Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Přestupy a spekulace zima 2025

Tento článek je určen k dlouhodobé diskuzi o zprávách o možných přestupech, které se toto přestupní období budou objevovat v médiích a na sociálních sítích.

Dosavadní spekulace zatím zahrnují:

Příchody:

25.10.2024 - Divine Teah (LIB; Hammarby) více zde

8.11.2024 - Noel Törnqvist (SWE; Mjällby AIF) více zde

 

Potvrzené příchody:

30.10.2024 - Divine Teah více zde

 

 

Komentáře (231)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    Ivan     před 12 dny 09.11.2024 19:52 |  
    5 0

    Tak vzhůru světlým zítřkům!

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      malan (přítel SN)     před 12 dny 09.11.2024 20:22 |  
      3 1

      Takhle trestuhodně zahodit nejlepsi otvirak vsech dob, to se jen tak nevidi. :/

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Ivan     před 12 dny 09.11.2024 21:00 |  
        5 0

        Já zpanikařil. Po 5 letech denního užívání fóra jsem už ani nedoufal že se to někdy stane a najednou je se to objevilo :-/

  2. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    Noddik     před 12 dny 09.11.2024 20:21 |  
    1 4

    Sakra, sem druhej

  3. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    MarekB98     před 12 dny 09.11.2024 22:09 |  
    2 0

    Jméno Teaha je Divine s klasickým v, ale to je jen drobnost.

    P.S.: Děkujeme za založení tématu. :)


    Komentář byl uživatelem upraven (09.11.2024 22:10) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      žbl68     před 9 dny 12.11.2024 17:59 |  
      7 0

      jak Bayern nemám rád , tak by mu fakt slušel ... od zimy 2025 ...

  4. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    Vejrikus     před 9 dny 12.11.2024 16:39 |  
    2 1

    V Kudy běží zajíc padlo, že Kinský má klauzuli ve smlouvě 5 mil euro. Při tom jaké předvádí výkony tak je to jedním slovem škoda. Za mě je hráč sám proti sobě, když si dá takovou klauzuli do smlouvy, protože 5 mil už je celkem dost, ale pořád to není dost, aby si někdo řekl, dal jsem za něj 5 mil, tak mu dám šanci chytat. Chápal bych dvě varianty: 1) Chci ven za každou cenu a mít klauzuli třeba 3 mil euro. 2) Když bude dobrá nabídka, chci aby jste mě pustili a mít klauzuli třeba 10 mil euro.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Radek097 (přítel SN)     před 9 dny 12.11.2024 16:45 |  
      4 4

      Jakou záruku základní sestavy ti dá přestupová částka? Já žil doteď v domnění, že základ je být kvalitním fotbalistou a ne za kolik přijdeš.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        wimpy     před 9 dny 12.11.2024 16:50 |  
        16 1

        Tak úplně pravda to není, když někam přijdeš za velkou částku, dostáváš obvykle hodně šancí na prosazení se, aby management nebyl za blbce. Aby tě někdo posadil, musí být výrazně lepší.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          Radek097 (přítel SN)     před 9 dny 12.11.2024 17:51 |  
          2 4

          Brankář má ze všech hráčů na hřišti největší vliv na výsledek. Rozhodně tam nedáš hráče jen na základě toho, že stál o 3M € více než jeho konkurent. Může ti to trošku pomoct do sestavy, ale rozhodně ti to nic negarantuje.
          Douglas Luiz [26 let] (Juventus, osmý nejdražší přestup v historii), přestoupil v létě z Aston Villy, dokud se nezranil, tak naskakoval jako střídající.
          Joao Palhinha [29] (Bayern, čtvrtý), přestoupil v létě z Fulhamu, podobně jako Luiz.
          Joao Félix [25] (Chelsea, osmnáctý), přestoupil v létě z Atlética, ten má z vyjmenovaných hráčů do základu nejdál, teď spíše vysedává na lavičce.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            wimpy     před 9 dny 12.11.2024 17:54 |  
            6 0

            To se přece nevyvrací. Samozřejmě to není všechno, ale určitá výhoda to prostě vždycky je.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      chosejn     před 9 dny 12.11.2024 17:35 |  
      0 0

      Pokud to tak je, tak je to rozhodne skoda. Kdyz si zaspekuluju, tak pokud by se chtel vydat napr. cestou Petra Cecha - zacit v zahranici v mensim klubu, kde bude velka sance chytat a pak casem velkoklub. Tak by byl pro ten mensi klub diky klauzuli 5M Euro dostupnejsi nez za vyssi castku. Nesleduju ceny brankaru, ale je mozne, ze za 10M Euro plus nakupujou brankare spis vetsi kluby...

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Vejrikus     před 9 dny 12.11.2024 19:33 |  
        3 0

        Asi taková myšlenka od Kinských je. Pro nás je to trochu hořké....ale když vychytá titul a LM, tak prostě to účel splnilo. Třeba Kinskýmu nasypeme sami a klauzuli zrušíme....myslím, že by teď mohl mít ještě větší sebevědomí a už chtít u nás udělat třeba i sezonu v LM a pak do většího klubu. Ale neptejte se mi co se Staňkem :D...no prostě lavice a pryč.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          chosejn     před 9 dny 12.11.2024 21:12 |  
          4 0

          souhlasim, Tonda nam letos vytrhnul trn z paty a kdyz vychyta hrnec, tak bude mit splnino

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          Marcelo10     před 8 dny 13.11.2024 09:38 |  
          14 0

          Jesti něco můžu říct, Tondovi o peníze vůbec nejde. Ty neřeší..on dělá neskutečně uvážený kroky s výhledem na kariéru. Takže pokud by u nás prodloužil, nebylo by to rozhodně kvůli penězům.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            necich     před 8 dny 13.11.2024 13:57 |  
            1 1

            Tak ono to jde ruku v ruce a nijak se to nevylučuje což on i jeho otec vědí.
            Jeho ambicí je evidentně chytat v TOP klubu v TOP lize. Pokud to naplní bude brát takový ranec, že to neutratí ani on případně ani jeho děti či vnuci.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      žbl68     před 9 dny 12.11.2024 17:58 |  
      2 0

      5 mil. E není vůbec dost ...

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Ivan     před 9 dny 12.11.2024 18:20 |  
      2 4

      Moc se mi tomu věřit nechce. Výstupky nedáváme a nechce se mi věřit že bychom dali takhle malou výstupku že když se mu povede podzim, pustíme ho za (blbejch) 5 mega.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Vejrikus     před 9 dny 12.11.2024 19:27 |  
        7 0

        To jsem si taky říkal, ale vzpomeňme jak dlouho podepsání smlouvy trvalo a to bylo v době, kdy jsme neměli jiného brankáře než Aleše Mandouse. Takže si umím představit, že nás do toho trochu natlačit mohli. Je paradox, že máme asi nejlepší dva brankáře co jsme za posledních 20 let měli (při vší úctě k Ondrovi Kolářovi a Martinovi Vaniakovi), ale oba dva nás berou jenom jako přestupní stanici na 1 - 2 sezony a přestup do zahraničí.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          Ivan     před 9 dny 12.11.2024 19:34 |  
          1 14

          Těžko se mi tomu věří no. Kdyby tam byly nějaké podmínka za kterých se tam výstupka objeví, třeba že nebude hrát, nebo někdy za dlouho, tak třeba jo.

          Jestli je tam ale fakt klasická výstupka na 5 mega, tak je to diletanství.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            lantsmit     před 9 dny 12.11.2024 19:40 |  
            4 10

            To diletantství proběhlo už v létě 23. Teď při prodloužení po začátku letošní sezóny už se tomu zabránit nedalo.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            necich     před 8 dny 13.11.2024 07:59 |  
            18 3

            Diletanství? Kinský k nám přišel za nějakých podmmínek tj. řádově za miliony Kč. Pokud by skutečně i odešel (čemuž nevěřím) za 5 mega eur tak s by to byl i tak slušný obchdod. Už to zde bylo psáno, byla nějaká situace a hledal se průsečík zájmů všech stran.
            Navíc přeci není nikde psano, že by musel za těch 5 mega odejít to by bylo pouze v případě: a) nabídku by dalo pouze jedno mužstvo a Kinský by do něho chtěl odejít
            b) v případě zájmu několika mužstev (což lze předpokládat i dle různých informací) by odešel za nejlepší nabídku jak pro něho tak pro Slavii (ta výsledná cena může být mnohem více třeba i dvojnásobná).
            Neviděl bych těch 5 mega jako nějakou mantru, ale spíše jako pojistku schůdnou pro obě strany.

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

              lantsmit     před 8 dny 13.11.2024 08:49 |  
              1 15

              Pokud ho neprodáme za cenu alespoň kolem 15M, tak to diletantství je. A v penězích by bylo vyjádřeno minimálně rozdílem mezi realizovanou transferovou částkou a touhle jeho hodnotou, kterou bude nejpozději v zimě objektivně mít. Pokud by nebylo té aktivní klauzule.

              Je to stejné, jako bychom Dioufovu hodnotu, kterou i sama Slavia vidí vysoko nad 20 mil., obdobně sundali jeho “zestárnutím” na ročním hostování v Pardubicích, v kombinaci s takhle vynuceně nastavenou klauzulí. Pořád bychom sice byli v nějakém zisku, ale ta ztráta spočívající v zisku ušlém by byla násobně větší.

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

              Ivan     před 8 dny 13.11.2024 14:55 |  
              5 5

              Pokud může jít za 5 mega, tak odejde za 5 mega. Aby měl ve smlouvě že může jít za 5, ale vyšponovalo se to výš je nesmysl. Úplně vidím agenta jak říká zájemci "jasně, můžete ho mít za 5, ale radši dejte 10, Tonda je fakt dobrej". Nebo aby se musela dorovnávat nejvyšší nabídka jako "Jasně Tondo, máš klauzuli na 5 mega, ale tady Nová Ves za tebe nabízí 10 mega, tak buď běž tam, nebo najdi někoho kdo taky dá 10 mega".

              Píšeš "Neviděl bych těch 5 mega jako nějakou mantru, ale spíše jako pojistku schůdnou pro obě strany." a v tom duchu jsem to taky myslel. Prostě nevěřím tomu, že by měl smlouvu postavenou tak, že v zimě si pro něj někdo přijde za 5 mega, jak to říkal podroužek v kbz, to je podle mě nesmysl.

              Ani nesouhlasím s tím že bychom byli zatlačení do kouta při vyjednávání a museli to tam dát, protože nevěřím tomu že by Tonda s agentem trvali na tom, že v zimě za 5 mega odejdou. A že my bychom přistoupili na smlouvu že se v zimě budeme klepat do konce přestupáku jestli nám někdo nevykoupí jedničku za 5 mega, tak tomu taky nevěřím.

              • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                kjandourek (admin)     před 8 dny 13.11.2024 15:29 |  
                0 1

                Já jsem třeba slyšel, že v momentě, kdy Tondovi bude hrozit, že by u nás nemusel být jedničkou - tj. v době kdy bude prokazatelně zdravotně v pořádku Staněk... Bude Slavia povinna vzít nabídku ze zahraničí, s níž bude Kinský spokojený...

                Ale to jsem slyšel od někoho, kdo mi říkal, že to má od jednoho z trenérů gólmanů... Vím, že ten kluk má konexe (byl nějaký čas ve vedení jiného pražského klubu) a může mít dobré info, ale zase bych na to asi výplatu nevsadil...

                Každopádně obecně se říkalo, že smlouva Tondy byla velice zapeklitá a že si tam Sport Invest prosadil spoustu nestandardních věcí...
                Odpovídalo by tomu i to, že novináři typu Mádl už teď spekulují, že za Kinského v zimě bychom dostali více než v létě - což koresponduje s tím, že během zimního přestupního termínu se bude Staněk teprve vracet na trávník, zatímco v létě už by měl být stoprocentně fit...

                • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                  Ivan     před 8 dny 13.11.2024 18:00 |  
                  2 4

                  Já věřím tomu že ta smlouva bude komplikovaná a nestandardní a to co ty píšeš je nějak pochopitelné/akceptovatelné z obou stran (klub i hráč). Můj pohled je, že výstupka 5 mega v zimě je prakticky katastrofální pro klub, ale z pohledu Tondy to není nic o co by on měl nějak významně stát. Proto bych se hóódně divil kdyby se to ve smlouvě objevilo (opakuju, v teď v zimě) a v mém modelu světa je možnost že Tondu v zimě nedobrovolně pustíme za 5 mega je podobně pravděpodobné, že za těch 5 mega rovnou koupíme Suka, prostě úplný nonsense.

                  No a druhá věc je, že jediný zdroj ze kterého jsem o této naprosté hovadině slyšel je Podroužek, tak jsem až překvapen že to tady spousta lidí (zdá se) bere jako fakt, že kdo v zimě příjde s 5 mega v kapse, tak si odnese Tondu, protože jediné co Podroužek vypustí z pusy je zlato.

                  • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                    kjandourek (admin)     před 7 dny 13.11.2024 23:24 |  
                    2 2

                    No já se spíš bojím toho, že teď v zimě si můžeme říct kolik chceme, ale v létě už budeme muset kývnout na pět... A odpovídá tomu to, že v létě už bude v cajku Staněk...

                  • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                    DF007     před 7 dny 14.11.2024 07:52 |  
                    2 0

                    Tak nepsal nebo neříkal to jen Podroužek. To psal hned po podpisu smlouvy například Mádl.

                    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                      Ivan     před 7 dny 14.11.2024 11:30 |  
                      0 1

                      Já nevím co říkal Mádl, ale dole v tomto vlákně čtu že to mluvil o létě. A to je pro mě dost zásadní rozdíl.

                      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                        DF007     před 7 dny 14.11.2024 12:01 |  
                        1 0

                        Ano, což připustil i Podroužek v Zajíci

              • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                necich     před 8 dny 13.11.2024 16:51 |  
                2 5

                Buď nerozmím co píšeš ty nebo ty nerozumíš co píšu já.
                Jasně píšu a to za předpokladu, že tam je klauzule na 5 mega, pokud jeden klub (a žádný jiný) tu nabídku dá a Kinský bude ten klub akceptovat tak Ok.
                Ale už dnes se spekuluje že těch potenciálních zájemců je více. Takže pokud budou např 3 zájemci tak si hodí korunou kdo Tondu za 5 mega vykoupí? Asi těžko, pokud ho budou chtít tak prostě přihodí... No a Slavia prodá Tondu tomu kdo dá více a koho bude Tonda akceptovat.
                Těch 5 mega (pokud tam jsou) chápu jako maximální částku do, které může Slavia případně licitovat v případě jediného zájemce a jako minimální, za kterou ho musí prodat.
                Žádné diletanství tam nevidím..

                • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                  lantsmit     před 8 dny 13.11.2024 17:32 |  
                  10 4

                  Proč by přihazovali klubu, když o výběru bude rozhodovat jenom sám Tonda? Takže budou slibovat a přihazovat jenom jemu.

                • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                  butters     před 8 dny 13.11.2024 18:06 |  
                  7 1

                  Pokud opravdu má klauzuli na 5 mega, tak za něj nedostaneme ani o € víc, i kdyby se o něj zajímalo 30 klubů. Všichni nabídnou 5, čímž aktivují klauzuli a z dalšího licitování je Slavia ze hry, rozhodovat o tom, od kterého klubu akceptuje nabídku, bude jen Kinský. To je důvod, proč Tvrdík klauzule nemá rád (stačí si vzpomenout na léto, kdy odešli Deli a Ngadeu), ale tentokrát měl při vyjednávání o prodloužení smlouvy v ruce všechny trumfy Kinský (a jeho agenti) a Slavii nezbylo, než jeho požadavky akceptovat, pokud nechtěla jít do sezóny s Mandousem jako jedničkou (což nechtěla - je to dobrý brankář, ale nemá hlavu na velké zápasy).

                  Někde jsem četl (asi na X, ale fakt nevím, je to pár týdnů), že ta klauzule platí od léta, takže v zimě ho ještě Slavia může prodat za víc. Ale vzhledem k tomu, co bude na jaře ve hře, bych byl radši, kdyby šel v létě za 5 než v zimě za 15.

                  Stejný problém bude řešit např. Baník s Ewertonem, který má tu klauzuli prý ještě daleko níž a už teď se o něj zajímá Ferencváros.

                  • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                    necich     před 8 dny 13.11.2024 19:21 |  
                    1 7

                    Smlouvu jsem nečetl, ale vnímám to trochu jinak. Kinský má platnou smlouvu se Slavii takže Slavia nemůže být úplně jako divák při jeho prodeji.
                    Výstupní klauzuli (možná chybně) vnímám jako pojistku pro Kinského, že si Slavia nemůže stavět hlavu a držet ho tzv. přes závit a její výše je jako minimální.
                    Ovšem pokud bude více zájemců, kteří klauzuli splní tak si prostě nebudou házet korunou kdo to bude.

                    Hypoteticky, Liverpool nabídne Slavii 5 mega, Inter 7 mega, Bayern 10 mega a Barca 13 mega, s kupní částkou se budou i zlepšovat finanční podmínky pro Kinského, sportovní podmíny srovnatelné (možná je skalní fanoušek Live a klidně odepíše třeba 5 mega eur ročně, kdoví :).

                    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                      DF007     před 7 dny 14.11.2024 07:50 |  
                      3 0

                      Ne, tak to opravdu není. Slavii všichni nabídnou 5 a bude jen na Tondovi, koho z nich si vybere. Protože je chytrej, tak si vybere toho, kdo ho nechá chytat. Nebo podlehne agentovi a bude trochu na peníze a vybere si toho, kdo jemu a jeho agentovi nasype nejvíce.
                      Jde jen o to, jak je výstupní klausule nastavena. Proslýchá se, že klausule je platná až od léta, čili teď v zimě ho ještě můžeme prodat za částku výrazně vyšší, proto očekávám i snahu Slavie jej zpeněžit ještě v zimním přestupovém okně a jít tak trochu do risku se zdravotním stavem Staňka. A protože příslib má na léto i Staněk, tak už Slavia shání nového brankáře a podle zákulisních informací je to skutečně ten Švéd. Protože se o něj zajímají i jiné kluby, například z druhé anglické, tak jako záložní varianta by mohl být Markovič z Baníku.

                      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                        necich     před 7 dny 14.11.2024 13:22 |  
                        0 3

                        Uvidíme, já jsem přesvědčen že odejde za mnohem více než 5 mega právě z důvodu, o kterých píšu.
                        Odborník ani sportovní manager nejsem, znění smlouvy rovněž neznám. Mýliti se je lidské..

                  • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                    Marcelo10     před 7 dny 13.11.2024 22:31 |  
                    10 0

                    Neblaznite, za zadnych 5 mil neodejde. Nehadejte se, nic takovyho nenastane. Ale v zime odejde, dost pravdepodobne.

                    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                      lantsmit     před 7 dny 13.11.2024 23:01 |  
                      0 7

                      Skvělý, takže bychom si ho užili fakt jenom půl roku? Nesmál ses mi taky tenkrát, když jsme ho v létě 23 v klidu nechali o další rok zestárnout v Pardubicích a já přitom přesně na tuhle hrozbu upozorňoval? #diletantství a # nepotismus

                      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                        Marcelo10     před 7 dny 14.11.2024 10:43 |  
                        5 0

                        Za ty prachy, ktery za nej nabizi top svetovy kluby, za ty by sel vzdycky. Vic z nej vyinkasovat nejde.

                        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                          lantsmit     před 7 dny 14.11.2024 13:07 |  
                          0 6

                          Takže už není pravdivé to tvoje silné a posměšné tvrzení, že o hráči pod smlouvou (tehdy to bylo právě ohledně Kinského) budeme rozhodovat my sami jako klub, tedy Slavia…

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Radek097 (přítel SN)     před 9 dny 12.11.2024 20:22 |  
        10 1

        Nebyli jsme v dobré pozici, rok do konce smlouvy, nechtěl jít nikam hostovat (vyjádření do médií), Staněk zraněný a jediný schopný brankář byl Mandous, který nikdy neměl důvěru trenérského týmu.
        Buď se mohl prodat (pod cenou) anebo v některých věcech ustoupit a prodloužit smlouvu.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          necich     před 8 dny 13.11.2024 07:49 |  
          6 2

          Souhlas až na to, že Mandous neměl nikdy důvěru trenérského týmu.
          Mandy tu důvěru měl a mysllím, že i má. Je do dobrý brankář, který by chytal ve většině mužstev naší ligy.
          Na post jedničky v mužstvu jakým je současná Slavia ovšem nemá a to hlavně hlavou..

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          koudys2 (přítel SN)     před 8 dny 13.11.2024 09:24 |  
          4 9

          Jenže za situaci, v jaké jsme byli, jsme si a můžeme sami.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      lantsmit     před 9 dny 12.11.2024 19:37 |  
      12 4

      Hráč, který díky svým mimořádným sportovním schopnostem drží klíče od svý smlouvy, a tím i svý přítomnosti i budoucnosti, nemůže “být sám proti sobě”. Naopak je jednoznačným vítězem a pánem celé situace.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Indurain     před 9 dny 12.11.2024 21:17 |  
      13 1

      Mádl psal, že ta klauzule platí až od léta, v zimě ještě ne..... Varianta, že odejde za víc už v zimě a jaro odchytá Staněk, je teda možná reálná.... Slavia se ale bude určitě snažit o novou smlouvu s Kinským, uvidíme jak to dopadne....

