311. derby nabídlo zajímavý a vyrovnaný fotbal. To nejzajímavější, tedy góly, ale chybělo. Hlavně zásluhou obou brankářů. Staněk čaroval více před přestávkou, Vindahl po ní. Slavia určitě nezklamala, když podala bojovný a organizovaný výkon. Na druhou stranu svého soupeře nezvládla ničím zaskočit, ani ho přehrát, takže mluvit o úžasném výkonu jako trenér na tiskové konferenci je za mě nadnesené. Vzhledem k tomu, že jsme nutně potřebovali vyhrát, je pro mne velkým zklamáním hlavně 30 minut přesilovky po Haraslínově vyloučení. Z naší strany šlo o nejhorší pasáž v zápase a se zataženou Spartou jsme si vůbec nevěděli rady. Trenér se celkem logicky snažil vsadit na centry a vzdušnou převahu, nicméně provedení bylo žalostné. Zápas tak skončil dělbou bodů, která pochopitelně vzhledem k situaci v tabulce mnohem více vyhovuje Spartě. Slavia tak velmi pravděpodobně skončí 3. sezónu za sebou bez titulu, což je téma na mnohem obsáhlejší rozbor. V tomto ohledu mohu doporučit včera vydaný podcast, kde jsme situaci Slavie rozebírali spolu s quelharem a předsedou Odboru přátel Davidem Ocetníkem.
Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).
Jindřich Staněk - 9 - Na jaře chytá velmi dobře a včera jen dal razítko na fakt, že jeho angažování mělo smysl a povedlo se. Za mě šlo dosud o nejlepší a nejvýraznější výkon Staňka ve slávistických barvách. V první půli předvedl 3 výborné zákroky, díky kterým nakonec ve druhé půli nebylo tak daleko k vítězství. Rozehrávka byla z jeho strany tentokrát o něco slabší, ale byl to spíše detail než problém.
Tomáš Holeš - 6 - Pro stopery to nebyl jednoduchý zápas i z toho pohledu, že se měnilo rozestavení i personální složení. Holeš v derby obstál a podal nadprůměrný výkon.
Igoh Ogbu - 5 - Nepropadl, o půli střídal kvůli zdravotním problémům. Úplně spokojený jsem s ním ale nebyl, když zaváhal u velké šance Kuchty. Nervozita na něm byla znát i při jedné nepovedené rozehrávce, která mířila až o desítky metrů mimo, ale to byl spíš jen detail.
Tomáš Vlček - 6 - Bezchybný nebyl, ale celkově zápas zvládl. V mladém věku si poradil se soupeřem i s náročnými změnami v personálním složení i rozestavení stoperů. Potvrdil, že v hierarchii obránců v současnosti patří do základní sestavy.
David Douděra - 5 - Nebyl tak výrazný jako obvykle, a to ani po stránce emocí. Zápas odehrál průměrně.
Petr Ševčík - 5 - Měl i dobré momenty, ale celkově bych od něj při jeho pozici v mužstvu čekal víc. Má na něm stát tvorba naší hry, on ale v těžkých zápasech opakovaně nedokáže soupeře přehrát. Průměr.
Oscar Dorley - 6 - Dostal se od něj míč do naší největší šance v zápase, kterou měl Jurásek. Šlo ale spíše o šťastně sražený balón, nicméně jen to ukazuje, že je třeba pokoušet štěstí a střílet (což je obecně Oscarova velká slabina). V závěru pak už vědomě a velmi dobře nahrával na střelu z druhé vlny na kraji vápna Chytilovi.
Jan Bořil - 6 - Měl příkladné nasazení, navíc patřil k výraznějším hráčům i po fotbalové stránce. V úvodu se ukázkově dostal před Wiesnera a hlavičkou vracel míč do nebezpečného prostoru. Při šanci zmíněného protihráče naopak trochu zaspal, ale šlo o nelehkou situaci, kdy ho trochu zmátl soupeř stojící v ofsajdu (nicméně z hlediska současných pravidel by byl gól regulérní).
Matěj Jurásek - 5 - Nedá se říct, že by zklamal, ale ukázal, že nedorostl do role rozdílového hráče v tak náročném zápase. Snažil se, ale výrazněji soupeře přehrát nedokázal. V naší největší šanci pak zklamal a jen nastřelil brankáře. Horší pětka.
