Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu Mistrů?

Dvojice Jurásek - Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu Mistrů?

Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu Mistrů?

Komentáře (38)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

    Juventus turin     před 4 měsíci 14.07.2024 03:26 |  
    5 0

    2.poločas bomba. Gratuluji super hra

  2. Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

    Slávista 51     před 4 měsíci 14.07.2024 06:33 |  
    3 6

    Asi takhle,
    nejenom oni - musí !

  3. Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

    mart83     před 4 měsíci 14.07.2024 08:34 |  
    26 1

    Do titulku se nedostal, ale v článku je správně zmíněn i Bužek. Pro mě spolu s Vorlickým největší překvapení přípravy, nebo možná i úplně největší, protože jeho jsem narozdíl od Vorlického vůbec neznal. Má skvělý pohyb, přehled, míč mu nepřekáží, nepředržuje ho (to je balzám! :) a umí ho pěkně rozdat. U tak mladého a nového hráče mi teda jeho projev na hřišti přišel až neuvěřitelný. Teď otázka co dál, má šanci u nás slušně nastupovat nebo ho opravdu radši poslat na hostování? Na ligu má v pohodě a věřím že se fakt může vyhrát v super hráče.

    • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

      Marwek23 (přítel SN)     před 4 měsíci 14.07.2024 12:00 |  
      22 0

      přesně tak. K nim bych přidal i Prebsla, který by si taky zasloužil nějakou minutáž. Mluvilo se o tom, že nám chybí záskok za Oscara, momentálně už si to nemyslím...jak Prebsl, tak Bužek by ho mohli v nějakých zápasech zastoupit. Mám z našich mladých pušek fakt radost, budoucnost bude červenobílá (když se toho nebudeme bát)! :)

      • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

        md71892     před 4 měsíci 14.07.2024 21:15 |  
        3 2

        Botos je taky posila jak víno a o Kinským se bavit nemusíme.Hezky se nám sklízí úroda.

        • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

          md71892     před 4 měsíci 15.07.2024 22:25 |  
          2 0

          Podepisuji se

    • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

      Sníža     před 4 měsíci 15.07.2024 13:36 |  
      4 1

      Naprosto souhlasím , a jsem pro dát šanci co nejdřív, protože je radost na ně koukat.

  4. Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

    lantsmit     před 4 měsíci 14.07.2024 09:15 |  
    21 8

    “Ale podobné typy jako je Vorlický prostě rozhodují zápasy.”

    Předně, Vorlický je lidsky ohromný sympaťák i pro mě.

    Ale podobné typy dnes rozhodují zápasy právě a pouze za toho nezbytného předpokladu, že tyhle technické věci zvládne spolehlivě předvádět i pod tlakem (fyzickým a psychickým) zápasů o body, postupy a trofeje.

    Bez ohledu na jeho aktuální kondici a náchylnost ke zraněním, která může ten očekávaný progres při jejím nabírání zpomalovat, je tu právě i faktor toho, že moc nevíme ani o té jeho odolnosti psychické. Třeba takový MvB byl pravidelně nejlepší hráč a několikrát i střelec přípravného období.

    Ani za Bergamo v dospělém fotbale prakticky nic neodehrál, co se týká mistráků. Bez ohledu na ta svá zranění. Protože k dispozici pro tamní áčko byl dobré tři roky, pokud by byl tak výjimečný, a proto by šance musel dostat a měl by je umět využívat. Samozřejmě, je to Atalanta, ale i s tou se teď zase budeme chtít měřit.

    Já budu Vorlickému moc a moc přát v každé případně odehrané minutě za nás. Ale očekávání mám na čisté nule. Tlak od nás od fanoušků, je to poslední, co teď potřebuje.


    Komentář byl uživatelem upraven (14.07.2024 09:16) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

      PetCC     před 4 měsíci 14.07.2024 15:53 |  
      8 2

      Nejlepší by pro něj bylo, kdyby alespoň dva měsíce nastupoval až za rozhodnutého stavu, aby na něj byl tlak jen ohledně jeho vlastního výkonu a ne aby zachraňoval zápas.
      Třeba i Provod měl právě s tím po zarnění dlouho problém, potřeboval se nejdřív ujistit, že na to má.
      Takže několik měsíců byl ve stagnaci, teprve až když z něj všechno opadlo, tak se začal zlepšovat a stával se oporou týmu.

      • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

        Sníža     před 4 měsíci 15.07.2024 13:34 |  
        2 0

        Co když žádný rozhodnutý stav nebude, tak prostě nebude hrát. U něj je důležité hlavně zdraví, protože fotbalově je na tom úplně jinde než ostatní už teď.

  5. Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

    Kunetice     před 4 měsíci 15.07.2024 07:40 |  
    7 22

    Jenomže problém je v tom že žádný z hráčů uváděných níže v základní sestavě hrát nebude a nedivil bych se kdyby ve Slovácku nastoupil na posledních 20 minut Tecl!

  6. Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

    PetCC     před 4 měsíci 15.07.2024 08:36 |  
    2 12

    Teď jsem si uvědomil, co je v titulku
    "Mohou Slavii vykopat titul a Ligu Mistrů?"
    No a samozřejmě, že LM letos Jurásek podíl mít může, ale Vorlický zcela určitě ne.
    Ani Vorlický není na to třeba, dokonce bych to považoval za konterproduktivní.
    Na předkola je třeba hlavně zkušenost s jejich hraním, to je naprosto speciální část sezóny, kterou nikdy jindy nenacvičíš.
    Každý soupeř je v nich extrémně nebezpečný a jedna blbá náhoda může všechno schodit.
    Na to musí být hráči připraveni.
    Jurásek může pomoct, ale na něm to stát nemůže.

    • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

      Sníža     před 4 měsíci 15.07.2024 13:31 |  
      21 4

      Tohle jsou přesně ty žvásty, které přivedli náš fotbal tam kde je. To je pořád nějaká zkušenost, musí si to sednout nebo ještě nedozrál. Tak jsem zvědavej s kým to za chvíli budeme hrát. At hrajou ti co na to mají a ne pořád podle věku , zkušeností apod. Když nebudou hrát tak ani ty zkušenosti nemůžou získat.

      • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

        rfslavia     před 4 měsíci 15.07.2024 15:00 |  
        15 2

        na tohle musi byt nastaveny celej klub potazmo celej nas fotbal, coz proste neni bohuzel
        takovej Yamal by hral v cechach do dvaceti v teplicich

        • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

          Sníža     před 4 měsíci 15.07.2024 19:31 |  
          5 2

          Naprosto souhlasím, u nás bude pět let talent, který bude chodit po hostování a sbírat ligové zkušenosti a pak se uvidí jestli ho někdo jiný pro nás vychová.

        • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

          mig52     před 4 měsíci 15.07.2024 20:12 |  
          3 6

          Jj a to jsi klidně mohl 2 roky přidat.

      • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

        kjandourek (admin)     před 4 měsíci 15.07.2024 16:00 |  
        19 6

        Přesně - ať hrajou ti, co na to mají....
        Jenomže ono to platí i obráceně - Mládí není sama o sobě zásluha - hrát musí ti, co na to mají... ati to musí dokazovat pravidelně na tréninku...
        To je pořád jenom zkreslená představa, kterou fanoušci mají o mladých hráčích - že je snad záměrně trenérský štáb nedává do sestavy, protože oni by přece byli skvělí, kdybychom je nechali hrát....
        Přitom už si kde kdo vyzkoušel, že když postaví tým jenom na mladých hráčích, tak ti se potom v problémech nemají o koho opřít.....

        Já nevím, kde se berou ty žvásty, že ve Slavii nedostávají mladí příležitost... Slavia má pravidelně jednu z nejmladších sestav kola...

        Když přišel Alex Král, tak ve svých jedenadvaceti přesvědčil trenéry a hned hrál, to samé Lingr... Když se objevil Sima, bylo mu devatenáct - ukázal, že na to má, tak hned během podzimu začal nastupovat v základu...
        když hráč trenéra během tréninkových jednotek nepřesvědčí o tom, že je lepší než konkurenti na jeho post, tak hrát nebude - takhle jednoduché to je...

        • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

          rfslavia     před 4 měsíci 15.07.2024 17:49 |  
          6 6

          tady nekdo mluvil o tymu postavenym na mladych hracich? mimochodem kolik titulu mame potom co odesel Sima nebo Kral

          • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

            kjandourek (admin)     před 4 měsíci 15.07.2024 22:14 |  
            8 3

            A hned tedy dodejme, že to je tím, že ten tým je stále mladší a mladší... Po odchodu Stocha, Hušbauera a Škody je ten tým rok od roku stále omlazován...

