Situace sešívaných před sobotním zápasem nebyla ideální. Ne snad ve smyslu postavení v tabulce - tam máme komfortní náskok -, ale z hlediska absencí. Vypadli oba vysocí hroťáci Chorý s Chytilem, k nim se přidal s nemocí brankář Staněk a všichni tak doplnili rozpadlou obranu, ve které chyběli lídři Ogbu s Holešem (plus jejich první náhradník Chaloupek). S ještě déle zraněným Dioufem to je hned šest hráčů základní sestavy. Navíc po velice nepodařeném zápase na Dukle a s vidinou neoblíbeného soupeře z Hradce.
Navzdory výše zmíněnému jsem byl optimistou. Dalo se čekat, že hráči zareagují na minulý slabý výkon (i spekulovaný "kobereček" s vedením) maximálním nasazením. Navíc oproti Dukle, se kterou jsme hráli krátce po reprezentační pauze, měli trenéři na přípravu celý týden. Taktéž jsem věřil, že vzhledem k absenci útočné věže budeme tentokrát hrát více po zemi a nebudeme až tak hřešit na výstavbu hry, kdy se dle mého názoru tuto sezonu až příliš často uchylujeme k jednoduchým nákopům.
Samotné utkání začalo katastrofálně, když se Hradec gólově prosadil hned v 1. minutě. Takový začátek snad ani nepamatuji, každopádně i hráči si byli vědomi, že je pořád spousta času na otočení a nezdáli se být brzkým inkasováním příliš vykolejení. Už první poločas nebyl z naší strany herně vůbec špatný. Útoční hráči byli skvělí pohybově, dařila se nám i kombinace. Výtky jsem mohl mít k finální fázi a obranné činnosti, kde hlavně Zima neměl svůj den. Suma sumárum to díky Kušejově brance stačilo na poločasový stav 1:1.
Pasáž od 46. do 60. minuty pak patřila k nejlepším úsekům hry Slavie v sezóně. Hradec jsme mačkali, vytvořili si dobré čtyři brankové příležitosti a nakonec i otočili skóre díky druhé brance Kušeje. Naše aktivita pak přeci jen poklesla, i tak jsme soupeře nepustili do tlaku a víceméně s přehledem dovedli zápas ke konečné výhře 2:1. Ještě více než tři body mě ale potěšila předvedená hra a nabízí se úvaha, jestli bychom takto neměli hrát častěji i s věží na hrotu. Minimálně Kušej ukázal, že si prostor v základní sestavě jednoznačně zaslouží.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jakub Markovič - 5 - Staněk kvůli nemoci nemohl nastoupit, takže šanci dostal nečekaně Markovič. Start byl pro něj jako z hororu, když záhy lovil míč ze sítě, aniž by mohl zasáhnout. Ve zbytku utkání už měl práce minimum a více se fanouškům Slavie ukázal jen při hře nohama.
Tomáš Vlček - 7 - Vrátil se po dlouhém zranění a kvůli okolnostem musel brzy do základu. Lehce riskantní krok ale trenérům vyšel a Vlček si za svůj výkon zaslouží pochvalu. Tomáš dobře četl hru, nedělal chyby a v první půli nás podržel výborným zablokováním střely ve vápně.
David Zima - 4 - První půle mu nevyšla. Jak je jinak velmi kvalitním hráčem, tak neukazuje, že by dokázal v roli lídra nahradit Ogbua či Holeše. Inkasovaný gól šel přes něj, ale šlo o těžkou situaci, kdy nevěděl, jestli vystoupit proti hráči s míčem nebo zachytit náběh. Míč mu pak smolně prošel mezi nohama. Větší chyba byla nepovedená malá domů v dalších minutách, tam bylo velké štěstí, že nedošlo ke gólové šanci pro soupeře. Ve 32. minutě mu pak prošel míč mezi nohama znovu, situaci musel hasit Vlček. Zimovi slouží ke cti, že se postupem času srovnal a druhou půli už odehrál nadstandardně a bez problémů, jeho večer to ale nebyl.
Jan Bořil - 5 - Herně působil lepším dojmem než na Dukle, přeci jen už se dostal alespoň do trénikového tempa. Výkon na hranici mírného nadprůměru si lehce pokazil netaktickým faulem v samotném závěru, což pak podtrhl ještě žlutou kartou za řeči.
David Douděra - 7 - Jak se mu zápas na Dukle nevydařil, tak tentokrát nemám větší výhrady a Douděrův aktivní výkon se mi líbil. Dobrým centrem se zapojil do akce před vyrovnávací trefou. Za svůj šlapák měl vidět žlutou kartu, šlo ale spíše o smolný moment, kdy hrál nejdřív míč.
Christos Zafeiris - 6 - Odehrál dobré utkání, kombinační hra mu svědčila. Byl u dvou výraznějších momentů. V první půli vyřešil špatně přečíslení tři na dva, kdy šel do kličky a pod tlakem pak nepřihrával přesně. Ve druhé půli ale předvedl výbornou individuální akci, kdy se středem hřiště prokličkoval přes dva obránce soupeře.
Oscar Dorley - 6 - Při naší aktivní kombinační hře se na své poměry často dostával k centru či přihrávce ze strany vápna. Plus má Oscar za dobré náběhy, ovšem následně o to víc vyniklo, že mu ve hře chybí finále. Z několika dobrých pozic totiž nedal dobrý finální míč. V úvodu pak v šanci mířil mimo. V poli ale odvedl solidní výkon.
Ondřej Zmrzlý - 6 - S herní praxí jde viditelně nahoru. Proti Hradci zahrál nadstandardně a co se týče náběhů, tak předvedl skvělý výkon. Problémy neměl ani při bránění. Finální řešení ale podobně jako u Oscara chybělo. V šanci těsně před půlí si míč hodil až moc do strany a z úhlu pálil vedle.
Vasil Kušej - 9 - Vynikající výkon a jednoznačně hráč zápasu! Vstřelil dvě branky, ještě lepší je ale fakt, že podobně platný byl i jeho skvělý výkon v poli! Pohybově byl výborný, s míčem pracoval velmi dobře a překvapil i silou a odolností v soubojích. První pořádnou šanci v sešívaném dresu využil na výbornou! K absolutní známce chybělo jen proměnění sóla na brankáře z mírného úhlu. V 1. minutě také kvůli napadání brankáře nezachytil Spáčila při vyvezení míče, tam mu ale měl vypomoci spoluhráč.
