Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

Slavia zakončila nepovedené působení ve skupině Evropské ligy domácí remízou se švédským mistrem.

Už ze základní sestavy bylo jasné, že v zápase "o čest" dostanou šanci hráči širšího kádru. Výkon v první půli podle toho vypadal a hra nedosahovala úrovně, kterou bychom si jinak od Slavie představovali. Nedá se ale říct, že by šlo o propadák nebo že by nás hosté přehrávali, byť jsme měli štěstí, když v úvodu nevyužili nabídnutou penaltu. Po změně stran jsme trojicí střídání přeci jen tým posílili (hlavně nasazením Dioufa za Zmrzlého, další dvě z nich byly kus za kus kvůli rozložení zátěže), což záhy potvrdil gólem Chorý.

Když se ale zdálo, že zápas máme ve své moci, tak přišla dvojice hrubek v rozehrávce během pár minut a najednou to bylo 1:2. Mám k tomu dvě poznámky. Zaprvé je smutné, že se jich dopouští hráči, kteří by měli být oporami (včera Schranz a Zima, předtím Zafeiris a Oscar). A zejména zadruhé, že je těch fatálních a jednoduchých chyb na tuto úroveň neakceptovatelné množství. Za tři poslední zápasy jde dohromady o čtyři výše zmíněné kiksy, které bezprostředně vedly k inkasované brance. K tomu připočtěte za tuto dobu ještě dvě zbytečné penalty darované soupeři. Takhle se na evropské úrovni hrát nedá, navíc dvojnásob když jsme sami neefektivní ve vápně soupeře. Svědčí to v tomto případě o špatné práci hráčů i realizačním týmu, kteří se nepoučili ani z opakovaných obdobných chyb v minulých zápasech.

Slavii slouží ke cti, že dokázala alespoň vyrovnat, když se částečně vykoupil Schranz. Závěr byl ale opět hektický a k otočení skóre nevedl. Najednou se hráči opět velmi diví, že se soupeř už nikam nežene a kouskuje hru. To by ale v první řadě měli mít na zřeteli, když mu na zlatém podnose nabídnou dvě branky do vlastní sítě.

Celou skupinu jsme tak symbolicky zakončili zklamáním. O tom, jak moc se nám nepovedla, jsem psal už minule, kdy bylo jasné, že jsme vyřazeni. Dojem před startem jarní části ligy je tak velmi rozpačitý. Naprosté skepsi před bojem o titul ale není třeba propadat, protože je třeba říct, že vinou zdravotních potíží i evropské soupisky z podzimu jsme nehráli v nejsilnějším složení. Věřím, že proti Boleslavi ukáže tým trenéra Trpišovského svou přívětivější tvář, která mu zaručila podzimní náskok na čele tabulky.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Aleš Mandous - 7 - V úvodu nás zásadně podržel, když vychytal Botheimovu penaltu. Zásadní bylo, že neudělal pohyb dopředu a hráč pak zpanikařil a vystřelil slabě. Za stavu 1:2 si pak po Dioufově chybě připsal ještě jeden dobrý zákrok. U inkasované branky se dá polemizovat, zda neměl míč radši odkopnout než přihrávat na Zimu, ale gól jde hlavně za naším stoperem. Spokojený jsem pak nebyl s Mandousovou nečinností při centrech, tam je to velký kontrast s Kinským nebo Staňkem.

Tomáš Holeš - 6 - Zápas zvládl. Prokázal zkušenosti, dobře četl hru a snažil se o podporu útoku a byl jasně nejlepším hráčem naší stoperské trojice.

David Zima - 2 - Svůj výkon shodil katastrofálními hrubkami. Už penaltu zavinil dosti zbytečně, když ve vápně mával rukama jako Ondrášek v Budějovicích v zápasech s námi. Smolné, ale chyba hráče. Korunu tomu nasadil zpackaným převzetím míče, na které měl dostatek času. Školácká chyba znamenala stav 1:2.

