Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 34. kolo

Slavia zaslouženě porazila venku Slovácko, několik výborných šancí její hráči spálili, brankově se prosadili Holeš a Chytil. Alanor zápas neviděl, hráče tak výjimečně hodnotí quelhar.

Zápas na mě působil, jako by hráči byli sami smíření s tím, že titul je zřejmě ztracen. Tempo bylo spíše pomalejší, i přesto však slávisté po úvodních deseti minutách jasně přebrali otěže zápasu a začali si vytvářet příležitosti ke vstřelení branek. To se dlouho nedařilo, protože hráči ve finální fázi volili špatná řešení. Branky tak přišly až po vystřídání, Provod si po minutě na hřišti připsal asistenci na parádní gólovou střelu Holeše. Jenže brzy poté Zima nešťastně usměrnil střílenou přihrávku do vlastní sítě a stav byl znovu nerozhodný. Spolupráce centrujícího Douděry a zakončujícího Chytila zajistila Slavii přece jen tři body, o které se slávisté báli jen při hlavičce Reinberka v 89. minutě.

Ze zápasu nelze dělat dalekosáhlé závěry, byl poznamenán situací v tabulce a tím, že Slavia v něm neměla moc co získat. Soupeř sice hraje o pohárovou Evropu, jeho jarní forma je však tristní a fakt, že je i před posledním kolem soutěže stále ve hře o páté místo v tabulce je daleko víc obžalobou Baníku s Mladou Boleslaví než důkazem, že jde o silného soupeře. Proto hráčům nebudu příliš vyčítat, že na hřišti působili bez šťávy, kterou bych jinak v ligových zápasech od slávistů chtěl vidět. Na druhou stranu si žádný z nich neřekl svým výkonem o vysoce nadstandardní známku.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 5 - S gólem toho moc dělat nemohl, i když se snažil. Nelíbilo se mi, že některé situace řešil vyražením míče do pole, než aby míč buď chytil nebo vyrazil do zámezí. Takto ve druhé půli za nerozhodného stavu vyrazil střelu Kohúta před Sinyavského, který naštěstí netrefil odkrytou bránu. Roh v první nastavené minutě mohl úplně sám sebrat, místo toho míč jen boxoval do pole a domácí obléhali vápno Slavie další minutu.

Tomáš Holeš - 7 - Parádní střelou z dálky poslal Slavii do vedení. Při konstrukci hry byl víc než on vidět David Zima, přestože Holeš má pro tuto část hry lepší předpoklady. Směrem dozadu neměl problémy.

Igoh Ogbu - 5 - Měl největší vinu na šanci Kohúta, která je zmíněna u hodnocení Staňka. Dobře dostoupil v první půli právě Kohúta, který v šanci trochu zaváhal.

David Zima - 6 - Ve statistikách má vlastní gól, vinu na něm má ale poměrně malou, jednalo se spíš o nešťastnou náhodu. Dostal se k velké šanci po rohovém kopu, jeho koníček ale Heča vyrazil. Hned v první minutě měl co dělat, aby dostihl Jurošku, to se mu naštěstí povedlo.

David Douděra - 5 - V první půli nebyl příliš vidět. Ve druhém poločase si připsal asistenci na vítěznou branku, kromě toho v zajímavé pozici trefil do hlavy Holzera.

Petr Ševčík - 5 - Občas předvede záblesk geniality v podobě přesné dlouhé přihrávky, z celkového pohledu toho ale bylo ve hře z jeho strany docela málo. Když chybí jeho hře přímočarost a tah na branku, trpí tím celá Slavia. V poločase střídal pro zranění.

Oscar Dorley - 7 - V tomto zápase nasazením  mezi spoluhráči vyčníval. Chtěl hrát, nebyl líný zasprintovat a uvolnit se. Kéž by tyto jeho vlastnosti přebralo v příští sezóně co nejvíc jeho spoluhráčů

Ondřej Zmrzlý - 5 - V první půli byl vidět možná nejvíc z ofenzivních hráčů Slavie, ale několik dobrých pozic nevyřešil dobře, především pak nadějný brejk po ztrátě míče Slovácka.