Mojmír Chytil - 6 - Zápas odbojoval až do konce navzdory prasáckému zákroku, při kterém mu Krejčí málem zlomil ruku. Patřil k našim aktivnějším hráčům, byť to s důraznými stopery Sparty neměl lehké. V závěru pohotově pálil z hranice vápna, pak se ještě dostal k hlavičce, která mířila o metr vedle.
Ivan Schranz - 5 - V úvodu nepříjemně pálil na Vindahla, pak už bohužel příliš vidět nebyl. Průměrný výkon, na své galapředstavení s Baníkem bohužel nenavázal.
David Zima - 5 - Odehrál jen 30 minut a pak byl trochu bizarně střídán jako střídající hráč. Údajně měl nějaké zdravotní problémy, ale pochopitelné by to bylo i z taktického hlediska po vyloučení Haraslína. V krátkém časovém úseku, kdy byl na hřišti, odvedl standard.
Václav Jurečka - 4 - Brzy se ocitl v dobré šanci, kdy nebyl v ofsajdu, pálil ovšem vedle. Pak už vidět nebyl a jen zapadl do velmi nepovedené přesilovky Slavie.
Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce. Musím ale zmínit, že Lukáši Masopustovi se jeho kratší pobyt na hřišti při přesilovce opravdu nevydařil.
Komentáře (44)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
Sokrates55 (přítel SN) před 7 měsíci 13.05.2024 18:32 |Dobrý podvečer přeji Vám všem.
Dobrou kávu už jsem měl ráno a jinak mi po duši moc veselo není:-((.
S přítelem Alanorem a jeho hodnocením vcelku souhlasím, snad jen bych dodal, že pro mně byl jeden z mála dobrých zážitků, že si ten jejich opěvovaný "trojzubec" na nás zuby vylámal.
A teď k tomu asi horšímu.
Pana trenéra Trpišovského čeká dle mého názoru vážné a i bolestné rozhodnutí.
To rozhodnutí leží v rovině toho, s kým se budeme muset rozloučit, protože je nad slunce jasnější a je to vidět i na klesající kvalitě výkonu, že někteří hráči ve Slávii by v další sezoně už být neměli.
Pokud chceme Slavii posunout kvalitativně "o štok vejš", tak někteří hráči mají svůj limit za sebou a jejich forma klesá jak herně, tak mentálně.
Největší propadák je v nákupu hráče Tijaniho - prostě mužstvo jako Slavia nemůže udržovat takové (s prominutím) kopyto v týmu. Ten nám nepomůže vůbec v ničem. Tečka.
Odchod tohoto hráče bych spojil s dalšími a to L. Masopust, Van Buren, Tecl, Kolář, a bohužel začínám být kritický i k výkonu Petra Ševčíka. Ten místo aby převzal roli bojujícího lídra se vším všudy, tak působí čím dál víc, jako leklá ryba.
V realizačním týmu bych už dál nemusel Pavla Řeháka, Zdeňka Houšteckého a vůbec, v realizačním týmu je nutné provézt docela rušnou inventuru. Prostě poděkovat za dobrou práci a teď to bude chlapi už jinak:-(((
Alanorovi děkuji, že se zastal pana Tvrdíka. Nikdo z nás nemáme ani ponětí, co všechno v minulém období prožil a čím si prošel.
Jako jediný se na začátku postavil proti "rudé chátře", která si v poklidu mlaskala s panem Svobodou a Vackem nad televizními právy. A to byla práce hodně navíc a mimo teritorium Slávie. Navíc se nad Slávií a penězi od "Made in China" začaly stahovat v létě minulého roku mračna a dobře víte, že jsme po odchodu Lingra a Juráska žádné eso ke zpeněžení už neměli. Díky za to, že přišel český majitel a velký slávista. Tohle je výhra větší než si zatím uvědomujeme.
Trenér Trpišovský má jednu velkou šanci.
Pokud přehodnotí některé své postupy a procesy, okysličí kádr jak hráčský a tak realizační máme hráče, které můžeme okamžitě zapojit do hry.
Výborný Fila (proč Vašulín) i Chaloupek.
Máme Jindru Staňka, každým zápasem roste Vlček.
V derby mě po střídání uspokojil Zafeiris tím, že bojoval a makal nadoraz.