Mikuláš Konečný - 4 - Nestačil už na PAOKu a s Malmö to nebylo o nic lepší. Sice úplně nehořel, ale nekvalitních momentů tam měl příliš mnoho. Ať už při dostupování útočících hráčů, tak i rychlostně nebo při rozehrávce (vím, hrál "přes nohu"). Je mu teprve 18 let a vše má před sebou, aktuálně ale neukázal, že by si zasloužil prostor v zápasech áčka.

Simion Michez - 4 - Byla na něm patrná velká snaha a většina akcí šla v první půli přes pravou stranu. Po fotbalové stránce ale situace neřešil dobře. Nehrál tahově, míče zasekával a většinou špatným centrem našel jen prvního obránce. I dozadu to nebylo stoprocentní. Nepřesvědčil o nic víc než na podzim.

Oscar Dorley - 5 - Průměrný výkon, čekal bych od něj víc. Dopředu nevýrazný, dozadu taky občas nezachytil brejk hostů. Zafeiris hrál ve druhé půli se stejnými spoluhráči ve středu zálohy lépe.

Dominik Pech - 5 - Ukazuje, že je minimálně o úroveň dál než Konečný a že může na této úrovni nastupovat. Měl dobré momenty, na druhou stranu by potřeboval eliminovat pasáže, kdy ve hře delší časový úsek není vidět.

Ondřej Lingr - 4 - Snaha enormní, fotbalová kvalita nadále nízká. V první půli sám zakončoval nohou roh vysoko nad branku v dobré pozici. Sice levačkou a z voleje, i tak to byla šance. Ve druhé půli pokazil přihrávku na Chorého, který mohl jít sám na branku. V závěru si pak rybičkou dobře doskočil na centr, ale míč mířil jen vedle.

Ondřej Zmrzlý - 4 - Byl málo ve hře a příliš se mu nedařilo. Pozitivně bych hodnotil jen jeho dobré doplňování vápna, i když následné řešení akcí v něm pak nestálo za moc. Horší čtyřka.

Daniel Fila - 3 - Zklamání, po zranění očividně není ve formě, kterou měl na jaře v Teplicích. Sice se snažil, ale dařilo se mu ještě méně než Lingrovi. Jednu dobrou šanci zahodil, v brejku v první půli mohl nahrávat lépe postavenému spoluhráči, ale akci místo toho zadrbal. U napadání pak zbytečně často fauloval.

Mojmír Chytil - 5 - Rval se, udržel míče a měl svůj přínos pro tým. Standardní výkon, více se ale prosadit nedokázal.

Tomáš Chorý - 7 - Dobré střídání, potvrdil, že je v hierarchii útočník číslo jedna, když zaujal více než Chytil. Ukázal, jak se mají střílet branky - stačila jedna dobrá klička a pohotová rána. Herně byl v poli platný, zbytečně pak fauloval v nastaveném čase.

Christos Zafeiris - 6 - Dopředu byl lepší a přímočařejší než Oscar. Připsal si asistenci na branku Chorého a měl tam ještě jedno parádní přenesení hry. Závěr podzimu mu až tak nevyšel, tak snad bude opět ve formě.

Malick Diouf - 6 - Hru jednoznačně oživil a výborným centrem nahrál na vyrovnání Schranzovi. Pěkně pálil i z trestného kopu. Naopak dvakrát zbytečně kličkoval okolo vlastního vápna. Jednou to ještě zvládl, podruhé z toho byla chyba, kterou hasil Mandous.

Ivan Schranz - 5 - Kiksem v rozehrávce zapřičinil vyrovnání. Alespoň částečně se vykoupil brankou na 2:2. Směrem dopředu byl proti unavenému soupeři docela aktivní.

Štěpán Chaloupek není hodnocen, protože hrál příliš krátce.

8. kolo - Čtvrtek 30. 01. 2025 21:00

Evropská liga, 2024/2025
2 - 2
0 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

46. Tomáš Chorý
77. Ivan Schranz

Malmö FF
Malmö FF

70. Ali
71. Bolin

Komentáře (51)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

    slavista23     před měsícem 31.01.2025 15:05 |  
    14 2

    Tvrdé ale souhlas.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

      Slávista 51     před měsícem 31.01.2025 15:25 |  
      2 14

      Ale ne úplně přesné.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

        rak (přítel SN)     před měsícem 31.01.2025 15:42 |  
        12 4

        Mně to naopak přijde velmi výstižné od začátku komentáře až do konce.