Matěj Jurásek - 6 - Že by si svým výkonem vyloženě řekl o základní sestavu, to říct nemohu. Ve velké šanci vyrazil jeho hlavičku Heča. Měl i několik dalších světlých momentů, třeba nahrávku Schranzovi za obranu, ty byly ale i tentokrát doplněny celkovým nevelkým zájmem o hru. Ve výše zmíněném brejku, který zazdil ve finální fázi Zmrzlý, Jurásek místo sprintu směrem vpřed spíše vyklusával. Rohy ovšem kope daleko lépe než Ševčík

Václav Jurečka - 3 - Ve hře je platný minimálně a ve chvíli, kdy nepromění žádnou ze svých velkých šancí, tak jej nelze vidět jinak než jako nejslabšího hráče týmu. V první půli to měl ještě po promáchnutí Kalabišky docela obtížné, určitě ale ne neřešitelné, ve druhé půli usměrňoval nepovedenou střelu Holeše místo do odkryté brány mimo. Před vyrovnávací brankou si z něj udělal dobrý den Blahút.

Ivan Schranz - 4 - Ani Schranz neodehrál povedený zápas. Ve velké šanci místo střely hledal přihrávkou Jurečku a Heča jeho úmysl přečetl. Už po hodině hry jej střídal Provod.

Christos Zafeiris - 4 - Komentátoři jej sice chválili, ale já od Zafeirise čekám úplně jiné výkony. Rozdil v dynamice mezi ním a Oscarem bil do očí. Snad se po přípravě vrátí do formy a nabere kondici a sebevědomí, obojí mu viditelně chybí.

Lukáš Provod - 5 - Má v zápise asistenci na Holešovu branku, jinak nijak zvlášť nezaujal.

Mojmír Chytil - 6 - Přišel z lavičky a vstřelil vítězný gól, co víc od útočníka chtít.

Conrad Wallem a Muhamed Tijani nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce. 

4. - Sobota 18. 05. 2024 17:00

Fortuna liga - nadstavba, 2023/2024
1 - 2
0 - 0
1.FC Slovácko
1.FC Slovácko

65. Zima (vl.)

SK Slavia Praha
SK Slavia Praha

62. Tomáš Holeš
71. Mojmír Chytil

Komentáře (32)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    Slávista 51     před 6 měsíci 20.05.2024 16:00 |  
    3 16

    Stejný jako za Alanora,
    několik hráčů podhodnoceno.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    Matěj51     před 6 měsíci 20.05.2024 16:09 |  
    5 3

    Za hodnocení 1*

  3. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    Flame     před 6 měsíci 20.05.2024 16:56 |  
    7 3

    Zdravím všechny,

    tak určitě to nebyla hitparáda, ale tým bych nezatracoval, po ztrátě šance na titul se hraje těžko a všechno víc bolí.
    Nicméně si myslím, že musí dojít ke změně, náš systém hry mají všichni přečtený a připraví se na něj. V poslední době jsme přešli od házené zpět k rychlejšímu útoku, ale nemáme na to hráče jako Oli, Sima.....,a systém nemají hráči ani zažitý, aby mohli hrát naslepo.
    Všimli jste si že poslední mužstvo hrající v LM na tři stopery bylo Atletico, všichni ostatní drží čtyři obránce?

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Flame     před 6 měsíci 20.05.2024 18:03 |  
      9 5

      Mongolík krejčí podepsal s úsměvem dres JUDE SLAVIE 88 (88=HH, tedy Heil Hitler), sralťanský fašistický prase!

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        knl66 (přítel SN)     před 6 měsíci 20.05.2024 18:33 |  
        9 7

        Jsi si jist, že ses trefil do rubriky, natož do vlákna? V rubrice OT se to objevilo už dopoledne, tady jsi v "Hodnocení hráčů."
        Lidi, nelejte to pivo z vokna a lidi, prosím, vkládejte příspěvky tam, kam patří... :)

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        Slávista 51     před 6 měsíci 20.05.2024 18:34 |  
        15 2

        Je s podivem, že majitele toho dresu, už nevyšetřuje policie.
        Když bývá občas, v jiných případech velmi aktivní, že !