            Oscar jako nejlepší hráč týmu má pětadvacet let, pak tam máš kluky jako Vlček Zima (23) Diouf (20)... Když se podíváš na náš kádr, tak zjistíš, že to je jeden z nejmladších v lize ..

            Čili fanoušci na jednu stranu chtějí titula k tomu abychom hráli mladé hráče.... a na druhou si vůbec neuvědomují, že o tři tituly za sebou jsme přišli s kádrem, který patřil k nejmladším v lize...

            • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

              rfslavia     před 4 měsíci 15.07.2024 22:54 |  
              13 13

              to snad nemyslis vazne, Vlcek a Zima neni mladej hrac, dyt se do 23 let prcal po ruznejch vidlakovech
              Zima byl mladej kdyz k nam prichazel
              23 lety hraci jsou ve vyspelejch ligach zkuseny borci, ktery odchazej do top klubu a ty tady slavis Vlcka kterymu jsme teda milostive dali sanci v A , protoze nezbyvalo nic jinyho, kdyz byl jedinej stoper defacto Ogbu
              tobe absolutne chybi kriticky mysleni ve vztahu ke Slavii

              o,tri tituly v rade jsme prisly vinou staveni a predelavani hracu na pozice, ktery jim vubec nesedej, viz. stoper Masopust napr...

              • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

                kjandourek (admin)     před 4 měsíci 16.07.2024 08:59 |  
                13 4

                Nezlob se na mě, ale v tom se tedy neshodneme - Pokud chceš stavět tým, který bude mít na titul, tak jej nemůžeš stavět tak, že ti hráči ve 23 letech odcházejí do lepší ligy, ...

                Když se podíváme na Španělský tým na ME, tak vedle šestnáctiletého Jamala tam byl ještě dvaadvacetiletí Wiliams a Pedri... jedenadvacet let měl Lopéz (na EURU 28 minut), a třiadvacet (čili podle tebe již starý) Baena (na Euru 25 minut)...
                Jinak v kádru (26 hráčů) neměli hráče narozeného po roce 2000, věkový průměr celého kádru byl 27,23 let...
                To je kádr postavený na titul - okořeněný třemi mladíky...

                Mě možná chybí kritické myšlení ve vztahu ke Slavii, což mi přijde normální, protože že mám Slavii rád.... ovšem na těchto stránkách to kritickým myšlením tak přetéká, až mám pocit, že případný úspěch v nadcházející sezóně by naštval daleko více slávistů, než fanoušků konkurence....

                • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

                  rfslavia     před 4 měsíci 16.07.2024 10:14 |  
                  11 4

                  ale to si nerozumime, pointa byla, že v cechach lita borec do 23 let na hostovanich, ve vyspelejch ligach ty hrace drou od 17cti (Yamal 16) v acku
                  muj druhej klub je Barcelona a vidim, jak ty hrace resej, konkretne Yamal byl dozadu ze zacatku uplne v lese, u nas by stacili jeden dva zapasy a byl by expedovanej na hostovacku, protoze nebrani
                  samozrejme i z Barcelony odchazej mladaci na prestupy nebo hostovacky, ale az po roku az dvou v acku, ne ze dostanou jeden dva zapasy zrovna v zapase kdy se nedari
                  v cechach proste schazi trpelivost ty mladaky vydrilovat v materskym klubu a tim jim zabijou x roku fotbalovyho rustu nekde v prdelni Jihlave treba...

                  posledni odstavec je klasickej argumentacni faul, k tomu nema cenu nic dodavat

                  • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

                    kjandourek (admin)     před 4 měsíci 17.07.2024 16:50 |  
                    2 3

                    Ok, fandíš tedy ještě Barceloně a vidíš tam nějaký vzor... Já zase chodím na béčko a vidím, že tam prostě není hráč, který by převyšoval soutěž, kterou hraje béčko, tak moc, že by mi bylo jasné, že může rovnou do A týmu hrát o titul...

                    Tedy teď se objevil Vorlický, před tím dejme tomu Ogungbayi a ještě dříve Usor - všimněme si, žádný z nic ještě neodešel an nějaké hostování - všichni nějakou šanci v A týmu dostali...

