Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 11. kolo

Slavia potvrdila výbornou formu a v těžkém zápase dokázala zdolat největšího rivala ze Sparty.

Před zápasem mne napadlo, že se včera alespoň v rámci samostatné české ligy jednalo o derby (a vlastně i jakýkoliv jiný zápas), ve kterém se střetly dva aktuálně nejsilnější týmy v historii. Oba kluby měly období, kdy se jim dařilo podobně dobře jako nyní, ale aby se kvalita a forma sešla najednou jak u Slavie, tak u Sparty, to tu ještě nebylo. 312. derby tak bylo dosavadním pomyslným vrcholem v nebývalém vzestupu českého klubového fotbalu v posledních letech.

A kvalita byla na hřišti jasně vidět. Můžeme se bavit, že třeba př dvou relativně nedávných remízách 3:3 na Letné byl průběh zápasu ještě více strhující, i tak bylo 312. derby důstojnou reklamou obou klubů i české ligy. Slavia měla výborný vstup do zápasu, když po 22. minutách vedla už 2:0. První branka padla po výborné spolupráci Dioufa s Chytilem, o druhou se parádní střelou postaral Zafeiris! Sparta se logicky snažila zareagovat, ale v závěru poločasu opět tahali za delší konec provazu sešívaní, kteří z brejků mohli zvýšit už na 3:0, což by zápas velmi pravděpodobně rozhodlo. Slavia tedy byla v první půli lepší, ale nedá se říct, že by šlo o drtivou převahu jako proti Plzni. Spíš rozhodovala efektivita v zakončení.

Na červenobílé ve druhé půli trochu dopadla psychická tíže "Csaplárovy pasti", navíc hru Sparty oživili střídající Haraslín s Rrahmanim. Okolo 65. minuty pak měření věčných rivalů nabídlo další zajímavý zvrat - Slavia si vypracovala velkou šanci na rozhodnutí zápasu, ale po nepřesné přihrávce naopak rovnou inkasovala z brejku po technické střele Rrahmaniho. Byla to nepříjemná rána pro naše barvy, času do konce bylo ještě hodně a asi leckterému slávistovi se vybavilo jarní pohárové derby, kdy jsme vedení 2:0 ztratili a nakonec prohráli v prodloužení. Závěr zápasu tak byl hodně nervózní a Sparta se pochopitelně tlačila za vyrovnáním. Drtivý tlak se sice nekonal, i tak si ale vytvořila 2-3 nadějné pozice, ve kterých nás naštěstí podržel Kinský. V nastavení už se hra rozpadla ve vzájemných strkanicích, nicméně bych se přiklonil k asi názoru většiny zúčastněných, že fotbalu bylo nabídnuto hodně, takže ani (pře)vypjatý závěr kvalitní podívanou nepřebil. Ostatně k derby emoce patří ve větší míře než v běžných utkáních.

Slavia tím největším domácím vítězstvím završila svůj fantastický vzestup po reprezentační přestávce. Není snadné potvrdit očekávání dalšího skvělého výkonu v tak sledovaném zápase, navíc je třeba říct, že soupeř má v úvodní třetině taky velmi dobrou výkonnost (byť souhlasím, že v evropských zápasech se Spartě daří více než v lize) a v 312. derby nám nedal nic zadarmo. Co z vítězného derby plyne pro zbytek soutěže? Šestibodový náskok už není úplně marginální a je samozřejmě výhodou. Stále však nemůže být řeč o zásadním zlomu, zápasu totiž ještě bude mnoho a nejsme ani ve třetině soutěže. Slavia ale jasně ukázala, že snaha vrátit titul do Edenu je velmi reálná a že po změně majitele skutečně pozvolně míří vzhůru.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Antonín Kinský - 7 - Na stadionu jsem byl trochu na pochybách, jestli se inkasovaný gól nedal chytat. Po prohlédnutí záznamu se ale přikláním k tomu, že šlo o 100% kvalitu zakončení a nulový podíl Kinského. Rrahmani vypálil naprosto přesně a navíc střelu schoval za rozkmitaného Zimu. Jinak si Kinský připsal tři dobré zákroky proti Haraslínovi, Birmančevičovi a Rrhamanimu v samotném závěru. Opět také potvrdil, že je komplexní brankář, když dobře rozehrával a neměl problém s centry.

Tomáš Holeš - 7 - Byl jsem s jeho výkonem spokojen. Z větší části dobře přikryl Birmančeviče, i když Zima s Bořilem mi připadali o něco výraznější. Každopádně i Holeš je ve velmi slušné formě.

David Zima - 8 - Trochu mě mrzí, že mě trenér předběhl s pochvalou Zimy. Viděl jsem to totiž jako on a Zima odehrál výborný zápas, zřejmě nejlepší po návratu do Slavie, ačkoliv se mu derby podařilo už na jaře. Každopádně v první půli skvěle zvládal těžké souboje s Olatunjim, kterého vymazal. Výborně si vedl rychlostně a tentokrát i v rozehrávce, kde se nebál ani kličky ve vápně před prázdnou brankou. U branky Rrahmaniho si ale měl počínat agresivněji a vystoupit proti němu. Takto zacouval až do vápna, kdy už brankář spíš nezareaguje na střelu a v případě faulu pak hrozí penalta.

Jan Bořil - 8 - Je ve skvělé formě, což v derby jen potvrdil. Ve druhé půli ještě za stavu 2:0 na poslední chvíli výborně zblokoval střelu z nebezpečné pozice. Jinak vyhrával souboje a dařilo se mu i s míčem na kopačkách. Jeho návrat je až pohádkový a nominaci do reprezentace si za své skvělé výkony zaslouží.

David Douděra - 6 - Na své straně si dobře poradil s Rynešem, i když se nedá říct, že by ho sám směrem dopředu výrazněji přehrával. Škoda nadějného brejku 4 na 3, kdy mohl přihrávat do strany volnému Chytilovi. Ani střela nakonec nebyla špatným řešením, ale branku netrefil.

Christos Zafeiris - 8 - Nejlepším způsobem potvrdil svou skvělou podzimní formu, kdy se ve Slavii konečně dostal na výsluní a patří k nejlepším hráčům v lize. Ve středu zálohy odvedl poctivou práci, kterou korunoval vítězným gólem. Skvělá střela levačkou! Stejnou nohou pálil snad v ještě lepší pozici, ale bohužel nedokázal míč umístit dostatečně k tyči.

Oscar Dorley - 7 - Herně patřil k nejlepším hráčům v derby. Skvělým návratem vykopával míč před prázdnou brankou po střele Birmančeviče (nejspíš by šla těsně vedle). V závěru bohužel neudržel nervy a předvedl zcela zbytečný zkrat. Na derby to už vliv nemělo, proto mu nesnižuji známku víc, kvůli trestu nám ale bude chybět v dalších zápasech (osobně odhaduji trest na tři zápasy).

Lukáš Provod - 7 - Velmi dobrý výkon. I v takto těžké konkurenci (viz úvodní odstavec o setkání nejtěžších vah v historii) patřil k nejvýraznějším hráčům na hřišti. U výraznějších šancí ale tentokrát nebyl, tak dávám "jen" lepší sedmičku.

Malick Diouf - 7 - První branka jde z větší části za jeho skvělou individuální akcí, i když je třeba říct, že i Chytil udělal při zakončení vše dobře. V zápase měl ale Diouf i slabší momenty, hodně nebezpečná byla jeho naivní ztráta v první půli, ze které málem Sparta skórovala. Celkově sice umí být ještě dominantnější, ale je třeba říct, že i v těžkém souboji s Preciadem obstál a podal velmi kvalitní výkon.

Mojmír Chytil - 8 - Potvrdil vzrůstající tendenci svých výkonů. Vstřelil první branku po výborném náběhu i zakončení. Krátce poté se probil k ještě jednomu zakončení z úhlu, které Vindahl pokryl. V poli byl platný a za mě o něco výraznější než Chorý. Jeho stažení po hodině hry se z mého pohledu úplně nepovedlo a našemu výkonu úplně nepomohlo.

Tomáš Chorý - 7 - Derby bylo o Chorém mnohem méně, než jsem očekával. V dosavadním průběhu sezony jde o našeho klíčového hráče, tentokrát ale zůstal spíše ve stínu ostatních, I tak ale odvedl poctivý výkon, kdy svedl spoustu těžkých soubojů (zvláště Panák hrál na straně Sparty ve vzduchu velmi dobře) se střídavými úspěchy. Určitě ale předčil Olatunjiho v podobné roli na druhé straně. Doplnění po vydání: Zapomněl jsem bohužel vzít v potaz velmi dobrou nahrávku Zafeirisovi na hranici vápna. Šlo o dobré řešení a dobrou šanci, proto dodatečně zvyšuji hodnocení hráče o stupeň výš.

