Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 23/24 #18

V posledním podcastu SN Mezi námi fanoušky v sezóně 23/24 diskutovali quelhar, tolsimir a Thorklaer o ligových zápasech, výhledu do evropských pohárů pro příští sezónu a přestupových spekulacích.

V úvodu jsme v rychlosti probrali poslední tři ligové zápasy Slavie, které tým dokázal vyhrát. Václav Jurečka navíc získal podruhé v řadě korunu krále střelců a právě nad jeho budoucností ve Slavii jsme se dlouze zamysleli. Vzpomněli jsme také na kariéru Stanislava Tecla, který se v neděli rozloučil s A týmem Slavie a zřejmě přejde do funkcionářské role. V druhé části jsme se věnovali evropským pohárům. Slavia už nyní má jistotu nejhůře základní skupiny Evropské ligy a tím také nejméně deseti evropských zápasů. Diskutovali jsme o možné cestě do hlavní soutěže Ligy mistrů přes dvě předkola a vyměnili si názory na to, jaké cíle by Slavia měla v základní skupině LM případně EL mít. Poukázali jsme na to, že jistota nejhůře Evropské ligy může být zajímavým faktorem při přestupech zahraničních hráčů a zmínili nějaká jména, která proběhla v médiích. V poslední části podcastu pak došlo na možné přestupy v rámci české ligy. Kromě Daniela Vašulína, o kterém byla řeč už v předchozím podcastu, jsme zmínili jména Erika Jirky a Tomáše Chorého. Ožehavým tématem je těžká pozice odchovanců v rámci klubu a obecněji mladších hráčů, které Slavia získala v mladém věku a mohou se vrátit po hostování v lize. Typickým příkladem je samozřejmě Daniel Fila. Podcast jsme uzavřeli zmíněním postupu B týmu do druhé ligy, který už je velmi blízko.

Obsah:

(00:00) Poslední zápasy v lize. Jurečka králem střelců. Stanislav Tecl
(37:35) Třetí předkolo Ligy mistrů, jistota nejhůře Evropské ligy. Cíle v Evropě pro příští sezónu
(1:12:10) Přestupové spekulace, B tým míří do druhé ligy

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (48)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

    PETR7     před 6 měsíci 28.05.2024 10:00 |  
    30 0

    Diky @quelhar a hoste za aktualni dil a s ohledem na zaverecne info i za celych 7 let s Mezi nami fanousky. Rad vas posloucham a tesim se na dalsi dily, byt jich bude mene. At se Vam dari Ondro. Hezke leto.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

      quelhar (admin)     před 6 měsíci 28.05.2024 10:29 |  
      4 0

      Díky!

  2. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

    rfslavia     před 6 měsíci 28.05.2024 10:26 |  
    9 0

    byl jsem v sobotu v Hradci s Teplicema a ten Vasulin predved max. divizni vykon, naprosto priserna technika, linej na krok, uspesnost vyhranejch souboju priserna - Kricfalusi s nim tam vytiral zadek
    neresim dve zazdeny tutovky...

    absolutne nechapu co by ve Slavii takovej hrac delal

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

      mig52     před 6 měsíci 28.05.2024 12:32 |  
      11 19

      Standa tu válel někdy na úrovni okresního přeboru (běhal na levelu atletické ligy, to uznávám) a přesto byl pro JiT nepostradatelný!

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

        cunak     před 6 měsíci 28.05.2024 14:19 |  
        9 6

        Povinné kvórum kopanců do Srandy Tecla splněno.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

          SLAVIESTA     před 6 měsíci 28.05.2024 15:10 |  
          5 4

          Rovněž kvorum oslavných chorálů překročeno.

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

            PetCC     před 6 měsíci 28.05.2024 15:47 |  
            3 0

            Kvórum (z latinského quorum, „z nichž“) je kvantitativní podmínka pro platnost voleb nebo hlasování.
            Zřejmě to mělo být kvantum.

            • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

              cunak     před 6 měsíci 28.05.2024 20:53 |  
              1 1

              Ano, mělo být kvantum. Děkuji za opravu, příteli.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

        Pedro50     před 6 měsíci 28.05.2024 15:43 |  
        3 0

        Jestli ty nejsi proti Standovi zaujatý?

