Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 19. kolo

Konec dobrý, všechno dobré? Slavia doma v atraktivním zápase porazila Jablonec a před zimní pauzou zvýšila svůj náskok na 1. místě tabulky.

Závěr roku vyšel Slavii (alespoň v domácí soutěži) na výbornou. Šest ligových výher v řadě dalo vzpomenout na suverénní tažení za titulem v minulé sezóně a  jednoznačně vylepšilo dojem z do té doby rozporuplného podzimu. Co za zlepšením stojí? Z mého pohledu zařazení Chytila do sestavy (jeho souhra s Chorým se nám vyplácela už minulý podzim) a zlepšená forma klíčových hráčů Chorého s Provodem.

Zápas se třetím týmem tabulky Jabloncem přinesl kromě kýžené výhry i atraktivní podívanou, když padlo hned sedm branek. Slavia hrála na hřišti od začátku prim a soupeře pouštěla za půlku jen sporadicky. A po pěkné ráně Provoda zpoza vápna (jen víc takových střel!) šli sešívaní brzy do vedení. Bohužel průvodní jev zbytku zápasu byl takový, že jsme nedokázali odskočit a Jablonec třikrát vyrovnal díky skvělé produktivitě. K té přispěly i individuální chyby (Staněk, Vlček), kterých jsme se jinak v sezoně příliš nedopouštěli. O to víc si ale cením toho, že jsme důležitý zápas dovedli do vítězného konce, o což se příznačně postaral v 71. minutě Chorý. Fanoušky (i mnou) nechtěný přestup, pro Slavii ale už rok a půl zcela rozdílový hráč či moderně "gamechanger", chcete-li (jen uhlídat emoce).

Podzimní část sezóny tak slávisté končí na pomyslném vrcholu. Nejen v tabulce, ale i z hlediska náskoku, který se po remíze Sparty s Libercem zvýšil na velmi příjemných sedm bodů! Trenér Trpišovský (a spol.) tak znovu dokázal, že umí a mužstvo vyhrabal z přechodné (mini)krize. V českém fotbale je Slavia stále nejlepší, ale když trenér mluví o zvyšující se konkurenci, tak je třeba poznamenat, že jsme po nedávném houfném vstupu miliardářů do klubů teprve na samotném počátku jejího očekávaného nárůstu. A hlavně na evropských výsledcích je vidět, že jsme lehce vyklidili pozice. Bylo by tak scestné usínat na vavřínech.

P. S. Komise rozhodčích aktuálně potvrdila rozhodnutí rozhodčích jako správná, což souzní i s mým pohledem. Vlček jednoznačně odehrál míč a pak byl tvrdě sražen Cedidlou. Co se týče souboje Růska s Chorým, tak ke střetu došlo v souboji o míč a s menší razancí.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 3 - Nemá za sebou špatný podzim, zabrat ale musí z hlediska konzistence výkonů. Několikrát nás podržel (hlavně v LM + chycené penalty), na druhou stranu teď s Jabloncem inkasoval na podzim potřetí po vlastní velké hrubce (předtím v Miláně a Plzni). Myslím tím samozřejmě branku Zorvana na 2:2 z přímého kopu, která šla v podstatě doprostřed branky. Staněk si ale udělal úkrok za zeď a už nedokázal zareagovat.

Tomáš Holeš - 6 - Nadprůměrný výkon, který se zlepšoval v čase. V 71. minutě Holeš poslal přesný centr na rozhodující branku Chorého, pak vyhrál několik těžkých hlavičkových soubojů s větším Jawem.

Tomáš Vlček - 5 - Velkou chybou daroval soupeři vyrovnání na 3:3. Tam byl nekoncentrovaný a místo vymýšlení měl v roli posledního radši míč odkopnout. Jinak ale neodehrál špatný zápas - po faulu na něj se kopala penalta a trefu na 3:2 vstřelil Chaloupek po Vlčkově výborné přihrávce skrz pokutové území (stoper asistuje, stoper skóruje aneb totální fotbal jako při zápase v Plzni!).

Štěpán Chaloupek - 7 - Hodně mu narostlo sebevědomí a výrazně podporoval útok. Občas to bylo v obraně až příliš otevřené, ale Chaloupek se zvládal vracet a nepropadal. Vstřelil branku na 3:2. Byla to jeho třetí ligová branka v sezoně, což je velmi nadstandardní číslo.

David Douděra - 5 - Odehrál průměrný zápas. Nelíbila se mi jeho přehnaná reakce při žluté kartě Jawa, kdy měl hostující trenér Kozel pravdu, že Douděra z toho udělal drama, jako kdyby dostal pěstí.

David Moses - 7 - Pohybově výborný výkon. Moses svedl hned 17 pozemních soubojů, z nichž 11 vyhrál. Pro představu - žádný další středový hráč se v tomto zápase nedostal ani na poloviční číslo! David navíc zvládá míče i výborně vyvážet, jen mu ještě chybí lepší "finálka" či centr.

Christos Zafeiris - 4 - Podle slov trenéra nebyl úplně fit, což by jeho výkonu odpovídalo. Příliš se mu nedařilo, hloupě fauloval před brankou na 2:2. Ani dopředu to nebylo nic výrazného. Z osobního hlediska trochu rozpačité loučení, ale hlavní je týmová výhra.

