Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

Slavia prohrála doma s Fenerbahce 1:2, když kvůli opětovnému neproměňování šancí nedokázala soupeři odskočit během výborné první půle.

Včera byla bohužel napsána další kapitola z cyklu "Naše slavné evropské prohry (či remízy)". V prvním poločase to ale dlouho vypadalo, že nás v Edenu čeká další velký večer. Slavia hrála výborně, dala rychlý úvodní gól a Fenerbahce plné známých jmen válcovala. Na tureckém vicemistru bylo vidět, že je aktuálně zejména směrem dozadu v personální nouzi, a dá se říct, že každý slávistický centr do vápna smrděl šancí či gólem. Ani jednu ze zhruba tří až čtyř velkých šancí na zvýšení skóre jsme ale trestuhodně nevyužili, a tak nás před půlí vyučil z efektivity v zakončení slavný veterán Džeko.

Ve druhé půli už se bohužel dění na hřišti zvrhlo spíše do vzájemných provokací, potyček a simulací, na čemž se nemalou měrou podíleli i sami slávisté, viz Chorý. Takový vývoj vyhovoval spíše hostům a Slavii do značné míry "spadl řetěz" - snaha o brejky se nám nedařila a spíše jsme jen rychle odevzdávali míče. Ani Fenerbahce si nevytvářelo větší šance či tlak, ale když už se zdálo, že utkání spěje k dělbě bodů, tak přišla trefa střídajícího En Nesyriho, která rozhodla o další hořké evropské porážce sešívaných.

Jedná se o třetí prohru o gól za sebou, přičemž společným jmenovatelem je fakt, že Slavia ve všech zápasech byla aktivnější a svého soupeře přestřílela. Rozhodujícím faktorem je ale mizerná produktivita našeho týmu. Ostatně vypovídající jsou údaje za poslední 4 zápasy: 78 střel, 2 góly a jen 1 bod. Nemá cenu si nic nalhávat - to není otázka smůly, ale hlavně nekvality ve vápně a jeho okolí. Pojmenovat náš problém není těžké, náročnější je najít jeho řešení. Nemyslím si, že by bylo dobrým řešením ustupovat od našeho stylu hry, díky kterému dokážeme herně přehrát i movitější kluby jako právě Fenerbahce, Bilbao, Lille či Ajax. Sehnat pak technicky kvalitnější hráče v dostupné cenové hladině, kteří by potřebnou kvalitu do vápna přinesli a hodili se do našeho systému, je také nelehký úkol... Rezignovat bychom na něj ale neměli (že to občas vyjde, aktuálně dokazuje Diouf), u současného kádru asi nezbývá nic jiného než zakončení trénovat a snažit se do hráčů napumpovat sebevědomí.

Slavia se tak dostala do situace, kdy v aktuální tabulce vypadla z postupové pozice a vše bude muset dohánět v závěrečných 3 kolech. Příjemné to není, nicméně je brzy házet flintu do žita. Čeká nás teď o něco přívětivější los a postup máme stále ve svých rukou. Stačit by na něj měly ještě 2 výhry a já jsem přesvědčen, že je v našich silách závěr zvládnout a postoupit - doma s Anderlechtem i venku s PAOKem budeme mírnými favority, v posledním zápase skupiny doma s Malmö by pak výhra měla být povinností. A kdyby to s postupem nevyšlo? Milé by to nebylo, ale v letošní sezoně je stěžejním cílem získat titul a s ním i navazující vstupenku do Ligy mistrů.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Antonín Kinský - 5 - Ze dvou šancí soupeře bohužel dostal dvě branky. Ani jedna se mu ale nedá vyčítat, byť u druhého gólu chyběl kousíček, aby zasáhl. Při rozehrávce se mu nepovedly dva míče, jinak v ní byl ale výborný a pomáhal nám tím s jistotou zakládat útoky.

Tomáš Holeš - 6 - Nadprůměrný výkon, teď je v opravdu dobré formě a s věkem zraje jako víno. Výborně čte hru, zároveň je silný i v soubojích a rozehrávce.

