Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (99)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

    Myšák     před 5 dny 16.11.2024 17:06 |  
    2 8

    Není ten Pasta brácha Trpiše? :o) Doufám, že nenavrhoval pyžama.

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      jirkag5     před 5 dny 16.11.2024 17:31 |  
      7 0

      Jak by asi býval mohl navrhovat pyžama ? Jasně se píše, že teď je to poprvé co si Slavia bude spoluvytvářet dresy.


      Komentář byl uživatelem upraven (16.11.2024 17:32) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

        SLAVIESTA     před 4 dny 17.11.2024 10:56 |  
        2 3

        To je dost smutný.

      • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

        dalislavista     před 4 dny 17.11.2024 19:26 |  
        1 0

        A ty se symboly orloje a Prahy se nepodílela?

        • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

          kjandourek (admin)     před 3 dny 17.11.2024 23:49 |  
          3 0

          Jistě že ne, to byla akce Pumy napříč Evropou.... v každé zemi udělali dresy pro jeden tým, které podobně stylizovali podle dominant města... Například AC Milán a Manchester City...

          • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

            Lord_Edmund     před 3 dny 18.11.2024 08:35 |  
            4 0

            a to se s tím Orlojem opravdu povedlo.

            • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

              kjandourek (admin)     před 3 dny 18.11.2024 09:54 |  
              5 0

              To ano, ale bohužel se na to nepodařilo navázat... Ambice byla loni s tím dřevěným reliéfem, ale to přebilo hlavně to fungování okolo představení dresů, kdy Puma nechápala, co nám vadí na tom, že dala dresy do prodeje dřív, než jsme je stihli představit.... To byla víceméně ta poslední kapka, která nás postrčila k tomu, že jsme se rozhodli smlouvu neprodloužit a vypsat výběrové řízení, v němž jsme kladli důraz právě na to, abychom měli co největší prostor k nakládání s dresy....

              • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

                dalislavista     včera 19.11.2024 12:05 |  
                1 2

                Tak prostor tedy mít budeme.
                Tak snad budou hráčům vyhovovat materiály, dresy se nebudou trhat a hvězda se nebude odpárávat nebo nebude někde vzhůru nohama...

                • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

                  kjandourek (admin)     včera 19.11.2024 12:14 |  
                  3 3

                  Měl jsi pocit, že hráčům Bilbaa v duelu s námi nevyhovoval materiál? Dresy se jim trhaly, nebo se něco odpárávalo?

                  • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

                    dalislavista     včera 19.11.2024 14:38 |  
                    5 0

                    Není to trochu manipulativní otázka? Jak se asi pozná při zápase, že hráčům materiál nevyhovuje?
                    Že si někteří uživatelé dresů naší nové značky stěžovalo na materiál jsem na internetu zaznamenal, že se někomu páral znak klubu také, že měl nějaký dres v sadě znak klubu vzhůru nohama jsem také zaznamenal při debatě o naší nové značce.
                    Tys to nezaznamenal? A jestli to přiznáš, proč reaguješ na mě obavy takhle?

                    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

                      kjandourek (admin)     včera 19.11.2024 20:08 |  
                      0 1

                      Protože takové vlákno dokážeš udělat u každého ... Samozřejmě snáz najdeš takové věci u značky, která je relativně nová, takže jsou všechny její dětské nemoci zdokumentované, než u zavedené značky, která si podobným obdobím prošla v době, kdy byl internet v plenkách....

                      • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

                        dalislavista     včera 19.11.2024 20:37 |  
                        1 0

                        A víš tedy o tom opačně našitém znaku a že se někomu i páral? Nebo jsi o tom neslyšel?

                    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

                      kjandourek (admin)     včera 19.11.2024 20:11 |  
                      3 1

                      A víš, že nový majitel Aston Vily má podíl v Adidasu?
                      Nemůže to spíš být o tom, že potřeboval nějak zdůvodnit přechod k této značce?