Youssoupha Sanyang - 5 - Průměr. Takticky i pohybově dobrý, po fotbalové stránce ale proti zformované obraně nic nadstandardního nepředvedl (což se zatím týká celého jeho angažmá). Je to ale mladý hráč a i trenér říkal, že další krok v tomto směru by měl nastat na jaře.

Mojmír Chytil - 6 - Tentokrát byl ve stínu Chorého s Provodem. Podal nicméně poctivý a mírně nadprůměrný výkon.

Tomáš Chorý - 9 - Jak už jsem psal v úvodu - rozdílový hráč. Před první brankou vystihl přihrávku a připsal si asistenci, pak proměnil penaltu. A nejdůležitější byl pochopitelně vítězný gól v 71. minutě na 4:3. Je ve skvělé formě, až ho může mrzet, že přichází pauza.

Lukáš Provod - 8 - Skvělou střelou načal brankové hody v sobotním utkání. I jinak byl vidět a hrál velice dobře. Z hlediska přihrávek je hlavním dispečerem našeho útočného snažení - měl jich 56 (z toho 43 úspěšných), víc zaznamenal jen stoper Vlček.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

19. kolo - Sobota 13. 12. 2025 18:00

Chance liga, 2025/2026
4 - 3
2 - 2
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

10. Lukáš Provod
38. Tomáš Chorý (pen)
55. Štěpán Chaloupek
71. Tomáš Chorý

FK Jablonec
FK Jablonec

34. Tekijaški
45.+2. Zorvan
57. Jawo

Komentáře (46)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    SLAVIESTA     před měsícem 15.12.2025 17:05 |  
    15 3

    Většinou souhlasím, kromě Vlčka. U mě horší 4. Kromě gólu na jeho triko i několik dalších chyb.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      wimpy     před měsícem 15.12.2025 17:14 |  
      14 1

      Byl špatnej dozadu, to asi že hrál ten střed, ale zase hodně platnej dopředu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Hubicka     před měsícem 16.12.2025 12:53 |  
        8 2

        Pokud je obránce špatnej dozadu a dobrej dopředu tak nehraje správný post. Jinak to dvakrát taky pokazil na Letný. Má tam dobrý krytí. Je to fajn kluk, odchovanec, ale jiný hráč by měl problém.

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          Alanor (admin)     před měsícem 16.12.2025 13:16 |  
          12 0

          Taky mě překvapilo postavení Vlčka do středu stoperské trojice. Lepší je na kraji a souhlasím, že dozadu jsou Chaloupek, Ogbu, Zima, Holeš atd. kvalitnější.

          Předpokládám, že Holeše jsme chtěli mít na pravé straně, kde mu to s Douděrou dopředu klape. A po Tottenhamu jsme Zimu s Ogbuem chtěli pošetřit/nebyli úplně spokojeni s jejich výkonem/případně nebyli zdravotně úplně ok. Chaloupek zase poslední zápasy hraje až hybridní post, kdy se vysouvá do zálohy.

          Ale navzdory kiksům na Spartě a teď s Jabloncem jsem s výkony Vlčka na podzim spokojený (tuplem v kontextu jeho nedávných zdravotních potíží, viz níže). Je to hráč na hraně základu, místo v kádru si určitě zaslouží. Navíc to vnímám v kontextu, že minulý rok měl těžké zranění a v létě prodělal zánět mozkových blan.


          Komentář byl uživatelem upraven (16.12.2025 13:17) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            Hubicka     před měsícem 16.12.2025 16:00 |  
            6 6

            Alanor je diplomat. myslím, že jiní hráči by neměli u Ji.T. takovou shovívavost. Možná je to dobře, ale na druhou stranu třeba Dominik Pech, kluk s potenciálem byl uklizen. Aneb, všichni jsme si rovni, ale někteří jsou rovnější, platí v životě i ve fotbale.


            Komentář byl uživatelem upraven (16.12.2025 16:03) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

            standa.e     před měsícem 16.12.2025 19:04 |  
            3 0

            Zas si něco zkusil, věděli jsme, že když se to nepovede, nebude to úplnà katastrofa a teď jasně víme, kudy tedy ne.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před měsícem 15.12.2025 17:58 |  
    8 2

    Já jsem ty obrane dal méně,asi za ty nervy při každém vyrovnani. Někoho baví takový přestelky ,já radši menší přestřelky při menších nervech.Ted uvidíme co se bude dít na přestupovém trhu.


