Kričfaluši působil v mládeži Kraslic a Sokolova, ve 14 letech pak přišel do Slavie. Zde prošel dorosteneckým systémem a dostal se až do A týmu. Za Slavii si připsal šest ligových startů v roli střídajícího hráče v sezóně 2022/23. Další půlrok v lize nenastoupil a odešel do Teplic, kde strávil rok a půl a stal se z něj jeden z nejzajímavější kreativních defenzivních hráčů v lize. Slavia využila zpětný odkup a snažila se zprocesovat jeho přestup do italské Monzy, ten však padl a Kričfaluši zůstával slávistou, aniž by však o něj realizační tým áčka jevil zájem. V samém závěru přestupního období se stal součástí obchodu s Baníkem Ostrava, při kterém do Slavie zamířil Erik Prekop a do Baníku tři mladí slávisté.
David Planka je odchovancem Slavie, po působení v mládeži strávil jaro 2024 na hostování ve Vlašimi a trenér Hyský si jej pak vzal s sebou do Karviné. Planka v minulé sezóně zazářil, odehrál 29 ligových zápasů, ve kterých jako devatenáctiletý střední záložník vstřelil dvě branky a přidal tři asistence, Karviná patřila k nejpříjemnějším překvapením celé soutěže. Ani o něj však Slavia v létě nestála a použila jej podobně jako Kričfalušiho jako obchodní artikl. Stáhla si jej z Karviné a prodala do Ostravy.
Filip Šancl přišel do Slavie teprve v zimě z Jihlavy a rovnou zamířil na hostování do Pardubic, které následně bylo prodlouženo o další půlsezónu.
Skutečný pohyb v kádru A týmu Slavie tak reprezentuje pouze odchod Divina Teaha. Ten si nezískal důvěru trenérů, přestože asistencí pomohl k vítězství nad Spartou v nadstavbě a přestože v přípravě vstřelil dvě branky. Nevešel se na soupisku pro Ligu mistrů a po necelém roce ve Slavii odchází na půlroční hostování bez opce do Pardubic, které pod novým majitelem v závěru přestupního období mocně posilují, což dokumentuje mimo jiné příchod Filipa Vechety z Karviné.
Aktualizace: V samotném závěru posledního přestupového dne Slavia upekla také přestup Giannise-Fivose Botose do Pardubic. Ten přišel do Slavie loni v létě a po přípravě odešel na hostování do Karviné. Tam zaujal osmi asistencemi, a tak se v zimě vrátil do Slavie. V sešívaném se ale nestal hráčem základní sestavy, na jaře hrál především jako střídající hráč. Letní přípravu sice absolvoval se Slavií, do žádného soutěžního zápasu ale nezasáhl, na soupisku pro Ligu mistrů se nevešel a nyní tedy odchází na přestup.
Komentáře (53)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Divine Teah míří na půlroční hostování do Pardubic
wita22 včera 08.09.2025 15:59 |Nejlepší řešení, doufám že dostane šanci a ukáže že na Slávii má.
Re: Divine Teah míří na půlroční hostování do Pardubic
Systém (host) včera 08.09.2025 15:59 |Toto vlákno bylo přesunuto do článku Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah do Pardubic
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah do Pardubic
Kapitán včera 08.09.2025 18:47 |Z toho Teaha jsem trochu smutnej, strasne jsem se tesil, ze neco predvede. Vypadal velmi nadejne. Jestli mu to ale pomuze do budoucna, tak ok. JTVCD
Komentář byl uživatelem upraven (08.09.2025 18:47) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Z toho Teaha jsem trochu smutnej, strasne jsem se tesil, ze neco predvede. Vypadal velmi nadejne. Jestli mu to ale pomuze do budocna, tak ok. JTVCD.
Skrýt původní komentář
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah do Pardubic
denydzlSKS včera 08.09.2025 19:00 |Myslim, ze Teah dává naprostý smysl.
Zatím ukázal v těch kratkých epizodách, že umí hodně, ale poťrebuje ještě vědět, kdy si co může dovolit a nabrat herni praxi a intenzitu… na Slavii(áčko) aktuálně ještě málo, na Béčko zas moc.
Snad dostane adekvátní minutáž v Pardubicích a využije ji naplno.
