Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Teplice - Slavia 1:2

Slavia vyhrála v Teplicích 2:1, obě branky vstřelil Mojmír Chytil, tu druhou z penalty. Domácí snížili v závěru Kozákem. Slavia jde na čele ligy minimálně prozatím do osmibodového trháku.

Trenér Trpišovský postavil do základní sestavy uzdraveného Ogbua, který nahradil vykartovaného Chaloupka. Místo Jelínka hrál ve středu zálohy Moses a v útoku nebyl k dispozici Chorý, kterého v sestavě nahradil Prekop. Domácí postrádali v sestavě stopera Halinského, který v Teplicích hostuje ze Slavie a nedávno v Edenu prodloužil smlouvu. Úvod zápasu byl bez většího vzruchu před brankami, jen při malé domů Holeše musel Staněk popoběhnout, aby míč neskončil v síti. V 11. minutě měl první tutovou šanci Chytil, který se k míči dostal přes Večerku, zblízka však nastřelil jen nohu brankáře Trmala a sudí Radina pak dopískl hodně sporný faul Chytila na Večerku. V 18. minutě Douděra našel na zadní tyči Chytila, ten se hezky uvolnil, ale obstřel poslal daleko mimo. O chvíli později se ve vápně točil s míčem znovu Chytil, míč mu však sebral Prekop a poslal na Trmala jen velmi slabou střelu. Slavia stupňovala tlak, Provod střílel z hranice vápna a jeho pokus byl zablokován na roh. Po něm hlavičkoval Chytil jen do náruče Trmala. Po sklepnutí Prekopa střílel zase Provod, tentokrát nad bránu. Za další minutu obrana zablokovala Prekopa a Chytil orazítkoval břevno. V 25. minutě se bez cizího zavinění zranil exslávista Takács a musel být střídán. Místo něj přišel na hřiště Jakubko. Ošetřováním a střídáním se tlak Slavie otupil, a tak další zaznamenáníhodná událost nastala v 39. minutě, kdy domácí opět museli pro zranění střídat, ze hřiště odešel Krejčí a nahradil jej Trubač. V nastaveném čase krásně vyslal Moses za obranu Prekopa. Ten chtěl udělat golmanovi kličku, Trmal mu na to ale neskočil, nešel na zem a během vytlačil Prekopa ze střelecké pozice, akce neskončila ani slávistickým rohem. Poločas tak skončil bez branek.

V poločase Slavia nestřídala, domácí poslali do hry Švandu místo Auty. Slavia si udržovala výraznou územní převahu, ale po centru Bořila hlavičkoval tísněný Chytil daleko mimo. Ojedinělou akci Teplic zastavil ve vápně Slavie Ogbu. Z následného autového vhazování slávisté nepochopitelně nepokryli Švandu a ten v tutovce nastřelil jen Zimu, od kterého se odrazil míč nad bránu. Sešívaní odpověděli střelou Prekopa z úhlu, tu vyrazil na bližší tyči Trmal. V 62. minutě vykombinovali slávisté míč od vlastní brankové čáry přes celé hřiště, Moses poslal do křídla Provoda, ten poslal střílený centr do malého vápna, který prošel mezi brankářem a obranou k Chytilovi, který míč usměrnil do odkryté branky - 0:1! Při další akci si Chytil hezky narazil se Zimou a parádně přihrál Provodovi, ten sice nedokázal vystřelit, ale míč se vykulil k Prekopovi, ten se otočil kolem Večerky, který jej jasně poslal rukama k zemi. Sudí Radina odpískal penaltu a tu proměnil svou sedmou brankou v sezóně Chytil - 0:2! Domácí opět zahrozili po autu, Švandu tentokrát nezachytil Bořil a střelu z úhlu hrudí vytlačil na roh Staněk. V 75. minutě zahrávala Slavia roh, míč doletěl k volnému Bořilovi, ten ale z voleje poslal míč velice vysoko. Střídající Nyarko v domácím dresu střílel z 20 metrů vedle. V 86. minutě domácí snížili. Nepovedenou standardku Trubače promáchli Cham s Ogbuem, míč se dostal k Rizničovi, ten přihrál skrz vápno úplně nehlídanému Kozákovi, který snížil na 1:2. O chvíli později Nyarko posadil na zadek Holeše, ale pak místo nahrávky střílel z úhlu a Staněk míč chytil. Zbytek utkání si už slávisté ale pohlídali a po třech ligových remízách v Teplicích v posledních třech sezónách si odvezli do Prahy cenné tři body.

18. kolo - Pátek 05. 12. 2025 18:00

Chance liga, 2025/2026
1 - 2
0 - 0
FK Teplice
FK Teplice

86. Kozák

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

62. Mojmír Chytil
68. Mojmír Chytil (pen)

Komentáře (226)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Teplice - Slavia

    hajnej     před měsícem 05.12.2025 17:00 |  
    4 2

    Do nich!!!

    • Re: Teplice - Slavia

      SLAVIESTA     před měsícem 05.12.2025 17:15 |  
      3 1

      Doufám, že mají formu alespoň jako ty.

  2. Re: Teplice - Slavia

    Kulajs     před měsícem 05.12.2025 17:02 |  
    5 0

    Chorý bohužel marod.

  3. Re: Teplice - Slavia

    Ladislav (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 17:02 |  
    7 0

    SESTAVA: Staněk – Holeš, Ogbu, Zima – Douděra, Moses, Sadílek, Bořil – Chytil, Prekop, Provod

    LAVIČKA: Markovič – Jelínek, Cham, Hashioka, Kušej, Zafeiris, Sanyang, Mbodji, Schranz, Vlček, Zmrzlý

    Tomáš Chorý je nemocný, to není dobrý ... Prostě musí zabrat Prekop, je to dneska vlastně jeho velká šance ...


    Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2025 17:05) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Teplice - Slavia

      martyni (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 17:03 |  
      7 1

      No tak Prekop má výjimečnou šanci nás přesvědčit, nebo aspoň trochu uklidnit.. :).

      • Re: Teplice - Slavia

        Ladislav (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 17:07 |  
        3 0

        Koukám, že máš stejnou myšlenku, jen jsi byl o malinko rychlejší :)

      • Re: Teplice - Slavia

        SLAVIESTA     před měsícem 05.12.2025 17:17 |  
        7 1

        Když Bůh dopustí i Prekop spustí.

  4. Chorý

    Merlinus (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 17:09 |  
    1 0

    Chorý nemocný, to není dobré. Na tom dnešním oraništi bude dobrý hlavičkár potřeba. Navíc pravděpodobně nebude ani na Tottenhamu, na Jablonec to hned po týdnu taky nevypadá (pokud ano, tak po nemoci asi ne v úplně dobré formé). Škoda, taky to mohl ten týden "vydržet" a odmarodit to přes vánoční pauzu.

  5. Re: Teplice - Slavia

    záplata     před měsícem 05.12.2025 17:12 |  
    2 2

    Tak dneska to asi bude jiná písemka než se slaboučkým Slováckem a dva cizinci v základu k tomu.

  6. Re: Teplice - Slavia

    Nosorozec     před měsícem 05.12.2025 17:12 |  
    5 1

    Vyhrajeme 3:1, načne to Chytil a do poločasu konečně protrhne střeleckou smůlu Erik Prekop. Teplice po poločase sníží, ale vzápětí jim třetí úder zasadí David Douděra. Těsně před koncem zápasu přidáme po nádherné kombinaci čtvrtou branku, ale VAR ji odvolá kvůli dvoucentimetrovému ofsajdu.

    • Re: Teplice - Slavia

      Papol     před měsícem 05.12.2025 17:19 |  
      3 1

      Dobrý scénář, kéž by vyšel :-). Já tipuji výhru 2:0

      • Re: Teplice - Slavia

        Nosorozec     před měsícem 05.12.2025 17:23 |  
        3 1

        Poslední ligové zápasy se nám už střelecky daří, což je pozitivní. Zápasy v Teplicích jsou sice tak trochu strašák, do toho tam bude asi špatný terén, ale hráči jsou odpočatí a Teplicím bude chybět Denis Halinský, který jim výborným výkonem v obraně hodně pomohl k výhře na Bohemce.

  7. Re: Teplice - Slavia

    Myšák     před měsícem 05.12.2025 17:14 |  
    2 4

    Ať se práší za kočárem!!!

  8. Re: Teplice - Slavia

    Lord_Edmund     před měsícem 05.12.2025 17:21 |  
    4 0

    ajajajaj...mám trochu obavy. Vzpomínám na jeden zápas v Teplicích , který všem otevřel oči , že Hronek fakt není hráč pro Slavii a Slavia tam ztratila. :-)) Tak snad to s Prekopem bude jiný příběh. My vyhrajeme a Erik ukáže, že to nebyl úplnej provar.

    • Re: Teplice - Slavia

      Kratass97     před měsícem 05.12.2025 17:37 |  
      3 2

      Jo to si pamatuju taky Hronek byl s nohama jak kluk z 5ligy

  9. Re: Teplice - Slavia

    Myšák     před měsícem 05.12.2025 17:27 |  
    1 3

    Ať se práší za kočárem!!!

    • Re: Teplice - Slavia

      SLAVIESTA     před měsícem 05.12.2025 17:30 |  
      3 1

      Myšáku, už se práší, že není vidět na krok.

