Když před rokem odcházel Lingr ze Slavie, napsali jsme toto: Ondřej Lingr přišel do Slavie v létě 2020 z Karviné, těsně před startem ligy. Přesto začal sbírat minuty hned od prvního ligového kola a nakonec nastoupil do 27 z 34 ligových zápasů a měl tak výrazný podíl na zisku titulu i poháru. Kromě dvojzápasu s Midtjyllandem také zasáhl do všech dvanácti zápasů Slavie v Evropské lize. Zaujal parádním gólem na hřišti Nice, kterým otevřel skóre zápasu. To byl jeho první soutěžní gól za Slavii, první ligovou branku v sešívaném dresu si připsal nedlouho poté v derby na Letné, když zvyšoval na konečných 3:0. V sezóně 2021/22 už byl Lingr mezi deseti nejvytěžovanějšími hráči Slavie a mimo jiné nastoupil do všech čtyř zápasů, které odehrála Slavia proti Feyenoordu v Evropské konferenční lize. Konečně v minulé sezóně to bylo velmi podobné, jediné delší zranění potkalo Lingra na konci základní části a na začátku nadstavby, kdy chyběl pět ligových zápasů v řadě a do pohárového finále nastoupil jen na symbolické minuty v naprostém závěru. Během tří let ve Slavii vstřelil Lingr hned 40 soutěžních branek ve 138 zápasech a dostal se do reprezentace.
Uplynulý rok k jeho životopisu mnoho nepřidal. Ve Feyenoordu se do základní sestavy dostat nedokázal. Nasbíral sice 20 ligových startů, v nich ale jen 320 minut. Podobně naskakoval jako náhradník do čtyř zápasů v Lize mistrů, jednoho v Evropské lize a dvou v domácím poháru. Ten Feyenoord v minulé sezóně vyhrál, v lize skončil na druhém místě za PSV. Celkem ve všech soutěžích v Nizozemsku vstřelil Lingr čtyři branky a na jednu nahrál. Asistenci si z pozice střídajícího hráče připsal i za reprezentaci na Euru v zápase proti Gruzii. V této sezóně si zahrál dvacet minut v Superpoháru, který Feyenoord vyhrál.
„Naskytla se možnost získat Ondru za velmi přijatelných finančních podmínek. Neváhali jsme, věříme, že naváže na výborné výkony, které v našem dresu předváděl. Získáváme hráče s vítěznou mentalitou, okamžitou posilu, která zná naše prostředí, systém. Trenérský tým ví přesně, co od něj čekat. Doufáme, že výraznou měrou přispěje k naplnění našich cílů na domácí scéně, stejně tak v Evropě," řekl pro oficiální web klubu sportovní ředitel Jiří Bílek.
„Mým cílem je, abych se stal opět důležitým členem týmu, jak tomu bylo, než jsem odešel. Ale mnohem důležitější jsou pro mě cíle Slavie. Ta je na prvním místě. Já budu vše dělat stejně tak, jak tomu bylo, než jsem odešel a to, abych pomohl týmu za jakékoliv situace. Ať už je to na hřišti, nebo mimo něj. Moc rád bych do Edenu vrátil ligovou trofej a pomohl Slavii k titulu a nejlepším výsledkům v Evropské lize,“ doplnil Bílkova slova tamtéž sám hráč.
Komentáře (158)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Qope před 3 měsíci 03.09.2024 21:18 |Vítej chlapče, vítej zpět :-)
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Flame před 3 měsíci 04.09.2024 17:28 |Zdravím všechny.
Ševčík na odchodu.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Radovan62 (přítel SN) před 3 měsíci 03.09.2024 21:19 |No tak vítej zpět,snad si budeš Slávie více vážit a zase někam nezdrhneš
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Sherudan před 3 měsíci 03.09.2024 21:19 |Teď už fakt jen ten James Dens :-(
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
SvatyBojovnik (přítel SN) před 3 měsíci 03.09.2024 21:25 |Je v Béčku a připravuje se s kondičním trenérem na jarní sezónu! Chlapi kolikrát vám to mám říkat!!!!!
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
SmrtSpartě1892 před 3 měsíci 04.09.2024 13:20 |Bohužel podle posledních informací si obnovil zranění :(
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
SvatyBojovnik (přítel SN) před 3 měsíci 05.09.2024 17:28 |A do prčic....
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
JohnyPine (přítel SN) před 3 měsíci 05.09.2024 07:54 |Jeste jsou na spadnuti hraci do zakladu Paul Munster a Zoltan Hercegfalvi.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Fačín před 3 měsíci 06.09.2024 07:30 |A co taková perla Keegan Ritchie?
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
dejva před 3 měsíci 08.09.2024 22:10 |... prej možná i Cesáreo Victorino :)
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Kratass97 před 3 měsíci 03.09.2024 21:20 |No hned ten tým vypadá lépe tak snad se vám bude dařit kluci a pojďme kurva udělat úspěch konečně.. Jizdaaaa
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Czernik před 3 měsíci 03.09.2024 21:22 |Ondra L používá ostravský výraz “jazda”
Ale jinak souhlas :-)
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Arya před 3 měsíci 03.09.2024 21:21 |Že bych byla nějak nadšená z jeho návratu se fakt říct nedá.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
johnynz před 3 měsíci 03.09.2024 21:38 |Kopni do sebe pet Primatoru a nadsena budes ;)
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
1zippo1 před 3 měsíci 04.09.2024 00:05 |Mne rovněž zdejší ohňostroje nadšení zcela míjí. Ale zvykám si...-) Už to začíná být sympaťák, kterej si vůůůbec nevynutil přestup.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Wulfstan (přítel SN) před 3 měsíci 03.09.2024 21:21 |Zdař Bůh, Ondro!
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Tučňák před 3 měsíci 03.09.2024 21:22 |Nejdříve jsem byl nastvanej, ale ted mam fakt radost k tomu to pěkné rejpnuti na konci videa. Tak vítej doma Ondro!
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Radek097 (přítel SN) před 3 měsíci 03.09.2024 21:22 |Lingr určitě nebyl jediný vytipovaný hráč na daný post. Takže osobně by mě zajímalo, co nově vzniklou sportovní radu rozhodlo si právě vybrat Lingra a ne nějakého jiného kandidáta.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Max1 před 3 měsíci 03.09.2024 21:25 |zná systém, zná trenéry, zná většinu týmu
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
heftyje (přítel SN) před 3 měsíci 03.09.2024 22:37 |Prosimte, na co hledat zahranicni posily, kdyz muzes vzit typka, ktery uz tady sice hrat nechtel a trucoval, ale za to ste spolu hrali bago a chodili na kaficka…
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
weetek před 3 měsíci 04.09.2024 10:58 |Třeba rozhodlo, že podobně jako Zima nikdy neopustil whatsappovou skupinu. Ve které naopak Wallem nebo Ewerton možná nebyli nikdy.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
hiker42 před 3 měsíci 03.09.2024 21:34 |Vítej, ztracený synu. Doufám, že se ti bude v útoku s Chytilem dařit!
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
rakusan před 3 měsíci 04.09.2024 00:04 |to bylo velmi zbytečné...
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Max1 před 3 měsíci 03.09.2024 21:35 |Mě hrozně baví jedna věc. Hodně fanoušků poslední půl roku psalo jak nám Lingr chybí a teď když je zpět tak ti stejní nechápou, nadávají….sorry ale tohle je bizár. Já jsem s tím spokojený za mě jsme posílili kvalitně a jdem si pro titul
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Sherudan před 3 měsíci 03.09.2024 21:50 |A mohu brblat, když jsem nikdy netvrdil, že nám Lingr chybí?
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Max1 před 3 měsíci 03.09.2024 21:52 |Brblej jak chceš :)
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
ehad před 3 měsíci 03.09.2024 21:50 |za me super ... do roka se Feynoordu budou rvat vlasy, ze ho pustili tak lacino ... ;-)
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
tonii před 3 měsíci 03.09.2024 22:19 |Taky super, fanoušci Feye jsou z toho přestupu hodně rozladění, doporučuju přečíst komentáře na ig
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
martynko před 3 měsíci 04.09.2024 00:12 |Jeste aby nebyli z ročniho hostování za € 2 mio rozladeni.
Komentář byl uživatelem upraven (04.09.2024 00:13) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jeste aby nebyli z roxniho hostovani za € 2 mio rozladeni..
Skrýt původní komentář
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
tonii před 3 měsíci 04.09.2024 01:01 |A ty si fakt myslíš, že jim jde o cenu jo? Spíše píšou že nikdy nedostal pořádnou šanci, že si tam radši nechají lenochody atd. :))
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
weetek před 3 měsíci 04.09.2024 10:59 |A máš někde podchyceno, jestli jdou to ti samí fanoušci? Ptám se pro kamaráda.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
lassiter před 3 měsíci 03.09.2024 21:52 |O rok starší, zkušenější a lepší. Moc se na něj zase těším :-)
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
1zippo1 před 3 měsíci 03.09.2024 23:56 |V čem je lepší? Že má od sezení na lavičce na zadku vysezený nápis Feyenoord ??? Nebo měl snad lepší trénink???
