Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 33. kolo

Sešívaní si berou zpět klíč od Prahy.

Ačkoliv bylo 314. derby vzhledem k téměř rozhodnuté soutěži zdánlivě méně očekávané, tak na sebe svým závěrem strhlo pozornost fotbalové obce. Respektive ho na sebe strhlo rozhodnutí rozhodčích, kteří uznali vítěznou trefu z 87. minuty po ruce Oscara. Jak rozklíčoval v pozápasovém studiu bývalý hráč Podaný, tak šlo o chybný verdikt. Je však třeba říct, že nešlo o vůbec lehkou situaci, jak se snažil na pozápasové konferenci poukázat trenér Sparty Friis. Jeho hysterický výstup měl spíš příčinu v nezvládání svého řemesla, které již zřejmě brzy vyústí v jeho očekávaný konec na lavičce.

Také komise rozhodčích usoudila, že videorozhodčí Radina s Pečenkou chybovali, ovšem z lidského pohledu šlo o celkem pochopitelnou chybu, kdy museli řešit těsný ofsajd a hra rukou byla vidět jen na jediném z dvanácti záběrů, který navíc nebyl v optimální kvalitě. Ani VAR není všemocný a žádnou škodolibou radost z uznané neregulérní branky necítím. Nicméně je třeba v této souvislosti připomenout, že z chyb VARu ve vzájemných soubojích dosud těžila spíše Sparta, viz chybně odvolaná penalta na Hušbauera, nevyloučení Preciada po sestřelení Provoda či nepotrestaný pokus o vykloubení Chytilova ramene od Krejčího (v poslední situaci komise verdikt rozhodčích potvrdila, byť se podle mě jednalo o největší prasárnu v lize za dlouhé roky).

Co se dělo 86 minut do tohoto rozhodujícího okamžiku? Po fotbalové stránce toho bohužel nebylo zdaleka tolik jako v minulém fantastickém zápase s Plzní. Derby bylo mnohem opatrnější a soubojovější. Sparta ve svém srabu logicky vsadila na jednoduchost a bojovnost a taktika s rychlým přechodem a presinkem naší rozehrávky jí vycházela dobře. Slavia sice byla o něco lepší, ale výkon měl k ideálu daleko a třeba obvyklé opory Provod s Oscarem podali snad nejslabší výkon za delší dobu.

V podstatě se tak dá říct, že kromě dvou pěkných individuálních gólových akcí, kdy se v úvodu se prosadil Chorý a po pauze vyrovnal střídající Rrahmani, mnoho nestalo. S druhou žlutou kartou si ještě v první půli zahrával Olatunji (což je v kontrastu s Friisovým hozením prohry na rozhodčí), ve druhé půli pak Kušejovu parádní střelu vytáhl Vindahl. Jinak to byl spíše průměrný zápas bez velkých šancí. Až do koncovky, ve které Oscar rozhodl o kýženém vítězství, byť tentokrát s trochu hořkou pachutí.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 6 - Přesnou ránu Rrahmaniho chytat nemohl, o mnoho více práce neměl.

Tomáš Holeš - 6 - V obraně klidný a jistý výkon. Směrem dopředu umí být výraznější.

Igoh Ogbu - 6 - S Olatunjim sváděl těžké souboje a většinou měl navrch. Branku jsme dostali smolně v situaci, kdy byl ošetřován a hráli jsme o hráče v poli méně.

Jan Bořil - 5 - Bylo vidět, že mu na výhře v derby hodně záleží, ale motivaci tentokrát nedokázal přetavit v ideální výkon. V první půli zbytečně fauloval Olatunjiho - u míče by byl dřív Staněk a takto z toho byla nebezpečná standardka. Ve druhé půli se jednou ukopl a Olatunji trefil naštěstí jen boční síť. Zbytek zápasu ale odehrál se ctí.

David Douděra - 7 - V první půli patřil k nejlepším hráčům na hřišti. Byl aktivní, podporoval útok a hlavně na brankové čáře dokázal fantasticky zabránit gólu, byť byl nakonec Vitík v ofsajdu. Ve druhé půli se mírně vytratil, v závěru se stal obětí Tuciho nesmyslného faulu.

David Moses - 7 - Náročný zápas zvládl velice dobře. V poli patřil k našim nejaktivnějším hráčům, měl velký akční radius a nešetřil krokem. Dobře si vedl i s míčem, byť (minimálně zatím) není typ, který by dával rozdílové přihrávky okolo vápna soupeře. Od toho máme ale v sestavě jiné hráče.

Oscar Dorley - 5 - Zápas se mu herně nevydařil. S nadsázkou vypadal jak v mistrovské kocovině. Měl zbytečně mnoho doteků, udělal několik nebezpečných ztrát. Jistý standard přesto předvedl a průměrnou známkou si zajistil vítěznou trefou. Byť rozhodně více oceňuji náběh než krkolomné zakončení, u kterého je otázkou, zda mělo platit.

Ondřej Zmrzlý - 5 - Nepropadl a odvedl si své, přesto se v derby trochu vytratil a příliš se nedostal ke svým neúnavným náběhům za obranu. Douděra na druhé straně byl tentokrát vidět víc.

Vasil Kušej - 7 - Z hlediska aktivity asi náš nejvýraznější hráč spolu s Mosesem. Neustále se snažil něco nebezpečného vymyslet, což se mu dařilo se střídavými úspěchy. Ve finální a předfinální fázi umí být ještě kvalitnější, i tak si připsal několik dobrých zakončení, kdy hlavně ve druhé půli pálil výborně na zadní tyč, kde ho skvělým zákrokem vychytal brankář. Připsal si asistenci na Chorého trefu, i když tam jde kredit hlavně za naším útočníkem.

