Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Baník Ostrava 3:0

Slavia završila mistrovskou sezónu výhrou nad Baníkem 3:0, o kterou se postarali Holeš, Kušej a Douděra.

Slavia do zápasu nasadila všechny opory, které se vrátily z krátké dovolené. V bráně tak byl opět Staněk, v obraně Holeš, Ogbu a Bořil, v záloze doplnil Zafeirise podle očekávání Moses, na křídlech hráli Douděra a Zmrzlý, útočnou trojici vytvořili Chorý, Provod a Kušej. Zápas se hrál ve skvělé atmosféře a v solidním tempu z obou stran. První zajímavou akci si připsal Moses, který se protáhl do vápna a vybojoval roh, po kterém slávisté zakončili mimo bránu. Když Bořil vystihl rozehrávku soupeře, nepovedlo se mu přihrát přes obránce do šance spoluhráčům. V desáté minutě střílel Kušej z rohu vápna nad bránu. Slávisté si udržovali výraznou převahu a prakticky nepouštěli soupeře na vlastní polovinu hřiště. Střelecké pozice ale nepřicházely, protože obrana Baníku byla v okolí vlastního pokutového území velmi pozorná. V 21. minutě si odražený míč našel Zmrzlý a z první zpoza vápna střílel těsně vedle šibenice. V 25. minutě připravil Kušej palebnou pozici pro Bořila, ten ale jen pozdravil míčem diváky za bránou na jižní tribuně. V 29. minutě předvedli slávisté krásnou rychlou akci po levé straně, Chorý se snažil připravit pozici pro Zmrzlého, těsně před ním odehrál obránce do bezpečí. O dvě minuty později už se slávisté radovali, odražený míč napálil z první Holeš přesně k tyči, Holcovi prošel míč mezi rukama a Slavia vedla - 1:0! V 35. minutě vyzkoušel pozornost Holce pořádnou pumelicí Provod, brankář Baníku tentokrát efektně vyrazil. O tři minuty později trefil z dálky Zafeiris tyč, míč se odrazil ke Kušejovi, který se pokusil vylepšit střeleckou pozici, ale pak poslal na bránu jen slabý pokus, který Holec sebral. Pak sešívaní vykombinovali po zemi pro Provoda, který z úhlu dobře zakončil, Holec vyrazil na roh. Další Kušejovu střelu z úhlu Holec chytil. Ve 45. minutě hosté fatálně chybovali, Zmrzlý šel úplně sám do vápna, místo zakončení si vybral ještě přihrávku Kušejovi před odkrytou bránu a ten se radoval z dalšího gólu v sešívaném dresu - 2:0! Tím také první půle skončila, Slavia vedla naprosto zaslouženě.

Hosté na nepovedený poločas reagovali hned trojnásobným střídáním, to slávisté neměli důvod sestavu měnit. A hned po třech minutách hry se Prekop dostal do největší šance Baníku v dosavadním průběhu zápasu, z otočky z hranice vápna ale střílel mimo bránu. Slávisté se nenechali zahanbit, ale Kušejovu pobídku do vápna napálil Chorý nad bránu a o chviličku později Zafeiris kroutil míč z rohu vápna po zemi a Chorý ve skluzu na zadní tyči jen těsně na míč nedosáhl. K zakončení na zadní tyči se Chorý dostal v 56. minutě, hlavou mířil pod břevno, ale Holec byl připravený a míč vyrazil na roh. Na druhé straně střílel z voleje Holzer vysoko nad bránu. Slavia koncertovala, v 62. minutě nejprve střílel Provod z voleje jen do náruče Holce a asi za dvacet vteřin hledal Provod před prázdnou bránou Chorého, který neskutečně promáchl prakticky jistý gól. Slavia vystřídala, do hry přišli Chytil s Botosem místo Chorého se Zmrzlým, ale na hře se nic nezměnilo, když Provod vyzval ke skórování Chytila, ten také před bránou promáchl. V 74. minutě sešívaní zaslouženě skórovali potřetí, Moses odcentroval, míč prolétl na zadní tyč, kde z první poslal pumelici na bránu Douděra a tentokrát míč zastavila až síť - 3:0! Chvíli poté tribuny mocně oslavily příchod Milana Škody na trávník, ten vystřídal Provoda. Spolu se Škodou přišel také Chaloupek místo Mosese. Při posledním střídání v sezóně poslali trenéři na hřiště Chaloupka místo Holeše. V jediné minutě nastaveného času ještě Chytil napálil břevno, pak už sudí Rouček zápas ukončil a mohlo se slavit.

5. kolo - Sobota 24. 05. 2025 16:00

Chance liga - nadstavba, 2024/2025
3 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

31. Tomáš Holeš
45. Vasil Kušej
74. David Douděra

FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

Komentáře (167)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Baník Ostrava

    hajnej     před měsícem 24.05.2025 15:01 |  
    6 1

    Do nich!!! Přeji všem krásné oslavy titulu, já už mám taky naraženo :-) Slavia olé.

  2. Re: Slavia - Baník Ostrava

    Papol     před měsícem 24.05.2025 15:03 |  
    10 1

    Jsem rád, že hrajeme v silné sestavě a věřím ve vítězství včetně dalšího rekordu. Užijte si na stadionu oslavy. SLAVIA je věčná

  3. Re: Slavia - Baník Ostrava

    Arya     před měsícem 24.05.2025 15:04 |  
    5 0

    Škoďák zase na lavičce :-)

  4. Re: Slavia - Baník Ostrava

    Kortes     před měsícem 24.05.2025 15:08 |  
    4 0

    Škoďák na lavici, těším se na něj.

  5. Re: Slavia - Baník Ostrava

    Myšák     před měsícem 24.05.2025 15:09 |  
    2 2

    Ať se práší za kočárem!!!

  6. Re: Slavia - Baník Ostrava

    Mimoň     před měsícem 24.05.2025 15:31 |  
    3 0

    Teah není ani na lavici. Ale mezi zraněnými zapsaný není. Asi ho trenéři chtějí naučit, že bránit se musí, viz Jablonec.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava

      dm52     před měsícem 24.05.2025 20:30 |  
      2 0

      Zitra hraje Béčko, tak třeba budou posilovat.

  7. Re: Slavia - Baník Ostrava

    pehacko     před měsícem 24.05.2025 15:37 |  
    11 0

    Jsem moc rad, ze jeste jednou uvidim ty nase kluky mistrovsky v plne sile! To se neomrzi! Titul uz je napsán na ochozu a krasne se na nej diva! Byla to hezka sezona a tesim se na dalsi! Vsem smekam za jejich skvelou praci pro nasi milovanou Slavii!

    • Re: Slavia - Baník Ostrava

      Myšák     před měsícem 24.05.2025 15:47 |  
      2 1

      Taky jsem rád, že jedeme na plný pecky, měl by to být fotbal na úrovni PL. Je dobře, že myslíme na fanoušky!

  8. Re: Slavia - Baník Ostrava

    Nosorozec     před měsícem 24.05.2025 16:02 |  
    1 1

    Tak jdeme na to. Slavia a Sigma do toho!

  9. Re: Slavia - Baník Ostrava

    Ivan     před měsícem 24.05.2025 16:19 |  
    3 5

    Já bych ty bílý hlavy zakázal, plete se mi to s balonem v televizi.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava

      Nosorozec     před měsícem 24.05.2025 16:25 |  
      3 0

      Holeš to s tím peroxidem trochu přehnal, je teď úplně šedivý :D

  10. Re: Slavia - Baník Ostrava

    Nosorozec     před měsícem 24.05.2025 16:34 |  
    7 1

    Gooooool! Krásná střela od toho našeho Scootera Holeše!

  11. Zmrzly

    pehacko     před měsícem 24.05.2025 16:50 |  
    13 0

    Sypu si popel na hlavu a verejne rikam, ze jsem trosku kokot. Zlepšuje se kluk a dnes hraje vyborne a ta nahravka byla lahůdka pro Kuseje

    • Re: Zmrzly

      johnynz     před měsícem 24.05.2025 17:01 |  
      1 5

      Proc jen trosku?

  12. Re: Slavia - Baník Ostrava

    Sherudan     před měsícem 24.05.2025 16:50 |  
    4 0

    Vasil Blažený!!