  10. Re: Teplice - Slavia

    p!erreCORE     před měsícem 05.12.2025 17:28 |  
    1 1

    Tipovačka: 1:3 (1:2) Prekop, Holeš, Chytil

    • Re: Teplice - Slavia

      Myšák     před měsícem 05.12.2025 17:44 |  
      0 1

      Já za to nemůžu, blbne to!

  11. Re: dnešní tip

    zeleznik2     před měsícem 05.12.2025 17:41 |  
    2 0

    No bez Chorého těžké, takže to musí, vzít na sebe Mojmír , vyhrajeme 1:0.

  12. Re: Teplice - Slavia

    urs (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 17:52 |  
    2 1

    Já dal tři k nule, góly Mojma a stopeři :)

  13. Re: Teplice - Slavia

    kostelnivlajka     před měsícem 05.12.2025 17:58 |  
    1 5

    Bude hrát i ten Kante?

    • Re: Teplice - Slavia

      Nosorozec     před měsícem 05.12.2025 18:00 |  
      2 0

      Až na jaře, teď není oficiální přestupový období

  14. Re: Teplice - Slavia

    pehacko     před měsícem 05.12.2025 17:58 |  
    10 0

    To heslo sport bez odpadu je moc hezké vyjádření proti rudé ave chátře!

  15. Re: Teplice - Slavia

    Nosorozec     před měsícem 05.12.2025 18:04 |  
    1 0

    Není tepličákum v těch vánočních svetrech horko? :)

  16. Re: Teplice - Slavia

    cvočkař Danda     před měsícem 05.12.2025 18:05 |  
    2 0

    Pošle někdo funkční stream?

  17. Re: Teplice - Slavia

    Mirda 22     před měsícem 05.12.2025 18:13 |  
    1 2

    Nema nedko strem diky

  18. Re: Teplice - Slavia

    wotlemburg     před měsícem 05.12.2025 18:19 |  
    4 1

    Dnes snad nikdo neumí klopit nohu

  19. Re: Teplice - Slavia

    zeleznik2     před měsícem 05.12.2025 18:31 |  
    1 1

    Zase festival spálených šancí..

  20. Re: Teplice - Slavia

    Morb     před měsícem 05.12.2025 18:33 |  
    3 0

    Se zase hrálo 10 minut zatím.

  21. Re: Teplice - Slavia

    Mirslav     před měsícem 05.12.2025 18:33 |  
    6 11

    Neskutečná holomajzna bída, prostě k nekoukani..nic se nezměnilo pořád dokola..

    • Re: Teplice - Slavia

      velehal     před měsícem 05.12.2025 18:40 |  
      13 2

      Dnes hrajem slusně. Není to technický fotbal, ale o tem my se ani nepokoušíme. Na to, že hrajme v Teplicích, je to ok. Jen to zakončení by mohlo být lepší.

  22. Re: Teplice - Slavia

    Pjotrzmogus     před měsícem 05.12.2025 18:37 |  
    8 1

    Auta je dneska zralej na pěst.

  23. Re: Teplice - Slavia

    PrahaSlavia     před měsícem 05.12.2025 18:42 |  
    3 1

    1. Takacs je fakt smolar, to me mrzi
    2. Bohuzel, za me pokracuje trend, kdy jsme rezignovali na fotbal a hrajeme ve stylu HLAVOU PLATI GOL ZA 2.

  24. Re: Teplice - Slavia

    pehacko     před měsícem 05.12.2025 18:44 |  
    26 3

    Překop je vážně o tři třídy nejhorší hráč na celém hřišti ze všech. To je až výsměch, ten rozdíl…

    • Re: Teplice - Slavia

      velehal     před měsícem 05.12.2025 18:47 |  
      15 2

      To, co udělal teď, bylo naprosto tragické. O poločase dolů.


      Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2025 18:48) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Teplice - Slavia

        pehacko     před měsícem 05.12.2025 18:51 |  
        7 3

        Od něj se všechno odrazí do prdele… to je jako by na hřišti byl jeden hráč z okresního přeboru.

        • Re: Teplice - Slavia

          páček     před měsícem 05.12.2025 18:54 |  
          4 5

          I v okresním přeboru jsou hráči na které momentálně nemá

          • Re: Teplice - Slavia

            jarmik     před měsícem 06.12.2025 07:25 |  
            3 0

            Ne, to nejsou, a jestli si to myslíš, tak jsi hrozně naivní.

    • Re: Teplice - Slavia

      Morb     před měsícem 05.12.2025 18:55 |  
      15 2

      Já nechci bejt zlej, jo, ale myslim si, že kdyby tam Prekop nebyl a nepřekážel u tý šance Chytilovi, tak vedeme 1:0.


      Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2025 18:55) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Teplice - Slavia

        pehacko     před měsícem 05.12.2025 18:59 |  
        7 2

        On nejen že o všechny míče přijde, ale ještě překáží nám… to chce uz talent!

  25. Re: Teplice - Slavia

    Morb     před měsícem 05.12.2025 18:47 |  
    8 1

    Tak tohle jsem ještě neviděl.

    • Re: Teplice - Slavia

      torn     před měsícem 05.12.2025 18:48 |  
      7 0

      Ta nahrávka byla krásná.

  26. Re: Teplice - Slavia

    PepisSk68     před měsícem 05.12.2025 18:47 |  
    16 0

    Tak teď jsem viděl asi už všechno

    • Re: Teplice - Slavia

      Andreas     před měsícem 05.12.2025 18:49 |  
      11 2

      Je to zabiják... šancí

  27. Re: Teplice - Slavia

    indy14     před měsícem 05.12.2025 18:48 |  
    29 2

    Nekdy je potreba si nalit sklenku cisteho vina , Prekop je totalni provar !!!

    • Re: Teplice - Slavia

      PrahaSlavia     před měsícem 05.12.2025 18:51 |  
      16 1

      Provar je, co jsme za nej dali. A docela by me zajimalo, kdo ho sem protlacil z vedeni. Nedava to smysl. Nebo o necem nevime.....a vedet nemame

      • Re: Teplice - Slavia

        Slawek     před měsícem 05.12.2025 23:31 |  
        0 1

        Vždyť jsi to četl: Snový přestup, takový hráč nám prý moc chyběl. A takových a ne zrovna levných hráčů jsme nakoupili víc. Dává to někomu smysl?

  28. Prekop :DDD

    winter (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 18:49 |  
    21 5

    Právě mi připomněl Standu Tecla, který náběhy sám na golmana řešil dost podobně, vzít to na rohový praporek a ani nevystřelit, to uměl taky. Ale Standa nebyl "vysněný" útočník a a nejdražší přestup v rámci ligy...

    • Re: Prekop :DDD

      slavistajiri     před měsícem 05.12.2025 18:53 |  
      11 0

      na standu jsem si také vzpomněl, na ten pocit, když šel sám na bránu a já neměl vůbec žádné emoce, protože jsem věděl, jam to dopadne. Standa by ovšem alespoň vystřelil.

    • Re: Prekop :DDD

      SLAVIESTA     před měsícem 05.12.2025 18:55 |  
      1 3

      Věř mi, taky jsem si vzpomněl na Tecla. Tohle byla jeho klasika. Zatím neplodná, jalová převaha. Tak snad ve druhém poločase se někdo trefí. Na Prekopa to netipuji.

    • Re: Prekop :DDD

      jarmik     před měsícem 06.12.2025 07:29 |  
      2 0

      Jenže Standa byl náš a kanonýr.

      • Re: Prekop :DDD

        martynko     před měsícem 06.12.2025 10:38 |  
        1 0

        Kanonyr moc ne. Pet zapasu se kopal za usi a pak dal doma hattrik v zapase 5:0 ja nevim s Pardubkama. Takze statisticky mel slusnych pul golu na zapas:) JiT si ho cenil a pravidelne stavel kvuli jeho jinym prednostem.

  29. Re: Teplice - Slavia

    cheero     před měsícem 05.12.2025 18:53 |  
    15 0

    Tohle nechápu. Prekop měl čas na to změnit směr pohybu, ale on jde furt do strany. Sem zvědav na druhou půlku a doufám, že kluci zapnou na plný koule.

  30. Prekop

    Kratass97     před měsícem 05.12.2025 18:53 |  
    20 3

    Prekop je proste pruser v tolika letech má přijít opravdu kvalita aby v tolika letech jsme tu z nej kvetli je sileny… nema nic techniku nic absolutně je to smutny co jsme přivedli … a jeste ty kecy hak je rovnou do zakladu…

  31. Prekop

    Carlos1     před měsícem 05.12.2025 18:53 |  
    12 0

    Jako nabehnul za obranu pekne,o tom zadna,ale provedeni zalostny, ze z toho nebyl ani roh, to je jen smutna tresinka na dortu.

