Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

Slavia zvládla odvetu v Belgii a může se těšit na play off o Ligu mistrů s Lille.

Přesvědčivý postup po dvou výhrách a celkovém skóre 4:1 přes Royal Union je prvním sportovním úspěchem Slavie v éře Pavla Tykače. Zmiňuji to hlavně proto, že v porovnání dvou vyrovnaných celků hrálo nemalou roli právě ekonomické zázemí obou klubů. Zatímco Union o letní pauze přišel o své dva nejlepší střelce z předchozí sezony, Slavia kádr udržela a ještě posílila o Tomáše Chorého. Měření sil pak ukázalo, že Belgičané nebyli s to překonat naši výbornou obranu, na druhé straně pak byl nejvýraznější postavou právě Chorý, který vstřelil dvě první branky v Praze. Slavia tak za postup do play off, kde ji čeká ještě silnější soupeř, získala přes 100 milionů korun. Při obdobné částce za přesun Chorého a při jeho zásadním přínosu v tomto dvojutkání se samozřejmě nabízí paralela, zda se nezaplatil už v úvodu angažmá, ale to je spíš jen takový námět pro debatu (a takový Matoušek se také alespoň částečně zaplatil gólem v Kodani, přesto to v souhrnu vydařený přestup nebyl).

Co se týče včerejšího zápasu, tak mnoho krásy nepobral. Domácí se poučili, Chorého při bránění zdvojovali a značně přitvrdili. Fyzický ráz zápasu ale Slavii nevadil, a tak se jednalo hlavně o urputnou bitvu ve středu pole. Union nebyl schopen naši hru překonat kombinací, ve vzduchu jsme si pak poradili i s urostlým Davidem. Naši obrannou fázi v úvodu sezony musím obecně vyzdvihnout. V tomto směru zatím odvádíme špičkovou práci - systémově hráči hrají poctivě a zajišťují se, individuálně pak volí správná řešení a nedělají větší chyby. Směrem dopředu to tentokrát od nás nebyl dvakrát zajímavý výkon, ale chápu, že za výhodného skóre z prvního zápasu světil v odvetě účel prostředky. Byť ve druhé půli jsme byli na můj vkus až příliš pasivní a spíš jen odkopávali míče. Plusem je nakonec i vítězná branka střídajícího Jurečky. Pro domácí už sice nic neměnila, pro koeficient se ale počítá.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Antonín Kinský - 6 - Měl až překvapivě málo práce. Pokryl střelu ze střední vzdálenosti, při jediné větší šance soupeře jistil míč mířící na břevno. V rozehrávce je naprosto jistý, snaží se i chodit na centry při rozích. Větší závěry zatím těžko dělat, protože práce má díky skvělé obraně málo, nicméně dojmy z Kinského jsou zatím jenom pozitivní.

Tomáš Holeš - 8 - Vrátil se do sestavy po trestu za velmi přísnou červenou kartu s AC Milán. A návrat to byl velice vydařený. Naše obrana fungovala výborně a Holeš byl dle mého jejím nejlépe hrajícím členem. Jak jsem mluvil po Olomouci o profesorském výkonu, tak tentokrát to mohu jen zopakovat s tím, že byl přesný v soubojích a výborně četl hru i o patro výš. Pro mě hráč zápasu!

Igoh Ogbu - 7 - Nebyl až tak top jako Holeš, měl pár menších potíží, ale obecně zvládl zápas velice dobře a navázal na své povedené výkony ze začátku sezony.

David Zima - 6 - Měl slabší rozjezd. Po vlastní chybě dostal lacinou žlutou kartu, pak v první půli chyboval ještě jednou, což ale dokázal napravit. Postupně se zvedal, druhý poločas už odehrál s přehledem.

Lukáš Masopust - 6 - Poctivý výkon, ve kterém potvrdil, že když je zdravý, tak je na něj na hřišti spoleh. S častými zdravotními problémy ale souvisí kondice, která nedostačuje na celý zápas.

Christos Zafeiris - 6 - Svou roli "osobky" Puertase splnil do puntíku, přesto si úplně nemyslím, že by za výrazně defenzivní výkon měly padat absolutní známky (navíc je třeba říct, že kvůli předchozímu zranění vydrží Zafeiris jen zhruba hodinu hry). Souhlasím se Sportem, že šlo o závan 90. let, který se už v současném fotbale moc nepoužívá, ale zrovna na Union s rozehrávačem Puertasem tato strategie platila a z taktického pohledu za ni trenéři zaslouží absolutorium.

Oscar Dorley - 7 - Tradičně vysoce nadstandardní výkon. Skvělým momentem byla klička patičkou proti dvojici protihráčů u soupeřova rohového praporku. Naopak jedinou chybku si připsal těsně před půlí u vlastního rohu, kde zbytečně daroval soupeři možnost standardky těsně před půlí. Ale přežili jsme ji, takže šlo o drobnost.

Malick Diouf - 6 - Pěkně pálil z voleje v první půli, ve zbytku zápasu podal bojovný výkon. Fyzický ráz zápasu mu vyhovoval.

Ivan Schranz - 5 - Po úspěšném Euru se úplně nemůže dostat do tempa a je asi nejméně výraznou součástí základní sestavy, i když nemohu říct, že by Schranz zápasy neodmakal. Standard předvede vždy, ale už by to chtělo i větší nadstavbu ať už herně, nebo bodově (Ivanovou doménou je hlavně to druhé).

Tomáš Chorý - 6 - Obrana domácích už si na něj dávala velký pozor a Chorý to měl v tvrdých soubojích hodně těžké. Dominantní už zdaleka nebyl, pořád ale dokázal udržet alespoň nějaké náročné míče a získat pár faulů. Na trávník ale postupem času padal až příliš ochotně, což mu srbský sudí přestal pískat. Svůj nejlepší moment si schoval na závěr zápasu, kdy vystihl přihrávku a založil tím gólovou akci.

Lukáš Provod - 6 - Měl víc ztrát než v Praze, třeba pouštění míče za sebe v brejku, kde nikdo nebyl, bilo do očí. Postupem času se ale zlepšil a v závěru přesně vyřešil brejkovou situaci nahrávkou na Jurečku.

Filip Prebsl - 5 - Nahradil vyčerpaného Zafeirise a Puertase ubránil určitě lépe než Bužek v Edenu. Oproti Zafeirisovi to ale bylo o trochu slabší a soupeři přeci jen poskytl více prostoru. Lepší pětka.

David Douděra - 5 - Byl u povedeného závěru zápasu, sám ale více nevyčníval.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

3. předkolo - Úterý 13. 08. 2024 20:30

Liga mistrů, 2024/2025
0 - 1
0 - 0
Royale Union Saint-Gilloise
Royale Union Saint-Gilloise

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

84. Václav Jurečka

Komentáře (177)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

    joecole7     před 3 měsíci 14.08.2024 17:00 |  
    42 4

    Díky za popis a hodnocení.
    Já bych defenzivní hráče hodnotil klidně o stupeň až dva líp, Union se nedostal absolutně k ničemu a ta organizace hry a vykrývání prostor, to byla prostě fakt Liga mistrů, i když ty střípky skvělých rozhodnutí a pohybu nejsou tolik vidět jako třeba povedená kombinace nebo naopak do negativna nepovedená přihrávka.

    Přijde mi úsměvný, jak celý Twitter řeší bídáky, vynáší do nebes Padaslína a Vitíka, všichni se třásli do posledních vteřin a bylo jim pomoženo zvláštní penaltou, to vše s dosti hratelným a dost amatérsky řízeným soupeřem, zatímco náš doslova SWEEP tímto dvojzápasem s absolutní belgickou špičkou nechává veškeré "expertstvo" bez povšimnutí, pokud zrovna nerýpou ohledně Chorého. To obecně strašně prosparťanské prostředí už mě začíná fakt unavovat, vypalme nejen jim rybník a pojďme nenápadně přes Francouze do Ligy mistrů, zatímco oni budou rozebírat každé Preciadovo uprdnutí s průměrným Malmö!

    Lille bude hrát domácí zápas ve Valenciennes, kam na zápas s Fenerbahce dorazilo pouhých 12 tisíc diváků (asi 50 % kapacity), máme velkou šanci vytvořit Slávistům domácí prostředí a favoritovi to znepříjemnit i v tomto ohledu.

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      knl66 (přítel SN)     před 3 měsíci 14.08.2024 17:31 |  
      6 4

      Možná ten rozdílný přístup může být i tím, že náš zápas viděl málokdo...

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        joecole7     před 3 měsíci 14.08.2024 21:19 |  
        13 0

        Je to dlouhodobý trend. Po naší snový výhře s AS Řím byla taky reakci hodně vlažná, ale blbou rudou výhru na Kypru řešili jak smyslů zbavení, příspěvky i v poločase. A to nemluvím o výhře nad Betisem, to Elonovi skoro spadly servery.

        Schválně jsem spočítal tweety členů podcastu Kudy běží zajíc za uplynulý týden. Poměry příspěvků týkající se Sparty/Slavie:

        Folprecht: 5:1
        Dvořák: 3:0 + Hložek
        Vacek: 2:0
        Podroužek + Novotný: 0:0
        Oficiální účet KBZ: 2:1 + Hložek

        Celkově 12:2 + 2 příspěvky o Hložkovi. To bych i chápal, kdyby hrála Slavia nějakou povinnost typu Gibraltar a Sparta třeba s PSV, ale situace byla spíš opačná, byli jsme to my, kdo hrál s velmi kvalitním soupeřem, kde byly papírové šance 50/50 a kdo ten dvojzápas totálně přejel.
        I o jejich zápase s Iry bylo víc příspěvků, než o nás s Belgičany.