  2. Jonáš

    Jonáš     před měsícem 31.01.2025 15:09 |  
    16 3

    Souhlasím. Výstižné!

  3. Až tak dobré známky?

    Pert     před měsícem 31.01.2025 15:12 |  
    21 13

    Hele já jsem spíše optimista, chápu že fotbal není jen o porovnání hodnot hráčů z transfermarketu, ale tohle mě dost vytočilo. Za co tak vysoké hodnocení. Já na hřišti viděl devět "Ševčíků" (bohužel ne kvalitou, jen přístupem).

    Kluci byli úplně v pohodě, vždyť je to jenom fotbal. Navíc všichni věděli že jsou mnohem lepší než soupeř, takže výhra je jasná. Já myslím že doteď nechápou jak se to mohlo stát. Jaký my by jsme hráli super fotbal, kdyby se po hřišti nemotali hráči protivníka! Ale nakonec, vždyť remíza je taky pěkný výsledek! Navíc to byla druhořadá soutěž, nějaká Evropská liga už není hodná našich kvalit středoevropského velkoklubu. My se soustředíme na "čempionslíg", tam to teprve rozbalíme!

    Začínám si myslet, že hlavní náplní našeho soustředění bylo, že se realizák s hráči navzájem drbali za oušky a povídali si o tom, jak moc jsou dobří.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

    MarekB98     před měsícem 31.01.2025 15:48 |  
    19 7

    Fila, Zmrzlý, Lingr - katastrofa. Tohle fakt na Slavii není, a opakovaně. Zima si vybral špatný den, ale jinak v posledních zápasech spíše přesvědčoval. Konečný jednou dobrý asi bude, ale zatím opravdu nemůže hrát v áčku, Chaloupek mi z toho mála (a nemyslím tím jen včerejšek) přišel mnohem lepší. Snad ta Liga mistrů klapne, ale už v těchto zápasech se odděluje zrno od plev, kromě výše zmíněných bych opravdu nerad, aby se do případné Ligy mistrů šlo v základu s Douděrou nebo Michezem, takže napravo by taky měla přijít posila, pokud není sportovní vedení slepé.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

    Amos Kl     před měsícem 31.01.2025 16:39 |  
    14 5

    Nechápu, že jsme v tomto přestupovém období nepořídili někoho místo Douděry a někoho před něj, dále nás tlačí bota na levé straně pokud odejde Diouf, a také někoho do středu zálohy. Fakt mi to hlava nebere. Za mě byl návrat Lingra úplně mimo a u Zimy také nejsem přesvědčen o jeho přínosu. Pardon

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

      ervin     před měsícem 31.01.2025 19:40 |  
      18 2

      Hráče pořizujeme ale rozesíláme je po republice místo zapracování do týmu. Vůbec nechápu politiku přestupů kupujeme s výhledem do budoucna 4- 6kusů každý přestupní termín z nichž se 4 někde vypaří místo dvou dražších kteří by mohli okamžitě hrát. To že jsme první nemusí za měsíc platit, hra neurovnaná , chaotická 2-3 hráči základu tam vůbec nemají co dělat. Náhradníci? Střídání na 10minut ještě nikomu nic nedalo. Přijde mě že se víc zajímáme koho a za kolik prodáme než o sportovní stránku věci.


      Komentář byl uživatelem upraven (31.01.2025 19:42) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

        mig52     před měsícem 01.02.2025 05:15 |  
        5 3

        I když je to na pomník delší, vytesat, vytesat, vytesat !!!! Rozhazujeme hráče po Karviných, Pardubicích, Teplicích, Libercích a já nevím, kde ještě, furt borce pro budoucnost, ale okamžitého rozdílového borce abys hledal, jak tu pověstnou jehlu... . A když jednoho přivedeš, tak se po dvou týdnech na šest následujících zraní. Čert aby vzal tyto přestupové vize. Už by konečně mělo přijít období přivádění 2-3 rozdílových hráčů do základu a nazdar. A ne, vodit zde kluky pro jiné mančafty s vírou, že za uherské roky se jeden vydaří a usedne v týmu na rozhraní základu a lávky.


