Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 20. kolo

Slavia vstoupila do jarní části těsnou domácí výhrou s Mladou Boleslaví.

Vstup do podzimní či (hlavně v případě Slavie) jarní části ligy bývá vždy ošidný. Tentokrát bylo mezi slávisty napětí ještě o fous větší kvůli prodělané viróze a nepovedených dvou zápasech v Evropské lize. I samotný zápas s Mladou Boleslaví se odehrával v lehce nervozním duchu. Jednoduchých a nevynucených chyb bylo v naší hře dost a hráčům to úplně nelepilo, ač nastoupila papírově nesilnější možná sestava. Zápas nám neusnadnili ani hosté, kteří se soustředili takřka výhradně na bránění, nedělali chyby a byli schopni kombinovat (byť spíše na vlastní půlce nebo v okolí půle), takže se nedostávali pod drtivý tlak. Slavii se nedařil rychlý přechod, útočníci spíš prohrávali souboje zády k brance, takže výstavba hry byla pozvolná a jen se potvrzoval letitý problém Trpišovského Slavie s nedostatkem kreativity při hře "do plných".

Nicméně i když každý viděl, že to nebyla žádná hitparáda a že hráči (snad) teprve budou nabírat formu s odehraným časem, tak nechci být víc negativní. Slavia díky gólu Chorého sice vyhrála těsně, zároveň je však třeba říct, že naprosto zaslouženě. Zápas měla pod kontrolou a byla jednoznačně lepší než příliš pasivní Boleslav. I těch dobrých šancí jsme si nevytvořili až tak málo (hned v úvodu Chytil, tři šance Chorého a Holešovo břevno oproti jediné situaci hostů) a dění na hřišti by odpovídal spíš výsledek 2:0. Obrana navíc až na jediný povedený oblouček Ladry fungovala spolehlivě a soupeře k ničemu nepouštěla.

Celkově jsem tak byl mírně spokojen. Výhru jsme neutrpěli, ale zasloužili si ji, byť to bylo kostrbaté. Věřím, že v dalších kolech uvidíme i herní zlepšení, ostatně už za tři týdny bychom měli být připraveni podat v Plzni co nejlepší výkon. Upřímně doufám, že za daného stavu, kdy už nehrajeme evropské poháry, budou trenéři experimentovat co nejméně a před vytížeností jednotlivců jednoznačně upřednostní týmové výsledky. I včera totiž základní sestava ukázala, že i když nehraje nejlepší zápas, tak má svou sílu, nepanikaří a jde si za vítězstvím. Tak si do toho, prosím, neházejme vidle sami.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 6 - V brance jsem ho očekával, dlouhá pauza na něm nebyla znát. Práce měl málo, velmi dobrý zákrok si připsal u šance Kostky. Rozehrávka byla z jeho strany ok, 2x pomohl obraně s vyražením centrovaného míče.

Tomáš Holeš - 6 - Vidět byl hlavně směrem dopředu, když se několikrát dostal ke střele. Sedl mu pokus za stavu 1:0, kdy trefil spojnici! Je na něj spoleh, dobře vypadal už v Evropské lize.

Igoh Ogbu - 6 - Vyhrával hlavičkové souboje s Vojtou a odehrál dobrý zápas. Několikrát se pokusil i o průnik dopředu či zakončení, ale nic víc z toho nebylo.

David Zima - 6 - Byl méně výrazný než Ogbu či Holeš, i on ale podal nadstandardní výkon. Obrana pracovala dobře, směrem dopředu měl hlavně v první půli několik nepřesností, ve druhém dějství už to bylo lepší. Škoda, že po dobrém průniku dával Provodovi na hranu vápna jen skákavý míč. V samotném úvodu to byl zřejmě on, kdo dobře prodlužoval míč za sebe do šance Chytilovi.

David Douděra - 6 - Na jaře se potřebuje předvést, minimálně nemalá část fanoušků (podle mě oprávněně) vidí na jeho postu slabinu současné Slavie. Nicméně s Douděrovým včerejším výkonem jsem žádný problém neměl. Podle mě hrál dobře, dozadu zvládal a dopředu byl aktivní.

Christos Zafeiris - 6 - Mírně nadprůměrný výkon, přeci jen bych si hlavně od něj ale i od Oscara představoval větší kreativitu a nebezpečnost směrem dopředu. Zafeiris v úvodu poslal dobrý centr, po kterém přišla šance Chytila. Dozadu byl poctivý a přispěl k dobré obranné hře.