Ondřej Lingr - 5 - Zažívá hodně pozvolný rozjezd ve staronovém dresu, což asi není vzhledem k (ne)vytížení ve Feyenoordu překvapivé. Už u Chytila jsem psal, že tohle střídání se úplně nepovedlo. Lingr byl bohužel hlavním aktérem situace "nedáš - dostaneš" v 65. minutě. Velmi dobře sice pronikl do vápna, ale pak nepřesnou přihrávkou poslal hosty do brejku, který proměnil Rrahmani. Ve zbytku zápasu bojoval, ale větší nadstavba nebo nadstandard tam zatím není.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

11. kolo - Neděle 06. 10. 2024 18:30

Chance liga, 2024/2025
2 - 1
2 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

2. Mojmír Chytil
22. Christos Zafeiris

AC Sparta Praha
AC Sparta Praha

65. Rrahmani

Komentáře (149)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    JS (přítel SN)     před měsícem 07.10.2024 17:15 |  
    9 5

    Kinský za 8

  2. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Flame     před měsícem 07.10.2024 17:29 |  
    34 2

    Zdravím všechny,

    většinou s hodnocením souhlasím, dnes musím oponovat se známkou pro Chorého, Alanore neotočila se ti 9 na 6. Za mě podal skvělý výkon po celém hřišti za celých 90 min.

    Oskar hrál také výborně, bohužel dal sralťanovi v prodloužení "ZIDANOVKU". Kdoví co mu ten parchant řekl, jestli také jako ten talián Zidanovi, že spí s jeho sestrou, tak mu to patří.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      knl66 (přítel SN)     před měsícem 07.10.2024 22:08 |  
      5 1

      Také mi v Edenu přišlo, že Šiškaj pískal Chorému snad každý kontakt, stačilo, aby sparťan zůstal ležet a už to byl faul. Pořád mu tam něco domlouval a když zbourali Chorého, snad nic se nepískalo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Mesiaš     před měsícem 08.10.2024 18:06 |  
        1 11

        Chorý se tam jenom válel a fauloval

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Edenjejenjeden     před měsícem 08.10.2024 18:13 |  
          5 2

          Děkujeme za názor , a ted šup zpátky do kanálu. A hlavně se nezapomen pořádně oblíct , na Toaletný , i když je teprve říjen už docela mrzne :-)))

  3. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Ivan     před měsícem 07.10.2024 17:37 |  
    22 0

    Díky; pro mě Chorý s Chytilem naroveň včera. Chytil dal gól, ale Chorý platnější ve hře. Sice ne ta kdominantí jako obvykle, ale platný byl hodně.

    Zima klidně za 9, u gólu bych mu nic nevyčítal (naopak Kinský mohl chytat, ale byl by to skvělý zákrok), takhle se podle mě má obránce chovat. Vyčítal bych ho spíš Bořilovi který doběhl, stoupl si za Zimova záda a tím to pro něj skončilo.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      popin     před měsícem 08.10.2024 09:37 |  
      3 0

      Můžeme teoretizovat, co by kdyby. Bořil víc dělat nemohl, doběhl na úroveň Zimy (ne za jeho záda) a vykryl prostor po je ho pravé ruce - tedy Rahmani kličku doleva dělat nemohl. Zima to musel vidět, proto měl vystoupit proti Rahmanimu a ten by nemohl střílet, pouze udělat kličku doprava a byl by z úhlu. Zůstat stát a jen dát nohy k sobě bylo málo.
      Ale nám se to kecá. Jinak Zima výbornej.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Ivan     před měsícem 08.10.2024 12:31 |  
        2 0

        Jde o to, že obránce couvá bokem, takže Bořil byl skutečně za zádama a Zima ho nejspíš neviděl a nemohl se otážet, protože pak by mu pláchnul útočník.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Qope     před měsícem 07.10.2024 17:58 |  
    10 1

    Derby reci čísel, aneb statistika nuda je, má však ...

    Sparta se v průměru dostává na 20 driblinků za zápas. Při posledních derby se o to pokusili 32x respektive 22x. No a vcera? V celém utkání pokusila o pouhé ctyri driblinky!!!

    Pro doplnění, my jsme to zkoušeli včera 26x.

    Ukázka jasné dominance, v kombinaci se strachem z naší obrany ...
    Zdroj - https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2024-25/453038/slavia-podle-dat-vladla-ve-vzduchu-sparta-se-stahla-obri-rozdil-v.html

  5. Tohle nebyl zápas okresního přeboru, ale

    Slávista 51     před měsícem 07.10.2024 18:02 |  
    2 4

    ale v derby, výhra nad médii zbožňovanou Spartou !

  6. Hodnocení

    rybarmirek     před měsícem 07.10.2024 18:04 |  
    27 2

    Zdravím,souhlas s hodnocením skoro všech hráčů,pouze Chorý si zaslouží vyšší známku,platný v mezihře,při obranných standartách.Na to aby dal branku,tak stačil jeden lepší centr před branku.Jinak skvělé všichni.Covse týká střídání,domnívám se, že při současném zdravotním stavu mužstva,nemáme moc možností,schází Ogbu,Vlček,Schrancz a do útoku také Filla, toť můj názor.

    • Re: Hodnocení

      Slávista 51     před měsícem 07.10.2024 18:05 |  
      2 7

      Všichni vyšší !

    • Re: Hodnocení

      Radek097 (přítel SN)     před měsícem 07.10.2024 18:31 |  
      32 1

      O Chorého se mohl při rozehrávce opřít nejen Kinský, což na druhé straně absolutně neplatilo a spoustu míčů jsme měli ''zadarmo''. Jasně, nedal žádnou branku, ani se do žádného zakončení nedostal, škoda té standardky v 85. minutě, to měl milimetrový míč na nohu, ale Lingr mu to sebral. Ale když ho vidím dřít, poctivě se vracet dozadu s hráčem, tak mu vlastně není moc co vytknout. Jinak líbí se mi od něj, že u rohů se prakticky nezastaví, ještě než se roh vůbec rozehraje, to nám v minulosti dost scházelo. Bránicí tak musí být na pozoru i 10 sekund před rozehráním, aby měl každý svého.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Lunaris     před měsícem 07.10.2024 19:01 |  
    10 3

    Moc nevím, jak to mohl udělat Zima jinak. Když vystoupíš, může ti udělat kličku, ty pak fauluješ, následuje nepříjemný trestňák, což po kopu Kairinena ve Stuttgartu úplně nechceš. Takže se můžeš pokusit toho útočníka vykrokovat a vytlačit do strany, on ale místo toho volil těžkou střelu ze stoje plackou a trefil to. Nevím, z kolika pokusů by to byl schopný takto proměnit. Mělo přijít zdvojení, ale nepřišlo. Ale třeba se pletu, těmhle nuancím obranné hry jeden na jednoho zas tolik neholduju.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před měsícem 07.10.2024 20:03 |  
    16 1

    Zdravím, trošku mimo tuto rubriku. Pro všechny co neviděli nakopnutí Holeše od vitíka, tak na sestřihu zápasu je to krásně vidět. Takže není to žádný obětní beránek natož jelimánek!

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      standa.e     před měsícem 07.10.2024 21:30 |  
      12 0

      Mě spíš fascinuje, jak furt všichni melou o kopnutí / šlápnutí do/na Kinského, ačkoliv i z rozhodčího slov bylo jasný, že mluví o kopnutí OBRÁNCE do lýtka... Tedy do Holeše. A že se tak stalo, dokládá i komentátor, když mluví o tom, jak "Vitík opusinkoval nohu Holeše".
      A mimochodem, i ze zpomalených záběrů to je vidět.

      KR ve svém prohlášení říká: "V 93. minutě utkání rozhodčí na základě chybné informace od asistenta rozhodčího č. 2 nesprávně udělil druhou žlutou a následně červenou kartu hráči hostujícího družstva č. 41. O přestupek na žlutou kartu se nejednalo." Škoda, že neříká JAKOU "chybnou" informaci pomezní hlavnímu sdělil a ani, zda je kopnutí do lýtka protihráče, byť v doznívajícím souboji (navíc v době, kdy má brankář míč bezpečně v moci) na žlutou či nikoliv. Protože jsem viděl karty i za míň a posvěcené.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.10.2024 21:35) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Marek3     před měsícem 07.10.2024 20:14 |  
    11 0

    Diky Alanore, ja se Jen domnivam ze v prvnim polocase byla nase prevaha drtiva. Vubec se nasim nasazenim a fyzickou hrou nedokazali vyrovnat.

  10. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    honza304     před měsícem 07.10.2024 20:36 |  
    37 3

    Chorý hodnocen jako 2-3. nejhorší? Dal bych mu minimálně stejně jako Chytilovi. Dřel tak, jak to umí, nic nedal zadarmo. Navíc ho sparťani zdvojovali. Co mu chybělo, je lepší centr. Panák s Vitíkem nejsou zrovna žádný nuly.
    Lingr mi přijde jako omyl, pětka je za zásluhy. Dopředu mu to nejde nebo je poplašenej, zpátky nebrání nebo se pohybuje nějak v meziprostoru, kde je k ničemu.
    Celkově zápas byl parádní, že se nechá Oscar tak vyprovokovat, to je osel. Měli bysme být trochu profesionálové a ne jak uražený děcka.

