Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

Slavia si odváží z Bilbaa zklamání z porážky doprovázené dobrým pocitem z předvedené hry. Alanor zápas včera neviděl, hodnocení hráčů tak dnes píše quelhar.

Asi málokdo čekal, že Slavia bude na hřišti Bilbaa většinu zápasu lepším týmem a že si vytvoří tolik příležitostí ke vstřelení branky. Zápasové statistiky mohou být někdy zavádějící, tentokrát však poskytují poměrně věrný obrázek o tom, jak zápas vypadal. Střely celkem: 6 - 14. Střely na bránu: 3 - 6. Rohové kopy: 0 - 8. Držení míče: 39 % - 61 %. Expected goals: 0,17 - 1,07. Tohle byl zápas, ze kterého si mohla Slavia odvézt do Prahy tři body, které by znamenaly nejen téměř jistotu postupu do vyřazovací fáze, ale také velkou šanci na nejlepší osmičku na konci ligové fáze Evropské ligy. Tentokrát se ale štěstí obrátilo ke Slavii zády, inkasovala smolnou branku a sama z mnoha střeleckých příležitostí nevyužila žádnou.

Osobně toto utkání beru spíš pozitivně než negativně. Výkon mě příjemně překvapil, Slavia venku v evropských pohárech poměrně často vypadá nepřesvědčivě a mezi jejími výkony doma a venku bývá znatelný rozdíl. Tentokrát tomu tak ale nebylo a nebál bych se označit včerejší výkon Slavie za nejlepší ve venkovním zápase evropského poháru minimálně od čtvrtfinále Evropské konferenční ligy na hřišti Feyenoordu. Pokud bude podávat podobné výkony i nadále, může dojít opravdu daleko, jakkoliv to teď vypadá na cestu spíše skrz vyřazovací kolo než přímo do osmifinále. Neodpustím si na závěr následující poznámku. V každé sezóně přijde několik zápasů, ve kterých je Slavia viditelně lepší než soupeř, ale prohraje nebo ztratí body. Jsem rád, že Slavii to potkává doposud v Evropské lize, nikoliv v Chance lize, která má tuto sezónu jednoznačnou prioritu.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Antonín Kinský - 6 - Nakonec neměl až tolik práce, jak možná před zápasem čekal. S brankou nemohl dělat nic, v rozehrávce byl až na výjimky přesný, soupeř sice napadal vysoko, ale Kinského většinou nechal rozehrát v klidu.

David Douděra - 6 - Na zápas byl nažhavený, ale jako celý podzim jsem u něj i včera postrádal ještě trochu větší nadstavbu do ofenzivy. Některé nadějné situace nevyřešil dobře, po jednom takovém špatném rozhodnutí kamera zabrala trenéra Trpišovského, který byl viditelně nespokojen se zvoleným řešením.

David Zima - 6 - Hodnotit Davida Zimu ve včerejším zápase je pro mě extrémně složité. Některé defenzivní situace vyřešil brilantně. Nicméně byl to on, kdo tečoval jedinou gólovou střelu zápasu a v některých situacích předvedl vyložené zmatky. Před odvolanou penaltou nejprve vytáhl výborný defenzivní zákrok, jenže míč zůstal ve hřišti, Zima se za ním ze stoperské pozice vydal až k postranní čáře, kde jej lehce obešel soupeř a vznikla nebezpečná situace. Tu pak Zima "vyřešil" hlavičkou doprostřed vlastního pokutového území, což bylo také dost nepochopitelné rozhodnutí. Souhlasím s Alanorem, že Zimovi daleko víc sedí pozice uprostřed obranné trojice, kde na něm nestojí tíha výstavby, ve které je stále hodně nejistý.

Jan Bořil - 7 - Bořil mi přišel z obou stoperů spolehlivější. Hrál na poměrně netradičním postu, kde nemohl tolik podporovat ofenzivu a jeho úkoly byly více defenzivní, většinou je zvládl s přehledem.

El Hadji Malick Diouf - 6 - Další hráč, u kterého je dojít k výsledné známce obtížné. Jeho podpora ofenzivy je pro Slavii v těchto měsících naprosto klíčová, když kombinuje s Provodem, srdce fanouška musí plesat. Dozadu se mu ne vše povedlo, inkasovaná branka začala jeho špatně hozeným autem na vlastní polovině.

Simion Michez - 7 - Michez se dostal snad do pěti nebezpečných zakončení, zahrál jednoznačně nejlepší zápas od svého příchodu do Slavie a ukázal velký potenciál. To, že nakonec nevstřelil branku, přikládám více smůle než špatným řešením, nikdy neměl příliš času zamířit, i když lépe umístěné střely by nejspíš rozvlnily síť. V nastaveném čase první půle si po rohu Slavie parádně stáhl míč před Nicem Williamsem a z otočky zakončil. Začínám se těšit, co Michez předvede dál.

