Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 14. kolo

Slavia remizovala v Hradci 1:1, i tak zvýšila svůj náskok na čele tabulky.

Ještě před naším zápasem nám přišly vhod prohry Sparty a posléze i Plzně. Do těžkého zápasu v Hradci jsme tak mohli jít s příjemnou jistotou, že náskok na čele tabulky můžeme jen zvýšit. Predikce ohledně náročnosti střetnutí se pak plně vyplnily. Votroci byli tradičně výborně kondičně připraveni a v tomto směru nám nedarovali ani píď hřiště zadarmo, byť směrem dopředu hrozili spíše jen sporadicky. Přesto byla Slavia lepším týmem na hřišti, ze čtyř těžce vydřených gólových šancí ale proměnila jen jedinou. Když už se zdálo, že by Provodova trefa mohla bojovné střetnutí rozhodnout, tak přišla studená sprcha v podobě Petráškova vyrovnání po rohu. Závěr pak Slavii příliš nevyšel, a tak zápas skončil dělbou bodů.

Já bod z Hradce beru. Zápas na tamní půdě se řadí minimálně do třetiny nejsložitějších zápasů (dal bych ho na podobnou úroveň jako duely v Jablonci a Liberci, papírově náročnější už jsou jen duely se Spartou, Plzní a venkovní zápas na Baníku), které Slavia v lize hraje. Spokojen jsem i s nasazením a výkonem týmu - kdyby se za stejného rozložení sil hrál včerejší zápas 10x, tak odhaduji, že by cca 7x Slavia vyhrála a 3x by skončil remízou. Na druhou stranu samozřejmě mrzí, že ztráta přišla v zápase, kdy výhra nebyla vůbec daleko. Nicméně v kontextu špatných výsledků rivalů v boji o titul šlo o fajn víkend, takže bych druhou ligovou ztrátu v sezoně nijak dál neřešil a optimisticky hleděl do budoucna.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Antonín Kinský - 6 - Hradec naši branku přímo takřka neohrozil, bohužel Petráškova hlavička se chytat nedala. Co se týče sběru centrů a rozehrávky, tak Kinský odvedl výbornou práci.

Tomáš Holeš - 6 - Obrana fungovala v podstatě bez chyb, je ale pravda, že Hradec ji prověřil minimálně a snažl se hlavně bořit. V takovém zápase bych očekával o něco lepší podporu útoku od stoperů, nějakou rozdílovější pomoc při rozehrávce. Ale nemá jít o větší kritiku, spíš o vysvětlení známky.

David Zima - 6 - Kvalitní výkon, u Zimy jsem si všiml jen jedné zřetelnější chyby, jinak hrál spolehlivě. Ale stejně jako je i obrana vizitkou celého mužstva, tak se na útoku může zásadně podílet i obrana, viz třeba gól Petráška.

Jan Bořil - 5 - Nedařilo se mu až tolik jako obvykle. Přišlo mi, že se v závěru nechal až moc vtrhnout do víru vášní. Vlkanova jistě mohl vidět červenou, nicméně řvaní od Bořila na ležícího protihráče a následný teatrální pád taky nebyly ukázkou fairplay.

David Douděra - 5 - Celkovou hrou mne nikterak nezaujal a patřil k našim méně kvalitním hráčům. Nicméně je třeba mu přiznat, že hned v úvodu dobrým centrem našel Chorého a ve 30. minutě přihrál do tutovky přesně Lingrovi. Lepší pětka.

Christos Zafeiris - 6 - Trochu šel s formou dolů, nicméně pořád hraje dobře. Skvělou přihrávkou vytvořil šanci pro Provoda, který loboval nad. Naopak ve vápně zbytečně padal na zem, když mohl hrát dál. Horší šestka.

Oscar Dorley - 5 - Sice odehrál zápas v Bilbau, i tak nebyl po stopce v ideálním herním tempu. Právě v takto bojovném zápase by měl svou kombinační kvalitou dělat rozdíl, to se mu ale příliš nedařilo. Ve druhé půli v solidní pozici pálil nad a potvrdil, že není dobrým střelcem z dálky.

Malick Diouf - 5 - Už proti Dukle to bylo slabší, v Hradci se mu pak dařilo asi nejméně v současné průlomové sezoně. Nakonec dokázal do vápna poslat pár zajímavých centrů, ale celkově jsme u něj zvyklí na větší kvalitu provedení.

Ondřej Lingr - 4 - Nasazením patří k nejlepším, nicméně kvalita pokulhává. Lingr sám rozdílové věci v poli (klička, průniková přihrávka) vytváří minimálně, z tohoto pohledu je spíš průměrným hráčem. Odlišoval ho ale zabijácký instinkt ve vápně, ten mu ale po návratu chybí a šance pravidelně zahazuje. Vrcholem byla situace ze 30. minuty, kdy promáchl ve vyložené pozici. Jasně, to se občas stane každému, ale aktuálně to jen podtrhlo jeho problémy s produktivitou. Obdobně špatně se zachoval ve druhé půli, když měl čas na střelu ve vápně, ale místo toho přihrával Oscarovi do horší pozice.

Tomáš Chorý - 7 - Odvedl kvalitní výkon a i když to měl v soubojích těžké, tak byl do určité míry rozdílovým hráčem. Hned v úvodu prověřil Zadražila, i když míč měl tlačit víc k zemi. V 74. minutě výborným sklepnutím míče připravil gól pro Provoda.

Lukáš Provod - 6 - V první půli se mu nedařilo jako obvykle, ve druhé za to vzal a byl herně nejvýraznějším hráčem zápasu, což potvrdil výborným gólovým zakončením. Jeho výkon trochu kalí fakt, že zároveň neuhlídal Petráška u vyrovnávací trefy, i když si nemyslím, že šlo o dobrou taktiku trenérů, aby ho hlídal právě Provod. K tomu je třeba připočíst i přestřelenou branku při lobu - to se určitě dalo trefit.

Mojmír Chytil - 4 - Myslel jsem si, že mu trefa v derby pomůže, ale nadále se hledá a patří k mála hráčům, kteří mají horší formu než v minulé sezoně. V Hradci toho za hraniční čas mnoho nepředvedl a kdyby takto hrál po delší čas, tak má známku ještě nižší.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

14. kolo - Neděle 03. 11. 2024 18:30

Chance liga, 2024/2025
1 - 1
0 - 0
FC Hradec Králové
FC Hradec Králové

79. Petrášek

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

74. Lukáš Provod

Komentáře (64)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    lantsmit     před 17 dny 04.11.2024 18:57 |  
    4 22

    Hodnoceni výkonu (průměr 5,41 na hráče) skoro jako v prvním kole na Slovácku (tam byl průměr 5 celých). Další úlet z nenažranosti/nesoudnosti. Po výkonu, který si víceméně pochválil sám JiT. Ale kdo je JiT, který si dovoluje veřejně pochválit i oblíbený hromosvod frustrace Lingra?