        Komentář byl uživatelem upraven (01.02.2025 05:16) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

        Mesiaš     před měsícem 01.02.2025 17:33 |  
        3 3

        Trpišovský to jasně řekl, že upřednostňuje prodeje hráčů do zahraničí před ligou a poháry. Žádné budování stabilního kvalitního kádru. Stačí se podívat poslední roky na sestavy. To je noírmální guláš

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

    lantsmit     před měsícem 31.01.2025 16:46 |  
    11 27

    Další směšný hodnocení Zimy… Ruku těžko nějak zásadně vyčítat, ale chyba jo, za stupeň třeba dolů, narozdíl od chyby Schranze, která je u mě za tři dolů. Především proto, jak zásadní vliv na vývoj hry a následně i výsledek měla. Což správně “ocenil” i JiT po zápase. Druhej gól “od Zimy” u mě není ani za bod dolů. Špatně od Mandouse, Zima pod vlivem toho Schranzova vyrovnání chtěl hru zrychlit směrem do útoku, o tom presujícím vůbec nemohl vědět. Zariskoval, což je mu vlastní a v 90% případů mu to vychází. Je to jeho velká deviza, obecně. Bez toho by nezískával pravidelně desítky balonů. Tím jak vystupuje. I včera v tom byl znovu naprosto dominantní.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

      Alanor (admin)     před měsícem 31.01.2025 17:03 |  
      40 4

      Že si u branky předkopává míč daleko od nohy, když nemá přehled o protihráčích, je jasná a neoddiskutovatelná chyba Zimy. Jestli ji tam nevidíš, tak to vypovídá jen o tvém vidění fotbalu (resp. o tom, že u oblíbených hráčů máš úsměvnou selektivní slepotu).

      P. S. Co se týče Mandouse, tak si myslím, že v ten moment rozehrál tak, jak realizák po brankářích vyloženě chce. A okolo Zimy široko daleko nikdo nebyl, šlo jen o mizernou práci s míčem, nebo neměl přehled o situaci na hřišti (v takový moment by sis ale neměl hned míč ukopnout). Ale vzhledem k tomu, co předtím udělal Schranz a že byl tým otřesený, měl dávat v ten moment radši dlouhý míč.


      Komentář byl uživatelem upraven (31.01.2025 17:03) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

        lantsmit     před měsícem 31.01.2025 17:11 |  
        9 16

        Dvojka z deseti znamená, že hráč v zápase pokazí všechno, na co sáhne. Zima mimo ty dvě situace, o kterých s tebou zjevně nemá smysl diskutovat, udělal proti Malmö všechno správně. Pětka by byla přísná, ale s přimhouřením oka akceptovatelná. Dvojka je úlet, tečka

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

          Alanor (admin)     před měsícem 31.01.2025 17:21 |  
          18 7

          Ne, dvojka nemusít znamenat, že hráč vše pokazil. V tomto případě je to o tom, že hráč udělal několik zásadních chyb, kterým by většina hráčů na této bez problémů předešla. A že tím pokazil výsledek týmu. Úplně stejně se při obdobných zkratech hodnotili Santos i Ousou, kteří taky mohli hrát celý zápas aktivně a dobře, pak ale udělali 1-2 zásadní kiksy a bylo po zápase.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

            mig52     před měsícem 31.01.2025 17:46 |  
            9 1

            Tak úlet je rozdíl tří mezi Zimou a Schranzem. Já mám Schranzíka rád, ale jeho chyba byla ještě zásadnější, protože byla první dominovou kostkou, která nás zbořila. Jeho gól byl parádní, ale aby byl o tři lepší, tak to tím nezalepil ani náhodou.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

            johnynz     před měsícem 31.01.2025 17:55 |  
            11 6

            Prosim te dej mu cernou a nebav se s nim s honimirem toxickym.. Se s tim tady seres a prijde tenhle idiot a v prvni vete te urazi tim, ze oznaci tvoje hodnoceni za smesne. At se ten toxickej picus nejdriv nauci chovat a pak zacne chodit mezi lidi. Ja vubec nechapu, proc tu takovy posuky nechavate kurvit diskuzi.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