    • Re: Prekop

      slavistajiri     před měsícem 05.12.2025 18:55 |  
      6 0

      o provedení se snad ani nedá mluvit

  32. Re: Teplice - Slavia

    Tonda     před měsícem 05.12.2025 18:54 |  
    7 3

    Erik Nekop... bohuzel

  33. Re: Teplice - Slavia

    Radovan62 (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 18:54 |  
    3 11

    Co se to s naší Slávii děje

  34. Re: Teplice - Slavia

    mart83     před měsícem 05.12.2025 18:54 |  
    19 2

    Smůla že nám zrovna dnes vypadl Chorý, být na hřišti místo Prekopa tak věřím že to tam z nějakého toho závaru prorval. A jinak teda Prekop opravdu špatný, to jak vyřešil ten nájezd snad radši nekomentuju, přitom ta přihrávka byla dokonalá. Achjo :/

  35. Tvrdik

    Kratass97     před měsícem 05.12.2025 18:54 |  
    18 3

    Co prohlásil Tvrdik ze he rovnou do zakladu Prekop mel to od realizaku tyhle kecy nebo si to fakt sam myslel ?? Tady si přiznejme ze tohle je fakt pruser

  36. Re: Teplice - Slavia

    ervin     před měsícem 05.12.2025 18:54 |  
    10 2

    Není to žádná hitparáda, obrana ok ale dopředu chybí Chorý, pracovitost zálohy nelze upřít, Chytil daleko lepší Prekopa pro kterého ani hodnocení nemám. Snad to tam alespoň jednou padne.


    Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2025 18:55) . Zobrazit původní komentář

  37. Re: Teplice - Slavia

    bbslavia     před měsícem 05.12.2025 18:55 |  
    19 8

    Prekop se díval celou dobu na míč, ne na branku. Kdo zrealizoval tento fantastický obchod pro Baník, ten by měl nahradit vzniklou škodu. Kdo Tvrdíkovi nakukal, že je to útočník do základu, by měl padat ze Slávie.

    • Re: Teplice - Slavia

      Mates204     před měsícem 05.12.2025 19:10 |  
      3 0

      Takže Trpiš ven?

    • Re: Teplice - Slavia

      SLAVIESTA     před měsícem 05.12.2025 20:09 |  
      3 1

      Rád bych mu aspoň přiznal - desítka po faulu na něj. Bez ní dnes žádná výhra.

  38. Prekop

    PepisSk68     před měsícem 05.12.2025 18:56 |  
    9 7

    Nešlo by Prekopa rovnou z Teplic posadit na vlak a odvést zpátky do Ostravy? Pak můžeme dělat že se nic nestalo, že tu nikdy nebyl a je klid.

    • Re: Prekop

      Lord_Edmund     před měsícem 05.12.2025 19:02 |  
      2 0

      nj, ale pošlou nám oni Planku a KrČiho ? :-)) Nemyslím si.

  39. Re: první poločas

    zeleznik2     před měsícem 05.12.2025 18:57 |  
    6 1

    Určitě náš nejlepší výkon v Teplicích za poslední dobu. Bohužel namísto pohodového vedení dva či tři nula, zase zmar v koncovce. Nezbývá než doufat v lepší druhý poločas.

  40. Re: Teplice - Slavia

    pehacko     před měsícem 05.12.2025 18:57 |  
    24 5

    Nechápu, ze něco tak strašně nefotbalového zabere místo mladým… Pikolon by byl stokrát lepší, než ta předražena rozvrzaná trampolína co se od ni vsechno odrazí do riti.

  41. Prekop

    WarszawskiMuranow     před měsícem 05.12.2025 18:57 |  
    5 10

    A mě se Erik líbí ve dvojici s Chýťou jsou to bojovníci tak jak chce Jindra. Akci zdrbal jako žáček ale snad dneska jeden z nich rozhodne. Po prvním poločase v Teplicích se.nemusime bát nikoho -:))


    Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2025 18:58) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Prekop

      SLAVIESTA     před měsícem 05.12.2025 18:58 |  
      6 7

      Promiň, strašlivej kec.

      • Re: Prekop

        obiwan     před měsícem 06.12.2025 08:17 |  
        2 0

        To uzrálo:-)

  42. Re: Teplice - Slavia

    IJS     před měsícem 05.12.2025 18:57 |  
    6 1

    Ach jo, to je zase fotbal. Tentokrát mám na mysli v provedení Teplic. Zdržování za účasti rozhodčího při jakékoliv příležitosti. Fauly, auty odkopy. Jestli se hrálo 20 minut? Nevím, co s tím teď Jindra udělá, protože Slavia nehraje zas tak špatně, ale úplně jalově a navíc Teplice stále hrozí. Hodně to připomíná loňský zápas, aj s tím rozdílem, že jsme dnes nastoupili v nejsilnější možné sestavě. Bohužel to dnes vidím na 0:0.

    • Re: Teplice - Slavia

      Morb     před měsícem 05.12.2025 18:59 |  
      3 2

      Hlavně tam bylo snad 70 autů. Pak pooomalu pro míč, postoupit po čáře, rozhodční vrací, háže se po lajně, další aut. Strašný.

  43. Re: Teplice - Slavia

    denydzlSKS     před měsícem 05.12.2025 19:00 |  
    4 1

    Jako vzhledem k tomu, ze druhy polocasy mivame lepsi, tak asi obstojný.
    Vyčnívá Prekop no..achjo!

  44. Re: Teplice - Slavia

    záplata     před měsícem 05.12.2025 19:00 |  
    4 9

    Kdybych byl fanoušek fotbalu bez klubové příslušnosti, tak už jsem to dávno vypnul, na tohle se můžou dívat jenom slávisti a tepličáci, fotbal už jsem i viděl ale to byl jinej sport, tady není z fotbalu ale lautr nic.
    Jo, to se nám to hraje Copacabana, když nám půjčujou Slovácko.

  45. Re: Teplice - Slavia

    Pjotrzmogus     před měsícem 05.12.2025 19:01 |  
    4 13

    Nádherná individuální akce Lorda Prekopa. Génius. Chtěl Trmala ušetřit potupy a sportovně to zahodil, aby mu dal hřejivý pocit. On si může dělat co chce. Legenda.

    • Re: Teplice - Slavia

      wimpy     před měsícem 05.12.2025 19:04 |  
      6 3

      Ale aspoň se do té šance dostane. Naložil s ní tedy hrůzostrašně.

      • Re: Teplice - Slavia

        Pjotrzmogus     před měsícem 05.12.2025 19:06 |  
        4 8

        Hrůzostrašně? Tys ten komentář výše nečetl? Bylo to rozhodnutí Lorda a je na nás, abychom ho respektovali.

        • Re: Teplice - Slavia

          obiwan     před měsícem 06.12.2025 08:16 |  
          5 0

          Co musí člověk brát, aby psal takový kydy...

  46. Re: Teplice - Slavia

    SLAVIESTA     před měsícem 05.12.2025 19:04 |  
    7 11

    S čím jsou tady některý lidi spokojený je k neuvěření. Bůh nás ochraňuj v úterý. Tohle je minimálně zase na 3:0. Pokud Staněk 3 góly chytí.

  47. Re: Teplice - Slavia

    cheero     před měsícem 05.12.2025 19:06 |  
    3 0

    Chci věřit, že druhou část budem ve všem lepší a efektivnější. Prostě musíme.

  48. Re: Teplice - Slavia

    cheero     před měsícem 05.12.2025 19:11 |  
    3 1

    Hmm. Tak sem se spletl. Zatím teda jalovice. Chce to zrychlit a bejt o dost přesnější.

  49. Re: Teplice - Slavia

    cheero     před měsícem 05.12.2025 19:17 |  
    3 1

    Jindro oziv to kurvaaaaa

  50. Re: Teplice - Slavia

    Pantagruel     před měsícem 05.12.2025 19:18 |  
    1 4

    Jako ke koukání to teda fakt není. Jen s velkou dávkou masochismu to dávám...

  51. Teplice - Slavia

    lordzach     před měsícem 05.12.2025 19:18 |  
    5 1

    Bořa dolu bohužel nestíhá

  52. Re: Teplice - Slavia

    Kortes     před měsícem 05.12.2025 19:18 |  
    4 0

    Chce to sakra oživit…

    • Re: Teplice - Slavia

      ervin     před měsícem 05.12.2025 19:21 |  
      3 1

      Střídáme zásadně až po 60 min.

  53. Slávia

    páček     před měsícem 05.12.2025 19:18 |  
    2 5

    Bože na to se nedá koukat

  54. Bořil střídat

    jenusp     před měsícem 05.12.2025 19:19 |  
    7 3

    Béřa nestíhá ani v lize, sice je to krajan,ale bohužel je nejvíc vidět ve strkanicích a nestíhá už ani v lize

    • Re: Bořil střídat

      Pjotrzmogus     před měsícem 05.12.2025 19:24 |  
      1 4

      Stíhal by, kdyby nemusel tolik být ve sprintu na wingbeku. Nabízí se taková Lahmovina pod Guardiolou, že by hrál DM.

  55. Re: Teplice - Slavia

    cheero     před měsícem 05.12.2025 19:20 |  
    1 5

    My normálně chrapem.

  56. Re: Teplice - Slavia

    Pjotrzmogus     před měsícem 05.12.2025 19:22 |  
    2 17

    No ty vole... nás v kombinační hře školí i posraný Teplice, to je fakt šílený. Béřa je totálně mimo. Zleva není vůbec nic. A vlastně ani zprava, což Teplice po první půli dne otevřených dveří zavřely. Strašný.

  57. Re: Teplice - Slavia

    velehal     před měsícem 05.12.2025 19:24 |  
    11 0

    Chytil si ho opravdu zaslouží.