Ivan Schranz - 8 - Ano, zahodil tutovou šanci, když s ležícím brankářem překopl i odkrytou branku, nicméně po herní stránce předvedl Schranz výborný výkon. Pohybově byl výborný, na jeho poměry se mu dařilo až skvěle po kombinační stránce. U naší první branky vyhranou hlavou sklepnul míč na skórujícího Kušeje, témuž hráči výborně připravil i druhou branku. Přihrávce Provodovi, který by zakončoval do prázdné, chyběly centimetry.
Lukáš Provod - 6 - Souhra s Kušejem a Schranzem fungovala výborně. Po Provodově střele dorážel ve vyložené pozici Schranz nad. Lukáš byl jako obvykle aktivní a bral akce na sebe, po stránce provedení se mu ale tentokrát dařilo o něco méně než Kušejovi se Schranzem. Znát to bylo při ztrátě v závěru, kdy mu docházely síly.
Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.
Komentáře (72)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
žbl68 před 22 hodinami 07.04.2025 14:43 |Schranz - 8 !
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Slávista 51 před 22 hodinami 07.04.2025 14:52 |A Zima - 5.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
ervin před 22 hodinami 07.04.2025 15:11 |Za mě odpovídající, první půli špatný. Hrál už daleko lépe.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Alanor (admin) před 22 hodinami 07.04.2025 15:14 |Navíc v situaci, kdy to na něm má stát, když hraje vzadu s nerozehranou dvojicí, která se vrací po dlouhé době. A reálně je pak z nich Zima nejslabší článek a musí zachraňovat oni jeho.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
wimpy před 22 hodinami 07.04.2025 15:16 |No tak zase on hrál střed a bylo na něm dirigovat souhru, což není jeho parketa. Ale jestli je za každý jesle bod dolu tak ta čtyřka sedí. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
belmis (přítel SN) před 22 hodinami 07.04.2025 14:56 |Také bych mu jí dal. A kdyby dal i gól, tak možná i 9 za gól a 2 asistence. Ale ta gólovka byla tak veliká, že je to hrubá chyba, jako když obránce namaže soupeři na gól. Takže chápu Alanorovu sedmičku. Ale herně se mi Schranz líbil tento zápas ze všech nejvíc.
Komentář byl uživatelem upraven (07.04.2025 14:57) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Také bych mu jí dal. A kdyby dal i gól, tak možná i 9 za gól a 2 asistence. Ale ta gólovka byla tak veliká, že je to hrubá chyba jako když obránce namaže soupeři na gól. Takže chápu Alanorovu sedmičku. Ale herně se mi Schranz líbil tento zápas ze všech nejvíc..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Alanor (admin) před 22 hodinami 07.04.2025 15:11 |Ahoj, změnil jsem to. Schranz zahrál fakt dobře, určitě jeho nejlepší zápas ve Slavii tuhle sezonu. Ta zahozená šance byla fakt velká, ale když to dobře dopadlo, tak přimhouřím oko. :)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
belmis (přítel SN) před 22 hodinami 07.04.2025 15:17 |:-)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
stomir před 21 hodinami 07.04.2025 15:58 |Zápas dopadl dobře, ale ta šance Schranze, to byl zátěžový test pro všechny kardiaky. Já na tribuně myslel, že to se mnou šlehne... A on za pár minut vytvoří gól pro Kušeje do prázdné brány jakoby nic. Nervy má dobrý.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
žbl68 před 21 hodinami 07.04.2025 16:08 |:-) jako nemusí dát ani gol ale takovýhle nahrávky a hra jako celek - jak píšeš top výkon :-)
Komentář byl uživatelem upraven (07.04.2025 16:08) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
:-) jako nemusí dát ani gol ale takovýhle navrávky a hra jako celek - jak píšeš top výkon :-) .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Marek3 před 22 hodinami 07.04.2025 15:15 |Hral vyborne a moc mu to preji. Doufam ze dostane dalsi sance na tomto postu kde je platnym hracem.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
japhy před 21 hodinami 07.04.2025 15:26 |Tvl, 4 Zimičovi. Počkej, až to zjistí lantsmit :D
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
old_school_boy před 21 hodinami 07.04.2025 15:27 |Hodnocení asi OK. Obecně mi přišlo, že (zejména v prvním poločase) tam bylo dost chyb od obrany - a nejde jen o ten gól po 35 sekundách. A potom po druhém gólu Slavie ta údržba - především od středových hráčů - byla podivná a trošičku hazard při stavu "jen" 2:1. Ale abych nebyl jen (hyper)kritický, tak Schranz, Kušej, Douděra nadstandard. Bylo mi líto brankáře. Konečně nastoupí a takový začátek. Mělo to tempo a intenzitu. Gratulace k podařenému návratu Vlčka.
Vlček
Corfe před 21 hodinami 07.04.2025 15:39 |Tomáš Vlček za mne jednoznačně zaslouží známku 8, možná i 9. A to ikdybych si odmyslel, že nastoupil po dlouhém zranění. Ze stoperů hrál jednoznačně nejlíp, byl důrazný, rychlý, přesný, nechyboval a ukázal i vůdčí schopnosti v polovině 1. půle, kdy právem seřval mdlého a slabého Zimu.
Re: Vlček
lantsmit před 20 hodinami 07.04.2025 17:05 |Na to seřvání Zimy ze strany Vlčka bych si zpětně prosil lístky do první řady. To je tak absurdní, až je to vlastně vtipný.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Taky před 21 hodinami 07.04.2025 16:10 |Schranz:
U té tutové šance Schranze se pak mával ofsajd. Na hodnocení to vliv mít nemá, ale v úvahách o důležitosti případného gólu ano.
Ještě bych zmínil ty nůžky, chybělo hodně málo!
Markovič:
Né, pětku né, on je v tom nevinně!
Skvěle se srovnal s první (nechytatelným) gólem, co ve Slavii vůbec dostal. Žádná viditelná nervozita, skvěle se nabízel na pomoc při kombinaci, dobře četl hru, když měl jít daleko z brány.
Výhoda je, že je teď rozchytanej na pohár.
ČÍ to byl gól?
Pouštěl jsem si to snad desetkrát a nevím, na koho to hodit. :-)
Kušej se velice poctivě vracel aby chytil Spáčila, ale ten dostal dobrej balon do běhu od brankaře a výborně sprintem zavezl balon a přihrál do prostoru, kde nikdo nebyl, ale skvěle se tam zjevil Kučera.
