Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 24/25 #01

V prvním díle podcastu SN Mezi námi fanoušky si quelhar, Thorklaer a alois_veliky povídali o vstupu Slavie do sezóny, evropských i ligových zápasech, losu Evropské ligy a změnách v kádru.

První část podcastu je věnovaná obecnému zhodnocení vstupu Slavie do nové sezóny. Jak se Slavia prezentovala na evropské scéně a jak na té domácí? Ve druhé části je tématem Evropská liga. Její nový formát přinesl Slavii zajímavou směsici osmi zápasů s týmy z osmi různých zemí. Na co může Slavia pomýšlet a kde nahrát potřebné body? Nejdelší část podcastu se věnuje přestupům uskutečněným i těm, které se dotáhnout nepodařilo nebo které v době natáčení ještě nebyly oznámeny.

Obsah:

(00:00) Situace Slavie na začátku repre pauzy, evropské a ligové zápasy v úvodu sezóny
(31:05) Evropská liga v novém formátu
(49:10) Přestupy

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (68)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    Morb     před 3 měsíci 03.09.2024 11:41 |  
    16 0

    Super! Ani jsem další díl nečekal. Příjemný překvapení.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    dejvidovic     před 3 měsíci 03.09.2024 11:52 |  
    6 0

    Super!! Těším se

  3. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    sam01     před 3 měsíci 03.09.2024 12:14 |  
    15 0

    Hrozně se těším, moc mi tento podcast chyběl.

  4. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    mig52     před 3 měsíci 03.09.2024 13:56 |  
    19 13

    Díky za parádní podcast. Hlavně koule ukázat na některé nepochopitelné amatérizmy v klubu. Jen řešením těchto absurdit se můžeme posunout dál. (Sportovní rady, jejich členové...., opravdu úchvatná rozhodnutí aj.).


    Komentář byl uživatelem upraven (03.09.2024 16:52) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    vojtal     před 3 měsíci 03.09.2024 15:40 |  
    12 10

    Díky za nový díl. Jen bych doplnil, protože se v tom neustále chybuje a i ve vašem podcastu jste ty dvě věci pomíchali dohromady. Neexistuje pouze "sportovní rada", vedle ní existuje ještě "tým pro výběr a nákup hráčů". Takto to uvedl JT v hovorech s JT s panem Ocetníkem:

    "Sportovní rada"
    je poradním orgánem představenstva: předsedá jí Tvrdík, Říha jako CEO klubu, Bílek jako sportovní ředitel, Kovář jako "hlava fotbalových operací" a Tecl jako nový manažer A týmu.

    "Tým pro výběr a nákup hráčů"
    V jeho čele je "hlava fotbalových operací" Přemysl Kovář, tým je složený z lidí ze sportovního úseku, ze šéfa skautů, šéfa analytiků, jsou v něm lidé z A týmu, je tam hlavní analytik Kuba Káš (nevím jestli správně přepisuji jméno), Marcel Sčasný.


    Jakkoliv se to zdá maximálně absurdní a že nikdo nemá za nic zodpovědnost, měli bychom tu absurdnost alespoň správně pojmenovávat.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    vojtal     před 3 měsíci 03.09.2024 15:44 |  
    11 12

    A ještě poděkování za ten závěr - ano, my jako Slavia máme mít ty největší ambice a argument s "nenažraností" a že nejsme vděční za to, co nyní máme z toho už jsem také unavený. Jsem rád, že to zaznělo nahlas i ve vašem podcastu, že klub jako Slavia by měl mít ty nejvyšší ambice a stále je kam se posouvat.

  7. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    JS (přítel SN)     před 3 měsíci 03.09.2024 20:48 |  
    7 8

    Moc díky, nikdy jsem si nemyslel, že znělka MNF bude tak sladká :)))
    Těšil jsem se na Honzu Vetyšku, ten by určitě naložil ještě trochu víc. Snad s ním, Ondro, příště počítáš.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    Hojik     před 3 měsíci 03.09.2024 20:57 |  
    4 7

    Slavia není jediný klub, který hledá posily. Dost věcí se musí podařit aby přestup se povedl.

  9. Obšťastník MNF

    Taky     před 3 měsíci 04.09.2024 08:06 |  
    5 1

    Jen houšť, díky!

  10. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    misver     před 3 měsíci 04.09.2024 12:24 |  
    2 3

    Díky za skvělý poslech, jako vždy.

    Jen bych chtěl podotknout k té diskuzi o Anderlechtu - Anderlecht dnes opravdu není co Anderlecht dřív. A tendence je furt sestupná. Tři body rozumné očekávání, obzvlášť v Edenu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

      Dennis     před 3 měsíci 04.09.2024 14:02 |  
      8 0

      Jestli je jejich trend furt sestupný, o tom bych asi pochyboval. Teď skončili nakonec třetí, jen čtyři body za titulem. Rok předtím byli 11... Řekl bych, že jejich špatné období už končí nebo skončilo. Budou podobně silní jako RU Saint-Gilloise. Tři body v Edenu určitě chci taky, ale za jisté bych je nepovažoval.

