Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

Komentáře (59)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

    Ivan     před 6 měsíci 27.05.2024 13:23 |  
    6 3

    Jo no, s tím Teclem je to škoda. Těšil jsem se že se na něj budu jezdit dívat do Jihlavy (místní klub) jak si to tam bude pinkat s Masopustem, ale bohužel.

    • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

      ehad     před 6 měsíci 27.05.2024 16:25 |  
      2 2

      Tak třeba budou oba v becku ...

  2. Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

    Slávista 51     před 6 měsíci 27.05.2024 14:02 |  
    3 8

    Chceme je málo - vybojovat ji musíte !
    Mohl by, ale zřejmě nechce v jiném mužstvu, že.

    • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

      Wulfstan (přítel SN)     před 6 měsíci 27.05.2024 14:51 |  
      12 1

      Ano, Tecl řekl, že jinde hrát nechce - Slavia nebo nic.

      • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

        mig52     před 6 měsíci 27.05.2024 15:03 |  
        9 19

        Typický vyděrač. :-))))

        • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

          Wulfstan (přítel SN)     před 6 měsíci 27.05.2024 15:21 |  
          15 2

          No né, to on vydírá možná sám sebe. Prostě když už nemá na Slavii, tak raději sekne s fotbalem než aby hrál třeba za Duklu nebo Bohemku. :-)

          • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

            necich     před 6 měsíci 27.05.2024 17:48 |  
            14 9

            Od klukovských let slavista tělem i duší. A jak popisuješ, že když nemá na Slavii tak raději ligu nikde jinde hovoří za vše..

            • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

              1zippo1     před 6 měsíci 27.05.2024 19:14 |  
              8 10

              Tak to se musel chudák v tý Plzni hodně trápit...

              • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

                Narmer     před 6 měsíci 27.05.2024 19:31 |  
                7 6

                A taky v Jihlavě a Jablonci se musel hodně trápit...)

              • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

                necich     před 6 měsíci 27.05.2024 19:56 |  
                23 9

                Nejspíše ano, v 19 letech mu angažmá ve Slavii nevyšlo, v roce 2017 již ano, bude zde s přestávkou na hostování 7,5 roku a to prostě o jeho srdci něco vypovídá stejně tak i vyjádření jeho dlouholetého trenéra. O respektu jeho spoluhráčů není třeba rovněž pochybovat. To, že nemá respekt tvůj a tobě podobných ho určitě vůbec netrápí...

                • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

                  1zippo1     před 6 měsíci 27.05.2024 20:23 |  
                  15 14

                  Hele Ty nejchytřejší z nejchytřejších, víš úplně kulový, jaký já mám ke komu respekt. Ale ano, mám daleko větší respekt třeba k Milanu Škodovi, o kterém vím, že je minimálně stejný slávista jako Tecl, ale prostě hraje fotbal. A když to nevyšlo ve Slavii, tak třeba v Boleslavi. Ale pokud si borec, o kterém sám velký řekne, že může ještě 4 roky hrát ligu radši oblíkne kvádro za třeba 200 k měsíčně a bude dělat práci jakou svět neviděl a navíc k její náplni prezentované zde nemá vzdělání ani zkušenosti, tak to o něčem svědčí. O jeho charakteru i o kamarádšoftech a nepřílišné profesionalitě vedení. Takže tolik asi můj názor. A je mi úúúúplně jedno, co si o tom Ty a Tobě podobní myslí. A netrápí mě to, to si zapiš za uši.

                  • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

                    Narmer     před 6 měsíci 27.05.2024 22:06 |  
                    5 11

                    To chce klid,vždyť je to jen necich...

                  • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

                    obiwan     před 6 měsíci 28.05.2024 07:02 |  
                    3 5

                    MOhl bys mi prosím říct, napsat, jaký druh vzdělání potřebuje Tecl na výkon jeho nové funkce? Učňovský obor hod lasem, střední školu s maturitou v oboru honitba, nebo co vlastně? Jestli bude mít výsledky, klidně mohl vyjít zvláštní školu...

                    • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

                      1zippo1     před 6 měsíci 28.05.2024 14:58 |  
                      6 4

                      Pokud jsem dobře pochopil, měl by mít na starost rozvoj hráčů B týmu a starat se o hráče na hostování. Takže aspoň Bc na psychologii by asi nezaškodil, stáž v zahraničí jistě taky ne. Bývalého hráče bez patřičného vzdělání máme již na postu SŘ, ale ten aspoň dělal asistenta Nezmarovi. Jen jsem chtěl říct, že obsazování pozic bývalými hráči za "zásluhy" je cesta do pekel. Slavii máme pro radost jen my, fanoušci. Ale ve skutečnosti je to velká firma, kde se na kamarádšofty nesmí hledět. Je to cesta do pekel. Pokud jsi to nepochopil, zřejmě jsi absolvoval Tebou zmiňované vzdělání.