David Zima - 6 - Líbil se mi, dobře strážil Džeka, který dal gól bohužel v momentu, kdy ho měl na starosti Bořil. Zima se s naším kapitánem dobře nedohodl před brankou na 1:2, tam byli oba u jednoho hráče a pak oba přebíhali ke druhému. Jinak Davida chválím za velmi dobrou podporu útoku.

Jan Bořil - 4 - Začal dobře, když se dostal z obležení a založil naši gólovou akci. Bohužel byl u obou našich obdržených branek. U první bych odhadoval, že měl za sebou sprint nahoru-dolů, protože Džeka vůbec nezachytil. U druhé branky si pak se Zimou nerozdělili hráče - primárně si myslím, že pozičně chyboval Bořil, který byl více vzadu a měl mít lepší přehled o situaci, pak na to navázal i Zima, když se oba přesouvali a En Nesyri zůstal volný.

David Douděra - 4 - Právě jeho výkony vystihují podstatu slávistického trápení z posledních evropských kol. Slavia i Douděra do toho dávají maximum, ale ve finále prostě chybí kvalita ve vápně. David včera dřel a výborně doplňoval vápno, k čemu to ale je, když ve většině případů nedokáže šanci proměnit nebo pošle do vápna nepřesný centr. Vystihl to i mizerně zahraný rohový kop, po kterém jsme mohli být rádi, že jsme sami neinkasovali.

Christos Zafeiris - 6 - Jeho výkon se mi líbil, hlavně v první půli hrál výborně, i když brzy dostal přísnou žlutou kartu po zákroku na Freda, kterého pečlivě strážil. Ve druhé půli už tolik vidět nebyl, ale to platilo pro celou Slavii.

Oscar Dorley - 6 - Zahrál tradičně nadstandardně, i když i on měl momenty, kdy ho technicky nadaní hráči soupeře vymíchali.

Malick Diouf - 7 - Nezáří sice tak výrazně jako na začátku ročníku, i tak jeho včerejší výkon snesl velmi přísné měřítko. Hrál aktivně, se střídavými úspěchy se pokoušel o průniky soupeřovou obranou. Hlavně ale poslal do vápna několik výborných centrů. V tomto směru je to ve srovnání s Douděrou nebe a dudy.

Simion Michez - 4 - Snaha se mu upřít nedá, herně mu ale zápas nevyšel podle představ. Hlavně v předfinální fázi bylo vidět, že si se spoluhráči nerozumí, že dává narážečky jinam apod. Ve druhé půli mohl přihrávat do šance, ale míč poslal jen brankáři. Horší čtyřka.

Tomáš Chorý - 6 - Diskutabilní výkon. Hned v úvodu si výborně naběhl a přízemním zakončením poslal Slavii do vedení. V ten moment jasně ukázal, že velké evropské zápasy mu svědčí a dokáže se v nich vybičovat ještě více než v lize. Ve zbytku zápasu sice makal, ale zároveň ukázal i svou odvrácenou tvář. Tou bylo zahazování šancí, kdy další 2 velmi dobré příležitosti neproměnil (a má s tím problém i v lize, kde dal jen 3 branky ze hry, i když jich měl podle xG dát víc), a zbytečné vyvolávání rozmíšek, které vyhovovalo hostům.

Lukáš Provod - 7 - Směrem dopředu je asi naším nejdůležitějším hráčem, když vezmeme v potaz, že přes střed se přeci jen hraje více než přes Dioufovu levou stranu. Proti Fenerbahce připravil gól přesnou přihrávkou, trefa po jeho střele nebyla bohužel uznána kvůli ofsajdu spoluhráče. Ve druhé půli už se nám ani Provodovi tolik nedařilo, když byl ale střídán, tak šla naše hra ještě dolů.

Matěj Jurásek - 5 - Patřil mezi aktivnější střídající hráče, několikrát se mu driblinkem povedlo přejít přes protihráče. Bohužel se mu ale nevyšla střela ani finální přihrávka.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli přiliš krátce.

