Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli rodině

Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli rodině

Komentáře (160)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    DF007     před 2 dny 26.08.2025 12:43 |  
    33 5

    Kdo může, ať to raději neposlouchá. Velkej JT nebyl v dobré formě a prohlášením k Mojmovi to jen završil.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      Arminius     před 2 dny 26.08.2025 12:47 |  
      32 4

      On velký JT není poslední dobou obecně ve formě, v tom si může s Mojmou podat ruku.

  2. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Alanor (admin)     před 2 dny 26.08.2025 12:43 |  
    36 4

    Zafeiris je pro klub nešťastná kauza, ale fakt si nepomůžeme, když to hovno ještě jednou rozmažeme a navrch v něm vymácháme i Chytila. Ach jo.

  3. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    LukySKS     před 2 dny 26.08.2025 12:59 |  
    39 6

    Slavia se těmahle podcastama střílí sama do vlastní nohy. Tvrdíku mlčeti zlato!

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      Slávista 51     před 2 dny 26.08.2025 13:05 |  
      0 8

      Chytil co by žolík při střídání, taky dobrý - už aby mu to tam padalo.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      Martin 58     před 2 dny 26.08.2025 18:07 |  
      1 13

      Tu familiérnost byste si mohl odpustit. Když už tak "pane Tvrdíku.."

  4. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Mijk     před 2 dny 26.08.2025 13:08 |  
    31 4

    Otázka je, proč tam do prdele vůbec leze. K čemu je dobrý zvyšovat dosah fanouškovi rudejch a byvalymu PR pracovníkovi Sparty, to mi nikdo nevysvetli..

  5. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    mart83     před 2 dny 26.08.2025 13:14 |  
    33 4

    Šílenost, proč k tomuhle vůbec došlo? To jsou vyjádření úplně mimo moje chápání. Nenapadá mě jak by to mohlo čemukoliv, natož atmosféře v týmu, pomoci. Musím jen zopakovat, jsem z počínání klubu v posledních týdnech opravdu zmatený.

  6. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Komix     před 2 dny 26.08.2025 13:17 |  
    33 6

    Tvrdik se asi posral ne? At se nam to libi nebo ne, Mojmir bude jeste minimalne par zapasu hrat dulezitou roli. Co to asi tak udela s jeho psychikou? No a Prekop tradicni panic buy… Achjo.

  7. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Zafod     před 2 dny 26.08.2025 13:19 |  
    31 8

    Tohle je opravdu šílenej výstup...být majitelem, tak bych JT ty internety normálně zakázal..

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      Marcelo10     před 2 dny 26.08.2025 13:50 |  
      17 21

      Byt majitelem, kteremu je cela Slavia u prde.. a na ji proto, aby si pred verejnosti zlepsil sve PR?

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        Marcelo10     před 2 dny 26.08.2025 14:04 |  
        17 14

        Vy co mi davate minusy..jednou budete prekvapeni. Nemile..

        • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

          záplata     před 2 dny 26.08.2025 14:16 |  
          11 5

          Počkej, tomuhle nerozumím, jako, že je Tykačovi Slavia u prdele a dělejte si to jak umíte?

          • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

            Marcelo10     před 2 dny 26.08.2025 14:19 |  
            16 9

            Premyslel jsem jak to ve zkratce napsat a tys to vlastne vystihl dokonale - "delejte si to jak umite, hlavne me s tim nezatezujte. JT jestli neco umi, tak barvit veci na ruzovo a pak o nich na tiskovkach vypravet.

            • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

              záplata     před 2 dny 26.08.2025 14:31 |  
              4 3

              A nemá v představenstvu, nebo kde, synátora? By se mohl u rodinné večeře občas zmínit a nebo jestli mu dal tatík nějaký pravomoce?

              • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

                DF007     před 2 dny 26.08.2025 14:32 |  
                10 0

                Ne, v dozorčí radě

            • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

              DF007     před 2 dny 26.08.2025 14:32 |  
              21 3

              Tykač je obchodník a zajímají ho investice. To znamená, že ho zajímají věci, které zvyšují hodnotu klubu, tedy investice do akademie, stadionu apod. Provozní věci (každodenní chod klubu, přestupy apod.) ho opravdu nezajímají. Zajímat ho to bude, až mu to začne kazit renomé, což by ostatně tento rozhovor mohl.

              • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

                Martin Platil     před 2 dny 26.08.2025 14:51 |  
                10 15

                Tykač hlavně nemá příliš dobré politické pozadí. Tak si koupil Slavii, aby ho lidi měli rádi.

              • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

                Marcelo10     před 2 dny 26.08.2025 15:33 |  
                9 9

                A az mu to zacne kazit renome, co udela? Vyvodi z toho dusledky? Bude na to mit chut a schopnosti? Nebude..doufam, ze se nepotvrdi ten nejhorsi scenar a kterym mluvi lide z jeho blizkeho okoli, ze hned utece.

            • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

              indy14     před 2 dny 26.08.2025 14:46 |  
              9 7

              Tak vse. Je asi jasne ze Tykac od rana do vecera neresi veci jak hrajem sestavy form prestupy a kazdodeni agendu ale on a jeho rodina navstevuji zapasy pravidelne a myslim ze tam je urcity zajem od nich videt , ale prece bylo jasny ze najednou nebudem rozhazovat penize vsude mozne , nedela to Sparta a nebude to delat ani Strnad v Plzni

        • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

          Norakai     před 2 dny 26.08.2025 14:16 |  
          18 5

          Na to, že ohledně vlastnictví panuje docela široká euforie, tak je tahle informace docela šok. Ale zase, když se na to člověk podívá s nadhledem, tak určité indicie tu budou.

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        SLAVIESTA     před 2 dny 26.08.2025 14:21 |  
        5 5

        Občas někomu moc nerozumím a lámu si hlavu, jestli je problém ve mně, nebo v pisateli.

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        alois_veliky (admin)     před 2 dny 26.08.2025 14:32 |  
        21 7

        Chápu, Marcelo, tvoji skepsi a blbou náladu a věřím, že vidíš spoustu negativ uvnitř klubu, kterých si běžný fanoušek nevšimne. Tohle mi ale přijde trochu jako výstřel do tmy. Klidně připustím, že Tykač má Slavii na zlepšení PR, ale aby si ho zlepšil, potřebuje, aby byla úspěšná. Nějaký zájem o klub očividně vykazuje, chodí na zápasy, do kabiny, dává o tom rozhovory, není to tak, že by Slavii ignoroval. A to, že každodenní chod nechává na lidech uvnitř klubu? Za to jsem spíš rád. Taky by to mohl dělat jako svého času Křetínský, který potenciální trenéry zkoušel z taktiky.

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        Hofo78     před 2 dny 26.08.2025 15:00 |  
        6 4

        Tak jestli takové PR Tykač od Tvrdíka očekával,tak si asi drbe hlavu.

  8. Mojma

    Rossonere     před 2 dny 26.08.2025 13:26 |  
    18 7

    Teď by mě zajímalo co by se dělo, kdyby Mojma řekl že v klubu nebude dál pokračovat. Svým způsobem bych se mu ani nedivil. Jsou zkrátka věci o kterých je lepší mlčet.

    • Re: Mojma

      Lord_Edmund     před 2 dny 26.08.2025 13:56 |  
      17 2

      Hráči i trenéř Mojmu 100% podržej a Tvrdík si možná uvědomí, že tomu nerozumí a pŕijde se omluvit. Tohle se fakt neříká. Dovedu si představit, jak to muselo vytočit Trpišáka, kterej se snaží do Mojmíra narvat sebevědomí na každém ttréniku. :-(

      • Re: Mojma

        Marcelo10     před 2 dny 26.08.2025 14:16 |  
        17 5

        Trpise Tvrdik nikdy nevytoci..nic si k nemu nedovoli.

        • Re: Mojma

          Lord_Edmund     před 2 dny 26.08.2025 14:20 |  
          1 1

          to si přece neodporuje. Vytočí ho , ale nic si nedovolí.

          • Re: Mojma

            SLAVIESTA     před 2 dny 26.08.2025 14:24 |  
            9 2

            S platem cca 1,5mil ho nevytočí nic, co by to ohrozilo.

  9. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Mijk     před 2 dny 26.08.2025 13:31 |  
    25 11

    Chytil není útočník do zakladni sestavy a Tvrdík není člověk do vedení klubu. Dejte mu kytku, hodinky a dres a nazdar, stačilo.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      vojtal     před 2 dny 26.08.2025 13:36 |  
      7 15

      Večer dáme anketu, stay tuned.

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        Alanor (admin)     před 2 dny 26.08.2025 14:07 |  
        21 7

        Na žádné tvé ankety tu opravdu zvědaví nejsme.

        • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

          vojtal     před 2 dny 26.08.2025 14:14 |  
          9 19

          V čem je problém? Já věřím, že stále se zvětšující skupina nespokojených fanoušků to uvítá. Je zde v podmínkách zakázáno ptát se ostatních na názor formou hlasování v anketě?