                    Konkrétně Yamal odehrál v Barceloně jednu sezónu - samozřejmě jí nemám tak nasledovanou, ale moc se mi nechce věřit, že by v prvních zápasech byl dozadu tak špatný a přesto zůstal v sestavě, takže po roce, co jsme ho měl možnost vidět na Euru je z něj komplexní hráč a to i směrem dozadu... a pokud to tak opravdu je, tak klobouk dolů před ním, protože se tedy během roku nesmírně zlepšil.....
                    Což je druhá věc - každý hráč na sobě musí pracovat - to není o tom, že s ním bude někdo pracovat - ten hráč na sobě musí makat v první řadě sám a teprve potom bude dostávat příležitost....

                    Další věc je v tom, že s hráčem do šestnácti let nemůžeš uzavřít smlouvu... takže pak to taky může dopadnout tak, že ti kluk oznámí, že mu manažer sehnal Hoffenheim a on podepíše tam... To se Barceloně - a obecně klubům v TOP 5 lig asi nestane, proto jim tam občas vyletí sedmnáctiletý kluk, co už má na místní ligu...

                    • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

                      rfslavia     před 4 měsíci 19.07.2024 07:58 |  
                      2 2

                      je to o filozofii klubu nebo trenera proste toho hrace nepodelat po jednom dvou zapasech
                      u nas ted budeme kupovat tricetilety hrace za sileny prachy a plat, protoze na to proste mame a je to pro realizak "bez prace" a pro ceskej fotbal to je proste spatne
                      taky je to cesta o tom zadna, ale kdyz s tim nekdo nesypatizuje, tak prece neni o to mensi slavista jak treba ty...

                      to neni jen o yamalovi, je to gavi, balde, torres, pedri atd. atd. je to o filozofii klubu, ta sami muzstva pod rebullem, holandsko, belgie...vsechny tyhle zeme jsou fotbalove naprosto jinde nez cechy (i to rakousko na euru hralo daleho hezci fotbal nez mi, coz je naprosta tragedie a zrcadlo)

                      viz. posledni odstavec, barcelone se tohle stava pravidelne, s tim se neda nic delat

                      • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

                        kjandourek (admin)     před 4 měsíci 19.07.2024 08:58 |  
                        2 1

                        Zkus si přečíst tenhle článek:
                        https://www.sport.cz/clanek/fotbal-ceska-1-liga-ze-san-sira-do-houstone-tajny-trumf-slavie-snad-si-v-ni-splnim-italske-sny-5032163

                        Mimo jiné se tam dočteš následující:
                        "Ve dvaadvaceti se hráč v české lize už moc nebere jako mladý, zatímco v Itálii tak vnímají i čtyřiadvacetiletého kluka."

                        Píšeš, že kupujeme třicetileté hráče... přitom kupujeme dva a to na posty, kde nás tlačila bota a potřebujeme tím pádem prověřenou kvalitu.... vedle nich do A týmu přicházejí Bůžek, Prebsl, Vorlický, Chaloupek, Fila... bojujeme ještě o třiadvacetiletého Chama..... a naopoak odešli Mick van Buren, Tecl, na odchodu je Jurečka - vždyť my v tomhle přestupním období výrazně omlazujeme kádr...

                        • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

                          rfslavia     před 4 měsíci 19.07.2024 09:17 |  
                          2 3

                          italie je fakt spatnej priklad :-) ty jsou uplne v prd...

                          no to je hezky ze jsou v kadru, ale rekneme si po sezone, kolik minut U NAS V ACKU tyhle kluci odehrali

                          tak samozrejme, kdyz nejses schopnej rozvijet mlady kluky tak musis kupovat za draho starsi hrace :-) nastesti ted mame Tykace, tak nas nejakej desetimilionek stamilionek za rok asi nemrzi no

                          • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

                            kjandourek (admin)     před 4 měsíci 19.07.2024 09:26 |  
                            1 2

                            Nezlob se, ale z mého pohledu jsi strašně zabejčený na těch mladejch klukách.... Vždycky se říkalo, že nejlepší fotbal hraje každý hráč mezi třicátým a pětatřicátým rokem věku - ještě fyzicky stačí klukům po dvacítce, ale už má zkušenosti... teď se to dejme tomu trochu posunulo, protože po fyzické náročnosti ten fotbal jde šíleně nahoru, ale pořád je to o tom, že nejlepší fotbal bude hrát hráč mezi sedmadvaceti a třiceti lety...