                      • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

                        dalislavista     včera 19.11.2024 20:31 |  
                        0 1

                        Nevím.
                        Musel by vůbec přechod k jiné značce zdůvodňovat?

                    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

                      kjandourek (admin)     včera 19.11.2024 20:20 |  
                      1 1

                      Feyenoord titul, Leverkusen titul, Bilbao domácí pohár (trofej po nějakých třiceti letech)... Máš dojem, že na jejich výkony mají tyhle dresy negativní vliv?

                      • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

                        dalislavista     včera 19.11.2024 20:30 |  
                        0 1

                        Nemám žádný dojem.
                        Budu jen rád, když se problémy s dresy nebudou muset řešit a bude vše ok.

              • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

                M@rvin     včera 19.11.2024 18:25 |  
                0 0

                Jak to vůbec bylo s tím reliéfem? Vím, že dres s orlojem nebyl unikátní projekt pro Slavii, jak taky sám píšeš, ale u toho dřeva netuším. To bylo také v rámci nějaké akce Pumy pro více klubů v Evropě?

  2. Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

    kostelnivlajka     před 5 dny 16.11.2024 19:22 |  
    4 3

    Pasta jedině aldente..

  3. Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

    JS (přítel SN)     před 5 dny 16.11.2024 21:30 |  
    6 23

    Pasta Oner :D
    Proč ne rovnou Beata Rajská, aspoň má něco společného s módou.

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      sicilianbrno     před 4 dny 17.11.2024 10:49 |  
      13 1

      Kubičku, kde ty ses vyloupl po dlouhé době? Slavii se herně daři, proto tva negace a pošpiněni naši Slavie nemá prostor k projevení se ( za což je tu většina ráda), jak ty se teda zabavuješ, krom brečeni do polštaře, že se nám ted daři?? :-)

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      mis3     před 4 dny 17.11.2024 21:50 |  
      7 2

      A jéje, zneuznanej umělec se ozval. To jsem opravdu, opravdu nečekal. Nojo, on je úspěšnej a dokonce i komerčně, to se těm "pravým" umělcům moc nelíbí...


      Komentář byl uživatelem upraven (18.11.2024 08:09) . Zobrazit původní komentář

  4. Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

    Slávista 51     před 4 dny 16.11.2024 22:25 |  
    2 6

    A ty dresy jsou kde ?

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      jirkag5     před 4 dny 16.11.2024 23:48 |  
      4 2

      Budou v červenci, nepochopil ?

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      mig52     před 4 dny 17.11.2024 07:08 |  
      2 2

      Zatím na krejčovských prknech.

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      mis3     před 4 dny 17.11.2024 21:45 |  
      3 0

      Však to zaznělo asi jenom 5x že budou příští rok v červenci...

  5. Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

    záplata     před 4 dny 17.11.2024 00:06 |  
    8 2

    Já jsem tedy spíš ostražitej, streetartovej umělec a oblečení mně nejdou moc dohromady, třeba ta falešná díra na jeho bundě mně varuje, je to jeho vkus. Ale třeba ty dresy budou bomba.

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      witty13     před 4 dny 17.11.2024 07:13 |  
      10 0

      Pasta Oner uz je davno za hranici streetartu. Je to urcite prvni ceskej borec co se ze streetartu dokazal posunout dal, protoze je proste dobrej. A kdyz nic jineho, budeme mit dresy, jaky nikdo nikdy nemel a mit nebude. Ja jsem konzerva a treba lonsky model se stejne barevnymi rukavy jsem nedaval, ale zase si uvedomuju co tenhle krok znamena, a verim ze Pasta bude dostatecne rozulny aby respektoval hlavni tradicni prvky. Na druhou stranu ty venkovni budou s naprosto volnou rukou, a tam verim ze to bude bomba

  6. Uvidíme

    Merlinus (přítel SN)     před 4 dny 17.11.2024 08:54 |  
    14 3

    No já mám z podobných progresivních umělcú osypky. Takže mám trochu obavy. Ale nechci předjímat. Až to uvidím, tak třeba zjistím, že mé obavy byly zbytečné.