          Dál by mě zajímalo za co jsem obdržel žlutou kartu? Dostanou ji i ti co zde neustále ostatní uráží, sprostě nadávají ostastním, mimo jiné i z řad adminů?

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        Mijk     před 2 dny 26.08.2025 14:08 |  
        15 5

        Anketu si strč víš kam.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      mig52     před 2 dny 26.08.2025 13:38 |  
      13 8

      Souhlas. Ntvl., to si tu můžeme psát my, ale ne to veřejně roztrubovat předseda představenstva klubu. Sbohem a šáteček.


      Komentář byl uživatelem upraven (26.08.2025 13:38) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        SLAVIESTA     před 2 dny 26.08.2025 14:34 |  
        5 7

        Nebuďme nespravedliví. Zásluhy Tvrdíka za záchranu Slavie jsou neoddiskutovatelné. Za to se přimlouvám za maximální shovívavost k němu, . Druhá věc je, že jestli něčemu nerozumí, je to fotbal. A komu není shůry dáno na fotbale nekoupí...Neměl by se vyjadřovat k jednotlivým hráčům i celkově mluvit méně.
        Myslím, že je na čase, aby majitel vystoupil z mlhy, zasáhl a usměrnil ho. Je už na čase.


        Komentář byl uživatelem upraven (26.08.2025 14:46) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

          mig52     před 2 dny 26.08.2025 14:43 |  
          11 7

          Nj, jenže v tom případě je legitimní otázka, zda člověk, nerozumíci fotbalu, má dělat předsedu představenstva takového klubu, jako je Slavia?

          • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

            SLAVIESTA     před 2 dny 26.08.2025 14:57 |  
            6 2

            No jsou tam stránky, které může obratný člověk i fotbalu nerozumící, úspěšně řídit. Ekonomika, politika klubu, hájení jeho zájmů, dosazování odborníků do funkcí, jejich řízení, je toho dost. Na úplně posledním místě je veřejné hodnocení jednotlivých hráčů, mluvení do sestavy.
            Tvrdík má bohužel dvě nepříliš šťastné vlastnosti, rád se veřejně prezentuje a hrozně rád se poslouchá.

  10. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Lord_Edmund     před 2 dny 26.08.2025 13:53 |  
    9 12

    To s tím Mojmou se mi nelíbí a myslím, źe se to nebude líbit ani ostatním hráčům, ani trenérům. Jinak mi ten rozhovor zas tak špatnej nepřiśel, jak se tady o tom mluví. Prostě Deník Spart jsou sparťanský žoldáci a tím, že si vymýšlí částky za přestupy , platy hráčů, tak Slavii záměrně škodí. Ke spartě si dovolí jen maximálně to , źe je Vindál díra, což kaźdej vidí, tak jako tak....

  11. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Tonda     před 2 dny 26.08.2025 14:00 |  
    16 14

    Mojma neni dite a sam musi citit, ze s takovymi vykony nema v zakladu co pohledavat. Pokud ho tohle prohlaseni vyprovokuje k tomu aby se nastval a ukazal, ze se Tvrdik plete, jedine dobre. Pokud ne, na Slavii to proste neni.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      mig52     před 2 dny 26.08.2025 14:38 |  
      21 3

      Příteli, to není o Chytilové formě, ale o tom, že tyto řeči měly zůstat uvnitř stadiónu!!! Co si myslí o Mojmirove formě, měl říct tomu klukovi po masáži v kabině.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      jose01     před 2 dny 26.08.2025 14:38 |  
      11 6

      Úplně nevím jak by tobě pomohlo , kdyby o tobě tvůj šéf roztruboval , že na na to být v jeho týmu nemáš, ale jako záskok dobrý...ale že hledá někoho jinyho...

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        necich     před 2 dny 26.08.2025 16:02 |  
        18 6

        Pokud bych pracoval ve Škodě MB na dělnické profesi za cca 75 tis. měsíčně tak bych držel hubu a udělal možné i nemožné abych se v týmu udržel.
        Pokud bych pracoval v noname firmě za 35 tis. měsíčně tak bych se jim na to vy.ral a šel jinam.
        Mojma hraje v nejlepším mužstvu v ČR posledních let, bere několik set tisíc měsíčně a výkony by podle toho měly vypadat. Pokud do toho dle slov předsedy dává vše tak to holt momentálně na Slavii nestačí a možná nebude stačit ani v budoucnu. Vždyť tady na něho (já ne) skoro všichni imrvére nadávají. Když to boss řekne veřejně tak se můžete potento..

  12. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    jose01     před 2 dny 26.08.2025 14:06 |  
    24 9

    Tak tam už chybělo jenom: on ten pan Chytil, je to milej kluk, ale on už tři roky po sobě bere 600tisic kazdej rok,a další ne 600, ale milion, dva miliony berou, Zafeirisove a jiní...

  13. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Hofo78     před 2 dny 26.08.2025 14:11 |  
    38 10

    To o Zafiho rodině a zhroucení a Mojmíra mělo a má zůstat uvnitř stadionu, vůbec to netahat na veřejnost. Někdo kdysi říkál,že Slavia se může jenom ona sama rozložit, ale čekat to od předsedy, tak to jsem nečekal.
    Být Tykačem, šel by na hodinu


    Komentář byl uživatelem upraven (26.08.2025 14:18) . Zobrazit původní komentář

  14. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    hiker42     před 2 dny 26.08.2025 14:18 |  
    34 7

    Mojma..

    Kromě toho, ze Mojmír nepochybně skáče štěstím, tak co myslíte, jaký může mít tohle prohlášení vliv na cenu Mojmy na přestupovém trhu? Kde ho můžou chtít, když předseda představenstva řekne takovouhle větu?

    Zhroucení Christose..

    Twl, co to je, ze Tvrdík vytrubuje do světa takovýhle pseudopsychiatrický diagnózy o stále našem hráči? "legitimně se zhroutil"..

    Tenhle rozhovor je neskutečná ostuda!

  15. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Mates204     před 2 dny 26.08.2025 14:18 |  
    21 8

    Přišlo mi docela šokující, že je dohoda, že Tykač nebude investovat do provozu klubu. Tím pádem se už moc nedivím, že se žádný rozdílový hráč nepřivedl.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      záplata     před 2 dny 26.08.2025 14:37 |  
      6 6

      Tomu úplně nevěřím, to je Tvrdíkova verze aby se zase mohl sám plácat přes rameno jak majitele nestojíme žádný peníze, protože klub je skvěle finančně řízen.
      Jak to bude, až nebude koho prodat a ani LM nebude, tak to je zatím daleko.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      SKSKali     před 2 dny 26.08.2025 15:41 |  
      14 1

      Pak teda nechápu to vyjádření z jara, když bude titul a LM, chceme i zvýšit kvalitu kádru, ať máme větší šanci hrát v soutěži důstonější roli.

  16. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    o5aradecek     před 2 dny 26.08.2025 14:23 |  
    27 5

    Pana Tvrdíka jsem se vždy a všude snažil až nekriticky zastávat, za to, jak Slavii po roce 2015 úspěšně pomohl nastartovat. Ale poslední dobou není opravdu ve formě a tato vyjádření už si nedokážu vysvětlit vůbec. Ničemu to nepomůže a nejen rudí mají teď plné zásobníky munice...


    Komentář byl uživatelem upraven (26.08.2025 14:24) . Zobrazit původní komentář

  17. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Martin Platil     před 2 dny 26.08.2025 14:46 |  
    20 13

    Ať se na mě nikdo nezlobí, ale Tvrdíkovi m,rdlo v hlavě. Jak jinak může takovými prohlášeními tak moc poškozovat klub a především jeho hráče a fanoušky?

  18. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    ježek     před 2 dny 26.08.2025 14:48 |  
    7 11

    některý lidi se halt rádi poslouchaj, náš přeceda bude asi tento typ-) Proč musí blejt hovna zrovna ve Spartu to nechápu, tohle by mělo zůstat uvnitř klubu. A vůbec Smrt bolševický spartě

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      jirkag5     před 2 dny 26.08.2025 15:29 |  
      9 0

      Ten rozhovor nebyl ve Sportu. Byl to Livesport.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      Martin Platil     před 2 dny 26.08.2025 14:55 |  
      20 2

      Že prý informují vyváženě. Tam si taky dělají ze všeho prdel :-).

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      witty13     před 2 dny 26.08.2025 15:20 |  
      16 0

      tj těžké. Tvrdík má částečně pravdu, ale třeba ta situace s PAOKem zase dává za pravdu jim. A samozřejmě že vytáhnou svoji zprávu se Zafeirisem, ale ne tu s Cedidlou a Boulou.

      Ovšem nechápu, že se do světa nebojí vypustit zprávu : "Prací sportovních redaktorů je zcela bez pochybností zjišťovat a psát o spekulacích o sportovních přestupech, dělají to v každé civilizované zemi a to ve vztahu ke každému klubu."
      Aneb, když tu žumpu dělá někdo jiný, můžeme taky.

