Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 8. kolo

Slavia zdolala v atraktivním zápase Karvinou a vzhledem ke včerejší prohře Sparty mohu s potěšením konstatovat, že se vyhoupla na 1. místo tabulky.

Duel s Karvinou přinesl dle očekávání pohledný fotbal. Velký vliv na to měla pochopitelně ofenzivní taktika hostů pod vedením trenéra Hyského, kterému tímto k jeho dosavadnímu působení v lize skládám kompliment (jeho ofenzivní filosofie se mi moc líbí, navíc má i výborné výsledky). Hosté odehráli dobrý zápas, nicméně větší hráčská kvalita byla pochopitelně na naší straně. Už první půle měla skončit vedením Slavie, nicméně po skvěle kopnutém přímém kopu Štormana se šlo do šaten za stavu 1:1.

A když se nám příliš nevyvedl úvod druhé půle, tak se mohlo zdát, že se v Edenu blíží závěrečné drama. Nicméně tak daleko situace nedospěla a ukázalo se, že kouč Trpišovský má kam sáhnout. Nasazení Kušeje s Vorlickým bylo pro hosty zdrcující a druhý jmenovaný dvěma brankami zápas rozhodl. Lukášovi to vzhledem k jeho zdravotním patáliím ze srdce přeji! Dosud totiž prožíval smutný osud obrovského talentu, který ničí neustálé problémy s koleny. Teď se konečně dočkal první dílčí satisfakce ve velkém fotbale. O tom, jestli přijde další, rozhodne hlavně zmíněné zdraví, protože to je u něj alfa omega. Hráč je to jinak vynikající a v ČR až jedinečný (viz dlouholeté obrovské potíže reprezentace s kreativitou). A právě souhra relativně nových slávistických tváří Vorlického s Kušejem (i s dlouholetou stálicí Provodem) ukázala cestu, jakou by se podle mě měla Slavia ubírat. Byla to jasná rozdílová ofenzivní nadstavba na ten zaběhlý funkční rámec poctivého a fyzicky silného týmu, kterému naši trenéři věří.

Závěrem bych chtěl ještě vyzdvihnout skvělou atmosféru, která v sobotu na stadionu panovala! Choreografie byla samozřejmě nádherná a jedinečná, nicméně jsem měl velkou radost i z hlasitého a neustálého fandění, které překonalo již tak vysoký standard v Edenu. Jen tak dál!

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 6 - Při chytání působil jistě, ve 41. minutě velmi dobrým zákrokem vychytal hlavičku Gninga. Za gól nemohl, nicméně mi přijde minimálně jako námět pro diskusi, zda si "svou" stranu nehlídal až příliš vzhledem k místu kopu. Zapadá do toho i pozápasové vyjádření hostů, že trenér branářů Winter radil Štormanovi, ať míří přes zeď, že Staněk je v tomto konzervativní. Co se týče hry nohou, tak je to dlouhodobě od Jindry pouze naprostý průměr, včera v první půli dlouho váhal u jednoho odkopu a měl štěstí, že se od protihráče odrazil míč do zámezí.

Tomáš Holeš - 6 - Už jsem tu zmiňoval, že Holeš ztrácí rychlost, což bylo výrazně vidět v první půli v soubojích s výborným Singhatehem. Nicméně to Tomáš dovede nahradit výborným čtením hry a i během sobotního zápasu se srovnal a nakonec podal dobrý výkon.

David Zima - 6 - Dlouhodobě potvrzuje ligový nadstandard a i když není tak výrazný v soubojích, tak Ogbua zvládne téměř rovnocenně nahradit. A třeba ve vyvážení míče má navrch, viz žlutá karta pro Gninga z 15. minuty.

Štěpán Chaloupek - 6 - Výkon spíš na hranici 5 a 6, byl o něco horší než Zima. Ve 41. minutě se nechal předskočit Gningem a dobrý zákrok musel vystřihnout Staněk. Několik menších chyb, ale v mých očích nakonec více než vynahradil fantastický obranný zákrok ve 49. minutě, kdy nás nejspíš uchránil od inkasované branky na 1:2. Jen mě tedy mrzí, že se Štěpán nepřiznal k rohu... Jednou nebyl daleko od skórování po odraženém míči ve vápně.