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
lassiter před 3 měsíci 04.09.2024 07:01 |Nevím, zažiješ novou zemi, jiný fotbal, úplně jiné prostředí. To jsou taky zkušenosti.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
JS (přítel SN) před 3 měsíci 03.09.2024 21:52 |Lingr se teď nebude muset půlrok rozehrávat, jako Zima? Nebo je to snad "okamžitá posila do základu"? Koho by měl se svou minutáží za poslední rok vyšoupnout ze sestavy? Nebo jsme si pořídili luxusní rozšíření lavičky? Samé ocásky.
Za mě je Lingrův přestup solidně špatně. Že dvakrát nevstoupíš do stejné řeky se neříká nadarmo. A Lingr sám rezignoval očividně na to pobít se v zahraničí v rámci Eredivise, což mě na tom návratu dráždí o to víc.
Sparta s navracením Čechů ze zahraničí strašně pohořela pár let zpět. Teď bude řada na nás. Zima + Ling = cca 6 milionů EUR z naší pokladny pryč. Za to by šel koupit Cham i s ročním platem.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
JS (přítel SN) před 3 měsíci 03.09.2024 21:56 |„Naskytla se možnost získat Ondru za velmi přijatelných finančních podmínek.“
Tak určitě. Feynoord se celé léto kroutil, jak by vycouval z podepsaného přestupu za pro nás nadstandardní cenu. Nyní v plné nahotě odkryl, kde je Lingrův strop. Ne v Eredivisi, ale v Chance lize. Příště už ho neprodáme, a když tak za jeden dva miliony EUR někam na Kypr.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Kukič před 3 měsíci 03.09.2024 21:59 |Si tady povídáš sám se sebou ? No kdo ví třeba máš pravdu, ale když už je u nás tak já mu přeji hrozně moc, at se mu daří.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
damade před 3 měsíci 03.09.2024 22:36 |Dobrý, tak ho teda neprodáme, on tu zůstane, za tři roky dostane pásku a jednou tu ukončí kariéru jako ikona klubu. To se mi zdá jako mnohem hezčí příbeh, než kdybychom ho za dva roky střelili na spodek Bundesligy za částku, kterou Tykač udělá za dva tejdny.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
martynko před 3 měsíci 04.09.2024 00:04 |Tak ikona klubu, rikas. Nebo spis fantasmagorie sentimentalniho fandy.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
mig52 před 3 měsíci 04.09.2024 08:08 |NJ., jenže pásku dostává hráč zs a to Lingr nikdy nebyl. Žolíček hodně dobrý, to jo. Takže bych byl s tou páskou opatrný. Konkurenci bude mít, ne, že ne.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
johnynz před 3 měsíci 03.09.2024 22:07 |A jak pak bys chtel vstoupit 2x do stejne reky, no ?
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Mates204 před 3 měsíci 03.09.2024 22:07 |Jenže Cham prostě chtěl jít do Trabzonu. Že tam šel jen za prachama je iluze, nejsou sportovně horší než my a kulturně mu to tam je asi bližší.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
JS (přítel SN) před 3 měsíci 03.09.2024 22:12 |Ale o Chama mi vůbec nejde. Spíš o nějakej benchmark toho, jaká kvalita nebo potenciál by se za ty prachy dal pořídit.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
wimpy před 3 měsíci 03.09.2024 22:10 |Lingr-Chorý-Kinský budeme brát za super přestupák, počkej si.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Sníža před 3 měsíci 04.09.2024 06:29 |Já bych přidal Bužka, až dostane šanci. Doufám, že to bude brzy.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
žbl68 před 3 měsíci 04.09.2024 07:23 |a snad zůstává i Konrad W. ... :-)
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Kortes před 3 měsíci 03.09.2024 22:01 |Kdo VÍ, ten Ví. :) ️️
To je jak ten pribeh s frajerkou ze stredni
heftyje (přítel SN) před 3 měsíci 03.09.2024 22:34 |Mel jsi na stredni prvni holku, zazil prvni sex, byl si zamilovanej, zivot byl jedna basen… Potom te nechala, protoze chtela zazit “neco jinyho”… Jenze ji to neklaplo a ted je sama a ty ji chces zpatky, protoze si myslis, ze zas budes mladej a zivot bude super….
Re: To je jak ten pribeh s frajerkou ze stredni
Kukič před 3 měsíci 03.09.2024 23:18 |Dobří rodáci se vracejí...
Re: To je jak ten pribeh s frajerkou ze stredni
rakusan před 3 měsíci 04.09.2024 00:02 |...to byli holubi, rodáci byli taky všichni, ale ti se moc nevraceli :-)
Re: To je jak ten pribeh s frajerkou ze stredni
Joeker44 před 3 měsíci 03.09.2024 23:21 |...no a teď nikoho nemáš, tak ji vezmeš za polovic, aby ti pomohla, možná ji dáš i tak na střídačku... za rok ji třeba zase za stovku střelíš do ciziny a najdeš si mladší... A zase za polovic...
Re: To je jak ten pribeh s frajerkou ze stredni
mig52 před 3 měsíci 04.09.2024 08:02 |Když jde o Lingra muže, neměli byste ty vztahové příklady dělat na chlapech?!:-)))
Komentář byl uživatelem upraven (04.09.2024 08:03) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Když jde o Lingra, neměli byste ta vztahová porovnání dělat na chlapech?!:-))).
Skrýt původní komentář
Re: To je jak ten pribeh s frajerkou ze stredni
_karlik_ před 3 měsíci 04.09.2024 16:38 |já se obávám, že už ho nestřelíme - poznal, co je to život ne úplně top fotbalisty v cizině a nejspíš mu došlo, že tam mu pšenka nepokvete...
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
wimpy před 3 měsíci 03.09.2024 22:35 |Jen se těším, jak místním obdivovatelům sparťanského realizáku spadne čelist, až porovnají údernost dua Chorý-Lingr s duem kosovských techniků. :-)
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
rakusan před 3 měsíci 03.09.2024 23:59 |Přesně tak, to bude zas v alejích nablito ...
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
martynko před 3 měsíci 04.09.2024 00:05 |Ironie musí bejt.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
žbl68 před 3 měsíci 04.09.2024 07:22 |i ty jeden ornitologu :-)
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
weetek před 3 měsíci 04.09.2024 11:02 |A dopředu víš, že naše duo budou větší úderníci, než rudí úderníci, protože ... ééé ... ééé ... protože to tak hrozně chceš. No, snad ti to přání (nic jiného to zatím není) nějak vyjde.
Linži
Merlinus (přítel SN) před 3 měsíci 03.09.2024 22:47 |Linžiho jsem měl vždycky moc rád. Za mě vždy velký sympaťák a bojovník. Emočně mám tedy z jeho návrtau velkou radost. Fotbalově neumím posoudit. To ukáže čas.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
p!erreCORE před 3 měsíci 04.09.2024 00:46 |Jestli se tomu dá věřit, tak jak psal infotbal, tak jsme na ročním Lingrovu "hostování", po odečtení pořizovací ceny, vydělali 1.3m e. To je vlastně dobrej byznys :)
Přiznám se že jsem ho mikdy neměl rád, tak třeba si mě získá napodruhý.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
slaviator před 3 měsíci 04.09.2024 04:05 |Podle mě to znamená odchod Jurečky pryč. Každopádně vítej, Linži!
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Ragnarok před 3 měsíci 04.09.2024 04:59 |Ondra byl vždy produktivní i s krátkou minutáží. Dával fakt hodně gólů, což se mu povedlo i v Rotterdamu, kde dal 3 g=oly ačkoli neodehrál ani 400 minut. Jsem přesvědčen, že do toho dá všechno a pomůže naplnit naše cíle.
Tu částku a nekoncepčnost si radi odmyslím, abych v tom vnímal ty pozitivní apekty.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Cygnus před 3 měsíci 04.09.2024 06:15 |Částku? Přišel zdarma, Feyenoord nám naopak poslal za tu necelou sezónu kterou tam strávil krásné peníze do pokladny. A nekoncepčnost? Bude rozdílovým hráčem v cestě za titulem.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Ragnarok před 3 měsíci 04.09.2024 06:45 |Pro ty méně inteligentní přišel zdarma. Prodal jsem Oktávku, kupec s ní za rok najezdil 300 km šíleným stylem, zbytek roku stál v blátě a kopřivách., kupní cenu mi zaplatil z půlky a odmítal to doplatit, tak mi to dal zpět. Ty vole, já mám oktávku zdarma.
Hele, argument o to, že přišel zdarma ani nezkoušej. Je to naprostá lež a poznáš to n účtu 381 společnosti SK Slavia Praha - fotbal, a.s. a poznáš to v reportu o poplatcích agentům, že nepřišel zdarma. Nelžete púroboha. Je to hobohost. Vydávat lži za nějakou chytrost a pozitivitu je ubohost non plus ultra.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Snivec před 3 měsíci 04.09.2024 08:02 |Srovnani hrace s oktavkou najetou 300km je samorejme nesmysl.
