Chance liga

Slavia - Mladá Boleslav 4:0

Slavia zakončila sezónu vysokou výhrou 4:0 nad Mladou Boleslaví. Dvě branky Václavu Jurečkovi zajistily korunu krále střelců, jeho branky doplnili ještě Ondřej Zmrzlý a Christos Zafeiris.

Trenér Trpišovský tentokrát postrádal Jindřicha Staňka, v bráně tak nastoupil Aleš Mandous. V obraně hráli Holeš, Ogbu a Zima, útočnou trojici vytvořili Jurečka, Jurásek a Chytil. V úvodních minutách měli slávisté převahu, Jurečkova střela z druhé minuty ale šla jen doprostřed brány, kde Trmal neměl problém ji zneškodnit. Několik dalších nadějných situací sešívaní nedovedli ke střele, hodně to zamrzelo v 15. minutě, kdy Ševčík získal míč a Chytil nedokázal dobře přihrát Juráskovi. O minutu později už branka padla, Jurásek poslal zleva parádní centr do vápna, kde byl Jurečka a zblízka nedal Trmalovi šanci - 1:0. Situaci sáhodlouze zkoumal VAR kvůli ofsajdu, nehrálo se dobré čtyři minuty, ale branka nakonec platila. Slávisté měli brzy po rozehrání další zajímavé situace, Chytilova přihrávka na zadní tyč na Juráska ale byla zablokovaná a stejně dopadlo hned několik dalších střel. Pak jedna Holešova k Trmalovi prošla, ten ji pak jistě lapil. Hrálo se prakticky na jednu bránu a brzy přišla druhá branka, centr Chytila z pravé strany si ve vápně našel na zadní tyči Zmrzlý a zvýšil na 2:0. Vyloženou šanci Juráska pak opět zablokoval jeden z obránců vlastním tělem. Za dvoubrankového vedení se tribuny dobře bavily i nezaostávali ani hráči na hřišti, další Juráskovu střelu chytil Trmal. Ve 38. minutě si na přihrávku za obranu naběhl Jurečka, míč ale pořádně netrefil. Ve 40. minutě šli do zajímavé protiakce hosté, Zmrzlý je zastavil ve vápně na hranici sebeobětování. Vaníčkovu střelu o chvíli později lehce kryl Mandous. V závěru poločasu se Boleslav dostávala častěji k vápnu Slavie a obrana sešívaných musela být pozorná. V nastaveném čase už zase slávisté obléhali bránu soupeře, nebezpečnou šanci si ale nevytvořili, a tak byl poločasový stav zápasu 2:0.

První velkou šanci druhé půle měl po pěti minutách Chytil, po akci Zmrzlého s Jurečkou ale byl už příliš blízko Trmalovi a nedokázal jej překonat. PO centru Zmrzlého se do zakončení cpal Chytil, jeho střelu ještě vychýlil Král na roh. Do zakončení se v 58. minutě dostal i Oscar, Trmal ale jeho střelu nadvakrát chytil. V 65. minutě hlavičkoval Ogbu po rohovém kopu nad bránu. To už byli na hřišti Provod s van Burenem místo Juráska a Chytila. Posledních dvacet minut si zahráli také Diouf se Zafeirisem. Ti přišli na hřiště v době, kdy se hrál vyrovnaný fotbal. Mick van Buren zazdil dvě slibně vypadající akce, pak z otočky trefil spojnici tyče a břevna. V 78. minutě Provod dloubl míč za obranu na Jurečku a ten sám před Trmalem poslal míč nechytatelně pod břevno. Přestožě se zdálo, že se jedná o ofsajd, sudí branku uznal - 3:0. Jurečka se touto brankou dostal do čela pořadí střelců a obhájil tak své vítězství z minulé sezóny. Posledních deset minut si pak přišel na hřiště užít tribunami opakovaně vyvolávaný Stanislav Tecl. V 89. minutě hezky prošel do vápna Zafeiris a obstřelil Trmala - 4:0. Pak ještě odmítl bůra van Buren, když v dobré pozici přestřelil. Poslední zápas sezóny tak Slavia vyhrála poměrem 4:0, na jejím druhém místě se ale nic změnit už nemohlo.

Trenér hostů David Holoubek k zápasu řekl: "Těžko se mi to hodnotí, dostali jsme čtyřku, jsme z toho smutní a zklamaní. Potkali jsme se s týmem, který má velmi vysokou kvalitu. Nevstřelili jsme branku, tak jsme ani nemohli pomýšlet na vítězství. Musíme nastavit hlavy hráčům, že hrajeme v pátek další zápas. Dostali jsme se do silné skupiny, kterou jsme chtěli hrát, ale jakákoli chyba tu vedla k brance. Hrát se Spartou, Slavií nebo Plzní je těžké, ale umíme předvádět lepší výkony. Nadstavba byla z naší strany nepovedená, dostali jsme příděly, psychicky nás to srazilo dolů. Teď je to vše jen o pátku. Nůžky mezi čelem tabulky a ostatními se otvírají čím dál více. Sparta, Slavia i Plzeň jsou dále. Úplně neznám recept, jak se jim přiblížit. Je to jistě i o financích. Někdy chceme hrát z bloku, někdy aktivně, ale někdy nefunguje ani jedno. Ofsajdy u Jurečkových gólů jsem viděl na velkých obrazovkách na stadionu, tam jsem byl přesvědčen, že o ofsajdy šlo. Blíže jsem to ale neviděl. Páteční zápas je pro nás velmi těžká situace, musíme to zvládnout. Obecně mi tento playoff zápas nedává moc smysl, přestože pravidla hry samozřejmě respektujeme. Teď mám plnou hlavu tohoto utkání, přípravu na Hradec začneme až zítra ráno."