  3. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

    Hojik     před 6 měsíci 28.05.2024 11:56 |  
    2 3

    Potřebujeme "plánovací komisi" pro opakované zisky titulů.Sport se blbě plánuje...

  4. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

    Radek097 (přítel SN)     před 6 měsíci 28.05.2024 13:49 |  
    7 0

    Jurečka - podle mne pozici č. 3 nebude schopen tolerovat, aby odehrál třeba 1 300 minut v sezóně. To i pro nás je výhodnější ho prodat a něco z toho vytěžit. I pro něj samotného je lepší si najít nové angažmá teď, než po roce prosezené na lavičce.

    Royale Union - třikrát vyhrál po sobě základní část, jednou se o první místo dělili s Genkem po ZČ, ale nakonec z toho nikdy nebyl titul.

    Ukrajinský fotbal - přes Ukrajince jsme ve kvaldě prošli poměrně v suchu, ale nezapomínejme, že Dnipro těsně před dvojzápasem prodalo Dovbyka do Girony, který vyhrál krále střelců La Ligy, kde nebyl nejlepší střelec z Barcelony či RM snad po 15 letech!

    Dokázat fanouškům, že klub má peníze - to se snad nestane. Ač nebylo by to poprvé pod Tvrdíkem, že? Já jako fanoušek nepotřebuji zalepit hubu tím, že se někdo koupí za 4M €. Cenovka za hráče pro mne není záruka toho, že hráč bude pro tým přínosem či kvalitním fotbalistou.

    Příprava v zimě - už teď víme, že jsme minimálně ve skupině EL. Měli bychom začít pracovat na tom, jak ta zimní příprava bude probíhat už teď. A jaký program bude mezi cca 16. prosincem (nevím, kdy končí podzimní část ligy) až 20. lednem. Jsem zvědav, jaký dopad to bude mít na tým. Jak po výkonnostní stránce, tak i zdravotní. Zamíchat to může i s přestupy kvůli uzavřené soupisce pro skupinovou fázi…

    3. koš v LM, 1. koš v EL - v LM bychom z ohledu na pozici ve 3. koši, měli zvládnout z těch 8 zápasů, mít kolem 7 bodů (2-1-5). Pokud bychom vyloženě neměli smůlu na los. Furt tam je šance mít z druhého koše Rangers/Šachťar, ale taky ze čtvrtého Aston Villu/Monaco.

    krmenčík vs. Chorý - krmenčík je prvotřídní lopata, ať je na hřišti anebo mimo. Chorý se jako hovado chová jen na hřišti. V tom já vnímám obrovský rozdíl. Proto kdybych si musel vybrat, tak jednoznačně Chorý. krmenčíka jsem nikdy v týmu neakceptoval a jsem vlastně i rád, že se nedokázal prosadit.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

      Alanor (admin)     před 6 měsíci 28.05.2024 14:30 |  
      23 0

      S tím Krmenčíkem a Chorým souhlasím, že mimo hřiště je podle všeho Krmenčík fakt dement a Chorý může být třeba i normální člověk. Ale na druhou stranu je třeba říct, že na tom hřišti si od Krmenčíka nevybavuju žádné prasárny, zatímco Chorý je fakt zákeřný psychopat. Ty jeho hlavičky Sörensenovi jsou úplně stejné dno jako záměrná snaha Krejčího vážně zranit Chytila. To nejsou ti hráči, proti kterým nechceš hrát jako Coufal nebo Bořil, to jsou prostě zákeřné svině a po morální stránce odpad.

      Já bych teda nepořádal nějaké protesty proti Chorému a ani bych neříkal, že když tu bude, tak do Edenu nevkročím. Ale jeho angažmá bych nesl dost těžce a fakt těžko bych mu mohl fandit.

      P. S. Ale na optimističtější notu - já jsem přesvědčen, že je to jen hypotetická debata, protože by ho stejně Šádek nepustil konkurentovi před sezonou (leda za Filu, ale na to zase nepřistoupíme my), kdy se jde rovnou do LM. Takže nevěřím, že Chorý přijde (dávám tomu tak 10 %).