    Komentář byl uživatelem upraven (15.12.2025 17:59) . Zobrazit původní komentář

  3. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    kupik     před měsícem 15.12.2025 18:45 |  
    26 1

    Dobrej podvečer, přátelé
    tak nevím, jaká momentálně panuje v Praze teplota, ale s určitostí lze konstatovat, že na Letný je mínus 7.
    A to bez ironie, škodolibosti či zášti. Tak to prostě je a bude to doufám i v jarních kolech.
    Slavia Praha přezimuje na prvním místě v tabulce, a i když budeme mít výhrady k výkonům, kvalitě hry či její pohlednosti musíme to brát s povděkem a pokorou.
    Není v evropskejch soutěžích moc mančaftů, který by měly podzim bez porážky. V domácí lize.
    Napříč všema soutěžema, ty top nevyjímaje, je bez prohry pouze Bayern a FC Porto.
    Tudíž si myslím, že za tenhle vánoční dárek nutno hráčům a všem okolo poděkovati.
    K samotnýmu zápasu asi tolik. Kol.Alanor slovně vystihl výkon hráčů velmi pěkně, akorát bych se pozastavil nad chybou T.Vlčka. Primárně mám za to, že tenhle nedoraz nevzniknul coby osobní chyba, ale byl to následek chyby systémový. Prostě T.Vlček pouze na kraj.
    D.Moses. Výbornej. Zdá se mi, jako začal tak trochu Stanciuovatět. Velikej prostor, hodně doteků, hafo nápadů, akorát ta střelba. No snad i tý se dočkáme.
    M.Cham si tentokráte zahrál cca 20minut, nezklamal. Hraje fotbalově, a až dost opatrně. Díky malý minutáži se snaží neudělat chybu a tím se zbavuje kreativity. Patrně už i líp funguje chemie s ostaními hráči, pookřál.
    T.Chorý a L.Provod tažný koně. Zbytek spřežení taky v hezkým tempu a párkrát i pohledně a nápaditě.
    Byla vidět touha ten zápas udělat, i když Jablonec velmi rychle pokaždý kontroval.
    Co mě dostalo byla ta branka Zorvana. Do tý doby v Jablonci 0+0, když si stavěl balón, říkal jsem bože, takhle si to šteloval v Olomouci při poháru proti Spartě.
    A bác. 1+0.
    Byla to honička, zápas zahřál a 4 rumíky taktéž. Spokojenost,dobrá nálada, umocněná plichtou Liberce.
    Přátelé, přeju vám klidný svátky a hodně zdraví a slávistický radosti v roce 2026.




  4. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Matěj51     před měsícem 16.12.2025 08:42 |  
    6 14

    Překvapilo mě, že v hodnocení Mosese chybí ta řada nevynucených chybných přihrávek.


    Komentář byl uživatelem upraven (16.12.2025 08:43) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 16.12.2025 09:18 |  
      9 1

      Neříkám, že je Moses obecně extra rozehrávač, ale čistě statisticky má za Jablonce s výjimkou stoperů nejvyšší úspěšnost přihrávek z našeho týmu (osobní statistiky jsou dostupné na Livesportu, když v sestavě klikneš na hráče).


      Komentář byl uživatelem upraven (16.12.2025 09:19) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    rybarmirek     před měsícem 16.12.2025 11:26 |  
    19 0

    Zdravím,hodnocení je v naprostém pořádku,nemám co dodat,jen smekám klobouček,musí to dát hrozně práce a tím i času.Diky za celý rok a přeji hodně zdraví,to především a ať nám nadále zachovaš přízeň,abychom se mohli dohadovat,co a jak.Diky moc

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 16.12.2025 12:21 |  
      12 0

      Díky a hodně zdraví i Tobě, Mirku! Myslím, že povedeným závěrem podzimu nám všem Slavia udělala Vánoce o to hezčí! :)

  6. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    p!erreCORE     před měsícem 16.12.2025 11:46 |  
    3 2

    Omlouvám se, za rejpání, ale chybí ti čárka nad ó, ve jméně Chalópek.

    "Občas to bylo v obraně až příliš otevřené, ale Chalopek se zvládal vracet a nepropadal."

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 16.12.2025 12:22 |  
      2 1

      Opraveno, díky.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    amon     před měsícem 16.12.2025 14:17 |  
    14 3

    zlatý 3b, ale ty chyby v obraně a laciné goly, co dostáváme.. Nemít válečníka Chorýho, tak jsme v ....
    Prosím vás, postrádám tady delší dobu příspěvky od Sokrata. Jediný člověk, u kterého jsem dal nejdřív palec nahoru a až pak začal číst. Někdo s ním byl v kontaktu, je ok?

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Kulajs     před měsícem 16.12.2025 14:34 |  
      11 0

      Také jsem si toho všimnul a jen doufám, že to je jen krátký výpadek a ne nic vážného.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      kjandourek (admin)     před měsícem 16.12.2025 16:19 |  
      32 1

      Je v pohodě, občas si zavoláme.... Nedával tu zdejší negativní atmosféru...

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        amon     před měsícem 16.12.2025 18:04 |  
        3 0

        Thx!

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        amon     před měsícem 16.12.2025 18:40 |  
        9 0

        a vyřiď mu, že ho pozdravuju a nechť mu káva chutná a výsledky a hra slavie radost dělají :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        vlk30 (přítel SN)     před měsícem 16.12.2025 19:24 |  
        6 4

        Tak není jenom tady,ať se vlastně ve Slavii udělá cokoliv,tak se na sítích objeví negativní blitky já tomu teda tak říkám to se objevuje i tady, ještě to nazývám křící menšina.Ja totiž když se bavím s normální fandy, které za ty léta znám po celé republice,tak to zdaleka není tak vařící a vládne hlavně spokojenost s umístěním.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Lunaris     před měsícem 16.12.2025 14:54 |  
    17 6

    Za mě hráč zápasu Moses. Co ten tam předváděl, nemělo obdoby. Technické nedostatky neřeším, ale pozičně, běžecky, soubojově naprostý top, musel mít strašně moc zisků, případně ty zisky zařídil pro spoluhráče. Naprosto neprůchodná zeď uprostřed pole. Datově musí všem skautům ze západních klubů vycházet neskutečně, takže to vidím brzy na velký přestup, který se bude špatně nahrazovat. Budu věřit v Oscarovo znovuzrození po zranění.