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah do Pardubic
mart83 před 23 hodinami 08.09.2025 19:56 |„Částky za zpětný odkup jsou nastaveny vysoko, a pokud by je Slavia v budoucnosti aplikovala, pro klub by to byly velmi výhodné transfery, opět na úrovni odchodu do zahraničí,“ dodal šéf sportovního úseku. V případě Kričfalušiho jde o transfer „bez dalších podobných dodatků“.
https://infotbal.cz/kricfalusi-a-planka-prestoupili-do-baniku-ostrava-sancl-prijde-az-v-zime/
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah do Pardubic
IJS před 20 hodinami 08.09.2025 22:59 |Na jednu stranu chápu, že ti kluci ze Slavie odejdou, ale na stranu druhou mi hodně vadí ( a jde říci i jinak! ) jak Slavia přistupuje k vlastním odchovancům. Příchodem JiT se úplně zrušila linka mládež - A tým. Prakticky je téměř nereálné se jako odchovanec prosadit do A mužstva. Úspěšné návraty z hostování - to se povedlo snad jen Tomášovi Vlčkovi. Nakupujeme hráče jako Fully, Sherif Sinayh, Tomič a jiné a na odchovance se nedostane. Přitom se nabízí po odchodu Zafiho stáhnou Planku nebo zkusit nahradit Dioufa Albertem Labíkem. V Béčku roste mladý Piták a gólově se prosazuje Pikolon, ale asi budou muset v zimě hledat angažmá jinde. Zbavujeme se Ondry Kričfalušiho, ale ten kluk má potenciál Součka. V naší záloze z prcků by vynikal a jako defenzivní štít by mohl nahradit Oscara. Navíc je to lídr reprezentace U21!!
Potom je potřeba přehodnotit miliardovou investici na novou akademii, když už předem víme, že ta hráče pro Slavii nevychová. Slavia má dnes asi nejlepší mládež v republice a za poslední 3 roky dostal šanci Matěj Jurásek a loni Konečný a Pech. Už tu nejsou!
Je jasné, že každý hráč, který projde úspěšně mládeží nemůže hned hrát za A mužstvo, ale svoji šanci by měl alespoň cítit.
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah do Pardubic
bramburek (přítel SN) před 20 hodinami 08.09.2025 23:14 |Zase další, co to ví všechno daleko líp než celej sportovní úsek Slavie dohromady… chápeš že v dnešní době je mají dokonale nasledovaný, se spoustou dat, do posledního detailu…
Taky bych si jich přál v áčku víc, ale aby to bylo na současnou Slavii, která hraje Ligu mistrů a o domácí titul, tak musí v těch provinčních klubech doslova zářit… což se neděje, a když ano, tak proto tam máme zpětný odkup
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah do Pardubic
jirkag5 před 20 hodinami 08.09.2025 23:27 |Tak hlavně že ti afričtí mladíci za značné peníze jsou pro Ligů Mistrů jako dělaní (Ouma, Michez, Sanyang, Teah, Fully)
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah do Pardubic
slaviator před 14 hodinami 09.09.2025 05:00 |čtyři odchovance v A týmu můžeš mít ohledně soupisek pro poháry "zadarmo"
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah do Pardubic
mig52 před 14 hodinami 09.09.2025 05:52 |Ty jsi další takový, který je pro to, učit hráče čísla a já nevím, co všechno, jen ne hrát fotbal. Potom balón cvičí s hráči místo, aby to bylo naopak. Pokud jsi to neviděl, pusť si včerejší zápas Izraele s Taliány. Dostali bura, ale 4 kousky jim dali. Ale nejde o výsledek. Sleduj, jak to Izraelci umí s míčem. Ti se v mládí neučili fotbalová čísla, intenzitu a běžecké bazény. Ale hrát fotbal, individuální činnosti jednotlivce, tam kladli důraz. Chce to jen zkrotit v def. taktice a to není tak těžké.
Komentář byl uživatelem upraven (09.09.2025 05:53) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ty jsi další takový, který je pro to, učit hráče čísla a já nevím, co všechno, jen ne hrát fotbal. Potom balón cvičí s hráči místo, aby to bylo naopak. Pokud jsi to neviděl, pusť si včerejší zápas Izraele s Taliány. Dostali bura, ale 4 kousky jim dali. Ale nejde o výsledek. Sleduj, jak to Izraelci umí s míčem. Ti se v mládí neučili fotbalová čísla, intenzitu a běžecké bazény. Ale hrát fotbal, individuální činnosti jednotlivce, tam kladli důraz. Chce to jen zkrotit v šéf. taktice a to není tak těžké..
Skrýt původní komentář
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah do Pardubic
Kikoriki NOVÝ před 7 minutami 09.09.2025 19:15 |Je tlak na body v každém zápase. Není čas nikoho rozehravat, tak to je. Jak by se ti líbilo hrát odchovance a mladíky a být šestý v tabulce? Mně ne. Teď jde tou cestou Baník. Tam uvidíme jak jim to dlouho vydrží. A kolik bude chodit lidí. Přechod z mládeže do Atýmu je ve Slavii nemožný.