Tomáš Chorý - 7 - Vstřelil úvodní branku duelu, kdy skvěle zakončil z otočky přesně k tyči! To bylo prvotřídní zakončení! Ve zbytku zápasu nechal na hřišti všechno a svedl spoustu soubojů, i když v nich umí mít i vyšší úspěšnost. Každopádně jen potvrdil, jak dobrým tahem jeho předsezonní příchod byl!

Lukáš Provod - 5 - Podobný případ jako Oscar. Jindy opora, tentokrát se mu až překvapivě nedařilo. Neměl tedy ztráty jako Oscar a aktivitu směrem dopředu mu více vytknout nemohu, nicméně v řešení byl tentokrát opravdu hodně nepřesný. Horší pětka.

David Zima - 6 - Jednou se mu nepovedl odkop, míč naštěstí mířil směrem ke kraji hřiště. Jinak ale odvedl koncetrovaný výkon a zraněného Ogbua rovnocenně nahradil.

Malick Diouf - 5 - Snažil se a byl ve hře víc než Zmrzlý, úspěšnost centrů měl ale příliš nízkou. Je vidět, že po delší pauze není ve formě.

Ivan Schranz - 5 - Snaha tam byla, kromě žluté karty se ale více do historie 314. derby nezapsal. Průměr.

Divine Teah - 7 - Hrál sice jen zhruba 15 minut herního času, s hodnocením ale udělám výjimku, protože si dobrou známku jednoznačně zaslouží! Skvělým centrem asistoval u vítězné trefy, ještě předtím měl několik výborných míčů. Je vidět, že to má nejen v noze, ale že má i výborný přehled o dění na hřišti. Je v něm velký potenciál, to dává svými střídáními pravidelně najevo!

Mojmír Chytil není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

3. kolo - Sobota 10. 05. 2025 19:00

Chance liga - nadstavba, 2024/2025
2 - 1
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

9. Tomáš Chorý
87. Oscar Dorley

AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

56. Rrahmani

Komentáře (70)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    pehacko     před 17 hodinami 11.05.2025 21:29 |  
    49 2

    Nesouhlasim s tim, ze gol nebyl regulerni. Kazdy zaber ukazuje trosku neco jineho, ale zadny neni prukazny, ze to bylo ruka. Na většině zaberu to naopak ukazuje na rameno.. a pokud by se nasel zaber s rukou, nemuze to byt naopak spatny úhel a je to opravdu prukazny zaber? Kdyz vetsina ukazuje rameno? Tohle sypani si popela na hlavu me nebavi. Vyhra byla zaslouzena a gol uznan za me naprosto spravne!

  2. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    Kactus     před 17 hodinami 11.05.2025 21:33 |  
    13 1

    alanor to zhodnotil ok, jako vždy.
    nicméně co mně napadlo, že oni rumuni snad fakt zůstali v 90tkách ... myšlení, fandění, hráči, bafuňáři, novináři, všichni melou, jak by měli vše vyhrávat - a vlastně je povinnost ostatních povinně prohrát, jen taky že by měli něco i zahrát, to nikde nevidím. Jak psal kolega jinde - že gól byl pochybný, no možná ok, ale že Osky, snad nejmenší hráč na hřišti, hlavičkuje sám na pětce, mezi těma megahvězdnýma stoperama, o tom ani slovo.
    jejich bída, naše radost! ať jim ten rosičák ještě dlouho zůstane :)

  3. Gol

    jardaa     před 16 hodinami 11.05.2025 22:04 |  
    32 0

    Žádný záběr neprokázal ruku.
    Tak proč mluvit o neregulerním gólů.To nech na komisi

  4. Co to je?

    Pert     před 15 hodinami 11.05.2025 22:46 |  
    27 1

    Proboha, co je to za výplod? Už první odstavec mi docela vzal chuť pokračovat ve čtení. Kde je ten prokazatelný záběr? Mluvíš o té fabulaci Podaného? To je nějaký projev masochismu? Proč sami dáváme rudé hydře munici, už tak do nás jejich poskoci šijou ze všech stran. Tohle je stejně trapné, jako výlev rudého tréni.

    Navrhuju zavést hodnocení hodnotícího :) Za mě má za tenhle výkon 1.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    Snivec     před 15 hodinami 11.05.2025 22:49 |  
    18 0

    tohle je vazne nesmysl
    v x zaberech je videt, ze to ruka nebyla a v jednom, kdy je ruka ve smeru kamery a ramene a vlastne to ani videt poradne neni, tak podle toho zaberu, se mame domnivat, ze to ruka byla?
    proc zrovna tohle ma byt prokazatelny zaber? nejedna se pouze o zkresleni pri urcitem postaveni kamery a ruky?
    a ten spravny zaber ma byt ten rozmazany flek od fika? :)
    je to podobne jako ve filmu - kamera, fackovany a fackujici jsou vzdy v jednom smeru, kamera neni nikdy z boku

  6. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    IJS     před 15 hodinami 11.05.2025 23:09 |  
    24 0