Jindřich Trpišovský na závěr sezóny řekl toto: "Zápas se nám výsledkově povedl, kdybychom byli produktivnější, mohlo být vítězství i vyšší, některé situace jsme nedotáhli, někdy se ani nedostali do zakončení. Měli jsme velkou převahu. Byly tam některé dobré individuální výkony, drželi jsme soupeře pod tlakem, získávali jsme míče při pressingu, mohli jsme soupeře potrestat ještě více. Oni měli nahoře tři hráče, Jusufa a Vaníčka s Kušejem. Měli jsme vzadu těžké situace, kluci to ale zvládli. Koruna krále střelců pro Václava Jurečku tématem pro nás určitě byla. Ale hlavně jsme chtěli hrát dobře jako tým. Chtěli jsme do zápasu dobře vstoupit a góly pro Jurečku řešit až potom. Vím, že to pro něj hodně znamená. I pro tým to hodně znamená, jsme rádi, že to dotáhl. Ofsajdy nezávidím sudím rozhodovat, je to těsné, záleží, kdy se situace zastaví. Přál jsem si, aby ty branky platily. Spíš mě mrzí, že to přezkoumávání trvá tak dlouho. Týmy na čtvrtém a pátém místě mají podobnou kvalitu jako v předchozích sezónách, jen my se Spartou jsme ustřelili nahoru. Plzeň asi trochu doplatila na program v pohárech. Myslím, že se zlepšila celá liga, je více herní. Bodový zisk prvních dvou týmů je velký. Když v nadstavbě chytnete jako pátý tým ligy zápasy s nejlepšími pěti a každému o něco jde, tak to je těžké. Z konce Standy Tecla je mi smutno. Dnes jsem ho viděl za béčko, jeho výkonnost je vyšší než u mnoha ligových hráčů. U něj je problém, že chce hrát jen za Slavii a nikde jinde. Trénoval jsem spoustu charakterově skvělých hráčů, ale nikdo z nich nebyl větší charakter než Standa. Je úplný úkaz, jak dýchá pro tým. Je mi to líto, s přehledem by mohl hrát ligu a atakovat klub ligových kanonýrů. Vůbec netuším, jak ho nahradíme v kabině. Měli jsme spolu rozhovor před časem. Už tehdy mi říkal, že buď liga ve Slavii nebo nikde jinde. Loni měl jedenáct gólů a sedm asistencí, co by za to spousta útočníků dala. U něj to ale podvědomě bylo pořád málo i vzhledem k minutáži. Mám k němu největší respekt, co existuje. Je mi líto, že končí. Nebudu trenérům nároďáku do nominace mluvit, konzultovali jsme před týdnem zdravotní stav některých hráčů. Venca dal 39 gólů za dvě sezóny ve Slavii, to ukazuje na jeho výkonnost. Jestli pojede na Euro, to je věc trenérů národního mužstva. Útočníci dozrávají od 26 let nahoru, Venca má před sebou ještě spoustu sezón. My nejsme ve stavu, že bychom museli prodávat. V zimě jsme dobudovali defenzivu, v létě budeme budovat ofenzivu, ale o Vencu bych nerad přišel. Nahradit někoho, kdo má 55 bodů za sezónu je těžké. Ale kontraktem se mění spousta věcí a klub na to musí reagovat. Příchody budou reagovat na odchody. Skončili jsme druzí, ale tým se pořád zlepšoval. Tým potřebuje doplnit o jistou typologii. Těším se na hráče, co se nám vrátí z hostování, Fila, Prebsl, Halínský, hodně se mi líbí Kričfaluši. Přijde Štěpán Chaloupek. Chtěl bych, aby se chytil někdo jako Vlčák nebo Matěj Jurásek. Máme hodně hráčů ve střední generaci, potřebujeme se trefit do pár hráčů. Chceme najít mladým klukům místo v kádru. Když si vzpomenu na letní kvalifikace, je určitě dobrá zpráva, že Atalanta teď vede nad Turínem. Je to pro nás v létě náročné období, proto by bylo skvělé mít jistotu nejhůře Evropské ligy. Půjdeme do toho v létě s tím, že budeme chtít postoupit do Ligy mistrů. Každá jistota je dobrá. Budeme přemýšlet nad tím, jak to zvládnout do Ligy mistrů, ale toto by byla příjemná jistota. Chceme sem podruhé dostat Ligu mistrů. Hrajeme o osmou účast v základní skupině v řadě, počet zápasů se zvyšuje. Ale chceme zvládnout nejvyšší level. Chci pogratulovat Dukle a trenéru Radovi, že se vrací do ligy. Mám z toho radost, protože to je pražský klub. Chodil jsem tam jako malý na ligu. Z pohledu Slavie je to super, je tam velká tribuna, kam dorazí hodně našich fanoušků. Bývá tam skvělé hřiště. Tráva, kterou tu teď máme, má top kvalitu, takže je mi líto, že půjde dolů. Dopomohlo to kvalitě zápasů, které jsme doma na jaře hráli. Doufám, že nová bude ve stejné kvalitě."

5. - Neděle 26. 05. 2024 16:00

Fortuna liga - nadstavba, 2023/2024
4 - 0
2 - 0
SK Slavia Praha
FK Mladá Boleslav
FK Mladá Boleslav

Komentáře (165)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Arya     před 2 měsíci 26.05.2024 15:18 |  
    10 5

    Ach jo, asi jsme si přáli příliš moc...

  2. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    gr—pla     před 2 měsíci 26.05.2024 15:27 |  
    14 11

    To je sestava… Ani teď nedáme šanci mladým, aby měli pocit, že se s nimi aspoň trochu počítá?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      jirkag5     před 2 měsíci 26.05.2024 15:48 |  
      8 10

      Mladí hráli dopoledne.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      butters     před 2 měsíci 26.05.2024 16:11 |  
      8 9

      Je otázka, jestli se s nimi počítá. Já myslím, že Zafeiris, Wallem a Diouf jdou v létě pryč a v základu budou dál kamarádi realizáku.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      pf     před 2 měsíci 26.05.2024 20:56 |  
      5 0

      Mladí hráli mnohem důležitější zápas dopoledne, ne? Myslím, že zápas o postup béčka do druhé ligy byl mnohem důležitější než závěrečný ligový pouťák.

  3. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    damade     před 2 měsíci 26.05.2024 15:34 |  
    12 8

    A pak se divme, že od nás mladý talenti odcházej při první příležitosti. Ach jo.

  4. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    indy14     před 2 měsíci 26.05.2024 15:45 |  
    13 11

    Proč by měli hrát mladi nebo Zafi , Diuf ... stalo nas to jen 100 milionu a nikomu to nevadi ? Někdy me prijde ze trenerum uz jde jen o dalsi vitezstvi at se plni historicka tabulka pro jindricha + skluz nakonci

  5. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    sicilianbrno     před 2 měsíci 26.05.2024 15:49 |  
    5 9

    Naopak ja su rad, že je silna sestava a jdem za vitezstvim, v připade rozhodnutyho stavu od 70min bych nasadil mladi....

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Arya     před 2 měsíci 26.05.2024 15:52 |  
      8 4

      já bych teda bez lítosti nechala sedět Zimu a Ševčíka...
      a že se nebudeme loučit se Škoďákem mě teda docela mrzí

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        sicilianbrno     před 2 měsíci 26.05.2024 15:58 |  
        4 2

        V pořadku, každy na to má svuj názor...

  6. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    hajnej     před 2 měsíci 26.05.2024 15:49 |  
    5 2

    Do nich!!!

  7. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    fero2     před 2 měsíci 26.05.2024 15:58 |  
    3 1

    Dá někdo strem?Díky

  8. Live.sport365.stream

    Slávista 51     před 2 měsíci 26.05.2024 16:09 |  
    2 1

    fotbal

  9. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Morb     před 2 měsíci 26.05.2024 16:18 |  
    7 0

    Může mi někdo vysvětlit, proč na sledování dnešního zápasu musím mít vyšší tarif O2, než na Spartu?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Barci     před 2 měsíci 26.05.2024 16:33 |  
      5 1

      Protože O2 je banda sparťanů a udělali nám to naschvál.
      Byl jsem nepříčetnej kdyz jsem to zjistil...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      necich     před 2 měsíci 26.05.2024 17:43 |  
      7 0

      Za kvalitu se platí...

  10. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    fero2     před 2 měsíci 26.05.2024 16:19 |  
    3 1

    Dá někdo strem?Díky

  11. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Arya     před 2 měsíci 26.05.2024 16:23 |  
    4 0

    Venca goool

  12. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Slávista 51     před 2 měsíci 26.05.2024 16:23 |  
    6 4

    Co to zase předváděli ty rozhodčí, hergot !

  13. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Nosorozec     před 2 měsíci 26.05.2024 16:23 |  
    9 0

    Hledat ofsajd za každou cenu by byla vražda fotbalu jako takovýho

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      zeleznik2     před 2 měsíci 26.05.2024 16:41 |  
      4 2

      a v Bubenči se vymyslí penalta, IQ 37 na druhé straně opět bez faulu..

  14. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    dauby     před 2 měsíci 26.05.2024 16:24 |  
    2 0

    Nějaký stream, prosím?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Xerxes     před 2 měsíci 26.05.2024 16:59 |  
      1 0

      Všechny moje streamove trumfy, bud nejdou, nebo se hodně sekaj...
      Takže taky nekoukam...

  15. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Morb     před 2 měsíci 26.05.2024 16:29 |  
    13 0

    Venca se golem dostáhl na Šulce v počtu vstřelených branek, tak mu přejme ještě jednoho. Jako o vítěze tabulky střelců dvě sezony za sebou by o něj mohl být zájem. Ohrozit ho ještě může Kuchta, kterej teď ale nedal penaltu.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Nosorozec     před 2 měsíci 26.05.2024 16:33 |  
      1 3

      Šulc dnes vůbec nehraje?