      Tady souhlasím s Tvrdíkem, že prostě žumpa jsou, a měli by projevit respekt, místo tlaku, který tím na nás vyvíjejí.... ovšem už se neshodneme v tom, jak s tím bojovat. Já bych jim akreditace dal, ale ignoroval bych je. Jak jejich články, tak pokusy získat vyjádření... brzy by tenhle boj prohráli, to je totož jediné co na ne může platit...

  19. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Tonda     před 2 dny 26.08.2025 14:52 |  
    27 16

    Tady se stejne jako na zacatku minule sezony pulka mistnich vecne nespokojenych a precitlivelych diskuteru muze posrat, ze vsechno neni dokonale a hledaji mermomoci cokoliv, na co by tady nadavali. Bohuzel i nekteri "insideri" se tady chovaji jako zhrzene bejvalky.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      Mates204     před 2 dny 26.08.2025 14:59 |  
      15 6

      Zajímavé, že o přecitlivělosti něco píše obhájce vedení, co podává žaloby na bulvár kvůli tomu, že zveřejnil, že je nabídka na hráče o 50% vyšší :D

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        Tonda     před 2 dny 26.08.2025 15:58 |  
        20 5

        A kdo se tady diví, deník sport je i pro mě žumpa a jejich novináři rozhodně nepíšou vyváženě a objektivně. ... Případ Zafeiris už zdá se byla poslední kapka ve vypjatém období, kterou JT neustál s gracií. Bude to jako s Tím Chorým, který byl za přihlížení rozhodčích v mnoha zápasech okopávaný jako brambory tak dlouho, až mu nakonec vytekly nervy. Stejně tak i naše vedení reaguje v emocích.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      záplata     před 2 dny 26.08.2025 15:09 |  
      20 4

      Po těch 45 letech zmaru, kdy si do nás každý rudý hovno mohlo kopnout se nediv, že jsme na dění v klubu trošku přecitlivělí, ale věř, že i přes rozdílnost názorů jde všem fanouškům o blaho Slavie a hlídáme si to, no.

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        Tonda     před 2 dny 26.08.2025 15:51 |  
        20 5

        V úplně stejném duchu tady skupinka uživatelů psala i minulou sezonu. Včetně těch insiderů. Vyhnusovali tuto diskuzi tou svojí skepsí a zaručenými informacemi...

        • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

          necich     před 2 dny 26.08.2025 16:19 |  
          23 6

          Souhlasím. Nyní se hejtuje už i majitel.
          Jeden Číňan byl na howno, druhý Číňan byl na howno, dnes už je na howno i Tykač. Nechápu koho bychom chtěli..
          Duml byl špatnej, Šilhavý byl špatnej, tři roky je už špatnej Trpiš.... Koho bychom chtěli? Fergusona před 25 lety?

          • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

            záplata     před 2 dny 26.08.2025 16:27 |  
            9 8

            Přehánění není dobrá vlastnost, po nějaký době si začnou lidi myslet, že kecáš. Kdo píše, že je Tykač na hovno? Tady přeci nikdo nemůže za to, že si Tvrdík s odpuštěním, nevidí do huby, chápu, že ta obhajoba je pak těžká a musejí se vytvářet tyhle nahownobalíčky.

            • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

              SLAVIESTA     před 2 dny 26.08.2025 16:59 |  
              2 5

              A není to právě majitel, kdo má zasáhnout, když se takhle nevhodně prezentujeme navenek? Argument typu - copak trenér může dávat za hráče góly, neuznávám.

            • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

              necich     před 2 dny 26.08.2025 18:17 |  
              16 3

              Kecáš leda ty. Já se zde dočetl, že Tykač má Slavii u prdele, má ji jen pro PR.
              Tykač má špatné politické pozadí a Slavii má jen proto, aby ho měli lildi rádi.
              Až mu Slavia začne kazit renomé tak uteče, jak je jeho zvykem... apod. To jen namátkou.
              To jsou jasné hejty a bez přehánění.
              Nechce se mi až tak zvracet kvůli JT, ale chce se mi přímo bllít z toho co se zde také dočtu..

              • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

                brawwe     před 2 dny 26.08.2025 18:47 |  
                19 2

                Nezbývá mi, než se opět po ani nevím jak dlouhé době, přidat do diskuze. Možná je to dobou, kdy hejtování na všechno je v módě. Lidi jsou se vším nespokojeni. Všemu rozumějí nejlépe. Já snad nikdy neviděl tolik breku na jednom místě, jako tady na slávistických novinách :-D dřív stačilo zablokovat JS , dneska je rychlejší zablokovat, těch pár posledních normálních fanoušků :-D Takže to shrnu, Mojma hraje takové hovno, že jsme poslední zápasy s ním hráli o deseti lidech, kritiku si zaslouží, nejsme mateřská školka, abychom to přecházel a klidně takto veřejně..Zafeiris nemám s tím nějaký velký problém, mohlo to dopadnout lépe, ale i mnohem hůř...hra mužstva, z toho nejsem nadšený, ale ono si to sedne jako každý rok..JT, tady musím říct, že alespoň není nuda :-D fandím mu...posily, budou...insideři..o půlce z nich si myslím, že vědí úplné hovno a zbytečně jsou tady privilegovaní, druhá půlka občas něco malého zaslechne u piva..a brečí tady v poslední době nejvíc...a na závěr? Pánové chleba to nezlevní...nežerte to tak :-)


                Komentář byl uživatelem upraven (26.08.2025 18:48) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

                  Tonda     před 2 dny 26.08.2025 20:07 |  
                  6 0

                  tak tak

              • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

                jarmik     včera 27.08.2025 07:05 |  
                5 2

                Nejsi sám. Stala se tu z toho jedna velká negativní stoka. Musíme vyhrávat 5:0, aby zde převažovaly pozitivní a neutrální komentáře nad negativními.


                Komentář byl uživatelem upraven (27.08.2025 07:05) . Zobrazit původní komentář

  20. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    cheero     před 2 dny 26.08.2025 15:13 |  
    26 2

    Nevim, co si mám o tom všem myslet, ale vůbec se mi to nelíbí. To, co se ted deje má velkej vliv na naši dosud předváděnou hru. Máme silného majitele, ale musíme být soběstačný? Chápu, ale pak se z hlediska fotbalu moc neposunem. Mit pana Tykace a zazemí atd je skvělá věc. Ale bez zvyšování úrovně hráčů je to jen údržba ve stávajících kolejích.

  21. Základní sestava

    CarloSanta     před 2 dny 26.08.2025 15:23 |  
    10 11

    Pan JT není aktuálně hráč do základní sestavy managementu. Fotbalovou terminologií si v poslední době dává spousty vlastních gólů, navíc to svaluje na "rozhodčí", se kterými se hádá a vyhrožuje jim. Pravda rozhodčí jak víme sice stojí za starou belu, je tam podezření na spolčení s klubem za řekou. ale ti za jeho vlastní góly nemohou, aneb tohle není řešení. Navíc vynáší na veřejnost citlivé informace, které by měly zůstat v kabině. Snad se z této velmi špatné aktuální formy poučí a zase bude velmi platným členem klubu. :D

  22. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    záplata     před 2 dny 26.08.2025 15:43 |  
    14 9

    Já to vůbec číst nebo poslouchat nechtěl ale znáte to, ta sviňa zvědavost mě pořád poňoukala až jsem neodolal a jedním očkem mrknul. No a zrovna to byla pasáž o Zafeirisovic rodině.

    Řeknu jenom jedno, nedůstojné kohokoliv, natož našeho pana Dokonalého. Tam není takt, slušnost, empatie, nic, jenom snaha se i za tuto cenu vyvinit.
    To taky mohl říct, co jsme mohli dělat, byli jsme úplně bezbranní, ta žebrota ucejtila peníze a už s tím nešlo nic dělat.


    Komentář byl uživatelem upraven (26.08.2025 15:47) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      gr—pla     před 2 dny 26.08.2025 15:50 |  
      12 13

      Tak od Tvrdíka asi nikdo normální nečeká nějakou sebereflexi nebo slušnost. Jede jen svoje populistické PR a klidně takhle poplive rodiče hráče.

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        Slávista 51     před 2 dny 26.08.2025 16:01 |  
        14 10

        Zafi i s rodinou, agentem,
        se POPLIVALI sami !

        • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

          záplata     před 2 dny 26.08.2025 16:08 |  
          11 8

          V kterém podcastu byli, bych si to bejval pustil..

  23. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    honza304     před 2 dny 26.08.2025 15:46 |  
    31 5

    Tvrdík by si měl hlavně uvědomit, že co se doma uvaří, to se doma taky sní. A ne všechno vyslepičit.

  24. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Barlblog     před 2 dny 26.08.2025 16:44 |  
    20 1

    Mnoho nemilého vyplave na povrch, pokud má náš Jaroslav cokoliv vysvětlovat a jen lehce se na něj zatlačí. Smutné, protože k chování DS mám tisíc a jednu výhradu a akreditaci bych jim sebral bez problémů taktéž.

  25. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    hiker42     před 2 dny 26.08.2025 16:49 |  
    26 1

    Tak jsem to poslechl celé. Co mě nad rámec probíraného (Zafi, Chytil) překvapilo.