*
mig52 před 14 hodinami 09.09.2025 05:42 |Jsou dvě možnosti, proč to tak je a obě jsou špatně. Buď JiT to s mladými neumí nebo se mu je zdokonalovat prostě nechce. Chce dělat jen s hotovými hráči. Asi mně někdo bude vyvracet tento názor tím, že tu hodí dvě tři jména mladých, ze kterých udělal"světové" hráče, ale těch mladých, kteří jen protekli Slavií, je nepoměrně víc. A zdůvodnění, že by si nekopli, je alibismus. Kopli, pokud by rozumně dostávali minutáž. Jenže ta je darována zasloužilcum a oblíbencům.
Patří pod IjS
Komentář byl uživatelem upraven (09.09.2025 05:43) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jsou dvě možnosti, proč to tak je a obě jsou špatně. Buď JiT to s mladými neumí nebo se mu je zdokonalovat prostě nechce. Chce dělat jen s hotovými hráči. Asi mně někdo bude vyvracet tento názor tím, že tu hodí dvě tři jména mladých, ze kterých udělal"světové" hráče, ale těch mladých, kteří jen protekli Slavií, je nepoměrně víc. A zdůvodnění, že by si nekopli, je alibismus. Kopli, pokud by rozumně dostávali minutáž. Jenže ta je darována zasloužilcum a oblíbencům..
Skrýt původní komentář
Co to sledujeme?
JS (přítel SN) před 12 hodinami 09.09.2025 07:35 |Sledujeme, jak si Trpiš prosazuje svou zvůli v klubu. Skautingu naznačil, že nehodlá pracovat s hráči, které našli a které klub přivedl, a to klidně i za těžký prachy. Ouma a Teah, to je 5 milionů EUR v luftu a Botos k tomu nějaký drobný.
Taky sledujeme, že dal najevo svou ultimátní převahu ve sportovní otázce, kdy postupně vyházel z klubu všechny kvalitní odchovance (Červ, Rigo, nyní Křičfaluši) za hotové hráče, z nichž jediný přínos má Staněk. Jenže i Staňka de facto tehdy přivedl na úkor Kinského, který už v klubu byl. Riga jsme se zbavili kvůli Tijanimu, a nyní Křičfaluši a Planka kvůli Prekopovi.
K tomu už není co víc dodat. Jsem naprosto znechucenej. Hrajeme antifotbal od chvíle, kdy přišel Chorý. V Evropě nekonkurenceschopní. Každej, kdo aspoň trochu smrdí jinou fotbalovou kvalitou, než brutální atletikou, je pryč. Bylo by totiž moc práce ho začlenit.
Vyzývám Trpiše, Houšteckého, Mullera a další pijavice, ať už táhnou. Stačilo.
Slavia potřebuje inovaci.
Re: Co to sledujeme?
DF007 před 11 hodinami 09.09.2025 08:23 |Já souhlasím, že jdeme cestou atletiky namísto fotbalové kvality. Nicméně nevinil bych jen trenéra. Šéfem sportovní rady je předseda představenstva - Tvrdík, který na to fakticky dal razítko. Takže já bych začal změnou právě tam.
Re: Co to sledujeme?
mig52 před 10 hodinami 09.09.2025 09:51 |S tím nemám problém souhlasit. Navíc, maklérem je, při vší úctě k JT, je fandou, ale fotbalu opravdu moc nerozumí.
Komentář byl uživatelem upraven (09.09.2025 09:52) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
S tím nemám problém souhlasit. Navíc, při vší úctě k JT, je fandou, ale fotbalu opravdu moc nerozumí..
Skrýt původní komentář
Re: Co to sledujeme?
DF007 před 9 hodinami 09.09.2025 10:45 |Tvrdík s Trpišovským jsou strůjci úspěchů let minulých a zároveň největší hrozbou let budoucích.
Komentář byl uživatelem upraven (09.09.2025 10:45) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tvrdík s Trpišovským jsou strůjci úspěchů minulých a zároveň největší hrozbou let budoucích. .
Skrýt původní komentář
Re: Co to sledujeme?
JS (přítel SN) před 4 hodinami 09.09.2025 15:40 |Jestliže se budeme neustále ohlížet do minulosti a zabijeme rozvoj, inovaci, zapracování trendů, tak nemáme šanci. Loni takhle zakulhala sparta. Letos to hrozí nám. Přestupová politika a zapracování posil je šílený.