Ten před tím zmátl Oscara, ale ten to měl těžký, měl ho za zádama a reagoval na první pohyb.
Griger dostal rychle přesnou přihrávku a měl štěstí v souboji se Zimou. Ale v zápase ukázal, že je silnej v soubojích a že to nebyla náhoda. Když se uvolnil přes Zimu, vyřešil to skvěle. Žádná splašená rána z první, ale blafák a nazdár.
Hodím to na Zimu, ale je to nespravedlivý. Skvělá akce Hradce.
Mně se líbil Slončík, ale koukám, na Livesportu má nejhorší známku ze všech...
A ten Spáčil je rychlej, vysokej, levonohej, Áda nám vyfouknul to co nemáme a dlouho sháníme. Škoda.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Lunaris před 20 hodinami 07.04.2025 16:22 |Gól to byl Zmrzlýho, protože se nevrátil do svého prostoru, kde si měl pokrýt Grigera. Zima tak nemohl vystoupit proti přihrávce, když se snažil tu situaci za Zmrzlého hasit. Bohužel ale zůstal někde napůl mezi přihrávajícím a střecem gólu Grigerem, kdy mu míč smolně prošel mezi nohama.
Komentář byl uživatelem upraven (07.04.2025 16:23) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Gól to byl Zmrzlýho, protože se nevrátil do svého prostoru, kde si měl pokrýt Grigera. Zima tak nemohl vystoupit proti přihrávce, když se snažil to snažil to za Zmrzlého situaci hasit. Bohužel ale zůstal někde napůl mezi přihrávajícím a střecem gólu Grigerem, kdy mu míč smolně prošel mezi nohama. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Lunaris před 20 hodinami 07.04.2025 16:25 |Zmrzlý měl v téhle situaci zajišťovat Bořila, který nemusel takhle trochu netakticky vystupovat nahoru. Do určité míry asi i chyba Bořila.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Alanor (admin) před 20 hodinami 07.04.2025 16:29 |To je dost odvážná interpretace. Spáčil tam má dálnici, kromě něj tam jsou naši hráči 5 na 5 a svou stranu si hlídá Zmrzlý. Oscar pseudo-vystupuje až v úplně poslední chvíli, pak už bylo nereálné, že by Zima stíhal původního hráče od Oscara a Zmrzlý původního hráče od Zimy.
Z mého pohledu tam měl jít Oscara mnohem dřív proti Spáčilovi, už když byl okolo půlky. Pak by si to ostatní zvládli předat. Zima pak ještě mohl odkopnout tu přihrávku, ale tam měl pech a ve finále tam fakt zbyli 2 hráči na něj.
Resp. teď koukám, že v mlze se mi ztratil ještě jeden hráč Hradce na straně Zmrzlého, takže to tuplem nebyla jeho chyba.
Komentář byl uživatelem upraven (07.04.2025 16:30) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
To je dost odvážná interpretace. Spáčil tam má dálnici, kromě něj tam jsou naši hráči 5 na 5 a svou stranu si hlídá Zmrzlý. Oscar pseudo-vystupuje až v úplně poslední chvíli, pak už bylo nereálné, že by Zima stíhal původního hráče od Oscara a Zmrzlý původního hráče od Zimy.
Z mého pohledu tam měl jít Oscara mnohem dřív proti Spáčilovi, už když byl okolo půlky. Pak by si to ostatní zvládli předat. Zima pak ještě mohl odkopnout tu přihrávku, ale tam měl pech a ve finále tam fakt zbyli 2 hráči na něj..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Taky před 20 hodinami 07.04.2025 17:15 |Zmrzlý? To vůbec, to spíš Bořil, když už...
On Hradec skvěle odtáhnul naše hráče do stran, Douděra s Vlčkem museli být u lajny, to samé Zmrzlý tam má hráče u druhé lajny, bylo to na střeďákovi, ale on to Kučera udělal skvěle, naznačil Oscarovi, že půjde doleva a pak se vrátil na střed. Bořil tam byl o chviličku pozdě a bál se tak blízko brány faulovat...
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Lunaris před 19 hodinami 07.04.2025 17:25 |Já si to ještě pustím, jak dorazím domů. Takhle jsem ochoten připustit maximálně to, že Bořil svým vystoupením způsobil chaos v obranném postavení, kdy si pánové na place ani ještě pomalu nestihli říct, kde má kdo stát.
Komentář byl uživatelem upraven (07.04.2025 17:27) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já si to ještě pustím, jak dorazím domů. Takhle jsem ochoten připustit maximálně to, že to byla chyba Bořila, který svým vystoupením způsobil chaos v obranném postavení, kdy si pánové na place ani ještě pomalu nestihli říct, kde má kdo stát. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
mis3 před 20 hodinami 07.04.2025 17:15 |pokud by se Zmrzlý stáhnul za Bořila, který vysotupil do středu pole, odkryl by pravou stranu, kde nabíhal další hráč.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
wimpy před 19 hodinami 07.04.2025 17:54 |Řekl bych, že největší část jde za Oscarem. Hráč, se kterým se vracel on, tam v nejdůležitějším okamžiku zůstal úplně volnej.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Lunaris před 16 hodinami 07.04.2025 20:18 |Tak jsem se na to ještě jednou podíval a vidím to následovně:
Oscar chyboval v tom, že si svého hráče nechal odskočit, souhlasím.
Zmrzlý nebrání dle mého nikoho, ten se měl víc stáhnout doprostřed, protože případná přihrávka do křídla byla dost těžká.
Zima si Grigera nemohl úplně hlídat, protože musel blokovat i případnou střelu od toho nahrávače na gól.
Bořil vystoupil do středu na hráče, kterého měl měl normálně bránit Zafeiris, ale ten se teprve vracel zpátky po předchozí útočné akci, takže Bořilova chyba určitě ne. Ten naopak dobře zastoupil Zafeirise.
Takže chyba Oscara a Zmrzlého.
Komentář byl uživatelem upraven (07.04.2025 20:18) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Oscar chyboval v tom, že si svého hráče nechal odskočit, souhlasím.
Zmrzlý nebrání dle mého nikoho, ten se měl víc stáhnout doprostřed, protože případná přihrávka do křídla byla dost těžká.
Zima si Grigera nemohl úplně hlídat, protože musel blokovat i případnou střelu od toho nahrávače na gól.