  11. Naši kluci

    jufoun (přítel SN)     před měsícem 07.10.2024 20:36 |  
    12 1

    Zimič a Béřa 9 bodů. Kluci já mám takovou radost, že jsme těm šmejdům ukázali, co znamená zažít sílu Slavie!!!!

  12. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    lantsmit     před měsícem 07.10.2024 22:03 |  
    9 2

    Další zajímavá data z derby, úspěšnost vzdušných soubojů 65:35 (s Plzní jsme měli dokonce 71:29). Počet driblinků 26:4 (!). Přes naší levou stranu jsme vytvořili 73 % všech svých útoků a přišlo z ní 0,97 očekávaných gólů (z celkových 1,3). Před inkasovaným gólem jsme byli v osmi lidech vylezený nahoře. Pět v boxu, tři těsně kolem něj.

    Zdroj: iSport

  13. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    IJS     před měsícem 07.10.2024 23:47 |  
    16 0

    Na to, že jsme vyhráli derby je hodnocení Alanora horně nízké, ale komentáři obhajitelné. Překvapilo mě, že z obránců má nejnižší známku Holeš. Ve Sportu je nejlépe hodnoceným hráčem celého kola. Základní sestava by měla dostat v průměru 7 a možná i 8 bodů.
    A jsme u toho. Základní sestava vyhrála derby, vyhrává zápasy a co je za ní? Každé včerejší střídaní bylo oslabením a to není dobrá zpráva. Nejvíce mě překvapilo vypuštění Wallema na posledních 10 minut. To jsem fakt trnul. Když to vezme hráčským kádrem Slavia, tak mimo je teď Ogbu, Masopust a Vlček - hráči kteří by mohli být kvalitativní náhradou základu ( počítám do něho i Lingra ). Ale pustit do zápasu Micheze nebo Juráska je těžký oříšek. Jak jim zápas sedne. U dalších hráčů ( s výjimkou Chaloupka ) je ten výkonnostní rozdíl ještě větší. To Sparta si včera střídání vždy pomohla. Tady vidím nebezpečí pro Slavii. Když už asi euforie z vyhraného derby pomalu opadá, je třeba si přiznat, že k titulu je stále velmi daleko - 20 kol + nadstavba. Už jen ztráta Oscara bude kritická a tuším, že Sparta nasadí svoje "páky" aby dostal pořádný flastr. Úplně klíčový zápas bude utkání po reprepause v Jablonci. Tam to bude hodně těžké. Hraje fakt dobře + faktor Pelta ( obávám se že to bude rozhodovat Černý! ).

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Hesmir (přítel SN)     před měsícem 08.10.2024 11:24 |  
      3 0

      A za mne je výborná základní sestava základ, na kterém se dá stavět. Teď víme, že lavička je slabší a můžeme v klidu koupit hráče lepšího, ale díky TOP základu nebude na zimní příchod tlak aby hned naskočil (jako u Zimy v zimě :)). To u nás dlouho nebylo, plus letní příchody budou mít za sebou aklimatizaci a Iggy bude z5.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      japhy     před měsícem 08.10.2024 11:35 |  
      4 0

      Ono to je ale těžký s tou sestavou. Loni jsme rotovali jak prdlí, což sice mělo za následek, že střídáním jsme neoslabovali, ale zároveň si vzpomínám, jak jsem brblal, že nemáme TOP sestavu, která by tutově hrála těžší zápasy.
      A že si v neděli sparta střídáními pomohla? Ano, ale to bychom si pomohli i my, kdyby nebyl v základu např. Provod s Chorým a šli tam až na druhou půli. Beru to spíš jako jejich chybu v základní sestavě.
      Je mi ale jasný, že to po prostřídání nesmí dropnout o moc a Lingr s Wallemem tomu nijak zvlášť nepomohli.
      Za mě asi ideál brát tuhle sestavu jako výchozí a používat tak 2-3 změny, např. po jedné v každé řadě.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    kupik     před měsícem 07.10.2024 23:55 |  
    14 1

    Dobrej večer,přátelé
    tož,máme to za sebou a nutno říci,že zejména za první půli musíme před hráči smeknout.
    O 2 dny kratší odpočinek a přesto od první vteřiny vítr v zádech a tah na branku.
    Jsem neskonale šťastnej nejenom za 3 body,ale hlavně za projev a odhodlání teamu.A to včetně realizáku neboť tento zápas navazoval na Ajax a vono to celý vymyslet a poskládat tak abysme dokázali znovu hrát v takovým tempu a nasazení to fakt není nic jednoduchýho.
    Ta 1. půle byla naprosto famózní,já se jenom divím kde ti chlapci berou sílu.Ale když jde hlava jdou i nohy.
    Škoda toho závěru,to už se z fotbalu stala kopaná a bohužel i karetní představení.
    Nechci rozebírat zda-li dostal po právu či neprávem kartu ten či onen,ale jsem přesvědčenej,že utkání tohoto významu by měl rozhodovati sudí zcela jinýho levelu.
    Co se známek tejče,a za to díky k.Alanore,můj dojem je téměř totožnej,pouze bych zvednul T.Chorýho.
    Jestliže O.Lingr za 5 tak T.Chorý 7.Nemůžu si pomoci,ale Ondra jaksi eště nenaskočil do toho slávistickýho expresu,furt mi tam něco chybí,ale to chce čas.T.Chorý mraky černý práce ve prospěch mužstva,snažili se mu dostat pod kůži,hlavně při standartkách to bylo jenom o něm.Šli po něm jak Žid po mosazi.
    A taky se musím zastat D.Zimy.
    Von za ten gól nemůže.Tam se v jednom okamžiku setkalo několik centimetrů a pár desetin vteřiny.
    Při bránění Rahmaniho těsně před střelou udělal malinkej úkrok levou nohou doprava a v ten moment to tam Rahmani poslal.Kdyby nechal nohu v úkroku dostal by jesle,tak si vyberte.
    Primárně ale chyba vznikla už na půli soupeře.
    Ale což,buďme rádi za výhru,za předvedenej výkon a přejme si,ať tahle fazóna chlapcům vydrží co nejdýl.

  15. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Mimoň     před měsícem 08.10.2024 02:23 |  
    27 1

    Teda Chorýmu bych to o stupeň zvedl. Hlavně v prvním poločase udržel spoustu míčů, dobře přihrál Zafeirisovi na střelu před vápno. Ano dokáže být nebezpečnější. Ale dominantní i tak byl. A vepředu toho uhrál nejvíc. Velká posila. To nám moc chybělo loni ten důraz

  16. KONEČNĚ TROCHU

    Slávista 51     před měsícem 08.10.2024 04:16 |  
    1 2

    solidní ohodnocení !

  17. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Pedro50     před měsícem 08.10.2024 05:30 |  
    4 7

    Tak Oscar až dva měsíce mimo, to jako vážně?

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Slávista 51     před měsícem 08.10.2024 06:51 |  
      1 3

      Je ze Slavie, přece !

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Kajula     před měsícem 08.10.2024 09:07 |  
        3 1

        Všimli :D Jen já si to nepřečetl... Souhlasím, je to dělostřelecká příprava, aby mohlo dojít na tvrzení, že nás disciplinárka ušetřila...

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Quentin     před měsícem 08.10.2024 06:51 |  
      11 2

      Ber to jako palebnou pripravu. Ispart chce vytvorit ve spolecnosti ocekavani, ze trest proste musi byt vysoky az exemplarni. Kdyz Oscar nahodou dostane "jen" 5 zapasu, shitstorm bude pokracovat. Neadekvatne nizky trest, protezovana Slavia, zname to. Uprimne ale minimalne tech 5 zapasu stopku cekam. Byla to blbost, kdyby do nej proste strcil rukama, bylo to fifty fifty a nikdy by neresil nic.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        lukas6novak     před měsícem 08.10.2024 08:58 |  
        15 0

        Krejčí za derby................................... 2 zápasy
        Karabec úder loktem do hlavy ....... 3 zápasy
        Jurečka úder loktem do hlavy......... 3 zápasy
        Preciado kopnutí do Bořila ............. 3 zápasy
        Tanko proti nám skoro to stejný..... 3 zápasy
        Preciado kopnutí proti Bolce........... 4 zápasy ( je potřeba připomenout že dostal čk hned v prvním zápase po trestu)
        Bořil za derby...................................... 4 zápasy
        Když půjdu trochu dál ještě tak Olayinka 4 zápasy a to bylo podle mě horší

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          mis3     před měsícem 08.10.2024 09:53 |  
          6 0

          Doufám že dostane 3 zápasy. IMHO to budou 4 zápasy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      lantsmit     před měsícem 08.10.2024 07:27 |  
      15 6

      Nechceš jít už s těma dezinformacemi do…. věčných Špryňarových lovišť. O fotbal vám moc nejde a v práci s informacemi je to snad ještě horší.