      Komentář byl uživatelem upraven (28.05.2024 14:31) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

        Radek097 (přítel SN)     před 6 měsíci 28.05.2024 15:26 |  
        4 2

        Máš pravdu, že nehraje tvrdě, ale zákeřně. Ač proti Slavii si jeho zákeřné zákroky nevybavuji, což byl možná důvod, proč jsem si na jeho prasárny, v době psaní předchozího příspěvku, nevzpomněl.
        Taky chtít útočníka, co měl mít minimálně 3 červené za poslední dvě sezóny, je dost na pováženou.
        Ale divil bych se, kdyby samotný Chorý měl zájem. Protože teď má dle čísel dvě nejlepší sezóny v plzni, takže proč by šel sem krýt záda Chytilovi… Kdyby chtěl jít pryč, tak si může možná najít angažmá za podobných podmínek, které by mu bylo nabízeno Slavii a měl by do základu blíž.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

          Alanor (admin)     před 6 měsíci 28.05.2024 15:45 |  
          4 0

          To já si zase dovedu představit, že by samotný Chorý na angažmá dokázal kývnout. Dá se předpokládat, že platově by tu dostal tak dvojnásobek a jemu je už 29, takže určitě bude koukat i na zajištění se než čistě na to, aby byl neochvějná jednička v útoku a hrál pořád. A nemyslím si, že podobně dobré nabídky v kariéře zrovna přehraboval vidlemi...

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

        PetCC     před 6 měsíci 28.05.2024 15:49 |  
        11 1

        Dlouhodobě jsem myslel, že Chorý má nejvíc chorý mozek v lize, ale Krejčí ho tou prasárnou na Chytila už překonal.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

        wimpy     před 6 měsíci 28.05.2024 16:47 |  
        1 3

        Dovolím si připomenout, že i Kuchta v Liberci byl hráč, který sbíral červené karty za zbytečné fauly, které byly až nepochopitelné a u nás se uklidnil. Jedinej, kdo to nezvládl, byl Musa, jehož fauly ale nebyly zákeřné, jen často zbytečně zastavily útočnou situaci.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

          Radek097 (přítel SN)     před 6 měsíci 28.05.2024 17:38 |  
          2 0

          Pokud nebudu počítat Juniorskou ligu, tak před Slavii měl jen jednu červenou kartu a to po dvou žlutých (nesportovní chování, hra rukou) v národním poháru proti Sigmě.

  5. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

    guyincognito     před 6 měsíci 28.05.2024 16:38 |  
    12 0

    Prosimvás co to bylo za poznámku o úchylným Priskem? To mi zase unikl nějaký bulvár?

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

      Tonda     před 6 měsíci 29.05.2024 13:22 |  
      2 1

      Taky jsem k tomu nic nenašel.

  6. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

    DKNL     před 6 měsíci 28.05.2024 17:15 |  
    12 0

    Trochu mimo. Začínám nenávidět Kuchtu.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

      cunak     před 6 měsíci 28.05.2024 21:05 |  
      8 2

      Nikdy jsem ho neměl rád. Ani když hrál za Slávii

  7. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

    Citrus (přítel SN)     před 6 měsíci 28.05.2024 17:43 |  
    33 1

    Chtěl bych moc poděkovat quelharovi za jeho práci. Poslouchám tento podcast od prvního dílu a žádný jsem nevynechal. Vlastně díky němu jsem vůbec podcasty objevil a od té doby už jich poslouchám celou řadu. MNF je pro mě ale jednoznačně na prvním místě. Vždy vynikající debata, fundovaná, podložená argumenty. Tím, že se jedná o debatu fanoušků, kteří klubem žijí každý den, tak netahají za uši nějaké faktické nesmysly, jako v obecných fotbalových podcastech (kde ani nemohou mít tak detailní vhled, jako fanoušci daného klubu).

    Quelhar je skvělý moderátor, je znát, že je to analytický člověk, je skvěle připravný, s dobře strukturovaným scénářem a má potřebný nadhled podložený i daty, kterým dokáže hosty usměrnit od dojmů k faktům. Velmi v oblibě mám také "pavoukův freestyle", kde se dokáže spravedlivě rozhořčit nad věcmi, které sportovní novináři nevidí/záměrně přehlíží. Parádní jsou vždy také znalosti koeficientů a jejich souvislosti pro Slavii.