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Ivan     před 9 dny 12.11.2024 21:37 |  
        2 0

        No tohle by dávalo větší smysl...

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        záplata     před 9 dny 12.11.2024 22:00 |  
        5 3

        Pokud Kinský v zimě odejde tak je reálný i to, že minimálně část jara bude muset odchytat Mandous, buďme rádi, že ho máme.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          jirkag5     před 8 dny 12.11.2024 22:32 |  
          1 1

          Staněk bude na jaro už ready.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            necich     před 8 dny 13.11.2024 07:41 |  
            13 2

            Dle jeho slov by měl jít v lednu do přípravy. Po takové době mimo bude ovšem těžko zcela ready (rád bych se mýlil). My ho budeme potřebovat v TOP formě.
            Idelní scénář za mne, Kinský ještě na jaro a Staněk ladit formu, trénink s mužstvem a postupně získávat zápasovou praxi. Tonda odchod v létě s titulem za slušný peníz do TOP mužstva z TOP ligy. Jindra zazáří v LM a na jaře 2026 si bude plnit sny jak jinak v TOP mužstvu TOP ligy. U nás již bude další skvělý golman, kterého přivedeme nejpozději v létě 2026. Tak to prostě bude a musí být.. :))

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          slavistapavel     před 8 dny 13.11.2024 13:52 |  
          4 0

          Mame zájem o jednoho mladého brankáře ze Skandinávie, kterého sledují i v Anglii

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Do_it     před 8 dny 13.11.2024 02:40 |  
      24 3

      Ahoj, dopurucuju si poustet zajice s tri az pet mesicnim odkladem a smat se jejich vykladum.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        koudys2 (přítel SN)     před 8 dny 13.11.2024 09:29 |  
        6 25

        Ale hov*o. Vím, že tady většina má tendenci shazovat téměř veškerý podcasty, kde si občas dovolí někdo něco říct proti Slavii. Skutečnost je taková, že třeba "megapřestup" Plavšice do našeho milovanýho klubu jako první avizoval vysmívaný Vacek.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          pf     před 8 dny 13.11.2024 10:34 |  
          22 1

          Protože měl tehdy coby čelní představitel rudé progapandy v ispartu zákulisní informace z Letné. Teď už mu toho moc neřeknou a vaří z vody. Soudím tedy z těch střípků, co proniknou na veřejnost, za to jejich žvatlání bych neplatil ani korunu.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            Lunaris     před 8 dny 13.11.2024 11:33 |  
            3 3

            O tom přestupu nicméně nevěděli ani sparťánci. Vždyť jim Plavšič přísahal, že s nikým nejednal. Takže Vacek měl a má zdroje i jinde. Jeho znalost fotbalového zákulisí dle mého nemá smysl shazovat.

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

              standa.e     před 8 dny 13.11.2024 12:47 |  
              4 0

              Pravdou je, že v tuhle chvíli není v Zajíci většího kritika rudejch než Vacka - a paradoxně mi přijde, že zároveň i obhájce Slavie... To jsou konce...

              • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                pf     před 8 dny 13.11.2024 13:08 |  
                8 1

                To vyznívá, jako by u něj po odchodu ze spartu přetrvávalo mrzeníčko a uraženost:)

              • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                Marty2     před 7 dny 14.11.2024 10:14 |  
                3 0

                To nemění nic na tom, že si nevidí do huby a vždycky se drží svých nesmyslů, i když to ostatní x-krát vyvrátili :)))

              • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                mis3     před 7 dny 14.11.2024 11:31 |  
                5 1

                páč Vacek je typický fanoušek úspěchu. On snad jako by nechápal, že prostě ve fotbale prohrávají i ty njelepší týmy. Byť mě teší herní a výsledková krize rudých, tak to volání po vyhazovu tenéra je fakt absurdní. Po 19 letech je dostal do LM a teď prohráli s námi, Plzní, MB. všechno pohároví účastnící, všechno venku, tým rozsekaný zraněními. Když si vzpomenu, jak se někteří zde chovali po naší remíze na Slovácku... Obecně je mi tento přístup odporný.

                • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                  záplata     před 7 dny 14.11.2024 17:37 |  
                  0 6

                  ....rozsekaný zraněními..... tos mě pobavil, a ty jejich prohry, v tom máš taky chaos, pro mě za mě tam můžou měnit trenéry co půl roku, absurdní je tvůj příspěvek, hlavně je polituj.

                  • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                    mis3     před 6 dny 15.11.2024 08:09 |  
                    1 1

                    Já nikoho nelituji. Jsem z jejich výsledků teď nadšený. Ale ano mají hodně zraněných. Samozřejmě by bylo fajn, kdyby zase po prvním neúspěchu vyhodili trenéra a zase se dostali do spirály, kdy točí dva až tři ročně. Ale já tady komentuju Vacka. A on je prostě jenom lopata, co každého hned vyhazuje, přitom sám je hodně mimo.

                    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                      záplata     před 6 dny 15.11.2024 16:25 |  
                      1 3

                      Jo takhle, ty drbeš novináře, kterej něco mele o našem arcirivalovi, hrozně ti to vadí a píšeš to do SN, jseš z toho úplně mimo, tak to promiň. Takhle se rozhořčit by jsi měl na jinym webu. A jen tak mimochodem, kolik měli zraněnejch když hráli doma se Slováckem nebo Olomoucí, nebo u nás. Máš recht, ať ti na ně ten Vacek nešahá, debil.

                      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                        mis3     před 5 dny 16.11.2024 08:30 |  
                        1 1

                        Simte, sežeň si někoho kdo má alespoň naturitu, on ti ten můj příspěvek vysvětlí.

                      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                        mis3     před 5 dny 16.11.2024 08:32 |  
                        0 1

                        A ano, splet jsem se, prohráli s Olomoucí a Baníkem. S MB to byla remíza. Nemám to nakoukané.

                • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                  wimpy     před 6 dny 15.11.2024 16:33 |  
                  1 1

                  O Friisovi jdou spekulace, že je opravdu fundovanej asistent, ale na hlavního to stačit nebude. Takže nechat si ho tam a čekat, že se chytne, by mohlo bejt ještě zábavnější, než kdyby roztočili tu spirálu. :-)

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

              pf     před 8 dny 13.11.2024 13:16 |  
              7 1

              Doznávám, že jsem ho naposledy příležitostně registroval ve spartu, kde mě iritoval tím podlejzáním rudochům, kteří mu občas za odměnu pustili zákulisní info. Jestli v letenských kancelářích fakt žili v domnění, že Plavšič s nikým jiným nejedná, tak je to mickey mouse tým:)

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            Lunaris     před 8 dny 13.11.2024 11:34 |  
            1 1

            2x


            Komentář byl uživatelem upraven (13.11.2024 11:34) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      mis3     před 8 dny 13.11.2024 18:19 |  
      13 1

      Mě připadá, jakoby tady fanoušci platili hráče z vlastní kapsy. situace s brankářem byla složitá a prodloužení Kinského šlo pouze za senu nějakého kompromisu. O té klausuli se mluvilo již při podpisu a je to pro Kinského určitá pojistka, aby ho Slavia nedržela, pokud by chtěl v létě odejít. Nimcméně je všechno na domluvě a pojďme si říct, že očividně Kinský ví co chce a upřímě opravud si někdo myslí, že v létě přijde ManCity a koupí si ho za 5M a on půjde? Aby dopadl jako Jaroš v Liverpoolu nebo Kovář v ManU? Pokud je tak cílevědomý, jak to vypadá, pak moc dobře ví, že je rozdíl když za brankáře zaplatí klub 5M nebo 20M. A kdyby nakonec odešel za těch 5, tak určitě v tom budou nějaké další % z prodeje a myslím, že na něm vyděláme. A kdyby ne? V současné době opravdu peníze neřešíme, když z 18 letého hráče platíme přes 3 M Euro. Takže prosím nestresujme, dopadne to dobře.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Harry R     před 8 dny 13.11.2024 19:23 |  
        5 7

        Nikoho neplatím, ale nechápu tvou dedukci.

        Pokud se o Kinského bude zajímat 10 klubů a pokud ta výstupní klauzule skutečně existuje, žádný z nich nám nad 5 milionů nedá ani euro nebo procento z dalšího prodeje. Peníze navíc budou využity jako nabídka pro Kinského a jeho agenta.

        Kupujícímu může být jedno, jestli dá za hráče původnímu klubu 15 milionů, nebo dá klubu 5 milionů a hráči 10 milionů.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          Lunaris     před 8 dny 13.11.2024 20:47 |  
          9 1

          Je to zkrátka hlavně o Tondovi, jestli bude chtít, aby z toho Slavia taky něco měla nebo ne. On teď samozřejmě dává Slavii hodně, nicméně zase nebýt Slavie, tak teď chytá někde v Liberci a na nějaký velký přestup může zapomenout. V normálním vesmíru bych čekal, že se spolu nějak rozumně dohodnou, aby z toho vyšly obě strany se ctí. Samozřejmě bude hrát velkou roli, jaké nabídky na Tondu přijdou už teď v zimě. Jestli ta klauzule platí až od léta, nevím. Byl bych rád, aby Tonda odcházel ze Slavie takovým způsobem, aby z toho fanoušci necítili pachuť.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            Harry R     před 7 dny 13.11.2024 22:53 |  
            7 1

            Ale Slavia z toho bude mít 5 milionů eur, o jakou ztrátu cti jde? Zaplatí se několikrát. Pokud si výstupní klauzuli Kinský + agentura vyjednali i proti odporu Tvrdíka vůči tomuto instrumentu, budou zřejmě tvrdí vyjednavači. A kompromisem byla v červenci podepsaná smlouva. Pokud by ji obě strany nepodepsaly, byl by Kinský v létě 2025 volným hráčem. Zachránili bychom čest, pokud by Kinský strávil zbytek smlouvy v béčku a poté odešel zadarmo? Určitě ne.

            Jestliže klauzule existuje (veřejně dohledatelné jsou pouze spekulace), pak není na místě očekávat, že Kinský, dosud tvrdý vyjednavač, z náhlého návalu oddanosti Slavii podepíše novou pro něj méně výhodnou smlouvu. Může si v klidu říct, že ve Slavii odvedl dobrou práci a ta za něj inkasuje hromadu peněz. Že ta hromada mohla být třeba trojnásobná, to zamrzí nás, ale hlavně vedení klubu.