      Přitom i ten zoufalec píše: “Držme se ale PRAVDĚPODOBNĚJŠÍ první varianty. Čili Oscar může stát AŽ osm zápasů, přičemž JE možné, že komise vzhledem k NEPŘÍLIŠ VELKÉ INTENZITĚ NEPŘISTOUPÍ K MAXIMÁLNÍMU TRESTU.”

      Proto všichni relevantní lidi kolem fotbalu předpokládají trest v rozmezí tří až pěti zápasů, v opravdu krajním případě. Z toho jeden jsou Benátky v poháru. Takže se reálně bavíme o čtyřech zápasech. A z těch, kdy nám skutečně chybět může, je jenom ten první v Jablonci, hned po repre pauze, který by kdo ví jestli vůbec hrál, po tom tradičně náročném cestování z Libérie.

      Špryňar si celej tenhle pseudoproblém vycucal z prstu v Lize naruby a dokonce i tam se mu za to všichni ostatní vysmáli. Přesto pak ale o tom napsal - pro vás televizáky - tenhle další dezinfo článek. Inu, složenky se musí platit i u Špryňarů.


      Komentář byl uživatelem upraven (08.10.2024 09:48) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        o-cab     před měsícem 09.10.2024 12:44 |  
        2 1

        sprynar je strasne hloupy clovek. nekdo takovy muze sedet na jeho pozici pouze jako uzitecny idiot vyssich zajmu a presne podle toho ted jede linku o obrim trestu v podcastech i clancich. vzpomenme si jak tvrdil, ze slapak preciada na stojny koleno Provoda nebyl cerveny. on neni ani vzdy zaplaceny, on je vylozene primitivni - tvrdil i jak Chory tehdy jeste v Plzni nechtel dat Sorensenovi hlavicku. tyhle lidi musi zmizet z fotbalu stejne jako zkorumpovani cinovnici.


        Komentář byl uživatelem upraven (09.10.2024 12:45) . Zobrazit původní komentář

  18. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    mudrc     před měsícem 08.10.2024 08:37 |  
    2 2

    Radost z vyhraneho derby je obrovska. Znamky podstatne nejsou, kor v dnesni dobe, kdy lze vse merit. Jsem stastny predevsim za pana inzenyra Tykace, ktery vyhral “sve” prvni derby. A zaverem, doufam, ze inzenyr nebude popotahovan DK za pokrik vuci Sparte, to by po trestu pro Dorleyho byl uz velky zasah do sestavy.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      dalislavista     před měsícem 08.10.2024 12:06 |  
      9 0

      Za "Sparta druhá je..." nic nehrozí.

  19. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Kajula     před měsícem 08.10.2024 09:05 |  
    19 4

    A povšimli jste si, že už deníkspart nasadil hnojomety, jak může Oscar dostat i 2 měsíce? O epigonech z ruiku ani nemluvě :D
    Jsem zvědav, jak na tuhle objednávku zareaguje disciplinárka...


    Komentář byl uživatelem upraven (08.10.2024 09:25) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      dalislavista     před měsícem 08.10.2024 12:05 |  
      14 2

      Už píšou, že pokud nepoužijí jiný paragraf- tam hrozí až 6 měsíců...

      Svině rudý to rozjeli ve velkém

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Slávista 51     před měsícem 08.10.2024 12:08 |  
        6 1

        I TY V MÉDIÍCH !

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        rak (přítel SN)     před měsícem 08.10.2024 12:49 |  
        13 2

        To byl byl těžce neadekvátní trest. Byla to hloupost, ale nehrozilo to žádným větším zraněním a nebylo to o moc horší než strčení. Trest na tři zápasy tak maximálně. Vše nad už bude jen proto, že je ze Slávie.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Eduardo     před měsícem 08.10.2024 14:13 |  
          4 2

          Souhlas, byla to "soft" hlavička. Ollie dal pořádnou a dostal stopku na 4 utkání....

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        domácí     před měsícem 08.10.2024 18:00 |  
        6 0

        Ještě, že už není trest smrti!

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Tacit     před měsícem 08.10.2024 12:27 |  
      10 0

      Berte to s klidem. Oski bude aspoň odpočatý pro zápasy v EL, kterých je na podzim ještě hafo a tam na něj naše rozhodcovská komis nedosáhne.
      Beztak byl dosud ve všech našich základech.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        žbl68     před měsícem 08.10.2024 13:30 |  
        2 1

        jestli to budou mAX.4 zápasy (doufám že fakt víc ne ... ) pak to bude liga s - Jablonec, Dukla, HK, Karviná (čili šance se se soupeři kteří nejsou úplně top, ale zase v historii slavii dokázali potrápit) pro další ukázat , že Slavia má posty kvalitně zdvojené (vzpomeňme jak se dostal do základu např. Diouf?)

        s EL souhlas, on může být tím faktorem pro výhry ...

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          slaviator     před měsícem 08.10.2024 16:27 |  
          6 0

          Ještě mezitím pohár v Benátkách

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            žbl68     před měsícem 08.10.2024 17:15 |  
            2 0

            a jo vidíš .... vodní polo cup na náměstí sv.Marka :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Lunaris     před měsícem 08.10.2024 12:57 |  
      9 2

      Faktem je, že kdyby vyhráli derby rudí homobuci, tak ispart vyplodí min. jeden oslavný článek denně do konce týdne. Takhle ale o spartě ticho a řeší se akorát Oscar a Chorýho 100 kilo.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        žbl68     před měsícem 08.10.2024 13:31 |  
        6 1

        jen ať skučej ....

  20. Lingr

    mis3     před měsícem 08.10.2024 09:51 |  
    6 2

    Věřím, že se do toho dostane, ale dal jsem mu ještě nižší známku. V hodnocení vypadla ještě jedna situace, kde dostal luxusní centr, byl sám v malém vápně, ale nějak si to tam blbě zpracoval tělem, a ani nezakončil, přitom mohl krásně hlavou dávat na 3-1. Zas na druhou stranu v presingu byl cítit hodně.

    • Re: Lingr

      žbl68     před měsícem 08.10.2024 13:24 |  
      3 0

      také mu přeju aby se nastartoval k vyšším otáčkám :-)

    • Re: Lingr

      Miklos     před měsícem 08.10.2024 13:56 |  
      4 0

      Na to, že nehrál rok, to neni tqk zlé. On se rozehraje..

  21. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    žbl68     před měsícem 08.10.2024 10:48 |  
    11 1

    diouf - 8, zafa - 9 ..... kdy když ne ted ... 2 hlavní motory výhry :-)
    souhlas s Lingrem, chorý o známku výš ...


    Komentář byl uživatelem upraven (08.10.2024 10:50) . Zobrazit původní komentář

  22. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Myšák     před měsícem 08.10.2024 12:21 |  
    21 1

    Hodnocení v pořádku, až na to, že já bych dal Chorému 7, udělal mnoho černé práce.

  23. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    carevitchando     před měsícem 08.10.2024 13:12 |  
    10 3

    Bylo to derby, dal bych všem 10, střelcům branek 11 a Zimovi 12 :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      donford     před měsícem 08.10.2024 13:31 |  
      28 2

      Hodnocení docela uvážlivé, dle mě, s výjimkou Chorého. Za 6 bodů?? Jenom? Co ten schytal ran a co jich i fotbalově rozdal! Bylo to derby a to vždycky bolí. Vždyť on lítal po hřišti víc než baskeťáci, abych přirovnal k jinému sportu jeho postavu. Vynikající fyzička. Pral se do poslední vteřiny. Právě i kvůli němu nemohli jejich zadáci tak podporovat útok, jak by asi chtěli. A znovu podotýkám, bylo to derby, nejsledovanější zápas roku v naší lize. A vědomi si jeho kvalit, hráli na něj opravdu na těsno.

  24. Chorý

    mig52     před měsícem 08.10.2024 16:26 |  
    21 2

    Alanore, díky za hodnocení, zvláště v derby je jistě choulostivé. Ale zatnul bych zuby a známku Chorému bych opravil ještě teď a o stupeň zvýšil. Nebyl by to projev slabosti, naopak! Zaslouží si to !!!!!