                      Komentář byl uživatelem upraven (28.05.2024 21:27) . Zobrazit původní komentář

                      • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

                        obiwan     před 6 měsíci 28.05.2024 17:22 |  
                        3 1

                        Rozvoj hráčů a starat se o ty, kteří jsou na hostování je velmi vágní popis, takže víme oba kulový, co bude opravdu jeho náplň práce, ale Ty už víš, že to nebude fungovat. Souhlasím, že dostat to jako trafiku, je špatně, ale mě zajímají výsledky. Rulíka sjeli novináři, že je skoro nekompetentní a co měla znamenat nominace na MS...jsem zvědav, kdo z těch pisálků se mu teď omluví...A mám vysokou, teoreticky práce s lidmi je můj obor, ale nikdy jsem nehrál fotbal na takové úrovni, abych mohl hodnotit jejich hostování. Takže já si na výsledky pana Tecla počkám, teď jeho kotníky nechám v klidu:-)

                        • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

                          1zippo1     před 6 měsíci 28.05.2024 21:24 |  
                          5 3

                          Vůbec nerozporuji, že popis je vágní. Čerpal jsem jen z toho, co jsem se dočetl. A není určitě má chyba, že pokud už klub pozici vytvořil, měl zveřejnit i její náplň. A opravdu jsem dalek toho, abych predikoval, že bude Tecl špatnej jen kvůli tomu, že je to Tecl. Jen si trvám na tom, že je neprofesionální vytvářet trafiky a na funkce dosazovat lidi stylem buď to vyjde nebo ne. Zlob se na mě nebo ne, ale srovnávat pozici Tecla a Rulíka je úplně mimo. Rulík trénuje dlouho, Tecl jen kopal nebo seděl na lávce.

                      • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

                        jirkag5     před 6 měsíci 28.05.2024 21:20 |  
                        1 0

                        Nedvědovi ? Že by v Juventusu ? :)

                        • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

                          1zippo1     před 6 měsíci 28.05.2024 21:27 |  
                          0 1

                          Omlouvám se, myslel jsem zrovna na Honzu a Podvod. Opravím hned.

                • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

                  knl66 (přítel SN)     před 6 měsíci 28.05.2024 10:37 |  
                  9 2

                  Řečnická otázka: mělo by jít u hráčů ve Slavii vždycky o sešívané srdíčko? Nemělo by jít spíše o fotbalové dovednosti a profesionalitu s tím, že srdíčko bude "jen" nadstavba? Podívej například na Hovorku - pumpoval, líbal hvězdu a kde je dneska?
                  Standa je z našeho kraje, je mi sympatický, ale na stranu druhou: kde by mu dali takové peníze, co mu dává Slavia? Za ty peníze bych byl srdcař možná taky (kromě Ave RB!!!!). A abych navázal na tvoji poslední větu: skoro to vypadá, že Standu netrápí kromě nerespektu od kolegy 1zippa ani to, že jen vysedává na lavičce... :/

  3. Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

    lantsmit     před 6 měsíci 27.05.2024 14:30 |  
    9 23

    Asi taky lže, jako Tvrdík.... pro všechny z vás, kterým se takové sdělení nehodí do reflexe předchozího období, jak jste si ji v hlavě nesprávně vytvořili, tisíckrát se o ní pohádali, a proto nejste ochotni ji po takové investici opustit:

    "Díky novému majiteli nejsme úplně ve stavu, že by klub musel někoho prodávat. V zimě jsme mohli dobudovat defenzivu, v létě by mělo přijít doplnění ofenzivy. Nerad bych o něj (pozn. Jurečku) přicházel, ale může přijít něco, co bude zajímavé pro něj i pro klub."

    • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

      Barlblog     před 6 měsíci 28.05.2024 08:40 |  
      4 1

      Komunikace je spíš jednou ze slabin současné Slavie. Nebylo tomu tak, což je škoda. Nechci neadresně kritizovat v komentáři, jen bych rád nejapně poznamenal, že brankáře, ni obranu vyřešenou zdaleka nemáme. Nejsme sice ve stavu, že by klub musel prodávat, otázka je, zda hráči nebudou chtít odcházet za lepším, což ostatně Trpišovský sám naznačuje jako možnost.