5. kolo - Čtvrtek 28. 11. 2024 21:00

Evropská liga, 2024/2025
1 - 2
1 - 1
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

7. Tomáš Chorý

Fenerbahce
Fenerbahce

35. Džeko
85. En-Nesyri

Komentáře (37)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

    damade     před 27 dny 29.11.2024 15:34 |  
    5 22

    Diouf maximálně za čtyři. Dopředu samozřejmě výbornej, ale rozhodně tim nenahradil ten výklus do obrany před prvnim gólem a uplně zoufalý nebránění hlavičkujícího hráče před druhym gólem.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

      Alanor (admin)     před 27 dny 29.11.2024 15:40 |  
      12 2

      Obě situace podle mě nebyly vůbec o Dioufovi. Soupeř tam v žádném přečíslení nebyl, stačilo ho jen dostatečně ubránit (Bořil u první branky) nebo si jeho hráče správně rozdělit (Zima a hlavně Bořil u druhé branky).

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

        damade     před 27 dny 29.11.2024 15:49 |  
        3 4

        První samozřejmě víc o Bořilovi, ale od Dioufa by to chtělo sprint. Druhá prostě je Dioufova. Měl na starost Tadiče, ale na poslední chvíli ho nechal zaběhnout na zadní tyč a hlavičkovat pod sebe. To že si to Zima s Bořilem pak blbě rozebrali je pravda, ale nic to nemění na tom, že zásadní chyba vznikla u Dioufa.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

          damade     před 27 dny 29.11.2024 15:53 |  
          1 0

          Oprava: Ne že by to něco měnilo, ale Tadič samozřejmě nehlavičkoval - dával pod sebe nohou.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

      Kikoriki     před 27 dny 29.11.2024 15:48 |  
      19 3

      Tak to jsem byl asi na jiném zápase. Ten kluk, je úplná mašina. Umí všechno běhat, hlavičkovat, přecházet 1:1 a centrovat rohlíky ještě lépe než Juráskové. Je neuvěřitelnej a k neutahání. Celý zápas jsem na něm mohl oči nechat. Jestli tam byl nějaký scout (bylo jich tam asi hodně), tak jde za 1/2 miliardy.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

        damade     před 27 dny 29.11.2024 15:51 |  
        2 1

        Souhlasim, dopředu byl výbornej (jak ostatně píšu ve svym komentáří).

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

          Flame     před 27 dny 29.11.2024 17:20 |  
          4 0

          Diuf zahrál super, ale Tadiče zapomněl v tom okamžiku hlídat. To se bohužel stane a fotbal je o chybách.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

        rakusan     před 27 dny 29.11.2024 19:53 |  
        0 4

        Min. 3M€

  2. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

    Nightwing     před 27 dny 29.11.2024 15:38 |  
    8 10

    Myslím že výkony Douděry a Micheze byly výrazně nejhorší, Douděrovo odevzdávání míče soupeři bylo do očí bijící. Bořil sice neuhlídal své hráče, ale také každá jeho rozehra nekončila namazáním soupeři tudíž by měl mít alespoň o stupeň lepší známku. Michez taktéž nevyhrál jediný souboj. To bych hodnotil hůře než Bořila který sice způsobil 2 goly, ale na to co předvedli Michez s Douděrou to je výkonnostní dno nad kterým všichni ostatní vyčnívali.

  3. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

    Mimoň     před 27 dny 29.11.2024 15:42 |  
    10 5

    To tak je... tým je nastaven na ligu jako to hlavní letos a od toho Ajaxu tam jsme urazili fotbalového boha, jak se říká... tím, jak se kluci před Spartou šetřili a šli až na posledních 30 minut. Podívejte... loni jsme vyhráli základní část. Toho stejného Mourinha snad s ještě kvalitnějším týmem jsme doma přejeli... a přitom naopak v lize jsme tahali za kratší provaz... to je fotbal. Nehledal bych v tom nějakou krizi nebo náhlou ztrátu konkurenceschopnosti. Prostě letos je hlavní liga a věřím, že v LM to zase důstojně odehrajeme jako v minulé účasti před pěti lety. Trenéři jsou zárukou kvality. Ono to půjde, ne že ne. Plzeň třeba teď štěstí má. Díkybohu ale v lize jsme to my, kdo má větší kvalitu. Těším se na zápas s Libercem.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

      Alanor (admin)     před 27 dny 29.11.2024 15:47 |  
      25 1

      Ten postup skládání sestavy na Ajax a na Spartu byl logicky jednoznačně správný. Je to čistě o naší nekvalitě ve vápně, ne o nějaké urážce fotbalového boha.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