    Dostali jsme se z módu "Nejsilnější Slavia za 10 let" (což byl pocit) do módu "Nejsem spokojen se silou kádru před ChL" (což je realita), byť odešel pouze Malick.. Celé by to ale změnil Prekop..

    Druhá věc: rozdíl mezi Citic a Tykačem je, že když bude potřeba, Tykač (na rozdíl od Citicu, který dohodu porušil - viz Masterplan) něco občas nebude mít problém dosypat. Tady jsem měl doteď pocit, že příchod Tykače nás posouvá přeci jen výš. Ale holt my prodáme v r. 2025 Kinského za 19 (nikoli 16,5), Juráska za 7, Dioufa za 25 (nikoli 22) a Zafiho za 12 (ne za 10,5), a před ChL kádr doplňujeme a cílíme na Prekopa..

    Jinak spousta zajímavých informací, ale proč neskončí u konstatování, že chceme útočníka a musí nám vyjevit, že bez Chorýho jsme nahraný a pak ta dehonestace Chytila..

    Pro mě asi nejzásadnější, že jedeme dál jak jsme zvyklí, svůj stín Jindřich překročit nehodlá.. Což akceptuji a jsem rád, že jsem se dozvěděl..

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      záplata     před 2 dny 26.08.2025 17:07 |  
      25 7

      Co si mám myslet o chlapovi, který vykládá pravý opak toho, co před týdnem, čtrnácti dny, měsícem a nejde jenom o tu "nejsilnější Slavii za posledních deset let ", čemuž tady mnozí rádi uvěřili, pro mě se Tvrdík stal zcela nedůvěryhodný a teď vím, že cokoliv řekne, tak je to blaf. Od akademie, přes tu nejsilnější Slavii po přestupy, nikdy neřekl pravdu.

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        hiker42     před 2 dny 26.08.2025 17:20 |  
        10 6

        Ano, řekl jsi to na placato. Navíc u toho plive na své lidi (Chytil, Zafeiris). Bylo tam
        tak nějak všechno, hlavně alibismus a populismus (i toho Teaha a Sanyanga by stavěl, kdyby to trénoval ;-)) ).

        Takovej "Keč ól borďák.."

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        Barlblog     před 2 dny 26.08.2025 17:24 |  
        20 3

        Bylo vždy nutné brát s rezervou vše co říká, ale dnes opět otočil a z majitele, který chce sportovní úspěch tu najednou máme majitele, jenž občas vypomůže, když to bude nutné.

        Pomalu se dostávám do bodu, kdy mi asi bude stačit, že dostavíme akademii a klub se nehroutí. Naivní představy o tom, že tu snad chceme budovat podobný sportovní projekt, jako vidíme v Belgii a Nizozemsku u předních klubů opouštím.


        Komentář byl uživatelem upraven (26.08.2025 17:54) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

          záplata     před 2 dny 26.08.2025 17:47 |  
          19 4

          Přemýšlím nad tím, co tyhle kotrmelce o pravdě vysílají za signály, je to jenom Tvrdíkova show, nebo se v klubu něco děje. Ty tlamocviky o tom jak nebylo na výplaty a nebýt jeho tak jsme v prdeli, podepsaný smlouvy na akademii, peníze na přestupy, v první řadě nebudeme oslabovat Slavii, nemusíme prodávat, jistota v majiteli atd atd. Ten chlap to všechno spláchnul do hajzlu a teď ještě sere do vlastního hnízda, ono je to s ním čím dál horší.

  26. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Snivec     před 2 dny 26.08.2025 16:50 |  
    32 1

    proc JT musi porad nekde neco vykecavat, pak to vysvetlovat a a ted se jeste soudit o ho...? akreditaci at jim odebere bez kecu. tohle nikdo nechce cist, akorat ti z druheho brehu, kteri se tomu smeji

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      popin     před 2 dny 26.08.2025 19:47 |  
      11 15

      Protože takový je a vždycky byl - ulhaný socan, který se rád poslouchá. Blábolením se živil, protože nic nikdy nevytvořil a jen rozhazoval prachy, které mu nepatřily ( MO, ČSA, volební manažer ČSSD). Pak se přilepil na Číňany, s Milošem si tam ulili velké prachy, o které pak přišli ( blesková cesta s Nejedlým a hledání čínského poradce). Většinu bych překousl, jen kdyby zalezl a mlčel, když mlčet má.

  27. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Ados     před 2 dny 26.08.2025 17:09 |  
    25 9

    Nejvíc zklamanej jsem z toho, že jedeme ve stejným módu jako před Tykačem. Naivně jsem si myslel, že to posuneme o štok výš.

    Jinak doufám, že o Jardovi do Vánoc neuslyšíme, protože to hovno se rozmazává a smrdí čím dál tím víc.

  28. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Monarchie     před 2 dny 26.08.2025 17:14 |  
    12 12

    Velmi nešťastný rozhovor, kdyby radši se staral o výstavbu tréninkového centra.
    JT tomu dal korunu, jak se říká v myslivecké mluvě, rána na komoru.

  29. Slavia

    cheero     před 2 dny 26.08.2025 17:16 |  
    18 12

    Ano. Tímhle způsobem se budem posouvat akorát do prdele. Čekal sem po úspěšný sezone ještě o trochu lepší. Místo toho padáme do prázdna.

    • Re: Slavia

      sasky     před 2 dny 26.08.2025 19:01 |  
      9 10

      Zase klid, nejhorší smrt je z vyděšení... Nikam nepadáme. Takováhle hysterie tu jela i vloni touhle dobou...

  30. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Lunaris     před 2 dny 26.08.2025 17:41 |  
    11 18

    Jak už jsem psal, u mě má JT doživotní pardon za jakékoliv výroky, neboť Slavii z velké části zachránil před krachem. Takže jen zmíním, že některé ty výroky na veřejnost úplně nepatří. Hlavně z toho je ale patrné to, že se klub potažmo JT dostal pod tlak očekávání nespokojených fanoušků, evidentně tu nespokojenost vnímá a ve snaze o damage control dělá chyby. Místo toho, abychom se zaměřili na podstatné věci, což je pro mě nyní žádost o prominutí zbytku trestu Chorého, tak se řeší něco jiného, což ale žádný rozdíl na hřišti nepřinese. Chápu, že JT chce podat informaci fanouškům, ale méně by v tomto případě bylo více. Tyhle věčné nespokojence se klub potažmo JT musí naučit brát s rezervou.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      záplata     před 2 dny 26.08.2025 17:53 |  
      18 6

      Informace, které podává bohužel nestojí ani za zlámanou grešli, neboť si navzájem odporují a někdy se ukazují jako čirá nepravda, člověk si potom může myslet cokoliv.

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        Lunaris     před 2 dny 26.08.2025 18:08 |  
        10 12

        Někdo by řekl, že se vyvíjejí v čase. Já v tom vidím ten tlak fanoušků a bohužel, jak to slovo nemám rád, tak určitý populismus, kdy se snaží jet na vlně s nespokojenými fanoušky a vysvětlovat jim příčinu “problému”. Ale to by se mohl snažit vysvětlovat zastáncům Putina a dopadlo by to stejně. Házení perel sviním.

        • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

          hiker42     před 2 dny 26.08.2025 18:27 |  
          2 2

          slušný přirovnání :-)))

        • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

          japoko     včera 27.08.2025 12:20 |  
          2 1

          Tvl, ty bys zamíchal Putina s Babišem i do čokoládového dortu, viď?

          • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

            Lunaris     včera 27.08.2025 17:20 |  
            1 0

            Kde čteš něco o Babišovi?

  31. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    pf     před 2 dny 26.08.2025 17:54 |  
    27 5

    Šel jsem proti proudu a chvíli si poslechl zpověď Nenadála, který se tam výsměšně vychloubá, jak mají zrovna ze slávistického zákulisí pravdivé interní informace. Tak bych se asi zamyslel, kudy do spartu ty informace tečou.

    Ještě si dovoluje nadutě poučovat majitele Tykače, jak by se měl vůči JT zachovat. To je asi taky jedinečná situace, kdy si sportovní pisálek dovoluje poučovat a úkolovat majitele fotbalové klubu, jak by se měl zachovat. Jinak hodinový hejt na současné fungování Slavie ve všech ohledech pár let zpátky, čímž totálně popírá tu údajnou snahu o objektivitu v referování o Slavii :D

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      Barlblog     před 2 dny 26.08.2025 18:00 |  
      10 3

      Já jsem si ho poslechnul taky a vůbec nepřesvědčil. Nemám problém s tím, že se klub opře do DS, jejich manipulace a veletoče jsou zřejmé. Nenadál a DS mi můžou být ukradení, jejich fanoušek nejsem. Koho jsem fanoušek je Slavia a ten Tvrdíkův výstup je kulantně řečeno nedobrý.