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

        misver     před 3 měsíci 04.09.2024 14:32 |  
        1 0



        Jisté nejsou 3 body nikdy. Ale Anderlecht je odvar toho co býval, a nic nenasvědčuje, že by se to mělo změnit. O víkendu bylo derby s Unionem, a byl to naprosto zoufalý fotbal.
        Ale fajn, poupravím to o tom trendu - jsou dlouhodobě stejně špatní (v kontextu toho na co bývali zvyklí).

  11. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    skalní     před 3 měsíci 04.09.2024 14:18 |  
    17 14

    Mrzí mě to, ale posledních 15 minut jsem už nedoposlouchal. To neustálé stěžování na posily už jsem nedal.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

      iwanowicz     před 3 měsíci 05.09.2024 09:56 |  
      8 7

      No, vypl jsem to o dost driv a vidim, ze jsem neprisel o nic zajimaveho. Ta nekonecna kritika uz proste nebavi.

  12. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    Ivan     před 3 měsíci 04.09.2024 14:25 |  
    2 0

    díky

  13. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    Max1     před 3 měsíci 04.09.2024 18:53 |  
    8 2

    za mne trošku zklamání, ne to, že tam bylo tolik kritiky, pohled na přestupy atd. je čitě subjektivní, ale proto, že až moc si všichni notovali a nebyl slyšet hlas, který to vidí jinak.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

      mig52     před 3 měsíci 05.09.2024 06:24 |  
      9 9

      Nj., ale přece nebudeš oponovat, když máš stejný názor, jako ostatní dva!!! Myslím, že v současnosti bys k daným tématům těžko hledal někoho s výrazně opačnými názory, tedy pokud by byl ochoten mluvit na férovku a nešel tam hájit postupy Slavie za každou cenu. Takoví by se jistě našli a dle mého názoru byla kritika reálná a na úrovni.

  14. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    Ragnarok     před 3 měsíci 04.09.2024 21:03 |  
    8 6

    Kluci mi mluvili z duše a moc nechápu, co se muselo stát, že u nich v rámci let došlo k výraznému posunu.

  15. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    ntajlg     před 3 měsíci 05.09.2024 10:16 |  
    9 16

    Chlapci, už to nedělejte ten podcast. Nemučte se. Jsou to už jen negativní bláboly a něčem, o čem nemáte ani páru.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

      Thorklaer (přítel SN)     před 3 měsíci 05.09.2024 10:50 |  
      13 10

      V pořádku, nás to podcastování baví, nikdo netrpí. Naopak se u toho dost nasmějeme.
      A myslím si, že v tomto díle je rozhodně více pozitiv, než negativ. Prostě fér hodnocení z pohledu tří fanoušků.

      Klidně si založ vlastní podcast a řekni svůj pohled, když ty o tom páru tedy máš.

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

        belmis (přítel SN)     před 3 měsíci 05.09.2024 13:00 |  
        17 11

        Nechápu, jak můžeš o třech stejně si notujících diskutujících, kdy jeden dokonce našeho hráče, který se snaží bojovat a dávat góly za Slavii, nazvat debilem a zbývající dva se tomu smějí, férovým hodnocením. Konkrétně ty bys měl trošku vystoupit ze své bubliny a přiznat si, že bohužel žádným fotbalovým analytikem nejsi a nejspíš nikdy nebudeš.


        Komentář byl uživatelem upraven (05.09.2024 13:04) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

          JS (přítel SN)     před 3 měsíci 05.09.2024 13:51 |  
          9 12

          Chorý ale JE debil. A jestli není, tak se tak roky choval.

          • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

            belmis (přítel SN)     před 3 měsíci 05.09.2024 14:57 |  
            6 7

            Je člověk, který se choval jako debil, flákal se a bral drogy. Byl v partě, ve které se svezl. Začne chodit s tvou sestrou, začal sekat latinu, je na ní hodný víc a stará se o ní víc než tvůj druhý švára o tvou druhou sestru, který byl jinak vždycky v pohodě.
            Je pořád ten nový švára debil nebo už není? Má každý člověk právo na nápravu nebo jen někteří?
            Naopak mi přijde, že se teď radši nechá okopávat než aby do někoho zajel, aby si neudělal škraloup. A to není také dobře.


