) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Naprosto souhlasím, v ČR je podobná situace jako ve Španělsku (2 lídři a jeden třetí vzadu, co výjimečně taky může vyhrát titul). V kontextu toho není 5 titulů za 10 let nic víc než průměrný výsledek. Z mého pohledu se Tvrdík prostě snaží zpětně obhájit svoje působení, což chápu, ale někdo by to měl usměrnit s tím, že je třeba vyhrávat tituly 6 sezón z 10 a víc, aby šlo mluvit o vyloženém úspěchu..
Skrýt původní komentář
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
kjandourek (admin) před měsícem 25.12.2025 04:12 |Bože můj... Hloupější příspěvek jsem snad ještě nečetl....
Tolik nabuřelosti, arogance a absence respektu pohromadě se jenom tak nevidí
Když Tvrdík přebíral Slavii, měla tři tituly za posledních pětašedesát let.... I když se budeme bavit pouze za dobu samostatné České ligy, tak rudoši slavili titul dvanáctkrát a my měli stejně jako Liberec a Plzeň... Jednou slavila Ostrava..
Tvrdík vstoupil do SKS v době, kdy byla na jedenáctém místě a těsně před bankrotem....přinesl do klubu peníze - nejprve Číňanů a posléze dokázal ke koupi přesvědčit Tykače...
Už teď doručil víc trofejí, než mohl oslavit kterýkoliv žijící slávista do jeho příchodu....
Proč by se proboha měl před někým obhajovat?
A nechoďte name s tím, že máme peníze - jednak samotné peníze pomohou, ale tituly nezaručí (viz Křetínského působení ve Spartě) ... a druhak teď do vícero klubů vstoupili miliardáři, takže peníze má i Plzeň, ohání se jimi i Olomouc, Pardubice, Hradec, či Jablonec
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Mates204 před měsícem 25.12.2025 05:14 |Sezóna bez titulu pro klub jako Slavia v českém kontextu nemůže být úspěšná.
To i nedávno řekl v rozhovoru někdo z managementu druhého břehu, a je to samozřejmě pravda pro ně i pro nás.
Pokud na jednu úspěšnou sezónu bude připadat jedna neúspěšná, nebude to senzace, ale průměr.
Když Tvrdík říká opak (a řekl bych že moc dobře ví, že to je u lokálního velkoklubu blbost), tak je třeba hledat motivaci, tahle se nabízí, to není disrespekt, ale racionální úvaha. Stejně tak je racionální netahat do přemýšlení o aktuálních ambicích bilance z minulých let, kdy byla situace úplně jiná, to mě prostě v tomhle kontextu nezajímá, ne kvůli aroganci, ale protože to není relevantní.
Jinak Tvrdík směřuje k tomu mít tu bilanci v těch 10 celých sezónách úspěšnou (6 titulů 4x ne), takže já jsem s jeho výsledky spokojenej, o to víc nechápu ty alibistický výroky.
Komentář byl uživatelem upraven (25.12.2025 06:02) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Sezóna bez titulu pro klub jako Slavia v českém kontextu nemůže být úspěšná. To i nedávno řekl v rozhovoru někdo z managementu druhého břehu, a je to samozřejmě pravda pro ně i pro nás. Pokud na jednu úspěšnou sezónu bude připadat jedna neúspěšná, nebude to senzace, ale průměr.
Když Tvrdík říká opak (a řekl bych že moc dobře ví, že to je u lokálního velkoklubu blbost), tak je třeba hledat motivaci, tahle se nabízí, to není disrespekt, ale racionální úvaha. Stejně tak je racionální netahat do přemýšlení o aktuálních ambicích bilance z minulých let, kdy byla situace úplně jiná, to mě prostě v tomhle kontextu nezajímá, ne kvůli aroganci, ale protože to není relevantní. Jinak Tvrdík směřuje k tomu mít tu bilanci v těch 10 celých sezónách úspěšnou (6 titulů 4x ne), takže já jsem s jeho výsledky spokojenej, o to víc nechápu ty alibistický výroky..