  25. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před měsícem 08.10.2024 17:11 |  
    27 2

    Chorý jeden stupeň víc, známky mám od sedmi do devíti, protože derby se nevyhrava každý den. No a výkon zvlášť v první půlce byl hodně nadprůměrný. Jinak ještě k Choremu jsem celkem překvapeny jak se vyjadřuje. Jiný plejeři nedají dohromady souvislou větu viz. rudý kapitán, který odešel teď do zahraničí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      žbl68     před měsícem 08.10.2024 18:11 |  
      26 1

      Choras zatím jen příjemně překvapuje :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Edenjejenjeden     před měsícem 08.10.2024 18:24 |  
        11 2

        Souhlas , moc sem mu nevěřil , ale zatím teda hraje výborně. A důležitá věc , trochu jsme dopláceli v minulých letech na to , že jsme měli možná až příliš hodnej tým. Ale v každým týmu potřebuješ mít i trochu hajzlíky , kteří se dovedou soupeři dostat do hlavy.
        A ted máme Chorýho , vrátil se Lingr , uzdravil se Bořil a najednou ta hra vypadá jinak , a i na Spartě bylo vidět , i přes ty Lžifatovi kecy , jak z nás mají respekt ....
        P.S. A trochu se u Chorýho nabízí paralela s hokejistou Radkem Dudou , kterýho Slavia vytrejdovala z Plzně za oblíbence slávistických tribun Viktora Ujčíka. Nikdo to moc nechápal , Ujčíka kanonýra od pánaboha , vyměnit za provokatére Dudu , tehdy možná nejvíce nenáviděného hráče ligy.
        No , jo , jenže se ukázalo že právě "faktor Duda" , byl přesně tím střípkem , který nám ve hře chyběl. A hned v první sezoně nám pomohl k titulu....


        Komentář byl uživatelem upraven (08.10.2024 18:34) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          standa.e     před měsícem 08.10.2024 19:39 |  
          2 1

          Duda... To je ten co nikdy nechodí do šaten soupeře a nemlátí důchodce na přechodu?
          Jako - s ním to mám fakt složité ;)

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          žbl68     před měsícem 09.10.2024 10:25 |  
          3 0

          čteš mi myšlenky až na toho Dudu :-) (což jistě pochopíš v hokeji fandím, resp. jsem fandil jinému bližšímu týmu)
          prostě v týmu musí být "rapl" ale takový který jde ukočírovat :-)

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          dm52     před měsícem 09.10.2024 12:00 |  
          2 0

          S Dudou přišel i Aleš Krátoška, toho jsem měl hodně rád.

  26. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    domácí     před měsícem 08.10.2024 17:56 |  
    30 1

    Chorý výbornej, pro Slavii klíčovej hráč. Od tebe pokaždé podhodnocen.

  27. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Andre18     před měsícem 08.10.2024 18:07 |  
    5 2

    Si říkám, jestli Zimovi nesvědčí tu obranu táhnout.Vzdy se vezl.At za Koudelou nebo Ogbem...
    A Malick je prostě geniální.Na konci zápasu se vykroutil že souboje u čáry a rozbehl se po čtyřech.Spartan vedle to okomentoval,ale víceméně to byla pravda....To bylo neuvěřitelné jak je ohebný,gymnasticky připravený.

  28. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Lunaris     před měsícem 08.10.2024 18:15 |  
    11 9

    Hlavně Chorý byl instrumentální hráč pro zakládání naší hry. Škoda, že na něj nebyly prachy dřív, když byl o něco mladší.

    Ještě sehnat nějakou lepší kvalitu za Douděru. Útočili jsme hlavně z levé strany, což je na jednu stranu zásluha Bořila, že je zvyklý to doplňovat víc než Holeš na druhé straně, ale má to i co dočinění s (ne)kvalitou Douděry a nutností jeho vyššího zajišťování dozadu v takto těžkém zápase. Když se podíváme na zápasy proti slabším soupeřům, tak rozdíl mezi Holešem a Bořilem ve výšce jejich postavení není zdaleka tak markantní. Douděra to sice odmaká, odběhá, ale chtělo by to hráče s vyšší efektivitou ať už v obranných či útočných situacích. Ideálně Malick Diouf i na pravé straně. Pak by ta základní sestava byla bez větších slabin. Z hlediska syrových dat to od Douděry byl vcelku dobrý zápas, ale wingbek v tomhle rozestavení by měl mít vyšší impact na hru celého týmu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Edenjejenjeden     před měsícem 08.10.2024 18:38 |  
      13 2

      Já věřím, že se do toho Michez brzy dostane , i Malickovi chvíli trvalo , než se "rozkoukal" a poznal , o čem ta naše liga je

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Lunaris     před měsícem 08.10.2024 18:59 |  
        3 3

        Už začínám senilnět, jsem úplně zapomněl, že tohohle hráče v kádru máme. Díky za připomenutí.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      standa.e     před měsícem 08.10.2024 20:09 |  
      4 1

      Představme si mít vlevo Malicka a vpravo Alexe... Škoda, že neměli možnost se potkat.


      Komentář byl uživatelem upraven (08.10.2024 20:09) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        jirkag5     před měsícem 08.10.2024 21:45 |  
        6 1

        Michez bude stejně dobrý jako Alex :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        dm52     před měsícem 09.10.2024 11:57 |  
        2 0

        Já věřím, že se z Micheze vyklube Malick II.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      DF007     před měsícem 09.10.2024 07:30 |  
      5 1

      Jistě, výkon Malicka byl lepší než Douděry. Nicméně bych Douděru nezatracoval. V tomto zápase se hodně vlevo pohyboval i Lukáš Provod, což byl zřejmě záměr, abychom využili horšího bránění Preciada, což se nám podařilo. Právě Lukáš Provod vytvářel přečíslení a Sparta to neuměla přečíst, protože Birmančevič ani Krasniqi nejsou dobří do obrany. Naopak na druhé straně je Ryneš a Sorensen do defenzivy lepší. Takže bych řekl, že Douděra nepředvedl špatný výkon, ale správně jsme zvolili taktiku.

  29. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 08.10.2024 19:09 |  
    49 8

    Dobrý podvečer přeji Vám všem.
    Ještě jsem si chvíli dnes procházel nedělní derby a tak si troufnu teď na povídání o tomto zápase včetně hodnocení hráčů.
    Připojím se k těm, kdo vidí 6 pro Chorého za špatné hodnocení. Jeho výkon nebyl ve stínu ostatních, naopak. Ostatní se právě o jeho sílu v soubojích mohli opřít.
    Ostatní známky odpovídají. Jen bych ještě dodal, že Lingr nahrával při té akci správně pod sebe, ale nedoběhl to myslím že Lukáš Provod. Lingr měl tutovku ke konci zápasu, ale nepochopitelně to chtěl usměrnit hlavou skoro u země. To bych mu asi vyčítal víc.
    Z vítězství mám radost a klukům to ukázalo znovu, že bez práce a dřiny se nevyhrává. Je to cesta, která nás bude stát spoustu dřiny a je třeba tento styl hry udržet a vnutit ji soupeři. A když se nám to povedlo proti rudochům, tak věřím, že kluci ví, jak na příští zápasy.
    V sobotu u nás ve Strakonicích slavila výročí odbočka přátel Slavie. Díky předsedovi odbočky p. Sedláčkovi přijel pan Tvrdík, Michal Býček, David Ocetník a hráči Vlček a Staněk.
    Bylo to moc pěkné setkání a dozvěděl jsem se mnoho zajímavého o Slavii.
    Nejvíc mě však zaujal příběh našeho Oscara, který vyprávěl pan Tvrdík. Oscar, který věnoval spoustu peněz na charitu i v naší zemi už 4x žádal o vízum pro svou maminku a strýce, aby za ním sem mohli přijet.
    Ani jednou toto povolení od ministerstva zahraničí nedostal. Ani jednou. Chce se mi říct.... "pane Lipavský jděte do prdele".
    A ještě k Oscarovi a jeho červené kartě. Ano neměl se nechat vyprovokovat. To je škoda. Jen si říkám co by se stalo, kdyby po tom vražení rudým nokem Rrahmannim upadl a teatrálně se skácel Oscar. Jenže Oscar, byť je o hlavu menší, to v pohodě ustál a byl zřejmě masírován ještě nějakou slovní urážkou k tomu. Rudý nok se skácel a byl dvě minuty mrtvý. Jsem tedy zvědav, zda si k tomu pozve DK i toho rudého zmetka, který to celé vyprovokoval a zeptá se, co na Oscara řval a gestikuloval tím prstem.
    Jsem rád, že se nám povedlo zvládnout malé derby s Klokanem, vzhledem k okolnostem beru i bod s Ajaxem a potvrzení správného vyhodnocení celé situace bylo vyhrané derby. A to myslím zasloužené vítězství v derby.
    Ceká nás reprepauza.
    Tak se stalo, že náš kapitán je v reprezentaci a sám tomu nevěřil a já taky ne. Tak se tam Honzo drž.
    A poznámka nakonec.
    Pan Sivok moralizoval v minulém TIKI TAKA se směšným Svěceným, jak bychom se měli chovat a srovnat.
    Pan Sivok by si měl teď strčit hlavu do... někam a koukat se na to, jak se choval Ryneš, Laci, Vindahl a Daněk, a hlavně po zápase Laci!!!!! To by mu prospělo asi nejvíc........
    Přeji Vám hezký večer.
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      standa.e     před měsícem 08.10.2024 19:48 |  
      20 2

      Mám sen, že se za deset let budeme na tomto fóru dohadovat, jestli si Oscar ve svém věku ještě zaslouží okupovat místo v naší záloze na úkor nějakého odchovance.
      Jeho Veličenstvo Oscar Dorley je u nás už dýl než Simon Deli. Odečíst Burenovi hostovačky je u nás možná i déle než on. Jednou si zaslouží ten portrét na stadionu a tiul Legenda.
      A když čtu co píšeš, stydím se za náš stát. Já bych ho naopak přemlouval, aby si vzal naše občanství...