    • Re: Uvidíme

      SLAVIESTA     před 4 dny 17.11.2024 09:47 |  
      6 4

      Mám to stejně, vím, že i ty nejnepovedenější dresy měly tady svoje příznivce. Pro mě je dres, něco jako jméno klubu, na jeho změny(říká se tomu modernizace) jsem citlivý. Umělec se musí seberealizovat, jen si nejsem jistý, že na našem dresu. No třeba to vyjde, já si raději počkám, víc než oslavám, jak to bude skvělé, věřím vlastním očím.

      • Re: Uvidíme

        mis3     před 4 dny 17.11.2024 21:44 |  
        3 0

        Tak možná se stačí podívat na to video, kde Pasta říká víceméně totéž.

        • Re: Uvidíme

          SLAVIESTA     před 3 dny 18.11.2024 10:00 |  
          2 3

          Podívám se raději až na ty dresy.

      • Re: Uvidíme

        kjandourek (admin)     před 2 dny 19.11.2024 10:12 |  
        4 0

        Jenomže ta první věta platí i obráceně: i ty nejpovedenější dresy najdou své kritiky, kteří na nich nenechají nit suchou.....

        V praxi aplikované přísloví "kdo chce psa bít, hůl si najde" ...

  7. Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

    urs (přítel SN)     před 4 dny 17.11.2024 09:16 |  
    8 8

    Lidi neblbněte, Pastu Onera nám všude ve světě záviděj, bude to bomba. :)

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      kostelnivlajka     před 4 dny 17.11.2024 09:47 |  
      13 4

      Přesně tááák, sice sem o něm nikdy neslyšel, ale sem jen vesnický buran...

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      Slávista 51     před 4 dny 17.11.2024 19:16 |  
      2 2

      Kde vybuchne ?

      • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

        jirkag5     před 4 dny 17.11.2024 20:32 |  
        3 1

        Vy jste opravdu nechápavý :) V Edenu, v červenci.

  8. Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

    Altona     před 4 dny 17.11.2024 11:47 |  
    11 2

    Hm, na té fotce s pívem je vidět, že výtvarník si zahrává s prohozenými rukávy...To byl propadák i u Pumy a bude vždycky.

  9. Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

    denydzlSKS     před 4 dny 17.11.2024 14:25 |  
    11 2

    Vzhledem k tomu, jakou rozjela Slavia kampaň už teď, budou následující dresy zaměřeny hodne na marketing…aby udelaly rozruch a zaujaly.
    Takže mam(jakožto konzerva) docela obavy. Nejsme Hradec nebo Plzeň, abychom “prostě nějak” použili klubové barvy. Jsme Slavia, sešívaní.

    Určitě se nezavděčí vsem, tak jen doufam, ze na tradicni prvni sadě nebudeme zkouset velky experimenty, na mne bylo docela dost i ta varianta s půlenýma dresama(kterou mimo jine umělec naskicoval ve videu).
    Další sady jsou mi vetsinou tak nejak jedno, ja mel vzdy nejradsi tmave modré, ale chapu, ze z marketingoveho hlediska tam bude něco specialniho..

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      Hesmir (přítel SN)     včera 19.11.2024 16:24 |  
      1 0

      Jako přiznám se, jsme sešívaní. Ale už jsem si i zvykl na jednorázový úlet v podobě "křivých" pruhů u Interu. Stejně jako dnes ocenujeme orloj na dresu SKS z před pár let. Takže pokud by to byla sezoní změna, pak zas pár let klasika, tak přežiju i nějaký "orlojůlet"...