Skrýt původní komentář
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
rak (přítel SN) před měsícem 25.12.2025 13:23 |Samozřejmě, že může, pokud bude mít úspěchy v Evropě. Za mně je to naopak víc než jen pořád sbírat tituly, i když tady se souhlasem nepočítám.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Mates204 před měsícem 25.12.2025 06:13 |Btw - "Proč by se proboha měl před někým obhajovat?" - to je fakt myšleno vážně? Třeba proto, že je to top manager firmy s rozpočtem v řádu miliard... co se tu člověk nedočte, a ještě v příspěvku, který začíná obviněním někoho jiného z psaní hloupých příspěvků :D
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
necich před měsícem 25.12.2025 06:58 |Máš pravdu, že označit příspěvek za hloupý byla chyba. On není hloupý, je to totiž blábol...:))
Mmch. kdo někdo by měl JT usměrnit? Jediný kdo by ho "mohl" usměrnit je majitel a ten kudy chodí tudy JT chválí a je s většinou jeho kroků evidentně a logicky spokojen.
Hezké Vánoce a s pitím to nepřeháněj.. :))
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
mig52 před měsícem 25.12.2025 07:19 |Se nediv, když po něm Tvrdík nepožaduje peníze.:-)))). Na rovinu, mně se to také celkem líbí, je potřeba hospodařit rozumně. Jen mám obavu, aby po 2-3 přestupácích, jako posledním, k tomu brzo nedošlo.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Mates204 před měsícem 25.12.2025 14:16 |Když Trpiš řekl o Prekopovi, že byl vysněnou posilou, měl ho někdo korigovat, nebo to je blábol? Já jen, že by to musel udělat Tvrdík, který kudy chodí tudy JiT chválí a je s většinou jeho kroků evidentně a logicky spokojen.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
ntajlg před měsícem 26.12.2025 04:59 |Že má Tvrdík k dispozici takový rozpočet je především jeho zásluha. Když přišel dlužili jsme i Tescu naproti několik stovek za žárovky. To je dohledatelný. Myslím, že kdyby Tvrdík do Slavie nepřišel, tak by jsi jí pravděpodobně nefandil, protože by buď neexistovala nebo by neměla fanoušky úspěchu jako jsi ty.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Mates204 před měsícem 26.12.2025 14:33 |Já si založil účet, když jsme byli v insolvenci bez světla na konci tunelu, ty až v první titulové sezóně, takže bych o fanouškovství úspěchu na tvém místě radši pomlčel. Já prostě jen kvůli zásluhám nejsem ochoten přehlížet, když někdo dělá blbosti, nebo v tomhle případě říká něco, co nedává smysl. Že tu víceméně nikdo nebyl schopen napsat nic proti mému základnímu argumentu (sezona bez titulu = neúspěch) a jen se tu vyčítají (v tomhle kontextu) naprosto nerelevantní zásluhy (které neberu) je úsměvný, má tu Jarda slušný kult osobnosti.
Komentář byl uživatelem upraven (26.12.2025 14:34) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já si založil účet, když jsme byli v insolvenci bez světla na konci tunelu, ty až v první titulové sezóně, takže bych o fanouškovství úspěchu na tvém místě radši pomlčel. Já prostě jen kvůli zásluhám nejsem ochoten přehlížet, když někdo dělá blbosti, nebo v tomhle případě říká něco, co nedává smysl. Že tu víceméně nikdo nebyl schopen napsat nic proti mému základnímu argumentu (sezona bez titulu = neúspěch) a jen se tu vyčítají (v tomhle kontextu) naprosto iracionální zásluhy (které neberu) je úsměvný, má tu Jarda slušný kult osobnosti. .
