Jak se dá celý podzim hodnotit velmi kladně (navzdory doposud slabšímu působení ve skupině Evropské ligy), tak poslední týden se bohužel Slavii vůbec nepovedl, když prohrála doma s Anderlechtem a následně venku v Teplicích. V obou zápasech přitom byla favoritem, což v neděli platilo dvojnásob.
Chápu obměnu základní sestavy s tím, že po čtvrtečním zápase už opory neměly kde brát a respektuji, že trenéři viděli kombinovanou sestavu z dostřídáváním jako lepší variantu. Nabízí se otázka, jestli by nebylo vhodnější sestavu více obměnit už v Olomouci, abychom alespoň profitovali z odpočinku opor proti Anderlechtu, nicméně tak nějak chápu, že trenéři to "valili" v osvědčené sestavě, dokud už opravdu nedošly síly. Jejich úbytek byl ostatně k vidění už několik posledních týdnů a v lize vítězila Slavia hlavně vůlí, protože samotné výkony šly oproti naší největší podzimní formě znatelně dolů. Z tohoto pohledu nebyla ztráta s Teplicemi až takovým šokem jako spíše logickým vyústěním věcí.
Vstup do zápasu měla Slavia solidní, po zhruba 15 minutách jsme ale upadli do herní letargie, kdy jsme neměli herní kvalitu, abychom překonali organizovanou obranu soupeře. Bylo zjevné, že ofenzivní část sestavy nefunguje a vzhledem k tomu, že Teplice se snažily hrozit z rychlých brejků, by si člověk o půli mohl hodit korunou, jak zápas dopadne. Což samozřejmě v roli favorita nechcete. Trenérům tak zazlívám, že o pauze nereagovali a nestřídali. Čekat do 60. minuty se střídáním nedávalo smysl. Klíčová dvojice Provod a Chorý by poločas v pohodě zvládla a bylo nutné vyslat signál, že nám dění na hřišti v prvním poločase nevyhovuje, že chceme zápas ovládnout a vyhrát. Posílat tam rozdílové hráče až na poslední půl hodiny je hazard s výsledkem, což se dvojnásob potvrdilo, když jsme inkasovali hned po změně stran. Logiku nevidím ani v argumentu trenéra, že je třeba podržet hráče, kterým se dává šance. To za normálních okolností platí, ale ne v momentu, kdy se hraje poslední zápas před pauzou a další nás čeká až za více než měsíc. Opravdu si někdo myslí, že by byl rozdíl v tom, jak Lingr a spol. nastoupí po dovolené do přípravy, pokud by teď odehráli 45, nebo 60 minut?!
Skóre tedy hrálo v náš neprospěch, čas rychle ubýval a tým se srovnal k většímu tlaku až zhruba v 80. minutě. Což bylo bohužel pozdě i kvůli tomu, že Chorý zahodil tutovku. Jak je jinak pro naši hru velmi platný, tak zabiják to není - v lize má ze hry jen 4 branky ze hry za 1139 minut, pro srovnání Chytil, který má za sebou průměrný podzim, má v lize 6 branek za 796 minut. Evropa je pak jiná písnička, ostatně i sám Chorý se nechal slyšet, že velké zápasy mu svědčí víc. Druhou věcí, co nám v Teplicích nehrála do karet, pak opět byly chabé útočné standardky (jedna vlaštovka proti Anderlechtu jaro nedělá).
Suma sumárum je z toho nepříjemná prohra na závěr roku. Tým už objektivně mlel z posledního, i tak zamrzí, že zůstávají pochyby, jestli jsme tentokrát pro výhru udělali vše. A nabízí se trochu provokativní myšlenka, jestli jsme situaci s nasazením opor nepodcenili i vzhledem k jejich přesunu na přátelský zápas do Vietnamu... Každopádně ať už to bylo jakkoliv, tak Teplice se nepovedly. I tak ale opakuji, že by nepovedený týden neměl nijak výrazně zastínit veskrze pozitivní podzim týmu.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Antonín Kinský - 5 - S inkasovanou brankou nemohl nic dělat, šlo o skvělou akci Teplic - od centru, přes náběh, po zakončení. Kinský tam byl vidět hlavně u několika odvážných rozehrávek. Vždy je sice zvládl, což mu slouží ke cti, alespoň v jednom případě měl ale víc štěstí než rozumu. A pokud by se měl do takových situací dostávat běžně, tak to spíš dříve než později neskončí dobře.