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        pf     před 2 dny 26.08.2025 18:14 |  
        11 4

        Tak ono je to zajímavé pro kontext, celá tahle pseudokauza představuje divadlo. On tam třeba výsměšně hodnotí i uvítací video po přestupu Chorého, přitom si stačí vzpomenout rudé video z letošního návratu slepičáka, to byla přehlídka trapnosti. Systematicky vytahuje starší kauzy, čímž jen potvrzuje jejich dlouhodobé opovržení Slavií. V každé myšlence známka despektu a osobní antipatie vůči JT, čímž jen vyvrací své tvrzení o údajné snaze o nápravu vztahů.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      Lunaris     před 2 dny 26.08.2025 18:02 |  
      6 4

      Co tam zaznělo? V rámci psychohygieny nemám odvahu si to pustit sám.

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        pf     před 2 dny 26.08.2025 18:21 |  
        12 4

        JT je jediný předseda představenstva na světě, co si dovoluje náhodně tweetovat s fanoušky a políčkovat sportovní žurnalisty. Strašně se diví majiteli Tykačovi, že mu tohle toleruje a doporučuje mu, jak by se měl zachovat. Pak snůška osobních antipatií, provokací a výsměchu JT a jeho sektě, naprosto nedůstojné chování zástupce šéfredaktora "největšího" sportovního deníku. Jen potvrzení dlouhodobé vzájemné averze, tam není jediná známka smířlivosti.

        • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

          dalislavista     před 2 dny 26.08.2025 20:50 |  
          12 1

          Takže Nanadál vlastně dokazuje, že to Tvrdíkovo vymezení vůči DS je opodstatněné.

          • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

            pf     před 2 dny 26.08.2025 21:04 |  
            9 0

            Hlavně bych tam asi spíš očekával šedou eminenci a šéfredaktora spartu Tomka, pan arogant nenadál se měl raději věnovat tweetování o basketu a špičkování s JT. Tohle je v rámci CNC ještě hodně malej panáček :)

            • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

              Steve2924 (přítel SN)     včera 27.08.2025 09:57 |  
              5 0

              Jenomže Tomek by pak nemohl tvrdit, že pana majitele DK viděl jednou v životě a že o žádném úkolování a nátlaku neví. Aniž by sprostě nelhal. Tak tam radši poslali kašpárka Nenadála, který ale bohužel ukázal takovou neschopnost, aroganci a protiřečení si, že to tlouklo do očí i sparťana Pečeněho.

              • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

                pf     včera 27.08.2025 10:34 |  
                1 0

                Nenadál tam sehrál roli užitečného idiota, ale šedou eminenci Richelieu Tomka by tam nedostali. Škoda.

  32. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Lunaris     před 2 dny 26.08.2025 17:58 |  
    14 9

    Jinak se bavím tím, jak se tu zdůrazňuje, že Tvrdíka je třeba brát s rezervou a zároveň zaznívá panika nad tím, že majitel do toho nechce investovat. Ona ta pravda bude někde uprostřed a hlavně se bude měnit v závislosti na tom, v jaké finanční kondici klub bude. Je jasné, že tohle si klub může dovolit říct v situaci, kdy prodal dva hráče do Premier League a dostane peníze z LM. sparta vede ligu a mají zpátky Priskeho, z čehož jsou tu zřejmě mnozí posraní, ale fakt to chce klid.


    Komentář byl uživatelem upraven (26.08.2025 17:59) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      Slávista 51     před 2 dny 26.08.2025 18:13 |  
      1 4

      1**

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      sasky     před 2 dny 26.08.2025 18:59 |  
      8 2

      Jako tohle je v pohodě. Provozní náklady klub nyní bez problémů zvládne, tak ani není důvod, proč by měl Tykač posílat prachy. Nejlepší situace, kdy klub bude soběstačný (i přesto, že nebude prodávat hráče první nabídce) a majitel bude investovat do zázemí (akademie, stadion) a případně, kdyby se opravdu nedařilo, tak akorát zamázne ztrátu nebo zainvestuje do nějakého prospekta...

  33. Tvrdík žvanil

    sasky     před 2 dny 26.08.2025 18:04 |  
    29 13

    Tohle Tvrdík posral. Žabomyší války se sportem? Proč panebože? Ať si píšou co chtěj, pár pitomců bude stejně věřit naprosto všemu. Tyhle krávoviny jsou vždycky kontraproduktivní. No a prát špinavý prádlo na veřejnosti - to se nedělá už vůbec. Měl by dostat velké varování od Tykače. Tohle se nesmí opakovat. PR team a marketing udělal za poslední roky ohromný kus práce a tohle je vyloženě kudla do zad.

  34. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    damade     před 2 dny 26.08.2025 18:12 |  
    32 8

    Všichni to vidíme a víme. Ale neexistuje jedinej důvod, proč by tohle Tvrdík měl řikat na plnou hubu ve veřejnym rozhovoru. Chytila to sejme, dost možná rozesere část kabiny. Stejně zbytečná je i ta dementní předžaloba, kterou nedosáhnem ničeho jinýho, než zvýšený motivace redaktorů vrtat se v každý budoucí (pseudo)kauzičce. Zbytečný.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      dalislavista     před 2 dny 26.08.2025 19:19 |  
      12 4

      Stejně by vrtali, dělají to pořád.

  35. Tvrdik

    Carlos1     před 2 dny 26.08.2025 18:24 |  
    25 18

    Ja o Tvrdikovi nemel iluze od doby, co sefoval CSA a muj stryc delal hlavniho mechanika. Nenechal na nem nit suchou, jeho nekompetentnost,popirani problemu a megalomanske nesplnitelne plany,ktere vytruboval, kudy chodil,byly ve firme legendarni. Ma muj kredit za zachranu Slavie a navic si nemyslim,ze by se clovek nemohl poucit z chyb,kazdopadne mame i nyni my fandove prilezitost poznat to horsi z jeho osobnosti.

      • Re: Tvrdik

        amon     včera 27.08.2025 06:48 |  
        15 9

        Hoši, o restrukturalizaci ČSA víte oba dva úplný hovno, kdy a v jaké situaci tam přišel a zda-li nákup letadel dával tenkrát smysl. Podivjte se, kde jsou letecky společnosti ted, kolik investoval treba Simane do nové flotily a toho zase malem sundal covid. Co ČSA, podívejte se na Slavii vy nýmandi nevděční a běžte si udělat výlet na Strahov. Mechanik woe.. jasne, tankrat slo o rozdělení a prodej.. stejny jako bych se ja vyjadřoval k baletu

        • Re: Tvrdik

          Carlos1     včera 27.08.2025 07:51 |  
          5 6

          Chce to klid, chlape, mas kolem toho hodne emoci. Stryc videl urcite vic nez ty, kdyz s nim jednal,neslo jenom o nakupy.


          Komentář byl uživatelem upraven (27.08.2025 07:52) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Tvrdik

            Carlos1     včera 27.08.2025 07:53 |  
            3 0

            Vdecnost se nevylucuje s kritikou

          • Re: Tvrdik

            amon     včera 27.08.2025 08:13 |  
            8 5

            Ja se zas bavil s clovekm od Simaneho a ptal se ho na nákup letadel pro ČSA a rekl, že v té době naprosto správně rozhodnutí. To ze uz to nedopadlo, jak bylo zamýšleno je věc druhá. Za marketingovou kampaň ČSSD si může Paroubek, který si ji objednal. JT hodnotím podle Slavie a za mě už měl mít v Edenu dávno sochu.. teda když nebude zasirat prekopem a dalšíma provinčníma cutalisty

        • Re: Tvrdik

          mabr     včera 27.08.2025 10:07 |  
          5 2

          Tvrdík ČSA dovedl přesně tam, kam Šimáně potřeboval a jejich lety převzaly SmartWings. Náhoda? Nemyslím si ;-) Ale co já vím, já nerozumím ani tomu baletu.

          • Re: Tvrdik

            amon     včera 27.08.2025 11:55 |  
            4 4

            Nerozumíš a já moc také ne, ale něco málo vím. ČSA bylo dlouhodobě prodělečný (už v roce 2009 to byly skoro 4mld) a přenechat to soukromýmu subjetu za 1mld. byla stattni rozpocet uleva. Jinak ČSA pro TS myslím marginalni zalezitost. V době Covidu to bylo hoodně na hraně a třeba uzemění nových Boeingů, které nemohly v té době létat, byla ztráta 2mld./měs!

            • Re: Tvrdik

              weetek     včera 27.08.2025 15:23 |  
              6 5

              Nic ve zlém, ale píšeš hlouposti. Že byl Tvrdík v ČSA naprostá katastrofa, to ti řekne každý, kdo ho tam zažil - od kapitánů po uklízečky. Naprostá katastrofa, absolutní nekompetentnost, lemplovství, snad i postranní úmysly (kde skončila slavná značka jedné z nestarších aerolinek na světě víme všichni a ne, fakt mě nezajímá, že estébák Šimáně je taky slávista).

              Tady se jeho kritika dlouho nenosila a v jistém smyslu to bylo i pochopitelné: ve Slavii (snad poprvé) dlouho působil vlastně veskrze úspěšně. K tomu náročná životní etapa s vážnou nemocí, kdy jsme mu myslím drželi palce všichni. Nad drobnými šméčky se zavíraly oči (jasně, Ondra nám toho hodně odchytal, pak ta rasovina na Rangers, proč mu nedat smlouvu ve chvíli, kdy se sice dávno ví, že si do brány za áčko už nikdy nestoupne, ale nedávno se oženil...). Tahle aktuální mediální lapálie je bohužel jen připomenutím toho, jaký taky je ten náš Luftjarda.