Re: Co to sledujeme?
vojtal před 3 hodinami 09.09.2025 16:41 |aLE pAn TvRdÍk nÁS zAcHrÁnIL, pOdÍvEj Se kDe JsME bYLi, jSi nEnAŽrAnÝ!!!
Re: Co to sledujeme?
vojtal před 3 hodinami 09.09.2025 16:38 |Je to tak. Já moc nechápu to obviňování JiT z těchto věcí. On jen pracuje v systému, ve kterém mu bylo umožněno pracovat a řídí se mantinely, které mu byly vymezeny. Navíc víme z minulosti, že pokud byl nucen pracovat s hráči, které po někom "zdědil" nebo je přivedli jiní, tak to uměl a ve výsledku byl úspěšnější.
Ten, kdo tento současný systém vybudoval, nastavil a dále drží je Tvrdík. Tam musí začít systematická změna fungování klubu, minimálně po sportovní stránce.
Re: Co to sledujeme?
Lunaris před 10 hodinami 09.09.2025 08:59 |Pijavice, hlouběji už jsi klesnout nemohl.
Re: Co to sledujeme?
JS (přítel SN) před 10 hodinami 09.09.2025 09:19 |Tak určitě.
Asi jsi zapomněl, kdo a jak se vybírá do managementu, všichni ti Trpišovi kámoši v čele s Přémou Kovářem.
Asi jsi zapomněl, že tu již byly přestupy hráčů, kteří se znají s realizákem a jejich působení v sešívaném bylo za odměnu (Hronek, Hora, Krmenčík)
Moc dobře si pamatuju, jak během posledních fází působení Karla Jarolíma ve Slavii se dělaly přestupy úplně zbytečných jmen, zkrátka jenom proto, že je zastupovali nějací trenérovi známí agenti.
Já to teď vidím ve Slavii znovu. Na úkor budoucnosti, na úkor sportovní inovace, Slavie leje peníze a zdroje k úlitbě Trpiše, Müllera a dalších.
Re: Co to sledujeme?
Lunaris před 7 hodinami 09.09.2025 12:47 |Rekord v počtu bodů loni je dle mého dostatečná sportovní inovace. Jako fanoušek nemůžu chtít víc. Nemůžu chtít ani víc, než když fanoušci Bilbaa řeknou, že takhle u nich naposledy hrál Real Madrid.
Ty v ruce nemáš fakticky nic, jen prázdné dojmy vyplývající z toho, že Trpišovský vyznává jiný herní styl, než který by se tobě líbil, a přivádí jiné hráče, než by se tobě líbili. Mluví z tebe zhrzenost a vlastní neuspokojené ambice, které by ti zřejmě měla splnit Slavia namísto tebe samého. Bohužel se tato tvoje prezentace zde opakuje každý rok, možná je na čase z toho vyrůst.
Re: Co to sledujeme?
JS (přítel SN) před 3 hodinami 09.09.2025 16:10 |Ani píča.
Rekord v počtu bodů neznamená vůbec nic. V lize nebyla jediná konkurence na úrovni. V Evropě jsme neuhráli vůbec nic. Předsezónní predikce přitom byla přímý postup z ligové fáze.
Mně je u prdele, že nám neustále někdo maže med kolem huby, jak hezky hrajeme, když máme nulovou produktivitu a nejsou z toho body. Bilbao, Ajax… a co? Co z toho máme? Letos zas uslyšíme, jak hezky běháme. Kurva já ale nekoukám na atletiku.
Inovace nula. Sportovně tam naposledy byla, když jsme přešli na 3 stopery, což nám herně jen uškodilo. Nákopy vzduchem na Chorého nejsou žádná inovace. Programové zapracování posil neexistuje, furt jen slyšíme kecy o aklimatizační lhůtě.
Žádné zhrzené ambice nemám, ty amatérský psychologu :D Sere mě, že se na Slavii nedá často koukat. Že hezkej fotbal hrajeme dva měsíce v roce. Že jsme zahodili šanci odskočit lize na roky dopředu. Že kupujeme průměrný žoldáky namísto odchovanců, že Trpiš nerozvíjí dostatečně talenty. Máme potenciál na to bejt Kodaň/Basilej, ale stačí nám, když ukopeme spartu a uskáčeme stopery Olomouce. A sem tam nás někdo pochválí v Evropě, ale bez bodů. To nestačí.
Re: Co to sledujeme?
Steve2924 (přítel SN) před 9 hodinami 09.09.2025 10:35 |Forma tvého příspěvku je teda příšerná a zbytečně zabíjí i celkem zajímavé myšlenky.