Štěpán Chaloupek - 5 - V obměně obrany jsem problém neviděl. Holeš s Bořilem šli formou trochu dolů a nasazení Chaloupka se Zimou dávalo smysl. Chaloupek proti bývalému týmu neodehrál špatný zápas. Líbil se mi jeho průnik, kdy byl na poslední chvíli čistě zastaven. Jinak ale mohl být směrem dopředu vidět o něco víc. Lepší pětka.
Igoh Ogbu - 6 - S brejky hostů v situacích 1 na 1 se mu dařilo a zvládal zpacifikovat Gninga i Jásira. Ve druhé půli se pak prosadil i k hlavičce po rohovém kopu, bohužel bez gólového efektu.
David Zima - 5 - Nezklamal, přesto byl takticky asi správně stažen už po necelé hodině hry, protože Ogbu a Chaloupek hráli o něco lépe. U inkasované branky mě zaujalo jeho postavení, kde zůstal snad 2 metry za spoluhráči, čímž pokazil ofsajdovou linii, nicméně jde jen o zajímavost, protože Trubač nabíhal vcíe z hloubi pole a na situaci to nemělo vliv.
Simion Michez - 4 - Snaha na něm byla vidět, v úvodu se jednou rychlostně prosadil k centru ze strany. Ale je to málo, jeho výkon byl opět zklamáním. Ale o moc víc se od něj v silovém zápase na špatném terénu dalo čekat stěží. Snad mu příprava pomůže, aby se více sžil s týmem i ligou.
Filip Prebsl - 5 - Nezklamal, snažil se hrát a patřil spíše mezi lepší "náhradníky", kteří dostali šanci. Těžko ale zrovna od něj čekat, že při těžce průměrném výkonu týmu bude zrovna on dělat v ofenzivní fázi rozdíl. Jinak docela slušně kopal rohové kopy.
Oscar Dorley - 4 - Nezvládl u inkasované branky ubránit Trubače, je ale třeba říct, že šlo o výborný centr i náběh. Skoro si myslím, že hlavní chyba byla u nedostoupeného centrujícího hráče. Ve zbytku zápasu se bohužel ukázalo, že proti autobusu soupeře není Oscar příliš platným hráčem. Střílet neumí a průnikové přihrávky do vápna také nedává.
Ondřej Lingr - 3 - Je pro něj trochu nefér, že na svém postu měl nahradit nejlepšího hráče ligy Provoda. O to víc ale v tomto srovnání vynikne, jak je Lingr neschopný vytvořit cokoliv rozdílového směrem dopředu. Neudělá kličku, nedá průnikovou přihrávku. Jedinou devízou je výběr místa v pokutovém území, tam si ale v neděli míč nenašel a do šance se nedostal (a ty bohužel stejně na podzim hromadně zahazoval). Byl i u inkasované branky, kdy nesmyslně zdvojoval protihráče a centrující měl pak spoustu času a nebyl pod tlakem.
Malick Diouf - 4 - Nedařilo se mu podobně jako zbytku týmu, nic rozdílového tentokrát neukázal.
Daniel Fila - 4 - Byla na něm vidět snaha se ukázat proti bývalému týmu, bohužel ale bylo vidět, že po zranění není Fila ve formě. K výkonu mu nepomohla ani slabší podpora spoluhráčů, kterým se také nedařilo.
Mojmír Chytil - 4 - Na začátku se dostal k hlavičce po rohu, kterou protihráč zvládl vytěsnit do zámezí. Od té doby toho ale mnoho nepředvedl. Až v závěru byl opět v dobré pozici ve vápně, přizvednutý míč ale hlavičkoval nad. Celkově to od něj bylo málo.
Christos Zafeiris - 5 - Naši hru oživil, podal mírně nadprůměrný výkon. Lepší pětka.
Matěj Jurásek - 4 - Poslal jeden výborný centr, kterým vybídl ke gólu Chorého, to od něj ale bylo vše a jinak spíš jen ztrácel míče.