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        Sníža     před 2 měsíci 26.05.2024 16:38 |  
        2 0

        Stojí za červenou kartu.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          Nosorozec     před 2 měsíci 26.05.2024 16:42 |  
          5 9

          Tak snad si zašel k barberovi, když má volno. Tak příšerný účes jako Šulc nemá v lize nikdo.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Marty2     před 2 měsíci 26.05.2024 17:04 |  
      2 0

      Mohla by být pencle, když jen bráněj.

  16. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    zeleznik2     před 2 měsíci 26.05.2024 16:32 |  
    4 0

    Takto je to dobré..

  17. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Nosorozec     před 2 měsíci 26.05.2024 16:32 |  
    3 2

    Boleslav jen blokuje a odkopává

  18. Co dělá ten blátivej flek

    Slávista 51     před 2 měsíci 26.05.2024 16:55 |  
    2 4

    před brankou, no !

  19. Souček a Coufal

    Slávista 51     před 2 měsíci 26.05.2024 17:05 |  
    5 1

    jsou v hledišti i s dětma.

  20. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    zeleznik2     před 2 měsíci 26.05.2024 17:07 |  
    2 0

    Střely na branku: 5:1. Střely mimo: 2:0. Rohy: 4:2. Ofsajdy: 1:1. Fauly: 2:4.

  21. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    zeleznik2     před 2 měsíci 26.05.2024 17:18 |  
    5 0

    Chlapi tohle musí, být gól, opět festival zahozených šancí..

  22. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    zeleznik2     před 2 měsíci 26.05.2024 17:35 |  
    5 0

    Tak Kuchta je ze hry.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        Nosorozec     před 2 měsíci 26.05.2024 17:47 |  
        13 1

        Utekly mu z ohrádky slepice. Musel odstoupit ze zápasu a jít je domu pochytat

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          Marty2     před 2 měsíci 26.05.2024 18:01 |  
          8 1

          Snad už jsou někde v polívce :)))

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav

            Arya     před 2 měsíci 26.05.2024 18:04 |  
            5 1

            Nebo na paprice :)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Arya     před 2 měsíci 26.05.2024 17:47 |  
      11 3

      Kdo je Kuchta?

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Lord_Edmund     před 2 měsíci 26.05.2024 19:03 |  
      5 1

      Kuchta je Pelta !!!

  23. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Arya     před 2 měsíci 26.05.2024 17:44 |  
    11 1

    Venca je král!

  24. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Mates204     před 2 měsíci 26.05.2024 17:46 |  
    10 13

    Tak to vypadá, že Tvrdík pro dnešek pošéfil VAR, aby se Jurečka prodal. :D

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      rakusan     před 2 měsíci 26.05.2024 18:02 |  
      17 2

      Ale hovno, oba góly zcela regulérní. Bohužel mistři v O2TV to neumí zastavit v čase přihrávky a pak melou nesmysly.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        Mates204     před 2 měsíci 26.05.2024 18:06 |  
        13 2

        Mně přišlo, že nebyly, ale nestěžuju si, každopádně za poslední dvě sezóny jsme uhráli dohromady jen o dva body míň než sparta, na to jak jsou v topu a my v rozkladu to není tak špatná bilance...

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          rakusan     před 2 měsíci 26.05.2024 18:16 |  
          3 0

          Ano, ano, to je zajímavý postřeh. My úplně ve sračkách a oni mistři galaxie.

  25. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Sníža     před 2 měsíci 26.05.2024 17:50 |  
    19 6

    Když o nic nejde, tak je VAR na naší straně. Mě by zajímalo, kdyby šlo o titul jak by to dopadlo.


    Komentář byl uživatelem upraven (26.05.2024 17:51) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      cedar55     před 2 měsíci 26.05.2024 17:57 |  
      19 10

      Tyhle ubulené kraviny mě opravdu vytáčí, letos za to nemůžou rozhodčí, VAR, novináři, ani nikdo jinej, kopali jsme penalt jako nikdy, prostě jsme na to letos neměli, dokud si to neuvědomíme a budeme se plácat po zádech jak my jsme v pohodě a za všechno můžou rozhodčí atd, tak se neposuneme ani o píď.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        Sníža     před 2 měsíci 26.05.2024 18:07 |  
        11 2

        Já jsem nepsal nic o tom, že za to můžou rozhodčí a nebo VAR. Už jsem několikrát psal důvody, o kterých jsem přesvědčený že nám prohráli titul. Například rotace, předělávání hráčů. Ale dneska nám VAR uznal dva góly, které byly spíše z ofsajdu Na tohle jsem reagoval. Tak se zbytečně nevytáčej a radši pořádně čti.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav

          cedar55     před 2 měsíci 26.05.2024 18:10 |  
          2 6

          Já jsem v pohodě, jen jsi ta hdil takový náznak co by kdyby atd. to nemám rád, protože letos nebyl ani náznak že by někoho tlačili.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav

            Sníža     před 2 měsíci 26.05.2024 18:15 |  
            9 2

            S tím naprosto souhlasím, že si Sparta titul zaslouženě vyhrála. O proti loňské sezóně kdy ji tlačili penaltama je letošní férová a my musíme hledat chyby hlavně u sebe a že jich bylo dost je jasné.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      milovnik_fotbalu     před 2 měsíci 26.05.2024 18:14 |  
      3 2

      Jaktože o nic nejde? Možná Slavii, ale Bolce šlo o hodně

  26. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    necich     před 2 měsíci 26.05.2024 17:51 |  
    17 8

    Paráda, rozlučka pro Standu. Doufám v potlesk ve stoje..

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      Wulfstan (přítel SN)     před 2 měsíci 26.05.2024 17:54 |  
      6 2

      Ještě by mohl dát svůj poslední gól. Klidně třeba z penalty.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        necich     před 2 měsíci 26.05.2024 17:58 |  
        8 4

        Souhlas, dneska již poměrně důležitý gol dal, ale končit fotbalovou karieru golem za "A" by byla paráda.. Přeju mu to..

  27. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Slávista 51     před 2 měsíci 26.05.2024 17:59 |  
    3 3

    NO, DOBRÝ,
    že .

  28. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    Nosorozec     před 2 měsíci 26.05.2024 18:01 |  
    30 1

    Jestli Jurečka nebude příští sezonu pokračovat, tak to bude velká ztráta. Někoho, kdo dá za dvě sezóny 39 gólů, jen tak neseženeme.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      rakusan     před 2 měsíci 26.05.2024 18:04 |  
      15 2

      Přesně tak, to nám nedají žádní zázrační balkánci ani seveřané. Jednoznačně mu splnit jeho podmínky a pokračovat!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      SLAVIESTA     před 2 měsíci 26.05.2024 18:06 |  
      6 7

      Vyhoďte už toho Jurečku, nic nevybojuje, nemá přihrávku, není to žádný tvůrce, vracet se mu nechce a furt otravuje s těmi svými góly. A hezkej taky moc není. Ven, jak už dávno odhalili zdejší odborníci.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        Steve2924 (přítel SN)     před 2 měsíci 27.05.2024 13:03 |  
        3 0

        Tak a teď si vezmi, kdyby se v létě místo 4 hráčů na levnou stranu a 2 dalších útočníků ( z toho jeden byl Tijany) část peněz investovala do nějakého hráče aby Jurečka mohl hrát na své pozici na hrotu a dostával od záložníků balony jaké potřebuje.