  13. Re: Slavia - Baník Ostrava

    Nosorozec     před měsícem 24.05.2025 16:52 |  
    13 1

    S prvním poločasem naprostá spokojenost. Baník je kvalitní tým a dnes musí, nám o nic nejde. Přesto hrajeme s naprostým přehledem. Chtěl bych smeknout obzvlášť před Mosesem. Celou sezónu jsem si myslel, že Oscar je pro nás naprosto nepostradatelný a že by to bez něj nešlo. David se mu ale začíná vyrovnávat.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava

      Horacio11     před měsícem 24.05.2025 17:01 |  
      1 2

      No musí. Neříkám nic, ale pro tým jako je Baník asi je lepší skončit třetí a mít jistotu minimálně konferenční ligy než být druhý a nemít jistotu žádnou

      • Re: Slavia - Baník Ostrava

        rakusan     před měsícem 24.05.2025 19:15 |  
        1 0

        Ale on nemá žádnou jistotu.

        • Re: Slavia - Baník Ostrava

          jirkag5     před měsícem 24.05.2025 19:46 |  
          1 0

          Jistotu máme pouze my a Olomouc

  14. Re: první poločas

    zeleznik2     před měsícem 24.05.2025 16:58 |  
    2 0

    No zatím mi to docela vychází, jen místo Holeše jsem dal Chorase.

  15. Re: Slavia - Baník Ostrava

    hiker42     před měsícem 24.05.2025 17:05 |  
    13 0

    Moses za 1.pulku 10

  16. Re: Slavia - Baník Ostrava

    slavista23     před měsícem 24.05.2025 17:12 |  
    11 1

    Tak bubenci je ticho sigma vede 1:0

    • Re: Slavia - Baník Ostrava

      Arya     před měsícem 24.05.2025 17:14 |  
      5 0

      To jsou joudové :D

      • Re: Slavia - Baník Ostrava

        necich     před měsícem 24.05.2025 18:40 |  
        4 0

        Nesouhlasím, jsou to čoráci..:))

    • Re: Slavia - Baník Ostrava

      Nosorozec     před měsícem 24.05.2025 17:14 |  
      8 1

      Už se někdy podařilo někomu uhrát v nadstavbě 0 bodů?

      • Re: Slavia - Baník Ostrava

        Makop     před měsícem 24.05.2025 17:19 |  
        6 1

        zatím ne, tak snad to k tomuto historickému zápisu dnes dotlačí :)

        • Re: Slavia - Baník Ostrava

          Arya     před měsícem 24.05.2025 17:22 |  
          2 1

          Nevypadá to, bohužel :/

          • Re: Slavia - Baník Ostrava

            Makop     před měsícem 24.05.2025 17:36 |  
            10 0

            Edit: tak i s plichtou to je nejhorší výkon v titulové skupině, dosud to byly nejhůře 2 body (Baník 2020 a 2019, Jablonec 2020, Olomouc letos).
            A s tím jedním bodem vyrovnávají i dosud nejhorší výkon včetně skupiny o udržení - tj. 1 bod Karviné z roku 2020 a zatím jediný bod letošních Č. Budějovic.


            Komentář byl uživatelem upraven (24.05.2025 18:24) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Baník Ostrava

      zeleznik2     před měsícem 24.05.2025 17:22 |  
      1 0

      Už to neplatí 1:1

      • Re: Slavia - Baník Ostrava

        Nosorozec     před měsícem 24.05.2025 17:25 |  
        9 1

        Tak ať, jejich neúspěch je vedlejší oproti našemu uspechu. Ligu mistrů stejně hrát nebudou, tu budeme hrát my!

        • Re: Slavia - Baník Ostrava

          zeleznik2     před měsícem 24.05.2025 18:04 |  
          2 0

          Nakonec rozhodlo lepší postavení po základní části, stejně jako u jejich titulu v roce 2023. Mají fakt kliku..

  17. Re: Slavia - Baník Ostrava

    Nosorozec     před měsícem 24.05.2025 17:28 |  
    9 1

    Dneska si ten zápas náramně užívám. K dokonalosti už jenom chybí, aby šel na hřiště legenda Milan Škoda a vstřelil gól.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava

      torn     před měsícem 24.05.2025 17:32 |  
      12 0

      Přál bych gól i Chytilovi, přijde mi takový trochu pod dekou.

  18. Moses

    Vydra     před měsícem 24.05.2025 17:39 |  
    27 0

    Absolutní baller, výkon na 10, bestie středu hřiště.

    • Re: Moses

      zeleznik2     před měsícem 24.05.2025 18:03 |  
      21 0

      Spolu s Chorým a Kušejem top přestup 2024/25.

    • Re: Moses

      hajnej     před měsícem 24.05.2025 19:08 |  
      11 2

      baller, nešlo by to česky?

    • Re: Moses

      knl66 (přítel SN)     před měsícem 25.05.2025 00:23 |  
      3 1

      What is it "baller"? Holt jsem starej a tak potřebuju občas něco vysvětlit...

  19. Re: Slavia - Baník Ostrava

    Nosorozec     před měsícem 24.05.2025 18:00 |  
    15 1

    Co k tomu dodat. Děkuju za krásnou sezónu! Těším se na novou a na Ligu mistrů! Slavia Praha - láska na celý život!

  20. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    zeleznik2     před měsícem 24.05.2025 18:01 |  
    19 0

    100% domácí bilance..
    Můj v pořadí 8 slávistický titul..
    Díky hoši.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      o5aradecek     před měsícem 24.05.2025 18:03 |  
      14 0

      Taky jich "mám" osm. Ale to 99 % z nás. :-))

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

        zeleznik2     před měsícem 24.05.2025 18:05 |  
        1 0

        No generace od 30 let výše ano

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

          jipeslav (přítel SN)     před měsícem 24.05.2025 20:11 |  
          7 0

          Mně zemřel táta loni při zápase s Fenerbahce. Byl to velký Slávista, stejně jako já i moji synové. Určitě dnes nahoře slaví.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

        Nosorozec     před měsícem 24.05.2025 18:06 |  
        18 1

        Je to tak. I můj táta, který mě jako malého kluka vzal poprvé v životě na Slavii a naučil mě fandit, má 8 titulů. Stejně je to neuvěřitelný, že jsme kdysi čekali 49 let. Snad už se taková doba nikdy opakovat nebude.

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

          zeleznik2     před měsícem 24.05.2025 18:09 |  
          3 0

          Taky doufám, já naštěstí čekal jen 14 let..

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

          necich     před měsícem 24.05.2025 18:20 |  
          26 1

          To gratuluji, můj táta, který mne vzal poprvé v životě na Slavii (legendární dřevěnku) a naučil mne fandit se dožil 1 titulu díky panu Ciprovi, ale bylo to pro něho jako by je měl každý rok..
          Každý další titul mu chodím hlásit a pod urnu mu dávám výstřižky z titulových oslav, zítra tomu bude stejně tak.
          Vím, jsem asi divnej... Ale jsem mu nesmírně vděčnej, že mne před lety (57 let ) na tu dřevěnku vzal.. :)

          • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

            o5aradecek     před měsícem 24.05.2025 18:31 |  
            10 0

            Nejsi divnej, je to hezký.

            • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

              necich     před měsícem 24.05.2025 18:39 |  
              6 0

              Díky, v ústavu se tedy dnes hlásit nebudu. :))))

              • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

                Nosorozec     před měsícem 24.05.2025 18:49 |  
                9 0

                Tvůj táta dnes tam nahoře slaví a je šťastný jako my :)

                • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

                  necich     před měsícem 24.05.2025 19:11 |  
                  4 0

                  1*

          • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

            havlas     před měsícem 25.05.2025 13:55 |  
            1 0

            Mám stejně krásný problém. Povinně ! Poděkovat tátovi a podat info : Tati jsme zase nejlepší !

            • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

              necich     před měsícem 25.05.2025 17:29 |  
              1 0

              Jo jo, hezká povinnost...