Skrýt původní komentář
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Lunaris před měsícem 27.12.2025 16:19 |Kult osobnosti… když si člověk uvědomí, že Tvrdík za 10 let udělal z klubu, na který si někteří hráči ani nevzpomněli, když měli vyjmenovat všechny ligové kluby, viz jedno staré video na YouTube, nejvlivnější a nejúspěšnější klub v Česku, tak je to zřejmě zasloužené.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Mates204 před měsícem 27.12.2025 21:17 |Dobře, fér argument, ale pro Slavii není dobře, když se kolem šéfa klubu tvoří aura neomylnosti. Pro ní je teď nejdůležitější, aby se z šance, co nyní máme, vytěžilo maximum. Vše co tvrdím je - senzace by v aktuální situaci byla vyhrát drtivou většinu titulů (a možná i všechny) v příštích 5-10 letech, máme na to, tak by se to mělo stanovit jako jasný cíl a nemluvit o minimech a "sílící konkurenci". To ostatně psal původní komentář a já s tím naprosto souhlasím.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
solf před měsícem 28.12.2025 04:48 |K tomu tvému základnímu argumentu. Sezona bez titulu může být 2. místo nebo třeba 5. místo. A protože JiT nebyl nikdy horší než druhý ( na rozdíl od Sparty nebo Plzně), považuji jeho výsledky za úspěšné. Přesto mi vadí, že ten tým se podle mého nezlepšuje a např. v pohárech poslední dvě sezony určitě nehrajeme náš nejlepší fotbal pod jeho vedením, ačkoliv má prakticky neomezené možnosti.
Komentář byl uživatelem upraven (28.12.2025 05:00) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
K tomu tvému základnímu argumentu. Sezona bez titulu může být 2. místo nebo třeba 5. místo. A protože JiT nebyl nikdy horší než druhý ( na rozdíl od Sparty nebo Plzně), považuji jeho výsledky za úspěšné. .
Skrýt původní komentář
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Mates204 před měsícem 28.12.2025 13:39 |Taky považuju jeho výsledky za úspěšný. Ty 2 tituly, co se prohráli se Spartou, byly dle mého názoru ovlivněny vyschnutím penězovodů. Ale nyní je situace jiná, tak by tomu měly odpovídat i ambice. Senzace je dle mého názoru u lokálního velkoklubu jen dominance, nic míň.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
mig52 před měsícem 25.12.2025 07:13 |Konečně jsem pochopil, proč se přátelíš s p. Tvrdíkem. :-))) A vodíš Sokrata do kabiny.:-))))
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
kostelnivlajka před měsícem 25.12.2025 19:21 |Klid, jsou svátky.
Já taky nejsem rád, že prodloužili, ale hádat se nebudu, dám pár piv a jedu na pohodu.
V létě rád přijdu zafandit.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Alcapone před měsícem 29.12.2025 18:16 |On nás zachránil přece Šimáně, který to koupil od Řebíčka za 1 Kč. Ten náš ve své době taky zachránil, ale choval se jako slon v porcelánu a připadalo mě to jako pračka na prachy SKS. To jsem myslel, že poprvé v historii co já fandím od poloviny 80 - tek spadneme. Šimáně poplatil dluhy a přivedl Frydrycha. Pak přišel Bořil. Před Šimáňem přišel jako tréňa DUML. V té době jsem si říkal, že to nebude tak špatný. Šimáně z nás chtěl udělat klub užší špičky jako Slovan Liberec. Občas titul rozprodat kádr a hrát klidný střed a opět kádr budovat. V těchto dobách by to asi nikomu moc nevadilo. Byli jsme bez stadiónu a v podstatě bez mládeže tu Řebíček rozprodal za pár šušňů a bez peněz s dluhami , že hrozilo, že nebude na ligovou licenci. Pak řešili spojení ČSA a Smart Wings s Tvrdíkem a zbytek už známe. Tvrdík udělal pár chyb jako každý. Nicméně přivedení Číňanů a pak prosperita díky spojení s Trpišovským a jeho týmem i když to jednoduché pak nebylo a sehnání Tykače jako majitele to je na sochu před stadionem v nadživotní velikosti!
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
záplata před měsícem 29.12.2025 21:52 |Jestli je příchod Tykače terno, to se zatím můžeme jenom domýšlet protože změna majitele není na venek nijak vidět, ani po dvou letech, v podstatě, kdyby se o tom nepsalo, tak si člověk ani nevšimne.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
wimpy před měsícem 29.12.2025 22:15 |To se zase pleteš, jednak se tedy aktuálněji mluví o navýšení kapacity a o Akademii, ale hlavně přišla přestupní období, kdy se výrazně méně prodávalo. To fakt finanční stabilita cejtit byla.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
záplata před měsícem 29.12.2025 22:26 |Tak o akademii se mluví fakt dlouho a v Šeberově se zatím jenom honí vítr na pastvině, o koho byl zájem, ten odešel, jinak od tebe byla ta změna fakt stručná. Ono ale není co vypisovat.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
wimpy před měsícem 29.12.2025 23:01 |Jako fakt myslíš, že nebyl zájem o Oscara, Provoda, Ogbu? To je fakt pak diskuze k ničemu...