Jurásek buď dostane normální zápasovou nálož (Šulc je stejně starý a zvládne to) a nebo ať jde na hostování a hlavně ať hraje. Už to není megatalent, ale přeci normální dospělý kluk, tak ho rozehrajme.
Najednou nevíme co s Wallemem, Jurečka nám tam v derby jezdil jako bludný holanďan:-((.
Tohle má být to, co mělo soustředění v zimě, kdy jsme měli mít teď v tomto období tu nejlepší formu??
Proč nám vyjde zápas s AS Řím a částečně i venkovní zápas na AC Milán a doma se klepeme o remízu s Olomoucí a o zápase v Plzni ani snad mluvit nebudu.
Vzpomněl jsem si na krásnou větu z filmu Vesničko má středisková. Tam v jedné pasáži pod hřbitovní zdí padne věta: " Mnoho nebožtíků, málo kameníků"......
Tak já bych to viděl u nás taky tak nějak.
Máme příliš mnoho hráčů a pak jich opravdu hraje fotbal jen hrstka.
Ta šance pro trenéra je v tom, že může mít k dispozici nové hráče, které máme na hostování a jejich kvalita je nejen v mládí, ale i herní kvalitě.
Spartě odejdou po sezoně také některé hvězdy, ale v lize je už přebráno
Omlouvám se, že jsem vypustil trochu páru. To byl jen začátek.
Mám připraveno mnoho dalších věcí do disputace.
Slavii mám moc rád, jen je někdy potřeba místo obhajování něčeho, co začíná stagnovat, zkusit jiný model a jiné cesty.
S úctou
Sokrates
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
levap před 7 měsíci 13.05.2024 18:45 |Souhlasím v podstatě se vším co bylo napsáno, ale nedůležitější mně připadá věta : "Pana trenéra Trpišovského čeká dle mého názoru vážné a i bolestné rozhodnutí.". Jenom doufám, že bude pan Trpišovský stejného mínění. Nebo někdo z jeho nadřízených. Pak mu budu držet palce i nadále.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
hiker42 před 7 měsíci 13.05.2024 18:56 |Máte Sokrate v zásadě pravdu. Cením si čistého vína, které jste nalil, řečeno klasikem z filmu Vesničko má, stredisková. Taky mi nějakou dobu trvalo, než jsem si připustil, že ta naše bída má jasné důvody.
Akorát na rozdíl od Vás si myslím, že Kolář si v létě smlouvu neprodloužil sám, nejmenoval se jedničkou (mimochodem, všiml jste si, že z oficiálních stránek zmizel článek "Kolář No. 1.", který tam byl po prodloužení smlouvy?), a že by se na jeho problémy se zrakem (před tím s tloušťkou) přišlo po 11. zápase? (ano, odchytáno má 990 min. letos!). Tomu nemůže věřit nikdo.
Akorát v tom vínu něco plave. Chci říct, že si nemyslím, že JT a j1t jsou bez viny, a chci říct, že Tvrdík řekl, že nikoho neodvolá, a j1t řekl po remíze, že jsme hráli skvěle..
Ten řez musí být (a bude) bolestnější. Není totiž možné, aby Slavia byla "two-men show" bez odpovědnosti.
Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2024 19:44) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Máte Sokrate v zásadě pravdu. Cením si čistého vína, které jste nalil, řečeno klasikem z filmu Vesničko má, stredisková. Taky mi nějakou dobu trvalo, než jsem si připustil, že ta naše bída má jasné důvody.
Akorát na rozdíl od Vás si myslím, že Kolář si v létě smlouvu neprodloužil sám, nejmenoval se jedničkou (mimochodem, všiml jste si, že z oficiálních stránek zmizel článek "Kolář No. 1.", který tam byl po prodloužení smlouvy?), a že by se na jeho problémy se zrakem (před tím s tloušťkou) přišlo po 9. zápase? (ano, odchytáno má 990 min. letos!). Tomu nemůže věřit nikdo.
Akorát v tom vínu něco plave. Chci říct, že si nemyslím, že JT a j1t jsou bez viny, a chci říct, že Tvrdík řekl, že nikoho neodvolá, a j1t řekl po remíze, že jsme hráli skvěle..