Ty, jako vice inteligentni jedinec, muzem nam mene inteligentnim jedincum udelat takovy propocet, kolik teda tento presun Slavii stal? Z castky za prodej odecist castku za nakup, dale odecist provize agentum apod.
Urcite to zvladnes, kdyz jsi tak inteligentni, a zaroven obohatis mene inteligentni spoludiskutujici.
Dekuji
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Ragnarok před 3 měsíci 04.09.2024 08:28 |Doufam, ze to nemyslis vazne. Odchazel jako hrac s obrovskou produktivitou. Prichazi jako nekdo, kdo ke neuspesny, nema ochotu se prosadit v narocnem prostredi, nekdo, kdo rok nehral. Za takove hrace se neplati zlatem. Navic lzes, ze prichazi zdarma. Neni to pravda. Je to lez. Slavia ho brutalne preplatila. Kdyby neprisla, dalsi rok by sedel a pak by ho Feyenoord pravdepodobne chtel ukoncit. Jak Zima tak lingr selhali a neprosadili se v cizine a do Slavie sli za jistym vydelkem a malym tlakem na ne. Oba zjistili, ze to tady ke snazsi a komfortnejsi, nez nekde kazdy den drit v obrovske konkurenci. Tady po nich v zasade nikdo nic nechce, vse se okeca.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
jipeslav (přítel SN) před 3 měsíci 04.09.2024 08:53 |Nesouhlasím s tím, že se tu po hráčích nic nechce, to bychom nebyli tak úspěšní v Evropě. Podle mne máme na hráče nároky srovnatelné s kluby na západě. Nemyslím si, že by se Lingr nesnažil makat, okolností může být více, jazyková bariéra, konkurence, prostě si s trenérem nepadli do oka, a Priske mu mohl naznačit, že s ním jako s bývalým Slávistou nepočítá. Myslím si, že Lingr vždy maká na 100 %, jinak by na ME nepatřil mezi naše nejlepší hráče, kdyby netrénoval naplno. Záhadou mi je, proč je využíván většinou jako žolík. Vysvětluji si to tím, že jeho extrémní bojovnost a presing je vysilující, že s jeho stylem hry je těžké vydržet 90 minut. A je pak výhodnější ho využívat do unavených obran. Umí dávat rozhodující góly, nabudit uvadající tým. Přesto bych mu dával šanci v některých zápasech i od začátku, zejména doma v lize, aby pomohl zlomit soupeře co nejdříve. Ondra byl vždy můj oblíbený hráč, přál jsem mu i přestup, bylo mi ale líto, že odchází. Teď jsem rád, že je zpátky. Věřím, že nám opět dost pomůže.
Komentář byl uživatelem upraven (04.09.2024 08:54) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nesouhlasím s tím, že se tu po hráčích nic nechce, to bychom nebyli tak úspěšní v Evropě. Podle mne máme na hráče srovnatelné s kluby na západě. Nemyslím si, že by se Lingr nesnažil makat, okolností může být více, jazyková bariéra, konkurence, prostě si s trenérem nepadli do oka, a Priske mu mohl naznačit, že s ním jako s bývalým Slávistou nepočítá. Myslím si, že Lingr vždy maká na 100 %, jinak by na ME nepatřil mezi naše nejlepší hráče, kdyby netrénoval naplno. Záhadou mi je, proč je využíván většinou jako žolík. Vysvětluji si to tím, že jeho extrémní bojovnost a presing je vysilující, že s jeho stylem hry je těžké vydržet 90 minut. A je pak výhodnější ho využívat do unavených obran. Umí dávat rozhodující góly, nabudit uvadající tým. Přesto bych mu dával šanci v některých zápasech i od začátku, zejména doma v lize, aby pomohl zlomit soupeře co nejdříve. Ondra byl vždy můj oblíbený hráč, přál jsem mu i přestup, bylo mi ale líto, že odchází. Teď jsem rád, že je zpátky. Věřím, že nám opět dost pomůže..
Skrýt původní komentář
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Snivec před 3 měsíci 04.09.2024 09:16 |reagujes asi na jiny prispevek
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
wimpy před 3 měsíci 04.09.2024 11:50 |Takhle přišel třeba Pepa Hušbauer, tuším že i Miňo Stoch, Nico Stanciu se půl roku válel v Al Ahli...
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Steve2924 (přítel SN) před 3 měsíci 04.09.2024 11:46 |krom toho, že je hovadina srovnávat auto a hráče, protože autu cena jen klesá, hlavně používáním.
Tak i kdybych na to přistoupil.
Mám auto. Prodám ho za mega dostanu zaplaceno 50%
za rok auto beru zpátky, protože nový majitel s ním není uplně spokojený. Auto opotřeboval minimálně takže jeho hodnota je pořád stejná.
Mám tedy auto, které stojí mega, zaplatil jsem 2x pár desítek tisíc bazaru za sprostředkování prodeje (agent) a mám těch 0,5 mega co už mi někdo zaplatil.
já teda nevím jak moc jsi silný v matematice ale vydělal jsem na tom 500tisíc - provize agentům. Za roční pronájem auta. To je hodně dobrý kšeft.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
dauby před 3 měsíci 04.09.2024 15:25 |Zdarma? Si děláš legraci?
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
wimpy před 3 měsíci 04.09.2024 15:28 |Na to jsou různé pohledy. Jeden je, že jsme si nechali utéct doplatek za Lingra, kterej by Feyenord nepochybně poslal a druhej, že jsme jim ho na rok za pěknej balík půjčili.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
A.Lima před 3 měsíci 04.09.2024 06:02 |Vítej Linži, jsem rád, že jsi se vrátil zpět "domu".
Přeji mnoho úspěchů ve Slavii.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Cygnus před 3 měsíci 04.09.2024 06:12 |Souhlasím. Minulou sezónu nám scházel.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
weetek před 3 měsíci 04.09.2024 11:05 |Problém lidí jako ty, necich, wimpy, nebo obiwan je ten, že vy po janďourkovsku souhlasíte skoro se vším. Co klub dělá, dobře dělá. I když z toho teda je tři roky po sobě podělané jaro a titul v trapu. Cigi caga!
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Qope před 3 měsíci 04.09.2024 11:30 |Jestli bereš jen titul a nic jiného, tak lze chápat že ses negativní. Pokud ovšem ses ochotný vnímat i jiné věci, lze s tebou diskutovat, abys třeba viděl, že jsou pokroky za ty tři roky, který sice titul nepřinesly, ale v necem směrem kupředu se to dá nazvat.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
obiwan před 3 měsíci 04.09.2024 11:50 |A jsme teda v kategorii ovce?:-))
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
wimpy před 3 měsíci 04.09.2024 11:51 |No tak on je to fotbal, jsou tu další týmy, kterej ten titul chtěj, můžou mít i peníze a dělat to dobře...
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
iwanowicz před 3 měsíci 04.09.2024 17:11 |Jasne a ty druhy sice chteji hlavne titul, ale i kdyz je teprve zacatek sezony, mame body, jsme silnejsi nez loni, tak misto, aby podporili, zafandili, tak jen kritizujou a podkopavaj cokoli, co klub udela. Chory jim do toho hodil vidle, bo hraje a chova se dobre, tak asi potrebuji kritizovat cokoli dalsiho, co klub udela. Ja taky muzu najit negaci na uplne cemkoli na svete, to preci neni problem, Ale ted se hraje zase o titul, ted je cas fandit a podporovat, Nekonecna jedovata kritika diskuteru, kteri na chod klubu nemaji zadny vliv ma jaky smysl? Tym vypada mnohem lip, nez loni. Mame brankare, mame kostru tymu, klicovy hraci maji formu, jeste jsme vcera posilili. Tak trochu zafandete misto ty vecny kritiky, namaha to bude uplne stejna..
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Cygnus před 3 měsíci 04.09.2024 23:10 |Weetku, vážně ti takové papouškování a škatulkování nepřipadá hloupé a nedůstojné? Vážně myslíš že já, Necich, Wimpy, Karel Janďourek a jak před časem tady kolega JS psal dokonce i Sokrates jsme škůdci Slavie, protože nesděluje tvůj názor a ten tucet dalších účastníků?
Takové jednání mi připadá smutné a s prominutím doopravdy na úrovni puberťáků.
Jen dodám že jsem už před časem tady psal, že v minulé sezoně nám právě Lingr nejvíce scházel. V době, kdy se o možném návratu vůbec nespekulovalo.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
žbl68 před 3 měsíci 04.09.2024 07:21 |Mým cílem je, abych se stal opět důležitým členem týmu, jak tomu bylo, než jsem odešel."
nemělo být - než jsem si vynutil, vytrucoval odchod?
uvidíme - výkon rozhodnou a jsem zvědavý např. na srovnání Chorý - Lingr .... srovnání výkonů, chování fans atd ...
jinak přeji aby oba dotáhli Slavii k titulu poháru CZ a do jarních bojů EL
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
denydzlSKS před 3 měsíci 04.09.2024 08:12 |Prosím, odkud máš informaci, že si vytrucoval/vynutil přestup?
