Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přípravná utkání

Slavia - Rapid Vídeň 3:0

Slavia porazila ve třetí přípravném zápase Rapid Vídeň 3:0 brankami Fily, Vorlického a Chaloupka, přestože dohrávala poslední půlhodinu v deseti po podivuhodném vyloučení Dioufa.

V základní sestavě nastoupil v bráně opět Kinský, v obraně Chaloupek, Ogbu a Bořil, ve středu zálohy Dominik Pech s Prebslem, na krajích hřiště Masopust a Diouf a ofenzivní trojice hrála ve složení Jurečka, Fila a Wallem. První čtvrthodina se odehrála bez šancí, mírně více ze hry měli hráči Rapidu. Branka ale padla na druhé straně, Masopust odcentroval od postranní čáry, nabíhající Jurečka na míč nedosáhl, ale zmátl obránce za ním natolik, že ten promáchl míč a ten propadl před úplně volného Filu, který zakončil do odkryté brány - 1:0. Ve 28. minutě viděl červenou kartu asistent Zdeněk Houštecký, když po první žluté kartě nepřestal diskutovat se sudím a ten jej tedy vykázal od hřiště. Chvíli na to měla Slavia velkou šanci, když Wallem uvolnil Dioufa, ten tváří v tvář brankáři nedokázal svého soka prostřelit a kopal se jen roh. Střelu Masopusta levačkou chytil golman Gartler. Uplynulo pět minut a Jurečka spálil hned dvě šance během několika minut, nejprve promáchl míč sám před odkrytou brankou po skvělé akci Fily, následně si nepohlídal ofsajd při přihrávce Prebsla a doklepnutí do sítě tak nemohlo platit. V závěru poločasu musel ze zdravotních důvodů střídat Ogbu, spolu s ním šel ze hřiště i Masopust, nastoupili Halinský a Trédl.

Do druhé půle nastoupilo dalších šest čerstvých hráčů a van Buren hned měl velkou šanci, kterou neproměnil. Převaha Slavie vyústila v druhou branku po deseti minutách druhého poločasu, když Vorlický prošel středem hřiště a střelou na zadní tyč zvýšil na 2:0. Další tutovku připravil Vorlický Trédlovi, jeho střelu ale vykopl brankář na roh. V 62. minutě dostal žlutou kartu Diouf za váhání při autovém vhazování a protože šlo o jeho druhou žlutou v zápase, byl vyloučen. Toto netradiční vyloučení v přípravném zápase vzbudilo vlnu diskuzí, na vyloučení Dioufa to ale nic nezměnilo. Slávisté i v oslabení mohli zvýšit, v rychlé akci přihrál Botos Vorlickému, ten se uvolnil, prostřelil brankáře, míč ale vyhlavičkoval jeden z obránců za golmanem. Také Rapid měl v přesilovce šance, Kinský dobře chytil střelu Živkoviče. Na posledních deset minut hry vystřídal Vorlického znovu Prebsl. Rapid měl výraznou územní převahu, k šancím však nevedla, naopak po Bužkově přízemním rohu skóroval v závěru utkání Chaloupek a upravil na konečných 3:0.

Sobota 06. 07. 2024 17:00

Přípravné zápasy, 2024/2025
3 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

18. Daniel Fila
56. Lukáš Vorlický
88. Štěpán Chaloupek

SK Rapid Vídeň
SK Rapid Vídeň

Komentáře (178)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Kulajs     před 5 měsíci 06.07.2024 16:19 |  
    1 3

    Co je s Oscarem? Že by také zranění?

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      Ladislav (přítel SN)     před 5 měsíci 06.07.2024 16:31 |  
      6 0

      Oscar se připojil později, takže maká na fyzičce, aby byl na sezonu ready ... A to samé Ševčík, který už je taky s mužstvem ...
      Ještě přidám náhradníky na lávce: Kolář, Bužek, Halinský, Konečný Trédl, Zmrzlý, Botos, Vorlický, van Buren


      Komentář byl uživatelem upraven (06.07.2024 16:36) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        Kulajs     před 5 měsíci 06.07.2024 16:39 |  
        2 0

        Dík za upřesnění.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      PetCC     před 5 měsíci 06.07.2024 16:55 |  
      2 1

      Hrál dva repre zápasy, sezónu měl o 14 delší, takže se o těch 14 dní později připojil.

  2. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    ojlodea     před 5 měsíci 06.07.2024 16:52 |  
    3 0

    Vůbec nedostali v zapasech prilezitost Dumitrescu a David Pech. Nevíte, zda se s nimi vůbec nepočítá?

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      PetCC     před 5 měsíci 06.07.2024 16:57 |  
      3 1

      Tak vzhledem k tomu, že jsme nalevo přivedli v zimě dva hráče, tak s Dumitrecsem do kádru nepočítám.
      Uvidíme, jestli ho prodáme, nebo si ho necháme na hostování.

  3. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Marcelo10     před 5 měsíci 06.07.2024 17:26 |  
    23 3

    Diouf jde neskutecne nahoru.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      wotlemburg     před 5 měsíci 06.07.2024 17:37 |  
      5 3

      Akorát že je furt v ofsajdu.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      JS (přítel SN)     před 5 měsíci 07.07.2024 06:48 |  
      3 1

      Diouf je skvělej a ač je mi to líto, tak doufám, že posadí Bořila (a Zmrzlýho).

  4. Houštecký

    mpik     před 5 měsíci 06.07.2024 17:27 |  
    18 17

    Je to vážně primitiv.

    • Re: Houštecký

      Myšák     před 5 měsíci 06.07.2024 19:04 |  
      5 3

      Je to magor, to znamená, že musel držkovat i po té žluté kartě. Copak on umí německy?

  5. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    dejvidovic     před 5 měsíci 06.07.2024 17:28 |  
    23 20

    Ten Houstecky je fakt vylízanej

  6. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    benny231     před 5 měsíci 06.07.2024 17:33 |  
    23 22

    Houstecky nezklamal, to chování dlohodobě odpovídá absolventovi pomocné.....

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      rybarmirek     před 5 měsíci 06.07.2024 17:49 |  
      18 4

      Zdravím,tak Houšteckeho se zastanou,komentoval neexistující ofsajd a rozhodčí pískají na přátelské utkání dost ve prospěch domacich.

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        benny231     před 5 měsíci 06.07.2024 18:38 |  
        8 10

        Sleduji to, výkon rozhodčího je mizerný. To Houšteckého ani v nejmenším neomlouvá.....

  7. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    petrsks     před 5 měsíci 06.07.2024 17:36 |  
    7 4

    Jurečka to dělá schválně? Nebo co to má znamenat.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      houston (přítel SN)     před 5 měsíci 06.07.2024 17:38 |  
      2 5

      Je tam proto, abychom nevstřelili moc gólů, když jde o přátelák. Jinak nevím...

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      JS (přítel SN)     před 5 měsíci 07.07.2024 06:47 |  
      6 0

      Jurečka musí odejít. Pokud má hrát Fila, Schranz, tak pro Jurečku prostě neni místo.

  8. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    ervin     před 5 měsíci 06.07.2024 17:42 |  
    11 0

    Super TV přenos, diky.

  9. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Ladislav (přítel SN)     před 5 měsíci 06.07.2024 17:43 |  
    4 0

    Myslím, že je evidentní, že naši trenéři před sezonou změnili strategii a když to půjde, tak budeme hrát na tři útočníky … Což logicky koresponduje s příchodem Chorého … Samozřejmě třeba ve venkovním zápase baráže o Champions League asi spíš ne, když tam půjde o všechno a můžeme být pod tlakem …

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      bububu (přítel SN)     před 5 měsíci 06.07.2024 18:02 |  
      4 3

      Dobře, pak ale nechápu proč chceme Chama - typickou 10, pro kterou není v 3-4-3 místo.

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        Ladislav (přítel SN)     před 5 měsíci 06.07.2024 18:10 |  
        6 0

        Však on taky najde uplatnění, pokud tedy dorazí, nejsme Barcelona, abychom tak hráli pořád ...

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        PetCC     před 5 měsíci 06.07.2024 18:31 |  
        3 2

        Vzpomeň si jen na zápas doma s Olomoucí a hned to uplatnění najdeš.