  4. Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

    SLAVIESTA     před 6 měsíci 27.05.2024 15:31 |  
    16 9

    Po přečtení článku jsem se vyděsil, že jednou s Teclem skončí i Slavia.

  5. Prosím ano

    JS (přítel SN)     před 6 měsíci 27.05.2024 19:48 |  
    11 44

    Tecl s Jurečkou mají herní kvalitu na bitvu o Ligu mistrů. Nutně je potřebujeme udržet a stavět na úkor hráčů, co nemají tak skvělé vlohy.
    Jurečka je podruhé za sebou král střelců z ofsajdu, což pouze dokládá jeho hráčskou úroveň vysoce převyšující evropské nároky.
    A Standa dal teď góla za béčko, takže to v sobě ještě má.
    Oboum prodloužit kontrakty o tři roky, už včera bylo pozdě, Jindro.

    • Re: Prosím ano

      Slávista 51     před 6 měsíci 27.05.2024 19:51 |  
      5 6

      NECH TO
      na majiteli a trenérovi i samotných hráčích.

    • Re: Prosím ano

      sicilianbrno     před 6 měsíci 27.05.2024 21:18 |  
      15 6

      Kubičku, ani jeden ofsajd nebyl, řekla to komise a ta vi vic než ty ( nebo spiš oba vite prd)

    • Re: Prosím ano

      Arya     před 6 měsíci 27.05.2024 22:02 |  
      23 6

      Já fakt nechápu proč někteří jedinci mají neustále potřebu Jurečku takhle shazovat.

      • Re: Prosím ano

        JS (přítel SN)     před 6 měsíci 27.05.2024 22:52 |  
        6 30

        Protože přestože dal 19 gólů, neni to hráč, kterej by táhnul Slavii, byl platnej když se nedaří, a uměl něco vymyslet. Naprostá většina Jurečkovejch gólů je v easy zápasech, když se daří a soupeř je nalomenej.
        My potřebujeme kvalitní fotbalisty, a to, přes dobře vypadající čísla, Inženýr Jurečka prostě neni.

        • Re: Prosím ano

          Arya     před 6 měsíci 27.05.2024 22:56 |  
          11 5

          Nesouhlasím.

        • Re: Prosím ano

          mig52     před 6 měsíci 28.05.2024 10:28 |  
          7 6

          Joudo Sašo, Jurečka nemusí táhnout Slavii ani nic vymýšlet, od toho jsou jiní hráči. Stačí, když střílí góly a to docela pravidelně. Odejde-li, možná si časem vzpomeneš, byť to nikdy nepřiznáš.

        • Re: Prosím ano

          Alanor (admin)     před 6 měsíci 28.05.2024 10:36 |  
          24 0

          Moc pravda to není. Jurečka dává i hodně prvních gólů v zápase, i pak díky nim to často zvládáme v pohodě. Loni dal vítězný gól v derby, které skončilo 4:0.

          A výtah z letoška:

          Uklidnil nás v odvetě s Dniprem gólem na 1:1, kdy se nám nedařilo.
          Dal vítězný gól s AS Řím!
          Načal zápasy s Budějovicemi a Tiraspolem. Opakuji, že první góly bývají velmi důležité.
          Stejně načal extra těžký zápas na Baníku, který jsme nakonec vyhráli 3:2.
          V 97. minutě rozhodl jarní entrée s Jabloncem - 4:3.
          Krásnou střelou dal vítězný gól na Slovácku.

          Plus je spolehlivým exekutorem penalt, které jsem z předchozího výčtu vynechal. Z hlavy si vybavím důležitou proměněnou v podzimním derby na 1:0 nebo tu z Pardubic, kde to skončilo 1:0.

          Beru, že je Jurečka do určité míry kontroverzní hráč, že třeba při klíčové prohře v Plzni byl strašný a s ním a Wallemem jsem hráli skoro -2 lidi. Ale že dává góly jen v easy zápasech, kdy se daří a soupeř je nalomenej, jednoduše pravda není.

          • Re: Prosím ano

            lantsmit     před 6 měsíci 28.05.2024 11:04 |  
            5 3

            Děkuji za první část příspěvku, což je připomenutí jeho zásadní role, kterou u nás má a to je střílení (i) důležitých gólů.