Daiki Hashioka - 6 - Dostal první větší šanci a potvrdil, že je z mého pohledu rovnocennou variantu k Douděrovi. Hashioka má výborné nasazení i slušnou kvalitu. Velmi dobře připravil první gól Chytilovi, i když tam bylo i trochu štěstí v podobě teče. Na začátku mohl dostat žlutou kartu za stažení protihráče.

Christos Zafeiris - 6 - Vrátil se do základní sestavy a Slavii to pomohlo. Oproti Sadílkovi, Oscarovi a Mosesovi (ten zase směrem dopředu vyniká v průnicích s míčem na kopačce) je přeci jen kreativnější. Zafeiris podal s Karvinou dobrý výkon, nebyl ani daleko od vstřelené branky, když z úhlu dobře mířil na zadní tyč. Lepší šestka.

Oscar Dorley - 5 - Začal dobře a měl několik dobrých zákroků v těžkých pozicích. Postupem času se ale do situací dostával později a byly z toho nebezpečné fauly okolo vápna, z čehož nakonec vznikl i gól Karviné.

Lukáš Provod - 7 - Už je v plné formě a je opět naším klíčovým hráčem. Byl na začátku akcí před naším prvním a třetím gólem.

Ondřej Zmrzlý - 6 - Z mého pohledu byl Hashioka na druhé straně o něco lepší, ale špatný zápas neodehrál ani Zmrzlý. Na stranách měla Karviná v defenzivě problémy, Ondra si nakonec připsal asistenci na vítězný gól, když míč správně přenechal Vorlickému. Musím ale říct, že příliš nechápu kroky trenérů, kteří na soupisku Ligy mistrů dají Mbodjiho, pak ale neodehraje vůbec nic a my postavíme (již odepsaného?) Zmrzlého, který ve středu nemůže nastoupit.

Erik Prekop - 4 - Po svém diskutovaném přestupu byl zařazen hned do základní sestavy, což se nakonec neukázalo jako šťastný tah. Prekop nejdřív prohrál několik soubojů s Camarou, což ho ovlivnilo . Dál hrál až moc najisto a dozadu. Pár míčů sice udržel, celkově se ale neprosadil. Chyběla i lepší souhra se spoluhráči.

Mojmír Chytil - 7 - Jak mi přišla otevřená kritika Chytila od bosse Tvrdíka přes čáru, tak se nakonec ukazuje jako perfektní psychologický tah. :) Mojmír se do té doby kopal za uši, v Boleslavi a nyní s Karvinou ale působil jako vyměněný a podal výborné výkony. Včera udržel spoustu míčů, byl pořád ve hře. Vstřelil i první branku, když dobře dohrál akci a pak to měl již snadné. Jen tak dál!

Lukáš Vorlický - 9 - Fantazie! O Vorlickém jsem psal už v úvodu, velmi mu sobotní 2 góly přeju! Ale hlavní je, že z jeho skvělého střídání profitovala Slavia. Lukáš ukázal, jak vypadá zakončení, když ho provádí skutečně nadaný fotbalista - stačí umístěná střela k tyči. Doufám, že půjde jen o začátek jeho příběhu a ne o vrchol. Tak ať drží zdraví!

Vasil Kušej - 7 - Je dobře, že jeho zranění z reprezentace nebylo vážné. Kušej naši hru tradičně rozhýbal, jeho milimetrový pas zapříčinil červenou kartu pro soupeře.

David Douděra - 6 - Stejně jako u Kušeje jsem rád, že je hned zpátky na trávníku i Douděra. Hashioka hrál dobře a pro jeho stažení jsem moc důvod neviděl, nicméně Douděra přispěl ke zvládnutému závěru zápasu. Měl i jednu šanci, při které mu ale příliš dlouho trvalo vystřelit.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce. Youssouphovi Mbodjimu blahopřeji k premiéře v nejhezčím dresu!

8. kolo - Sobota 13. 09. 2025 18:00

Chance liga, 2025/2026
3 - 1
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

19. Mojmír Chytil
67. Lukáš Vorlický
90. Lukáš Vorlický

MFK Karviná
MFK Karviná

45. Štorman

Komentáře (39)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Alanor (admin)     před měsícem 15.09.2025 13:13 |  
    23 0

    Ještě pár slov k hráčům Karviné, kteří mají spojitost se Slavií a kteří mě v sobotu zaujali: Singhateh, který tu byl v béčku, mě velmi překvapil (spíš jsem čekal, že nám bude dělat problémy Gning, který má formu), hrál výborně. Je rychlý, dobrý driblink. Holešovi pořádně zatápěl. Škoda, že to podle všeho nemá moc srovnané v hlavě, talent to očividně je.

