Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (109)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    Ados     před 18 dny 04.10.2024 16:05 |  
    13 2

    Upřímně by mě mrzelo, kdyby šel celý stadion dolu. Ale přestavbu a modernizaci bych uvítal. Každopádně to bude na dlouhý vyjednávání a plánování.

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      delijebuh     před 18 dny 04.10.2024 18:34 |  
      19 1

      Presne. Myslim, ze to zvyseni kapacity na 33-35 tisic, na ktere byla i vizualizace, je optimalni. Soucasny Eden je prece super kotel a vsichni ho mame radi, takhle by se idealne vylepsil :)

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        Slávista 51     před 17 dny 04.10.2024 21:05 |  
        7 2

        Bohužel už nyní chybí prostory pro zázemí, nejenom ta parkoviště -
        natož pak při těch 33tisících.

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      mig52     před 18 dny 04.10.2024 19:27 |  
      10 2

      To nemůže. Já se toho chci dožít a ne se na rozšířený či nový stadion dívat z pekla periskopem. :-)

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      slaviator     před 17 dny 04.10.2024 22:28 |  
      9 0

      Modernizace na 40-45 tis by, po určitých úpravách, i podle architekta Kotíka šlo...

  2. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    kopanáfotbal     před 18 dny 04.10.2024 19:02 |  
    17 1

    Dobrý by bylo kdyby stadion měl zatahovací střechu, když teď se bude hrát už v lednu.

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      Slávista 51     před 17 dny 04.10.2024 20:40 |  
      7 1

      Dnes vlastně samozřejmost.

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      kalex     před 17 dny 05.10.2024 17:55 |  
      6 0

      A vysunovací pažit.

  3. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    SKSKali     před 17 dny 04.10.2024 19:45 |  
    12 0

    ve Vršovicích a okolí v příštích letech jsou plánovány tisíce nových bytů, to je potenciál dalších fans na stadionu, teda bude záležet kdo se tam bude stěhovat:).

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      eomer (přítel SN)     před 17 dny 05.10.2024 18:40 |  
      4 0

      To je jednoduché - budete chodit na Slavii - ano ? Tak tady máte slevu na byt . Ne ? Je nám líto , prodáno jinému zájemci :-)

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      heftyje (přítel SN)     před 16 dny 05.10.2024 23:25 |  
      1 0

      Dozivotni permice v cene bytu :)))))

  4. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    Lord     před 17 dny 04.10.2024 19:57 |  
    14 3

    Jen pro srovnání k těm 50 tisícům. Celtic cca 60 Rangers 50. To jsou týmy se kterými se musíme srovnávat a velikostí země je Skotsko menší než Česká republika a Glasgow menší město než Praha. 50 tisíc je reálné vyprodávat, pokud se udrží vzestupná kvalita českého fotbalu a bude se obrok hrát LM dává mi to smysl.

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      Slávista 51     před 17 dny 04.10.2024 20:38 |  
      7 0

      Maďarsko

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      kalex     před 17 dny 05.10.2024 17:54 |  
      3 0

      Njn, ale taky si musíme uvědomit, že ve Skotsku je akorát fotbal a ragby. Tady je těch sportů víc. Je to teda jen můj odhad.

  5. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    slavanda     před 17 dny 04.10.2024 20:24 |  
    6 2

    Myslím, že po dlouhých bojích nakonec postavíme nový stadion 50+ úplně jinde a v Edenu bude hrát Bohemka ;)
    Mínusy snesu, ale tenhle příspěvek si uložím...

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      Slávista 51     před 17 dny 04.10.2024 20:37 |  
      5 0

      Aj tak možno, ale kdo to navrhne Tykačovi, no !
      Stadion na 50tisíc potřebuje i dostatečné parkovací plochy, metro, tramvaj, železnice v dohledu by se velmi hodily
      a mimo stěžovatelů na hluk.

  6. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    Petr9608     před 17 dny 04.10.2024 20:38 |  
    10 5

    Pane Tykači, postavte v Edenu novou víceúčelovou halu pro cca 7,5-8,5k, která by byla vhodná pro koncerty, kde je O2 arena moc a O2 Universum moc málo nebo pro různá vrcholná utkání v halových sportech typu volejbal, basket, házená, florbal, futsal.

    Primární účel takovéto haly by byl pak samozřejmě zcela jasný.


    Komentář byl uživatelem upraven (04.10.2024 20:41) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      Grobar     před 17 dny 04.10.2024 21:13 |  
      8 24

      Hokej nikoho nezajímá, můžete o tom polemizovat, můžete s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat.