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Slávista 51     před 17 dny 04.11.2024 19:02 |  
      1 10

      JiT = hlavní trenér !

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      SLAVIESTA     před 17 dny 04.11.2024 21:32 |  
      3 5

      Máš pravdu, špatně hrající hráč se často stává hromosvodem. Není to spravedlivé, on se sám nestaví.
      Trenér má samozřejmě svaté právo říkat co chce, ale fandové taky. Asi znáš pořekadlo - hlas lidu, hlas boží.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        lantsmit     před 17 dny 04.11.2024 22:06 |  
        0 12

        Podle hlasu božího tady pana hodnotitele hráli špatně skoro všichni. A to se prostě nedá brát vážně. Stejně jako ten hlas boží převažující tady na fóru téměř na cokoli.

        #LesůPán

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          SLAVIESTA     před 16 dny 05.11.2024 10:44 |  
          4 3

          Říkáš opět přesně hráli špatně skoro všichni, respektive nikdo nehrál zvlášť dobře, tak to viděla většina. Že pro Tebe je hlas boží, hlas trenéra je tvoje věc. Ponech si svůj názor, já a další si rovněž ponecháme svůj.
          S hlasem hodnotitele, jak se můžeš dočíst, většina zde souhlasí, včetně těch, co zápas viděli naživo na vlastní oči. Další diskuse s Tebou se vzdávám.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Flame     před 17 dny 04.11.2024 19:02 |  
    3 6

    Zdravím všechny,

    může někdo vysvětlit žlutou pro vlkanovu? Za co je tedy červená? A KR ( K-řetínského R-ektální speleologové) to ani nekomentuje. Asi se polekali jak jsou stateční, že označili sralťanský gól jako neregulérní a že Rypouš měl jít ven.

    Provod za obdržený gól fakt nemůže, byli tam na něho dva rozběhnutí hradečáci.

    Ještě že si Chorý vybral svojí smůlu až teď, dovedete si představit ten řev, kdyby nedal takové šance na začátku sezóny?

  3. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    slavista23     před 17 dny 04.11.2024 19:02 |  
    6 3

    Co na to napsat. Naprostý souhlas.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    kupik     před 17 dny 04.11.2024 19:13 |  
    14 3

    Dobrej večer,přátelé
    takže díky za hodnocení k.Alanorovi a hned úvodem bych řekl,nenaříkejme,nenadávejme,berme tenhle bod s pokorou.
    Jak známo,Hradec je pro nás černou můrou,včerejšek to znovu potvrdil.Dalo by se najít spousta ale nebo kdyby,na to se však nehraje.
    Mám na ten bodík dva úhly pohledu.
    V kontextu posledních výsledků a výkonů je pro nás plichta dozajista ne příliš uspokojivá.A ztrátová.
    Avšak v celkovým pohledu směrem k jaru může tenhle bod míti cenu zlata.Vždyť ten Hradec už nám párkrát zavařil.
    Je jasný,že nemůže bejt každej mač plnoziskovej a podívanou lahodící oku konzumenta.
    Včera to byla fotbalová robota,nepřispělo tomu ani hříště a řekl bych ani příliš blahosklonný sudí.
    Na můj názor o jeho rozhodovacích schopnostech se podepsaly 2 skutečnosti,který mohly ať přímo nebo nepřímo ovlivnit zápas.
    Ta 1. Pošťuchování mezi Honzou Bořilů a Vlkanovou,který vyústilo do zcela evidentního excesu hradecký " hvězdy ".
    Oscar dostal za daleko méně intenzívní zákrok 3 stopky.Pravda,ruce a hlava to je rozdíl,ale ta intenzita?
    Vlkanova darovanej roh.
    Ta 2. držení Provoda právě při zahrávání tohoto rohu.Vůbec nemohl do výskoku.Pak se fakt hlavičkovat nedá.
    Kolega Alanor píše,že tohle trochu ubírá body na Lukášově hodnocení,já osobně beru L.Provodů za to nejlepší,co u nás v současný době hraje fotbal.
    Taky mám dojem,že nám malinko zkomírá levá strana dopředu.M.Diouf je rychlej,hravej,plastickej,ale když mu balón trošku odskočí má problém.A včera si ho hlídali většinou 2 a holt mu ňáký balóny sebrali.A když už se dostal do drajvu tak centr hledal sedačky.No a střelbu už taky tolik neprodukuje.
    Avšak nelze tvrdit,že by chlapci nechtěli a nebojovali.Proto jsem s tím bodíkem ve finále spokojenej i vzhledem k tomu,že ve svý podstatě díky prohrám za námi znamená navýšení náskoku.

  5. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    ervin     před 17 dny 04.11.2024 19:35 |  
    7 2

    V Hradci jsem byl a hodnocení je odpovídající mám to z 90% stejné, na víc to opravdu nebylo.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Steevee     před 17 dny 04.11.2024 20:00 |  
    30 5

    Lingr už je trošku na pozvednutí obočí. Dělal se za na české poměry pořád vysoce nadstandardní peníze s tím, že nebude potřeba nějaké dlouhé sehrávání se a že ho to tady prostě nakopne. Ono to tam ale, navzdory vítěznému gólu v Jablonci, vůbec není. Hrozně bych si přál, aby to zlomil, ale asi si to víc přeju, než tomu věřím.

    Trošku (nebo dost?) strašidelně působí představa, že se něco zdravotního charakteru přihodí Chorému. Při pohledu na formu Chytila, Juráska a s vědomím "rozehranosti" Schranze nebo Fily (a i kdyby rozehraní byli, jsou to ti hráči, kteří si Slavii naloží na záda a budou rozhodovat zápasy?) by nás mohly čekat velké problémy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Mesiaš     před 17 dny 04.11.2024 22:16 |  
      9 9

      Z Lingra se stává druhý Tecl

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Alanor (admin)     před 16 dny 05.11.2024 09:36 |  
        7 4

        Tady bych se Lingra zastal.