            Nesouhlasím jen s posledním odstavcem, kde výkon v Plzni jde hlavně za naší zálohou. Jurečka měl nejen v tomto zápase zvláštní úkoly, ke kterým nemá úplně optimální vybavení, a navíc se právě díky naší výstavbě hry odzadu prakticky nedostal do hry. Na jeho místě by v tom zápase vypadal úplně stejně jakejkoli jinej útočník.

            • Re: Prosím ano

              Alanor (admin)     před 6 měsíci 28.05.2024 11:50 |  
              9 0

              Tam je problém, že Trpišovský ho většinou (a i v té Plzni) staví na podhrot, kde už prostě Jurečka musí mít i jiné povinnosti a úkoly, než jen nebezpečnost ve vápně a střílení branek. Viz srovnání s Provodem, který tam pak také nastupoval - to je ve výstavbě hry v porovnání s Jurečkou prostě nebe a dudy. Ale samozřejmě to není primárně chyba Václava ale trenéra, že je do této role, která mu herně nesedí, stavěn. Proti slabším, které i tak přehrajeme a vynikne Jurečkova produktivita, to může být dobrá volba, ale v Plzni to bohužel dopadlo fiaskem.

              • Re: Prosím ano

                japhy     před 6 měsíci 28.05.2024 12:03 |  
                2 0

                Jj, Jurečka na podrotu ve 4-5-1 je vražedná kombinace.

              • Re: Prosím ano

                lantsmit     před 6 měsíci 28.05.2024 12:40 |  
                3 3

                Ano, takhle si rozumíme zcela... moje předchozí reakce se vztahovala konkrétně k téhle větě: "Beru, že je Jurečka do určité míry kontroverzní hráč, že třeba při klíčové prohře v Plzni byl strašný...", což právě evokovalo problém, který je přičitatelný jemu samotnému. Ve smyslu, že se na ten zápas vysral nebo že je prostě do takových těžších zápasů nehorázný kopyto.

                Moje tvrzení je, že Jurečka není, resp. nemusel by být kontroverzní hráč, ani do určité míry, pokud by se s ním zacházelo správně, pokud by o něm správně referovala média a pokud by tím pádem většina fanoušků dokázala rozlišit, za co může sám hráč a za co mohou vnější okolnosti, které ovlivnit nemůže.

                • Re: Prosím ano

                  Alanor (admin)     před 6 měsíci 28.05.2024 14:53 |  
                  2 0

                  Ano, nemusel by být kontroverzní, kdyby nastoupoval na svém místě, tedy na hrotu. Ale tam zase máme extratřídu v podobě Chytila, takže to beru, že je to pro trenéra těžké téma.

                  Já osobně bych měl jako jedničku Chytila a na podhrot Provoda při současném kádru. Jurečka na střídání, do rotace nebo do brejkovějších zápasů. Proti slabším soupeřům pak mohou hrát Chytil i Jurečka spolu.

                  • Re: Prosím ano

                    lantsmit     před 6 měsíci 28.05.2024 14:58 |  
                    1 2

                    za mě se měli rozumně střídat na tom hrotu s Chytilem... původně jsem si je přál taky vidět spolu, ale velmi rychle se ukázalo, že jim to dohromady neštymuje. Křídla a případně i ten podhrot se měly obsazovat jinými nouzovými variantami. Primárně Wallemem (nalevo) a dvojicí Douděra/Masopust (napravo)... Při častých absencích Schranze.

                  • Re: Prosím ano

                    DF007     před 6 měsíci 29.05.2024 07:59 |  
                    1 2

                    A proto máme hrát 352, kde by se oba útočníci Chytil s Jurečkou navíc velmi slušně doplňovali

        • Re: Prosím ano

          japhy     před 6 měsíci 28.05.2024 11:59 |  
          14 0

          Superblábol. To, že vybavíš, jak v posledních zápasech, když vypadl ze základu, tak jako střídající kosmeticky upravoval rozhodnuté zápasy s Ostravou a Plzní, neznamená, že to můžeš vztáhnout na celou sezonu.
          Nejsem nějakej jeho zvláštní fanda, ale těch zápasů, které sám rozhodl nebo měl lví podíl na výsledku, je nemálo.