  7. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    eomer (přítel SN)     před 17 dny 04.10.2024 20:56 |  
    16 0

    Na tiskovce padla podmínka přestavby za pochodu, protože v Praze není kde jinde adekvátně hrát (pro sebe si překládám jako kapacita 10k+a u těch nejmenovaných hrát nikdy). Jak by tedy chtěli řešit kompletní bourání ?
    No a malá poznámka ke kapacitě- jsem trochu švihlej a do dnes mi vadí, že na stávající projekt 21 tis pustí ani ne 19,5. Důvody samozřejmě znám, ale pro mě je to věc principu a má se to řici/spočítat předem :-) to samé přestavba na 32 a bude tam 29,8.


    Komentář byl uživatelem upraven (04.10.2024 21:35) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      Hesmir (přítel SN)     před 17 dny 05.10.2024 12:40 |  
      2 0

      Jak? Jako Tottenham. Satvěli po tribunách. Jednu zbořili, postavili, další zbořili, postavili... Pomaůejší. Ale šlo to.

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        Arminius     před 17 dny 05.10.2024 18:49 |  
        1 0

        Tottenham stavěl celý nový stadion najednou a během výstavby hrál ve Wembley.

  8. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    Grobar     před 17 dny 04.10.2024 21:07 |  
    16 2

    A já jsem pro. Věřím, že 50+ vyprodáme na derby a velké zápasy v Evropě. Dvě patra, 25+25 a na Karvinou a spol. bude horní patro zavřené a fertig. Už aby to bylo, jednou jsme velkoklub tak co.

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      Max1     před 17 dny 04.10.2024 23:46 |  
      7 10

      Sorry ale odmítám aby jsme stavěli 50 tisícový stadion jenom na 6 zápasů a aby na 10 zápasů bylo jen 25 tis. Ta atmosféra bude úplně na hovno

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        Lord     před 17 dny 05.10.2024 10:56 |  
        8 0

        Naštěstí o tom ale rozhoduje pan Tykač.

  9. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    Mr.Buřinka     před 17 dny 04.10.2024 21:51 |  
    11 0

    Když budou lístky stejně drahé nebo levnější určitě naplníme 30k. 50k je sen věřím, že nebude plný jen na derby.

  10. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    Cross     před 17 dny 05.10.2024 02:16 |  
    33 1

    Moje drobná zkušenost: Jako mnoho z Vás byl jsem na řadě opravdu velkých stadionů v celé Evropě. Třeba San Siro, Wembley, Camp Nou. Znám asi deset stadionů londýnských. Od Craven cottage až po Queens park. Praha a Slavia bez debat potřebují něco většího, než máme. Ale: garantuji Vám, že všechno nad 40 tisíc už je jenom pro zlost. Z fotbalu už diváci vysoko u střechy nemají skoro nic. Doporučuji stylovou - třeba i futuristickou - dostavbu pro celkových 35 -40 tisíc diváků. To je ideální kotel, kompaktní a soudržný. Z opravdu velkých stadionů se navîc diváci dostávají do metra, anebo autobusu v průměru 90 minut. V průměru! Horor. Nehoňme se proto za ciframi. Přemýšlejme o architektuře a o divákovi a jeho zážitku. Potřebujeme kapacitně něco jako Chelsea, to maximálně.


    Komentář byl uživatelem upraven (05.10.2024 02:24) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      slaviator     před 17 dny 05.10.2024 05:31 |  
      7 2

      Plus občerstvení...
      Byl jsem z těch TOP zápasů na Interu, AS Roma, v Dortmundu...
      Inter - šel jsem asi 20 před zápasem do fronty, na řadu se dostal asi ve 30. minutě, pivo už nebylo, klobása nebyla... Takže pak byla jedině rozlévaná zteplalá cola do kelímku za 6 euro...
      AS Roma - občerstvení se dalo sehnat, i když fronty byly neskutečný...
      Dortmund - naprosto super! Výborné pivo, dobrá klobása, fronta v průměru snad 1 minutu! 67.000 míst na sezení (na bundesligu 81.000 včetně míst na stání a výdejních míst s občerstvením 3.500!!!

      Takže pokud nový stadion, klidně i 50.000 (což ale Eden nezvládne kapacitně) a inspirovat se ohledně občerstvení v Dortmundu

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        SLAVIESTA     před 17 dny 05.10.2024 10:00 |  
        14 2

        Asi jsem divnej, ale když někdo dokáže stát na pivo do 30 minuty, upřímně mu přeju, že nakonec pivo nedostane a fotbalu půlku nevidí.

        • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

          Lunaris     před 17 dny 05.10.2024 10:17 |  
          4 0

          To je v zásadě jedno, jaký na to máš názor. Objektivně poptávka po občerstvení je, a tím pádem klub musí zajistit takové kapacity občerstvení, aby divák to občerstvení v rozumné době dostal. Pokud o toho fanouška na stadionu nechceš přijít. Němci to mají evidentně dobře zmáknuté a je třeba jít za inspirací k nim.

          • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

            wimpy     před 17 dny 05.10.2024 11:09 |  
            1 1

            Byl jsem v Hamburku na zápase repre z Gruzií, stadion starší, ale velmi pěknej, nicméně občerstvení ani záchody fakt zmáknutý neměli. U občerstvení nebyl problém v množství, ale v pomalosti obsluhy.

            Super to má Bayern v Mnichově, záchody průchozí, na jedné straně tam vlezeš, na druhé tě to vyplivne, ale fronty žádný.

          • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

            SLAVIESTA     před 17 dny 05.10.2024 12:56 |  
            9 1

            Určitě máš z dnešního pohledu pravdu. Moje generace šla na fotbal, aby viděla fotbal a k tomu si dala ráda i pivo a párek, ale většina z nás nebyla ochotna zmeškat ani minutu fotbalu. Proto nosiči roznášeli žádané mezi diváky, během hry.
            Dnešní generace si není jista, jestli je pro ně důležitější fotbal nebo občerstvení a neustále tak řeší jeho kvalitu a dostupnost. Bez kvalitní klobásy a piva si na fotbale nepochutnají. Což ostatně dokládáš tvrzením, že bez občerstvení klub o fanouška přijde.
            Netvrdím, že je to špatně, ale je to už nad moje chápání.

          • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

            slaviator     před 15 dny 07.10.2024 09:11 |  
            0 0

            Přesně tak

        • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

          slaviator     před 15 dny 07.10.2024 09:10 |  
          0 0

          Jenže jsi tam asi nebyl, co? Celou tu dobu v tý frontě bylo vidět na hřiště. A bohužel, mít jeden jediný stánek v sektoru kde je 4.000 fanoušků, tak to je prostě naprd...

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        amon     před 17 dny 05.10.2024 10:06 |  
        3 0

        Dortmund byl skvelej zazitek, stadion i to parkovani a jeste k tomu jsme valeli a 2. puli mackli doma Dortmun v CL, ktery musel vyhrat! Tenkrat to tam mel nekdo “ na hlave” Suk, nebo Kudela to poslali z malyho vapna do zadele..

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        Boss82     před 14 dny 07.10.2024 19:47 |  
        0 0

        Dobře ti tak. Na fotbal se snad chodí kvůli fotbalu a ne lemtat pivo.

        • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

          slaviator     před 14 dny 07.10.2024 20:01 |  
          0 0

          To si tam nemůžeš za celej zápas dát třeba jedno pivo?

          • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

            Boss82     před 9 dny 13.10.2024 11:30 |  
            0 1

            Nevim, já chodím na fotbal kvůli fotbalu, ne žrát klobásu a lemtat pivo. Prakticky nikdy si na fotbale jídlo ani pití nekupuju (pivo teda nepiju vůbec, ale nekupuju tam ani žádný jiný pití). A už vůbec ne v případě, kdy bych měl stát ve frontě půl hodiny a přijít o půl hodiny fotbalu. To je absolutní kravina, to jsem na ten fotbal nemusel chodit a mohl jsem jít raději do hospody, kde by mi to pivo dali hned a fotbal by mi pustili v televizi.

            • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

              slaviator     před 8 dny 14.10.2024 12:27 |  
              0 0

              Jasný. A když jedeš do Říma, tak budeš celý den o hladu, když se nenajíš ráno.

              • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

                Boss82     včera 20.10.2024 19:19 |  
                0 0

                To je takovej problém najíst se někde před zápasem?

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      Max1     před 17 dny 05.10.2024 08:15 |  
      6 1

      Souhlas a jak píšu níže, nevěřím že bychom těch 50 tis vyprodali i jen na půlku zápasů. Evropa, derby, možná plíseň, Ostrava. Víc fakt ne a nechci chodit na stadion kde bude většinou 10 tis volných sedaček.

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      obiwan     před 16 dny 06.10.2024 14:21 |  
      0 0

      Já byl vloni na Tottenhamu, až na pár tisíc bylo vyprodáno a ze stadionu jsem za půl hodinky frčel do centra...ale nutno říci, že organizace byla skvělá, koridory připraveny a jen trefit ten spravnej:-)

  11. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    Ferguss     před 17 dny 05.10.2024 08:48 |  
    5 2

    Prvně se musí vyřešit parkovací kapacity. Už teď je to peklo a věřím, že místní musí fanoušci pěkně štvát. Za mě kapacita max 40000, tam se dá udržet atmosféra a je pořád dobře vidět i z horních pater. Třeba stadion v Lipsku, ale tam jsou podle mě tribuny mnohem víc zkosené.

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      Slávista 51     před 17 dny 05.10.2024 09:16 |  
      3 2

      Nejenom parkovací kapacity, ale veškerá dopravní dostupnost potřebná k nejenom k zásobování, je nutná -
      proto by nový stadion potřeboval takový prostor a ten ve Vršovicích nikdy mít nebude.
      Z Letné Slavii kdysi vyhodily, další stěhování na nové místo, bychom v zájmu nového stadionu DE LUXE, by slávisté zajisté přežili, že.
      Vše je však na majiteli Slavie.