        Jako takhle, ať si tweetujou o čem chtěj, ať se tou spartičkou třeba zalknou, hnojníci, ale ať mi pak nevyprávěj, jak dělaj nestrannej objektivní fotbalovej podcast, za kterej chtěj ještě prachy. Ve vysílání se oběma věnují +/- vyrovnaně, to jako jo, ale když člověk vidí, co přes týden řeší a je to jen plný Sparty, tak je to prostě mrzutý.

        Prostě když mě baví fotbalový podcasty a chci slyšet někoho, kdo to třeba hrál nebo se tomu intenzivně věnuje, jak něco rozebere, řekne nějaký postřeh atd., tak dneska nemám neutrální adresu, všude to dělaj různě zainteresovaný lidi. Od Slávistů to bereš s rezervou (a jejich extrémně málo), od rudejch se to nedá poslouchat. A když už se někdo snaží vystupovat neutrálně, má svůj feed zaplevelenej jenom bídákama, tak co si o tom myslet...

        • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

          Kikoriki     před 3 měsíci 14.08.2024 21:56 |  
          5 0

          Footcast je ok. Tam je Sobišek a ten je náš. Nosiče vody kazí ten připrdlej Tvaroh, ale taky to jde. Bosák nás má rád. Zajíc tak průměr. Vše kolem isportu a lize naruby jsem zrušil. Neposlouchám a nečtu. Komentátoři na O2 rudej hnus.
          Ostatní podcasty už neposlouchám. Horvát mě sere a Švancaru už taky nemusím.
          Ano, nějakým procentem média ovlivňují fotbal. Tlačí lehce na rozhodčí, na veřejné mínění ale hlavně na psychiku hráčů. Ty si to přečtou a pak lítají v oblacích. A o hlavě ten výkon pak je. Viz náš zápas v Plzni.
          Serme na ně, jsou to krysy.

          • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

            Kikoriki     před 3 měsíci 14.08.2024 21:58 |  
            1 0

            Jo a poslouchám Šmícu...

        • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

          knl66 (přítel SN)     před 3 měsíci 14.08.2024 22:53 |  
          3 0

          Kdybych sjížděl fotbalové podcasty a tweety všech, kteří se motají kolem fotbalu, asi by mě to brzy přestalo bavit. Občas kouknu na twitter JT, ale ten už tam moc vlastního nedává, občas kouknu na Mádlův účet, na ostatní jen výjimečně. Nechodím ani na podcasty typu Nosiči vody, ani na KBZ, Liga naruby apod, prostě nikam. Jednak na to nemám čas, raději si to přečtu, v autě poslouchám mluvené slovo jiného druhu. Nechodím ani na iSpart.
          Když vidím tvůj rozbor, tak jsem o nic nepřišel. Asi zůstávám tzv. ve své fotbalové bublině, ale aspoň si chráním své psychické zdraví.

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      slaviator     před 3 měsíci 14.08.2024 20:20 |  
      4 3

      Mě to nepřijde divné. Na to, že my umíme zahrát dobře, jsou tak nějak všichni už "zvyklí" a musíme to potvrzovat. U Sparty jsou zvyklí na vypadnutí s Hackeny nebo Malmo... apod...

  2. Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

    lantsmit     před 3 měsíci 14.08.2024 17:00 |  
    8 21

    Alanor nezklamal. Průměrná známka 6,07 na hráče, což jde dokonce pod hranici “hodnocení” na iSportu. Lehce nad úrovní domácí výhry s Olomoucí (5,8).

    Zima, Maso, Zafeiris, Provod - všichni 7, Chorý - 8

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      donford     před 3 měsíci 14.08.2024 17:20 |  
      26 3

      Já bych přidal o něco vyšší i Ogbuovi. Ta jeho rychlost po celý zápas a rozhodnost, to je něco úžasného. Nebojí se nikoho, ničeho. Skvělá fyzická připravenost. Vždycky vletí do souboje i za cenu možného sebezničení. Nikoliv elegance, ale výsledek. Sebrat, ukopnout, odkopnout. Nastavit se míči celý, beze zbytku. Rychlost geparda, vytrvalost dálkového havajského ironmana. V zápase je pro něj Slavia nadevše. Kdy jsem takového naposled měli? Hildebranta, Mandu Linharta? Mareše? Nachtmana? To už jsou věky. A teď bohudík Ogbua. Koho lze v naší lize k němu přirovnat? Doceňme ho dřív, než nebude.

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        kalex     před 3 měsíci 14.08.2024 19:38 |  
        5 0

        Ašanina, Rada když došel z Trabzonu a dali by se najít i jiní.

  3. Hodnocení slávistů

    Flame     před 3 měsíci 14.08.2024 17:15 |  
    4 2

    Zdravím všechny,

    myslím, že to byl odpovědný taktický výkon celého týmu. A doufám, že se JiT poučil(z uplynulých zápasů se zdá, že opouští taktiku všichni pomalu vpřed oblehnout soupeřovu bránu a nechat beky často na holičkách) a dokázal tým připravit na silného soupeře, kterému nevadí balon.

    Zdá se, že se vyrovnává síla obrany a útoku, dát čtyři braky ve dvou zápasech a dostat jenom jednu(vlastenec) je dobrá zpráva.

  4. Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

    Slávista 51     před 3 měsíci 14.08.2024 17:18 |  
    3 11

    No jo no, lepší známky možná budou, někdy na jaře, až Slavia zase vyhraje skupinu, že !

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      WarszawskiMuranow     před 3 měsíci 14.08.2024 17:23 |  
      9 4

      Z Tomáše jsem nadšený je to borec a to pozor říkám jako fanoušek SLAVIE, který bydlí v Plzni. Nenáviděl jsem ho, ale pro tým se fakt prodá.

  5. Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

    Slávista 51     před 3 měsíci 14.08.2024 17:30 |  
    1 11

    Doufám, že se při hlasování pochlapíte a známky budou výrazně vyšší !

  6. Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

    kupik     před 3 měsíci 14.08.2024 17:34 |  
    13 2

    Dobrý odpoledne,přátelé
    tak jsme se dočkali,trochu protrpěli druhou půli a jdeme dál.
    Známky v celku asi odpovídají dění na hřišti,nemám v úmyslu je rozporovat.
    Asi jenom u T.Holeše bych dal minimálně 8.5 možná i 9.
    Hrál naprosto suverénně a s elegancí.Bez faulů.To se cení.
    Von ten postup teďko vypadá jednodušeji než jak se z počátku zdálo,ale nutno dodat,že proti nám stál mančaft,co vyhrál loni základní část belgický ligy.
    Nevím v čem je lepší belgická liga než ta naše,ale jejich nároďák má určitě zvučnější jméno a taky jiný postavení a výsledky v Evropě.Budiž.
    Pravdou je,RUSG má dlouhou historii,založenej byl v listopadu 1897,takže drobná paralela se stářím Slavie,ta je přesně o 5 let starší.
    Sezona 23/24 30 zápasů z toho 21x výhra,7x plichta a 2 porážky.A dali 63 gólů což je průměr 2 na zápas.A kousek.
    No a Slavii nedali ani jeden.Pouze doma vlastenec.
    Slavia hrála vzadu naprosto s přehledem,trošku mě dělal nerva D.Zima.Buď na něm leží deka z toho balíku za kterej přišel,nebo potřebuje hrát a hrát.Já mu věřim,důležitý je ,že maká.
    Utíkalo nám zase hodně druhejch balónů,potom vázne mezihra v záloze a nemáme hru pod kontrolou.Viz druhá půle.A na můj vkus jsme včera dosti polehávali,ale na druhou stranu,v tomhle vedru a s vidinou postupu,asi jo.
    Jako hra Slavie vzadu má parametry.Opět s nulou.Říkám si,to už není náhoda.
    Je vidět,že na tom maká celej team,tudíž pochvala pro všechny.
    A jen tak na závěr,asi to sem moc nepatří,ale neodpustím si dovětek.
    Jsem velmi rád,že se k nám nevrátil chovatel drůbeže,ten se na to včera totálně vybodnul,nemá charakter.
    Nedokážu si představit,že totéž by udělal ing.Jurečka nebo Oscar,byť jsou pravděpodobně v podobné situaci co se možného přestupu tejče.

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      lantsmit     před 3 měsíci 14.08.2024 18:00 |  
      4 6

      K Zimovi. Jednou špatně vystoupil, musel si pomoct faulem, za který přišla žlutá jen proto, že 15s předtím sudí řešil ještě domluvou horší faul Holeše. Pak ta jediná ztráta, jako u něj vždy, v bezpečném prostoru hluboko na půlce soupeře, kdy to díky mimořádné rychlosti dovede sám napravit. Jinak bezchybný výkon. Ogbu měl dvě nebezpečná řešení hlavou kolem vápna. Všichni tři ale byli celkově excelentní, což po zápase zdůraznil JiT. Naprosto grandiózní upgrade dvojice OuNou - Kačaraba.


      Komentář byl uživatelem upraven (14.08.2024 18:09) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      Lunaris     před 3 měsíci 14.08.2024 18:47 |  
      15 3

      David Zima je moderní typ stopera a druhého takového Slavia nemá. Za tím si stojím.
      - pravák, co nemá problém zahrát přes nohu na levé straně, čímž nám pomáhá řešit palčivý post levého stopera,
      - kombinuje rychlost s výškou a soubojovostí, výborný při obranných i útočných standardkách,
      - náš nejútočnější čistokrevný stoper, který neváhá podpořit ofenzivu odvážným vyvezením míče, čímž dokáže vytvořit přečíslení v prostorech na polovině soupeře nebo nahrát do šance,
      - správně mentálně nastavený,

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        lantsmit     před 3 měsíci 14.08.2024 19:02 |  
        2 3

        Skvělá práce, díky Ti za ni

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        Ivan     před 3 měsíci 15.08.2024 11:03 |  
        4 2

        S tou útočností moc nevím, často chodí dopředu, ale nic moc z toho není. Podle mě má takové pokyny od trenérů a proto se o to snaží, ale nepůsobí to na mě jako jeho přirozenost.