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Slávista 51     před měsícem 08.10.2024 20:00 |  
        3 5

        JÓ,
        naše slavná státní správa a justice !

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Vhoo (přítel SN)     před měsícem 08.10.2024 20:48 |  
          10 19

          Lid si přál nulovou toleranci pro přistěhovalce a migranty tak to lid dostal. Možná by si mohl pan Tvrdík vzpomenout kdo to lidu z hradu našeptával a úspěšně s tím vyhrál volby. V očích lidu je i Oscar sprostý ekonomický migrant.

          Momentálně je prostě skoro nemožné i pro firmy v IT sem někoho dostat. Myslím že někdo ze škodovky říkal že potřebovali nějakého specialistu z Indie a trvalo jim to prosím pěkně dva roky. A to byl vysokoškolsky vzdělaný člověk.

          Nezlobte se proto na politiky, jen naplňují poptávku.

          Co se týče Oscara je mi to samozřejmě líto. Málo tak skvělých hráčů jsem měl tu čest ve Slavii osobně vidět.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            slaviator     před měsícem 08.10.2024 21:45 |  
            3 2

            Problém je i s Turkama - znám člověk, co má VŠ, studoval licenci na pilota dopravního letadla, měl zajištěné pracovní místo v ČR v hotelu na střední manažerské pozici, a trvalo skoro rok než se podařilo vyřídit všechna víza a povolení.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            domácí     před měsícem 08.10.2024 22:23 |  
            4 3

            Ty jsi elita?

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              Vhoo (přítel SN)     před měsícem 09.10.2024 03:27 |  
              6 2

              Přes patnáct let pracuji v německé fabrice. Jsem spíš ekonomický migrant.
              Výše popisují jen důvody proč tomu tak je s Oscarem. Nehodnotim to.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Sherudan     před měsícem 09.10.2024 10:50 |  
            8 3

            Pleteš si pojmy s průjmy. Normální člověk nemá problém s cizincem, který tu poctivě pracuje a odvádí daně. Dělám v zemědělství, a to by se už zhroutilo bez Ukrajinců a Moldavců. Rád chodím do vietnamské restaurace, můj urolog je Syřan. A fotbalista odkukoli patří do této kategorie.
            Ale také bych si přál naprosto uzavřené hranice pro příživníky, kteří sem táhnou za sociálními dávkami a příležitostně podřezat pár nevěřících.

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              lucky-pilda     před měsícem 09.10.2024 11:41 |  
              4 1

              To bys ale nejdřív musel vyhodit polovinu Čechů :-D

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              obiwan     před měsícem 09.10.2024 12:04 |  
              5 1

              A v tom je právě problém, to co píšeš, normální člověk. To bude většina zdejších přispěvatelů, ale podle mě je spousta lidí, kteří tohle vůbec nerozlišují a pro ně je jakýkoli cizinec, i když zde poctivě podniká, snaží se, je třeba zaměstnán, persona non grata...chodím do kebabu, který má Turek, maká a padá na hubu, je slušnej, zlepšuje se v češtině a přesto by ho někteří hnali...nejvíc ti, co jsou na dávkách a otevírají lahvac za lahvacem...

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              kjandourek (admin)     před měsícem 09.10.2024 12:06 |  
              6 1

              Oříšek je v tom, že jsme "s vaničkou vylili i dítě".... Každý by přece chtěl, aby k nám chodili jenom vzdělaní lidé, kteří tu budou pracovat a odvádět daně a budou obecně pro naší společnost přínosem....

              jenomže podle žádosti o vízum nepoznáš, kdo je pracovitý a kdo sem táhne za sociálními dávkami.... takže je tu buď možnost být benevolentní a pustit každého, u koho nejsou na první dobrou nějaké pochybnosti.... a nebo prověřovat všechny tak důkladně, že je problém dostat sem i toho pracovitého...

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          obiwan     před měsícem 09.10.2024 06:56 |  
          6 2

          Jak to souvisí s naší justicí?

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            japoko     před měsícem 09.10.2024 10:00 |  
            2 4

            A kde ty to žiješ?

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              obiwan     před měsícem 09.10.2024 11:46 |  
              3 2

              V české republice a ty? Tak se zeptám přímo, rozhoduje o udělení víza justice?

              • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                japoko     před měsícem 09.10.2024 16:33 |  
                3 1

                Jenže ono tady jde spíš o to, že kvalita i objektivita statní správy i té justice je hodně dole!

                • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

                  obiwan     před měsícem 09.10.2024 18:05 |  
                  1 1

                  Řeč byla o vízech a kolega do toho zatáhl justici ,proto jsem reagoval...

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      obiwan     před měsícem 08.10.2024 22:05 |  
      7 1

      Dobrý večer Sokrate, chování Vindahla jsem na stadionu viděl na vlastní oči a nechápu, že mu sudí toleroval...ale co vyváděl Laci? Na rudou lavičku jsem to měl daleko a koneckonců jsme slavili...a jsem linej si to pouštět v telce... děkuju:-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 08.10.2024 23:01 |  
        18 1

        Dobrý večer přeji.
        Laci po skončení zápasu chtěl vniknout mezi naše hráče a slovně i gesty vyhrožoval napadením.
        Sokrates55


        Komentář byl uživatelem upraven (08.10.2024 23:05) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      1zippo1     před měsícem 08.10.2024 22:59 |  
      7 13

      Dobrý večer Sokrate, o Oscarovi je to velice zajímavá informace pro mě, ale kromě poslání do prdele toho od pohledu šprta a bonzáka Lipavského bych asi spílal i vedení , že se neumí postarat o svůj klenot. Vypíchl jsem to, co mě nejvíc překvapilo. Příjemný večer...

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 08.10.2024 23:04 |  
        19 2

        Mýlíte se. Pan Tvrdík jednal s MZ několikrát. Teď požádal senátory o pomoc v dané věci.
        Sokrates55

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          1zippo1     před měsícem 08.10.2024 23:11 |  
          3 2

          Tuto informaci jste nepodal, mohl jsem o pár slov zkrátit svůj příspěvek...-) A pozdravujte v Katovicích...-)

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        obiwan     před měsícem 09.10.2024 06:55 |  
        16 3

        Opravdu se nechci hádat, ale zeptám se...skutečně vízum zajišťuje ministr zahraničí?

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 09.10.2024 09:18 |  
          10 6

          Dobré ráno přeji Vám všem u dobré kávy.
          V Katovicích budu pozdravovat určitě:-))).
          Ano, žádost vyřizuje příslušný odbor MZ pro udělování víz a také vím, že to sám nezpracovává ministr. Jen jsem chtěl naznačit, že když už je to po čtvrté a odvolání spolu se stížností bylo až u ministra, tak se na to mohl sám podívat.
          Pro přítele Whoo jen to, že jsem pochopil Váš příspěvek v dobrém a vím, že jste jen popsal skutečný stav. To je v pořádku a díky. Jen se mi zdá o to víc absurdnější to, že Oscar tady na podporu např. onkologického centra pro děti a pro další charitativní akce přispěje nemalými částkami a přesto sem jeho maminka nemůže na pár týdnů přijet. Navíc on má svou maminku opravdu moc rád. Prostě mi to hlava nebere.
          Hrůzu tomu dodalo když jsem si přečetl, co dokázal vyplodit ubohý a směšný pan Šprynar o tom, jak by mohl být Oscar potrestán, tak to už je tedy síla. O to víc si cením komentář bývalého sparťana Fukala, který to popsal naprosto přesně. Rrahmanni se tam svíjel a pomalu umíral 2 minuty. To bude asi ta pravá rudá DNA.
          Budu si radši užívat naší hru v derby a usmívat se nad dnešním Ispartem, kde na čtyřech stránkách pláčou sparťanští pisálci, jak a proč to nejde rudým hvězdám. (budiž mi odpuštěno, že si ho kupuji, ale dělám to tak už 50 let a vždycky je dobré vědět, co říká druhá strana)
          Potvrzuji jen slova pana Trpišovského, že teď je pro nás důležitý každý ligový zápas a to s tím, že je jedno, zda je o Jablonec nebo České Budějovice. A co se týče poháru EL, i tam máme cíl. Uvidíme, jak se to povede.
          Myslím si, že sami hráči (a to i Ti co jsou připraveni ke střídání) pochopili, kudy vede cesta k úspěchu a vítězství. Ano, hrát a makat naplno, bojovat jeden za druhého. Vnutit soupeři naši hru. To se povedlo i v derby, když jsme to odmakali nadoraz a přitom víme, že jsme tam udělali také chyby, že jsme měli pasáž, kdy se rudí dostali do hry..... Přesto jsme to zvládli a nepřistoupili na jejich provokace (bohužel až na Oscara, který to dělat neměl) a hráli jsme v převážné většině náš, slávistický fotbal.
          Tak asi tak a s úctou
          Sokrates55
          P.S: "Qui fidelis est in minimo,at i maiori fidelist est". (NZ, L 16,10)
          Kdo je věrný v nejmenším, bývá věrný i ve velkém.