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
záplata před měsícem 29.12.2025 23:44 |Kdo o ně měl zájem a za kolik? Já v obraze nejsem.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
wimpy před měsícem 30.12.2025 00:53 |Za Ogbu nabízel Galatasaray 12 M, Provod měl nabídky z Itálie, nejvážnější tuším z Empoli, Před rokem a půl se odmítly nabídky na Zafeirise, ve hře byla Benfika, o Oscarovi se mluvilo o zájmu ze Španělska...
Asi by to někdo uměl napsat přesněji.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Wulfstan (přítel SN) před 30 dny 30.12.2025 11:08 |O Ogbu, za Ogbu. Proč jeho jméno neskloňuješ? Jména ostatních cizinců zjevně jo.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
wimpy před 30 dny 30.12.2025 12:19 |Protože se mi nechce.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Alcapone před 30 dny 30.12.2025 18:12 |Jak píše wimpy až na vyjímky prodávat nemusíme. Z loňské sezony chybí ze základní sestavy jen kdo vyloženě chtěl odejít. Kinský, Diouf a teď Zafi. Nikdo mě jiný nenapadá a je to v rámci v podstatě 3 přestupáků. Majitel koupil stadion a klub. Řeší jak zvětšit kapacitu a nebo kde postavit nový. Řeší i tu akademii jo táhne se to. Nemyslím si, že to je nevyřešitelný. Co funguje v řízení klubu a nebo trenéry má pořešeny na cca 5-10 let. Řekl, že bude fungovat klub tak jak funguje před jeho vstupem. Na provoz si musí vydělávat buď v pohárech a nebo prodejem hráčů. Za mě vše v pořádku. Pokud se v poháru něco nepovede tak klubu pomůže aby se kostra týmu nerozprodala. Řízení je rozumné a víme jak to funguje v poháru daleko nás jít nenechají. Jen možná tak v Konferenční lize možná by finále bylo fajn. Uvidíme zatím žijeme sen a spoustu slávistů se ho nedožilo. Není to ideální, ale to není nikdy, nejsme Real nebo Bayern Mnichov.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
záplata před 30 dny 30.12.2025 19:52 |Vždyť píšu, že se změnou majitele nic nezměnilo, klub funguje stejně jako za čínký držgrešle, kdy jsme třeba tu akademii začali plánovat. Kostra týmu jsou podle tebe kteří hráči? Ogbu odejde nejpozději v létě, prodejný za rozumný peníze jsou ještě Moses a Chaloupek. Prodávat nemusíme jenom díky raketám za Kinského, Juráska a Dioufa se Zafeirisem a samozřejmě díky LM, ne, že se změnilo jméno majitele.
Ta stokrát zmiňovaná finanční stabilita, kdo si co má pod tímto abstraktním pojmem představit? Až Tykač nasype do kádru 300 mio ze svého a nebude to půjčka, tak řeknu, že se příchodem nového majitele něco změnilo. Změnu majitele zatím vnímám jako výměnu židle bez reálného dopadu na klub.
Majitel sám si pořídil obrovský i když specifický a špatně likvidní majetek za hubičku ale v podstatě na tom nemůže prodělat.