Ano vypadá to, že mezi JT a skauty je nějaká nevraživost. Už tuším loni si pamatuji, že si nějak postěžoval na to, že nemá už takové slovo při výběru posil. A to jakým způsobem zachází s vyskautovanými hráči ze zahraničí poslední dva roky je divné. Ty hráči nás dohromady stály už víc jak €10mega plus jejich platy. A co z toho...
Buď tedy fakt nefunguje skauting a nebo je chyba v realizačním týmu. Tak doufám, že se to řeší.
A ano, budujeme mládež, budeme investovat hromadu peněz do akademie. A proč? Aby naši mladí hráči chodili po hostovačkách a byly jako platidlo v přestupech? A místo nich jsme se vodili mladé hráče ze zahraničí za jednotky milionů €, kteří stejně v A také nedostanou pořádně šanci.
Přijde mi to hrozně neefektivní.
Tak přece zkoušet můžu ty svoje hráče, které už tu mám, nejsou tak drazí na platu a nemusel jsem vyhodit miliony na přestupy.
A místo toho abych ze zahraničí vodil každý přestupák 2-4 hráče dohromady za €10mega tak přivést jednoho pořádného, který se nebude rok adaptovat.
A teda občas taky do toho týmu zapracovat fotbalistu a ne samé atlety no...
Věřím tomu, že by se to vyplatilo ve finále víc.
Ale jsem optimista. Věřím, že Tykač si tohle ohlídá a taky bude vidět, kam se vypařili miliony € za Teahy, Micheze a podobně. Pokud letošní posily skončí stejně, tak věřím, že bude změna. Zvlášť až Baník prodá v příštích dvou letech ty naše mladíky za raketu někam dál...
Re: Co to sledujeme?
pf před 9 hodinami 09.09.2025 10:40 |Transparent s vojtou vyrobíte, nebo zůstanete u vyzývání na SN? :D
Re: Co to sledujeme?
kalex před 9 hodinami 09.09.2025 10:52 |Aj anketa bude! :D
Re: Co to sledujeme?
pf před 8 hodinami 09.09.2025 11:18 |Zbývá už jen písemná výzva k defenestraci :D
Re: Co to sledujeme?
pehacko před 6 hodinami 09.09.2025 13:51 |Bez alegorického vozu a letáku to je bez šance!
Re: Co to sledujeme?
Tonda před 5 hodinami 09.09.2025 14:03 |Vesmírní chameleoni? Ne, děkuji.
Re: Co to sledujeme?
pf před 5 hodinami 09.09.2025 14:40 |A pokud je ani tohle nevyžene, tak už nevím :)
Re: Co to sledujeme?
mis3 před 9 hodinami 09.09.2025 10:51 |proto je Sanyang na soupisce Ligy mistrů.... proro jsme prodali Dioufa do PL za 600 mega, zatímco Rigo jde do druhé ligy. proto si za těžké peníze dáváme dohromady Vorlického... viď ty moulo? Že tě pořád baví ze sebe dělat mamlase....
Komentář byl uživatelem upraven (09.09.2025 10:53) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
proto je Sanyang na soupisce Ligy mistrů.... proro jsem prodali Dioufa do PL za 600 mega, zatímco Rigo jde do druhé ligy. Proto si za těžké peníze dáváme dohromady Volrického... viď ty moulo? Že tě pořád baví ze sebe dělat mamlase.....
Skrýt původní komentář
Re: Co to sledujeme?
Slavistat před 4 hodinami 09.09.2025 15:49 |Proč srovnáváš prodej Diufa a Riga, když Rigo byl vyměněný za Tijanyho, kterýho nám chce i Olomouc vrátit, protože je to kopyto a ještě sobec? Akce Tijany - Rigo je jasně nákup s výměnou v neprospěch Slávie a Diuf je úplně samostatný případ.
Re: Co to sledujeme?
JS (přítel SN) před 3 hodinami 09.09.2025 16:04 |Protože je to moula a mamlas. :)
Re: Co to sledujeme?
JS (přítel SN) před 3 hodinami 09.09.2025 16:03 |Znovu a neustále:
Diouf by nedostal pořádnou šanci, kdyby se Zmrzlý nezrakvil
Kinský by nedostal pořádnou šanci, kdyby se Staněk nezrakvil
Sima by nedostal pořádnou šanci, kdyby půl týmu nedostalo covid.
Všechny tyhle trpišovy úspěchy jsou úplný random události, který nemaj vůbec nic společnýho se systematickým zapracováváním mladých hráčů. Většinou zkrátka vystřelí, když už neexistuje jiná alternativa, která by dostávala přednost před nimi.
