Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Podbrezová 4:2

Slavia porazila v předposledním přípravném utkání v sezóně slovenskou Podbrezovou 4:2, když branky vstřelili Wallem, van Buren, Pech a Botos.

Slavia nastoupila tentokrát s Mandousem v bráně, v obraně hráli od začátku Konečný s Chaloupkem a Bořilem, v záloze nastoupil poprvé v přípravě Tomič, který doplnil Bužka, Prebsla a Zmrzlého. O střílení branek se měli starat především Jurečka, Fila a Wallem. V sedmé minutě zápasu slávisté dobře vykombinovali pokus o pressing soupeře, Prebsl vyslal dlouhý pas za obranu, na který si naběhl Conrad Wallem a samostatný únik zakončil podé brankáře Bajzy do sítě - 1:0. Během dalších tří minut měli slávisté hned dvě solidní příležitosti, na prudkou přihrávku Zmrzlého ale nikdo ze slávistů před brankou nedosáhl a po zisku míče střílel Fila z podobné pozice jako při Wallemově gólu, branku však minul. Ve 20. minutě si Fila nepohlídal ofsajd při přihrávce Zmrzlého a z nadějného brejku nebylo nic. Přečíslení čtyři na tři v 32. minutě vyřešil Wallem střelou zpoza vápna, která nebyla nijak nebezpečná i proto, že byla ztlumená obráncem. O chvíli později hlavičkoval po rohovém kopu dobře Chaloupek, Bajza vytáhl výborný zákrok. Filova dorážka do sítě už pro ofsajd platit nemohla. Pět minut před koncem poločasu našel Wallem krásně Filu, ten střílel z první k tyči, Bajza opět míč vyrazil. Ve 42. minutě šli hráči Podbrezové zničehonic dva na jednoho, Smékal míč sice předržel, jeho pokus o nahrávku ale poslal do vlastní sítě vracející se Chaloupek a bylo vyrovnáno 1:1. Co hůř, Juritka o chvíli později nasadil Chaloupkovi jesle a poslal míč kolem Mandouse k tyči. Slávisté tak v poločase nečekaně prohrávali 1:2.

Po poločasovém prostřídání kraloval na hřišti Lukáš Vorlický, který během šesti minut připravil střelecké pozice pro van Burena a Botose. V sedmé minutě druhé půle pak Vorlický centrem z rohu našel hlavu van Burena a ten vyrovnal. V 56. minutě Vorlický uvolnil Botose, ten našel před prázdnou bránou volného van Burena, jeho branka ale neplatila pro sporný ofsajd. Na druhé straně se Mandous vyznamenal proti střele Yirajanga poté, co Talakov obral o míč Vorlického. Juritkovu pumelici pak za Mandousem zastavilo břevno. Další centr Vorlického z přímého kopu ze strany našel hlavu van Burena, který nastřelil v tutovce jen Bajzu. Po další standardce propadl míč k Pechovi, který nečekanou střelou k bližší tyči našel škvírku vedle Bajzovy ruky a poslal Slavii znovu do vedení - 3:2! V další zajímavé šanci Bajza vyrazil Botosovu střelu na roh. Po ostrém faulu na Prebsla se místo něj na posledních 13 minut vrátil na hřiště Conrad Wallem. V 81. minutě se k hlavičce ve skvělé pozici dostal hráč Podbrezové Kambi, poslal ale jen slabý koníček do náruče Mandouse. Vzápětí si sedl na trávník se zraněným kolenem Diouf, místo něj se na hřiště vrátil Chaloupek. Kromě něj si zahrál pár minut také Vlček. Slavia byla v závěru spíše pod tlakem Podbrezové, když se z něj však vymanila, míč doputoval po trase Konečný, van Buren do střelecké pozice Vorlickému, jeho střelu sice Bajza vykopl, k dorážce do prázdné brány se pak dostal Botos a zvýšil na 4:2. V poslední akci zápasu ještě Mandous vychytal Yirijanga i Kambiho a udržel tak dvoubrankové vítězství Slavie.

Úterý 09. 07. 2024 17:00

Přípravné zápasy, 2024/2025
4 - 2
1 - 2
SK Slavia Praha
FK Železiarne Podbrezová
FK Železiarne Podbrezová

42. Chaloupek (vl.)
45. Juritka

Komentáře (83)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Podbrezová

    houston (přítel SN)     před 5 měsíci 09.07.2024 17:07 |  
    2 3

    Koukám, že názory a komentáře nad sestavou už nikoho nezajímají...