    Jak zaznělo i na konci podcastu, doufám že se hozené rukavice někdo ujme, ale zároveň je jasné, že to nebude vůbec lehké, protože laťka je nastavena velmi vysoko. Ještě jednou díky a budu se těšit na další epizody, bohužel již s menší frekvencí.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

    Ados     před 6 měsíci 28.05.2024 18:43 |  
    12 1

    Neznám lepší podcast o Slavii (ani nevim jestli existuje vůbec další), tak mě mrzí, že dojde k omezení. Ale chápu, že je to časově náročné a i tak díky, že se můžeme těšit na další sezónu.

  9. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

    Ragnarok     před 6 měsíci 28.05.2024 21:14 |  
    27 0

    Škoda, že už nebude Quelhar dělat tento podcast tak často, bavil mne i pro intelektuální úroveň, která je proti podcastům Sportu, Zajíci či podcastům české televize úplně někde jinde. Quelhar má jako já lehkou úchylku na predikce a na koeficienty, v tom mne strašně bavil, vídal jsem ho s manželkou na Strahově (jeho taky s budoucí manželkou), když jsme se tam bavili na pondělních utkáních, co se kvůli Nově vysílaly v 16:40 a tak.
    Moc mu děkuju za to, co dělá pro Slavii.
    Je mi trošku líto, že nešel do toho duelu se Sportem o jejich nevyváženém špinění Slavie.

  10. Ženy

    Danny67     před 6 měsíci 28.05.2024 22:37 |  
    2 1

    Nemáte prosím někdo přehled o týmu žen? Minimálně poslední 2 zápasy nebyl přítomen Karel Piták.
    Udála se tam resp. chystá se tam nějaká změna?

    • Re: Ženy

      Alanor (admin)     před 6 měsíci 29.05.2024 09:17 |  
      5 0

      Ano, bude změna na postu trenéra. Je to na přání týmu, který se chce připravovat ještě tvrději a profesionálněji... Po dvou úspěšných sezonách je to překvapivá informace, ale je to prostě tak. Karlovi se sluší poděkovat.

      • Re: Ženy

        lemonade     před 6 měsíci 29.05.2024 20:13 |  
        0 0

        Nemá Piták budoucnost u mládeže nebo béčka?

      • Re: Ženy

        Danny67     před 6 měsíci 01.06.2024 08:23 |  
        0 0

        Díky!

  11. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

    rak (přítel SN)     před 6 měsíci 29.05.2024 01:47 |  
    8 1

    Stoprocentně souhlasím s tím, co tam bylo řečeno k příští sezóně a naší pozici v kvalifikaci. V neděli mě možná nejvíc potěšil výsledek z Bergama. To, že máme zajištěno deset zápasů v Evropě a ve skupině 8 různých soupeřů je opravdu super. Také se docela těším na ten nový systém a jsem na něj zvědavý. Tak mohli bychom tam postoupit i z druhého předkola, ale byly by to třeba nervy. Prodrat se do LM by bylo určitě výborné a nepovažuji to za nemožné, ale myslím, že pro nás je odpovídající soutěží spíše EL s nějakou šancí pokračovat na jaře.
    No, je škoda, že dojde asi k výrazné redukci frekvence tohoto podcastu. S quelharem jsem často z velké části souhlasil. Je tedy fakt, že leckdy by i při faktickém zachování obsahu stačil třeba poloviční i kratší čas.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

      mig52     před 6 měsíci 29.05.2024 06:07 |  
      7 2

      Co píšeš v závěru, si dovolím podepsat. Chápu, že to pro Quelhara musí být časově náročné a je škoda, že nelze zachovat četnost na úkor času pořadu. Prostě to vmĕstnat do hoďky a dost. Aspoň se budeme na nové podčasty víc těšit. :-))). Každopádně, Ouelhare, za všechno prozatímní velký dík a klobouček.


      Komentář byl uživatelem upraven (29.05.2024 06:08) . Zobrazit původní komentář

  12. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

    Luckyduck (přítel SN)     před 6 měsíci 29.05.2024 11:22 |  
    14 0

    Díky Quelhare a všichni hosté za tenhle skvělý podcast. Asi jediný audio podcast, který jsem slyšel komplet každý díl a nejpozději 48 hodin od vydání. Pro slávistu velmi velmi zajimavý a zábavný poslech, kde se člověk opravdu i občas dozvěděl něco navíc a mohl si i rozšířit svůj vhled a názor na fungování klubu a předváděnou hru.