    Tak tentokrát nesouhlasím s názorem Alanora, že vítězný gól Oscara neměl platit. Spíš bych napsal - neměl neplatit, protože jsem neviděl žádný záznam, kde Oscar hraje prokazatelně rukou. Rozhodčí branku uznal a VAR musí najít důkaz, že se rozhodčí prokazatelně mýlí. A to nenašel! Jak to skutečně bylo asi ví jen Oscar sám...
    K hráčům. Opět mi přišlo, že Ogbu neumí na toho jejich Olatunjiho hrát. Už loni v poháru ho školil a včera to taky nebylo moc přesvědčivé. Na podzim Zima Olatunjiho vymazal z placu, že o poločase střídal. Ale jinak jsme si svoji hrou o gól říkali a že byl jen jeden je docela klika. Dost na to měl vliv střed hřiště, kde Oscar hrál snad nejhůř, co jsem od něho viděl a Provod ztrácel míče. Moses se hodně snažil, hrál dobře, ale sám to vše neoběhal. Jsem zvědavý na fotbalový vývoj Teaha. Ten klučina má v sobě neskutečný potenciál, ale jen ho správně nasměrovat... Ondra Zmrzlý tentokrát žádnou nadstavbu nepřidal a proto bylo hodně vidět, jaký je rozdíl, když na levé straně hraje Diouf. Byl výborný až na ty centry.
    Po dnešku už Sparta nemůže být ani 2. ba ani 3. takže se bude upínat k MOL cupu a jestli ten nevyjde....

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Slávista 51     před 15 hodinami 11.05.2025 23:20 |  
      1 1

      Ani s hodnocením, nelze souhlasit.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      JohnyBeGOOD     před 15 hodinami 11.05.2025 23:32 |  
      13 0

      Tak Olatunji hlavně neměl dohrát, potom by byl vymazaný dostatečně...

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Lantenac     před 13 hodinami 12.05.2025 01:04 |  
      5 0

      Souhlasím s tebou. Pokud video neprokáže opak, tak nemůže rozhodčí změnit rozhodnutí. Ta "diskuze" se stočila úplně jiným směrem, než měla. Viděl jsem už hodně záběrů, ale fakt mě žádnej nepřesvědčil, že tam prokazatelně byl dotek ruky a míče. A to upřímně říkám, že je podle mě větší pravděpodobnost, že Osky rukou skutečně zahrál.
      Spíš bychom měli řešit to, proč musí v roce 2025 VAR rozhodovat na základě takhle nekvalitních snímků.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Snivec     před 8 hodinami 12.05.2025 06:21 |  
      7 0

      presne tak, jasny rameno!

  7. Přidávám se ke kritikům

    torn     před 15 hodinami 11.05.2025 23:34 |  
    11 0

    Mohu se prosím zeptat někoho o nějaký odkaz na dané rozklíčování ve studiu?
    Našel jsem jen toto video.
    https://xcancel.com/T0M4S_D/status/1921290392810471845#m
    Ano, míč vskutku jde za úroveň hlavy.
    Hřbet ruky ale trefit vůbec nemusí, to tam rozhodně nejde vidět.
    Dále lze slyšet, že pokud je míč za úrovní hlavy, nejde hlavičkovat na tuto stranu.
    Ale ramenem tam míč dopravit lze.
    Zakvrdlání, aby šlo vidět, že to jde do ruky a pak zpátky k Oscarovi je vskutku zajímavý postup.
    Jestli to pak ještě hraje hlavou, je to možný.
    Ne to vskutku možné není, na ostatních záběrech by šlo vidět zastavení míče a následný pohyb k bráně.
    Dále slyšíme o pohybu ruky Oscara.
    Netuším, co se tím snaží říct, ruka jdoucí za tělo při hlavičkování vážně neimplikuje kontakt ruky a míče. Náraz míče do ruky by roku naopak trhnul do strany, ne dozadu.

    https://ctrlv.link/oVIG
    Podaný nám o tomto záběru tvrdí, že lze vidět kontakt hřbetu ruky a míče.
    Dle mého názoru zde lze vidět jen to, že to Oscar nehrál hlavou. Pokud to vskutku hrál hřbetem ruky, měl by se po ukončení fotbalové kariéry dát na MMA, míč šel do brány prudce.
    Navíc, když už chceme dělat záběry z tohoto úhlu, jde prohlásit, že Oscar ten míč tím hřbetem ruky úplně zdemoloval.

    Dle mého názoru je z daného videa vidět jen to, že tato kamera nebyla vhodná pro posuzování ruky. Z ostatních záběrů jde vidět, že se Oscar připravoval na hlavičkování a proto má ruku trochu před tělem. Do hlavičkování jde celým tělem, proto jde ta ruka dozadu, což jde vidět na jiných záběrech. Také to vysvětluje razanci, s jakou jde míč do brány. Míč ale trefí prokazatelně ramenem. Hráči sparty vidí, že nešlo o hlavičku, proto hlásí ruku. Pohrajte si s nějakým programem a zkuste jít snímek po snímku, není to moc práce a lze krásně vidět, co se vlastně stalo.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    kupik     před 14 hodinami 12.05.2025 00:14 |  
    20 0

    Dobrej večer,přátelé
    je mi úplně jedno,kterou částí těla dosáhl náš Oskardona vítězný branky.
    Jestli to byla Boží ruka tak v tom případě je fotbalovej Bůh Slávista.
    Ten si totiž musel pamatovat ty cinklý jara,kabely s dokumentama,pentle v devadesátý a další minutě a jiný a jiný prasárny.A že jich bylo.
    Celej rudej národ hysterčí a jejich trenér je na pokraji nervovýho zhroucení.A nejen on.
    Důvod?
    Ten gól za tím není.Tam je to pouze zastírací manévr na odvrácení pohledu na tabulku.
    Propast s číslem 25.Slovy dvacetpět.
    Žádnej průkaznej záběr neukázal Oskarovo hraní rukou.Tečka.
    Naopak daleko průkaznější bylo opakování toho prasáckýho zákroku Tuciho na D.Douděru.
    Tam měla bejt redka jak vyšitá.
    To pan Friis patrně komentovat nechce,radši bude řvát o zlodějně a odpovědnosti VARu.Čirá frustrace.
    A hořkou pachuť z tohoto vítězství určitě nemám,radoval jsem se jak malej kluk,když tam ten Oskárek vlítnul a položil se do toho fantastickýho centru.
    To co dlouhán T.Chorý načal mrňous Osky dokonal.
    Výhra upracovaná,vybojovaná,zasloužená.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Ladislav (přítel SN)     před 14 hodinami 12.05.2025 00:28 |  
      15 0

