Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

Slávisté zopakovali scénář z předchozího evropského zápasu. I ve Frankfurtu hráli více než solidně, nevstřelili však branku, proto opět vyšli naprázdno. Také tentokrát Alanor zápas neviděl, hráče tak hodnotí quelhar.

Mohl bych vzít text, co jsem psal před dvěma týdny k hodnocení zápasu v Bilbau a zkopírovat jej sem. Slavia byla opět více než konkurenceschopným soupeřem domácímu favoritovi, ale zase odjela bez bodu. Neuhrát ani bod ze dvou venkovních zápasů v Evropské lize mezi těmito reprezentačními přestávkami je potřeba vnímat jako drobné zklamání. Slavia zcela jednoznačně má na to se měřit s těmi nejlepšími týmy Evropské ligy, ale se čtyřmi body po čtyřech kolech se bude muset ještě dost snažit, aby se vyhnula blamáži v podobě vypadnutí v ligové fázi, k tomu potřebuje dvakrát zvítězit. K postupu přímo do osmifinále, na který jistě mohla myslet, má nyní daleko a cesta k němu vede zřejmě jen skrz čtyři vítězství, maximálně tři výhry a jednu remízu.

Na druhou stranu, osobně pořád vnímám vystoupení Slavie v Evropské lize v kontextu s domácí soutěží, která má pro mě a věřím že i pro klub daleko vyšší prioritu. Dokud budou sešívaní kráčet za titulem tak rázně jako v první třetině ligové soutěže, nemám proti porážkám v Evropské lize po dobrých výkonech příliš námitek. V jarní fázi ale Slavii určitě vidět chci a jestli mi něco první čtyři zápasy v ligové fázi soutěže ukázaly, tak to, že v dvojzápase se Slavia může postavit úplně komukoliv a může směle myslet na postup.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Antonín Kinský - 8 - Lapil minimálně tři velké šance soupeře, s brankou nic dělat nemohl. V médiích se objevilo, že Slavia může chtít Kinského prodat už na podzim. Pokud tomu tak má být, tento zápas jeho cenu mohl ještě navýšit.

Tomáš Holeš - 7 - Působil na hřišti jistě a slavná ofenzivní esa soupeře zvládl krotit velmi úspěšně.

Igoh Ogbu - 5 - Ogbuovi zápas příliš nevyšel, v první půli namazal soupeři při rozehrávce ve vlastním vápně. Fauloval před vlastním vápnem a byl z toho jediný gól zápasu, jeho vystoupení v této situaci se neukázalo být šťastným rozhodnutím. Ve druhé půli nezachytil náběh Marmoushe, ale skvěle jej pak dohnal a míč čistě vypíchl.

Jan Bořil - 7 - Levá strana Slavie, pokud tam hrají Bořil, Diouf a Provod, je motorem ofenzivy a důvodem, proč se Slavii v posledních měsících daří. Také tentokrát si Bořil odehrál své a patřil k lepším hráčům na hřišti.

Ondřej Zmrzlý - 5 - Zmrzlý není vyloženě slabinou Slavie, zároveň ale do její hry nepřináší žádnou nadstandardní kvalitu. Zápas odehrál obstojně, nechyboval, ale v šancích se příliš neobjevil a nezaznamenal jsem u něj ani výrazné momenty ve výstavbě hry. Brzy ve druhé půli jej nahradil Jurásek.

Christos Zafeiris - 6 - Dlouze jsem váhal mezi šestkou a sedmičkou, nakonec jsem se přiklonil k lepší šestce. Přispěl k tomu, že Slavia svého soupeře v částech zápasu přehrávala, ale nebezpečí po jeho akcích přicházelo spíše sporadicky.

Oscar Dorley - 7 - U Oscara naopak volím sedmičku, od něj rejdy kolem vápna soupeře nečekám. Své další úkoly na hřišti si plnil jako vždy výborně.

El Hadji Malick Diouf - 8 - Čtenář možná nebude souhlasit s tak vysokou známkou pro Dioufa. Já mám ale za to, že odehrál velmi dobrý zápas a o bod zvyšuji hodnocení čistě jen na základě jeho části akce z 89. minuty, která vedla k velké šanci Juráska. Tam jsem od něj viděl záblesk světového hráče.

