Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Slavia měla dle vyjádření komise rozhodčích kopat v Jablonci pokutový kop za faul na Schranze. Chaloupek nebyl vyloučen oprávněně, držení bylo vzájemné.
Slavia měla dle vyjádření komise rozhodčích kopat v Jablonci pokutový kop za faul na Schranze. Chaloupek nebyl vyloučen oprávněně, držení bylo vzájemné.
Komentáře (43)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Novi.sks před 4 dny 18.08.2025 13:29 |Hustý, čekal jsem spíš něco o "intenzitě", tohle překvapilo. Ovšem to s tím VARem mě zas vrátilo na zem :-)
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Qope před 4 dny 18.08.2025 13:37 |Tak hlavně že je VAR. A navic ho ještě pochválí, že nekonal, ač rozhodčí chyboval. To je prostě výsměch, strašný ...
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Dennis před 4 dny 18.08.2025 13:44 |Já tvrdím dlouhodobě, že VAR je prostě chybně nastaven. Nejde přece říct, že rozhodčí chyboval, ale VAR správně neintervenoval. To pak popírá samotnou existenci VAR. Penalta buď je, nebo není. Nic mezi tím. Pravidlo zjevné chyby jen zavádí tu šedou zónu, kdy na se sice jedná o faul na penaltu, ale ne o zjevnou chybu. To je prostě nesmysl. Vznikají pak úplně absurdní situace a protichůdná rozhodnutí. Pokud rozhodčí na hřišti měl pískat penaltu, VAR měl intervenovat.
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
SLAVIESTA před 4 dny 18.08.2025 14:18 |Blbost je v některých případech dovedena k dokonalosti. Když slyším, soft penalta, dal bych mu nejraději jednu hard na hubu. Taky nechápu, proč Slavia nezačala řvát za jasnou ale nenařízenou penaltu, nepodala oficiální protest, prostě nepřejít to mlčením. Příště se nemůže divit, když se to bude opakovat.
Když se někdy stane, že se sporná situace rozhodne ve prospěch Slavie, nebo se to dokonce úplně obrátí v její prospěch, rozmazávají to všichni do nekonečna.
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Dennis před 4 dny 18.08.2025 16:36 |Já už jsem to tu jednou popisoval, ale protože mě to fakt štve a škodí to fotbalu, napíšu to při této příležitosti znovu.
Ta metodika pro VAR je špatně nastavena. Trvale. Vezměme si teď ten faul na Schranze. Rozhodčí u videa má rozhodnout, jestli penalta ano či ne. K tomuto rozhodování mu metodika přidává další rozhodování. Jestli se jedná o zjevné pochybení či nikoli. S tím, že metrikou je, co by řeklo 9 z 10 lidí. To je samo o sobě vyloženě hypotetické rozhodování, protože reálně u toho videa 10 lidí nikdy není... Takže nikdo v tu chvíli nemůže vědět, co by řeklo 9 z 10 lidí...
Celé to jen vede k tomu, že:
1) Posouzení situace u videa trvá déle, protože rozhodčí vždy řeší jestli to byla penalta a dál jestli to byla zjevná chyba. Přičemž tu druhou situaci si má nějak iluzorně představit na tom 9/10 rozhodnutí...
2) Otevírá to víc prostoru pro chyby, protože kromě chyby v rozhodnutí "A" může rozhodčí udělat chybu také v části "B". Tj. správně posoudí, že to byla penalta, ale chybně posoudí zjevnou chybu.
3) Vzniká tak prostor pro absurdní až komická vyjádření komise, kterým pak pořádně nikdo nerozumí. Lidi chtějí koukat na něco, čemu rozumí a chápou to. Sponzoři chtějí dávat peníze do něčeho, čemu rozumí a chápou to... Jen to celé škodí fotbalu...
Komentář byl uživatelem upraven (18.08.2025 16:38) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já už jsem to tu jednou popisoval, ale protože mě to fakt štve a škodí to fotbalu, napíšu to pro této příležitosti znovu.
Ta metodika pro VAR je špatně nastavena. Trvale. Vezměme si teď ten faul na Schranze. Rozhodčí u videa má rozhodnout, jestli penalta ano či ne. K tomuto rozhodování mu metodika přidává další rozhodování. Jestli se jedná o zjevné pochybení či nikoli. S tím, že metrikou je co by řeklo 9 z 10 lidí. To je samo o sobě vyloženě hypotetické rozhodování, protože reálně u toho videa 10 lidí není... Takže nikdo v tu chvíli nemůže vědět, co by řeklo 9 z 10 lidí...
Celé to jen vede k tomu, že:
1) Posouzení situace u videa trvá déle, protože rozhodčí vždy řeší jestli to byla penalta a jestli to byla zjevná chyba. Přičemž tu druhou situaci si má nějak iluzorně představit...