  29. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    cedar55     před 2 měsíci 26.05.2024 18:03 |  
    16 12

    Mám spoustu výhrad k této sezóně, ale že by mě napadlo nejít na zápas, protože jsme momentálně druzí a nechat propadnout místo na stadionu s permanentkou jen tak, to fakt ne. Dneska při posledním zápasu bylo nejvíce prázdných míst snad za celou sezónu, jde to mimo mé chápání.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav

      mig52     před 2 měsíci 26.05.2024 18:05 |  
      10 13

      A to byla avizovaná rozlučka se Standou Teclem. Prostě neúcta.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav

        cedar55     před 2 měsíci 26.05.2024 18:08 |  
        5 11

        To taky, prostě nechápu, ale mínusovačům se to a líbí, že lidi když o nic nejde zůstanou doma, na co se namáhat že?

  30. Re: Slavia - Mladá Boleslav

    zeleznik2     před 2 měsíci 26.05.2024 18:03 |  
    4 0

    Držení míče: 54 % : 46 %.
    Střely na branku: 10:1. Střely mimo: 6:1. Rohy: 11:3. Ofsajdy: 2:2. Fauly: 6:11.

  31. re:dnešní zápas

    zeleznik2     před 2 měsíci 26.05.2024 18:04 |  
    10 1

    Za dnešek spokojenost, aspoň máme Korunu střelců znovu. A Prádelna nakonec bod, ikdyž mohla i vyhrát.Tak za rok rudá chátro!!

  32. Titul

    Marty2     před 2 měsíci 26.05.2024 18:04 |  
    16 1

    Každej bod je stejně důležitej, ale teď o to víc mrzí, že jsme v derby víc neriskovali v té přesilovce, kdy sparta jen pasivně bránila. Ale na kdyby se nehraje... :)

    • Re: Titul

      Leksel     před 2 měsíci 26.05.2024 18:27 |  
      12 1

      Anebo v poháru, že jsme nebyli schopný udržet to skóre 2:0, to mě taky zklamalo.

  33. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    carevitchando     před 2 měsíci 26.05.2024 18:07 |  
    17 7

    Nejvíc potěšil Zafeiris. Je smutné, že klub naší velikosti v posledním kole už jen honí krále střelců, pidisoutěž útěchy.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      SLAVIESTA     před 2 měsíci 26.05.2024 18:37 |  
      6 4

      Bohužel honí se mnohem větší voloviny, jako počet bodů oproti loňské sezoně, rekordy trenéra. Král střelů je vedle toho oceňovaná soutěž. K dnešnímu zápasu by teta Kateřina řekla: s křížkem po funuse.

  34. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    cedar55     před 2 měsíci 26.05.2024 18:12 |  
    4 3

    Teď záleží kdo přijde k nám a kdo na druhou stranu, protože jim prý odejde Birmannčevič a ten obrátil xx zápasů, tak uvidíme.

  35. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    Leksel     před 2 měsíci 26.05.2024 18:15 |  
    14 2

    Dneska dobrý, škoda, že jsme takhle nehráli častěji, Jurečka králem, i když mi oba góly připadaly z ofsajdu, zvlášť ten druhej. Taky byla lahůdka ten Zafeirisův driblink před jeho gólem, kterej mu po tý době přeju a věřím, že mu pomůže se vrátit na svou dřívější úroveň. Takže, chlapci, děkuju k dobrý náladě a teď budem všichni držet pěsti hokejkám, ať tý radosti bude kopec!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      rakusan     před 2 měsíci 26.05.2024 18:17 |  
      12 0

      Ten druhej tak jenom vypadal, protože to zastavili, když už byl míč půl metru z Provodovy kopačky, dementi.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      cedar55     před 2 měsíci 26.05.2024 18:17 |  
      3 1

      Kopec by byl pro tu repre, pro nás jen radost dnešní, proč ne.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      ehad     před 2 měsíci 26.05.2024 18:34 |  
      5 0

      To je tezky, kdyz JiT nasadi naseho nejlepsiho utocnika (samozrejme myslim S. Tecla) jen do par zapasu a jeste ke vsemu na par minut ... ;-)

  36. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    Martin Platil     před 2 měsíci 26.05.2024 18:29 |  
    25 2

    Letošní sezóna byla zvláštní. Převládá ve mě pocit, že jsem rád, že skončila….

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      Mates204     před 2 měsíci 26.05.2024 18:43 |  
      5 4

      Na jaře jsme uhráli stejně bodů jako sparta, vzájemný ligový zápasy remízy a to u nich, není tam tak velká propast, škoda "nevýhry" v derby na podzim, snad se přes léto pořádně posílí, oni by mohli oslabit a přímá LM by mohla vyjít.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        Martin Platil     před 2 měsíci 26.05.2024 18:54 |  
        11 1

        To je přesně to, co se s námi táhlo celou sezónu - oni ztratí, oni oslabí. Nemyslím, že při přímém postupu do LM oni oslabí.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

          cedar55     před 2 měsíci 26.05.2024 18:58 |  
          2 1

          Záleží jak se trefí do posil a jak my.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

          Mates204     před 2 měsíci 26.05.2024 19:07 |  
          1 1

          Jako Krejčí půjde určitě a nejspíš i Kuchta, to prostě oslabení je, stejnou kvalitu podle mě prostě není reálný do ČR přivěst

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

            dalislavista     před 2 měsíci 27.05.2024 12:45 |  
            1 0

            Jen jestli ho někdo bude chtít. Když ne, tak se srdceryvně ohlásí, že nemohl opustit tak nádherný klub, a skvěle fanoušky, bla, bla...
            Upřímně lituju toho, kdo ho případně koupi, on tady spoléhá na benevolenci rozhodčích s i přes to byl 3x vyloučen v sezóně. V cizině řvát na sudí nebude moct, a jako stoper dělá chyby.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        mig52     před 2 měsíci 26.05.2024 18:56 |  
        5 3

        A hlavně nevýhry na půdě sestupujícího týmu. Dodrželi jsme tradici, no.

  37. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    Edenjejenjeden     před 2 měsíci 26.05.2024 18:30 |  
    10 0

    Tak dnes pohodovej zápas , Boleslav byla absolutně neškodná . Pochopil jsem i nasazení Standy a Micka , a moc potěšil Zafi svým nádherným golem
    P.S. Nevím jak vám , ale Venca Jurečka mi bude chybět
    P.P.S Jo a Atalanta vede :-)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      Xerxes     před 2 měsíci 26.05.2024 18:39 |  
      7 0

      Navíc hraje Atalanta v plny palbě, žádný béčko...hraci hraji i o své statistiky (to je prodava). Dneska to klapne.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        ehad     před 2 měsíci 26.05.2024 18:44 |  
        8 0

        Atalanta vede uz 2:0. Super.

  38. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    sicilianbrno     před 2 měsíci 26.05.2024 18:43 |  
    6 15

    Vysoká výhra, pohodový pohledný výkon, poprve za sezonu kvituju nasazené Standy Teclíka, jakožto poslední zápas za slavii.
    K CELÉ SEZÓNĚ:
    Máme krásných 85 bodů (v našich titulových sezonách by to v sezonách 2018/19, 2019/20 stačilo na titul, jen dva body od sparty, zbytek týmů někde hodně dole, úspěch v Evropě, tudíž tato sezona by se dala považovat za podařenou. Pokud bysme loni získali titul, tak by to tak hodně lidí, vč. mě brala.
    I do budoucna, pokud bysme z 6 sezon udělali 3 tituly, jako doposud, tak bysme to asi brali. Jen naivní snilek si bude myslet, že co sezona, tak to titul.
    Největší problém u nás, fanoušků je v tom, že po mistrovském hattricku sme už 3 sezony nepřidali titul, proto i letošní druhé místo, i přes skvělý bodový úspěch a úspěch v Evropě, musíme brát jako ZKLAMÁNÍ.