    Co se týče Vlčka, tak jeho zařazení na střed stoperské trojice jsem taky nejdřív nerozuměl, ale asi to víc chápu po zhlédnutí záznamu zápasu v TV. Holeš a Vlček jsou oba herní stopeři s dobrou rozehrávkou a Vlček se docela snažil rozdělovat míče nejen do stran, ale přenášel hru i do křídel (ne vždy to dobře trefil). Celkově to dává určitou další dimenzi naší rozehrávce. Není nutné, aby si pro míče chodili záložníci a Chaloupek se po vzoru Zimiče mohl víc vysouvat dopředu, když si to Vlček s Holešem vzadu zvládli rozehrát. Takže jako taktickou variantu to asi chápu, jen škoda, že to Vlčák pak zazdil naprosto šílenou hrubicí v pozici posledního hráče.

    Celkově vidím v týmu opět tu správnou mentalitu, kdy i po třech otřesech do toho pořád šlapeme a jdeme si pro vítězství. Z tohoto hlediska Chorý a Provod jasní lídři. Jo a Chorýho jsem ve Slavii chtěl, a jsem taky fanoušek. :-)

  9. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    zeleznik2     před měsícem 16.12.2025 18:49 |  
    5 2

    No hodnotil jsem podobně, jen u Vlčka a Staňka jsem dal čtyřku. Myslím, že naše defenzíva proti silnějším soupeřům nestačí, tři inkasované góly jsou zkrátka moc, Plzeň, Jablonec a v LM Inter, Arsenal a Tottenham. Samozřejmě díky zraněním dlouhodobě nehraje ve stejném složení a to může, být taky jeden z důvodů. Jsem rád, že se chytil Chaloupek. Pro jaro zřejmě ideál složení Zima - Holeš - Chaloupek. Naši brankáři mají dlouhodobě problémy se střelami z ca 25 metrů nejen Staněk, ale před ním i Mandous nebo Kolář. Choras potvrdil za mě pozici nejlepšího útočníka ligy. Odehrál sotva 11 zápasů a má bilanci 9+2. Zápas jsme urvali silou, ale bylo to na infarkt, Jablka mají proti nám v poslední době kliku, že to co kopnou na bránu, tak to skončí síť. Potvrdili pozici nejlepšího českého klubu, nejvíce vstřelených branek(41)i nejméně obdržených(16) a to za posledních pět kol jsme inkasovali přesně polovinu.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    cvočkař Danda     před měsícem 17.12.2025 09:58 |  
    13 0

    Výborné hodnocení.Vlčákovi by trenéři měli vysvětlit, že hrát jako poslední za každou cenu konstruktivně je kontraproduktivni,viz derby.Nekdy je lepší to napálit do 20.řady
    Sanyang ukázal svůj fotbalový potenciál v 1.půli na Tottenhamu.
    Všem věrným SLAVISTŮM přeji krásné svátky hodně zdraví a ať ta zimní přestávka je kratší.
    SLAVIE začíná brzy vLM,tak nám ten čas bez fotbalu uteče rychleji.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Slávista 51     před měsícem 17.12.2025 11:58 |  
      1 5

      Hodnocení
      nepřechválit.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 17.12.2025 18:54 |  
    56 7