Ten řez musí být (a bude) bolestnější. Není totiž možné, aby Slavia byla "two-men show" bez odpovědnosti..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
levap před 7 měsíci 13.05.2024 19:21 |Jenom drobnost - 990 minut = 11 zápasů.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
hiker42 před 7 měsíci 13.05.2024 19:43 |Dík, opraveno :-)
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
bbslavia před 7 měsíci 13.05.2024 23:37 |Ahoj Sokrate,
škoda, že vidíš herní úpadek až teď. Už 3 roky píšeme, že naše hra jde kvalitou dolů a nikdo to nechtěl vidět.
Pořád jste hledali chyby u rozhodčích, jak jsme dík nim prohrávali titul. Derby opět potvrdilo, že naše hra je bez kvality v předfinální a finální fázi. Nejsme schopní dát kvalitní centr, neumíme zahrát roh, standartku. Co dělají na tréninku, že neumíme nacvičit signál. Další věc je přestupová politika, v zimě koupíme posily za 230 mega s výjimkou Staňka to není vidět cw hře. Chováme se jako špatný hospodář. Potřebujeme doplnit kvalitou, ne drahou kvantitou na postech, kde se rozhodují zápasy. Jako příklad uvedu post levého beka, koupíme 3 hráče a nakonec hraje Bořil. To je selhání. Posíláme na hostování Filu a koupíme Tijaniho. Plzeň kupuje za malé penízwe hráče jako Suareho, Dweha, Durosinma, dává šanci odchovancům jako Šulc, omlazuje kádr. Sparta kupuje rychlostní typy jako Birmančeviče, Haraslína a přitom nestáli tolik peněz. JE TŘEBA VNÍMAT REALITU A ZMĚNIT KÁDR, JINAK TO BUDE JEŠTĚ HORŠÍ NEŽ LETOS.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
LH1969 před 7 měsíci 14.05.2024 15:12 |Ahoj ze vším celkem souhlasím jen psát že typy ve sparte nestáli tolik peněz tak jen pro info oba dva plus preciado maji cca 100t euro měsíčně a to nepočítám kuchtu a krejčího ty nebudou mít o moc míň
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
Thorklaer (přítel SN) před 7 měsíci 14.05.2024 08:59 |Sokrate, těší mě Vaše prozření a že už fanoušky s těmito názory nenazýváte "pátou kolonou" jako jste nás otituloval po únorovém podcastu viz https://slavistickenoviny.cz/clanek/15899-Mezi-nami-fanousky-23-24-12#komentar-974208
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
DF007 před 7 měsíci 14.05.2024 13:35 |Tak Šulc je podstatně starší než Jurásek, tedy z pohledu jejich věku, nikoliv mého.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
Rudolfonc (přítel SN) před 7 měsíci 14.05.2024 18:10 |Problém už je evidentně hlubší. Poslední dobou mám pocit, že jsme jak Sparta za Kotalíka a spol. Peníze nic neřeší, když se s nimi neumí hospodařit. Je potřeba se podívat skutečně do hloubky, udělat audit všeho a nevymýšlet nesmysly typu, že naše problémy vyřeší návrat někoho, s kým se v minulosti dařilo.
Při 5 střídání není také tak jednoduché soupeře pouze uběhat, už je potřeba umět hrát i fotbal.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
weetek před 7 měsíci 15.05.2024 10:12 |Inu, říká se, že lepší pozdě, než nikdy, milý Sokrate. Ještě dva týdny zpátky jsi psal o kriticích čehokoliv trochu na styl Rudého práva. Je fajn, že když to do třetice neklaplo, vidíš najednou problémy taky. Jen se bojím, že rezistence vůči změnám, po kterých nakonec i Ty už začínáš volat, bude silná. Alespoň nic z kroků a slov klíčových protagonistů nenasvědčuje opaku. Bratrstvo kamarádů z baga a od karet se bude držet navzájem zuby nehty, a protože nový majitel nebude možná chtít rozprášit to celé a stavět znova (v klubu je krátce a nikdy předtím s fotbalem neměl pracovně co do činění), možná nás čeká i čtvrtá jalová sezóna planých řečí. Jen ten Standa už snad opravdu vyfasuje místo kopaček sako a kancl, jakkoliv není jasné, na co vlastně.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
silikat před 7 měsíci 15.05.2024 14:06 |Souhlas s koncem asistentů.Myslím,že jejich vybavenost i po stránce jazykové je nedostatečná.Budeme se poučit,od těch,co jsou nad námi.Musí přijít správně vybraní cizinci a tomu musí odpovídat i realizační tým.Musí skončit setrvávaní v týmu za zásluhy.To je cesta do průměru.