  58. Re: Teplice - Slavia

    Qope     před měsícem 05.12.2025 19:24 |  
    8 1

    Krasna akce, nádherně vyřešený protiútok!

  59. Re: Teplice - Slavia

    cheero     před měsícem 05.12.2025 19:24 |  
    6 0

    Uff.... Joooii.

  60. Re: Teplice - Slavia

    torn     před měsícem 05.12.2025 19:24 |  
    13 0

    Chytil!
    Celou hru hrál dobře.

    • Re: Teplice - Slavia

      soze     před měsícem 05.12.2025 19:25 |  
      7 0

      Moj-ma!!!

  61. Re: Teplice - Slavia

    George (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 19:24 |  
    7 1

    Jak jednoduché....

  62. Re: Teplice - Slavia

    Morb     před měsícem 05.12.2025 19:25 |  
    9 0

    Zaplať pánbůh za Mojmíra! Ale celá akce byla pěkná, protože byla v rychlosti na pár doteků.

  63. Re: Teplice - Slavia

    Nosorozec     před měsícem 05.12.2025 19:25 |  
    3 1

    Hlavně to udržet!

  64. Re: Teplice - Slavia

    ervin     před měsícem 05.12.2025 19:26 |  
    14 0

    Takhle má vypadat rychlý protiútok toto bylo na jedničku z hvězdičkou!

  65. Re: Teplice - Slavia

    Andreas     před měsícem 05.12.2025 19:28 |  
    9 0

    hezky Lionel Prekop

  66. Re: Teplice - Slavia

    George (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 19:29 |  
    15 0

    A pak že je Prekop k ničemu, krásně vybojoval penaltu

  67. Re: Teplice - Slavia

    Qope     před měsícem 05.12.2025 19:29 |  
    12 1

    A zase krásná akce, z ktery je penalta, ale celý ten rozjezd, jak jsme se do vápna dostali, to bylo ukázkové. A navic Mojma gol!!!!

  68. Re: Teplice - Slavia

    Nosorozec     před měsícem 05.12.2025 19:30 |  
    5 1

    Střílí: Chytil
    Trmal: Nechytil

  69. Re: Teplice - Slavia

    cheero     před měsícem 05.12.2025 19:30 |  
    5 1

    Joooo. Tak trochu si to Překop vypigloval

  70. Re: Teplice - Slavia

    Pjotrzmogus     před měsícem 05.12.2025 19:30 |  
    2 29

    Génius Lorda Prekopa se opět ukázal. Všichni jsme věděli, že dnes rozhodne. Rozdává radost na všechny strany, persona sezóny. Nejde ho nemilovat.

    • Re: Teplice - Slavia

      Qope     před měsícem 05.12.2025 19:34 |  
      14 1

      Bez se projít, nebo vzteky dneska neusneš. Vypadá to, že z výsledku mít radost nebudeš...

    • Re: Teplice - Slavia

      rakusan     před měsícem 05.12.2025 19:57 |  
      13 0

      To máš pravdu, že rozhodl. Zařídil vítězný gól.

  71. Teplice - Slavia

    lordzach     před měsícem 05.12.2025 19:35 |  
    6 3

    opět Bořa zase vypustil

  72. Re: Teplice - Slavia

    cheero     před měsícem 05.12.2025 19:47 |  
    5 0

    Zak teď je to slusnej bordel

    • Re: Teplice - Slavia

      cheero     před měsícem 05.12.2025 19:48 |  
      3 1

      Uspokojeni. Tohle mi sere

  73. Re: Teplice - Slavia

    Nosorozec     před měsícem 05.12.2025 19:48 |  
    2 0

    Teď to bude perný závěr.

  74. a

    ervin     před měsícem 05.12.2025 19:49 |  
    3 1

    V klidu to nebude.

  75. Re: Teplice - Slavia

    Nosorozec     před měsícem 05.12.2025 19:49 |  
    10 0

    Staňkovi to kaliště ve vápně nezávidím, na tom se strašně nepříjemně chytá.

    • Re: Teplice - Slavia

      Vejrikus     před měsícem 06.12.2025 08:34 |  
      1 0

      Tomu se říká vyšlapané malé vápno :)))

  76. Re: Teplice - Slavia

    cheero     před měsícem 05.12.2025 19:50 |  
    5 0

    Irenko řekni mi proč?!

  77. Re: Teplice - Slavia

    Pjotrzmogus     před měsícem 05.12.2025 19:54 |  
    2 36

    Tvl, my proti Teplákům betonujeme, místo abychom to dohráli v klidu na jejich polovině. Z evropského fotbalu k české holomajzně. To je fakt neskutečný, jak jsme se nechali zastrašit. Kdokoli má v tuhle chvíli pocit, že máme titul na lopatě, ho má chybně. Moc se těším na Tottenham.

    • Re: Teplice - Slavia

      wotlemburg     před měsícem 05.12.2025 19:57 |  
      16 1

      Tys nám tu dneska chyběl.

    • Re: Teplice - Slavia

      El Greco     před měsícem 05.12.2025 20:06 |  
      21 1

      Jak moc musí bejt v prdeli člověk, kterej tráví čas tím, že předstírá, že je slávista a přitom si nedokáže odpustit napsat, jak se těší, až nás Tottenham vyškolí, protože vést ligu o minimálně 5 bodů, to umí každej.

  78. Re: Teplice - Slavia

    Nosorozec     před měsícem 05.12.2025 19:55 |  
    6 0

    To nastavení jsme zvládli zkušeně. Zlaté tři body z dneska!

  79. Re: Teplice - Slavia

    cheero     před měsícem 05.12.2025 19:55 |  
    8 0

    Sláva, ale ty komplikace mi berou život. Díky kluci!!

  80. Re: Teplice - Slavia 1:2

    Kratass97     před měsícem 05.12.2025 19:58 |  
    4 1

    Cham se více baví s klukama

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      Kratass97     před měsícem 05.12.2025 19:58 |  
      2 1

      Mozna Ogbu promluvil do duše

      • Re: Teplice - Slavia 1:2

        butters     před měsícem 05.12.2025 19:59 |  
        5 0

        Možná mu řekli, že jestli bude zlobit, odnese si ho dnes čert. Ale to by ho vlastně nevyděsilo, on je zvyklý na Krampuse :-)

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      VS     před měsícem 05.12.2025 22:17 |  
      1 0

      Info z kabiny?, nebo odhad ze záběrů z tv?tam to totiž od Ogbua nevypadalo tak přátelsky... Přijde mi že např. Doudera ho vyloženě (dle tv záběrů) nemůže vystát

  81. OK

    necich     před měsícem 05.12.2025 19:58 |  
    5 2

    Paráda, ještě dvě výhry a pak zasloužené Vánoce. :) Možná v Anglii by stačila plichta..

    • Re: OK

      SLAVIESTA     před měsícem 05.12.2025 20:10 |  
      2 1

      Spolehni se, ta je ložená.

    • Re: OK

      Ladislav (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 21:04 |  
      3 0

      Mohli by nás v úterý trošku podcenit, doufejme, lidi si všeobecně myslí, že Arsenal u nás v pohodě vyhrál a přitom se poločas klepali jak osika ... Navíc kohouti hrají až zítra, to je malá výhoda, ale mám obavu ze sudích, jak sleduju Tottenham dlouhodobě, třeba ten zářez Bayernu na Tottenhamu v LM, to byla síla ...

  82. Re: Teplice - Slavia 1:2

    Nosorozec     před měsícem 05.12.2025 19:58 |  
    2 0

    Zdálo se mi to jenom, nebo se tam po konci zápasu hádali Ogbu s Chamem a Jindra je musel uklidňovat?

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      Andreas     před měsícem 05.12.2025 20:00 |  
      3 1

      Přišlo mi, že mu jen něco vysvětlujou

      • Re: Teplice - Slavia 1:2

        Ladislav (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 20:52 |  
        4 0

        Jo jo, Cham tam občas takticky plaval, něco jako Mbodji s Bodo ... Asi potřebuje víc času, aby si to všechno osvojil a dostal to do "krve" ...

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      obiwan     před měsícem 05.12.2025 20:19 |  
      4 0

      Mně se zdálo, že mu vysvětlovali něco, ohledně taktiky, připadalo mi, že to bylo k tomu gólu Teplic, kde si tam s Ogbuem prekazelii na vapne...

  83. Re: Teplice - Slavia

    Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 19:59 |  
    7 0

    No jo, dobrý. Škoda toho gólu, mohlo to bejt úplně v klidu.

    • Re: Teplice - Slavia

      Ladislav (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 20:46 |  
      3 0

      No jo, povídej mi o tom, když mám v Tipovačce 0-2 :)

      • Re: Teplice - Slavia

        Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 21:17 |  
        2 0

        No já právě taky. Letím v pořadí vzhůru a ten gól mě trošku přibrzdil. :-)

        • Re: Teplice - Slavia

          Ladislav (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 23:05 |  
          1 0

          A letíš vzhůru jako Ikaros anebo Daidalos ?

      • Re: Teplice - Slavia

        Myšák     před měsícem 06.12.2025 16:14 |  
        2 0

        Já to samý!

  84. Re: Teplice - Slavia 1:2

    Qope     před měsícem 05.12.2025 20:00 |  
    21 1

    Po 4 letech v Teplicích za tři body. Důležité vítězství na těžkém terénu. Jo, hezky začátek víkendu ...