Oscar Dorley - 6 - Několikrát dobře kombinoval, směrem dozadu předvedl několik svých přesných skluzů. Snažil se i o podporu útoku, ale na můj vkus má okolo vápna soupeře příliš mnoho doteků a hru zpomaluje. Je škoda, že nenahrál do šance Pechovi, když se probil do šestnáctky ze strany a místo toho div nezaložil brejk soupeře.

Lukáš Provod - 6 - Menší výpadek v tréninku na něm vidět byl, přeci jen byl na podzim víc dominantní fyzicky. Ale i tak patřil k našim lepším a kreativnějším hráčům. Ze záložní řady umí být pravidelně rozdílový směrem dopředu jen on a Diouf.

Malick Diouf - 7 - Prokázal svou velkou kvalitu, i v mladém věku z něj srší sebevědomí. Nebál se hrát a z mého pohledu byl naším nejaktivnějším hráčem. Kdyby měl dnes přestoupit (což se snad nestane), tak by to bylo znatelné oslabení.

Mojmír Chytil - 4 - Nedařilo se mu, jak by chtěl a jak umí. I když zápas odmakal, tak hlavně v mezihře nebyl dostatečně kvalitní. Hned v úvodu navíc zahodil dobrou šanci, když přestřelil branku. Pak zakončoval ještě jednou o kus vedle, ale to byla těžká pozice. Jeho střídání bylo správné.

Tomáš Chorý - 6 - I Chorý umí zahrát v poli líp a podobně jako Chytil nám v mezihře až tak nepomohl - stopeři Boleslavi souboje většinou vyhrávali. Dvakrát se pak Tomášovi nepodařilo ani zakončení nohama, přitom šlo v obou případech o dobré šance. Jednou míč špatně trefil v náběhu kolenem, podruhé se mu nepovedla střela. Potřetí už to ale vyšlo a jak jinak než hlavou. Šlo samozřejmě o velice důležitý gól, za který si nadprůměrnou známku Chorý zaslouží, ačkoliv se mi tentokrát po herní stránce příliš nelíbil.

Ivan Schranz - 6 - Když si odmyslíme katastrofální chybu při rozehrávce s Malmö, tak už ve čtvrtek byl Schranz při svém střídání vidět směrem dopředu více, než jak to bylo na podzim (který mu osobně vůbec nevyšel i kvůli zranění). Proti Boleslavi to potvrdil a dobrým centrem si připsal asistenci na jediný a vítězný gól.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

20. kolo - Neděle 02. 02. 2025 18:30

Chance liga, 2024/2025
1 - 0
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

63. Tomáš Chorý

FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

Právě probíhá hodnocení hráčů v utkání, ukončeno bude za 2 hodiny. (1 - nejslabší / 10 - nejlepší) Hodnotit hráče mohou pouze registrovaní a přihlášení uživatelé. Přihlašte se zde

Komentáře (27)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    profesor     před 5 hodinami 03.02.2025 15:29 |  
    5 1

    S hodnocením souhlas. Byl jsem překvapen, že do brány šel Staněk a to proto , že Mandy chytal velmi dobře . Rozhodně nezávidím Markovičovi jeho dilema co s ním bude dál. Jsem zvědavý kdo odejde ze Slávie.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Alanor (admin)     před 5 hodinami 03.02.2025 15:36 |  
      10 2

      Mandous zvládl ty 2 zápasy dobře a potvrdil, že svou kvalitu má. Ale přeci není důvod hlavně na základě 1 chycené penalty měnit hierarchii podle dlouhodobé výkonnosti.

      Staněk je prostě lepší brankář a větší osobnost, Markoviče vidím plus minus na Mandousově úrovni (i si jsou blíže herním stylem), ale s větším potenciálem díky nízkému věku. Sám bych ty brankáře seřadil úplně stejně jako realizák.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      rakusan     před 5 hodinami 03.02.2025 15:39 |  
      14 1

      Podle mne nyní odejdou: Fila, Mandous, Prebsl. Markovič bude holt čekat a dělat dvojku. Nedá se nic dělat. Jinak Zafimu bych možná známku zvýšil a velmi oceňuji zastání se Doudise, který včera nehrál vůbec tak špatně, jak se všude diskutuje.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        Hubicka     před 5 hodinami 03.02.2025 16:04 |  
        5 6

        Douděra není dlouhodobě udržitelný v základu. Je to záplata. Michez se nepovedl a proto hraje. Stejně jako Chytil, který je 11 - 12 -tý hráč. Určitě se pracuje na doplnění, ale v mašaftu už to tak bývá, jsou lídři a nosiči vody. A na CHL musí i nosič vody mít kvalitu.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          rakusan     před 4 hodinami 03.02.2025 16:24 |  
          5 1

          To souhlasím. Klíčové je, že se Michez bohužel asi nepovedl (nebo nás ještě překvapí, ale moc tomu nevěřím). Já jenom upozornil, že zrovna včera hrál slušně Doudis. Třeba po těch rodinných patáliích se zklidní a formu bude zvyšovat. Má jasnou přednost v té své rychlosti. A Mojma je bohužel z formy. Potřebovali bychom zase nějakýho Baha napravo.