Lukáš Provod - 5 - Výrazněji se neprosadil, i tak ale solidní hrou v poli přispěl k výraznému závěrečnému tlaku.
Tomáš Chorý - 4 - Podle mě se až nesmyslně často vytahoval na půlku. To má smysl, když je obrana pod tlakem, proti Teplicím to ale ten případ nebyl. Když měl pak tutovou šanci ve vápně, tak jen trefil Ludhovu náruč.
Ivan Schranz - 4 - Po zranění není ve formě a jeho výkony se podobají těm Lingrovým - snaha mu nejde upřít, rozdílová kvalita v kombinaci, driblinku apod. tam ale absolutně není a do zakončení se nedostává.
Komentáře (32)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
Hippo před 19 dny 17.12.2024 15:41 |Opravdu nechápu proč JiT tam dává Lingra, mám ho rád ale je to žolík na posledních 20 minut.
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
SKSKali před 19 dny 17.12.2024 18:10 |Už ani to ne, to bejvávalo.
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
p!erreCORE před 19 dny 17.12.2024 15:53 |Nehodnotím. Myslím, že bylo na poslední zápas zbytečný takhle rotovat, ale samozřejmě do týmu nevidím. Pauza přijde vhod, naše výkony se zhoršovaly, docházela šťáva.
A než se to tu udělá ofiko, tak mých pět hráčů podzimu, zatím bez pořadí:
Kinský, Provod, Diouf, Chorý, Oscar
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
Alanor (admin) před 19 dny 17.12.2024 15:57 |Letos bude anketa našlapaná. Výborný podzim měli kromě uvedených i Bořil, Holeš či Zafeiris. Pro mě ale nade všemi čněl fantastický Provod.
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
p!erreCORE před 19 dny 17.12.2024 17:30 |Provod je jako z jiného světa, opravdu mašina, válec. Já popravdě přemýšlím mezi Oscarem a Holešem. Ti 4 zbylí jsou jasní. Možná dám nakonec Toma, Oscara dávám pořád :)
Neskutečný, jak se Lukáš dostal z pozice mnohými odepisovaneho (ani ja mu pred sezonou moc neveril) do pozice všemi vynaseneho do nebes. Hraje fantasticky.
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
kupik před 19 dny 17.12.2024 15:57 |Dobrý odpoledne,přátelé
tak se to v mojí hlavě tak trochu pere.
6 bodíků z výjezdu,málo? Hodně? Mohlo bejt vícero nebo taky méně?
Tady je však obligátní kdyby.Kdyby,kdyby,atd.
Kdyby nepadly dva slepence v OLO tak je problém.
Kdyby T.Chorý v Tep nedal hlavu do prostřed brány.
Kdyby M.Jurásek loženku nenapálil kamsi do pryč.
A takhle bysme mohli pokračovat.
Moje babička říkávala kdyby byly v prdeli ryby,nemusely by bejt v potoce.A měla pravdu.
A na kdyby se nehraje.
Hraje se na body a pro fanoušky.Body z Teplic nemáme a k tomu přišla řada otazníků.
Ale jedno kdyby tady eště je.Postavil by pan Trpišovský takhle základní sestavu kdyby měl silnou oponenturu?
Bůh ví.Ale 7 rotací je moc.A navíc,ne všichni jsou výkonnostně na tom tak,jak bysme si představovali.
Škoda,podzimní úderný první půle nás zdobily,přišla varianta pokus omyl a facka.
Najednu stranu lepší teď než na jaře.Přestávka nám prospěje a snad dá prostor i k realizaci posil.
Já bych si strašně přál pod stromeček snajpra.Bombarďáka,co se toho nebojí ze všech pozic.Střílet z poza vápna jsme jaksi opomněli.
A tak beru s povděkem těch 6 bodů,jsou dobrý.A těším se na jaro.
A Vám,přátelé,přeju klidný Vánoce a pevný zdraví nejen v dalším roce.