    Závěrem, skrz ziskané body, vzhledem k rozpočtu, kvalitě týmu a realizáku a velké podpory našeho majitele, bych si ve slavii představil z 5 sezon 3 tituly.

    Su moc rád, že Trpiš a realizák zůstal, ale s velkým ALE. Tato nová sezona jasně ukáže, jestli nám má ještě co nabídnout nebo by to chtělo po celkově velmi úspěšném období změnu a oživení.
    Jindra ve slavii zažil více fotbalových stylů a asi nejvíc se většině z nás zamlouval za dob Součka, Coufala, Stancia, atletickej, běhavej výkon, technicky na vysoké urovni, nepředržovaný balóny, kdy ještě v 80 min sme soupeře přehravali naši fyzičkou.
    Je jen na Trpišovi, jestli u něj zafunguje sebereflexe a nastolí takový styl, aby na zlepšujici se spartu stačil.
    Tím pádem by mělo dojít k obměně kádru, pročistit to a doplnil vhodnými hráči.
    Za mě: Obranu bych neřešil, navíc přijde Chaloupek. Záloha konečně středového nadstandartniho hráče, mozek týmu, centry a přihavky alá Stanciu a techniku na místě jak Oscar. V útok bych se rozloučil i s Tijanym, možná Burák a investoval do vysokého, technicky zdatneho útočnika, kterému balon ani u nohy, ani na hlavě nepřekáží...

    Závěrem: Děkuji hráčům za hezkou sezonu, kdy jsme nepovedený zápasy střidali se velice kvalitními, kdy nám chybělo jen štěstí v zápasech se spartou, plisní (výhra doma proti spartě, výhra doma s plzni) a mohl být titul. Bodový zisk je krásný, leč 1. místo bylo letos hodně bodově vysoko.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      Slávista 51     před 2 měsíci 26.05.2024 18:47 |  
      1 4

      ASI TAK,
      že.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      Mates204     před 2 měsíci 26.05.2024 18:50 |  
      22 5

      Podle mě sezóna, kdy skončíme za spartou, nemůže být nikdy považována za úspěšnou, leda že by se povedl nějaký kolosální úspěch v Evropě, třeba čtvrt/semifinále EL nebo postup ze skupiny LM.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        Slávista 51     před 2 měsíci 26.05.2024 19:01 |  
        1 8

        V letošní sezoně se v EP stalo, že !

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        wotlemburg     před 2 měsíci 26.05.2024 19:08 |  
        10 9

        To je škoda že nejsi asi dříve narozenej. To by jsi si těch sezon užil ažaž. No nic, vetšina nepamětníků se v posledních letech namlsala a chtěli by tituly furt pryč.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

          Mates204     před 2 měsíci 26.05.2024 20:39 |  
          13 1

          Upřímně si neumím představit, že by sparťani hodnotili sezónu, kdy by nám koukali do zadku a snášeli naše posměšky jako úspěšnou, proč bysme to měli mít jinak?

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

            PetCC     před 2 měsíci 27.05.2024 17:27 |  
            0 0

            Já na Spartu seru, takže se dívám na nás.
            Sparta není pupek světa, abych se na ní neustále dojímal.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

          dalislavista     před 2 měsíci 27.05.2024 12:40 |  
          3 0

          No nevím, já jsem dříve narozený a ty devadesátky, kdy jsme byli věčně druhý jsem si tedy neužíval.
          Obzvlášť proto, že kabeláři to fest tlačili přes rozhodčí, bývalí jejich hráči u souperů dělali podivné "chyby" atd.
          Na druhou stranu, třeba Novotný se Sieglem se jako hráči Mostu hrozně divili, co se Spartě píská...
          I ten kokot Stracený za Žižkov ( zaříznutý na Spartě) nemohl vydejchat zápas, kde si vymyslel sudí penalty a góly po 5m ofsajdech (Lokvenc).
          Takže já si ty roky i předtím pamatuju, ale to letošní 2. místo fakt za úspech nepovažuji.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

            PetCC     před 2 měsíci 27.05.2024 17:29 |  
            0 0

            Já jsem taky dříve narozený a devadesátky jsem si užíval skvěle, protože před tím jsme byli zcela v průměru.
            A posledních 8 let je pro mě zázrak.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

              dalislavista     před 2 měsíci 27.05.2024 22:45 |  
              1 0

              To, že jsme byli v průměru neznamená, že devadesátky byly fajn. Nebyly. Přišel Korbel, měli jsme našlapaný manšaft, ale buzny upláceli rozhodčí a brali tituly.
              To fakt nebylo k ničemu jinému, než k zblití.
              Moc slávistů, kteří si to užívali, neznám.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      cedar55     před 2 měsíci 26.05.2024 18:56 |  
      5 1

      Souhlasím, bodů je dost, jen mi přijde že ta pohlednost a kvalita trochu ustoupila, ale to se snad otočí.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      Steve2924 (přítel SN)     před 2 měsíci 27.05.2024 12:52 |  
      4 1

      Na jednu stranu s Tebou souhlasím, že ztráta titulu v předchozích sezónách byla horší než v té letošní, protože na titul bylo potřeba 87 bodů.
      Ale když se zamyslíš proč bylo potřeba na titul tolik bodů, tak zjistíš
      A) zbytek ligy pod Plzní je hodně špatný.
      B) protože jsme nedokázali Spartu ani jednou porazit. A tím pádem rozhodlo to, že Sparta dokázala 2x porazit Plzeň a my jednou až v nadstavbě, kde už nám to moc nepomohlo a Plzni v tu chvíli šlo o to odehrát kvalitně finále MOL cupu a ne se vyčerpat v lize.
      Pokud tedy vezmu konfrontaci se soupeři v boji o titul tak je to 1 výhra. ze 6 zápasů. Takovou sezónu nemůžu hodnotit jako úspěšnou. To prostě nejde.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        PetCC     před 2 měsíci 27.05.2024 17:43 |  
        1 0

        Nějaký špatný počty, Sparta Plzeň porazila jednou, my taky a kecy o tom, že o nic nešlo jsou zcela alibistický.
        A když si tedy vezmeme minitabulku
        Slavia 1-2-3 5:4 6
        Sparta 1-4-1 4:7 7
        Plzeň 3-1-2 9:7 10
        Tak Sparta vyhrála jen jeden zápas, stejně jako my. My máme kladné skóre, Sparta záporný.
        A nejlepší je Plzeň, proč tedy není mistr ona?

        Mimochodem, když jsem si to dával dohromady, tak jsem viděl, že zásadní věc byla právě v podzimním zápase se Spartou nešťastná ruka ve vápně v 97. minutě.
        Tam kdyby k tomu nedošlo, tak jsme získali body navíc, které by naopak Spartu psychicky celou dobu tížili.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

          Steve2924 (přítel SN)     před měsícem 28.05.2024 12:26 |  
          1 0

          Ano to je chybka. Ale pořád je to o tom, že my jsme tu Plzeň porazili až v nadstavbě kde už o nic nešlo. V lize jsme s ní 2x prohráli a Sparta tam tak dostala +3 body v této konfrontaci. To, že má Sparta záporné skore je irelevantní. Prostě se jí jeden zápas nepovedl a jeden ano.

          Ano Plzeň v přímé konfrontaci TOP3 byla nejlepší. Ale nedokázala to udržet jinde i díky tomu, že se na jaře soustředila víc na evropu než na domácí soutěž. Proto nemá titul. Ale já rozebíral proč nemáme titul my.
          A data hovoří, že titul nemáme, protože jsme nedokázali ve 30 kolech porazit ani jednou Spartu a dvakrát jsme prohráli s Plzní. Byli jsme prostě o ty 2 body horší. A zaslouženě. Z toho se musíme poučit, zjistit kde se stala chyba, že jsme nedokázali urvat ani jedno derby. I když jsme vedli a nebo hráli v početní převaze. Protože příští rok to bude podobné. Předpokládám, že ani my ani Sparta moc bodů nepoztrácíme a kdo ovládne derby a matche s Plzní tak ovládne ligu.

