Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Liga mistrů

Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

Pokud Slavia postoupí přes Royale Union St. Gilloise, utká se v playoff Ligy mistrů s vítězem zápasu mezi Lille a Fenerbahce. Připomeňme, že pokud Slavia s Royale Union vypadne, žádné play-off nehraje a nastoupí až do ligové fáze Evropské ligy.

Komentáře (127)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    PetCC     před 3 měsíci 05.08.2024 12:26 |  
    16 3

    No dobrý, tak v celé kvalifikaci je nejsilnější Lille, pak Fenrbahce a po nich my a Union SG a jsme v jedné větvi.
    Slabší zbytek je v té druhé.
    Pokud tedy do LM postoupíme, tak si to sakra zasloužíme!

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      wimpy     před 3 měsíci 05.08.2024 12:37 |  
      3 5

      Na to pořadí jsi přišel jak?

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        KarJal68     před 3 měsíci 05.08.2024 13:57 |  
        2 3

        losem

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        PetCC     před 3 měsíci 05.08.2024 14:58 |  
        6 0

        Píšu to tady každou chvíli, pár let sleduju http://clubelo.com/ a porovnávám s reálnými výsledky.
        Skupiny EL a KL dopadly většinou tak, jaké kdo měl ELO body.
        A pro základní porovnání kvality týmů z různých zemí se mi to dost osvedčilo.
        Takže když se podíváme na současný žebříček
        37. Lille - 1751 bodů
        44. Fenrbahce - 1722
        52. Slavia - 1705
        55. Union SG - 1698

        72. Sazlburg - 1655
        96. Twente - 1623
        100. Rangers - 1618
        167. Dynamo Kyjev - 1526

        Pro ukázku jaké body jsou za naše poslední zápasy
        Slovácko remíza -5,8 bodu
        Budějovice vítězství +1,4
        Liberec vítězství +2,7
        Sparta pro porovnání
        Pardubice +1,2
        Shamrock +0,2
        Teplice +4,1
        Shamrock +0,3
        Dukla +0,9

        • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

          wimpy     před 3 měsíci 05.08.2024 15:22 |  
          2 0

          Hezký. Já koukal totiž na žebříček klubů a tam je to pořadí trochu jinak, ale tohle asi odráží lépe aktuální stav. Já mám třeba zafixovanej jako nejsilnější z nich RB Salzburg, ale je pravda, že poslední dvě sezony se jim v pohárech moc nedařilo.
          Na druhou stranu, do Salzburgu by to byl asi prima výjezd. :-)

        • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

          lantsmit     před 3 měsíci 05.08.2024 16:48 |  
          1 13

          "Pro ukázku jaké body jsou za naše poslední zápasy
          Slovácko remíza -5,8 bodu
          Budějovice vítězství +1,4
          Liberec vítězství +2,7"

          Pošlete někdo tohle Alanorovi předtím, než bude dělat další známkování hráčů v jednotlivých zápasech.

          Jeho průměrné známky v každém z těch dosavadních tří zápasů jsou s tím vcelku objektivním systémem ELO zcela mimoběžné...

          Slovácko ....... 5
          Budějovice ... 6,21
          Liberec .......... 5,38


          Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2024 16:49) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

            Alanor (admin)     před 3 měsíci 06.08.2024 10:17 |  
            12 0

            Ale chápeš, že v systému ELO se řeší pouze výsledek? Kdybychom v Liberci předvedli totální dominanci a smázli je 6:0, tak dostaneme stejného 2,7 bodu jako za jakoukoliv ušmudlanou výhru.

            Takže je úplně jasné, že 3 body z Liberce mají větší hodnotu než 3 body doma proti Budějovicím. Ale to zároveň nijak nevypovídá o výkonu Slavie v těch zápasech.

            Mně přijde, že ty si tu hraješ na sofistikovaného všeználka, ale pak z tebe vyleze něco jako tento příspěvek, kde jsou bez ladu a skladu smíchané hrušky i jablka.


            Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2024 10:18) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

              lantsmit     před 3 měsíci 06.08.2024 10:44 |  
              0 9

              Rozdíl v ELO mezi našimi výsledky na Slovácku a v Liberci je 8,5b. Což samozřejmě nezohledňuje viditelný výkon v těch zápasech, ale zohledňuje to výkon v těch zápasech z hlediska kvality našich soupeřů (opět vyjádřené tím koeficientem ELO) a bodového zisku v nich. Takže výhra doma s Budějovicemi (ELO o více než 100b. menší než Slovácko s Libercem) má zaslouženě hodnotu jen 1,4b.

              Kromě toho ten výkon samozřejmě potvrzuje i statistika xG podle wyscoutu:
              Liberec (0,36) 0:1 (0,20) Slavia (kdyby Provod v té své velké gólovce zakončil, tak se blížíme k té jedničce, kterou pak v realitě zajistil až Diouf).

              O síle Slovácka letos, oproti síle Liberce, kterou samozřejmě ELO ještě zohledňovat nemůže, se ani nebudeme bavit. Ale snad jsi i ty zaznamenal, jak rozdílně jsou v médiích i jejích řídkých odborných kruzích hodnoceny.

              Takže k výhře na půdě Liberce byl zapotřebí zcela jiný výkon, než jaký jsme podali na Slovácku. A samozřejmě i zcela jiný, než jaký jsme podali proti aktuálně směšným Budějovicích doma.

              Každopádně ty se na ELO dívej, až budeš zase dávat známky za prohru v Římě (ELO 1812) a výhru doma s Tiraspolem (ELO 1413).



              Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2024 10:53) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

                japhy     před 3 měsíci 06.08.2024 12:41 |  
                4 0

                "Rozdíl v ELO mezi našimi výsledky na Slovácku a v Liberci je 8,5b. Což samozřejmě nezohledňuje viditelný výkon v těch zápasech."
                A přesně to Alanor právě dělá, tak jednoduchý to je.

                • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

                  lantsmit     před 3 měsíci 06.08.2024 13:04 |  
                  0 7

                  ne, Alanor to pravidelně nedělá.... protože známky dává našim hráčům za výkon bez ohledu, proti jak těžkému soupeři a za jakých okolností hrajou. Už jsem to tu psal loni, kdy jsme podle něj předvedli top 3 výkon sezóny proti Tiraspolu doma (jak už jsem připomínal, aktuální ELO 1413, což je na úrovni právě toho Slovácka).

                  A teď samozřejmě totéž, když výkon doma proti Budějovicím hodnotí o skoro celý stupeň v průměru na hráče výše než výkon a zaslouženou výhru na půdě silného Liberce.

                  • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

                    japhy     před 3 měsíci 06.08.2024 17:16 |  
                    3 0

                    Dělá, protože hodnotí právě předvedený výkon. Dělá to bezchybně? Rozhodně ne, ale dělá to velmi dobře a za to zaslouží veliké díky.
                    A určitě i zohledňuje sílu soupeřů, kdy např. v zápase s Barcou bude shovívavější oproti zápasu s nějakým roštím. Ale řešit nějak zásadně rozdíly v rámci ligy?
                    A těžko chtít za Liberec i přes výhru nadprůměrný známky, když hra stála za vyližvoko.

                    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

                      lantsmit     před 3 měsíci 06.08.2024 17:43 |  
                      0 6

                      Nedělá, když nedokáže svůj subjektivní pohled na fotbal, který ho pravidelně zrazuje, porovnat ani s těmi objektivními okolnostmi, v první řadě kvalitou soupeře a očekáváními od nás, vzhledem k tomu, jestli hrajeme doma/venku, v jaké fázi jak moc náročného programu, náší formě, zdravotnímu stavu apod.

                      Takže konkrétně vyjádřeno:
                      - vyhrát na Slovácku s výkonem (průměr 7)
                      - vyhrát na Slovácku bez výkonu (6)
                      - remizovat na Slovácku s výkonem (6)
                      - remizovat na Slovácku bez výkonu (5), což měl Alanor v pořádku
                      - vyhrát doma s Budějovicemi s výkonem (6)
                      - vyhrát s Budějovicemi bez výkonu (5)
                      - vyhrát v Liberci s výkonem (7)
                      - vyhrát tam bez výkonu (6), za mě tedy 6,5, ale beru cokoli přes 6
                      - výhra derby s výkonem 8
                      - výhra v derby bez výkonu 7
                      - výhra v Evropě proti soupeři kalibru AS Řím s výkonem 9
                      - výhra v LM proti soupeři kalibru BVB 10.

                      Zítra tedy čekám po výhře průměrné známky v rozmezí 7-8, podle toho, jak moc dokážeme soupeře úrovně Sparty zmáčknout

                      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

                        japhy     před 3 měsíci 06.08.2024 18:24 |  
                        5 0

                        To je ale blbost.
                        Nadřazuješ moc ty objektivní okolnosti. Navíc tam zařazovat nesmysly jako očekávání od nás nebo v jaké fázi se nacházíme...WTF??? Nezájem. Zahrajou blbě, dostanou blbý známky, max. s dovětkem, že okolnosti nám nehrály do karet. Protože se hodnotí, co, Kefalín? Výkon v daném zápase.
                        A stejně se naprosto zbytečně nípáš v kravinách.

                        • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

                          lantsmit     před 3 měsíci 06.08.2024 18:29 |  
                          0 4

                          Co je to “zahrajou blbě”? Podle tebe, Alanora, Tleskače? Právě proto by tam měla být tahle jednoduchá kontrola.

                          • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

                            japhy     před 3 měsíci 06.08.2024 18:44 |  
                            4 0

                            No, co to asi tak může znamenat, že někdo zahraje blbě?
                            A samozřejmě podle hodnotitele.
                            A malá nápověda - např. netrefit prázdnou bránu sníží výkon stejně proti Barce i Budějicím.
                            Alanor na Hrad!!!

                            • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

                              lantsmit     před 3 měsíci 06.08.2024 19:04 |  
                              0 6

                              V pořádku, mění se spousta věcí, nakonec i tady… změní se i to hodnocení. Jen to vezme nějaký čas, než si to Alanor nebo po něm třeba někdo jiný připustí/uvědomí a pak ten svůj subjektivní pohled víc nebo líp přizpůsobí objektivní realitě. #SešívanýmSobě nebude chtít nikdo navěky zůstat. Pokud chce o fotbalu rozumně přemýšlet a pak třeba i tady diskutovat. I Alanor se bude muset zamyslet a počítám, že už to dělá, proč se tak často do věcí kolem Slavie netrefuje.

                              • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

                                japhy     před 3 měsíci 07.08.2024 09:38 |  
                                2 0

                                :D:D:D Objektivní realita. O které samozřejmě rozhodneš ty.
                                Čéče, kdes byl, když se tvořil svět?

                                • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

                                  lantsmit     před 3 měsíci 07.08.2024 10:00 |  
                                  0 6

                                  O objektivní realitě rozhodují výsledky (spíše ty dlouhodobé), tabulky a/nebo žebříčky jako je ten ELO

            • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

              p!erreCORE     před 3 měsíci 06.08.2024 12:02 |  
              1 0

              Nemyslím, že je nutné se hnedle čílit :) Pravdu máte oba. Teda ty a PetCC.. ty jsi ale nejspíš reagoval na místního všeználka, kterého já mimo jiné čtu rád a myslím, že kdyby nevolil pasivně agresivní tón svých příspěvků a kdyby jejich četnost omezil na desetinu, mohl by s ním být někdy zajímavý pokec. Každopádně díky všem za vaše čísla. Čísla ty já rád :)


              Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2024 12:05) . Zobrazit původní komentář

  2. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    mooody     před 3 měsíci 05.08.2024 12:28 |  
    13 3

    Los je vedlejší. Chceme do LM, tam není co vybírat. V základních skupinách budou soupeři ještě těžší. Do nich!

  3. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    Dru Zeree     před 3 měsíci 05.08.2024 12:35 |  
    13 6

    Fakt je strašná škoda, že se na los v evropských pohárech nedá sázet. Protože my vždycky bezpečně vychytáme ty nejtěžší možný kombinace.