          Komentář byl uživatelem upraven (09.10.2024 09:20) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            popin     před měsícem 09.10.2024 10:48 |  
            7 1

            No tys mi dal - nechal jsem se navnadit a přečetl si ten výplod ubožáka Špryňara. Už včera jsem si omylem pustil Ligu naruby, kde tenhle odborník spřádal své teorie jak to Oscar odskáče, nedalo se to poslouchat. Ale proti blábolu, v isportu, že by to DK mohla klasifikovat jako "udeřeni zvlášť hrubým způsobem" a flastr až půl roku - ten kabeláč musí dobře platit tuhle karikaturu sportovní žurnalistiky.

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Vhoo (přítel SN)     před měsícem 09.10.2024 11:07 |  
            4 2

            Děkuji za příjemnou reakci. Skutečně jsem jen popsal důvod proč tomu tak momentálně je a že i skutečné odborníky nebo profesionály s jejich rodinnými příslušníky je problém sem protlačit.

            Souhlasím samozřejmě s tím že je to absurdní.Bohužel, jak je u nás v podstatě vše, do čeho člověk trochu vidí, jsem nucen dodat.

            Chtěli jsme to nejlepší a dopadlo to jako vždycky.

            Viktor Černomyrdin

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              obiwan     před měsícem 09.10.2024 11:58 |  
              1 1

              Je smutný, že tohle ruské pravidlo platí bohužel i u nás...

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            obiwan     před měsícem 09.10.2024 11:56 |  
            2 1

            Děkuji za ozřejmění...pro mě je smutné, že takový člověk, jako je Oskar, si nemůže pozvat své nejbližší příbuzné a ukázat jim naši krásnou zemi...a fakt se tedy stydím za některé naše úředníky...moc by mě zajímalo, co je za tím...
            A ve skrytu duše, a zřejmě naivně, očekávám, že komise bude chtít vědět, co vedlo k tomu, že jinak nekonfliktní Oskar sáhl ke krajní variantě řešení konfliktu. Ale vlastně je to asi nesmysl... když vím, jak Bořil bez červené karty v konfrontaci s majitelem asi pěti červených dostal výrazně vyšší trest po derby vloni...

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Betynka58     před měsícem 09.10.2024 13:50 |  
            3 1

            Zdravím, Sokrate. Rád bych se zastavil ještě u té druhé červené pro Vitíka, u níž všichni včetně komise tvrdili, že byla chybně udělena (přitom z opakovaných záběrů bylo jasně vidět, že byl Holeš nakopnut, ale budiž). Co mě ale totálně dostalo, když v Tiki taka Svěcený přišel s šílenou myšlenkou, že když komise rozhodla, že Vitík neměl být vyloučen, že by neměl dostat žádný trest - to jako myslel vážně? Zrealizováním tohohle zcestného nápadu by se akorát zvětšil prostor pro korupci, neboť v komisi sedí také jen lidé. Chudák Holeš si také musel po tom nesmyslném vyloučení s AC Milán odsedět alespoň jeden zápas.

            • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

              obiwan     před měsícem 09.10.2024 21:56 |  
              1 0

              Nemáme dost kvalitní záběry, takže těžko říct...Vitík kopl Holeše, ale za mě to na druhou žlutou nebylo...a to píšu i přesto, že mi teda Vitík v tom zápase pil krev...

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            mig52     před měsícem 09.10.2024 14:14 |  
            4 4

            Sokrate, poděkování i za citát. Už mně, upřímně, chyběl.

  30. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    slavista23     před měsícem 08.10.2024 20:01 |  
    7 0

    Tady stále se píše že buzici chtějí, aby Oskar dostal až 2 měsíce. Jestli jsem to dobře počítal tak je to 7 zápasů ligy + 1 Molcup.
    Jestli si dobře pamatuji, tak slepičář za šlápnutí na hlavu brankaře dostal 5 zápasů! Abyl ještě jeden buzik který chtěl šlápnout brankači?!
    Když to porovnám, tak Oskar 2 maximálně 2,5 zápasu.

  31. Chorý

    dalislavista     před měsícem 08.10.2024 20:33 |  
    20 0

    Chorý musí mít alespoň 7

    • Re: Chorý

      Mesiaš     před měsícem 08.10.2024 23:03 |  
      1 27

      3 je moc

      • Re: Chorý

        mig52     před měsícem 09.10.2024 06:50 |  
        6 2

        Ntvl, ty máš větší mindrák, jak sousedova koza, co včera na pastvě sežrala zabloudilý malý hřebík. Beru na vědomí tvůj názor, na který máš právo, já jen, zda nepotřebuješ pomoct, známý má známé v kroměřížské odmašťovně.

        • Re: Chorý

          Alcapone     před měsícem 10.10.2024 13:31 |  
          1 0

          Ale no tak Migu, že by mlsná koza sežrala hřebík? To dříve vynde slunce na západě...

      • Re: Chorý

        obiwan     před měsícem 09.10.2024 06:57 |  
        10 2

        Moc je tvých příspěvků...

  32. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Akuls     před měsícem 08.10.2024 21:28 |  
    29 2

    Docela mne překvapuje, že se dosud nikdo nezajímal o to, proč obvykle vždy klidný, inteligentní a férově vystupující Oscar, zareagoval na strčení Rrahmanniho hlavičkou do prsou sparťanského provokatéra. Určitě se tam muselo jednat ještě i o nějakou hodně osobní verbální urážku, či urážlivé gesto, které se Oscara musela strašně moc dotknout. Nedivil bych se, kdyby v tom byl rasismus. Jen aby to nakonec nevzalo před disciplinární komisí obrat o 180 stupňů, aby lehká hlavička Oscara nebyla mnohem méně závažným přestupkem, než ta zatím jen provokace Rrahmanniho.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Eskaes     před měsícem 08.10.2024 21:36 |  
      2 8

      "Fuck you, dirty nigga!"

      Někdo jiné tipy?

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Miklos     před měsícem 08.10.2024 21:55 |  
        6 1

        Klasika: "You fucking guy"? :D

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Eskaes     před měsícem 08.10.2024 22:19 |  
        4 5

        Jen tím chci podtrhnout, že to musela být rasistická nadávka, co kliďase Oskyho tak vytočila.

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Fačín     před měsícem 09.10.2024 08:21 |  
          8 3

          No jasně , rasismus. Teď se tu ale chováte úplně stejně jak Kamara a Rangers, uvědomujete si tu absurditu?

          • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

            Betynka58     před měsícem 09.10.2024 13:55 |  
            1 0

            Jistěže si to uvědomuje, ale bohužel na rozdíl od Kamary ho nikdo z kompetentních činovníků neslyší.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      slaviator     před měsícem 08.10.2024 21:42 |  
      4 7

      "Jsi výbornej fotbalista, Oscare, přestup do Sparty"

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Slávista 51     před měsícem 08.10.2024 23:10 |  
      4 2

      Svědkové bohužel nejsou a že by komis věřila hráči Slavie, po tom všem, co na ni stále hážou média, no !

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Wulfstan (přítel SN)     před měsícem 09.10.2024 08:38 |  
      5 7

      Rasismus? Jak se asi hodnotí rasistické urážky mezi černochem a cigánem? Ne, vážně, Oscar se neměl nechat vyprovokovat, ať už mu Rahhmani řekl cokoliv. Trošku chyba, ale nahradíme ho a nezlobime se na něj. Čekám tři zápasy.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        slaviator     před měsícem 09.10.2024 08:40 |  
        20 1

        Jestli ho lákal k přestupu do Sparty, tak se Oscarovi vůbec za tu reakci nedivím.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Qope     před měsícem 09.10.2024 09:31 |  
      6 2

      Už jsem to rozebíral ve vláknu zápasu. Stačí se podívat na soubeh událostí a v onu chvíli šel po něm Panák i Rrahmanni. Tak nějak cítím, že si ho vybrali záměrně, aby šel do sprch a byl delší dobu mimo, jde o našeho klíčového hráče. Doporučuji se mrknout na záznam od času 94:33, kdy vypíchnul míč a běžel dopředu ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      dm52     před měsícem 09.10.2024 09:35 |  
      8 0

      Citace z Twitteru:
      V zápise o utkání (dohledatelné v IS FAČR) je napsáno, že ČK byla udělena za „hrubé nesportovní chování“, které bylo v zárodku spuštěno provokací hráče hostů č. 10 a tomu byla taktéž udělena karta, žlutá. Za stejný prohřešek, tedy „hrubé nesportovní chování, byl loni v prosinci potrestán Tanko zákazem na 3 zápasy. To bylo poté, co sundal Doudise.
      Pokud bychom se na to pak koukali i optikou toho, že sám rozhodčí si uvědomil, že chování bylo na základě provokace (byť ho nijak neomlouvám), tak by mi stejný trest, tedy 3 zápasy, přišel maximální i u Oscara. Jakákoliv debata o vyšším trestu je neznalost fotbalu a snaha o poškození Slavie.