2) Otevírá to víc prostoru pro chyby, protoze kromě chyby v rozhodnutí "A" může rozhodčí udělat chybu také v části "B". Tj. správně posoudí, že to byla penalta, ale chybně posoudí zjevnou chybu.
3) Vzniká tak prostor pro absurdní až komická vyjádření komise, kterým pak pořádně nikdo nerozumí. Lidi chtějí koukat na něco, čemu rozumí a chápou to. Sponzoři chtějí dávat peníze do něčeho, čemu rozumí a chápou to... Jen to celé škodí fotbalu....
Skrýt původní komentář
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
japhy před 4 dny 18.08.2025 17:36 |Podepisuju v plném rozsahu, přesně tohle tvrdím od doby, co zjevné pochybení zavedli.
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
SLAVIESTA před 4 dny 18.08.2025 18:31 |Dá se se vším co říkáš 100% souhlasit. Jen budu stručnější. Je to plné gumových výrazů, vylož si jak chceš.
Experti s vážnou tváří nás krmí kravinami, příčící se zdravému rozumu.
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Slávista 51 před 4 dny 18.08.2025 14:02 |JENOM ALIBISMUS KOMIS,
aby překryla tu redku ve prospěch Sparty.
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Joeker44 před 4 dny 18.08.2025 14:06 |Takže -2 body díky rozhodčímu... Co teď?
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Novi.sks před 4 dny 18.08.2025 14:54 |Co třeba dávat víc gólů ze hry? To by mohla být docela účinná zbraň, ale nevím, trenér nejsem :-)))
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
koudys2 (přítel SN) před 4 dny 19.08.2025 07:56 |ty voe, to nemůžeš myslet vážně ..
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
japoko před 3 dny 20.08.2025 10:25 |Myslím, že -2body hlavně díky sračce, krerou jsme hráli, verdikty sudích to jen podtrhly!
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Joeker44 před 4 dny 18.08.2025 14:08 |Na Sparťana se položí ruka a píská se to hned... A když ne, tak rychle zasáhne VAR.
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Slávista 51 před 4 dny 18.08.2025 14:16 |1*
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Joeker44 před 4 dny 18.08.2025 14:21 |Sleduji to od prvního příchodu Priskeho... Sparta si na tom založila taktiku, jak ucítí ruku na rameni, tak jdou k zemi, rozhodčí to píská... Ale teď je otázka, jestli je to špatně, když to je naprosto v souladu s pravidly... Sparta jen dokonale využila nastavený systém.
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Pepino před 4 dny 18.08.2025 14:41 |Ano, přesně tak. V rámci pravidel je to pískáno, ale pokud se z těch desítek kamer po zápase odhalí simulování, tak nekompromisně trestat zákazem činnosti na několik zápasů a osobní angažovaností u tréninku mládeže v amatérském sportu ve svém volném čase a delší dobu, nikoliv jednorázově. Když dostanou 10% platu nebo nějaký ten desetitisíc, to pro ně nic neznamená.
Komentář byl uživatelem upraven (18.08.2025 15:24) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ano, přesně tak. V rámci pravidel..
Skrýt původní komentář
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Slávista 51 před 4 dny 18.08.2025 15:04 |?
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Kikoriki před 4 dny 18.08.2025 14:54 |Mě naštvala ta žlutá pro Igoha. Ta byla jako na objednávku. Roucek karty nedává a tohle nebyl ani faul.
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
mart83 před 4 dny 18.08.2025 21:53 |Souhlasím, já se většinou snažím "nebrečet" kvůli rozhodčím, ale tohle prostě vidím jako totálně úmyslnou sviňárnu, kterou ho hned na začátku vlastně vyřadil ze hry. Vůbec nechápu čím by mohl tuhle kartu obhájit. A ta pro Holeše byla teda taky úlet.
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Kulajs před 4 dny 18.08.2025 15:39 |Nepísknutá penalta není zjevné pochybení. To mě teda pos.r!
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
standa.e před 4 dny 18.08.2025 17:19 |Tak zjevné pochybení to třeba je, když v souboji o míč kopneš do míče o chloupek později a protihráč tam dal nohu a ty už nemáš kam jinam došlápnout (dokončit pohyb)... a sudí to nechá být.
Jako hele, ta metodika je fakt na hlavu. V některých zápasech je VAR vyloženě proaktivní, protože k faulu došlo v naprosto nepřehledné skrumáži "a je to správně", protože jde o zjevné pochybení ... v jiných má sudí dokonalý výhled, ale zjevné pochybení to není... To mi ho teda... No, raději ne...