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň

          JS (přítel SN)     před 5 měsíci 07.07.2024 06:46 |  
          5 0

          Jojo, určitě kupujeme Chama za 6 mega Euro kvůli zápasům s Olomoucí a Karvinou. Ještě, že to tady Cham nečte, nebo by řekl agentovi, ať z toho rovnou vycouvá.
          Cham sem jde kvůli vyhlídce na EL/CL.

  10. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    mart83     před 5 měsíci 06.07.2024 17:45 |  
    13 0

    Ale ne, snad Ogbu nedopadne jako Zafi. A ještě i Maso k tomu :(. Jinak ten Jurečka už mě taky začíná trochu... no začíná mi trochu vadit.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      Kulajs     před 5 měsíci 06.07.2024 17:48 |  
      6 0

      Co ten dokáže nedat je neuvěřitelné.

  11. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Ragnarok     před 5 měsíci 06.07.2024 17:56 |  
    17 23

    Líbí se mi výkon Houšteckého, protože tady jasně ukazuje, že nikdo ve Slavii se nijak nepoučil a nic mu nevysvětlil. A to je velká škoda.
    Jsem strašně rád za to, že můžu v akci vidět Filu a vidět, že na to má. Moc bych si přál, aby nastupoval pravidelně a prosazoval se. To samé Wallem, Diouf, Kinský… bohužel těch míst v sestavě není nekonečno. Tihle mladší hráči jsou pro mne přesně to, kde by se mi náš kádr líbil.

  12. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Komix     před 5 měsíci 06.07.2024 18:07 |  
    16 0

    Vorlickÿ nádhera!!!!

  13. Vorlický

    murena     před 5 měsíci 06.07.2024 18:13 |  
    17 0

    Přátelé, ten Vorlický si je tam pěkně vodí, snad mu bude držet koleno a bude to neskutečná posila.

  14. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    murena     před 5 měsíci 06.07.2024 18:14 |  
    24 0

    Ten rozhodčí je fakt kokot.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      Ladislav (přítel SN)     před 5 měsíci 06.07.2024 18:22 |  
      18 0

      Souhlas, ale když je někdo blbej, tak vždycky na hlavu ... Hlavně, že tady někteří nadávají Houšteckému a to ten sudí jim připískává od začátku ...

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        murena     před 5 měsíci 06.07.2024 18:43 |  
        5 1

        A mají tam 3 kousek, s tím se nedá nic dělat, ale snažil se, seč mu síly stačili, Kašparovi.

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň

          Ladislav (přítel SN)     před 5 měsíci 06.07.2024 20:15 |  
          6 0

          Tak po vyloučení Malika jsme chtěli nasadit jiného hráče, protože je to příprava a sudí prý v žádném případě :)
          No jo no, kde nic není, ani čert nebere ...

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        murena     před 5 měsíci 06.07.2024 18:49 |  
        14 1

        V poslední době se tu nadává na všechno, přijde mi, že se hledá jen nějaká záminka a teď to bude Houštecký, jsem zvyklý ještě ze starého Edenu, tam to bylo hodně populární.

  15. Diouf

    mpik     před 5 měsíci 06.07.2024 18:17 |  
    8 0

    Pochopil jste někdo druhou žlutou pro Dioufa?
    Já se přiznám, že i přes opakované záběry tuto kartu nechápu!

    • Re: Diouf

      Bati     před 5 měsíci 06.07.2024 18:18 |  
      7 0

      ještě jsem nepřestal kejvat hlavou.... co to jako bylo za kartu...

    • Re: Diouf

      mart83     před 5 měsíci 06.07.2024 18:19 |  
      13 1

      Myslím že to bylo za to, že dlouho nehodil ten aut. Prostě hovadina, tuplem v přáteláku.

    • Re: Diouf

      Edenjejenjeden     před 5 měsíci 06.07.2024 18:20 |  
      11 0

      Já myslím , že snad za zdržování , protože jinak mne nic nenapadá :-(. Ale takováhle redka v přáteláku? Rozhodčí je debil , nebo si vsadil

    • Re: Diouf

      kjandourek (admin)     před 5 měsíci 06.07.2024 18:21 |  
      12 2

      Zdržování hry - pomalu házený aut.... Pravidlově se to dá vzít, ale v životě jsem za to žlutou neviděl ani v zápasech, kde jde o všechno a někdo fakt zdržuje, natož v přípravě a v momentu, kdy jde o druhou žlutou....

      • Re: Diouf

        mpik     před 5 měsíci 06.07.2024 18:31 |  
        9 0

        Tohle a zdržování? To by se v mnoha zápasech ukartoval!

        • Re: Diouf

          kjandourek (admin)     před 5 měsíci 06.07.2024 18:36 |  
          3 2

          Právě - mám dojem, že v pravidlech ani není přesně dáno, jak rychle musí být aut vhozen... Je tam jenom, že když hráč otálí s vhazováním, sudí jej napomene žlutou kartou.... Čili zcela subjektivní věc z pohledu rozhodčího...

    • Re: Diouf

      PetCC     před 5 měsíci 06.07.2024 18:27 |  
      9 1

      Mě napadá jen napojení rozhodčího na sázkařskou mafii.
      Před rokem myslím Olomouc zažila taky jeden šílenej zápas v přípravě.

  16. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Kratass97     před 5 měsíci 06.07.2024 18:20 |  
    36 0

    To je frajer Vorlický pan fotbalista ať ti drží kluku zdraví a děláš nám radost protože na tohle chceš se koukat

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      Edenjejenjeden     před 5 měsíci 06.07.2024 18:21 |  
      7 0

      Jo , jo dobře si je tam vodí :-)))

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        Ladislav (přítel SN)     před 5 měsíci 06.07.2024 18:27 |  
        9 0

        Což není moc dobrý, protože ho za to někdo klidně může sebrat, raději bych ho preventivně stáhl ze hřiště, kór s takovým sudím ...

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      kjandourek (admin)     před 5 měsíci 06.07.2024 18:23 |  
      16 1

      Vorlický neskutečný... :-)

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        Kratass97     před 5 měsíci 06.07.2024 18:25 |  
        12 0

        Nechat v acku a vše v klidu 20-30 min vždy na zapas a věřím ze ten to tam vždy oživí to je opravdu posila

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň

          kjandourek (admin)     před 5 měsíci 06.07.2024 18:29 |  
          16 2

          Tak je to hráč, který v Topu měl na Italskou ligu.... nejtalentovanější hráč ročníku 2002.... Tam jde opravdu jenom o zdraví....

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      Tučňák     před 5 měsíci 06.07.2024 18:25 |  
      20 0

      Jestli bude zdravotne v poradku, muze to byt hrac sezony.

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        hajnej     před 5 měsíci 06.07.2024 18:57 |  
        21 1

        Hlavně aby ho nějaký "Cedidla" v lize hned nezprasil. Víme jak to u nás chodí.

  17. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    Edenjejenjeden     před 5 měsíci 06.07.2024 18:25 |  
    10 1

    Tak tu červenou berme pozitivně , alespon si Kinský konečně zachytá :-)))

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      Bati     před 5 měsíci 06.07.2024 18:27 |  
      3 0

      předběhl jsi mě :D

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      kjandourek (admin)     před 5 měsíci 06.07.2024 18:30 |  
      16 1

      A vyzkoušíme si hru v oslabení.... V Evropě se to bude hodit....

      Docela se mi líbí i ten Botos...

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        PetCC     před 5 měsíci 06.07.2024 18:37 |  
        4 1

        I reakci na nesmyslné vyloučení :-)
        Musíme být připraveni i na tyhle varianty.

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        sasky     před 5 měsíci 07.07.2024 16:25 |  
        2 0

        Botos fajn, ale nepřišlo vám, že má trošku nadváhu? :)

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň

          Ladislav (přítel SN)     před 5 měsíci 07.07.2024 16:38 |  
          3 1

          To ti jenom tak připadá, všimni si, jaké má silné nohy a jaké má zrychlení, bude dobrej ...


