Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

Los ligové fáze Ligy mistrů určil Slavii povětšinou staré známé soupeře. Slavia se utká doma s Barcelonou, Arsenalem, Bodø/Glimt a Bilbaem, venku s Interem Milán, Atalantou, Tottenhamem a Pafosem.

Z prvního koše byl Slavii vylosován Inter Milán pro venkovní zápas a následně Barcelona pro domácí zápas. Z druhého koše los přiřadil Slavii pro domácí zápas Arsenal a pro venkovní zápas Atalantu. Ze třetího koše se Slavia utká venku s Tottenhamem a doma s Bodø/Glimt a konečně ze čtvrtého koše potkají sešívaní Athletic Bilbao doma a kyperský Pafos venku.

Přesný rozpis zápasů bude k dispozici v sobotu.

Komentáře (128)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

    bububu (přítel SN)     před 4 hodinami 28.08.2025 18:39 |  
    9 1

    Z prvního koše Inter venku, Barca doma... hmm, radši bych někoho, s kým jsme ještě nehráli :(

  2. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

    JohnyBeGOOD     před 4 hodinami 28.08.2025 18:39 |  
    2 0

    Z prvního koše Barcelona doma a Inter venku, takže budeme mít částečné porovnání s naším posledním působením v LM.

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

      marcocruz (přítel SN)     před 4 hodinami 28.08.2025 18:40 |  
      2 4

      no to je teda zábava...

  3. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

    hiker42     před 4 hodinami 28.08.2025 18:39 |  
    3 6

    Twl,
    1.koš Barca doma, Inter venku.. proč furt dokola?

    P.S. Arsenal :-)) to nevymslis..


    Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2025 18:46) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

    marcocruz (přítel SN)     před 4 hodinami 28.08.2025 18:39 |  
    5 9

    úplně trapnej los...

  5. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

    LukeDo     před 4 hodinami 28.08.2025 18:42 |  
    7 1

    Barcelona...to bude kolotoč s těmi mladými hochy....Yamal in the house :-) Barcelona bude masakr....

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

      Alcapone     před 3 hodinami 28.08.2025 19:38 |  
      2 2

      V klidu to byl i svého času doma i nějaký Messi... Uvidíme dáme si to s nimi na férovku. Propadák to nebude leda by nám měl v plánu dát hned redku a vyžlutit do půlky celou obranu ten černý panáček s kartami....

  6. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

    wita22     před 4 hodinami 28.08.2025 18:42 |  
    1 0

    Doufám v podzim na Miláně.
    To je nej výjezd.

  7. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

    JohnyBeGOOD     před 4 hodinami 28.08.2025 18:45 |  
    1 0

    Z druhého koše doma Arsenal a venku Atalanta

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

      JohnyBeGOOD     před 4 hodinami 28.08.2025 18:48 |  
      1 0

      Za Atalantu hraje mimochodem i Isak Hien.

  8. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

    Steevee     před 4 hodinami 28.08.2025 18:46 |  
    5 2

    Doma Barcelona a Arsenal. No, začíná mě zajímat nacenění domácího balíčku. To bude u lidí pláče:-)


    Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2025 18:48) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

      Ferguss     před 3 hodinami 28.08.2025 19:09 |  
      4 0

      Já bych docela ocenil pokud bychom se na balíčky vykašlali a prodávalo se jednotlivě. Protože ve 114 aby člověk prodal ledvinu, pokud by si chtěl koupit balíček.

  9. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

    George (přítel SN)     před 4 hodinami 28.08.2025 18:46 |  
    10 3

    Hnusnej los zatím....

  10. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

    Max1     před 4 hodinami 28.08.2025 18:46 |  
    4 9

    bych nastavil ještě pravidlo, že v základní skupině nesmíš hrát s týmem, se kterým jsi hrál naposled ve skupině....tohle je fakt nudaaaaaa :-D

  11. Z

    wita22     před 4 hodinami 28.08.2025 18:49 |  
    7 4

    Masakr.
    Nechápu jak někdo nechce hrát s Interem ,Barcelonou a Arsenálem :-))))

    • Re: Z

      Max1     před 4 hodinami 28.08.2025 18:50 |  
      13 0

      nejde o to, že bych nechtěl, ale chtěl jsem nové zkušenosti...Atletico, PSG, Liverpool, Real..... :-)

      • Re: Z

        brťas74     NOVÝ před 2 hodinami 28.08.2025 20:27 |  
        0 0

        Na ty si počkáme do příští sezóny:))))

    • Re: Z

      butters     před 4 hodinami 28.08.2025 18:51 |  
      7 0

      Podle mě to není o tom, že by s nimi někdo nechtěl hrát - bylo jasný, že z 1. a 2. koše přijde top kvalita. Já se přiznám, že Barceloně bych se rád vyhnul, protože se bojím Yamala. Ale chápu, že spousta lidí (já taky) by radši hráli s týmy, které jsme ještě neměli - třeba Real, Liverpool, Man City, Juventus aj.