            Komentář byl uživatelem upraven (05.09.2024 15:03) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

              JS (přítel SN)     před 3 měsíci 05.09.2024 16:51 |  
              3 5

              Takovýho kripla bych k sestře nepustil :D

        • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

          Thorklaer (přítel SN)     před 3 měsíci 05.09.2024 20:09 |  
          4 4

          Však já jsem v tom podcastu říkal, že žádný fotbalový datový analytik nejsem :⁠-⁠)

          • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

            lantsmit     před 3 měsíci 06.09.2024 22:29 |  
            4 3

            Takže skutečně obraz typického fanouška Slavie? Jako #SešívaníSobě… “říkali jsme, že nám o žádnou odbornost nebo relevantní informace nejde, jsme jenom fanoušci, žádní datoví analytici, ale na všechny odborný otázky máme samozřejmě svůj názor a chceme se o něj s vámi podělit…. A navíc se u toho dobře bavíme.”

            Co má být tedy cílem nebo smyslem takového podcastu?

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

              Thorklaer (přítel SN)     před 3 měsíci 06.09.2024 22:54 |  
              5 4

              Rozhodně není cílem se zpovídat online anonymním cenzorům a fízlům.
              Žijeme v demokracii, každý si může založit podcast a povídat si, co chce.
              A fakt nežiju ve světě, kde nějaké naše povídání, které děláme s nejlepším vědomím a svědomím, nějak poškozuje klub se stamilionovým rozpočtem a daleko větším dosahem na spoustě kanálech.

              • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

                lantsmit     před 3 měsíci 06.09.2024 23:22 |  
                4 5

                Cenzoři a fízlové? On vás někdo zakazuje, někomu nahlašuje, nebo vás dokonce prověřuje? K veřejnému vystupování patří reakce té veřejnosti. Přičemž čím horší to vystupování je, tím kritičtější ta reakce bude. Na “debila Chorýho” logicky přichází podobná reakce vůči vám. Já se jen zeptal, jak svojí roli a odpovědnost vnímáte? Jestli chcete nás fanoušky třeba i určitým způsobem “vzdělávat” nebo je to jenom o tom vlastním pobavením se…

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

        Kosák     před 3 měsíci 06.09.2024 16:57 |  
        7 2

        Jo, asi nasmějete, hlavně při urážení našeho hráče. No, to jste fakt borci.

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

        lantsmit     před 3 měsíci 06.09.2024 22:22 |  
        2 6

        Cítíte to opravdu tak, že si můžete pro vlastní zábavu plácat, cokoli vás napadne? Odpovědnost za takový obsah je NULA? Jediný následek bude, že to lidi přestanou poslouchat? Myšlenka, jak něco, co řeknu nebo napíšu, může pomoct nebo uškodit klubu mého srdce, tam vůbec není?

        • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

          Thorklaer (přítel SN)     před 3 měsíci 06.09.2024 22:56 |  
          2 3

          Sorry, to je děsný nesmysl. A fakt odmítám, že si jen tak plácáme, máme soudnost i odpovědnost. Ostatně se dlouhodobě ukazuje, že v MNF zaznívá spousta zajímavých myšlenek, které čas potvrdí.

  16. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    Thorklaer (přítel SN)     před 3 měsíci 05.09.2024 10:45 |  
    11 14

    Reakce na mig52: Já si myslím, že by se i zde našli lidé, kteří by dokázali ve všem hájit kroky vedení ohledně přestupů. Ono je totiž ve finále strašně jednoduché a komfortní ve všem hájit vedení.
    Potíž je, že už se pár přestupáků ukazuje, že tihle lidé jsou často mimo, jejich názory se v realitě nepotvrzují. A bohužel nemají ani tu slušnost uznat, že se mýlili. Ono si stačí přečíst, co jistí uživatelé psali třeba ještě v červnu o Kinském, aby si člověk udělal názor. Holt "jak se to hodí"


    Komentář byl uživatelem upraven (05.09.2024 10:46) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

      belmis (přítel SN)     před 3 měsíci 05.09.2024 12:55 |  
      14 9

      Já si naopak myslím, že jsou tu lidé, kteří se mylně domnívají, že nám sparta ve všem utekla, že dělá takové přestupy, které my nejsme schopni realizovat. Jen jsem zvědavej, jestli když se po sezóně ukáže, že nemáš pravdu, že přijdeš, omluvíš se tady vedení za výše uvedené mylné představy.

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

        Thorklaer (přítel SN)     před 3 měsíci 05.09.2024 20:15 |  
        6 2

        Já ale nemám problém uznat omyl. To holt patří k tomu, když máš na věci názor. A samozřejmě budu pro dobro Slavie rád, když se budu plést. Ale fakt to neznamená, že by člověk měl jen chválit tahy vedení a nekomentovat problematické věci.

        Pro příklad, před pár lety jsem si nasypal popel na hlavu za kritiku příchodu Ibry Traorého, v minulé sezoně jsem taky uznal, že jsem se u pár přestupů pletl.