        Já věřím, že u něj bude ten průběh návratu podobný jako u Zimy (u kterého jsem to také psal, že na jaře bude špatný, ale že do budoucna mu věřím). Lingr svou kvalitu má, ale bude mu trvat než se do toho dostane, když hrál rok minimálně. Asi tam nebude ten progres až takový, protože Zima má podle mě strop výkonnosti výš (i je mladší), ale myslím si, že i Lingr na jaře a v další sezoně bude platným členem kádru.

        Když jsem o tom přemýšlel, tak bych zohlednil i to, že je vhodné mít zdravé jádro hráčů, kteří na kariéru v zahraničí nedosáhnou, ale na ligu jsou kvalitní a stráví tu ta nejlepší léta cca 25-32. Typu Škoda, Hušbauer, Bořil, Masopust, kromě posledních let i Ševčík atd. A my jsme ve fázi, že se Ševčíkem už se (správně) nepočítá, to stejné Kolář, u Masa už taky nejspíš začíná odcházení, takže to budeš potřebovat doplnit a Lingr v tomto bude mít dobrou roli. Hvězda týmu asi nebude, ale taky tu brzy nemusí být Diouf, Kinský, Zafeiris, Ogbu apod., protože budou mít ambice se posunout. A někdo nově příchozí talenty musí zabudovat, nemůže se nám mužstvo úplně rozpadnout. I v tom snad bude Lingr do budoucna cenný.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Alanor (admin)     před 16 dny 05.11.2024 10:29 |  
            4 2

            Však tam je přesně, co píšu. Že nás při příchodu na jaře oslabí (je tam překlep podzim, ale je z toho jasné, že myslím jaro, když mluvím o okamžitém přínosu), ale že na podzim být oporou může. Ta předpověď seděla naprosto přesně včetně Chaloupka.


            Komentář byl uživatelem upraven (05.11.2024 10:30) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              lantsmit     před 16 dny 05.11.2024 10:59 |  
              1 10

              Rychlý výčet všech nesmyslů, které sám Zima za ten necelý rok po svém návratu vyvrátil:
              „Mně se návrat Zimy moc nelíbí“
              „V první řadě se zeptám, jestli fakt potřebujeme posílit na postu stopera“ (zranění Vlčka, nedávno Ogbua, přetíženost Holeše)
              „A druhá věc je, jestli bude Zima okamžitou a rozdílovou posilou.“ (okamžitou zcela jistě byl, jestli pro někoho až v úrovni „rozdílové“, to je subjektivní). Obrana s ním, co se týká xGA vyletěla nahoru už na jaře, stejně jako se výrazně snížil počet inkasovaných branek, pokud byl v sestavě. I proto odehrál celé jaro až do Eura i za repre. Než se vytvořil produkt agentů Hranáč.
              „A bez Kúdely byl i tady poloviční.“ To nebyla pravda nikdy, hrál i s Hovorkou, a to stejně dobře jako s Kúdelou. Že k sobě žádného staršího rádce a vůdce nepotřebuje, dokázal i po svém návratu. Odehrál zápasy i jen s Ogbuem a/nebo Vlčkem (tzn. bez Bořila nebo Holeše), teď navíc naprosto fantasticky z pozice středního stopera celé obraně šéfuje.
              „Nebál bych se říct, že alespoň v první třetině jara nás nasazování Zimy oslabí.“ DTTO
              „Neříkám ale, že je to přestup bez budoucnosti. Já mám Davida rád a věřím, že třeba na podzim pomalu oporou být může. A že to může mít smysl v návaznosti na odchod Ogbua.“ Jeho jasné prosazení se ve Slavii žádnou návaznost na odchod Ogbua nemá
              „Ze zimního přestupního období jsem tedy dost rozpačitý. Za velmi vysoké náklady jsme jako "okamžité a rozdílové posily" přivedli dva hráče na posty, kde nás netlačila bota. A u kterých je podle mě obrovský otazník, zda vůbec na jaře posilami budou.“ Tím byl myšlen Zima a Staněk. To snad ani žádný další komentář nepotřebuje… Především v tom, jaký boost byl Staněk oproti Mandousovi. Kde nás bota jednoznačně tlačila.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Matěj51     před 17 dny 04.11.2024 20:42 |  
    4 3

    Dnes s body a slovním hodnocením souhlasím u všech.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    IJS     před 17 dny 04.11.2024 22:04 |  
    8 2

    S hodnocení i doby souhlasím. Jen bych dal 7 i Davidu Zimovi. Hraje fakt dobře a když si vzpomenu jak hrál Ogbu v Benátkách, tak je teď David jasná volba do středu obrany. Docela mě děsí fakt jak by asi naše hra vypadala, kdyby nemohl hrát Provod a nebo Chorý. V podstatě to platí i na Dioufa nebo Bořila. Vlastně na celou základní sestavu, kromě Lingra ( Chytila ). Kvalita naší lavička je teď taková, že s klidem může nastoupit jen Prebsl. Další střídání je oslabení. Vzhledem k programu Slavie do konce podzimu bude muset JiT nějak se sestavou rotovat a věřme, že se hráči, jako Ivan Schranz, vrátí do formy.
    Sledoval jsem v TV zápas Baníku na Spartě a opět se mi velmi líbil Matěj Šín. To přesně typ hráče, který nám chybí! Hraje všude ( stejně jako Šulc ) a má výbornou kontrolu míče a cit na přihrávku. Jestli bude Slavia v zimě shánět nové hráče, tak Šín by měl být první v řadě.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Alanor (admin)     před 16 dny 05.11.2024 09:44 |  
      4 1

      Souhlasím, že na rozdílové kvalitě Provoda a Chorého jsme ve finální fázi závislí až příliš. Plus by se do toho dal započítat i Diouf, i když u něj jsou víc (k věku pochopitelně) výkyvy. Kdyby zmíněné duo/trio vypadlo, tak se obávám, že hra dopředu může být rázem opravdu zásadně horší.

      Šín se mi ve zmíněném zápase taky líbil a co se píše, tak se letos výrazně zlepšil obecně. Konstruktivně je to oproti Lingrovi nebe a dudy. Na druhou stranu zahodil skoro stejnou šanci jako Lingr a jsou to jiné typy. Lingr buldok a (snad zase) zabiják, Šín spíš ten koukatelný fotbalista, co hru tvoří, i když čísla má letos dobrá.

      A z Baníku bych hlavně zmínil Uchennu. Ten mě zaujal na první dobrou.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        lantsmit     před 16 dny 05.11.2024 09:52 |  
        2 7

        Chorý vynechal za celou svojí kariéru pro zranění jen 21 zápasů, z toho doma v české lize jen 10:
        https://www.transfermarkt.co.uk/tomas-chory/verletzungen/spieler/198614

        Takže v jeho případě se bavíme o pseudoproblému.