      • Re: Z

        necich     před 3 hodinami 28.08.2025 18:56 |  
        6 1

        Přeně tak... Pecka by byl Real, Live...

    • Re: Z

      Mates204     před 3 hodinami 28.08.2025 18:52 |  
      1 5

      Jako mě zatím štve jen ta Atalanta, jinak super.

      • Re: Z

        Ferguss     před 3 hodinami 28.08.2025 19:02 |  
        3 0

        Atalanta je parádní výjezd. Byl jsem na nich, ten stadion je ošklivej až je hezkej a fanoušci absolutní fanatici i na italský poměry.

        • Re: Z

          Mates204     před 3 hodinami 28.08.2025 19:13 |  
          2 0

          Jasně, ale na to jak extrémně těžký soupeř to je, mi atraktivita nepřijde odpovídající, zejména když v těch končinách budeme hrát i s Interem.

    • Re: Z

      marcocruz (přítel SN)     před 3 hodinami 28.08.2025 19:00 |  
      4 2

      O tom to vůbec není, prostě jen chtějí někteří hrát i s jinými velkokluby než pořád s těmi samými, kor když to máme tak jednou za 5 let.

  12. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

    necich     před 3 hodinami 28.08.2025 18:55 |  
    6 10

    Hnus, zaje..ná Barcelona, pos.ranej Arsenal. Los se nám dobře mstí..:)

  13. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

    Max1     před 3 hodinami 28.08.2025 18:56 |  
    3 1

    jen se bojím ze 4 dostaneme Bilbao a Newcastle :-D

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

      dropt     před 3 hodinami 28.08.2025 18:57 |  
      4 0

      Newcastle už dostat nemůžeme. Máme Arsenal a Tottenham.

      Edit: Nestihl jsem dopsat, že Bilbao je velmi pravděpodobné, nebo možná jisté. :)


      Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2025 18:59) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

        Max1     před 3 hodinami 28.08.2025 18:58 |  
        1 1

        pravda...pardon

  14. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

    fajtik     před 3 hodinami 28.08.2025 18:59 |  
    6 1

    Jooooooooooooooooo, Pafos venku.

  15. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

    PetCC     před 3 hodinami 28.08.2025 19:02 |  
    2 3

    Takže nuda, většinou staří známí.
    Že jsme dostali dva kvalifikanty, Bodo a Pafos, je docela překvapení, z téhle skupiny jsem čekal maximálně jednoho.

  16. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    wita22     před 3 hodinami 28.08.2025 19:02 |  
    6 1

    Fakt těžkej los.
    To nám nastaví zrcadlo

  17. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

    Andreas     před 3 hodinami 28.08.2025 19:02 |  
    2 1

    Až na Arsenal a Bilbao dobrý

  18. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

    Max1     před 3 hodinami 28.08.2025 19:02 |  
    6 3

    tak si trošku zaspekulujeme: Barcalona asi 0, Inter věřil bych v 1, Arsenal 0, Atalanta 1, Bodo 3, Spurs 0, Bilbao 1, Pafos 3. 8 bodů se snad dá :-)

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

      Tonda     před 3 hodinami 28.08.2025 19:04 |  
      22 2

      ať počítám jak počítám, mě to vychází na 24 bodů

      • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

        LukeDo     před 3 hodinami 28.08.2025 19:11 |  
        5 0

        Konečně nějakej optimista :-) a finále v Budapešti bude taky krásný... :-D

        • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

          edenboy     před 3 hodinami 28.08.2025 19:28 |  
          2 0

          Potvrzuji - v rámci dovolené v Budapešti jsem byl na prohlídce Puskás Areny, a je to fakt krásný stadion.

      • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

        rakusan     před 3 hodinami 28.08.2025 19:14 |  
        3 0

        A není to málo Antone Pavloviči...

  19. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

    hiker42     před 3 hodinami 28.08.2025 19:03 |  
    9 5

    Člověk se tesi na Liverpool/MCity, Bayern/Real, Juve/Atleti atd. a 5 soupeřů z 8 jsme potkali v posledních 10 letech.. 4 body budou maximum

  20. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů

    Slávista 51     před 3 hodinami 28.08.2025 19:04 |  
    2 9

    CHTĚLI JSTE SLAVNÝ KLUBY, TAK JE MÁTE,
    jenom na to chybí stadion na 6otisíc diváků a
    mají se hoši co snažit, aby něco uhráli.
    Ale ten nový systém i losování, je akorát pěkná bramboračka !

  21. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    Qope     před 3 hodinami 28.08.2025 19:04 |  
    9 5

    Těžký los, pokud bude 5 a více bodů, budu velmi rád. Ale holt Liga Mistrů je Liga Mistrů.