Tímto nekritizuju stav věci, jenom polemizuju nad tím ternem, které jsme udělali, porovnávám to s obrovskými financemi, které do nás napumpovali předchozí majitelé a díky nim jsme tam kde jsme. Tykače jsme údajně zatím nestáli nic a on sám asi žádnou aktivitu nevyvíjí, takže se ani žádná změna udát nemohla. Bájení o stadionu a akademii nepočítám.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
wimpy před 30 dny 30.12.2025 20:20 |Kdyby nepřišel, v létě 2024 by odešli minimálně Zafeiris a Ogbu, nepřišel by Chorý a dost možná bychom neměli titul.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
záplata před 30 dny 30.12.2025 20:26 |Prosímtě, já ti tvoje přesvědčení neberu, jenom mně řekni jak to udělal když do toho nedal ani korunu.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
wimpy před 30 dny 30.12.2025 20:31 |To jsi ale špatně pochopil, vstupní investici udělal, ale díky ziskům z prodejů (Diouf, Kinský, Jurásek...) a penězům z LM je v černých číslech. Od toho hláška, že ho Slavia dosud nestála ani korunu.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
záplata před 30 dny 30.12.2025 20:44 |To jsi teda asi nečetl můj příspěvek na který jsi před chvílí reagoval.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
wimpy před 30 dny 30.12.2025 20:51 |Proč myslíš? Kdyby Tykač nepřišel, prodali jsme výše zmíněné hráče, zaplatili číňanům a oslabeni hráli dál. Takhle jsme je neprodali, naopak posílili a vydělali na tom, že jsme u dalších prodejů mohli šponovat ceny. Neodešli by za takové peníze, kdyby kupující cítili, že musíme prodávat.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
záplata před 30 dny 30.12.2025 21:10 |Tak já se zeptám ještě jednou, jak to udělal, když do kádru nedal ani korunu, to přišel, řekl ahoj, tak já sem tady a my jsme díky tomu neprodali a ještě začali nakupovat?
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
wimpy před 30 dny 30.12.2025 21:17 |Když jsem ti napsal, žes to špatně pochopil, protože vstupní investici udělal, tak jsi to zase nepochopil?
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
záplata před 30 dny 30.12.2025 21:32 |Máš na mysli, že do klubu vložil nějaké peníze nad rámec koupě? To mně uniklo, kde o tom byla řeč?
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
wimpy před 30 dny 30.12.2025 21:45 |Ne nad rámec koupě. Proč by to dělal, když klub vydělává? Vložil do nich peníze a ty se vrátily, jemu a navíc i Slavii. Kdyby to neudělal, Slavia by to negativně poznala. Čili jeho vstup měl celkem hmatatelné pozitivní výsledky. A to je to, o čem je řeč.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
záplata před 29 dny 30.12.2025 22:38 |Abychom si to ujasnili, nazývejme věci jmény, jinak ti pořád nějak nerozumím. Tykač koupil Slavii od Číňanů za nějaké peníze, ty sebral Číňan, investoval Tykač mimo to nějaké peníze přímo do klubu?
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
wimpy před 29 dny 30.12.2025 22:48 |No jasně, že ano. Pamatuješ na první rozhovor Tykače s Trpišovským? Tykač mu řekl, "toho Zafeirise musíme udržet" a Trpišovský na to "spíš mi řekněte, jak udržíme Ogbua?" Jasně, že do Slavie po koupi nalil prachy. Udrželi jsme všechny stěžejní hráče, koupili Chorýho a udělali titul. Diouf dorostl k dobrému přestupu a udržet nešel, nikoli z finančního, ale ze sportovního hlediska. To samé Kinský. A díky tomu, že jsme měli finanční stabilitu a nemuseli hráče prodat za první slušnou nabídku, prodali jsme je se ziskem, kterej Tykačovi bohatě tu investici pokryl a zbylo dost i na klub. Z toho jeho "do Slavie jsem nemusel dát ani korunu".