Z jedný strany je na hovno, že "máme žáby na prameni, který si tady berou v klídečku prachy ze svých smluv a nechtěj se hnout" - Masopust, Kolář, Tecl(ještě nedavno), Ševčík, ...
Teď je padouch i Lingr protože měl prostě sen si zahrát někde na západě a tak se mu nechtělo prodlužovat smlouvu. Nevadí, že nikdy nic nevypustil a vždy makal na 100% a nevadí, že nikomu z klubu to evidentně taky nevadí, protože ho vítají s otevřenou náručí.
Upozorňuju, že i když jde vždycky o prachy, tak nešel nikam do Turecka, Srbska, Polska nebo nevim kam, kde by dostal nejspíš větší prachy, ale šel "na západ" do klubu hrajícího poháry..Nikde jsem nazachytil, že by se vypisoval na internetu, jak začal srát na tréninky(Cuf), nikdy jsem nečetl ublížený rozhovor, jak ho ve Slavii odstavili(Tonda B.). nikde jsem nečetl, že by vyhrožoval čímkoliv(Jirka Pavl.) a nikde jsem nezachytil, že by se fotil někde během naší smlouvy v cizím dresu...
Že není úplně top rozdílový hráč se stabilníma výkonama a kvalitní mezihrou a že to, že bereme zpět hráče, kteří už u nás byli svědčí o určitých problémech v našem sportovním úseku - to beru jako naprosto legitimní negativa tohohle přestupu.
Ale neustálé omílání o tom, že bereme zpět někoho, kdo si tady vytrucoval přestup beru jako hledání problému, kde není.
Uveď prosím zdroj informace o trucování a vynucování přestupu.
Komentář byl uživatelem upraven (04.09.2024 08:14) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Prosím, odkud máš informaci, že si vytrucoval/vynutil přestup?
Z jedný strany je na hovno, že "máme žáby na prameni, který si tady berou v klídečku prachy ze svých smluv a nechtěj se hnout" - Masopust, Kolář, Tecl(ještě nedavno), Ševčík, ...
Teď je padouch i Lingr protože měl prostě sen si zahrát někde na západě a tak se mu nechtělo prodlužovat smlouvu. Nevadí, že nikdy nic nevypustil a vždy makal na 100% a nevadí, že nikomu z klubu to evidentně taky nevadí, protože ho vítají s otevřenou náručí.
Upozorňuju, že i když jde vždycky o prachy, tak nešel nikam do Turecka, Srbska, Polska nebo nevim kam, kde by dostal nejspíš větší prachy, ale šel "na západ" do klubu hrajícího poháry..Nikde jsem nazachytil, že by se vypisoval na internetu, jak začal srát na tréninky(Cuf), nikdy jsem nečetl ublížený rozhovor, jak ho ve Slavii odstavili(Tonda B.). nikde jsem nečetl, že by vyhrožoval čímkoliv(Jirka Pavl.) a nikde jsem nezachytil, že by se fotil někde během naší smlouvy v cizím dresu...
Že není úplně top rozdílový hráč se stabilníma výkonama a kvalitní mezihrou a že to, že bereme zpět hráče, kteří už u nás byli svědčí o určitých problémech v našem sportovním úseku - to beru jako naprosto legitimní negativa tohohle přestupu.
Ale neustálé omílání o tom, že bereme zpět někoho, kdo si tady vytrucoval přestup mně beru jako hledání problému, kde není.
Uveď prosím zdroj informace o trucování a vynucování přestupu..
Skrýt původní komentář
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
žbl68 před 3 měsíci 04.09.2024 08:59 |ohledně zdroje - interní klubové (a opravdu to není paní co uklízí záchody a není to jen pustý hate na jeho osobu...)
ja ho chápu chtěl hodně strašně moc odejít, odešel, peníze jsou potřeba nebude hrát do důchodu ... proč se ale už po roce? vrací tam kde nechtěl být? chápu, že by se vrátil po pár letech ale po roce?
osobně si myslím,že jeho příchod Slavii pomůže., (stejně jako Chorého, ač se mi ze začátku nepozdával) jen jsem se pozastavoval nad tím , že někde strašně nechci už být, odejdu (ano je třeba zdůraznit že NIKDE NIKDY neřekl na Slavii špatné slovo.... do poslední vteřiny makal na 100% , aby se za rok zase vracel tam kde jsem nechtěl být?
ted mě tak napadá - kdo mu vlastně dělá managera a domlouvá smlouvy přestupy?
P.S. s žábama souhlas ... as tím focením v cizím dresu taky souhlas
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
denydzlSKS před 3 měsíci 04.09.2024 09:30 |Pokud je ten tvůj zdroj pro tebe důveryhodný, v pohodě.
Já ho neznám a veškerý indicie mi říkají, že by tady mohlo jít o (poslední dobou klasický) interpretační problém, kdy dost lidí by formulace "chci jít ven, chci si vyzkoušet zahraničí - neprodloužím" a "chci jít ven, nechci hrát ve Slavii - neprodloužím" vyloží jako synonyma.
To, že se po roce vrací a že ho lidi ve Slavii po roce vítají mi říká, že něco jako varianta 2 je k realitě blíž.
Navíc je dost velká šance, že kdyby to bylo tak špatný, tak by si JT nějaký ten tweet neodpustil.
Uzavřel bych to tak, že pokud někdo chce na Lingrovi hledat problémy, ať to dál rozdmýchává, ať to řeší, problémů a negativních témat není nikdy dost...nebo?
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
žbl68 před 3 měsíci 04.09.2024 10:42 |nesnažím se zviditelnit hate za každou cenu, jen mě mrzí některé ty odchody ze slavie at byly důvody různé ..,.
rozumím,chápu :-)
souhlas čas a výkony ukážou - stejně jako u Chorého ... mě se oba kluci fotbalově líbí ...
k negativním tematum, pokud se snad uhasil ohen Wallem snad ted nezahoří "potencionální" problem Jurásek .... ale nechcvci malovat zeď čerta ...
ted hlavně at se všichni ze všech repre vrátí v pořádku a včas ...
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
mis3 před 3 měsíci 04.09.2024 09:39 |to je zajímavá myšlenková konstrukce. Proč z informace, že tlačil na svůj odchod do lepší ligy za víc peněz, vyvozuješ, že tady být nechtěl. Objektivně to pro něho měl být další krok v kariéře, protože bohužel od nás se do top týmů neodchází, zatímco z Holandska ano. A k tomu návratu po roce. On o to loni bojoval, produktivita slušná, ale Priske ho očividně odstřelil, hned na začátku: 0 minut v lize. Jak chceš něco dokázat, když dostaneš 0 minut?
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
žbl68 před 3 měsíci 04.09.2024 10:36 |na poslední větě něco bude :-)
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
martynko před 3 měsíci 04.09.2024 10:27 |Pro takový návrat po jednom roce tam bude více důvodů.
1) rok si defakto nezahrál, přitom je v nejlepších letech, zároveň s ním Priske asi moc nepočítá, neviděl perspektivu a zájem z Evropy nebyl, takže půjde kamkoliv, kde bude hrát a nebude to výrazný sportovní a finanční pokles.
2) v SK se moc nepovedly přestupy, přitom program bude náročný, Jindřich na poslední chvíli potřebuje hotové hráče do útočné fáze, od kterých ví, co může čekat, není čas na experimenty. Takže Lingrovi nabídli dobrý prachy, určitě lepší, než měl předtím. Možná bonus za přestup jemu i agentovi. Když odcházel, tak se peníze v SK zkrouhávaly, s příchodem Tykače se to zase otočilo.
3) SK odehraje min. 8 špílů v Evropě, tam se zase bude chtít ukázat.
4) tohle je drb - někde psali, že mu snad měl Jindřich „slíbit“ častější stavění od začátku, role žolíka, který nakopne tým v 2.půli, byl jeden z důvodu, proč chtěl pryč. Tak nevim, jestli se něco změní, podle mě JT ho chtěl hodně právě kvůli tomu.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
žbl68 před 3 měsíci 04.09.2024 10:35 |dobrá tomuhle rozumím ... :-)
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
El Greco před 3 měsíci 04.09.2024 18:42 |Vytrucoval si to tím, že s náma prodloužil smlouvu?
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Tučňák před 3 měsíci 04.09.2024 07:31 |Čtu příspěvky fans Feyenoordu a o Lingrovi píšou moc hezky a štve je, ze nedostal vic šanci. Ze vždy bojoval a hrál na 100 procent.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Edenjejenjeden před 3 měsíci 04.09.2024 08:02 |Tak si ho vybavuju i já. Vždy obrovské nasazení , bojovnost , pro soupeře strašně nepříjemnej . Hlavně to není žádná "leklá ryba". Těch máme v týmu až moc.
A možná právě tenhle faktor nám loni chyběl k titulu.
At se ti daří Ondro ..