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      Xerxes     před 3 měsíci 05.08.2024 13:12 |  
      20 1

      Minulý rok jsme měli naopak v predkolech štěstí. Oba Ukr týmy byly oslabený...

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      Steevee     před 3 měsíci 05.08.2024 13:35 |  
      2 0

      Na losy sázet lze poměrně běžně, bohužel konkrétně předkola české sázkovky moc rády nedělají. Byť vypsat to je v podstatě to nejjednodušší možný. V Česku je pak možný sázet až na los základních skupin.

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        slaviator     před 3 měsíci 05.08.2024 14:54 |  
        1 0

        Tak letos los základních skupin bude solidní bizár, v podstatě se to bude dosazovat AI...

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        p!erreCORE     před 3 měsíci 06.08.2024 12:29 |  
        1 0

        Zeptám se tě tady, protože jsi z branže.. pokud bych chtěl vypsat kurz, resp. požádat o vypsání příležitosti, která není v nabídce, je tam nějaká minimální výše sázky, kterou musím přislíbit vsadit? Tuším, že Bet*no to nabízí, ale konkrétního nic neřeknou. Mně už to párkrát napadlo, že ze mi tam něco chybělo (přesto, že na výběr mají u zápasu zpravidla kolem 300 příležitostí) Teď si jako naschvál nevzpomenu, co to tehdy bylo.. předpokládám, že vypisování probíhá standardně a kurz je tak nějak očekávatelný.

        Jinak možná perlička pro tebe. Já teda sázím po pěti max deseti Kč za příležitost. Jako člověk mající sklony k závislostem se musím dost hlídat, takže to mám opravdu kvalitně omezené na čistou prohru 30 Kč denně a měsíční vklad 300 :) Přesto jsem za tři roky, teď jsem to počítal.. 5200 Kč v plusu, což si troufám říct, že na výši sázek je úctyhodná bilance, tak jsem se chtěl pochlubit :) Mám takovou speciální strategii založenou na tutovkách :) Pkus ještě každý ráno získávám pár free spinů, který mi za ty tři roky daly dalších 5 litrů, takže co se týče Bet*na, tak já jsem spokojenej.

        No ale ta perlička. Je mi jasné, že vytváření Betbuilder kurzů je neskutečný záhul, zajímalo by mě, jestli to dělají lidé nebo AI? Nejspíš kombinace, si myslím. Každopádně jsem si všiml, že konkrétně u toho Bet*na si šikovnou nesmyslnou kombinací příležitostí můžeš zvednout kurz třeba až o 0.3. Že tam jsou prostě díry v systému, kdy dáš na lístek třeba dvě příležitosti, které říkají to stejné, jako třeba počet gólů +0.5 a počet gólů +1.5 no a když dáš na lístek obě příležitosti, tak se kurz zvedne o 0.1 víc než když si to vynasobis. Za mně to je chyba, který ale rád využívám.
        Tak třeba ti tahle informace pomůže v kariéře :) a kdyby ne, tak stejně děkuju za odpovědi.

        Měj se fajn.

        • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

          Steevee     před 3 měsíci 06.08.2024 18:20 |  
          4 0

          Tohle je dost komplikovaný a asi to neumím, resp. nejde to totálně a stoprocentně paušalizovat. Rád bych ti to řekl úplně přesně z pohledu Betana, ale přiznám se, že tam z bookmakerů nikoho neznám. Asi rok nebo dva zpátky na jejich české ústředí sice nějaké lidi nabírali, ale jejich bublina mě míjí.

          Lze ale říct, že celkově u čistě českých sázkovek vypisování kurzů na vyžádání nefrčí. Těch žádostí ze strany lidí je málo a tuzemské sázkovky jim navíc vyhoví naprosto výjimečně. Nechce se jim to prostě dělat. Moc práce, malý profit. Což je třeba proti zahraničí velký rozdíl, tam si lidi svoje vlastní sázky vymýšlí velice rádi a velké zahraniční sázkovky na téhle ochotě vypsat prakticky cokoliv, mají do velké míry postavené svoje jméno. Demonstrují tím, že "jsou proklientští, velcí a umí". Nevím o tom, že by někdo nějak blokoval peníze, resp. si vynucoval vklad. Resp. my jsme to nikdy nedělali. Potom je ještě varianta, že ti to na žádost vypíšou a ty si to třeba vůbec nevsadíš. Taky se to někdy stane. Potom to pro tebe ta sázkovka už ale nikdy neudělá a jako revanž ti třeba pak nemusí nabrat standardní sázky z běžné nabídky.

          Problém sázek na vyžádání ale z pohledu klienta leží jinde. Nikdo ti nenabídne protikurz. Chceš si vsadit na to, že tvůj syn jednou vyhraje Wimbledon? Pro velkou sázkovku žádný problém. Ale nedostaneš kurz na to, že se tak nestane. Což má za následek to, že ten tobě nabízený kurz velmi pravděpodobně z tvého pohledu nebude výhodný. Resp. longterm výnosný. Sázkařskou terminologií tam nebude "value".

          Sázet za desítky korun je naprosto v pořádku. Rozumná sázkovka tohle chce. Aby klient prohrával málo a dlouho. V Česku bohužel sázkovky (i včetně naší slavné jedničky trhu z Berouna) fungují tak, že by lidi nejradši stáhly do trenek za tři dny. Vůbec se nekontrolujou přijmy lidí, nic takového, co je dneska ve spoustě zemí běžné. Že člověk může za měsíc nadotovat jenom určité procento svých příjmů, daleko víc to řeší banky, co se nějakýho jejich scoringu týká atd. Lidi si musí daleko víc dávat pozor na to, jak se k těm penězům chovají. To Česko svým systémem cíleně vychovává závislé lidi a všichni se tady tváří, že ten problém tady není. Přitom je extrémní.