        Ale nějak nevidím, že by to samé znělo od lidí, kteří do krve hájili Ihhatarena, psali, že Kinský na Slavii nemá apod.

        • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

          belmis (přítel SN)     před 3 měsíci 05.09.2024 22:04 |  
          10 2

          V tom máš samozřejmě pravdu. Jsou věci, které se mi také nelíbí, např. předržování některých starších hráčů. Ale mnohdy nemáme info, abychom mohli soudit, jestli mělo být něco tak nebo tak. Teď poslouchám na radiožurnálu Trpišovského a například kauza Walem je úplně jinak než jsem měl ze SN představu. A takhle je to i v mnohém jiném.

          • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

            Edisni     před 3 měsíci 06.09.2024 09:19 |  
            7 5

            Je potřeba mít na paměti, že to, že kauza Wallem je úplně jinak než jsi měl ze SN představu, ti tvrdí přímý účastník té kauzy, který má samozřejmě zájem na tom, aby to pro jeho stranu vypadalo lépe než ve skutečnosti. Fanoušek má tak na výběr, jestli bude věřit jedné straně sporu nebo nezávislým pozorovatelům, kteří jsou sice anonymní v diskuzi, ale mají za sebou roky poskytování přesného náhledu do fungování klubu.

            Jindřich je skvělý řečník a krásně se poslouchá. Umí udělat fanouškům radost. Ale podobně jako v případě Jaroslava Tvrdíka je potřeba brát některé jeho výroky s velkou rezervou.

            • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

              belmis (přítel SN)     před 3 měsíci 06.09.2024 10:12 |  
              8 1

              To máš samozřejmě pravdu, že je třeba brát je někdy s rezervou a já ho někdy beru (když například pochválí hráče, který zrovna moc nezahrál). Na druhou stranu v tomto zrovna Trpišovskému věřím. On je i jako člověk lepší než většina z nás tady na SN. A to si ho opravdu neidealizuju. A když jsem tady četl od některých insiderů, kteří sice už neměli v tomto přestupáku moc info o posilách, o to větší však měli info o tom, že je Houštecký arogantní herodes, který šikanuje hráče a pak ho vidíš, jak se objímá s hráči, jak o něm hráči mluví, skoro si říkám, jestli se z insidera nestal naštvaný člověk na některé lidi ve Slavii, jelikož insiderem tak nějak přestává být.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

      Hojik     před 3 měsíci 05.09.2024 14:35 |  
      8 4

      Když kritizuji vedení jsem cool, že? Pracuji-li roky v korporátu neznamená, že rozumím fotbalovým obchodům.Brouk Pytlík toho v kině viděl víc.

  17. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    Steevee     před 3 měsíci 05.09.2024 13:48 |  
    28 9

    Těšil jsem se, vyloženě s chutí jsem si to dneska k práci pustil, ale v momentě označení Chorého "debilem" a všeobecném smíchu vypínám. Sorry. Chorého jsem jsem ani trochu ve Slavii nechtěl, ale prostě je náš, maká a v tuhle chvíli nemám žádný speciální důvod na něho plivat.

    Sám jsem někdy nevymáchaná držka, ale nazvat hráče Slavie debilem bych si nedovolil ani já z anonymního internetového nicku. Že něco takového zazní ve slávistickém podcastu, to mi přijde dost úlet.


    Komentář byl uživatelem upraven (05.09.2024 13:50) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

      Slávista 51     před 3 měsíci 05.09.2024 14:04 |  
      8 1

      1*

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

      Lunaris     před 3 měsíci 05.09.2024 21:19 |  
      12 7

      Díky za upozornění, podcast tedy tentokrát vynechávám. Akorát bych se nasr...

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

      cunak     před 3 měsíci 06.09.2024 09:39 |  
      2 9

      Já tedy nikdy neměl rád Fenina, Krále, Malínského a Kuchtu a jsem rád, že už u nás nejsou a nedělají Slávii ostudu. A nikdy nebudu mít rád ani to choré, i kdyby dalo 2 góly Spartě a dostalo nás do ligy mistrů. A není to proto, že je z Provinčního klubu, nebo že něco někdy křičel. Je to proto, jak se chová na hřišti - surově, zákeřně a pak zase ublíženě. Nikdy bych třeba nechtěl, aby za Slávii hrál Haraslín, nebo Krejčí, Birmančevič by mi nevadil stejně jako Hušbauer.