    • Re: BERGAMO 2:0 !!!

      butters     před 2 měsíci 26.05.2024 18:54 |  
      5 0

      Tak doufejme, že se Csaplárův mezinárodní věhlas nerozšířil i do Itálie.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      cedar55     před 2 měsíci 26.05.2024 18:57 |  
      13 7

      Opravdu se ti zdá, že se Zima začíná vyplácet? Staněk určitě.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        domácí     před 2 měsíci 26.05.2024 19:21 |  
        19 7

        Zima je výbornej a bude ještě lepší

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        johnynz     před 2 měsíci 26.05.2024 19:22 |  
        3 1

        Spis mi jde o nakej trend, mame o 7 inkasovanych golu mene, nez druha nejlepsi Plzen, to se mi zda jako slusna porce. Uvidime, kdyz ted borci stejnou nebo jeste vetsi palku investujou do utoku, co to pak celkove prinese v dalsi sezone.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        Steve2924 (přítel SN)     před 2 měsíci 27.05.2024 12:45 |  
        1 0

        Napsal bych to přesněji.
        je vidět, že se realizační tým opravdu zaměřil na obranu a její posílení, jak Trpišovský zmínil.
        Jestli se Zima zaplatí, na to je ještě brzo. Tu cenovku má vysokou a tím pádem se může zaplatit až výkony v evropských pohárech.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      PetCC     před 2 měsíci 27.05.2024 17:25 |  
      1 0

      A v nadstavbě jsme dostali jen jeden.
      Mimochodem k Zimovi, slovy klasika, že jednou něco přeříznul nic neznamená :-)

  39. Díky

    Bicanovský7     před 2 měsíci 26.05.2024 19:04 |  
    6 4

    Rozlučku s ročníkem 23/24 js si užil! Potěšila výhra a Jurečkův titul krále střelců! Díky :)

    Naneštěstí (před pár dny) Pechanec ve spolupráci s VARem pomohl Bídě k vítězství nad Baníkem... Býval by dnešní zápas v Edenu měl i napětí...

  40. Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    Marbulinek     před 2 měsíci 26.05.2024 19:39 |  
    3 5

    Myslím, že jsme sezónu ukončili, vzhledem k předchozím trablům , v klidu. Již jsem zde před časem zmínil, že nebýt kolapsů v Plzni a následně doma s Olomoucí, nemuseli jsme dnes sledovat, jak sparťanské IQ47 při svém střídání pláče dojetím. Věřím, že se konečně vlastních omylů z předchozích 2 ročníků vyvarujeme a příště oslavíme trofeje u nás v Edenu.
    Vašek Jurečka zopakoval krále střelců ( Sparťan Cuchta nedal pentli ), takže alespoň jednu trofej máme letos doma !

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      japoko     před 2 měsíci 26.05.2024 22:20 |  
      0 3

      Jo, kdyby měla baba kule, byla by dědek!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      dalislavista     před 2 měsíci 27.05.2024 11:44 |  
      2 0

      IQ 37, deset jsi mu neprávem přidal.

  41. Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    Marbulinek     před 2 měsíci 26.05.2024 19:40 |  
    6 1

    Myslím, že jsme sezónu ukončili, vzhledem k předchozím trablům , v klidu. Již jsem zde před časem zmínil, že nebýt kolapsů v Plzni a následně doma s Olomoucí, nemuseli jsme dnes sledovat, jak sparťanské IQ47 při svém střídání pláče dojetím. Věřím, že se konečně vlastních omylů z předchozích 2 ročníků vyvarujeme a příště oslavíme trofeje u nás v Edenu.
    Vašek Jurečka zopakoval krále střelců ( Sparťan Cuchta nedal pentli ), takže alespoň jednu trofej máme letos doma !

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      dm52     před 2 měsíci 26.05.2024 20:44 |  
      7 0

      IQ (47-10) :-))

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      ehad     před 2 měsíci 26.05.2024 21:05 |  
      3 0

      Co? Já to teda nesledoval.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        PetCC     před 2 měsíci 27.05.2024 17:22 |  
        1 0

        Taky netuším, co sledoval.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

          ehad     před 2 měsíci 27.05.2024 17:42 |  
          0 0

          Tak psal, ze to musel sledovat ... docela ho lituju, takove tyrani ... ani se radsi neptam kdo ho donutil ..

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      pcitron     před 2 měsíci 26.05.2024 21:57 |  
      7 0

      A kolapsu se sestupujícím Zlínem. Jsme "Jánošíci", ztráty s Karvinou a flintou rovněž přispěly v minulých ročnících ke ztrátě titulu.

  42. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    Karel13     před 2 měsíci 26.05.2024 20:32 |  
    25 1

    Nikdo to tu nezmínil, ale dnes jsem měl z Mandouse pocit absolutního klidu a jistoty, včetně dokonalé rozehrávky ...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      necich     před 2 měsíci 26.05.2024 20:39 |  
      14 12

      Ovšem když o nic nejde, když jde o výsledek tak tam pobíhá jako kuře před jestřábem..:)

  43. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    necich     před 2 měsíci 26.05.2024 20:36 |  
    11 3

    Takže podzim v EL je jistý, slušná záplata.. :)


    Komentář byl uživatelem upraven (26.05.2024 20:48) . Zobrazit původní komentář

  44. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    pf     před 2 měsíci 26.05.2024 20:37 |  
    36 10

    Mohl by mi někdo erudovaný vysvětlit, co by mladým hráčům z béčka dal konkrétně dnešní zápas o ničem, který měl za účel důstojnou rozlučku, pokud možno co nejvíce gólů s Václavem Jurečkou a rozloučit se se Standou? Mně přijde úsměvné, že tento pouťák brzí mladé v rozletu a připraví o zkušenosti:))

    Standa si zasloužil ovace ve stoje od plného stadionu. Je to srdcař, klubista a bojovník, bude mi v kádru chybět. Takových už v sestavě moc nenajdeme, snad jen bóřu a mosopusta. Těší mě, že diváci na stadionu dokázali jeho působení v našem milovaném klubu ocenit. Jsem rád, že to diváci na stadionu dokáží na rozdíl od místních žlučovodů vnímat.

    Jinak musím poprvé po dvou letech konstatovat, že jsem rád za důstojný závěr ligy ze strany rozhodčích. Konečně bez povolaných poláků nebo soft penalt. Jsem rád, že konečně neřešíme rozhodčí a jejich (ne)pochybení. Ať to vydrží i do další sezóny, snad to není naivní přání.