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
slaviator před 19 dny 17.12.2024 19:19 |Já to znám tak, že kdyby byly ryby v pr****, nemusely by být rybníky. Jinak souhlas
Hodnocení slávistů
Myšák před 19 dny 17.12.2024 16:22 |Nedělejme z toho tragedii, je to sport, stane se. Přeji všem pevné zdraví a veselé svátky! :o)))
Re: Hodnocení slávistů
Flame před 19 dny 17.12.2024 16:41 |Díky a tobě také vše dobré.
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
Flame před 19 dny 17.12.2024 16:39 |Zdravím všechny,
zápas se nám nepovedl, důvodů je asi mnoho, trochu tentokrát nechápu taktiku, uběhat soupeře a na poslední půlhodinu nasadit naše bouráky. Muselo být přece jasné, že se hřiště změní v oraniště a tak se také stalo.
Nasadit takový počet nerozehraných hráčů bylo "velice ambiciozní", jak by to nazval sir Humprey (poradce pana ministra), když chtěl něco označit za nebezpečnou blbost.
S rotací hráčů máme problémy dlouhodobě, trénink ostrý zápas nenahradí. Myslím, že by se měli hráči rozehrávat v našem B týmu, získali by alespoň nějakou nějakou herní praxi a lepší sebevědomí (viz. Lingr před odchodem dával gól za gólem a teď je i ve vápně marnej).
Samozřejmě po dohodě s nimi, aby to nechápali jako ponížení a odstavení na druhou kolej, ale jako součást přípravy a udržení se v tenzi.
Tak požehnané Vánoční svátky všem.
Hodnocení -Teplice
rybarmirek před 19 dny 17.12.2024 17:13 |Zdravím,naprostý souhlas se vším,co jsi napsal,opravdu se vším.
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
Ivan před 19 dny 17.12.2024 17:54 |Díky za hodnocení; u Kinského je podle mě jasné že jednou to "skončí blbě", protože to se prostě stane každému golmanovi na světě a je to daň za tento styl hry.
Jurásek se mi moc líbil. Po paměti tam měl několik skvělých (před) finálních nahrávek které byly zadrbané a proto si jich člověk nevšimne.
...
Steevee před 19 dny 17.12.2024 19:06 |Nechci říct, že taková ztráta jde za ním, ale já jsem bohužel neskutečně zklamaný z Lingra. A to nejsem žádný jeho hejtr, právě naopak. Ale myslím, že je to k velkému zamyšlení. Ano, hodně z nás si v létě ťukalo na čelo v případě Chorého a ten nám hubu zavřel velice rychle. Naprosto stejně si ale spousta lidí ťukala na čelo v případě Lingra a...
Už od nás směrem Rotterdam odcházel jenom závan "totálního" Lingra. Víceméně prosezený rok a my ho jdeme zachraňovat za skoro 60 milionů. V podstatě za stejné peníze, za které jsme udělali třeba Dioufa. Nedávalo to žádný smysl. A ještě navíc mám tu výhodu, že můžu být generál po boji. Tak jím budu. Lingr je bohužel totální, ale totální flop. A nebude to lepší. O kolik si řekl měsíčně, to snad ani při vědomí, že je podepsaný snad až do 2028, nechci vědět. Tohle je reálně ústřel za 100 milionů. A to je šílenství.
Komentář byl uživatelem upraven (17.12.2024 20:21) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nechci říct, že taková ztráta jde za ním, ale já jsem bohužel neskutečně zklamaný z Lingra. A to nejsem žádný jeho hejtr, právě naopak. Ale myslím, že je to k velkému zamyšlení. Ano, hodně z nás si v létě ťukalo na čelo v případě Chorého a ten nám hubu zavřel velice rychle. Naprosto stejně si ale spousta lidí ťukala na čelo v případě Lingra a...
Už od nás směrem Rotterdam odcházel jenom závan "totálního" Lingra. Víceméně prosezený rok a my ho jdeme zachraňovat za skoro 60 milionů. V podstatě za stejné peníze, za které jsme udělali třeba Dioufa. Nedávalo to žádný smysl. A ještě navíc mám tu výhodu, že můžu být generál po boji. Tak jím budu. Lingr je bohužel totální, ale totální flop. A nebude to lepší. O kolik si řekl měsíčně, to snad ani při vědomí, že je podepsaný snad až do 2028, nechci vědět. Ale tohle je prostě šílený fail..