                            Co se Tykače týče, píšeš nesmysly - ten chlap není idiot... čekají ho investice do struktury kluby, do akademie, do stadionu, do parkovacího domu... to jsou investice, které klub může udělat aniž by porušoval nějaká pravidla....

                            Co se týče nákupů a výplat hráčům se pořád musíš držet toho, co si vyděláš zase jenom fotbalem, jinak budeš porušovat finanční fair-play... Takže tyhle desetimilionky a stamilionky si můžeme dovolit utrácet proto, že jsme v minulých letech dokázali hráče prodávat za více stamilionků....

                            • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

                              rfslavia     před 4 měsíci 19.07.2024 09:33 |  
                              3 0

                              jojo jsem, proto fandim taky Barcelone a proto fandim hracum jako je Matej nebo Zafeiris Kinsky, Vlcek a hrozne me sere, kdyz pak misto nich dostava minutaz typek co po sezone konci nebo Masopust na stoperu...

                              to fakt nemusis, se podivej jak to lepi Kretinskej na sparte :-)

                              takze jsme na tom tak spatne nebyly v minulejch letech jak nam pan Tvrdik alibisticky rika nakonec :-) hrace prodava kazdej i sparta a plzen a nevsim sem si, ze by to bylo u nich znat na sportovnich vysledcich posledni tri roky :-)

                              • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

                                kjandourek (admin)     před 4 měsíci 19.07.2024 09:50 |  
                                0 2

                                Byli jsme na tom blbě v tom, že jsme si prodejem hráčů museli vydělat i na věci, které by jinak mohl zafinancovat majitel mimo FFP... ale díky tomu jsme na tom teď tak, že si můžeme dovolit ty milionky vydávat a FFP neporušovat....

                                Ano, Křetínský to jednou vyřešil fiktivním předraženým prodejem pozemku pod vlastním tréninkovým hřištěm svojí firmě.... prý jsme vážně uvažovali o tom, že to UEFĚ naprášíme, tedy že dáme podnět, aby to prošetřila, ale nakonec jsme to neudělali...

                                Fandíš hráčům, ale vůbec netušíš, jak na tom jsou - jestli nemají nějaký zdravotní problém, jestli nemají nějaké kondiční manko, nebo jestli prostě jenom někdo z nich nekalil v týdnu v Kozičce a tak se o víkendu místo něj dostane na plac týpek, co po sezóně končí, ale je spolehlivý a zdravotně v pořádku.... jedeš dojmologii na základě toho, že trenér to postavil jinak, než bys to postavil Ty, kdyby Tě k tomu někdo pustil...

                                • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

                                  rfslavia     před 4 měsíci 19.07.2024 10:23 |  
                                  3 0

                                  tvl a dost, proc me vkladas do huby neco co jsem vubec nerek, ty vlastne vubec celou dobu nechapes jak to myslim, od zacatku pisu, ze to je o celym systemu a nastaveni klubu a celyho fotbalu a jak bych to rad videl, aby ceskej fotbal fungoval celkove...

                                  to neni zadna dojmologie, ale jinej pohled na klub nez mas treba ty nebo evidentne Tvrdik s Trpisovskym

                                  mimochodem jestli maj hraci kondicni manka nebo chodej chlastat, tak je to zase jen spatnym vedenim...

                                  a uz s tebou koncim, tohle fakt nema cenu, budem vsechny doufat, ze se na konci sezony bude slavit titul a majitel nebude muset resit novyho trenera a novyho gm

                                  • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

                                    kjandourek (admin)     před 4 měsíci 19.07.2024 10:33 |  
                                    0 2

                                    Tak poslední: četl jsi někdy článek který sepsal Fantiš pro server "bez frází"? ten totiž naskočil do ligy v šestnácti s vizitkou neuvěřitelného talentu a pěkně ho to semlelo....