        Kikoriki     před 27 dny 29.11.2024 15:50 |  
        20 1

        Souhlas. A třeba i to,že kdybychom neporazili Spartu v derby, tak není v takové žumpě jako je teď. Naprosto klíčový zápas bylo derby, vzhledem k letošní lize.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

    kramle     před 27 dny 29.11.2024 16:07 |  
    27 3

    No někdy JiT moc nerozumím. Třeba toho Micheze nepustí na Budějky, ale do EL ano. Budiž, ale když vidí, že mu to nejde tak měl střídat. I v poločase bylo pozdě. Obdobně i Douděra. Mě prostě to pozdní střídání u JiT vadí. V tom druhém poločase už kluci tahali nohy a vystřídavší hráči se nedostali do hry. Tohle není kritika trenéra, kterého si moc vážím, ale taková malá připomínka k zápasu.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

    Myšák     před 27 dny 29.11.2024 16:30 |  
    6 0

    Po první půli jsem vůbec nepochyboval o našem vítězství, Fenerbahce bylo hratelným soupeřem, škoda.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

    kupik     před 27 dny 29.11.2024 16:45 |  
    6 1

    Dobrý odpoledne,přátelé
    tak nám to vo kousíček uteklo.Už zase.
    Střílelo se jak na manévrech a né to tam dostat.A když už to tam spadlo,tak že prej bránil náš hráč ve výhledu.Tak já nevim.Už jsem viděl spousty takovejch gólů a byly uznaný.Nám však nikoliv.
    Mám dojem,že tam se ten mač zlomil.
    První půle velice dobrá,kdyby dostali 3 kusy nikdo by nemohl říci ani popel,avšak produktivita je naší vleklou chorobou.Až tuhle nemoc někdo vyléčí můžeme hráti a vyhrávati se silnejma mančaftama.
    Takto bohužel body nesbíráme.
    Mourek je starej lišák,první půli si nás pečlivě načítal a v druhým dějství se nám Turek dostal pod kůži a naše koncentrovanost a styl hry byl fuč.Voda na jejich mlejn.
    Škoda,dalo se to hrát.
    Chlapcům nelze vytknout snahu,ale mám dojem,že některejm chybí více odvahy,možná je to daný technickou vyspělostí jedince.
    A jinak T.Holešů taktéž min.za 7.
    Ostatní souhlas.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

    IJS     před 27 dny 29.11.2024 17:07 |  
    8 9

    Hodnocení od Alanora mi přijde moc přísné. Mužstvo si sáhlo na dno sil. Makalo celý zápas a to se prostě ve fotbale stává, že zahazuješ šance a najednou soupeř z ničeho dá gól. Dát Bořilovi 4, stejně jako Michezovi, to mi prostě nesedí! Hrál velmi dobře a o obou branek se nestačil vrátit Diouf na místo krajního obránce, protože stále útočil. Ale to tak prostě někdy je. Kdo nic nezkusí - nic nezkazí a zrovna Diouf toho včera zkusit fakt dost.
    Názor, že musíme trénovat střelbu a zakončení, abychom příště byli úspěšní je trochu mimo. Léta jsem hrát fotbal ( na nízké úrovni! ) a tak vím, že střílení branek a proměňování šancí se nedá neučit. Maximálně natrénovat spolupráci ve vápně a nebo přebírání míče. Ovšem proměnit šanci, to musí mít hráč v sobě. To musí být zabiják, který v šanci pošle klidně míč do branky. A hlavně se musí pohybovat v prostorech, kdy se k němu odráží míč a umí si naběhnout na přihrávku. Takových hráčů moc není. Včera jsme viděli Džeka např. Ve Slavii to byl třeba Vašek Jurečka, ale nějak mu náš systém nesedl, protože nebyl tím jediným na kterého se hrálo. Ale v koncovce se uměl sakra dobře orientovat ( viz. podzimní gól v Bruselu! ). Chorý je spolehlivý pracant, ale ne gólový zabiják. To teď předvádí např. Schick, ale na druhou stranu, když to Patrikovi nejde, tak mužstvo hraje o 10-ti! Myslím, že třeba Mojma to v sobě má, ale jde teď výkonnostně strašně dolů. Určitě je gólový Fila, ale neumím si představit, že by se dnes dostal do základu. Hodně kritiky se sneslo na Douděru. Některá oprávněná ( centry, rohy ) a některá neoprávněná. Jeho šance pramenily z jeho úsilí se dostat před hráče, ale potom už nebyl v pozici, aby zamířil. Mě se jeho hra líbila a nevidím důvod hledat v cizině druhého Dioufa. Jako problém vidím rozehrávání standardek ( Provod, Douděra ). Ty "bochánky" jsou víc nebezpečné pro nás než pro soupeře. Výborně kope rohy a standardky Matěj Jurásek, ale tomu je včera nesvěřili.
    Hlavně neklesat na mysli. Do konce podzimu stejně systém hry nezměníme a ani hráče, tak hlavně úspěšně pokračovat v lize a to nebude žádná procházka!!