  21. Re: statistiky

    zeleznik2     před měsícem 24.05.2025 18:09 |  
    9 0

    Slavia vs Baník
    20 Střely 7
    9 Střely na branku 1
    61 % Držení míče 39 %
    413 Přihrávky 280
    77 % Přesnost přihrávek 65 %
    12 Fauly 10
    1 Žluté karty 1
    0 Červené karty 0
    5 Ofsajdy 1
    4 Rohy 2

  22. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    Martin Platil     před měsícem 24.05.2025 18:11 |  
    55 0

    Na trávníku se slaví a zakuklení idioti provokují kotel Baníku, ničí reklamní bannery a perou se s pořadateli. Bublající bahno má větší IQ než tihle frustráti.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      WarszawskiMuranow     před měsícem 25.05.2025 10:26 |  
      1 8

      Tento blábol má 42 palců nahoru? Já viděl jeden pokus o náběh, no prostě reakce na nestoudné kecy Ostraváků na síti. Nic víc, sám jsem lidi odháněl od jejich sektoru, protože to bylo takové divné pozerstvi se strany některých no name SKS, které by se hlavní postavy z naší hools scény vysmáli. Ale proč to tady vůbec řešíte? Oslavy byly naprosto úžasné a nebýt vašeho komentáře úplně bych na to zapomněl. Nemáte tam něco pozitivního z toho krásného večera?

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

        knl66 (přítel SN)     před měsícem 25.05.2025 19:46 |  
        3 0

        Blábol o dvaačtyřiceti znacích? Tys těch znaků vyplodil mnohem víc... Většinou jsou tvoje příspěvky v pohodě, ale teď říkám, že tvůj příspěvek je sračka.
        Reakce na příspěvky na síti? Běž do háje. Ty žes osobně někoho odháněl od sektorů hostů? Stál jsem kousek od toho a do dění se nezapojoval nikdo kromě pořadatelů a těch makovic, idiotů v kuklách. Pořadatelé vytvořili kordon, tupým zakukleným makovicím se pořadatele podařilo zatlačit o několik metrů. Došlo k pár fyzickým potyčkám... Až jsem se divil. že pořadatelé zůstávali většinou v klidu. Ale zakuklení pitomci, kteří se pustí do potyček s pořadateli, ačkoliv stejně nemají šanci se dostat k chacharům, kopou do reklamních bannerů a jen se předvádí...
        Ne, na tyhle chvíle, kdy se na začátku oslav utrhne pár zakuklených debilů a jde idiotit a dementit k sektoru hostů nelze zapomenout. A jestli tys někoho odháněl a už bys na to úplně zapomněl, tak... tak nevím.

  23. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    mig52     před měsícem 24.05.2025 18:13 |  
    17 3

    Parádní tečka za skvělou sezónou. Vyhýbejte se Letné, ať neumrznete, naměřili tam -27°C !!

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      necich     před měsícem 24.05.2025 18:22 |  
      14 1

      Tak ono ani v Plzni to není na tričko.. :))

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

        mig52     před měsícem 24.05.2025 19:10 |  
        2 2

        -:)))), ani s dlouhým rukávem

  24. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    marp (přítel SN)     před měsícem 24.05.2025 18:16 |  
    5 0

    Kde (mimo stadion) sledujete předání trofeje?

  25. Re: Slavia - Baník Ostrava

    Leksel     před měsícem 24.05.2025 18:16 |  
    34 0

    Oslava fotbalu, Moses famózní výkon driblink majstra, ústa mi zavřel Zmrzlý, kterej byl hodně vidět a svůj přehled ukázal nezištnou přihrávkou na zcela volnýho Vasu na druhej gól. Jsem rád, že jsem po delší době viděl i góly z dálky, jednak šajtli Holeše a volej Douděry. Ještě vypíchnu Provoda jako neúnavnýho rozdělovače pasů a náruživýho střelce na bránu, likvidací jeho střel byl brankář Holec asi nejvíc zaměstnán. Poslední zápas, kterej byl třešničkou na dortu povedený sezóny a potvrzující, že jsme si titul právem zasloužili. Díky za tu radost, chlapci moji sešívaný!

    • Re: Slavia - Baník Ostrava

      Zofreee     před měsícem 24.05.2025 18:22 |  
      13 0

      Velká paráda hodná šampionů! Užil jsem si to parádně.

  26. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    standa.e     před měsícem 24.05.2025 18:36 |  
    20 4

    Teda chlapi, když přišel pro medaili Trpišák s Legendou, vyhrkly mi slzy. Když dal Trpiš Legendě přednost, byly krokodýlí. A když přišli Tvrdík s Béřou a Tykačem... už jsem bulel. Tenhle příběh... je úplně jinej, než ty předchozí.

    Děkuju.

  27. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    Nosorozec     před měsícem 24.05.2025 18:47 |  
    14 0

    Je to nádhera, vždy když vyhrajeme titul! Doufám, že si to příští rok zopakujeme.

  28. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    butters     před měsícem 24.05.2025 18:51 |  
    23 2

    Tahle sezóna by si zasloužila 2. sérii "Totální sezóny". No dobře, chybělo tomu něco navíc v Evropě... ale liga na 1 s hvězdičkou.

    Myslím, že to byl Škorpil, který někde říkal, že jeho cíl je každou sezónu získat 90 bodů a hráči mu to většinou podělají hned v 1. kole. My jsme na těch 90 bodů sice potřebovali 5 kol navíc, ale je to tam :-)

    Chorého jsem tady před sezónou nechtěl kvůli jeho minulosti zákeřného a neférového hráče navíc ze sparťanské rodiny, ale ukázal, že na hřišti je velkým přínosem a do kádru nejenže zapadl herně i lidsky, ale stal se i jedním z jeho lídrů. Myslím, že změna v jeho chování je daná i prostředím a atmosférou ve Slavii ve srovnání s Plzní.

    Béřa by měl být korunován na krále Jana II. (I. byl Lucemburský, víc Honzů na trůnu jsme snad mimo pohádky neměli).

    Škoda, že Škoda nedal gól :-)

    A teď pojďme zbourat Ligu mistrů.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      mig52     před měsícem 24.05.2025 19:07 |  
      3 3

      Ještě, žes nenapsal Limberský... . :-)))))

  29. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    standa.e     před měsícem 24.05.2025 18:54 |  
    49 3

    A jeětě jednu věc je třeba zmínit. Rudý nám letos ukázali, jak úžasnou práci udělali Trpišák a jeho tým i v těch netitulových sezónách. V mnoha jiných letech by to také stačilo na titul. Nikdy se ani nepropadli do letenskýho zmaru. I když museli prodávat. I když jsme my, rozmlsaní fanoušci stále více remcali.
    Trpišák a jeho tým nebudou v historii. Oni v ní už dávno jsou.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      Slávista 51     před měsícem 24.05.2025 18:57 |  
      5 1

      1**

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      Makop     před měsícem 24.05.2025 19:49 |  
      18 1

      za svých celých 7 sezón byl Trpišovského nejhorší bodový zisk 78b/35z, tj. 2,229 b/z.
      Teda v letech 2019-2025 nahrál v jednom tahu 7x po sobě minimálně tolik bodů anebo víc. Předtím se Slavii dařilo sbírat body s alespoň takovou úspěšností jen 3x: 1996, 2000, 2017.
      Pro srovnání - Spartě se takovou "nejhorší Trpišovského sezónu" podařilo za 32 let č. ligy dosáhnout nebo překonat jen 9x, a maximálně 2 roky po sobě - 2023-2024, 2014-2015, 2000-2001.
      Plzni se toto podařilo uhrát 6x, nanejvýš 3x po sobě, v letech 2015-2017.
      Žádný jiný tým se v historii samostatné č. ligy na takový bodový koeficient ani nedostal.


      Komentář byl uživatelem upraven (24.05.2025 19:52) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

        Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 27.05.2025 12:53 |  
        3 0

        Stručně řečeno.
        I nejhorší bodový zisk JT by v mnoha sezónách stačil na mistrovský titul a i letos, kdyby Slavia dosáhla tohoto "dna" by s takovými body titul brala.

        Je to prostě legendární trenér.

  30. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    carevitchando     před měsícem 24.05.2025 18:59 |  
    16 0

    Parádní tečka za parádní sezónou!