Já třeba umím pochopit, že v poli by rozbilo hru, kdyby vše VAR přezkoumával. Ale druhou žlutou (otázkou je, zda by nemělo platit pro každou kartu) nebo u penalty, tam by měl intervenovayt buď vždycky, nebo nikdy. I když je mi jasný, že by to bylo občas proti nám.
Komentář byl uživatelem upraven (18.08.2025 17:20) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Tak zjevné pochybení to třeba je, když v souboji o míč kopneš do míče o chloupek později a protihráč tam dal nohu a ty už nemáš kam jinam došlápnout (dokončit pohyb)... a sudí to nechá být.
Jako hele, ta metodika je fakt na hlavu. V některých zápasech je VAR vyloženě proaktivní, protože k faulu došlo v naprosto nepřehledné skrumáži "a je to správně", protože jde o zjevné pochybení (třeba když hráč došlápne do místa, kam mu nejdřív soupeř strčil nohu)... v jiných má sudí dokonalý výhled, ale zjevné pochybení to není... To mi ho teda... No, raději ne...
Já třeba umím pochopit, že v poli by rozbilo hru, kdyby vše VAR přezkoumával. Ale druhou žlutou (otázkou je, zda by nemělo platit pro každou kartu) nebo u penalty, tam by měl intervenovayt buď vždycky, nebo nikdy. I když je mi jasný, že by to bylo občas proti nám.
.
Skrýt původní komentář
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
pehacko před 4 dny 18.08.2025 17:29 |Metodika je taková, že var ma hledat penalty a červené karty pro bolsevika a ostatním podle toho, jak to opět hraje do karet rudym… a tahle vytvořena šedá zóna tomu prave krásně nahrává. Nic složitého v tom neni třeba hledat… a díky naši hrozné hře a usnutí na vavřínech ani nemusí vytáhnout vše co mají ještě připravené v záloze!
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Sníža před 4 dny 19.08.2025 06:20 |Přesně, oni upozorňuji na kde jakou blbost, ale tohle není pochybení. Fakt k smíchu.
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Snivec před 4 dny 18.08.2025 16:40 |za me byl plan, dostat spartu na prvni misto, aby ziskala sebevedomi a dostala se na viteznou vlnu, takze bylo treba trochu pomoci jablonci k prvnimu golu, ty dve zlute pro nase stopery byl jasny zamer a povedlo se, neprodlouzit prozdrzovane nastaveni, aby to Slavia nakonec jeste nevyhrala, bylo take ocividne. nemam z toho dobry pocit, z rozhodcich i z nasi hrozne hry
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Slávista 51 před 4 dny 18.08.2025 17:01 |JO,
povedlo se rozhodčím a VARu,
no !
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Myšák před 4 dny 18.08.2025 17:09 |Spekulace, fantazie.
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
dalislavista před 4 dny 18.08.2025 20:04 |Ogbu přetlačil útocnika ramenem, to se ani nepíská jako faul. Žlutá.
Holeš - to snad ani nebyl faul, jen simulace a pomezní mává jako blázen... Taky žlutá.
A máš oba stopery pod kartami.
Ten faul v 2.polocase, už nevím na koho, jak mu Jawo skočil zezadu do stojné nohy, to mohla být z fleku redka.
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
zeleznik2 před 4 dny 18.08.2025 20:27 |Sparta 4 výhry, 4x pomoc rozhodčích..víc není třeba dodávat.
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
sasky před 3 dny 19.08.2025 21:42 |tvl nebreč. To je hrozný tohle číst. Vy jste jak malí haranti. Důkazy žádný, takže akorát ubulený kecy, za který se nám pak právem smějou. Vy jste hrozný ženy...
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Myšák před 3 dny 20.08.2025 12:42 |1**********
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
carevitchando před 4 dny 18.08.2025 17:54 |Rouček, Všetečka, oba rudí až na prdeli. Komise rozhodčích taky rudá, tak se není co divit. Ale za naši mizernou hru tihle naočkovaní patláci nemůžou.
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Slávista 51 před 4 dny 18.08.2025 19:04 |JO, ZA HRU NÉ,
ale jinak za mnohé !
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
kopanáfotbal před 4 dny 18.08.2025 19:54 |Pane Kozel přečetl ste si dobře toto vyjádření .Jak teď vidíte vaše prohlášení po konci utkání.
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
zeleznik2 před 4 dny 18.08.2025 20:25 |Hezký, ale co z toho? přišli jsme o dva body a ta rudá bída z Bubenče opět vyhrála..
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Slávista 51 před 4 dny 18.08.2025 20:58 |TAKOVEJ JE HOLT ŽIVOT -
bude líp.