  10. Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

    Lord_Edmund     před 3 dny 18.11.2024 08:47 |  
    11 1

    Mno, jsem konzerva, takže za mě domácí klasika s co nejméně "in" a "cool" detailama. Možná malinko větší hvězda, jako byla ve fotbalovém pravěku.
    U venkovních bych mu nechal volnou ruku. Snad uź nikdo nepřistoupí na ten hnus, co jsme venku oblékali loni.

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      mig52     před 3 dny 18.11.2024 13:38 |  
      3 2

      Jo, čeče, mně se ta naše hvězda také nezdá tak velká, jako za dávných let, přestože se zvětšila. Bych ji flákl jako pořádnou novu skoro přes půlku bílé strany. Ale tak, aby to ladilo!

      • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

        dalislavista     před 3 dny 18.11.2024 20:29 |  
        3 1

        Nezdá, protože je proti historii opravdu menší.
        Pro zvětšení jsem všema deseti

  11. Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

    Wulfstan (přítel SN)     před 3 dny 18.11.2024 09:33 |  
    13 0

    Koukám, že tu Pasta Oner budí docela vášně. Já jsem to jméno donedávna vůbec neznal, ale to samozřejmě nic neznamená. Nemám strach, že by jeho naše dresy byly jiné než červenobílé, sešívané s červeným pentagramem v bílém poli. A jestli si pohraje s nějakými detaily je mi celkem fuk.

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      SLAVIESTA     před 3 dny 18.11.2024 10:07 |  
      4 4

      Všechny domácí dresy měly znaky, které uvádíš, přesto za zdařilé šly některé označit jen těžko. Samozřejmě i nepovedený dres(mentolová hrůza) najde svoje obdivovatele, stejně jako každý i sebehorší hráč.

      • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

        Slávista 51     před 3 dny 18.11.2024 11:07 |  
        6 2

        NO,
        slávistická hvězda, by měla však být vždy větší, než loga sponzorů dresu, že !

      • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

        mig52     před 3 dny 18.11.2024 13:34 |  
        1 1

        Na mentol se vy..., pěkně voní. Na obráceném rukávu bych se určitě neobĕsil, byť má láska ke Slavii je velká.

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      mig52     před 3 dny 18.11.2024 13:31 |  
      3 1

      Se vším souhlas, ale pokud by navrhl blbě rukávy, to by ti nevadilo? Mně teda hódnĕ, i pokud by mi bylo 21 ročků. Jsem pochopitelně konzerva, k níž se hrdě hlásím, také co s tím, že, ale nepochybuju, že toto bude ctít, abychom nevypadali jako zbrojnoši v některých pohádkách.

      • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

        Wulfstan (přítel SN)     před 3 dny 18.11.2024 16:58 |  
        3 1

        Já vím, že dostanu flaškou slivovice po hlavě, ale já jsem i ty rukavy překousl. Ovšem nečekám, že by se to opakovalo. :-)

        • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

          SLAVIESTA     před 3 dny 18.11.2024 17:35 |  
          3 3

          Každý kdo překousne zmršení našeho dresu, zaslouží flaškou po hlavě. A ten kdo to schválil, palicí.

          • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

            Wulfstan (přítel SN)     před 3 dny 18.11.2024 17:38 |  
            4 0

            Když ji nejdřív vypiju, tak potom klidně můžeš praštit.

            • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

              SLAVIESTA     včera 19.11.2024 14:52 |  
              1 2

              Jasně, proto Tebe né palicí.

        • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

          mig52     před 3 dny 18.11.2024 20:09 |  
          1 3

          Tak to pak věřím, že překousneš i dresy bez hvězdy.