        Horší situace je u Provoda, ten je skutečně, vzhledem ke své top formě v kombinaci s mimořádnou typologií pro naši hru nenahraditelný. Ale tady vidím jeho nástupce takříkajíc za rohem. Domino Pech bude raketa, a to přesně na pozici Provoda. Jen musíme vydržet toho cca půl roku, než to bude připravený dokonale.

        Za Dioufa se doufám už taky porozhlížíme po náhradě. Zmrzlý to být absolutně nemůže. Labík se trochu ve vývoji zastavil. Wallema bych už do téhle pozice taky moc neviděl, a proto ani netlačil.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Lunaris     před 16 dny 05.11.2024 11:20 |  
        4 2

        Tohle má dvě roviny.

        1) Nejlepší hráče nedokáže plnohodnotně nahradit asi žádný tým na světě. Těžko můžeme po Slavii realisticky chtít, aby měla v kádru jednoho top Provoda a za ním jen o něco málo horšího dalšího Provoda a tenhle o trošku horší Provod byl v pohodě s tím, že bude až ta dvojka. Přičtěmě k tomu, že Provod má teď opravdu famózní formu, nejlepší hráč ligy, tak ho prostě úplně nahradit nejde. Bohužel. Totéž platí o Chorém, který nám dodává určitou variabilitu v zakládání rozehrávky, která by bez něj nebyla. Atypický hráč včetně jeho fyzických parametrů, těžko nahraditelný.

        2) Nicméně pro Slavii hraje systém hry, do kterého lze snáze dosadit náhradníka, když by nám nějaký hráč ze základu vypadl. V tomhle vnímám určitý kontrast oproti spartě, která to má ještě více postavené na individuálních výkonech jednotlivců, takže třeba vypadnutí Haraslína lepí hůř, než kdyby podobný hráč vypadl nám. V našem systému jsou i náhradníci schopní to odehrát na určité stále solidní úrovni. Viz třeba teď Prebsl za Oscara. Trpišovský má tu vizi danou a do ní se snaží doplňovat typologicky vhodné hráče.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 16 dny 05.11.2024 15:00 |  
      2 1

      Já bych zase Ogbua nezatracoval kvůli poháru, jednak se vrátil po zranění a byl to zápas na rozehrání. Taky si myslím, že zejména ke konci už tam došlo k podcenění vlivem výsledku, tedy, že si zkusí dovolit víc a toho, že mu nejspíš trochu docházeli síly. Jsem si poměrně jistý, že v lize by do některých soubojů a zpracování balónu šel víc na jistotu. A nejspíš by odehrál max 60 minut.
      A taky určitě obrana na konci chtěla aby si taky Mandy pořádně zachytal :)

  9. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    EsoRimmer     před 16 dny 05.11.2024 09:23 |  
    6 3

    Hodnoceni je pekne napsane, jsem porad rad, ze uz tolik nerotujeme sestavou. Zapas beru, dobre pripraveny Hradec u nas to bylo odkmakane, trochu smula v nasem zakonceni a pak dostanes v 85 minute roh, klasickej zapas blbec.

    Jedine co bych tu rekl do diskuze nahlas, SKS ma skvelej tym, ale co mi tam porad trochu chybi je hrac typologicky (a ted me nezabijte) Haraslin, Everton .. u nas je to mozna Jurasek. Bojim se, ze jsme se hodne preorientovali na nakopavani na Choreho, coz neni spatne, ale zase se na to da pripravit... a za me jediny kdo ted hraje vyrazne 1:1 dopredu je Provod a to je strasne malo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      lantsmit     před 16 dny 05.11.2024 09:37 |  
      4 11

      Diouf i Michez jsou v mých očích lepší fotbalisti než Haraslín. Ewerton je sice asi větší filigrán s balonem na noze, ale to jeho futsalový pojetí je pro mě zcela nestravitelný

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        EsoRimmer     před 16 dny 05.11.2024 11:01 |  
        4 1

        Diouf je podle me trochu jiny typove, on neni uplne hrac s precizni technikou, spise ty jednoduche veci dokaze delat v obrovske rychlosti... Michez me osobne zatim nepresvedcil, ma dobre momenty, ma horsi momenty, ale je na zacatku... Mluvim vylozene o kridle 1:1, goly asistence..

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          lantsmit     před 16 dny 05.11.2024 11:12 |  
          1 4

          Rozumím tomu tak od začátku, jak to myslíš. A trvám na tom, že Diouf precizní techniku má. A Michez ji i na tom malém vzorku ukazuje taktéž. Oba přinejmenším v úrovni Haraslína, ze kterého samozřejmě taky nebudeme dělat Odegaarda.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Lunaris     před 16 dny 05.11.2024 11:25 |  
          2 1

          Jak Diouf připravil gól Chytilovi v derby, to mi subjektivně jako jednoduchá věc nepřišlo. A třeba technické provedení střely má neskutečné.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 16 dny 05.11.2024 14:55 |  
          2 1

          Diuf i Michez techniku mají. A ano mnohem víc je vidíš dělat jednoduché věcí v rychlosti. A to je pro fotbal, který chce hrát JT naprosto zásadní. Naše hra je založená na tom, že soupeři ideálně utečeš a jdeš mu do otevřené obrany (no v lize to samo uplně nefunguje ale chápeš co tím myslím) a na to nepotřebuješ aby se hráč mazlil s balonem ale potřebuješ aby mu ten balon neuskočil, když potřebuje ve sprintu změnit směr a utéct. A pak aby dal kvalitní centr.

          Trochu mazlivějšího hráče bychom potřebovali do středu, tam to umí jenom Oscar, vyšachovat si malém prostoru více spoluhráčů. Ale na křídlo ne. Proto taky u nás Everton neuspěl.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Lunaris     před 16 dny 05.11.2024 16:55 |  
            3 0

            Jsi mi připomněl to Dioufovo zpracování prudké přihrávky od Zimy v Jablonci před gólem Micheze, což byl učebnicový příklad technické vytříbenosti teprve 19letého Dioufa. To bylo žrádlo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Lunaris     před 16 dny 05.11.2024 11:33 |  
      2 1