            A čím větší rozdíl mezi částkou v klauzuli a částkou, kterou je ochotný někdo nabídnout, tím větší šance na bohatý bonus pro hráče (a agenty).

            Bohužel, stane se.

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

              Lunaris     před 7 dny 14.11.2024 09:54 |  
              0 0

              Ztráta cti ve smyslu toho, aby se ani jedna strana necítila nijak "poškozená" nebo z toho nevyšla s nějakým negativním feelingem a zároveň aby to navenek nevypadalo, že se rozcházejí rozhádaní. Ideálně kdyby Tonda vychytal titul a vyprodaný Eden ho po posledním zápase sezóny vytleskal ve stoje. Ale to bude o nabídkách, které na něj v zimě přijdou.
              Smlouva byla určitý kompromis, nicméně je jasné, že Slavia hrála s hodně slabými kartami, a tak se nakonec Kinskému a jeho agentovi muselo ustoupit.
              Kinský si především bude muset sám vyhodnotit situaci, určitě se bude rozmýšlet nad tím, zdali má šanci v novém klubu chytat. Někdo tu psal, že on peníze až tolik neřeší, ale že mu jde primárně o směřování jeho kariéry. Takže bych se ani nedivil, kdyby některé nabídky odmítl, když by si vyhodnotil, že by vysedával na lavičce. Obdobně by ostatně postupoval v případě Slavie, kdyby se Staněk nezranil.
              Upřímně úplně nevím, co v mém předchozím příspěvku rozporuješ. Je mi jasné, že hlavní slovo v tomhle bude mít sám Kinský, pokud tam ta klauzule je. Já bych si jen jako obyčejný fanoušek přál, abych nemusel cítit pachuť jako třeba u Pavlenky, který hrozil, že nemůže garantovat kvalitní výkony, pokud mu bude bráněno v přestupu. Jinak ať Kinský jde, já samozřejmě chápu, že má na to chytat v lepší lize, což mi potvrdil na Frankfurtu.

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

              Lunaris     před 7 dny 14.11.2024 09:54 |  
              0 0

              zase 2x, nechápu


              Komentář byl uživatelem upraven (14.11.2024 09:54) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                p!erreCORE     před 7 dny 14.11.2024 13:41 |  
                2 0

                Nevadí, za pár dnů se to tu zas smaže.. tak snad to tu vydrží aspoň jednou..


                Komentář byl uživatelem upraven (14.11.2024 13:41) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Lunaris     před 8 dny 13.11.2024 20:18 |  
        8 0

        Peníze řešíme vždycky, protože existuje nějaká financial fair play, která kluby prostě omezuje v tom, co můžou a nemůžou. Takže Slavia sice z předchozích sezón, kdy musela hojně prodávat, nemá s FFP problém, tak do budoucna i pro ni je naprosto důležité hledět na to, aby z přestupů vytěžila pokud možno co nejvíce peněz. Majitel za těchto podmínek nemůže všechno.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          slaviator     před 8 dny 13.11.2024 21:08 |  
          1 2

          Ale do FFP máš i příjmy ze vstupného (Sparta loni jenom ze vstupného 180 milionů korun a to nehrála základní část evropských pohárů) a od UEFA... Nejen přestupy.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            jirkag5     před 8 dny 13.11.2024 21:45 |  
            3 0

            Sparta vloni hrála EL. V osmifinále je v březnu vyřadil Liverpool.

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

              slaviator     před 7 dny 13.11.2024 22:18 |  
              0 1

              pravda... každopádně 180 mil jen ze vstupného za sezonu je na český klub dobrý počin, jsem zvědav jakou tržbu jsme měli my

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            Lunaris     před 8 dny 13.11.2024 21:59 |  
            3 0

            Však nepíšu, že jsou to jenom přestupy.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          mis3     před 7 dny 14.11.2024 09:04 |  
          6 0

          No jak jsi psal, tak FFP máme na další čtyři roky naprosto v suchu. Na pět pokud vyhrajeme titul - tzn. přímá účast v LM. Takže to jestli dostaneme v létě za Kinského 5 nebo 15 M hraje menší roli, než právě ten titul. Pokud nižší inkasovaná částka za přestup znamená klid pro Kinského a tím lepší výkony, které dopomohou k titulu, pak je to přeci skvělá investice.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            Lunaris     před 7 dny 14.11.2024 10:02 |  
            12 0

            Do dalších let by vyšší inkasovaná částka byla jenom plusem a i pro další přestupy v budoucnu bude lepší, když se ze Slavie bude odcházet za peníze pohybující se v nějaké racionální sféře. Když si vezmu, jak Kinský zachytal na Frankfurtu, jakou brilantní hru nohama předvádí od začátku sezóny, jak umí nákopem rozjet gólovou akci, což předvedl proti Karviné, tak takového gólmana by Sporting nebo Benfica prodávali za 40 miliónů euro do Anglie. 5 miliónů euro je prostě provar, byť samozřejmě chápu, že tomu Slavia dost dobře v té situaci, ve které v létě byla, mohla jen těžko zabránit.

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

              lantsmit     před 7 dny 14.11.2024 10:43 |  
              2 6

              Proč se do té situace v létě sama dostala? Co jí předcházelo? Kdo a kdy udělal špatné nebo přinejmenším neprozíravé rozhodnutí? Jak takovým situacím zabránit do budoucna? Tohle není chyba za dva míče ale v desítkách milionů Eur

              • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                Lunaris     před 7 dny 14.11.2024 10:49 |  
                5 0

                Ano, ale záměrně jsem se do toho nepouštěl, protože to už stejně nezměníme a můj příspěvek by pak byl dvakrát delší.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Ujezd     před 8 dny 13.11.2024 21:56 |  
      1 3

      V Edenu Leží už 2 nabídky Bayern 20 mega... Real 17 mega

  5. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    Mijk     před 8 dny 13.11.2024 11:40 |  
    38 3

    Tak vítěz Kania se prý vyptává na Masíčka. Pokud by měl Maso o přestup zájem, pustil bych ho, ale toho génia bych podojil, že by musel po večerech začít chodit na brigády jako zamlada.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      jiras     před 7 dny 14.11.2024 16:01 |  
      2 4

      On zase tak bohatý není (myšleno relativně na majitele fotbalového klubu) a už v tom utopil hodně peněz, asi víc než sám chtěl. Lidí mu chodí jak na oběd do McDonaldu, sponzory tam tahá spíš Pelta. Spíš než prachy je pro nás užitečný na rozehrání nějakých hráčů v budoucnu.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        záplata     před 7 dny 14.11.2024 19:19 |  
        9 2

        Pelta tahá sponzory do Liberce, tady se jedou bomby.

  6. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    sodako     před 8 dny 13.11.2024 19:59 |  
    12 0

    Za Liberii dnes Oscar a Teah v základu a Gibson střídal na posledních 30minut.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      necich     před 8 dny 13.11.2024 20:02 |  
      7 1

      Zřejmě hrají za slušnej oddíl:)

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      dm52     před 7 dny 14.11.2024 18:49 |  
      1 0

      Ví někdo, jak se jim dařilo?

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        coogee     před 7 dny 14.11.2024 20:56 |  
        1 0

        Myslím, že vyhráli 1:0 golem z penalty.

  7. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    knl66 (přítel SN)     před 7 dny 14.11.2024 09:12 |  
    2 1

    Něco nového kolem Ševčíka (30)? Touží po něm někdo, když si může hledat nový klub?

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      mis3     před 7 dny 14.11.2024 09:22 |  
      8 0

      však ho chtěla Boleslav, mohl hrát KL a raději zůstal u nás. V létě mu doběhne smlouva, tak se rozloučíme.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        lukas6novak     před 7 dny 14.11.2024 10:45 |  
        9 0

        Jenže kdyby šel do Boleslavi (je jedno jestli hostování nebo přestup) tak už by v této sezoně hrál za dva kluby a v Boleslavi by musel dohrát celou sezónu. A jestli si bude chtít zkusit zahraničí tak dává smysl že si počká na zimu než unáhleně jít do Boleslavi. On to sám nikde neříkal ale z článku na Infotbalu (není to 100% přesný zdroj ale docela jim věřim) mi přišlo že by chtěl jít spíš ven než jinam v česku

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          knl66 (přítel SN)     před 7 dny 14.11.2024 11:20 |  
          6 0

          Takže asi Turecko, Polsko, Kypr, Malta?

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            MarekB98     před 7 dny 14.11.2024 14:38 |  
            2 2

            Malta? :D

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      necich     před 7 dny 14.11.2024 16:58 |  
      4 4

      Vypadá to, že po něm touží zatím leda manželka..:)

  8. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    žbl68     před 7 dny 14.11.2024 11:31 |  
    2 2

    když vidím formu Oscara, Kinského, Dioufa, Chytila, Provoda, Zimy - i když je ted zraněný ...
    tak snad nebude přes zimu z kádru velký průvan :-/ v létě odchod(y) ale bohužel očekávám... 1 , max. 2 při vhodném doplnění by se ustát daly, naopak Maso. do Liberce by byl dobrý krok pro všechny a pak evergreen Š. ...

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      necich     před 6 dny 15.11.2024 07:24 |  
      3 1

      Jestli tihle hráči a přidám k nim neméně kvalitní jako je Zafi, Ogbu, Bořa, Chorý, Holeš, Michez, Douděra, Schranz atd. (nechci nikoho opomenout) tak jestli tahle sqadra neudělá v této sezoně titul tak už nikdy..