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        Max1     před 17 dny 05.10.2024 09:27 |  
        14 0

        Tady to má dvě roviny. Musím říct že mě vůbec neberou stadiony u dálnic na okraji města jako třeba allianz arena, chybí mi tam takový ten duch okolí, kdy hospody kolem stadionu žijí. Na druhou stranu ten trend je tady jasný a někdy po tom zápase ta doprava je na palici :).

        • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

          amon     před 17 dny 05.10.2024 09:55 |  
          10 0

          Presne. Ja pamatuju ten podelanej Strahov, kam jsem se musel nekolit let plahocita kam nikdo mechodil. Mame tam tramvajovu zastavku, bus, z metra to jsou 3 stanice tramvaji, mame vybudovanou zeleznicni stanici. Na co budou parkovaci stani, kdyz budes cekat hodinu na vyjezd a mezitim uz bys mohl byt doma.. V mym okolo vsichni lidi nechavaji auto dal a jdou na tramvaj, bus, pesky..

        • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

          Slávista 51     před 17 dny 05.10.2024 10:23 |  
          1 0

          Když k tomu bude odpovídající dopravní struktura i obsluha/MHD, tak budeš ve své hospodě za chvilku.

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        amon     před 17 dny 05.10.2024 09:56 |  
        11 0

        Eden je jen jeden a jenom tady jsme doma!

        • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

          Max1     před 17 dny 05.10.2024 10:15 |  
          10 0

          Chápu jak to myslíš ale to se říkalo i o Letný než nás bolševik vyhodil kvůli pomníku masového vraha. Kdyby tu bolševik nebyl jsem tam pořad vedle rudejch

          • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

            wimpy     před 17 dny 05.10.2024 11:04 |  
            2 0

            Zajímavý je i to, že Eden měl bolševik připravenej pro Duklu.

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        Wulfstan (přítel SN)     před 17 dny 05.10.2024 11:50 |  
        8 1

        Správně! Já jsem taky pro stěhování. Vybrat nějaké pěkné místo, například mezi Karlovými Vary a Sokolovem... pak by se vidělo, kdo je gaučák!!! :-)

        • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

          wimpy     před 17 dny 05.10.2024 12:06 |  
          6 0

          V Karlovejch Varech už jednu Slavii máš.

          • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

            Wulfstan (přítel SN)     před 17 dny 05.10.2024 12:15 |  
            7 0

            Slavií není nikdy dost!

          • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

            dalislavista     před 17 dny 05.10.2024 14:08 |  
            3 0

            A jedna byla i v Uherském Hradišti.

            • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

              kalex     před 17 dny 05.10.2024 17:43 |  
              2 0

              I Kroměříž.

        • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

          Slávista 51     před 17 dny 05.10.2024 12:42 |  
          2 1

          Kolem stávajícího kusu pražského okruhu, je místa dost.

        • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

          mig52     před 16 dny 06.10.2024 08:10 |  
          3 0

          :-))))), za 1

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        Kulajs     před 17 dny 05.10.2024 15:24 |  
        2 1

        Správně řečeno, EDEN je jen JEDEN. Chápu to volání po parkovacích místech, ale stejně si každý dá pivo. To pak pojede pod vlivem nebo má osobního řidiče? Eden má výhodu spojení busem, tramvají i vlakem. Než vyjedeš z nějakého parkoviště (když už musíš autem, protože nejsi z Prahy a nedáš si pivo) a dostaneš se třeba na okruh, tak jsi sockou na místě, kde jsi auto odstavil. Ti kdo zaparkují v NC Eden ví, jak dlouho trvá vyjet ven.

  12. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    eomer (přítel SN)     před 17 dny 05.10.2024 09:38 |  
    4 1

    Souhlasím, s kapacitou do 40k. Nyní je plno i proto, že je těžší se na stadion dostat. Pokud by to bylo zase snadné sehnat lístky, pak by na některé zápasy možná návštěva i poklesla. Trochu mi to připomíná soupeření kdo bude mít větší stadion...
    Stran konstrukce -za mě ideálně buď zmenšenina ( s jedním patrem ala Tottenham s celistvou tribunou sever https://stadiony.net/stadiony/eng/tottenham_hotspur_stadium) , nebo se mi líbí Alianz arena v Mnichově resp. z pohledu tribun její tak trochu zmenšenina Alianz Riviera v Nice pro 36k. https://stadiony.net/stadiony/fra/allianz_riviera


    Komentář byl uživatelem upraven (05.10.2024 09:38) . Zobrazit původní komentář

  13. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    amon     před 17 dny 05.10.2024 09:50 |  
    13 2

    Tak jsem jel v sobotu rano si koupit Forbes, abych si precetl rozhovor s Tykacem a ono tam nebylo nic jinyho, nez tech par radek uvedenych jako tady na webu :-( jsme v dobrych rukou, v rukou moviteho slavisty a nebojim se o nasi budoucnost. Notabene pokud se chce zamerit na mladez. Verim, ze je schopen vybudova akademii srovnatelnou se Salzburkem. Nedavno jsem byl taky na zimaku a trochu jsem se zasnil, zavzpominal. Ted se tam o to stara P. Elias a s novou halou by se zas dalo hrat o titul..