Simion Michez - 6 - Michez se pomalu stává tak trochu smolařem. Buď má štěstí nebo dobrý instinkt, každopádně se objevuje v zakončení snad nejčastěji z celého týmu. Jeho střely však postrádají potřebnou kvalitu. V první půli hrubě chyboval při dlouhém autu soupeře a Knauff šel najednou sám na bránu.

Tomáš Chorý - 6 - Chorému nelze vytknout absenci snahy, tentokrát se ale do ničeho nebezpečného vlastně nedostal, v největší šanci na nepovedenou střelu Micheze nedosáhl. Ze hry šel už krátce po hodině hry. V takovém zápase potřebuje Slavia od hrotového útočníka ještě více.

Lukáš Provod - 6 - Na své poměry neodehrál příliš povedený zápas, jenže to pořád znamená, že byl ve výstavbě hodně nebezpečný a mnoho akcí šlo přes něj. Jeho střídání bylo tak nezvyklé, že až trošku působilo, jako by trenéři na výsledek rezignovali. Nebylo tomu tak, i bez něj měli slávisté blízko k vyrovnání. Po náročném programu dává jeho střídání smysl, vůbec bych se nezlobil, kdyby nemusel odjet na reprezentační akci a dva týdny věnoval regeneraci.

Matěj Jurásek - 6 - Největší šanci Slavie v zápase neproměnil, Trapp vytáhl skvělý zákrok. Opticky jeho styl hry do Slavie vůbec nezapadá, tentokrát ale s míčem působil nebezpečně a přispěl k závěrečnému tlaku.

Mojmír Chytil - 5 - Chytilovi se už několik zápasů nedaří se výrazněji zapojit do ofenzivy Slavie. Podobně jako u Chorého mu nelze vytknout nedostatek snahy, využít jej ve vápně soupeře ale slávisté nedokázali.

Ondřej Lingr - 5 - Lingr byl aktivní, o tom žádná, ale zoufale mu chybí sebevědomí a kvalita v zakončení. V brejku sebral přihrávku Zafeirise mířící nejspíš na Juráska a následně vystřelil daleko mimo. Po další akci střílel přímo do náruče Trappa. Největší šanci sice pro Juráska připravil, vypadalo to však, že v lepší střelecké pozici je on sám. Po předchozích neúspěších možná raději přihrávkou přesunul odpovědnost za výsledek zápasu na někoho jiného. Trenéři mu věří, je nejvyšší čas, aby důvěru začal splácet.

Ivan Schranz a Štěpán Chaloupek nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce. Chaloupka bych ale pochválil za výborný blok velké šance soupeře v nastaveném čase. Schranz se k ničemu nedostal.

4. kolo - Čtvrtek 07. 11. 2024 18:45

Evropská liga, 2024/2025
1 - 0
0 - 0
Eintracht Frankfurt
Eintracht Frankfurt

53. Marmoush

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (48)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

    MarekB98     před 12 dny 08.11.2024 23:29 |  
    5 2

    Určitě není za co se stydět, tohle mohla být v klidu minimálně remíza na půdě velmi kvalitního bundesligového týmu. Jestli se však chce Slavia dál posunout, musí při přestupech cílit na větší kvalitu, než je Zmrzlý. Jeho výkony jsou dlouhodobě průměrné až podprůměrné, což je obrovský rozdíl proti jiným posilám z poslední doby (Diouf, Chorý, Michez). A dokonce tam nevidím ani příliš velký progres. Tak třeba mě ještě překvapí, uvidíme.

    • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

      Ivan     před 12 dny 09.11.2024 00:54 |  
      5 1

      Souhlasím, ale vem si že Zmrzka stál (ani ne) půlku toho co ti ostatní. A zatímco Diouf, Chorý a Michez jednoznačně byli bráni do základu v brzkém horizontu, Zmrzlý je pro mě rozšíření kádru, takže jsem k němu schovívavější, tím spíš že ani neměl hrát, není rozehranej a naskočil na jinej post než hraje.

      Jestli dobře počítám a chápu hierarchii, tak hrál kvůli absencím Zimy, Wallema, Douděry, Schranze a Masopusta.

      • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

        MarekB98     před 12 dny 09.11.2024 12:42 |  
        0 0

        Pokud si dobře vzpomínám (když tak prosím o opravu), přišel Zmrzlý z Olomouce za 1 mil. eur. V éře před Tykačem se takové přestupy dělaly (i když samozřejmě občas přišel někdo za víc - Ogbu, Zafeiris, Diouf) a někdy hráči, co stáli "tak málo", hráli i v základu. Teď už si myslím, že Slavia bude dávat za posily větší částky, minimálně za ty, u kterých to bude brát tak, že by mohli třeba alespoň v horizontu půl roku hrát základ. A poslední přestupní období to dokládá - Chorý, Michez a teď ten Teah (patří samozřejmě až do zimního přestupního období). Přijde mi, že posil je méně, ale o to více je kladen důraz na kvalitu. No a pokud nebude odcházet pravidelně tolik hráčů, tak je tento způsob správný.


        Komentář byl uživatelem upraven (09.11.2024 12:43) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

          Ivan     před 12 dny 09.11.2024 13:06 |  
          2 0

          Já vlastně souhlasím, ale myslel jsem to tak, že pro mě je Zmrzlý něco jako 17. hráč u kterého nečekáš výrazný progres, no a i takoví jsou třeba a těžko bys sem přivedl zahraničního hráče s tím že nic moc neodehraje.

          Pokud je Zmrzlý povahově tak, že je s tímto v pohodě, tak já zase nemám obavy že by tuhle pozici nezvládal a vyloženě by hořel.

          • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

            MarekB98     před 12 dny 09.11.2024 22:06 |  
            0 0

            Chápu, jeví se mi z rozhovorů, že mu to až tak nevadí, tak pokud to tak je, žádný problém.

    • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

      Radek097 (přítel SN)     před 12 dny 09.11.2024 09:17 |  
      3 4

      Do sezóny jsme vstupovali se Zmrzlým jako jedničkou na levou stranu a Diouf byl až třetí volbou.

      • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

        lantsmit     před 12 dny 09.11.2024 10:17 |  
        3 3

        Taková hierarchie nebyla nikde jinde než v hlavách televizáků.

        • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

          Radek097 (přítel SN)     před 12 dny 09.11.2024 11:17 |  
          2 2

          Trpišovský říkal, že do sezóny měl jako jednička vstupovat Zmrzlý, ale zranil se. Proti Slovácku (první kolo) nastoupil na kraji Bořil, který se po zranění Vlčka přesunul na stopera a tím se uvolnilo místo Dioufovi.

  2. Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

    Ivan     před 12 dny 09.11.2024 00:47 |  
    6 2

    Dík za hodnocení, Diouf je určitě (aspoň) na 8, hrál výborně.

    Jinak pro mě Osky byl spíš (přinejlepším) na 6, měl tam myslím 2 hrozivé, zbytečné chyby ke konci ze kterých byly brejky.

    Víc než Michez se mi líbili Jurásek a Lingr. Hlavně Jurásek mi přišlo že byl u všeho nebezpečného, Lingr se dostával do šancí a byl aktivní, jenže u něj je to negativum že je neproměnil, u Micheze pozitivum že se do nich dostal :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

      japoko     před 12 dny 09.11.2024 08:45 |  
      3 4

      Tak Lingr fakt ne!

    • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

      honza304     před 12 dny 09.11.2024 09:58 |  
      2 2

      Nevím, co se Ti líbilo na Lingrovi a Juráskovi, od nich bych čekal víc. Útočník by měl být hodnocen podle toho, do kolika šancí se dostane a jak s nimi naloží, takže Lingr, Jurásek, Michez za 4. Proti takovému soupeři, když si vytvoříme 5 - 8 šancí, bysme měli něco proměnit. Hra se mi celkově líbila, ale toto fakt ne!

      • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

        lantsmit     před 12 dny 09.11.2024 10:16 |  
        2 4

        5-8 šancí? Kde to dávaj?

        • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

          honza304     před 12 dny 09.11.2024 10:42 |  
          1 0

          Píšu, že bysme měli něco proměnit, takže třeba jednu nebo dvě aspoň. To vím taky, že každej není Messi.

      • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

        Radek097 (přítel SN)     před 12 dny 09.11.2024 11:24 |  
        3 0

        Tolik šancí jsme si nevytvořili, byly tři (Chorý, Lingr, Jurásek). Soupeř si vytvořil více gólových příležitostí. Klidně po hodině hry mohlo být po zápase, kdyby soupeř byl produktivnější.

        • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

          Ivan     před 12 dny 09.11.2024 14:17 |  
          0 0

          To je pravda, ale to jde na vrub i tomu že jsme hráli dopředu tak jsme nechávali okýnka vzadu. Každopádně oni měli snad 3 nájezdy a neproměnili je.