      Spíš si myslím, že rudoši udělali ten humbuk, jak byli údajně poškozeni, protože chtějí vytvořit tlak na komisi sudích a tím pak i přeneseně na rozhodčí, kteří budou pískat ve středu v Olomouci finále Mol cupu ... Ale ona je Sigma stejně sekne ...

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        mig52     před 8 hodinami 12.05.2025 06:37 |  
        7 2

        Jasan, oni pokračují ve scénáři, který rozepsal před časem Kabeláč návštěvou u dříče Pelty na Strahově a následně donesl kafe o poločase rozhodčím, údajně zpraven o tom, že se jim v kabině posral kávovar a každý by měl za den udělat dobrý skutek... . Šmejdi prolhaný zkorumpovaný. Ti by poslali rodiče na věčnost, aby se prolhali ke svým představám.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Kortes     před 13 hodinami 12.05.2025 00:58 |  
      8 0

      Oskárek si může dát gól čím chce! :))
      A ten komediant od RB co si říká trenér na toho je škoda slov...


      Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2025 00:59) . Zobrazit původní komentář

  9. Hodnocení

    Slavistat     před 10 hodinami 12.05.2025 03:44 |  
    9 0

    Tak zápas neměl nijak velkou kvalitu a to i díky našim hráčům.
    Moc se mi nelíbil Ogbu - už to někdo psal, on na toho Olatunjiho hrát neumí, na rozdíl od jiných protihráčů mu dělá problémy (ale Olatunji měl vyfičet za 2 žlutý). Dál se mi nelíbil Provod, hodně kazil, Oscar taky byl pod svým standardem, ale nakonec dal vítězný gól (ruku jsem prokazatelně nikde neviděl). I Bořil udělal pár zbytečných chybiček. Zmrzlý opět ukázal že na těžké soupeře nestačí, nejspíš si nevěří, byl bojácný a nic moc. Velký rozdíl oproti Diufovi. Obecně, ale hráči zleva (druhá půle) špatně dávali po průniku před bránu vše brankáři, ani jednou pod sebe. Nadává se Douděrovi, ale ten byl teď dost dobrej.
    Ostatní byli OK
    Super vítězství a dobře ukončeno.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    Snivec     před 8 hodinami 12.05.2025 06:33 |  
    23 0

    ja bych tomu napsal jeste jednu vec
    vubec se mi nelibi ten hon na carodejnice
    to co vypuklo na isport, idnes a bohuzel i ve zpravach CT je nechutne
    zadna ruka na zadnem zaberu videt neni
    rozhodci rozhodli spravne
    ale udelame z toho kauzu svetovych rozmeru, korunu tomu dala CT ve zpravach, z kterych si udelaji obrazek lidi, kteri to jinak nesledovali
    a pokracovani honu na carodejnice i na SN!
    to jsem zvedavy co se bude dit ve finale poharu, to se rozhodci budou bat pisknout cokoliv proti sparte, ale to bylo prece zamerem, nebo ne? :)

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Sherudan     před 6 hodinami 12.05.2025 08:23 |  
      6 0

      Vidíš, to mě vůbec nenapadlo, ale logiku by to mělo. Tedy že ta hysterie kolem možná sporného gólu, který z hlediska výsledku celého ročníku prakticky nic neovlivní, má postranní účel. Tedy předvést Hnusy jako otloukánka a vyvinout tím tlak na rozhodčí před finále poháru, aby se báli řevu méééédií a sporné situace rozhodovali "správně". Dehonestace a urážky na nás jsou jen "bonusem".

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Novi.sks     před 6 hodinami 12.05.2025 08:27 |  
      9 1

      Tohle mediální vyobrazení, které se děje i v "nezávislých" médiích je ta nejhorší věc.
      Je úplně jedno, co se jak stalo a zda jsou pro to důkazy, či nikoliv. Mediální obraz a tím pádem přesvědčení většiny společnosti se vytvoří přesně tak, jak si strana a režim přeje. Něco vynechám, něco přibarvím, něco bez důkazů sebevědomě přednesu a je to. Rudá hydra má média podchycený, jak jsou blbí, tak jsou nalezlí úplně všude...

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        torn     před 6 hodinami 12.05.2025 08:36 |  
        11 0

        Nejhorší je potom ta zbabělost ostatních novinářů se k tomu vyjádřit, protože tuší, že mediální narativ je již daný.
        Nikdo se pak neozve, když pro důkaz ruky v televizi použijí kameru, z které by se i ofsajd poznal snáž než ruka.