    • Re: Slavia - Podbrezová

      mis3     před 5 měsíci 09.07.2024 17:18 |  
      9 1

      lepší než číst neustálé nářky nad tím, že zase hraje Jurečka...

      • Re: Slavia - Podbrezová

        houston (přítel SN)     před 5 měsíci 09.07.2024 17:20 |  
        3 2

        Na něj bych spíš čekal pochvalný, že dostal v přípravě taky šanci se ukázat...

    • Re: Slavia - Podbrezová

      bububu (přítel SN)     před 5 měsíci 09.07.2024 17:29 |  
      4 2

      Nedivím se, do mistráku v této sestavě nikdy nenastoupíme.

    • Re: Slavia - Podbrezová

      lukas6novak     před 5 měsíci 09.07.2024 17:53 |  
      5 0

      Ono je dost možný že v ideální sestavě bude maximálně 1-2 hráči z tohoto základu.

  2. Re: Slavia - Podbrezová

    standa.e     před 5 měsíci 09.07.2024 17:37 |  
    9 3

    Mně se zatím líbí Bužek, Chaloupek i Fila. Fakt bych si přál, aby u nás dostali šanci k růstu - a zároveň se bojím, že v sezoně "o všechno" budeme spíš vsázet na "zkušenost"...

    • Re: Slavia - Podbrezová

      mig52     před 5 měsíci 09.07.2024 17:39 |  
      6 5

      Filovi občas odskočí balón a v koncovce to není ok, ale to se učeše.

      • Re: Slavia - Podbrezová

        standa.e     před 5 měsíci 09.07.2024 17:44 |  
        10 0

        Tak jsem chudáka Chaloupka zakřikl. Ale zase se zdvihl rychleji než Zima. Možná měl raději zůstat ležet ;) Inu, stane se a lepší teď než v sezóně.

        A sotva dopíšu, udělá si z něj Juritka dobrý den... No, asi bych Chaloupku stáhl, aby se úplně nesesypal...


        Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2024 17:45) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia - Podbrezová

          mig52     před 5 měsíci 09.07.2024 17:54 |  
          4 6

          Jsem zvědavý, zda na něj zareaguje sportovní úsek stejně, jako v případě Ousoua. Někdo asi vyjádří, že je to přátelák, ale právně proto. Ostrý zápas je o něčem jiném. Aspoň se ukáže, jaký je to chlap. V každém případě mu móc držím palce.


          Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2024 17:55) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Slavia - Podbrezová

          PetCC     před 5 měsíci 09.07.2024 20:41 |  
          1 0

          Tady bylo vidět, že Chaloupek není zvyklý hrát tak vysokou obranu a zazmatkoval.
          Alespoň teď přesně ví, na čem musí zapracovat.
          Navíc to v obraně zatím hraje samý mladý hráč (mimo Bořila), až to s ním probere Holeš a předá mu svoje zkušenosti, hned to bude lepší.

  3. Re: Slavia - Podbrezová

    Tacit     před 5 měsíci 09.07.2024 17:47 |  
    10 2

    2 hrubky Chaloupka a vedení o třídu slabší Podberzové.

    • Re: Slavia - Podbrezová

      rak (přítel SN)     před 5 měsíci 09.07.2024 18:01 |  
      10 2

      Tedy ten vlastňák nebylo žádné smolné nastřelení, ale vlastní blbost. Ten druhý gól se stát může.

  4. Re: Slavia - Podbrezová

    Pedro50     před 5 měsíci 09.07.2024 17:57 |  
    7 16

    Chaloupek má Teplice jistý

    • Re: Slavia - Podbrezová

      dalislavista     před 5 měsíci 09.07.2024 18:00 |  
      6 7

      Hranáče nepotřebujeme, máme...

    • Re: Slavia - Podbrezová

      Papol     před 5 měsíci 09.07.2024 18:14 |  
      20 2

      A proč? Každý může udělat hrubku. V minulých zápasech byl výborný

  5. Slavia - Podbrezová

    Myšák     před 5 měsíci 09.07.2024 17:59 |  
    0 0

    Tohle je těžké hodnotit, je to příprava a hraje vlastně naše béčko. Nevím, co si mám o tom myslet, v každém případě jsem velice zvědav na základní sestavu, jestli nějáká bude, ale jsem optimista.