          Betbuilder nepoužívej. Je to jenom nástroj, jak v hezkém kabátku zase naklonit matematiku víc na stranu sázkovky. Lidi si myslí, že pomocí něho "atraktivně kumulujou kurz". Realita je taková, že pokud je kurz správně, tzn. správně spočítaná pravděpodobnost onoho výsledku a na kurz je aplikovaná marže, tak kumuluješ vlastně jenom marži a longterm každým dalším přidaným tipem jenom snižuješ svoji šanci tam být alespoň na nule.

          To, co popisuješ u toho builderu (že v jeden moment sázkovka nabízí v podstatě jednu konkrétní věc za různé kurzy) je mimochodem pravda, resp. tohle se stává. Ale pořád to v 99,99% nebude odrbávka na sázkovku. Protože i ten z tvého pohledu vyšší kurz v sobě pořád má marži. Jenom holt nižší než na tom druhém marketu.

          Konkrétně fotbal a jeho hlavní markety dělají dneska de facto čistě počítače, bookmakeři už potom jenom podle náběru sázek a chování trhu ty kurzy až do výkopu upravují. Jiné je to u tzv. sidebetů, tzn. rohy, karty, fauly, ptákoviny. Tam je ten manuální zásah člověka větší. Protože matematické modely ještě neumí zkalkulovat osobnost rozhodčího, počasí a nějaké proměnné.

          A pak jsou sporty, které dělají jenom lidi. Kde je tolik proměnných a faktorů ovlivňujících výsledek, že to ani nejlepší modely nedají. Cyklistika, formule 1, biatlon, teď typicky minoritní sporty na OH.

          • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

            p!erreCORE     před 3 měsíci 07.08.2024 08:50 |  
            2 0

            Dík za zajímavou odpověď. Určitě by to bylo s mými dotazy na celý večer u limonády :) rád si vždy pokecám s někým, kdo se vyzná. Dík a čus!

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      VFL     před 3 měsíci 05.08.2024 13:48 |  
      10 0

      To je pravda, ale když si tak vzpomenu, tak nám moc nesedí když jsme papírově jasní favoriti. Když to vezmu třeba od sezóny 17/18 - tak vypadnutí s Apoelem v play-off o LM, pak jsem si říkal, že i v té skupině s Astanou, Villarrealem a Tel Avivem jsem určitě také měli postoupit a to také nevyšlo. Stejně tak poslední předkola o LM s Mitylyjandem, či Ferncvarosem.
      . Dále třeba byla třeba nezvládnutá předkola s Ferncvarosem a Legií v předkolech před třemi lety. Či velmi známá skupina EKL(Balkani, Sivasspor a Kluž), která jednoznačně byla postupová. Jak jsem říkal v jiném komentáři, vím, že v Union SG nás čeká těžký soupeř,ale přece jenom je asi lepší vypadnout s těžšími týmy, než si nechat šanci protéct mezi prsty s týmy, proti nimž ta šance na postup jednoduše byla.

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        Betynka58     před 3 měsíci 05.08.2024 15:58 |  
        6 0

        Já bych to trochu poupravil - je lepší postoupit přes lepší tým než vypadnout s outsiderem.

  4. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    slaviator     před 3 měsíci 05.08.2024 12:39 |  
    12 3

    Pokud chceme hrát skupinu LM, tak je musíme vyřadit. V únoru jsme Fenerbahce venku i doma porazili 3:2, v odvetě dával dva goly Sor.

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      KarJal68     před 3 měsíci 05.08.2024 13:56 |  
      17 14

      jenže kde ty sněhy jsou. rychlí mlaďasi Sor a Usor v tahu a místo nich hrají zasloužilí členové ševčík, maso, oscar, provod, bořil a další třicátníci na přelomu zenitu. Mladej Jurásek s Vorlickým sedí a vepředu je chudák Choras, který musí koukat, kam to přišel.

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        slaviator     před 3 měsíci 05.08.2024 14:52 |  
        4 7

        Budou hrát Zima, Prebsl, Fila, Douděra, Jurásek - mladí hráči s tahem dopředu. Vorlický musí opatrně, ale v noze to má, jenom pomalu dostat kondici a bude to třeba na poločas - a on je schopen zápasy rozhodovat. A na soupisce pro třetí předkolo je i Bužek.

        • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

          Pedro50     před 3 měsíci 05.08.2024 17:15 |  
          6 4

          Dobrý humor

          • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

            slaviator     před 3 měsíci 05.08.2024 22:06 |  
            2 1

            Myslíš, že Douděra, Zima, Prebsl, Buzek, Vorlický, Filo jsou hráči líní na krok?

            • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

              Pedro50     před 3 měsíci 06.08.2024 08:33 |  
              4 1

              To ne ale překvapuje mě že hráči o kterých jsem prakticky nikdy neslyšel nebo nebyli dobří ani na ligu pro nás nám mají vykopat postup

              • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

                slaviator     před 3 měsíci 06.08.2024 11:07 |  
                1 2

                Ber to tak, že jsou to mladí hráči, kvalitní, rychlostní - a hladoví po úspěchu. To je vlastně to, po čem jsme tu mnozí volali, okysličit kádr, protože stávající hráči jsou "přežraní úspěchem".

                • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

                  Pedro50     před 3 měsíci 06.08.2024 12:49 |  
                  3 0

                  To je pravda ale u té kvality bych asi rád viděl trochu víc. No co už teď už je pozdě.

        • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

          KarJal68     před 3 měsíci 05.08.2024 18:45 |  
          4 3

          Bužek vyřídí Fenerbahce/Lille. Ok, pak máš u mne 10 piv.

          • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

            slaviator     před 3 měsíci 05.08.2024 22:06 |  
            2 1

            OK

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      Cross     před 3 měsíci 05.08.2024 15:34 |  
      11 3

      Fenerbahce je teď úplně jinde. Mají nového trenéra - defenzivniho Mourinha - který tým ukáznil. Nás zná a určitě nepodcení. V létě Fenerbahce taky řádně nakupovali, posílili ve všech řadách, o hráče za desítky (!) milionů eur. Teď zcela nechutný soupeř.