Hodnocení
rybarmirek před 7 měsíci 13.05.2024 18:59 |Zdravím,s hodnocením v podstatě souhlas.Pokud s tím chce Jindra ještě něco udělat a má dostatečnou sebereflexi,bude to bolet.Čekam i zásah vedení,já bych možná s realizaku nikoho nevyhazoval,ale dal určitě ultimátum,jen se hlavně musí něco stát.Vyjadreni komise sudích jsem očekával,jak jinak,úmysl Krejčího se nedal prokázat......Jinak Bořil je mimo na minimálně 2 měsíce.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
záplata před 7 měsíci 13.05.2024 20:32 |Já si s dovolením vytáhnu jednu větu z Alanorova hodnocení zápasu. ,,Trenér se celkem logicky snažil vsadit na centry a vzdušnou převahu". A tady je podle mého kámen úrazu, vzdušnou neboli snad výškovou převahu, nebo nějaký skvělý hlavičkář to jsme měli v kom? Dva stojící hráči ve vápně, bochánek do vápna úplně mimo, prostory ze kterých centry létaly úplně ty nejhorší a stále jednotvárně do kola. IQ37 si je tam pohodlně a nerušeně sbíral, ostatní jejich stopeři mohli jít na kafe. Takhle se to hraje v okrese a takovou taktiku bych čekal od Hnátka, ne od našeho trenéra. Nejhorší je, že toto praktikujeme v každém zápase kde honíme výsledek. Pro mě je to trenérská bezradnost, to může vyjít proti mužstvům kde se hráči dopouštějí individuálních chyb a jak víme tak ani proti nim to nemusí vyjít. Přitom bukvice měly špatně pokrytou hranici velkého vápna, takže cesty tam byly ale náš trenér ví svoje, hráli jsme dobře, ale ten kaučink stojí za hovno, bohužel.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
Ragnarok před 7 měsíci 13.05.2024 21:07 |Asi nejlepší MNF. Vystihuje to moje názory, byť kluci se logicky nepouštějí do problému příkřeji. Ale řekli a co řekli a situaci to vystihlo.
Vyděsil jsem se jedné věci spojené s posledním zápasem, kterou kluci zmínili. Naposledy to budu muset přežít.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
IJS před 7 měsíci 13.05.2024 22:07 |Zdravím, k hodnocení nemá žádné připomínky. Navíc to hodnoceni Alanor obhájil již v podcastu. Já jsem nečekal, že i případě našeho vítězství, ztratí Sparta titul, ale když už se nabídla taková šance, jako 30 minut proti 10-ti, tak jsem očekával že přijde hra "teď nebo nikdy" a maximálním nasazením a na hranici sebeobětování. Bohužel to bylo tak jako celou sezónu - lehké centry z nevýhodných pozic a na předem obsazené hráče. V takového situaci bych očekával nějaký klíčový zásah od trenéra, který změní hru, rozestavení, vystřídá. To se bohužel nepovedlo. Vystřídání bylo spíš oslabení. Nebudu teď hodnotit přestupovou politiku. Na to bude asi čas po sezóně, ale jen porovnejte kvalitu Tijany - Olatuji. Sparťan je za třetinovou cenu jež Tijany! Jindra tam měl nechat Matěje - to byl jeho čas! On tam pošle nerozehraného Lukáše Masopusta a ten si asi podepsal odchod ze Slavie...
Možná nejsmutnější zjištěni je, že Jindra byl se zápasem spokojen. Dokonce nadšen!
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
Cross před 7 měsíci 14.05.2024 00:50 |Takhle to dopadá, když je trenér spokojený. Nechce nikoho nasrat. Ani Sparťany ne! Mužstvo je jalové - on je s tím prostě v pohodě! Dělá s kamarády co ho baví, a jediný, kdo prudí, jsou fanoušci, kteří na tohle nejsou zvědaví. Měl jsem chvíli pocit, ze je geniální. Ale on je geniální hlavně v tom jak dokáže nikoho nenasrat. Totální fotbal je pryč, hrajeme s “dirigentem” Ševčíkem házenou a nebýt Bóři už tam nejsou ani emoce.