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      Lunaris     před 3 dny 18.11.2024 13:46 |  
      8 0

      Taky vůbec netuším, kdo to je. Nicméně dresy schvalovala sama Slavia, takže nečekám nějaký přešlap. Ve Slavii pracují hlavně fanoušci klubu, nikoliv lidé, kteří tam docházejí jen do "zaměstnání", takže jsem optimista. Hlavně ve vztahu k červenobílému dresu by měli umět odhadnout, co už je za hranou. Třeba ty barevně neprohozené rukávy - to, doufám, byl nepovedený experiment od Pumy dva roky zpátky. To už vidět nechci, to si snad, chraň bůh, v klubu uvědomují.


      Komentář byl uživatelem upraven (18.11.2024 13:52) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

        mig52     před 3 dny 18.11.2024 14:07 |  
        4 3

        Lune, ani já ne. Pokud prohodí rukávy, budu se muset chodit dívat tam, kde bude muset být druhá sada. Snad si to nejvyšší uvědomili. Prohozené rukávy totiž není Slavia. A může mi tu někdo 100x argumentovat, že mu to nevadí. Za mne lidé, nectící tuto tradici, nejsou Slávisti. Nebo ještě připustím, neznalí náctiletí, kterým odpustím.


        Komentář byl uživatelem upraven (18.11.2024 14:08) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

          Lunaris     před 3 dny 18.11.2024 14:20 |  
          1 1

          2x


          Komentář byl uživatelem upraven (18.11.2024 14:20) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

          Lunaris     před 3 dny 18.11.2024 14:20 |  
          4 1

          Kromě toho, že nectily tradici, se tyto dresy ukázaly i prakticky nefunkční, když z jednoho boku byla Slavia červená a z druhého bílá. Jestli si dobře pamatuju, hráli jsme s někým, kdo měl domácí dres červený a venkovní bílý, což prostě nešlo dohromady a musela se rychle shánět třetí sada dresů. I proto věřím, že z této anabáze se v klubu poučili a pan Pasta nedostane příležitost to zmršit.

          • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

            kjandourek (admin)     před 3 dny 18.11.2024 16:13 |  
            5 1

            Jako opravdu si myslíš, že když máme bílé rukávy na červené straně a červené na bílé straně, že bychom mohli klidně v nich nastoupit proti týmům v celobílém, nebo v celočerveném dresu?

            • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

              Lunaris     před 3 dny 18.11.2024 16:54 |  
              4 0

              Chtělo by se napsat, že když můžeme nastoupit v modrém proti modrým, tak proč ne. Nicméně vždyť ty si to musíš pamatovat lépe než já, že k něčemu podobnému v té sezóně před dvěma roky došlo, kdyžtak mě oprav. Pokud by to byl trochu tmavší celočervený dres a my měli bílé stulpny a kraťasy, tak si to umím představit.

              • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

                kjandourek (admin)     před 2 dny 18.11.2024 23:07 |  
                4 1

                Nezlob se na mě, ale to prostě nejde - proti bílým i červeným musíme do jiného dresu - rukáv, nerukáv...

                • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

                  Lunaris     před 2 dny 19.11.2024 09:21 |  
                  1 0

                  .


                  Komentář byl uživatelem upraven (19.11.2024 09:22) . Zobrazit původní komentář

                • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

                  Lunaris     před 2 dny 19.11.2024 09:21 |  
                  3 0

                  Ve finále to schvaluje rozhodčí před zápasem, viz strana č. 34 fotbalových pravidel FAČRu. Point mého původního příspěvku byl ale naopak v tom, že dres z předloňské sezóny nešel použít proti bílým či červeným dresům soupeře vůbec, protože z jedené strany jsme byli červení a z druhé bílí. Nebyla tam tedy možnost ani nijak šachovat s bílými či červenými kraťasy a stulpnami. Pořád přemýšlím o tom zápase, kdy se jeden z týmů musel narychlo převlékat a mám pocit, že to musel být nějaký pohárový zápas a hosté přijeli se dvěma sadami dresů, jedna červená a druhá bílá... ještě trochu pátrám, když píšu tenhle příspěvek a našel jsem to. Byla to Kluž v Konferenční lize, kvůli které jsme se doma museli převlékat do tmavých dresů a ona hrála celá v bílém. Je možné, že by nám rozhodčí neschválil ani klasické dresy s prohozenými rukávy a s červenými kraťasy a stulpnami, protože pohárový dres musí mít celá bílá, resp. jednobarevná záda, to připouštím. To ale nic nemění na tom, že dres s neprohozenými rukávy si prostě nekoupím, i kdyby na něm jinak bylo všechno ostatní perfektní. A to jsem najel od loňska na to, že si na začátku každé sezóny budu kupovat nový dres, což jsem dřív nikdy nedělal. Tak jestli budeš mluvit s někým v klubu, ať s tím počítají. :-))