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      hajnej     před měsícem 05.12.2025 20:05 |  
      10 0

      Přesně, zítra budem bez nervů v klidu sledovat ztráty našich konkurentů. Očekávám radostnou sobotu.

  85. Re: Teplice - Slavia 1:2

    George (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 20:02 |  
    19 2

    Těžký zápas, skoro každý tu mluví o Teplicích, jako by to byl nějaký slabý tým, ale tak to není...Zdeno tam odvádí krásnou práci...zlatý 3 body z těžkého hřiště, série prolomena, zítra doufám vyhraje Sigma a bude to krásný víkend.

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      Ladislav (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 20:45 |  
      7 0

      Tak ona i remíza je v tříbodovém systému velká ztráta, ale výhra Sigmy je samozřejmě lepší ...

  86. Re: Teplice - Slavia 1:2

    zeleznik2     před měsícem 05.12.2025 20:02 |  
    21 3

    Zkomplikovat pohodový zápas, umíme asi jen my, v prvním v poločase šancemi a v závěru zbytečným gólem. Ale prokletí Teplického stadionu zlomeno, Mojmír konečně snad chytil formu a tři body do tabulky. A navíc v Bubenči momentálně hlásí -8!! Hezký večer všem.

  87. Re: Teplice - Slavia 1:2

    butters     před měsícem 05.12.2025 20:03 |  
    31 1

    Před zápasem jsem si říkal, že bych bod akceptoval, jsou to Teplice, neoblíbený soupeř, zvlášť v tomto ročním období. V poločase jsem si říkal, že to asi bod bude, ale je to škoda, protože na ně dnes máme, jen finální fáze je taková "divná". Takže po zápase absolutní spokojenost, i přes ty nervy v závěru. Hru teď neřeším, v prosinci to bude hlavně o morálu.

    Vzhledem k tomu, že dnes v Teplicích vyhráli hosté, měli by zítra v Olomouci vyhrát domácí, aby byl vesmír v rovnováze.

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      coogee     před měsícem 05.12.2025 20:59 |  
      12 0

      Mně úplně postačí, když zítra Sigma neprohraje, čemuž věřím.

  88. Re: Teplice - Slavia 1:2

    urs (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 20:04 |  
    13 1

    Tyvado to zas byl nervy drásající závěr, za mě dost zbytečně. Ti střídající tomu moc šťávu nedodali, spíš jen vyklusávali a to je malounko teda. Jak se chceš prát o fleka v základu, když si hraješ piánko, tomu moc nerozumim. Asi nejsem dost profik. Dnes Provod opět zaslouží absolutorium, snad jedinej ještě s Chytilem, kterýmu to taky lepilo. Zlatý tři body.

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      Vhoo (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 20:13 |  
      5 4

      Když jsem viděl že tam jde cham začal jsem mít strach.

  89. Re: Teplice - Slavia

    mig52     před měsícem 05.12.2025 20:04 |  
    16 2

    Paráda, ku*wa, paráda!!!! Víc netřeba psát, bude se skvěle spát.

    • Re: Teplice - Slavia

      Ladislav (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 20:41 |  
      4 0

      Chlape, já mám skoro větší radost z tebe, než z té výhry ... No, řekněme stejnou ... Navíc koukám, že tam máš na konci verš :)


      Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2025 20:41) . Zobrazit původní komentář

  90. Re: Teplice - Slavia 1:2

    mirda     před měsícem 05.12.2025 20:17 |  
    7 17

    S každým příchodem Kušeje na hřiště hrajeme o deseti.

  91. Re: Teplice - Slavia

    Leksel     před měsícem 05.12.2025 20:18 |  
    10 0

    3 body vezeme, ale uff, v klidu jsem zejména v závěru teda nebyl, mohlo to skončit i jinak, ale to naštěstí už za námi.

    • Re: Teplice - Slavia

      Ladislav (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 20:38 |  
      4 0

      Na to se za pár dní zapomene, důležité jsou ty tři body ...

      • Re: Teplice - Slavia

        Leksel     před měsícem 05.12.2025 20:40 |  
        4 0

        To je jasný! :-)

  92. Re: Teplice - Slavia 1:2

    Lunaris     před měsícem 05.12.2025 20:30 |  
    11 1

    Ne tři remízy v řadě, ale to je jedno. Skvělá výhra i přes zbytečné drama v závěru. sparta bude pod tlakem

  93. Re: Teplice - Slavia 1:2

    vlk30 (přítel SN)     před měsícem 05.12.2025 20:35 |  
    14 3

    Strašně důležitý tři body z půdy neoblíbeného soupeře,Mojma výborny moc mu to přeji,vzadu škoda té situace z ktere jsme dostali gól.Prekop u toho doufám, že jeho čas by mohl ještě přijít.Ted ještě udělat jablka v posledním kole, popravdě nějaký anglani jsou mě celkem ukradený,ale všem fans přeji pěkný výlet.

  94. Re: Teplice - Slavia 1:2

    yuta_watase01     před měsícem 05.12.2025 20:36 |  
    27 0

    Důležité, velmi důležité 3 body !!! :)
    Můžou být rozhodujicí v boji o titul a do jarní fáze, myslím si, že Sparta zítra v Olomouci nevyhraje !

    Neřeším až tak výkon --- každopádně Chytil velmi dobrý, má zase ten svůj drajv, zalepí spoustu míčů, je hodně gólový. Prekopa nechci jen hanit. Někdy vypadá jako ultrakopyto a řeší situace hrozně, ale vybojoval penaltu a měl tam i pár hezkých momentů.

    Střed zálohy ok a zejména Holeš, to je jistota. Ten nám moc chyběl ))) Pořád borec.
    Naopak Béřa trošku nestíhal.
    Trošku smutné, že doleva máme hráče Zmrzlý, Mbodji, Sanyang a stejně to lepíme veteránem Bořilem, který si odehraje svoje, ale minimálně pohybově už je to prostě slabší a dnes to bylo vidět. Zkušenostmi se vše nahradit nedá. Ta levá strana je problém, navíc se dnes přivedl Kanté, bylo by dobré, aby se tam někdo chytil a konečně jsme získali nějakou jistotu na kraj.

    Cham se mi zdál dneska takový nabuzenější a trošku víc vtáhlý do hry. Možná že s ním kluci fakt měli nějaký pohovor. I za těch pár minut bylo vidět, že když dostane míč, je to pan fotbalista. Otázka, jaký bude jeho další vývoj, jestli on sám chce. Pokud ano, dal bych mu šanci v zimní přípravě, odchází Zafeiris, přece jen by nám na jaře mohl dost pomoci. Moc tomu nevěřím, ale třeba se ještě vzpamatuje, s míčem je moc šikovný.

    Takže já jsem velmi spokojený, konečně v Teplicích za 3 body )))

  95. Re: Teplice - Slavia 1:2

    Edenjejenjeden     před měsícem 05.12.2025 20:41 |  
    13 2

    Škoda toho závěru , jinak to byl velmi slušnej výkon, jeden z nejlepších v Teplicích za poslední roky. Ale střídající hráči tentokrát vůbec nepomohli, a závěr byl zbytečně nervozní.
    Naštěstí máme krále Mojmíra :-))).
    Ale vzhledem k tomu že v Teplicích se nikomu nehraje dobře , navíc na takovým terénu ,tak já jsem se třemi body maximálně spokojen.
    A pokud by zítra Sigma Sigma odpady .....:-)


    Komentář byl uživatelem upraven (05.12.2025 20:42) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      Edenjejenjeden     před měsícem 05.12.2025 20:43 |  
      4 2

      ...Sigma obrala odpady ...pardon

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      Qope     před měsícem 05.12.2025 21:02 |  
      3 1

      Velice tematicky komentar od tebe, kdyz na 18. kolo fotbalové ligy je zvolené tema "Sport bez odpadu" ... :-D

      • Re: Teplice - Slavia 1:2

        Edenjejenjeden     před měsícem 05.12.2025 21:08 |  
        9 2

        "Sport bez odpadu"...to potom sralta nemůže hrát :-)))

  96. Konečně výhra.

    silikat     před měsícem 05.12.2025 20:57 |  
    5 0

    Tak jsme to konečně prokopli v Teplicích.První gól padl po nádherné kombinační akci,kterých bych rád viděl v zápase víc.Naše záloha se mi zdá stavěná na Teplice zbytečně příliš defenzivně,ale byly evidentně obavy.V úterý to bude ale sakra zapotřebí.

  97. Re: Teplice - Slavia 1:2

    denydzlSKS     před měsícem 05.12.2025 21:04 |  
    18 1

    Jako krásnej zápas to nebyl, podruhý si ho nepustim, ale mně to jako špatný zápas/výkon nepřišlo. Řekl bych, že ta snaha hrát trochu vic do nohy, jako uz doma se Slováckem, tam byla. Tepličtí toho měli minimum(nicmene gól nám dali!) a my si šance taky vytvářeli.
    I ten Prekop v druhý půli hrál obstojně.
    Nejvic se mi asi líbili Chytil, Provod a Moses.
    Důležitý body!