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      carevitchando     před 3 hodinami 28.08.2025 19:15 |  
      7 2

      Vidím to podobně, doma Norové, venku Kypřani snad aspoň za 4 body a pak třeba ještě možnost něco urvat doma s Bilbaem, nebo třeba plichtu v Bergamu...Maximálně to vidím na 7 bodů a i to bych bral.

  22. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    Dobrman     před 3 hodinami 28.08.2025 19:05 |  
    6 2

    Bilbao doma dáme a vítězství v LM je na světě

  23. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    brťas74     před 3 hodinami 28.08.2025 19:05 |  
    4 6

    Za mě paráda řekl bych tak 8-9 bodů.Teda pokud zlepšíme koncovku.

  24. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    Straha     před 3 hodinami 28.08.2025 19:06 |  
    8 3

    musime vyhrat s pafosem, doma s Bilbaem a s Bodo a pak udelat nekde bod za remizu

  25. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    necich     před 3 hodinami 28.08.2025 19:09 |  
    3 15

    Jedním slovem hnus..:((

  26. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    wymaz     před 3 hodinami 28.08.2025 19:10 |  
    2 13

    Méně než 10 bodů, budu zklamaný.

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      PetCC     před 3 hodinami 28.08.2025 19:13 |  
      6 4

      8 bodů je zbožné maximum.

      • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

        wymaz     před 2 hodinami 28.08.2025 20:17 |  
        0 0

        Jsem optimista, vy malověrní!

  27. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    damade     před 3 hodinami 28.08.2025 19:10 |  
    9 2

    Postup do playoff začíná být reálnej na jedenácti bodech. Povinnost je šest bodů proti Bodo Glimt a Pafos, dalších pět ze zápasů s Tottenhamem, Atalantou, Interem a Bilbaem je teoreticky hratelnejch, nejreálnější je porazit doma Bilbao a pak dvakrát remízovat. Cokoliv víc je bonus. Los tedy těžkej, ale hratelnej. Samozřejmě za předpokladu, že se vrátíme do formy z minulýho podzimu. V tý současný se o tom nemá cenu bavit.

  28. 3. a 4.koš

    Mike     před 3 hodinami 28.08.2025 19:11 |  
    9 1

    Myslím, že z těchto košů jsme dostali soupeře, kdybychom mohli bodovat, třeba Bilbao doma není špatný. Je reálná šance na 2 výhry. Taky jsme mohli mít horší soupeře venku na východě.

  29. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    PetCC     před 3 hodinami 28.08.2025 19:12 |  
    4 0

    Tak Kazachstán ze špičky odnesl jen Real :-)
    Ten Pafos tam snad určili sami :-)

  30. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    Alanor (admin)     před 3 hodinami 28.08.2025 19:14 |  
    18 1

    Uměl bych si představit i hratelnější los s méně starými známými. Na druhou stranu třeba na Barcelonu se vyloženě těším, ta teď pod Flickem a s Yamalem hraje zdaleka nejpohlednější fotbal na světě.

    Jednoznačný cíl by měl být alespoň 5 bodů, abychom byli lepší než loni marná Sparta. To by mělo být určitě hratelné.

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      Mejla29     před 3 hodinami 28.08.2025 19:18 |  
      17 1

      Ja nemam moc rad tu frazi melo by byt...., protoze ukazana plati:-)
      V Pafosu to bude obrovsky tezky, tam bod bude zlatej a Bodo je lepsi hrat doma, coz nam dava nadeji asi i na 3 body, to u nich by to bylo mnohem horsi.
      Pri souhre okolnosti doma s Bilbaem bod a bylo by tech 5 bodu, ale jestli tohle vse uhrajeme....ukaze cas, kazdopadne fandit budu jak o zivot.

  31. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    Martin Platil     před 3 hodinami 28.08.2025 19:15 |  
    9 3

    hlavně, aby nebyly debakly...

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      wimpy     před 3 hodinami 28.08.2025 19:15 |  
      8 3

      Uděloval bych i debakly. :-)

      • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

        Qope     před 3 hodinami 28.08.2025 19:24 |  
        6 2

        Yamal a spol. ani netuší, jaký je v Edenu čeká fičák :-))

        • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

          wimpy     před 3 hodinami 28.08.2025 19:41 |  
          4 2

          Prohrajeme maximálně v Londýně a získáme 15 bodů. Aspoň tak to dám do Tipovačky. teda kromě té prohry v Londýně, netipuji naše prohry. :-)

          • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

            Qope     před 3 hodinami 28.08.2025 19:49 |  
            3 2

            Tys to dneska přehnal s něčím, co hooooooodne podporuje pozitivní myšlenky, viď :-)

            • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

              wimpy     před 2 hodinami 28.08.2025 19:53 |  
              4 0

              Mám naraženou osmičku. Jsem zvědavej, jestli se na nás se synkem dostane s lístkama do Bergama? Do Milána asi jo, už abych začal trénovat na ten vejšlap v tubusech na San Siru.

              • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

                slaviator     před 2 hodinami 28.08.2025 20:14 |  
                2 0

                ten vejšlap je pěkné kardio :) a určitě už nebudu spoléhat na občerstvení na stadionu... zteplala cola rozlejvaná z petky za šest euro... výhoda je, že už to tam člověk zná, tak už ví lépe co a jak :D

  32. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    JohnyBeGOOD     před 3 hodinami 28.08.2025 19:18 |  
    22 0

    Pokud mi bude chtít někdo z fanoušků zklamaných losem přenechat lístky, tak já se klidně doma na Barcelonu, Arsenal, Bodo Glimt nebo Bilbao podívám. :-)

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      Slávista 51     před 3 hodinami 28.08.2025 19:19 |  
      2 1

      1*** !

  33. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    eye     před 3 hodinami 28.08.2025 19:23 |  
    19 0

    Jinak máme Brozany a hrajem samozřejmě venku.

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      p!erreCORE     před 3 hodinami 28.08.2025 19:51 |  
      2 0

      Dneska jsem se tam byl koupat na jezu.

  34. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    vojtal     před 3 hodinami 28.08.2025 19:24 |  
    8 9

    Já to vidím takhle. Myslím, že získáme nejméně 2, reálně 4-6, ale potenciál máme na 9-12 bodů.

    Doma:
    Barcelona - prohra
    Arsenal - prohra
    Bodo - výhra/remíza
    Bilbao - výhra/remíza/prohra

    Venku:
    Inter - remíza/prohra
    Atalanta - remíza/prohra
    Tottenham - remíza/prohra
    Pafos - výhra/remíza

    Teď ještě dotáhnout odpovídající posily a stihnout je zapsat do 2. 9. na soupisku.

    Město se třese, Slavia je na výjezdu!

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      SLAVIESTA     před 3 hodinami 28.08.2025 19:34 |  
      14 1

      Milý supersuper optimisto. Jak bych si přál, aby Ti to vyšlo. Při čtyřech bodech budu spokojen. Víc je pro mě zázrak.

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      SuperAukro     před 3 hodinami 28.08.2025 19:45 |  
      7 3

      Řekl bych zhodnoceno reálně. Naše aktuální forma je bídná a bůh ví, co přinesou další týdny a měsíce. V LM nechci ani domýšlet, co budeme vyvádět. Ale trochu se utěšuji tím, že nebudeme muset tvořit nebo dobývat a tím pádem bychom přece jen mohli hrát naší "fyzickou hru".

      Můj tip je Bodo - 3b, Atalanta - 1b a Pafos - 1b. Celkem 5b.

  35. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    wita22     před 3 hodinami 28.08.2025 19:29 |  
    12 0

    Sem zvedavej jestli se Lukáš Vorlicky dostane na soupisku LM.
    Pro něj to musí být splněný sen.
    Snad o tom i někde mluvil.
    Strašně mu přeju být v základní sestavě proti Atalantě.

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      Faris (přítel SN)     před 3 hodinami 28.08.2025 19:47 |  
      5 0

      Podle mě stoprocentně. Nové posily to budou mít těžké

  36. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    bramburek (přítel SN)     před 3 hodinami 28.08.2025 19:36 |  
    9 8

    Za mě hroznej los… samý s kterýma už jsme hráli, a nebo silný ale neatraktivní

    Chtěl jsem hlavně týmy, s kterýma jsme ještě nehráli :/

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      wita22     před 3 hodinami 28.08.2025 19:37 |  
      2 0

      Co .bych. chtěl.

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      wimpy     před 3 hodinami 28.08.2025 19:45 |  
      9 0

      S Bilbaem doma je to ta odveta, kterou nám dlužej :-)

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      pf     před 3 hodinami 28.08.2025 19:45 |  
      5 5

      Klidně od tebe vstupenky na ty staré známé a okoukané i ty neatraktivní rád vezmu :)


      Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2025 19:47) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

        bramburek (přítel SN)     NOVÝ před 2 hodinami 28.08.2025 20:23 |  
        1 1

        A já někde píšu, že tam nepůjdu? Samozřejmě že si ty lístky koupím a půjdu podpořit Slavii…

        Ale snad můžu vyjádřit svůj názor a přání, že jsem si přál někoho z klubů jako PSG, Liverpool, Bayern, Manchester City, Real Madrid, Sporting Lisabon, Juventus, Atletico Madrid, Eindhoven, Neapol, Benfica Lisabon, Marseille, Newcastle, apod.