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        Pedro50     před 3 měsíci 05.08.2024 17:16 |  
        7 3

        Přesně a my jsme taky úplně jinde

  5. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    dejvidovic     před 3 měsíci 05.08.2024 13:36 |  
    21 12

    Postup do LM by byl velká náhoda. Pokud bychom náhodou postoupili přes Union, čemuž nevěřím ani za mák (soudě podle předváděný hry), tak nás vypráší Lille.

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      PetCC     před 3 měsíci 05.08.2024 15:01 |  
      3 8

      Soudě podle předvedený hry Union SG, kde jsem oba zápasy viděl, jsme jasní favoriti.

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      Myšák     před 3 měsíci 05.08.2024 18:45 |  
      4 2

      Nestahuj kalhoty, brod je ještě daleko!

  6. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    bububu (přítel SN)     před 3 měsíci 05.08.2024 13:46 |  
    18 2

    No, schytali jsme ty nejtěžší možné soupeře. V zásadě můžeme pouze příjemně překvapit.

    Velké štěstí, že máme jistou EL.

  7. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    KarJal68     před 3 měsíci 05.08.2024 13:53 |  
    4 5

    Celkem bych si věřil na pokerové hráče, protože přijedou na výlet, jakože česko - východ - s prstem v nose. Ale Fenerbahce/Lille je solidní zátaras. Spíš bych si přál Turky, ti jsou takoví labilnější. Nenápadné týmy jako Lille jsou nebezpečnější.

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      Mates204     před 3 měsíci 05.08.2024 16:01 |  
      2 3

      Co je na Lille nenápadné?

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        KarJal68     před 3 měsíci 05.08.2024 18:35 |  
        1 2

        to co na unionu.

        • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

          Mates204     před 3 měsíci 05.08.2024 19:57 |  
          3 1

          Lille před 3 lety získalo titul, kdy naposledy Union?

  8. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    Cross     před 3 měsíci 05.08.2024 14:49 |  
    7 6

    To nám ten loñský závěr ligy zase přišel draho… Sparta dostala Soluň s cenovku na Transfermarkt 99 mega, (Slavia je teď 88), my dostali Lille nebo Fenerbahce, oba týmy za cca 250. To je pořádný rozdíl.

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      KarJal68     před 3 měsíci 05.08.2024 15:01 |  
      3 4

      máme o překolo míň.

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        slaviator     před 3 měsíci 05.08.2024 16:28 |  
        8 1

        a narozdíl od Sparty jsme měli dopředu jistou EL, a to hned po sezoně - Sparta neměla jistou žádnou skupinu. Nyní má jistou teprve Konferenční ligu.


        Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2024 16:28) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

          KarJal68     před 3 měsíci 05.08.2024 18:34 |  
          3 3

          přesně tak.

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      PetCC     před 3 měsíci 05.08.2024 15:03 |  
      9 13

      To nebylo závěrem, celý to rozhodla penalta za nešťastnou ruku Ogbua v poslední minutě domácího derby.
      Ty 3 body navíc by změnili celý zbytek sezóny.

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        huntfilihunt     před 3 měsíci 05.08.2024 15:23 |  
        17 7

        :)) tos mě rozesmál, se přiznám. Takže nešťastná ruku Ogbua v 9.kole, zapříčinila ztrátu v 10.kole v Teplicích, ve 14.kole doma prohru s Plzní, v 17.kole ztrátu ve Zlíně, další remízu ve 23.kole v derby, prohru ve 28.kole v Plzni a remíziu ve 29.kole s Olomoucí doma? :)

        • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

          KarJal68     před 3 měsíci 05.08.2024 15:47 |  
          3 4

          přiznám se, že se směji též.

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        rak (přítel SN)     před 3 měsíci 05.08.2024 18:35 |  
        3 3

        No, nevím, ale možná na tom i něco je. Byla by to pak jiná situace a vůbec pak nelze brát všechny další zápasy, že by skončily, jak skončily. Ale jsou to spekulace.

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      Myšák     před 3 měsíci 05.08.2024 18:48 |  
      4 4

      Nebreč, a neboj se!

  9. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    Sníža     před 3 měsíci 05.08.2024 15:41 |  
    22 0

    Já bych se nejdříve staral o Union a až pak bych řešil další soupeře, protože už tenhle dvojzápas ukáže jak jsme na tom a protože budeme spoléhat hlavně na reprezentanty a zkušenosti tak uvidíme čeho jsem schopni. Já jsem se díval na jejich zápas a hrají velmi dobře do předu a vzadu zas tak dobře nevypadali. Takže zajímavá konfrontace naší obrany s jejich útokem.


    Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2024 15:55) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      KarJal68     před 3 měsíci 05.08.2024 15:54 |  
      3 4

      1:0 a 1:1 .. postup je náš - vsadím pivko!

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        Slávista 51     před 3 měsíci 05.08.2024 17:35 |  
        2 1

        AJ TAK MOŽNO !

        • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

          KarJal68     před 3 měsíci 05.08.2024 18:43 |  
          1 2

          vsadili jsme se a jelito kopyto platí to.

  10. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    vlk30 (přítel SN)     před 3 měsíci 05.08.2024 15:41 |  
    9 5

    No hlavně že máme jistou účast v EL, možná je lepší si tuhle soutěž pořádně zahrát než eventuálně dostávat klepce v LM. Jasně pro fanoušky, finančně a prestiž je liga mistru o level jinde. No pro me zůstává jednoznačně jako prioritní cíl vyhrát ligu. Tudíž letošní LM bych asi oželel.

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      Sníža     před 3 měsíci 05.08.2024 15:44 |  
      19 0

      Snažme se hlavně předvádět co nejlepší fotbal a na co to bude stačit se uvidí. Určitě je super, že máme jistotu EL.

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        KarJal68     před 3 měsíci 05.08.2024 15:52 |  
        3 7

        ..souhlas, ale jako hledač hnidů ve všem říkám, jesli to není na škodu ta jistota.

        • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

          Wulfstan (přítel SN)     před 3 měsíci 06.08.2024 08:42 |  
          2 1

          Ahoj colinsi.

