Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Komentáře (57)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

    Tacit     před 4 měsíci 24.07.2024 10:43 |  
    39 6

    Tak a teď ještě pořádek ve vedení klubu, aby správně fungovaly jednotlivé součástí řízení, aby fungovalo naplňování vytčené dlouhodobé herní koncepce, k tomu přizpůsobit skauting, taky aby si někteří činovníci nepřisvojovali větší kompetence, než jim náleží, kompetentní a uznávaný sportovní ředitel, …
    Když to Tykač dokázal v podnikání, dokáže to i ve Slávii.
    Je na čase.

    • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

      Slávista 51     před 4 měsíci 24.07.2024 15:05 |  
      2 2

      Zajisté si pořádek udělá a s rozvahou, bez unáhlení.

    • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

      Marty2     před 4 měsíci 25.07.2024 09:53 |  
      4 3

      Možná by nebylo na škodu, kdyby se začal angažovat i do sportovního vedení. Nemyslím přímo, ale třeba najmout někoho neutrálního z venku se zkušenostmi, kterej by se podíval pod ruce Jardy a ostatních. Nebyl by levnej, ale peněz vyhazujeme dost a s malým efektem.

  2. Tykač mění Slavii

    Myšák     před 4 měsíci 24.07.2024 11:51 |  
    27 0

    Co víc bychom si ještě mohli přát? Klid na práci budeme mít, tak že teď už je všechno jenom na nás. Škoda, že se toho někteří fanoušci nedožili, je to historická událost.

  3. Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

    malan (přítel SN)     před 4 měsíci 24.07.2024 13:06 |  
    4 12

    Pochybuju, ze se mu to podari. Tech 0,02 procenta akcií by ho stalo vic nez ta vetsina co uz ma. Vetsina z tech mikroakcionaru to neproda ani za zlate prase. Nejde vubec o penize;)


    Komentář byl uživatelem upraven (24.07.2024 16:13) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

      lassiter     před 4 měsíci 24.07.2024 20:03 |  
      10 0

      s 90+ procenty se jich na nic ptát nemusí

      • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

        malan (přítel SN)     před 4 měsíci 24.07.2024 20:12 |  
        3 7

        Samozrejme. To vsak nema nic spolecneho s tim co jsem napsal. 100% mit nebude.

        • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

          wimpy     před 4 měsíci 24.07.2024 20:21 |  
          6 0

          Kdosi to tu vysvětloval, že alternativa prodeje bude znehodnocení akcií a proč bude mít těch 100 %.

          • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

            malan (přítel SN)     před 4 měsíci 25.07.2024 08:48 |  
            1 5

            Pokud to legislativa umoznuje, pak to asi jde, ale proc to same jiz neudelal hl. akcionar pred nim?

            • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

              wimpy     před 4 měsíci 25.07.2024 10:14 |  
              2 0

              Jo tak to netuším. On to evokuje i ten výraz, že nabízí "dobrovolný výkup akcií", takže asi existuje i nějaký nedobrovolný.

              • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

                Slavistat     před 4 měsíci 25.07.2024 10:29 |  
                4 0

                Ano existuje vytěsnění minoritních akcionářů podle zákona (myslím, že lze uplatnit na akcionáře s méně než 3% akcií).

                • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

                  JS (přítel SN)     před 4 měsíci 25.07.2024 11:49 |  
                  3 1

                  Tzv. Squeeze Out

              • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

                dalislavista     před 4 měsíci 25.07.2024 18:58 |  
                1 0

                Dobrovolný je za nabídnutou cenu ( pan Tykač nabídl trojnásobek současné ceny-3x 67 Kč plus finanční bonus).
                Při vytěsnění to bude za odhad.

                • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

                  wimpy     před 4 měsíci 25.07.2024 20:43 |  
                  1 0

                  Ta akcie, za kterou tehdy zaplatili tisícovku, má dnes hodnotu 67 korun?