Skrýt původní komentář
Re: ...
Alanor (admin) před 19 dny 17.12.2024 20:27 |Pořád je brzy na definitivní soudy, viz Zima. Věřím, že Lingr bude po přípravě lepší a bude platnou součástí kádru.
Ale na příkladu toho Dioufa je vidět, že se ty peníze daly investovat lépe a že šlo z hlavní části o nostalgický přestup.
Re: ...
Steevee před 19 dny 17.12.2024 20:47 |Ten příměr chápu, ale asi to pocitově nejsem schopný úplně slučovat. Zima byl pořád víceméně platný člen reprezentace, o dva roky mladší a nabídky na něho značily, že on prostě hodnotu 100M měl. Druhý den po příchodu ve tři hodiny v noci by se dal za to kilo prodat. Na počkání. U Lingra u mě trvá dojem, že jsme ho (nostalgicky, jak píšeš) zachraňovali. Jenom si vzpomeň, jak moc chtěl pryč. Neměl jsem s tím problém. Ale přecenil se, holt se měl fotbalovým životem probojovávat dál sám. Bez Slavie.
Re: ...
vlk30 (přítel SN) před 19 dny 17.12.2024 21:23 |Nemohu souhlasit dosti hráčům to taky kolikrát nešlo půl roku i rok a pak se chytli u Lingra tomu celkem věřím, že to nastane, navíc kdyby vystřelil nějaký ten tak by kritikum asi zavřel hubu.
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
neuge před 19 dny 17.12.2024 19:44 |proti teoreticky vyrazne slabsim souperum kteri hrajou beton by se celkem hodilo nasazovat ve stredu dva zalozniky kteri neco umi do ofenzivy,
problem je ze to splnuje z kadru pouze Zaferis, a ani nove posily to neresi protoze Moses je druhy Oscar a s Teahem vzhledem k jeho mladi nelze jeste do zakladu uplne pocitat
co se tyce Schranze, to je hrac ktery je vyborny do volnych prostoru, do tymu co hraje na brejky, resp ma rychly prechod do utoku,
hra do plnych mu nesedi a vzhledem k tomu ze do plnych je naprosta vetsina nasich zapasu tak podle me v aktualni Slavii nema uplatneni
Lingra nema cenu komentovat, jeho navrat byl naprosty nesmysl, ten hrac ma sice vyborny vyber mista ve vapne, ale ve vsech ostatnich cinnostech ktere jsou pro zaloznika dulezite je sotva prumerny,
pokud jsme v kadru potrebovali doklepavace do vapna tak jsme si meli na sezonu nechat Jurecku, ten by Lingrovu roli zvladl mnohem lepe a vysel by v souctu vyrazne levneji
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
chosejn před 19 dny 17.12.2024 20:11 |mne prijde Oscar platny i proti slabsim souperum diky jeho schopnosti hasit brejky, ja spis vidim prostor nasadit konstruktivnejsi kraje, hlavne tedy pravou stranu
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
Pedro50 před 18 dny 18.12.2024 15:10 |Jo ale nemůže vedle něho hrát obránce
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
Hubicka před 19 dny 17.12.2024 20:52 |Souhlas, že Moses je typově jako Oscar. Ale možná na něj brzy dojde protože Oscar bude chtít zkusit také změnu. Souhlas, že chybí halv do ofenzívy jako byl Stanciu a potřetí souhlas, že problém Lingr je jeho cena a náklady. Pokud by byl za 20 Mio a plat 300 tis./měsíc, dostane půl roku a pryč. Taky je tam asi i nějaká nostalgie. Ve fotbale to tak chodí. Někdo dostane lepší zacházení a někdo ne. Ale to je i v životě.
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
Apep před 19 dny 17.12.2024 20:24 |Nedělní zápas byl obětován z důvodu PR akce ve Vietnamu. V neděli zápas, v pondělí odlet soukromým tryskáčem, v úterý zápas poté odlet zpět na Vánoce do ČR. To nemělo s únavou nic společného. Je to právo majitele, nemám s tím problém. Trenér vybral jiné hráče kteří předvedli to, co se vzhledem k jejich vytížení očekávalo, bohužel na Teplice to nestačilo. Spíš mi vadí, že se z fanoušků dělají blbci.