    Naprosto ale chápu, že to organizačně musel být docela zápřah, takže v tom tempu už nejde pokračovat. Budu se každopádně těšit i na ten nový občasný formát... zase to tím získá na vzácnosti.

  13. ...

    Steevee     před 6 měsíci 29.05.2024 14:14 |  
    5 5

    Jenom malá (nebo velká?) korekce k velkým gólům Tecla. Žádný "skorotitulový" gól na 3:2, po kterém následoval vlastňák Ousoua, Tecl loni na Spartě nedal.

    13. května v nadstavbě dával na Spartě nic neřešící gól na 2:2, v zápase, který jsme stejně penaltou v nastavení 3:2 prohráli.

    • Re: ...

      tolsimir     před 6 měsíci 29.05.2024 15:50 |  
      6 0

      Děkuji za tuto opravu, mně to pak po chvilce došlo, ale už jsem se k tomu nechtěl vracet. Těch derby je za poslední dobou (bohužel) tolik, že se mi to už plete. Tím spíše v těch neúspěšných, na které by člověk nejraději zapomněl

      • Re: ...

        Steevee     před 6 měsíci 29.05.2024 17:10 |  
        4 3

        Nic se nestalo. Někdy to prostě člověku splyne a živý nahrávání je svině. I tak díky všem za díl a celou tvorbu. MNF mi bude chybět.

    • Re: ...

      belmis (přítel SN)     před 6 měsíci 29.05.2024 16:15 |  
      3 6

      Nic neřešící gól...... Měli jsme minulou sezónu se spartou stejně bodů. Kdyby si v nastavení zápasu Ousou nedal vlastňáka, tak bychom díky jeho trefě byli mistři. Říci v tomto kontextu o jeho gólu na 2-2, že ten gól byl nic neřešící, je zcela mimo.

      • Re: ...

        butters     před 6 měsíci 29.05.2024 16:44 |  
        3 0

        Kdyby derby v 32. kole skončilo 2:2, byl by bodový stav sparta 72, Slavia 70. Nevěřím, že by pak sparta poslední kola odflákla tak jako za stavu, kdy měla titul jistý. Zvlášť v té "softpenaltové" formě. Takže ten gól sice svou váhu měl, ale k titulu by velmi pravděpodobně stejně nestačil. spartě by v těch zbývajících zápasech stačilo kopat 1 další penaltu buď na Slovácku nebo proti Plzni. A tu by tam v takové situaci rozhodčí našel, i kdyby měl faulovat sám sebe.

      • Re: ...

        Alanor (admin)     před 6 měsíci 29.05.2024 17:05 |  
        5 3

        Motáš dohromady 2 zápasy, na což přesně reagoval Steevee.

        Ousou si dal vlastňáka na 3:3 v základní části. Gól na 3:2 dával po rohu Ogbu.

        Tecl dával v nadstavbě gól na 2:2, který skutečně nic neřešil. Proto jsme hráli vabank, přišel brejk a zbytečný penaltový zákrok Ogbua - prohra 3:2.

        Ale i kdyby to skončilo remízou a ne prohrou, tak by Sparta na 99 % s Plzní doma neprohrála. Takhle už v týdnu slavili a byl jim výsledek posledního kola fuk, když už byli mistři předtím.


        Komentář byl uživatelem upraven (29.05.2024 17:06) . Zobrazit původní komentář

        • Re: ...

          belmis (přítel SN)     před 6 měsíci 29.05.2024 18:05 |  
          1 10

          Co je to za statistiku, že by Sparta na 99 % neprohrála? Sparta hrála v nadstavbě na rozdíl od sezóny špatně a jedině penalty jí udržely nad vodou.

          Výsledek s Plzní doma před fanoušky není týmu jedno. To není okres.

          Takže ano, říct o gólu Tecla, že nic neřešil, je nesmysl. V tu chvíli, kdy ho dal, řešil hodně.

      • Re: ...

        Steevee     před 6 měsíci 29.05.2024 17:08 |  
        4 5

        Jo takhle. Já jsem mimo, ale kdyby si Ousou nedal v nastavení vlastňáka, tak jsme mistři. Lol. Ale jako chápu. Dobrý na tvojí teorii je, že Sparta k poslednímu zápasu přistoupila naplno a vůbec ho nehrála s dvojkou v žíle:-)

        Nehledě na to, že pokračuješ pořád v motání dvou zápasů dohromady.