Na druhé straně pak stojí zástupy hráčů, kteří na to objektivně měli (anebo jsme je přivedli za těžký prachy, ale Trpiš jim čuchnout nedal nebo se jich zbavil): Musa, Teah, Michez, Talovierov, Usor, Fila, Pech, Ouma, Sanyang na nule… mám pokračovat? Víš, kolik v tom je utopeného potenciálu nebo peněz?
Prostě koncepce nula, odchovanci nula, naposled byl úspěšně odchovanej snad jen Souček. Ale hlavně, že neustále děláme nevýhodný sračka obchody a vyhazujeme prachy do luftu za různé Krmenčíky, Hronky, Zmrzlé; neustále platíme Koláře, Kováře a další lidi….
Slavie už dávno mohla být na úrovni Kodaně, Basileje. Dokonce i blbého Ferencvárose, kterej nás uplně sportovně předskočil. Sami si tady chrochtáme rekordem počtu bodů v české lize, zatímco v Evropě jsme byli reálně nebezpeční naposled během jara 2021 nebo kdy jsme měli Leicester a Arsenal. Evropa by pro nás měla být měřítko, ne liga, kde loni neexistovala konkurence.
Re: Co to sledujeme?
mis3 NOVÝ před hodinou 09.09.2025 18:29 |To víš , že jo Kubíku, půjdeme za to nejlepšímu trenérovi novodobé histroie házet cihly do okna. On se totiž vůbec nestaví široký kádr právě proto, že dochází ke zraněním, že?! A ty zástupy talentů co na to "objektivně měli" - kdo z nich se opravdu prosadil?
Plus je tedy poněkud trapné dát do seznamu, které už odepisuješ Teaha a Oumu, které nikdo fakt neodepsal a zejména Sanyanga, který se tu teprve rozkoukává.
A z toho, že mluvíš na jedné straně o rozhazování peněz a na straně druhé o Ferencvarosi, který je mohutně dotovaný sátem a OPĚT se do LM nepodíval je už spíše groteska.
Re: Co to sledujeme?
mis3 NOVÝ před 42 minutami 09.09.2025 18:40 |tak jsem se koukal na Ferenc a mají v týmu doslova 1 mladého odchovance.
Re: Co to sledujeme?
Kuba1782 před 7 hodinami 09.09.2025 11:59 |Kubíček Širců opět perlí. Už jsi to napsal na X?
Re: Co to sledujeme?
kerim1969 před 7 hodinami 09.09.2025 12:12 |Ten JS je magor
Re: Co to sledujeme?
JS (přítel SN) před 3 hodinami 09.09.2025 16:12 |Ten kerim je hovado.
Kvalitní diskuse, to nemohu říct. Chyť se za nos a drž hubu, dokud nebudeš mít co říct.
Re: Co to sledujeme?
pf NOVÝ před 2 hodinami 09.09.2025 17:52 |Kvalita diskuze odpovídá tomu, když se někdo bije hrdinsky do prsou a veřejně vyzývá k trestnímu činu prohazování cihel oknem nejúspěšnějšímu slávistickému trenérovi v historii. K vystižení kvality tvých příspěvků si dovolím využít tvůj oblíbený termín fuckup, tohle je fuckup nejvyššímu kalibru, když se někdo sníží na takovou přízemní úroveň.
Re: Co to sledujeme?
martyni (přítel SN) před 3 hodinami 09.09.2025 16:22 |Za mě nejsi vůbec v pozici, abys tady vykřikoval nějaký silácký prohlášení, natož takhle sprostý. X let tady prorokuješ katastrofy a propadáš panice, ale 99% tvých předpovědí se nepotvrdilo. Z mýho pohledu máš hodně špatnej odhad na hráče, trenéry a taktiku, takže by ti nejvíc ze všeho prospěla trocha pokory. A to prosím mě se tenhle obchod taky nelíbí a pochybuju, že nám do budoucna přinese něco dobrýho. Ale vím, že fotbalu nerozumim ani z 1% tak, jako JiT a jeho realizak, kterej každým rokem prokazuje, že my tady se mýlíme 1000x častěji než on. Takže jsem v kritice zdrženlivej.
P.S.: A ty vole, "Stačilo" bych fakt teďka na nějakou dobu nepoužíval, úplně mě jímá hrůza, když to slovo vidím.
Re: Co to sledujeme?
vojtal před 3 hodinami 09.09.2025 16:29 |"Vyzývám Trpiše, Houšteckého, Mullera a další pijavice, ať už táhnou. Stačilo.
Slavia potřebuje inovaci."
K tomu je ale potřeba říct, kdo tento systém řízení sportovního úseku vybudoval a kdo ho drží při životě a umožňuje JiT a spol. tyto kroky činit.