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
vlk30 (přítel SN) před 19 dny 17.12.2024 21:19 |Nesmysl nepiš bláboly, Trpiš jasně řekl že kdyby ty hráči chtěli hrát tak by hráli od začátku, navíc kdyby se někdo zranil tak by se tady zase bulelo, že se hráči pretizili a neměli hrát.
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
sule před 19 dny 17.12.2024 21:45 |a ty opravdu věříš všemu co říká Trpiš?
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
SLAVIESTA před 18 dny 18.12.2024 12:16 |Nejdůležitější je výsledek. Důvody se vždycky najdou.
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
Merlinus (přítel SN) před 18 dny 18.12.2024 15:03 |To o tom, že by hráči nechtěli hrát jsem tedy nikde nezanamenal. Můžeš mi dát odkaz toho, kde to Trpišovský říká. Protože z článku na Seznam zprávy vyplývá přesný opak. Hráči chtěli hrát, ale Trpišovský si prosadil svou: "V tomto ročníku navíc tolik nerotuje se sestavou. Tedy až na závěr v Teplicích. Byť většina opor se podle zdrojů Seznam Zpráv také v posledním utkání roku chtěla vydat, že už se není nač šetřit. Trpišovský však tentokrát zvolil prevenci."
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
mig52 před 17 dny 19.12.2024 10:39 |Merline, já mám dojem, že podobně, jak to vyjádřil karlik, to Jindřich někde řekl. Jen kdyby si má postarší hlava pamatovala, kde ??!!
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
_karlik_ před 18 dny 18.12.2024 16:11 |"Trpiš jasně řekl že kdyby ty hráči chtěli hrát tak by hráli od začátku" - k čemu nám potom trenér je, když sestavu na zápas nakonec skládají hráči? to jako fakt nastupují ti, co chtějí a ti, kterým se nechce, ne?
no a to operování případným zraněním, to už je snad úplně mimo mísu.
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
sule před 19 dny 17.12.2024 22:09 |Osobně bych Lingra nejradší poslal do Karviny a Botose bych bral zpět do Slavie.
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
AlesJa před 18 dny 18.12.2024 08:00 |Botos je techničtější než většina našeho kádru, bohužel asi pro současný realizák chybí intenzita a asi i běžecká čísla, ale je to fotbalista a ty nám chybí.
Re: Hodnocení slávistů - 19. kolo
Ados před 18 dny 18.12.2024 09:36 |Jestli Botosovi u nás nedáme šanci, tak absolutně nechápu jeho transfer k nám. Byl by to hráč jen na kšeft, což nemáme zapotřebí. Jak píšeš, potřebujeme do týmu dostat fotbalisty a ne jen atlety. JiT se musí naučit s těmito hráči pracovat.
Rotace
mig52 před 19 dny 18.12.2024 05:42 |Hodnocení ok, jen já takovou obměnu kádru nechápu, zvláště po tom, co prádelna, žijíc ve stejném vytížení, šla do večerního zápasu v plné palbě. Pro ni únava neplatí?! Navíc, šlo o poslední utkání podzimu, tam to zvládáš na adrenalin a těšení se na pauzu. Tento zápas prostě Jindřich prokaučoval. Ale chybu udělá každý, takže tato situace jen dokazuje, že ani on není neomylný. A souhlasím s kolegou, že silná oponentura mu chybí. Byť nepochybuju, že by nám tento argument přebili tím, že to bylo rozhodnutí celého trenérského týmu. Razí se totiž, a v tomto zcela správně teze, že jsme tým a tedy že výhry i prohry jdou za ním.
Re: Rotace
vršek před 18 dny 18.12.2024 12:46 |To co předvedl se sestavou náš trenérský štáb v posledním zápase roku je pro mne po skvělém podzimu a uváženému nasazování hráčů do zápasů na úkor rotace z posledních dvou ročníků ligy, ztrát bodů a po zápase v Olomouci zcela nepochopitelné.