    Negativa:
    - závěr bych si představoval víc v klidu(tam to v poslednich peti minutách nesedlo jinak výbornýmu Provodovi)
    - nelíbí se mi po zranění Bořil
    -

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      Slawek     před měsícem 05.12.2025 23:36 |  
      0 4

      Provod?

  98. Re: Teplice - Slavia 1:2

    pf     před měsícem 05.12.2025 21:15 |  
    12 3

    Člověk jednou po letech nevyrazí do Teplic a hned je z toho výhra, která konečně prolomila tu nepříznivou sérii na tom jejich prosincovém oraništi. Asi ten termín bude na Mikuláše muset připadat pravidelněji, abych tam na tribunu nenosil smůlu :) Výkon odpovídal podmínkám, pohledné utkání by na tom terénu tradičně sehrát nedalo, ale ta výhra je zatraceně cenná, poučili jsme se z loňska. Letos byl ten výkon o dost kvalitnější, jen to zbytečné snížení. Skvělý byl Provod, Chytil a líbil se mi i Prekop, penaltu vybojoval skvěle. V Olomouci remízu a bude to pěkná mikulášská nadílka :)

  99. Re: Teplice - Slavia 1:2

    mart83     před měsícem 05.12.2025 21:27 |  
    17 0

    Mám fakt radost, zápasu jsem se bál, ještě když vypadl Chorý... nejspíš mě ovlivňuje to vítězství, ale mně ten zápas tak špatný nepřišel, jak asi tady skoro každému :). Vlastně mě příjemně překvapila nejen naše hra, ale i hra Teplic a terén, čekal jsem to všechno mnohem horší. Naše akce vedoucí ke gólu a k penaltě byly skvělé, jsem strašně rád za Mojmíra, je zpět v té formě co měl kdysi, jak on si dokáže pokrýt balon je fantazie, krásně ho umí i sklepnout, k tomu se rve, bojuje... moc dobrý i Provod, a návrat Holeše (ve formě) výrazně zlepšil naši rozehrávku zezadu, která nám v době "zaskakující obrany" hodně chyběla. Prekop se trápí, zatím si teda pořád myslím že to byl nesmyslný příchod, a ač je mi to líto tak druhým slabým místem sestavy byl Bořil, opravdu už úplně nestíhá :/. S Chamem taky pořád nevím, nejde nevidět že ten fotbal sakra umí, to jak ho poslouchá míč, jak umí přihrát, to v týmu nemáme... ale netuším jestli je ještě šance aby zůstal a nějak zapadl, začlenil se, najel na náš styl. Kdyby se to povedlo tak věřím že by to byla paráda. Každopádně díky moc Slavii za krásný pátek a klidný víkend bez nervů :)

  100. Spokojenost

    Mike     před měsícem 05.12.2025 21:32 |  
    16 0

    Jsem fakt spokojený
    1/ 3 body
    2/ nikdo se nezranil
    3/ Mojmír výborný
    4/ Vykartováváme se po 1 hráči, minule Chaloupek, dnes Sadílek
    5/ minulý rok jsme na konci podzimu mleli z posledního a vyhrávali jsme silou vůle - o gól na Baníku, doma s Libercem, otočka v Olomouci, nebo i prohráli právě v Teplicích. Naopak letos mi připadá, že zápasy v posledních kolech kontrolujeme a fyzicky jsme dobrý.

    • Re: Spokojenost

      standa.e     před měsícem 05.12.2025 21:51 |  
      5 0

      Skoro bych fakt věřil, že je ten náš výkon daný fázovým posunem oproti loňsku (chybějící letní kvalifikace evropských soutěží - fakt to odpovídá těm cca 6 zápasům) - otázkou ale je, zda bychom příště neměli v takové situaci tu přípravu ladit podle toho.
      Ale také možná mohly hrát roli zranění - že se zápasy paradoxně rozdělily díky nim? Těžko říct...

  101. Re: Teplice - Slavia 1:2

    murudivad     před měsícem 05.12.2025 21:33 |  
    16 0

    Mojmír je takový náš švýcarský nůž, umí všechno. Super výkon, potáhl akci po straně, když bylo třeba, udržel spousty balónů v soubojích zády k bráně, střílel góly, ve vápně byl cejtit, prostě univerzál v útoku. Hráč zápasu. Provod také pěkný výkon, stejně tak všichni tři stopeři. Celá akce vedoucí k prvnímu gólu byla ukázková. Dokonce si myslím, že se celkem často o podobnou souhru pokoušíme i v jiných zápasech, ale v drtivé většině to krachne kvůli kvalitě provedení, takže buď přijdeme o balón, nebo to musíme nakopnout.... Dneska nám to vyšlo, ale chtělo by to častěji, samozřejmě.....

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      Kikoriki     před měsícem 05.12.2025 21:36 |  
      11 1

      Minule to taky klaplo

      • Re: Teplice - Slavia 1:2

        murudivad     před měsícem 05.12.2025 21:45 |  
        5 0

        To máš vlastně pravdu. Že by konečně posun v kvalitě hry? Škoda, že zrovna takhle před zimní pauzou. My to takto mám často, když si to konečně sedne, je přestávka...

  102. Re: Teplice - Slavia 1:2

    o5aradecek     před měsícem 05.12.2025 21:38 |  
    28 0

    Díky za 3 body, kluci. Na těžkém terénu a s neoblíbeným soupeřem. Mojmír je borec! Nechci oponovat člověku, co pro Slavii hodně udělal, ale... Pane Tvrdíku, tenhle útočník určitě na Slavii má. :-) Hezký večer všem.

  103. Re: Teplice - Slavia 1:2

    JohnyBeGOOD     před měsícem 05.12.2025 22:08 |  
    9 0

    Hodně důležité 3 body. Zápasy s Teplicemi vyhrávají tituly. Loni jsme dokázali otočit domácí utkání na 2:1 a tento otočený zápas byl jedním s klíčových na podzim.
    Předloni zase Sparta dokázala otočit domácí utkání, když prohrávala 0:1 a hrála v 10.
    Takže věřím, že i letos tohle bude platit. Přičemž jsme si proti nim připsali již plných 6 bodů. Zatímco Sparta je ani doma nedokázala porazit.

  104. Re: Teplice - Slavia 1:2

    sule     před měsícem 05.12.2025 22:26 |  
    13 11

    Po dnešním zápase očekávám, aby sr Jaroslav Tvrdík veřejně omluvil Mojmiru Chytilovi. Asi chci moc.

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      mig52     před měsícem 06.12.2025 06:03 |  
      7 6

      Podívej, já Jaroslavovi tento výrok odpustil. On je dobrý manažer, dovede zajistit Slavii, programy okolo zápasů, hlavně před nimi, díky tomu, že šlápl umaštĕnci Svobodovi na krk, obohatil český fotbal o velké peníze. Za to všechno klobouček. Ale fotbalu prostě moc nerozumí. Já ho vidím jako nadšeného fanouška, a ten by strategická rozhodnutí neměl řešit. Jen podepsat, co stran sportovních věcí dohodnou zainteresovaní.

      • Re: Teplice - Slavia 1:2

        necich     před měsícem 06.12.2025 07:49 |  
        5 3

        Já bych řekl, že pře 10 roky rozuměl fotbalu tak jako většina z nás. Po 10 letech působení jako šéf klubu, který se dostal z totálního dna až na samý vrchol nemůže fotbalu nerozmět. Navíc má kolem sebe skvělé odborníky a pohybuje se mezi odobrníky takže to určitě nasál a pochytil.

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      necich     před měsícem 06.12.2025 07:41 |  
      6 4

      Nebo naopak, JT ho vybudil a díky tomu válí tak jak válí.

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      vlk30 (přítel SN)     před měsícem 06.12.2025 08:39 |  
      8 3

      Byl jsem s ním na besedě a vůbec to tak nebere,tak nepiš hovna a kraviny

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      martynko     před měsícem 06.12.2025 08:54 |  
      2 3

      Mozna prave naopak, zachranil tim mozna Chytilovi karieru v SKS :) Nezapominejme, ze Tvrdik vysel z vrcholny politiky, tam to je predevsim o technologii prosazeni zajmu vlastni strany, kdy do medii mluvis nejak, aby se veci dely nejak:)


      Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2025 12:35) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      Qope     před měsícem 05.12.2025 23:50 |  
      6 1

      Sám říká, že to není pro něj. Že ambici vést reprezentaci nemá. To ho chceš k tomu nutit? A navíc, když se nepostoupí, tak jako myslíš, že to by to jen tak hodil za hlavu? Jen teda nepostoupí a co jako? Zajímavě si to přestavuješ ...

      • Re: Teplice - Slavia 1:2

        Lunaris     před měsícem 06.12.2025 07:40 |  
        3 3

        A kdyby náhodou postoupil, tak ho budou nutit, ať to vezme nastálo...

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      Morb     před měsícem 06.12.2025 11:53 |  
      2 4

      Dělá se z toho velký haló, ale v praxi jde o jeden víkend.

  105. Re: Teplice - Slavia 1:2

    Mimoň     před měsícem 06.12.2025 00:02 |  
    15 2

    Mojmír hráč do nepohody...klobouk dolů! Potřebuje cítit důvěru. A Jindra do repre? Prosím ne...

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      Slávista 51     před měsícem 06.12.2025 00:26 |  
      1 2

      1***!