    Komentář byl uživatelem upraven (26.05.2024 20:40) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      dalislavista     před 2 měsíci 26.05.2024 21:02 |  
      14 1

      Tak zrovna ta penalta dnes na Spartě ( viděno jen na mobilu) mi přišla lehoučká, jestli vůbec.
      Ono, když soft penalty nepotřebuješ, nemusí být. A naopak.
      Loni nás potřebovali předehnat, tak byly každé kolo.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        pf     před 2 měsíci 26.05.2024 21:05 |  
        13 1

        Já letos zaznamenal hlavně ve prospěch rudochů hlavně tzv. soft ofsajdy, to byla taková jejich letošní specialita. Vzhledem k tomu hnusu v předchozích letech to pro mě byla snesitelnější varianta.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        Novas     před 2 měsíci 27.05.2024 01:20 |  
        12 1

        Tak ta dnešní sparťanská penalta, to je přesně něco, čeho se bojím příští sezónu jak půjde o přímý postup do ligy mistrů, že tohle prošlo přes VAR to je neskutečný.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      Snivec     před 2 měsíci 26.05.2024 21:06 |  
      13 16

      osobne proti S. Teclovi nic nemam a klidne at si uzije ovace, ja mu to preji
      pro me ale zadny mimoradny hrac nebyl a mam plno oblibenejsich a dulezitejsich, ktere jsem zazil
      ze soucasneho kadru jednoznacne T. Holes, ktery ma za nas odehrano 8280min, J. Boril neskutecnych 13990min, ve srovnani s nimi S. Tecl pouhych 5870min
      a dale O.Kolar 13940min, L.Masopust 7750, L. Provod 6650, P.Sevcik 7200
      a to uz nemluvim o skutecnych legendach jako byl Milan Skoda 15430 nebo kanonyr David Hubacek 17300

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      PetCC     před 2 měsíci 27.05.2024 17:21 |  
      0 0

      Jaksi jsi zapomněl, že béčko hrálo dopoledne :-)
      A tenhle zápas byl pro některé hráče asi poslední za Slavii, tak šli na hřiště oni.
      Plus snaha získat krále střelců a taky i vyhrát.
      Boleslav k nám pro srandu nepřijela, kvůli pohárům bodovat určitě chtěli.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        pf     před 2 měsíci 27.05.2024 17:38 |  
        0 0

        No to já právě vim, proto jsem ironicky narážel na samozvane autority z úvodu utkání ve zdejší diskuzi, co se dozadovali nasazení mladochu, kteří přitom dopoledne hráli mnohem důležitější utkání o postup do druhe ligy, která je pro jejich budoucí vyvoj mnohem důležitější než včerejší poutak:))

  45. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    Tacit     před 2 měsíci 26.05.2024 21:01 |  
    12 0

    Jurečka je králem střelců, platil i gól z ofsajdu - napsala jakási §rágora na iDěsu.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      rakusan     před 2 měsíci 27.05.2024 00:43 |  
      7 0

      Už to ten zkurvenej čihák trochu zmírnil. Napsal jsem mu docela drsný vzkaz čurákovi.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      pipe1980     před 2 měsíci 27.05.2024 09:57 |  
      4 8

      Podle mě dal oba goly z ofsajdu

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        Karel13     před 2 měsíci 27.05.2024 10:48 |  
        9 0

        Takže v tom případě je jasné, že to ofsajdy nemohly být ...

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

          pipe1980     před 2 měsíci 27.05.2024 16:36 |  
          0 7

          Podle mě teda, tady rozhodně, míč ještě neopustil kopačku a Venca je v naprosto viditelným ofsajdu

          https://imgur.com/a/DuU0Fpw

          U druhýho golu je to sporný, jak úhlem ze ketrého je záběr, tak tím, že tady už míč není v kontaktu s kopačkou nahrávajícího hráče a i když si to pouštím, tak to zřejmé není.

          https://imgur.com/a/SSMcUhx

          suma sumárum, kdybych seděl u VAR, tak první gol neuznám, protože je ten ofsajd naprosto jasnej, u druhýho bych si myslel, že je to ofsajd taky, ale nemám důkaz takže gol platí.
          Takže Venca by byl králem střelců tak jako tak, akorát by se o to dělil se Šulcem, což by bylo takový symbolický předání žezla, protože Šulc bude hrát v příští sezoně za nás.


          Komentář byl uživatelem upraven (27.05.2024 16:42) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

            Wulfstan (přítel SN)     před 2 měsíci 27.05.2024 17:00 |  
            3 1

            Ano, ofsajdy to nebyly.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

            PetCC     před 2 měsíci 27.05.2024 17:17 |  
            3 0

            Jestli z toho poznáš jistej ofsajd, tak jsi Terminátor s optikou z budoucnosti :-)

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

            skalní     před měsícem 28.05.2024 11:20 |  
            1 0

            K prvnímu gólu: Když spočítáš procentuální vzdálenost ramene obránce vzhledem k pásu trávníku, ve kterém se hráči pohybují, vyjde ti 5,5cm/9,5cm a to je 58 %. U Jurečky ti vyjde 6cm/11cm tj. 55 %. Perspektiva klame.

  46. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    Radek097 (přítel SN)     před 2 měsíci 26.05.2024 21:02 |  
    15 22

    Když je Teclova hráčská kariéra u konce, tak si zaslouží jednu negativní statistiku zmínit.
    Za Slavii naskočil do 32 evropských zápasů v nichž nevstřelil ani jednu branku.
    Hodně štěstí v nové životní etapě!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      pf     před 2 měsíci 26.05.2024 21:08 |  
      19 2

      A ten nejdůležitější proti Kyjevu mu odepřeli, ta vzpomínka vytáčí člověka dodnes..

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      dm52     před měsícem 28.05.2024 13:22 |  
      1 0

      Asi určitě nebyl sám, kdo v pohárech neskóroval.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        Radek097 (přítel SN)     před měsícem 28.05.2024 15:09 |  
        1 0

        Určitě několik fotbalistů bude.
        Více startů v Evropě než Tecl od sezóny 2010/11 má Olayinka, Masopust, Traoré, Bořil, Oscar, Holeš, Lingr, Ševčík a Souček a všichni dali minimálně jednu branku.

  47. A JEŠTĚ K TOMU

    Slávista 51     před 2 měsíci 26.05.2024 22:50 |  
    7 5

    mistry světa v hokeji ! ! !

  48. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    IJS     před 2 měsíci 26.05.2024 23:57 |  
    14 20

    Poslední ligový zápas, odevzdaný soupeř, nakonec i vysoké vítězství. Ale mě se ten fotbal nelíbil! Tedy přesněji - nelíbí se mi styl, kterým hrajeme. Opět centry od windbacků z pozic, které nejsou nebezpečné ( úroveň vápna a nebo ještě dál od brankové čáry... ). Opět spousty rohů, které nic neřeší. Opět chodící fotbal a pomalé rozehrávky od zálohy do útoku. Uvidíme, co se přes léto změní. Buďme optimisty!

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      Slávista 51     před 2 měsíci 27.05.2024 00:09 |  
      4 2

      Optimisty jsme a budemu !

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      Hubicka     před 2 měsíci 27.05.2024 07:46 |  
      6 14

      Bohužel je to pravda. Průměrní hráči, průměrná hra. Někdy přijde vzepětí v pohárech, ale jinak . . .
      Rozdílový hráči chybí, hlavně fotbalisti, snad přijdou. Těším se na novou sezónu.

  49. TAK " PANSTVO " HEZKY

    Slávista 51     před 2 měsíci 27.05.2024 07:01 |  
    2 6

    odpočívat, nabrat síly,
    aby jste tu LM udrželi co nejdéle.
    Natruc všem nepřejícím ||!

    • Re: TAK " PANSTVO " HEZKY

      Wulfstan (přítel SN)     před 2 měsíci 27.05.2024 10:53 |  
      7 3

      "abyste", ne "aby jste"!

      To je hrozný patvar, že?

  50. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    pipe1980     před 2 měsíci 27.05.2024 09:52 |  
    4 25

    Nevím za co dostává kolega IJS pode mnou bídu, ale musím s ním souhlasit. Fotbal byl úplně o ničem, ale s tím se asi nějak dalo počítat. Nám o nic nešlo, boleslav vypadala od začátku jako že "Víme že na to nemáme, ale proč si nezahrát fotbálek". Po prvním golu ještě i z toho trochu ubrali a po druhém golu se na to prostě vysrali. A druhá půle u byla jen o tom, jestli dá Venca gol nebo ne. Pak přišel Christos nezajímámětýmalejá Zafeiris a hra se rozpadla úplně.
    To skore vypadá hezky, ale od boleslavi to bylo něco naprosto otřesnýho. Představa týmů boleslavi a baníku v předkole je děs.