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      weetek     před 3 měsíci 15.08.2024 22:03 |  
      1 7

      Měj prosím aspoň ždibec soudnosti. Anebo si připomeň ten Zimův nevynucený óbr kiks v zápase s Olomoucí: "Je nejdražším hráčem ligy, v klíčové chvíli ale fatálně selhal. Stoper Slavie David Zima (23) vyrobil obrovskou minelu, sešívaní pouze remizovali s Olomoucí 2:2 a rozhodli o tom, že Sparta vstoupí do skupiny o titul první."

      Já vím, že je obrovská snaha z toho sympatickýho kluka sejmout to, že je to zatím flop. Ale... zatím je. Bohužel.

  7. Díky za linky

    Karel1 (přítel SN)     před 3 měsíci 14.08.2024 18:10 |  
    34 1

    Ono to sem úplně nepatří, ale dříve jsem se k tomu nedostal. Chci moc poděkovat všem, kteří včera vkládali různé linky na přenos. Pro lidi jako jsem já, kteří umí na ten link kliknout a čakají zda se objeví obraz z přenosu je to neocenitelná pomoc. Ono to sem vlastně patří, takže díky vám zkušenějším dnes mohu porovnávat svůj pohled s pohledem Alenora a vás všech ostatních. Takže ještě jednou díky a až se zase bude tahle situace opakovat, tak prosím vy zkušenější nezapomínejte na nás méně zkušené.

    • Re: Díky za linky

      Slávista 51     před 3 měsíci 14.08.2024 18:41 |  
      2 0

      1*

    • Re: Díky za linky

      Zofreee     před 3 měsíci 14.08.2024 19:04 |  
      5 0

      Také moc děkuji! Neměl jsem v práci moc času něco hledat, tak díky vám!

  8. Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

    Snivec     před 3 měsíci 14.08.2024 18:17 |  
    14 0

    Jak je nespravedlive hodnocení pro brankáře, které se odvíjí od toho, zda má nebo nemá práci a zda má možnost vyniknout. Jinak skvělá obrana a to celého muzstva, ktera začínala už od útočníků. Kinský je mimořádný brankář, který to jeste bude moci ukázat.

  9. Zřejmě jsou zde i tací, kteří

    Slávista 51     před 3 měsíci 14.08.2024 19:02 |  
    9 5

    by za ten postup snad rozdávali i pokuty !

  10. Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 měsíci 14.08.2024 19:06 |  
    48 5

    Dobrý večer přeji Vám všem.
    Zápas byl velmi dobře zvládnut zejména účelným a pragmatickým výkonem všech našich hráčů (škoda některých zbytečných odkopů). Kluci věděli celý zápas jak hrát a v podstatě bych to zkrátil a vyjádřil asi takto: "Chceš ty kluku belgická vyhrát???? No tak nám dej gól.....".
    Bylo to dílo celého kolektivu a známky hráčům až tolik neřeším. Snad jen Ogbu byl lepší než 7.
    Kinský je na velmi dobré cestě a držím mu palce.
    Jsem rád, že se nám ukazuje základ hráčů, kteří se za Slavii poperou a ukázali i v tomto zápase, co chce trenér i po ostatních, kteří budou nastupovat do ligových zápasů jako alternace za kluky, kteří budou potřebovat orazit.
    To se týká zejména mladého Juráska, protože za ten zápas s Olomoucí byl na pár facek.
    Jen jsem asi už starý a tak nerozumím pískání toho sudího.
    Okolo 35 minuty byl faul na červenou kartu na Provoda, sudí asi dával??? výhodu, míč přebral tuším Chorý, na kterého byl další faul.... avšak po ošetření Provoda rozehrával soupeř. Tomu jsem tedy opravdu nerozuměl.
    Uvidíme, co bude dál a jak se popereme s francouzskou fotbalovou školou. Kéž by se to klukům povedlo.
    S úctou
    Sokrates55

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      Slávista 51     před 3 měsíci 14.08.2024 19:11 |  
      17 2

      No dobrý den, vítáme Vás, pane.

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      Vhoo (přítel SN)     před 3 měsíci 14.08.2024 19:19 |  
      24 2

      Doufám že vám káva dnes chutnala, rád vás zde zase vidím příteli

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        Sokrates55 (přítel SN)     před 3 měsíci 14.08.2024 19:46 |  
        21 2

        Zdravím a děkuji.
        Ano, káva byla dnes dopoledne moc dobrá.
        Zápas jsem viděl ve sportbaru s přáteli na velké obrazovce a jako všichni okolo, tak i já jsem byl napjatý celý zápas.
        Ta akce na konci byla jako odměna za naši víru v kluky a jejich bojovnost.
        Sokrates55


        Komentář byl uživatelem upraven (14.08.2024 19:47) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      Edenjejenjeden     před 3 měsíci 14.08.2024 19:48 |  
      18 2

      Vítej zpět Sokrate :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      KarJal68     před 3 měsíci 14.08.2024 20:42 |  
      5 5

      na Provoda to byla redka jak vyšitá, protože to bylo o fous o zranění. tohle se asi v pohárech nepíská, když jde o zdraví, naopak v české lize se vybraným klubům píská i nechtíc přišlápnutá noha, pokud se dostatečně prohne.
      Francouzká technika se mi líbí.

  11. Hodnocení

    Hubicka     před 3 měsíci 14.08.2024 20:03 |  
    3 11

    S hodnocením souhlasím až na Oscara. Měl dost ztrát a pokud na něho někdo přitlačí má problém. Podobně to bylo i v některých derby nebo v Plzni. V současnosti však za něj není náhrada. Prebsl snad možná, ale to nebude brzy a určitě to nebude Oscar. Jediná výhoda je, že šestka se dá opatřit snadněji než desítka nebo hroťák.

    • Re: Hodnocení

      KarJal68     před 3 měsíci 14.08.2024 20:38 |  
      5 10

      Nelze srovnávat Prebsla s Oscarem. Oscar je elegán s balonem, Prebls zase soubojový typ. Techniku obou nelze porovnat. Prebsl umí dát ránu, Oscar to spíše točí do 50 řady, když se 2x za rok rozhodne vystřelit. Oscar včera měl pár zaváhání, ale to mi tolik nevadilo jako Provod (ten to vyžehlil tou geniální příhrou na gol), Scranze, který je asi stále hlavou na Euru a Zimy, který sice uhrál to své, ale přišel a přijde mi jako malinko neohrabaný.

  12. Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

    PetCC     před 3 měsíci 14.08.2024 20:05 |  
    1 1

    Tak na O2 - Canal+sport je teď záznam včerejšího zápasu, tak se na to kouknu v klidu v HD kvalitě :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      KarJal68     před 3 měsíci 14.08.2024 20:35 |  
      2 5

      Tak to jsem včera mohl vypnout internety, nečíst zprávy a teprve dnes kouknout na zápas a zafandit, neznaje výsledek. Sakra, takto to prokaučovat.

  13. Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

    Cygnus     před 3 měsíci 14.08.2024 21:07 |  
    14 0

    Netuším proč by se dobře odvedená defenzivní práce měla míň hodnotit. Zafi si podle mne zasloužil lepší známku než šestku.

    Cameron Puertas hraje absolutní klíčovou roli v týmu Union Saint-Gilloise jako hlavní tvůrce hry týmu a jeho eliminace byla klíčová pro tento zápas. Nebýt osobní obrany Christose Zafeirise v obou zápasech bychom to měli velmi těžké proti Unionu.

    Známkování je samozřejmě subjektivní záležitost, ale věřím že jak spoluhráči Zafeirise tak vedení si jsou vědomí jakou důležitou roli hrál v postupu do dalšího kola.

    Sport jsem nečetl, ale osobka se v důležitých zápasech, kde jde o to zneškodnit klíčovou postavu soupeře, používá. Jasně že se přešlo na zónové bránění místo toho aby každý obránce měl na starost svého útočníka. V případě záložníka Puertas a Zafiho jde o totálně jinou situaci.

    JiT podobně nařídil osobku v sezóně 22/23 na tehdejšího mladíka Michala Ševčíka, který během svých prvních 3 zápasech v lize střelil 3 branky a měl jeden asist. Právem byl tehdy kometa ligy a měli jsme o něho zájem. V čtvrtým zápase ligy Slavia porazila Zbrojovku 0-4, díky osobce Jakuba Hromady byl Ševčík totálně vymazaný ze hry.

  14. Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

    dauby     před 3 měsíci 14.08.2024 21:30 |  
    6 7

    Posilnit se můžeš třeba pivem, kluby se posilují. A spojení "profesorský výkon" je hanlivé a opakovaně ho prostě používáš blbě. V jazykové oblasti máš zkrátka co dohánět


    Komentář byl uživatelem upraven (14.08.2024 21:34) . Zobrazit původní komentář

  15. Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

    slaviator     před 3 měsíci 14.08.2024 21:42 |  
    10 6

    Známky by měly být o stupeň výše. Proč má Kinský jenom 6? Udržel nulu, když na něj šla střela tak ji chytil, přihrávka dobrá. I míč co letěl na břevno tak kontroloval skokem, narozdíl od Ondry který by se po něm jenom kouknul. Holeš jenom 8? Zima jenom 6? Zafi jenom 6, když ve dvojzápase vymazal nejlepšího hráče belgické ligy? Chorý jenom 6?

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      lantsmit     před 3 měsíci 14.08.2024 21:50 |  
      6 15

      Po vzoru krasobruslení dělíme hodnocení mezi sportovní výkon a umělecký dojem. Akorát se to Alanorovi pod vlivem zatvrzelého nastavení proti JiT a některým hráčům vymklo kontrole, když má 100%-ní váhu účelově pouze ten umělecký dojem. Za sportovní výkon by se totiž muselo jenom chválit.