          Komentář byl uživatelem upraven (07.07.2024 18:10) . Zobrazit původní komentář

  18. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    PetCC     před 5 měsíci 06.07.2024 18:36 |  
    11 1

    Když vidím, jakým stylem hraje Rapid a není to výjimka, rakouské kluby jsem viděl hodněkrát, tak mi přijde směšný, jak je obecně shazován herní styl v naší lize.
    Mě přijde, že se u nás hraje daleko víc kombinačně, v Rakousku mi to, mimo Salzburku, přijde jako nakopávání na vysoké hráče vepředu.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň

      kjandourek (admin)     před 5 měsíci 06.07.2024 18:45 |  
      12 1

      Můžeme si všimnou, že i favorité na ME hrají podobným stylem jako Slavia v lize... Drží míč, obehrávají, hledají skulinu...

      Nedávno o tom mluvil někde Werner Lička - že se fotbal velice změnil, například strašně málo gólů padá z protiútoků, protože každý se po ztrátě umí dostat pod míč ... A je to mimo jiné i tím, že týmy, které jsou v zápase favoritem, se nesnaží o centry, nebo střely z dálky, které často vedou ke ztrátě míče, ale trpělivě hledají střeleckou pozici...

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň

        dejvidovic     před 5 měsíci 06.07.2024 19:06 |  
        6 2

        Jako v zásadě je to pravda. Akorát, že ty týmy mají v sestavě hráče, kterej tu skulinu dokáže využít a toho jsme my na jaře určitě neměli. Možná by to mohl být Vorlický, anebo ještě líp - na hledání skulin a trefování náběhů hráčů přivedeme posilu.

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň

          kjandourek (admin)     před 5 měsíci 06.07.2024 21:27 |  
          3 3

          No leckdy je nemají a zápasy pak vypadají nezáživné.... My jsme drtivou většinu zápasů i přes dlouhé obehrávání dokázali vyhrát...

          • Re: Slavia - Rapid Vídeň

            dejvidovic     před 5 měsíci 07.07.2024 07:34 |  
            5 2

            Takže jsi byl s hrou vlastně spokojen....já teda ani náhodou. My tam máme během zápasu tolik náběhů za obranu, hlavně tedy, když soupeř zrovna hraje ve vyšším postavení, ale nikdo to nevyužije. Ševčík ani Oscar to nevidí, anebo toho nedokáží využít. Vorlický prokázal, že tím hráčem může být, když mu bude přát zdraví a bude mít štěstí. Štěstí, že dostane šanci a chytí ji za pačesy

  19. Re: Slavia - Rapid Vídeň

    benny231     před 5 měsíci 06.07.2024 18:41 |  
    11 0

    Vorlický se za 30 minut vytáhl. Klobouk dolů...

  20. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    Kábě     před 5 měsíci 06.07.2024 18:45 |  
    22 0

    Že by si rozhodčí vsadil na karty? V zimě se to samé stalo Slovácku, akorát tam to byly penalty. A hrálo tenkrát taky s Rapidem...


    Komentář byl uživatelem upraven (06.07.2024 18:46) . Zobrazit původní komentář

  21. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    Kulajs     před 5 měsíci 06.07.2024 18:47 |  
    7 0

    Jak je ale možné že rakouské kluby dokážou vygenerovat hráče, kteří se uplatňují ve špičkových klubech. A my to nedokážeme.
    Mělo být pod příspěvkem PetiCC


    Komentář byl uživatelem upraven (06.07.2024 18:49) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      Hesmir (přítel SN)     před 4 měsíci 09.07.2024 23:28 |  
      1 0

      Jen úvaha, dává se tam v lize vic mladým a dřív šance. A nehraje se fotbal kde to projde řeznickým psům takže jsi rád že dopadneš jako vorlicky a hovorka...

  22. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    mpik     před 5 měsíci 06.07.2024 18:50 |  
    31 0

    Staronové posily Kinský, Chaloupek, Fila a zejména Vorlický parádní výkon!

  23. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    Bicanovský7     před 5 měsíci 06.07.2024 18:59 |  
    16 2

    Vorlický výborný!

    Jsme silní, postup z předkol do LM není utopií! Věřím :)

    SKS

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      Myšák     před 5 měsíci 06.07.2024 19:08 |  
      10 7

      Ten Rapid hrál úplný hovno, neblázni!

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        Bicanovský7     před 5 měsíci 06.07.2024 19:12 |  
        12 3

        Rapid hrál to, co jsme jim dnes dovolili...

        Dlouhodobě patří k lepším týmům RAKOUSKÉ BUNDESLIGY /zahrají si předkola EL

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

          JS (přítel SN)     před 5 měsíci 07.07.2024 06:41 |  
          5 2

          Rapid má kádr s třetinovou hodnotou, co Slavie. Dlouhodobě se pohybuje na 4.-5. místě jejich Bundesligy, na prvosledové kluby Red Bull, Sturm a LASK nemá.
          Přirovnal bych je k Baníku.

  24. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    Rosi     před 5 měsíci 06.07.2024 19:01 |  
    21 1

    Ten Vorlickej je naprosto někde jinde....fotbalově, myšlením....buďme rádi, že tu je a přejme mu zdraví....tohle totiž může být gamechanger jako blázen......oproti tomu, pokud hráč s potížemi jaké Lukáš měl je téměř ihned schopen tohle předvádět, je to hodně tvrdě nastavené zrcadlo tomu s čím se u nás (a nemyslím jen Slavii) pracuje a s čím je spokojenost...

  25. Vorlický

    Bicanovský7     před 5 měsíci 06.07.2024 19:08 |  
    13 1

    Pokud bude Vorlický zdravý atd.- a dostane od JiT prostor... pak má potenciál k tomu, aby se prosadil jako rozdílový hráč v lize i mezinárodně! Baví mě!

  26. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    pipe1980     před 5 měsíci 06.07.2024 19:16 |  
    5 6

    Jestli Vorlický vydrží zdravej, tak jsem zvědavej, co bedeme dělat se Zafeirisem. Ale teda to co sám řekl o svém stavu, že už se bolesti v koleni asi nikdy nezbaví, ale v zápase to dokáže nějak potlačit nezní úplně pozitivně.

    Botos musí jít na to hostování, ten nemůže hrát v béčku, to by béčko postoupilo do ligy.

    Na co si to tam hrál ten rozhodčí?

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      dalislavista     před 5 měsíci 06.07.2024 19:19 |  
      15 1

      Rozhodčí regulérní magor, tohle předvede v přáteláku...

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        Radous     před 5 měsíci 06.07.2024 19:24 |  
        6 2

        Byl to řádný úd :-)...

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      Ragnarok     před 5 měsíci 06.07.2024 21:37 |  
      8 0

      Jakmile Vorlický nastoupil za B, tak byla radost pohledět na jeho elefantní pohyb a přehled a navíc i rychlost práce s míčem. Když vydrží zdravý, tak to bude skvělý hráč. Přeju mu to.

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        Fačín     před 5 měsíci 07.07.2024 10:41 |  
        2 4

        Elefantní pohyb?:) Jako že se hejbe jako slon? Pěknej překlep:)))

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      Hojik     před 5 měsíci 07.07.2024 09:32 |  
      2 0

      Chvílku předtím Trédl při vhazování poběhl nejméně deset metrů a moc nespěchal.U Dioufa už byl asi "naštvanej".

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        Hesmir (přítel SN)     před 4 měsíci 09.07.2024 23:30 |  
        0 0

        Jojo tam bylo vtipné jak poposel o delku celého billboardu za hráci plochou a nic. A pak diouf do teď nechápu za co

  27. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    kostelnivlajka     před 5 měsíci 06.07.2024 19:20 |  
    3 1

    Kdo měl největší potenciál? Viděl jsem jen do 20 minuty.diky

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      Radous     před 5 měsíci 06.07.2024 19:23 |  
      7 2

      Vorlícký, Chaloupek, Fila, Bůžek...

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        kostelnivlajka     před 5 měsíci 06.07.2024 19:24 |  
        7 1

        Mně se líbil Fila, co jsem tak stihnul

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

          Radous     před 5 měsíci 06.07.2024 19:45 |  
          4 2

          Jj mně taky se líbil, proto ho mám ve svém výběru :-).

          • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

            Ragnarok     před 5 měsíci 06.07.2024 21:35 |  
            8 0

            Mně se Fila líbil extrémně. Ta sezóna v Teplicích mu moc pomohla. Přál bych si, aby měl minuty i produktivitu. A to samé s Tontou Kinským.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      Rosi     před 5 měsíci 06.07.2024 19:47 |  
      5 3

      Vorlicky.......dlouho, dlouho nic......pak až pěkný výkon Chaloupka, Bužek zahrál opět pěkně, Filla celkem slušný, ale u něj doufám, že bude vidět víc při zápasech.....docela i Diouf, ale tam bylo na můj vkus zbytečně moc nevynucených faulu, on se do toho prostě musí ještě dostat a hlavně se uklidnit.....jinak celkově si každý odkopal to své a i u výše zmíněných bylo vidět až na toho Lukáše, že jde o pratelak takže závěry dělat nejdou

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      pipe1980     před 5 měsíci 06.07.2024 20:52 |  
      6 3

      Moc se o tom nemluví, mluví se o Vorlickém a Filovi. A i když se mi taky moc líbí, tak pro mě zatím vypadá nejlíp z nováčků Kinský.

  28. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    Kulajs     před 5 měsíci 06.07.2024 19:26 |  
    10 0

    Nevím jak vy, ale já mám dobrý pocit. Mladí zahráli dobře a poradili si předním týmem rakouské ligy. Je na čem stavět.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      dropt     před 5 měsíci 06.07.2024 19:36 |  
      35 1

      Já mám trochu strach, jak to bude vypadat, až se vrátí ti starší. :-D

      Ti mladí sice občas dělají chyby, ale svým nebojácným pojetím narušují ten zažitý slávistický stereotyp.

  29. ...

    PetCC     před 5 měsíci 06.07.2024 19:28 |  
    19 2

    Na Sportu čekám titulky:
    Opět nedisciplovaná Slavia bez reflexe!
    Nekoncepční práce přináší červené karty!
    Slavia proti nedisciplinovasti stále nic nedělá, Sparta by jí měla být příkladem!

    • Re: ...

      Rosi     před 5 měsíci 06.07.2024 19:34 |  
      7 1

      Já čekám jen dvouřádkový štěk v rubrice Příprava na ligu.....vyhrálo se, to předplatná neprodá....leda pokud by se ukázalo nějaké zranění, tak to se pak můžeme bavit i o titulní stránce....něco ve smyslu : "Další zranění, Slavii se před startem ligy bortí kádr...."

      • Re: ...

        Ragnarok     před 5 měsíci 06.07.2024 21:34 |  
        1 4

        To jsou super titulky. Oni to píší, ale v podstatě je generátor náhodných floskulí. Redakci Sportu by mohl v pohodě zastoupit Chat GPT, který by se naučil jejich historické články a vycházel by ze sociálních sítí klubů a flashscore.

        • Re: ...

          dalislavista     před 5 měsíci 07.07.2024 11:42 |  
          2 0

          No ale ten by nedělal faktické chyby jako ti nýmandi, takže by je mohl nahradit pouze pokud by měl naprogramován generátor náhodných faktických chyb.
          Jinak by byl lepší než oni.

  30. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    Ladislav (přítel SN)     před 5 měsíci 06.07.2024 19:35 |  
    7 0

    Přitom je to přípravný zápas, to je od slova připravit se, takže vo co go … Prostě pouťák, ale někteří Rakušáci moc Čechy nemusí a tenhle byl navíc ještě předpisový byrokrat … Tak hlavně doufejme, že se nikdo nezranil, Zafi nám stačí až až ...

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      Kratass97     před 5 měsíci 06.07.2024 19:50 |  
      3 3

      Zafi se snad da dokupy a bude mu už držet zdraví
      Chtěl bych aby Jurečka odešel a přišel Rahmani každopádně si myslím ze útok máme dobrý
      Stred zálohy jsem zvědav kdo zůstane a kdo odejde každopádně Oscar sevcik Provod Zafeiris Prebsl Vorlicky a jestli přijde ještě posila o které se mluvi bude to super
      Kraj zálohy tam musí někdo odejít při rozestavení 3-5-2 co bych chtěl aby jsme hráli a věřím ze podle soupisky to tak bude bych viděl nějaký odchody ale kdo ? Dumitrecu Tomič? Kdo dal ? A určitě bych přivedl jedno nadstandartní křídlo fakt fotbalistu u kterého to hned uvidíš jako u Vorlickeho

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        Ladislav (přítel SN)     před 5 měsíci 06.07.2024 20:09 |  
        12 0

        No, zatím to vypadá, že budeme hrát 3-4-3, ale uvidí se, asi taky podle soupeře … Rahmani nepřijde, je to útočník a ten už jeden dorazil, křídlo nejspíš bude Olie, když jim oznámil, že se chce z rodinných důvodů vrátit do Slavie a Zvězda kvůli tomu snížila požadavek ze 6 na 3 mega, sice nabízíme jen 2, ale myslím, že tady k dohodě dojde … A špílmachr, to je otázka, ale jestli přesvědčíme k návratu Nica a Tykač to zaplatí, tak to by byla bomba … Kdo se mi hodně líbí, je Filip Prebsl, to bude posila jak hrom…

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        Papol     před 5 měsíci 07.07.2024 13:22 |  
        1 0

        Zafi to má asi na měsíc....

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      mig52     před 5 měsíci 06.07.2024 20:09 |  
      14 27

      Tak ono to začíná u psycha Houšteckého. Tomu by měl klub věnovat doživotní permanentku do kroměřížského ústavu.

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        Kratass97     před 5 měsíci 06.07.2024 23:34 |  
        7 2

        Hele tohle z moji zkušenosti kdy jsem hrál hokej na profi úrovni a zažil jsem hodně trenérů
        Řeknu to takhle : kdyz byl v týmu hráč co byl fakt jako dobrej ale byl magor tak se to dalo a nikdy to v kabině nedělalo zle vždycky se to ukočírovalo nějak tím myslím třeba Chorý plno
        Lidi nemá rádo takový fotbalisty chápu a chtějí hodný kluky šikovný jenže tak to fakt nefunguje. Já vím že můžeš mít fakt dobrého fotbalistu na hřišti magor jenže jak sunda kopačky tak je to úplně jiný člověk.
        Když jsem prestupoval hned na mě upozornili ze jsem magor ať si dávají pozor.
        Hned po prvním tréninku přišel trenér a říká mi ze má rad hráče co jsou na hřišti blázni ale skončí zapas a vše v pohodě a takhle to je si myslím přesně s Chorym.

        Každopádně u trenéra je to horší a pokud takový je Houstecky a ještě větší blázen tak je to těžký no pak a ne každý to pochopí a ustojí…

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        PetCC     před 5 měsíci 07.07.2024 09:34 |  
        14 1

        Psycho vidím spíš zde.
        Tolik labilních lidí tu nebyla ani před deseti lety, když jsme unikali sestupu.

  31. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    domácí     před 5 měsíci 06.07.2024 19:59 |  
    4 15

    Sudí slabej,ale... Skoro v každém mezinárodním zápase jsme vylučovaní, to je na zamyšlení! Špatná disciplína, nebo diplomacie?


    Komentář byl uživatelem upraven (06.07.2024 21:39) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      Pedro50     před 5 měsíci 06.07.2024 20:20 |  
      23 1

      Sudí debil abychom byli přesní

  32. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    kalex     před 5 měsíci 06.07.2024 20:03 |  
    3 2

    Má někdo z vás Link na sestřih? Děkuji.