    Dobrý večer přeji Vám všem, kdo máte rádi naši Slávii a máte ji v srdci.
    Bylo by ode mne neslušné Vám všem popřát hezké prožití vánočních svátků a mnoho dobrého po celý příští rok včetně zdraví pro každého z Vás.
    Ano, opravdu jsem přestal psát z důvodů, které napsal Kája Jandourek.
    Tolik zloby, žluči a až nechutných a zlých ironických rejpání, to se fakt nedalo číst.
    Hlavně když se něco nepovedlo.
    Navíc k tomu mému nepsaní přispělo i to, že mi nebyly otištěny dva autorské články a důvody jsem se nedozvěděl, aspoň tedy ne oficiálně.
    Víte, k mým sedmdesátinám mi moje děti koupili s manželkou dva dny v hotelu Slavia v Edenu a také dva lístky na zápas s Bödo/Klimt.
    Díky tomu, že se to dozvěděl pan Tvrdík se tak stalo, že mě v den zápasu přijal pan Tvrdík a strávili jsme spolu skoro v hodinovém povídání o všem možném a samozřejmě hlavně o Slávii. Po zápase jsem díky němu mohl navštívit hráče v kabině, povídat si s trenérem a pak jsem byl pozván k povídání i s panem Tykačem.
    V tom druhém autorském článku jsem se s Vámi o tento zážitek chtěl podělit, ale redakcí to díky některým lidem neprošlo.
    Bylo mi to moc líto a pak jsem se neoficiálně dozvěděl, že byl tento článek příliš "protvrdíkovský". A ten první asi tedy taky.
    Proto jsem přestal psát. Obrovsky mě někteří lidé z redakce zklamali a netušil jsem, že je tady cenzura i přesto, že jsem žádný kodex SN neporušil.
    Slavia je po podzimu na prvním místě, vedem o 7 bodů, máme nejlepší skóre a to i přesto, že se nám v některých zápasech nedařilo a ani výsledky v LM k žádnému velkému usmívání nejsou.
    Tady však převážně panovala nálada, že je třeba vyhodit Tvrdíka, protože je to jen kamarádčoft, Trpišovského protože nemá Slavii už co dát a někteří dokonce uvažovali o Janotkovi a jim podobným, a další a další urážky a posměšné invektivy vůči vedení a hráčům.
    To jsme tedy fandové:-(((
    Někdy jsem měl pocit, že na SN píše jeden Evžen Trexler za druhým.
    Vážím si těch, kteří napíšou věcnou kritiku, která bude mít hlavu a patu a hlavně bude mířit za kopec, tzn., že se v té kritice napíše, jak co zlepšit a udělat lépe. A jsou tady takoví borci, co to umí.
    A věřte mi, že pan Tvrdík pro Slavii dýchá a žije každý den a naplno, pan Trpišovský po zápase a i po trénincích jezdí domů hodně pozdě večer a pan Tykač??? Díky za něj.

    "Funiculus triplex difficile rumpitur" Starý zákon kázání 4, 12
    Provázek trojnásobný se nesnadno přetrhne.
    S úctou k Vám všem, kdo v dobrém i ve zlém za Slávií stojí.
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (17.12.2025 18:57) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      habroš     před měsícem 17.12.2025 22:02 |  
      22 4

      Vítejte, Sokrate. Jsem rád, že jste živ a zdráv. Souhlasím s Vámi ve všem, co jste napsal. Že existuje cenzura na Seznamu jsem se přesvědčil 2x na vlastní kůži. Že existuje cenzura na Slavistických novinách mě šokovalo. Nu což, buďme trpěliví, třeba i ti cenzoři časem prozřou.
      Sokrate, přeji Vám zdraví, pohodu a radost ze Slavie a snad i jejich fanoušků. Totéž i všem ostatním Slávistům.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Kosák     před měsícem 18.12.2025 02:08 |  
      18 8

      Zdravím Sokrate. Je neuvěřitelné co si k Tobě redakce dovolila. Co si ty chlapci o sobě vůbec myslí . Strašná hanba a ostuda. Hrozně rád bych si ty články přečetl. Nemůžeš je prosím zveřejnit nějak jinak? Třeba na jiných sociálních sítích?
      Přeji hodně zdraví, štěstí a optimismu.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        mig52     před měsícem 18.12.2025 12:54 |  
        2 9

        :-))

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      PahaAhma     před měsícem 18.12.2025 05:57 |  
      21 3

      Zdravím Vás a jsem velice rád, že jste v pořádku.
      Co se týče nezveřejněných článků, tomu se mi ani nechce věřit. Většina z nás tady na SN čeká na každý detail ze zákulisí týmu, takže článek o setkání s hráči, s trenérem i panem Tvrdíkem mohl přinést spoustu zajímavých postřehů, navíc psaných vašim elegantním stylem. V diskusi pod článkem by se pak mohlo směle polemizovat o tom, jak článek vyzněl, zda je příliš "sluníčkářský" či kritický, prostor pro jiné názory by tedy byl dostatečný. Čeho se redakce bála? Že v době, kdy se zrovna herně nedařilo, by dostal prostor pohled, odporující tehdejšímu narativu "všichni ven"?
      Hloupých persifláží, stylizovaných slovníkem a tónem druhého stupně základní školy, jsem si tu "užíval" letošní podzim natolik, že jsem sám přestal přispívat, a činím výjimku jen z radosti z Vašeho komentáře,

      Mějte se dobře.
      Ať žije Slavia!

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      amon     před měsícem 18.12.2025 06:41 |  
      24 1

      Zdravím Sokrate,moc rád zas vidím písmenka od tebe! Uz jsem se bal, jestli je vse ok. Zavidim tvuj darek i setkání a jsem překvapený tím , co se stalo. Jsi jeden z vyvolených, ktery mel šanci nahlédnout pod “pokličku” a zrovna tohle bych si strašně rad přečetl. Muzes to vložit treba pod off topic? Jsme fanoušci, mame pravo být neobjektivní/mit růžové brýle. Zdravim na Šumavu a nenech se otrávit!

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      buri     před měsícem 18.12.2025 08:02 |  
      11 2

      Děkuji za Váš návrat. Také jsem neměl chuť číst vulgarismy a sprosté urážky. Šťastné a veselé Vánoce přeji všem Slávistům.

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 18.12.2025 09:45 |  
      17 17

      Zdravím, Sokrate, a nejprve bych Ti rád popřál krásné svátky! Jistě Ti Slavia skvělým závěrem podzimu udělala velkou radost jako nám všem. :)

      Teď k tomu méně příjemnému, protože cítím povinnost se vyjádřit k tomu nevydání článku a údajné cenzuře v redakci.