Christos Zafeiris - 7 - Střed zálohy se mi líbil, v úvodu byla díky němu Slavia jasně lepší a také ve druhé půli dokázala držet míč a dostávat jej do nebezpečných situací. Zafeiris se sice do zakončení nedostal, našel ale například ze standardky hlavu Chorého v asi největší šanci Slavie ve druhém poločase.

Oscar Dorley - 7 - Oscar odehrál svůj klasický zápas, kradl míče ve středu pole, útočné snažení sešívaných sledoval spíše z povzdálí. Záloha však fungovala skvěle a vlastně mu nemám co vytknout.

Lukáš Provod - 8 - Na popis Provodovy hry mi dochází komplimenty. Nejenže má dokonalou kondici, takže po celý zápas působí svěže. K tomu nabral takové herní sebevědomí, že značná část jeho akcí v okolí vápna soupeře je nebezpečná. Také včera jsem jej viděl jako nejlepšího hráče Slavie. Doufám, že o něj trenéři budou v následujícím programu pečovat tak, aby nehrozilo nějaké únavové svalové zranění. V základní sestavě proti Dukle jej vidět nepotřebuji, stejně tak v poháru v Benátkách, stačí, když bude připraven nastoupit z lavičky, pokud se zápasy nebudou vyvíjet dobře.

Ondřej Zmrzlý - 6 - Od Zmrzlého jsem neměl velká očekávání, zápas nakonec zvládl solidně, rozhodně nebyl viditelnou slabinou. Ve velké šanci po Douděrově pasu skrz vápno ale nedokázal trefit bránu. Jde o solidního ligového hráče a jsem rád, že jej Slavia v kádru má, ale nevím, jestli se někdy dočkáme toho, že bude hrát jinou roli než podpůrnou pro opravdové opory sešívaných.

Mojmír Chytil - 5 - Nemá cenu nic zastírat, na hrotu útoku měla Slavia včera po velkou část zápasu slabinu. Chytil nemá formu, nevím, jestli po něm chtějí trenéři totéž co po Chorém a on to není schopný plnit, každopádně do fazony z minulé sezóny má nyní daleko. Včera se zjevil v jediné šanci, v úvodu zápasu vyplaval sám před brankářem, slabou hlavičkou však jen poslal míč do jeho náruče.

Tomáš Chorý - 6 - Příchod Chorého dal Slavii naději, že by mohla zápas minimálně vyrovnat. Hned po minutě na hřišti měl solidní šanci po centru Juráska, pak spálil tutovku po přímém kopu Zafeirise. V poslední čtvrthodině ale tlak Slavie do velké míry uvadl.

Matěj Jurásek - 5 - Je to pořád stejná písnička. Juráskova nejsilnější - a vlastně jediná - zbraň je střela. Pokud se k ní nedostane a má přispívat do kombinace, je spíše nepřesvědčivý. Štrikovat míč ze stoje možná vypadá hezky, ale úspěšnost je nízká a týmu to nic moc nepřínáší. Slavia od Juráska potřebuje víc, nejsem si ale jistý, jestli je v jeho schopnostech přepnout na vyšší rychlostní stupeň.

Ondřej Lingr - 5 - Střídání Micheze za Lingra Slavii nijak neposílilo, útočné snahy naopak s Lingrem na hřišti přicházely prakticky vniveč. Rozhodně to nemíním dávat za vinu pouze jemu, všichni na hřišti už byli dost unavení, a tak přicházely chyby. Lingr má však do bývalé formy daleko, zápas v Jablonci byl jen první vlaštovkou a je otázkou, kdy přijde další. Domácí zápas s Duklou se přímo nabízí.

Dominik Pech a Štěpán Chaloupek nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

3. kolo - Čtvrtek 24. 10. 2024 21:00

Evropská liga, 2024/2025
1 - 0
1 - 0
Athletic Club Bilbao
Athletic Club Bilbao

33. N. Williams

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

Komentáře (60)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

    buri     před 27 dny 25.10.2024 11:48 |  
    16 1

    Souhlasím s hodnocením a ještě bych dodal k Pechovi - bude moc dobrý, hrál krátce, ale nebál se ...

  2. Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

    vikik_vikik     před 27 dny 25.10.2024 12:02 |  
    3 1

    Super hodnocení, škoda aspoň bodíku po takové "jízdě" to bezesporu je, ale to je holt fotbal, štěstíčko je taky třeba , někdy stačí málo, nebýt tam ta nešťastná teč, tak si myslím, že by to gólman lapil, postaven byl dle mého názoru dobře. Co se týče Matěje, tak je mi záhadou, proč se vytratil takový ten dravý tah na branku, z kterého pak zákonitě přicházely solidní pozice pro jeho skvělou střelbu ( hlavně levou ) .