  11. Boží rameno

    mig52     před 7 hodinami 12.05.2025 06:48 |  
    12 2

    Tak já Alanora hóóódnĕ uznávám, vede rubriku, která je na tenkém ledě, protože je nás tu hodně, každý můžeme vidět zápasy jinak a zhodnotit je tak, abych nebyl za Joudu je sakra těžké. A Alanor to zvládá fakt s bravurou. Jasně, občas také ustřelí, ale nic není absolutní. A to se mu, myslím, stalo i teď při hodnocení branky Oscara. Já tam nic prokazatelného nevidím. Ani ruku, ani rameno, a když, tak spíše to B. Mám proto pocit, zda si Alanor nepřipil s fans od rumunů na počest našeho titulu a trošku to přetáhli, no. :-))))

  12. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    Steevee     před 4 hodinami 12.05.2025 09:53 |  
    6 21

    Hoši, já nevím. Chápu, že jsme na SN. Ale připadá mi zvláštní, že všichni ruku vidí, jenom slávisti ne. Jako pokud se spokojíte s jedním televizním záběrem nebo nějakou rozmazanou sračkou na iSportu, která se vám hodí do narativu "není to průkazné", je to vaše věc a váš problém.

    Ale při detailním rozboru, který jsem si udělal, je prostě vidět Oscarovo rovně natažené předloktí, následně "dolet" míče a ten nejprovařenější záběr, kde to vypadá, že míč dopadá na ruku (souhlasím, že tohle samo o sobě nestačí), problém je v tom, že ve stejný moment se Oscarovi úplně zalomí zápěstí směrem dolů.

    A není to nářek. Nejradši bych byl, kdyby Oscar do branky zasmečoval. Ať si rudoši pobrečí.

    Ale přestaňte si dávat na čelo nálepky "nesoudný fanoušek Slavie Praha" tvrzeníma, že nejpravděpodobnějším scénářem je rameno.

    Není.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      slavistapavel     před 4 hodinami 12.05.2025 10:15 |  
      2 0

      No ruku jsem jasně žádného záběru neviděl, ale tomu centru možná předcházel ofsajd Schranze.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Lunaris     před 4 hodinami 12.05.2025 10:28 |  
      6 0

      Tady jde o to, že to prostě není 100% jistota. Já si klidně můžu myslet, že to byla ruka, ale být u VARu, tak to neopravím, protože mi tam nějaká procenta k absolutní jistotě prostě chybí.

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        Steevee     před 3 hodinami 12.05.2025 10:50 |  
        2 3

        Ale já tohle nikde nerozporuju. Já jsem u toho strávil desítky přehrání, než jsem si to pro sebe uzavřel. Píšu o svých domech po asi dvou hodinách zkoumání. Nikde nepíšu ani slovo o tom, že to na hřišti měl VAR vidět a stoprocentně opravit.

        • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

          Lunaris     před 3 hodinami 12.05.2025 11:11 |  
          6 0

          Pokud ale nejsi přesvědčen, že to měl VAR opravit, tak o čem se bavíme? Tím pádem to prostě nebylo 100% jasné a pak není div, že se tady o tom diskutuje a lidi to prostě vidí různě, resp. se kloní k tomu, že to ruka nebyla. VAR má stejné záběry jako měl Podaný. Několikrát v minulosti bylo řečeno, že mají všechny dostupné záběry.
          Jsem zvědav, jestli komise rozhodčích ukáže koule a přikryje to, nebo jestli se podělá z těch rudých plaček. Teď jsem narazil na tiskovku s jejich trenérem a co ten tam předvedl, to byla síla. Tomu by nestačilo ani plné balení kapesníků.


          Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2025 11:13) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

            Steevee     před 3 hodinami 12.05.2025 11:31 |  
            1 4

            Bavíme se o tom, jestli to podle nás byla nebo nebyla ruka. VAR vůbec neřeším. Ale pokud jde i o ten, za mě ruka ano, ale jelikož na to VAR nemá půl hodiny, tak rozhodnutí ze hřiště k opravě nebylo. Stejně jako kdyby rozhodčí na hřišti ruku ukázal, ani v ten moment by VAR nic neopravoval.

            • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

              Lunaris     před 2 hodinami 12.05.2025 11:56 |  
              5 1

              Podle mě to nejde jednoznačně říct, takže mi přijde Friisův výlev na tiskovce i argumentace Podaného komická. Stejně komická mi přijdou i jednoznačná stanoviska, že to ruka nebyla. Když to nejde jednoznačně říct, VAR postupoval správně.
              Na můj vkus ale slávisti zbytečně prožívají, co píší medmrdky. Ať si píšou, co chtějí. Nejlíp to řekl Chorý, bude se diskutovat, ale tři body nám už nikdo nevezme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      wimpy     před 4 hodinami 12.05.2025 10:31 |  
      14 0

      Pošli odkaz na ten záběr. Protože mě by ten, kterej dole poslal JohnyBeGOOD jako důkaz hraní ramenem stačil.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Snivec     před 3 hodinami 12.05.2025 10:41 |  
      13 3

      ja fakt nevim, jake mas kolem sebe lidi, ale pokud menis nazor podle toho, co ti rikaji lidi, je to tvoje vec
      ja tam ruku nevidim a muj nazor je rameno
      a je mi jedno, co rikaji v televizi
      mozna nemam ten spravny zaber, nebo spravny pohled, ale v zadnem zaberu jsem hrani rukou nevidel, pouze rameno

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        Steevee     před 3 hodinami 12.05.2025 10:47 |  
        1 6

        "...pokud měníš názor podle toho, co ti říkají lidi..."

        Co mi říkají lidi? Kde měním názory? Že to ruka byla jsem tady psal od svého prvního příspěvku k zápasu.


        Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2025 10:51) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

          Snivec     před 3 hodinami 12.05.2025 11:08 |  
          4 1

          a na tu ruku jsi prisel sam nebo ti to rekl folprecht? :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

            Steevee     před 3 hodinami 12.05.2025 11:27 |  
            3 6

            Za mě nikdo závěry dělat nemusí. Internet mi funguje, televizi mám, mobil taky. A když k tomu přidáš mozek a soudnost, vykouzlíš mix, že se ti mimo bublinu Slavie nemusí lidi smát.

            • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

              pehacko     před 2 hodinami 12.05.2025 12:02 |  
              6 2

              Tobe se nekdo smeje po derby mimo tvou bublinu? Tady muze byt spatne uplne neco jineho, nez ze jako skoro jediny vidis ruku, kde nebyla. Me se tedy nikdo z druheho brehu po derby rozhodne nesmal… dokonce vetsina dela, ze je ted na nejaky cas na dovolene bez signalu.

              • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

                Steevee     NOVÝ před 2 hodinami 12.05.2025 12:08 |  
                3 5

                Z jakýho druhýho břehu? Co to pořád vytváříš za konstrukce?:D Víš, ona v Česku, i když je to k neuvěření, není jenom Slavia a Sparta. Oni jsou i jiní fanoušci, dokonce i neutrálové.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 3 hodinami 12.05.2025 10:51 |  
      13 3

      Problém je v tom, že ta teorie o zápěstí (kterou vytáhl pan Folprecht ve studiu) naráží na docela zásadní fakt, že kdyby takhle prudký centru trefil Oscara tímhle způsobem do volného zápěstí, tak nejen, že se neodrazí takovou intenzitou do branky ale Oscar by jel rovnou do nemocnice na RTG jestli ho nemá zlomené. To můžeme rovnou vyloučit. Spíš ten pohyb zápěstí souvisel s tím, jak se snažil ten balon trefit tim ramenem. Nebo prostě jen podvědomě cuknul aby případně uhnul a netrefil sám sebe hlavou do ruky.

      Otázka tedy je jestli ho balón trefil větší částí do místa kde je rukáv (dovolený způsob) nebo až pod něj. A to z žádného dostupného záběru rozsoudit nejde. Takže chápu, že VAR sudího nemohl opravit a naopak cením, že ho nevytáhli k monitoru a neukázali mu ten jeden zavádějící záběr, nad kterým plakal Folprecht, a nezkusili ho otočit aby to neuznal. Za mě dobrá práce. Jen to nemělo trvat tak dlouho.

      Pravdu v tuhle chvílí ví maximálně Oscar a pokud ho balon trefil někam kolem lemu rukávu tak možná ani on.

      A když si to zasadím do kontextu utkání, kde vyrovnávací gól jsme dostali v oslabení po zrakvení Ogbua, Olatunjimu prošlo přepočítání obratlů Provoda a dohrál zápas. Tuciho kosa na Douděru. A nechutná simulace Haraslína, kterou se snažil vyžlutit Bořila. nebezpečný TK, po kterém jsme málem inkasovali a neměl být protože Olatunji byl v ofsidu. Tak můžu jen na druhý břeh poslat otřepané
      Karma je zdarma.


      Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2025 10:54) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        Steevee     před 3 hodinami 12.05.2025 11:00 |  
        2 14

        Že co?? Že ruku můžeme vyloučit, protože Oscar nejel na RTG?:D Tak to je Hall fo Fame argumentace.

        Jako od soboty jsem si přečetl hodně nesmyslů, ale tohle placka. Možná nejcennější.


        Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2025 11:00) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 2 hodinami 12.05.2025 11:42 |  
          9 0

          je vidět, že nemáš protiargument, když si musel z kontextu vytrhnout jedinou zveličenou věc co jsme napsal.
          Ano můžeme vyloučit, že by to Oscar hrál zápěstím, protože energie míče před nárazem a pak po odrazu od Oscara naprosto neodpovídá tomu jak by se míč zachoval, kdyby trefil volné zápěstí.

          a neodpovídá tomu ani reakce Oscara pokud nemá nějak extrémně posunutý práh bolesti.

          neodpovídá tomu ani pohyb ruky, protože kdyby balón trefil ruku tak, že by ji posunul vzad, tak se odrazí uplně jinak. A mnohem pomaleji, protože by tu energii předal té ruce.
          Takže balón musel být trefen částí těla, která směrovala dopředu a byla dost pevná aby se od ní balón odrazil podobnou silou jako ji trefil. Tedy buď hlava nebo část ruky mezi ramenem a loktem. Ještě teoreticky předloktí ale určitě ne zápěstí.

          • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

            pehacko     před 2 hodinami 12.05.2025 12:00 |  
            5 3

            Ono hlavne kdyby ho to trefilo do toho zápěstí, tak tam s nim minimalne pak klepe bolesti a drzi se za ne. Coz je proste bezna reakce po takove rane, proste by to bolelo. Jenze Oskarek normalne bezi slavit gol a ukazuje na rameno… to by nedelal, kdyby ho ta ruka bolela a jako, ze by bolela kurevsky.

          • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

            Steevee     NOVÝ před 2 hodinami 12.05.2025 12:14 |  
            2 8

            Nepotřebuju protiargument v debatě s někým, kdo stejně NIKDY neřekne, že to byla ruka. Sorry bráško.

            Navíc vaše "argumenty", kterým relevanci dodáváte tak, že se tady vzájemně utvrzujete v tom, jak správně to všichni říkáte, jsou (tragi)komické.

            Oscar by jel na rentgen a nebo by vyklepával zápěstí. Jasně. Balón skončí v bráně a ty půjdeš vyklepat bolavou ruku. Bože můj...tohle je pain.

            • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

              pehacko     NOVÝ před 2 hodinami 12.05.2025 12:25 |  
              5 3

              Hral si nekdy fotbal?

            • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

              wimpy     NOVÝ před 43 minutami 12.05.2025 13:25 |  
              6 2

              Tak znova:
              https://www.facebook.com/reel/1620043935369880

              Rameno, zcela jasně, z tohoto pohledu není prostor pro diskuzi, že tomu bylo jinak. Hoď odkaz na pohled, kterej to jasně vyvrací.

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        DF007     před 3 hodinami 12.05.2025 11:05 |  
        5 0

        Jen drobná korekce. Expert ve studiu nebyl Folprecht ale Podaný

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      DF007     před 3 hodinami 12.05.2025 11:08 |  
      10 0

      Jsem starý a sportoval jsem hodně dlouho, tak se pokusím i já něco sdělit. Pokud by centr, který letí minimálně 30 metrů zasáhl ruku, tak se nezlomí jen zápěstí, ale pohyb udělá celá ruka. Ty záběry jsou skutečně neprůkazné a pokud tedy rozhodčí na hřišti gól uznal, musel by VAR najít jednoznačně průkazný záběr, že rukou hrál a takový záběr nebyl. Dedukovat nelze.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Merlinus (přítel SN)     před 2 hodinami 12.05.2025 12:05 |  
      11 1

      Kdo jsou "všichni, co ruku vidí". Rudý fanatici z idnes a Křetínského isport. Ostatní mluví o sporném gólu. Ani VAR to neviděl. Tak, jak "všichni"...

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Boss82     NOVÝ před hodinou 12.05.2025 12:58 |  
      4 7

      Máš samozřejmě pravdu, gól byl jednoznačně dosažen rukou, vůbec nechápu, co se tady řeší. Tahle místní nesoudnost je jeden z důvodů, proč sem chodím diskutovat už zcela minimálně a takových je nás víc. Nevím, proč mají někteří slávisté zapotřebí být neustále k smíchu. Vsadím cokoliv, že být to obráceně, tak sparťanovu ruku tu uvidí úplně KAŽDÝ.

      Nicméně tento neregulérní gól samozřejmě nemění nic na tom, že zbytek ligy jsme přejeli letos ve všech měřitelných aspektech o parník a titul je absolutně zasloužený.

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        Steevee     NOVÝ před 38 minutami 12.05.2025 13:29 |  
        2 3

        Tak to jsem samozřejmě ani nezmiňoval. Že být to na druhe straně, ideálně tak v hlavní roli s Kuchtou, nepsalo by se tady NIC jiného než to, jaká je český fotbal špína a STEJNÉ záběry, jako tady dneska slouží pro argumentaci, že to ruka není, by sloužily pro argumentaci jasné ruky. O tom se snad nemusíme bavit:-)


        Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2025 13:31) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      torn     NOVÝ před hodinou 12.05.2025 13:14 |  
      7 2

      To je jednoduché. Ukaž které snímky v tom tvém detailním rozboru tě vedou tímto směrem. Ten tvůj detailní rozbor totiž zní podezřele podobně jako ta hovadina co vyplodil Podaný. Tím můžeš ukázat objektivitu svého tvrzení.
      Já zas nechápu lidi, kteří si nechají chcát na hlavu a považují se proto za objektivní.

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        Steevee     NOVÝ před 34 minutami 12.05.2025 13:34 |  
        0 6

        Mně je ale úplně u prdele, co komu na mojem tvrzení přijde podezřelý. Podaný to popsal skoro naprosto přesně.

        Dej mi svůj facebook, instagram, whatsapp a pošlu ti to. V opačném případě mě netrénuj, že jako já mám něco dokazovat. Úplný hovno jste dokázali i vy a já s tím taky dokážu žít.

        • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

          torn     NOVÝ před 28 minutami 12.05.2025 13:40 |  
          4 0

          Nemám moc sociálních sítí a preferuji, když jsou účty separované. Bude ti stačit dočasný email?

          • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

            wimpy     NOVÝ před 20 minutami 12.05.2025 13:48 |  
            5 0

            Kdyby ti to chtěl poslat, má možnost soukromě tady na SZ, žádné sociální sítě ani email k tomu nepotřebuje.

            • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

              Steevee     NOVÝ před 4 minutami 12.05.2025 14:04 |  
              1 0

              Tady v soukromé zprávě pošlu soubor? SOUBOR? A jak se to dělá prosím tě?:-) Aspoň nepiš pi*oviny wimpy...

              Já nemám zadnej ODKAZ. Už jsem ti to mimochodem psal včera. Že to nemám kam postnout. Nebo o čem to tady jak postižení pořád melete. Odkaz, odkaz.


              Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2025 14:06) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

          wimpy     NOVÝ před 21 minutami 12.05.2025 13:47 |  
          7 0

          Twl Steevee, tohle tě snad není hodno. Vaše důkazy ignoruju a své důkazy předkládat nebudu, každý si je může dohledat sám. :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

            Steevee     NOVÝ před 5 minutami 12.05.2025 14:03 |  
            0 0

            Všichni, kdo chtěli a nečekali, co jim dodá iSpart, si všechno dohledat mohli. Mám k dispozici rozfázované totéž, co tisic lidi přede mnou. Ruku prostě nevidí jenom slávisti. Je mi líto.

        • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

          PahaAhma     NOVÝ před 18 minutami 12.05.2025 13:50 |  
          4 0

          Pokud máš pocit, že arogance je cesta, jak se obhájit v disputaci, tak ti není pomoci,.