  4. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    stomir     před 6 měsíci 20.05.2024 17:51 |  
    20 5

    Opakovaně se mi jeví, že autoři podcastu MNF jsou až nespradvedlivě kritičtí k Jurečkovi. Ano, má víc zápasů, kdy mu to v poli herně moc nejde, ale bojuje a z mého pohledu to není slabina týmu. Obvykle výborné zakončení šancí, spolehlivé proměňování penalt, střelba z dálky ... Dal za dvě sezóny ve všech soutěžích za Slavii cca 45 gólů. Bohužel si myslím, že jestli teď odejde, tak teprve pak jeho kritikům dojde, jak byl nesmírně platný a my za něho nebudeme mít náhradu. Kdybychom měli stejně potentní a fotbalově lepší hráče, neřeknu nic, ale takhle? Vždyť Slavia má zjevnou slabinu dávat góly, záložníci jsou jaloví, tak se mi nejeví rozumné shazovat Jurečku, který s Chytilem je střílí pravidelně.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Slávista 51     před 6 měsíci 20.05.2024 18:31 |  
      7 3

      Jo, záloha v porovnání s předchozími roky, nebo za dob F. Veselého - je v současnosti slabota.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 6 měsíci 21.05.2024 11:23 |  
      6 3

      Nejsou kritičtí, napsali tak jak to je. Jurečka umí dávat góly. Pokud je nedá je na hřišti zbytečnej, protože v poli je fakt špatnej. Narozdíl od Chytila, který udělá i dost černé práce a udrží nebo vybojuje spoustu míčů.
      Jurečka je typický koncový hráč, nepřijde mi, že by byl uplně 100% kompatibilní s moderním fotbalem, kdy se od hrotu očekává trochu víc než, že si Lafatovsky ví kam stoupnout.
      A neříkám, že je to vina jen Jurečky. Slavia neumí jeho přednosti využít tak aby případně nekřičely jeho slabiny. Takže je otázka proč ho kupovala a proč ho staví na pozice, kde se evidentně trápí a na výkonu mu to nepřidá.

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        stomir     před 6 měsíci 21.05.2024 15:25 |  
        5 1

        Nesouhlasím s Vámi, ale čas ukáže. Hráč, který pravidelně umí dát gól na hřišti zbytečný není. Kromě gólů byl platný i při bránění ( jasně - na Slovácku nedal šance a spoluzavinil obdržený gól) a je sehraný např. s Provodem, Chytilem atd. Kdyby se nehodil do moderního fotbalu, nehrál by evropské poháry a v nich nedával branky ( třeba s AS Řím, ale i jindy). Zafeiris nebo Ševčík asi víc splňují Vaše nároky na moderního hráče Slavie, ale kolik vypracovali nebo dali gólů? V tom já vidím malér a bojím se brzkého Jurečkova odchodu. Dali jsme cca o 20 gólů míň než vloni, i v zápasech se slabšími mužstvy v Edenu ( Pardubice, Zlín, Budějovice) jsme se na výhru hrozně nadřeli, záložníci téměř neskórují ( v titulových letech jsme měli Zmrhala, Hušbauera, Stocha, Součka, Stanciua, co dali v sezóně 7-10 gólů) a ze sedmi zápasů se Spartou a Plzní jsme uspěli jednou... Když odejde náš nejspolehlivější střelec, čemu to pomůže? Lafata byl jako hráč většinu času na hřišti k ničemu, ale Spartě góly pomohl k více titulům. Jsem tady s tímhle názorem asi v menšině a vlastně budu rád, když pravdu budete mít Vy.

        • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

          obiwan     před 6 měsíci 21.05.2024 15:34 |  
          3 1

          Jurečka má spoustu technických nedostatků, v kombinaci taky nic moc...ale dává góly a navíc je spolehlivým exekutorem penalt! Jen si vzpomeňme, jak kdo kopal desítky před ním a co nás to stálo (např. Olayinka)...

        • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

          Steve2924 (přítel SN)     před 6 měsíci 22.05.2024 11:14 |  
          4 2

          Já nevidím problém v Jurečkovi jako takovém. Vidím problém v tom, že styl fotbalu, který se hraje ve Slavii odhaluje jeho nedostatky až moc. On potřebuje být na hrotu a dostávat balony ze kterých může zakončovat nebo nahrát na krátkou vzdálenost do nohy lépe postavenému.
          Slavia ale chce po něm navíc chce - lítat po křídle, přecházet 1:1 a podržet balon, dávat průnikovky a kombinace na jeden dotek. A ve všech těhle aspektech je podprůměrný.

          • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

            stomir     před 6 měsíci 22.05.2024 15:02 |  
            3 2

            V tom máte určitě pravdu. U hodně hráčů je problém, že nehrají na postu, kde jsou nejlepší a nutí se k věcem, kde moc dobří nejsou. Kdyby takový Birmančevič nebo Haraslín u nás zkusili hrát střídavě beka, stopera nebo wingbeka, asi by je to rychle přestalo bavit a novináři by u nich řešili, jak jsou v defenzivě slabí, nehodí se do špičkového klubu a vůbec, že jsou vlastně k ...