  3. Otázka do pranice

    Mike     před 12 dny 09.11.2024 07:59 |  
    3 9

    Když si vezmete, kolik dokáží toho spálit Lingr, Matěj Jurásek nebo Michez, nebyl by ideálním partnerem pro Chorého na hrotu Jurečka, který šance proměňovat uměl, i když tady byl některými často kritizovaný ? Vím, že prostě se nedohodl na nové smlouvě a chtěl asi pryč, takže se to nikdy nedozvíme, ale jen tak hypoteticky uvažuji.

    • Re: Otázka do pranice

      stomiro     před 12 dny 09.11.2024 09:09 |  
      6 0

      Já se odchodu Jurečky bál, že ty jeho góly budou chybět a zdálo se mi, že třeba Quelhar a autoři podcastu ho shazují až moc. S odstupem si teď myslím, že měli pravdu oni. Jednak to, jak trapně odešel a jak teď v podstatě v pohodě hrajeme bez něj. On v poli byl fakt slabší než jiní. Pokud se do toho rychle dostanou Fila se Schranzem ( a konečně i Lingr), uleví Chorému a budou hrát a dávat góly, za čas si na něho vzpomeneme jen jako na krále střelců, co ale nic víc nedodával, ač prostor měl.

      • Re: Otázka do pranice

        Ivan     před 12 dny 09.11.2024 11:06 |  
        2 0

        a místo koho? Mimochodem Mojma byl gólovější když odpočítáš pentaly.

    • Re: Otázka do pranice

      Mimoň     před 12 dny 09.11.2024 10:33 |  
      7 1

      Jurečka byl palič taky velký. To jste lidi už zapomněli, jak se tu na něj nadávalo? Si zase něco idealizujete koukám.

    • Re: Otázka do pranice

      Miklos     před 12 dny 09.11.2024 11:53 |  
      1 0

      Matěj moc nemaká dozadu, takticky taky není v topu a potřeboval by nahnat trochu fyzičku, ale říct že je palič je úlet. Ten kluk je kolem vápna soupeře výjmečnej! Kdyby měl Choras jeho levačku tak hraje za Bayern nebo někde..

  4. Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

    knl66 (přítel SN)     před 12 dny 09.11.2024 10:22 |  
    2 17

    JiTVCD se vyjádřil, že jeho velký sen je vyhrát nějaký evropský pohár. Koneckonců, kdo z nás by o tom nesnil...? Nebo aspoň to finále... Zážitek na celý život.
    Máme teď tým, který šlape a je konkurenceschopný i v Evropě. Letos šance postoupit hodně daleko. Tak proč teď upřednostňujeme ligu před EL? Ze čtyř zápasů čtyři body je skoro tristní. Spadne nám koeficient, postup do LM, jasně, chceme tam všichni, Tykač přivítá spoustu hostů ve VIPku, pobereme balík peněz, zase se zviditelníme, ale LM určitě nevyhrajeme. Chtěli jsme v EL do elitní osmičky, úplně vypustíme Ajax, zatím jsme na pomezí postup-nepostup, 23. místo. Místo toho, abychom si zajistili jasný postup do jara v EL, se upínáme k zápasu s Karvinou jako zápasu roku. Snad máme kádr na to, abychom jak vyhráli ligu, tak postupovali Evropskou ligou.
    PS: a) Zmrzlý na Slavii nemá; b) Simion Michez je z frankofonního Kamerunu, takže mě tahalo za uši, když ho komentátor vyslovoval anglicky "MiČéz" místo francouzského "MiŠéz".

    • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

      jirkag5     před 12 dny 09.11.2024 10:36 |  
      4 3

      Ty evidentně ani netušíš, proč je zápas s Karvinou nazýván zápasem roku.

      • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

        cunak     před 12 dny 09.11.2024 12:05 |  
        3 6

        Já to též netuším, pouč nás, prosím

        • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

          jirkag5     před 12 dny 09.11.2024 12:10 |  
          10 2

          Že by třeba oslava založení klubu + pocta válečným veteránům + předání klíčů od Prahy ?
          Stačí jít na oficiální stránky Slavie a dočteš se.

          • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

            knl66 (přítel SN)     před 12 dny 09.11.2024 13:30 |  
            3 12

            A tohle všechno je důležitější než body a postup v EL, ano? Mně je nějaká symbolika typu předávání klíčů u perdele. Oslava založení klubu? Mám doma pár suvenýrů z dřívější doby ještě "s erbem", kdy je na nich letopočet 1893, ale to můžeme slavit každý rok.
            Takhle to vypadá, že jsme se na tu EL mohli vykašlat rovnou a na zápasy EL rovnou posílat béčko, když je pro nás Karviná důležitější. Koho v Evropě tenhle zápas zajímá?


            Komentář byl uživatelem upraven (09.11.2024 13:34) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

              jirkag5     před 12 dny 09.11.2024 13:58 |  
              4 0

              Vždyť přece nejde o to, že je to zrovna s Karvinou !
              A se zápasy v EL to žádnou souvislost nemá.

    • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

      SLAVIESTA     před 12 dny 09.11.2024 11:21 |  
      6 2

      Přesto si myslím, že zápas s Karvinou je superdůležitý a že letošní roční ligy je důležitější než EL. Nevypustili jsme ji, ale ze známých důvodů má liga přednost. LM mistrů nevyhrajeme, říkáš správně, ale ani EL nevyhrajeme, na to opravdu ještě nemáme, ani kdybychom tomu dali všechno. Buďme realisty. A ekonomický aspekt při účasti v LM není rozhodně pro Slavii na posledním místě, naopak.

      • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

        knl66 (přítel SN)     před 12 dny 09.11.2024 11:28 |  
        4 2

        Tak nejen zápas s Karvinou, ale každý zápas. Ať už jen proto, že udržíme náskok před Plzní nebo Rudou bídou, resp. ho navýšíme. Ad EL) myslím, že minimálně čtvrtfinále EL bychom letos dali.

    • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

      Slávista 51     před 12 dny 09.11.2024 12:47 |  
      3 2

      PŘEDNOST PRO LIGU
      je jasná a každý případný úspěch EL, je bonus + zkušenost pro příště/LM,
      že !

    • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

      Merlinus (přítel SN)     před 12 dny 09.11.2024 13:37 |  
      6 1

      Za mě má liga letos jasnou prioritu. Čtvrtý rok bez titulu už bych dýchal hodně těžce. Navíc přímý postup do LM. Upřímně ta šance vyhrát EL není moc velká. A pokud bychom na to měli mít, tak by neměl být problém postoupit i přes to předkolo a pak dál a dál. TTakže vůbec nevadí, že skončíme klidně 23. po skupinách. Já naprosto chápu a souhlasím s tím, že má liga jasnou prioritu. V EL můžeme vše ještě dohnat. V lize může být každá ztráta fatální.

    • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

      mig52     před 12 dny 09.11.2024 15:07 |  
      3 2

      Kámo, nechci být arogantní a dovolím si odpovědět i za pár jiných. Pokud si fakt neumíš odpovědět na otázku, kterou jsi položil v úvodu příspěvku, tak není o čem. To by ti nevysvětlil ani top kantor J.Á.Komenský.

      • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

        knl66 (přítel SN)     před 12 dny 09.11.2024 17:11 |  
        1 1

        V úvodu příspěvku jsem se ptal, kdo z nás někdy nesnil o vítězství a zisku nějakého evropského poháru. Jestli ty tuhle touhu a sen v sobě nemáš... Ok, tvoje věc.

    • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

      rak (přítel SN)     před 12 dny 09.11.2024 15:59 |  
      2 12

      Asi jediný s tebou naprosto souhlasím.Nejvetsi úspěch, který by byl i historický by byla výhra evropského poháru.Ne nutně letos.Liga mistrů je nesmysl.Evropska liga také trochu utopie,ale ne zcela nerealistická. Je to prostě nejvíc,co bychom vůbec mohli.Ta mantra lpění letos na titulu mně přijde až směšná.Dobře nese to LM.Ale třeba takové čtvrtfinále LM je pořád míň než mít evropský pohár.Nebo zase chceme pokračovat ve slavných prohrách?Mame výborný pocit z výkonu,ale nakonec hořkost.LM přináší finance.Maji toto ale řešit fandové, kteří mužstvo nevlastní.Sice teď věřím, že by to Tykač do fotbalu dal,ale nemusí.Treba ho VK přemluví,aby to věnoval jeho institutu.Tim neříkám, že nechci titul a LM.Jen,že mně přijde komické upřednostňovat zápasy v Budějovicích, Teplicích a jinde před Fenerbahce a Anderlechtem.A to se tady určitě objeví.