  13. .

    japhy     před 4 hodinami 12.05.2025 10:06 |  
    6 0

    Kdo jsem já, abych někomu radil nebo doporučoval? Nabídnu ale jednu otázku.
    Neměli bychom tohle pitvání v Oscarovi nechat všem ostatním a sami si dát jen kávičku? :D

  14. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    Lunaris     před 4 hodinami 12.05.2025 10:36 |  
    7 0

    Ogbu sice vyhrál většinu soubojů s Olatunjim, ale měl s ním problémy, ne že ne. Po vystřídání Olatunjiho, kdy jsem si hodně oddechl, útočná hra sparty prakticky přestala existovat. Ty jejich nákopy už neměly žádný efekt. Ten Tuci je klaun.
    Na svoje poměry hodně průměrný výkon Oscar, Provod, Bořil. Naopak Diouf v žádném případě nebyl na stejnou známku jako tito tři nebo Zmrzlý (ten byl tak na čtyřku). Po jeho příchodu na hřiště se úplně změnila dynamika hry na naší levé straně. Sice pokazil nějaké centry, ale taky jich pár dobrých dal. Navíc opět prokázal obrovskou suverenitu v blízkosti krajní čáry, kde je schopný na minimálním prostoru řešit těžké situace. Za mě sedmička.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    martyni (přítel SN)     před 3 hodinami 12.05.2025 11:03 |  
    2 1

    Přiznám se, že mě to hodně baví..:), Oscar napsal krásnej příběh gólu, kterej bych nazval jako cimrmanovskej. Prostě neuvěřitelný spojení nešikovnosti s genialitou, kdy nejprve v jasné pozici míč hlavou minul, ale přesto ho dokázal božským parakotoulem na tu hlavu zase vrátit a dopravit do sítě. Za mě geniální a jeden z nejkrásnějších momentů letošního ročníku :).

    Ale přiznám se, že kdyby o něco šlo (nebo spartě o něco šlo?:D), tak by mě trochu mrzelo, že to netrefil napoprvé, vyhrát titul takovým golem bych úplně nemusel. Obecně si myslím, že nás zápas nezastihl v nejlepším rozpoložení, po golu jsme podle mě dost polevili a nechali spartu dýchat, ačkoli to vypadalo na začátku, že s debaklem je sama smířená. Škoda, nechávali na hřišti spoustu prostoru a my ho nedokázali využít, pár hráčů nemělo den, třeba Provod. Vyústilo to pak v poměrně velkou chybu u inkasovanýho golu, I tak jsme to měli dohrát vklidu dřív. Pokud jde o hodnocení, mám dojem, že Alanor upřel Schranzovi vynikající pas na Kušeje do jedné z golovek. Potěšili mě Kušej s Teahem.

  16. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    Mates204     před 2 hodinami 12.05.2025 11:49 |  
    17 0

    Upřímně debata o (ne)regulérnosti gólu je zcela absurdní. 1.) Já si nemůžu pomoct, ale vidím tam rameno. 2.) I kdyby to byla ruka, tak to ani náhodou není z těch záběrů jasné, tudíž dle protokolu musí platit rozhodnutí na hřišti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      bongor     NOVÝ před 2 hodinami 12.05.2025 12:08 |  
      11 0

      Rudý krásně brečej,ale tentokrát s nima musím souhlasit.Copak je normální hrát celý zápas proti jedenácti?
      A je normální,že ten sudí je nenechá srolovat žádnýho slávistu?Copak neviděl ten mač na sraltě,kde mu kolega
      marně dával školení,jak se to má na Slavii pískat?No počítám,že se to napřesrok zase vrátí do těch správných
      bolševických kolejí,Daník už se určitě chystá na návštěvy u sudích a vyčítá si,že tentokrát to podcenil!

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        mig52     NOVÝ před hodinou 12.05.2025 12:53 |  
        3 1

        Tak Tuci sroloval Doudĕru docela slušně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      Ivan     NOVÝ před hodinou 12.05.2025 12:52 |  
      2 1

      Naopak, protože nemáš důkaz o ruce (a teda podle mě ani o neruce, ač se k tomu přikláním), tak je to perfektní téma na debatu :-)

      Kdyby rozhodčí na hřišti písknul ruku, tak to gól není, protože se zase nenajde ten záběr.

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        Myšák     NOVÝ před hodinou 12.05.2025 13:17 |  
        0 0

        Tak že, tady to bylo jenom na rozhodčím, co by písknul, to by platilo.

  17. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    SLAVIESTA     NOVÝ před 2 hodinami 12.05.2025 12:34 |  
    6 1

    Jestli na něco nečekám, tak na výplod této komis. Vyplodila už tolik hovadin, že je otázka jestli vyplodí další, nebo ne!

  18. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    Myšák     NOVÝ před hodinou 12.05.2025 13:10 |  
    2 1

    Já na ten gol názor mám, je mi jedno jak, podle pravidel platí? Platí! A je vymalováno. Hrozně moc se těším večer na Tyki Taka, co budou říkat experti. :o)

    • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

      jirkag5     NOVÝ před 44 minutami 12.05.2025 13:24 |  
      7 1

      Ty koukáš na takovou hovadinu jako je Tiki Taka a ještě se na to těšíš ?

      • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

        Myšák     NOVÝ před 13 minutami 12.05.2025 13:55 |  
        0 2

        Jo, a na co koukáš ty?

        • Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

          jirkag5     NOVÝ před 6 minutami 12.05.2025 14:02 |  
          0 0

          Mě stačí koukat na fotbal.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 33. kolo

    Taky     NOVÝ před 36 minutami 12.05.2025 13:32 |  
    5 0

    Díky za hodnocení!
    Nesouhlasím jen se slovním hodnocením u Ivana Schranze. Do historie tohoto derby se zapsal. Koluje vtipné video, kdy se na něj tlačí vymaštěnej Vindahl a předstírá, že mu Schranz překáží v rozehrávce. :-)