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

      Slávista 51     před 27 dny 29.11.2024 19:04 |  
      1 3

      Asi tak.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

      1zippo1     před 27 dny 29.11.2024 20:46 |  
      9 3

      Dovolím si nesouhlasit. Začnu asi přirovnáním Džeka k Jurečkovi. Džeko si šance vytváří, maká a pak se z něj stane zabiják. Takhle to Václav neměl. Douděra? Kvalitní centry? Nula. Navíc jeho zakončení hraničila s trapností. A měl i jinou volbu kolikrát. Moc chce, málo umu. Chorý. Byl a je zvyklý na jiný servis. Ve dvojce se Šulcem váleli. Taky bude, až někdo zjistí, že je asi dobré je stavět Mojmírem spolu. A nebude muset hledat balóny u postranní čáry. Jeho práce je zakončovat nebo sklepávat na podhrota. A víme, že to umí.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

        IJS     před 27 dny 29.11.2024 21:38 |  
        4 1

        Samozřejmě že Jurečka není Džeko, ale koncák je a potvrzoval to po oba roky, co byl ve Slavii. Douděru bych za koncovku nekritizoval. Přicházel do Slavie jako pravý bek ( náhrada za Baha ). Posupně se posouval výš, kde je i lepší, ale střelec není a nikdy nebude. Neříkám, že nebude dávat góly, ale zakončovatel nebude. Na to je příliš zbrklý a má emoční projev. Samozřejmě, že Chorému by vyhovoval technický "sběrač míčů" jako je Šulc. Proto se asi vrátil Lingr, ale roli Šulce zatím neplní. Nenapadá mě kdo by jí mohl ve Slavii plnit. Technicky možná Jurásek, ale to by musel být stále ve hře a to on neumí... Rád bych se mýlil, ale dvojce Chorý + Chytil není varianta pro EL.

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

          1zippo1     před 27 dny 29.11.2024 22:26 |  
          4 0

          Já nijak nesnižuji Jurečkovy výkony. Jen ten konec byl poněkud podivný (ale to je jiná válka). Džeko to potvrzuje 18 let a je prostě pracovitější i v osmatřiceti. Nic víc proti Jurečkovi. O Douděrovi se přít nebudu. Mám ho nakoukaného a mám názor odlišný. Možná do obrany fajn, ale do zálohy nepatří. Chápu. Velice složitá osobní situace, snaha podpořit. Ale nemělo by to být na úkor týmu. Snaha je veliká, ale kvalita prostě na Slavii nestačí.
          Netuším, proč dvojku Ch+Ch nevidíš, ale máš pravdu s Juráskem. Včera se mi sice jevil sobecky, ale fotbal umí. Jen je škoda, že nedostává třeba tolik šancí jako Douděra. Potřebuje cítit důvěru, pak v něm vidím velký potenciál.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

      martynko     před 26 dny 30.11.2024 13:15 |  
      0 0

      "Maximálně natrénovat spolupráci ve vápně a nebo přebírání míče."
      Potrebujeme varianty pro prunik do vapna. Centry na Chorase uz umime.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

    Ivan     před 27 dny 29.11.2024 17:14 |  
    6 0

    díky za hodnocení, U Dioufa se mí líbí že umí dát kvalitní centr "z každé pozice" a třeba na tu Douděrovu hlavičku centroval z hloubi pole. U Douděry mu naopak k plusu přičítám že se dostává do zakončení na malém vápně a myslím že tohle je taktický záměr, že víc budeme hrát zleva a a pravá strana to má víc zavírat, ale těžko říct.