        Hrát prostě s dalšími super kluby, s kterými jsme ještě nehráli… myslím si, že pro klub i fanoušky by to bylo lepší a atraktivnější… byl si někdy na prohlídce stadionu? Tam je ve třetím patře přes celou stěnu taková mapa, a na ni všechny kluby s kterými Slavia v pohárový Evropě hrála… tak tam mohli přibýt další skvělý velkokluby, toť vše…


        Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2025 21:02) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

          slaviator     NOVÝ před 2 hodinami 28.08.2025 20:33 |  
          0 0

          Tak snad příští rok...

        • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

          pf     NOVÝ před 2 hodinami 28.08.2025 20:36 |  
          0 0

          Na prohlídce stadionu jsem samozřejmě byl, dokonce jsem tam zavítal víckrát. Tak na mapu přibydou nově Pafos, Atalanta a Bodø/Glimt, asi nejsou holt v očích některých fanoušků dostatečně věhlasné. S Tottenhamem si také zahrajeme snad po 15 letech. Snad lze vyjádřit údiv nad tím zklamáním fanoušků z dnešního losu LM.

  37. los

    VFL     před 3 hodinami 28.08.2025 19:43 |  
    0 0

    No z losu jsem trošku zklamaný, měl jsem jiná přání co se nevyplnila(týmy z Beneluxu a Francie), jsem rád, ale třeba za Bergamo. Na druhou stranu konfrontace s dvěma týmy z Anglie, Španělska a Itálie je vlastně docela fajn. Škoda, že nebylo více nových týmů to je pro mě trošku zklamání. Ale beru to tak jak to je. Jsem rád za Bodo a Bilbao doma, jelikož to asi tolik nenaláká nějaké pochybné překupníky jako by to třeba mohlo být v případě Newcastle, nebo Totenhamu. To beru jako pozitivum.

  38. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    Qope     před 3 hodinami 28.08.2025 19:46 |  
    3 2

    Malá, malinká šance, co nám může pomoci proti Barceloně a Bilbau, je počasí. Pokud u nas bude už mrznout, třeba to trochu ty kluky z Jihu pribrzdi, ovlivní. Ale u Barci stejně body nečekám...

  39. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    SuperAukro     před 3 hodinami 28.08.2025 19:48 |  
    12 1

    Celkově nejsem z losu nijak nadšen. Asi jako spousta dalších fandů jsem chtěl týmy, se kterými jsme nehráli. Vzhledem k tomu málu, co jsme historicky LM odehráli, tak musíme narazit na "staré známé". Škoda. O "hratelnosti" se nemá cenu bavit. Je to LM a tam je každý kvalitní + naše neforma. Nemá cenu si stavět vzdušné zámky.

  40. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    cajzik     před 3 hodinami 28.08.2025 19:49 |  
    2 0

    pánové, můžu se optat, přesný hrací dny budou známo kdy?

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      čaroděj     před 2 hodinami 28.08.2025 19:52 |  
      4 0

      30. 8.

      • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

        cajzik     před 2 hodinami 28.08.2025 19:54 |  
        3 0

        děkuji moc ... takže letenky prostě ted nezabkuji :) milá chce Pafos :)

        • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

          huntfilihunt     před 2 hodinami 28.08.2025 20:01 |  
          5 0

          Hrajou v Larnace

          • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

            KurdtK     NOVÝ před hodinou 28.08.2025 21:29 |  
            0 0

            V Limassolu, kapacita 10800.

  41. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    JohnyBeGOOD     před 2 hodinami 28.08.2025 19:55 |  
    4 0

    Co se týče (staro)nových soupeřů, tak aspoň mají hráči motivaci se do LM dostat znovu. Stačí jim k tomu opět vyhrát titul a můžou si zahrát s Realem, Bayernem, City, Liverpoolem nebo PSG příští rok. Není kam spěchat, aspoň budeme mít z čeho vybírat i další roky. :-)

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      hiker42     NOVÝ před 35 minutami 28.08.2025 21:45 |  
      0 0

      Příští rok při našem "štěstí":
      Chelsea, Borussia, Leverkusen, Ajax, Feyenoord, Rangers a nějaký překvápko ze 4. :-)

  42. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    pf     před 2 hodinami 28.08.2025 19:56 |  
    11 4

    Když nám v minulosti v základní skupině EKL nalosovali zbrusu nové "neokoukané" evropské soupeře, tak se vám to taky nelíbilo. Tady už si člověk fakt nevybere :D Hrajeme evropské poháry pravidelně každý rok, takže dá konfrontace se známými elitními kluby očekávat. Já se těším na další souboje s Barcelonou, Interem i Arsenalem. Osobně jsem si přál tu Atalantu, lákavé na výjezd a Vorlickému se splnilo přání.

    Při začátku losu a hymně LM jsem cítil pýchu a radost, že se Slavia vrací mezi evropskou elitu. Parádně to dopadlo!


    Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2025 20:00) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      Mejla29     před 2 hodinami 28.08.2025 20:00 |  
      7 0

      Muzu Bergamo doporucit, hezke a historicke mesto, byl jsem osobne a o gastronomii ve starych ulickach Italie se nema cenu ani zminovat. Pokud nekdo zvazuje vyjezd i se svou drahou polovickou, tak vrele doporucuji.

      • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

        pf     před 2 hodinami 28.08.2025 20:06 |  
        0 0

        To abychom doma začali domlouvat hlídání ratolesti. Zní to až moc lákavě :)

        • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

          Mejla29     před 2 hodinami 28.08.2025 20:08 |  
          2 0

          To klidne udelej, protoze je to fakt hezke mesto, kdyz jsem tam byl, tak z hradeb byl videt, jak na dlani, jeste stary stadion a celkovy vyhled na mesto. Super kavarnicky, restaurace.

          • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

            pf     NOVÝ před 2 hodinami 28.08.2025 20:20 |  
            0 0

            Díky, tak teď to bude jednoznačná priorita na výjezd, myslel jsem si na Bergamo už před losem :)

      • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

        JohnyBeGOOD     NOVÝ před 2 hodinami 28.08.2025 20:20 |  
        2 0

        Všechny venkovní výjezdy top a dají se sehnat levné letenky do Londýna, Milána, Bergama i Pafosu.

        • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

          mart     NOVÝ před hodinou 28.08.2025 21:32 |  
          0 0

          To jo, ... akorát bude asi hodně težký získat lístky :-)

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      vojtal     před 2 hodinami 28.08.2025 20:01 |  
      7 3

      Já jsem spokojený. Sice mohla být místo Interu z pohledu atraktivity výjezdu Neapol. Ale jinak je to podle mě vyvážený los. Jsou tam atraktivní soupeři, ale i soupeři s šancí na body a postup.

      Tady si furt lidi na něco stěžují, hrůza!

      • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

        Mejla29     před 2 hodinami 28.08.2025 20:04 |  
        11 0

        Jako nikdy nerikej nikdy a mozne je vsechno, ale s sanci na postup? Ne, ze bych si to nepral, ale Tvuj bezbrehy optimismus Ti vlastne trochu zavidim

      • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

        pf     před 2 hodinami 28.08.2025 20:14 |  
        1 2

        Tak zrovna na konfrontaci s loňským finalistou LM jsem zvědavý.

        • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

          vojtal     před 2 hodinami 28.08.2025 20:19 |  
          4 1

          Já to beru tak, že na San Siru jsem byl na Slavii loni a podíval bych se spíš do té Neapole, kde jsem nikdy na fotbale nebyl. Ale Bergamo bude taky dobrý a nový výjezd.

  43. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    zdenek_prachar     před 2 hodinami 28.08.2025 20:03 |  
    14 2

    Mně se ten los hodně líbí. Žádný výlet do Asie, žádný tým, co se bude válet a simulovat, aby získal bod, šance něco uhrát s Řeky a snad i Nory, silné týmy z Itálie, Anglie a Španělska... Záleží jen na nás, jaký zanecháme dojem.

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      JohnyBeGOOD     NOVÝ před 4 minutami 28.08.2025 22:16 |  
      0 0

      Pafos je z Kypru, jinak souhlas.

  44. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    slaviator     před 2 hodinami 28.08.2025 20:12 |  
    3 0

    Brutální je, že hrajeme se dvěma týmy z Anglie, dvěma ze Španělska a dvěma z Itálie... díky těm košům jsme třeba něco z Německa nebo Itálie mohli mít už jen čistě teoreticky (například mít místo Arsenalu nebo Tottenhemu ze čtvrtého koše Newcastle, tak pak bychom mohli mít nějakého Němce/Itala...)

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      Slávista 51     před 2 hodinami 28.08.2025 20:16 |  
      1 10

      UŽ JSEM TO PSAL -
      nový systém i losování = bramboračka !

      • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

        slaviator     NOVÝ před 2 hodinami 28.08.2025 20:21 |  
        7 2

        a ani to nedávali na ČT!

        • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

          Slávista 51     NOVÝ před 2 hodinami 28.08.2025 20:42 |  
          2 1

          JO !

  45. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    záplata     před 2 hodinami 28.08.2025 20:16 |  
    7 4

    Objektivně je snad jediným o něco horším týmem než my ten Pafos ale zase je venku, tak snad nějaký bod ukopeme. Že budeme vozit body z Interu nebo Bergama je sice možný ale nereálný, doma možná Bodo, když se zadaří, jinak opět objektivně s ostatními nemáme na body nárok.

  46. Los ligové fáze LM

    Myšák     před 2 hodinami 28.08.2025 20:19 |  
    5 3

    Nehrajete žádnej ťukes, protože jste dřeváci, a proto taky hrajete okresní přebor! :o)))

    • Re: Los ligové fáze LM

      Papol     NOVÝ před 2 hodinami 28.08.2025 20:30 |  
      1 2

      Kolik máš pod kůží?