      Komentář byl uživatelem upraven (09.11.2024 16:04) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

        SLAVIESTA     před 12 dny 09.11.2024 16:49 |  
        5 3

        Lpění na titulu se Ti zdá až směšné? Vždyť na něj čekáme čtvrtou sezónu. Mě se zdá zase trochu směšné bájení o výhře v poháru. Ano na pohár máme, ale na ten český a ani ten není zdaleka jistý,. Tak stůjme nohama na zemi a nechytejme holuba na hodně vysoké střeše.. Nikdo nepředpokládal náskok, který teď v lize máme, tak chyťme příležitost za pačesy a vyhrajme ji. Pokud by se to nepodařilo, srazí nás to hodně zpátky.

      • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

        knl66 (přítel SN)     před 12 dny 09.11.2024 18:43 |  
        0 5

        Děkuju. :) Fotbalová historie si pamatuje jen vítěze nějakého evropského poháru. I my si pamatujeme slavné semifinále Poháru UEFA. Titul mistra ČR nikoho v Evropě nezajímá.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

    IJS     před 12 dny 09.11.2024 11:24 |  
    3 0

    Dík za hodnocení a známky, které se shodují s tím jak jsem to viděl i já. Skutečně vynikající výkon podali Kinský, Diouf a já bych tam dal ještě Bořila. Střídající hráči přinesli oživení ( po dlouhé době! ), jen Ivan mi přišel trocho mimo... Na druhou stranu, jestli už je zdraví, tak mohl hrát od začátku místo Zmrzlého, který hrál svůj standardní průměr, který ovšem na EL nestačí a navíc přes nohu. Pro Ivana je pravý útok ideální post a bránit taky umí. Tady to Jindra trochu překombinoval a další možný přehmat bylo nasazení Oghua na úkor Chaloupka. To bylo dvakrát špatné rozhodnutí. Oslabilo to obranu a Štěpán půjde do klíčové části podzimu nerozehraný. Souhlasím také s názorem, že by si měl Provod v reprepauze odpočinout!

    • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

      mig52     před 12 dny 09.11.2024 15:04 |  
      0 3

      IJSu, pokud jsem zaregistroval, místo zaneprázdněného Alanora dělal hodnocení Quelhar. Nechceš mu občas helfnout, když, jak píšeš, jsi to viděl jako on, či on jako ty!!:-)))

  6. Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

    lantsmit     před 12 dny 09.11.2024 11:45 |  
    2 5

    Diouf v první řadě není bek, ale o třídu lepší wingbek, ne-li dokonce až to útočný křídlo. Takže s Bořilem v žádné soutěži nemí a ani nikdy nebyl. A Zmrzlý? Ten je na všech obranných naprosto vyřešenej, nejpozději od Ajaxu, plus byl dopředu dělanej nikoli na beka, ale do zálohy, dle vyjádření JiT. Takže pořadí, který píšeš nebylo výrazem žádné hierarchie, ale čistě rozhodnutí ke konkrétnímu zápasu na Slovácku. A to ještě dost specificky, vzhledem tehdejší k nepřipravenosti poloviny našeho kádru.

    Edit: patří dolů pod Radka, omlouvám se


    Komentář byl uživatelem upraven (09.11.2024 11:49) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

      Radek097 (přítel SN)     před 12 dny 09.11.2024 13:35 |  
      2 3

      A že toho ve středu pole odehrál... jednotky minut, jinak minuty sbírá na levé straně.
      Diouf absolvoval celou přípravu. V přátelácích patřil mezi nejlepší, i přesto se na něj ukázalo až po dvou zraněních, které mu uvolnily cestu do základu.

      • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

        lantsmit     před 12 dny 09.11.2024 13:54 |  
        1 5

        Takže k tomu nemáš nic… drž si pořadí na levém beku

    • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

      mig52     před 12 dny 09.11.2024 14:58 |  
      3 3

      Tak on Schranz, Jurečka, Masopust aj. také nebyli povoláním beci a kde občas (často) v sestavě končili....:-))))

      • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

        lantsmit     před 12 dny 09.11.2024 15:18 |  
        0 2

        To je v pořádku, taky je ale nikdo nedával do pořadí v hierarchii na postech, kde jenom zaskakovali

  7. Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

    Steevee     před 12 dny 09.11.2024 14:00 |  
    7 12

    Nedávno jsem po jednom z jeho vydařených zápasů četl v jednom blogu super hlášku "...Provod je v takové formě, že kdybyste se ho zasadili do zálohy Realu Madrid, tak pravděpodobně nepoznáte, že ta nepatří..."