        Pedro50     před měsícem 31.01.2025 17:15 |  
        3 3

        Že to chce realizák neznamená že je to v danou chvíli nejlepší řešení. Za mě padesát na padesát oba viníci.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

          Alanor (admin)     před měsícem 31.01.2025 17:25 |  
          10 3

          Však píšu, že v tom kontextu vyrovnání měl Mandous raději hrát dlouhý míč. Ale to fakt není alibi pro Zimu, který by se mohl v klidu otočit a měl by na rozehrávku čas, kdyby si míč stupidně nepředkopnul. Můj pohled je, že to jde z 90 % za ním, to už to dostal do většího špeku Zafeiris od Kinského s Anderlechtem (a i tehdy se to dalo zvládnout).

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

        mig52     před měsícem 31.01.2025 17:39 |  
        8 2

        Ok, ale rozdíl o tři mezi Zimou a Schranzem je nesmysl. Schranz nás načal a nic na tom nemění ani jeho gól!!
        Jinak prsty v tom má dle mne hlavně JiT. Schranz typologicky není hráč, který by se měl pohybovat před vlastní šestnáctkou a podílet se na výstavbě hry, protože jelo kombinační schopnosti a předpoklady jsou mizerné z hlediska úrovně, na které hraje. Schranz ma instinkt zabijáka, ze dvou-tří šancí dá gól, proto by se měl pohybovat povšechnĕ ve vápně soupeře a kolem něho. A jsme- li v defenzívě, tak na půlící čáře. Tož asi tak.


        Komentář byl uživatelem upraven (31.01.2025 17:41) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

        Hektor     před měsícem 31.01.2025 22:23 |  
        18 0

        Já si myslím, že chyba je už to, když hráč na půlce hřiště místo hry dopředu posílá balón dozadu a ten se na 2 nebo 3 přihrávky dostane až k brankáři. Moc nechápu proč tohle po nich trenéři chtějí. Já hrál fotbal samozřejmě na mnohem nižší úrovni, ale moje první myšlenka byla valit s míčem dopředu a zkusit dát gól.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

          kalex     před měsícem 01.02.2025 18:58 |  
          3 0

          Ámen. Přejít přes prvního a valit to do předu.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

            záplata     před měsícem 01.02.2025 20:03 |  
            6 1

            Co jsem si tak všiml, tak v Evropský lize takhle nějak hráli skoro všichni, tiki taka je trošku za zenitem, už několik let. Jestli my se nezačínáme točit v kruhu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

        mig52     před měsícem 01.02.2025 05:01 |  
        10 2

        Jasně, trenéři chtějí, abychom to obehrávali odzadu, je to trend. Problém je v tom, že ti naši kluci nemají techniku hráčů Bayernu, Arsrnalu, Ajaxu aj. a aj. vyspělých týmů. A tak musíme počítat s tím, že chyby před naším vápnem budou častější. Máš- li v mužstvu 75% hráčů atletů ( bez ironie, prostě je to tak), a stavíš na nich svoji fotbalovou vizi, jdeš s tou rozehrou prostě do rizika. Vždyť je jasné, že technika mnoha hráčů i ve Slavii je stěží průměrná, viz Zima, Lingr, Schranz, Doudera..., a jsou u nás kvůli jiným přednostem, než je zrovna technika. Což je na druhé straně zarážející. Holt to bago před vlastní svatyní tak neovládáme a měli bychom ho používat sakra racionálně.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

          popin     před měsícem 02.02.2025 13:47 |  
          2 1

          Souhlas. Pak ovšem je mi záhadou, proč jim trenéři tento styl hry nutí. Přeci musí vidět, že na to technicky nemají. Navíc Zima jako poslední před brankářem musí mít přehled o postavení protihráčů v jeho okolí i když jsou za jeho zády, jinak tam nemá co dělat. To samé Schranz, vidí pouze hráče k němu nejblíže, dalšího už nevnímá a dá debilni přihrávku před vápno přesně na nohu soupeři.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

        Myšák     před měsícem 01.02.2025 13:23 |  
        5 0

        A každýmu jsem na týhle točně říkal: Nehraj bago ve vlastním vápně! Nehraj bago ve vlastním vápně! Nehraj bago ve vlastním vápně! Ale je to marný! Je to marný! Je to marný!!!!!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

      SLAVIESTA     před měsícem 01.02.2025 09:56 |  
      4 7

      Směšné hodnocení Zimy - ano od Tebe.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

      mpik     před měsícem 01.02.2025 10:59 |  
      14 3

      Zima prostě odehrál špatný zápas. Byl u penalty i inkasovaného gólu. To jsou jasná fakta, kterým musí odpovídat známka.