      • Re: Tvrdik

        Kennedy     včera 27.08.2025 08:55 |  
        7 3

        Dávat tady odkaz z asi největší mediální žumpy současnosti, dezinformačního a obskurního plátku, kterým je dnešní Reflex...Češi by po 35 letech kapitalismu už snad mohli pochopit, že oligarchové si nepořizují média, aby v nich podporovali politiky sociální demokracie či národní konzervatisty, jejichž např. daňová politika jde proti jejich zájmům. To, že z řízeným klasickým českým tunelem jedné z nejstarších leteckých společností na světě nemá Tvrdík nic společného, ba naopak, zcela v duchu obchodní politiky Singapuru (země bez surovinové základny musí disponovat vlastní aerolinkou a hubem, pokud chce rozvíjet ekonomiku a obchod, viz LOT, kam polský stát sype miliardy) se snažil o její pozvednutí, např. i nákupem moderní flotily, což dnes činí dnes a denně každá aerolinka na světě, je věc, která už je trvale skrytá v mlze mediálních fabulací a účelových lží. Bohužel, ideové nastavení našeho státu je od 90. let tvrdě neoliberální, ačkoli tento koncept selhal všude, kde byl zaveden („stát je špatný vlastník“, privatizace síťových odvětví, výprodej státního majetku atd.). A tak se v Polsku za 1. vlády PiS začaly zpět odkupovat podíly Orlenu (málokdo ví, že nákupem benzínu na jeho stanicích u nás přispívá Polákům například na štědrý program pro rodiny 800+), banky Pekao, KGHM a další, což přispělo k raketovému růstu životní úrovně v Polsku, jelikož byl částečně zastaven masivní odliv zisků z kolonizované ekonomiky. Stagnujeme a pořád se divíme, proč. Je to všechno složité, ovšem tyhle skřeky, jako Luftjarda, mě neskutečně štvou.

  36. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    slavanda     před 2 dny 26.08.2025 18:33 |  
    29 4

    iSpart že žumpa a hybridní vlivové periodikum. Nevidím jediný důvod jim nahrávat a dávat náboje zadarmo. Naopak by se proti němu dalo bojovat krásně jeho prostředky využíváním jeho lačnosti po našich interních informacích. Zpravodajské hry se dají proti takovému subjektu rozehrát celkem jednoduše. Ale ne, my si nabíháme na vidle aktivně sami. Sancta simplicitas!

  37. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    damade     před 2 dny 26.08.2025 19:42 |  
    18 17

    Zafeiris je evidentně strašně psychicky labilní člověk. Bylo to jasný už minulý jaro, teď tomu nasadil korunu. Když čtu, že bulel u jednání a ty všechny kecy o tom, jak nebyl připravenej nastoupit ani za B tým, otevírá se mi kudla v kapse. Ať se koukne, v jaký situaci odehrál podzim Douděra. Od dospělýho chlapa uplně neuvěřitelný chování. O to míň mi jeho odchod vadí. Jen škoda, že si na to musíme ještě půl roku počkat.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      Lunaris     před 2 dny 26.08.2025 21:16 |  
      15 3

      21leté dítě... nicméně bych byl radši, když bych se to dozvěděl až v lednu po odchodu hráče.

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        1zippo1     před 2 dny 26.08.2025 21:55 |  
        11 7

        Co by ses chtěl dozvědět? Ono se líp komunikuje, že se zželelo "taťkovi" předsedovi vzlykajícího Zafiho, než že ten všem těm "profíkům" nasral na hlavu a po všech podpisech a ne podpisech si vynutil přestup. A ty kecy o chudičké rodině už jsou snad k smíchu i dětem v Jedličkárně. Dám krk na to, že Zafeiris tady v základu pobíral minimálně milion měsíčně. A s ohledem na jeho uváděnou skromnost určitě není problém značně podpořit svou chudičkou rodinu v domovině i při této skromné almužně...
        Ještě něco k panu Chytilovi? To už je snad cílená střelba do vlastních řad...

        • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

          hiker42     včera 27.08.2025 08:28 |  
          8 0

          Tak aniž by se Tvrdíka redaktor Livesportu ptal, tak národu oznámil, že Zafi má podle smlouvy se Slavií odměnu 60 tis. EUR měsíčně (1,5 mil Kč). Tak snad měl souhlas tuto informací zveřejnit..

  38. Podcast

    Kikoriki     před 2 dny 26.08.2025 19:49 |  
    23 13

    Tak jsem si to poslechl a nemám s tím problém. Isport jsou vši a škodí jak můžou. A oni můžou a dokonce mají vliv i na rozhodčí. Za mě v pořádku.

    • Re: Podcast

      jiras     včera 27.08.2025 18:45 |  
      4 2

      Já si to poslechl taky a teda je to další díl té trapné telenovely a jako slávistovi mi bylo dost stydno.

      Třičtvrtě hodiny plaček ohledně DS, jak to celé prodělává, proč to teda Křetínský má, jak je to určitě marketingové oddělení sralty. Pak řekne, že vlastně ten tweet o neprodeji měl napsat jinak. Ve výsledku celý ten brek je o tom, že máme výdělek 10 M€ čistého (během toho podcastu řekne že je to přestup za 10,5+1,5 M€ pak 12, pak vlastně 13 kvůli nějakým bonusům co nám Zafeiris/agent nechá) a DS píše o 16. Takže Slavia jde k soudu kvůli netrefení, klidně řeknu i lži, ohledně přestupové částky? Dost slabota.

      Prý DS štve i jiné, pak z něj ten redaktor tak nějak vypáčí něco o člověku ze Zbrojovky a údajně má problém i Plzeň.

      Pak si tam stěžuje, že DS spekuluje o posilách, že to jsou nesmysly, aby hned řekl, že mu to vlastně nevadí a zmíní tam Šulce, Klimenta, Hranáče a někoho ze zahraničí. Prvními dvěma jsme se netajili, Hranáč se spekuloval delší dobu na spoustě míst a ten poslední nevím, whatever. Zase slabota.

      No a ke toho slzavého údolí, jak Slavii děsně ubližují, tam setře Chytila. Ne ve stylu "teď se mu nedaří, nemůžeme čekat, hledáme posilu". Ale doslova "není to hráč pro základní sestavu". Ano, Chytil je tragickej a fakticky má pravdu, ale tyhle věci se neříkají veřejně.

      Jako celkově to šlo vyřešit mlčením pod heslem "orel much nelapá" a setřít DS někdy v budoucnu při představování posily ve stylu "a ani jste si o něm nepřečetli spekulace v DS" a ne se chovat jak bejvalka po rozchodu.

  39. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    KurdtK     před 2 dny 26.08.2025 22:10 |  
    6 1

    Tady ve vláknech je to zmíněno docela často... myslíte, že když se DS seberou alreditace, tak přestanou záměrně lhát???

  40. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    japhy     včera 26.08.2025 22:54 |  
    10 4

    Minireportem z Ligy naruby jsem vás už oblažil, teď je na řadě KBZ.
    Pro spoustu fans to jsou kreténi, ale už zase dali LN na prdel. Samozřejmě rozebírali tuhle telenovelu, ale za mě naprosto lidsky, objektivně a vlastně nestranně. Jistě, že naložili JT za jeho neschopnost mlčet (což mu tu vyčítá kdekdo), ale taky jasně popsali jeho motivaci, zmínili i další majitele klubů, kteří s DS měli problémy, plus vymlčování problémů sparty od DS.
    Takže jo, pitomej podcast, ale pro mě čím dál tím víc jasná fotbalová zpravodajská jednička.
    P.S. Vacek s Novotňákem stáli za výrokem JT ohledně Mojmíra :)

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      Kikoriki     včera 26.08.2025 23:04 |  
      7 3

      Poslouchám je rád. Přesně jak píšeš. KBZ v pohodě. Navíc je nedávno Nenadál taky vypral.... a rudý jim žádné rozhovory nedávají.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      mig52     včera 27.08.2025 05:33 |  
      12 5

      Tak jasan, že výrok JT ohledně Mojmíra, trefil hřebík na hlavičku. Naprosto přesně a oprávněně. Ale měl ho trefit v kabině a tam to mělo zůstat a ne a tím lézt jak hlásná trouba na veřejnost. A dávat i Vackovi vhodný materiál pro jeho pořad.

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        japhy     včera 27.08.2025 09:35 |  
        10 0

        Tohle tvrdila 1/2 KBZ. Ta druhá, se kterou souhlasím, tvrdí zhruba toto:
        Mojmírova pozice je naprosto jasná, zná ji on, kabina, fanoušci, všichni "na celým světě" vědí, jak to je, a zároveň vidí, v jaký je formě. Čemu tedy ublíží, když to JT řekne?
        A dodávám důležitou věc. Jak moc fér by bylo, kdyby JT jel klasický bafuňářský kecy o důvěře v Mojmíra, doufání v lepší příští a jeho pevné pozici a následně by na jeho pozici přivedli posilu?