    A výborný byl i Camara. U toho myslím nastal čas, aby se nejpozději od příští sezony stal součástí áčka.

    Radost mi dělá i vytížení Labíka, ale přiznám se, že v sobotu jsem ho až tak nesledoval, výrazněji mě na první pohled nezaujal.


    Komentář byl uživatelem upraven (15.09.2025 13:15) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      DF007     před měsícem 17.09.2025 07:47 |  
      2 0

      To mě Labík zase zaujal. Předně mě překvapilo, že hrál na pozici 6, ale on na ní hraje v Karviné celkem pravidelně. A dále svou schopností kombinovat a tím se podílet na výstavbě hry. Měl jsem ho před sezónou uloženého jako čistě krajního hráče.
      Takže, když to shrnu, velmi pozitivně mě překvapil, a to i přesto, že podle mě nehrál na své tradiční pozici, kde bych ho viděl raději, protože levonohých obránců není nikdy dost. Ukázal schopnost konstruktivní hry, velmi slušný fyzický fond a i tu soubojovost.


      Komentář byl uživatelem upraven (17.09.2025 07:47) . Zobrazit původní komentář

  2. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    japhy     před měsícem 15.09.2025 13:46 |  
    3 9

    Trochu bije do očí rozdíl jediného bodu mezi Prekopem a Oscarem, resp. nadhodnocení Prekopa.
    Obecně mi teda nepřišlo šťastný dávat takhle dva bijce vedle sebe.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Qope     před měsícem 15.09.2025 14:05 |  
    13 0

    Hezký komentář i hodnocení. Jen u Provoda bych klidně viděl o stupeň více, i v pozápasovém studiu bylo vidět, jak si všímali jeho velikého přínosu třeba ve formě častých přihrávek dopředu a do šancí, ale to je kosmetika a u Chaloupka bych se nebál zmínit i jeho ofenzivní "přínos", kdy za první poločas měl asi 3 poměrně veliké šance ve vápně hostů a nedal. Ale do šancí se dostal.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 15.09.2025 14:30 |  
      7 15

      Já nevím jestli to u toho Chaloupka brát jako plus. Mě obecně to útočení stoperů přijde nesmyslné. Ale chápu, že to není z jejich hlavy a tak je to asi správné hodnotit kladně.
      Ale (už to někdo psal v diskusi pod zápasem) je to jeden z důvodů proč máme hafo šancí a nic z toho. Ano je sice krásné, že je to variabilita v útoku a soupeř je chvílemi zmatený.
      Ale efektivita v zakončení stoperů je (logicky) tristní a ještě vznikají okna vzadu. A útočníci pak hrají zády k bráně místo aby pilovali zakončení, dávali góly a nabírali sebevědomí.
      Ano pokud bychom měli v týmu stopera s kvalitním zkaončením (jako kdysi Škoda ;o)) ) tak pak by to bylo efektivnější. Ale tlačit do toho Chaloupka nebo Zimu mu přijde kontraproduktivní akorát jsou pak ke konci zápasu víc utavený, protože naběhají o 20% víc km než by bylo vysloveně nutné.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Qope     před měsícem 15.09.2025 15:01 |  
        12 1

        Jasně, ale mam tu jedno malé "ale". Píšeš o oknech vzadu, ale touhle taktikou jsme hráli i minulou sezónu a ani tehdy ani ted si nevybavim, ze bychom jsme pak z toho dostali gól.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 16.09.2025 10:07 |  
          5 2

          No tak to si vybavuješ špatně. Ano v lize většina týmů nemá kvalitu aby to potrestala ale v EL jsme na tenhle systém dojeli, nejvíc to bylo vidět třeba v zápasech s Anderlechtem nebo na PAOKu kdy jsme oba góly dostali po brejcích do otevřené obrany.
          A letos už to ani v té lize není tak pevné jako loni. A těch gólů jsme dostali docela dost a to jsme z lepších týmů hráli akorát s Jabloncem.
          Letos už jsme obdrželi stejně branek jako loni za prvních 23 kol. Evidentně už to soupeři přečetli.

          • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

            Qope     před měsícem 16.09.2025 12:28 |  
            1 0

            Ok, díky za připomenutí, přiznám se, tohle jsem z hlavy vytratil.

            Mimochodem, to, ze nas až ted přečetli soupeři, si nemyslím. Kolikrát jsme proste minulý rok měli "kliku", kterou letos zatím tolik ne. Nemyslím si, ze by soupeři čekali rok na to, aby nas trestali za tuhle strategii.

            • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

              Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 17.09.2025 09:57 |  
              2 1

              To zase uplně v hlavě nenosím kolikrát jsme měli kliku :D ale ano byly takové zápasy.

              on je rozdíl načíst z vide a pak mít osobní zkušenost. Kdy JT tu taktiku samozřejmě na každého soupeře lehce upraví. S většinou soupeřů hrajeme 2x za rok. Takže ono to tak vyjde, že co ti perfektně vychází jednu sezónu už tu druhou tak skvěle nefunguje. Už ví co jsi hrál na ně, jak jsi to pozměnil další zápas. A taky je to už třetí pokus (někde 4.) toho týmu to využít.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        1zippo1     před měsícem 16.09.2025 00:48 |  
        6 6

        Já s Tvým názorem naprosto souzním. Taky mi přijde poněkud divné, že útočníci hrají zády k bráně a připravují míče stoperům pro jejich pokusy, aby pak za ně zaskočil třeba záložník. Tak přidáme Prekopa, aby těch bijců ve vápně bylo o jednoho víc. Ale už jsem pochopil, že genialita našich lodivodů je nekonečná, chyby nekritizovatelné, protože vím, kolik bylo titulů, nejhůř druhá místa i když tři jsme si prosrali sami. Ale o tom se nemluví, protože...
        Už asi píšu naposledy, tak si dovolím ještě něco k posilám. Netýká se to jen tohoto léta, ale to je nejblíž. Potřebujeme LW, koupíme Mbodjiho, pomíjím odkud. Napíšeme ho na LM a ejhle, vidím v poslední "přípravě" Zmrzlého (zahrál fajn), kterého odepsal a dovolím si říct odrovnal RT. Snad na cestu. Haši. Nová akvizice z PL. Konečně si čuchnul aspoň poločas. Že udělal zpočátku chybu? Ano, udělal. Ale ... Byl nervózní.
        Aby taky nebyl, chyby se neodpouští. Tedy jak u koho.
        O Sanyangovi a Sadílkovi raději pomlčím. Oba si neškrtli. Teah odešel na hostování. A zlatý hřeb jsem si nechal na konec. Přišel vysněný útočník. No "vysněný" Kliment nevyšel, tak jsme hledali podobný typ. A vybírali, přebírali a nakonec se to povedlo. Máme nejdražší nákup z České ligy. Takové hop a je tu...Prekop.
        Takže asi tak. Mne už netěší sem psát a poslouchat něco o výblitcích a dezolátech nevidících úspěchy minulých let. Nemějte strach, velmi si jich vážím, vážím si práce RT, ale pokud se mi něco nelíbí, musím se o to podělit a podiskutovat s přáteli. Pokud mě něco nadchne, je to stejné. Ale bohužel je to tady poslední dobou rozdělené jako celá společnost, diskuze až na výjimky neexistuje a nelíbí se mi ani jedno.
        Miluji Slavii, raduji se z každého úspěchu, prožívám a někdy i obrečím každý neúspěch. Ale přemýšlím o příčinách. A rád jsem se tady o svoje poznatky staříka dělil. Bohužel už mě to netěší.
        Rád vás budu číst, ale psát už mě netěší. Mějte se všichni fajn a ve středu na značkách...-)))

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 16.09.2025 10:13 |  
          4 2