                                    Tady máš odkaz: https://www.bezfrazi.cz/pribehy/antonin-fantis/p-s-nemej-o-me-strach

                                    Bacha je to dlouhý a ze začátku i smutný čtení...
                                    A vypichuji tuhle pasáž - Ono hrát ligu od šestnácti ve většině případů žádná výhra není. Lidi mají tendenci nás hned nazývat supertalentem, stačí, když se objevíme na tréninku. Všichni kvůli mladým tady v Česku blbnou, chtěj mít v klubech vlastní odchovance a prodat je za miliony ven. Novináři pak počítají první góly na dny a vytvářejí srovnání, kdo je lepší a proč.
                                    Akorát tím klukům blbnem hlavy. A ty slabší to pak semele.Já byl taky jeden z nich. Mně taky ublížilo, že jsem hrál ligu takhle mladej. Nehledám si tím dnes omluvy pro všechno, co jsem si v kariéře sám zvoral, však o tom ti tady teprve budu vyprávět. Nikomu ani nevyčítám, že mě začali stavět takhle brzo. Není to křivda, nejsem uraženej, já nejsem ani zklamanej. Prostě to tak dneska z pozice toho staršího cítím. Nekoukám totiž na svoji kariéru pohledem, kam jsem to (ne)dotáhl, ale dívám se, jaký fotbalista ze mě je. A… Nemůžu si pomoct, tohle prostě nejsem já.

                                    V historii české ligy ji jen šest hráčů hrálo dřív než já. A našlápnuto k tomu, být hvězdou dospělýho nároďáku, má z těch šesti nakonec jen ten „Hložan“, přitom i on sám má ještě kus cesty před sebou. Z ostatních se – stejně jako ze mě – postupem času stali vlastně jen řadoví ligoví fotbalisti. V tom lepším případě.

                                    Já fakt nejsem zastánce toho, aby mladí kluci hráli ligu takhle brzo. U mě byl navíc ten skok do ní extrémní, vždyť já šel mezi muže v podstatě rovnou z žáků. Během jednoho roku jsem přeskočil čtyři a vím, co jsem si tehdy sám o sobě myslel: Že jsem frajer. Přitom se ze mě, aniž bych to na sobě pozoroval, v dalších letech vytrácelo všechno, co mě dřív od ostatních tak odlišovalo.

                • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

                  bongor     před 4 měsíci 16.07.2024 11:07 |  
                  7 1

                  To není dojem,to je bohužel smutná pravda. srdcaři v nejkrásnějších barvách,jakoby vymírali.

                  • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

                    El Greco     před 4 měsíci 16.07.2024 16:33 |  
                    5 1

                    Tady mnohem chybí v kritickém myšlení to druhé slovo. Asi je to nenažraností, já taky když se přežeru nedokážu myslet.

            • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

              Lantenac     před 4 měsíci 16.07.2024 00:45 |  
              8 6

              Ty opravdu dokážeš vysvětlit úplně všechno.
              Mezitím fakta:

              Sezona 23/24
              Věkový průměr Sparty 25,9 let
              Věkový průměr Slavie 26,6 let.

              V sezóně 22/23
              ACS 25,4
              SKS 26,3.

              Takže:
              1. věkový průměr kádru souvisí s úspěchem jen velmi volně
              2. Není pravda, že by se náš kádr stále omlazoval.

              Samozřejmě, aby byly informace zcela vypovídající, tak by to chtělo přepočítat, jakou porci minut hráli jak staří hráči, ale minimálně hrubou představu o tom, že nemáš pravdu, z toho lze vyčíst.

              • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

                kjandourek (admin)     před 4 měsíci 16.07.2024 09:34 |  
                9 4

                Vytknul bych ti dvě věci:
                1. Napíšeš "fakta", ale nedodáš zdroj, odkud si je čerpal - čili jsou to jenom čísla, která nemá nikdo šanci ověřit.... V této chvíli na TM je u SKS průměrný věk 24,4, u Sparty 24,7 - ale to chápu, že nebude úplně relevatní... protože tam jsou započítáni všichni hráči, kteří v přípravě nastoupili alepsoň na minutu a tam se to hráči z bé týmů jenom hemží...

                2. napíšeš, že by bylo zajímavé, udělat přepočet an porci minut, ale sám to neuděláš... takže jsi k tomu donutil mě a to velice detailně:
                vzal jsem v každé sezóně všechny hráče, co zasáhli do hry alespoň na minutu, napsal k nim věk (na konci sezóny) a porci odehraných minut.... tahle čísla jsem vynásobil, sečetl, vydělil číslem 3150 (35 zápasů po 90 minutách) a konečné číslo vydělil jedenácti.... Aby to sedělo opravdu fest, ještě jsem u každého vyloučeného hráče dopočítal minuty, jako kdyby hrál až do konce (vypočítávat algoritmus, které číslo dělit jedenácti a které deseti se mi opravdu nechtělo) ......