  5. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    mig52     před 6 měsíci 20.05.2024 19:42 |  
    12 10

    Jen abys, Quelhare, jednou na inženýra nevzpomínal se slzou v oku, když budeme v ofenzivě jaloví jak neosolený vývar! Standik hrál tužku a o gólech si v poslední dlouhé době nechával jen zdát a takovou čočku od tebe v jiných vyjádřeních vůči němu jsem nezaznamenal. Trochu objektivity a respektu, hochu.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      Ivan     před 6 měsíci 20.05.2024 20:00 |  
      11 2

      Pan Inženýr potřebuje přes 122 minut na vstřelení gólu v lize tuto sezonu, Standovi v minulé sezoně průměroval gól na 121 minut (a to nekopal penalty, pan Inženýr jich letos kopl 7=6/1)

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        mig52     před 6 měsíci 20.05.2024 20:58 |  
        4 6

        Mohl bys, prosím, zprůměrovat letošní Standovi sezónu? Díky. No, a pokud to vyjde podobně, může vést Standa ofenzivní vozbu i v následující sezóně, no! (Ještě bys mohl uvést počty gólů obou hráčů za poslední dvě sezóny nebo od doby, co k nám Jurečka přišel).


        Komentář byl uživatelem upraven (20.05.2024 21:00) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

          Ivan     před 6 měsíci 20.05.2024 21:29 |  
          5 1

          Jasně, není problém. 60 minut v lize, 0 gólů.

  6. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    urs (přítel SN)     před 6 měsíci 20.05.2024 20:27 |  
    13 5

    Píše se tu nyní dost mimo jiné o Jurečkovi a já musím dát Quelharovi, a dalším s podobným názorem, za pravdu. Ve hře je zcela zbytečný a de-facto s ním hrajeme vždy o jednoho muže méně. Zakončení a výběr místa má ovšem libové, nicméně mě, jako nenažranému fandovi, to nestačí. Většina Vencových doteků mimo vápno pod tlakem protihráče končilo odevzdáním míče soupeři a z toho pokaždé vytékám a jako trenér bych jej přetrhl. Hra tělem nula a snaha o odevzdaný míč bojovat také. Je to šuter, ale na SKS v současný době dle mého s těmito nedostatky nemá. Byť je to fakt divný takto napsat, když opětovně bojuje o krále střelců. Zvláštní borec.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      SLAVIESTA     před 6 měsíci 21.05.2024 17:19 |  
      3 4

      Nesouhlasím. Nejsem obdivovatelem dotyčného, ale podívám-li se v duchu do minulosti vidím dlouhou řadu střelců a ne jen u nás, jejichž hlavní předností bylo být v pravý okamžik na pravém místě a většinou nezahodit, ale proměnit, třeba umolousaným šourákem. Většina z nich se vlastně potulovala po hřišti, až než přišel jejich okamžik. Nebyli to žádní tvůrci hry, za ně hovořily proměněné šance do kterých se oproti jiným uměli dostat. ( k těm se podle mě Jurečka blíží a věřím, že může se v tom ještě zlepšit).
      Samozřejmě jsou a byli fotbalisté, kteří uměli všechno, ale měli, nebo mají světové jméno. Na ty nemá zase Slavia.

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        cunak     před 6 měsíci 21.05.2024 18:15 |  
        4 2

        Jeden z takových se jmenoval Pepi Bican.

        • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

          jirkag5     před 6 měsíci 21.05.2024 23:06 |  
          2 1

          A jiný třeba Gerd Müller :)

          • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

            stomir     před 6 měsíci 22.05.2024 09:44 |  
            3 1

            V sedmdesátých letech u nás Zdeněk Nehoda... Jako kluka mě iritovalo, že v reprezentaci hráli hráči jako on nebo Masný, Švehlík atd. a ne František Veselý ze Slavie, jehož jsem obdivoval. Nehoda byl podobně jako Gerd Müller takový doklepávač míčů do brány, ale obvykle byl v základní sestavě. Je to už fotbalový pravěk, dnes se hraje úplně jinak, ale góloví hráči dle mého místo na hřišti mají mít pořád.

