Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

Komentáře (45)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

    Alanor (admin)     před 6 měsíci 24.05.2024 13:47 |  
    32 0

    To, že neprodlouží smlouvu, sice mrzí, ale co si budeme povídat, je to od něj logický krok. A i ze strany Slavie se ukázalo jako správný krok přivést Staňka, zvlášť když se příští sezonu hraje o přímý postup do LM. Prostě se to s Kinským takhle blbě sešlo.

    Nezbývá než doufat, že na něm Slavia vydělá pár milionů a že rozchod proběhne v dobrém, aby za rok za dva, pokud dojde k očekávanému posunu, upřednostnil naši nabídku před konkurencí. Ale na rovinu, asi bude nejvíc rozhodovat sportovní vize - v prvé řadě, kde bude větší možnost chytat, pak kde bude větší možnost vyhrávat. A pak smlouva. Těžko čekat, že se z něj stal slávista, když tu vlastně strávil jen půl roku a jinak chodil po hostováních.


    Komentář byl uživatelem upraven (24.05.2024 13:49) . Zobrazit původní komentář

  2. Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

    lukas6novak     před 6 měsíci 24.05.2024 13:56 |  
    25 0

    Největší problém vidím v tom že zrovna tady se to fakt blbě sešlo a nešlo to vyřešit nějak extra líp.
    Slavia se dostala do situace kde bylo skoro nutný přivést v zimě jedničku do Slavie a docela by mě zajímalo kdo by byl tak odvážný a hodil by to na Kinskýho který měl 20 let a v lize 300 minut (a k tomu ta červená karta).

    • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

      Alanor (admin)     před 6 měsíci 24.05.2024 14:07 |  
      3 1

      Staněk je hotový brankář a určitě je v současné době dál než Kinský. Plus je, že je minimální šance, že nám ho přetáhne Sparta nebo Plzeň. Tam je situace v brankovišti stejná a Kinský by teď neměl důvod tam přecházet (navíc bychom ho tam neprodali, když má ještě smlouvu). Osobně čekám přesun za Kováčem do Liberce.

      A pak bude záležet za rok, za dva, jak bude vypadat situace v brankovišti top 3. Samozřejmě za předpokladu, že se bude Kinský zlepšovat a že nepřestoupí rovnou do zahraničí. Oboje považuji za pravděpodobné a doufám, že ta trasa bude Slavia - Liberec - jednička ve Slavii a titul - případný drahý prodej a pěkné angažmá v zahraničí. :)


      Komentář byl uživatelem upraven (24.05.2024 14:08) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

        Malvin     před 6 měsíci 24.05.2024 14:29 |  
        13 0

        Myslím, že trasa Slavia Liberec je u konce. Kania je ortodoxně rudej.

        • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

          Alanor (admin)     před 6 měsíci 24.05.2024 14:39 |  
          2 2

          Myslím si, že při stejné nabídce bude rozhodovat stanovisko hráče. Kaniovi by se nevyplatilo tlačit hráče jinam proti jejich vůli.


          Komentář byl uživatelem upraven (24.05.2024 14:41) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

            slavanda     před 6 měsíci 24.05.2024 15:28 |  
            5 1

            Bubeneč kdyby dostala šanci, tak Kinskýho koupí za ranec a dá mu ranec jenom proto, aby nám ukázala svaly a rozbouřila nám vody. On by byl luxusní dvojka pro nás i pro ně, v pohodě by mohl dostávat 1/3 zápasů v obou klubech.

            • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

              El Greco     před 6 měsíci 24.05.2024 19:07 |  
              2 0

              Ale on chce být jedniča a za dva roky chytat venku, ve Spartě by na tom byl, jak u nás. A jako kdyby se tam zbláznili a vyhodili nějakou bláznivou částku a on by šel k nim, tak holt bysme dostali hodně peněz.

  3. Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

    slavanda     před 6 měsíci 24.05.2024 14:07 |  
    11 1

    Vůbec se mu nedivím. O kolik je horší než Kovář nebo Jaroš? Prodat se zpětným odkupem do kvalitního klubu, nejlépe co hraje poháry. Ideálně za pevně danou částku (např. dvojnásobek prodejní ceny), minimálně ale mít možnost dorovnat nabízenou částku. Prostě to udělat tak, aby byly spokojeny obě strany.

    • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

      Alanor (admin)     před 6 měsíci 24.05.2024 14:19 |  
      4 4

      Myslím si, že tady bude složité ten zpětný odkup prosadit. To se dělá u mladíků, které máš dlouhodobě podepsané, a jinak bys je neprodal. Tady už tu vyjednávací pozici tak silnou nemáme. Každopádně je jasné, že na Kinském násobně vyděláme. Z Dukly dle mého odhadu mohl přijít tak za 1-2 miliony, teď se ta částka může pohybovat kolem 10 mega (kdyby mu nekončila za rok smlouva, tak by měl hodnotu i kolem milionu euro).

      • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

        Lantenac     před 6 měsíci 24.05.2024 14:31 |  
        15 0

        Přestože souhlasím, že situace nemá ideální řešení, přijde mi trochu mimo mluvit o tom, že na Kinským "vyděláme".

        To je brankář, u kterého jsou předpoklady, že bude jeden z nejlepších českých gólmanů. A kdyby chytal u nás, mohli jsme ho třeba jednou prodávat za ranec. (Samozřejmě, že to jsou spekulace). A my tady mluvíme o vydělání několika milionů. V situaci, kdy nás vlastní uhlobaron. Nemluvě o tom, že jsme Kinského několik let platili, aniž by za nás cokoliv odehrál.

        Prostě se to pro nás nevyvinulo dobře, i když jak říkám, chápu obě strany, Slavii i brankáře.

        • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

          Alanor (admin)     před 6 měsíci 24.05.2024 14:36 |  
          8 0

          Jasně, já to myslel v tom kontextu, že pořád bylo lepší, že to angažmá proběhlo takto, než kdyby neproběhlo vůbec. Nezbývá než doufat, že Kinského zúročíme na hřišti za pár let a že to nebude tak, že proti nám bude chytat ve Spartě. To by byl fakt hořký vývoj...

          Můj tip je, že se na 40 % vrátí, na 35 % půjde do Sparty, na 10 % do Plzně, na 10 % rovnou do zahraničí a na 5 %, že Liberec nepřeroste.

          • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

            Lantenac     před 6 měsíci 24.05.2024 14:50 |  
            9 0

            Rozumím. Já popravdě moc nečekám, že bude chytat za nás a spíš teď doufám, že bude natolik dobrý a ambiciózní, aby odešel do zahraničí bez mezipřistání ve Spartě...


            Komentář byl uživatelem upraven (24.05.2024 14:51) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

        Dennis     před 6 měsíci 24.05.2024 15:08 |  
        14 0

        A kdybychom ho někomu dali výrazně pod cenou, dejme tomu za 2-3 miliony s tím, že budeme mít možnost zpětného odkupu za předem sjednaných podmínek?

        Přijde mi to nejlepší varianta pro všechny. Kinský přestoupí a snad bude chytat, jeho nový klub získá za dobrou cenu nadějného brankáře a my si zachováme možnost přivést ho zpět za předem dohodnutou částku.

        Za mě tedy ideální volba jsou Teplice. Maji dobrého trenéra, solidní tým, dá se s nimi leccos dohodnout, Grigar končí a přes Ludhu by se Kinský měl prosadit. Ale pochopitelně bude záležet, kam bude chtít on...

  4. slušně a logicky

    žbl68     před 6 měsíci 24.05.2024 14:37 |  
    10 1

    se vyjádřil, uvidíme co bude dál.... a kde bude třeba v r.2026 ...

  5. Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

    Alfabet     před 6 měsíci 24.05.2024 16:43 |  
    4 1

    A je utopie uvažovat o Dukle?

    • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

      Hofo78     před 6 měsíci 24.05.2024 17:43 |  
      2 7

      Dukla není posun

      • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

        o5aradecek     před 6 měsíci 24.05.2024 21:38 |  
        6 0

        Ale zase tam pravděpodobně bude pod větší palbou a může ukázat kvalitu. :-)

      • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

        Slávista 51     před 6 měsíci 25.05.2024 07:46 |  
        2 1

        DUKLA
        postoupila do 1.ligy !

    • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

      El Greco     před 6 měsíci 24.05.2024 19:00 |  
      3 0

      Brankáře potrebuje: Liberec, Olomouc... pro něj má smysl jít do teamu, co chce hrát poháry.

      • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

        marcocruz (přítel SN)     před 6 měsíci 24.05.2024 23:45 |  
        2 0

        Přesně, hlavně Kováč mu určitě dyžtak řekl že ho chce s sebou do Libe jako posilu a jedničku. Podle mě to samý řekl Hlavatýmu, toho ale Pardubice pustit nechtěj.

  6. Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

    Ragnarok     před 6 měsíci 24.05.2024 19:16 |  
    11 13

    Manažer hráčů na hostování i sportovní ředitel by měli okamžitě rezignovat a uhradil Slavii škodu. Jde to za nimi.

    • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

      Ragnarok     před 6 měsíci 24.05.2024 19:22 |  
      11 9

      Bývá standardem, v klubech s profesionálním vedením, že v případě hostování perspektivního hráče, se s hostováním svolí jen v případě, že hráč púrodlouží smlouvu o dobu hostování. Absolutní selhání Bílka a Tecla.

    • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

      lubi34     před 6 měsíci 25.05.2024 12:20 |  
      1 5

      Standa v žádné funkci není pořád je jen hráčem SKS.

      • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

        Radek097 (přítel SN)     před 6 měsíci 25.05.2024 16:14 |  
        4 3

        (03. 07. 2023)
        Útočník Stanislav Tecl bude mít od nové sezony vedle hráčské úlohy také důležitou manažerskou roli, a to právě v rámci B-týmu. Se Slavií podepsal jak novou roční hráčskou smlouvu, tak i smlouvu manažerskou a vedle působení v roli hráče bude mít na starost chod a fungování rezervního výběru. Zároveň je také členem správní rady Nadačního fondu Slavie.
        https://www.slavia.cz/article/20614

        • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

          lubi34     před 6 měsíci 26.05.2024 10:02 |  
          2 1

          Reagoval jsem na funkci ,,manažer mladých hráčů" tu bude mít až po této sezoně.

  7. Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

    lantsmit     před 6 měsíci 24.05.2024 19:34 |  
    16 18

    Frajer ve všem, co pro sebe zatím ve své kariéře udělal. Třeba se u nás někdo chytí za rypák. Všichni víme kdo především. Tohle je přímý důsledek letního prodloužení Koláře.

    • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

      skalní     před 6 měsíci 24.05.2024 21:02 |  
      15 13

      To by mně fakt zajímalo, jak to souvisí s Kolářem?

  8. Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

    marcocruz (přítel SN)     před 6 měsíci 24.05.2024 23:43 |  
    9 0

    Naprosto ho chápu, jeho vyjádření s sebou nese respekt ke Slavii a zárověn se na to nedá říct nic. Staněk je teď dál a je momentálně i lepší golman. Slavia skoro nikdy nedává dlouhodobý šance mladým brankářům, vždycky pak přivedeme někoho okolo 30 a ten chytá. Tak snad jen toho Kinskýho nebudeme v budoucnu litovat, trochu si myslim, že se z něj stane golman pro zahraničí. Ukáže až čas. Nejvíc se ale bojim toho, že takhle začne přemýšlet víc našich juniorů.

    • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

      lubi34     před 6 měsíci 25.05.2024 12:23 |  
      0 1

      Kolářovi tuším bylo 25? To není ani kolem 30 nebo jo? :-)

      • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

        Lantenac     před 6 měsíci 25.05.2024 13:26 |  
        0 2

        Při příchodu do Slavie (léto 2018) mu bylo dokonce teprve 23.

        • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

          lubi34     před 6 měsíci 26.05.2024 10:08 |  
          3 0

          Díky takže otázka zní zda má mladý Kinský na to být jedničkou v SKS když Ondra měl odchytáno více zápasů v lize a dobře víme že i jeho začátek nebyl oslnivý.

          • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

            lantsmit     před 6 měsíci 27.05.2024 10:02 |  
            1 5

            Na to je odpověď zcela jednoduchá. Samozřejmě že má, ale kdo bude chtít, tak bude donekonečna tvrdit, že by to bylo na Slavii málo, ať bude chytat kdekoli a sebelíp. Snad jedině, kdyby se opakoval scénář Kuchta, tzn. pokud by s Priskem zmizel z brány Sparty i Vindahl a Kinský jim vychytal dva tituly. Pak by se začaly trousit příspěvky typu, že jsme si ho vážně neměli nechat utéct.


            Komentář byl uživatelem upraven (27.05.2024 10:16) . Zobrazit původní komentář

            • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

              Alcapone     před 6 měsíci 29.05.2024 18:22 |  
              2 1

              A jseš si opravdu jistý, že Kinský je generační talent jako Petr Čech? To by asi Pardubice nehráli o záchranu kór když hráli po letech ve vlastním stadionu. Ono aby se nestalo to, že ho bude časem kupovat průměrný klub jako je Liberec...

              • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

                lantsmit     před 6 měsíci 30.05.2024 05:36 |  
                0 1

                “Na opačné straně tabulky najdeme Pardubice, kterým pomohlo v boji o záchranu štěstí i brankářský um. Východočeši totiž měli dle xG inkasovat skoro o 20 (!) branek více. Hned 7 gólů (inkasované góly mínus xG střel mířících na bránu), chytil navíc mladík Antonín Kinský.”

                https://isport.blesk.cz/clanek/448093


                Komentář byl uživatelem upraven (30.05.2024 05:36) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

    hamlo1 (přítel SN)     před 6 měsíci 25.05.2024 08:31 |  
    9 1

    Dobře jsem se vyspal a mám jasnej plán! Začněme vyhrávat tituly, hrát pravidelně skupinu LM, platit hráčům větší prachy. Udělat ze Slavie VIP adresu a nebudeme se muset nikoho doprošovat. Jak jednoduché, že?

    • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

      Mesiaš     před 6 měsíci 25.05.2024 22:30 |  
      6 14

      S Trpišovským a Tvrdíkem utopie

  10. Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

    Hubicka     před 6 měsíci 25.05.2024 13:17 |  
    10 1

    Chce být jedničkou, na hostování nechce a ve Slavii je Staněk, který může chytat ještě 5 let, pokud neodejde. To nemá dobrá řešení. . .

    • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

      James     před 6 měsíci 25.05.2024 19:18 |  
      6 1

      Tak kdyby se nám ho podařilo prodat s možností zpětného odkupu.Tak by to nemuselo být špatné řešení. Může se někde rozchytat a když na to bude mít ,tak za pár let může být jednička u nás.

      • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

        Lantenac     před 6 měsíci 26.05.2024 10:29 |  
        5 0

        I při zpětném odkupu ten hráč musí souhlasit s přestupem. Pokud by na příklad dostal atraktivní nabídku ze zahraničí, tak by neměl důvod jít znovu k nám.

        • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

          Slávista 51     před 6 měsíci 26.05.2024 10:54 |  
          0 1

          Na atraktivní nabídku ze zahraničí,
          čekají téměř všichni fotbalisti, že.

  11. Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

    joec8     před 6 měsíci 26.05.2024 12:18 |  
    6 0

    Jako dává to smysl a je potřeba ho chápat. Na druhou stranu si myslím, že se to klidně může celé změnit. Je možné, že bude Staněk jednička na EURu, pokud by se mu tam dařilo, tak pořád může přijít zajímavá nabídka do ciziny. Pak si myslím, že by se Kinského pozice a i názor na setrvání mohl změnit. Ale to vše ukáže čas.

    • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

      lantsmit     před 6 měsíci 27.05.2024 09:54 |  
      4 9

      To už ale bude Kinský dávno v trapu. Je to pryč, nemá cenu dál plakat nad rozlitým mlíkem. Ale ty příspěvky tady, ve smyslu, že se to s Kinským špatně sešlo a že jsme vlastně my neudělali nic špatně. To je vážně síla. Kam jsme schopni v racionalizaci těchhle přešlapů našeho vedení zajít. Vždycky si říkám, že dobrý, na začátku, ne každý ty souvislosti vidí, nebo se může něco nečekaného přihodit, co tu situaci nějakou náhodou přetočí. Ale pak když se ten scénář naplní, všichni už musejí vědět, jak špatně to dopadlo, dají se všechna ta naše jednání zpětně zanalyzovat, a dál se tu jede zcela nekriticky přijímaný narativ, že to byla zase jenom další smůla. To je jeden z hlavních aspektů, proč jsme tu domácí dominanci tak rychle ztratili. Protože tahle zahleděnost do sebe nepostihuje jenom fanoušky, ale celý náš klub.

      Dokonce to od vás schytával i Navy, jinak uznávaný insider, u kterého žádné výhrady typu, co je zač a o co mu vlastně jde, nemůžou ty vaše hysterické reakce omluvit.

      • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

        weetek     před 6 měsíci 27.05.2024 23:55 |  
        7 7

        Je pravda, že tohle omlouvačství za všech okolností (mlčící Kadlík Janďourků jistě ví...) je z pohledu psychologie zajímavý fenomén. Přivedli jsme mladého, nadějného Kinského s potenciálem růstu a poslali ho na hostování. Pak zase na hostování. Aby rostl. A on rostl, obě angažmá se mu vydařila, do U21 se prochytal. Nás mezitím na gólmanském postu začala tlačit bota, když druhdy fenomenální, jakkoliv vždycky v tréninku a nasazení spíš laxní Kolář se po zranění přes opakované možnosti do top formy nedostal (což nás sportovně i dost stálo), byl za něj přiveden Mandous, a jakkoliv nedostal ani půl trpělivosti, přestože nenasekal ani půl minel, co Kolář, v rámci šturmu na titul po svou netitulových letech usedl na lavičku, jelikož byl zakoupen Staněk. Titul z toho do třetice nebyl (ne kvůli Staňkovi), ale Kinský je na odchodu. Mladého gólmana, který předvedl ten progres, ve který jsme doufali, tak ztrácíme. Jo, a Kolářovi byla prodloužena smlouva. Však jsme rodina. Někteří doslova.

        • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

          lantsmit     před 6 měsíci 28.05.2024 06:43 |  
          2 5

          Nejpozději po loňské sezóně už realizák věděl, že Mandous není jednička pro Slavii. Zároveň jsme ještě byli v “bídě”, takže peníze na kalibr Staňka v klubu nebyly. Navíc to byla éra rychlého rozvoje perspektivních hráčů za účelem jejich zpeněžení, coby hlavního zdroje financování provozu. Tohle všechno stálo přímo proti prodloužení Koláře, což zároveň představovalo odpis Kinskýho. Zcela jistě přinejmenším v jeho hlavě.

        • Re: Kinský o záchraně. Prodlouží ve Slavii? Hostování vývoj oddaluje, chci krok výš

          Alcapone     před 6 měsíci 29.05.2024 18:10 |  
          3 0

          A jak to chceš rozumě řešit? Gólman se střídá jen pri zranění a někdy po blbých gólech. Kinský se kupoval pro budoucnost a momentálně jsme moc peněz neměli. Pak se změní situace ty máš sakra silnýho majitele ohledně financí. Věřím časem i v zákulisí... Máš tedy prachy a máš možnost koupit repre gólmana co s Plísní dokázal po super výkonech vyhrát ligu a hrát dobře v pohárech. Titul vyhrává obrana tak logicky udeláš to nejlepší pro klub a vystužíš obranu. Bohužel to nevyšlo nikdo moc nenadává. Co by se stalo kdyby se vsadilo na Kinskýho a on navíc musel hrát tak, že může pustit max jeden gól. Na to zvyklý není hrál za podprůměrný kluby. Co by se tu dělo kdyby se Kinský upřednostnil před Staňkem si umíme oba domyslet. Ať si Kinský jde do Itálie nebo kam chce. Konkurence bude vždy větší než v Pardubkách a stejně chytat nemusí. Nezapomeň nikdo není víc než klub! Jen dobrý majitel se mu může přiblížit. Nechceš tak jdi nazdar!


          Komentář byl uživatelem upraven (29.05.2024 18:32) . Zobrazit původní komentář