    Komentář byl uživatelem upraven (25.10.2024 12:04) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

      Slávista 51     před 27 dny 25.10.2024 12:29 |  
      3 4

      Super by bylo, kdyby všichni měli o bod více.
      !

  3. Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

    honza304     před 27 dny 25.10.2024 12:09 |  
    10 2

    Já bych asi nebyl tolik kritický, byly zápasy, které jsme vyhráli a takových chyb, které popisuješ, jsme udělali podstatně víc. Mně se zápas líbil, kluci to odmakali, samozřejmě je to bezbodové zklamání. Jen slovíčkaření - Chorý tutovku nespálil, on mu to brankař parádně chytil.

    • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

      belmis (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2024 14:30 |  
      3 0

      S šancí Chorého je to těžké. Ta hlavička nebyla moc těžká. Trefil bránu, co z takové blízkosti bývá často gól. Vím, teorie je hezká, ale ještě lepší hlavičkář by gól z takové situace asi dal, kdyby hlavičku umístil víc k tyči.

      • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

        honza304     před 26 dny 26.10.2024 17:28 |  
        2 0

        Dávám Ti za pravdu, viděl jsem záznam až po napsání mého příspěvku, moc k tyči to nešlo, asi to měl být gól.

        • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

          belmis (přítel SN)     před 26 dny 26.10.2024 18:07 |  
          1 0

          Mám pravdu jen napůl stejně jako ty, on to totiž brankář taky dobře chytil :-). Většina hlavičkujících by chtěla hlavně trefit bránu. Opravdu ti nejlepší si vybírají i místo.

          • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

            martynko     před 25 dny 27.10.2024 12:51 |  
            0 0

            Většina hlavičkujících útočníků hlavičkářů na téhle úrovni, z těchto pozic, míři k tyčím, o tom jsem přesvědčen:) Za mě tohle byla největší šance zápasu a "měl" to být gól.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

    lantsmit     před 27 dny 25.10.2024 12:09 |  
    29 12

    Hodnocení Zimiče je opět z planety s názvem "MIMO".. Ode mě dostal osmičku a uvažoval jsem o devítce. A to proto, že hrál s virózou a přesto ze sebe vymačkal takovýto výkon. Mohl zůstat ležet na hotelu a my bychom dostali jistojistě trojku. Ale on do toho šel a ještě to takhle odehrál.. Čímž znovu potvrdil naprosto mimořádnou mentalitu, která je jeho naprosto dominantní předností. Jinak ani za tu teč ho nelze vinit, to prostě není chyba. Příčiny byly zcela jiné, házeli jsme aut, provedli jsme to špatně, pak se nechal snadno vyřadit ze hry Douděra, k tomu vynikající provedení Williamse a pak už to nešťastné postavení Zimy, které ale bylo dáno rychlostí celé té akce a hlavně tím, že jsme pár vteřin předtím byli v postavení na balónu, a tedy ve směru do útoku. Pak tam ještě od Zimy byla ta blbá hlavička, když se s ním srazil vlastní hráč Zaferis. bylo to před tou odvolanou penaltou. To mu lze vyčítat taky jen těžko. Kouká na balón, někdo s ním jde do souboje, tak počítá, že je to soupeř. Jinak třeba Malick měl svíce nebo nesmyslné vrácení balónu nebezpečně zpátky před naší bránu v celém zápase snad dokonce tři.

    A ta poslední věta je čistý chucpe. Že mu sedí role toho prostředního ze tří stoperů, kdy neodpovídá za výstavbu, která mu nejde... Zrovna v Jablonci, ale nejen tam, byl naším nejdůležitějším, nejvytíženějším a hlavně nejlepším stoperem. Právě co se té výstavby hry týká. To samé platilo i včera, kdy se velmi často a skoro vždy přesně a účelně do výstavby zapojoval. Asi nejlepší moment bylo vysunutí Provoda v první půli po křídle, přesnou a prudkou přihrávkou po zemi přes dvě řady soupeře. Podobně jako nabil v Jablonci Malickovi a byl z toho gól.


    Komentář byl uživatelem upraven (25.10.2024 12:15) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

      Papol     před 27 dny 25.10.2024 21:24 |  
      2 0

      A kde bereš tu jistotu, že bez Zimase bychom jistojistě dostali trojku? Je to Tvůj subjektivní názore. Ale jináč se mi článek líbil

      • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

        lantsmit     před 27 dny 25.10.2024 21:44 |  
        1 2

        Protože jedinej další rychlostní stoper Chaloupek za nás ještě nic neodehrál (čili problém souhry) a navíc má problémy odehrát slušně zápas i za béčko (čili zatím nekvalita).

        • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

          Fačín     před 26 dny 26.10.2024 09:15 |  
          2 2

          Ty sedmilháři, Chaloupek za béčko hrát vůbec nechodí.

            • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

              Fačín     před 25 dny 27.10.2024 08:49 |  
              0 3

              Ty debilní kryple, už jsem tě jednou vyřval, aby ses ke mně (a k ostatním) choval slušně a neurážel nás, evidentně jsi to nepochopil a z anonymity tady urážíš dál. Já na béčko chodím skoro na každý zápas, protože to mám 5 minut od domova a Chaloupka jsem tam hrát neviděl ani jednou. Pokud ty jsi byl zrovna na jediným zápase (nevěřím ti to, ty jsi jen gaučovej troll a na fotbale jsi v životě nebyl) a zrovna náhodou Chaloupek hrál, tak je to jen blbá náhoda. Jestli chceš, dneska jdu do Edenu na Duklu, jsem po těžký nemoci, úplná troska, co se sotva drží na nohou, přesto tě vyzývám, přijď do fanzony, já ti tam rozbiju hubu, protože to je přesně to, co potřebuješ. Ale to ty nikdy neuděláš, protože jsi jen internetovej hrdina, co si mlaská v tom, že se z ostatních snaží dělat debily. A opět si potvrdil svojí mánii, že máš pocit, že ostatní jsou jen zahlcený dezinformacema z médií, což je zcela evidentně druh choroby, takže tě ještě jednou odkážu na psychiatrii, v Bohnicích je kvalitní.

  5. Hra

    Mike     před 27 dny 25.10.2024 13:10 |  
    8 0

    Nadšen jsem naší hrou, nepamatuji si, kdyby český tým na půdě španělského/baskického/ týmu měl více šancí, větší držení míče a prakticky kromě pár zaváhání nebyla jediná situace, kdyby nás vykombinovali a že to sakra umějí- viz Euro. Nevím, kde se to v našich hráčích vzalo, ale půlku výkonu dělá hlava a tím pádem větší sebevědomí. Prostě si věříme, že třeba tu kličku uděláme a míč neztratíme. Osobně si myslím, že proti španělským mužstvům se hraje nejhůře v Evropě. Běháš jak magor a oni ti nepůjčí míč. A včera to tak vůbec nebylo. Trpis řekl, že těžší bylo utkání v Jablonci, to je pravda. Teď vzhůru na Duklu , vyhrát, prý moc změn nebude. Tipnul bych plus Chorý, Lingr a Prebsl určitě, mínus Oscar. Zbytek, hlavně v obraně, netuším.

  6. Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

    smichov_2     před 27 dny 25.10.2024 13:13 |  
    17 9

    To hodnocení je výsměch. Kdyby jeden hráč zahrál pod 8, tak ten výkon co jsme předvedli, bychom určitě nepředvedli. Pokud teda beru, že známky jsou stejné v lize a včera. Naše dominace o dost předčila jejích zápas s Realem Madrid na Santiago Bernabeu (pravda, Real svoje šance proměnil a vyhrál 2:0). Podle mě, líp se fotbal než včera hrát ani nedá, chyběly jen góly. Důvodem je kombinace zbrklosti, štěstí, brankáře (!). Za to, že jejích brankář pochytal všechno přece výkon všech naších hráčů neklesne z 9 na 6.

    • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

      Slávista 51     před 27 dny 25.10.2024 13:36 |  
      3 4

      1*

    • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

      Kikoriki     před 27 dny 25.10.2024 14:59 |  
      6 2

      Já třeba to hodnocení neřeším. Tedy slovní ano a číselné ne. Já si dělám svoje a za posledních 5 let se nikdy nestalo, že bych dal někomu horší známku než 10 :). Vždycky všem desítky, to je moje sluníčkaření.

    • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

      Steevee     před 27 dny 25.10.2024 15:00 |  
      10 6

      Až chytím zlatou rybku, jedno ze tří přání bude, aby lidi v Česku přestali používat slovo štěstí. To jsem nezažil nikde na světě. V Česku je pořád něco štěstí, nebo smůla. Že hráč Slavie (doplňte si klub dle libosti) to z loženky pošle mimo jako Choras za stavu 1:0 s Lille a De Bruyne by to ve většině případů trefil k tyči, není otázka toho, že Chorý měl smůlu a De Bruyne štěstí. De Bruyne umí prostě do toho míče kopnout kvalitněji.


      Komentář byl uživatelem upraven (25.10.2024 15:04) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

        belmis (přítel SN)     před 27 dny 25.10.2024 17:34 |  
        8 2

        Myslím, že jsi úplně nepochopil kontext. Jejich gól byl o štěstí, u nás o smůle. Pak jsou situace, kdy jde o nekvalitu v zakončení nebo naopak nadstandardní kvalitu a pak jsou i situace, kdy míří hráč jinam nebo centruje, střela se mu nepovede, ale skončí v síti. A to je, světe div se, štěstí.