          Ta averze na opačný názor je tu poslední dobou až toxická, ostatně jako v celé společnosti. Přitom od toho je diskuse, probírat různé pohledy. NIkdo nemáme patent na rozum a já si kolikrát s kvalitní diskuse odnesl i to, že jsem svůj názor poupravil protože mi něco unikalo.
          Nemyslím to jako hejt na Trpišovského, je to prostě námět k diskusi. Kdo diskutovat chce může, kdo ne nemusí.
          Jestli má někdo jiný názor, nebo data, která můj pohled vyvrátí tak naopak budu rád a něco se přiučím.
          Takhle prezentuji svůj pohled, na základě informací které mám. A ten je takový, že nechápu, proč tlačíme do zakončení stopery, proč pak dozadu sprintují s brejkem záložníci a nebo právě stoper, který se sotva stáhá vracet a je pak na konci zápasu víc unavený.
          Respektive asi to dokážu pochopit v lize, když se proti nám hraje autobus. Ale nepochopim to v zápasech, kde i soupeř hraje otevřenou partii a měli bychom mít tedy v útoku hlavně kvalitu

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        Martin 58     před měsícem 16.09.2025 12:03 |  
        6 1

        Bóřa 2 góly, Chaloupek a Holeš po jednom. Po 8. kole a 19 vstřelených gólech. To rozhodně není tristní zakončení.

        • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 17.09.2025 10:08 |  
          2 1

          No to je jeden úhel pohledu

          další úhel je, že jsme na tyhle 4 góly proti tomu 7 inkasovali proti loňsku. To už tak skvěle nevypadá.

          nebo úspěšnost střelby
          SKS 55 střel / 18 gólů
          PLZ 48 střel / 16 gólů
          SPA 56 střel / 17 gólů

          Tady vidíme, že Plzeň hrající konzervativněji má lepší úspěšnost. My jsme na tom podobně jako ACS, kteří hrají podobným stylem jako my. Ale pořád víc tlačí do zakončení ofenzivní hráče

          Takže když do toho zapojíme xG tak
          SKS 17,72 ACS 12,87 z toho jasně plyne, že ACS je ve střelbě mnohem kvalitnější to samé Plzeň s 13,61
          vzhledem k podobnému počtu střel z toho plyne, že si umíme vytvořit lepší pozici do zakončení ale naši zakončovatelé jsou méně kvalitní. A to je to na co jsme dojížděli už loni v EL v lize to je to samé, hromada šancí ale málo gólů. Loňský bodový úspěch byl právě tím, že nám sedla defenziva.

          Mě z těch dat vychází, že do zakončení se mají tlačit hráči co to umí. A nebo máme kupovat ofenzivní hráče s kvalitní koncovkou. A chtít po nich zakončovat. Ne samé bojovníky. Jinak úspěch v Evropě moc nebude.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 15.09.2025 14:25 |  
    17 1

    Já bych u Zmrzlého zmínil, že ten druhý (tedy první Vorlického) gól udělal z velké části právě on. Myslím Oscar zachytil balon. Před Zmrzlému ten dal na Provoda(?) a hned si skvěle nabíhal a nakonec přenechal Vorlickému ke kterému se už bránící hráč, který se na zmrzku navázal, nedostal a ten perfektně zakončil.
    Obecně mi Zmrzlý dopředu přijde jako minimálně ligový nadstandard. Horší je to dozadu. Podobně je na tom (zatím) Hashioka.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    kopanáfotbal     před měsícem 15.09.2025 14:34 |  
    0 11

    Jak ten Camara, už měl několikatou červenou kartu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 15.09.2025 14:44 |  
      18 0

      Tak tam už hráli na risk vzadu, bylo to o gól a chvíle do konce. Ale vzhledem k trestu na další utkání měl radši soupeře nechat jít do tutovky než zatáhnout za ruční brzu.

      Ale celkově hrál opravdu velmi dobře a je velmi podobnýmu Delimu (je třeba ještě "hernější" než Ogbu). Chyby občas udělá, ale to se v jeho nealibistickém stylu stává. A ten poměr výkony/chyby tam má podle mě dobrý, Karvinou táhne.

      Když ještě nasbírá zkušenosti a ustojí přesun do velkého klubu v hlavě, tak tam vidím velký potenciál.


      Komentář byl uživatelem upraven (15.09.2025 14:45) . Zobrazit původní komentář

  6. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    rakusan     před měsícem 15.09.2025 14:56 |  
    7 0

    Ta situace ve 49.minutě byla ofsajd. Tak proč roh ? (patří k Chaloupkovi)


    Komentář byl uživatelem upraven (15.09.2025 14:57) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Alanor (admin)     před měsícem 15.09.2025 14:59 |  
      6 1

      To jsem na stadionu nezaznamenal. Měl jsem za to, že rozhodčí ukazuje odkop od branky, i se hráč Karviné zlobil. Každopádně je teda fajn vědět, že by případný gól Karviné neplatil, i tak to byl ale výborný obranný zákrok.