      Typologicky má Slavia v kádru hlavně fyzické mašiny, některé technicky top, některé horší (Douděra), a o tom je ten fotbal Trpišáka. Provod taky těží z toho, že je fyzicky hrozně nařachanej a dokáže protihráče oběhnout i s míčem. Oscar byl dřív tintítko, ale ve Slavii vyrostl tak, že v soubojích je schopný přetlačit a přehlavičkovat větší hráče. Zlepšil tělesnou konstituci, zlepšil timing a je to úplně jiný hráč než před několika lety. K tomu mu zůstala skvěla technika a je po všech stránkách připravený na přestup do top ligy. Hlavní je, aby ti hráči byli ochotní přistoupit na to, že se v těchto parametrech musí zlepšit, pak ve Slavii můžou hrát. Jurásek si to za své dle mého minimálně dosud úplně nevzal.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před 16 dny 05.11.2024 09:48 |  
    34 6

    Dobré ráno přeji Vám všem a to i s dobrou kávou a štrůdlem:-)).
    Nejprve asi řeknu to, co zde už bylo také napsáno. Bod beru s pokorou a pocitem, že kluci bojovali a makali, ale prostě to bylo asi tak, že nelze stále mlaskat u koryta.
    Hradec byl připraven jako Slovácko a plyne z toho fakt, že dnes už jsou prakticky všechna mužstva v Chance lize fyzicky dobře připravená. Viz i další jako Baník, Olomouc, Karviná, Jablonec atd.
    U našich některých hráčů jsem cítil nejistotu v nohách. A tím i v hlavě.
    Bylo to znát hlavně na "Malíčkovi" a Lingrovi.
    Na druhé straně bych ocenil Holeše a Zimu. Zima, při vší úctě k Alanorovi, byl nejméně na 7, byl neustále držen, kopán a remplován hráčem Krigerem. Zima se nenechal vyprovokovat a s klidem ho vymazal. Oscar dostal neprávem žlutou kartu a rozhodčí naletěl na filmový herecký Vlkanovův výkon. Asi i proto byl Oscar pak radši opatrnější.
    Provod byl po viróze taky trochu nesvůj, přesto podal dobrý výkon a i jeho určitě mrzí, že neuhlídal Petráška. Ke cti mu slouží, že to přiznal jako svou chybu a neokecával to. Bylo mi smutno z toho, že jsem mu přál, aby dal gól. No a dopadlo tak nějak blbě "napůl".
    Jinak s Alanorem souhlasím v hodnocení a i s tím, že Ondra Lingr má co zlepšovat a to tak, že velmi.
    Víte, trochu mi vadí, jak Hradec má z remízi pomalu druhé vánoce, když přitom nemá nikoho v reprezentaci a
    hrají jedno utkání týdně. Naši kluci už musí ve čtvrtek bojovat v poháru ve Franfurtu, musí bojovat za reprezentaci a ještě si musí vyslechnout spoustu urážek. Horejš měl při jakémkoliv zásahu našeho hráče ruce nahoře a masíroval pomezního, Vácha lítal mimo vyhražený prostor a řval nejenom na Lingra, ale i na Douděru a Holeše.
    Ano, Bořil se nechal Vlkanovou vyprovokovat a to by neměl. Ještě, že jsem toho Vlkanovu nakonec tehdy nevzali.
    Rozumím, že k fotbalu emoce patří a do jisté míry ovlivní každého z nás. I proto by se mělo měřit všem stejně.
    O to víc je směšnější a trapné, jak se uznávají neplatné góly, mazají se žluté karty a naopak jasné penalty a červené karty se nedávají.
    A to vše ve prospěch pouze jednoho klubu. Rozhodčí Černý a Berka jsou toho zářným příkladem. Jen si teď nemohu vzpomenout, koho tehdy navštívil pan Křetinský v kabině u VARu? Že by to byl pan Berka?
    Takže bod z Hradce není sice žádné terno, ale berme to opravdu jako skutečnost, že jsme nakonec bod získali.
    A za to nakonec děkuji a přeji Vám všem s úctou pěkný den.
    "Quanto superiores sumus, tanto nos geramus submissius" - Cicero v díle "O povinnostech".
    Čím výše si stojíme, tím pokorněji si počínejme.

    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (05.11.2024 09:49) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      PahaAhma     před 16 dny 05.11.2024 11:41 |  
      14 2

      Mám pocit, že Křetínský poctil svou návštěvou sudího Radinu, jinak známého jako kouzelnického mistra VARieté...

      Namísto citátu si dovolím naivní veršík, který mi již delší dobu rezonuje na rtech:
      "Berka, Orel, Černý: navždy Spartě věrný!"

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Alanor (admin)     před 16 dny 05.11.2024 11:43 |  
        9 1

        Berka byl tehdy VAR a hned pustil pravděpodobný ofsajd. Co se psalo, tak byl Křetínský i v tom přenosovém voze...

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      stomir     před 16 dny 05.11.2024 11:44 |  
      12 2

      Výborně napsáno. Vesměs souhlasím s hodnocením zápasu od ostatních. Jsem rodilý hradečák, žijící léta jinde, ale ten jejich fotbal se mi už dlouho nelíbí. Vždy se vybičují na Slávii a nevadí jim řadu dalších utkání odchodit ( a neuškodit Spartě). Navíc chování jejich vedení a lavičky je na omezení svéprávnosti. Mindrák z Pražáků a lepšího týmu, který zjevně nesnáší, nic víc za tím podle mě není.
      Čeká nás do Vánoc v lize ještě šest (!!!!) zápasů, z toho 4(!!!) venku - Budějky s šílencem Franzem, slušně hrající Olomouc, Baník v laufu a Teplice, hrající na nás podobně jako Hradec. Je jasný, že když tohle s naším teď docela unaveným týmem zvládneme a náskok udržíme nebo navýšíme, šance na titul se velice zvedne. A naopak.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 16 dny 05.11.2024 14:49 |  
        7 0

        kdyby měli mindrák s pražáků, tak je to ok, to se hecnou i proti Spartě, pěkně jako Baník nebo Slovácko. Ale tam je pár lidí, včele s Váchou a Vklanovou, co maj evidentně pořád mindrák ze Slavie a nejen, že se hecnou ale vysloveně se chovaj jak kdyby je zrovna pustili z klece...

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          stomir     před 15 dny 06.11.2024 11:52 |  
          5 1

          Jo, přesnější je říct, že je irituje Slavie, která je navíc z nenáviděný Prahy ( do které by jinak řada hradečáků klidně šla, kdyby měli šanci tu mít uplatnění). Spartě něco málo vzali, když tam byl trenér Koubek, ale klíčoví lidé ve vedení zjevně fandí Spartě ( Sabou, Jukl, blb Vácha - ze slávistického odchovance se stal rigidní sparťan), hráči Krejčí st., Kučera. Připadá mi, že když už vyhodili Koubka a jsou průměrní, tak největší radost jim udělá sebrat body Slavii a co nejvíc jí zkazit sezónu...