        Pokud se ve světě slovo štěstí v souvislosti s fotbalem vůbec nepoužívá, není to vina Čechů, ale těch ostatních ve světě, kteří si něco tak jednoduchého nedokáží uvědomit.

        To, že kolega mluví o KOMBINACI nekvality v zakončení, štěstí a kvality brankáře, tak to naopak vystihl naprosto přesně.

        • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

          martynko     před 25 dny 27.10.2024 09:26 |  
          1 0

          Je nutny byt priste jeste aspon o chlup lepsi, vypracovat si nebezpecnejsi situace pro zakonceni, kdy to ma hrac vic ve svych rukou, abychom nemuseli doufat ve stesti a čelit smůle jedne obdrzene branky.

  7. Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

    Kikoriki     před 27 dny 25.10.2024 13:20 |  
    11 2

    Krásný to bylo, i přes prohru jsem v klidu. Lepší mít smůlu v EL než v Chance lize. Naše očekávání se postupně mění a co před 10ti lety bylo nemožné, je teď tak trochu normální. Proháníme Ajax, Bilbao, Lille.....
    A líbil se mi ten jejich stadion, ten bych chtěl v Edenu. Přesně takový.

    • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

      Slávista 51     před 27 dny 25.10.2024 13:35 |  
      1 4

      Takový se vším potřebným zázemím, se do Edenu nevejde - bohužel.
      K tomu je nutné, najít nový dostupný Eden.

      • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

        Papol     před 27 dny 25.10.2024 21:00 |  
        2 0

        Eden je opravdu jen jeden, a to, tam kde teď stojí

        • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

          Slávista 51     před 27 dny 25.10.2024 21:57 |  
          3 1

          Momentálně ano -
          může být však i jinak.

          • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

            martynko     před 25 dny 27.10.2024 09:19 |  
            0 0

            I kdyby se Tykac masivně praštil pres kapsu, tak cesta k jinemu stadionu nekde jinde v Praze by byla strašně dlouhá. Sehnat dostatečně velky pozemky, pričemž bys musel jednat s xy vlastniky, napojeni na infrastrukturu, vsechna potřebná povolení vč. nejspis zmeny uzemniho planu. To je tak na 10 let.

  8. Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

    Flame     před 27 dny 25.10.2024 14:08 |  
    8 3


    Zdravím všechny,

    myslím, že bych všem hráčům známky zvýšil(až na Juráska, baví ho ten fotbal? Je obrovský rozdíl, jak staří mazáci kmitají a jeho pohyb).

    Musím zmínit, že jsme měli opravdu kopec smůly, oba stopeři (Holeš, Zima) viróza a Zima na hřišti odvedl i vzhledem k tomu fantastický výkon. Útočníci Atletů jsou opravdu nebezpeční a jediný gól dali s notnou dávkou štěstí.

    Ten gól byl fakt síla, kdyby šel balon o pár centimetrů vlevo, tak ho má tutově Kinský(nebyla to žádná zabijácká střela) a kdyby šel pár čísel vpravo, odrazil by se mimo bránu.

    Naopak Gólman Atletů měl svůj super den a jeho výkon(i s trochou dávkou štěstí) byl asi nejlepší ze všech hráčů(snad kromě Provoda).

    • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

      Votypkaj     před 27 dny 25.10.2024 14:16 |  
      9 0

      Nedávno jsem někde na X četl Jurásek=Karabec a souhlasím s tí. Obrovský talent, který ale skoro nikdy nedokáže prodat to co v něm je. Čekám nejpozději po sezoně odchod, Karabec skoncil v HSV, tak uvidíme kam se dostane Matěj

      PS: pokud se to změní a vytře mi zrak, budu jen rád

      • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

        Ivan     před 27 dny 25.10.2024 15:43 |  
        8 0

        Nojo, ale Juráska tu máme roky (stejně jako Karabce RB) a to už prostě musíš vědět co s ním. Prej ho chtěl vloni v létě Stuttgart za 8+, v té době jsme peníze potřebovali. Já to prostě nevidím tak že by se u nás rozehrál. Nechci říkat jestli kvůli němu, že na to kašle, neb otrenérům, že ho nestaví, ale přes rok mám pocit že to nedává ani pro Slávii, ani pro Juráska smysl aby tu byl. Jasněže budu rád když se dostane do základu a na jaře dá 10 gólů a na podzim nás potáhne v lize mistrů, ale nevěřím tomu.

        • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

          lantsmit     před 27 dny 25.10.2024 16:29 |  
          5 4

          Nechtěl ho Stuttgart, za takových podmínek.. byla to klasická Tvrdíkova manipulace:

          Stuttgart popřel vyjádření Jaroslava Tvrdíka o tom, že má velký zájem o Matěje Juráska za cenu 8 milionů Eur
          "Žádná taková nabídka z naší strany nepadla ani ústně, ani písemně. Někdo se tady snaží být chytrý a šroubovat cenu nahoru" řekl Wohlgemuth, sportovní ředitel Stuttgartu.

          https://www.transfermarkt.at/wohlgemuth-dementiert-vfb-angebot-fur-jurasek-da-versucht-jemand-schlau-zu-sein-quot-/view/news/425972

          • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

            edenian     před 26 dny 26.10.2024 13:58 |  
            1 1

            Takze snaha se ho zbavit tady je.