      Ještě pár týdnů před Tvým článkem o setkání s vedením Slavie nám přišel čtenářský článek od JS. Kritický, ostatně jak jinak, všichni Kubu z diskuse známe. :) Karel se vyjádřil, že v článku není nic nového, že by doporučoval, ať ho autor vydá na svém blogu. Quelhar oponoval, že by vydával od čtenářů vše. Byla kolem toho celkem velká debata, já a Alois jsme se nakonec vyjádřili ve smyslu, že ten článek nic moc nového nepřináší a vidíme v něm i nějaké argumentační fauly a nepravdy.

      Takže jsme se úplně neshodli, řešení se oddalovalo, článek jsme nevydali. O pár týdnů později přišel Tvůj článek ze zmíněného setkání... A jak jsem byl rád, že píšeš, tak když jsem si ho přečetl, tak jsem byl fakt zklamán. Žádné zákulisní informace tam nebyly (což naprosto chápu, protože takové věci se bez svolení na internet nepouští) a bylo z toho vlastně jen napadání ostatních diskutérů, tedy konkrétně těch, co kritizují. Což dovedu pochopit v kontextu, že nemalá část kritických příspěvků jsou vyloženě negativistický žvásty (stejně tak ale nepřijímám opačné názory, že fanouškům nepřísluší jakkoliv kritizovat kroky vedení nebo trenérů, to bychom se dostali do situace, kdy bychom měli KJovi tleskat, když kvůli vlastní kapse rozvrátil mistrovský tým a (spolu)uvrhl nás do éry temna). Ale v tom článku to vyznělo skutečně tak, že kdokoliv jakkoliv kritizuje, ten je škůdce.

      V redakci jsme to samozřejmě řešili. Na stole byla hlavně varianta, že se Tvůj i článek od JS vydají najednou jako ukázka, jak se mohou fanouškovské pohledy během stejného období rozcházet. Ale bylo by s tím relativně dost práce (do které se nikomu moc nechtělo) a výsledek by byl takový, že by to byla jen živná půda pro vzájemné napadání se v diskusi.

      Takže jsme nakonec nevydali ani jedno a myslím si, že to je nezpochybnitelné právo každé redakce, aby si rozhodla co vydá a co ne. Nikdo Ti nebránil a nebrání v tom, abys text dal v diskusi do komentáře...

      P. S. Fakt bych chtěl ocenit to pozvání od JT. Nikde se to nemedializovalo, nebyla to věc nahánění si PR bodů, ale důkaz, že mu (i klubu) na fanoušcích opravdu upřímně záleží.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 18.12.2025 10:15 |  
        24 4

        Děkuji za odpověd.
        Ani v jednom z článků jsem se argumentačních faulů nebo nepravd nedopustil.
        Neupírám právo nikomu něco kritizovat a nazývat ho škůdcem.
        Mě mrzí, že se mi k tomu nikdo oficiálně neozval a nevysvětlil.
        Práva redakce nehodlám nijak kritizovat či komentovat.
        Za svým názorem si stojím.
        Nikoho jsem neurazil a nepoužil žádnou hnusnou invektivu.
        Články jsem smazal a vzhledem k době která už uplynula, ztratily svůj význam z hlediska aktuálnosti a pocitů, které jsem přitom popisoval.
        Jen budu vědět, jak to v životě chodí.....
        "Vincere est honestum, oprimere acerbum,polchrum ignoscere" Publilius Syrus
        Vítězit je čestné, utlačovat je kruté, odpouštět je krásné.

        S úctou
        Sokrates55

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Tonda     před měsícem 19.12.2025 09:37 |  
        12 4

        Alanore - tohle jsou fanouškovské stránky sakra. Od fanoušků pro fanoušky. Pokud se cítíš jako taková kapacita, abys tady posuzoval co je a co není přínosné, tak věz, že nejsi. A nasadíte tomu korunu tím, že se ani neobtěžujete autorovi zdůvodnit nezveřejnění článku - ještě navíc jednomu z nejslušnějších a nejvěrnějších fanoušků na těchto stránkách. Žádná úcta, nic.

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Gigish     před měsícem 21.12.2025 11:32 |  
        3 4

        Chlapče, chlapč, Ty si nám nějak vyrost . . . ! ? nejen po dnešku, ale vůbec. To je můj názor, který nikomu nevnucuji, ale platí co jsem uvedl.
        Slavii ZDAR !