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      KarJal68     před 3 měsíci 05.08.2024 15:51 |  
      3 14

      není velkého rozdílu mezi LM a EL v kvalitě týmů. Dá se hrát se všemi - viz Barcelona 4 roky z5. Klepec dostane ledatak namyšlená bída od průměrného Liverpoolu. My jsme si to vybrali s Arsenalem a nevěřím, že by nás potkal scenář Plzně, kterou Šádek pokerovým tahem udržel nad hladinou 3 vteřiny před 12.


      Komentář byl uživatelem upraven (05.08.2024 15:51) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        Hojik     před 3 měsíci 05.08.2024 16:04 |  
        13 3

        Označit Liverpool jako průměrný klub, nesvědčí o respektu k soupeřům.

        • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

          KarJal68     před 3 měsíci 05.08.2024 18:33 |  
          2 5

          pro bídáky špičkový, chápu

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        Pedro50     před 3 měsíci 05.08.2024 17:11 |  
        6 6

        To jsme měli poněkud jiný kádr

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      Helmuth     před 3 měsíci 05.08.2024 18:36 |  
      9 0

      Trochu se zapomíná i na rozdíl jít do EL z 3. predkola a nebo z play off. Je tam jen za postup do play off 4,3mil. a za postup do skupiny EL dalších 4,3mil...s USG tedy hrajeme o cca 110mil. Kč za postup do play off.

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        slaviator     před 3 měsíci 05.08.2024 22:10 |  
        6 1

        plus body do koeficientu, kdy od letošní sezony klubový koeficient nabývá ještě více na významu. I díky vysokému klubovému koeficientu jsme tak jako vicemistr ligy měli jistou Evropskou ligu, zatímco Sparta jako mistr neměla jistou ani skupinu Konferenční ligy (to má jisté až nyní ze 3. předkola LM, zatímco my ve 3. předkole LM máme jistou skupinu Evropské ligy).

        • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

          Helmuth     před 3 měsíci 05.08.2024 22:24 |  
          4 2

          Tady si myslim, ze nemáš pravdu. Klubovy koeficient se počítá jinak než body do národního. Postupem do EL máš garantované minimum (tuším 3b.) a co nahrajes ve skupine se ti počítá až nad 3b. a predkola se nepočítají. U CHL je to jinak. Za postup do skupiny je 6b (dříve 4b) a každý další uhrany bod se ti přičítá. Predkola se nepočítají do klubového koeficientu, pouze do národního. Koukni na stránky Coena...

          • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

            slaviator     před 3 měsíci 05.08.2024 22:54 |  
            3 0

            OK, takže sbírat body v předkolech je dobré pro národní koeficient a udržení přinejhorším 11. místa, ještě lépe vylepšení na 10... ale v klubovém koeficientu se to neprojeví?

            I tak je to ale dobré, právě kvůli tomu přinejhorším 11. místu...

  11. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    carevitchando     před 3 měsíci 05.08.2024 16:40 |  
    3 1

    S tím losem teda spokojený moc nejsem, co se dá dělat. Ale pořád platí, že míč je kulatý a fotbal nemá logiku.

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      KarJal68     před 3 měsíci 05.08.2024 18:42 |  
      1 2

      Přesně tak. Jako že zítra vyjde slunce a na konci března je potřeba zaplatit daně. Děje se toho neočekávaného moc.

  12. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    Pedro50     před 3 měsíci 05.08.2024 17:10 |  
    12 9

    Já vím že je to hnusný ale nějak nám před kvaldou nevěřím a mám radost z jistoty skupiny EL

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      KarJal68     před 3 měsíci 05.08.2024 18:37 |  
      8 7

      stahování kalhot před brodem je takové české přísloví

  13. los

    žbl68     před 3 měsíci 05.08.2024 18:29 |  
    10 0

    nastaví zrcadlo, jak na tom letos Slavia opravdu je ...

    • Re: los

      Slávista 51     před 3 měsíci 05.08.2024 18:32 |  
      2 1

      A nejenom Slavia.

      • Re: los

        KarJal68     před 3 měsíci 05.08.2024 18:40 |  
        4 7

        je to odporné, ale bídáci mají celkem slušný kádr, postup do chl bych tipoval 40% bídák, 35% sks

        • Stanciu

          Slávista 51     před 3 měsíci 05.08.2024 19:04 |  
          2 0

          Sport.cz

      • Re: los

        žbl68     před 3 měsíci 05.08.2024 19:45 |  
        2 1

        teoreticky by mohli všichni když baník překvapí ... :-)
        prakticky SLA SPA PLZ MB?

  14. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    Ragnarok     před 3 měsíci 05.08.2024 19:45 |  
    16 6

    Pokud tady zní, že vzhledem k hodnotě kádru nemáme šanci atd., tak proč tento argument nezní v lize obráceně? S výjimkou tří klubů máme více než 9x hodnotnější kádr než všichni v lize. Téměř jedenáctkrát hodnotnější než Slovácko, přesto se najdou tací, kteří píší, že tohle je neschůdné, zatímco Slovácko je těžké. Nějak tomu nerozumím. Těžký a nezdolný je tedy soupeř co má 11x menší hodnotu kádru i ten, co ji mám 2,5 krát vyšší?

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      záplata     před 3 měsíci 05.08.2024 21:19 |  
      4 10

      No a ten neskutečně nabušenej Liberec s vynikajícím trenérem jsme rozebrali na šroubky, já bych se nikoho nebál.

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      dejvidovic     před 3 měsíci 05.08.2024 21:59 |  
      16 7

      Ono jde spíš o to, jakej s tím kadrem hraje Jindřich fotbal. A zatím teda hroznej.

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        slaviator     před 3 měsíci 05.08.2024 22:12 |  
        13 1

        Jenomže tohle je trochu paradox - v Evropě zahrát umíme. Stačí si vzpomenout pár měsíců zpátky a domácí zápas s AS Roma... Ale i ostatní domácí zápasy byly minulou sezonu OK.

        • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

          žbl68     před 3 měsíci 06.08.2024 08:49 |  
          5 0

          souhlas, ale příjdou mi zápasy - hlavně liga - kdy se hraje totální ale totální údržba a pak se divíme ... to by si klub který chce mít titul a být úspěšný i v Evropě (ČF,SF) neměl dovolit ... ano může se něco povést, ale konkrétně poslední sezonu nevyšly zápasy v TOP3 , staví se někdy zvláštně ... sestava, pak se nemůžeme divit, že někdo se tu ani neohřeje a utíká pryč :-(

          • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

            slaviator     před 3 měsíci 06.08.2024 11:10 |  
            5 2

            Protože proti nám hrajou v lize všechny týmy (čest výjimkám) zaňdoura. My pak máme 75 % držení míče, v derby 14.05.2023 na Letné jsme měli dokonce 83 % a Sparta jenom 17 %, ale to je to co nám nevyhovuje a neumíme hrát, do plných. Naopak v Evropě hrajeme do otevřenějších obran.

            Letos se zdá jsme začali hrát občas i v lize účelně, nesnažíme se držet míč za každou cenu, a zatím to vychází.

            • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

              žbl68     před 3 měsíci 06.08.2024 11:51 |  
              1 0

              podepisuju :-)
              proto je široký kádr aby v něm byly různé typy hráčů pro různé typy soupeře od krásné evropské otevřené hry, po prešovský (pro mladší příbramský) beton ... :-)

            • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

              dejvidovic     před 3 měsíci 06.08.2024 12:20 |  
              9 2

              Tak to teda prrrr. Slovácko ani Liberec proti nám žádnýho zanďoura nehrály. Naopak bych řekl, že je trend, že se nás lepší týmy z ligy snaží dostupnost po celým hřišti, protože vidí, že na to jaksi nemáme je vykombinovat...

              • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

                slaviator     před 3 měsíci 06.08.2024 15:03 |  
                1 2

                Nebo naopak jak jsem psal - nesnažili jsme se mít míč 80 % na kopačkách, ale nechali jsme je hrát a zatahovali jsme se do bloku...

        • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

          dejvidovic     před 3 měsíci 06.08.2024 12:21 |  
          6 1

          S AS to bylo skvělý. Pak jsem zbytek jara nechápal, jak je možný, že to umíme, ale neděláme to...

          • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

            slaviator     před 3 měsíci 06.08.2024 15:06 |  
            3 1

            Kádr, kde hodně hráčů už zažilo úspěchy a klidně i jenom nevědomky se nedokáže vybičovat k výkonu proti Liberci/Hradci/Teplicích/Zlínu, když mají za sebou zápasy proti Barceloně, Dortmundu, Arsenalu, Leicesteru, Seville, AC Milan, Inter Milan, AS Roma... Proto je důležité posunutí Prebsla, Fily, Vorlického do A týmu, osobně bych tam nechal i Halinského nebo Ichu...

  15. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    Ragnarok     před 3 měsíci 05.08.2024 22:46 |  
    19 9

    Lidi, neblázněte. Ten strach tady je hrozný. Máme více než 10 hráčů z EURA, máme solidní Afričany, máme koeficient jak kráva, většina z vás trvdí, jak máme skvělé trenéry a manažery Tecla a Kováře. Já si myslím, že máme dobrý kádr, který by měl stát 300 za rok i s trenéry a ne miliardu, máme trenéra, který umí Evropu a v zásadě máme pro Evropu velmi zkušený tým. Můžeme postoupit úplně v pohodě, dokonce bychom měli postoupit a ne se klepat.
    Kdybychom využívali finanční potenciál, vůbec bych o tom nepřemýšlel, mohli tu být tři super hráči, stačí kouknout koho za kolik koupil v létě Záhřeb. Ale i tak, máme velkou sílu, nepodceňoval bych to.
    Nám věřím a moc fandím i všem českým klubům. Účast Sparty v LM by nás mohla konečně nakopnout k nějaké akci a ne neustálému jandourkování, kdy bychom omluvili jakýkoli fatální průšvih a ještě k tomu použili nějaké vzletné fráze.
    Musíme vyhrát. Soupeři z nás mají větší respekt, než hodnotíme náš kádr my fanoušci.

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      žbl68     před 3 měsíci 06.08.2024 08:45 |  
      6 0

      je to celé o hlavě a nastavení ... snad to bude s Belgičanama ve správném levelu ... já věřím
      osobně při troše štěsti v postup i ostatních - body se fakt hodí VŠEM ...
      P.S. Karel drogy nebere ... tak víš co :-)

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      Steevee     před 3 měsíci 06.08.2024 20:17 |  
      4 2

      Koho a za kolik v létě koupil Záhřeb mi teda prosím tě ukaž. Nejdražší příchod 1,5M euro.

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      Mesiaš     před 2 měsíci 13.08.2024 09:48 |  
      0 3

      Ale bohužel máme Trpišovského

  16. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    p!erreCORE     před 3 měsíci 05.08.2024 23:06 |  
    8 12

    No.. pokud teda (v týhle formě a bez hlavy a paty to bude víceméně náhoda) postoupíme přes vícemistra Belgie.. tak pak, teda v týhle neformě a bez myšlenky ve hře určitě.. jsou pro nás oba možní soupeři konečná. Ještě nedávno bych se těšil na další Sevillu nebo alespoň AS Roma.. ale nějak tomu nevěřím.

    Má to ale jednu velikou výhodu. Až to vykopeme, budu fakt velice překvapenej a velmi šťastnej.


    Komentář byl uživatelem upraven (06.08.2024 12:00) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      žbl68     před 3 měsíci 06.08.2024 08:39 |  
      5 2

      k tomu nezbývá než dodat - budeš fakt velice překvapenej a velmi šťastnej.... :-)

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        p!erreCORE     před 3 měsíci 06.08.2024 10:19 |  
        5 0

        A tak je to správné !

        • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

          žbl68     před 3 měsíci 06.08.2024 11:52 |  
          2 0

          zajiste pane HARDpierreCORE :-) doufám že si neumačkáme palce ...