Bořil vystoupil do středu na hráče, kterého měl měl normálně bránit Zafeiris, ale ten se teprve vracel zpátky po předchozí útočné akci, takže Bořilova chyba určitě ne. Ten naopak dobře zastoupil Zafeirise.
Takže chyba Oscara a Zmrzlého..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
kjandourek (admin) před 13 hodinami 07.04.2025 23:39 |Mě tedy přijde, že chceš "psa bít", tak si "hůl našel".... Zmrzlý hrál levého wingbeka a ty bys mu chtěl "přišít" gól, ktrerý šel středem a to více zprava? On kdyby se stáhl do středu, tak odkryje naší levou stranu... teď "po bitvě" je každý generálem, kdyřž se ví, kudy akce šla, ale kdyby Zmrzka šel do středu zajišťovat Zimu, tak úplně stejně mohl nahrávající přihrát doprava a tam by volný frajer, který by mohl vniknout do vápna a dávat s rozmyslem balón na zakončující spoluhráče ... a zase bys to házel na Zmrzlého...
Z mého pohledu Bořil zbytečně brzy vystoupil a jako druhý chybující je pozdě se vracející Zafi... taky si to mezi sebou po celé akci vyříkávali...
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Lunaris NOVÝ před hodinou 08.04.2025 11:33 |Bořil naopak svým vystoupením vyřadil ze hry toho hráče, kterého měl mít Zafi. Tomu bych to ale úplně nevyčítal, protože pak by nemohl útok podpořit vůbec, aby mu náhodou někdo neutekl. Hráči se měli celkově lépe přeskupit a vzájemně se zajistit, což na začátku zápasu nezvládli. Oscarovu chybu vnímám jako asi tu největší. Hůl mám jen na Douděru, protože to je stabilní hráč základu, kam dlouhodobě nepatří. Zmrzlý je náhradník, na kterého z podstaty věci nelze mít stejné nároky.
btw ty reklamy na mobilu jsou psycho, během psaní těchto pár vět jsem jich odbouchl snad osm
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Helmuth před 15 hodinami 07.04.2025 21:24 |Ahoj, se vším souhlasím, všiml jsem si i mavaneho ofsajdu Ivana jak přestřelil, ale moc se mi to nezdálo. Tak jsem si pak pustil doma v TV a ofsajd ani náhodou. VAR by do toho vstoupil a gol by platil...
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
lantsmit před 20 hodinami 07.04.2025 17:09 |Je příjemný sledovat, že je tu pár dalších lidí, který se na fotbal dívají podobně nezaujatě jako paní Zimová :-D A proto ona sama zůstává spokojeně bez práce.
Díky vám všem, kteří ten fotbal vidíte.
Já se nepovažuju za fotbalového odbornika
Pedro50 před 19 hodinami 07.04.2025 18:03 |ale Vlček 7 Zima 4 mě přijde přísný. Za mě celá obrana hrála blbě. No a pak jsme u otázky jak hodnotit útočníka, který, netrefí prázdnou branku. Buďme rádi za tři body a věřme, že se směrem k příští sezoně posuneme dál navzdory hlasům že to nejde.
Re: Já se nepovažuju za fotbalového odbornika
Lunaris před 17 hodinami 07.04.2025 20:03 |Obrana nehrála blbě. Tam byl jediný problém na začátku, kdy se Zimič trochu pral s tím jejich vysokým útočníkem. Pak jsme trochu změnili postavení při těch jejich nákopech a už to bylo v cajku. Dva hráči v obraně po těžkým zranění a třetí, který běžně hraje z levé strany. Jinak souhlasím s tím, že Zima za 4 je přísný.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Matěj51 před 17 hodinami 07.04.2025 19:34 |S hodnocením nemám problém. Kdyby jsme vedli o 2 branky celý drubý poločas, fak bych všem bod přidal. Takle to pořád viselo na vlásku. Podle mé je Zima výborný v osobním bránění, ale je nerozum chtít po něm, aby obranu ditigoval.
Komentář byl uživatelem upraven (07.04.2025 21:59) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
S hodnocením nemám problém. Kdyby jsme vedli o 2 branky celý drubý poločas, fak bych všem bod přidal. Takle to pořád vyselo na vlásku. Podle mé je Zima výborný v osobním bránění, ale je nerozum chtít po něm, aby obranu ditigoval..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
lantsmit před 16 hodinami 07.04.2025 20:34 |Má k tomu daleko větší předpoklady než kterýkoli z našich ostatních stoperů, včetně aktuálně zraněnýho Holeše. Takže je tahle debata zbytečná. Jinak souhlas, že je na krajním / vysoko vystupujícím / předskakujícím stoperu ještě přínosnější. Mj. i kvůli tomu, že ze všech našich stoperů nejvíc a nejlíp podporuje ofenzivu. Což z pozice středního v podstatě dělat nemůže.
Komentář byl uživatelem upraven (07.04.2025 21:12) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Má k tomu daleko větší předpoklady než kterýkoli z našich ostatních stoperů, včetně aktuálně zraněnýho Holeše. Takže je tahle debata zbytečná. Jinak souhlas, že je na krajním / vysoko vystupujícím / předskakujícím stoperu ještě přínosnější. Mj. I kvůli tomu, že ze všech z našich stoperů nejvíc a nejlíp podporuje ofenzivu. Což z pozice středního v podstatě dělat nemůže..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
žbl68 před 16 hodinami 07.04.2025 20:59 |očekávám doložení statistikou - tabulkama a grafy ...
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
lantsmit před 16 hodinami 07.04.2025 21:10 |Řepku bych ti neprokázal ani tak, v tý tvojí manéži
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
žbl68 před 4 hodinami 08.04.2025 09:08 |:-D to je slovo chlapa a argument jak cyp jak říkají nejmenovaní obyvatelé na jih od polska :-) tohle si zarámuju
P.S. a podepíšeš mi to zlatou fixou (pane Luhový) ? :-))))))
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
lantsmit před 3 hodinami 08.04.2025 09:53 |K fotbalu tradičně jako toho šafránu, děvenko moje starostlivá. Tak snad se aspoň pobavíš... i když je to spíš: "pobavíš-li se, jen do pláče." Hledej v Hospodě Na mýtince
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
žbl68 před 3 hodinami 08.04.2025 10:00 |tradice je třeba dodržovat :-)
P.S. ... začal psat příspěvky, ve stylu dortu kočičky a pejska, do diskuze a ostatní si na něj dovolili reagovat :-) ba ne jde o prd , hlavně zdraví ... a titul a double a LM a tak dále ...
na druhou stranu ty musíš být ten legendární vizionář :-)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
lantsmit před 3 hodinami 08.04.2025 10:06 |chyba je v přijímači, kolega Wimpy mile rád vysvětlí. Se Sókratem řečeno "nevěděl, že neví"
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
žbl68 NOVÝ před 11 minutami 08.04.2025 12:36 |to víš ... výrobek z krizových let, se zásahy od samopalů a pásů tanků "přátel bílými pruhy" ... :-) co naděláš, "dětma nezatopíš" řekl by jiný řecký filosof ... na druhou stranu, sebelepší výrobek má v sobě ku**ítko" 8-)
tedy slunce v duši, resp.popřeji ti krásný slunný den, více pepře z tvé klávesnice a mnohem více šrapnelů do tvých příspěvků od okolních řečníků - carpe diem :-) bye Milane...