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            Hubicka     před 4 hodinami 03.02.2025 16:41 |  
            7 2

            Hlavně že ten nekopa z Bolky, Solomon John,snad je to správně tu standartku v poslední minutě zazdil. Faul vytvořil Doudis. Ten kluk je splašený. Pentle proti Malmo, Doudis, zbytečná. To jsou fakta.

            • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

              rakusan     před 4 hodinami 03.02.2025 17:10 |  
              4 2

              Přesně to jsem si říkal, že to Doudis posral tím faulem, ale Solomon to naštěstí zahrál jako bychom to byli my :-) 3 body zlaté a teď fandit Olomouci!!!

              • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

                edenian     NOVÝ před hodinou 03.02.2025 19:57 |  
                0 0

                Kopal to s toho "sheriffskyho" fleku me v tu chvili napadlo. Mimoto ze bych Douderu v tu chvili fakt prastil.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Flame     před 5 hodinami 03.02.2025 15:40 |  
    2 1

    Zdravím všechny,

    velice dobré hodnocení. Já jsem si dovolil popustit fantazii a oznámkovat hráče jako bychom vyhráli 2 : 0 (a myslím, že to bylo dost reálné, takové šance by se měly proměňovat). Takže bych všem přidal bodík, kromě Diufa.

    Tomu dávám devět i za reálného stavu 1 : 0. Skvělý výkon a přispěl i ke gólu Chorého, vletěl do vápna jako uragán a rozhodil pozornost beků v rozhodujícím okamžiku.

    Bolka hrála dobře a chytře, jejich trenér řekl, že se na nás připravili a ničím jsme je nepřekvapili. To je myslím naše slabina, hrajeme stále stejně a dokud soupeř běhá(dnes dobře běhají všechny týmy), máme velké problémy se dostat do zakončení.

    Samostatnou kapitolou je proměňování šancí. Myslím, že je to v hlavách hráčů, chvilkové nesoustředění, nerozhodnost jak zakončit, možná i přemotivovanost, nevím. Ale při počtu našich střel v dobých situacích bychom měli bávat víc branek.

    PŘÁTELÉ, DOMA JSOU TŘI BODY !!!

  3. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    lantsmit     před 5 hodinami 03.02.2025 15:58 |  
    5 18

    Diouf 9, Douděra 4, rozdíl mezi oběma křídly byl galaktický. Zatímco z levého hrozilo nejvyšší nebezpečí soupeřově bráně v naprosto všech případech, kdy jsme po něm útok vedli. Z pravého bylo všechno pomalé, alibistické, dopředu čitelné, a proto pro soupeře lehce bránitelné.

    Beru v potaz, že srovnání jakéhokoli hráče, který by z Douděrovy pozice "soutěžil" s tím druhým křídlem zastávaným Dioufem, by nevycházelo dobře nikdy. Ale ten aktuální rozdíl mezi těmi dvěma je pro Slavii vážně zničující.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      rakusan     před 4 hodinami 03.02.2025 16:33 |  
      2 1

      To máš asi pravdu, ale my tak nějak předpokládáme, jak budou oba hrát a pak to často hodnotíme vůči těm předpokladům. Ale zrovna včera Malick až tolik nevynikal a Doudis nebyl špatný.
      Hlavně ten rozdíl neřešit prodejem Malicka :-) ale to už nehrozí.


      Komentář byl uživatelem upraven (03.02.2025 16:34) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Maeden (přítel SN)     před 4 hodinami 03.02.2025 17:14 |  
      11 2

      Douděra včera solidní zápas. Celou druhou půli si mazal na chleba Johna jak Simon Deli v nejlepších okamžicích. Kdyby to byla jeho standardní výkonnost, tak na pravém (wing)backu nemáme problém.

      • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

        lantsmit     před 3 hodinami 03.02.2025 17:29 |  
        3 2

        Měl jsem ho celej první poločas přímo pod sebou a zazdil (jako tradičně), co se dalo... Ve slibných situacích dlouhé přemýšlení a následně nicneřešící balon do horší pozice spoluhráči nebo přímo ztráta. Odvaha/schopnost jít do driblinku 1na1 nebo do narážečky z první tak, aby po ní on sám nebo nahrávající spoluhráč pokračovali v plným běhu do soupeřova vápna, nebo zkrátka udělat něco nečekanýho, tedy v podstatě cokoli mimo ty jeho robotický a většinou i nepřesný centry, tam znovu chyběly.

        • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

          rak (přítel SN)     NOVÝ před 2 hodinami 03.02.2025 18:57 |  
          1 0

          Já ho měl pod sebou celý druhý poločas a přišel mně lepší než jsem čekal.

          • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

            Papol     NOVÝ před 2 hodinami 03.02.2025 19:10 |  
            0 1

            Douděra na základ nemá, Centry á la Hošek, bývalé éry. Kdyby měl Michez takovou minutáž jako nic nehrající Douděra, tak by mohl být také jinde. Když přišel, tak se o něm psalo, že je to druhý Diouf, ale v podstatě nehraje....

  4. Lze akceptovat,

    Slávista 51     před 5 hodinami 03.02.2025 16:12 |  
    2 4

    až na tu 4 !

    • Re: Lze akceptovat,

      Slávista 51     před 4 hodinami 03.02.2025 16:25 |  
      2 4

      Až mu to tam spadne, tak to bude za 8, že !

    • Re: Lze akceptovat,

      rakusan     před 4 hodinami 03.02.2025 16:31 |  
      5 1

      4 je přísná, ale co, hlavně, že 3 body !!!

    • Re: Lze akceptovat,

      Papol     NOVÝ před 2 hodinami 03.02.2025 19:06 |  
      0 0

      To jako Chytil byl daleko horší než Douděra?

  5. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    kupik     před 4 hodinami 03.02.2025 16:25 |  
    10 1

    Dobrý odpoledne,přátelé
    díky za rychlé hodnocení od k.Alanora,se kterým nemám v zásadě větší problém.
    Boleslav na nás byla docela slušně nachystaná,patrně takhle bude hrát oproti nám většina mančaftů.
    A upřímně,docela klika,že V.Kušej už obléká dres sešívanej,kdyby tomu bylo naopak,starosti bysme měli podstatně větší.
    Zápas to byl ubojovanej,plzeňskej výsledek časů nedávných 1:0 jest toho dokladem.
    Škoda,že se u nás nenajde více odvážlivců co by se pokoušeli o střely jak T.Holešů.Po tý pumelici se brána klepala strachy.
    Všiml jsem si,že do střelecký pozice se hodně často snaží proniknout Ch.Zafeiris,ale moc to drbe a nejednou vo tu mičudu přijde.V tomhle byl N.Stanciu nedostižnej.
    Vono celkově jsme s přesností střelby na štíru,ran jako vo Božím těle,ale ta muška.
    Přesto jsem za ty 3 body povděčen,a věřím,že tahle výhra nastartovala jaro správným směrem.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      rakusan     před 4 hodinami 03.02.2025 16:29 |  
      4 1

      Jojo, taky jsem ocenil, že Vasil už tam není. Ale takto se vyhrávají tituly, upracovaný zápas a jedna hlava Chorase a je to. Krása přijde v průběhu jara :-)

  6. Hodnocení

    mig52     před 4 hodinami 03.02.2025 16:58 |  
    1 2

    Dobré hodnocení. Osobně bych dal Zafimu 5, měl dost nepřesných přihrávek ve 2.poločasu a to i z lehkých pozic.


    Komentář byl uživatelem upraven (03.02.2025 16:59) . Zobrazit původní komentář

  7. Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

    Matěj51     před 3 hodinami 03.02.2025 17:44 |  
    4 2

    Asi jsem byl na jiném zápase. S tím, že Chytil byl zřetelně horší, o tom není pochyb. Ale, že by ostatní tvořili "stádo" se stejným výkonem, čti - se stejným počtem nevynucených chyb - tak to prosím ne.

    • Re: Hodnocení slávistů - 20. kolo

      Slávista 51     NOVÝ před 2 hodinami 03.02.2025 19:10 |  
      0 1

      Byli horší, než Chytil !

  8. V Olomouci to zatím

    Slávista 51     NOVÝ před 2 hodinami 03.02.2025 19:09 |  
    0 0

    vypadá slibně !

    • Re: V Olomouci to zatím

      Papol     NOVÝ před 2 hodinami 03.02.2025 19:15 |  
      6 1

      Plíseň velmi dobře kope rohy, cca na penaltu směřují balony a hráči jsou krásně v náběhu. To bych si přál i u nás....

  9. PODĚKOVÁNÍ DO

    Slávista 51     NOVÝ před hodinou 03.02.2025 19:59 |  
    0 0

    Olomouce je namístě !
    To BETANO je tedy spolek i cenzor tam řádí.