  14. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    Lunaris     před 17 dny 05.10.2024 09:50 |  
    5 2

    Myslím, že budeme rádi, když se na stávajícím místě povolí těch 32000. Cokoliv většího bude velký problém protlačit, ono už i tohle bude narážet na spoustu překážek. Praha 10 bude muset dostat sakra zaplaceno, aby to odsouhlasila.

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      Slávista 51     před 17 dny 05.10.2024 10:25 |  
      2 2

      Pražské panstvo z radnic, magistrátu, by mělo vycházet v tomto případě Slavii vstříc a né jí házet klacky pod nohy a čekat na všimné/odklánění !

  15. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    Barlblog     před 17 dny 05.10.2024 11:27 |  
    4 1

    Je dobře, že to majitele viditelně baví. Osobně si myslím, že mnohem důležitější investice je mládežnická akademie včetně komplexního zázemí pro rozvoj hráčů. Tam ztrácíme na Spartu.

    Z hlediska návštěvnosti si můžeme pomoct změnou regulací a povolením tribuny Sever na stání. Další místa může přihrát i rekonstrukce střechy a obrazovek.

    Konstrukčně bude asi jednodušší postavit stadion znovu, ale dělat to po tak krátké době od otevření je trochu škoda. Nicméně, pokud se někde inspirovat, pak jednoznačně Německo - Karlsruhe, Drážďany, Freiburg.

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      Merlinus (přítel SN)     před 17 dny 05.10.2024 12:02 |  
      3 0

      Chodíme na TS od začátku a už teď je tam neskutečně narváno. Nevím, co by přineslo předělat to na stání? Sedačky jsou už teď stejně sklopené a nevím kam by se tam ten další člověk vešel? Jedině, že by stáli lidi ve dvou řadách, což by bylo neskutečně hloupé, nalepeni na sobě a ten v druhé řadě by neviděl. Předělat TS na stání je totální nesmysl.

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        Barlblog     před 17 dny 05.10.2024 12:19 |  
        6 1

        Na TS chodí stovky lidí, kteří mají koupené vstupenky jinam. TS na stání znamená, že bude plná lidí, kteří si tam opravdu koupí lístek. Funguje to v Německu, nevím proč by to nefungovalo u nás. Tribuna stání efektivně znamená, že kapacitu stadionu zvýšíš až o jednotky tisíc "míst" a nemusíš "kopnout do země".

        • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

          Max1     před 17 dny 05.10.2024 12:27 |  
          3 0

          Jenže v tom Německu mají sedačku na jednom schodu a místo na nohy na druhem, takže tím, že místo sedačky si stoupne člověk to zdvojnásobí, u nás to tak není, my to máme na jednom. Možná nacpeš víc lidí do řad, ale to ti dá řádově stovky.

          • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

            Barlblog     před 17 dny 05.10.2024 12:42 |  
            4 0

            Je pravda, že tribuny v Německu jsou projektovány na stání a je tam víc místa. Moje chyba. Jsou to tedy spíš stovky související s množstvím vstupenek, které na TS můžeš prodat, pokud je na stání.

          • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

            slaviator     před 14 dny 07.10.2024 20:04 |  
            0 0

            Jenže to by se dalo klidně dodatečně dodělat. A klidně mít jenom provizorní rošty jako schody, které by se vždy před evropskými poháry daly pryč a osadily by se sedačky. Právě v Dortmundu před každým evropským zápasem v kotli osazují sedačky a pak je zase demontují, tak bychom to dělali taky tak. A ten schod z roštu by udělal přesně ten stupínek, že by stávající "velký schod" byl rozdělen na dva a na tom stávajícím by tak mohli stát dva lidi za sebou...

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      Max1     před 17 dny 05.10.2024 12:14 |  
      4 0

      Stání u nás fakt moc nevyřeší. Sedačka i místo na nohy je na jednom schodu, takže tam fakt víc lidi už nedáme.

  16. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    sicilianbrno     před 17 dny 05.10.2024 12:14 |  
    2 3

    Zastavam podobný názor jako většina, zůstat v Edenu a navýšit kapacitu na max 35 tisic, vzhledem k tomu, kde stadion stojí, by víc ani neprošlo, hl skrz infrastrukturu. I tak by se muselo najít nějaké místo pro parkovací dům, cca 1 500 aut, je tam vůbec v blízke oblasti cca 200m od stadionu vůbec nějaký vhodný pozemek?