  47. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    Morb     NOVÝ před 2 hodinami 28.08.2025 20:28 |  
    4 3

    Nechci bejt nevděčnej, je to samozřejmě super. Ale tím, že jsme s nima relativně nedávno hráli, tak ani Arsenal, ani Barcelona nebo Inter nemaj ten "wow efekt". Tottenham super, ale zbytek je nejen hrozně těžkej, ale oproti ostatním příšerně nelákavej.

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      Papol     NOVÝ před 2 hodinami 28.08.2025 20:34 |  
      2 3

      Já jsem nadšený a hráči určitě taky, mohou se ukázat a o tom jim půjde. Narvaný stadion v Edenu, co více si přát? Zda uděláme body či ne, to je úplně jedno, ale hráči se budou chtít ukázat. Paráda

      • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

        Morb     NOVÝ před 2 hodinami 28.08.2025 20:35 |  
        0 1

        Jo, samozřejmě. Jen jsem si hrozně přál Real nebo Atletico, tak jsem teď trochu zklamanej, ale to přejde.

      • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

        SLAVIESTA     NOVÝ před hodinou 28.08.2025 21:00 |  
        4 1

        Aby se hráči jak říkáš ukázali, musí to být podepřeno i slušným výsledkem a nějakými body. "Zda uděláme body, nebo ne, to je úplně jedno". To nemůžeš myslet vážně, nebo ano?

  48. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    Lunaris     NOVÝ před 2 hodinami 28.08.2025 20:33 |  
    2 1

    Bude to těžký, ale nejvíc jsem zvědav na to, jaké vstupné na to Slavia nasadí. Zaplatím samozřejmě (téměř) všechno, ale zajímá mě srovnání s loňskou bídou.

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      Morb     NOVÝ před 2 hodinami 28.08.2025 20:36 |  
      1 3

      Já bych se divil, kdyby se do prodeje nějaký lístky dostaly.

      • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

        Lunaris     NOVÝ před 2 hodinami 28.08.2025 20:49 |  
        1 0

        Že by se to započítalo do permice? No, nejsem proti.

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      Petr9608     NOVÝ před 28 minutami 28.08.2025 21:52 |  
      2 1

      Neměl by člověk dělat vola. Na jednu respektování toho, že na LM nebude chodit za 200, ale klub by zase měl respektovat to, že fanoušek není úplný oslíček a nejet módem "nejvyšší možné ceny při které se prodají všechny vstupenky". Slavia není uhlobaron Tykač, ani hrobař ČSA, ani polostání firma diktátorské země, ani Řebíček, ani Rosen, ani Enic... atp. Odmítnuní si koupit předražené vstupenky by nikdy nemělo být chápáno jako gestu proti klubu, ale výhradně jako gesto pro (případně chamtivému) vedení, které je teď takové a za pár let zase onaké.

  49. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    Vhoo (přítel SN)     NOVÝ před 2 hodinami 28.08.2025 20:44 |  
    6 1

    Taktika nekupovat zvučný jména na LM se vyplatila. S většinou těch týmu se nedá hrát ( pro méně chápavé nadsázka ), očekávám 3-5 bodů když se hodně zadari tak 7-8

  50. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    honzah (přítel SN)     NOVÝ před 2 hodinami 28.08.2025 20:46 |  
    5 1

    Také se mi ten los moc nelíbí, ale podívejme se na to pozitivně. Podle průměrného koeficientu soupeřů máme 6. - 7. nejlehčí los. Máme o trošinku lehčí soupeře než loni Sparta a prakticky stejné jako loni Slovan, navíc v situaci, kdy je celý žebříček koeficientů hozený bodově výše než minule.

  51. Výjezdy

    Mike     NOVÝ před hodinou 28.08.2025 21:06 |  
    4 0

    Prosil bych výjezďáky, jaká bude asi distribuce vstupenek. Platí pro hosty 5% kapacity stadionu ? Mají přednost permanentkáři a členové Odboru přátel ? Nebo kdokoliv, kdo bude rychlejší ? Děkuji za odpovědi.

  52. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    wita22     NOVÝ před hodinou 28.08.2025 21:16 |  
    2 1

    Fakt asi moc těžšího nás nemohlo potkat.
    Loňské 2.3.4.7.místo po základních skupinách
    :-)


    Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2025 21:47) . Zobrazit původní komentář

  53. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    Petr9608     NOVÝ před hodinou 28.08.2025 21:31 |  
    0 5

    Z toho 4. koše zklamání, mohla nám tam na doma vyjít nějaká "dávačka" typu Kairat, Unionu nebo Karabachu. Prostě vyloženě "eurologoví až konfernční" mančafty. Zase z toho třetího to Bodo bodlo.