Myslím, že největší průser teď je, že trenér není schopen hráče vybudit. Protože sám chrápe. Přehlídka marnosti, kdy každý už dopředu ví, že Plzni a Spartě gól prostě nedáme. Leda omylem. Můžeme mít tisíc Ševčíků a nic se nezmění. S touhle mentalitou a průhlednou taktikou budeme příští sezónu třetí. A řekněte mi po pravdě: který ligový trenér by se sedmdesátimilionovým kádrem v eurech (dle Transfermarktu) dojebal třetí sezónu v řadě?
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
obiwan před 7 měsíci 14.05.2024 12:15 |Jen bych ti připomněl kluky z druhého břehu, kde se trenéři točili několik let jak postavičky v orloji, peněz měli víc, než na psychiatrii prášků a dokázali něco? To jen k té myšlence, že s těmi penězi, by to mohl trénovat kde kdo...což jednoznačně není pravda...
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
dalislavista před 7 měsíci 15.05.2024 05:39 |A pak přes suchej hajzl získali po letech trofej a jedou tak už i ligu.
To je ten zásadní rozdil
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
mig52 před 7 měsíci 14.05.2024 19:03 |Jen občas se mu podaří nasrat skoro všechny, když v závěru rozhodnutého zápasu postaví roztleskávače Tecla a hráče, které pak zoufale posílá ve druhé půlce s odpady, když nejsme schopni vyřešit přesilovku, nechá sedět na lávce.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
weetek před 7 měsíci 15.05.2024 10:26 |Tohle je sice malý detail, ale o práci JiT vypovídá docela dost: po ostudné plichtě se syrečkáři, která nesla podpis neuvěřitelné minely "rozdílového hráče v boji o titul", JiT Zimu v pozápasovém rozhovoru podržel, a naopak nečekaně natřel Zafeirise. Prosazuje se málo, čekáme od něj víc atd. Za dvacet minut na place s Votroky, kde tým namísto válce v křeči bránil výhru, se Zafeiris nechytl. Pak přišel domácí zápas s Baníkem, kde bylo po hodině hotovo. Dostal Zafi prostor na větší minutáž a klidnou hru bez obavy o výsledek, kterou by se dostal na pohodovou vlnu a do formy před derby? Ne, zápas celý proseděl na lávce a sledoval, určitě celý nadšený, jak si jde vyklusal svých deset minut jalovosti tmelda Standa. S jedním a tři čtvrtě prosezeným zápasem a bezesporu ve vynikající náladě má pak být na poslední čtvrthodinu derby tím game changerem?
Vůbec bych se nedivil, kdyby Zafeiris a jeh agent vyhodnotili, že je třeba se posunout, a nadstandardní hráč by nám v létě dal sbohem. Zájemci o něj by totiž, na rozdíl od klubové "legendy", určitě byli.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
Michal_Hadraba před 7 měsíci 14.05.2024 08:49 |nadšený z toho taky nejsem, ale trenéra v této chvíli bych neměnil ... nevidím nikde adekvátní náhradu a navíc předpokládám, že skončíme na 2. místě (Plzeň nás teoreticky přeskočit může, ale to se snad skutečně nestane!), 2. místo nám zaručuje kvalifikaci o LM. Nevím, jaké týmy nás tam čekají, ale snad díky dobrému klubovému koeficientu bude cesta do LM schůdná. Na evropské soutěže se umíme dobře připravit a šance na LM by tak nemusela být malá. S novým realizačním týmem by to nemuselo být tak nadějné... po sezóně věřím v důkladné zhodnocení a obměnu kádru (snad přijde někdo, kdo umí centrovat do vápna), protože příští ligová sezóna bude zásadní - vítěz postupujeme přímo do LM. Tam bych předpokládal, že od vedení (a hlavně od majitele) zazní, že jasný úkol je ligový titul, pokud by to nedopadlo, přišel by nekompromisně čas na změnu...
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
dalislavista před 7 měsíci 15.05.2024 05:37 |Zeptám se, pamatuješ sezóny, kdy se postupovalo přímo do LM, jak vypadaly?
Já si je bohužel pamatuju.