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
záplata před 29 dny 30.12.2025 22:55 |Tak to potom jo, díky, toto jsem nějak nezaregistroval.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
wimpy před 29 dny 30.12.2025 22:58 |Já někoho přesvědčil argumenty? Twl za dvacet let poprvé! :-))
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
záplata před 29 dny 30.12.2025 23:13 |Se neraduj, já jsem takovej trouba co lidem všechno věří.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
wimpy před 29 dny 30.12.2025 23:19 |Ne, vážně, respekt. Takhle má ta diskuze smysl.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Lunaris před 29 dny 31.12.2025 14:12 |I kdyby ty peníze ale nenalil, tak umožnil Slavii jiné chování, než kdyby Slavia neměla jistotu, že majitel případné ztráty pokryje.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Alcapone před 30 dny 30.12.2025 22:05 |Majitel PT jak sám několikrát zmínil fotbalu rozumí jako řadový fanda co to nehrál na určité úrovni. Sám si to domysli jak je na tom asi on každý to má jinak nastaveno. On i JT několikrát uvedl,že fotbalu moc nerozumí. Stačí když ti lidé umí řídit tu danou firmu což SKS je. Kostra týmu je daná,ale mění se. Ted´je to Staněk, Odbu, Holeš, Oscar/Moses, Provod, Chorý. Byl tam i Zafi. V létě bude jiná někdo odejde asi Ogbu a Staněk možná ještě někdo, náhrady máme. To,že do toho nasype PT nesmysl třeba 100 m euro a na platech dá 5x tolik těm novým hráčům nic neznamená. Peníze to nehrají a pokud někoho sem dotáhneme kdo nám výrazně pomůže třeba v LM tak bude sám určitě to nebudou 2-3 hráči.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
El Greco před měsícem 28.12.2025 11:16 |Jinými slovy, ve španělské lize není klub, který by se dal označit za úspěšný, protože nikdo nemá 6 titulů z 10 sezón.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Mates204 před měsícem 28.12.2025 13:42 |Tak z hlediska domácí ligy by asi ti asi ani fanoušek Barci ani Realu neřekl, že uplynulá dekáda byla senzační. Prostě zhruba půl na půl - průměr.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Dennis před měsícem 28.12.2025 16:19 |Jednak je argumentační faul srovnávat naší a španělskou ligu a pak hlavně ty si fakt myslíš, že když se zeptáš v Realu, tak ti řeknou, že jsou se 4 tituly z poslednich 10 sezon spokojeni a berou to jako úspěch? Nejsou a neberou to jako úspěch.
Ale to srovnání by víc sedělo třeba na skotskou nebo řeckou ligu, které jsou té naší bližší. Zkus se zeptat v Celticu nebo Olympiakosu, jestli berou druhé místo jako úspěch... Oni se tě zeptají, jestli jsi neupadl na hlavu...
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
slaviator před měsícem 30.12.2025 00:55 |Barcelona takovou desetiletku měla... tituly Barcelony, 6 titulů během 10 let...
2010–11
2012–13
2014–15
2016–17
2017–18
2018–19
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
vlk30 (přítel SN) před měsícem 25.12.2025 09:28 |A já chci hodinky s vodotryskem , nicméně to si přeje asi každý,ale v realitě to je spíš naše zbožné přání,sám jsem zvědavý na ádu a strnada,jak nám budou šlapat na paty.
Komentář byl uživatelem upraven (25.12.2025 09:34) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
A já chci hodinky s vodotryskem .
Skrýt původní komentář
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Makop před měsícem 25.12.2025 10:17 |Však tam přeci není napsané, že by ten titul každý rok snad nechtěl. Tam řečeno "minimálně". Což je jinými slovy jasně a měřitelně formulované kritérium a zadání, které neznamená nic menšího, než aby Slavia zůstala tím aktuálně nejlepším a nejúspěšnějším klubem, dlouhodobě českou jedničkou. To není malý cíl a závazek, naopak. Jako minimální očekávání to vůbec není nedostatečné, akorát je to řečeno střízlivě bez megalomanských proklamací, což já tedy kvituji.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Lunaris před měsícem 25.12.2025 17:18 |S Jindrou Trpišovským u kormidla bude Slavia vždycky těžko k poražení. Konzistence, s jakou sbíráme pod Jindrou body sezónu co sezónu, je neuvěřitelná. a není důvod se domnívat, že by se to mělo nějak měnit. Ferguson byl v ManU 27 let, takže má Jindra ještě co dohánět.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Slávista 51 před měsícem 25.12.2025 19:46 |JO
a bude mu přáno !
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
kjandourek (admin) před měsícem 25.12.2025 21:45 |Zdá se, že hráči, které jsme všichni obdivovali, mají na trenérský štáb Jindřicha Trpišovského celkem jasný názor :-)
https://www.livesport.cz/zpravy/fotbal-chance-liga-trpisovsky-nejlepsi-trener-smekl-stanciu-k-nove-smlouve-gratulovali-i-bah-ci-diouf/4lu2dxgC/
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
Pjotrzmogus před měsícem 27.12.2025 14:06 |Zrovna Stanciuovi se mi to moc věřit nechce, ač ho jako hráče miluju.
Re: Prodloužení smlouvy pro trenérský tým
standa.e před měsícem 27.12.2025 15:53 |A jaký by měl důvod to dneska teda říkat?