  9. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    Pedro50     před 6 dny 15.11.2024 11:01 |  
    3 12

    Za mě v zimě nebudou příchody ani odchody. V létě prodáme Dioufa, Kinského, odejde Ševčík,Masopust přivedeme 2-3 hráče na kraje a gólmana.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      tomino     před 6 dny 15.11.2024 11:15 |  
      13 1

      Za mě nemáš pravdu :) Už máme jeden příchod - Divine Teah. Očekávám v zimě odchod Kinského, udržet Dioufa bude dost náročné, přál bych si, aby vydržel do léta. Ševčík a Maso v zimě taky odchod. Zimní transferové okno je velmi důležité z pohledu příchodů, musíme si chystat náhrady za ty, kteří v létě odejdou - nabídky budou určitě na Zafeho, Oscara, atd.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Ados     před 6 dny 15.11.2024 12:37 |  
        9 1

        Věřím, že stěžejní hráči zůstanou do léta. Potřebujeme titul a snad budeme hrát i EL. Hráči budou chtít udělat tady úspěch, než se přesunou dál. Ale souhlas s tím, že hráči jako Ševčík, Maso, ale i Schranz by měli odejít teď v zimě.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          kalex     před 6 dny 15.11.2024 18:56 |  
          3 2

          Se vším souhlasím. A to i se Schranzíkem. Je to sice škoda, ale když ho nedáváme do útoku, tak si těžko zahraje a cpát ho pořád na křídlo je blbost.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        slavistapavel     před 6 dny 15.11.2024 14:00 |  
        4 2

        Jestli ma Kinsky od léta klauzuli na 5mil euro a nekdo za nej nabídne treba 10mil euro, tak bych se nedivil, ze ho prodáme. Diouf začal hrát za reprezentaci a když ho člověk sleduje, tak má fakt návyky ze Slavie a patří mezi nejlepší. Je skvělý v lize, v pohárech, byl by zázrak ho udržet. Taky záleží jak je v hlavě nastavenej, pokud by měl třeba trucovat nebo se flákat, tak ať jde. Ale tohle by mi do něj nesedělo. Tak uvidíme,
        ale pokud z opor někdo odejde, tak jedině oni dva bych řekl.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          Marty2     před 5 dny 16.11.2024 11:02 |  
          1 2

          Já věřím, že do léta vydrží. Pokud bude pořád ve formě, tak klauzule zájemcům moc nepomůže, když jich bude víc. Budou muset přitlačit. Snad se nepletu a nebudou se předhánět jen v tom, kolik dají Kinskému do kešeně :)

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          George (přítel SN)     před 5 dny 16.11.2024 11:13 |  
          0 1

          Za mě si myslím, že se Tonda, agentura a Slávia dohodnout a klauzule už tam nebude ve smlouvě....musela tam být, jinak by Tonda třeba nepodepsal...ale teď půjde o dohodu, sepíšou nějaký dodatek smlouvy a klauzule zmizí, dají mu slib, že ho pustí, když přijde lákavá nabídka, a bude to win win situace pro všechny...v zimě neodejte...nevěřím tomu, že jo...

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        mig52     před 6 dny 15.11.2024 17:15 |  
        5 2

        Kámo, za mne Kinský vydrží do léta. V poho. Jsem zvědavý, kdo bude mít recht. Obě verze jsou mmožné, já věřím, že vydrží.


        Komentář byl uživatelem upraven (15.11.2024 17:16) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        lantsmit     před 6 dny 15.11.2024 17:37 |  
        4 9

        Masa nevěřím, že bychom pustili

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      knl66 (přítel SN)     před 6 dny 15.11.2024 21:13 |  
      2 0

      Tým musíš okysličit, nemůžeš všechny nechat ve stavu žádné odchody, žádné příchody. Fergusson tvrdil, že aspoň pět hráčů musíš vždycky obměnit, i kdyby si neměli kopnout. Že zkrátka ti stávající musí cítit tlak na svoje místo, na svůj post. Jinak na to podvědomě budou dlabat.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      George (přítel SN)     před 5 dny 16.11.2024 11:10 |  
      1 2

      Nesouhlasím, 1-2 hráči na okysličení, proč ne....nedělat žádný přestup je za mě blbost....a 2-3 odchody bych si taky dokázal představit, např. Maso toho bych klidně rád viděl v Liberci, když tam může hrát Mikulda, horší, než on Maso není....pak bych nechal odejít Ševu....a třeba Fillouše na hostování do Teplic....takže určitě pohyb bude ven i dovnitř

  10. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    Kikoriki     před 6 dny 15.11.2024 11:54 |  
    9 3

    Ještě že nám RB ukázala, jak se to dělat nemá. Předržet hráče je asi ještě větší průšvih než je dobře prodat a pomalu zalepovat díry mladými megatalenty. U cizinců to paltí dvojnásob. Prostě musíme být přestupní stanice do dobrých lig a tato nálepka nám pomůže sem natahat opravdové talenty. Je to totální alchymie s psychikou hráčů a každý je jiný. Myslím, že se dá hodně poučit z těch pitomců, co si to nehcali rozpadnout během měsíce na šroubky. Ale samozřejmě to není stejné, taky jsem 3 roky byli až druzí, chybělo tomu málo, třeba jen jeden dobře nastavený hráč.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      slavistapavel     před 6 dny 15.11.2024 13:56 |  
      5 6

      Kolikrát jsem slyšel, že Trpisovsky nechce pracovat s cizincema, což je samozřejmě blbost, ale hlavně je vidět, ze bereme dost českých hráčů, protože se vi, ze cizinci většinou, co nejdříve chtějí odejít. sparta na to ted doplácí.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        MarekB98     před 5 dny 15.11.2024 22:42 |  
        16 0

        Nesmysl, v tomhle nejde dělit hráče na Čechy a cizince. Podívej se na Oscara, jak dlouho je ve Slavii. Jeví se jako opravdový srdcař. A vzpomeň si naopak na to, jak se zachoval třeba takový Kuchta. Tady jde o charakter jednotlivce.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          záplata     před 5 dny 16.11.2024 00:56 |  
          7 1

          Přesně tak, doplním Pavlenku, Baráka, Luftnera......někteří lidé zamrzli v době kdy jakýkoliv cizinec v českém klubu byl rarita, ještě jim nedošlo, že česká kabina je mýtus a trend je internacionalizace. Čeští hráči jako by nechtěli jít co nejdřív někam ven, nechoděj jenom proto, že je většinou nikdo nechce.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        wimpy     před 5 dny 16.11.2024 00:53 |  
        2 0

        Já bych řekl, že je to naopak. Cizinec už zahraniční angažmá získal, našince teprve láká.

  11. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    Morb     před 6 dny 15.11.2024 17:13 |  
    0 1

    „Disciplinární komise zahájila disciplinární řízení s klubem SK Slavia Praha za porušení povinností pořadatele (pronesení a použití pyrotechniky) v utkání 15. kola Chance Ligy proti MFK Karviná,“

    Špatná sekce, pardon.


    Komentář byl uživatelem upraven (15.11.2024 17:13) . Zobrazit původní komentář

  12. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    Kratass97     před 6 dny 15.11.2024 20:20 |  
    21 0

    Kinský zůstane do léta. Chce titul a slavia ho prodávat teď nechce a nebude. Dochytá sezónu s tím že se udělá vše pro titul pak bude moct odejít a Staněk povede Slavii od nového roku jako jednička do ligy mistrů.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      George (přítel SN)     před 5 dny 16.11.2024 11:07 |  
      1 2

      Souhlasím...za mě nejlepší krok, aby zůstal do léta...Jindra je zkušený, ten si na svou šanci počká a vztahy to nerozhází...jen škoda Mandyho, ale i tak si myslím, že uplatnění v lize Mandy najde....a bude příští sezonu někde jedničkou...třeba bych ho viděl v Liberci např.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Rossonere     před 5 dny 16.11.2024 11:28 |  
        21 2

        Promiň, kamkoliv jinam, ale do Liberce ne. Dřív to byl celkem i sympatický tým, ale s novým majitelem a jeho galaktickým trenérem je z Liberce žumpa ligy.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          Lunaris     před 5 dny 16.11.2024 12:25 |  
          5 6

          Proč žumpa? Naopak je fajn, že i do těchto menších týmů vstupují lidi, kteří to chtějí nějak pozvednout. Kania se sice před veřejností znemožnil, ale evidentně se z toho poučil a poslední týdny o něm není moc slyšet. Učení je tvrdý chleba pro každého.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            Rossonere     před 5 dny 16.11.2024 14:17 |  
            16 0

            Už jen kvůli těm jeho prohlášením. Já jsem vítěz, prohrál tým, ne já. Dále to jak nedokáže prokázat trochu respektu k dalším týmům. Jablonec? To není soupeř. A pak dostane doma bůra. Za mě se Liberec znemožnil.

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

              Vhoo (přítel SN)     před 5 dny 16.11.2024 17:45 |  
              4 0

              Tak je mladej no. Udělal ze sebe blba ale rozhodně bych nad Libercem nelámal hůl

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

              Lunaris     před 4 dny 16.11.2024 23:42 |  
              0 0

              No jo, bude to trochu arogantní kluk, ale zřejmě bude taky dost chytrej, aby se do budoucna poučil.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Heggy     před 5 dny 16.11.2024 11:58 |  
      1 17

      Přál bych si Olayinku,Šína a možná i Kričfalušiho ale bude to Moses

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        kjandourek (admin)     před 5 dny 16.11.2024 14:21 |  
        4 0

        Olayinka je po operaci s achillovkou...

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          Ladislav (přítel SN)     před 5 dny 16.11.2024 18:28 |  
          2 9

          O důvod víc koupit ho teď v lednu, když na tom zdravotně není zrovna komfortně…Samozřejmě to platí jen za předpokladu, že o Olieho máme pořád zájem … (což netuším) A i cena by teď šla nejspíš dolů, ale byl by k dispozici nejspíš až od léta…
          Jinak přeji Oliemu bezproblémové uzdravení a k dnešním 29. narozeninám vše jen a jen dobré…
          https://cs.wikipedia.org/wiki/Peter_Olayinka#:~:text=Peter%20Oladeji%20Olayinka%20( *%2016.,a%20za%20nigerijsk%C3%BD%20n%C3%A1rodn%C3%AD%20t%C3%BDm.

          P.S
          Nevím, ale mám takový pocit, že už asi cílíme jinam… V létě byla jiná situace a kdyby bylo Oliemu o pět let míň, tak snad...


          Komentář byl uživatelem upraven (16.11.2024 20:36) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      mpik     před 5 dny 16.11.2024 12:05 |  
      3 3

      Za mě:
      Dotahováni: Törnqvist, Moses
      Přání: Šín

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Morb     před 5 dny 16.11.2024 12:23 |  
      3 0

      Určitě to bude David Moses z Karivný a tipl bych Karel Spáčil z Hradce nebo Dominique Simon z Pardubic.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        mpik     před 5 dny 16.11.2024 12:36 |  
        7 0

        v rozhovoru s JT padlo, že má J.Bílek seznam 5 hráčů a ani jeden není Čech....