Představa, že se cokoliv změní, pokud bude nadále předsedou sportovní rady JT, respektive, že z pozice předsedy představenstva JT umožní příchod někoho, kdo změní zajeté pořádky a začne sportovní úsek řídit nezávisle a profesionálně, je naivní.
Já tedy jedinou naději vidím v tom, že někdo z Tykačova okolí JT odstaví od řízení sportovního úseku. Že by to udělal sám od sebe, o tom dost pochybuji.
Otázka je, zda by klub mohl po těch letech vůbec fungovat tak, že by JT neměl kontrolu nad vším a byl mu odebrán alespoň ten sportovní úsek s tím, že by ho skutečně přestal kontrolovat a nebyl by to zase nějaký kočkopeš sportovních rad, týmů pro výběr a nákup hráčů a hlav fotbalových operací.
Re: Co to sledujeme?
pf NOVÝ před hodinou 09.09.2025 18:29 |Používáš CTRL+C, nebo to píšeš pokaždé znova? :)
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah a Botos do Pardubic
Lord_Edmund před 12 hodinami 09.09.2025 07:50 |Prekopovi budu samozřejmě fandit, ale že je tato výměna naprostý ekonomický nesmysl, mě nikdo nevymluví. CHápal bych takovou výměnu, kdyby se jedalo o hvězdu ligy, jako byl Šulc, ale za hráče, kterému se povedly 4 zápasy a jeho hlavní a vlastně jedinou devízou je bojovnost je to naprostý úlet. Hostování Teaha dává smysl, v případě, že se nejedná o mezistupeň před odchodem.
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah a Botos do Pardubic
Taky před 9 hodinami 09.09.2025 10:15 |Prodej Botose schvaluju.
Jasně, v Karviné se mi líbil, těšil jsem se na něj, když jsme si ho stáhli na jaro do Edenu, ale zklamání...
Na postech, kde by mohl zaskakovat, máme jiné hráče, kteří potřebují alespoň občas hrát a možná i nějaké nadějné mlaďochy v béčku.
A Zafeirisovi nemá cenu mu držet krajana, když odchází.
Nemělo by zapadnout, že je Botos podepsanej pod nevalnou hrou a výsledkama v Mol Cupu. S Táborskem šel dolů v poločase a s Olomoucí v 56. minutě.
Prý jsme ho prodali Pražákovi za 1,2 mil éček, takže i s výdělkem...
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah a Botos do Pardubic
SLAVIESTA před 5 hodinami 09.09.2025 14:19 |Nemělo by zapadnout jak zahrál před půl rokem? Ostatní hráče taky takhle hodnotíš? Nejsem advokát Botose, nic ve Slavii nedokázal, ale právě proto jsem v tomto případě kritikem real. týmu. Kdo z nás se mýlí se ukáže tak za půl roku. Ale Tvoje argumenty se mi zdají liché.
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah a Botos do Pardubic
Taky před 4 hodinami 09.09.2025 15:23 |Nemyslím to nijak zle, ale já jsem nepochopil, co (mi) vlastně v druhé půlce píšeš.
O jeho výkonech v poháru jsem se zmínil, protože se na to zapomíná ve statistikách a hlavně proto, že měl společně se spoluhráči zválcovat Táborsko a byla to hrůza. Botos dostal v poháru dvakrát šanci od začátku a dvakrát zklamal. Tak proto.
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah a Botos do Pardubic
SLAVIESTA NOVÝ před hodinou 09.09.2025 18:35 |Ani já to nemyslím zle. Chceme přece oba totéž - úspěch Slavie. Na vysvětlení - v poháru zklamala celá Slavia a ani Botos to nevytrhl. To je pravda. Jako pádný argument zdůvodňující jeho prodej, pro mě málo. Já bych mu šanci ještě dal, ale můj názor samozřejmě není důležitý. Přesto se domnívám, že odpovědní už se několikrát spletli a já se bojím, aby to tak nebylo i tentokrát. Stačí?
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah a Botos do Pardubic
SLAVIESTA před 8 hodinami 09.09.2025 11:27 |Tak jsem si tady přečetl všechna souhlasná a nesouhlasná stanoviska a jsem rozpačitý. Tři talenty za hráče u kterého si víc přejeme, aby se osvědčil, než abychom o tom byli přesvědčeni, no nevím. Cena je to vysoká a ještě dáme nějaké peníze?