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Karel1 (přítel SN) před 4 dny 19.08.2025 08:16 |A on si Rouček ještě vleze do TIKI-TAKA a ostatní ho tam ještě chválí, že tam jde a vysvětlí to. Trapné vysvětlení, že se u té nepísknuté pencle ruce obránce spojili a on si toho nevšiml. A Šmíca tam sedí a řekne, že byly v zápase dvě sporné situace, i když k té pentli se vyjádřila i komise rozhodčích a to už musí být, když nepodržela rozhodčího.
Komentář byl uživatelem upraven (19.08.2025 08:31) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
A on si Rouček ještě vleze do TIKI-TAKA a ostatní ho tam ještě chválí, že tam jde a vysvětlí to. Trapné vysvětlení, že se u té nepísknuté pencle ruce obránce spojili a on si toho nevšiml. A Šmíca tam sedí a neekne mu nic..
Skrýt původní komentář
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Papol před 4 dny 19.08.2025 10:17 |Jo, bylo to od Roučka trapné a Šmíca je hrozný alibista či vlez dopr....., když nakonec prohlásí, že přes veškeré skutečnosti u vedené v pořadu, že pentli mohl a nemusel sudí písknout. No, co to je za fotbalového odborníka
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
japhy před 3 dny 19.08.2025 13:57 |Tohle fakt řekl??? Jestli jo, tak bych mu ve smyčce přehrával žlutý pro Igoha s Bořilem a tuhle nepenaltu. Třeba by mu to docvaklo.
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Novi.sks před 3 dny 19.08.2025 15:02 |Když má někdo místo mozku z golfu rudou kostku, tak mu to nedocvakne, ani kdyby na to koukal týden... Tvl, "mediální zástupce" z sešívaných řad k nezaplacení, fakt.
Jen by mě zajímalo, jestli "naši" nechtějí lézt mezi tu rudou mediální verbež (a Šmicerovi to neva, protože je s nima kámoš), nebo jestli ta rudá verbež ani nepozve nikoho jinýho, protože jim vyhovuje "želé" Šmicer...
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
slamacek (přítel SN) před 4 dny 19.08.2025 10:44 |Ono to neni o teto jedine situaci. Zaclo to ZK pro Ogbua, Holese, Douderu, ale i jablonecaka. Jenze nam tam vykartoval za bezne zakroky prakticky celou obranu.. Jindy by ty souboje ani nepiskl. Podivne.
VAR - to je pak uplna komedie. Neodpiskana penalta neni zjevne pochybeni? resp. to drzeni vlastne nebylo videt?
Cekal jsem v TIKI TACE ze budou mit hosi vetsi koule... marne
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Karel1 (přítel SN) před 3 dny 19.08.2025 13:58 |Jo, naprostý souhlas. Nejhorší je to, že rozhodčí jsou značně nekonzistentní a je rodíl v posuzování jednotlivých rozhodčích. Nejhorší ale je, když jeden rozhodčí jeden týden hru pouští a druhý týden je najednou úskostlivý. A přesně to předvedl Rouček, protože ten byl jeden z těch rozhodčích, který nepískal jakýkoli střet a utkání pouštěl. V Jablonci ale najednou pískal úplně jiný Rouček, který začal rozdávat karty i při běžných střetech.
Komentář byl uživatelem upraven (19.08.2025 14:00) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jo, naprostý souhlas. Nejhorší je to, že rozhodčí jsou značně nekonistentní a je rodíl v posuzování jednotlivých rozhodčích. Nejhorší ale je, když jeden rozhodčí jeden týden hru pouští a druhý týden je najednou úskostlivý. A přesně to předvedl Rouček, protože ten byl jeden těch rozhodčích, který nepískal jakýkoli střet a utkání pouštěl. V Jablonci ale najednou pískal úplně jiný Rouček, který začal rozdávat karty i při běžných střetech..
Skrýt původní komentář
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Michal_Hadraba před 2 dny 20.08.2025 14:08 |Výkony rozhodčích a vyjádření komise jsou od prvního kola špatný, ale to bude asi bohužel stále dokola, když např. u dvou podobných situací rozhoduje "INTENZITA", kterou každý vidí tak, jak potřebuje a jak se mu hodí... hlavně bychom se měli zamyslet sami nad sebou. A začal bych třeba standardní situace - 8 rohů v Jablonci, 7 rohů proti Teplicím a byla z toho nějaká vážnější šance?
Re: Komise rozhodčích k zápasu v Jablonci
Monarchie včera 21.08.2025 20:55 |Karel se změnil, píská jinak, než vloni. Pamatuji si ho v Duchcově, to nikdo o něm nevěděl, hru pouštěl, hrálo se plynule.
Už s Hradcem pískal divně a úzkostlivě.
Ten trenér Riera naordinoval proti chacharům pohyb a nestíhají.