  33. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    Lennon80     před 5 měsíci 06.07.2024 20:54 |  
    16 0

    Šlo o přátelský zápas tak bych nadšení trochu mírnil, každopádně výkony některých hlavně mladých hráčů určitě pozitivum. Doufejme že se to podaří přenést do zápasů kdy už půjde o body

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      mig52     před 5 měsíci 07.07.2024 07:05 |  
      8 5

      Je to tak, na druhou stranu, jak píšeš, někteří hráči opravdu zaujali a bylo by velkou chybou, aby to i prakticky nevzal JiT na vědomí. V týmu, který končil minulou sezónu, ať se to mnohým líbí nebo ne, jsou hráči, kteří sice kopat umí, ale už jim chybí hladovost. A ti šikovní mládežníci ukazují, že jim naopak cizí není, chtějí se prosadit. Toho by měl trenér využít a namíchat z těch zkušených a s přídavkem ctižádostivého mládí koktejl, který bude chutnat. Navíc by tím vyslal do řad mládeže signál, že se jim vyplatí spojovat svou budoucnost se Slávií.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.07.2024 08:24) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        PetCC     před 5 měsíci 07.07.2024 09:32 |  
        1 3

        A my jsme poslední dva roky neměli neustálý přísun mládežníků?
        Právě kvůli tomu, že jsme neměli zkušenost v nejlepším věku, jsme nezískali tituly.

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

          JS (přítel SN)     před 5 měsíci 07.07.2024 10:17 |  
          8 13

          Co to kecáš? Víš, jakej byl průměrnej věk základní 11? Třeba při jarní prohře s Plzní byl nejmladší hráč Vlček (23 let). Zbytek sestavy přesně borci v „idealním věku“ Staněk, Ševčík, Jurečka, Ogbu, Provod…

          Náš problém je, že „zkušení borci“ už vyhráli všechno, co mohli, maj za sebou všechny ty velký zápasy s Chelsea a na Interu, a jejich motivace a hlad po titulu už prostě není tak velká.

          Vidíš to na Ševčíkovi, Holešovi, Masopustovi…
          Jediný, co nám pomůže, je generační obměna a svěží vítr v kabině a drive mladých hráčů, jako je Jurásek nebo Vlčák.

          • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

            mis3     před 5 měsíci 08.07.2024 09:09 |  
            1 0

            Kolik takových hráčů, v týmu reálně máme? Já vidím dva, Maso a Šéva. Samozřejmě asi i Kolář, ale ten počítám bude plnit roli trojky.

            • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

              JS (přítel SN)     před 5 měsíci 08.07.2024 10:24 |  
              5 4

              Já do toho počítám i Micka a Holeše. Ten mi přijde, že se veze v partě těhlech kluků i s tím lehce lážo-plážo profesorskym přístupem.
              Tecl bohudík pryč, ale kolem kádru se bude motat stejně, stejně jako Kolář. Ono uplně stačí, že tam ty lidi furt jsou prostě. Mají slovo v kabině a ty mlaďoši musej poslouchat. Uplně vidim, jak dostává Jurásek sodu za to, že ztratí míč, když zkusí jeden na jednoho...

              • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

                mis3     před 5 měsíci 08.07.2024 11:29 |  
                2 0

                Ok, byť u Holeše s tebou nesouhlasím, tak kde máš tu nutnou generační obměnu? Uvedl jsi tři hráče + van Buren. Ten je víceméně na odchodu. Masopust hraje minimálně a střed zálohy se řeší. Holeš je nahrazen skvěle (Zima, Vlček, Ogbu, Chaloupek). Tak kde je ten problém?

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        mis3     před 5 měsíci 08.07.2024 09:08 |  
        1 0

        Kolik takových hráčů, co jim chybí „hladovost“ v týmu reálně máme? Já vidím dva, Maso a Šéva. Samozřejmě asi i Kolář, ale ten počítám bude plnit roli trojky.

  34. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    Fufin     před 5 měsíci 06.07.2024 21:02 |  
    7 17

    Po dnešním výkonu se zdá, že někteří reprezentanti by se ani nemuseli vracet.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      Kratass97     před 5 měsíci 06.07.2024 23:38 |  
      7 7

      Těžký posuzovat pořad to je jen pratelak
      Přijde mistrak a je to úplně něco jiného můžeš mít dobrou přípravu přijde mistrak a nevyjde to to je úplně něco
      Jiného … koukej hokej repre se nedařilo a nakonec zlata medaile
      Přípravný zápasy ti něco napoví ale jinak je to jedno.. každopádně čeho jsem si všimnul ze Prebsl Vorlicky a další jsou fotbalisti
      Koho bych kousnul z repre ze odejde je Douděra. Ač ho mám rad tak mi přijde ze to není na to jak hodně hraje rozdilový hráč .. dobra střela ale ze bych viděl dobrý centry klicku tak to vůbec

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      coogee     před 5 měsíci 07.07.2024 10:55 |  
      4 0

      To se opravdu jenom zdá, Rapid totiž nehrál skoro "nic"!

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      vlk30 (přítel SN)     před 5 měsíci 07.07.2024 10:57 |  
      5 0

      Přátelák není ostré utkání....

  35. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    Sokrates55 (přítel SN)     před 5 měsíci 07.07.2024 10:11 |  
    85 18

    Zdravím Vás všechny z deštivého podšumaví a pochopitelně u dobré kávy.
    Sleduji ME ve fotbale a i naše přípravné zápasy a i ten třaskavý přestup Chorého. Pozorně jsem si poslechl i rozhovor s panem Tvrdíkem, dostávám info i o Jindrovi Staňkovi a tak si to tak všechno dávám postupně do kupy a to i včetně toho, co všechno je tady možné napsat.
    ME dopadlo špatně a naše megahvězdy vyhořely asi nejvíc.
    Schick, Hložek a Kuchta byli hodnoceni jako nejhorší.
    Holeš, Provod nejlepší. Jen mě moc mrzí ztráta Jindry, ale on je bojovník a vrátí se. Znám ho:-))
    Teď z jiného soudku.
    Slavistické noviny jsou fórem pro všechny fandy naší milované slavie a tak respektuji i názory, s kterými sice bytostně nesouhlasím, ale to je asi tak všechno co s tím udělám.
    Je mi líto, že už sem nemohou psát bardi jako byl přítel Barra, pan zz, Tantalos a další a další, co tady tehdy pod velením :-)) Ritchiho se mnou začínali.
    Budu držet palce panu Tvrdíkovi, aby se nenechal otrávit a dál táhnul tu pomyslnou "slavistickou káru" dál.
    Trnul bych hrůzou, kdyby otěže dostali do rukou všichni Ti, co tady na něho kydají spousty žluči a hnoje a kteří by hned po pár dnech zdrhli, protože by je asi sami hráči poslali do prdele.
    Přípravné zápasy ukazují, že práce našeho realizačního týmu vůbec není tak špatná, jak se nám to tady "různí experti" snaží vybarvit. Ukazuje se, že máme i ve druhé a třetí garnituře pár hráčů, kteří mohou ukázat co umí.
    Předně se mi jeví dobře Fila, Chaloupek a také Prebsl (ten jeho způsob hry je podobný Valentovi:-)), dál se dobře ukazuje Konečný, Bužek a i Vorlický (tam je vidět zatím hodně fyzická absence). Podobně lze hovořit o Kinském a když si tu přečtu některé doslova nesmysly okolo jeho smlouvy, tak je to opravdu až trapné. On si přeci svou pozici ve Slavii vybuduje a nikdy neřekl to, co o něm psala ta sparťanská sebranka ve Spartu.
    Navíc se k nám připojí do přípravy 10 reprezentantů. Budeme hrát na podzim cca 40 soutěžních zápasů (19 ligových, 12 až 14 evropských včetně kvalifikace do LM, MOL poháry, reprezentace). Navíc jarní pokračování soutěže v evropských pohárech začíná už v polovině ledna, bude to doslova masakr. Takže potřebujeme dost kvalitních hráčů a dostane se určitě na všechny, co zůstanou na soupisce. Někteří půjdou na hostování, a je lepší, aby hráli v dobrých ligových týmech, než aby stáli na lávce nebo hráli druhou ligu. Dalo by se pokračovat dál v tom, že se určitě připravujeme co nejlépe tak, abychom vrátili mistrovský titul do Edenu. Nemám jediný důvod tomu nevěřit.
    Vám všem, co to vidíte ve Slavii všechno špatně a dělali byste všechno jinak, tak do toho jděte, ale ne tlacháním, jděte do vedení, vyházejte tam všechny a rozjeďte to. Kdo nic nedělá nic nezkazí, ale blbý kecy všechno rozeštvou. A to už jsem zažil ve Slavii několikrát.
    A téma Chorý je sice citlivé a chvilku jsem to to také kousal. Jen si myslím, ať prostě dostane svou šanci a dokáže skutkem na hřišti, že chce Slavii pomoci. Na následnou kritiku je prostor vždycky. Jen si říkám, kdyby se to náhodou Chorému povedlo a byl opravdu platným hráčem Slavie, jak se k tomu postavíte vy všichni, co ho tady kamenujete a přitom pořád platí "Ať hodí kamenem, kdo je bez viny.....".
    S úctou k Vám všem
    Sokrates55
    P.S:
    Musel jsem se trpce usmát, jak tady jeden z Vás má plná ústa toho, že se nemá kádrovat a každý má právo na svůj názor. A ten zrovna mě prokádroval hned ve svém první příspěvku, kdy napsal, že mé příspěvky jsou jak z Rudého práva z padesátých let. I proto jsem si dal pauzu.
    A pane Tvrdíku, stojím za Vámi i v boji s tou "hydrou z druhého břehu". Moc dobře vím, že to není vůbec lehké.
    Sokrates55