                  • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

                    kjandourek (admin)     před 2 dny 19.11.2024 09:51 |  
                    5 1

                    Tak s Kluží je to divný vždycky - oni mají dresy jako Sparta.... a zatímco LFA nikdy nenapadlo, že by se derby nemohlo odehrát v tradičních dresech, tak UEFA nás na vzájemné zápasy s Kluží žene do extrémů, kdy nám v roce 2019 proti rudým dresům neschválili ani černou a my museli poprvé a naposledy odehrát zápas v těch tmavě zelených... Kluž tehdy odvetu odehrála v takových zelenkavých dresech (podobné měla nějakou chvíli repre)....

                    A v roce 2022 najednou Kluž do třetích dresů nenapasovali, přestože my jsme v Kluži opět nemohli použít tehdejší tmavě modré venkovní a do hry šly tehdy loňské bleděmodré ....

                    Tam se obávám, že by nám nepomohlo, ani kdybychom měli rukávy oranžové s modrými puntíčky....


                    Jinak se tedy přiznám, že patřím k těm málo lidem, co měli možnost grafické návrhy dresů vidět.... a rukávy si vůbec nepamatuji... za prvé tedy asi proto, že to pro mne prostě není důležité (občas mne překvapí, co všechno lidé za důležité považují)... a za druhé nejspíš proto, že tedy asi prohozené jsou, protože mě to prostě nepraštilo do očí....

                    Za sebe mám dresy mimotechnicky pojmenované: 1. Klasika (jako jsou tam detaily, které se nemusí líbit, ale možná jsou "klasičtější", než si dovedete představit); 2. venkovní=Divočina (tady se Pasta vyřádil); 3. Malá lumpárna, nebo spíše poťouchlost... ;-)


                    Komentář byl uživatelem upraven (19.11.2024 09:54) . Zobrazit původní komentář

                    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

                      Dennis     včera 19.11.2024 11:12 |  
                      3 0

                      A co je pro tebe tedy u domácího dresu důležité? Za mě to jsou tři věci - sešívaná hruď a záda, hvězda na prsou a sešívané rukávy. To je přece základ, ne? Podstata našich dresů. Nepřijde mi na tomto nic překvapivého...

                      • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

                        kjandourek (admin)     včera 19.11.2024 12:11 |  
                        5 1

                        Mě přijde v pohodě červená vlevo/bílá vpravo a v bílém poli hvězda cípem dolů (z pohledu soupeře - hvězda na srdci)... tak, jak to bylo vždycky v klubovém znaku - prostě ty rukávy mi v tom nepřijdou až tak zásadní...

                        Upřímně ze znaků jsme měl nejradši tenhle: https://veznakuhvezdaje.cz/images/slavia_kopana.jpg

                        • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

                          SLAVIESTA     včera 19.11.2024 17:02 |  
                          0 2

                          Rozhodně nejhezčí. Ten poslední rezignoval na "sešívanost" a po dlouhém bádaní umělci vystřihli logo zřejmě z dresu atletů. Kolik pak asi za ten nápad vyinkasovali? Tady nadšení nebralo mezí.