  6. Re: Slavia - Podbrezová

    mpik     před 5 měsíci 09.07.2024 18:04 |  
    9 17

    Chaloupek dvě hrubky a dva góly. Nepodržel ani Mandous a jen potvrdil, že nemá na to být jedničkou. Ale co chtít od béčkové sestavy...

    • Re: Slavia - Podbrezová

      Narmer     před 5 měsíci 09.07.2024 18:12 |  
      9 4

      I ta béčková sestava by měla Podbrezovou přejet,to bysme měli chtít...

    • Re: Slavia - Podbrezová

      standa.e     před 5 měsíci 09.07.2024 18:15 |  
      9 10

      Tak už podržel...
      Podle mého, jestli Kinský neprodlouží, tak by měl být jedničkou Mandaus.


      Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2024 18:15) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Podbrezová

        Novas     před 5 měsíci 09.07.2024 18:29 |  
        18 1

        Jestli chceme hrát evropskou ligu a být druzí v lize, tak máš pravdu, že Mandous stačí. Na Ligu mistrů potřebujeme jinou kvalitu brankáře.

        • Re: Slavia - Podbrezová

          standa.e     před 5 měsíci 09.07.2024 18:55 |  
          11 2

          Tak jasně. Taky to můžeme vzít tak, že Kinský bude tím spasitelem a do té LM i k 1. místu po podzimu nás dotáhne (ještě nás ovšem nikam nedotáhl, to jen my se o tom přesvědčujem - a nakonec to není ani jenom o něm) a my si řekneme, že OK, že my mu na oplátku umožnili se ukázat, vylepšit si vyjednávací pozici... třeba pro jednání se Spartou, kde mu slíbí jedničku (což my se Staňkem rozhodně neslíbíme - předpokládám uzdravení a návrat do formy) a všichni budou spokojeni.

          Nakonec - uvidíme. Umím si představit i "smíšený model". Prostě - "Dotáhneš nás, Toníku, do LM, pak OK. Nedotáhneš-li a nepodepíšeš-li, nesmíš se na nás hněvat. Musíme myslet dál, ale Peter i Inženýr, který zadarmo přišel, odvedli Slavii víc. A měli by zůstat výjimkou." Nakonec ta smlouva nemusí být otrokářská. Existují výstupní klauzule. "Už s námi dál nechceš být, OK, tak se výkony za nás prodej. Zatím jsme do tebe dávali peníze my."

      • Re: Slavia - Podbrezová

        mpik     před 5 měsíci 09.07.2024 18:33 |  
        31 3

        Mandous byl jedničkou od loňského září a část jara. Pak si do branky stoupl opravdový gólmana a ten rozdíl byl sakra znát!

      • Re: Slavia - Podbrezová

        Lord_Edmund     před 5 měsíci 09.07.2024 19:20 |  
        4 4

        Kinský mi přijde lepší, než Mandy, hlavně vypadá psychicky odolněji. Smlouvu bych teď vůbec neřešil na to je půl roku čas a my potřebujeme brankáře hlavně na předkola LM a na podzim v lize, než se uzdraví Staněk, který asi nejen mě přesvědčil, že je jasná jednička.

      • Re: Slavia - Podbrezová

        mig52     před 5 měsíci 09.07.2024 19:31 |  
        4 3

        Tak bychom honem měli shánět výborného gólmana.

      • Re: Slavia - Podbrezová

        marty1988     před 5 měsíci 10.07.2024 11:11 |  
        4 0

        Podle mého bude chytat Kinský.. V Mandousovi vidí realizák skvělého gólmana č.2, ale ne jedničku, od které se prostě čeká, že občas chytí něco "navíc".. Ostatně přesně kvůli tomu přišel Staněk.

  7. Re: Slavia - Podbrezová

    MCD_Slavia     před 5 měsíci 09.07.2024 18:37 |  
    21 5

    Můj názor je že Vorlický by měl hrát základ. To jak kope standardky nebo rozdává míče to je paráda, to je to co nám chybělo.

    • Re: Slavia - Podbrezová

      kjandourek (admin)     před 5 měsíci 09.07.2024 18:38 |  
      8 15

      Jako že bychom střídali po půl hodině?

      • Re: Slavia - Podbrezová

        MCD_Slavia     před 5 měsíci 09.07.2024 18:47 |  
        5 3

        Nevěříš že do prvního ligového zápasu nedá aspoň 60 minut?