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          Mimoň     před 4 dny 16.11.2024 23:34 |  
          1 17

          Proč žádný Čech? Sparta je v rozkladu protože tam není to zdravé jádro...nechci cizineckou legií. Teď to tak funguje

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            Lunaris     před 4 dny 16.11.2024 23:46 |  
            10 1

            O tom to přece vůbec není. I mezi Čechy máš dementy jako např. Kuchta a i mezi cizinci máš charakterově zdravé hráče, jako je u nás Igoh, Christos a ostatní. Je to o tom, že ve spartě dělají skauting na koleni, umí hovno a když tam nemají Priskeho, který si přivedl pár hráčů, které znal, tak dělají zase ty samé boty, jako když angažovali "strašnýho debila" Kangu.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            záplata     před 4 dny 17.11.2024 00:24 |  
            7 1

            Asi sháníme fotbalisty, zrovna do zálohy by jsi si představoval koho? Slavia by bez tý svý legie byla poloviční a to těch cizinců máme pár.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            Vladko (přítel SN)     před 4 dny 17.11.2024 08:58 |  
            6 0

            Poslechněte si poslední Totální podcast s panem Tvrdíkem. Tam je tato věc probraná. A dozvíte se spoustu dalších zajímavých informací.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            mis3     před 4 dny 17.11.2024 10:39 |  
            5 0

            Myslím, že to u nás je a bude vyvážené. Zapomínáš, že se do áčka talčí řada odchovanců + máme řadu na hostování. Nejvhodnější je mix Čechů a cizinců.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            standa.e     před 4 dny 17.11.2024 10:41 |  
            8 0

            No a takhle vznikají ty výkřiky na diskusním fóru. Poslechni si ten podcast celý.

  13. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    Kulajs     před 5 dny 16.11.2024 11:37 |  
    25 0

    V posledním Matchday je hezké vidět, že se Divine Teah už připojil k mužstvu a vychutnal si děkovačku a celou atmosféru v Edenu. Oscar si ho vzal pod křídla, tak ať se kluk rychle aklimatizuje a těším se na něj.

  14. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    Pedro50     před 5 dny 16.11.2024 14:44 |  
    6 0

    Považuji za výbornou zprávu, že zaplatíme Provoda a Oscara aby neodcházeli, slušný kraje se vždycky dají sehnat, gólmani i obrana se jeví v pohodě. To co nám chybí abychom se posunuli vejš je podle mě alternativa do útoku v podobě menšího technického a rychlého hráče protože tam jsou tři typově podobní a hlavně kreativní záložník protože ač bychom si to všichni přáli tak Zafi to úplně není.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Lunaris     před 4 dny 16.11.2024 23:50 |  
      12 0

      Ohledně Oscara Tvrdík řekl, že se pokoušíme zjistit, za jakých podmínek by Oscar byl ochoten následující 2 roky setrvat ve Slavii. Dohodnutého není nic. Klíčové dle mého bude, aby Oscar sám cítil, že tu dál chce být a hlavně byl stále dostatečně motivován k nejlepším výkonům. Pokud by opravdu chtěl odejít a přišla ona nabídka, nemá smysl to lámat přes koleno. I když by Slavii samozřejmě obrovsky chyběl.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        standa.e     před 4 dny 17.11.2024 10:47 |  
        14 0

        Mě tam potěšilo, že se podle jeho slov nakonec povedlo ta víza pro Oscarovy nejbližší vyřešit. I tohle může hrát v tom rozhodování roli. A to i v tom smyslu, že prostě vidí, že je klub ochotný za něj bojovat tak, jako on za klub (samotná víza by třeba ve Francii byla asi menší problém).

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          Pedro50     před 4 dny 17.11.2024 14:31 |  
          4 9

          Zaplať pánbůh za to. Pro Oskyho samozřejmě problém pro stát dobře. Nechtěl bych aby to tu vypadalo jako ve Francii.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            PahaAhma     před 4 dny 17.11.2024 18:21 |  
            6 2

            Multietnicita Francie podle mého souvisí mnohem méně s vízovou politikou než fakt, že Francie dlouhodobě kolonizovala země severní a západní Afriky. Češi žili ve společném státě se Slováky a chvíli s částí Ukrajinců. Máme tu velkou slovenskou a ukrajinskou menšinu. Okamurou zobrazovaní "chirurgové" rozhodně nejsou lidi, co by kdekoli žádali o vízum :) Míří do zemí, kde znají jakžtak jazyk a mají zde déledobě usazené krajany.

  15. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    MTaborsky     před 5 dny 16.11.2024 15:30 |  
    14 0

    Podle J. Tvrdíka je vyhlédnutých 5 posil. Z toho 2 se finalizují. Žádný z těchto hráčů není Čech. Z české ligy podle mě připadá v úvahu pouze Moses (který by pravděpodobně zůstal v Karviné do konce sezony). Jsem zvědavý, jestli tito hráči budou spíše na další sezony jako Teah, nebo přijdou nějací okamžitě rozdílový hráči. Za mě by se hodilo jedno nadstandartní křídlo. Naopak očekávám, že na odchodu budou Ševčík, Masopust a Wallem. I přes jeho povedené představení proti Karviné bych se nedivil, kdyby v případě zájmu a dobré nabídky byl prodán Jurásek. Je to můj oblíbený hráč a strašně bych mu to přál, ale nezdá se mi, že by se za poslední dobu ve Slavii nějak posunul.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      JS (přítel SN)     před 5 dny 16.11.2024 21:32 |  
      4 6

      Moses je hotový a chceme Šína, ale až od léta (a Baník ho spíš chce střelit rovnou to zahraničí).

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Mimoň     před 4 dny 16.11.2024 23:28 |  
      3 9

      A je to nutně výhoda, že nikdo není Čech? Viz Sparta...

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        mis3     před 4 dny 17.11.2024 10:36 |  
        16 1

        Jenže je velký rozdíl v tom, že zatímco u nás je základ repre a úspěšně zapracováváme odchovance, tak na Spartě to byla cizinecká legie už před sezónou a v létě přivedlo opět pouze 5 cizniců. Takže zatímco u nás jsou jako doplnění českého jádra ve Spartě je to Babylon.


        Komentář byl uživatelem upraven (18.11.2024 08:37) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      MarekB98     před 4 dny 17.11.2024 19:58 |  
      1 3

      Kde je prosím zmínka o tom, že to jsou všechno cizinci? Asi jsem neposlouchal pořádně a slyšel jsem jen tu informaci o 5 hráčích, ale že ani jeden z nich není Čech (což je za mě dobře) jsem přeslechl. Díky.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        jirkag5     před 4 dny 17.11.2024 20:40 |  
        2 2

        Tak si to poslechni pořádně. Jasně to tam říká.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        no-nick     před 3 dny 18.11.2024 10:23 |  
        1 0

        Neříká to v té části o posilách, ale až téměř na konci, když mluví o akademii.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          MarekB98     před 3 dny 18.11.2024 16:10 |  
          0 0

          Díky.

  16. Luděk Mádl tweetnul...

    mpik     před 5 dny 16.11.2024 21:03 |  
    23 1

    David Moses (20), střední záložnik Karviné, se podle zákulisních zpráv stane od ledna slávistou.
    Vše potřebné už by mělo být domluveno i podepsáno.
    Moses se typologicky může stát v budoucnu náhradou za Oscara Dorleyho.


    Komentář byl uživatelem upraven (16.11.2024 21:03) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Luděk Mádl tweetnul...

      Marty2     před 4 dny 17.11.2024 14:58 |  
      11 0

      Já bych ho klidně nechal v Karviné do léta, pod Hyským určitě nezvlčí :)

      • Re: Luděk Mádl tweetnul...

        mig52     před 4 dny 17.11.2024 15:54 |  
        2 4

        Logiku to má. S podmínkou, že Oscar, Zafeiris, Prebsl a Provod budou po zimní přípravě fit.

        • Re: Luděk Mádl tweetnul...

          Ivan     před 4 dny 17.11.2024 15:59 |  
          5 0

          Na druhou stranu je dobrý aby už poznal trenéry a tým v přípravě a pak se třeba vrátil.

          • Re: Luděk Mádl tweetnul...

            necich     před 4 dny 17.11.2024 19:02 |  
            5 1

            Řekl bych, že to tak i nakonec bude. Karvina ho bude potřebovat více než my.
            Z dosavadních spekulací či náznaků jsem tzv. nadšený. Je vidět, že cílíme na mladé pušky, kde vidíme (pro někoho blbé slovo) potenciál.
            Často jsme měli vyskautované skvělé hráče (Lobotka, Classens, Hien, atd.), které se i díky ceně nepodařilo koupit a následně pak již byli pro nás nedostupní.
            Z toho se evidentně chceme poučit.

            • Re: Luděk Mádl tweetnul...

              slaviator     před 3 dny 18.11.2024 15:41 |  
              1 1

              Classens, Hien, Lobotka by sem dnes už asi přišli... dřív jsme měli problém zaplatit 1 milion eur, dnes jsou přestupy za 3 miliony eur už relativně běžné

        • Re: Luděk Mádl tweetnul...

          Lunaris     před 3 dny 18.11.2024 12:35 |  
          6 2

          Logiku to nemá z toho důvodu, že jednak nemáme hráče do středu zálohy, tudíž je potřeba kádr doplnit, navíc bude potřeba, aby si ten Moses už zvykal ve Slavii a absolvoval adaptační půlrok. Oscar v létě odejde a je třeba mít nachystanou náhradu. Další půlrok v Karviné už mu nic moc nedá.

  17. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    sodako     před 4 dny 17.11.2024 18:27 |  
    5 0

    Za Liberii není Oscar v sestavě ani na lavičce. Teah a Gibson v základu.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Hofo78     před 4 dny 17.11.2024 19:33 |  
      2 0

      Ani Zafi na lavičce Řecka

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        JV     před 4 dny 17.11.2024 19:42 |  
        15 0

        Trest za karty.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      JV     před 4 dny 17.11.2024 19:42 |  
      13 1

      Jak píšu vedle, dostal volno, aby mohl řešit osobní věci v Praze.

  18. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    martyni (přítel SN)     před 3 dny 18.11.2024 13:44 |  
    2 5

    Co myslíte o tom Šínovi? Nasledovaného ho moc nemám, ale přijde mi podezřelý, že najednou je kolem něj takový haló, když byl ještě nedávno náhradníkem v Baníku. A po dvou zápasech je v repre.. Nesnaží se ho spíš někdo prodat? A myslí si někdo, že by pomohl nám, nebyl by to další Matěj Jurásek?

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Lord_Edmund     před 3 dny 18.11.2024 14:00 |  
      5 2

      No, přinejmenším je to kluk, co si již něco těžkého "odžil", takže srovnávat ho s Matesem, který má odmalička svoji hvězdnou cestu umetenou, je úplně nepatřičné.
      Pravdu máš ale v tom, že ten vzorek povedených zápasů je velice malý. Těžko soudit, ale jestli takhle bude hrát dál, tak bude za rok nedostupnej pro Slavii. Takže bych do toho asi šel :-)) VĚřím, že i naše vedení, jen u Baníku si nejdem tak jistej :-))

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Lunaris     před 3 dny 18.11.2024 15:27 |  
        2 0

        Baník si v první řadě musí uvědomit, jestli už dorostl tak vysoko, že nechce posilovat konkurenci v ligovém boji - dle mého takto ani náhodou nevyrostl, a pak by si měl umět vyhodnotit, jestli je pro něj lepší prodat hráče rovnou do zahraničí a zdali se hráč v tomto klubu natolik zlepší a přestoupí za větší peníze jinam, a jestli si Baník v tomto případě bude umět vyjednat podíl z tohoto dalšího přestupu. A nebo jestli pro něj nebude lepší hráče pustit do Slavie, u které je celkem vysoká pravděpobnost, že hráče bude umět prodat dál za větší peníze a procenta z tohoto přestupu si Baník bude umět se Slavií vyjednat. Protože tuto cestu už má Baník z minulosti vyšlapanou.