                        • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

                          mig52     před 19 hodinami 20.11.2024 15:26 |  
                          0 2

                          Ntvl, jestli nectíš rukávy, tak nectíš tradici!!!!. To je, jakoby někdo jiný napsal, že musí být prohozené rukávy a nelpí na hvězdě v bílém poli. Tys prostě už před časem vyslovil tento názor a jak je u tebe zvykem nepřiznáš, žes pochybil a budeš si na svém stát, jak prvňák na svém bonbónu. Tj, admin, který nectí rukávy!!??

            • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

              mig52     před 3 dny 18.11.2024 20:06 |  
              2 3

              Mohli, kdyby jistí hňupové nevymysleli to, co žel musíme akceptovat!!

      • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

        Steve2924 (přítel SN)     před 3 dny 18.11.2024 14:53 |  
        6 0

        Jestli mě paměť nešálí, tak právě ty prohozené rukávy schválili lidé, kteří v klubu pracují a tedy se na ně spoléháš :)

        • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

          Lunaris     před 3 dny 18.11.2024 15:17 |  
          3 0

          Pokud se nepletu, Puma snad měla nabídnout na výběr tři varianty. Nevím, jak vypadaly ty další dvě, třeba to bylo ještě horší. Každopádně se spoléhám na to, že v klubu se již poučili, že vědí, že toto nebyla ta správná cesta a barva rukávů bude vždy a za všech okolností prohozená.

          • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

            Dennis     před 3 dny 18.11.2024 16:41 |  
            3 0

            Blbý je, že na těch skicách ve fotogalerii jsou ty rukávy právě zase špatně... Což teda moc nechápu proč.

        • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

          mig52     před 3 dny 18.11.2024 20:02 |  
          3 3

          Protože to jsou (byli) zaměstnanci, kteří nejsou Slávisti. Pro mne jsou přehozené rukávy jako trika bez hvězdy! Myslím pořádné !!

          • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

            Steve2924 (přítel SN)     včera 19.11.2024 12:13 |  
            1 0

            jakože to neprošlo přes představenstvo jo?

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      M@rvin     včera 19.11.2024 11:05 |  
      8 0

      Pro mě existuje ohledně první sady dresů několik věcí, přes které nejede vlak.
      1) Základní rozvržení barev s prohozenými rukávy a hvězdou v bílém poli cípem dolů
      2) Sešívaná záda ve všech zápasech, kde to regule umožní. V pohárech jsem holt smířen s bílými, nic jiného mi nezbývá.
      3) Přechod mezi červenou a bílou musí být ostrý (jsme přeci sešívaní), ne nějaká prolínající se rozplizlost, která se zkoušela někdy na začátku devadesátek, nebo kdy to bylo.

      Jakýkoliv odklon v těchto třech bodech by znamenal, že si dres rozhodně nekoupím a budu ho velmi těžko rozdýchávat.
      S ostatními detaily jako lemy, tvar výstřihu, límeček, jiné detaily typu orloj, textura dřeva apod., s tím ať se klidně experimentuje a může určitě vzniknout něco super. U ostatních sad jsem pak už velmi tolerantní a nechám se překvapit, doufám že příjemně.


      Komentář byl uživatelem upraven (19.11.2024 11:11) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

        Wulfstan (přítel SN)     včera 19.11.2024 12:28 |  
        3 0

        Jo, tak nějak. Z těch rukávů, jak už jsem napsal, jsem vyrážku nedostal, ale na nových dresech by samozřejmě měly být prohozené.

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      mig52     před 19 hodinami 20.11.2024 15:08 |  
      0 2

      Doufám, že nemáš na mysli převrácené rukávy...:-))))

      • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

        Wulfstan (přítel SN)     před 18 hodinami 20.11.2024 16:37 |  
        1 0

        Já bych udělal dresy úplně bez rukávů, aby bylo vidět, jaký maj kucí bicáky.