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
brťas74 před 3 měsíci 04.09.2024 07:38 |No kurňa to to trvalo,vítej doma Lindži.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Tonda před 3 měsíci 04.09.2024 08:17 |Doufám že s čistou hlavou do toho teď šlápne, a ať už bude v základu, nebo jako žolík - gamechanger, bude mu to tam padat a pomůže nám v cestě k titulu.
Energický hráč, buldoček, motorový myš co chodí do zakončení a že má na to čuch... přesně typ hráče, které má JiT rád a které potřebujeme jako sůl.
Před jeho odchodem jsem z něj cítil že byl hlavou jinde, že to chce za každou cenu zkusit (a kdo by se mu nedivil), možná na mě působil trochu namistrovaně. Teď už ví, co je pro něj nejlepší a kde se cítí dobře. Věřím tomu, že má opravdu hodně motivace dostat se po roce paběrkování opět na hřiště v soutěžních zápasech a ukázat co v něm je.
Ondřej Lingr se vrací do Slavie - dobrá zpráva!
jenusp před 3 měsíci 04.09.2024 09:12 |Za návrat Ondry jsem rád. Důvody:
1. Je to typ vítězného hráče, který je tahový do branky a je golovy, viz jeho hol na 3:2 v nastavbe na hřišti v Olomouci. 2. Je v ideálním fotbalovém věku. 3. Na rozdíl od možného příchodu Olayinky, který odcházel zadarmo a zpatky bychom ho kupovali za balík, tak za Ondru jsme rozhodně navíc neplatili nic. 4. Pokud se Ivan Schranz zranil dlouhodobě, tento typ hráče by nám úplně vypadl. 5. Ondra je bojovník a nic nevypusti, navíc sympaťák, za Slavinku bude bojovat, to potřebujeme!
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie - dobrá zpráva!
old_school_boy před 3 měsíci 04.09.2024 10:13 |Reakce na návrat Lingra jsou tady od nekritického nepřijetí až po nekritický obdiv. Na jednu stranu chápu, že někdo může jeho odchod ze Slavie chápat kontroverzně, ale touha přestoupit do top klubu a zkusit si zahraniční angažmá je pochopitelná. Nakolik už to bylo za hranou a vytrucované nevím, nedokážu posoudit. Nicméně typově mi přijde jako hráč, kterého potřebujeme a měl by být posilou. Nechme se překvapit, zda to bude trochu neslaný/nemastný návrat a la David Zima. Nebo trefa do černého. Každopádně si určitě přeju ať se mu daří, rychle zapadne lidsky i herně (což by neměl být problém) a je tím rozdílovým hráčem, který nás posune o krůček dál (titul, úspěch v Evropě). Vítej doma a ať se daří.
Komentář byl uživatelem upraven (04.09.2024 10:14) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Reakce na návrat Lingra jsou tady od nekritického přijetí až po nekritický obdiv. Na jednu stranu chápu, že někdo může jeho odchod ze Slavie chápat kontroverzně, ale touha přestoupit do top klubu a zkusit si zahraniční angažmá je pochopitelná. Nakolik už to bylo za hranou a vytrucované nevím, nedokážu posoudit. Nicméně typově mi přijde jako hráč, kterého potřebujeme a měl by být posilou. Nechme se překvapit, zda to bude trochu neslaný/nemastný návrat a la David Zima. Nebo trefa do černého. Každopádně si určitě přeju ať se mu daří, rychle zapadne lidsky i herně (což by neměl být problém) a je tím rozdílovým hráčem, který nás posune o krůček dál (titul, úspěch v Evropě). Vítej doma a ať se daří..
Skrýt původní komentář
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie - dobrá zpráva!
Mates204 před 3 měsíci 04.09.2024 13:20 |Bod 3 podle mě neplatí, to za kolik odcházeli Lingr s Olayinkou má nulovou relevanci k tomu, kolik by se za ně vyplatilo zaplatit v tuhle chvíli, to jsou tzv. utopený náklady, to nic nemění na tom, že proti příchodu Lingra nic nemám, protože to neplatím, řekl bych, že pomůže, škoda že nevyšel i Olayinka.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
japhy před 3 měsíci 04.09.2024 10:24 |Nechtěl jsem ho tu z několika důvodů:
- obecně návraty
- jeho hl. post u nás momentálně neexistuje
- útočníků tu bylo jak psů
No a teď se na něj těším :) Jak šel čas a náš kádr se začal docela sypat, daly se do mě obavy. Wallem s Jurečkou jsou kapitola sama pro sebe, Jurásek rozhodně není v topu, Schranz už vůbec a navíc se zase zranil, do toho Douděra se svými problémy, Maso zraněnej.
V nepřítomnosti Douděry může držet jeho prapor nadšení a agresivity.
Po Jurečkovi může převzít jeho náběhy a góly.
Počítám, že bude nastupovat na pravém křídle, v našem pojetí trochu staženějším, jinak nevím.
Naposledy ho zkusím vymanit ze škatulky věčného náhradníka. Od 11.9.2022, kdy ho Jindra pevněji usadil na podhrotu, do 8.4., kdy nastoupil naposledy v základu před zraněním, jsme odehráli 28 zápasů a on byl 19x v základu. Po šílených rotacích v začátku té sezony, když se to aspoň trochu ustálilo, patřil jednoznačně mezi základní stavební kameny a jen mu sem tam ulevili.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
silikat před 3 měsíci 04.09.2024 10:46 |Potřebovali jsme posílit na jiných postech.Vzhledem k prakticky nulovým odchodům budeme muset řešit Cimrmanův problém s hromaděním hráčů obzvláště na některých postech.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Alanor (admin) před 3 měsíci 04.09.2024 11:17 |U tohoto přestupu patřím mezi ty skeptičtější slávisty - nemyslím si, že by Lingr úplně měl na to, aby tu hrál stěžejní roli a byl tahounem v boji o titul a LM. Svou kvalitu ale pochopitelně má, místo na hřišti mít bude a lidsky ho mám rád - je to hráč, co vždy odvete maximum a má zdravě vítěznou mentalitu.
Tak ať se daří a rád se budu, Ondro, mýlit, když jsem ti zas až tolik nevěřil, že bys mohl být naší verzí Birmančeviče (v přínosu pro tým, ne ve stylu hry).
Ostatně bude zajímavé sledovat to srovnání dvou rozdílných cest v této klíčové sezoně - naše 2 největší letní nákupy jsou čeští ověření bijci (Chorý a Lingr), Sparta sází na techničtější cizince ze skautinku (Rrahmani a Krasniqi, druhý jmenovaný je tedy spíše backup). Dá se i zobecnit, že oba týmy se k té které cestě více přiklánějí celkově, byť to samozřejmě neplatí absolutně a my máme několik rozdílových cizinců a Sparta má v kádru i (menší) české jádro.
Samozřejmě sezona nebude jen o tom - třeba Sparta se musí vyrovnat i s odchody Krejčího a Priskeho, na druhou stranu má výhodu v podobě osvědčených rozdílových křídel Birmančeviče a Haraslína. Ale ty příklony k různým klubovým strategiím letos v létě vynikly - snad bude mít pravdu naše vedení.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
KurdtK před 3 měsíci 04.09.2024 11:51 |Pak by ale stálo za to se Alanore zamyslet, jestli je třeba psát ty negativní posty na FB ještě před příchodem hráče.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Alanor (admin) před 3 měsíci 04.09.2024 11:58 |Myslím, že je v pořádku dát vědět výhrady předem. Ostatně si myslím, že padly na úrodnou půdu v tom smyslu, že nemalá část fanoušků to vnímá podobně.
A hlavně tím impulsem bylo vyjádření trenéra, že tu hráč přece za odvedené služby bude mít vždy otevřené dveře. Tenhle přístup je pro současnou Slavii typický a z mého pohledu přerostl do nezdravých rozměrů.
Komentář byl uživatelem upraven (04.09.2024 11:59) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Myslím, že je v pořádku dát vědět výhrady předem. Ostatně si myslím, že padly na úrodnou půdu v tom smyslu, že nemalá část fanoušků to vnímá podobně.
A hlavně tím impulsem bylo vyjádření trenéra, že tu hráč přece za odvedené služby bude mít vždy otevřené dveře. Tenhle přístup je pro současnou Slavii typický a z mého pohledu přerost do nezdravých rozměrů..
Skrýt původní komentář
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Vhoo (přítel SN) před 3 měsíci 04.09.2024 13:37 |Ono ten lingr dává smysl když uvážíme že máme Choryho a Chytila. On je zrovna ideální na to aby ty odražený balóny od nich uklízel
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
wimpy před 3 měsíci 04.09.2024 13:38 |Přesně, k Chorému je to optimální posila.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Alanor (admin) před 3 měsíci 04.09.2024 13:49 |Jo, nějakou logiku v tom, co píšeš, vidím a Šulc je celkem podobný typ a v Plzni jim ta spolupráce s Chorým klapala na výbornou.