        Komentář byl uživatelem upraven (29.05.2024 17:09) . Zobrazit původní komentář

  14. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

    Ivan     před 6 měsíci 29.05.2024 19:34 |  
    6 0

    tak díky za všechno podcasty, dobré jako vždy.

  15. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

    Dennis     před 6 měsíci 29.05.2024 23:33 |  
    23 1

    Je škoda frekvenci podcastu snižovat, je to vždy podnětná a zajímavá diskuze. Rád to poslouchám, bude mi to chybět.

    Nejvíc mě zaujala pasáž o odchovancích. Je opravdu špatně, že dlouhodobě nejsme schopni rozšířit evropskou soupisku o odchovance. To by měla být priorita. Roky v Evropě bojujeme s šířkou kádru a nejsme schopni si tímto způsobem pomoct. Přitom hráči, kteří splňují toto kritérium a mají už dostatečnou kvalitu, v lize běhají. Měli bychom se na tohle teď zaměřit.

    Jinak když tak přemýšlím nad našimi nadějnými mladíky, tak z toho celkově nemám moc dobrý pocit. Valentu jsme vyměnili jako nepotřebného, "srdcař" Červ chtěl k rudým a hraje za Plzeň, Kinský nechce prodloužit, Prebsl nechce prodloužit, Rigo se nechce vrátit, Alijagic odešel ve zlém, Fila nemá žádné oficiální vyjádření od klubu, kde začne letní přípravu, Bolu ji úspěšně absolvoval s áčkem, ale šanci nedostal a zrakvili ho v ČFL, Vlčka hrajeme na beku, Jurásek se moc neposouvá a hraje málo, Samek raději zvolil italskou cestu, generační talent Čížek nechce podepsat, Šmiga někam úplně zmizel... Už je těch nepovedených scénářů nějak hodně... Hlavně mě mrzí, že se k nám hráči z hostování nechtějí vracet. :-(


    Komentář byl uživatelem upraven (29.05.2024 23:46) . Zobrazit původní komentář

  16. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

    barksi     před 6 měsíci 30.05.2024 02:38 |  
    9 0

    Díky za skvělý díl, ostatně jako vždy. K MNF jsem si - bohužel - našel cestu až v posledním roce a velmi rychle se vyhoupl mezi moje nejoblíbenější podcasty vůbec, přičemž si troufám tvrdit, že jich neposlouchám zrovna málo. Bude mi to moc chybět, byť důvodům samozřejmě naprosto rozumím a quelharovi i všem zúčastněným patří velké uznání za podnětné diskuze, střízlivá hodnocení, konstruktivní kritiku dění v klubu i vtipné glosy. Jsem rád, že k nám budete promlouvat alespoň občas, moc se na to těším. Ať se vám daří a ještě jednou díky!


    Komentář byl uživatelem upraven (31.05.2024 19:03) . Zobrazit původní komentář

  17. Diky

    heftyje (přítel SN)     před 6 měsíci 30.05.2024 20:23 |  
    5 0

    Diky za tech 7 let! Slysel sem vsechny dily a vzdy, kdyz mi pipla notifikace, ze vysel novy dil, hned jsem premyslel, kde si najdu do vikendu (nez bude dalsi kolo) dvouhodinove okno na poslech. Vyborna prace na profesionalni urovni! Ze bude min dilu beru pozitivne, jeste vic si je budu uzivat!

    • Re: Diky

      Kadel     před 5 měsíci 11.06.2024 23:22 |  
      1 2

      Nejvíce profesionální byl vždy Janďourek který jel přes mrtvoly jen aby si nerozházel vedení takže ano díky..díky bohu že už je snad konečně konec

  18. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #18

    mig52     před 6 měsíci 02.06.2024 05:56 |  
    6 3

    Poslechl jsem si to ještě jednou a fakt palec hore, spíš všecky čtyři. Líbilo se mně hlavně, jak bez strkání hlavy do písku popsali, jak se ve Slavii, bohužel, (ne)pracuje s mladými talenty. Tu čočku, co jsem tu před cca třemi lety dostával za stejný názor, si dávám k obědu občas ještě v současnosti. A nevěřte, že bych z toho měl radost a bušil se pěstí v hruď, že já.... . Ani náhodou, pěkně mne to štve. Snad bude i v tomto ohledu časem líp.