        • Re: Slavia - Podbrezová

          kjandourek (admin)     před 5 měsíci 09.07.2024 19:39 |  
          17 4

          Dobře, přeháním.... ale zatím je to spíše na to, že by mohl naskakovat na posledních 20 minut a během nich pomáhat rozhodovat zápasy - on má v sobě tu schopnost něco udělat se zápasem, který se nedaří zlomit - na to bude lepší, když bude chodit z lavičky, než aby šel do základu v době, kdy budou i soupeři odpočinutí....

          Navíc jsem ho vídal za béčko - tam měl vždycky skvělý nástup, deset, dvacet minut fantazie... a pak polevení.... a teď je to max na třicet minut - z mého pohledu tu kondici nabírá opravdu pozvolna - snad je to tím, že ho nechtějí přetížit...

          • Re: Slavia - Podbrezová

            El Greco     před 5 měsíci 09.07.2024 21:48 |  
            4 0

            Však dva roky v lazaretě, lidi jakoby TP neviděli. Potřebuje čas (trénink) a zdraví. Příprava je trochu fotbal starých pánů. Držím mu samo palce.

        • Re: Slavia - Podbrezová

          PetCC     před 5 měsíci 09.07.2024 20:46 |  
          11 0

          Nedá.
          Sám ti říká, že obranou fázi vůbec nezvládá.
          Tady ukazuje jen hru dopředu.
          Ale počítám, že zatím bude chodit na poslední půlhodinku, maximálně jednou týdně, aby měl vždycky dost času na regeneraci a postupné navyšování kondice.

      • Re: Slavia - Podbrezová

        dalislavista     před 5 měsíci 09.07.2024 18:50 |  
        3 1

        Když povedeme 3:0 proč ne.

      • Re: Slavia - Podbrezová

        Papol     před 5 měsíci 09.07.2024 18:52 |  
        16 2

        Ty myslíš jako Ševčíka?

        • Re: Slavia - Podbrezová

          mig52     před 5 měsíci 09.07.2024 19:40 |  
          4 5

          Určitě myslel Ševčíka!

        • Re: Slavia - Podbrezová

          kjandourek (admin)     před 5 měsíci 09.07.2024 23:42 |  
          5 5

          Tak Ševčík se po každém zranění vrací docela rychle a chybějící kondici na něm nevidíš.... Lukáš je fotbalista, ale v béčku uvadal po dvaceti minutách, teď už zvládne v plném tempu třicet....

          • Re: Slavia - Podbrezová

            mig52     před 5 měsíci 10.07.2024 06:34 |  
            4 1

            Jenže ta zranění trvají asi tak 6 týdnů

    • Re: Slavia - Podbrezová

      Papol     před 5 měsíci 09.07.2024 18:51 |  
      18 0

      Vorlický super

    • Re: Slavia - Podbrezová

      necich     před 5 měsíci 09.07.2024 19:13 |  
      31 3

      O tom, že je Lukáš fotbalista snad nemůže být pochyb, jinak by nebyl v Bergamu a nebyl by ani dnes ve Slavii.
      Jeho problém není hra, ale zdraví. Opravdu by někdo chtěl, aby se např. v prvním ligovém utkání v základu zrakvil tzv. na do smrti? Já bych to nechal v současné době primárně na něm. Až řekne, jdu do toho tak prostě půjde..
      Podzim bych mu dávkoval na laboratorních vahách, jaro bude náš rozdílový hráč a tahoun za titulem..
      Kdo nevěří ať tam běží.. :)


      • Re: Slavia - Podbrezová

        mig52     před 5 měsíci 09.07.2024 19:28 |  
        6 5

        Souhlas s jedním ale. A to, aby nebylo před jarem téměř rozhodnuto.

        • Re: Slavia - Podbrezová

          hajnej     před 5 měsíci 09.07.2024 20:04 |  
          6 3

          Když povedeme tabulku po podzimu o 15 bodů, tak já budu třeba spokojenej:-)

  8. Re: Slavia - Podbrezová

    mpik     před 5 měsíci 09.07.2024 18:46 |  
    32 1

    BOTOS: místo do Karviné bych ho dal na měsíc do béčka, delší aklimatizaci nepotřebuje a bude na podzim k dispozici.

    • Re: Slavia - Podbrezová

      PetCC     před 5 měsíci 09.07.2024 20:48 |  
      5 4

      Dobrý, ale mě se v poli vůbec nelíbí, akorát je vidět jeho gólovost ve vápně.