  7. Mladí stopeři

    guyincognito     před měsícem 31.01.2025 17:06 |  
    31 0

    Ač jsem velký Konečného fanoušek, je na první pohled zřejmé, že fyzicky ještě na úroveň A týmu nemá. Třeba by to šlo v jiné lize či v týmu s jiným herním stylem, ale u nás ještě bude muset fyzicky vyzrát.
    Není na tom podle mě vůbec nic špatného - je to útlý kluk co potřebuje pár kilo navíc a pár desítek zápasů na rozehraní. Dejme mu čas!
    Evropsky dvojzápas by podle mě lépe zvládl jak Chaloupek, ale především Prebsl, který by pomohl i s haprující rozehrávkou. Právě Prebslovo opomíjení je pro mě záhadou, už v podzimním predkole ukázal, že pozici krajního stopera zvládne velice zdatně.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

    Xerxes     před měsícem 31.01.2025 17:22 |  
    34 1

    Hodnocení je výstižný. Doplnil bych jednu věc.
    Trpis chválil dobrý týmový výkon. Nevím, tým nepusobil kompaktne = mezery v obraně, v záloze. Podobně jako na Paoku. Často jen odkopavame po lajně. Necitim z tymu herni klid, vyspělost. Duveru, ze si poradí. Obecně mi přijde, že od půlky listopadu herně klesame. Doufal jsem, že zimní pauza to zastaví. Oba zápasy ukázaly opak. Ano, chyběli někteří hráči, ale i tak to na mě nepůsobí dobře. Snad JTVCD

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

      Alanor (admin)     před měsícem 31.01.2025 17:27 |  
      26 1

      Jasně, úplně kompaktní to fakt nebylo ani včera, ani na PAOKu, ale řekl bych, že to trenér hodnotil v kontextu té kombinované sestavy. Čekám, že s Boleslaví to bude výrazně lepší. Pokud ne, tak máme problém.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

        Xerxes     před měsícem 31.01.2025 18:22 |  
        7 0

        Problém budeme mít podle mě tak jako tak - Diouf půjde.
        Ty konce ang. prestupaku jsou většinou jízda, kdo dá víc za koho. Na O. Zmrzlyho jsem se těšil, kdyz přistupoval z Olomouce, ale zatím mu to fakt nejde. Tam je vůči Dioufovi fakt výkonnostní propast...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

        Hrochus     před měsícem 31.01.2025 20:02 |  
        11 1

        Hlavně abychom tu ligu nezačali, jak jsme ji na podzim skončili - úplně zbytečnou prohrou v Teplákách... aby nám tyhle body nakonec ještě nescházely... SKS Forever!

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

        SLAVIESTA     před měsícem 01.02.2025 10:01 |  
        7 2

        Trenér hodnotí zápasy především v kontextu, že to je vlastně hodnocení výsledku své práce.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

    Radek097 (přítel SN)     před měsícem 31.01.2025 17:41 |  
    18 0

    Naposledy jsme doma v základní skupině evropských pohárů nevyhráli ani jednou v ročníku 2019/20, což byla LM a hrály se doma jen tři zápasy.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