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
wimpy před 12 hodinami 08.04.2025 01:15 |Ty napíšeš názor a hned v tom samém příspěvku si ho vyvrátíš. To se pak nediv, že jsi se spoustou lidí ve při, protože při jakékoli reakci můžeš být v opozici. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
lantsmit před 6 hodinami 08.04.2025 06:30 |Jj, zase jsi to krásně přečet’, jako včera s “lídrem Douděrou”.
Při zranění Ogbua ho zcela správně Pan trenér JiT volí jako nejlepší možnou alternativu na střed obrany, přestože si jistě dobře uvědomuje, jaké Zimovy přednosti tím ztrácí, pokud ho nemůže využít na “jeho” pozici levého stopera. Ty uvozovky proto, že by byl Zima ještě lepší na pozici napravo od středu, pokud by ji hrál pravidelně. Ale je to stejná písnička v tom, že nalevo přes nohu by to jako Zima nikdo z našich stoperů tak dobře nezvlád’.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
wimpy před 3 hodinami 08.04.2025 09:57 |Dal ho tam, protože neměl alternativu. Vlček nehrál osm měsíců a Bořila dál na střed jednou, v Leverkusenu. Poslední možnost byl Konečný. Takže asi usoudil, že nejmenší zlo je Zima, asi pravdivě, ale i tak bylo hodně vidět, že mu ten post nesedí.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
lantsmit před 3 hodinami 08.04.2025 10:15 |Tak tyhle nepravdivý generalizace prosím piš důsledně, konkrétně bych je očekával po každém z těch devíti podzimních zápasů, které na té pozici fantasticky zvládl. Ve vztahu ke kterým by to přitom bylo aspoň trochu namístě jenom proti Ajaxu. Ale pokud by sis ten zápas připomněl, tak bys i tam v první řadě viděl zcela ničemnýho Zmrzlýho, kterej poprvý a naposledy hrál u nás krajního beka. Dokud si neuvědomíš, že práce každýho hráče je do velké míry závislá na součinnosti a práci ostatních , tak se není o čem bavit. Na příkladu analýzy inkasovanýho gólu teď s Hradcem vidíš, že tu vcelku panuje shoda, že Zima za něj mohl ze všech zainteresovanejch nejmíň. Přestože měli všichni "od televize" od začátku jasno, že přece když se jako poslední kolem balónu motá Zima, tak je viník právě on.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
wimpy před 2 hodinami 08.04.2025 10:36 |Ale vždyť právě o součinnosti ostatních píšu a o tom, že to musí někdo řídit. Jak jsi ve své půlce příspěvku správně napsal, Zimova pozice není vzadu, odkud se to právě řídí, ale exceluje hlavně při zakládání útoků, při skvělé defenzivní práci. Ale v hierarchii dirigentů obrany je až za Ogbu, Holešem, Chaloupkem, při návratu herní praxe zřejmě i za Vlčkem a možná po nabrání zkušeností i za Konečným. Určitě před Bořilem.
Mimochodem k tomu gólu, takhle z tribuny nebo od TV asi nezjistíme, nakolik byla za špatným rozhodnutím Oscara při gólu právě absence dirigování defenzivy a zda by se to stalo, kdyby tam byl někdo, kdo má dirigování v krvi.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
lantsmit NOVÝ před 2 hodinami 08.04.2025 10:50 |"Ale v hierarchii dirigentů obrany je až za Ogbu, Holešem, Chaloupkem, při návratu herní praxe zřejmě i za Vlčkem a možná po nabrání zkušeností i za Konečným. Určitě před Bořilem."
Pro tohle nemáš absolutně žádná data a naopak je vyvrací ta podzimní šňůra devíti zápasů se Zimou uprostřed.
Dirigenta si představuješ opět stejně nesmyslně jako toho lídra včera, podle všeho. Jako někoho, kterej řídí ty svoje spoluhráče kolem páčkou na joysticku. Ukaž mi příklad, kdy a kde řídí nebo diriguje - dle těch tvých představ - někoho Ogbu. Vtip je v tom, že on nikoho dirigovat nemusí, resp. v drtivé většině případů nemusí hasit zrovna takový situace, jaké v naší obraně netradičně vznikly proti Hradci i předtím na Dukle, když má vedle sebe naprostý jistoty a nejlepší stopery v celý lize právě v Zimovi a Holešovi, nebo při záskoku i ve velice slušném a hru na téhle pozici v našem systému už dobře znajícím Chaloupkovi.
Stoper řídí hru / diriguje hru hlavně svým pohybem. Při průserech, jaký vznikly v záloze ve druhý půli na Dukle nebo teď při prvním gólu Hradce, ale všichni musejí improvizovat, každý jejich pohyb reaguje kromě pohybu hráčů soupeře i na pohyb spoluhráčů. Jak by měl Zima v té situaci před gólem konkrétně někoho řídit? Co by měl říkat nebo dělat, aby se všechny ty věci, které jsou dole správně rozebraný, nestaly? Je to zase od tebe pel-mel dalších klišé. Vycházející z představ o fotbalu v pravěku, že tu běhá nějakej Jánko Kocián na liberu a všechno to s cigárem v puse řídí. Lídr se zase musí celej zápas mračit a řvát na všechny kolem.
Komentář byl uživatelem upraven (08.04.2025 10:52) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
"Ale v hierarchii dirigentů obrany je až za Ogbu, Holešem, Chaloupkem, při návratu herní praxe zřejmě i za Vlčkem a možná po nabrání zkušeností i za Konečným. Určitě před Bořilem."