Ještě teda někdo bude muset do vápna posílat dobré míče, což se nám zatím moc nedaří... A ten náš přístup mi připomíná nadsázku, že když něco nejde silou, tak to půjde ještě větší silou. No, nevím, já bych šel spíš cestou větší herní variability ve hře i v kádru... Ale bude platit ukázaná na hřišti.
Komentář byl uživatelem upraven (04.09.2024 13:51) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Jo, nějakou logiku v tom, co píšeš, vidím a Šulc je celkem podobný typ a v Plzni jim ta spolupráce s Chorým klapala na výbornou.
Ještě teda někdo bude muset do vápna posílat dobré míče, což se nám zatím moc nedaří... A ten náš přístup mi připomíná nadsázku, že když něco nejde silou, tak to půjde ještě větší silou. No, nevím....
Skrýt původní komentář
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Fido22 před 3 měsíci 04.09.2024 11:32 |Vítej zpátky, Ondro!
Ondra Lingr vždy byl mým oblíbencem a budu ráda, když na to svými výkony a projevem naváže. Než v základu jsem ho raději vítala až během druhé půle, kdy jeho ohromný zápal pro hru a neustálé napadání, pohyb, nabízení se přinášelo ovoce právě až mezi unavenými postavičkami soupeře, mezi kterými se Ondra najednou objevil, prosmýkl, zavěsil a pak náramně slavil vstřelenou branku.
Vždy o Slavii mluvil s ohromným respektem a láskou ke klubu i trenérům. Rozhodně nevěřím nějaké "jedna paní povídala", že si přestup vytrucoval. Kdyby na tom byla špetka pravdy, tak by to Křetínského média tehdy rozmázla a klasicky nesportovní cestou (jak to umí jenom bolševik) by ubližovala Slavii. Jistě projevoval silnou touhu to venku zkusit - no a co - odsloužil si tu své, ale nekazil atmosféru v kabině, na hřišti a netrucoval, nevypouštěl souboje. Proč kluka nevyslat na zkušenou do světa, navíc do druhého nejkrásnějšího dresu na světě??? Naopak, nyní ho taková zahraniční zkušenost obohatila, nejprve nadchla, pak i nafackovala, navíc dospěl v pořádného chlapa, co už má srovnané hodnoty, má to srovnání, které před odchodem do Holandska neměl. Je to skvělý, skromný a milý kluk z Moravy, který chce být zase trochu blíž skutečnému domovu. Ví, že za hezký úsměv a úspěchy z dřívějška se na plac nedostane, že fanoušci i novináři ho budou bedlivě sledovat, proto bude makat o to víc a já se na tu jeho "schovávanou ve vápně" strašně těším a budu mu fandit i věřit.
Slavia oleeee! Ondro, držím palce.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Slávista 51 před 3 měsíci 04.09.2024 12:51 |1**
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
WarszawskiMuranow před 3 měsíci 06.09.2024 13:05 |Hezký napsáno, jenom malinká poznámka Havířov neleží na Moravě, ale ve Šlonsku.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Arminius před 3 měsíci 04.09.2024 11:42 |Jsem obecně proti návratům bývalých hráčů do Slavie, protože si myslím, že bychom se měli posouvat, neboť i fotbal se posouvá. Když už Ondra přišel, myslím, že by se měl při hře pohybovat v blízko Chorase a těžit z jeho sebraných míčů, tak jak fungovalo vloni spojení Choras - Šulc.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
lachpresak před 3 měsíci 04.09.2024 12:23 |Kam kráčíš Slavie? Téhle prestupak je jeden velký panic-attack buy. Žádná koncepce, proč nekupujeme mladé hráče s potenciálem nebo nezapracujeme hráče z B týmu? Kinský nám málem pláchnul a nikdo v klubu to nezarazil? Proč chce tak moc Wallen pryč? Jaká je budoucnost Ševčíka, Masopusta a Jurecky? Spousta otázek.... Slavia zažívá zlaté časy v mnoha oblastech, jen náš sportovní úsek pracuje poněkud zvláštně.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
wotlemburg před 3 měsíci 04.09.2024 12:29 |Třeba tenPerišič? Jen tak namátkou z poslední doby.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
dauby před 3 měsíci 04.09.2024 15:08 |Ten co jsme ho koupili béčka? Takové přestupy by se snad ani neměly počítat, ne? Zajímají mě přestupy hráčů, kteří budou v kádru áčka , ne těch, co je kupujeme do béčka nebo rovnou pošleme na hostování do Karviné nebo Vlašimi.
Komentář byl uživatelem upraven (04.09.2024 15:09) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Ten co jsme ho koupili béčka? Takové přestupy by se snad ani neměly počítat, ne?.
Skrýt původní komentář
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
iwanowicz před 3 měsíci 04.09.2024 16:39 |Diouf se snad taky rozehral v becku. A nahore pises, ze nehrajeme mlady hrace, coz mimochodem neni pravda a tady si stezujes, ze kupujeme mlady hrace a davame jim prostor se rozkoukat. Mas v tom celkeme gulas..
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Alanor (admin) před 3 měsíci 04.09.2024 12:31 |Na druhou stranu je pravda, že se hraje o přímý postup do LM tady a teď. A Slavia už úspěch potřebuje jako sůl. Z tohoto pohledu ty okamžité posily smysl dávají, i když jsem spíš fandou dlouhodobější koncepce a mrzí mě, že nevyšel aspoň ten Cham nebo podobný hráč, který by dokázal rozšířit repertoár naší hry.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
lukas6novak před 3 měsíci 04.09.2024 13:13 |Vždyť v poslední době máme snad největší zastoupení mladých hráčů v týmu od příchodu číňánů. Zatím se odehrálo 10 zápasů (takže 900 minut) a vytížení takto
19 let - Diouf (664)
20 let - Bužek (25)
21 let - Jurásek (284), Chaloupek (1), Kinský (900), Prebsl (587), Zafeiris (441)
22 let - Fila (156), Vorlický (86)
Pro zajímavost Sparta:
19 let - 0
20 let - 0
21 let - 1265 (Vitík, Suchomel, Daněk)
22 let - 0
A plzeň:
16 let - 150 (Panoš)
19 let - 241 (Slončík, Bello)
20 let - 61 (Adu)
21 let - 159 (Kabongo, sojka)
22 let - 935 (Metsoko, Dweh)
Částečně to je u některých i trochu štěstím (třeba Kinský který tady vůbec nemusel už být) ale zároveň nebýt zdravotních problémů tak Zafeiris, Fila nebo Chaloupek by měli nejspíš víc minut. Zároveň ti přijde že v béčku těch zajímavých mladíků je málo? Nebo Perišič, Chaloupek, Bužek nejsou nákupy mladých?
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Lunaris před 3 měsíci 04.09.2024 15:59 |Vorlický, Diouf hráči z b-týmu, zbytek těch blábolů nemá ani smysl číst,
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
spravnej_jezedak před 3 měsíci 04.09.2024 12:50 |Nejdřív mi to přišlo jako nelogický krok, ale když teď nad tím přemýšlím, tak mi Ondrův návrat dává smysl.. Ondra má vítěznou mentalitu a to je něco, co se trochu vytratilo..
Takže Ondro, vítej doma a ať ti to tam padá..
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
ervin před 3 měsíci 04.09.2024 13:00 |Někdy se mě zdá že kupujeme protože kupují druzí, uvidíme. A těmhle návratům nakloněný nejsem už vůbec.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
witty13 před 3 měsíci 04.09.2024 13:15 |Jestli se mel nekdo vratit, tak Peter.
Ano, jsem tady obecne za zastance vedeni, trenera, a toho co v poslednich mesicich vidime, ackoli uplne spokojen nejsem.
U tohoto prestupu necekam nic extra, ale ani necekam ze by Ondra byl zklamanim. Osobne doufam, ze me presvedci ze jsem se mylil.
Ovsem dam v jednom za pravdu kritikum - navraty stacily. Jediny koho bych prominul je Tomas Soucek.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Alanor (admin) před 3 měsíci 04.09.2024 14:34 |Já bych teda pořád bral zpět i Stancia. Do ligy by byl pořád naprosto rozdílový. Ale čas utíká, už je mu 31 a pokud by se měl někdy vracet, tak by to muselo být brzy (takže si myslím, že už k tomu spíš nedojde).
Komentář byl uživatelem upraven (04.09.2024 14:35) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já bych teda pořád bral zpět i Stancia. Do ligy by byl pořád naprosto rozdílový. Ale čas utíká, už je mu 31 a pokud by se měl někdy vracet, tak by to muselo být brzy..
Skrýt původní komentář
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
daadyy před 3 měsíci 04.09.2024 13:30 |+ bojovník
+ žolík, co umí rozproudit hru
+ vítězný typ
+ gólový (dobrý výběr místa)
- při nástupu v základní sestavě většinou moc nepřesvědčil
- v kombinační hře nám moc platný nebude
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
dauby před 3 měsíci 04.09.2024 15:05 |Otázkou taky je, místo koho by měl v tom základu hrát. Misto Oskara? Zafeirise? Chorého? Provoda? Kupovat zpět žolíka za 60 mega je hloupost.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
wimpy před 3 měsíci 04.09.2024 15:09 |bude alternace k Juráskovi, Schranzovi, Wallemovi, Jurečkovi...