  9. Re: Slavia - Podbrezová 4:2

    martyni (přítel SN)     před 5 měsíci 09.07.2024 18:55 |  
    7 2

    Spis bych ho videl na poslednich 20 - 30 min, bude skvelej, ale hlavne ho nepretizit. To mělo byt pod MCD_Slavia, pardon.


    Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2024 18:56) . Zobrazit původní komentář

  10. Re: Slavia - Podbrezová 4:2

    benny231     před 5 měsíci 09.07.2024 19:05 |  
    3 1

    Už se těším na generálku se Žilinou

    • Re: Slavia - Podbrezová 4:2

      kostelnivlajka     před 5 měsíci 09.07.2024 19:18 |  
      9 3

      Já taky, hlavně na adauta

  11. Re: Slavia - Podbrezová 4:2

    Lord_Edmund     před 5 měsíci 09.07.2024 19:30 |  
    42 3

    Vorlický je vážně zjevení. Dlouho mě nikdo v přípravě takhle nezaujal ,naposledy snad Míša Tavares :-))
    Hrozně bych si přál aby mu vydrželo zdraví a aby dostal na hřišti oproti zvyklostem ve Slavii hodně volnosti. Bylo by škoda takového fotbalistu předělat na atleta .

    • Re: Slavia - Podbrezová 4:2

      Arminius     před 5 měsíci 09.07.2024 20:35 |  
      17 13

      Přesně jak píšeš, Lukáš musí zûstat fotbalistou. Dost mě děsí ta myšlenka z rozhovoru s ním, že se musí stát komplexnějším hráčem, doufám, snad to neznamená, že ho Jindra nezačal přeškolovat na dalšího běžce univerzálního vojáka.

      • Re: Slavia - Podbrezová 4:2

        PetCC     před 5 měsíci 09.07.2024 20:49 |  
        5 5

        Na toho ho nemusí přeškolovat, hrál roky v Itálii.

  12. Postřehy

    JS (přítel SN)     před 5 měsíci 09.07.2024 19:36 |  
    23 12

    Vorlický má neskutečnej přehled, techniku a taky sebevědomí, líbí se mi moc. Omlouvám se Botosovi, že jsem jeho skauting komentoval slovy, zda hledáme posily do kuchyně. Ten hráč ví, co dělá. Subtilní jako Baluta, ale daleko jistější.
    Mick dneska výrazně přispěl, ale prostě všichni víme, jak je pak v sezoně jalovej. Neměli bychom na něj už spoléhat, nehledě na dobrou přípravu s Podbrezovou.
    Chaloupek to dneska dal "na Hranáče", ale podle mě to bude furt platnější hráč, než ostatní mlaďoši v defenzivě (Trédl, Konečný...).
    Jurečka úplně mimo, ten chlap si má hledat nový angažmá a ne nastupovat v základu do přípravy.
    Mandous klasicky průměrný šedý výkon, kdy nepodrží.

    • Re: Postřehy

      jirkag5     před 5 měsíci 09.07.2024 19:58 |  
      18 0

      Opravdu má Botos subtilní (tj. křehkou a drobnou) postavu ?

      • Re: Postřehy

        JS (přítel SN)     před 5 měsíci 10.07.2024 13:09 |  
        3 6

        Je malej, má krátký nožičky a nízko těžiště... docela mi drobnej připadá no.

        • Re: Postřehy

          Hesmir (přítel SN)     před 4 měsíci 12.07.2024 06:43 |  
          3 0

          tomu se říká podsaditý :))

    • Re: Postřehy

      Pedro50     před 5 měsíci 09.07.2024 20:23 |  
      12 0

      No subtilní mě zrovna nepřipadá Botos

    • Re: Postřehy

      El Greco     před 5 měsíci 09.07.2024 21:44 |  
      7 3

      Jakože si hráči (Jurečka) dnes hledají nový klub, tak že nehrají a odráží v pracovní době kluby? Pozoruhodný vhled.

  13. Re: Slavia - Podbrezová 4:2

    Marek3     před 5 měsíci 09.07.2024 19:45 |  
    6 1

    Zapas sem nevidel ale jsem rad za pozitivni ohlas na Botose.

  14. sestavy

    Karel13     před 5 měsíci 09.07.2024 19:56 |  
    9 14

    Osobně mi na celé přípravě nejvíce vadí, že ani na chvíli v zápasech si nezahráli Dumitrescu a Ousou. Když se s nimi absolutně nepočítalo, tak měli zůstat doma a místo nich mohli jet další mlaďoši ... A ještě bych byl čekal, že aspoň na 1 poločas v jednom zápase se v bráně objeví Kolář ...


    Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2024 19:58) . Zobrazit původní komentář

    • Re: sestavy

      lukas6novak     před 5 měsíci 09.07.2024 21:17 |  
      9 0

      S mladíky je to složitější. Už teď jel Konečný, Trédl a Pech + dá se vzít že z béčka se vzal i Vorlický. Dále se vzal třeba Halinský alespoň na přípravu a pak je tam relativně slušný počet hráčů 21-23 let.
      Ale zároveň béčko hraje první soutěžní zápas 20.7 a pokud chceme aby chytlo začátek a udělal se slušný polštář na začátku tak aby se mohlo hrát trochu uvolněněji tak je ideální ten kádr mít co nejvíc pohromadě a vzít víc hráčů z béčka spolu s áčkem by ve výsledku mohlo být kontraproduktivní

    • Re: sestavy

      martyni (přítel SN)     před 5 měsíci 09.07.2024 23:18 |  
      12 3

      Tak asi se s nimi nepocita, tak proc by hrali. Na druhou stranu trenovat museji, jinak je nikomu neudame. O brankarskou jednicku zjevne bojujou Kinsky s Mandausem a o Kolarovi v brance se neuvazuje, tak proto asi nehraje. Neprijde mi to az tak divny, stejne tak to, ze vsichni mladi nemuzou byt na priprave s ackem.

    • Re: sestavy

      Lunaris     před 5 měsíci 10.07.2024 10:52 |  
      9 3

      Nepočítalo, nicméně pořád má Slavia nějaké závazky k nim plynoucí ze smlouvy, mj. jim musí umožnit kvalitní trénink a přípravu, jinak by taky mohla být popotahována u různých arbitráží. Takže jim nemůžeš prostě říct, ať jdou do prdele, že tady stejně hrát nebudou.

      • Re: sestavy

        necich     před 5 měsíci 10.07.2024 11:00 |  
        4 5

        Trénovat mohli i v Edenu a nemuseli se kochat přírodou v Rakousku..:) Zajímavé, že v zápasech nastupuje MvB, který je rovněž na odchodu.

        • Re: sestavy

          kostelnivlajka     před 5 měsíci 10.07.2024 11:03 |  
          2 2

          Tady by je rušili lovci talentů 24/7...

        • Re: sestavy

          mig52     před 5 měsíci 10.07.2024 11:46 |  
          3 5

          To mně také hlava nebere. Asi bude po odchodu posílat JiT grátis holandské sýry.

        • Re: sestavy

          lukas6novak     před 5 měsíci 10.07.2024 12:02 |  
          4 1

          Tak na ofenzivní pozice celý soustředění chyběl Chytil, Chorý, Schranz, Jurásek, Provod. Pak tam máš Vorlickýho u kterýho je potřeba opatrný přístup a v žádným zápase mu určitě nedáme víc jak poločas. A když si vezmeme že většina hráčů hraje často max poločas tak není až tak kde brát (a vzít víc mladíků z béčka nedává smysl jak jsem psal níž)

          • Re: sestavy

            Fačín     před 5 měsíci 11.07.2024 08:25 |  
            1 2

            No zrovna třeba Elmedin Rama mohl dostat v přípravě čuchnout, jeden až dva poločasy místo Van Burena. Pokud tedy ten je opravdu na odchodu.

            • Re: sestavy

              lukas6novak     před 5 měsíci 11.07.2024 08:30 |  
              3 2

              A k čemu by to bylo? Tuto sezónu na post útočníka máme Chytila, Filu a Chorýho, tím pádem v sezóně se do áčka stejně nedostane a proto je mnohem lepší ať se naplno připravuje s béčkem kde je potřeba to udržet a druhá liga začíná už příští víkend.

        • Re: sestavy

          Lunaris     před 5 měsíci 10.07.2024 12:11 |  
          11 4

          Jednak to tedy není trénink o potřebné kvalitě, pokud je budeš posílat běhat do Grébovky, a zároveň bys s nima musel v Praze nechat jednoho trenéra, maséra, fyzioterapeuta apod., aby měli zajištěnu řádnou péči, regeneraci a já nevím co. Daleko snazší je vzít je prostě s sebou na soustředění a nechat je absolvovat řádnou přípravu. Pak ti nebude nikdo moci říci, že jsi nedodržel smluvní závazky. Tady zase každý hospodský a internetový tlachal dělá ze Slavie klub úrovně Pepíka Hnátka. Oni na tom soustředění ale ti hráči z nějakého racionálního důvodu budou, přestože se to někomu může zdát na první dobrou nepochopitelné.