A ty časy ( včetně "výkonů" rozhodčích) se vrátily.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
l8t před 7 měsíci 14.05.2024 09:02 |Bohužel služebně nejstarší hráči na sebe nedokážou vzít odpovědnost, aby se na ně mohli ostatní spolehnout když se týmu nedaří. Vlastně proč by taky měli. S JT zažili před pár lety pěknou jízdu v lize a Evropě, teď mají celkem slušné zázemí, tak jaká je jejich motivace se dál zlepšovat?
Jebat nostalgii, všichni naši třicátníci jako Ševčík, Holeš, Masopust, Buren, Tecl, a i Schranz s Bořilem už prostě nebudou předvádět nadstandartní výkony jako dřív. Naopak ještě ten tým táhnou dolů (na světlé výjimky). Ale stále mají v týmu královskou pozici. My tu pak nadáváme na hráče, kterým je kolem 22let, že hrají šišku, ale jak taky můžou, když nad sebou mají hráče, kteří by už tak možná hráli někde max v Boleslavi.
V tom týmu je tolik hráčů za zásluhy, že se ani není čemu divit, když jsme letos nedokázali přejet ani Spartu ani Plzeň.
Proč ty vole jde na hřiště Tecl proti Baníku, aby pak v dalším zápase zase leštil lavičku? Proč tam nedal raději Zafeirise. Jaký signál tím tomu klukovi dává? Je mu 21 let a my po něm chceme aby potahal celé mužstvo. To se ze začátku i dařilo, ale pak chudák spadne do průměru, protože kolem sebe má samý kopyta, která jsou líná na krok a raději zvolí přihrávku do strany, než aby se o něco pokusili.
Jestli do další sezóny vstoupíme s podobnou soupiskou a nezbavíme se průměru, tak nemůžeme na titul vůbec myslet. Ale majiteli to třeba stačí s tím, že v Evropě něco uhrajeme. Stadion je teď celkem slušně zaplněnej, tak proč měnit zajetý modul.
Vlastně ani nevim, proč mě to tak štve, když je to hráčům zřejmě šumák a JT je spokojenej s tím, co předvádíme. To ostatně vysvětluje i to, proč si Krejčího nikdo nedokázal během celého zápasu najít a naložit mu za to jakou prasárnu udělal na Chytilovi. Jenže místo toho jsme my teď ti ubulení, protože podle KR to bylo naprosto v pořádku bez úmyslu zranit soupeře. Tak si příště klidně nechte zlomit nohu, kokoti.
Sorry za tapetu, ale přijde mi že lidem ve světe mrdá čím dál tím víc. A normální člověk je převálcován hordou idiotů.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
Slávista 51 před 7 měsíci 14.05.2024 10:07 |CO ZAČNE NASTUPOVAT V EP
a následně v lize, necháme na majiteli a trenérovi, že.
A Krejčího - toho necháme rádi jiným, u toho nemusí Slavia být, nepotřebuje se v tom angažovat !
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
Dennis před 7 měsíci 14.05.2024 10:45 |Navážu na tři věci, u kterých bych doplnil můj názor.
Lukáš Masopust loni kvůli zranění chyběl poslední kola ze základní části a celou nadstavbu. Tzn. v rozhodující fázi sezony nebyl vůbec k dispozici. Totéž bylo rok předtím, když se zranil v reprezentaci a chyběl nám v některých klíčových jarních zápasech. Letos prakticky nehraje a když nastoupí, jako v Plzni nebo na Letné, tak nezahraje. Je úplně z formy a v derby udělal úplně hloupý a zbytečný faul. Pak se tedy ptám, je pro nás takový hráč přínosem? Když odhlédneme od toho, jaký je to mimo hřiště sympaťák, v čem je nám aktuálně platný na hřišti? A bude nám ještě na hřišti někdy platný?
Petr Ševčík když je zdravý, tak hraje prakticky neustále. Je to nepochybně oblíbenec realizáku. Ale jaká má čísla za poslední roky? Kolik dal gólů a měl asistencí? Vždyť ty statistiky jsou na jeho pozici tristní. Opět, je to sympaťák, o tom žádná, ale na jeho pozici prostě potřebujeme lepšího hráče. Větší kvalitu a vyšší produktivitu. Jenže pokud se nepletu, na jaře se mu prodloužila smlouva...