        Komentář byl uživatelem upraven (18.11.2024 15:27) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Ivan     před 3 dny 18.11.2024 14:13 |  
      6 0

      Kdy byl náhradníkem v Baníku? Od zimy (tj. rok) byl většinou v základu.

      Je mu 20 let a Baník má silnej střed. Podle mě od takovýho věku s jeho historií nemůžeš čekat nic víc.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      JS (přítel SN)     před 3 dny 18.11.2024 15:14 |  
      4 19

      Šín bude dvakrát lepší střeďák, než Ševčík v primu.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        martyni (přítel SN)     včera 19.11.2024 10:56 |  
        1 1

        Nehraje Šín spíš křídlo?

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      slaviator     před 3 dny 18.11.2024 15:38 |  
      0 4

      Byl by to pro nás další Martin Lukeš (když se budeme bavit o přestupu mladého záložníka z Baníku do Slavie)

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        mig52     před 3 dny 18.11.2024 15:53 |  
        3 2

        A Lukeš byl dle tebe bourák nebo propadák. Dotaz za nejmladší. :-)))

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          mpik     před 2 dny 18.11.2024 23:08 |  
          1 1

          Lukeš byl tehdy propadák. To byl hráč, kterému svědčil Baník.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          slaviator     před 2 dny 19.11.2024 03:08 |  
          0 2

          Právěže propadák. Ale měl jsem ho rád.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      mig52     před 3 dny 18.11.2024 15:41 |  
      1 6

      Martyni, jako v poho, ale se mně líbí, jak píšeš, že ho nemáš nasledovaného, ale dřímá v tobě podezření... . No, já ho nasledovaného také neměl, tak jsem se snažil něco o něm vygúglit a tak. Beru ho všemi deseti. Jasně, může to být propadák, ale když se chytne a bude srdcař pro tým, za který hraje, může to být zase jeden z těch, jako Provod. Tím nemyslím, že by tu zůstal navěky, ale byl to týmový hráč se vším všudy. Chceme-li mít v týmu i pár Čechů, tak on je jeden z mála. Věř tomu jako já. Je to fotbalista a pokud má o něj Slavia zájem, tak nepochybuju, že má i ověřené i jeho morál vlastnosti. Jo a ještě, mlaďoch bývá většinou zpočátku náhradníkem. Ono dostat se na hřiště přes tutové hráče základní sestavy je často těžší, než pak potvrzovat své schopnosti dál. Byť to samozřejmě není pravidlem.


      Komentář byl uživatelem upraven (18.11.2024 15:50) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        martyni (přítel SN)     včera 19.11.2024 10:51 |  
        2 1

        Tak je naprosto běžné, že repre nominace a oslavné články v nejmenovaných denících jsou často vedeny motivem hráče prodat. Nasledovaného ho nemám ale zaslechl jsem, že má rezervy při bránění, proto to přirovnání k Matějovi a pochyby, zda by on mohl být dobrou posilou. Sledování sestřihů nedává smysl, z toho si člověk obrázek neudělá a že bych si jen tak zkouknul nějaký zápas Baníku, to se mi nechce.. tak mě zajímal názor slávistů, to je celý.. :).

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      donford     před 3 dny 18.11.2024 19:07 |  
      3 3

      Myslím, že je nutné sledovat, jaký je momentální trend v kopané. A ten kromě techniky v plném běhu směřuje k rychlosti. Tedy k tomu, v čem je u nás asi momentálně nejlepší Provod.
      Víte, kdysi jsem jásal nad přestupem Ševčíka k nám. Teď musím napsat, že kromě precizní přihrávky hodně zpomaluje naší hru. A že je i celkově velmi pomalý. Takže tímto směrem jít nemůžeme. Mně se líbí Šín, že je docela rychlý, přímočarý, herně nekomplikující a že vydrží v tempu podstatnou část hry. Což se jistě dá ještě vylepšit. Možná, že dosti podobného se dá napsat i o Hlavatém. Ten zatím svou zkušeností a rozmyslem Šína připomíná. Možná ale, že je Hlavatý už na vrcholu svých dovedností. Šín zdaleka nikoliv. Pokud se mu bude někdo víc individuálně věnovat a on to přijme důsledně, vstřícně a s porozuměním, brzy se vyrovná např. Červovi, který svou příležitost hodně dobře uchopil.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        martyni (přítel SN)     včera 19.11.2024 10:55 |  
        0 2

        Pak to může být zajímavý hráč i pro nás, jen jsem slyšel, že slabinou je bránění, což by asi JiT nepotěšilo.. :). Díky za názor. Ševčík mi nikdy nepřišel pomalej, ale je pravda, že nehraje moc přímočaře a taky jsem si někdy říkal, že hru zpomaluje.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Kulajs     před 3 dny 18.11.2024 19:40 |  
      2 2

      Šín prohlásil, že do Prahy nepůjde.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        mabr     včera 19.11.2024 10:14 |  
        7 0

        Takovejch už bylo... ;-)

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      DF007     před 2 dny 19.11.2024 07:26 |  
      5 1

      Matěj Šín je jedním z největších talentů českého fotbalu, to bezpochyby. Zároveň je to hráč, který se i díky nemoci začal prosazovat až v posledních dvou letech. Ale to se po léčení nádorového onemocnění asi není čemu divit, obzvláště vezmeme-li v potaz, že je mu stále těsně nad dvacet let. Byla-li by možnost ho k nám dostat, jsem pro, ale domnívám se, že on ani Baník tomu nakloněni nebudou.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        DF007     před 2 dny 19.11.2024 07:27 |  
        6 1

        A ještě bych doplnil, u Šina bude největší přednost hlava, kterou má nastavenou skvěle. Proto srovnání s Juráskem asi není úplně tím správným. Jurásek je ještě větší talent, ale hlava zatím nedorostla do umění jeho nohou.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          martyni (přítel SN)     včera 19.11.2024 10:57 |  
          1 1

          Díky za názor, dobrá hlava je určitě výhoda.. :).

  19. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    yuta_watase01     před 3 dny 18.11.2024 19:08 |  
    2 10

    Co myslite, měl by přijít v zimě Kamakimana z Jablonce, reprezentant Burundi a první hráč v historii Slavie z této chudé země, mate ho někdo nasledovaneho ??? Mohl by být do budoucna platnou posilou ? V Česku je delší dobu, adaptace by mohla být snazší...)

    A kvalitní křídlo a typove jiný hrac dopředu k Choremu, Chytilovi či Lingrovi by mohl být právě on ...

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Rossonere     před 3 dny 18.11.2024 19:48 |  
      11 2

      Myslím že by to nebyla posila ale spíše rozšíření kadru. Doufám že dobu "průměráků" máme za sebou.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Radek097 (přítel SN)     před 3 dny 18.11.2024 21:12 |  
      1 2

      Pozor na počet hráčů mimo EU, aktuálně máme v kádru čtyři, z toho tři mají prakticky jisté místo v základu, ač je otázkou, zda Diouf tady ještě na jaře bude. Teah je pátý, což je strop pro ligu. Klidně můžeme mít těch hráčů mimo EU sedm, ale dva skončí na tribuně.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        záplata     před 2 dny 18.11.2024 23:20 |  
        10 1

        Já to nevím ale žiju v dojmu, že Michez má evropský pas.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          JV     před 2 dny 19.11.2024 00:35 |  
          8 1

          Ano, v mládeži reprezentoval Belgii.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            kjandourek (admin)     před 2 dny 19.11.2024 09:59 |  
            9 3

            https://www.transfermarkt.com/sk-slavia-prag/startseite/verein/62

            tady je to vidět přehledně...
            Ogbu - Nigérie; Oscar - Libérie; Diouf - Senegal... Michez má občanství Kamerunu i Belgie....

            Jinak koukám, že máme kádru vlastně pouze sedm cizinců a to jeden z nich je Schranz ze Slovenska - asi bych se nebál toho, že by měli přijít další zahraniční hráči, ta převaha domácích fotbalistů jenom tak nezmizí...

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

              MTaborsky     včera 19.11.2024 13:40 |  
              6 1

              Přesně tak, navíc u nás máme páteř českých zkušených hráčů jako Holeš, Bořil, Chorý a dle slov J. Tvrdíka i Provod, u kterých nehrozí přestup jinam.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          Radek097 (přítel SN)     včera 19.11.2024 11:17 |  
          2 1

          Aha díky. Tím lépe pro nás.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          MarekB98     včera 19.11.2024 14:20 |  
          1 1

          Ano, Michez má dokonce trojí občanství, kromě kamerunského a belgického ještě senegalské, takže je to svým způsobem krajan Dioufa.

  20. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    slavistapavel     včera 19.11.2024 16:02 |  
    5 1

    Pry se budeme koukat i do Jižní Ameriky. Ted je Kovar a spol v Argentině. Ze do skandinávie se začali koukat i větší kluby,

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Dru Zeree     včera 19.11.2024 16:33 |  
      13 0

      No upřímně nevím. Jižní Amerika je speciálně pro české kluby hrozně těžká. Skoro nikdo tam neumí anglicky (včetně mladých), protože se španělštinou a portugalštinou si v klidu vystačíš, všechno máš přeložený. A jejich povaha se taky úplně nehodí do české ligy a už vůbec ne do Slavie, kde i technické hvězdy musí dřít a makat v obraně.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        mig52     včera 19.11.2024 18:17 |  
        2 2

        Jasně, kromě fotbalového talentu se jistě zaměří na morálku hráče. To už dnes vysondovat jde.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        slaviator     včera 19.11.2024 20:02 |  
        1 1

        Navíc mají mladí díky portugalštině a španělštině daleko jednodušší přesun do portugalské a španělské ligy...

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        slavistapavel     včera 20.11.2024 06:00 |  
        3 0

        A nejen tam. Ja žil v Portugalsku v menším městě a tam se člověk anglicky nedomluvil, třeba ve Finsku naopak úplně s každým.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          Lunaris     před 24 hodinami 20.11.2024 10:20 |  
          2 0

          Skandinávie je v tomhle obecně jinde, tam anglicky mluví víceméně všichni.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          slaviator     před 18 hodinami 20.11.2024 15:56 |  
          1 1

          problém byl domluvit se anglicky i v Seville (700 tis obyvatel). A pak přijedeš do Polska a polovina lidí s tebou jako s Čechem začne mluvit právě anglicky...