  15. Re: Slavia - Podbrezová 4:2

    Mimoň     před 5 měsíci 10.07.2024 00:51 |  
    12 0

    Doufám že Diouf bude ready...to by byl další co by se zranil. Jinak Vorlický, Botas, Bužek, tito mě dneska fakt hodně nadchli...snad aspoň jeden z nich dostane velkou šanci i v zápasech na ostro...jinak by to celé tak nějak postrádalo smysl. Hráči musí cítit, že se vyplatí makat za každé okolnosti a že nic nebude zadarmo a jenom proto, že mám ve Slavii odehráno...

  16. Re: Slavia - Podbrezová 4:2

    joecole7     před 5 měsíci 10.07.2024 02:06 |  
    17 0

    Začíná být fakt alarmující, jak se nám plní marodka v plným běhu soustředění... Zafi, Ogbu, Maso, Prebsl, Diouf... I kdyby to u některých bylo preventivní a jen otázka dnů (kéž by), i tak to považuju za zásah do přípravy. Achjo

    • Re: Slavia - Podbrezová 4:2

      lukas6novak     před 5 měsíci 10.07.2024 06:26 |  
      4 0

      Tak Prebsl včera dostával dost naloženo takže tam to může být jen nějaký nakopnutí třeba a dolů mohl jít protože toho měl plný zuby. Diouf sice při odchodu vypadal docela ok ale to mi přišel i Zafeiris a pak 3-4 týdny mimo.

      Hlavně tyto (byť třeba drobný) zranění můžou docela poposouvat odchody na hostování. Příklad Bužek by třeba šel hned po návratu ze soustředění ale takto zůstane do konce přestupáku a odejde třeba na konci

      • Re: Slavia - Podbrezová 4:2

        dalislavista     před 5 měsíci 10.07.2024 07:06 |  
        6 0

        A možná neodejde vůbec.
        Zatím se jeví docela dobře a pokud se nepřivede do zálohy nějaké eso, mohl by zůstat.

  17. .

    japhy     před 5 měsíci 10.07.2024 09:44 |  
    20 0

    Komentátor by se mohl konečně rozhodnout, jestli za nás hraje Chaloupek nebo Chaloupka. Doufám, že si vybere variantu č.1 :)
    Vorlický je prostě sen - pohybově, technikou, přehledem. Z MvB ale asi musel mít osypky, s ním se fakt dlouhodobě kombinovat nedá.
    Bužek - u něj potěšilo pro nás nestandardní chování, kdy ukázoval ve středu přímočarost. Často se prostě jen pustil mezi dva protihráče bez rizika kličky a hru takhle posouval nahoru. Hezký.
    Jurečka - je plně v módu loňské první půlky podzimu, víc komentáře netřeba.
    Jinak se musím opakovat, tohle je víceméně jen "příprava", ta skutečná se bohužel protáhne až někam do srpna.

  18. Re: Slavia - Podbrezová 4:2

    mirda     před 5 měsíci 10.07.2024 13:09 |  
    11 6

    Tak se připojil Vlček, ale kde jsou ostatní reprezentanti deset dnů před ligou?

    • Re: Slavia - Podbrezová 4:2

      vlk30 (přítel SN)     před 5 měsíci 10.07.2024 13:59 |  
      7 9

      Nevím no Trpiš řekl kdy se reprezentanti připojí, já to vím, ale místo dumání si to dohledej. Stačí to trošku sledovat.

  19. Re: Slavia - Podbrezová 4:2

    záplata     před 5 měsíci 10.07.2024 15:43 |  
    18 3

    Tak jsem zatím čučel na všechny naše zápasy a že by mě nějak zvlášť zaujal Fila, tak to tedy bohužel ne.