                A jaké máme výsledky?

                Sezóna 2018/19 - průměrný věk sestavy na každou minutu byl 26,56
                Sezóna 2019/20 - 26,54
                Sezóna 2020/21 - 25,09 - nejméně, titul byl jistý pět kol před koncem, takže šanci dostávali i Rigo, Samek, Višínský a Matěj Jurásek
                Sezóna 2021/22 - 25,83
                Sezóna 2022/23 - 25,81
                Sezóna 2023/24 - 25,97

                Pravdou je, že se to číslo nezmenšuje tak moc jak jsem předpokládal.. což je dáno tím, že opory, kterým v sezóně 2018/19 bylo do pětadvaceti jsou teď okolo třicítky - do týmu sice jsou zařazováni stále mladší hráči, ale tím, jak postupuje věk Kolářovi, Holešovi, Masopustovi a Bořilovi se ta hranice posouvá....

                Jenom tak mimochodem nejvyšší koeficient, který vznikne tím, že vynásobíme věk a odehrané minuty, dostaneme u pětadvacetiletého Oscara... o kousek níže je Jurečka se svými 29 lety....

                Když to samé udělám u Sparty, tak v loňské sezóně má průměr na minutu na sestavu - 25,23544 - beru tedy, že tady jsem neměl pravdu a ona má opravdu menší věkový průměr....
                Dá se vysledovat, že je to tím, že jejich základní sestava neměla čas zestárnout - dali jí dohromady loni a až na Zeleného mají všichni hráči, co odehráli více než 1000 minut, pod třicet let...

                Je to zajímavý studijní materiál: U nás se nad tisíc minut z třicátníků dostali Mandous, Bořil, Holeš, Masopust, Schranz a van Buren....

                Z hráčů pod 25 let to jsou: Ogbu (23 let / 2544 minut), Vlček (22/1700), Zima (23/1063), Wallem (23/1458), Zafeiris (20/1449) a Chytil (24/1929) - Matějovi Juráskovi chybělo dvenáct minut (20/988)....
                U Rudochů to jsou pouze čtyři hráči - Krejčí (24/2147), Vitík (20/2002), Kairinen (24/1740) a Ryneš (22/1995) .... Z toho zase vycházel můj dojem, že bychom měli mít menší průměr než oni - drtivou většinu jejich základu tvoří hráči 25-29 let- zase tolika dvacetiletým mladíkům šanci nedávají - jejich dvacetiletí hráči s výjimkou Vitíka paběrkovali.......

        • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

          japoko     před 4 měsíci 15.07.2024 18:50 |  
          5 15

          No zatím je zřejmě preferován naprosto marný Ševčik!

        • Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

          mig52     před 4 měsíci 15.07.2024 20:09 |  
          13 21

          Typická česká Janďourkovina. Jinde to jde, (myšleno za hranicemi), u nás ne. JIT to vzletnĕ zdůvodní, přikyvovači s otevřenými ústy onĕmí úžasem, jak je náš tréňa úžasný a neomylný. Někdo tu snad zmiňoval, že mladí musí hrát za zásluhy nebo že jich musí hrát v základu osm? Vybereš si, co se ti hodí. Drtivá většina těch, kteří si přejí šikovné mlaďochy do sestavy ví, že mohou nastoupit 1-2, ale prostě dát jim čichnout. Takového Bužka si dovedu představit v zs místo Ševčíka úplně v pohodě. Jenže začne ostrá sezóna, nastupovat budou kamarádšoftoví a omladina potáhne na hostování.

  7. Re: Dvojice Jurásek – Vorlický řádila proti Žilině. Mohou Slavii vykopat titul a Ligu

    Cross     před 4 měsíci 15.07.2024 15:52 |  
    10 23

    Zkoušeli jsme už několik chronicky křehkých hráčů (i mentálně) a verdikt byl vždycky stejný: nepoužitelný. Vorlický je fajn, ale nejspíš to dopadne stejně. Krom toho, Vorlický by se hodil spíš do futsalu. Naděje však umírá poslední. Určitě vypadá v přípravě líp, než alibista Ševčík.