    IJS     před měsícem 31.01.2025 23:05 |  
    14 13

    Asi jsme všichni hodně zklamaní z těch posledních zápasů, ale chtělo by to trochu objektivity při hodnocení. Konkrétně mám na mysli 2 pro Davida Zimu a 4 pro Ondru Lingra. Už hodnocení lze vyčíst, že Alanor tyto kluky nemá rád a je na jejich hru až extrémně přísný. Zima chyboval, protože jeho práce s míčem je hodně špatná. Ruku bych mu nevyčítal. Ovšem on vyhrál všechny hlavičky, blokoval střelecké pokusy a rychlostně hasil některé nebezpečné situace. Zima prostě není hráč do našeho baga ve vlastním vápně. Je to dříč, bourák a obranná věž. Hodnocení by odpovídala 4. Ondra Lingr odehrál, podle mně, nejlepší zápas od návratu do Slavie. Vyloženě mu vyhovuje hra na 2 hroty a on za nimi sbírá míče a hlavně maká vepředu i vzadu. Jenom příklad - jeho hlavičkový pokus, kdy šel rybičkou do malého vápna, to je hra na hranici sebeobětování. Neumím si představit, že by něco podobného udělal Fila. U Lingra bych viděl 6. Když jsme u Fily - já jsem ho ještě neviděl za Slavii zahrát tak, abych řekl : ten je dobrej! Bohužel to platí částečně i o Zmrzlém. V případě odchodu Dioufa, tak ho Ondra nezastoupí v ničem. To už bude lepší wingbek Bóřa!
    Opravdu se nedělního zápasu s MB bojím. Budu rád za jakékoliv 3 body, protože jinak začnou velké problémy!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

      1zippo1     před měsícem 31.01.2025 23:46 |  
      23 3

      No tak asi nechme ten Zimův průser na Mandousovi. Údajně rozehrál na obsazeného spoluhráče. Já viděl rozehrávku na volného hráče, který se svým nekvalitním nezpracováním ztrapnil a zavinil gól... Zmrzlý je obrovský omyl a pokud by se šlo zbavit se Lingra za 10 mio v kč, Zmrzlého bych přibalil...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

      mig52     před měsícem 01.02.2025 04:45 |  
      5 6

      Já mám Alanora ze všech adminu nejraději, nebojí se pojmenovat věci pravými jmény, a kritiku podat solidně, ale tentokrát mu i dle mého názoru pár věcí nevyšlo. Cukalo mi koutky, když popisoval, jak Zima mával rukama.... . No ano, má pravdu, ale ono vždycky chlap jeho postavy bude jimi máchat víc, než třeba Oskar, vysocí chlapáci to v některých situacích mají obtížnější se stabilitou, než prckové a tak si holt mávnou. A také mají smůlu v tom, že ten horní pařát mají delší, než třeba Bóřa, Zafi aj., takže hrozí větší pravděpodobnost, že balón zasáhne právě jejich ruku. A často je to tak prudký nástřel, že nestačíš uhnout. Pochybuju, že by tam svou ruku nechal Zima jen tak schválně, no.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

      levap     před měsícem 01.02.2025 16:27 |  
      12 2

      Pokud to byl nejlepší výkon Lingra, tak to samo o sobě je vypovídající, na základ nemá určitě. Mimochodem jeho vychvalovaná hlavička sebrala vyložený gól Chorému. Nemám rád zpětné odkupy a Lingr to jenom potvrzuje a pravděpodobně obdobné je to i u Zimy. Jeho občasné chyby jsou alarmující.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

    cunak     před měsícem 01.02.2025 09:21 |  
    2 25

    Stále více sílí mé přesvědčení, že angažování brankáře Kinskeho, který se netajil touhou při první příležitosti zdrhnout za lepším, byla chyba. A to i přes zranění naší jedničky Jindry Staňka. Chytat měl Aleš Mandous, co se týká chytání samotného, horší než Kinský není. A tým si v rozehrávce zvykl na určitý systém, který teď najednou po půl roce není. Než si zase zvykne na nový, bude to bolestivé. Zatím nás to stálo 3 góly a vyřazení z Evropy.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

      Radek097 (přítel SN)     před měsícem 01.02.2025 09:23 |  
      14 0

      Jakože je lepší, aby nastupoval horší hráč? Tak to abychom Dioufa uklidili na tribunu a začali tam hrát se Zmrzlým.
      Jak něco takového může vůbec někoho napadnout.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

        cunak     před měsícem 01.02.2025 17:20 |  
        1 5

        Ano. Samozřejmě může v některých případech být pro budoucnost klubu lepší, aby nastoupil horší hráč.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

          Radek097 (přítel SN)     před měsícem 01.02.2025 17:37 |  
          3 0

          Když je třeba ten lepší hráč přetížen, abychom eliminovali anebo aspoň snížili pravděpodobnost zranění, případně první kola v Mol Cupu šetříme ty nejlepší. Ale ne proto, že by hráč mohl jít za lepším.
          Hrát mají ti nejlepší, to není nic těžkého. Teď už je jen na trenérech, aby těch 11 nejlepších z celé soupisky dokázali identifikovat.