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      SLAVIESTA     před měsícem 06.12.2025 10:10 |  
      0 2

      Buď v klidu. Do takového rizika Trpišovský nepůjde. To se vsadím.

      • Re: Teplice - Slavia 1:2

        martynko     před měsícem 06.12.2025 10:55 |  
        0 1

        Precti si dnesni rozhovor na idnesu. "Prioritu mam jasne danou, ale deji se nejake veci, ktere se muzou stat. Upřímně jsem se s nikým nebavil v rozehrané sezoně. Můj názor je porad stejny."
        Za me to trochu pusobi, jak kdyby pred sezonou probehla nejaka jednani, např. mezi Trpišem, Tvrdíkem a Trundou, kde nejakou roli hrala varianta Trpiš k repre.

        https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/chance-liga-teplice-slavia-jindrich-trpisovsky-reprezentace.A251205_215839_fotbal_tals

        • Re: Teplice - Slavia 1:2

          SLAVIESTA     před měsícem 06.12.2025 11:22 |  
          3 1

          Tak díky, přečetl jsem si to. Dočetl jsem se - kdyby se stalo něco a já vám neřeknu co, tak udělám něco a já vám neřeknu co. Za to to by se nemusel stydět žádný politik.


          Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2025 11:23) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Teplice - Slavia 1:2

            martynko     před měsícem 06.12.2025 12:32 |  
            0 0

            V tyhle chvili to tak musel rict. Protoze neni vubec vylouceny, ze se u ty repre skrz nejakou dohodu asociace, Tvrdika a Nedveda objevi, i kdyz se 3 roky zaklina, jak ho repre nezajima ani do budoucna.

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      sasky     před měsícem 08.12.2025 08:04 |  
      1 0

      Mojma je super útočník. On má vždycky nějaké drobné období, kdy se mu moc nedaří, ale jinak má super výběr místa a takový ten čuch na góly. A jinak je to podle mě i mistr světa v udržení balónu zády k bráně. A je mu 26 roků a co si pamatuju, tak snad nikdy nebyl nějak zraněný. Má smlouvu (dle TM) ještě na rok a půl, je na čase ho prodloužit.

  106. Re: Teplice - Slavia 1:2

    japhy     před měsícem 06.12.2025 01:06 |  
    11 1

    Já jsem spoko, byl to vlastně pohodovej zápas, kdy jsem už tak po 20 minutách nepochyboval, že jej zvládneme.
    Po roce jsem nás zase viděl naživo a pár věcí se mi jen potvrdilo. Provod je pro nás extrémně důležitej, i když nemusí zářit a semtam se mu něco nepovede. Víceméně se hrálo tam, kde byl on a jeho akční radius je neuvěřitelnej.
    Druhá věc je horší - Béřa. I po návratu po zranění zavíral soupeřovo vápno jak z pozice beka tak i stopera, teď ale jako halv se pohybuje po naprosto minimálním prostoru, míč jen posouvá, levá strana prostě byla naprosto mrtvá. Plus přestává stíhat rychlý otočky dozadu, obě šance po autech měli jeho hráči. I gól Bohemky dával jeho hráč.
    Nebýt jeho, dá se říct, že do prostřídání jsme hráli dozadu naprosto fantasticky. Zase jako zvířata, tam prostě nebyla šance, že by přes někoho z nás přešli, fakt paráda.
    Mojma fenomenální. Kdyby Prekop nezvrzal to sólo, vlastně bych s ním neměl problém. Souboje dobrý, s Mojmou si vyhověli, proč ne? Jen u toho teda nesmím myslet na to, že nás stál víc, než Chorý :)
    Když jsem viděl, jak se hra vyvíjí a že jdou na hřiště Cham se Sanyangem, byl jsem si stopro jistej, že nulu neudržíme. I když v gólu asi namočení nebyli, je prostě vidět, jak jsou s námi nekompatibilní. U Sanyanga jeden neví, kdy něco nerozvážně posere a Cham bez míče se prostě motá jak nudle v bandě.

  107. Re: Teplice - Slavia 1:2

    mig52     před měsícem 06.12.2025 06:18 |  
    7 4

    Velká radost, krásné spaní. Zvládnutý zápas z kategorie, raději škaredĕ vyhrát, než pěkně ztratit. A přitom výkon jde nahoru. Vítězstvím jsme umocnili ztrátu odpadů z minulého kola, to jsem považoval za hodně důležité a navíc je dostali před dneškem pod tlak. Jak mnozí psali. Velká radost za Mojmu, já už se bál, že se výkonnostně nezvedne a on to parádně dokázal. Prekop - uhrál nějaké balóny a hlavně zařídil penaltu z níž padl gól, takže dle mne tím splnil part útočníka.
    Žel, teď se trochu bojím o Bóřu, uvidíme.
    Pohodový víkend, přátelé Slavie.

  108. SLAVIA VYHRÁLA

    Slávista 51     před měsícem 06.12.2025 06:19 |  
    9 4

    dokonce v Teplicích,
    takže tady bude celkem klid -
    není moc na co nadávat, když jsou 3body,
    že !

    • Re: SLAVIA VYHRÁLA

      Hubicka     před měsícem 06.12.2025 07:21 |  
      7 6

      Že tě to baví. Asi takový druh.

      • Re: SLAVIA VYHRÁLA

        Slávista 51     před měsícem 06.12.2025 07:24 |  
        12 4

        Takový druh jsou ti, co se vyrojí při každém sebemenším
        neúspěchu !

  109. Re: Teplice - Slavia 1:2

    Hubicka     před měsícem 06.12.2025 07:02 |  
    7 12

    Bořil prosím jen nehrající kapitán. Vlček sedí oprávněně, Holeš je lepší. Ogbu nemá na Zimu a Chaloupka. Douděra ve druhé půli nebyl vidět. Prekop je průměrný hráč za velkě peníze.
    Výhra nad nechutnými Teplicemi se počítá. Ještě Jablonec za tři body a spokojenost. K Ji.T. nemám výhrady.

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      SLAVIESTA     před měsícem 06.12.2025 10:15 |  
      6 2

      Jen poznámka - Ogbu tři měsíce nehrál. Pokud nebyl zraněný, byl tady za jasnou jedničku. Trochu rychlý soud.

      • Re: Teplice - Slavia 1:2

        Hubicka     před měsícem 06.12.2025 12:34 |  
        1 2

        Ogbu za celý podzim nic moc. Podle mne jaro zkusí a pak. . .
        Snad Camara.

  110. Teplice

    rybarmirek     před měsícem 06.12.2025 07:09 |  
    11 0

    Zdravím, dobré ráno přátelé Slavisti.Po roce v Teplicích konečně radost.Nebudu se rozepisovat k utkání,jen krátce.Podekovani všem hračům za výkon na opravdu těžkém terénu,měl jsem s toho po prvním poločase strach, Teplice na mě působili živě a když Prekop nedal ten nájezd měl jsem obavy,nicméně druhý poločas až na ten závěr zvládnutý dobře.Zatrnulo nám v závěru kdy tam jeden teplicak posadil na zadek Holeše,to mohlo ještě skončit gólem.Krasny výjezd,negativa jen to, že na zápas přišlo málo diváků a po zápase už zavřené stánky s klobásami,tak jsme se občerstvili v Kauflandu.

    • Re: Teplice

      martynko     před měsícem 06.12.2025 10:32 |  
      2 1

      Tady na Severu se holt na sport tolik nechodi. Pritom okolní města jsou blízko, Ústí, Most, Litvínov, vsechno cca 20 km, Litomerice 30 km.Ten lokalni patriotismus tady z historickych duvodu je minimalni, to by musel byt duvod jit se podivat primo na hrace nebo fotbal z nohy na nohu, soubojovy fotbal tolik netáhne. Od toho tu je hokejový Litvinov:)

      • Re: Teplice

        lubi34     před měsícem 06.12.2025 11:16 |  
        2 0

        Zdravím ale za času pana Verbíře a spol lidé chodili takže?

        • Re: Teplice

          martynko     před měsícem 06.12.2025 11:57 |  
          2 1

          Hele s Verbirem, Diveckym a spol. sem to tam nejdriv napsal jako vyjimku, ale pak to smazal. 1.liga byla tehdy cerstva, opravil se stadion, euforie. Ale jak rikam, byla to jen sotva jedna generace hracu, dlouho to netrvalo. Myslim, ze dlouhodobe neni dost penez, provoz celyho klubu do znacny miry tahne AGC, ktery ten klub snad do lonska vlastnilo a to je malo. Prostě na vicemene prumerny cesky fotbal tady lidi z gauce do zimy nevylezou. Ani kdyz prijede prvni v tabulce nasi soubojovy ligy.


          Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2025 12:27) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Teplice

            lubi34     před měsícem 07.12.2025 16:49 |  
            2 0

            Podle mne to šlo do kopru po smrti pana Hrdličky

  111. Re: Teplice - Slavia 1:2

    Ados     před měsícem 06.12.2025 08:05 |  
    19 7

    + důležité 3 body na těžkém terénu
    + Provod, Chytil, Moses
    - Bořil nestíhá a už bych ho raději viděl hrát míň
    - Kušej je neuvěřitelně z formy
    - Prekop je snad ještě horší než Tijani, na Baníku nás musí mít rádi

  112. Re: Teplice - Slavia 1:2

    qwertz0099     před měsícem 06.12.2025 09:26 |  
    12 7

    Ze včerejšího výkonu jsem lehce zklamán. Kluci nenaplnili očekávání na mé skóre 0:7, ale pouhé 1:2. Beru to jako neúctu k mým předpovědím, a to že Mojma řekne, že nepotřebuje 3 góly, ale 3 body mi ještě více zklamalo, protože s tímto přístupem mi nemohou ty tipy vycházet už vůbec. Erika Prekopa radši ani nekomentuju, ten mě ignoruje běžně. Zklamání a negativa převažují, výhra po 3 letech na proradném stadionu nepotěší. ;-)

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      SLAVIESTA     před měsícem 06.12.2025 10:18 |  
      4 6

      Palce dolů - nepochopily Tvůj humor.

  113. Re: Teplice - Slavia 1:2

    Morb     před měsícem 06.12.2025 10:28 |  
    9 1

    Hele, co je s tím Kušejem? Takovej propad formy přece není normální. Někdo někde říkal, že má nějaký osobní problémy. Pokud je to spojený s rodinou, tak nám do toho je samozřejmě prd, ale pokud je to životospráva, tak bychom to mohli vědět.

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      Slávista 51     před měsícem 06.12.2025 10:42 |  
      7 1

      VŠAK ON SE ZASE,
      chytí, jako se to povedlo Chytilovi.

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      Qope     před měsícem 06.12.2025 10:47 |  
      4 1

      Tady je krátké shrnutí z poslední doby, počet zápasu a pak goly.

      2022/2023 FK Mladá Boleslav 16 - 4
      2023/2024 FK Mladá Boleslav 33 - 6
      2024/2025 FK Mladá Boleslav + SK Slavia Praha 32 - 13
      2025/2026 SK Slavia Praha 18 - 4

      Tak nějako statisticky je asi na svém, tady to nevypovídá o nějaké krizi (ač jasně, na place to vypadá mnohdy jinak). Navíc, co jsem se ještě koukal, tak má mít jaro lepší, než podzimní část. Dost to bylo vidět i loni, kdy se mu kupříkladu dost vydařila nadstavbová skupina, kdy dal 6 golů ze svých 13 celkem a to za 4 zápasy. Suma sumárum, on do svého maxima vždy potřebuje sluníčko a teplo, takže jeho čas přijde :-)


      Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2025 10:48) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      martynko     před měsícem 06.12.2025 11:03 |  
      3 0

      Tak nebyl by prvni ani posledni, komu by treba zamotal hlavu presun z regionu do víru velkoměsta s o dva levely větší smlouvou. Ale mančaft ho v tomhle podrží.


      Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2025 11:03) . Zobrazit původní komentář

  114. Re: Teplice - Slavia 1:2

    IJS     před měsícem 06.12.2025 10:50 |  
    5 3

    Výhra z Teplic asi vždy potěší a protože jsem měl z tohoto zápasu obavy, tak mě potěšila hodně. Když bylo jasné, že v sestavě nebudou hráči s nejlepší formou ( Chaloupek a Chorý ), tak to nebyla dobrá zpráva. Ovšem Slavia tentokrát hrála dobře a domácí převážně jen zdržovali. A to celý 1. poločas. Naštěstí se dokázal prosadit Mojma a potom zkušeně proměnil penaltu za faul na Prekopa. Snad se o ní nebude zase týden diskutovat... Zápas už směřoval v výhře a Jindra stáhl najednou lídry defenzivy ( Zima, Moses a Bořil ), což se ukázalo jako chyba a myslím, že mu bylo do konečného hvizdu ouzko. Najednou obrany působila zmatečně. Střídající hráči Cham i Sanyong vůbec nevěděli co hrát a po jejich společné chybě domácí snížili. Cham se namotal do odkopu Ogbua a Sanyong si vůbec nikoho nehlídal. Naštěstí to už potom Provod s Chytilem a Douděrou dohráli na polovině soupeře. Celkově se mi hra Slavie tentokrát docela líbila, už to nebyla jen nekopávaná. Překvapily mě 2 fatální chyby obrany, po kterých mohl hráč Teplic Švanda v pohodě skórovat. Že to nedal je zásluha Staňka i jeho zbrklosti. Ogbu se ještě musí rozehrát - chyboval. Bořil ve defenzivě dobrý, ale už to prostě není wingbek. Prekop spíš dobrý i když tu svoji šanci zazdil. Vasil je totálně z formy a asi čeká na zimní přestávku. Opět se ukázalo, že Cham se do stylu Slavie vůbec nehodí.

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      popin     před měsícem 06.12.2025 11:37 |  
      14 1

      Skoro bych souhlasil až na Bořila - obě gólové šance Švandy jdou jednoznačně za ním, nenechat si při vhazování autu proběhnout protihráče podél lajny, to se učí už v žácích . Při gólu Teplic nechyboval Cham ale Sanyong - na volného hráče vůbec nereagoval a pouze to vyklusal.

      • Re: Teplice - Slavia 1:2

        Qope     před měsícem 06.12.2025 11:47 |  
        1 0

        No, při golu od Teplic bych se asi zeptal takto, viděl jsi Sadílka? Jestli ne, zaměř se na něj, třeba změníš názor, čí to byl hráč ...

      • Re: Teplice - Slavia 1:2

        Kulajs     před měsícem 06.12.2025 12:52 |  
        2 1

        Máš pravdu předsedo, při tom inkasovaném gólu tam za Kozákem vyklusával Sanyang.

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      mig52     před měsícem 06.12.2025 14:53 |  
      3 5

      Jako ok, ale Chama se Sanyongem jsi ocejchoval, ale že to 2x fatálně uteklo Bóřovi, o tom ani slovo? Buďme objektivní!

  115. Re: Teplice - Slavia 1:2

    kostelnivlajka     před měsícem 06.12.2025 11:23 |  
    14 8

    "splnil, co jsme potřebovali" chválit jt překopa....

    Je krásný, že si vše umí hezky líbivě okecat

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      Lunaris     před měsícem 06.12.2025 12:19 |  
      14 6

      Na druhou stranu udělal penaltu, což rozhodlo zápas.

  116. Re: Teplice - Slavia 1:2

    SLAVIESTA     před měsícem 06.12.2025 11:40 |  
    10 4

    Podělí se s Vámi o zjímavost(aspoň pro někoho). Protože pořád brblám, že naše hra má strašidelné množství nepřesností a sklízím kritiku, začal jsem už o sobě pochybovat. I když nemiluji statistiky, včera ve druhém poločase jsem vzal tužku a začal dělat čárky když se nepřesností našeho hráče ocitl míč na nohách soupeře, nebo v autu. Sporné situace jsem vynechal a asi mi jich i několik uteklo pro zaujetí hrou.
    Dostal jsem se na číslo 27, zdůrazňuji za poločas. Dnes to zkusím u Sparty a pak u někoho slabšího. Jsem zvědav co mi vyjde.

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      Lunaris     před měsícem 06.12.2025 12:17 |  
      6 5

      Měl sis ale taky dělat čárky za účelem zjištění, jak rychle a v jakém prostoru míč znovu vybojujeme zpět a pak to porovnat s ostatními. Pak taky kolik se snažíme dát progresivních přihrávek, kolik do strany, kolik zpětných, aby sis udělal lepší obrázek.

      • Re: Teplice - Slavia 1:2

        SLAVIESTA     před měsícem 06.12.2025 12:31 |  
        10 2

        Ano, je to primitivní, ale pokud vím, tak jak mi navrhuješ, nedělá to ani statistika přihrávek. Mně šlo především o ty zbytečné ztráty balonu. Ano s Teplicemi a spol. vybojujeme většinou balon rychle zpět, ale s Arsenalem a spol. už je to už úplně o něčem jiném a každá ztráta pak velmi bolí. Máme-li tolik ztrát se soupeřem kterého meleme, pak se soupeřem, který mele nás, je to ještě mnohem horší.

        • Re: Teplice - Slavia 1:2

          martynko     před měsícem 06.12.2025 12:41 |  
          3 2

          Vidim to stejne. Pro ilustraci, videl jsem kousek zaznamu z kabiny, z prestavky ligovyho zapasu s nekym ze stredu ci spodku tabulky. Housta tam apeloval na hrace "nemaž se s tim, nevymejslej a mrdni nahoru dlouhej balon, kluci se tam o ty beky postaraj, tohle neni Arsenal."


          Komentář byl uživatelem upraven (06.12.2025 12:42) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      martynko     před měsícem 06.12.2025 12:24 |  
      2 1

      27 je za me slusny cislo na nase pomery, cca 1 ztrata za minutu cistyho casu hry, to bych rekl, ze umime vic:))

    • Re: Teplice - Slavia 1:2

      Vejrikus     před měsícem 07.12.2025 22:13 |  
      2 1

      Já jako věčný pozitivista bych trochu kritiky snesl, taky jsem to tam viděl :)., A do toho neustále spolehani na Holese bylo chvílemi utrpny.

  117. Re: Teplice - Slavia 1:2

    carevitchando     před měsícem 06.12.2025 11:50 |  
    3 1

    Já jsem to, bohužel, z pracovních důvodů neviděl a tak jsem rád za tři body. Jdeme do trháku?