                  • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

                    dalislavista     před 4 měsíci 26.07.2024 15:17 |  
                    1 0

                    Jo, nejdřív ji snížili hodnotu na 200 - vyznačeno na akcii, pak je dokonce vyměnili za takové podivně světle zelené a hodnota 67,- Kč

                    • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

                      wimpy     před 4 měsíci 26.07.2024 15:40 |  
                      1 0

                      Nejsem ekonom, ale tedy když si vezmu stav Slavie v době, kdy ty akcie vystavovala a stav dnes, zní mi to vyloženě zvláštně. Ale asi mezitím proběhly nějaké emise, které to znehodnotily.

                      • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

                        dalislavista     před 4 měsíci 26.07.2024 16:09 |  
                        0 0

                        Ono právě navýšením hodnoty o pojistky hráčů (vyjebání s ENIC) a další emise cenných papírů Doležala s Rosenem způsobili, že ta akcie byla vlastně mnohem "menší" než na začátku a měla čím dál menší cenu.

                        • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

                          wimpy     před 4 měsíci 26.07.2024 16:37 |  
                          0 0

                          No jo, ono se to dělo už před Rosenem. To pak dává smysl.

  4. Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

    MarekB98     před 4 měsíci 24.07.2024 13:26 |  
    21 4

    Výborně. Další krok: profesionalizace. Důležitá místa nesmějí obsazovat kamarádi, ale odborníci.

  5. Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

    Lukisonn     před 4 měsíci 24.07.2024 13:33 |  
    3 25

    Další krok prosím nového manažera Bílek je úplně mimo.

    • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

      Mejla29     před 4 měsíci 24.07.2024 13:55 |  
      25 5

      Ne, ze by byl Bilek nejaka extratrida, ale nema to s JiT uplne jednoduchy, protoze JiT si posily vybira a prosazuje hodne intenzivne viz Chory

      • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

        vojtal     před 4 měsíci 24.07.2024 15:21 |  
        12 27

        Ano, proto jediný správný krok je nový předseda představenstva, který je za situaci se sportovním ředitelem přímo zodpovědný. Tvrdík ven.

      • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

        Zababa     před 4 měsíci 24.07.2024 18:31 |  
        3 9

        Tohle jako omluvu pana Bílka neberu. Buď si musí umět prosadit svou, když s něčím zásadním nesouhlasí, nebo to položit. Zvlášť když trenér Trpišovský nemá poslední 3 roky výsledky tedy argumenty podpořený výsledky.

        • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

          mig52     před 4 měsíci 24.07.2024 18:37 |  
          9 9

          Za ty prachy, co bere, to nepoloží. Raději bude dělat podržtašku a tvářit se, že toho sport. ředitele, či jak se jeho funkce jmenuje, dělá.


          Komentář byl uživatelem upraven (24.07.2024 22:21) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

            obiwan     před 4 měsíci 25.07.2024 13:58 |  
            8 2

            A když už jsi takový insider, kolik že ten Bílek bere???

            • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

              záplata     před 4 měsíci 25.07.2024 18:01 |  
              1 4

              Třicet hrubýho to asi nebude.

              • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

                obiwan     před 4 měsíci 25.07.2024 20:01 |  
                3 0

                To nejspíše ne, ale když to nevím, tak nemelu...nebo snad jo?

          • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

            obiwan     před 4 měsíci 25.07.2024 20:00 |  
            2 1

            Takže mi neodpovíš, kolik Bílek bere?

    • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

      japoko     před 4 měsíci 25.07.2024 12:36 |  
      6 3

      Ale pozice Bílka není vůbec pro rozhodování čehokoliv důležitá, je to už nastaveno úplně jinak!

  6. Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

    Slávista 51     před 4 měsíci 24.07.2024 15:01 |  
    5 2

    Takže si to zaslouží potlesk vestoje, že !
    Další pobídka hráčům, aby dosahovali výsledků požadovaných majitelem.