    Také by se mě nelibila varianta bourat stadion a postavit na něm větší (což by opět navýšilo nutnost parkovaciho domu, byl by pod stadionem zhotoven??), a to se dostáváme k nejduležitější otazce, kam zatím s naší slavií? Kdyby se jen zvětšoval za pochodu, mohla by na něm slavia dál hrát, rok, rok a pul by byla nižší kapacita, ale to bysme přežili.
    V připadě bourání, stavění základů pro parkování atd, by slavia musela min na 2,3 sezony odejít jinam...kam? Na toaletnou by žádnej normální slavista nevlezl, ani by to sparta nepovolila, na strahov, který by se musel za x desitek milionu zvelebit by to take nešlo, sparta s nim má přece plány. Jedině mě napadá Dukla, znova x milonů na zkulturnění a osazeni sedaček na bocích, aby to hodilo min 10 tisic lidi....

    Poslední varianta, koupení jiných pozemků někde v okolí Vršovic (jestli by takove vhodné byly, Eden nebourat, hrát na něm, pak ho využivat na koncerty, akce, připadně domluva s Bohemkou, jestli by nechtěli novej stánek, ale to už hodně předbíháme :-).

    Beru to z pohledu svého Brna, vždy platilo, že jediny adekvatni misto jsou Lužánky, vzhledem k tomu, že máme jen hokej a fotbal, tak to ikonicke misto by táhlo, ví to každej brnák, máme to vyzkoušené i díky rozlučce mercedesa, stadion pro 30 tisic by byl idealni. Na Srbské je to bída, nikoho to misto neoslovilo, parkování ješte větší katastrofa než u Edenu a to tam uvažovali o novým stadionu pro 20 tisic a parkovaci dum pro 200 aut, k smichu. Ted je v plánu výstaviště, kde bude i kometa a to je jiná liga, infrastruktura skvělá, parkování zařízené, ale BUDE O STADION NA TOMTO MISTĚ ZÁJEM?.

    To vše pišu jen proto, že se bojím, aby připadný nový stadion jinde nenadělal větší paseku pro fanoušky slavie, přece jen hodně z nás si neumí představit stadion jinde než v EDENU a i diky tomu místu je neustále vyprodán!!!!
    Takže za mě, zvětšit za pochodu stadion na cca 35 000 a najit vhodne pozemky na parkovací dům pro cca 2 000 aut :-).


    Komentář byl uživatelem upraven (05.10.2024 12:15) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      Max1     před 17 dny 05.10.2024 12:23 |  
      1 0

      S parkováním domem se počítalo v projektu za východní tribunou…otázka je jak se to změní s přístavbou

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        sicilianbrno     před 17 dny 05.10.2024 14:45 |  
        1 0

        Jde o to, jestli ta přistavba by se dala zvětšit pomoci tzv. dalšiho prstence, zasahujicicho nad hlavy hornich řad, tudíž by se teoreticky musela zvedat jen střecha nebo by se musel posouvat stadion i do šířky. Netuším, co je vše možné a proveditelné. Ale např nášemu kotli by rozdělení o horní řadu uškodilo, spiš by se mě libil styl Dortmundu a naše tribunu sever prodloužit do výšky... Tak či tak jsou to přijemné starosti handrkovat se tu o podobě zvětšení stadionu diky bohatemu slavistickemu majiteli :-)

        • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

          wimpy     před 17 dny 05.10.2024 15:34 |  
          1 0

          Téměř určitě je to prstenec nad a zvednutá střecha.

          • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

            dalislavista     před 17 dny 05.10.2024 18:48 |  
            2 0

            Hlavní tribuna má zůstat a zvednout se ostatní tribun

            • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

              wimpy     před 16 dny 05.10.2024 19:39 |  
              1 0

              Víš to určitě? Já to chápal tak, že se prstenec zvedne nad tři tribuny, ale ta, nad kterou ne, bude Maddenova (hlavní, západní)


              Jsem jouda nebo spíš nějakej dys, četl jsem "severní tribuna" :-)
              Promiň


              Komentář byl uživatelem upraven (06.10.2024 01:11) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

                dalislavista     před 16 dny 06.10.2024 13:53 |  
                0 0

                V pohodě...:)
                Hlavně dnes vyhrát.

              • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

                Wulfstan (přítel SN)     před 16 dny 06.10.2024 14:13 |  
                0 0

                dys = diplomovaný ynženýr sexu?

            • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

              mig52     před 16 dny 06.10.2024 08:02 |  
              1 1

              To by asi dobře nevypadalo, ale i takové navýšení beru.