    Jako přátelák pro fanoušky na konci rozhodntý sezony asi dobrý, prostě už o nic nešlo.
    Ale musím pochválit fanoušky, všechny, ale TS zejména. Já je hodně kritizuju, ale včera fantastický výkon. Málo sparty, žádný nenávistný peetchoviny, výrazné pozdravení Máry Suchého a jednoznačně nejlepší chorál sezony "Počasí"

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      Qope     před 2 měsíci 27.05.2024 16:42 |  
      4 0

      Vyjádřím se jen k tebou zmiňované TS a jedna věc mi teda dost chyběla a poměrně zásadní. Vyvolání Venci Jurečky. At po prvním golu, nebo po druhém, kdy se stal králem střelců. Nic, žádné skandování fanoušků. Uplně si ho nevšímali a to mě teda osobně překvapilo a zamrzelo.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        pipe1980     před 2 měsíci 27.05.2024 17:00 |  
        1 3

        Nechci říkat po kterém, ale po jednom golu (minimálně) jsme řvali
        VENCAAAAAA - JUREČKAAAAAA
        Ale asi fakt jenom po jednom. Nebyls třeba pro pivo? Ale to dělá ten skurvenej VAR, se tři minuty čeká po tom golu, což teda ale neomlouvá toho kdo ten kotel vede, že na to zapomene

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      vojtal     před 2 měsíci 27.05.2024 16:49 |  
      8 0

      Jo, já mám taky rád když se na TS fandí pozitivně a rozjedou se třeba i spontánní pokřiky, jako ten o počasí, když začalo hodně pršet.
      Právě proto nechápu, co to zase bylo za několikaminutový výlev speakera, který tam začal při "Promiňte ženy, promiňte rodiny" nadávat všem, že málo fandí a jestli se jim to teda nelíbí, tak tam nemusí být atd. Tohle mě neskutečně irituje. Já jsem zastáncem přístupu, že když se rozjede vtipnej pokřik, který navíc reaguje na aktuální dění, nebo něco co lidi strhne, tak je to 1000x lepší, než tam lidem nadávat a vyhrožovat, to mi fakt hlava nebere, proč to slyšíme od speakera snad v každým z posledních zápasů.
      Já už to pak nevydržel a do toho jeho monologu jsem na 111 začal rozeřvávat obyčejný "Slavia do toho", na což se pak začalo přidávat pár lidí kolem mě a on si teda asi uvědomil, že už nadávání bylo dost a lidi ve skutečnosti nechtěj poslouchat jeho kecy, ale fandit, a mohlo by se zas začít fandit, tak se pokračovalo v "Promiňte ženy..".
      Jako vážně tomu nerozumím a myslim si, že z toho jsou lidi akorát víc otrávený. A když se mu teda lidi nechytají na nějaký pokřik, tak možná je to známka toho, že by mohl rozjet nějaký jiný, než na ně řvát a nadávat.


      Komentář byl uživatelem upraven (27.05.2024 16:51) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

        PetCC     před 2 měsíci 27.05.2024 17:15 |  
        0 0

        Ono když jseš od kotle daleko, tak ani netušíš, co si tam vymýšlí, tak si fandíš, jak chceš :-)

  51. Jurečka Chytil

    Apep     před 2 měsíci 27.05.2024 09:55 |  
    4 3

    Mít Jurečku a Chytila v jednom týmu, je velká výzva pro realizační tým, najít jim optimální místo a úkoly aby mohli oba maximálně využít své schopnosti při pobytu obou hráčů na hřišti zároveň. Nejsem přesvědčen o tom, že se to vždy podařilo.

    • Re: Jurečka Chytil

      rakusan     před 2 měsíci 27.05.2024 11:03 |  
      1 0

      Ono toho moc nevymyslíš. Buď na 2 hroty bez typických křídel nebo klasicky s křídly, Mojmou na hrotu (ten jinde hrát nemůže) a na Jurdu zbývá ten podhrot místo Proviho. Často proto hrál na křídle, kde to není ono.


      Komentář byl uživatelem upraven (27.05.2024 11:03) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Jurečka Chytil

      Slávista 51     před 2 měsíci 27.05.2024 11:09 |  
      3 2

      K NIM OBĚMA, NEBO
      ke každému zvlášť, je potřeba záložníky, kteří budou schopni jim potřebné balóny posílat přímo na nohu.
      I Slavia, občas takové měla !

      • Re: Jurečka Chytil

        PetCC     před 2 měsíci 27.05.2024 17:13 |  
        0 0

        Zrovna přihrávky na nohu Jurečkovi letos nebylo moc dobré řešení.
        Nějak moc často mu to neznámo kam skakalo :-)

  52. Jurečka

    dejvidovic     před 2 měsíci 27.05.2024 15:19 |  
    1 2

    Je super, že je králem střelců. Mohl by mít i ve svým věku zajímavou cenu.

  53. Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    donford     před 2 měsíci 27.05.2024 16:47 |  
    6 0

    Vskutku zajímavé. I komise rozhodčích byla toho názoru, že oba góly Jurečky byly sice v hraničním postavení hráče, ale regulérní, a proto VAR nezasahoval. Naopak Preciadův pád ve vápně Plzně byl nafilmovaný a desítka (Kuchta ji stejně neproměnil a připravil se o souboj o korunu krále střelců s Jurečkou) neměl být odpískaná. Bohužel toto prozření komise nám nikterak v boji o umístění nepomohlo.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      PetCC     před 2 měsíci 27.05.2024 17:10 |  
      2 0

      Když to vidíš, tak ti to jako ofsajd přijde, ale vzhledem k vzdálenému postavení těch hráčů žádna jistota není.
      Takže podle letošních pravidel to bylo správně uznáno.
      Jsem zvědav, jaké komedie budou, než se naučí používat ten novej systém :-)

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 4:0

      ehad     před 2 měsíci 27.05.2024 17:54 |  
      0 0

      Ja se na tu penaltu dival (uz pred rozhodnutim komise), a nemohl jsem tam najit ani tuk ... To uz se spis mohl piskat faul na cuchtu (ten tesne pred tim, v hlavickovem souboji). Tam teda taky nic nebylo, ale aspon doslo ke kontaktu.

      Ohledne ofsajdu Jurecky - ten na 1. gol pokud vubec byl, tak byl milimetrovej ... Druhej asi byl spis, ale chapu, ze to VAR neopravil .... ono v predchozich zapasech takto pousteli erbeckum pomerne casto tesne (mozna) ofsajdy, a nikdy to neopravil VAR taktez ... vcera v sestrihu byla jeste sance erbeckem asi sadilkem, kterej byl v ofsajdu odhadem cca 1/2 metru ... a nic se nepiskalo.

  54. Slavia - Mladá Boleslav 4:0

    Marbulinek     před 2 měsíci 27.05.2024 17:20 |  
    5 1

    Dobré odpoledne. Tak máme další ročník FL za sebou. Myslím, že se našim borcům včerejší závěrečná tečka s Bolkou vydařila. Některý náš kolega zde na fóru po 4. kole nadstavby a vysoké výhře Rudochů v Bolce vyslovil přání, abychom to "sparťanskému agentovi" Holoubkovi ve včerejším zápase natřeli. Myslím, že i ty 4 naše branky přání našeho kolegy vyplnily. Rudoši toužili i koruně krále střelců, ale Vašek Jurečka si včera nazul správné kopačky a tak rudý Kuchta nakonec ostrouhal.
    Atalanta Bergamo nám výhrou nad Turinem otevřela cestu do 3. předkola LM, takže uplynulý víkend nebyl zase tak špatný. Až na tu chybějící třešničku v podobě titulu.
    Těším se na další ročník a věřím, že jsme se z předchozích chyb poučili.