  12. Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

    ROYAL VERA     před 3 dny 18.11.2024 17:37 |  
    6 1

    Modrá je dobrá......Pěkné náhradní dresy by mohly být třeba světle modré s pořádnou hvězdou uprostřed.

      • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

        mig52     před 19 hodinami 20.11.2024 15:06 |  
        0 1

        Rembrandt.....

        • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

          p!erreCORE     před 19 hodinami 20.11.2024 15:30 |  
          0 1

          Tady nejde tolik o kvalitu provedení (peticipou hvezdu bez kruzitka proste nedam :( a kreslit taky neumim :) jako hlavně o to, že se mi výše zmíněný návrh líbil a zkusil jsem si to nakreslit jak si to predstavuju ja.. věř nebo ne u těch dvou paskvilu jsem stravil prijemnou hodinku života..

          Hele ted mně vlastně napadlo, že peti cipa hvězda se vlastně jednoduše dá nakreslit jednim tahem.. a že to umím od nepaměti :) a protože to je ostuda, a jediné, co se mi zdá na mém návrhu nepovedené, jdu si to vyzkoušet ještě jednou.


          Komentář byl uživatelem upraven (20.11.2024 15:36) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      mis3     před 15 hodinami 20.11.2024 19:41 |  
      0 0

      Není, venkovní musí být černá!

  13. Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

    SLAVIESTA     před 3 dny 18.11.2024 17:46 |  
    5 7

    Snad je dobře, že to bylo oznámeno tak brzy a vedení si všimne, že většina fandů nestojí o nějaké vylomeniny
    na dresu. Chci věřit, že ji m to není jedno.

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      mis3     před 15 hodinami 20.11.2024 19:42 |  
      1 0

      Je hezký jak může být někdo tak nafoukaný. že si myslí, že jeho názor je většina.

  14. Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

    Kulajs     před 3 dny 18.11.2024 19:38 |  
    3 0

    Titulní stránku příštího prosincového Playboye dělal právě Pasta Oner.

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      p!erreCORE     před 3 dny 18.11.2024 19:44 |  
      11 0

      A jak tam maj holky rukávy?

      • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

        záplata     před 3 dny 18.11.2024 19:48 |  
        4 0

        Rukávů jsem si u těch holek nikdy nevšim, asi špatně koukám.

      • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

        mig52     před 19 hodinami 20.11.2024 15:05 |  
        1 2

        :-)))))

  15. Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

    kostelnivlajka     před 3 dny 18.11.2024 21:10 |  
    13 3

    Já vlastně nechápu, co chce na těch dresech vlastně vymyslet??

  16. Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

    záplata     před 2 dny 18.11.2024 23:33 |  
    5 2

    Buďme rádi, že už nám ty návrhy nemůžou dělat Picasso nebo Dalí. To bych byl nervózní trochu víc.

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      Wulfstan (přítel SN)     včera 19.11.2024 12:30 |  
      3 0

      To jo, no... Picasso by byl schopnej dát hvězdu na zadek a Dalího hvězda by zas byla rozteklá až na gule. Pasta snad nebude moc blbnout.

  17. Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

    Slávista 51     včera 19.11.2024 13:34 |  
    5 2

    NO, ASI TAKHLE -
    na nejkrásnější dresy na světě, raději moc nešahat, že !

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      Wulfstan (přítel SN)     před 17 hodinami 20.11.2024 16:52 |  
      1 0

      Mně se nic neobjeví, nemohl bys dát přímo ten obrázek? Docela by mě to zajímalo.

        • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

          Wulfstan (přítel SN)     před 17 hodinami 20.11.2024 17:10 |  
          2 0

          Děkuju.
          Ou, takový temný, až zlověstný.

    • Re: Fotbal je umění. Dresy pro sezonu 2025/2026 navrhl Pasta Oner

      Slávista 51     před 14 hodinami 20.11.2024 20:36 |  
      0 0

      Tak fialová barva nebývá v ČR na dresech vidět.