  31. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    donford     před měsícem 24.05.2025 19:02 |  
    20 0

    Beru jako velmi symbolické, že v posledním zápase dali všechny tři góly obránce, záložník a útočník.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      Leksel     před měsícem 24.05.2025 23:10 |  
      2 0

      Ještě měla být penalta pro Staňka, aby to bylo kompletní, ale na tu by jistojistě šla slávistická legenda Milan Škoda. :-)

  32. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    murena     před měsícem 24.05.2025 19:27 |  
    13 1

    Tak mi chlapci zkazili tipovačku, měl jsem 4:0 ( 2:0 ) a posledního žolíka, ne kecám, obrovská gratulaci, jsem pyšný a nádherně jsem si pobrečel, už jsem holt starý kus, děkuji chlapy a moc se těším na LM, gratulace všem, díky.

  33. Slavia- Baník Ostrava 3:0

    sam01     před měsícem 24.05.2025 19:44 |  
    21 0

    Nádherný závěrečný zápas. A máme neskutečně parádní hráče. A jsem moc rád za naše 3T nebo T+T+T (Tykač, Tvrdík, Trpišovský).

  34. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    PahaAhma     před měsícem 24.05.2025 21:00 |  
    16 1

    Přidávám se k oslavám titulu stále ještě z daleké Svaté Lucie, připijim dobrým pivem Piton! Plavání v oceánu jsem prokládal sledováním onlinu na sport.cz a slávistických novin, díky youtube jsem skouk i sestřih zápasu a video z oslav na hřišti. Jsem hrdý na naše chlapce a na to, jak dominantním způsobem dnes přejeli Baník!
    Těším se na další sezónu, ať žije Slavia!

  35. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    Edenjejenjeden     před měsícem 24.05.2025 21:01 |  
    17 0

    Dnes to byla nádherná tečka za letošní ligovou sezonou. Asi nemá cenu se moc opakovat , jenom získat 90 bodů ze 105 možných , to je prostě fantazie. Letošní ligová sezona se zapíše do historie a myslím , že zisk 90 bodů jen tak někdo nepřekoná.
    Díky všem , kteří se o titul zasloužili!

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      necich     před měsícem 24.05.2025 21:20 |  
      4 1

      A to jsme snad nejvíce bodů ztratili s mužstvy bojujícími o záchranu.. Neskutečné..

  36. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    silikat     před měsícem 24.05.2025 21:02 |  
    11 1

    Tak jsem se dožil osmého titulu.Můj otec jich zažil víc,ale v dospělém věku žádný.Dnes mistrovský výkon.Nejlepší výkon podal David Moses.A do budoucí sezóny hlavně neudělat chyby RB.Nepředržovat hráče,co za nás nechtějí hrát ani LM.A nebýt sentimentální k hráčům kvůli dřívějším zásluhám.Tvrdý fotbalový život běží dál a nemusíme mít šanci každý rok hrát LM.Áť žije věčná Slavia!Je se naco těšit.

  37. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    Tonda     před měsícem 24.05.2025 21:11 |  
    12 9

    Kluci zlatí, a že jste si ten titul zasloužili. Jasně se ukázalo, že jak pan Tvrdík, tak páni trenéři a i hráči mají svoji kvalitu. A taky se ukázalo, že i fanoušci mají svou kvalitu, tedy kromě těch pár malověrných, co tady zkraje sezóny hysterčili. A měl bych ještě jeden vzkaz pro pár zdejších nenažraných a věčně nespokojených jedinců - nasrááááááát. :)

  38. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    Kulajs     před měsícem 24.05.2025 22:07 |  
    23 0

    Parádní den. Skvělé počasí, skvělá atmosféra a skvělý výkon všech hráčů Slavie. Jeden hráč ale vyčníval ještě výš - Moses. To je neskutečné, co ten kluk předváděl. Tak snad ho udržíme celou příští sezónu.

  39. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    záplata     před měsícem 24.05.2025 22:21 |  
    15 0

    V reálu to sice až tak jednoduchý nebylo ale jenom čistě podle čísel jsme ten titul uhráli s prstem v nose a na jedný noze, 90 bodů, to je těžkej brutál, letos jsme fakt byli hnusně nechutný, nemilosrdný dravci.
    Moses, co to jako je, u Edenu mu ještě hoří vajgl a on si tam ze všech dělá prdel, aby nám nezmizel ještě teď v létě, to bych ho přerazil.

  40. Hodnocení hráčů

    habroš     před měsícem 24.05.2025 22:55 |  
    17 1

    Tak jsem si během prvního poločasu říkal, že všichni hráči si zaslouží minimálně 9. Všichni, až na Staňka. Jak ten k tomu chudák přijde, když si během 1. půle prakticky nesáhl na balón (asi by se mělo hodnocení doplnit o "nehodnocen pro nadbytečnost na hřišti"). Ve druhé si aspoň párkrát kopl.
    Naprosto jednoznačný a dominantní výkon, prostě krása. Titul si Slavia jednoznačně zaslouží.

  41. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    obiwan     před měsícem 24.05.2025 23:05 |  
    41 2

    Zajímalo by mě, co se děje v neuronech těch prvoků v kuklach, kteří se jdou postuchovat s našimi pořadateli a kopou do reklamních baneru... co to je jelita??? To byla scénka jak z nějakého pritroublyho kabaretu, jak tam pár kluků směrem k banikovcum imaginarne boxovalo... a jak se objevily první helmy, tak se ti naši zabijáci vyparili:-)

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      dm52     před měsícem 25.05.2025 09:35 |  
      9 0

      Ti ani netuší, co to neurony jsou, protože žádný nemají.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      Kulajs     před měsícem 25.05.2025 11:56 |  
      9 0

      Stejní “hrdinové” v kuklách pak zapálili na ploše mezi davem ty oranžové dýmovnice.

  42. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    o5aradecek     před měsícem 24.05.2025 23:34 |  
    3 0

    Je to krása a ligový rekord v počtu bodů je taky luxus. Abychom neusnuli na vavřínech, příští rok by to mohlo být třeba 100 bodů. :-) Dělám si srandu, ať žije Slavia! Díky!!

  43. Slavia-Baník

    Mimoň     před měsícem 24.05.2025 23:38 |  
    7 0

    Tak ještě já se opožděně přidávám...bohužel jsem dnes musel do práce...naprosto neočekávaně...tak ještě teď plánuji si část zápasu aspoň pustit. Ale naši Slávince je třeba poblahopřát. Podle prvních fotek ty oslavy stály za to. Načekali jsme se, ale kdo zažil třeba období po Jarolímovi, tak ten si toho hodně považuje...tehdy šlo o samotnou existenci klubu. Jsem rád, že máme v klubu rozumné lidi, co dělají velmi dobrou práci...když jsem viděl Manchester United v týdnu...tak jsem fakt moc rád za současné vedení a jak rychle jsme se dokázali dostat zpět. Snad tu Jindra ještě dlouho vydrží. Jde vidět, že mají kluci stále co dát tomu týmu...což je neuvěřitelné, když uvážíme, že smlouvu podepsali v prosinci 2017...tak teď hlavně si dobře odpočinout a v nové sezóně si přejme hodně zdaru!

  44. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    mig52     před měsícem 25.05.2025 05:43 |  
    3 5

    Nepřečetl jsem všecko, tak pokud mi to uniklo, omluva předem. Bylo avizováno, že při oslavách titulu přijde JT s jedním překvapením. Nic jsem nepostřehl, tedy kromě prohlášení JT, že se začne jednat o změně nadstavby. Tak nevím, toto překvápko by mne do stavu mdlob z příjemného určitě nepřivedlo. Ále, hlavně, že jsme titul potvrdili parádním zápasem ve skvělé atmosféře a oslavou, jak má být.


    Komentář byl uživatelem upraven (25.05.2025 05:44) . Zobrazit původní komentář

  45. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    mig52     před měsícem 25.05.2025 06:07 |  
    5 2

    Á, jsem za joudu. Oznámení P. Tykače, že jsme prodloužili Ogbua, to beru. Paráda! Můj příspěvek pod tímto, prosím, nečíst. :-)))).


    Komentář byl uživatelem upraven (25.05.2025 06:09) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      pehacko     před měsícem 25.05.2025 08:29 |  
      3 0

      To nam nemusi pan Tykac rikat…

  46. TAK A NYNÍ

    Slávista 51     před měsícem 25.05.2025 07:30 |  
    2 2

    všechny rozehnat, aby si odpočinuli, nabrali síly na kondiční přípravu do další sezony a
    byli " hladoví " na fotbal, že !