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      Kikoriki     včera 27.08.2025 09:54 |  
      2 0

      Ještě byla zajímavá linka Vacka, který naznačuje nějaké rozdělení sportovního úseku a skautů a trenérů. Tady by to byl kardinální průšvih.

  41. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Gordo     včera 26.08.2025 23:22 |  
    12 28

    Vy všichni co tu kritizujete předsedu, nebýt jeho tak dnes už Slavie Neexistuje.Mozna tak v prazskym přeboru.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      1zippo1     včera 26.08.2025 23:35 |  
      18 6

      Promiň, toto je velice jednoduchý pohled na věc.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      mig52     včera 27.08.2025 05:27 |  
      17 8

      A tak má dle tebe právo dělat doživotně pitschoviny, které jsou občas hodně ostudné. A být neprůstřelný. Já mám obavu, že těch, co hrají či dělají ve Slavii za zásluhy je v současnosti docela dost

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      DF007     včera 27.08.2025 07:00 |  
      21 7

      Což je lež. Slavii kupoval a zachránil Šimáně a Tvrdík se spolu s číňany k němu jen přidal. Ano, asi by ten restart nebyl takto rychlý, ale výrazně pozvolnější, nicméně tu zásluhu má Šimáně.

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        necich     včera 27.08.2025 07:17 |  
        9 5

        Souhlas, docela mne mrzí že se zapomíná, že první kdo podal pmocnou ruku byl pan Šimáně. Byl to on kdo oslovil JT.
        S velkou pravděpodobností se lze domnívat, že Slavia by pod jeho vedením byla určitě finančně stabilizována, ale po sportovní stránce by nebyla zdaleka tak úspěšná a osobně pochybuji zda by vůbec nějaký titul měla.

        • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

          vršek     včera 27.08.2025 13:23 |  
          7 2

          Ať byl první ten nebo ten....
          Zásadní pro Slavii bylo to, že to byl Tvrdík, který zvolil cestu co nejrychlejšího povznesení Slavie do čela českého fotbalu a ne zdlouhavou cestu výchovy talentů.
          To, že se tady teď můžeme dohadovat o "bídné" formě Slavie a "propadu" na druhé místo o dva body za rudou špínu bylo umožněno právě Tvrdíkovou "cestou"!
          Už jsem psal jinde, jsem častým kritikem vedení, Tvrdíka či Trpišovského, ale to co je podstatné na plném pojmenování Křetínského špíny a jeho mediální žumpy je pro mne doklad toho, že se naše vedení včetně Tvrdíka konečně odhodlalo veřejně bránit proti tomu, co se odehrálo v prvních 6 kolech ligy - tedy naprosto odpornému protěžování sparty a dehonestaci Slavie všemi možnými prostředky v mediálním prostoru. Myslím, že poslední nechutné zvýhodňování sparty v zápasech rozhodčími a VAR ( a nejde jen o takzvané "připískávání", ale o rozhodnutí ve prospěch sparty ve všech "sporných" momentech včetně rozhodujících situacích zápasů - viz Preciádo ) navlas stejné jako tomu bylo u Priskeho titulu a kauza Zafeirise byla poslední kapkou a nyní je třeba se veřejně ozvat, pojmenovat věci pravými jmény aby veřejnost, která není oním "skalním" jádrem klubů nepodléhala právě onomu prolhanému popisu v DS , v TV či na internetu.
          I přes nešťastné prvky v Tvrdíkově vystoupení je zásadní a nejdůležitější jasně vyjádřený odpor proti "aroganci moci" v podání Křetínského médií i v podání "rudé komise rozhodčích"!
          Pro mne je toto zásadní! Ne Zafeirisova opravdu nešťastná kauza, ale konečně důrazný odpor Slavie proti opakované zrůdnosti v podání rudých "sportovních hrdinů"!!!

  42. Chytil

    Gordo     včera 26.08.2025 23:46 |  
    15 6

    A k Chytilovi. Ať dokáže, že na základ má,zatim je to dost velká bída.Choras už 3 zapasy nehraje a Mojma, místo aby to využil tak je silenej.

    • Re: Chytil

      mig52     včera 27.08.2025 05:23 |  
      17 3

      Jenže Slavia teď už nemá čas na nějaké dokazování. Ona potřebuje snajpra, který jí pomůže. A to nejen v LM, ale i lize naší. Tam momentálně také není svět, jak má být. Navíc Mojma měl na důkazy času dost. Co by za něj dali Hashioka, Teah a Sanyang a další.

      • Re: Chytil

        Gordo     včera 27.08.2025 08:09 |  
        18 4

        Nejsme mateřská školka, když nesnese kritiku(oprávněnou) tak na Slavii nemá. Kinský dostal v Tottenhamu 4-6prilezitosti zklamal od ty doby nechyta. A jestli máme být evropský mužstvo tak to musí platit i u nás Dostaneš šanci zklames a jt.lavka.

  43. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    amon     včera 27.08.2025 06:42 |  
    19 4

    Ja jsem s tim článkem v pohodě. Jediný, co mi zvedlo mandle je “Prekop” je variantou c1. Jako chytil dle jeho slov neni do zakladu v CL a Prekop jako jo? CHtel hych byt mnohem abcicioznejsi v tomhle ohledu. Jinak JT napsal pravdu, ispar je marketingový plátek RB, Zafi působí jako dite a ten tlak na nek si dovedu predstavit, omluvil se za tweet.. za me je úlet ten Prekop

  44. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Dobrman     včera 27.08.2025 07:54 |  
    2 13

    JT by se měl v komentářích médiím opravdu trochu krotit, vykládat o jakémkoli hráči, že není do základu, nám fakt nepomůže. Byť je to pravda, Mojmír je úplně z formy, ale prát to přes média mi nepřijde zrovna šťastný. Každopádně do základu s Ml. Boleslaví bych postavil Necida. Bez legrace. Horší než Mojmír to nebude. A ve druhém poločase, za příznivého stavu utkání, ho prostřídal Pikolonem.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      houston (přítel SN)     včera 27.08.2025 08:41 |  
      15 6

      Jo, Necid, který to mrví béčku, půjde spasit áčko....

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        Dobrman     včera 27.08.2025 09:10 |  
        0 3

        Reakci jsem omylem napsal samostatně...

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      Juventus turin     včera 27.08.2025 10:26 |  
      2 4

      Necidovi to nejde. Milan Škoda

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      vršek     včera 27.08.2025 13:38 |  
      2 0

      No, jenže on největší problém našeho béčka je právě proměňování šancí. Představa, že budeme upravovat hru áčka pro hráče typu Necida či zkoušet zda je schopen Pikolon v téhle chvíli střílet góly v lize je pro mne poněkud nepředstavitelná. A tím nesnižuji předpoklady Pikolona či ostatních mladých v béčku.
      Ano, Chytil opravdu formu nechytil, ale možná bude stačit pro jeho sebevědomí jedna povedená střela při jeho nasazení v průběhu zápasu a možná se chytí třeba v zápase béčka - kdo ví.... Přál bych to jemu i Slavii.
      Tvrdíkovo vyjádření ohledně Chytila nechápu - opravdu kvalitního útočníka k Chorému, Kušejovi i Chytilovi Slavie potřebuje i bez ohledu na Chorého trest či Chytilovu formu.

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        Dobrman     včera 27.08.2025 15:46 |  
        2 2

        V pořádku, já tady ake všude čtu toho ne, toho taky ne.. tak koho teda jo a co dál? Takže budeme dál stavět Mojmu, a dál doufat že snad už dá gól a sma že se teda jako už konečně chytí, to celé po x-té. A jaký je teda plán b? Evidentně žádný. Počkat do návratu Chorého. A ten to pak zachrání. A jistě zvládne neustále ligu, poháry, repre, nezraní se. A když to náhodou nevyjde, tak jsme holt v loji. Protože já už začínám být jaksi lehce nesvůj, za týden a něco nám končí přestupák, útočník nikde a přestávám věřit tomu, že jsme schopní ještě někoho sehnat. Takže to vypadá, že vše stojí na tom, jestli se Mojmír náhodou nechytí. To je vskutku geniální tah.

        • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

          Lunaris     včera 27.08.2025 17:09 |  
          3 1

          Proč se lidé upínají k příchodu útočníka, když jsme loni měli nejvíc různých skórujících hráčů? Nedává mi to smysl. Vnímám samozřejmě to, že Chorý je pro hru Slavie důležitý, ale ne primárně za účelem střílení gólů. Jestli přijde nějaký útočník, stejně nebude plnit všechny ty věci, které plní Chorý, a bude sedět na lávce spolu s Chytilem. Slavia měla už dávno podat žádost o prominutí zbytku trestu pro Chorého a neřešit blbiny s dalším útočníkem. Jediný smysl dává přivést někoho náběhového, koho bude možné nasadit do určité typologie zápasu, což teď prostě nemáme. Kdyby Slavia byla nějak extrémně závislá na gólech od útočníka, tak chápu, že někoho sháníme, ale není. Jestli je někde problém, tak v kvalitě míčů, které ti útočníci dostávají do vápna. Ale to už je pak na trenérovi, jestli bude preferovat hráče, který umí poslat do vápna kvalitní míč nebo obejít obránce jeden na jednoho a proniknout do šestnáctky, a nebo např. Douděru, který bude pilovat lajnu celý zápas, utaví svého protihráče, bude se poctivě vracet pod balón a tři centry z dvaceti se mu povedou a třeba z nich jeden gól padne.