    Jurásek měl výbornou schovanou přihrávku přes celu obranu na Chytila, který to možná nečekal a sebral to golman. Je těžké takhle mluvit o nezakončených předfinálních přihrávkách, ale myslím že kdyby to Chytil píchnul do brány (což nebylo vůbec lehké), tak se tu nad tou asistencí rozplýváme.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

      Jupiter     před 27 dny 29.11.2024 23:12 |  
      8 5

      No Douděra dostal nejméně 4 centry do 100% šancí a ani jednou netrefil bránu, co s takovým hráčem, navíc nedokáže ani pořádně nacentrovat. A ještě k Bořilovi, na ligu stačí a hraje dobře a důrazně, ale v Evropě už opravdu nestačí. Za mě by tam měl už nastupovat Chaloupek. Je velký, rychlý a má i rozehrávku. Tomu by Džeko asi neutek.
      Jo a ještě mě rozčiluje to pozdní střídání, hráči, kterým se nedaří jsou střídáni až někdy kolem 70.minutě a příchozí pak již nestihnou něco změnit.

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

        Ivan     před 26 dny 30.11.2024 01:35 |  
        4 2

        Já bych byl smířlivější. Zatím jde sezona úspěšně a nevolal bych po změnách.

  9. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

    Flame     před 27 dny 29.11.2024 17:30 |  
    12 2

    Zdravím všechny,

    když se nad mačem zamyslím, tak vidím jednu důležitou věc, koncentrace po celých 90 min. a hlavně ve vápně. Naše šance byly obrovské a jsem přesvědčený, že v tréninku je hráči proměňují (tedy alespoň 8x z 10).
    A před obdrženými brankami jsme také trochu koncentrace na hru ztratili.
    Nicméně co mě nezabije, tak mě posílí, bude platit po tomto zápase pro celé mužstvo a příště si to pohlídáme.

  10. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

    Cross     před 27 dny 29.11.2024 19:00 |  
    9 42

    Hele, jsme průměrné mužstvo Evropské ligy. Bořil tentokrát tragický. U prvního gólu si ho povodil starší Džeko, a to nikoli technicky - prostě mu o dva metry na osmi metrech utekl. Potřebujeme utocnîka. Ti všichni co máme, mají na Transfermarktu směšné cenovky. A každý zase viděl proč. Diuff a Provod jsou evropští hráči. Zbytek, od Lingra až po chytila, jsou předražení kokoti, vhodní fo Budejic... Chorý má specifickou roli. Ale kolik stojí na mezinárodním Transfermarktu? Včera dal gól a druhej vyndal z brány vlastním ofsajdem. Proč nevyběhl, když obránci Fenerbahče to zvládli?

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

      Edenjejenjeden     před 27 dny 29.11.2024 20:51 |  
      22 2

      Hele i když jsem po včerejšku stále nasranej a zklamanej , přesto bych si nikdy nedovolil nazvat hráče , kterej nosí ten nejkrásnější dres na sobě, kokotem. Takže podobné nadávky si strč laskavě do prd.le.
      A pro začátek by ses alespon mohl naučit jména našich hráčů, protože žádnej Diuff u nás opravdu nehraje.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

      PahaAhma     před 26 dny 30.11.2024 07:53 |  
      13 1

      A vy se, pane, chováte jak kokot i zadarmo drahej. Fujtajksl.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

      Cross     před 26 dny 30.11.2024 18:06 |  
      4 3

      Za ty kokoty se omluvám.
      Se Slávií jsem zažil už leccos. Třeba Pepi Bicana ještě na staré dřevěné tribuně, když v první půli devadesátek hráli vepředu Patrik Berger, Vlàďa Šmicer a Pavel Kuka. Taky rok, tuším 2013, kdy po naklàdačce 0-7 od Teplic celý kotel - místo děkovačky - křičel na naše hráče “My jsme Slavie, Vy nejste nic!”.
      A letošní podzim v Pohárech? Byl jsem na Ajaxu, byl jsem v Bilbau, byl jsem ve Frankfurtu a teď i na Fenerbahce. Dva góly a 1 bod. Ty góly dal Chorý, na kterého Sever dlouho pískal. Je fajn, že hoši zepředu se zodpovědně vracejí. Už ale nemám trpělivost je omlouvat řečmi typu “Zlepšit hru ve vápně” a podobnými kydy. Dobře, jsou asi talentovanější, než dobrý člověk Standa Tecl. Útočník ale musí mít ve Slavii už fakt speciální talent. Nebo ne?