Pro tohle nemáš absolutně žádná data a naopak je vyvrací ta podzimní šňůra devíti zápasů se Zimou uprostřed.
Dirigenta si představuješ opět stejně nesmyslně jako toho lídra včera, podle všeho. Jako někoho, kterej řídí ty svoje spoluhráče kolem páčkou na joysticku. Ukaž mi příklad, kdy a kde řídí nebo diriguje - dle těch tvých představ - někoho Ogbu. Vtip je v tom, že on nikoho dirigovat nemusí, resp. v drtivé většině případů nemusí hasit zrovna takový situace, jaké v naší obraně netradičně vznikly proti Hradci i předtím na Dukle když má na krajních stoperech naprostý jistoty a nejlepší stopery v celý lize právě v Zimovi a Holešovi, nebo při záskoku i ve velice slušném a hru na téhle pozici v našem systému už dobře znajícím Chaloupkovi.
Stoper řídí hru / diriguje hru hlavně svým pohybem. Při průserech, jaký vznikly v záloze ve druhý půli na Dukle nebo teď při prvním gólu Hradce, ale všichni musejí improvizovat, každý jejich pohyb reaguje kromě pohybu hráčů soupeře i na pohyb spoluhráčů. Jak by měl Zima v té situaci před gólem konkrétně někoho řídit? Co by měl říkat nebo dělat, aby se všechny ty věci, které jsou dole správně rozebraný, nestaly? Je to zase od tebe pel-mel dalších klišé. Vycházející z představ o fotbalu v pravěku, že tu běhá nějakej Jánko Kocián na liberu a všechno to s cigárem v puse řídí. Lídr se zase musí celej zápas mračit a řvát na všechny kolem..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
wimpy NOVÝ před 2 hodinami 08.04.2025 11:07 |Ano, je to pohybem, gesty, slovně, včetně nacvičených automatizmů, jež ale dirigent obrany spouští dle dění na hřišti. Mimochodem proto je právě obrana řada ta, do které se během sezony sahá co možná nejméně. Zima to měl v sobotu s alternativním složením těžké, to nijak nesporuji, ale žádné výjimečné předpoklady a cit pro tuhle činnost jednoduše neprokázal. Je to od tebe stejnej blábol jako ten, že leadera poznáš podle toho, jak moc mává rukama před tribunou sever. Tím bych to za sebe uzavřel. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
lantsmit NOVÝ před hodinou 08.04.2025 11:31 |"... ale žádné výjimečné předpoklady a cit pro tuhle činnost jednoduše neprokázal."
Jak tedy interpretovat Zimovy opakované výkony uprostřed v devíti po sobě jdoucích zápasech na podzim? Tam je neměl příležitost prokázat/neprokázat? Na tak širokém vzorku? Nebo chceš říct, že obranu v tu dobu řídil krajní stoper Holeš? A pokud ano, tak kdo ji řídil v Bilbau, ve složení Bořil - Zima - Zmrzlý? A pokud to byl Bořil, tak proč ji ten samej hráč znovu neřídil na Dukle ani v sobotu proti Hradci? Nebo ji řídil i tam? A pak je celá tahle diskuse vlastně o dirigenství Bořila, nikoli Zimy? To jsi snad na srdci neměl, nám sdělit, počítám.
Jinak k tý poslední větě:
"Je to od tebe stejnej blábol jako ten, že leadera poznáš podle toho, jak moc mává rukama před tribunou sever."
snad už jenom tolik, co jsem napsal na téma Zimova lídrovství včera ve svém prvním příspěvku, který si opět buhvíproč nepochopil, přes tohle jednoznačný znění hned jeho první věty:
"Lídr je u mě ten, kdo se na hřišti neposrává.. NE TEN, KDO HECUJE TRIBUNU SEVER."
https://slavistickenoviny.cz/clanek/16454-Slavia-Hradec-Kralove-2-1#komentar-1064483
Vážně nevím, jak ti pomoct.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
wimpy NOVÝ před hodinou 08.04.2025 11:47 |Hrál vprostřed jen ve čtyřobráncovém systému, s Holešem nebo Ogbu, jež dirigovali obranu. Při přechodu na tři vzadu šel vždy na kraj.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Lunaris NOVÝ před 19 minutami 08.04.2025 12:28 |To může dost dobře být způsobeno tím, že má z našich stoperů, když vynechám Bořila, největší předpoklady ke hře přes nohu. Holeš vlevo několikrát nastoupil a mírně řečeno to nebylo ono, pral se s rozehrávkou a ta nejistota se promítla do všech aspektů jeho hry. Ogbu to snad ve Slavii nikdy nehrál. Zima je cenný v tom, že je schopný vlevo na vysoké úrovni hrát. V tom ho možná slávistická obec aspoň zatím úplně nedocenila.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
žbl68 NOVÝ před 9 minutami 08.04.2025 12:38 |toto nelze ani v nejmenším rozporovat :-)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
lantsmit NOVÝ před 2 minutami 08.04.2025 12:45 |Ale!!! Netváří se dostatečně jako dirigent, taktovka mu z trenýrek nekouká. A hlavně málo řve na spoluhráče. Určitě by se ale dalo najít minimálně dalších deset podobnejch předsudečnejch zkreslení. Skrze který tady umíme ten fotbal tak dobře hodnotit
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
lantsmit NOVÝ před 16 minutami 08.04.2025 12:30 |Tohle není normální...
Začít můžeš tady: https://www.slavia.cz/matches?season=2025&category=MUZ&match_type=all&type=played
A pokračovat můžeš třeba tady: https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-chance-liga-rocnik-2024-25/456317/ogbu-odchod-ze-slavie-mel-jsem-dost-moznosti-ale-nikam-nespecham.html
"Od té doby, co Igoh Ogbu, jakožto vysněná posila z Norska, posílil Slavii, prakticky ze sestavy nevypadl. Kromě dvou období - když se na JAŘE 2024 Jindřich Trpišovský vrátil k formaci na dva stopery a když si stoper přivodil na podzim zlomeninu v obličeji. Jeho důležitost ale potvrdil fakt, že v nejbližším možném termínu po uzdravení opět nahradil Davida ZIMU UPROSTŘED defenzivní TROJICE."