        • Re: Prosím ano

          lukas6novak     před 6 měsíci 28.05.2024 12:01 |  
          14 1

          https://www.csfotbal.cz/prvni-liga/sezona/2023-2024/hraci/strelci&by=epa
          Přesně tak (:
          Tato statistika je asi nejlepší ukazatel k této debatě. Samozřejmě není dokonalá ale ukazuje to že jeho góly mají relativně velký přínos.
          Podle této statistiky má 3 největší bodový přínos pomocí vstřelených gólů z celý ligy (není tam poslední zápas s Mladou Boleslaví kde dával první gól) takže bych to neshazoval. A to není v tom evropa kde měl docela důležitý góly (ze hry)

          • Re: Prosím ano

            Radek097 (přítel SN)     před 6 měsíci 29.05.2024 08:15 |  
            1 1

            EPA/gól je mnohem průkaznější statistika než pouhá EPA, která vlastně zvýhodňuje ty, kteří nastříleli nejvíce gólů.
            Ale když vezmu naše čtyři hráče, co dali alespoň 10 gólů, tak Fila 0,869 EPA/gól (nejvíc ze všech střelců s 10 góly a více), Ewerton 0,694, Jurečka 0,587, Chytil 0,556.

            • Re: Prosím ano

              lukas6novak     před 6 měsíci 29.05.2024 09:26 |  
              1 1

              Ale jenom částečně. Protože na druhou stranu čím víc gólů bude daný hráč dávat tím přibude i zbytečných gólů.
              Takže někdo kdo je kolem 10 má větší pravděpodobnost že budou důležitější + velký faktor je kvalita týmu. Když je někdo v týmu co není schopný vyhrát o 2 a více gólů tak logicky každý gól bude mít velkou váhu. Zároveň jestliže koukáš na průměr tak ten může třeba extrémně srazit gól na 4:0 v 90 a pro tuto statistiku je vlastně lepší ho nedat než dát

              Jinak můj point s tou statistikou byl spíš k tomu že Jurečka dává i dost důležitých gólů.

              • Re: Prosím ano

                Radek097 (přítel SN)     před 6 měsíci 29.05.2024 10:06 |  
                1 1

                Ono těžko říct… s 10 góly dáš dvě branky na konci zápasu a vleče se to s tebou víc, než když těch gólů dáš dvacet, ale vlastně máš pravdu. Dá se s touto metrikou to otočit “ve svůj prospěch”. A hůř se to porovnává, když každý tým je trošku jiný.
                Několikrát otevřel skóre třeba i penaltou a letos z ní měl bilanci 6 ze 7, což je skvělé. Ale taky si vybavuji dvě, tři branky, že dal až v nastavení za rozhodnutého stavu. Na druhou stranu v závěru rozhodl s Jabloncem.

        • Re: Prosím ano

          slaviator     před 6 měsíci 28.05.2024 23:56 |  
          4 1

          Jurečka dává důležité goly a má snad sto procent proměněných penalt...

        • Re: Prosím ano

          jarmik     před 6 měsíci 31.05.2024 09:03 |  
          6 3

          Jsi nejen ubohej, ale navíc prolhanej. :)
          JS, mistr minusů. :))

    • Re: Prosím ano

      jarmik     před 6 měsíci 31.05.2024 09:02 |  
      8 2

      Už jsi někdy uvažoval o tom, že jednou, fakt třeba jen jednou...
      nebudeš tak ubohej?

      • Re: Prosím ano

        Narmer     před 6 měsíci 31.05.2024 10:33 |  
        1 7

        Kolikrát mu napíšeš,že je ubohej?
        Počítáš a sleduješ plusy a mínusy?
        To potom nevím,kdo je ubohej...


        Komentář byl uživatelem upraven (31.05.2024 10:34) . Zobrazit původní komentář

  6. Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

    jiras     před 6 měsíci 27.05.2024 19:51 |  
    8 16

    Snad chceme víc než jsme v zimě chtěli titul, na hřišti to moc vidět nebylo. Řekne že jsme v zimě mohli dobudovat obranu a pak vyjmenuje 3 obránce, to zní trochu divně. Nicméně prostě obrana ok není, není dominantní.

    • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

      sicilianbrno     před 6 měsíci 27.05.2024 21:20 |  
      10 5

      Ja bych do obrany nešahal, zkvalitnila se, přijde Chaloupek, myslim si, že vč krajů to mame dobře ošefované...za mě hl. kreativni top středni založnik a top vyšši utočnik, par rozloučeni s neperspektivnimi kousky a budu spokojenej....

      • Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

        mig52     před 6 měsíci 28.05.2024 10:23 |  
        4 4

        No a nezapomeň na Ousoua, myslím, že ze Španěl balí zpět do Edenu na nastane situace slovy klasika "Co s ním?".

  7. Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

    gr—pla     před 6 měsíci 27.05.2024 22:29 |  
    18 10

    Doufám, že to není dělostřelecká příprava na kanonýrovo prodloužení smlouvy.