  9. David Zima

    asanin     před 27 dny 25.10.2024 14:48 |  
    15 0

    Často jsem kritik Davida Zimy, protože mi prostě přijde pohybově neohrabanej a technicky na nízké úrovni.

    ALE!

    Za včerejšek má můj obrovský obdiv...
    Pokud někdo prozvrací noc a ještě dopoledne má teplotu - a stejně jde hrát a předvede takový výkon... Tak to teda klobouk dolu Davide!!!

    Má to ovšem i negativní aspekt. Moc nechápu jak lékařský tým povolí, aby hráč, který má střevní virózu šel mezi tým a sdílel s nimi autobus, kabinu atd... Doufám, že se nestane, že v neděli bude mít takovéto problémy více členů týmu...

    • Re: David Zima

      Ivan     před 27 dny 25.10.2024 15:44 |  
      10 0

      Prozvracená noc a další den fotbal byla v naších kruzích klasika :D

  10. Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

    Fačín     před 27 dny 25.10.2024 15:22 |  
    7 13

    Hráli jsme vlastně výborný fotbal. Větší držení míče, více střel, víc rohů, víc šancí. Ale bohužel, hraje se na góly a ty se nám opět nepodařilo vstřelit - chabá koncovka, většina střel doprostřed, golman se v poklidu nechal trefovat. A naopak, jako bohužel dost často, si vsítíme (polo)vlastňák, úplně zbytečný, prakticky z jediné šance soupeře. Takže co je důvod další "slavné prohry", které bytostně nesnáším a máme jich za posledních pár let na svém kontě už celou řadu? Jednoznačně dva prokoučované momenty při skládání základní sestavy - nasazení Chytila místo Chorého... Chytil je těžce z formy, je neohrabaný, pomalý, nepřesný a nedůrazný, zatímco Chorý je v životní formě. A druhá chyba, opětovné postavení zoufalého Zmrzlého. Ten klučina neumí bránit a do ofenzivy je jalový, což potvrdil, když v ložené šanci opět netrefil ani bránu. Na jeho místě mohl klidně hrát Jurásek, Lingr nebo Wallem, všichni mají vůči Zmrzlému jednu velkou výhodu, a to nebezpečnost v ofenzivě a tím pádem i lepší produktivitu.

    Jsem vlastně spokojen s výkonem, jak týmovým, tak individuálním, skvělí byli zejména Provod, Bořil, Diouf i Michez. Ale jsem velmi nespokojen s výsledkem, pořád nám do té top evropské kvality něco chybí a tyhle zápasy nejsme schopní zvládat bodově. Doufám, že už se to brzo zlomí, kazí nám to renomé.

    • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

      Lunaris     před 27 dny 25.10.2024 16:32 |  
      8 0

      Tou Zmrzlého loženou šancí myslíš tu, jak to na dlouhou nohu nemohl trefit?

      • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

        Fačín     před 27 dny 25.10.2024 19:32 |  
        3 6

        Ano. Kvalitnější hráč to klidně trefit mohl.

    • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

      japoko     před 27 dny 25.10.2024 17:01 |  
      6 7

      Zmrzlý nebo Lingr - prašť jako uhoď!

    • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

      ehad     před 27 dny 25.10.2024 20:52 |  
      5 0

      Jenze tohle prokaucovani zadne prokaucovani neni, kdyz si zjistis informace ... Chory prijel zranen z repre ... nasazeni Zmrzleho je zase dusledek toho, ze nehral Holes ... viz rozhovor JiT po zapase ...

      • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

        Fačín     před 25 dny 27.10.2024 08:54 |  
        0 3

        Ani jedno není pravda. Chorému nic není a nebylo. A nasazení Zmrzlého obhajovat nemocí Holeše je taky úplná blbost, protože je to úplně jinej post a alternativ za Zmrzlého bylo i tak dost. Trpišovský má zas jen potřebu rvát tam na sílu hráče, kterýho si vysnil, ale on tak dobrej prostě není a jemu bude dlouho trvat, než si to přizná (jestli vůbec někdy), vzpomeňme na příklady Tecla nebo třeba Hromady. Už jeho přiznání, že se Zmrzlým počítal do základu, čímž pádem by z Dioufa nebyla taková kometa, jaká je, je toho důkazem a potvrzením, že Trpišovský jen velmi nerad přiznává chyby a jen zcela výjimečně je ochoten se z nich poučit. Zmrzlý teď bude hrát všechno co půjde, bude neustále průměrnej až darebnej a bude nás to stát body, ale Trpišovský si ho prostě oblíbil a přes to nepojede vlak.