A končit můžeš třeba tady: https://www.idnes.cz/fotbal/pohary/evropska-liga-eintracht-frankfurt-slavia-praha-david-zima.A241106_184102_fot_pohary_duff
Před zápasem ve Frankfurtu, kde Zima opět hrál toho středního: "Do obrany se mu po zranění vrací konkurence, nigerijský stoper Igoh Ogbu už je zpátky v plné zátěži. O místo se ale bát nemusí. „Je to pro nás výhoda, David je schopný zahrát jak levého, tak STŘEDNÍHO stopera,“ okomentoval situaci kouč Trpišovský. „I proto s jeho variabilitou počítáme, když se nám do ligy vykartoval Honza Bořil nebo kvůli návratu Ogbua. Je dobře, že na těch pozicích máme hodně kvalitních hráčů.“
Zdroj: https://www.idnes.cz/fotbal/pohary/evropska-liga-eintracht-frankfurt-slavia-praha-david-zima.A241106_184102_fot_pohary_duff
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
žbl68 před 4 hodinami 08.04.2025 09:11 |taková gurmánská klasika - prostě nick "kolegy" sedí dokonale :-) takový "jakoby verbal" této diskuze 8-)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
DF007 před 5 hodinami 08.04.2025 07:22 |Jsem přesvědčený, že Chaloupek má lepší předpoklady pro středního stopera a dirigentskou hůl v naší obraně.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
lantsmit před 5 hodinami 08.04.2025 07:42 |Může JEDNOHO DNE být. Zatím u nás pořád začíná. Přišel před nečekanou možností získat zpátky Zimu, jako jeho doppelgänger, jehož typologie JiT v našem herním stylu chyběla. Proto má taky po příchodu Zimy tak těžkou úlohu se do sestavy dostat. Naskakoval jen díky zraněním Holeše, šířeji i Vlčka, který by jinak zaskakoval právě za Holeše. Jinak Chaloupek střeďáka ve trojce v Teplicích úspěšně hrál, ale v defenzivním systému, nikoli v našem totálním fotbalu s vysoko postavenou a ještě výše vystupující obranou. Když se na podzim zranil Ogbu, tak se Chaloupek určitě zvažoval, ale volba padla správně na Zimu, a to hlavně kvůli násobným zkušenostem v opravdu těžkých / větších zápasech. Plus je Zima znatelně rychlejší, což je (i) na pozici toho středního u nás mimořádně důležitá přednost.
Osobně vidím Chaloupka jako slušnýho nástupce právě za Zimu na pozici toho vystupujícího a ofenzivu podporujícího krajního stopera. Hraje to fakt dobře, až mě trochu překvapuje. Ale pořád vidím deficit v té dynamice, hlavně prvních třech krocích, tak uvidíme, na co by to mohlo stačit v zápasech nejvyšší úrovně LM.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
DF007 před 5 hodinami 08.04.2025 08:03 |Já s tím názorem úplně nesouzním, ale hlavní je, jak to vidí trenér a zda to nese výsledky. Zatím ano, tak to nebudu více komentovat. To ovšem nemění nic na tom, že já bych tam stavěl Chaloupka, pokud by byl zdravý.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
lantsmit před 3 hodinami 08.04.2025 09:38 |To je fér postoj. A k tomu, že to nese výsledky doplním, že jsou ty výsledky podložené i výkony, samozřejmě nejen u toho Zimy.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
pes (přítel SN) NOVÝ před 2 hodinami 08.04.2025 11:11 |Jen pro info Zima není rychlejší než Chaloupek. A má obrovský problém s koordinací pohybu (což několikrát potvrdil) a jeho technika nákopu je neortodoxní, takže má problémy při odkopech.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Mimoň před 13 hodinami 08.04.2025 00:06 |Já to napíšu na plnou hubu...někdy se snažíme až příliš vše hrát na Tomáše a když tam máme věže dokonce 3(Provod, Chytil, Chorý) tak to samozřejmě svádí si to ulehčit nákopem. Je to pochopitelný. No zároveň ale nedá se říct, že by to nemělo efekt. Je to střet dvou filozofii. Vlastně je dobře, že umíme zahrát různými způsoby. No, zároveň nikde není napsáno, že by Kušej nemohl hrát s Chorým....všichni dodnes vzpomínáme jak to vypadalo se Stochem a Škodou. Když vidím Kušeje a Chorého...mohla by ta spolupráce vypadat podobně. I Kušej ukázal v sobotu, že umí dát nadstandardní balón ze strany a to levou i pravou. Kušej je stylem hry takový český Stoch
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
Slávista 51 před 5 hodinami 08.04.2025 07:49 |Kéž by byl.
Vlček 7 Zima 4
pinochet před 13 hodinami 08.04.2025 00:10 |Dle mého tedy takhle propastný rozdíl ve hře těchto dvou obránců nebyl...
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
TomsS před 5 hodinami 08.04.2025 07:50 |Schrancík 8 asi OK. Koukal jsem na něj hezky shora. Dařilo se mu. Zima hořel, neměl svůj den. Kušej na 9 podle mě ne. Polovinu šancí nedal :-)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
kjandourek (admin) před 4 hodinami 08.04.2025 08:54 |Jenom tak pro zajímavost: tušíte, jak se tvoří známky na Livesportu? Pro ty, co netuší podobně jako jsem netušil já, je to popsáno zde: https://www.livesport.cz/zpravy/sestka-jako-zaklad-desitka-pro-vyjimecne-livesport-prichazi-s-hodnocenim-fotbalistu/lEcqaUIb/
A teď si vezměte, jak moc se může lišit subjektivní hodnocení po zápase oproti tomu individuálnímu statistickému, kdy se přidávají desetiny po každém ne/úspěšném souboji.
V zápase s Hradcem byl dle LS nejlépe hodnocen Schranz 8,7, Kušej měl 8,3.... A třetí byl Zima se známkou 7,7... Vlček měl 7,0...
Nic neříkám, jenom poukazuji na rozdíl: pocit (oblíbenost hráče hodnotícím) vs tvrdá data bez sentimentu...
Komentář byl uživatelem upraven (08.04.2025 08:55) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jenom tak pro zajímavost: tušíte, jak se tvoří známky na Livesportu? Pro ty, co netuší podobně jako jsem netušil já, je to popsáno zde: https://www.livesport.cz/zpravy/sestka-jako-zaklad-desitka-pro-vyjimecne-livesport-prichazi-s-hodnocenim-fotbalistu/lEcqaUIb/
A teď si vezměte, jak moc se může lišit subjektivní hodnocení po zápase oproti tomu individuálnímu statistickému, kdy se přidávají desetiny po každém ne/úspěšném..