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      SLAVIESTA     před měsícem 18.12.2025 14:19 |  
      15 14

      Vážený Sokrate, nedalo mi to, nereagovat alespoň několika poznámkami. Neznám Tě a Ty neznáš mě. Nevím tedy jaké jsou Tvé vazby na Slávii a její vedení. Pochopil jsem ale, že nejsi běžný, řadový fanoušek, jako třeba já. I když jsem starší než Ty a na Slavii chodím od dětství, mě by nikdo z vedení nepřijal, ani kdybych se v Edenu ubytoval na rok. To si nestěžuji, to je úplně v pořádku, to je běžné pro neviditelného fanouška, kterým Ty ale evidentně nejsi, což samozřejmě není výtka, jen konstatování.
      Říkám to proto, že mi to vysvětluje, proč tak inteligentní člověk jako Ty, má často omluvu na věci které zasluhují spíše tvrdou kritiku. Chápu a je logické, že osobní znalost s vedením, velmi koriguje kritické názory.
      Co jsi ale velmi přehnal, je to s tím Trexlerem. Toto individuum(je-li to skutečný člověk), se pohybuje na hranici idiocie a srovnání zdejších kritiků s ním(i když anonymně) Tě není hodno. Drtivá většina zdejší kritiky není vedena ničím jiným, než touhou po ještě lepší Slavii.
      Také chápu, že jednomu přijde líto neotištění článků, ale vím, že rozhodnutí je nezpochybnitelné právo redakce.
      Tak promiň mi mé upřímné poznámky a přeji Ti krásné Vánoce.
      Slaviesta

      • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 18.12.2025 18:11 |  
        10 0

        Vážený Slaviesto,
        děkuji za Váš názor a respektuji jej.
        Jen pro doplnění Vám chci sdělit, že nejsem žádný VIP.
        Pozvání pana Tvrdíka bylo i pro mne překvapením, protože v den zápasu LM by mě to to ani ve snu nenapadlo.
        Při setkání mi bylo krom jiného poděkováno za to, že na SN přispívám pravidelně již 25 let a také, jak už jsem zmínil výše, důvodem byly mé sedmdesáté narozeniny.
        Takže jsem stále řadovým fanouškem a to bez nějakých privilegií a ani se necítím být nějakým "insajderem".
        Dále se mýlíš i v tom, že neumím být kritický i vůči panu Tvrdíkovi. Myslím, že jsme si při našem povídání i některé názory řekli a u některých mých oponencí pan Tvrdík svůj názor korigoval.
        Líto neotištěných článků mi sice je, ale více je mi líto a mrzí mě, že mi to nikdo oficiálně nesdělil. Rozhodnutí jsem respektoval, ale odůvodnění by mělo být součástí.
        Vážím si Tvé upřímnosti a také přeji krásné vánoční svátky, hodně zdraví a pohodu po celý příští rok.
        S úctou
        Sokrates55


        Komentář byl uživatelem upraven (18.12.2025 18:13) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

          SLAVIESTA     před měsícem 18.12.2025 19:10 |  
          7 3

          Tak Sokrate díky za odpověď, myslím, že není potřeba dál nějak rozvíjet naše případné rozdílné názory na dění v klubu, který je pro nás tak důležitý. Přeji nám oběma mnoho úspěchů Slavie v roce 2026.


          Komentář byl uživatelem upraven (18.12.2025 19:12) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      Recak     před měsícem 19.12.2025 15:28 |  
      7 0

      Vážení slávisté, na SN jsem se zaregistroval v srpnu před 20 lety, za tu dobu jsem přičinil svůj komentář 25x (slovy pětadvacetkrát). Aktivní jsem pouze v Tipovačce. S oblibou o sobě říkám, že jsem byl zrozen na sklonku první poloviny minulého století (48). To ale neznamená, že je mi šumák, co je psáno v průběhu sezony i mimo ni na SN. Naopak, jako dlouhodobý permanentkář (poslední 2 a půl sezony platinový) po každém (i venkovním v tv) rád své dojmy ze zápasu srovnávám s hodnoceními tandemu Alanora a Sokrata, kteří se svými příspěvky musí mít spoustu práce a času nad nimi stráveným, než je zveřejní, Vyrůstal jsem ve Vršovicích a jako prvňáčka ve Feiglovce mě táta začal vodit od podzimu 54 do necelý rok otevřeného nového Edenu, ve druhém járu na střední bylo naše místo se spolužáky na "lajně" na ochozu proti hlavní tribuně při mačích např. s Baníkem Hrdlovka, Dukla Tábor, Slavoj Žižkov...až po slavný do 1. ligy postupový zápas se Spartakem Plzeň. A nyní přeskakuji dekády k současnosti, proč jsem sem vstoupil.
      Z poměru 50/6 u palečků v záhlaví u Sokratova příspěvku se dá odvodit, že Sokratovy (ale i např. donfordovy a další) názory nejen mně na SN chybí. Vyvažují totiž ty negativní vyhazovačské, které těmto autorům nikdo nebere.
      A myslím si, že je to generační problém, že nikdo z mých vrstevníků po všech těch dlouholetých zkušenostech nikoho vyhazovat nechce, tím ale neříkám, že konstruktivní kritika není zapotřebí.
      Ať je to ten nebo ten, užijte si všichni hezké a klidné vánoční svátky a v novém roce buďte zdraví a šťastní s naší milovanou Slavií.
      Budu doufat, že to první odnese Barcelona :-) (lupen jsem už zaplatil)
      Recak

  12. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    cvočkař Danda     před měsícem 18.12.2025 12:15 |  
    22 1

    Sokrate,díky za Tvůj vysvětlující komentář.Někdy mi to hlava nebere,ty nenávistné glosy
    Jsem o 3roky starší a Slavii fandím od postupu do 1.ligy.Bydlim na severozápadě Prahy,kde 80procent žijou sralťani.Zažil jsem vzestupy i pády,ale současná Slavie pod p.Tvrdíkem je pro mne jako sen.
    Mnoho štěstí a zdraví Ti přeje Danda cvočkář.Omen Nomen!

    • Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

      rak (přítel SN)     před měsícem 18.12.2025 19:32 |  
      11 0

      Tak vidím, že také žiji v podobné lokalitě, i když si myslím, že s těmi procenty to není až tak špatné, a vidím to podobně. I jako Sokrates, který je tedy zase můj vrstevník, jak také čtu. Už jsem také měl víckrát chuť odtud odejít kvůli převažujícímu negativismu (třeba jsem zjistil, že zápas, který jsem si i relativně užil, byl vlastně od nás strašně hnusný), ale vždycky jsem zatím došel k tomu, že to neudělám. Zcela jistě bych nechtěl odtud odstranit kritiku, to by snad tady skoro ztratilo i smysl. Jiná věc je ale kritizovat sestavu, taktiku, některé kroky, angažování hráčů, způsob hry apod. a nebo globálně nadávat a vyhazovat všechny lidi, kteří se evidentně zasloužili o současný stav Slavie, který je daleko od špatného a tvrdit, že už nemají co Slavii dát, když to podle všech ukazatelů (tedy podle mně) není pravda. Nebo kritizovat kamarádství v týmu Slavie. Snad různé názory se mohou prosazovat mezi přáteli a nemusím nutně cpát do kolektivu napětí, konflikty a rozbroje (vím, že někteří lidé se v tom vyžívají).
      Já třeba jsem kritičtější k našim výkonům v Evropě než majitel a také je to pro mně dost důležité. Nejde jen o výsledky, ale ty parametry a statistiky, podle kterých jsme teď nejhorší ze všech 36 týmů. V defenzívě ne, ale tam zase děláme fatální chyby. Zatím jsem ale nedospěl k tomu, že řešením je někoho vyhazovat. Možná k tomu časem dojdu, nevím. Jinak tedy všem přeji pěkné prožití svátků vánočních.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    kupik     před měsícem 18.12.2025 14:12 |  
    7 0

    Dobrý odpoledne, přátelé
    nevím jak funguje zákulisí v redakci, neznám vazby, nemám žádné kontakty a ani nemám na nikoho telefon.
    Dovolím si však poznamenati, že konstruktivní, věcná a slušná kritika je daleko přínosnější než sebeukájení se nad výtvory nenávisti a zla.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    Jarda 49     před měsícem 18.12.2025 14:38 |  
    23 0

    Dobry den. Jsem moc rad ze jsi zase vidět v diskuzi. Jsem jen o par let starší a užívám si také nynější parádní období Slavie. Jsem nadšený, ze mohu byt na zápasech Slavie v LM i se svým čtrnáctiletým vnukem. A nejen zápasy. Díky naši Slavii jsem mu stihl i ve svém věku ukázat Londýn. A fandění a kulisu kterou jsme společně vytvořili budu mít v hlavě do konce života. Asi stejně jako když jsem sedel s Frantou Veselým při mých šedesatinach na Arsenalu a za stavu 7:0 se z našeho kotle ozývalo skandování VYROVNAT. Kdo nezažil naše vzestupy a pády si asi nemůže vážit naší současnosti.
    Tak tedy Sokrate nejen Tobě, ale všem slavistům na hřišti, kancelářích Slavie i všem fanouškům, které Slavia spojuje přeji krásné a pohodové svátky vánoční a jejich prožití se svými blízkými a se Slavii v srdci.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    kupik     před měsícem 18.12.2025 19:55 |  
    4 0

    Dobrej večer, přátelé
    s velkým zájmem jsem si početl názorovou třenici či výměnu mezi Sokratem a Slaviestou.
    Neznám ani jednoho, rád se podívám na názory obou pánů. Skoro jsem i nedočkav.
    A velice si vážím toho, že byť patrně jsou názorově zcela odlišní, dokázali svoje stanoviska nám sděliti s nadhledem a noblesou.
    Díky.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo

    cvočkař Danda     před měsícem 19.12.2025 06:18 |  
    8 0

    Zdravím Raku,na gymplu na bývalé Velvarské,nyní Evropské jsem byl ve třídě jediný Slávista a hanspaulskou ligu jsem hrál za SPM(Sparta Praha Mičánka) , mého spolužáka a duchovního otce hanspaulskéligi,Jirky Sedláčka.Jen pro zajímavost nultým ročníkem ligy byl velikonoční turnaj Martina Luthera Kinga na jaře r.1968.
    Podstatné je ,že s Tebou ve většině případů souhlasím.
    Asi to bude naším věkem a určitým nadhledem a prožitými léty ústrků a podrazů za vlády
    rudých noků.

  17. Oba nezveřejněné články…

    pehacko     před měsícem 19.12.2025 06:49 |  
    11 3

    Když už se to tak krásně nakousnulo, tak by bylo fajn je tu zveřejnit, ať máme o čem v této okurkové sezoně vesele diskutovat. Dále by to byl krásný opožděný dárek k narozeninám nejmoudřejšího místního barda a k opožděnému přání vše nej, se i ja přidávám!!!