  11. Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

    SLAVIESTA     před 27 dny 25.10.2024 15:29 |  
    6 3

    Většinou si hodnocení jen se zájmem přečtu, bez komentáře. Tentokrát přeci jen poznámku. Nesouhlasím
    se stejnou známkou pro Chorého a Lingra. První byl na hřišti okamžitě vidět, druhý je pro mě po návratu do Slavie zklamáním, nevybočil ani ve Španělsku.

    • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

      SLAVIESTA     před 27 dny 25.10.2024 15:32 |  
      2 1

      Omlouvám se za omyl. Nedostali stejnou známku. Pardon.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

    Ivan     před 27 dny 25.10.2024 15:47 |  
    4 7

    Já myslím že tuto sezonu měl Jurásek více dobrých centrů než střel, ale je to těžký když nedostává šance. Tím neříkám jestli si je zaslouží nebo ne, ale kdyby hrál každej zápas vedle Provoda, Zafeirise, Oscara, Chorého, Malicka, tak se dneska bavíme o tom jak je skvělej.

    • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

      lantsmit     před 27 dny 25.10.2024 16:26 |  
      13 5

      nebavíme, nemá na to hlavu...

      • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

        Ivan     před 27 dny 25.10.2024 16:57 |  
        1 3

        Na co nemá hlavu? Já spíš poukazuju na efekt že když máš skvělý tým, tak tam i průměrný jednotlivec vypadá dobře. Jurásek je v některých aspektech opravdu dobrý, tak by to třeba vyniklo.

        • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

          lantsmit     před 27 dny 25.10.2024 17:01 |  
          4 4

          K tomu je nezbytný předpoklad, aby na to ten hráč měl mimo ostatní dovednosti i hlavu. A tu Jurásek prostě nemá. Proto nemůžu souhlasit s tím, co naznačuješ. Tedy že by mohl tenhle průměrný jednotlivec vypadat opakovaně dobře, pokud by dostával pravidelněji nějaké větší šance / minutáž vedle ostatních hráčů v rámci skvěle fungujícího týmu.

  13. Zima

    mig52     před 27 dny 25.10.2024 16:20 |  
    19 4

    Tak Quelhar to ohodnotil, jako bychom hráli proti Senici. Hodnocení Zimy je, jako by mu chodil za milou. Gólová střela jaksi trefila Zimiče do stojné nohy, takže opravdu "odborný" postřeh, co tak s tím mohl asi dělat? Jedině utéct z hřiště. A provést analýzu jednoho pozičního pochybení a nezmínit x výborných řešení, také "dobré". Zima za 7-8, vyberte si, Zmrzlý 4.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

    kupik     před 27 dny 25.10.2024 16:43 |  
    13 0

    Dobrý odpoledne,přátelé
    tak já jsem si ten FOTBAL vopravdu moc užil.
    Akorát škoda/ nebo jak někdo říká štěstí či smůla /,že jsme nedokázali dát mičudu do brány.
    Opět se ukázalo,že běhavá a dotěrná hra Slavie je na vysoký úrovni a hráči předváděli pěknoupodívanou.
    S těma známkama je to diskutabilní,každej máme svýho koně.
    Tím mým koněm byl včera Honza Bořilů.Pravda,Bolt už z něj asi nebude,ale výběr místa,přehled,nasazení a dirigování obranný činnosti mančaftu perfektní.Mám dojem,že po těch zdravotních trablech je takovej fotbalovější,nezmatkuje,prostě to hraje s přehledem.
    A malinko se zastavím u H.M.Dioufa.
    Jo,je to plejer,umí s balónem,jeho pohyb připomíná šelmu.Ale myslím si,že s mičudou si při zpracovávání pohrává vícero než je zapotřebí a dochází ke zbytečnejm ztrátám.Hodně si stahuje balóny z vejšky dosti na efekt,když to vyjde je to paráda,ovšem někdy to nedá a žene se to na nás.
    Ale jinak fotbal moc hezkej a je radost si počíst španělský sportovní komentáře.To fakt zahřeje.
    Tuším,že ve čtvrtek v Anglii taky něco psali,snad o frontě před prodejnou,ale v tom se nebudem šťourat,že.
    Tak ať se chlapci dají do kupy a v neděli Dukla.

    • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

      obiwan     před 27 dny 25.10.2024 21:35 |  
      4 0

      Jo, Bořil hrál s přehledem, několikrát skvěle přečetl nahrávku soupeře a včas vystoupil...ano, sprinter už z něj nikdy nebude, ale jeho přínos je neoddiskutovatelný.