  18. Chorý

    Mike     před 3 měsíci 05.09.2024 21:58 |  
    21 7

    Rád bych se osazenstva podcastu touto cestou zeptal, že pokud jim vadí Chorý, který k nám přestoupil z provinčního klubu a nazvou ho debilem, i když nevím o ničem, čím by se Chorý provinil na hřišti proti Slavii, zda jim vadily i přestupy sparťanských odchovanců Horvátha, Hušbauera, Hovorky a Kuchty. Pokud ne, tak je něco pokřiveno v jejich mysli. Protože jak říkal Chuchill, proti Hitlerovi se spojím i s peklem /myšleno se Stalinem a Sovětským svazem/. Já budu rád, když Chorý tu rudou chátru porazí a jsem rád, že jsme se s ním spojili. Neexistuje pro mě větší humus, než Sparta a toto vnímám už 50 let. Kdo nepamatuje devadesátky a jejich fotbalové zločiny a neustálé se vysmívání naší ubrečenosti, kdy jsme chtěli aspoň 10 % spravedlnosti při rozhodování, tak nepochopí výše uvedený text, ani angažování Chorého. Spartu řadím ve svém žebříčku ,,oblíbenosti " na úroveň Rusáků a komunistů.

    • Re: Chorý

      alois_veliky (admin)     před 3 měsíci 05.09.2024 22:06 |  
      13 15

      Ta Sparta, které Chorý odmala fandil? Proti Slavii se neprovinil třeba tím, že křičel Jude Slavie?
      To všechno mi stejně vadí míň, než jeho dlouholeté chování na hřišti, za které jsem jím vždycky pohrdal. Bezohledná a surová hra, zjevná snaha soupeře zranit, opakující se simulace a výstupy po nejmenším kontaktu. Léta jsem na něj nadával a neumím ho lusknutim prstu začít mít rád, protože se teď ze všech sil rve za Slavii (ještě aby ne!). I v podcastu jsem ocenil, že to minimálně vypadá, že v tomhle druhu chování ubral a soustředí se jen na fotbal..Třeba mu to takhle vydrží a já začnu uvažovat, že na něj změním názor.

      • Re: Chorý

        Mike     před 3 měsíci 05.09.2024 22:43 |  
        17 1

        Kuchta se chová tak trochu podobně jako Chorý- pokopat, provokovat, hádat se se spoluhráči a protihráči, občas surovější zákrok - a choval se tak i u nás. Ti Sparťané by ho za to mohli a měli nenávidět. A on se stal opak. Jejich fanoušci byli rádi, že takový ,,debil" hraje za jejich klub a teď ty sviňárny bude dělat ve prospěch jejich klubu. A jak se to vyplatilo. Pomohl jim vykopat 2 tituly a my skřípali zuby, co je to za hovado. Jen my tady budeme nadávat na Chorého, na našeho hráče. Ale to je věc každého fanouška, jak se k tomu postaví. Nechci ani nebudu někoho nutit, co má dělat, jak fandit a komu fandit. A cením si Tvé brzké odpovědi.


        Komentář byl uživatelem upraven (05.09.2024 22:52) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Chorý

        rak (přítel SN)     před 3 měsíci 05.09.2024 23:34 |  
        9 1

        Já to mám trochu obráceně. Rád jsem ho moc neměl, ale zase, že bych ho vysloveně nenáviděl, to také ne. Pokud ho chtěl náš realizák a navíc s ním nemají žádný problém ani hráči, tak mu chci dát šanci od začátku. Už jsem také psal, že také záleží v jakém hraje prostředí a že u nás může být jiný. Když byl pod Bílkem, u sebe ještě třeba Mosqueru, který také čistotou neoplývá, tak ty jeho negativní rysy byly posilovány. Měli bychom na něj nadávat, až bude zákeřně hrát u nás (jako na každého jiného, kdo by tak chtěl hrát). Zatím to tak vůbec nevypadá, čili moje očekávání snad jsou naplňována.

      • Re: Chorý

        vojtal     před 3 měsíci 06.09.2024 17:47 |  
        2 7

        Já mám u něj problém hlavně s tím, že se neomluvil za svůj výrok "jude Slavie". To že prohlašoval, že od mala fandil Spartě, to je zkrátka věc kterou má každý nějak nastavenou díky rodině a to bych mu nevycital.
        Ohledně surové hry, já nemám pocit, že by většinu těch věcí dělal záměrně. Podle mě to dost vychází z jeho výšky a tělesné dispozice, kdy zkrátka je "neohrabany kolohnát" a kontrolovat své tělo je pro něj v soubojích obtížnější, než pro někoho poloviční výšky a váhy.
        Simulování nemám rád u nikoho, jenže to je zas problém toho, co jsou ty kluci učeni už od přípravek, kdy se po nich chce ať radši spadnou a vybojuji si faul.

      • Re: Chorý

        mig52     před 3 měsíci 19.09.2024 05:52 |  
        0 1

        Jak píše Mike, proti bídě je třeba se spojit i s peklem.