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
dauby před 3 měsíci 04.09.2024 15:12 |Čili alternace alternace. Protoze tihle pánové momentálně v základu nefigurují (a Wallem ani na lavičce)...
Komentář byl uživatelem upraven (04.09.2024 15:13) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Čili alternace alternace .
Skrýt původní komentář
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
wimpy před 3 měsíci 04.09.2024 15:21 |Ale jo, jeden z nich vždycky nastoupí. A řekl bych, že vzhledem k častým zraněním Schranze, odstavení Jurečky i Wallema a neschopnosti Juráska udržet nějako stabilní formu bude první volba Lingr. Na druhé straně je Provod, ten má při současné formě místo jisté, ale i on bude potřebovat alternaci.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
kjandourek (admin) před 3 měsíci 04.09.2024 15:45 |Já bych jenom trochu poukázal na jeden rozpor u toho předposledního řádku:
https://www.csfotbal.cz/prvni-liga/hrac/ondrej-lingr/7219
Poslední celá sezóna Ondry u nás: 15x základní sestava; 12x střídal; 8x nenastoupil (2x lavička, 6x ani tam - předpokládám, že mezi 27-31 kolem byl zraněný)...
a teď - když byl v základu, nastřílel 7 branek, z lavičky 4....
A bilance klubu - s Lingrem v základu: 11-2-2 (plichty v Bolce a v Liberci; prohry v Plzni a Budějkách)
S Lingrem jako žolíkem: 8-1-3 (plichta na Slovácku, kde jsme vyrovnali po jeho nástupu z penalty za faul na něj; prohry v HK, Olomouci a v Derby 2:3)
Já si nemohu pomoci, ale minimálně číselně s Lingrem v základu v poslední celé sezóně byla Slavia úspěšnější, než s Lingrem jako střídajícím hráčem... a i on sám byl střelecky úspěšnější jako hráč základu než jako "žolík" ...
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
daadyy před 3 měsíci 06.09.2024 13:28 |Docela zajímavé to takhle vidět, protože ho mám zafixovaného opravdu jako úspěšného žolíka než jako člena základu ;)
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Miklos před 3 měsíci 04.09.2024 13:38 |Vítej! A doufám, že se ješté pokusíš o krále střelců..
Ševa
martynko před 3 měsíci 04.09.2024 13:43 |https://infotbal.cz/sevcik-konec-ve-slavii-od-vedeni-klubu-dostal-zelenou-k-odchodu-jeden-cesky-zajemce-se-prihlasil/
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
dauby před 3 měsíci 04.09.2024 14:35 |Hlavně že trenéři ho znají. Tak to je super. Zima, Lingr, a to jsme ještě chtěli Olayinku. Proboha proč ? Olayinka i Lingr od nás utekli (Olie navíc zadarmo, to byl od našeho vedení fakt majstrštyk). Lingr se nikdy ani ve Slavii neprosadil do základu a teď rok nehrál. Tohle fakt nechápu. Hlavně že to je oblíbenec Jindry, to bude hlavní kritérium.
Obecně bych navrátilce zpět nebral. Samozřejmě jsou i výjimky, Souček nebo Stanciu by byli super, ale ti sem teď asi přijdou těžko. Nakupovat draho naše bývalé hráče, kteří se v zahraničí neprosadili, tak holt budou hrát za Slavii, to je prostě špatně. A už vůbec bych zpět nebral hráče, který si vyvzdoroval přestup.
A co nějaká koncepce? Místo aby se kupovali hráči na konkrétní posty, kde nás tlačí bota, tak vezmeme Lingra, protože je holt volnej a Jindra ho dobře zná...
Na tuhle antikoncepci brzy dojedeme. Sparta nakupuje mnohem chytřeji.
Komentář byl uživatelem upraven (04.09.2024 14:36) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Hlavně že trenéři ho znají. Tak to je super. Zima, Lingr, a to jsme ještě chtěli Olayinku. Proboha proč ? Olayinka i Lingr od nás utekli (Olie navíc zadarmo, to byl od našeho vedení fakt majstrštyk). Lingr se nikdy ani ve Slavii neprosadil do základu a teď rok nehrál. Tohle fakt nechápu. Hlavně že to je oblíbenec Jindry, to bude hlavní kritérium.
Obecně bych navrátilce zpět nebral. Samozřejmě jsou i výjimky, Souček nebo Stanciu by byli super, ale ti sem teď asi přijdou těžko. Nakupovat draho naše bývalé hráče, kteří se v zahraničí neprosadili. tak holt budou hrát za Slavii, to je prostě špatně. A už vůbec bych zpět nebral hráče, který si vyvzdoroval přestup.
A co nějaká koncepce? Místo aby se kupovali hráči na konkrétní posty, kde nás tlačí bota, tak vezmeme Lingra, protože je holt volnej a Jindra ho dobře zná...
Na tuhle antikoncepci brzy dojedeme. Sparta nakupuje mnohem chytřeji.
.
Skrýt původní komentář
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Alanor (admin) před 3 měsíci 04.09.2024 14:39 |Olayinku prodat chtěli, ale neprošel zdravotní prohlídkou. Pak už prostor na rozumný prodej moc nebyl. Spíš je otázka, jestli se dřív neměl pustit do toho Stuttgartu. Pokud vím, tak to byla finančně hezká nabídka, navíc i sportovně by to byla liga, kam už se pak Peter nedostal...
Ale Olayinku bych mezi přestupní přešlapy neřadil. Sice jsme ho nezpeněžili přestupem, ale zase to byl hráč, který nám ty vložené finance sakra vrátil úspěchy na hřišti.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
dauby před 3 měsíci 04.09.2024 15:02 |Pokud bychom teď opět koupili zpátky, tak bych to naopak považoval za velký přestupový přešlap. A ano, herně se nám vyplatil, ale nechat si ho utéct zadarmo je prostě hrůza. Ještě pak pózuje s dresem Crvene zvezdy, ačkoliv hrál ještě za nás. Měli jsme ho prostě prodat dříve, nebo ho dotlačit k prodloužení smlouvy. To je standardní postup, tohle je amatérismus.
Komentář byl uživatelem upraven (04.09.2024 15:03) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Pokud bychom teď opět koupili zpátky, tak bych to naopak považoval za velký přestupový přešlap. A ano, herně se nám vyplatil. ale nechat si ho utéct zadarmo je prostě hrůza. Ještě pak pózuje s dresem Crvene zvezdy, ačkoliv hrál ještě za nás. Měli jsme ho prostě prodat dříve, nebo ho dotlačit k prodloužení smlouvy. To je standardní postup, tohle je amatérismus..
Skrýt původní komentář
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Alanor (admin) před 3 měsíci 04.09.2024 15:27 |Já tohle sčítání peněz za přestupy považuju za blbost. Stejně tak mi přijde absurdní ta argumentace, že vlastně Lingra nekupuješ za 55 mega, ale že to máš brát jako roční hostování, za který si dostal 40.
To bychom teoreticky měli upřednostnit za podobných podmínek Lingra před Olayinkou jen proto, že prvního jsme v minulosti zpeněžili a druhého ne, i kdybychom si mysleli (jako si to myslím já), že Olayinka je lepší hráč než Lingr? Smysl mi to moc nedává.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Radek097 (přítel SN) před 3 měsíci 04.09.2024 16:50 |Tady někteří do toho motají vzájemné vyrovnání pohledávek a závazků, že nemusíme nikam žádné peníze posílat. Ale to přece neznamená, že hráč přišel zadarmo. Stejně vyrovnání PaZ nastalo, když jsme koupili Tijaniho a prodali Baníku Markoviče s Rigem anebo obchod s plzní Staněk za Valentu a Červa.
Protože nedává smysl, aby finanční operace nastala na obě strany, když nemusí vzniknout vůbec anebo jen jedna ze stran zaplatí rozdíl (doplatek).
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Leksel před 3 měsíci 04.09.2024 15:56 |Lingr je hráč druhých poločasů, vždy, když v průběhu 2.půle nastoupil, tak dělal soupeři problémy svým výběrem místa ve vápně a často to přetavil v góly. Jeho roční angažmá mu nevyšlo, většinou ani nehrál, takže fotbalově mu to nic nepřineslo. Člověk si tak říká, ze kdyby tady zůstal, tak si zahrál a my možná ani neskončili druhý. Kdyby…
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Lunaris před 3 měsíci 04.09.2024 16:20 |Vždyť Lingr smlouvu nakonec prodloužil, ne? Co tady blábolíte o nějakém vytrucovaném přestupu? Slavia byla v té době ještě ráda, že ho za ty prachy střelila. Trpišovský samozřejmě nebyl, ale finanční ředitel jistě ano. Já si tedy na žádné zprávy ohledně Lingrova trucování nevzpomínám.