  17. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    lantsmit     před 3 měsíci 05.08.2024 23:12 |  
    12 5

    Podle Špryňara nejsme s Unionem favorit, což beru jako potvrzení, že můžeme být naprosto v klidu. Špryñar se totiž ve fotbale mýlí jako málokdo.

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      slaviator     před 3 měsíci 06.08.2024 04:21 |  
      2 2

      Já čekám na vyjádření Víznera.

      • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

        mig52     před 3 měsíci 06.08.2024 05:56 |  
        3 5

        :-)), jj, ten jak nás tipne za postupujícího, tak to nemusíme hrát.

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      KarJal68     před 3 měsíci 06.08.2024 09:39 |  
      4 7

      Šprynar je komik, ten rozesměje kohokoli stejně jako jméno Va šulín Švancaru.. :). Já jen doufám, že hráči v lize hrají se zataženou brzdou z důvodu obav se zranění před pohárama, které jsou cestou k přestupu.

  18. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    cheero     před 3 měsíci 06.08.2024 16:16 |  
    3 1

    Ja mám jen strach z toho, stli to dohrajem v 11. A nebylo díky tomu po radosti.

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      Michal86     před 3 měsíci 06.08.2024 16:22 |  
      3 0

      I to se může stát. Ale jsem se díval na sestřih jejich dvou posledních zápasů a přišlo mi, že jsou trochu více "vztekací" směrem k sudím. A to jak víme z nedávného Eura, nemají rozhodčí úplně v lásce .)

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      mig52     před 3 měsíci 07.08.2024 07:46 |  
      3 5

      Holeš nehraje, tak třeba ano.

  19. MOL CUP

    Slávista 51     před 3 měsíci 06.08.2024 17:44 |  
    3 20

    končí na ČT, zatím na 5let - normální sabotáž, zvlášť když ta chce vyšší poplatky !

    • Re: MOL CUP

      slaviator     před 3 měsíci 06.08.2024 23:31 |  
      20 3

      Nezlob už. ČT na toto prostě nemá konkurovat v tržním prostředím.

      • Re: MOL CUP

        japoko     před 2 měsíci 12.08.2024 19:32 |  
        2 5

        Hrozný kydy, tvl!

      • Re: MOL CUP

        KarJal68     před 2 měsíci 13.08.2024 08:48 |  
        3 5

        Přesně tak. CT by mělo být veřejnoprávní informační medium a s dokumentaristikou, placené ze státního rozpočtu, nikoli povinnými desátky z řad lidí. Komerční pořady, sportovní pořady a jiné patří na trh komerčních televizí.

        • Re: MOL CUP

          padre     před 2 měsíci 13.08.2024 10:13 |  
          1 0

          Kdo myslíte, že plní státní rozpočet?!?

          • Re: MOL CUP

            Slávista 51     před 2 měsíci 13.08.2024 14:46 |  
            0 0

            Komerční televize těžko !

  20. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    jarmik     před 3 měsíci 07.08.2024 07:31 |  
    30 7

    Máme jistotu EL, ve které jsme loni vyhráli skupinu. V lize dvě výhry a jedna remíza, čisté konto. Hodně mladých hráčů, také v extrémně mladém béčku se ve 2. lize ukazují další.

    A tady se zase jen bulí. Ach jo.

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      mig52     před 3 měsíci 07.08.2024 07:45 |  
      7 18

      Právě proto si mnozí přejeme LM! No, a jisté sliby, ještě cca před měsícem deklarované JT, nejen nesplněny, ale jsme s pocitem, že se pro jejich realizaci neudělalo všecko naplno. Tož asi tak.

  21. Včera hrála bída

    Myšák     před 3 měsíci 07.08.2024 11:09 |  
    3 3

    A byl to děs! Opatrný, připosraný nekoukatelný fotbal plný nepřesností, vůbec jim to nešlo. Už jsem je viděl hrát mnohem líp.
    No uvidíme, jak to dneska půjde nám!

  22. Zítřejší zápas

    luva     před 2 měsíci 12.08.2024 17:35 |  
    1 0

    Potřebuji poradit, jde to zítra sjedovat jen přes Skylink a nebo něco dalšího? Jeden z nás psal, že i pres Swet tv, ale tam vidím jiný kanál Sport2.

    • Re: Zítřejší zápas

      Slávista 51     před 2 měsíci 12.08.2024 20:26 |  
      0 8

      VYSÍLAT TO MĚLA
      ČT - povinně !

      • Re: Zítřejší zápas

        Slávista 51     před 2 měsíci 13.08.2024 15:07 |  
        0 3

        Na čtvrtek 22.srpna,
        má ČT sport už fotbal EP, uveden v programu -
        který to bude, to se uvidí podle toho, kdo kam postoupí, že !

    • Re: Zítřejší zápas

      soňa     před 2 měsíci 13.08.2024 12:42 |  
      0 1

      přes Sweet tv to nejde, mají jenom Sport2. My ale potřebujeme Canal+Sport 2

    • Re: Zítřejší zápas

      Slávista 51     před 2 měsíci 13.08.2024 14:45 |  
      0 0

      Nějakej ten stream, nakonec někdo dá, občas lze
      live.sport365.stream - fotbal.

  23. Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

    KurdtK     před 2 měsíci 13.08.2024 14:47 |  
    1 0

    Slávisti slávistky, FOODORA nám slavistum ve spolupráci se Skylink zajistila sledování odvety proti RUSG zadarmo! Jděte na stránky Skylink, dejte si do objednávky balíček KOMBI+, zadejte kód FODXH30DZ a večer můžete zápas sledovat. Hlavně si to pak nezapomeňte zrušit, jinak vám to pak bude po měsíci ztrhávat peníze.

    https://www.skylink.cz/livetv (odkaz by měl fungovat), jinak stačí vyhledat skylink live tv

    • Re: Los playoff LM: Lille nebo Fenerbahce

      madharry     před 2 měsíci 13.08.2024 16:48 |  
      0 0

      Bohuzel zadany kod je neplatny