    Komentář byl uživatelem upraven (07.07.2024 10:40) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      Matěj51     před 5 měsíci 07.07.2024 10:22 |  
      23 7

      Sokrate, zaplať Pánbů, že jste zpátky. Oni ti "kritici" co zaplevelují SN, by se na stadionu vešli do jedné řady v sektoru.

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        mig52     před 5 měsíci 07.07.2024 12:11 |  
        5 6

        Já bych tu rád už zase četl pehacka. Také se zabýčil či je na cestě kolem světa?

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

          PahaAhma     před 5 měsíci 07.07.2024 14:42 |  
          12 3

          Pehy žije, ale proč nepřispívá nevím. Možná ho taky jako mě irituje (radši bych napsal "sere"), že se tu rozlezli chytráci, kterým není na Slavii nic dobrý, pro který je víc než láska ke klubu možnost exhibovat svůj všekritizující pohled na svět. Který zvedne z gauče jen to, že je na Slavii další možná věc, kvůli který se můžou nasrat a vyhlásit světu, jak je všechno špatně, A to jen proto, že oni sami nemaj žádnej vliv.
          Jsem moc rád, že takovíhle lidi ve Slavii neřídí ani sekačku.

          PS. A už se taky moc těším na kecy o kádrování.

          • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

            mig52     před 5 měsíci 07.07.2024 18:04 |  
            4 2

            Dík za info, že je pořád s náma.

          • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

            Kikoriki     před 4 měsíci 15.07.2024 15:23 |  
            2 1

            Je to dobou...je to divná doba. Nemám to rád. Už jsem se několikrát přesvědčil, že ty negativní věci šíří naprostá menšina a jen kazí vzduch ostatním. Komentáře na FB už nečtu, tady sem tam. Ale opravdu vše co se udělá, tak ironie, posměšky, a okamžitá opozice.....Ale dopisovat si s nimi nemá cenu, nejde to vyhrát. Nejlepší je, jak to někteří novináři převezmou a napíšou článek: co si myslí veřejnost :) a vezmou tam názory těchto pseudofanoušků. Bude to asi čím dál víc a divím se, že s tím SN alespoň tady něco neudělají. Přispívat anonymně je něco jiného než pod svým jménem.
            Druhá věc co mě sere jsou podcasty - například ta sparťanská liga na ruby, nebo i jiné podcasty. Kritika posil atd. Já jen doufám že letos rozdrtíme ligu na prach a budeme se smát nakonec. Ano 3x to nevyšlo, ale jen 1x nás někdo o kousíček přehrál. Já to vidím pozitivně - kádr máme nabitý jako nikdy, získali jsme o 7 bodů víc než rok před tím. Takže když to bude zase o 7, tak to už nás nemůže nikdo překonat.
            My všichni co jsme chodili do starého Edenu, pak spoustu let jezdili na Strahov máme asi více pokory, respektu a vděku, za to co máme teď. Já si to v Edenu užívám jako nikdy! Tak se těším na zítřek.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      navzdyslavia     před 5 měsíci 07.07.2024 10:49 |  
      8 2

      Vítej zpět.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      vlk30 (přítel SN)     před 5 měsíci 07.07.2024 10:55 |  
      23 4

      Nejhorší je, že si někteří fans napříč soc. sítěmi myslí že jsou pupkem SKS a mohou snad rozhodovat o každém přestupu. Poté začnou vyhrožovat vším možným. Že teprve Chorý uvidí jak mu to dají najevo. Pak že treba vrátí permici, což si zase samozřejmě rozmyslí. No každý má právo na svůj názor.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      Slávista 51     před 5 měsíci 07.07.2024 11:01 |  
      3 0

      V nějakém hodnocení hráčů na ME, z mužstev které vypadly -
      zahraniční hodnotitelé, se objevil v týmu,
      Coufal.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      mig52     před 5 měsíci 07.07.2024 12:05 |  
      4 19

      Čeče, v tom odstavci začínající slovy "vám všem' a končící slovem "několikrát" ses pro tebe nezvykle rozjel jak Fico na první tiskovce po atentátu. :-))))Dobré zpestření.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.07.2024 12:09) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      rak (přítel SN)     před 5 měsíci 07.07.2024 13:21 |  
      13 6

      Díky za ten příspěvek. Souhlasím. Myslím, že by to nemělo být bráno, ani to tak snad nebylo myšleno, že by tady neměla být žádná kritika. To ne. Kritika konkrétních výkonů, taktiky, nepovedených střídání či sestavy sem určitě patří. Nelíbí se mně ale takové to globální odstřelování jednotlivců, trenéra, Tvrdíka. Bohužel jsou lidé, a to nemyslím jen tady, kteří se v nadávkách a postoji "všechno stojí za ..." úplně vyžívají a nějak bez toho nedokáží žít.
      Někdy mám pocit, že snad z neúspěchů mají i nějakou radost ("já jsem to říkal").
      Nelze vylučovat žádné příspěvky, kromě nějakých hraničících s trestním činem, ale patřičné reakce je dobré sem dávat. Jinak se pak může někdy zdát, že tady dominují komentáře plné negativismu. Nejednou se mně stalo, že jsem se ze stadionu vrátil pozitivně naladěn, atmosférou na stadionu i kolem sebe. A teprve tady jsem se dozvěděl, jaká to byla nekoukatelná bída.


      Komentář byl uživatelem upraven (07.07.2024 13:22) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        Myšák     před 5 měsíci 07.07.2024 13:36 |  
        4 1

        Co se týká dobré nálady a vůbec pozitivní nálady v celé společnosti, tak bysme si měli vzít příklad z našich Sokolů.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      Jenda78     před 5 měsíci 07.07.2024 14:30 |  
      25 6

      Nezbyva nez se vsim souhlasit a podepsat. Znam spoustu kamaradu slavistu, co uz to tady ani nectou, protoze ten hnuj co zady spousta kyda je nesnesitelny. A ano, je to odraz dnesni spolecnosti, kdy kritizovat je modernejsi nez chvalit. Bohuzel…..

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      záplata     před 5 měsíci 07.07.2024 17:39 |  
      9 18

      To je fajn, ty sám kádruješ a ve stejnym příspěvku si stěžuješ, že tě někdo kádruje, v jednom máš pravdu, každý má právo na svůj názor. Je pravda, že se zde objevují manýry s kterými se člověk setká spíš v diskuzích na iDěsu nebo iSpartu, tedy urazit, popřípadě zesměšnit. Já se minimálně z polovinou tvého příspěvku neztotožňuji a vidíš, nic, Více nadhledu a tolerance pánové.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      brawwe     před 5 měsíci 07.07.2024 23:47 |  
      14 6

      Děkuji Sokrates55 a všem normálním fandům...to co se tady vyrojilo za "fandy" to mi hlava nebere. Chytrolíni, kritici, brouci pytlíci...nepamatují si dobu "temna"...já si užívám naprosto každý den za posledních osm let od doby, kdy to do svých rukou vzal pan Tvrdík..věřím, že je nás většina, jen se nechali otrávit Těma debilama co všemu rozumí tady na diskusi :-)

      Pevné nervy všem !