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      Sapfa     před 16 dny 05.10.2024 19:41 |  
      13 2

      o té Bohemce už takhle nemluv....ještě teď sám nevím, jestli to byl jen zlý sen, nebo se to opravdu stalo, že hráli v Edenu jako na domácím stadionu...jen při představě, že by se vačnatci rozhatovali v Edenu a říkali tomu domov, se mi chce blejt...a je úplně jedno, že my bychom hráli na větším, novějším, stadionu...prostě Eden + vačnatec, taková rovnice za mě nemá řešení...jo a jsem ten Slávista, co je nemá rád.

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        záplata     před 16 dny 06.10.2024 00:26 |  
        4 2

        Přesně moje řeč, ať zůstanou tam kde jsou, když u nás hráli tak se tam taky chtěli roztahovat a diktovat si co jak bude, teď mají na prohlížení svůj projekt, stadion si chtěj vybrečet a nechat zaplatit od města, ať jdou do prdele, na Eden se sápali už v 50. letech. Taky je nemám rád.

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        wimpy     před 16 dny 06.10.2024 00:46 |  
        4 1

        To, že hráli na našem stadionu bylo sice nepříjemné, ale v devadesátých letech jsme u nich taky sezonu hostovali, měl jsem tam permici. Takže jsem to bral jako splátku dluhu. :-)

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      mig52     před 16 dny 06.10.2024 07:57 |  
      2 0

      Když chceš vidět dobrý fotbal, tak na to výstaviště půjdou.

  17. I změna je život, takže

    Slávista 51     před 17 dny 05.10.2024 12:39 |  
    1 1

    případně nový fotbalový stadion, odpovídající požadavkům 21.století se vším všudy k němu, bychom zajisté přežili na jiném místě k tomu vhodném, že.
    A zajisté to vše záleží na majiteli i dalších okolnostech/politicích města, státní správě.

  18. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    Slávista 51     před 17 dny 05.10.2024 12:45 |  
    6 1

    A stavět na " zelené louce ", bývá jednodušší i mnohdy levnější, než přestavba.

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      Lord_Edmund     před 17 dny 05.10.2024 13:43 |  
      11 2

      pro mě osobně naprosto otřesná představa. Slavia patří do Edenu a tam žádná louka není.

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        Slávista 51     před 17 dny 05.10.2024 17:00 |  
        4 2

        EDEN by pro Nás, byl případně i na jiném vhodném místě.

  19. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    Mimoň     před 17 dny 05.10.2024 14:00 |  
    3 0

    Je fajn že majitel chce investovat. Važme si toho. Ale raději napřed dokončit akademii.

  20. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    lucky-pilda     před 17 dny 05.10.2024 15:29 |  
    9 1

    Kdyby mi před pár lety, neřkuli třeba v 90.letech, někdo řekl, že budeme mít takové "starosti", považoval bych to za vtip. Jen těch maket, co jsme viděli během desítek let. A to jsme nový stadion hodně potřebovali ...
    Každopádně v případě Edenu 3.0 bych se zaměřil hlavně na vlak a MHD. Můžete mít milión parkovacích míst, ale když se odtamtud nedostanete, je to jedno. Myslím, že největší problém bude asi propustnost trati. Z laického pohledu předpokládám, že ta je dostatečná (třeba pro 10-minutový interval) jen po Zahradní Město.
    Stěhování pryč mi smysl nedává. Těžko najít místo, které by aspoň trochu bylo dopravně stejně dobře dostupné jako Eden.

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      malan (přítel SN)     před 16 dny 06.10.2024 10:42 |  
      2 0

      Ruzyně.

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        lucky-pilda     před 15 dny 07.10.2024 10:13 |  
        0 0

        Ta je ovšem velmi špatně dopravně dostupná. Navíc prakticky za Prahou. Ano, bude tam jednou spojení na letiště z Masaryčky, ale tam je pak otázka, jak by to dokázalo pojmout zároveň desetitisíce lidí na fotbal a lidi na letiště. Nehledě na to, že termín dokončení Tykač neovlivní ...

        • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

          malan (přítel SN)     před 11 dny 11.10.2024 12:59 |  
          0 0

          Musis se divat dopredu. Ruzyne prave bude vyborne dostupna (je na dalnici, brzy vlak, autobusy nonstop, treba i metro jednou bude). Navic samo letiste melo v rozvoji moznost stavby stadionu v jeho okoli.

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      slaviator     před 15 dny 07.10.2024 09:15 |  
      0 0

      Kačerov

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        lucky-pilda     před 15 dny 07.10.2024 10:23 |  
        0 0

        Ten má metro, ale pro vlak nemá trať ani nádraží dostatečnou kapacitu. A to je ještě třeba, aby to bylo dost blízko, protože pohybovat se na Kačerově je za trest.

  21. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    orias (přítel SN)     před 17 dny 05.10.2024 16:30 |  
    13 0

    Je otázka, jestli by nešlo nový stadion postavit na vedlejších plochách a pak teprve zbourat starý. Stejně Slavia počítá s revitalizací celého areálu a se stavbou multifunkční haly.