  8. Chci titul!

    dauby     před 6 měsíci 27.05.2024 22:33 |  
    20 30

    Tak hlavně bychom potřebovali posílit na postu trenéra, sportovního ředitele a šéfa klubu. S Tvrdíkem, Bílkem a Trpišovským budeme tak maximálně věčně druhý...

    • Re: Chci titul!

      knl66 (přítel SN)     před 6 měsíci 28.05.2024 10:25 |  
      4 6

      Kdybys zmínil jen neviditelného Bílka, bylo by to lepší.

  9. Kategorická legenda

    weetek     před 6 měsíci 27.05.2024 23:35 |  
    39 26

    Ve finále je Trpišova směšná posedlost tmeldou Standou jen malý detail, ale do té mozaiky nulové reflexe to tak nějak zapadá. Vzývat střeleckou "potenci" hráče, který měl vloni touhle dobou za jarní část ligy ze hry JEDEN vstřelený gól, když už bylo po všem, a vzývat ji navíc o rok později, kdy už byl opravdu maskotem, nepoužitelným do důležitých zápasů, to je neskutečný bizár.
    Ještě jedna pasáž mě zaujala: jeho eventuální odchod v minulosti. "V minulosti jsme to řešili několikrát. Kategoricky mi řekl, že buď bude hrát ve Slavii, nebo nikde jinde. " Tak takhle si hráč řekne o prodloužení smlouvy ve Slavii. "Hele, tréňo, buď budu hrát tady, nebo nikde. To ti povídám kategoricky!" Profík jak sviňa a legenda jak noha, nedivím se, že dostal kontrakt ještě letos! Jen se modlím, aby pro rok příští už na hráčské smlouvě kategoricky netrval a spokojil se s kanclem, jedno už, co bude mít napsáno na dveřích.

  10. JiT

    Hubicka     před 6 měsíci 28.05.2024 10:46 |  
    17 8

    JiT stále věří,že opět bude dominantní. Chtěl bych taky, i když jsem nahlodán. Plzeň má hráče z Táborska, z druhé španělské ligy, Sparta trenéra, který neměl doteď žádné úspěchy a přesto . . .
    To zklamání stále ve mně leží. Asi je potřeba něco změnit, kdo dělá věci stále stejně a čeká odlišné výsledky je naivní,
    se říká.

    • Re: JiT

      rfslavia     před 6 měsíci 29.05.2024 13:02 |  
      5 3

      jestli sem to nepochopil jako ironii tak se omlouvam... Priske nemel zadny uspechy? dyt vyhral danskou ligu a postoupil do lm pres koho? : -)

      • Re: JiT

        Hubicka     před 6 měsíci 29.05.2024 17:34 |  
        5 2

        Ano jeden titul v Dánsku. V LM 2 body. Pak byl odejit z Antwerp. JiT má určitě lepší skóre. A to vyřazení Slavie v Dánsku jsem viděl. Bylo takový sparťanský.

  11. Trpisova role v tymu

    heftyje (přítel SN)     před 6 měsíci 28.05.2024 22:23 |  
    13 7

    Jindra by si mel uvedomit svoji roli. On neni tata hracu, ani jejich kamos, ale sakra manazer zodpovedny za vysledky! S tomhle pristupem by hral Raul v Realu este dneska…

    • Re: Trpisova role v tymu

      lantsmit     před 6 měsíci 28.05.2024 23:07 |  
      8 6

      Jako čistě trenér může být táta hráčů, ale nad ním nebo “vedle něj” musí být sportovní ředitel, který mu toho Raula musí pořád připomínat a když to včas nepochopí, tak i zakročit. Problém Slavie v době po Nezmarovi byl, že přišlo rozhodnutí tuhle pozici fakticky neobsazovat. A většinu téhle práce svěřit Jindrovi s Müllerem. Proto se koneckonců objevil tem Tvrdíkův termín “investiční ředitel” ve spojení s JiT.

  12. Re: Trpišovský: Chceme do Ligy mistrů. Tecl by mohl hrát ligu ještě čtyři roky

    benny231     před 6 měsíci 30.05.2024 16:20 |  
    10 11

    Kdyby odešel včas byl by legendou. To co předvádí nyní, jeho nesporné zásluhy devalvuje. U mne , promiňte mi ten výraz, to vyvolalo pachutť maskota a parazita.


    Komentář byl uživatelem upraven (30.05.2024 19:22) . Zobrazit původní komentář