V zápase s Hradcem byl dle LS nejlépe hodnocen Schranz 8,7, Kušej měl 8,3.... A třetí byl Zima se známkou 7,7... Vlček měl 7,0...
Nic neříkám, jenom poukazuji na rozdíl: pocit (oblíbenost hráče hodnotícím) vs tvrdá data bez sentimentu... .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
japhy před 3 hodinami 08.04.2025 09:56 |Mno, ten systém musel někdo (člověk) nastavit a někdo (člověk) ho musí ládovat datama. Nejpozději od Covidu víme, že matematické modely sice znějí krásně, ale pořád záleží na člověku, co za nima stojí a výstupy bývají všelijaké.
Ale určitě to nějakou výpovědní hodnotu mít bude, i když myslím, že v nějakým podcastu zrovna tenhle systém dost kritizovali.
Já mám největší problém s tím, jak píšou, že výsledná známka málokdy klesne pod výchozí 6. WTF?
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
kjandourek (admin) před 2 hodinami 08.04.2025 10:38 |Mně to nepřijde tak nelogické - když za každou správně provedenou věc přidáš desetinou a za každou špatně provedenou odebereš, ukazuje to, že každý hráč udělá většinu věcí správně - fanoušek si samozřejmě pamatuje hlavně ty chyby..
Můžeme polemizovat o tom, proč na desetistupňové škále začínají na šestce - logičtější je pětka, klidně by mohli na nule....
Ale pořád by tam to pořadí hráčů bylo stejné....
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
japhy NOVÝ před hodinou 08.04.2025 11:49 |Strašně bude záležet na nastavení váhy jednotlivých činností. Což samozřejmě neznáme.
Třeba ten Zima. Šel přes něj gól (byť k tý situaci 1 na 1 nemělo dojít). Vlčákův záchrannej skluz v poslední chvíli hasil právě Zimovu chybu, když dostal takový úsměvný pomalý jesle. A třetí závar jde rovnou za ním po blbý malý domů hlavou, to si pak zachránil sám. Nevím, kolik úspěšných soubojů, dobrejch přihrávek, atd. by musel provést, aby tohle odčinil, ba co víc, aby se dostal na 3. místo v týmu.
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
wimpy NOVÝ před 41 minutami 08.04.2025 12:06 |Navíc to vůbec neakceptuje pokyny od trenéra. Ano, jsou to aspoň nějaká kritéria, která se snaží být objektivní. Docela by mě zajímalo, jak to ohodnotilo Schranzovu zahozenou tutovku, neb plus určitě bylo, že se do ní připletl a mínus jak s ní naložil. :-)
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
p!erreCORE před 3 hodinami 08.04.2025 09:43 |Ivan prokázal, že je samozřejmě dobrý útočník a Slavii zatím pořád má co nabídnout. Ale původní sedmička, vzhledem k nepromenene tutovce, v mém hodnocení odpovídala.. 7 za výkon +1 za asistence-1 za ten přestřel. Ale to jsou jen čísla, důležitý je, že se vesměs schodneme, že zahrál dobrý zápas. A pokud je tohle Kušeje standard, tak se máme na co těšit :)
Komentář byl uživatelem upraven (08.04.2025 09:45) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ivan prokázal, že je samozřejmě dobrý útočník a Slavii zatím pořád má co nabídnout. Ale původní sedmička, vzhledem k nepromenene tutovce, v mém hodnocení odpovídala.. 7 za výkon +1 za asistence-1 za ten přestřel. Ale to jsou jen čísla, důležitý je, že se vesměs schodneme, že zahrál dobrý zápas. .
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 28. kolo
p!erreCORE před 3 hodinami 08.04.2025 09:50 |A jak správně vedle v diskuzi podotkl pipe1980: konečně se zas na nasi hru dalo dívat! Za mně ideální řešení tohle hrát i s Chorým.. a občas to zpestřit nakopem na něj. To by byl válec!
Preview na Olomouc
Mike před 2 hodinami 08.04.2025 10:21 |Preview k Olomouci asi nebude, tak to fláknu sem. Kdo si myslíte, že dnes určitě nastoupí a kdo asi nenastoupí v základní sestavě- podle mě v základní sestavě Markovič, Zima, Douděra , Oscar, Moses, Botos, Pech, Schranz a Kušej- brankář je jasný, chytal by, i kdyby Staněk byl uzdravený, Zima jediný stoper, který zbyl zdravý a dotrénovaný, Douděra a Oscar to zvládnou, dalších 5 toho letos moc nenahrálo. Kdo nenastoupí od začátku- podle mě Staněk, Vlček, Bořil, Zafeiris, Provod, Zmrzlý /a samozřejmě dlouhodobí marodi, otázkou je Chorý a jeho třísla/. Na sobotu se vrací Mojma, vepředu to bude už pokryté v pohodě. Co vaše názory ? Děkuji.
Re: Preview na Olomouc
Edenjejenjeden před 2 hodinami 08.04.2025 10:30 |Tak dovedu si představit že v zahajovací sestavě bude třeba na stoperu Konečný , a šanci v základu možná dostanou i další , co toho zatím příliš neodehráli (Michez,Teah?) .
Ale vysloveně "béčková sestava" to asi nebude.
Komentář byl uživatelem upraven (08.04.2025 11:05) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Myslím že v zahajovací sestavě bude na stoperu Konečný , a šanci v základu možná dostanou i další , co toho zatím příliš neodehráli (Michez,Teah?) .Ale vysloveně "béčková sestava" to asi nebude. .
Skrýt původní komentář
Re: Preview na Olomouc
Qope před 2 hodinami 08.04.2025 10:35 |Olomouc z posledních 5 ligových zápasů vyhrála jediný. Mezi tím hrála i zápas domácího poháru, kde to bylo spíše utrápené vítězství 2:1 na Hanáckou Slavií. Jasně, pohár bude jediná šance, kde mohou v něčem uspět, ale i tak to vidím spíše tak, že bych nasadil více hráčů širšího kádru, Místo Zmrzlého Micheze (hraje na této straně v béčku a i v sobotu za proti Hradci zde tak hrál), dále v záloze bych se nebál nasadit Botose nebo Teaha. Uznávám, minulé kolo poháru se to nepovedlo, dát prostor více lidem z lavičky, ale osobně bych to klidně risknul znovu (jasně, nevidim je na tréninku atd. jde o pocit)