  47. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    Snivec     před měsícem 25.05.2025 08:28 |  
    8 0

    povedene zakonceni titulove sezony, byl to pekny podvecer, pekny fotbal, jasna vyhra a pekne oslavy
    musim pochvalit volbu vystoupeni Queenie, k oslavam se to hodilo
    v nasledujici sezone je opet plno vyzev, uhrat neco v LM, cesky pohar a obhajoba titulu
    obhajoba titulu je nejvetsi vyzva, doma proste musis byt prvni, opet vstup do LM a obhajit titul je tezsi, nez ho ziskat!

  48. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    SLAVIESTA     před měsícem 25.05.2025 09:04 |  
    3 1

    Co dodat, asi všechno už bylo řečeno. Je to pohádka, "Jak Slávista ke štěstí přišel"

  49. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    pehacko     před měsícem 25.05.2025 09:24 |  
    37 2

    Tak jsem vcerejsi titul oslavil tak. Ze jsem si nedal zadny alkohol. Oslavují jinak cely rok vydatně, tak jsem to zkusil jinak a nebylo to zle! Vcera uzasny zazitek a pro me hlavne moc povedeny fotbal. Libil se mi Moses, za me nejvetsi posila. Z nej jsem byl proste v tranzu. A pak uz oslava titulu a po letech zase na travniku… porovnal jsem fotky, kdy jsem byl s detma na posledy na trave a jsou dvakrat vetsi. Zamacknul jsem nejednu slzu. Tak se budu tesit za rok na dalsi repete a kdyby nebylo? Tak budu Slavii milovat dal

    Ps: kdo se opet vyznamenal to jsou bezmozkove z ts v klukach. Ze i na oslave se musi chovat jako banda největších dementu. Skoda, ze je nejde ze stadionu konecne vyhazet a mista dat skutečným fanouskum co se na stadion nemaji jak dostat.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      DeMooro     před měsícem 25.05.2025 09:30 |  
      44 0

      Tyhle špíny v polských hadrech zavřít... můj kamarád byl zkopanej přímo na hřišti když si dělal fotku s vlajkou odbočky...skončil v nemocnici se zlomeným nosem...na TS seru...


      Komentář byl uživatelem upraven (25.05.2025 09:31) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

        pehacko     před měsícem 25.05.2025 09:39 |  
        46 1

        Uz skandovani pri zapase smrt sparte a smrt baniku je za me nejvic trapne a ubohé. A pak chodi dole ty šašci a buzeruji ze mame delat to a to a spontánní fandeni je zakazane stejne jako vlajky. Proste tohle se dostalo nekam, kde mi to neni vubec prijemne. Buzerace vetsi nez za komunistu na prvniho máje a na spartakiade. Ani na jedno jsem nechodil a vzdy pak dostaval za to cocku. Tak tady te pak buzeruje parta nacku v cernem. Plus ta zebrota u vstupu… kde skoro tady dostanes do drzky, kdyz jim reknes, ze s nima nesouznis a tak nemas chut jim davat zadne penize. Ze sve penize dam radsi klubu za oficialni salu a tricko. Je stejne zajimave, ze jim tohle projde, kde je úředník co me buzeruje pokazde. Kdyz nedam nekomu fakturu ci uctenku? A tady to je ve velkem a nikde nikdo…

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

          Slávista 51     před měsícem 25.05.2025 09:42 |  
          8 0

          ! 1*

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

          Max1     před měsícem 25.05.2025 10:01 |  
          25 1

          jj bohužel tady klub ukazuje, že je tak trošku jejich obětí. Abych nebyl špatně pochopen, na TS mám pořád slabost, pamatuji, jak kluci začínali ještě na Strahově, ale to byla úplně jiné skupina, ti byli normální, ale dneska to je často úplně mimo a zákaz vlajek (nechápu, že klub tohle toleruje) je jen vrchol ledovce. TS zaslouží respekt za to co dělá, ale chtělo by to respekt i z jejich strany k ostatním.

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

          honza304     před měsícem 25.05.2025 17:19 |  
          13 3

          S tím, co píšeš tady a o kousek výše stoprocentně souhlasím. Včera jsem měl z toho všeho dost rozporuponý pocity. Zápas naprosto fantastickej, kluci nic nepodcenili, odmakali to tak, jak se na oslavu titulu patří. Díky moc za to!
          To, co se dělo po tom mě moc nenadchlo, samé slibované překvapení a nevím co, pak jen pětadvacet minut nějakého "hudebního" doprovodu, podle mne, dost nevhodného a nedůstojného oslav titulu. Nechápu, proč, když slavíme, že jsme o parník nejlepší, motáme do toho soupeře, ponižujeme je a nemáme dost pokory sami k sobě. Proč máme v každým sloganu, že nějaká sparta je kurva atd atd a při tom ani neumíme správně pojmenovat vlastní klub, na který jsme tak hrdí. My nejsme slávie, my jsme Slavia. Žádná slavie titul nevyhrála.
          Asi po hodině jsme se po sobě s chlapama podívali a šli jsme do auta a tradá domů.
          Ať žije SLAVIA! a v nový sezóně v nových dresech zase v Edenu!

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      mis3     před měsícem 25.05.2025 09:41 |  
      2 6

      kdo se hlavně vyznamenal byli dementi z jižní tribuny, jasně se řeklo, že na hřiště až po celostadionové děkovačce, ale sobci to nepochopili....

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

        pehacko     před měsícem 25.05.2025 09:44 |  
        20 1

        A ja si myslim, ze dekovacka byla fajn i jak byla a opet to byl nejaky nazor ts na to co maji delat vsichni. A nekdo se proste tesil na oslavu na hristi a muze se na tuhle buzeraci proste vysrat. Stadion neni jen ts, je hlavne Slavie a vsech fanousku. Ja na hriste sel az pozdeji. Protoze to bylo prani deti… ale chapu, ze nekdo proste nestoji o tyhle hromadne buzerace nejakych samozvanych panu stadionu.

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

          mis3     před měsícem 25.05.2025 17:58 |  
          3 1

          Komunikoval to sám klub. Hráči byli na to připraveni. Vyhrálo sobectví. Bohužel.

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 27.05.2025 12:50 |  
          0 2

          Akorát, že to tak chtěl klub. TS s klubem spolupracovala a ohlídala si vlastní sektory. Zybtek dopadl jak dopadl... ty samozvaný vládče :D

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

        wimpy     před měsícem 25.05.2025 10:05 |  
        7 3

        "Jasně řeklo" je trochu eufemizmus, přímo na TS jsem zaregistroval, že se něco bude dít po zápase, na co nezapomeneme, ať sedíme na místě, jenže se nedělo nic, ani náznak, že by se něco organizovalo a to celkem dlouhou dobu. Jestli to podobně zajišťovali i na ostatních tribunách, dopadlo to jak muselo.

        • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

          mis3     před měsícem 25.05.2025 17:56 |  
          7 1

          Bylo to rozhodnutí klubu, asi 3x to bylo komunikováno i během zápasu na velkoplošné obrazovce. Když je někdo dement, co neumí číst, tak se má dobrovolně izolovat od společnosti.

          • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

            wimpy     před měsícem 25.05.2025 18:06 |  
            4 1

            Já během zápasu koukám na fotbal. :-)
            Na TS speaker řekl, ať po zápase nevbíháme na hřiště, že se něco speciálního bude připravovat. Tak jsme seděli a čekali, ostatně tak to bylo na celém stadionu. Připravoval se viditelně ale jen prostor pro pódium. A kdyžbyl hodotvej, sešli na plochu lidi z Východu a Jihu. A nikdo (aspoň na tom Východě) nepřelejzal zídku, otevřeli jim tam vchod. Takže moc nepředpokládám, že by to tam někdo komunikoval. Z mého pohledu si mohli říct, že ta plocha pro oslavy už je ohraničená a je čas.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      záplata     před měsícem 25.05.2025 15:10 |  
      4 0

      To stejně jednou vyústí ve ,,vzdorokotel". :)

  50. Kvalita Slavie

    vršek     před měsícem 25.05.2025 09:47 |  
    26 0

    Včera se jasně ukázalo, kdo po právu a bez "nestoudné výpomoci" v současné době skutečně vládne českému fotbalu. Naše základní sestava, ve které ze základu chyběli jen Oscar a Diouf předvedla skvělou fotbalovou podívanou a na českou ligu opravdu vysokou kvalitu.
    Naše dominance není jen v bodovém zisku, ale je podložena skutečnými fotbalovými kvalitami.
    Když se zbytečně nerotuje je radost sledovat naší hru, souhru v pohybu i výkony jednotlivců,.
    Přes výborný výkon všech, bych zmínil dva hráče, kteří mne včera nejvíce zaujali. Prvním byl Moses - nádhera a velký příslib pro naši hru v příštím roce. Tím druhým byl, pro mne zcela překvapivě, excelentní výkon Douděry, Nejde o vstřelenou branku, ale o jeho celkový herní, fotbalově kvalitní výkon! Dle mého jeho nejlepší výkon v barvách Slavie.
    Díky všem ve Slavii za titul a radost z fotbalu.