      Komentář byl uživatelem upraven (30.11.2024 18:10) . Zobrazit původní komentář

  11. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

    guyincognito     před 27 dny 29.11.2024 21:53 |  
    7 4

    Pár obecných poznámek:
    Situace hráčů, kteří většinu podzimu prosedí na lávce a pak nastoupí v EL proti top týmům je nešťastná - jak Michez, tak třeba Zmrzlý to mají těžké a divím se, že nedostanou víc šancí proti snadným soupeřům v lize.
    Divím se, že Prebsl nedostane víc šancí na stoperu, zatím na té pozici nezklamal a obstojně hraje i v U21.
    Pokud chceme hrát příští rok LM, musíme zlepšit pravou stranu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

      kjandourek (admin)     před 27 dny 30.11.2024 00:05 |  
      11 3

      Tak pokud se nepletu, přesně tohle se tu léta kritizovalo.... že se příliš rotuje, že v lize dostávají šanci hráči, kteří nepatří do základní jedenáctky a potom proti slabším soupeřům ztrácíme, nebo si díky té rotaci a šancím dalším hráčům ten zápas uděláme zbytečně těžký...

      • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

        slaviator     před 26 dny 30.11.2024 03:56 |  
        5 2

        Kritizovalo se, že se měnilo klidně 7-8 hráčů. Rotovat citlivě vždy 1-2 hráče neuškodí, ani když by to byl někdo jako Provod nebo Oscar...

        • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

          neuge     před 26 dny 30.11.2024 13:44 |  
          3 0

          naprosty souhlas

          trochu problem zde je ale v nasi neexistujici prave strane kde rotuji hraci skoro neustale protoze treneri zoufale hledaji nekoho kdo by se tam chytnul,
          coz ma pak logicky za nasledek vyrazne omezenou rotaci u ostatnich postu

          • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

            slaviator     před 26 dny 30.11.2024 19:04 |  
            0 0

            Což je zase tím, že Schranz a Masopust byli delší dobu mimo... Jinak minimálně v lize by ty tři čtyři zápasy odehrát mohli

    • Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

      Kulajs     před 26 dny 30.11.2024 10:29 |  
      4 0

      Pokud se dobře pamatuji, tak JiT o Michezovi řekl, že mu naše soubojová liga ještě nesedí a počítá s ním právě pro zápasy se zahraničními týmy, kde se hraje více fotbal.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

    Radek097 (přítel SN)     před 26 dny 30.11.2024 15:37 |  
    3 1

    Že budeme mít po pěti zápasech jen čtyři body, bych teda netipnul. Očekával jsem o dva až tři body více, trochu je proti nám i samotný los, jelikož ty papírově lehké soupeře máme až v samotném závěru, ve kterém je potřeba dvakrát vyhrát. Do kterého možná budeme vstupovat bez Kinského.
    Nepředpokládám, že by tady zůstal do konce sezóny, takže přestup v lednu. Jelikož poslední dva zápasy hrajeme až ke konci ledna (což je i konec přestupového období ve většině západních lig), tak pochybuji, že by tady Kinský byl ještě 30. ledna, aby ten den anebo den následující šel někam na západ. Staněk je mimo soupisku, takže by to musel dochytat Mandous.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Slavia - Fenerbahce 1:2

    Lunaris     před 25 dny 01.12.2024 17:33 |  
    0 0

    Diouf v tomhle zápasu ukázal, že formu neztratil, jak jsem mu po posledních zápasech prorokoval, byl vynikající. V zimě nemáme šanci ho udržet, bohužel.


    Komentář byl uživatelem upraven (01.12.2024 17:33) . Zobrazit původní komentář