    • Re: Chorý

      kapitan.pisoar     před 3 měsíci 09.09.2024 18:10 |  
      2 6

      Chory debil je a jeste nedavno mu vsichni slavisti davali jeste horsi jmena. Ale najednou je svaty. Pokrytectvi non plus ultra…

  19. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    jakr     před 3 měsíci 05.09.2024 22:17 |  
    6 0

    Podcast velice pěkný.Se spoustou věcí souhlasím. Že přišel Lingr mi až tak nevadí. To je věc názoru. Quelhare,tvrzení,
    že Prepsl k nám šel proti vůli agenta je naprostý nesmysl. Agent dělal vše aby sem přišel. Věř mi, že vím co říkám. Těším se na další podcast.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

      quelhar (admin)     před 3 měsíci 06.09.2024 09:26 |  
      7 7

      S dovolením si ponechám svůj názor, který jsem prezentoval v podcastu, a také si myslím, že v tomto konkrétním příkladě vím, co říkám. Jinak pro to, aby se Prebsl do Slavie vrátil, agent nemusel dělat nic. Prebsl byl hráčem Slavie, ta si jej stáhla z hostování a celé to bylo o tom, jestli zde hráč bude ochotný podepsat novou smlouvu. Klub měl na tom jednoznačně zájem, pokud by na tom měli jednoznačný zájem i agent a hráč, tak nebylo co řešit. Ale tak to přece nebylo, že?

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

        Hojik     před 3 měsíci 06.09.2024 11:30 |  
        8 0

        Vyjednávání o nové smlouvě nesmí probíhat?

  20. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    rak (přítel SN)     před 3 měsíci 05.09.2024 23:49 |  
    13 7

    Jelikož jsem sem několikrát uvedl slovo "nenažranost", které tam bylo kriticky zmíněno, tak reaguji. Nemám na tom co měnit. Pro některé lidi je to velmi výstižné slovo. Ano, máme teď jiné podmínky a musíme mít větší ambice. Ale jak dlouho je máme? Pár měsíců. Kouzelník nepřijde. Chce to také trochu času a ne bláznění. Myslím, že majitel to dobře chápe.
    Dnes jsem si s chutí poslechl Horváthův rozhovor s Jindrou. Mně se ty jeho cíle a sny (výhra v LM, finále evropského poháru) i ten celkový přístup k fotbalu pořád dost líbí. (Nakonec nemám nic ani proti Horvimu. Když ještě hrál za nás, byl to můj oblíbenec, prostě fotbalista. Teď má u nás syna. )

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

      vojtal     před 3 měsíci 06.09.2024 17:39 |  
      7 3

      Já si myslím, že ono je to z velké části nepochopení se navzájem. Já rozumím tomu, že ty změny budou přicházet nebo už přicházejí postupně. Co mě osobně ovšem vadí je to, když předseda představenstva mám fanouškům vzkazuje, že nemáme být kritičtí, máme být rádi za EL, máme nejlepší tým, fanzóny a CSR program a tak dále. Zároveň pak ale říká, že cíl je LM a titul. To si zkrátka sám sobě odporuje.
      A když pak vidíme, že přímo reaguje na tu sílící kritiku tak, že ještě více opevňuje nedotkuntelnost současného stavu tvořením "sportovní rady" do jejíhož čela jmenuje sám sebe, to mi opravdu nepřijde, že je profesionální vedení klubu, jaké vidíme jinde.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

      o5aradecek     před 3 měsíci 06.09.2024 17:43 |  
      4 6

      Myslíš toho Horvátha, který nás v dresu sparty porazil gólem v obrovsky důležitém derby a po zápase se vyznal z toho, že měl husí kůži, když po jeho gólu celá Letná skandovala "věčně druhý"?

      Jo, vážně supr chlapík, sympaťák. :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

        mig52     před 3 měsíci 19.09.2024 05:47 |  
        0 2

        Bys ho klepal po zádech v případě, že by si dal tehdy 2-3 vlastňáky jo ?? Takto to fakt nefunguje.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

      MKCZ83     před 3 měsíci 06.09.2024 21:25 |  
      12 10

      Co jsme za těch "pár" měsíců udělali? (jsou to dva přestupáky ve skutečnosti, stačí se podívat, co s acs udělali dva přestupáky jakmile přišel priske)

      V zimě
      - Přivedli za 100M Zimu (to samo o sobě za mě stačí) se slovy, jak nám vyhraje titul potom, co jsme koupili od léta Chaloupka.
      - Přivedli Ihattarena.
      - za Staňka (měli jsme Kinskýho s možností návratu) poslali do Plzně Valentu a Červa