    • Re: Kvalita Slavie

      Max1     před měsícem 25.05.2025 09:56 |  
      18 1

      jen taková poznámka, jinak souhlas, ale budu se asi rouhat. Oscarka mám moc rád, ale Mosses ty poslední zápasy ukázal že by asi měl být možná volba č. 1 na tu pozici. Ten kluk je úplně jinde.

      • Re: Kvalita Slavie

        Mimoň     před měsícem 25.05.2025 10:00 |  
        4 0

        ... No je fakt, že Moses zvládá to co Oscar ale ještě dokáže být nebezpečnější do ofenzívy. Teaha se asi budou snažit předělat na křídlo,

      • Re: Kvalita Slavie

        wimpy     před měsícem 25.05.2025 10:01 |  
        7 0

        Ještě počkej, jak se ukáže v zápasech se špičkou Evropy.

      • Re: Kvalita Slavie

        eye     před měsícem 25.05.2025 10:48 |  
        14 0

        On byl Oscar myslím na konci sezony trochu utahanej: 48 zápasů, cestování na srazy... Proto ten mírný pokles formy (kdy ale hrál pořád standard). Pravda, Šulc jich má 62 a hraje pořád naprostý top, ale krajní případy nejde brát jako měřítko. Každý má ten práh jinde. Jinak Moses určitě ještě potřebuje mezinárodní konfrontaci, ale je jasné, že máme na pozici skvělou posilu, já jsem z něj nadšenej.

        • Re: Kvalita Slavie

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 27.05.2025 12:37 |  
          4 0

          Tak zase Šulc je mladší a hraje v útoku. Taky necestuje na repre do Afriky. A netáhne x tou náročnou sezónu v řadě.
          Myslím, že Oscar má nárok na lehký pokles formy. A doufám, že teď si odpočine

          • Re: Kvalita Slavie

            Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 27.05.2025 12:48 |  
            3 1

            Jsem schválně kouknul na TM
            Šulc od 21/22 - 173 zápasů 14 888 minut + 894 minut za repre
            Oscar za stejná doba - 163 zápasů 12 978 minut + 1 794 za repre

            rozdíl je u Oscara ta repre na kterou má mnohem náročnější cestování ( i když nenastoupí) v tom bych to asi viděl.

    • Re: Kvalita Slavie

      rakusan     před měsícem 25.05.2025 10:32 |  
      12 2

      Přesně tak, tito dva byli jasně nejlepší. Ale i ostatní hráli skvěle. Moses je hráč pro Premier League. Půjde minimálně za 20Mio, ale snad tak nejdříve za rok.

  51. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    Mimoň     před měsícem 25.05.2025 09:57 |  
    31 0

    Douděra u všech našich 3 gólů... Prvni dobře centroval nez Kusej strilel a odrazilo se to k Holešovi, druhý dobře napadal, tka že Lischka chyboval a třetí... To už známe, konečně mu ten volej vyšel a nikdo mu to nezblokoval. Ten umí perfektně. Má letos bilanci 2+5 v lize... To není špatné. Dal první a poslední gól sezóny... Todle se taky málokdy povede, zajímavé načasování. A co mě prekvapilo ve statistice Opty, že je 3tí nejlepší driblér v týmu, ale to i tedy díky tomu, že Kušej zacal pravidelně hrát až od dubna. Každopádně, dá s předpokládat, že věkem se Douděra víc vyklidní. To vnímám, že ten neklid ho trochu brzdí. Bude podle mého tedy ještě lepší. A včera opět velmi dobře pomáhal do defenzivy, tam se taky dost letos zlepšil. Tak jsem si říkal, že je dobré to připomenout. No a jak jsem nechápal, že Zmrzlý dostal v prvním zápase na Slovácku přednost před Dioufem, tak teď každý už vidí, že pro něj je důležité mít herní praxi a hrát na své pozici. Na stoperovi trpěl, ale na wingbekovi to odehral tak, že nebyl slabinou a ještě přidal asistence a góly. Líbí se mi jeho fyzička a rychlost a měl tam pěknou střelu včera... Zajimavy hráč a myslím si, že i díky jaru v týmu zůstane.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      rakusan     před měsícem 25.05.2025 10:30 |  
      20 1

      Douděra je celé jaro, po uzdravení paní, vynikající !!! V repre jasná jednička!

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      dm52     před měsícem 25.05.2025 18:37 |  
      3 0

      Aby to nezaniklo, Douděra otevřel gólový účet Slávie (proti Budějovicím) a včera to celé uzavřel do sítě Baníku.

  52. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    mart83     před měsícem 25.05.2025 10:38 |  
    12 0

    Krásný poslední zápas, díky. Ať je to jak chce, tak pro mě je prostě vždycky nejdůležitější ten samotný zápas, i když už třeba "o nic nejde". Nedokážu se nastavit jinak :). Takže jsem moc rád jak parádně kluci zase hráli, Moses byl úplně neskutečnej, Provod, Kušej, Douděra, Holeš... no všichni. K tomu Škoda na hřišti, to jsem byl dojatej a za něj moc šťastnej. Teď je mi líto že sezona skončila, tenhle tým je úžasnej a skvěle šlape, nejen že určitě dojde ke změnám, ale když si uvědomím jak dlouho se do Edenu nepodívám, je mi normálně smutno... :). Velké díky všem v klubu za to kolik radosti a emocí mi zase přinesli.

  53. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    Petr9608     před měsícem 25.05.2025 11:34 |  
    9 2

    Nebyl pro vás rozpačitej ten konec po hvizdu? Ona děkovačka tam stejně nebyla a místo toho tam bylo pět hluchejch minut. Beru argument o tom, že bez lidí se líp postaví stage na předání poháru, ale před 6 lety (což byly dosud jedinný regulérní oslavy titulu v Edenu v současný éře - předtím Strahov, pak 2x Covid) se vběhlo stage byla komplet připravená za 12 minut po hvizdu a bariéry byly za pouhejch 5 minut. Byť tehdy na to byla vyhrazena o něco menší plocha - nebyla tolik protažená do středu hřiště.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      mig52     před měsícem 25.05.2025 14:18 |  
      3 3

      To jsou starosti.... . :-))))). V pohodě, nic ve zlém, každý ty oslavy vidíme v mikrosituacich trochu jinak.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      rak (přítel SN)     před měsícem 25.05.2025 16:59 |  
      1 0

      Já jsem tedy ocenil, že bylo podium uprostřed a dobře vidět i z východní tribuny. Dolů jsme šli raději až později, protože bychom stejně nic moc neviděli, kdybychom se tam nedostali mezi prvními.

  54. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    wotlemburg     před měsícem 25.05.2025 11:36 |  
    45 0

    Co to proboha bylo za hovada co přišli provokovat pod kotel Baníku? Vedlo to 150ti kilové hovado svlečené do půl těla s bílou kuklou na hlavě. Hrál si na Vėmolu poskakoval jako opice a rval se se sekuriťáky. Kolem něj poskakovali holobrádci a tvářili se jako ranaři. Dokopy jich bylo asi 30. Tohle já na Slavií vidět nechci, neví někdo kdo to byl?

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      DeMooro     před měsícem 25.05.2025 11:50 |  
      16 0

      Poláci a šašci. Jednoho zrovna pustili z basy. Mlátili potom slávistky i na hřišti. Jeden skončil v nemocnici...

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      Slávista 51     před měsícem 25.05.2025 11:58 |  
      12 0

      JO,
      při zápasech v LM, takové na stadion nepouštět !