  11. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Qope     před 16 dny 05.11.2024 09:54 |  
    9 1

    Hodnocení vidím dost podobně. Trochu mě mrzí výkon od Chytila, po kterém jsem volal už o půlce, že by měl nastoupit za Lingra. Věřil jsem, že nám pomůže zápas zlomit. Ale musíme si přiznat, že od obou to byl vesměs totožný výkon, tedy "nic moc" (jasně, Lingr se do šancí alespon dostal, ale to provedení).

    Je to celkově škoda, ale prostě Hradec našel cestu, jak nás obrat o body, no ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      lantsmit     před 16 dny 05.11.2024 10:46 |  
      7 13

      K té šanci Lingra. Kromě toho, jak to správně rozebíral naposledy i Podaný ve Footcastu, platí několik věcí na jeho obhajobu:

      1. Po tom nečekaně rychlém rozehrání Douděry zareagoval jako první na vývoj takto vzniklé situace Lingr. Chorý byl doslova otočený zády k bráně i míči. Diouf se alespoň zajímal o míč. Bořil v první vteřině taky vůbec nereagoval. Je to typická vizitka Lingra, jak je neustále na špičkách a do všeho vletí ultra rychle i odhodlaně. To znamená, že podle mě by se do takové situace nikdo jinej než právě Lingr nikdy nedostal.

      2. V prostoru mezi Douděrou a Lingrem byli čtyři Hradečáci, takže si Lingr kromě svého hladového sprintu musel najít a uhlídat i tu jedinou malou díru mezi těmi čtyřmi protivníky, kudy by k němu mohl balón projít.

      3. Tím se dostáváme k Douděrovi, který tu "bezvýchodnou" situaci viděl a proto to přes ty čtyři protivníky v první řadě napálil. Normálně nártem, žádná placírka, adresně mířená na volného spoluhráče. Což bylo samozřejmě jediné správné rozhodnutí, ale zároveň Lingrovi to zakončení dále ztížilo. Je navíc otázka, jestli balón přes ty čtyři protivníky vůbec celou dobu jeho dráhy viděl.

      4. Jak se Lingr ukopl, když balón správně netrefil, tak se pořád velmi zajímavě kutálel, byť pořád dost velkou rychlostí, k Chorýmu, kterému chyběl ten jediný krok, co ztratil na začátku celé akce, když nezachytil / nezareagoval na to rychlé rozehrání celé standardky.

      Suma sumárum, určitě to nebyla tisíciprocentní šance Lingra, kterou by jistojistě proměnil, i kdyby byl v tom dřívějším topu, co se týká provedení koncovky. Ostatně ani xG té situace nebylo buhvíjak vysoké. Připomínám, že jsme za celý zápas nahrabali xG jen v hodnotě 1,0.


      Komentář byl uživatelem upraven (05.11.2024 10:49) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Qope     před 16 dny 05.11.2024 13:04 |  
        11 1

        Děkuji za rozbor, ale přiložím jen krátkou odpověď, gol z této situace měl dát, šance to byla veliká, ač ne "tisíciprocentní".

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          lantsmit     před 16 dny 05.11.2024 13:29 |  
          3 13

          Ano, měl dát. Ale rozhodně ani tahle šance, stejně jako těch pár předchozích, do kterých se za tu krátkou dobu zpátky u nás dostal, naprosto nemohou ospravedlnit ten hejt, který se tu na jeho osobu snáší. A dokonce ani ty pochybnosti, jestli je to v tuhle chvíli u něj na základ.

          Na jeho pozici totiž aktuálně lepšího hráče nemáme. A navíc patří Lingr do kategorie útočníků, kteří jsou přínosní, i když v určitém období čísla nemají.


          Komentář byl uživatelem upraven (05.11.2024 13:50) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Qope     před 16 dny 05.11.2024 13:33 |  
            2 1

            Netroufám si říct, že nemáme lepší. Schranz, Chytil atd. jistě po fleku v základní 11 půjdou a poperou se o ní ... Zase nemá cenu předržovat hráče, když nebude splácet důvěru. At stál kolik chtěl. Ale myslím, že v tomhle fakt nemusím Trpišovskému radit, o 100 % rozumí fotbalu lépe než já , takže tam jistě nasadí to nejlepší, co může, komu věří.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              lantsmit     před 16 dny 05.11.2024 13:54 |  
              2 9

              To je naprosto přiměřený názor, se kterým sice nemusím souhlasit, ale není důvodu na něj nějak zásadně reagovat. Na rozdíl od těch hejtů, které jsou daleko za hranou přijatelnosti a s objektivní realitou mají společného tolik co dvacítka s jedničkou v těch televizáckejch šipkách... čili jenom tu hranici

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          japhy     před 16 dny 05.11.2024 13:36 |  
          13 2

          Spíš než rozbor to je další obsáhlá obrana Lingra, kvůli kterýmu by si dal nohu za krk.
          Byla to prostě šance jako hrom a Lingrovi jen nevyšlo načasování kopu.
          Na balon celou dobu krásně viděl, mezi ním a Douděrou byl jen jeden hradečák natěsno u Douděry a Lingr se mohl ve vápně leknout spíš ty samoty :) A báchorkám o tom, jak míč musel letět skrz 4 hradečáky se musím jen smát.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Qope     před 16 dny 05.11.2024 13:45 |  
            5 1

            Tak mně ani nevadilo si pročíst obsáhlou obhajobu, vidí to jinak, vyjádřil se. Nemám s tím problém. Bohužel si ale prostě nemužeme zastírat skutečnost, že Ondrovi se návrat zatím tolik nedaří. Prostě to tak je. Má jeden výborný zápas a to v Jablonci, tam se mu opravdu vedlo (navíc dal i gol), ale jinak se s tím spíše pere. Navíc tahle šance, o které mluvíme a jak neproměnil, je naprosto typická věc z tréninku, uplne ukázková. Škoda, i pro něj, no.

            Ale dostane se do toho, věřím mu a fandím. Rozhodně nezapomněl hrát fotbal, když byl na poměrně krátký čas v cizině, tomu asi nevěří nikdo. Určitě to "v sobě" pořád má.