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      sicilianbrno     před 17 dny 05.10.2024 17:16 |  
      3 0

      to není špatná úvaha, jde o to, jestli ty naše pozemky, na kterých jsou hřiště (jestli myslíš tuto plochu) jsou vedeny jako stavební pozemky, eventuelně postavení nové, větší areny a zapasy hrát zatím dál na stavajicim stadionu by byla alternativa, hl, pokud by se do te doby vyřešila akademie, kam by se stejně všechny fotbalové hřiště přesunuly. Pořád je mě ale lito nejmodernější stadion u nás, který má pouhych 16 let stáří, bourat.
      Umite si někdo přestavit, že by stadion potom zůstal a byly dvě areny vedle sebe a ješte by v te druhe areně byl domov bohemians? :-)

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        orias (přítel SN)     před 17 dny 05.10.2024 17:45 |  
        2 0

        Ano, myslím tréninkové hřiště. Předpokládám, že v době stavby stadionu bude Akademie už fungovat. Navíc nový velký stadion by určitě zabral více místa a na stejné místo by se asi nevešel.

      • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

        eomer (přítel SN)     před 17 dny 05.10.2024 18:46 |  
        2 0

        On by se ve finále mohl přestavět na ten parkovací dům.

  22. Současný stadion překáží

    Slávista 51     před 17 dny 05.10.2024 17:06 |  
    2 2

    mnohým, v okolní zástavbě, natož bude vadit ten zvětšený a tomu by se Slavia vyhnula, při přestěhování na vhodné místo.
    Vše to je jenom součástí diskuse - rozhodovat se bude majitel.

  23. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    johnynz     před 17 dny 05.10.2024 17:12 |  
    9 3

    Jelikoz nas vlastni typek, kterej je bohatej az hanba a fotbal ho bavi, tak se da cekat, ze hraci jako je Oskar nebude v nasem tymu v budoucnu vyjimkou, ale spise standardem, takze bude rozhodne na co koukat. Kdyz do toho uefa bude navysovat pocet poharovych zapasu (ja teda doufam, ze ji pod hrozbou vzniku superligy nic jinyho nezbyde), tak si myslim, ze i tech pade by na vetsinu zapasu casem (za 10 let?) prislo.

  24. konspirace

    Grobar     před 17 dny 05.10.2024 18:08 |  
    0 28

    Zkusím takovou konspiraci. Pan Tykač se domluví s doktorem a postavíme společný stadion pro 50 tisíc diváků na Strahově. Mně by to nevadilo, derby jako v Římě či Miláně. Diskutujme.

    • Re: konspirace

      Slávista 51     před 17 dny 05.10.2024 18:12 |  
      2 0

      Tam už měl být v provozu takový stadion, postavený FAČRem !

    • Re: konspirace

      eomer (přítel SN)     před 17 dny 05.10.2024 18:54 |  
      10 0

      V době kdy jsme čekali na nový stadion marně desítky let a viděli jen množství plánků a maket jsem si to jako jeden z mála uměl představit. Dávalo mi to i finančně smysl, ale někde kolem Kolbenky . Strahov nikdy víc !!! Dnes si to představit neumím.

    • Re: konspirace

      wimpy     před 16 dny 05.10.2024 19:42 |  
      7 0

      Pokud vím, kde tohle funguje, jsou ty stadiony městské. Že by si ho někde postavily dva kluby, to bych řekl minimálně v Evropě, neexistuje.

    • Re: konspirace

      Wulfstan (přítel SN)     před 16 dny 06.10.2024 17:15 |  
      7 0

      Víš co by to bylo za práci to po každým jejich zápase dezinfikovat, dezinsektovat a deratizovat? To Tykače vyjde levněji postavit to Maracaná!

    • Re: konspirace

      Boss82     před 14 dny 07.10.2024 19:52 |  
      2 0

      V žádném případě!!!

  25. Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

    Sapfa     před 17 dny 05.10.2024 19:35 |  
    5 4

    Vtipné by bylo, až se Sparta hne na Strahov, tak my se vrátíme na Letnou ((-: ne vážně, 50 tis. stadion s rozložením prstenců dejme tomu 35 - sky boxes - 15, si myslím, nebylo marné...horní prstenec otevírat na velké zápasy, případně až po vyprodání spodního....

    • Re: Maracanã tady nebude, říká Tykač k přestavbě slávistického stadionu

      Max1     před 16 dny 06.10.2024 14:36 |  
      7 6

      atmosféra bude na honvo....když hrála HC Slavia e O2 aréně ten systém byl podobný a zápasy (Většina) kde horní patro bylo prázdné bylo a bylo to hrozný. Stavět stadion pro 50 kde těch 50 přijde na derby, plíseň a poháry je hloupost...ekonomická ale i sportovní.