Na soupisce pro LM hráči, kteří neodehráli ještě za Slavii nic (no ale vlastně pro to se kupovali), tak uvidíme. Vorlický se tam bohužel nedostal, za mě hrubá chyba, velmi by ho to povzbudilo,
i kdyby odehrál jen pár minut. S ním, ani bez něj tam letos díru do světa neuděláme, o to se troufnu vsadit.
Botos, taky nemám radost, že odešel, myslím, že se se přidá k řadě hráčů, které Slavia nepotřebovala, nebo neudržela(rozešla se s nimi ve zlém) a jinde jsou, nebo byli za hvězdy
Pocitu, že to letos zatím není moc dobré se stále nemůžu zbavit. Jen doufám, že je to mylný pocit.
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah a Botos do Pardubic
Alanor (admin) před 5 hodinami 09.09.2025 14:32 |Byl bych překvapen, kdyby se z Botose stala hvězda. Žádný velký potenciál jsem v něm u nás neviděl a jen se potvrdilo, že jeho vysoký počet asistencí za podzim v Karviné byl náhodný (tuším 8 asistencí, přitom měl mít podle xA asi 2).
Pardubicím pomůže, na ligu je nadprůměrný, ale jeho strop bych čekal tak někde v Baníku. Ani si nemyslím, že by to měl být hráč, co se prosadí v Plzni, natož aby hrál základ tady. Při jeho věku 24 let vnímám prodej jako rozumný.
P. S. Jako mnohem víc diskutabilní vidím ty přestupy Kričfalušiho, Planky a posléze i Šancla, ale tam dost záleží, jak jsou postaveny ty smlouvy o zpětném odkupu. Může to být velmi rozumné (Markovič), ale taky to může být pořádný provar (Rigo).
Komentář byl uživatelem upraven (09.09.2025 14:36) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Byl bych překvapen, kdyby se z Botose stala hvězda. Žádný velký potenciál jsem v něm u nás neviděl a jen se potvrdilo, že jeho vysoký počet asistencí za podzim v Karviné byl náhodný (tuším 8 asistencí, přitom měl mít podle xA asi 2).
Pardubicím pomůže, na ligu je nadprůměrný, ale jeho strop bych čekal tak někde v Baníku. Ani si nemyslím, že by to měl být hráč, co se prosadí v Plzni, natož aby hrál základ tady. Při jeho věku 24 let vnímám prodej jako rozumný..
Skrýt původní komentář
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah a Botos do Pardubic
SLAVIESTA před 4 hodinami 09.09.2025 15:01 |Nic nenamítám, vlastně rozporuješ jen poslední část mého příspěvku. Botos se mi několikrát líbil a zdálo se mi, že ten potenciál by tam mohl být, ale můžu se samozřejmě mýlit. Je to hodně o důvěře, např. až patologicky tvrdošíjná důvěra trenéra Douděrovi i po jeho dřívějších až tragických výkonech, tohoto hráče velmi pozvedla a jeho současní kritici už jedou jeho zatracování jen setrvačností. Tohle p. Trpišovskému dokonale vyšlo.
Ne každý má ovšem to štěstí. Botos?
Komentář byl uživatelem upraven (09.09.2025 15:02) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nic nenamítám, vlastně rozporuješ jen poslední část mého příspěvku. Botos se mi několikrát líbil a zdálo se mi, že ten potenciál by tam mohl být, ale můžu se samozřejmě mýlit. Je to hodně o důvěře, např. až patologicky tvrdošíjná důvěra trenéra Douděrovi i po jeho dřívějších až tragických výkonech, tohoto hráče velmi pozvedla a jeho současní kritici už jedou jeho zatracování jen setrvačností. Tohle p. Trpišovskému dokonale vyšlo.
Ne každý má ovšem to štěstí. Botos?.
Skrýt původní komentář
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah a Botos do Pardubic
Ados před 4 hodinami 09.09.2025 15:10 |Pořád je to taky o těch hráčích. I kdybychom projevili zájem aktivovat opci na Planku, tak k nám nemusí dorazit. Vůbec bych se nedivil, kdyby ti hráči byli nasraní. Takže nějaké uklidnění zpětného odkupu mi přijde naivní. Spíš očekávám variantu, že už o ně nebudeme mít zájem.
Re: Kričfaluši a Planka do Baníku Ostrava, Teah a Botos do Pardubic
martyni (přítel SN) před 3 hodinami 09.09.2025 16:27 |Souhlas. Myslím si, že Kričfalušiho asi nechceme. U Planky a Šancla je asi důležitý, aby tam byl zpětný odkup a částka taková, kterou je pro nás ok zaplatit za hráče do základu, namísto složitýho skautování neznámých hráčů nebo drahýho přeplácení konkurence.