            Komentář byl uživatelem upraven (05.11.2024 13:48) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              japhy     před 16 dny 05.11.2024 14:01 |  
              4 1

              Jj, nedaří, ale u něj je super alespoň to, že když ti zabije 2 šance, i tak dovede být dopředu prospěšnej. Furt maká, nabízí se, napadá, rve se. Trochu Douděra. Narozdíl třeba od Schranzíka poslední doby.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            lantsmit     před 16 dny 05.11.2024 14:01 |  
            1 15

            s tímhle (ne)viděním to může být problém i u těch jednoznačných televizních šipek. Navíc problémy s pochopením textu... Kde musel míč letět skrz 4 hradečáky? Psal jsem, že si musel Lingr mezi těmi čtyřmi vracejícími se najít jako jediný náš v tu chvíli nabíhající hráč to jediné možné místo k takovému zakončení. Kdy musel jít z plného sprintu do rychlého zabrždění, aby tu díru v obraně trefil. Míč neviděl minimálně přes toho natěsno bránícího a jednoznačně střílenej byl. Dalo a mělo se to proměnit, což píšu celou dobu. Ale "šance jako hrom" vypadá jinak. Respektive pokud tohle byla taková, tak pak musíš mít na škále šance jak hromy dva, tři, čtyři atd.

            • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

              japhy     před 16 dny 05.11.2024 14:14 |  
              12 2

              "Navíc problémy s pochopením textu...Kde musel míč letět skrz 4 hradečáky?"
              Člověče, mě tak něco vyčítej, když sám nevíš, co píšeš.

              "Kdy musel jít z plného sprintu do rychlého zabrždění, aby tu díru v obraně trefil"
              Hele, viděls to vůbec ? :D Ano, naběhl si tam rychle, ale už pár kroků předtím, než Douděra centroval/pálil, si zpomalil a celou zbylou dobu si to krokoval. To nebylo žádný, že sprintuju, ale centr spíš než do běhu jde do nohy, a tak musím na poslední chvíli zabrzdit a nějak se do tý střely poskládat.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Zafod     před 16 dny 05.11.2024 13:53 |  
        15 2

        Když si to tak hezky rozebral, tak já bych měl ještě dotaz, proč nezakončoval levačkou, což by bylo mnohem lehčí trefit a jen by to uklízel.
        Tohle se blbě obhajuje, profesionální fotbalista na téhle úrovni to musí vyřešit správně. Čímž neříkám, že se to nestane občas i Ronaldovi....jen Lingr prostě teď formu nemá a tak se to nabaluje k jeho kritice (a myslím, že aktuálně oprávněné kritice)

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        mig52     před 16 dny 05.11.2024 14:12 |  
        16 6

        Kámo, pro zazdĕní takové šance neexistuje obhajoba. Ani v pralesní lize, natož v té nejvyšší a navíc dílem reprezentanta!!!! Amen!


        Komentář byl uživatelem upraven (05.11.2024 14:12) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          lantsmit     před 16 dny 05.11.2024 14:56 |  
          3 10

          jak říkám, klasický televizní vidění a hodnocení různých situací. Typicky pouze těch, které předcházejí přímému ohrožení branky nebo gólu, ať na jedný nebo druhý straně. Kdo dal gól, kdo mu na něj nahrál, kdo neproměnil šanci, kdo se nechal obejít, kdo nevystoupil proti střelci, kdo uklouzl. A tím je pohled na ty složité a komplexní situace, do kterých je často přímo zapojeno tři a více hráčů na každé straně, stejně jako další spousta důležitých okolností, vyřešenej.

          Pak se není čemu divit, že tu byl viděn jako mimořádnej stoper Ousou, jako nekopa Lingr, jako stoper bez rozehrávky a proto jistojistej flop Zima po svém návratu. Že pro nás nebudou výtečnými posilami Staněk s Chorým. Že nás na pozici brankáře obsazené Mandousem nikdy netlačila bota. Že Holeš není a nikdy nemůže být prvotřídní stoper. Že je kolem Kinskýho jenom spousta řečí a přitom nikým výjimečným ve srovnání s Markovičem nebo Vágnerem není. Že pro nás byli nebo jsou výborní fotbalisté Ewerton s Juráskem, jenom nedostali dostatečnou šanci tu svoji výjimečnost ukázat. A tak bychom mohli pokračovat ještě dlouho.

          U Lingra se stejně jako u Zimy žádnej zázrak neuděje. Žádný, že teď mu to tam začne padat a tak to bude jinej hráč. Všichni ti fotbalisti mají objektivně daný předpoklady a dovednosti, které na to, aby byli oporami ve Slavii, buď stačí nebo ne. Progres se v rámci tréninkového procesu děje, ale skokově pouze u hodně mladých hráčů a často v aspektu, ve kterém jdou z mimořádně nízkého základu. Takže Zima i Lingr jsou od doby, co už jednou svůj mimořádnej přínos ve Slavii prokázali, pořád stejní hráči. U kterých prostě objektivně víme, že mají na to ku prospěchu zastávat své důležité role. Takže jde jenom o to vytvořit pro ně takové podmínky, aby se po svých návratech co nejrychleji dostali do svého topu a co nejdéle v něm vydrželi. K tomu ale určitě nepomůže to, když bude ten zdejší boží hlas lidu jejich návraty apriori zpochybňovat, nevěřit jim, přepjatě hledat a čekat na každou jejich chybu, aby si to svoje počáteční zkreslení takhle jednoduše "potvrdil". Ta nálada se samozřejmě přenáší i na stadion i dál, k samotným hráčům, médiím apod. Pak se nemůžeme divit, že zatímco Vitík je i po těch svých každotýdenních mindách pokud ne přímo oslavován, tak přinejmenším dále hájen, zatímco Zima si o sobě ještě před pár týdny musel číst, že ve Slavii ani po půl roce nemá na základ.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Pedro50     před 16 dny 05.11.2024 10:11 |  
    9 18

    Řekl bych že náš zápas v Hradci naprosto vystihuje hodnocení trenéra Jindřicha: běhali jsme dobře a dobře jsme drželi míč. Ano to je to co umíme ale mě se to prostě nelíbí a myslím, že potřebujeme ty kreativce do zálohy. Zafeiris při vší úctě má spíš záblesky a Oscar je DZ byť hodně dobrý. Provoda neumím zařadit, ale myslím že jeho nejsilnější zbraň taky není tvorba hry a překvapivá řešení která nám budou otevírat obrany protože jak už tu padlo běhat už v lize dneska zvládne každý.


    Komentář byl uživatelem upraven (05.11.2024 10:43) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Kikoriki     před 16 dny 05.11.2024 11:37 |  
      5 7

      Nesmysl, kreativce by obrana Hradce rozkousala na kousky. Je to vidět u RB. V české lize není na kreativce moc prostoru. A zaparkovaný autobus Hradec nehrál. Tedy ten úplně zaparkovaný.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Pedro50     před 16 dny 05.11.2024 16:56 |  
        3 6

        Kreativec s obranou nepřijde vůbec do styku, dá přihrávku na nohu nebo hlavu. Takhle je to jenom jalový obehrávání.