      V létě
      - po velkých prohlášeních o all in přivedli ke 3 velmi kvalitním útočníkům jenom Chorého za podle mě dost nesmyslný peníze, abychom na kritické posty před kvalifikací do LM nepřivedli nikoho (on posila bude, ale podle mě hráči v kádru nejsou o moc horší)
      - kdyby se nezranil Staněk, přišli bychom za pár drobných o golmana s bezkonkurenčně nejvyšším potenciálem v ČR.
      - personálně se oslabili před předkoly s nulovou alternativou na pravou stranu
      - přivedli zkrachovalého nehrajícího Lingra, který tak strašně chtěl do zahraničí, aby po roce skončil zpátky u nás
      - v poslední možný den přivedli někoho napravo

      Tohle není o nenažranosti, ale dost velké nekompetentnosti sportovního vedení.

      A to nemluvím o tom, že naše primární herní taktika je "park the bus" a nákopy na 2m vysokého útočníka.



      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

        vojtal     před 3 měsíci 06.09.2024 22:02 |  
        8 12

        Skvělé shrnutí. Přitom stačilo jako první krok přivést schopného sportovního ředitele, dát mu pravomoce, rozpočet a nechat pracovat.
        Místo toho máme "sportovní radu" které šéfuje sám Tvrdík a "tým pro výběr a nákup hráčů", kterému šéfuje Hlava fotbalových operací - bývalý neúspěšný brankář.

  21. Ppodcast kejvacu

    Do_it     před 3 měsíci 06.09.2024 13:12 |  
    17 9

    Quelhar si pozval dva lidi se stejnym nazorem aby mu prikyvovali, kdyz kritizuje slavii ze tam si vsichni prikyvuji a jaky je to kamaradsoft. Dokonaly.

  22. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    Kikoriki     před 3 měsíci 06.09.2024 19:22 |  
    19 10

    Pánové, jsem rád za váš podcast, ale tentokrát se to moc nepovedlo. Kritiky moc, nevyvážené...všechno špatně Chorý debil. Ne, nelíbilo se mi to.

  23. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    Kikoriki     před 3 měsíci 06.09.2024 22:41 |  
    15 11

    Náš tým je vyvážený. Mladí cizinci s potenciálem, zkušení borci naši reprezentanti a i naši mladí. Nevím proč všichni přestupy hejtují. Jako že nekoncepční. Tým má skvělý mix. Lepší než banda cizinců, žoldáků, tam u těch rudochů. Taky hrají tužku, a sbírají body. Jako my. Až se jim přestane dařit, tak se teprve uvidí to srdíčko. Když si na vlně, tak to jde. Ale my už 3 roky nejsme a přesto se každý rok zlepšujeme. Zlepšuje se ( klubový fotbal jde nahoru viz MB) i naše okolí, fyzicky se to zvedlo obstovky procent a přesto sbíráme mraky bodů. Dřív jsme taky vyhravali treba standardkou a se stestim. Někdo si neumí přiznat, že ho vlastně irituje rudoch, a i proto je nesmyslně kritický ke všemu co se udělá. Rudoch koupil a my ne. A hned hejtuju scouting. Rudoch postoupil, rudoch měl kliku, rudochovi pomohl rozhodčí. Ano, je frustrující, že nám za poslední roky utekl titul vždy o chlup a že všechny ty rozhodující mikrosituace se otočili proti nám. Bylo jich hodně moc a už se to musí změnit. Ted třeba hlavička Juráska. Hrozně nám a hlavně JiT přeji, aby to letos byla jízda jak v Evropě tak v lize a aby přepapaným kritikům zavřel ústa.

    • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

      Dennis     před 3 měsíci 07.09.2024 13:46 |  
      13 7

      Nezlob se na mě, ale tohle jsou strašný žvásty. Už se to musí změnit, měli jsme vlastně jen smůlu, vše bylo proti nám....

      Samo se nic nezmění. Změnit to musí Slavia. Tím, že udělá změny, které povedou k lepším výkonům i výsledkům. Tým na rozestavení, které hrajeme, dobře poskládaný nemáme. Už dva roky nám chybí větší kreativita v ofenzivě, tu Chorý ani Lingr nevyřeší. Ano, univerzální Lingr nám v nouzi zalepí ofenzivní střed zálohy i křídlo, ale na obě pozice jsme měli přivést někoho kvalitnějšího. Kreativního střeďáka s dobrou rozehrávkou a produktivní křídlo, které umí 1 na 1.

      • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

        mis3     před 3 měsíci 07.09.2024 19:26 |  
        7 4

        Na mě se klidně zlob, ale žvásty jsou to od tebe. Asi ti uniklo, že naše liga je totálně soubojová a s tím se musíme poprat. Naše výhoda dříve byla v totální fyzické převaze. Nikdy jsme pod JiT nebyli nějaký kreativní tým. Fascinující, jak krátkou paměť tu někteří mají.

        • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

          Dennis     před 3 měsíci 07.09.2024 20:32 |  
          10 5

          K tomu, jaká je liga, do značné míry přispíváme i my. Když hrajeme soubojový a silový fotbal s velkým počtem faulů, tak asi není překvapení, že tak hrají i jiné týmy a liga vypadá, jak vypadá. Zrovna my toho neděláme moc pro to, aby v tomhle liga byla jiná. Jdeme jako elitní tým ligy špatným příkladem.

          Mně vadí, když tady někteří píšou, že děláme vše skvěle a jen jsme měli smůlu a vše šlo proti nám. Je potřeba si naopak přiznat, že jsme udělali hodně věcí i špatně a začít některé věci dělat líp.

          • Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

            mis3     před 3 měsíci 09.09.2024 16:26 |  
            13 0

            Ok tak rád bych připomněl, že jsme totálně válcovali ligu do chvíle, než nám ve Skotsku málem zabili Koláře a následně totálně zničili kariéru Kúdely. Od té doby to šlo spíše z kopce. Do toho se Číňan rozhodl, že už nás nechce dotovat, takže se z kádru stal průtokáč a Stanciua nám prostě přikázali prodat do Číny. Já tu přeci netvrdím, že je všechno růžové a zalité sluncem.
            Jenže mi zdejší diskuse nepřijde jako „udělali jsem nějaké chyby a musíme se z nich poučit“, ale všechno je v prdeli, chceme titul a cokoliv uděláte je špatně, dokud ten titul nebude.
            Přitom první titul nám sebrala Plzeň kvůli tomu, že jsme přišli o dva klíčové hráče. Stanciua a Kuchtu – což je sice retard, ale do našeho stylu se hodil náramně. Plzeň nehrála poháry a využila sehraného týmu. Samozřejmě tam byly další dílčí chyby.
            Druhý titul nám sebral penaltová Sparta. Dál to řešit nechci, reálně jsme měli stejně bodů.
            Loni to vyhráli rudí zaslouženě. Povedlo se jim několik přestupů a my jsme neměli peníze, takže se z týmu stal průtokáč, což se ukázalo jako jeden z klíčových problémů.
            Letos se v létě nemuselo hledět na peníze – bohužel přestupy se nepovedly podle představ – nicméně se na to nějak reaguje, samozřejmě jinak než si fanoušci představují. Ti chtějí „silného sportovního ředitele, který bude oponovat JiT“. Kde někoho takového vzít a proč si myslí, že zrovna tohle by zázračně změnilo všechno, co se jim nelíbí, je mi záhadou.
            Chyby děláme, ale chyby dělají všichni a všude.
            Mě jen mrzí, že stejně hlasitě se nedocení to pozitivní. Chorý, který sám udělal první domácí zápas proti Belgičanům, to jak tým dokázal rozehrát Dioufa se Zafeirisem. Fakt, že jsem vyhrály od zápasu se Slováckem všechny zápasy i přes problémy (vedení Teplic, červená s Pardubicemi). Zapojování odchovanců. B-tým. Obecně mládež.
            Rozhodně nejsem nekritický. Jen nemám krátkou paměť a vím, že chyby děláme každý. Až naskočíme na vlnu, tak on i ten styl půjde nahoru i atraktivitou.

  24. Úpadek

    mis3     před 3 měsíci 07.09.2024 19:31 |  
    13 9

    Musím říct, že MNF jsem měl rád, byl to jeden z prvních podcastu o fotbale a velmi zajímavý. Už se ale přežil je to nudné a monotematické. Hosté stále stejní, mudrování a vlastně nulová diskuse. Tentokrát jsem to ani nedoposlouchal.

  25. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01

    MUDRa     před 3 měsíci 10.09.2024 17:29 |  
    4 6

    Za me super dil, podle me nejlepsi podcast o fotbale. Dekuji vsem trem.

  26. Re: Mezi námi fanoušky 24/25 #01 - Ondra Lingr

    jenusp     před 3 měsíci 10.09.2024 18:34 |  
    9 2

    zdravím komentátory ve studiu.

    poměrně mne zarazila negativní zmínka o Lingrovi. Pánové co se Vám nelíbí, že se nám nelíbí borec, který 3 roky vítězně pomáhal Slavii? Byli byste raději, aby šel na 2. stranu řeky jako Kuchta? O tom se hodně spekulovalo! Co vadí na tom, že se vrací hráč v nejlepším věku, který zná systém a v cizině uviděl, že je chleba o 2 kůrkách a nikde není nic zadarmo! Bude makat a bude i když bude opět klasickým žolíkem na posledních 30 minut. Je to WIN WIN situace jako pro něho, tak pro Slavinku.

    mějte se!