  7. Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

    Cross     před 4 měsíci 24.07.2024 17:58 |  
    11 13

    Tohle je už jen formální krok. Struktura akcionářů se v podstatě nemění. Že chce ale Tykač vykoupit i ty poslední drobky od slávistických srdcařů, mě trochu zneklidňuje. Oni mu nemohli v ničem bránit. Ale: Nechce nikoho za zády. Ani na valné hromadě. Nebude se vědět nic. Slavia není uhelný důl, ale společenská instituce prvního řádu.

    • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

      KarJal68     před 4 měsíci 24.07.2024 19:35 |  
      19 9

      zneklidnuje te že vykoupí 0,02% akciíí? když koupil 99.98% , tak jsi byl v klidu?

      • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

        Cross     před 4 měsíci 25.07.2024 02:34 |  
        11 12

        Zneklidňuje mě nikoli jako majitel, ale jako člověk, který si může dělat valnou hromadu doma v obýváku. K čemu tak moc potrebuje ty 0,02 %? Proč tlačí srdcaře za každou cenu ven? Proč by tam ve struktuře nemohl zůstat Odbor přátel? Ani Řebíček neměl takové nápady.

        • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

          KarJal68     před 4 měsíci 25.07.2024 08:18 |  
          14 10

          Odbor přátel, stejně jako Tvrdík, akcie darovali novému vlastníku. Myslím, že v té souvislosti proběhl nějaký přesun financí do Nadace Slavie, detaily neznám. Jinak 0,02% nejsou srdcaři, to jsou nějaké zbytky a zkrátka je to tak titěrné, že se vyplatí je vyplatit, neboť takový podíl je spíše než k užitku na obtíž, třeba jen kvůli administrativě. Pokud snad chceš srovnávat toho gaunera Řebíčka s Tykačem, tak prosím, ale takovou zvrhlost dále nebudu komentovat


          Komentář byl uživatelem upraven (25.07.2024 08:19) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

            dalislavista     před 4 měsíci 25.07.2024 16:32 |  
            5 0

            Opravím tě, těch 0.02% je zbytek srdcařů.
            Když byla Slavia na tom mizerně, koupili za tisícovku akcii.

          • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

            Cross     před 4 měsíci 25.07.2024 20:05 |  
            5 10

            Pane, odhaduju, že jste učitel. Učitelé. To jsou “ctnostní” lidé, kteří dostali naši mládež (nejen českou) tam kde je. Kdyby něco uměli, tak by to dělali. Nenadávám na Řebíčka a nenadávám ani na Tykače. Znàm oba. A řeknu Vám, že mezi nimi nevidím v žádném směru rozdíl. Snad jen v tom, že pro Tykače mluví zlaté pravidlo: silnější pes mrdá.

            • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

              obiwan     před 4 měsíci 25.07.2024 21:47 |  
              6 1

              Na naši mládež mají učitelé nejmenší vliv...tos totálně ulítl...do "nácti" na ně má největší vliv rodina a ta si do toho od nějakých učitelů dávno nenechá kecat...a v nácti už se řídí vrstevníky, reklamou...ale Ty toho asi umíš hodně, proto by ses neshazoval prací s nějakými týpky, kterým jsi ukradenej. Docela by mě zajímalo, která učitelka ti šlápla na kuří oko...

              • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

                Cross     před 4 měsíci 27.07.2024 14:42 |  
                1 3

                Špatně se to porovnává. Ale na mě učitelé měli kdysi velký vliv. Někdy dobrý, někdy ne. Rodiče mnohem častěji dobrý. Pochybuju, ze LGBTQPSVLMZ, vítací kulturu, green deal a podobné kraviny co rozežírají Evropu, se mladí učí od rodičů. Ti dřou od rána do večera, aby bobánci mohli studovat (dnes často tyto kraviny), cestovat a progresivně vysírat. A proboha, už i tady jsem se v “Zažij sílu Slávie” dočetl nějaké žvásty o trvale udržitelném fotbalu. Jednou fotbal skončí, protože - v rámci boje o živobytí - nikdo nebude mít čas na trénink a v případě zranění ho nikdo nebude operovat. Nebudou na to v “bezemisnim světě” peníze.

          • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

            edenian     před 4 měsíci 26.07.2024 21:30 |  
            1 7

            Cha, Tykac je samozrejme uplne stejnej gauner jako Rebicek, jedinej rozdil je v tom, ze Rebicek je neschopnej gauner a Tykac vsehoschopnej.

            • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

              wimpy     před 4 měsíci 26.07.2024 22:08 |  
              6 1

              Nějaké konkrétní argumenty? Nebo jen taková ta čecháčkovská závist?

              • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

                edenian     před 4 měsíci 27.07.2024 08:48 |  
                1 5

                Ale no tak, nezijeme ve vakuu, ze jo.

                • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

                  wimpy     před 4 měsíci 27.07.2024 10:01 |  
                  2 1

                  Zásadní rozdíl mezi Tykačem a Řebíčkem vidím v tom, že Tykač se natvrdo neangažoval v politice. A ve vakuu sice nežiju, ale jinou kauzu, než CS fondy si nevybavím. I když připouštím, že Motoinvest svého času neměl pověst Rychlých Šípů.

                  • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

                    edenian     před 4 měsíci 27.07.2024 11:08 |  
                    1 6

                    Jo, jde to tak rici. No, Rebicka si privedl Topolanek, ale byl to takovej okresni sejdir a na moc vic asi nemel.
                    Tykac je ovsem podstatne vetsi format. Nalepenej na Klause dostal se tady nejdal, rekl bych ze on je skutecny vitez toho boje v 90.
                    Bachorky o klukovi z celakovic jsou drsny pokrytectvi ovsem pekne se poji s obrazem Slavie ktery buduje Tvrdik. Ten naopak patri mezi ty, kteri nevyhrali, proto tak rad verejne “obdivuje” Kretinskeho a Tykace, ale ani to mu asi nepomuze, aby vypadal jako uspesny selfmademan. Je to proste jen hochstapler a kolaborant. Tykac to Klausovi patricne splaci, uz to teda nesleduju ale ten jeho institut mu plati/til.
                    A babrat se v tech jeho spinach me uz nebavi, je to vsechno celkem dobre dohledatelny, ale cas samozrejme pracuje pro nej. On si taky hned zpocatku daval bacha aby nebyl medialne moc na ocich. A hlavne to proste dokazal, nedostali ho. Proc, o tom si nedelam zadny iluze.

                    • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

                      wimpy     před 4 měsíci 27.07.2024 11:22 |  
                      2 1

                      Otázkou ale zůstává, co bylo na hraně (a že v devadesátkách byla ta hrana značně rozpitá) a co vyloženě kriminalizovatelné. Řekl bych, že v tom určitě uměl chodit, ale stejně jako Kellnera nebo Křetínského se ho s ničím nepodařilo vyloženě spojit. No já k tomu mám možná až moc benevolentní přístup, jen mě prostě to Babišovo "všichni kradnů" trochu sere. Ale nerozpitvával bych to. :-)

                      • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

                        edenian     před 4 měsíci 27.07.2024 12:35 |  
                        1 4

                        Ja tim taky neziju :-) , jenze jsem starsi kousek a zivy vzpominky jen tak nevymazes, takze to na me obcas vyleze, kdyz prijde nejaky impuls ktery se me nejak emocionalne dotyka. Coz byvala take Slavia, dnes uz ne, proste jsem se vzdalil, nemam na tyhle figury zaludek, pakl permanentek je vzadu v supliku etc.
                        Proste si chci uchovat Slavii tak po svym jak jsem to behem zivota citil, to mi ale s touhle tlupou nejde, nic, zivot jde dal, cokoli co jde prodat muze nekdo koupit, tak to je.
                        Ale verim ze to co se Slavii v jeji historii prihodilo, co ji nejak presahuje nebo jak to rici tady zustava, alespon ja to v sobe mam.