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      Martin Platil     před měsícem 25.05.2025 15:56 |  
      11 0

      A byl první, kdo utekl, když nastoupili policajti :-).

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      knl66 (přítel SN)     před měsícem 25.05.2025 19:57 |  
      2 0

      MuranowWarsawski je tam prý osobně rozháněl... :))
      Asi byl mezi pořadateli, kteří stáli před sektorem hostů. :))) Viz jeho příspěvek z 25.05.2025 10:26


      Komentář byl uživatelem upraven (25.05.2025 19:58) . Zobrazit původní komentář

  55. PO VÍTĚZSTVÍ V LIZE

    Slávista 51     před měsícem 25.05.2025 13:19 |  
    3 0

    s takovým bodovým náskokem, se budou chtít v příští sezoně všichni vytáhnout, aby se něco takového neopakovalo -
    proto bude obhajoba těžká, přesto doufám, že obhajoba vyjde i s vítězstvím v MOL CUPu i
    solidním vystupováním v LM.
    Proto je potřebné, aby si všichni odpočinuli a připravili - hlad po fotbale, bude potřeba.
    !

  56. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    slavista23     před měsícem 25.05.2025 13:51 |  
    1 1

    Ahojte, nemáte náhodou celé video zápasu Sigma Olomouc — Slavia Praha 0:5 i se závěrečnou oslavou? A pak ještě Slavia Praha — Viktoria Plzeň 4:3. Měl jsem to nahrané na o2 a nechtíc jsem si to vymazal. Děkuji.

  57. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    p!erreCORE     před měsícem 25.05.2025 13:58 |  
    12 0

    Tomáš "Roberto Carlos" Holeš to odpálil, Kušej si zahrál na konci sezony "Jurečku" a díky Davidovi jsem vyhrál nad kamarádem sázku o pět piv a pět korun, že dáme víc gólů než loni :) Bezvadný potvrzení naší letošní dominance a titulu. A jsem rád, že v TV dali našim oslavám důstojnej prostor. Škoda je Legenda, stejně tak Bóřa. Je to všechno fakt moc hezký. Příští sezona bude asi nejlepší v naší historii, s tímhle týmem to nejde jinak.

    Hoši děkujem!


    Komentář byl uživatelem upraven (25.05.2025 13:58) . Zobrazit původní komentář

  58. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    pf     před měsícem 25.05.2025 16:17 |  
    23 1

    Včera jsme završili dokonalou sezónu rekordním ziskem bodů a vyhráli všechna domácí utkání, snad to nespokojený platící permanentkář vojtal, kterého naše hra nebavila, bude s to nějak překousnout :D Letos byla radost chodit do Edenu. Vyprášili jsme Baník, který v minulém kole dal během poločasu trojku Rudochům, tak hluboko Sparta klesla a dneska jsme se po těch oslavách bavil zjištěním, že se třásli jak ratlíci o remízu se Sigmou.

    Ta Holešova pumelice, krásná souhra po ose Zmrzlý - Kušej a pálící Douděra z první budou ozdobou sestřihů, to byla radost sledovat. Týmu patří velký dík za tu ligovou jízdu a že jsme si mohli královsky užít oslavy, mistrovský pohár je ve správných rukou a svět je konečně po čtyřech letech zase v pořádku:)

  59. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    vlk30 (přítel SN)     před měsícem 25.05.2025 17:36 |  
    6 0

    Právě jsem se nevrátil z hradu,ale z oslav titulu,bylo to náročné,ale výsledek a všechno okolo super.

  60. Nalezená slávistická mikina

    Fido22     před měsícem 25.05.2025 18:30 |  
    17 0

    Zdravím fanoušky nejlepšího českého fotbalového klubu. Včera krásná oslava v Edenu a prostě... MISTŘI.
    Našla jsem v MHD večer po oslavách slávistickou mikinu. Komu chybí a napíše mi správnou barevnou kombinaci, nápisy, velikosti a číslo linky, ve které mikinu ztratil, tomu ji vrátím vypranou a voňavoučkou :-) , v momentě nalezení "smrděla" pivem. Majitel asi řádně oslavoval titul.
    Slavia oleee!

  61. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    cheero     před měsícem 25.05.2025 18:45 |  
    15 0

    Dámy a pánové. Právě sem po vcerejsku vystrizlivel. Teď mi teprv došlo, že sme mistři. Ale chtěl bych napsat jedno. Když k nám v prosinci 2015 přišel nějakej Jan Bořil, bral sem ho jako dalšího z mála. Jenže po cca roce, mne něčím upoutal a začal sem ho sledovat více( mám na to svědky:) ) Říkal sem, že ten kluk jde herne strašné nahoru. Pak přišlo to zranění, ale jak se dokázal vratit , jak herně tak i pro kabinu nepostradatelne...prostě před ním smekam! Můj velký sen je s ním se někdy setkat, stejne jako bylo snem pro mýho tátu setkat se s Pepi Bicanem. Kterýmu sem to díky kamarádce zařídil.Nezapomenutelny! Ať žije Slavia Praha!

  62. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    hajnej     před měsícem 25.05.2025 21:40 |  
    6 0

    Mistovský soudek jsem doteď nedopil, budu holt slavit i zítra. Stromy rostou i tak.:-)


    Komentář byl uživatelem upraven (25.05.2025 21:43) . Zobrazit původní komentář

  63. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    Kulajs     před měsícem 25.05.2025 22:53 |  
    23 0

    Abdallah Sima byl včera přítomen v Edenu a slavil s Malickem Dioufem.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      dm52     před měsícem 26.05.2025 13:15 |  
      2 0

      Dobří holubi se vracejí. Je vidět, ze se mu u nás líbilo.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      dm52     před měsícem 26.05.2025 09:30 |  
      16 0

      Tahleta zvěř do Edenu nepatří.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      rak (přítel SN)     před měsícem 26.05.2025 11:22 |  
      17 0

      Mně to trošku kazilo náladu jinak pohodového zápasu. Už i ty pokřiky Smrt ... Zrovna v sobotu. Někdy v minulosti byly ty zápasy hodně vyhecované, Baník třeba hrál prasácky. V posledních zápasech to ale tak není a už vůbec ne v sobotu. Já jim třeba tu Evropu přeji, jednoduché to mít nebudou. Pokud tam pár jedinců řve nepřátelsky k nám, tak zrovna teď můžeme zůstat nad věcí. Pokud vím, tak v Ostravě nenávidí především Spartu. K nám ten vztah tak úplně špatný není. Na druhou stranu těch rváčů od nás tam zase tolik neběželo a byli vcelku rychle zpacifikováni, takže nevím, proč by se něco mělo řešit. Možná poděkování našim pořadatelům. Moc se s nimi nemazali a jednoduché to neměli.


      Komentář byl uživatelem upraven (26.05.2025 13:00) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

        záplata     před měsícem 26.05.2025 20:00 |  
        5 0

        Někteří fanoušci ještě nedorostli do velikosti tohoto klubu, zůstávají na provinční úrovni.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      SLAVIESTA     před měsícem 26.05.2025 09:29 |  
      11 2

      Za mě - pryč s nadstavbou. Pořadí ligy ať určí zápasy, které budou mít všechny týmy stejné. A přímý sestup i postup.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

        Slávista 51     před měsícem 26.05.2025 10:04 |  
        3 3

        A při možnosti peněz v ČR i stadionů -
        i 14mužstev je až dost !

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      rakusan     před měsícem 26.05.2025 11:04 |  
      5 3

      Mně se líbilo za covidu bez nadstavby 18 týmů.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

        slaviator     před měsícem 26.05.2025 12:35 |  
        1 0

        To se mi líbilo taky... a když nadstavba, tak 4-8-4

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

        Petr9608     před měsícem 27.05.2025 00:06 |  
        2 1

        Tak by tam byl Vyškov/Příbram a Chruidim v Pardubich. Mimo zápasy s TOP 4 (+ Chrudim - Pardubice a Příbram/Vyškov - Bohemka) by tam chodilo 1000 - 2500 lidí. Úžasnej přínos. Ke konci ligy hromada zápasů o nějaký 8. až 13 místo. Proč mít luxusní nadstavbu, kde by se 2x utkaly mezi sebou SKS, ACS, FCB a FCVP, když můžeš super zápasy Příbram - Karviná, Chrudim - Dukla, Boleslav - Pardubice a další hnůj.