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        slaviator     před 3 měsíci 14.08.2024 23:09 |  
        6 2

        A za plnění taktických pokynů by museli všichni dostat 10.

  16. Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

    Lunaris     před 3 měsíci 14.08.2024 22:17 |  
    16 3

    Teď se dívám na záznam zápasu a to je prostě královsky zahrané. Sice jsme jim možná dali pár zbytečných rohů, ale jinak ta hra byla dokonale rozkouskovaná, každou chvíli se nehrálo, míč věčně v zámezí, ve vzduchu, samý souboj, hra vůbec neplynula. Naprosto s přehledem Slavia. Union se snažil rvát, chtěl se vyrovnat v síle, ale asi to nebyla dobrá taktika, protože naši hráči jsou na tohle zvyklí z ligy. To nás nemohlo nijak zaskočit, naopak nám bojovný naturel zápasu naprosto vyhovoval, když jsme nebyli ti, kteří se musí probíjet do útoku.
    Na 15 minut mezi 60. - 75. minutou jsme jim nechali střed pole, zbytek zápasu pod kontrolou.


    Komentář byl uživatelem upraven (14.08.2024 22:54) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      sicilianbrno     před 3 měsíci 15.08.2024 07:06 |  
      1 0

      A kde je zaznam? Jen na canal + nebo i jinde? Diky

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        Lunaris     před 3 měsíci 15.08.2024 08:57 |  
        1 0

        canal+

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      koudys2 (přítel SN)     před 3 měsíci 15.08.2024 09:46 |  
      14 3

      Baví mě ta rozdílnost pohledů. Když se někdo válí proti nám, jedná se o fotbalovej hnus a simulanty. Když to děláme my, je to fantastická taktika:)

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        Myšák     před 3 měsíci 15.08.2024 11:54 |  
        3 1

        Úďo, to je noumáuní! :-)

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        Lunaris     před 3 měsíci 15.08.2024 12:12 |  
        1 2

        Já na to mám pohled pořád stejný a naprosto chápu, když proti nám někdo zdržuje nebo simuluje. Dokud nebude ve fotbale čistý čas, bude to standardní taktický prvek.

        • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

          kjandourek (admin)     před 3 měsíci 15.08.2024 12:30 |  
          5 2

          Ve fotbale se na čistý čas hrát nedá....

          Zkus si to představit: nikdo by nikam nespěchal, každé rozehrání by trvalo šíleně dlouho - protože není důvod pospíchat, je čistý čas - ani sudí nemá důvod někoho popohánět a vlastně ani nemá k dispozici prostředky pro to.... žlutou kartu si neospravedlní...

          Krásně je to vidět na futsalu - ten se kdysi hrál 2x25 minut hrubého času... s pravidly ve stylu: každé rozehrání musí být do pěti vteřin od položení balónu... a každý zápas byl odehrán za hodinu i s pětiminutovou přestávkou a oddechovými časy pro každý tým za poločas....... a během toho zápasu byl balón ve hře tak čtyřicet minut...
          Pak udělali čistý čas 2x20 a ten zápas teď trvá dvě hodiny ... čili vlastně jenom natáhli dobu, po kterou musíš dát k dispozici halu....

          U futsalu to tolik nevadí, protože jakmile vlezeš na hřiště, tak jsi u balónu v podstatě furt - malé hřiště a jenom čtyři lidi v poli, to znamená, že z tempa nevypadneš... ale pro velký fotbal by to byla katastrofa....

          jsem spíše pro úpravy pravidel, které by posouvaly fotbal tam, kde by měl v jedenadvacátém století být: rozehrávky do nějakých vteřin po pokynu od sudího, aut vhozený za určitý počet vteřin, od okamžiku, kdy dostanu míč do ruky - když chci ošetřit, tak musím jít za lajnu, pokud je to tak vážné, že musí lékaři na plochu, tak nesmí ošetřený hráč na hřiště třeba pět minut ... a to zase vykompenzovat třeba tím, že pokud šlo opravdu o zákrok na žlutou, tak tohle pravidlo neplatí, nebo musí být mimo hřiště i ten, co fauloval...

          • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

            Lunaris     před 3 měsíci 15.08.2024 12:37 |  
            2 0

            Neříkám, že jsem zastánce čistého času, myslím, že ani televize by to nechtěly z důvodu špatné predikce, jak dlouho by zápas trval. Jen jsem to zmínil v tom smyslu, že stávající stav prostě bude vždycky svádět k tomu, aby zdržování bylo běžným prvkem fotbalu a nemá tudíž valný smysl se nad tím pozastavovat či to kritizovat.


            Komentář byl uživatelem upraven (15.08.2024 12:38) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

            knl66 (přítel SN)     před 3 měsíci 15.08.2024 16:58 |  
            1 0

            Tak třeba pravidlo o brankáři a času na rozehrání: "Brankář musí po jakémkoliv chycení míče do rukou dát do 6 vteřin míč na zem, nebo rozehrát. Pokud by, dle rozhodčího držel brankař míč v rukou déle, následuje nepřímý volný kop z místa přestupku."
            Praxe? - Viděls to někdy odpískat? Takový nepřímý kop jsem viděl jednou jedenkrát za několik desetiletí. Snad to bylo v jakémsi mezinárodním zápase v 70., nebo v 80. letech a fakt z toho padl gól.
            * edit: přitom v jiných sportech se tohle časové omezení dodržuje, typicky basket.


            Komentář byl uživatelem upraven (15.08.2024 17:00) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

              kjandourek (admin)     před 3 měsíci 16.08.2024 13:57 |  
              1 0

              Viděl jsem to odpískat jednou - Vaniakovi v Bělehradě.... A ještě jsme z toho dostali gól, když jim ten balón tedy podal a oni ho bez píšťalky rozehráli a zakončili do prázdné...

        • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

          Karel13     před 3 měsíci 15.08.2024 15:12 |  
          3 1

          Pokud by byl ve fotbale čistý čas, tak to už nebude fotbal ...


          Komentář byl uživatelem upraven (15.08.2024 16:13) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

            dalislavista     před 3 měsíci 16.08.2024 13:46 |  
            0 0

            Pročpak?
            Karty kdysi také nebyly.
            Ono by se možná tolik nezdržovalo, kdyby se měřil čistý čas, nemělo by to totiž cenu...


            Komentář byl uživatelem upraven (16.08.2024 13:46) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        weetek     před 3 měsíci 15.08.2024 22:08 |  
        0 3

        To jsi trefil přesně. S dovětkem, že mě to naše "taktické válení" nebaví vůbec.

  17. Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

    IJS     před 3 měsíci 14.08.2024 23:25 |  
    8 3

    Hodnocení Alanora je vcelku objektivní. Z mého pohledu bych asi přidal Holešovi, který hrál naprosto excelentně a nevzpomínám si, že nějak zachyboval. Do ofenzivy se ale vůbec nedostal. Takže asi 9. Asi bych i přidal Dioufovi, který jako jeden z mála, se snažil hrát fotbal. Roste zápas od zápasu! Za mě spíš 8.
    On se včerejší zápas těžko hodnotí ze strany individuálních výkonů, protože se jednalo o vysoce kolektivní práci, kde někteří museli přijmout roli, která jim nesvědčí ( Zafi ) a kde nevyniknou jejich kvality. Navíc vše bylo podřízené postupu, takže se úplně rezignovalo na útočnou hry. Z hlediska defenzivy výkon na 10. Z pohledu ofenzivy výkon na 3.

  18. ZASE NIC MOC,

    Slávista 51     před 3 měsíci 15.08.2024 00:00 |  
    0 5

    ale alespoň něco.

  19. Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

    slaviator     před 3 měsíci 15.08.2024 04:03 |  
    5 6

    Podle Alanora:
    Kinský 6 - Holeš 8, Ogbu 7, Zima 6 - Masopust 6, Zafeiris 6, Oscar 7, Diouf 6 - Schranz 5, Chorý 6, Provod 6.

    Podle fanoušků:
    Kinský 7 - Holeš 8, Ogbu 8, Zima 7 - Masopust 7, Zafeiris 7, Oscar 7, Diouf 7 - Schranz 6, Chorý 7, Provod 7.

    Takže jak jsem psal, reálně všichni hráči o stupeň výše...

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      Slávista 51     před 3 měsíci 15.08.2024 05:01 |  
      1 4

      JO.

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      mig52     před 3 měsíci 15.08.2024 07:05 |  
      4 9

      Tak za postup jsem moc, moc rád. Ale buďme realisti, hlavně 2. poločas, byl herně účelný a já jsem za to rád, ale fotbalově, no, jak to napsat? Valašský průměr. Jasně, je třeba vnímat sílu soupeře, těžko to srovnávat s Budĕjkami, zase postup super, v tom je to srovnání a hodnocení obtížné. Já to hodnocení beru, od Alanora je to dlouhodobě super práce, snad by se to dalo rozdělit na škálu ligy a mezinárodních pohárů, jenže i tam bychom našli problémy objektivity. Hlavní je, že se můžeme radovat z postupu a živit naději na LM. Jako EL také dobrá, ale LM je LM a je docela blízko! Nechci být za Jasánka, při debatách zde na téma optimista-pesimista jsem se zařadil do kategorie realista :-) a já tomu postupu fakt věřím. Pokud do toho nehodí vidle nějaká nečekaná xtá moc.


      Komentář byl uživatelem upraven (15.08.2024 07:11) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        lantsmit     před 3 měsíci 15.08.2024 07:31 |  
        4 12

        Kdybychom měli výkonnost na ty Alanorovy šestky s Unionem nebo dokonce pětky s Libercem, tak bychom s Lille neměli žádnou šanci. Tohle nemá s realismem nic společného.

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        slaviator     před 3 měsíci 15.08.2024 08:19 |  
        4 2

        OK, pochopím zjednodušený pohled, že útoční hráči si nevypracovali šance a nemohou tak mít 8. Ale v defenzivě jsme soupeře do ničeho nepustili, takže defenzivní hráči si ty vyšší známky zaslouží. A i ofenzivní, protože třeba Zafeiris se obětoval pro tým, Chorý bojoval jako medvěd apod...