Je s podivem slyšet trenéra Koubka při hodnocení zápasu s neškodnými Budějovicemi, a navíc v domácím zápase, jak říká, že bylo prvním úkolem nic nepodcenit a navíc v posledním zápase roku! Ze základu chyběli v sestavě jen Kalvach, Markovič a snad Cadu....
No, my jedeme do Teplic, které jsou v letošním roce i při špatné výkonnosti jednoznačně lepším týmem než ČB.
Přesto si dovolíme nastoupit v sestavě se sedmi zásadními změnami ve všech řadách, se třemi hráči, kteří v průběhu podzimu jen "paběrkovali" a navíc s Michezem, který se ještě ani nemohl v našem týmu aklimatizovat.
Chápal bych pošetření Provoda, Zafeirise, Holeše, Bořila i Oscara... Jistě nemohu vědět v jakém zdravotním stavu jsou ostatní hráči, jak ti co nenastoupili v základu tak ti, kteří zůstali na lavičce. Je s podivem, že Oscar s Dioufem hrát mohou a šetřené opory údajně nemohli preventivně nastoupit. Ano, ta porce zápasů, kterou naši reprezentanti museli na podzim absolvovat je neskutečná... Ale Šulc, Jemelka a hlavně Červ absolvovali v podstatě srovnatelnou porci a přesto nejsou v posledním zápase, navíc s ČB a doma, šetřeni. O rotaci v sestava Plzně nemůže být řeč,
My jsme nastoupili v sestavě jak pro přípravný zápas, no "máme" bodový polštář a v Teplicích přece nemůžeme ztratit ani bod. Vždyť v Olomouci to náš tým "v pohodě" zvládl....
Nejsem profesionál, trenér ani hráč, ale dle mého "selského" rozumu mi přejde, při omlouvání sestavy velkou vytížeností nehrajících, podivné, že právě tito hráči jsou následně vysláni do hry v průběhu druhé půle, kdy na rozdíl od předzápasového rozcvičení a přípravy k zápasu jejich nasazení předchází snad jen "rozběhání" v poločase a "rozhýbání u rohového praporku"...
Jak podivné v prosinci, kdy je zcela evidentní, že dostatečně nerozcvičenému hráči hrozí v zimním období svalové či jiné zranění dvojnásob...no, třeba se pletu....
Ta základní sestava byla podivná ještě dle mého z několika dalších důvodů.
Proč na místě Douděry nastoupí zcela nerozehraný a nesehraný Michez na úkor Juráska, hráče jemuž hra ala Roben nejvíce vyhovuje? Proč je najednou vytažen z klobouku zcela i po zranění opomíjený Fila a k němu jsou do útoku vysláni na konci podzimu evidentně mimo formu hrající Chytil a Lingr, který se ještě po návratu nedostal do formy a navíc jej trápí střelecká smůla? Na hře útočníků se to projevilo snad nejvíce. Na Teplice, ale přece musí stačit i taková "přípravná" sestava...
Nesehranost základní sestavy byla jednoznačná. Přidal bych ještě jeden aspekt hry - standardní situace. I v ustálené sestavě naše standardky nejsou naší výkladní skříní. A jak mohou optimálně fungovat, když na hřišti není ani jeden obvyklý exekutor a vše kope Prebsl, byť ne špatně. Ale opravdu stačí jeden předzápasový trénink k nácviku s takto nesehraným týmem? Opravdu nemohl nastoupit alespoň Chorý? My jsme očekávali zápas, ve kterém bude nutností neustálý presink výborně kombinujícího soupeře? Tomáš Chorý měl být na hřišti a hlavně ve vápně soupeře od začátku.
A ta oponentura - údajně již právě ohledně rotace v průběhu podzimu přišla, a také proto došlu k ustálení sestavy a jednoznačné dominanci našeho týmu. Ale zápas v Teplicích vše vrací zpět, A tak jen doufám, že pokud nevaroval zápas v Olomouci, že Teplice budou dostatečným varováním pro jaro. Nejen rozdíl 16 ku 13 či 10 ku 7 ještě může soutěž ovlivnit (viz trenér Loubek a jeho sestava) , ale i zbytečná ztráta série neprohraných zápasů je velká škoda.