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

            cunak     před měsícem 02.02.2025 07:16 |  
            1 1

            Anebo proto, že se horší hráč lépe hodí do systému týmu. Třeba i toho, co bude tým hrát po odchodu lepšího hráče.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

      mis3     před měsícem 01.02.2025 10:03 |  
      8 0

      kdyby skončil brankou ten jeho zpackaný odkop v prvním poločase, tak byste ho tu všichni nenáviděli... bohužel prostě on nohama tolik neumí, což je pro nás klíčové a jeho výkony jsou dost nevyrovnané.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

      rfslavia     před měsícem 01.02.2025 10:29 |  
      9 12

      ale prd, Kinskej chtel zdrhnout po angazovani lazara Stanka, kde s nama zase vychcal Sadek, kterej za nej ziskal top zaloznika Cerva...

      ze zodpovedny osoby nejsou schopny poznat talent a schopnosti u Cerva a Kinskyho je dalsi vec...

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

      JS (přítel SN)     před měsícem 01.02.2025 12:53 |  
      11 1

      By mě zajímalo, jak se v něčí hlavě může takováhle idea vůbec vzít?

      Chytat měl Aleš Mandous :D LOL

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

      edenian     před měsícem 01.02.2025 14:53 |  
      2 2

      No hlavne tu chytat nechtel, vzdyt ho prosili aby tu zustal, byli normalne v prdeli.
      Nechme Tondu na pokoji, ja mu preju at to zvladne, Vicario je v treninku, Tonda asi lepsi nez on neni / rozhodne je ale lepsi nez Mandous / takze uvidime koho si Spurs nechaji, oba asi ne.

  12. Schranz

    mis3     před měsícem 01.02.2025 10:08 |  
    12 1

    Dal jsem nižší známku, hlavně vzhledem k tomu, jaký vliv měla ta chyba na zápas. Do druhého poločasu jsme vstoupil skvěle - zásluhou střídajícíh hráčů a byla jen o tázka času, kdy tam padne druhý gól. A pak tohle, úplně to tým sejmulo. Obecně mě vadí dvě věci - takhle riskantní přihrávky dáváme zásadně směrem dozadu, skoro nikdy dopředu. A druhá věc - kolik zase bylo pozic, kdy se mohlo střílet a nic... konkrétně právě Shranz asi 2x před tou chybou. Nechápu.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

    mpik     před měsícem 01.02.2025 10:56 |  
    8 2

    Se známkami souhlasím a jen se potvrdilo, že hráči, kteří měli známku max 4 nemají na jaro ve Slavii co dělat a měli by odejít na hostování.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

    japoko     před měsícem 01.02.2025 11:01 |  
    16 12

    Zima+Lingr za cca 150 mio - veliká fraška!

  15. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Malmö 2:2

    Ragnarok     před měsícem 01.02.2025 11:44 |  
    12 4

    Hodnotit Konečného a Pecha nedává smysl. Jejich nasazení se má projevit jen v hodnocení trenéra. Tyhle dva hráče zbytečně upaluje.
    Pokud může naskakovat do klubu ambic Slavie, který musá zápas co zápas vyhrávat být suverenní, musí takhle mladý stoper mít výbušnost, neskutečnou agresivitu a sebevědomí jako hrom. A takhle mladí fungovali třema Ramos, Řepka. Tyhle typy. Cubarsí v Barceloně je jak Konečný, Klid v rozehrávce, ale hrozné mezery v tvrdosti a důrazu.
    Pech není rozdílový. Oběma by pomohla liga ve slabším klubu a za rok za dva budou opory.