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      lantsmit     před 3 měsíci 15.08.2024 07:08 |  
      4 8

      Za tohle, podle JiT:

      „V takovém dvojzápase potřebujete komplexnost. Soupeři se musíte vyrovnat a v něčem ho předčit. Občas byli techničtější, dynamičtější, skvělí s balonem. A my to dokázali eliminovat. Neumožnili jsme jim hrát jejich styl hry,“ popsal důvody úspěchu.

      To byla ta kvalita, za kterou si hráči (=tým) zaslouží ty o stupeň vyšší známky.

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        Slávista 51     před 3 měsíci 15.08.2024 07:38 |  
        1 4

        Dával jsem vyšší známky - Slavia postoupila, že !

        • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

          Myšák     před 3 měsíci 15.08.2024 12:30 |  
          5 0

          Proč ty tady pořád lobuješ za co nejvyšší známky? Komu to pomůže, když dají všichni samé desítky? Tohle je svobodná anketa, tak že se názory budou logicky lišit, s tím nic nenaděláš!

          • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

            johnynz     před 3 měsíci 15.08.2024 12:42 |  
            3 0

            A dyt on je z Libne, tam je to samej nezmar, s takovejma neudelas nic.

  20. Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

    KarJal68     před 3 měsíci 15.08.2024 09:14 |  
    11 13

    Pouze komentář - nejdřív se tady každý druhý trefoval to Trpišovského, Kerbra, jací jsou to přežití dinosauři a ajhle, pár týdnů a dinosaurus omládl a mává se na něj jako na krále. Současně proběhla palba na Chorého, jaký je to neznaboh a ejhle, pár zápasů a z neznaboha je miláček publika. Takže teď se tady opakovaně stále pálí na Alanora, že to hodnotí moc nízko, takže podle předchozího věřím, že po pár dalších týdnech se karta obrátí a Alanor naopak nastoupí někam jako expert do prestižního media.

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      johnynz     před 3 měsíci 15.08.2024 09:33 |  
      6 2

      Nebydlis ty nahodou v Libni?

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        wotlemburg     před 3 měsíci 15.08.2024 10:46 |  
        2 0

        Do Libně se neser. Na to bacha

        • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

          Myšák     před 3 měsíci 15.08.2024 12:02 |  
          2 1

          Košířům a Libni, zdaleka se vyhni! :-)

          • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

            wotlemburg     před 3 měsíci 15.08.2024 17:01 |  
            3 0

            To byl Žižkov, a říkalo se to za komančů. V Libni už cikáni skoro nejsou.

        • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

          Myšák     před 3 měsíci 16.08.2024 13:37 |  
          1 0

          Nezlob se, že obtěžuji, ale jsem rodilý pražák, a vždycky jsem si myslel, že tohle varování vzniklo za rady Vacátka. Vymysleli ho pražští Pepíci, protože ve zmíněných čtvrtích žili samí bouchači. Vůbec neříkám, že nemáš s těma cikánama pravdu, jen bych se chtěl nastará kolena dovědět pravdu.:-))

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      Betynka58     před 3 měsíci 15.08.2024 09:57 |  
      9 5

      Někde na internetu jsem četl, že by Slavia potřebovala dva trenéry - jednoho na ligu a JiT na poháry, a při pohledu na výkony prvních šesti zápasů nového ročníku musím uznat, že něco na tom je, bohužel je tahle myšlenka nerealizovatelná.

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      JS (přítel SN)     před 3 měsíci 15.08.2024 10:09 |  
      15 41

      Ne, my hrajeme od přípravy furt stejnou sračku, akorát se postoupilo, tak se tu hledaj důvody trenérovy geniality. Sice jsme si nevytvořili nic dopředu a ze dvou zápasů reálně odehráli dobře 45 minut doma, ale „naprosto jsme je vymazali a mistrovsky rozkopali hru“. Tyvole my mistrovsky nedáváme dvě přihrávky za sebou dopředu ani s Libercem.

      Kdyby Chorý nedal ten první náhoďáckej gól doma v Edenu a belgičani se nesložili, byli bychom teď vyhazovali Trpišovského unisono podle mě.

      Ale postoupilo se, podle mě se štěstím (a díky Chorýho gólovosti), takže Jindra je zpět na piedestalu génia. :)

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        Snivec     před 3 měsíci 15.08.2024 10:38 |  
        22 3

        Kdyby, kdyby.... kdyby ses narodil jako holka, tak máš picu. Tady prostě musí někteří vzdy nasrat, aby znevazili jakýkoliv úspěch. Takový "fanousci" si zaslouží, aby se jejich klub topil ve stejných srackach jako oni, bohužel je to stejný klub jako můj, tak se snad nestane.

        • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

          JS (přítel SN)     před 3 měsíci 15.08.2024 11:49 |  
          10 31

          Ok, tak verze pro dementy:
          Ten úspěch je nepopiratelnej. Ale rozhodně ne díky Jindrový genialitě, rozhodně ne kvůli implementaci systému a bohužel i rozhodně ne kvůli herní kvalitě na naší straně.

          • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

            Alanor (admin)     před 3 měsíci 15.08.2024 12:44 |  
            19 0

            Je třeba říct, že po defenzivní stránce fungujeme v úvodu skvěle. I systémově, za to patří trenérům jednoznačně kredit.

            Dopředu zatím hrajeme jednodušší fotbal s více nákopy. Myslím si, že bude třeba v tomto směru přidat (kombinačně), ale třeba to bude fungovat i takto. Kdyby ano, tak mi to bude vyhovovat mnohem víc než impotentní tiki-taka, kterou jsme zkoušeli dříve.

            Co se týče geniality, tak ten tah s osobkou Zafeirise na Puertase byl celkem neortodoxní a vyšel 100%, trenérům za to patří kredit. Ale úplná novinka to od nich nebyla a proti Unionu se to celkem nabízelo, když jejich rozehrávka stála na jednom hráči jako u nás kdysi na Stanciovi.

            Jak se tu občas píše, že by se měli známkovat trenéři, tak za ten dvojzápas by si ode mě vysloužili známku 9-10 (nevyšlo vlastně jen střídání Bužka). Soupeře načetli a eliminovali skvěle, v tom jsou dlouhodobě silní.


            Komentář byl uživatelem upraven (15.08.2024 12:47) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

              Myšák     před 3 měsíci 15.08.2024 13:22 |  
              0 1

              Když už se chválí trener, tak se tady zapomělo na veledůležirou věc, JT nestřídal Chorého!

            • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

              Marek3     před 3 měsíci 15.08.2024 16:45 |  
              2 2

              Souhlas, az na druhy polocas v Belgii (bohuzel prvni jsem nevidel) - tam jsme balony nenakopavali ale odkopavali, nebo zakopavali, castor bez jakehokoliv umyslu cokoliv vytvorit.

          • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

            obiwan     před 3 měsíci 15.08.2024 13:52 |  
            7 0

            A není známkou herní kvality i to, že jsme přednosti soupeře totálně eliminovali? Protože kdybychom v tom nebyli kvalitní, odešli bychom s prohrami v obou soubojích...

          • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

            iwanowicz     před 3 měsíci 15.08.2024 15:03 |  
            13 1

            Vazne te bavi se tu takhle ztrapnovat? Koho myslis, ze tim dementem urazis? Vzdyt se tu posledni cca 2 roky projevujes jako chudacek a to me tvoje nazory kdysi i bavily. Ted uz jsi tu jen za blba.


            Komentář byl uživatelem upraven (15.08.2024 15:04) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        martyni (přítel SN)     před 3 měsíci 15.08.2024 12:01 |  
        28 2

        Jak jsme mohli postoupit náhodou, když jsme soupeře za dva zápasy nepustili do jedine šance? V jakém vesmíru to není trenérova zásluha? Jakože jsme si nic nevytvořili, když jsme dali 4 góly, jeden po centru, druhý z rohu, třetí po presingu a čtvrtý po rychlém protiútoku a pekne kombinaci, tedy po prvcích, pí kterých všichni voláme. Za mě sotva najdu tady člověka, kterého bych považoval za vzdálenějšího v pohledu na fotbal, než jsi ty.

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        obiwan     před 3 měsíci 15.08.2024 12:03 |  
        20 2

        Náhoďáckej gól si teda představuju třeba ten Sáčkovym zadkem...tady byl centr a perfektní přeskočení v podání Chorého...ale tobě to evidentně nedělá dobře, že jsme ten gól dali...

        • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

          martyni (přítel SN)     před 3 měsíci 15.08.2024 12:25 |  
          18 2

          JS spis nedělá dobře, že se jeho teorie nikdy v ničem nepotvrdi..

          • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

            Myšák     před 3 měsíci 15.08.2024 12:35 |  
            3 7

            I když je to pesimista a věčný hnidopich, tak já si jeho názorů přesto vážím.

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        Myšák     před 3 měsíci 15.08.2024 12:06 |  
        11 2

        Kdyby babička, a dál už to znáš.

        • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

          Sherudan     před 3 měsíci 15.08.2024 17:08 |  
          12 1

          "Kdyby babička měla koule, byla by olympijskou vítězkou v ženském boxu"?

          • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

            Qope     před 3 měsíci 15.08.2024 17:22 |  
            3 7

            Jestli narážíš na to, že Imán Chalíf vyboxovalav Paříži zlatou, tak zrovna u ní bys fakt ony "koule" hledal velice těžko ...

            Narodila se jako žena a jako žena se také identifikuje. Nejedná se tedy o nějakou trans sportovkyni. Ale co my ji tady u nás v ČR můžeme vyčítat, Jarmila Kratochvílová dodnes drží rekord v běhu na 800 metrů ...

            • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

              Arya     před 3 měsíci 15.08.2024 18:18 |  
              7 2

              https://cs.wikipedia.org/wiki/Intersexualita
              Možná má ženské genitálie, ale geneticky je to muž. A je to na ní/něm docela vidět, tu stavbu těla má prostě od ženy odlišnou.

              • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

                Edenjejenjeden     před 3 měsíci 15.08.2024 18:37 |  
                6 1

                Souhlas Aryo , u jiných sportů , jako jsou třeba šachy by její dispozice nikdo neřešil . Ale zrovna u boxu , má oproti soupeřkám obrovskou výhodu.

                • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

                  wimpy     před 3 měsíci 15.08.2024 19:11 |  
                  2 4

                  Jak jsem psal, ten co vyřadil Krpálka je geneticky hroch a nikoho to tu neštve. :-)
                  Jestli má výhodu díky muskulatuře, tak je to úplně v pohodě. Lebron James má vůči mně taky genetickou výhodu pro basketbal a nezakazoval bych mu ho proto.

                  • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

                    Sherudan     před 3 měsíci 15.08.2024 19:14 |  
                    4 1

                    Ano, ale hroch i Krpálek se utkali v kategorii "muži nad 100 kg". A oba toto vymezení splňovali. Tady mluvíme o tom, že kategorie žen se možná zúčastniíl muž.

                    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

                      wimpy     před 3 měsíci 15.08.2024 19:29 |  
                      4 5

                      Neřekl bych, Dle mého je to žena, ke které byl stvořitel příkrý, co se týká ženskosti, ale zato ji nadělil do boxu.
                      Někde jsem četl, že problém jsou transženy, které proměnu absolvovaly po chlapecké pubertě. To ale není její případ. A vlastně vůbec nevím, zda je někde legislativně možné proměnu prodělat před pubertou. A tyhle ženy by zřejmě měly být, co se týká sportu, nějak omezeny. Nicméně ta šikana Chalífové byla z mého pohledu zřejmě nespravedlivá.

                  • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

                    Arya     před 3 měsíci 15.08.2024 19:40 |  
                    6 1

                    Prosím tě, podívej se na fotky té "boxerky". Má klasický mužský hrudník a mužskou pánev. Hormonálně to taky bude chlap. A chlap proti ženě bude mít vždycky výhodu, to tak prostě je.

                    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

                      wimpy     před 3 měsíci 15.08.2024 21:36 |  
                      3 1

                      Já jsem vyrostl v tom, že muže od ženy rozlišují především primární pohlavní znaky. Hrudníky a pánve jsem už u obou pohlaví viděl všelijaká, to bych opavdu neřešil.

                    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

                      Qope     před 3 měsíci 15.08.2024 22:20 |  
                      2 3

                      Ok, viděla jsi vítězky ženských synchronizovaných skoků do vody z 5 metrové věže? Jestli o jedné z těch čínanek prohlásíš, dle zjevu, že to byla dívka, tak se budu hodně divit :-)

              • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

                Sherudan     před 3 měsíci 15.08.2024 19:07 |  
                7 1

                Ony i ty ženské genitálie jsou k diskuzi. Údajně ji nikdo neviděl nahou (těžko říci, zda je toto tvrzení pravdivé) a existuje video, kde po vítězství raddostně poskakuje a v trenkách se jí viditelně něco třepe. A jistě, v dnešní době asi není problém takovéto záběry zfalšovat.
                Největší podezření budí, že se neudělala ta nejjednodušší věc: oficiální DNA test a změření hladiny testosteronu. Pokud vím, stačilo by na to pár ml krve a stěr z ústní sliznice. Pokud toto "opomenutí" není úmyslné, je to donebevolající hloupost olymijských funkcionářů.
                A pokud je opravdu intersex... Takových lidí mi může být líto, jistě to nemají jednoduché a rozhodně by neměli být diskriminováni v běžných věcech (volby, vzdělání atd,), ale v ženské soutěži nemají co dělat.

              • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

                Sherudan     před 3 měsíci 15.08.2024 19:12 |  
                5 1

                A ještě k jednomu častému argumentu.
                Ano, špičkoví sportovci jsou často zvýhodněni nějakou fyziologickou nebo anatomickou anomálií - stačí se podívat na extrémní kloubní rozsah, jaký má Djokovič nebo někteří gymnasté. Bolt má naprosto unikátní podíl "rychlých" svalových vláken a Tyson má práh bolesti tak vysoko, že ho mohou pálit žehličkou. A to nemluvím o mutantovi Phelpsovi.
                Ale tohle je, pokud by se to potvrdilo, už za hranou. Chalíf není zvýhodněná žena, ale znevýhodněný muž.

          • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

            Merlinus (přítel SN)     před 3 měsíci 16.08.2024 11:22 |  
            1 0

            :-)))

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        Lunaris     před 3 měsíci 15.08.2024 12:09 |  
        26 0

        6 zápasů bez inkasovaného gólu z kopačky soupeře rozhodně není náhoda nebo sračka.

  21. Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

    carevitchando     před 3 měsíci 15.08.2024 09:58 |  
    3 1

    S tím hodnocením se nedá nesouhlasit.

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      Narmer     před 3 měsíci 15.08.2024 10:40 |  
      8 5

      Hodnocení naprosto v pořádku.
      Místním podivínům je to ale málo...

  22. V TÝ ČT JSOU

    Slávista 51     před 3 měsíci 15.08.2024 12:25 |  
    7 20

    na hlavu - večer zápas Plzně, která má postup jistý,
    místo Baníku, kde to bude jinačí zápas o postup -
    doufám, že to chachaři ubojují !

    • Re: V TÝ ČT JSOU

      Borec09 (přítel SN)     před 3 měsíci 15.08.2024 12:31 |  
      21 3

      Prosim te, posli mi cislo uctu poslu ti penize na O2 pripadne na Skylink. Pises to tady porad dokola.

      • Re: V TÝ ČT JSOU

        Slávista 51     před 3 měsíci 15.08.2024 13:26 |  
        1 19

        Stream nějaký zajisté bude, nehodlám podporovat vyžírky a
        jde o přístup ČT, které má na zápasy EP licenci - samej odborník je to tam a dají pouťák, místo boje o postup !

      • Re: V TÝ ČT JSOU

        Slávista 51     před 3 měsíci 15.08.2024 15:13 |  
        3 19

        CHLÉB A HRY,
        mají být pro společnost zadarmo - to věděli už ve starověkém Římě !

        • Re: V TÝ ČT JSOU

          wimpy     před 3 měsíci 15.08.2024 15:31 |  
          12 3

          Nikoli pro společnost, ale pro plebs, aby ho mohli snadno ovládat. Pak se toho chytli komunisté...

          • Re: V TÝ ČT JSOU

            Slávista 51     před 3 měsíci 15.08.2024 15:33 |  
            6 10

            Dnes je snad společnost ČR něco jiného, co ?

            • Re: V TÝ ČT JSOU

              wimpy     před 3 měsíci 15.08.2024 15:35 |  
              19 4

              Ano, dělí se na občany a pak na plebs, kterej by furt chtěl něco zadarmo.

              • Re: V TÝ ČT JSOU

                Slávista 51     před 3 měsíci 15.08.2024 15:37 |  
                4 14

                Občany budeme, až se přiblížíme Švýcarsku - což se pod Bruselí, nikdy nestane !

                • Re: V TÝ ČT JSOU

                  wimpy     před 3 měsíci 15.08.2024 15:41 |  
                  10 9

                  Občany budeme, až si z hlav vyženeme těch čtyřicet let socializmu, což bude koukám taky trvat pár generací.

                  • Re: V TÝ ČT JSOU

                    Slávista 51     před 3 měsíci 15.08.2024 15:52 |  
                    5 8

                    Víc jak generace už pryč a furt nic, že !

                    • Re: V TÝ ČT JSOU

                      wimpy     před 3 měsíci 15.08.2024 16:08 |  
                      10 5

                      Lepší to je, ale furt se někdo najde.

                      Je ti jasný, že to není zadarmo, že jen chceš, aby to za tebe zaplatili ostatní?

                      • Re: V TÝ ČT JSOU

                        domácí     před 3 měsíci 15.08.2024 17:38 |  
                        8 8

                        ČT zadarmo není, dokonce jim platit musím i když se na propagandu nedívám

                        • Re: V TÝ ČT JSOU

                          obiwan     před 3 měsíci 15.08.2024 18:33 |  
                          5 3

                          Prozradím Ti, že zadarmo není vůbec nic...možná rada tady na SN:-)

                          • Re: V TÝ ČT JSOU

                            o5aradecek     před 3 měsíci 15.08.2024 19:25 |  
                            8 0

                            Naopak. Tady je každá rada drahá. :-)

                  • Re: V TÝ ČT JSOU

                    knl66 (přítel SN)     před 3 měsíci 16.08.2024 12:20 |  
                    3 1

                    Ne, že bych s tebou nesouhlasil. Ale nepamatuji si, že bych v letech mého dětství a dospívání (70.-80.léta) slyšel někdy od komančů, že musí lidem (musíme si vyhnat...) z hlavy vyhnat těch 20 let kapitalismu a šest let německé okupace. Kdyby to říkali, měli by vlastně skvělé alibi, proč jim ten socialismus vlastně nevyšel - všichni občané totiž měli v hlavách první, druhou republiku, protektorát a pak republiku do tzv. Února!! S tímhle v hlavách se ten socialismus nemohl povést. :))

                    • Re: V TÝ ČT JSOU

                      wimpy     před 3 měsíci 16.08.2024 12:50 |  
                      2 0

                      Škoda, že nejsme v Off-topic, to by bylo vlákýnko. :-) Tady si nechám zajít chuť :-)

                      • Re: V TÝ ČT JSOU

                        knl66 (přítel SN)     před 3 měsíci 16.08.2024 13:11 |  
                        2 0

                        To by bylo! No, raději toho nechme, nebo skončíme se žlutou. :)))

                      • Re: V TÝ ČT JSOU

                        knl66 (přítel SN)     před 3 měsíci 16.08.2024 15:04 |  
                        0 1

                        Ale občas se hrabu v různých archivech a tam v první polovině 20. let také zhusta bojovali s "rakušáctvím." Jenže jak jsme šli hospodářsky nahoru, už někdy v roce 1924, možná 1925 to nebylo žádné téma. Už to nikoho nezajímalo.