  7. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    jufoun (přítel SN)     před 6 měsíci 20.05.2024 21:32 |  
    22 3

    Zkopíruji si tady větu: Proto hráčům nebudu příliš vyčítat, že na hřišti působili bez šťávy, kterou bych jinak v ligových zápasech od slávistů chtěl vidět. ..
    A já bych právě toto všem na hřišti, kterých se to týká vyčítal nejvíc. Pokud budeme přistupovat k zápasům takto, nic se nezmění, pochopil bych to mít v tabulce 10 bodů náskok a jít si pro titul.
    Stejně tam úsměvy po Olomouci, vždyť o co jde.
    Podle mě, se musí něco změnit v realizačním týmu, prostě musíme být víc hladový a snažit se vyhrát každý zápas. Všichni jsou tam podle mě, moc velcí kamarádi.


  8. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    IJS     před 6 měsíci 20.05.2024 22:27 |  
    6 3

    K hodnocení hráčů a k jeho zdůvodnění nemá výhrad. Líbí se mi popsaná atmosféra zápasu ze strany Slavie. Taky mi to přišlo jako, že se o nic nehraje a tak dnešní hodnocení ani není relevantní. Jak hodnotit hráče, kteří nejsou pod tlakem výsledku a je konec sezóny. Líbí se mi i hodnocení přínosu Matěje Juráska a Zafiho. Vidím to úplně stejně a když to v diskuzi napíšu, tak za to dostávám mínusy. Ale nejde o mínusy, o subjektivní názor, ale jde o to, aby Slavia z těchto nadstandardních hráčů něco vytěžila. Potenciál na to mají, ale dnešní výkonnost je na lávku.
    Myslím, že bude ještě hodně prostoru na hodnocení sezóny a snad i ze strany vedení Slavie. Pokud se nestane "něco zásadního", tak se obávám, že při současném stylu hry bude stagnace pokračovat a pokud jsme dnes bojovali o 1. místo, můžeme za rok bojovat o místo 2.

  9. Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

    p!erreCORE     před 6 měsíci 20.05.2024 23:46 |  
    17 0

    Nejpozději teď musím napsat, že pořízení si neotřesitelné jedničky do brány na dalších pár sezon byl skvělý nápad.

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      fleder     před 6 měsíci 21.05.2024 09:08 |  
      9 1

      Souhlasím, nicméně je tam jedno ALE. Je dost možné, že přijdeme o potenciální mladší budoucí jedničku. Pochybuji, že Kinský bude chtít u nás vysedávat na lavičce nebo chodit po dalších hostováních. Smlouvu má už jen do konce příštího ročníku, tj. nyní v létě se/si bude muset rozhodnout, jak dál.
      Budu hodně zvědavý, jak vedení tuhle situaci vyřeší.

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        obiwan     před 6 měsíci 21.05.2024 12:26 |  
        1 5

        Mam pocit, že tu psalo jedno pražský hovado, že Kinský dvojku dělat nechce a ani prý není moc friendly týpek do kabiny...volně reprodukuju...

    • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

      knl66 (přítel SN)     před 6 měsíci 21.05.2024 21:48 |  
      3 0

      Tys byl tenkrát po jeho pořízení nadšenej, kdežto já Ti tehdy psal, že jsem z jeho angažmá dost vykolejenej a moc s ním nesouhlasím... No, holt dneska musím uznat, že jsem se šeredně, ale fakt šeredně SPLETL!!!! A pravda byla na Tvé straně.


      Komentář byl uživatelem upraven (21.05.2024 21:49) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 34. kolo

        obiwan     před 6 měsíci 23.05.2024 15:25 |  
        3 0

        Klid, ani já nejasal, ale jsem rád, že nám Staněk vytřel zrak:-)

  10. Jurasek

    obiwan     před 6 měsíci 21.05.2024 12:21 |  
    12 0

    Ten kluk je divnej, když nastoupil doma proti Plzni ke konci, hrál skvěle, sypal vynikající centry....na Slovácku se mi zdálo, že se na hřišti nudil...co s tím?

    • Re: Jurasek

      urs (přítel SN)     před 6 měsíci 21.05.2024 16:31 |  
      10 0

      V klidu mu vysvětlit, že hranice mezi pásovým dopravníkem a profi fotbalem, je velmi tenká.

      • Re: Jurasek

        obiwan     před 6 měsíci 21.05.2024 17:28 |  
        7 0

        Vysvětlit fotbalistovi...ta dvě slova nejdou k sobě...