      Komentář byl uživatelem upraven (15.09.2025 14:59) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        rakusan     před měsícem 15.09.2025 15:03 |  
        3 1

        Já to taky viděl až v TV ze záznamu. Byl poměrně jasnej, takže si i myslím, že mával pomezní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

        kalex     před měsícem 16.09.2025 11:06 |  
        3 0

        Platil, neplatil,... Jako samozřejmě by platit neměl, ale pak tu máme případ Plzeň Sigma, jo. Je načase udělat čistku v komisi rozhodčích.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Xerxes     před měsícem 15.09.2025 15:18 |  
    27 1

    Zafeiris odehrál výborný zápas, řekl bych, že nejlepší v sezóně. Druhý gól byl po jeho kolmici. Navic neúnavně běhal a bojoval. Osobně bych mu dal 7.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      coogee     před měsícem 15.09.2025 21:02 |  
      10 0

      Přesně, zahrál moc dobře, sedma by mu slušela!

  8. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Hofo78     před měsícem 15.09.2025 15:37 |  
    0 34

    Chytil skoro první poločas co míč,to ztráta

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Dobrman     před měsícem 16.09.2025 10:38 |  
      6 0

      Je zajímavé, že si místní inkvizice vždy najde někoho, na koho je potřeba tzv. zakleknout :-) Vždy je to někdo. V poslední době to byl Zmrzlý, pokračovali jsme Douděrou a nyní je na pranýři Chytil.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    IJS     před měsícem 15.09.2025 18:12 |  
    7 6

    K hodnocení - jen 5 pro Oscara se mi zdá málo. Mě přišlo, že právě Oscar drží v 1. poločase naší obranu před jejich technickými útočníky. Fauly někdy dělá skutečně zbytečné. V tomto zápase bylo vidět jaký je to markantní rozdíl, když v technickém zápase hraje v útoku jen bijec ( Prekop ) nebo fotbalista ( Kušej ). Asi přijdou zápasy, kdy se Prekop bude hodit, ale v sobotu byl hrozný. Nechci ho po první zápase nějak shazovat, ale fakt jsem zvědavý v čem Slavii může pomoci, když se za 2 týdny vrátí Chorý. Navíc si myslím, že Prekop povahově není hráč dlouhodobě na lavičku.
    Dnes jsem četl hodnocení hráčů v iSportu a s Barthem Černíkem bych v hodně číslech nesouhlasil. Např. Zafi a Staněk 5 - po Prekopovi nejhorší hráči Slavie. U soupeře nejhorší hráč Singhateh?! Přitom ten naší obranu motal jak letos ještě žádný útočník. Souhlasím s Alanorem - proč je na soupisce LM Mbodji, když ho ani v lize nezkusí? To může být ve středu pěkný problém! Vůbec nákupy těchto "barevných" asi talentů ( už jich je tolik, že ani nevím jak se správně píší a kde teď hrají ) a jejich nasazení, to by měl být námět pro sportovní vedení Slavie. Není to mrhání financemi a neúcta k našim odchovancům?
    A ještě jedu věc: chybí mi fóru SN komentáře přítele Socratese....


    Komentář byl uživatelem upraven (15.09.2025 18:17) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      záplata     před měsícem 15.09.2025 23:20 |  
      4 2

      Já s tebou budu souhlasit v tom, že naši odchovanci zasluhují trochu úcty, protože někteří z nich se fotbalem dokáží slušně uživit ale pokud nepřidají tak to pro ně bude čím dál těžší, hladoví, cílevědomí a talentovaní cizinci jim ty místa v kádrech budou zabírat čím dál víc.
      Rozhodně to ale není jenom jejich chyba, hlavní měrou se na tom podílí český výchovný systém.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Mimoň     před měsícem 15.09.2025 18:13 |  
    18 5