                • Re: V TÝ ČT JSOU

                  Qope     před 3 měsíci 15.08.2024 16:23 |  
                  15 3

                  Přesně, my do té EU tak moc dáváme a nic z toho nemáme, až je to hnus! Dávno jsme mohli být na úrovní Švýcarska, nebýt v EU, že .

                  :-)))

                  • Re: V TÝ ČT JSOU

                    Slávista 51     před 3 měsíci 15.08.2024 17:17 |  
                    3 8

                    No, hodně blízko, za těch 35let !

                      • Re: V TÝ ČT JSOU

                        Slávista 51     před 3 měsíci 15.08.2024 17:29 |  
                        9 8

                        A kolik dividend, si za tu dobu vyvezli zahraniční majitelé všelijakých firem/pitnou vodou počínaje, když nejnižší odhady vycházejí na 300miliard ročně, no !

                        • Re: V TÝ ČT JSOU

                          Qope     před 3 měsíci 15.08.2024 17:30 |  
                          7 4

                          A to je chyba Evropské unie?

                          • Re: V TÝ ČT JSOU

                            Slávista 51     před 3 měsíci 15.08.2024 17:32 |  
                            5 8

                            Jo, je -
                            máme předplaceno na hodně dlouho dopředu !

                            • Re: V TÝ ČT JSOU

                              Qope     před 3 měsíci 15.08.2024 17:33 |  
                              6 3

                              Tak jo :-)

                            • Re: V TÝ ČT JSOU

                              obiwan     před 3 měsíci 15.08.2024 18:31 |  
                              8 3

                              A na Tebe zapomněli...předplatit ti fotbal zadarmo! Hnusná EU!

                        • Re: V TÝ ČT JSOU

                          Arminius     před 3 měsíci 15.08.2024 17:37 |  
                          7 4

                          Mícháte hrušky a jablka dohromady.

                        • Re: V TÝ ČT JSOU

                          obiwan     před 3 měsíci 15.08.2024 18:30 |  
                          6 3

                          A jak to souvisí s EU?

                      • Re: V TÝ ČT JSOU

                        domácí     před 3 měsíci 15.08.2024 17:35 |  
                        9 6

                        a za to máme pěkné cyklostezky a zablokované silnice v Praze

                        • Re: V TÝ ČT JSOU

                          obiwan     před 3 měsíci 15.08.2024 18:50 |  
                          7 5

                          A jakým mechanismem nám Brusel zablokoval silnice?

                          • Re: V TÝ ČT JSOU

                            martyni (přítel SN)     před 3 měsíci 15.08.2024 18:54 |  
                            7 5

                            :) též by mě to zajímalo!

                            • Re: V TÝ ČT JSOU

                              Slávista 51     před 3 měsíci 15.08.2024 19:00 |  
                              2 6

                              Slavná ÉJA, zelený !

                              • Re: V TÝ ČT JSOU

                                martyni (přítel SN)     před 3 měsíci 16.08.2024 07:20 |  
                                8 0

                                Jestli myslíš, že kvůli EU není okruh a proto jsou silnice v Praze zablokovany, tak to se pleteš. 1) Problém je počet lidí, co jezdí do centra autem a tenhle problém je všude. 2) Okruh není kvůli různým zájmům, nikdo na okraji Prahy nechce mít dálnici za barákem, to je demokracie...

                                • Re: V TÝ ČT JSOU

                                  domácí     před 3 měsíci 16.08.2024 16:01 |  
                                  2 3

                                  Už samotná ideologie EU ,ve které je auto bráno jako zlo, vede k tomu, že rozhodují pomatenci jako Hřib. A demokracie? Kde?

                                  • Re: V TÝ ČT JSOU

                                    martyni (přítel SN)     před 3 měsíci 17.08.2024 08:58 |  
                                    0 2

                                    To není ideologie EU, ale zástupců zvolených ve EU státech ve volbách. Stejně tak Hřib byl s tímhle programem zvolen, s tím se musíš smířit a ve volbách případně volit zástupce s jinou "ideologii", jo? Tak a teď bychom se mohli vrátit ke Slavii.. :).

                  • Re: V TÝ ČT JSOU

                    SLAVIESTA     před 3 měsíci 15.08.2024 18:32 |  
                    8 5

                    Evidentně nevěříš statistikám má dáti, dal. Za všechno ten socialismus fakt nemůže, znám řadu lidí, kteří se narodili už ve svobodě a nikoliv jako potomci komunistů a přeci z nich vyrostli idioti, kteří věří neuvěřitelným kravinám a dál je hlásají. A není jich zrovna málo.


                    Komentář byl uživatelem upraven (15.08.2024 18:35) . Zobrazit původní komentář

                • Re: V TÝ ČT JSOU

                  Arminius     před 3 měsíci 15.08.2024 17:33 |  
                  6 1

                  No, Švýcarsko mám celkem procestované a nemám pocit, že bychom se měli, zvláště některým regionům přibližovat.

              • Re: V TÝ ČT JSOU

                japoko     před 3 měsíci 15.08.2024 18:11 |  
                2 9

                Tvl, ty jsi fakt hodně jednoduchej chlapec, viď?

                • Re: V TÝ ČT JSOU

                  obiwan     před 3 měsíci 15.08.2024 18:29 |  
                  10 2

                  Máš jinou hlášku, než že je někdo hodně jednoduchej? Mně to teda připadá dost jednoduchý:-))


                  Komentář byl uživatelem upraven (15.08.2024 18:29) . Zobrazit původní komentář

                  • Re: V TÝ ČT JSOU

                    japoko     před 3 měsíci 15.08.2024 18:37 |  
                    1 9

                    Máš pravdu, tento eufemismus používám pouze proto abych nenapsal, co jsi ty a tobě podobní opravdu zač! Za to mně, chlapci drazí, fakt nestojíte!

                    • Re: V TÝ ČT JSOU

                      obiwan     před 3 měsíci 15.08.2024 18:49 |  
                      7 1

                      Orel much nelapá...

                • Re: V TÝ ČT JSOU

                  wimpy     před 3 měsíci 15.08.2024 19:06 |  
                  8 1

                  Ano, maminka mě učila, že bez práce nejsou koláče a mamince já věřím.

                • Re: V TÝ ČT JSOU

                  Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 16.08.2024 11:33 |  
                  3 0

                  Wimpy a jednoduchej chlapec? Chlapče, ten je tak složitej, že se sám v sobě nevyzná! :-)

                  • Re: V TÝ ČT JSOU

                    wimpy     před 3 měsíci 16.08.2024 11:35 |  
                    3 0

                    Ale ne, jsem v podstatě velmi jednoduchej, řídím se jediným principem a tím je kategorický imperativ Immanuela Kanta. :-)

              • Re: V TÝ ČT JSOU

                obiwan     před 3 měsíci 15.08.2024 18:37 |  
                4 2

                Někoho jsi právě trefil na komoru:-)))

        • Re: V TÝ ČT JSOU

          obiwan     před 3 měsíci 15.08.2024 18:36 |  
          3 2

          Takže by to tak mělo být i dnes? Hry a gulášek zadarmo???

          • Re: V TÝ ČT JSOU

            Slávista 51     před 3 měsíci 15.08.2024 18:39 |  
            2 9

            Stačí fotbal - 1.ligy, EP.

            • Re: V TÝ ČT JSOU

              Slávista 51     před 3 měsíci 15.08.2024 18:59 |  
              1 6

              V ČT.

        • Re: V TÝ ČT JSOU

          slaviator     před 3 měsíci 15.08.2024 19:13 |  
          6 2

          Zadarmo by měl být fotbal, hokej, florbal, formule, divadla, opera, kino... všechno... a ti lidi by to měli dělat zadarmo, bez nároku na honorář

          • Re: V TÝ ČT JSOU

            obiwan     před 3 měsíci 15.08.2024 21:46 |  
            4 3

            Správně, platit někomu za něco je buržoazní přežitek!!!

            • Re: V TÝ ČT JSOU

              slaviator     před 3 měsíci 15.08.2024 21:55 |  
              3 2

              Přesně tak!

          • Re: V TÝ ČT JSOU

            knl66 (přítel SN)     před 3 měsíci 16.08.2024 12:12 |  
            2 1

            A všechno pivo a víno. Víno Tramín červený a Rulandské modré obzvlášť!

        • Re: V TÝ ČT JSOU

          pipe1980     před 3 měsíci 16.08.2024 19:06 |  
          2 3

          Tys bolševik? To je jediný vysvětlení toho, že můžeš plácat takový blbosti, jako že má bejt cokoli zadarmo.
          Kromě toho že je to nesmysl, tak jak přesně si představuješ, že se zadarmo vyrobí takovej přenos fotbalového utkání? Jedině tak, že je všechno státní, tudíž pro hlupáky jako jsi ty je všechno "zdánlivě" zadarmo. Není.
          Komunismus je svinstvo a bolševici (včetně tebe) jsou svině.

          • Re: V TÝ ČT JSOU

            Alcapone     před 3 měsíci 16.08.2024 21:26 |  
            1 5

            Pokud je kolega o 29 let starší než ty tak to urážení do sviní si odpusť. Děkuji! Ovce jste spolu nepásli. V opačném případě běž tam kam slunce nesvítí a tam si dej pár facek!