Vůči jeho návratu jsem v zásadě naprosto indiferentní, počkám, co ukáže na hřišti. Jinak ale proč by se nevrátil do Slavie, která by byla dlouhodobou kvalitou dejme tomu na čtvrtém místě holandské ligy. Lepší jít do Slavie než do Zwolle nebo nějaké podobné prdele. Tady se o to taky bude muset poprat.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Ivan před 2 měsíci 10.09.2024 10:53 |No prodloužil... Formálně ano, ale to jen proto abychom ho mohli prodat do Feye kterej ho ale chtěl oficiálně koupit až za rok. Prakticky neprodloužil.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
wimpy před 2 měsíci 10.09.2024 10:56 |Jako že kdyby neprodloužil, nemohli jsme ho do Feye prodat?
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Ivan před 2 měsíci 10.09.2024 13:42 |No asi by to bylo nepříjemný ale nebyl pro to důvod.
Jakože Feye z nějakého důvodu (myslím FFP?) potřeboval ten přestup zaúčtovat až letos. Tohle je docela normální, že se přestup ofiko udělá jako hostování s povinou opcí. No ale tohle nefunguje když mu končí smlouva za ten půl rok, proto musel být pod smlouvou.
Prakticky vzato, když Lingr podepsal smlouvu, bylo to s jistotou toho, že přestupuje do Feye.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Tacit před 3 měsíci 04.09.2024 17:02 |Recyklaci Lingra provázejí různé fámy. Např si prý dal podmínku, že už nechce být žolík a chce nastupovat v základu. Dost se to na sítích probírá.
Nedovedu si představit, že by mu něco takového JiT slíbil, natož mu to dal písemně.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Mates204 před 3 měsíci 04.09.2024 19:33 |Ona je situace na křídlech tak tristní, že asi základ hrát bude, když se Jurásek neprobere.
CO TADY ŘEŠÍTE ?
Slávista 51 před 3 měsíci 04.09.2024 18:04 |Při tom množství zápasů, je stále možnost 5x střídat a nikdo netuší, co udělají i nezaviněná zranění, natož ta likvidační - takže Lingr kvalitu má a Slavia zajisté chce v EP postupovat co nejdále, v lize titul, že !
O.L.
kupik před 3 měsíci 04.09.2024 18:44 |Dobrej podvečer,přátelé
takže O.Lingr zpátky.
Bez mučení se přiznám,že jsem tomu rád.
Dobrá,před rokem odešel,budiž,avšak neutekl,šel po dohodě,a hlavně jednal férově a Slavia taktéž.
No tak byla šance a šel do světa na zkušenou.Pravda,tu pověstnou díru do světa neudělal,ale poznal jak to chodí venku,určitě neležel na kanapi.Trénoval,trochu i hrál,ale hlavně teď se vrací natěšen a věřím,že bude velmi platnej.
Je soubojovej,buldočí,zarputilej,žádná leklá ryba.
Prosakovaly zvěsti,že by měl zamířiti na druhej břeh.Víme prdlačku jak probíhaly jednání,kolik bankovek bylo ve hře.Můžeme se pouze domnívat a spekulovat.
Ale jedno víme na 1000%.
Nezachoval se jako jistý velkochovatel drůbeže.
Tož,Ondro,ať se daří!
Re: O.L.
Marty2 před 3 měsíci 05.09.2024 07:58 |Souhlas. Určitě tam dřel, vyzkoušel si tvrdší chleba a jestli to má v hlavě srovnaný, tak by mu nabitá pokora mohla jedině prospět.
Re: O.L.
vršek před 3 měsíci 08.09.2024 11:37 |Viděl jsem vloni ze záznamu cca pět zápasů, kdy Lingr nastupoval v závěrech zápasů - od příchodu na hřiště a za jakéhokoli stavu se během těch cca 10 - 15 minut v podstatě nezastavil. Neustálým pohybem před vápnem si "říkal" o balon - bohužel byl jakoby spoluhráči ignorován. Bylo zvláštní sledovat ostatní hráče týmu čekající bez pohybu na balon a Lingra opakovaně nabíhajícího do uvolněných skulin v obraně , bez toho aby jeho pohyb byl spoluhráči využit. Navíc se i v těchto zápasech svými návraty a hlavně zisky míče při protiútoku soupeře zasloužil o trvalý tlak.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Carlos1 před 3 měsíci 05.09.2024 09:09 |Jako jsem za Lingra rad,ale nedelal bych z neho rozdilovou posilu. Spis by me zajimalo,jestli v tom posilovani lze celkove vysledovat nejakou koncepci, nebo je to tak trochu na nahodu a sentiment
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
vršek před 3 měsíci 08.09.2024 11:26 |Kolik máme v týmu skutečných bojovníků? Ogbu, Oscar, Zafeiris, Chorý, Bořil, s výhradou ke kvalitě Douděra...Lingr je hráčem, který už jen svým naturelem při správném využití náš tým výrazně posílí.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
dejvidovic před 3 měsíci 05.09.2024 10:22 |Lingy bude super posila. Přesně takovej typ hráče k Chorýmu potřebujeme. Navíc za ty prachy, kdy jsme za něj vlastně dostali 2M E. Tleskám.
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
IJS před 3 měsíci 05.09.2024 13:38 |Návrat Ondry beru jako skutečné posílení. Snad je to možné říci i tom pravém beku Michelzovi. Ovšem ten kádr už je tak široký, že fakt nevím jak s tím chtějí trenéři pracovat. Když vidím jak trenéři nasazují např. útočníky, tak nevidím žádnou šanci pro Filu nebo Jurečku. Těch, co jsou mimo sestavu je hodně a letos nečekám, že se se sestavou bude moc rotovat, protože ligové body budou mít větší váhu než body z EL!
Ještě k Ligrovi. Skutečně se mi také zamlouvá paralela se Šulcem ( ve spojitosti s Chorým ). To by mohlo fungovat! Hlavně ale musí Slavia změnit styl a začít hrát v lize jako dominantní mužstvo, které bude hrát svůj fotbal a ne se přizpůsobovat stylu hry soupeře. Někdy úspěšně, vícekrát neúspěšně!
Jurecka, Sevcik, Masopust mimo nominaci na EL
martynko před 3 měsíci 05.09.2024 19:53 |https://www.ruik.cz/jurecka-chybi-v-nominaci-slavie-na-evropskou-ligu-v-tymu-neni-ani-sevcik-s-masopustem-wallem-je-naopak-soucasti-tymu/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=1363600&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
pcitron před 3 měsíci 06.09.2024 00:47 |Znám sílu návratů
https://www.youtube.com/watch?v=SSWVOsEWlJc
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
žbl68 před 2 měsíci 09.09.2024 16:46 |... jen aby z toho nebylo ..... zvláštní jak nádherně couvám ... :-/
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
Joeker44 před 3 měsíci 07.09.2024 11:54 |Když vidím ten plán zápasů, tak to se nedá vyhrát všechno... Budu rád, když se budu mýlit.... Ale před derby je to masakr zápasů
Re: Ondřej Lingr se vrací do Slavie
vršek před 3 měsíci 08.09.2024 11:20 |A chceme být mistry české ligy? Pak je třeba vyhrávat bez ohledu na termíny i soupeře v lize!
Uznávám, že začíná tvrdá a těžká dřina, která může již v září rozhodovat o titulu....
Ondřej Lingr
vršek před 3 měsíci 08.09.2024 11:16 |Jsem rád že je zpět.
Neskutečný bojovník, pracant a střelec se skvělým výběrem místa ve vápně.
Myslím si, že by to mohl být právě Lingr, který bude skvěle doplňovat Chorého ve vápně a bude nejvíce těžit z Chorým rozhozené stoperské dvojice soupeře-
A ještě dovětek, bez toho abych zásadně odsuzoval Juráska za špatné zakončení v závěru s Lille - být v té době na hřišti Lingr a dostat se do takové šance, myslím, že jsme mohli sledovat prodloužení a možná i postup přes "sotva lezoucí" hráče Lille....kdoví.... velká posila a věřím, že právě nevydařené angažmá - a jsem přesvědčen, že ne jeho vinou, budou aspektem, který jeho nasazení a chuť do hry jen a jen posílí.
Bonusy od UEFA
martynko před 2 měsíci 10.09.2024 17:00 |https://www.idnes.cz/fotbal/pohary/hodnotovy-pilir-uefa-sparta-slavia-plzen-pohary-miliony-vydelky-bonusy.A240910_134336_fot_pohary_min
Venca de Jure
martynko před 2 měsíci 12.09.2024 17:03 |https://www.livesport.cz/zpravy/fotbal-superliga-smer-turecko-jurecka-dava-sbohem-slavii-jeho-presun-do-rizesporu-uz-potvrdil-i-romano/tdv30Com/?utm_medium=post&utm_campaign=news+cz_ls_general_cz_facebook
Ševa a Peltonec
martynko před 2 měsíci 12.09.2024 17:07 |https://www.livesport.cz/zpravy/fotbal-chance-liga-jablonec-chtel-do-svych-rad-ziskat-velkou-posilu-sevcika-ale-nepresvedcil-ani-vysoky-plat/0j8JV6RG/