    Zafeiris...od té doby co má jistý prestup.. za mě hraje líp. Jako můžete mi to vyvracet samozřejmě od toho je tu diskuze..., ale za mě hraje momentálně dobře a týmu pomáhá. Trenéři ostatně vidí nejlépe jak to na tréninku vypadá. Ale za mě prostě si Zafeiris poslední půlrok ve Slavii hodlá maximálně užít...asi jsem podobná povaha - jakmile jsem věděl, že něco už nemusím řešit a je to vyřešené, měl jsem potom čistou hlavu...dokázal jsem paradoxně podat ty nejlepší vykony...(jsem vystudovaný muzikant a obor psychologie byl vždy tady důležitý) Zafi včera hrál přímo skvěle! Já mu tímto děkuji, že se teď chová jako absolutní profesionál a čekám, že nám podobným způsobem pomůže v LM. Jinak ale v sobotu pěkné výkony asi od všech. Neměl jsem zásadní problém s nikým. Myslím si že právě před LM je potřeba hráče maximálně podržet. Čeká je obrovský těžká a nerovná konfrontace! I když se naše možnosti lepší, stále nedosahuje možnosti třeba Salzburgu...to si naleznete čistého vína. Takže do toho, fandím! Ale střízlivě, abych se na kluky nezlobil

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      obiwan     před měsícem 15.09.2025 22:48 |  
      9 3

      Houštecký se měl cca před týdnem vyjádřit v tom smyslu, že shodíme ze zad baťoh únavy a bude to znát...a bylo to znát, všichni byli výrazně živější, nejen Zafi, ale souhlasím, moc se mi líbil a já bych mu taky dal o číslo vyšší známku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Martin 58     před měsícem 16.09.2025 11:57 |  
      5 0

      Zafeiris byl minimálně sedmičkový, spíše za osm. Málokdy jsem ho viděl takhle hrát, pro mě byl v zápasu hlavním tahounem mužstva. Viděno naživo ze 24 řady uprostřed.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Pedro50     před měsícem 15.09.2025 23:10 |  
    11 15

    Za mě Prekop zahrál na jedničku

  12. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Taky     před měsícem 16.09.2025 08:52 |  
    4 0

    Díky za hodnocení!
    Provod 8.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Dobrman     před měsícem 16.09.2025 10:16 |  
    4 11

    Jakkoli to není podstatné, tak prostě ale Vorlický za 10! Co už by musel hráč předvést, aby ji dostal?

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      Slávista 51     před měsícem 16.09.2025 10:40 |  
      0 2

      1*
      dostal

  14. Ad Vorlický

    kalex     před měsícem 16.09.2025 11:14 |  
    11 0

    Tak co, kdy ho ten debil Hašek povolá??? On je toho totiž schopný. Nám už se na repre zranilo dost hráčů. Snad nejhorší to bylo s Masem nebo se pletu?

    • Re: Ad Vorlický

      Slávista 51     před měsícem 16.09.2025 12:17 |  
      1 1

      1**

  15. Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

    Borgetti     před měsícem 16.09.2025 12:00 |  
    5 1

    Mám radost jakou má Slavia bilanci od 61.+ minuty. Je to za 6 - 2 - 0
    2. Olomouc 3 - 5 - 0
    Rudí jsou 6. s bilancí 2 - 5 - 1

    Odstřelený jsme hlavně z rohového kopu. Máme jich už 83. Za co naši 2 největší soupeři Sparta 54, Plzeň 53.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      butters     před měsícem 16.09.2025 12:13 |  
      9 0

      Při tom množství rohů je škoda, že z nich nedokážeme udělat naši velkou zbraň. Stačilo by mít třeba poměr 1 gól na 8 rohů a už by to pro nás znamenalo v průměru o gól na zápas víc.

    • Re: Hodnocení slávistů - 8. kolo

      IJS     před měsícem 17.09.2025 10:57 |  
      2 2

      Mě už ani nepřijde, že kopat roh je pro Slavii výhoda. Když ho kope Provod, tak je to pomalý velký oblouk na zadní tyč a nebo to na přední tyči odhlavičkuje první hráč soupeře. Kušej je kope více méně stejně. Docela se mi líbily rohy od Sadílka, ale ten moc nehraje. Vůbec nejnebezpečnější byly od Teaha, ale ten moc nehrál a teď je v Pardubicích. Na druhou stranu, když nehraje Chorý, tak na koho je kopat?! Na Zimu nebo Chytila... Zas tolik skvělých hlavičkářů nemáme. Spíš by měl Kerbr vymyslet nějaký překvapující signál nebo signály.