            • Re: V TÝ ČT JSOU

              pipe1980     před 3 měsíci 17.08.2024 01:38 |  
              1 5

              Pokud je o 29 let starší ? A pokud je třeba o 26 let starší? :-)) :-)) :+))) to je zase perla moudrosti ty vole.

              Všichni bolševici jsou svině a měli jsme je věšet po 90. roce. Dobře to nejde, tak jsme je měli aspoň zakázat.


              Komentář byl uživatelem upraven (17.08.2024 01:39) . Zobrazit původní komentář

              • Re: V TÝ ČT JSOU

                Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 17.08.2024 10:37 |  
                3 1

                Kdo by nám prezidentoval, kdybys všechny komouše pověsil?

                Pipejsku, ty si vážně ostuda tohoto diskuzního fóra.

              • Re: V TÝ ČT JSOU

                Alcapone     před 3 měsíci 17.08.2024 16:02 |  
                2 2

                A proč by Komanče věšeli? Když to bylo domluvený předání moci... Oni měli ulitých pár milionů a díky kontaktům z nich udělali miliardy. V historii tu byli daleko horší vlastizrádci. A myslíš si že se jim někdy něco stane / stalo? Pipe nacpi si fajfku a spi dál...!

                • Re: V TÝ ČT JSOU

                  pipe1980     před 3 měsíci 17.08.2024 16:21 |  
                  0 2

                  Já už leta nehulím.

                  • Re: V TÝ ČT JSOU

                    Alcapone     před 3 měsíci 17.08.2024 17:28 |  
                    0 0

                    Myslel jsem samozřejmě tabák to je legální droga...

                    • Re: V TÝ ČT JSOU

                      pipe1980     před 3 měsíci 17.08.2024 17:54 |  
                      0 2

                      Nekourim rok a půl

      • Re: V TÝ ČT JSOU

        obiwan     před 3 měsíci 15.08.2024 18:35 |  
        4 3

        Ta sedla:-))

    • Re: V TÝ ČT JSOU

      Myšák     před 3 měsíci 15.08.2024 12:42 |  
      7 4

      Jak víš že Plzeň postoupí? Přál bych jí to. Jsem Čech, a v pohárech fandím všem českým klubům.

      • Re: V TÝ ČT JSOU

        Slávista 51     před 3 měsíci 15.08.2024 13:23 |  
        5 4

        Vyhráli venku -
        prohrát doma, to by byla ostuda, jak vloni Sparta s těmi 7góly !

        • Re: V TÝ ČT JSOU

          Myšák     před 3 měsíci 15.08.2024 15:38 |  
          2 5

          To je argument, jako kráva!

    • Re: V TÝ ČT JSOU

      knl66 (přítel SN)     před 3 měsíci 16.08.2024 12:11 |  
      8 1

      S přihlédnutím k celému vláknu, k jehož vzniku a pokračování jsi výrazně přispěl... se divím, co všechno lze zahrnout do rubriky "Hodnocení slavistů..." Co tak TV práva a přínos-nepřínos EU a nesmrtelnost chrousta příště probírat v OT??

  23. Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 3 měsíci 16.08.2024 10:08 |  
    42 1

    Hezké dopoledne přeji Vám všem. A ano, i s dobrou kávou a borůvkovým koláčem:-))))
    Máme asi všichni ještě v sobě ten pohárový zápas a postup do play off.
    Moc za to klukům děkuji, protože si to odmakali.
    Doma jsme belgičany udělali hezkými brankami (o náhodě nemůže být řeč) a škoda té vlastní branky.
    V Belgii jsme to uhlídali a doslova včetně té naší branky na konci, která také vyplynula i z chyby soupeře, který už hrál vabank.
    Trenér i hráči tedy postoupili a jsem za to rád.
    Je nutné se vyvarovat některých nedostatků a chyb, které jsme udělali.
    Nejprve bych chtěl poukázat na to, že pan trenér Trpišovský sice chtěl dodržet své pravidlo o tom, že postaví do pohárového zápasu alespoň jednoho mladého kluka, aby zažil atmosféru zápasu přímo na hřišti.
    Udělal to mnohokrát a udělal to i tentokrát, ale podle mne to byl značný risk a to se tedy moc nepovedlo.
    A ještě bych asi pohlídal Douděru, aby neulítával v euforii a nenechal se unést. Ale to nebylo už tak podstatné.
    V Belgii jsme hráli podle mého názoru tak, že jsme chtěli dát v úvodních minutách gól a chybělo jen málo, aby se to povedlo. Protože jsme ho nedali, tak jsme přešli do aktivní obrany ve stylu jeden na jednoho a všichni za všechny. Tím jsme belgičana vystrnadili od našeho vápna a on se do nás prostě nedostal.
    Jen bylo dost vyhozených balonů a nepřesných přihrávek, čímž jsme ztráceli možnosti k útočným výpadům.
    Máme teď tedy cca 14 hráčů, které můžeme odhadnout do základu a pak by tu měli být ti další, kteří se o dres doslova poperou a budou chtít dokázat, že chtějí být součástí takového týmu. Zdůrazňuji týmu!!!!!!
    To by si měl uvědomit především Matěj Jurásek, kterému výkon proti Olomouci prostě hrubě nevyšel a hlavně, jestli se chce koukat jako "podebranej a nasranej uraženec", tak ať jde na hostování k Frťalovi do Teplic.
    Myslím si, že by to potřeboval jako "koza drbání".
    Filla je v podobné situaci, ale tam aspoň ten kluk své chyby uznal a nedělá ze sebe primadonu.
    Máme teď dobře postavenou a nastavenou obranu a střed zálohy včetně levého kraje zálohy Diufa (říkám mu "Malíček"). Tak teď musíme ještě dotvořit tu útočnou fázi a tady je ještě práce asi dost.
    Jsem moc rád, že se dobře zapojil Vašek Jurečka, který na rozdíl od Juráska celou situaci zvládl ku prospěchu mužstva a tak s ním i trenér může do hry počítat.
    Chorý hraje v dresu, který miluji. A vždycky si vzpomenu na slova pana Bicana, který říkal, že ten, kdo s ním hraje ve stejném dresu je víc než jen jeho kamarád. Takže i pan Bican se z nebe dívá a nejen on.
    Víte, každý z nás udělal v životě chybu a třeba i ne jednu. On ten Chorý ví, že to nebylo košér, když to někdy před osmi lety vypustil z pusy. Ale život je už takový a tak zkuste zapřemýšlet.
    On je teď ve Slavii a bojuje za ní, tedy i za nás, za slávistické fanoušky.
    Pojďte mír radost z postupu, z výkonů Kinského, Prebsla, Oscara, Ogbua, Holeše, Provoda, Malíčka a dalších našich kluků. Vždyť nám se točí do základu 5 kluků do 22 let. Prebls, Kinský, Malíček, Zafeiris.
    A to máme na lavici další mlaďase.
    A nakonec ještě jednu věc.
    Nejsem ten, kdo bezmezně někoho zde adoruje a přechvaluje.
    Pokud je to správné, zkritizuji za nějakou špatnou věc ať třeba trenéra Trpišovského, nebo i pana Tvrdíka.
    Ale nebudu tady smolit neustálou kritiku pro kritiku, jen abych si honil nějaké ego, že jsem jako neústupný a vlastně tím i "jako" spravedlivý.
    A rozhodně nemám žádné růžové brýle, ale ani ty černé.
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55

    "Qui fidelis est in minimo, et in maiori fidelist est" - Vergilius
    Kdo je věrný v nejmenším, je věrný i ve velkém

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      carevitchando     před 3 měsíci 16.08.2024 10:50 |  
      6 1

      Pěkně napsáno, s odstupem času a s nadhledem, přesně ve Vašem stylu. Pobavil Malíček (myslím, že se to chytne) a zmínka o borůvkovém koláči :-) Moc moc dobrý jsem jedl tam někde u vás na Šumavě v Hojsově Stráži. V jednom penzionku tam měli i fantastické borůvkové knedlíky s tvarohem :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      Slávista 51     před 3 měsíci 16.08.2024 11:06 |  
      5 0

      Jako vždy - parádní.
      Ale takový včerejší 2.poločas MB, občas mužstvu přehrát, připomenout, by nemohl škodit.

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 16.08.2024 11:31 |  
      2 1

      Růžové brýle ze zásady nebrat, ale ty černé jsou v tomto počasí občas docela prospěšné, hlavně za volantem. :-)

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      buri     před 3 měsíci 16.08.2024 12:24 |  
      3 0

      Děkuji...

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      SLAVIESTA     před 3 měsíci 16.08.2024 13:58 |  
      5 9

      Dobré. Poslední odstavec(sebehodnocení) už zbytečně navíc.

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      Pedro50     před 3 měsíci 16.08.2024 14:21 |  
      3 5

      Početní jako vždy pěkné ale s dobrým nastavením středu zálohy nesouhlasím pokud teda nechceme jenom bránit a hrát občas i v lize na dva DZ. Tam mě prostě chybí kreativní hráči kteří udrží hru a tím se zlepší herní možnosti i dalších řad.

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      pipe1980     před 3 měsíci 16.08.2024 19:03 |  
      2 2

      Sokrate, Sešívaný příteli, jsem rád že jsi zde. Tvá noblesa zde chybí, je potřeba aby někdo vyvažoval křupany jako jsem já. Tím borůvkovým koláčem jsi mě přivedl na výbornou myšlenku.

      • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

        johnynz     před 3 měsíci 16.08.2024 19:17 |  
        3 1

        Pripalit ho?

        • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

          butters     před 3 měsíci 16.08.2024 20:24 |  
          3 1

          Jinak to ani dopadnout nemůže, jestli ho bude dělat v hrnci na guláš.

    • Re: Hodnocení slávistů - Royale Union - Slavia 0:1

      martyni (přítel SN)     před 3 měsíci 17.08.2024 08:59 |  
      2 0

      Je mile tě tu zas číst, Sokrate!