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Morb     včera 19.11.2024 18:55 |  
      3 1

      Protože tam se velký kluby nedívaj?

      Portugalsko a Španělsko jsou těch hráčů plný. Mně by spíš docela zajímalo, jaký hráči jsou třeba v USA, Austrálii, Japonsku, Jižní Korei.


      Komentář byl uživatelem upraven (19.11.2024 18:57) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        slaviator     včera 19.11.2024 22:49 |  
        1 1

        Já jsem tajně doufal, když tu byl CEFC, poté Sinobo a nakonec CITIC, že přijde nějaký čínský hvězdný fotbalista a bude tu hrát třeba aspoň tak jako u nás hrál Júsuf Hilál (historicky první fotbalista Bahrajnu v Evropě)

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      mig52     včera 19.11.2024 19:54 |  
      1 6

      Tos nemohl přeložit?! Já se v prvohorách "učil" Hitlerjazyk. A protože ...:-)))

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        mig52     včera 19.11.2024 19:55 |  
        1 6

        Omluva, řádně jsem si pčikl a toto je výsledkek, no :-)))

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      mig52     včera 19.11.2024 19:54 |  
      2 3

      Tos nemohl přeložit?! Já se v prvohorách "učil" Hitlerjazyk. A protože ...:-)))

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Morb     včera 20.11.2024 01:30 |  
        3 1

        pravý tlačítko myši - "přeložit do jazyk čeština". Fakt to není těžký.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          mig52     včera 20.11.2024 09:06 |  
          0 2

          Díky, ale pokud nesleduju stream, používám mobil. Byť v něm to možná půjde též. Jak jsem se už kdysi přiznal, z ajtaciny propadám

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            wimpy     před 24 hodinami 20.11.2024 10:33 |  
            3 0

            Z ajťačiny propadáš, s přechodníky je to na vážkách, aspoň že ta Valašština ti jde. :-)

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

              necich     před 22 hodinami 20.11.2024 12:05 |  
              0 0

              Což ovšem ty těžko posoudíš:)

              • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                wimpy     před 21 hodinami 20.11.2024 13:10 |  
                0 0

                To všechny tři ty body :-)

                • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

                  mig52     před 20 hodinami 20.11.2024 13:46 |  
                  1 2

                  Jsme to vlákno přestupů pěkně zaplevenili. Omluva ostatním.

            • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

              mig52     před 21 hodinami 20.11.2024 13:39 |  
              1 3

              Iďa domů z šenku, Valašština iďa do hájenku.:-))) Žít se s tím v poho dá. Pokud mne nenakrkují lidé jako.... . Ty mezi těch pár nepatříš, ještě tě zkousnu:-))))


              Komentář byl uživatelem upraven (20.11.2024 13:44) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          Wulfstan (přítel SN)     před 23 hodinami 20.11.2024 11:38 |  
          1 1

          Já jsem tuhle funkci objevil teprve nedávno. No, nedávno, řekněme před pár lety. Možná to v dřívějších verzích windows nebylo, nebo prostě angličtinu nemám úplně potřebu překládat. Ostatní jazyky jsem si vždycky zkopíroval a hodil do translátoru.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      slaviator     včera 19.11.2024 20:00 |  
      2 2

      ÖZEL | Slavia Prag, Muhammed Cham için devre arası Trabzonspor'a teklif yapmaya hazırlanıyor.

      EXKLUZIVNÍ | Slavia Praha se připravuje na nabídku Trabzonsporu za Muhammeda Chama.

  21. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    tomino     včera 19.11.2024 22:29 |  
    11 2

    Záložník švédské U19, Degerfors, 2.švédská liga.

    Elfsborg pronásleduje Eliase Pihlströma, který si letos připsal 2 góly a 7 asistencí. Zájem má AIK, Hammarby, Göteborg, Slavia Praha, Štrasburk.

    Ajax již dříve projevil zájem podle ( @FotbollDirekt ).

    Cena je asi 10 milionů SEK.

    https://x.com/elfsborgdaily/status/1857707535282655623?s=46&t=iNpVkkoKzVC6nMXwSmn9kA

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      eye     včera 20.11.2024 07:29 |  
      4 0

      Prý to není pravda, píšou na infotbalu. Ale zrovna jsem si říkal, jak takové informace vznikají. Pokud to fakt není jedna paní povídala, tak se hned nabízí, že ho skauti sledovali, možná i proběhla nějaká komunikace. Takových hráčů ovšem bude hodně.

  22. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    p!erreCORE     před 24 hodinami 20.11.2024 10:15 |  
    5 6

    Patřím do té zřejmě méně početné skupiny, která tu v létě nejásala z možného příchodu Chama. A nejásám z té možnosti ani teď..

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Hlavis     před 24 hodinami 20.11.2024 10:25 |  
      4 2

      Podle mě to je nesmysl a reakce tureckých fanoušků. Hold asi nehraje jak si oni přáli.

  23. Re: Přestupy a spekulace zima 2025

    Ladislav (přítel SN)     před 20 hodinami 20.11.2024 14:18 |  
    4 1

    Slavia se měla podle švédských médií zapojit do bitvy o levého křídelníka Elliota Strouda (22), o něhož usiluje Viktoria Plzeň. V úterý o tom informoval web FotbollDirekt. Zdroje portálu inFotbal.cz zájem „sešívaných“ nepotvrdily, v zákulisí českého fotbalu se však mluví o tom, že naopak zintenzivnil ten západočeský.
    Švédská média v uplynulých týdnech mimo jiné spojovala Slavii i s brankářem Mjällby Noelem Törnqvistem (22) a s ofenzivním talentem Eliasem Pihlströmem (18) z Degerforsu. Podle informací inFotbal.cz ale vršovický celek neusiluje ani o jednoho z nich.
    https://infotbal.cz/boj-ceskych-klubu-o-stejneho-hrace-ze-svedska-slavia-zajem-nema-viktoria-plzen-udajne-poslala-nabidku/

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      mudrc     před 15 hodinami 20.11.2024 18:46 |  
      0 11

      Pises dle svedskych medii, priteli Ladislave. Za to se lze srabacky schovat. Kdo to psal? Philström jde do Stockholmu.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        PahaAhma     před 14 hodinami 20.11.2024 19:52 |  
        9 0

        Ani to jméno nedovedete napsat, MUDr. Cvachu. A to byste chtěl operovat?

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Dru Zeree     před 17 hodinami 20.11.2024 17:11 |  
      9 1

      Chaloupka si troufnu říct, že určitě nedostanou. Filu asi jo, po tom dlouhém zranění se musí rozehrát.

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Edenjejenjeden     před 17 hodinami 20.11.2024 17:24 |  
        6 0

        Taky bude asi záležet , jak na tom bude po dlouhém zranění Tomáš Vlček, a pokud by nebyl zcela fit , tak by byl nesmysl Chaloupka někam pouštět na hostování.

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          kjandourek (admin)     před 17 hodinami 20.11.2024 17:30 |  
          14 2

          Přetržený křížáky nejsou na pět měsíců - Tomáš Vlček do téhle sezóny nenaskočí...

        • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

          Ivan     před 17 hodinami 20.11.2024 17:34 |  
          3 2

          Chaloupek zatím (kromě pár minut za rozhodnutého stavu) odehrál jen 1 zápas za A (nepočítaje pohár v benátkách). To se stalo když byli zdravotně mimo Vlček, Zima a za karty Bořil. Kdyby nebyl Chaloupek, tak by to odehrál asi Prebsl, což by nebyl problém.

          Dejme tomu že bude Vlček pryč do konce sezony. Má smysl tu na 2/3 stoperské posty mít 5 hráčů? Pro Chaloupka to asi k ničemu moc není krom poznávání prostředí. Pro Slavii bych řekl že bude lepší když bude půl roku hrát někde a v létě se rozehranej zapojí do přípravy.

          • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

            lukas6novak     před 4 hodinami 21.11.2024 06:29 |  
            1 0

            -Taky musíme brát v potaz že skoro každý hráč má u nás ten první půlrok složitý. A Chaloupkovi úplně nepomohlo to že se obrana rozehrála do výborný formy a je škoda do ní nějak sahat

            -Jinak s Chaloupkem máme momentálně 5 stoperů na 3 pozice a pokud Moses (beru za hotový přestup) půjde na jaře ještě hostovat do Karviný tak ani ve středu nebude nějaký přetlak. 3 hráči (Oscar, Zafeiris, Prebsl) a do rotace teoreticky Bužek a Pech. Takže pokud nepřijde stoper (nebo se posilní záloha a z Prebsla bude primárně stoper) tak mi nedává smysl pouštět kohokoliv z obrany

            -Chápu že hráči potřebují herní vytížení ale reálně v čem by se Chaloupek hostováním v Teplicích posunul? Být jim tak tady zůstanu i přes menší herní vytižení a budu si tu pozici nějak budovat

      • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

        Radek097 (přítel SN)     před 17 hodinami 20.11.2024 17:37 |  
        4 2

        Jelikož jsme se kvalifikovali na malé EURO, tak zájem obou hráčů bude jasný. A to hrát.

    • Re: Přestupy a spekulace zima 2025

      Morb     před 16 hodinami 20.11.2024 18:13 |  
      9 7

      Poslal bych jim Zmrzlýho.

  24. William Gibson

    mpik     před 3 hodinami 21.11.2024 07:27 |  
    3 0

    FACEBOOK: Henry Journalist

    CSKA Moscow has reportedly entered the highly competitive pursuit of 16-year-old Liberian sensation William Gibson, according to inside sources.
    The prodigious talent has attracted significant interest across Europe, with clubs such as Montpellier, Hammarby, Sheriff Tiraspol, and Leganés all closely monitoring his situation. Each club is said to be strategizing intensively to secure the services of the rising star.
    However, current indications suggest that Slavia Praha has gained a critical edge in the race, leveraging their reputation for nurturing young talent. The Czech giants are reportedly optimistic about finalizing a deal for the Liberian gem, though the growing interest from other suitors could yet alter the dynamics.
    As negotiations unfold, the battle for Gibson’s signature is shaping up to be a pivotal moment in his career, with a move likely to set the stage for his rise in European football.

    • Re: William Gibson

      slaviator     NOVÝ před hodinou 21.11.2024 09:17 |  
      3 0

      Štípněte mě že se mi to nezdá. "Čeští giganti", přetahujeme se o talentované hráče, přičemž hráče typu Zafeiris, Diouf, Ogbu nebo Teah zdárně podepisujeme... Kdo by to před deseti lety očekával?