  45. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Dobrman     včera 27.08.2025 09:07 |  
    2 12

    Nepíšu nic o spasení, každopádně ty zkušenosti co má, bychom proti Mladé Boleslavi mohli využít a současně pak zkusit zapracovat Pikolona. Připadá mi lepší dělat aspoň něco, než tam zase a znovu šoupnout Mojmíra a koukat na to trápení. Chce to nějakou změnu. Když by to nefungovalo, můžeme tedy nasadit Mojmíra a zase doufat v zázrak.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      Steve2924 (přítel SN)     včera 27.08.2025 09:44 |  
      10 3

      Necid ale tu formu nemá taky. A pálí v B jednu šanci za druhou. To už radši rovnou toho Pikolona.

      • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

        Dobrman     včera 27.08.2025 10:09 |  
        1 10

        Chápu, nicméně já bych se zdráhal nasadit Pikolona rovnou do základu. Proto bych zkusil tu trošku zoufalou variantu se zkušeným Necidem a toho Pikolona oťukat pozvolna.

        • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

          SLAVIESTA     včera 27.08.2025 10:54 |  
          7 2

          Viděl jsi poslední zápas béčka? Občas je nutné sebrat odvaho a skočit do ledové vody. S tím Pikolonem by to možná vyšlo, možná ne, co je skoro jisté, že s tím Necidem by to bylo úplně na nic.

  46. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Kikoriki     včera 27.08.2025 09:52 |  
    16 8

    Myslím, že JT jasne naznačil, že cesta SKS není a nebude kupovat hráče za 20 mil. Ani za 10. Nehledě na majitele. Mohlo by to být krátkodobé a likvidační. Kolik by asi měl měsíční plat? Co na to další kluci v kabině? Je to dlouhodobá cesta? Není lepší kupovat mladé, kde je každý pátý prostě super? Ale musí si místo vykopat? Měli by motivaci hrát proti Slovácku? Zapadli by do kolektivu? Nevím, ale doufám že hoši to ví. Osobně jsem hvězdné války nečekal.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      Cross     před 24 hodinami 27.08.2025 22:39 |  
      4 3

      Hele, my nekupujeme ani hráče za těch 5 v eurech, a provinční PAOK si s náma vytírá prdel…

  47. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    smichov_2     včera 27.08.2025 10:47 |  
    9 11

    V první řadě jsem rád, že Tvrdík odhaluje věci mteré by jiní neodhalili. Pro něho by bylo jednodušší poslat nás do hajzlu jako Leška, abychom se dohadovali co se vůbec děje bez jakéhokoli infa z klubu, nebo z nějaké všeobecné tiskové zprávy pro média. To přece pamatujeme. Jestli souhlasím nebo nesouhlasím s postupem kolem Zafiho a Chytila je jiná věc, ale oceňuji, že JaT mi podrobně, jako fanouškovi, referuje svoje názory. Druhá podstatná věc z rozhovoru je to o čem jsem už psal: Tykač není typem miliardáře který chce vybudovat evropský velkoklub. On se spokojí s tím, že se může logem Slavie chlubit a zviditelnit, a chce aby klub na sebe vydělal - to je ve fotbale hodně těžká meta pro vedení, oproti číňanům jsme si polepšili alespoň v tom, že nehrozí záhadné krácení výplat a insolvence. Ale nový Šachťar z nás věru nebude, se "soběstačností".

  48. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Pajja55     včera 27.08.2025 11:02 |  
    8 11

    Mě překvapuje, že se tu spousta lidí diví, že do Slavie nechce pan Tykač sypat velké peníze třeba do nákupu hráčů v hodnotě 10 mil eur a výš. Vždyť on to říkal sám v jednom ze svých prvních rozhovorů po převzetí Slavie, že radši než, aby kupoval nákladné posily, tak investuje do akademie. Tak z čeho je potom to divení.

    • Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

      SLAVIESTA     včera 27.08.2025 17:41 |  
      8 1

      Já si myslím, že řada z nás podlehla mylnému dojmu, že nový majitel potáhne Slavii vzhůru i na mezinárodním poli a to samozřejmě bez velkého množství peněz nejde. Spíš to vypadá, že mu stačí být majitelem jednoho ze dvou nejslavnějších klubů u nás. Možná, že koupě Slavie byla největší a možná i jeho poslední takováto investice do klubu.
      To není výčitka, ani pláč, jen konstatování.


      Komentář byl uživatelem upraven (27.08.2025 18:01) . Zobrazit původní komentář

  49. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    p!erreCORE     včera 27.08.2025 11:36 |  
    12 1

    Není. To má pan Jaroslav pravdu. Ale nechat si to měl raději pro sebe.

  50. JT

    WarszawskiMuranow     včera 27.08.2025 19:16 |  
    12 11

    Stojím za Jardou v dobrém i nyní ve zlém!
    Nemám problém jako SocDemák s jeho minulostí. ČSA? Víte vůbec jaké věci se v té době děly? Byla to celoevropská krize aerolinek například Lufthansa málem zkrachovala taky. K jejímu načasování došlo v době, kdy se celý trh s leteckou dopravou začal měnit. Nastupovali nízkonákladoví dopravci. JT voják a politik no a co jako? U mě má obrovský obdiv za svoji angažovanost v otázce ukončení ZVS, už jako ekonomický náměstek na MO platil za schopného manažera.
    Jarda je válečník a skvělý rétor. Pere se za Slavii, navíc, jak jsem ho poznal, je to prima chlapík, který se velmi zdvořile chová ke všem lidem, kteří ho s ním přijdou do věcné diskuze.
    Je to Slávista a my bychom si ho měli vážit i za občasné výstřelky. Jak zde pročítám diskuzi mám dojem jako bysme se zbláznili. Klid na práci prosím.

  51. Re: Chytil není útočník do základní sestavy, říká Tvrdík. Zafeiris se zhroutil kvůli

    Cross     před 24 hodinami 27.08.2025 22:31 |  
    10 10

    Pár lidí tady kritizuje Tvrdíka za přílišnou otevřenost v některých tématech, dokonce bych řekl, že za neřízené žvanění. S tím bych částečně souhlasil, zvláště tentokrát, ale nerozumím pak proč stejní lidé doporučuji Tykačovi Tvrdíka hned vyhodit atp. Nejsme přece Sparťani, abychom se vzájemně začali vyhazovat, či dokonce nenávidět. Ve Spartu můžou rovnou kreslit hospodskou rvačku, s podtitulkem “ poslední dva Slávisti se vyhazujou z klubu”. To chceme? Tvrdíkovi se ten rozhovor nepovedl a to přílišné žvanění chápu jako podivný způsob sebeobrany. Proč si tak nevěří? Čeho se bojí? Podle mě celý příběh rodiny Zafeirosovy je jinak: “Táta říká, hele Christosi, Slavia smrdí grošem, nikoho k Tobě nekoupili, ty budeš hrát sice dobre v LM, ale výsledek to nepřinese. Radši pojď do PAOKU, který Tě chce a nehraje při zdi, nesere v síni.
    Myslim je jasné, že jsme přípravu kádru na Ligu mistrů podcenili. Podle Transfermarktu Màme hodnotu kádru někde kolem 30. místa, dostat se tedy mezi čtyřiadvacítku, zvláště, po tom co jsme loni předvedli v Evropské lize, bude tedy úplně na hraně možností. Jedenáct bodů!!!…jedenáct….
    Ale: že nemáme ofenzivního záložníka, s dobrou střelou z dálky, že nemáme zabijáka do vápna, který pálí z první, a že typicky Holeš na týmy typu AS Roma nestačí, přece ví každý.
    Vyděláme 2,5 miliardy a motáme se kolem Prekopa, jako zachránce pro LM… to je fakt t úsměvné. Pokud majitel Tykač investuje do stadionu a akademie, ok, je to jeho majetek, který se mu neztratí. Ale škudlit a dojit pro tyto účely peníze z mužstva, to je cesta do pekel.
    Kdo chce vydělávat, musí utrácet. A Tykač to jinde dělá. A podstupuje různá rizika. A tihle oba J.T. mu evidentně říkají, “ nic nám nedávej, my si to tady to nějak budeme šmudlat, jako Plzeñ, Rapid, Ferencvaros, Legia, Crvena zvezda, my víc nechceme a nepotřebujeme… co by ještě fanoušci chtěli? “. A může být ostuda.
    Slavia musî změnit žebráckou mentalitu a začît to dělat jako Feyenoord, Ajax, Salzburg, Sporting… V téhle etáži musíme a máme být!!!