        Komentář byl uživatelem upraven (27.05.2025 00:06) . Zobrazit původní komentář

  64. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    Ragnarok     před měsícem 26.05.2025 08:03 |  
    6 1

    Všechno super, kvalitní utkání. Hodně mne překvapila cesta vzhůru Pojezného. Hraje to fakt dobře, levák. Šín má také kvalitu.
    Vasil je jasný, Moses je jasný, příjemně překvapil Zmrzlý, že se do toho dokáže dostat.

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      knl66 (přítel SN)     před měsícem 26.05.2025 08:06 |  
      8 0

      Doufám, že se daří na místě SŘ v D. Nechceš napsat na tohle téma nějaký článek do nastávající okurkové sezony?

  65. Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

    Sherudan     před měsícem 26.05.2025 09:57 |  
    7 0

    Každý má samozřejmě právo na svůj názor, nicméně zajímaly by mne myšlenkové pochody toho, kdo cítil potřebu dát 1 Chorému a Bořilovi (tomu dokonce dva). A 100% nejde o špatné pochopení bodování někým novým, u jiných hráčů se tak nízké známky neobjevují.


    Komentář byl uživatelem upraven (26.05.2025 10:54) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 26.05.2025 11:26 |  
      14 0

      Zřejmě nějaká sparťanská veš v kožichu. U toho Chorýho bych asi věděl, ale proč Bořil? Ale není to fuk? Ať si kvičej... :-)

    • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

      Maeden (přítel SN)     před měsícem 26.05.2025 13:21 |  
      12 1

      Chorý svými výkony i chováním zavřel huby všem zdejším podcastovým "je to debil hahaha" expertům.
      Ale vždycky je tu lákavá možnost nepřiznat vlastní omyl a pokračovat v jízdě na mrtvém koni. Viz na twitteru duševní kripl jménem Kenny.

      • Re: Slavia - Baník Ostrava 3:0

        knl66 (přítel SN)     před měsícem 27.05.2025 02:00 |  
        5 0

        kenny - zkoušel jsem ho na twitteru najít, neměl jsem to "štěstí"
        asi mi ty muskovy algoritmy vyhodnotily, že tenhle účet fakt nepotřebuju vidět

  66. Re: Slavia - BUDE ZA

    Slávista 51     před měsícem 26.05.2025 12:01 |  
    0 10

    max 2roky, kupovat z Plzně ?
    Když v ní mohl být, co by odchovanec zadarmo, no !

    • Re: Slavia - BUDE ZA

      Slávista 51     před měsícem 26.05.2025 12:02 |  
      2 4

      Višinského

      • Re: Slavia - BUDE ZA

        Slávista 51     před měsícem 26.05.2025 18:58 |  
        1 2

        Bude - nebude,
        My to neovlivníme.

    • Re: Slavia - BUDE ZA

      wimpy     před měsícem 26.05.2025 12:07 |  
      18 2

      Tohle je zkratkovité uvažování. Višinský nebo například Rigo by se u nás těžko vykopali, protože by se přes kvalitu v záloze nedostávali do sestavy. Hostovačka taky není extra řešení, v týmech pak s hráčem zacházej jinak, než s kmenovými hráči. Denis Višínský má svoji první nadprůměrnou sezonu v Liberci ve dvaadvaceti letech. Jestli se z něj za dva roky stane tahoun Plzně, furt to není o tom, že by u nás hrál místo Oscara, Zafiho, Mosese...

      • Re: Slavia - BUDE ZA

        Slávista 51     před měsícem 26.05.2025 16:07 |  
        2 2

        Možná těžko, možná lehko,
        je to příležitosti - viz Kinský.

        • Re: Slavia - BUDE ZA

          wimpy     před měsícem 26.05.2025 16:20 |  
          3 0

          Kinský ale trefil ten správnej čas, kdy jsme ho potřebovali. To byla situace, která se hned tak nebude opakovat. Podobně to měl Pálenka v Brémách.

        • Re: Slavia - BUDE ZA

          kjandourek (admin)     před měsícem 26.05.2025 17:43 |  
          8 2

          Denis na sobě bude muset ještě setsakra máknout, aby to bylo alespoň na širší kádr SKS...

          • Re: Slavia - BUDE ZA

            Martin 58     před měsícem 27.05.2025 10:30 |  
            14 1

            Ty nově vznikající standardy pro to, aby se člověk vešel do základního kádru jdou strmě nahoru. Takový Dominik Pech, u něhož jsem viděl, že by mohl být novým tahounem, teď vypadá vedle Mosese jako přidavač na stavbě a bude do toho muset dát extrémně moc úsilí, aby v té druhé jedenáctce vůbec byl.

        • Re: Slavia - BUDE ZA

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 27.05.2025 12:22 |  
          7 0

          Příležitost pro Kinského byla naprosto nečekaná a unikátní souhra náhod. Protože se brankář číslo 1 zranil na pár měsíců nemělo smysl kupovat někoho dalšího a AK dostal a urval tu příležitost skvěle.
          V záloze, to ale není o tom být backup za někým. Tam jednak musíš umět zapadnout to systému a mít nadrilovanou taktiku a zapadnout do týmové chemie. Taky je tam na jedno místo několik dalších hráčů. A my máme střed zálohy hodně nabitý a i když jeden nebo i dva hráči odejdou. Tak za odchody klub přivede náhradu a konkurence zůstane stejná. Takže pro záložníka je lepší hrát někde kde mu to sedí.

          Já osobně jsem rád, že Slavia mladé české hráče pouští takhle v lize na přestup se zpětným odkupem. Protože možná sem tam přijde o nějaký talent. Ale pomáhá to českému fotbalu aby co nejvíc talentovaných hráčů hrálo a zlepšovalo se. Je to impuls pro další mladé kluky, že když už se ve Slavii neprosadí hned, tak je nebude nutit chodit 3 roky po hostováních.
          A protože v Praze máme spoustu konkurence, tak to může být jazýček na vahách, že se ten mladek kluk rozhodne pro Slavii a ne pro Bohemku(Duklu, Spartu). Je potřeba si umět najít to místo "na trhu"
          Sparta má skvělé treninkové zázemí pro mládež a produkuje hodně talentů. Ale při přechodu do dospělého fotbalu s nimi teď zrovna nezachází uplně dobře.
          Tady Slavia ukazuje, že tu šanci dává víc. A když to na Ačko není tak je větší šance odejít někam na přestup a být tam plnohodnotným členem kádru
          A pak tu jsou Bohemka, Dukla kde je větší šance pro mladé talenty dostat se do A
          A tady je dobré ze strany SKS ukázat, hele pojď radši k nám, když na to budeš mít budeš tu hrát a když ne tak od nás do Bohemky je jednodušší přestoupit než opačně. Protože tady budeš mít lepší podmínky a zázemí na to abys na to Ačko min v té Bohemce/Dukle měl třeba o rok dřív.

          A Slavia na tom neprodělává. Hráče, kteří se vyhrajou a ukážou, že mají nejen kvalitu na Slavii ale hlavně dispozice pro její systém si dokáže koupit zpátky a pak na nich stejně vydělat.
          A ti, kteří by stejně na A z nějakého důvodu neměli. Tak pak participuje na jejich dalších přestupech a finance se ji vrací. Ten systém pak možná generuje o něco méně financí ale zato stabilněji. A pomáhá růst té základně, kterou potřebujeme.

    • Re: Slavia - BUDE ZA

      Sherudan     před měsícem 26.05.2025 14:48 |  
      10 0

      Třeba ano. Třeba se ale vydá jinou cestou, může přerůst ligu tak, že se dostane hned do ciziny. A třeba se nad ním do roka zavře voda a bude paběrkovat v Plzni nebo kopat za Slovácko.
      Nelze mít v týmu každého jen nadprůměrného hráče ligy. Kdyby zůstal u nás, nejspíš by si moc nekopl a ty bys pak psal o tom, jak jsme zmařili další talent. Přejme mu úspěch (jen ne proti nám) a soustřeďme se na rozvíjení týmu pro další tituly a důstojnou účast v LM.

    • Re: Slavia - BUDE ZA

      jirkag5     před měsícem 26.05.2025 18:11 |  
      3 1

      Jde o to, že on se do Slavie vracet ani nechtěl.