    A tím se oklikou dostanu k tomu, o čem se chci zmínit. Což je Zmrzlý, primárně Lingr a "fousově" opět i Jurásek.

    Zmrzlý s Lingrem naopak kdyby se stavěli na hlavu, tak za pár minut a tři jejich kontakty se balonem poznáte, že za naším současným levelem zaostávají a že k nám "nepatří". Tím bych si zároveň dovolil vyslovit nesouhlas s tvrzením, že Zmrzlý není slabinou. Úroveň Zmrzlého vs. současná úroveň Slavie ze Zmrzlého slabinu dělá. Nezpochybnitelně.

    Lingr je držený v sestavě kvůli pořizovací ceně a asi s určitou vírou, že "to v sobě má", přece jen se pořád nikomu nechce si připustit, že tohle bude flop. Ale konec podzimu se blíží a pokud ho Lingr dojede ve stejném stylu, v jakém se prezentuje do teď, tak jeho podzim nebo vůbec příchod bude nemožné hodnotit jakkoliv jinak, než jako naprostý fail.

    Jurásek aktivní byl. Ale pusťte si naši poslední akci zápasu. Kdy má Jurásek několik možností a jak neskutečně laxně (!) nakopne ten balón do hajzlu. Teda do autu. Ten kdyby mohl, tak si u té přihrávky dal ruce do kapes. Někdo řekne blbost, ale to je prostě Juráskův přístup k fotbalu. A já toho mám někdy už fakt plné zuby.


    Komentář byl uživatelem upraven (09.11.2024 14:01) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

      SLAVIESTA     před 12 dny 09.11.2024 16:19 |  
      4 1

      Souhlasím, jen k Juráskovi trochu moc přísné. Jinak problém, že s Lingrem je trenér v podstatě spokojený.

      • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

        Ivan     před 12 dny 09.11.2024 17:46 |  
        3 3

        To nevíš, trenér je psycholog. Někomu pomůže když se za něj trenér veřejně postaví, jinému když ho zkritizuje.

        Na druhou stranu já taky nevím co mu vyčítat, aktivní byl, řešení volil často správná, nic nevypustil. Kritizovat za koncovku není moc konstruktivní a ničemu to nepomůže.

        • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

          záplata     před 12 dny 09.11.2024 17:56 |  
          3 2

          U ofenzivních hráčů se hodnotí čísla a tady zatím není co hodnotit. Jinak nerozumím tomu konci, nekritizovat je konstruktivní a pomůže to, rozumím tomu dobře.

          • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

            Ivan     před 12 dny 09.11.2024 18:12 |  
            2 4

            No to co prezentuješ je zkratkovitý pohled, který si mohou dovolit fanoušci.

            Z pohledu trenéra, mě napadne snad jediný moment kdy to Lingr nevyřešil (míněno myšlenkou) dobře, jen občas pokulhávalo to technické provedení, to v sobě má a jen se do toho musí dostat.

            Říct "tohle musíš dávat" je nekonstruktivní. On to ví, chtěl to dát a udělal to nejlepší co dovedl, tak si z toho nic vzít nemůžeš. Naopak říct (teď fabuluju, nevztahuje se ke včerejšku) "měl sis trošku odskočit, jít k míči a pak by bylo zakončení jednodušší" je konstruktivní a může se z toho poučit.

            • Re: Hodnocení slávistů - Frankfurt - Slavia 1:0

              SLAVIESTA     před 12 dny 09.11.2024 19:07 |  
              3 3

              Můžeme to vokecávat zleva, zprava. Zatím mým pohledem patří na hřišti většinou k nejslabším hráčům Slavie.
              A tak čekáme a čekáme že se do toho dostane, zatím se tak nestalo. Jeho leštění lavice v zahraničí mělo jistě svoji příčinu. Má samozřejmě svoje příznivce, kterým se to co předvádí, líbí. K těm nepatřím.


              Komentář byl uživatelem upraven (09.11.2024 21:50) . Zobrazit původní komentář