    Snad vedení neudělá nějakou "sviňárnu" typu nemožnosti koupit si jen jednotlivé zápasy. Tipuju, že Barcu a Arsenal napálí (možná tak 1800 Kč za kotel pro permanentkáře?), Bodo a Bilbao snad lacinější (1200?)

    I tak mě ten nový systém sere, měli jste to krásně nalajnované s tím třetím košem - 2 atraktivní soupeři a 1 přijatelný na jehož zádech se lze vyvézt nahoru, zpravidla se 4 body ze vzájemných zápasů (model 2007 proti Steaue nebo Plzeň 2011 proti bAT3 - ach, kde že ty loňské sněhy jsou, kdy ze třetího !!! koše se daly získat tyhle mančafty). Samozřejmě by to nemohlo být to Bilbao, ale spíš ten Pafos. A pak euroligová jarní jízda. Z tohoto úhlu pohledu se zase o něco vytrácí možnost, že by se po 30 letech mohl objevit český tým v semifinále evropského poháru. I když... v letošní sezoně to úplně nerálné není. Ale určitě by nás to netěšilo, byť zisk kupy bodů do koeficienty a zápasově vyšťavěný rival by vlastně tak špatná vyhlídka taky nebyla. Každopádně i loni bychom na tom vydělali - ve starém systém bysme asi konferenčku ze 3. místa nemohli neudělat i kdybychom se jó snažili.

    Loni nestačilo Dinamu Záhřeb na TOP 24 jedenáct bodů. Tak kde bychom to nabrali + dobré skore, tak do -4....? Pafos 3, Bodo 3... bude ale třeba další výhra. Takže Bilbao? A pak dvě remízy ze zápasů s ARS, TOT a ATL...?

    Nevidím to moc dobře. Ten nárok "něco uhrát" (= postup) se o dost ztížil. Ve starém systému těch 5 bodů nebylo špatných (tj. remíza a výhra se soupeřem ze 3. koše a jedna remíza s týmem ze druhého koše - model Slavia 2007 a Plzeň 2011) a byla to bodová výtěžnost 27,7%. Stačily ale i ty 4 b. (22,2%) nebo Plzni r. 2013 dokonce i tři (16,6%). Zato 11 bodů je hned 45,8% (!!!).


    Komentář byl uživatelem upraven (28.08.2025 21:37) . Zobrazit původní komentář

  54. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    pepi821     NOVÝ před hodinou 28.08.2025 21:36 |  
    5 10

    Viděl jsem teď rozhovor po losu a věřím Jindrovi, že máme na to splnit cíl se porvat o postup. Z dvojzápasu Bodo a Bilbao můžeme udělat 6 bodů a venku Pafos taky porazíme. Pak už stačí nějaké remízy a máme to.

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      Petr9608     NOVÝ před 27 minutami 28.08.2025 21:54 |  
      1 0

      Zatím nám teklo do bot v zápasech s provinčními kluby....

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      pipe1980     NOVÝ před 11 minutami 28.08.2025 22:09 |  
      1 1

      Jasně, protože Bodo jsou nazdárci, to že dali v posledních třech zápassech golů je náhoda a Bilbao se v Evropský lize loni dostlo s odřenejma kulkama do semifinále :-)))

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      SLAVIESTA     NOVÝ před 10 minutami 28.08.2025 22:10 |  
      2 0

      Tak hlavně vyhrát v MB.

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      coogee     NOVÝ před 4 minutami 28.08.2025 22:17 |  
      0 0

      Zdaleka to nevidím tak růžově. Budu rád, když s Bodo a s Bilbaem budeme plichtit a fakt pochybuju, že Pafos u nich porazíme.

  55. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    pipe1980     NOVÝ před 27 minutami 28.08.2025 21:54 |  
    0 2

    Víte někdo kdy budou termíny? Jak má člověk objednávat letenky když neví kdy

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      1zippo1     NOVÝ před 3 minutami 28.08.2025 22:17 |  
      0 0

      Budou zveřejněny v neděli...

  56. Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

    Petr9608     NOVÝ před 24 minutami 28.08.2025 21:57 |  
    1 1

    Ale teda pohárový týden šílený. 0 gólů, 3 zápasy, 3 prohry.

    To možná bude anirekord předkol, fakt si nevzpomínám, že by ze 3 zápasů předkol byly tři porážky.

    Nicméně ten základ se tam uhrál, 4 kluby na podzim je určitě dobré číslo pro český fotbal. Není to tak dávno, co jsme byli rádi za dva...

    • Re: Los ligové fáze Ligy mistrů: většina starých známých

      SLAVIESTA     NOVÝ před 13 minutami 28.08.2025 22:08 |  
      3 1

      Rozdíl v kvalitě ale vypadá strašidelně, dál se to bojím domýšlet...