  15. Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

    Leksel     před 27 dny 25.10.2024 20:57 |  
    8 0

    Teď jsem ve zprávách slyšel Trpišovskýho, že Zimu a Holeše postihla nějaká viróza, která zničila hlavně Holeše, kterej 20 hodin nevyšel z pokoje. U Zimy to nebylo tak těžký, takže mohl nastoupit. To je pech, chytnout to zrovna před zápasem EL, ale bacil si nevybírá.

  16. Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

    IJS     před 26 dny 25.10.2024 23:37 |  
    8 3

    Zdravím, k hodnocení bych měl jednu připomínku a to, že 6 má jak Zima, tak i Zmrzlý. Zima včera podal hodně nadstandardní výkon ( a to jsme nevěděli o jeho zdravotních problémech ). Teč při brance nemohl ovlivnit, protože na pravačce stál a levou se snažil blokovat. Beru hlavičku, kterou měl dát na roh. To byla chyba - dezorientace. Zmrzlý jen běhal. V 1. poločase byl vidět jen když dostal facku ( a soupeř ŽK ) a ve druhém nestačil zakončit Douděrův pas přes vápno. Potom střídal. Jinak přesně popsaný přínos Matěje Juráska. On skutečně děla kličku z místa. Je to takový futsalový styl. S tím trenéři něco musí v zimě udělat. Přestup? Bohužel z formy je Chytil a i Ondra Lingr. Snaha velká, ale je to jalové. Včera jsem poprvé viděl hrát mladého Pecha a třeba že jsem ho viděl jen 5 minut, tak mě docela zaujal! Dobrý pohyb a hlavně hodně dobrá práce s míčem. Postava dobrá na defenzivního záložníka. Co vlastně hraje za Béčko nebo U19?

    • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

      lantsmit     před 26 dny 26.10.2024 00:00 |  
      10 3

      Pech je desítka, přímá alternativa k Provodovi. Píšu o něm cca rok. JiT o něm dobře ví, ale není žádný kvalt. V klidu si ho chystáme na opravdu velký věci a mimořádnou kariéru.

    • Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

      obiwan     před 26 dny 26.10.2024 11:16 |  
      9 0

      Souhlasím, Pech přišel, žádný rozkoukavani, třema, nebál si rict o balón, za mě moc fajn nadějný hráč:-)

  17. Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

    Staršina     před 25 dny 27.10.2024 02:31 |  
    6 0

    Přiznám se, že si nejsem jistý, jestli se sem můj příspěvek hodí. Kdo si mně pamatuje ví. Když jsem hlídal ochrnutého švagra, tak jsem měl absolutní přehled všech příspěvků. Po jeho úmrtí v roce 2022 se celá naše rodina, po pěti letech, učila žít. Chtěl jsem. Vrhnul jsem se na příspěvky. Jenže. Vyhazujeme hráče, trenérský tým a vedení. Přestal jsem přispívat. Po návratu z Bilbaa mi to nedá. K možnosti příspěvku jsem se dostal až dnes. Škoda, že jme proti Ajaxu a Bilbau ztratili. Byli jsme lepší.
    Bilbao. Nádherné město. Starobylé, kde moderní stavby nenarušují historický charakter. Čisté ulice. Úžasní lidé. Před i po zápase se fanoušci prolínali a společně fotili. V závěru zápasu nepřišla výzva o sečkání v sektoru. Vypustili nás mezi domácí fandy. Rozuměli jsme si. Po zkrocení ožralých slávistů bylo dobře. Těším se na finále EL. Do Bilbo ( Baskicky ) vezmu i vnoučata.

  18. Provod…

    jarmik     před 25 dny 27.10.2024 10:38 |  
    3 0

    Lukáš je teď totální král. Moc mu to přeju. Tahá míče neuvěřitelně 20× za zápas přes půl hřiště a několik soupeřů…

    • Re: Provod…

      martynko     před 25 dny 27.10.2024 12:27 |  
      0 0

      Provod je důkazem, že i když úplně nemáš talent ani fyziologii od Boha, tak poctivou každodenní prací, vášní pro věc a v neposlední řadě inteligencí, jakým způsobem práce a trénování "ze sebe" vytěžit nejvíc, aniž by tělo čelilo přetížení (jo, jednou vazy nepodržely), tak se může hráč dostat i tak hodně daleko. Tak trochu jako Grande Paolo.


      Komentář byl uživatelem upraven (27.10.2024 12:28) . Zobrazit původní komentář

  19. Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

    zeleznik2     před 25 dny 27.10.2024 14:34 |  
    0 1

    Ok

  20. Re: Hodnocení slávistů - Athletic Bilbao - Slavia 1:0

    mis3     před 24 dny 28.10.2024 04:39 |  
    2 0

    Včera jsem se vrátil z Bilbaa. To vám bylo tak krásné, přátelé. Už se nemůžu dočkat, až tam pojedem znovu.