        Komentář byl uživatelem upraven (05.11.2024 21:32) . Zobrazit původní komentář

  13. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    žbl68     před 16 dny 05.11.2024 13:34 |  
    3 2

    hodnocení ok ale za tu zazděnou tutovku měl být -1bod ...

  14. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    Akuls     před 16 dny 05.11.2024 13:39 |  
    29 0

    Jako pamětník, který zažil ve slávistické bráně krále velkého vápna Břéťu Dolejšího, mám pocit, že Kinský měl obráncům při rohu proti vysokému Petráškovi pomoct, jít na celkem pomalý a vysoký centr ven a balón vyboxovat.
    Jsem v šoku za co dostal žlutou Oscar. Vynálezce skluzů Sváťa Pluskal by si dnes v naší lize ani nekopl. Oscar nejdříve čistě vypíchne balón, následně se nohou, kdy má celou podrážku stále na zemi, setrvačností dotkne jemně protihráče. V P.L. se takové a mnohem důraznější zákroky, kdy se hráč nejdříve při skluzu dotkne balónu a potom soupeře, vůbec jako fauly nepískají. Nelze se potom divit, že Oscar v dalším průběhu zápasu, po takové žluté kartě trochu znejistěl.
    To takový Ryneš nejdříve oběma rukama švihne s Rigem na zem jako s prací a nic. A potom úder do oblasti hlavy a krku, za co by i v hokeji dostal trest do konce zápasu, jen žlutá. Komise rozhodčích sice chybu rozhodčímu vytkla, ale disciplinární komise si Ryneśe určitě na kobereček nepozve.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      SLAVIESTA     před 16 dny 05.11.2024 14:13 |  
      7 2

      I já pamatuji dobu i hráče o kterých píšeš. Byla to doba, kdy centr po rohu byla většinou věc brankáře. který si šel hlava nehlava pro vysoký balon. To už dnes prakticky neexistuje, brankář(pokud balon nejde přímo do míst kde stojí), čeká jak to obrana vyřeší, připraven více či méně čelit střele. Podepisuji i to ostatní z tvého příspěvku.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Flame     před 16 dny 05.11.2024 14:50 |  
      10 0

      Tu situaci s Oskarem jsi připomněl skvěle a pamatuješ jak Dweh zarakvil Juráska? Dotkl se balónu, vzal Juráska zezadu přes nohy a nebyl ani pískán faul! Jurásek půl roku zraněný!
      A KR to schválila.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      donford     před 16 dny 05.11.2024 16:20 |  
      4 3

      Protože jsem také (bohužel) pamětník, tak si pamatuji, jak na Mistrovství světa 1958, kde jsme mimochodem porazili Argentinu tuším 6:1, chytil Břéťa Dolejší lvím skokem vysoký centr a německý hráč ho srazil ve vzduchu i s míčem na lajnu. Břéťa míč nepustil. Jasný křiklavý faul! Ale anglický rozhodčí Ellis odpískal gól, který nebyl. Tak jsme remizovali s Němci 2:2. Jinak ovšem byl Dolejší králem výběhů ve vápně. S tím souhlasím. Kéž by to dnešní naši brankáři tak uměli.
      A ještě drobnost. Proti Sunderlandu dal jejich brankáři gól z výkopu. Takové brankáře jsme měli. Ovšem v té době jsme patřili k nejlepším na světě. A dneska?

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Myšák     před 16 dny 05.11.2024 17:30 |  
        2 1

        Nezapomínat na Petra Koubu staršího z Dukly, ten jeho výskok a mrštnost, paráda!

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          Akuls     před 16 dny 05.11.2024 19:16 |  
          3 0

          a) otec Petra Kouby se jmenoval Pavel,
          b) těžil hlavně z toho, že chytal za velmi kvalitní obranou. V národním mužstvu Československa nikdy brankářskou jedničkou nebyl.

          • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

            Myšák     před 15 dny 06.11.2024 08:39 |  
            0 1

            Jasně, Pavel, omlouvám se, jenom jsem chtěl říci, že výborně chytal centry do malého vápna.

      • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

        Akuls     před 16 dny 05.11.2024 20:49 |  
        3 0

        Musím Vás opravit. I když se všude píše, že Břéťa Dolejší vstřelil ten památný gól z výkopu za Dynamo/Slavii proti Sunderlandu, tak je to omyl. Gól přímo z výkopu vstřelil Dolejší 16.10.1958 v zápase proti Grimsby Town. Potvrdila mi to i “kráčející slávistická encyklopedie” pan Václav Petrák a je možné se o tom přesvědčit i v Muzeu Slavia, kde je výstřižek z dobového anglického tisku potvrzující tuto výjimečnou událost.

        • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

          donford     před 15 dny 05.11.2024 23:35 |  
          4 0

          Tak se omlouvám, psal jsem to z hlavy a vycházel z tisku. Ale gól protějšku dal. :-) Nám je asi jedno, zda to bylo proti Sunderlandu či proti Grimsby Town. Ale souhlasím, když přesnost, tak přesnost. Nejen přesný gól na hřišti, ale obsažený i ve výstřižcích.
          Jiná věc je, že dnešní brankáři zejména při rozích, nejdou tzv. do mlýnice. Jsou skvostní na čáře, tam dělají mnohdy zázraky, ale jít se "rvát" do skrumáže, která většinou velmi bolí, to už je horší. A v tom myslím je (či donedávna byl) Staněk lepší než Tonda Kinský. Možná, že jen zatím.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

    KarJal68     před 14 dny 07.11.2024 11:32 |  
    4 1

    nejhorší byl Lingr. zápas jednoznačně na 3 body. hrozně jsem zmrznul. fanoušci hradce super, dobře jsme po zápase pokecali, tak to má být. mám pocit, že jsme to trochu nedali na 100%. takovej roh nechápu že nekopeme my. Dali jsme snad jeden gol z rohu za rok. S Unionem Choras.

    • Re: Hodnocení slávistů - 14. kolo

      Alanor (admin)     před 14 dny 07.11.2024 15:05 |  
      4 1

      Souhlasím, že při současné výšce a hlavičkářských schopnostech kádru bychom měli z útočných standardek těžit víc. Je to o kvalitě provedení, my vymýšlíme až moc signálů, které v důsedku nevedou ani k pořádnému centru do vápna.