                        • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

                          wimpy     před 4 měsíci 27.07.2024 12:43 |  
                          1 0

                          Já začal Slavii fandit někdy v době, kdy se jí ujímaly IPS, takže na uchovávání vzpomínek na majitele, čisté jako křišťálová studánka jsem asi ještě mladej. :-)

                          • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

                            edenian     před 4 měsíci 27.07.2024 21:00 |  
                            0 2

                            Takovi nikdy nebyli :-) ja teda zacal v kotli tak v 76tym asi.

        • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

          wimpy     před 4 měsíci 25.07.2024 12:00 |  
          8 3

          Já bych řekl, že ve svém podnikání už určitě zažil mnohokrát situaci, kdy měl ve firmě minoritního akcionáře a patrně usoudil, že když se tomu může legálně vyhnout, je dobré to udělat. :-)

          • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

            Cross     před 4 měsíci 25.07.2024 19:55 |  
            4 10

            Svět se dělí na šelmy a na ovce. Ovcí je skoro nekonečně víc. Tak vznikl feudalismus.
            A mně je sympatičtější kapitalismus a kolem toho silná občanskà společnost. O to jsme teď ve Slavii přišli. Z “administrativních důvodů”. (:-))). Ach jo.


            Komentář byl uživatelem upraven (25.07.2024 19:57) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

              wimpy     před 4 měsíci 25.07.2024 20:37 |  
              6 0

              Chápu, i když tedy ztráta 0,02 % mi jako ekvivalent ztráty občanské společnosti moc nepřipadá. Ale tvůj přístup respektuju.

            • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

              edenian     před 4 měsíci 27.07.2024 09:21 |  
              2 5

              A proto mas 6 palcu dolu, protoze to nikoho kdo ma Slavii a pivko jako jediny vikendovy zazitek nezajima.
              Ale napsal jsi to dobre a drz se toho.

    • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

      Merlinus (přítel SN)     před 4 měsíci 25.07.2024 13:03 |  
      12 2

      Já byl jeden z těch akcionářů a naprosto Tykače chápu a nevidím v tom žádné postranní úmysly. Ber to tak, že nás bylo před 100, kterým musel každý rok posílat pozvánky na VH, výroční zprávy, atd. Cokoliv co chtěl změnti, tak opět obeslat formálně přes 100 lidí, kteří s tím stejně nic nemohli změnit. Já to naprosto chápu, že pro ten provoz je to jednodušší mít 100% podíl. Přistoupil k tomu velmi velkoryse a férově. Za mě naprostor v pořádku.

      • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

        dalislavista     před 4 měsíci 25.07.2024 16:28 |  
        8 1

        Mám stejný názor.
        Sice mě mrzí, že už akcií nemám, na druhou stranu mu to ulehčí změny a nabídka byla férová.

  8. Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

    navzdyslavia     před 4 měsíci 24.07.2024 21:15 |  
    10 0

    Možná jsem jsem to přehlédl, ale když už Tykač je jediným vlastníkem klubu a stadionu Eden, už se vyřešil spor s Hochtiefem ohledně pozemků u stadiónu ? Vím, že dřív s tím Číňan bojoval.

    • Re: Tykač mění Slavii. Stane se jediným vlastníkem, Eden bude spadat pod klub

      KarJal68     před 4 měsíci 24.07.2024 21:30 |  
      9 4

      .. já jsem zamrzl na bodě z března 2023 ...
      Po podání dovolání žalobcem Slavia-fotbal, a. s. bylo odesláno na Nejvyšší soud ČR a bylo zahájeno soudní řízení mezi společnostmi Eden Arena a Hochtief. Soud se bude snažit nalézt smírné řešení, byla navržena mediace za účasti stran sporu.
      Taky by mne zajímalo, jak to dopadlo