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      Do_it     před 5 měsíci 08.07.2024 02:27 |  
      7 3

      Velice dekuji za tento prispevek, zlepsilo mi to usinani.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      žbl68     před 5 měsíci 08.07.2024 12:30 |  
      4 3

      dobře napsáno :-)

  36. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    Lennon80     před 5 měsíci 07.07.2024 10:22 |  
    5 1


    Tahle jména diskutujeme od začátku přestupního období. Kdyby to šlo zrealizovat, zájem bychom určitě měli,“ odpověděl Trpišovský na dotaz iSport.cz.

    „Peter je dobrý hráč, a kdyby byla možnost, rádi bychom ho u nás uvítali.“


    „Cham se nám hodně líbil. Jednání se vedou dlouhodobě, ale mateřský klub ho nechce pustit. Navíc je tam zájem ostatních klubů, i velkých z Turecka. Teď to určitě není ve fázi, kdy by to mělo během dvou týdnů dopadnout,“ dodal Trpišovský. Chama měl označit na české poměry za „extrémně drahého“.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      vlk30 (přítel SN)     před 5 měsíci 07.07.2024 10:48 |  
      2 1

      Vidím to spíš pesimisticky, ještě se do toho pletou makaroni a to je zřejmě větší level.

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        Lennon80     před 5 měsíci 07.07.2024 10:53 |  
        3 0

        Souhlasím taky si myslím že to nevyjde u Chama

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

          pipe1980     před 5 měsíci 07.07.2024 11:40 |  
          2 2

          A ví se kdo jsou jiní zájemci o něj?

          • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

            Lennon80     před 5 měsíci 07.07.2024 11:45 |  
            3 0

            Dlouhodobě se ví o Trabzonsporu, asi jsou i další zájemci ale to jsem nedopátral

            • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

              wimpy     před 5 měsíci 07.07.2024 11:49 |  
              3 1

              Bologna

              • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

                Wulfstan (přítel SN)     před 5 měsíci 07.07.2024 12:17 |  
                3 1

                O Bologni se psalo snad v souvislosti s Rrahmanim, ne s Chamem.

                • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

                  wimpy     před 5 měsíci 07.07.2024 12:38 |  
                  4 1

                  Máš pravdu, moje chyba.

              • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

                pipe1980     před 5 měsíci 07.07.2024 13:08 |  
                3 3

                Pokud pominu finance, jestli půjde za vyšší nabídkou tak je to jednoduché.
                Tak podle mě s nabídkou z turecka můžeme soutěžit. Pokud dostaneš hráče, nebo aspoň manažera ke stolu, tak mu určitě můžeš vysvětlit, že žít a pracovat v ČR, respektive v Praze je v podstatě ve všech ohledech lepší než v tureckostánu.

                S Itálií to je těžší no. Tak asi nemáš úplně argumenty.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      Pedro50     před 5 měsíci 07.07.2024 12:09 |  
      3 0

      Pokud potřebujeme okamžitě posílení nedá se hledat jenom mladší kvalitní hráče kde bohužel pořád naše šance nejsou nejlepší vůči větším ligám nebo tureckým financím. Je potřeba sáhnout i po třeba ročním hostování ale kvalitního hráče, jinak zase budeme posilovat den před předkolem LM.....

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        PetCC     před 5 měsíci 07.07.2024 14:34 |  
        9 2

        Tady pořád žijete v iluzi, že se k nám hráči hrnou.
        Ono je strašně těžké hráče přesahujícího naší ligu, aby k nám přišel.
        Pokud se nám bude dál hodně dařit, Slavii i ostaním klubům v Evropě, bude se dařit zvyšovat rozpočty, tak pak to tak může začít fungovat.
        Jinak je naše jediná šance ty nadstandardní hráče získat mladé a vychovat si je.

  37. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    vlk30 (přítel SN)     před 5 měsíci 07.07.2024 10:47 |  
    11 2

    Výsledek pěkný, návštěva slávistů taky pěkná. Rozhodčí nějaký rakouský mamrd co si asi honil ego. Vorlický dobrý výkon, ale u něho bude rozhodující zdravíčko což většina lidí ví, no v naší kapr lize se na něj určitě nebude hrát v rukavičkach, takže se úplně na něho nedá spoléhat bohužel. No hlavně bych ty přáteláky vůbec neprecenoval a ani výkony hráčů v nich, protože v lize se proti nám bude hrát úplně jinak, ale to je starý fakt. Kolikrát se v přípravě vyhravalo a v lize celkem průser a naopak. Nicméně ty výhry člověka potěší. Hlavně taky už by ty zranění plejerů mohla přestat,to je mým největším přáním.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      Hojik     před 5 měsíci 07.07.2024 11:01 |  
      4 13

      Trvá-li vhazování více jak 20s,tak co s tím má sudí dělat. Když Trédl poběhl cca 10m a vhazoval víc jak 10s,tak dal míč soupeři.Vím byl to jen přátelák,ale v mistrácích u soupeřů to určitě bude vadit.

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        lukas6novak     před 5 měsíci 07.07.2024 11:15 |  
        4 0

        Třeba to co se dělá u brankaře skoro všude. A to že hráči ukážu ať trochu přidá, jinak v lize by za toto podle mě v životě kartu nikdo nedostal a akorát by přišlo právě to upozornění co říkám

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        pipe1980     před 5 měsíci 07.07.2024 11:39 |  
        2 2

        Ale proč dal kartu Malickovi

  38. rozhodčí je mrkev

    pipe1980     před 5 měsíci 07.07.2024 13:32 |  
    14 2

    60:56 míč opouští hřiště
    60:59 Malick bere míč do ruky a ještě je zády k hřišti
    61:22 rozhodčí píská a dává Malickovi druhou žlutou kartu

    Ano, trvalo mu to a ušel slušnejch pár metrů podél lajny, ale do prdele ten rozhodčí tam stojí deset metrů od něj, čumí a čeká. Ty vole tak písknu a dám míč soupeři soupeři ne? Co to je za kokotinu dát v přáteláku druhou žlutou za tohle

    • Re: rozhodčí je mrkev

      jiras     před 5 měsíci 07.07.2024 14:01 |  
      17 0

      Na druhé straně byla obdobná situace z naší strany, udělal tam přesně tohle, ztráta míče a jelo se dál. Přátelák vem čert, my bychom měli ty outy zrychlit kvůli sobě, obecně nám to strašně trvá, chybí nabídka a je snaha to házet do nohy, ne do běhu.

      • Re: rozhodčí je mrkev

        PetCC     před 5 měsíci 07.07.2024 14:30 |  
        2 2

        Dobrý, ale my auty často házíme skoro okamžitě, daleko rychleji, než je běžné.
        Ale když jsou hráči obsazeni, tak je okamžité vhazování z 90 procent míč pro soupeře.
        Když se kope roh, tak to trvá daleko delší dobu a často to zdržuje i rozhodčí.
        Podle mě to byla spíš nezkušenost rozhodčího ze soutěží, kde se auty nestali tak zásadní taktickou věcí, jako to hraje Slavia.

        • Re: rozhodčí je mrkev

          Cygnus     před 5 měsíci 07.07.2024 15:48 |  
          1 0

          Že by byl vypsaný kurz na + 2 červené karty? Mám pocit že ani hráči Rapidu kteří diskutovali s rozhodčím neměli pochopení pro vyloučení Dioufa.

          • Re: rozhodčí je mrkev

            záplata     před 5 měsíci 07.07.2024 17:44 |  
            5 1

            Se nediv, ten kokot zkazil přípravu oboum.

  39. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    dejvidovic     před 5 měsíci 07.07.2024 18:17 |  
    23 27

    Trpišovský o Vorlickém: "To v jaké je teď fázi v týmu bych přirovnal asi tak, že je na startovní rovince Tour de France. Takže je někde v první etapě závodu. Ty dva roky se na něm hodně podepsaly kondičně." Jasně, takže po takhle nadstandardním hráči budeme opět chtít bazény nahoru a dolů. Dokud toho nebude schopen, tak si u našeho realizáku neškrtne. Radši budeme hrát s hráčema alá Buren, který nic nevytvoří, hodně toho zku..í, ale lítají nahoru a dolů "dobře Mikuuuuuuuu" "nevadí Mikuuuuuu".....