      Ještě když se pak třeba Pavel Horváth ve své „Desítce“ vyjádří ve smyslu 2 zápasů. A to je člověk, který fotbal hrál a v mých očích několikrát prokázal, že mu i rozumí

      Twitter: Kudela the G.O.A.T.

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        Edenjejenjeden     před měsícem 09.10.2024 09:47 |  
        10 1

        V kontextu těchto trestů je až neuvěřitelný , co po Derby rozjeli "medmrdky" v nejmenovaném deníku , kde mluvili o trestu až na dva měsíce....

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Novi.sks     před měsícem 09.10.2024 13:35 |  
          2 0

          Sry, moje chyba - jaksi mi ve výpočtech vypadl ten druhý měsíc, tedy listopad :-D pro příště si pamatuji dvakrát měř, jednou řež.


          Komentář byl uživatelem upraven (09.10.2024 13:37) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        rakusan     před měsícem 09.10.2024 16:40 |  
        1 1

        no jo, ale ty tresty dříve vynášel náš oblíbenec baček ...

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Sherudan     před měsícem 09.10.2024 10:57 |  
      4 3

      I kdyby tam ta rasistická urážka byla, jsem rád, že se něco takového neventiluje. Jednak by nám buzny omlátily o hubu Rangers, ale především to je za mne irelevantní - podstatné by mělo být jen to, že protihráč udělal vše pro to, aby Oscara vyprovokoval, a je jedno jak, prostě by to mělo být bráno v potaz při stanovení trestu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      iwanowicz     před měsícem 09.10.2024 22:35 |  
      2 8

      Vzdy klidny? No nevim. Ted byl pres rok v klidu, ale jinak je to slusnej nervacek a dostal uz nekolik cervenych za oplaceni a stal uz dost zapasu, co je ve Slavii. Dostal redku i v poharech po zapase na chodbe. Nechce se mi to vse hledat, ale jen jsem zadal oscar cervene karty a hned to tam vyjizdi. Treba: https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/banik-ostrava-slavia-jindrich-trpisovsky-cervena-karta-vylouceni-oscar-dorley.A211219_221551_fotbal_jic

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        lukas6novak     před měsícem 10.10.2024 06:33 |  
        7 0

        To nevím kde si vyhrabal. Podle Transfermarktu má odehráno 300 zápasů za klub (Slavia, Liberec, Riteriai) a dostal celkem 4 čk. A vreprezentaci jsem nenarazil na žádnou červenou kartu.
        18.8.2019 - v 68 minutě proti Karviný za druhou žk
        19.12.2021 - v 51 proti Baníku za oplácení
        16.10.2022 - v 6 minutě proti Mladé Boleslavi za přidržení Skaláka (penalta+čk za zmaření šance)
        a čtvrtá byla teď v derby. A tu červenou v pohárech si pleteš podle mě s Hromadou který jí dostal až po zápase v tunelu proti Legii

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          iwanowicz     před měsícem 11.10.2024 17:31 |  
          0 1

          Jj, asi to byl Hromada a tech cervenych jsem myslel, ze bylo vic. No jo no, místo mysleni si to bude chtit priste zjistit fakta. :)

  33. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Eskaes     před měsícem 08.10.2024 21:34 |  
    15 3

    Čau červenobílý národe. Sparťani jsou pořád nějak nevrlý, nevíte, co se jim přihodilo? :-P

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Slávista 51     před měsícem 08.10.2024 23:06 |  
      6 1

      Nějak dostali po čuni a mnozí pisálkové, mluvící hlavy s nimi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      rak (přítel SN)     před měsícem 10.10.2024 12:41 |  
      5 0

      Tomu fakt nerozumím. Uhráli u nás velmi solidní výsledek.

  34. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    lantsmit     před měsícem 09.10.2024 09:36 |  
    4 6

    Někdo to tu sem už myslím dával, ale raději ještě jednou. Doporučuji všem poslední Footcast. Navzdory tradičně slabému Sobiškovi tentokrát výborný Podaný, ale hlavně neuvěřitelně kvalitní hodnocení derby od Martina Dostála.

  35. Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

    Alanor (admin)     před měsícem 09.10.2024 10:27 |  
    55 0

    Chorého jsem podhodnotil. To je vidět obecně z reakcí, ale hlavně jsem si i uvědomil, že Zafeirisovi to na střelu z hranice vápna dával velmi dobře on. Takže měl i výraznější moment při šanci, což jsem mylně postrádal k té poctivé práci, když jsem psal hodnocení.

    Dostal jsem se ke komentářům až teď, a tak je otázka, jestli do 2 dny vydaného článku sahat... Nakonec jsem se rozhodl známku zvýšit, kdyby někdy hodnocení někdo dohledával nebo ještě nečetl, tak ať má článek větší vypovídající hodnotu o dění na hřišti.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      žbl68     před měsícem 09.10.2024 10:49 |  
      6 2

      nemusím s Tebou vždy 100% souhlasit ale většinou se v zásadních věcech shodneme ... a zde máš pravdu
      do článku bych nešahal , vždy je nejpravdivější prvotní impuls popis nápad bez úprav ...

      obecně trochu pod čarou každý ... hráč Slavie v sestavě odvedl maximum, trochu mě mrzí ale ani ne u derby spíš zápasy předtím jak se diskutující k některým hráčům staví čelem a k jiným zády ... nic není černobílé a popravdě např.být srdcař je hezké ale jenom to Slavii zápasy nevyhraje na druhou stranu 1 -2 nepovedené přihrávky jiného hráče bez fatálních následků z něj nedělají loosera sestavy :-) nebudu jmenovat - nejde o Chorase, ale byly tu tendence - jednoho vynášet do výšin vers. jiného zatracovat a doporučovat odcházení ...
      ano i já mám - každý má (kdo tvrdí že nemá mlží - vše je subjektivní) - své oblíbence v sestavě ale člověk musí poodstoupit vzít širší úhel a pak hodnotit :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Myšák     před měsícem 09.10.2024 12:11 |  
      12 0

      U mne jsi frajer!

      • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

        mig52     před měsícem 09.10.2024 13:57 |  
        3 1

        U mne též!!!

        • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

          Slávista 51     před měsícem 09.10.2024 16:56 |  
          2 3

          Přesto - nepřechválit, že.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      Sokrates55 (přítel SN)     před měsícem 09.10.2024 14:52 |  
      23 3

      Moc si vážím Tvé reakce příteli Alanore na to podhodnocení Chorého a díky za tu opravu.
      S úctou
      Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      martyni (přítel SN)     před měsícem 09.10.2024 16:13 |  
      6 1

      Díky, to se cení. Řekl bych, že Chorý si vyšší známku zasloužil nejen za tu jednu situaci, ale za celou práci v zápase a celkovej přínos týmu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 11. kolo

      vlk30 (přítel SN)     před měsícem 09.10.2024 18:06 |  
      4 1

      Jak je to přísloví nikdo není neomylny.

  36. Bořil v repre

    Tacit     před měsícem 09.10.2024 12:40 |  
    13 1

    Tvl Bóřa bude v nároďáku hrát vedle svého úhlavního kamaráda Krejčího!
    Není ten fotbal krásnej?

    • Re: Bořil v repre

      DKNL     před měsícem 10.10.2024 06:59 |  
      9 0

      Je to ohromný ocenění jeho práce. Chce to sám Bóřa. Já mu to taky přeji, ale jsem rozpolcený. Lepší by asi bylo aby si odpočinul, zregeneroval, viz jeho příběh a Vorlického. Jako máte názor?

      • Re: Bořil v repre

        Slávista 51     před měsícem 10.10.2024 12:29 |  
        3 1

        Na jednu stranu vynikající,
        na druhou stranu - při pohledu na to, jak na hráče Slavie současné i minulé, přistupují mnohá média, bylo by lepší občas odřeknou tu nominaci pod jakoukoliv záminkou.
        Ano - reprezentovat ČR je čest a plus do budoucna v další kariéře, jenom by to chtělo už nové vedení FAČRu a dresy vždy se znakem ČR !