    • Re: Slavia - Podbrezová 4:2

      rak (přítel SN)     před 5 měsíci 10.07.2024 16:25 |  
      9 5

      Také jsem viděl nakonec úplně všechno. Trenér snad říkal, že se reprezentanti připojí až poslední týden před ligou. Přípravu lze hodnotit tedy jen dost omezeně. Ani mně Fila nijak zvlášť nezaujal, ale v Teplicích byl výborný, šanci by dostat měl. Samozřejmě se mně líbí Vorlický, ale je to u něj otázka zdraví. Špatný není ani Prebsl, Pech.
      Jurečkův přínos do hry už se mně nelíbí docela dlouho. Mick mně přijde daleko užitečnější, i když někdy míč zbytečně přidrží. Takových hráčů je ale víc. Včera dal dva góly, z nichž jeden mu neuznali a další tři šance vůbec neřešil špatně. Před čtvrtým gólem to hezky přistrčil Vorlickému. Nehrál zle ani v předchozích zápasech a také složení Vorlický, Mick a třeba i Botos fungovalo ve druhých poločasech lépe než Fila-Jurečka. Wallem se mně ale už docela v útoku líbil.
      No, už bylo rozhodnuto, že si může hledat klub. Jsem tady asi sám, ale já bych si ho dovedl představit ještě pořád jako žolíka do zápasů, např. které je třeba zlomit. Je ale otázka, jakou roli by akceptoval sám a dalšího nastavení třeba finančního, což je věc majitele. Momentálně ho asi nejvíc chce Horejš do Hradce. Už ho trénoval v Budějkách.
      Neskáču nadšením z možného návratu Petera. Přesněji, nečekal bych od toho nic moc pozitivního. Ale můžu být i příjemně překvapen.

      • Re: Slavia - Podbrezová 4:2

        záplata     před 5 měsíci 10.07.2024 16:39 |  
        4 6

        Ono to taky všechno zkresluje to divný snímání kamer, člověk nemá vlastně moc přehled o hře a ani kolikrát neví kdo je zrovna na míči, komentátor člověku taky moc nepomůže. Já si ještě počkám na tu Žilinu než začnu bejt hnusnej :)

        Jo a Oli, to by se zase rozhořela pěkná bitva věčných, kritiků, brouků pytlíků, debilů a já nevím čeho proti patologickým zastáncům všeho. To by byla zase smršť. ( používám výrazivo zdejších přispívatelů, aby nedošlo k omylu)


        Komentář byl uživatelem upraven (10.07.2024 16:45) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Podbrezová 4:2

        záplata     před 5 měsíci 10.07.2024 16:50 |  
        13 9

        Z Oliho bych upřímně taky neskákal do stropu, ono by nám to spíš asi napovědělo něco o našich trenérech.

      • Re: Slavia - Podbrezová 4:2

        japoko     před 5 měsíci 10.07.2024 20:27 |  
        7 10

        Ano, bohužel třeba někoho napadne, zase Burena prodloužit!

        • Re: Slavia - Podbrezová 4:2

          rak (přítel SN)     před 5 měsíci 10.07.2024 23:07 |  
          14 4

          Nikdo s ním teď nemusí nic prodlužovat. Smlouvu má do roku 2025. Teď dostal možnost hledat si ještě jiný klub, ale to nemusí využít. Příští rok by tedy mohl odejít zadarmo, ale neřešilo se to ani u jiných. Těžko ho někam ještě dobře prodáme a ve zmíněné pozici by tady mohl ještě hrát. To, že jsou někteří na něj vysazení není relevantní.

          • Re: Slavia - Podbrezová 4:2

            japoko     před 5 měsíci 11.07.2024 00:17 |  
            6 23

            Tento doveda měl být pryč už minimálně 3 roky, celkem nechápu míru jeho oblíbenosti zde.

    • Re: Slavia - Podbrezová 4:2

      mig52     před 5 měsíci 11.07.2024 06:48 |  
      10 1

      No právě, tady se tvrdí, máme útočníků hafo, ( máme), střílíme jmény, že nám řádky nestačí, Chytil, Fila, Jurečka, Schranz...., jenže víme, jak to chodí. Často rozhoduje okamžitá kvalita, takže aby nám ten Chorý nebyl ještě sakra potřeba!!

  20. Re: Slavia - Podbrezová 4:2

    lantsmit     před 5 měsíci 10.07.2024 17:52 |  
    7 10

    Nějaký zprávy od insiderů, že už tuhle sezónu začneme dělat z Domino Pecha sešívanýho Yamala?

    • Re: Slavia - Podbrezová 4:2

      kostelnivlajka     před 5 měsíci 11.07.2024 07:27 |  
      5 4

      Já vím jenom to, že zatím je celkem fajne počasí...zatím