    Komentář byl uživatelem upraven (07.07.2024 18:19) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      Pedro50     před 5 měsíci 07.07.2024 18:19 |  
      9 6

      Dneska musí běhat každý to jinak nejde.

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        dejvidovic     před 5 měsíci 07.07.2024 19:43 |  
        10 8

        Netvrdím, že ne. Ale ocaď pocaď. Je to o systému....

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      mis3     před 5 měsíci 08.07.2024 09:02 |  
      10 3

      era "ěpílmachrů" co nemusí běhat je pryč, pokud chce Vorlický zpátky do evropského fotbalu, pak musí nabrat i tu sílu a vytrvalost.

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        dejvidovic     před 5 měsíci 08.07.2024 13:10 |  
        6 3

        Já přece nikde nepíšu, že nemusí běhat :-)

        • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

          mis3     před 5 měsíci 08.07.2024 14:22 |  
          5 2

          ... po takhle nadstandardním hráči budeme opět chtít bazény nahoru a dolů... takže mluvíš o plavání?


          Komentář byl uživatelem upraven (08.07.2024 14:22) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      sasky     před 5 měsíci 08.07.2024 12:56 |  
      7 4

      Aniž bych hodnotil tvůj příspěvek, tak to Trpišovo přirovnání je naprosto mimo :D Nedokážu si představit cyklistu, který přijde na start Tour (resp. závodu obecně) nepřipravený s tím, že kondici bude dohánět tam :D To se úplně nepovedlo.

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        dejvidovic     před 5 měsíci 08.07.2024 13:09 |  
        3 3

        :-)


        Komentář byl uživatelem upraven (08.07.2024 13:12) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        Do_it     před 5 měsíci 08.07.2024 13:27 |  
        7 1

        Tak bylo to mysleny tak, ze je na uplnem zacatku zapojovani do tymu a ceka ho dlouha cesta.

  40. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    japhy     před 5 měsíci 07.07.2024 22:19 |  
    10 13

    Přípravu mám rád, člověk se těší na posily, takže v tomhle ohledu samořejmě zklamání, je to vlastně přehlídka hráčů s minimální šancí na A.
    Nejhorší přechod nahoru asi s dvojicí Prebsl - Pech, to mám někdy pocit, že střed neexistuje.
    Pak přijde Vorlický a najednou je fotbal zase barevnej. Je mi ale jasný, že se zraní/nebude mít fyzičku/párkrát propadne (takže "se nehodí do systému"), tudíž se k němu vůbec neupínám.
    Z Jurečky normálně kvetu, momentálně by se mu za střeleclu úspěšnost mohl vysmívat i Teclík.
    Ofsajdů máme jak máku.
    Kinský fajn, líbí se mi, že kouká jak vrah.
    Obrana vypadá OK a to nehrajou Holeš, Zima, Vlček.

  41. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    jiras     před 5 měsíci 07.07.2024 22:33 |  
    3 3

    *mělo být k tomu, že musí běhat každý

    Co se tím myslí? Kilometry na množství, sprinty, dribling? Když dlouhodobě něco chybí, tak se to nevyřeší větším množstvím toho, co už je.


    Komentář byl uživatelem upraven (07.07.2024 22:34) . Zobrazit původní komentář

  42. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    Lunaris     před 5 měsíci 08.07.2024 12:42 |  
    20 0

    Rapid je bez Bicana poloviční.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      žbl68     před 5 měsíci 08.07.2024 14:19 |  
      10 0

      a bez Panenky třetinový :-)

  43. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    martyni (přítel SN)     před 5 měsíci 08.07.2024 14:42 |  
    9 6

    Já jsem teda většinou dost skeptickej k celému konceptu spilmachra, moc se mi nelíbí hráči s dobrou technikou, když jsou slabí běžecky nebo se různe flakaji po hristi. Nica jsem uznával, ale Ewertona a dalsi nemusím.. Ale ten Vorlickej se mi zdá fakt skvelej, hlavně v tom, ze má nejen techniku, ale i přehled a tah na bránu, žádnej futsalista, co klickuje někam do rohu.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      Pedro50     před 5 měsíci 08.07.2024 17:49 |  
      6 0

      Ewerton fakt není špílmachr

  44. Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

    dejvidovic     před 5 měsíci 08.07.2024 21:38 |  
    18 16

    Vorlický: "Třetí operace byla náročná, bylo to buď anebo. Bude to trvat déle. Herní styl Slavie je takový, že každý musí být komplexní, jinak to místo tady nemá. Musím se naučit věci, které v sobě mám míň, nebo jsem na ně byl z Itálie zvyklý jinak. Je to o adaptaci, času, který potřebuju dostat. Věřím, že jej dostanu, budu se snažit co nejvíc ten systém pochopit, místo si vybojovat.“
    Je mi z toho smutno. Místo, abychom pěstovali silný stránky rozďílovýho hrace, tak z něj budeme dělat robota, kterej bude jezdit nahoru dolu, až si to koleno dokurví úplně. Ale možná to bude tím, že zkrátka jinej styl hry nemáme resp. to jinak neumíme....třeba proto nemáme už tři roky po sobě titul.

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      SLAVIESTA     před 5 měsíci 09.07.2024 08:16 |  
      6 9

      Univerzálnost především, univerzálnost za každou cenu, univerzálnost jako lék na všechno, univerzálnost nade vše.
      Od toho současný trenér nikdy neustoupí, je to jeho základní trenérská filosofie a té se nevzdá!

    • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

      kjandourek (admin)     před 5 měsíci 09.07.2024 09:54 |  
      25 5

      Chápu, že to už je trvalý spor, ale zkusím to ještě vysvětlit jinak:

      Co se nám líbilo během toho titulového hattricku? Útočná hra - útočí celý tým, jeden obránce centruje, druhý zavírá zadní tyč..... Jenomže k tomu, aby tohle bylo možné a přitom efektivní, je potřeba, aby celý tým nejenom útočil, ale i bránil.... Říká se tomu "totální fotbal"...

      Je to i matematicky celkem pochopitelné, že nemůžeme chtít, aby útočilo deset lidí, ale obranu a obecně zisk míče po jeho ztrátě nechat jenom na pěti defenzivních.... nemůžeme to nechat ani na devíti hráčích ... ten fotbal se takhle posunul obecně - to není o tom, že bychom to jinak neuměli, to je o tom, že kdo tohle nebude hrát, ten nemůže být úspěšný...

      A když říkám úspěšný, tak tím nemyslím, že bude mít titul - tím myslím, že bude hrát základní skupiny Evropských pohárů a v lize nebude končit na hraně první šestky...

      Přesně to, co tady navrhujete, léta dělala Sparta s Hložkem - rozvíjela jeho silné stránky a snažila se mu najít místo, kde by nebyly vidět jeho slabiny... ve finále vyrobila hráče, který sice dokázal dávat pět gólů Brnu a podobným, ale v duelech se silnými týmy hrála v deseti ....
      A jenom tak mimochodem - k té poslední větě - Během doby, co jej měli v kádru rudoši nezískali ani jeden titul... a kdyby jenom to - oni během té doby nedokázali nic ani v Evropě - pouze jednou postoupili přes Rapid Vídeň o předkolo dál - jinak s Hložkem vždy v každém poháru skončili v té fázi, do které byli nasazeni... Tak moc byl "úspěšný" byl tým, který nedělal právě to, co je zde kritizováno....

      Naštěstí, když si člověk přečte celý rozhovor, tak zjistí, že Vorlický není žádný hlupák a moc dobře si uvědomuje, že pro současný fotbal je potřeba být univerzální... a setsakra si váží toho, že se může připravovat pod naším trenérským štábem...

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        belmis (přítel SN)     před 5 měsíci 09.07.2024 11:18 |  
        5 3

        Výborně napsáno.

      • Re: Slavia - Rapid Vídeň 3:0

        SLAVIESTA     před 4 měsíci 09.07.2024 21:27 |  
        2 7

        Tak snad to pod vedením našeho geniálního štábu už na počtvrté konečně vyjde. A když né, jistě o vysvětlení nebude nouze.... Spartu a Hložka bych do toho netahal.


        Komentář byl uživatelem upraven (09.07.2024 21:28) . Zobrazit původní komentář