Ve světle posledních dvou zápasů můžeme hledat odpověď i na tolik diskutované střídání Tecla proti Ostravě. V derby, když bylo potřeba zápas zlomit a rozhodnout, šel na hřiště nikoliv Tecl, ale Zafeiris. Přitom proti Ostravě nedostal ani minutu a za rozhodnutého stavu byla ideální příležitost ho tam poslat, aby se před derby více rozehrál a získal větší sebevědomí z povedeného zápasu. Místo něj tam šel Standa, kterého v klíčových zápasech už nestavíme. Jaký nám tenhle krok přinesl užitek? Mnoho fanoušků tu hájilo nasazení Standy a nelíbilo se jim, proč to tolik lidí kritizuje a o co jako šlo. Nebyla ta kritika v kontextu obou těch zápasů oprávněná? Fakt dávalo smysl poslat na hřiště s Baníkem Standu místo Zafeirise? Jaký?
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
l8t před 7 měsíci 14.05.2024 11:48 |Prodloužení Ševčíka jsem nechtěl zmiňovat, protože jsem k tomu našel info jen mimo oficiální web.
Ale ten člověk má za poslední 4 sezony celkem 2 slovem DVA GÓLY A ŠESTNÁCT ASISTENCÍ. Opravdu kvalitní čísla na středního záložníka. A takové hráče my si tu necháváme.
Mám tu kelímek týmu z roku 2019. Ta hladovost z hráčů úplně vytryskává. Hrál ten, kdo měl nejlepší formu, a každej si chtěl zkusit zápasy v Evropě. Chybí nám zdravé konkurenční prostředí, protože místo hotových hráčů nakupujeme hráče s potenciálem. Ale ty musí někdo potahat. Pochybuju, že to bude zrovna Ševčík nebo Tecl.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
Ivan před 7 měsíci 14.05.2024 12:49 |Ševčík - když je zdravej - místo v (širším) týmu určitě má.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
Alanor (admin) před 7 měsíci 14.05.2024 13:09 |To sice má, ale trenéři na něm bohužel hru staví, na což nemá v takové kvalitě, abychom získávali tituly nebo se blížil Stanciovi. A pak samozřejmě také často zdravý není.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
butters před 7 měsíci 14.05.2024 13:24 |Souhlas, tým nemůže stát na Ševčíkovi, pokud má být opravdu úspěšný. Jako hráč širšího kádru, který nastoupí v "lehčích" zápasech, když si opory potřebují odpočinout, by byl ok. Ale on má letos v důležitých zápasech jen jednu přihrávku na gól proti Zorje v předkole EL (na druhou stranu uznávám, že to byl jeden z nejdůležitějších gólů téhle sezóny - a dal ho Tijani). Já doufám, že zítra bude hrát na jeho místě Zafeiris, a stejně tak ve zbylých zápasech. To, že nemá formu (kterou ale nemá ani Ševčík), je zaviněno i jeho nerozehraností. Samozřejmě pokud se v klubu už teď ví, že Zafeiris v létě odejde (v takovém případě to bude za mnohem nižší částku, než se před rokem a půl čekalo), tak ať klidně hraje Ševčík. Akorát nemůžeme čekat, že bude naše záloha do budoucna nějak produktivní.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
Slavistat před 7 měsíci 14.05.2024 14:41 |Tak na Ševčíkovi nelze vůbec nic stavět a jestli si to Trpišovský myslí, tak už mu měkne mozek. Ten může být max. člen širšího týmu na střídání. a jestli odejde Zafeiris, tak musí na jeho pozici přijít někdo jiný a raději rovnou hotový hráč na kterém to bude stát a možná ještě jeden, skoro hotový hráč, aby to při klasice ševčíkových zranění nestále jen na něm.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
Ivan před 7 měsíci 14.05.2024 14:28 |No já nevím, mně nepřijde že by byl problém ve středu, resp. problém vidím jen když je tam málo hráčů. Mít třeba naše klasické 4 5 1 a ve středu Ševčíka, Oscara, Zafeirise (když není marnej jako teď), tak podle mě super střed - nebo co myslíš? Za předpokladu že jsou všichni aspoň v průměrný formě. Zdraví je jiná věc.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
Alanor (admin) před 7 měsíci 14.05.2024 14:36 |Já tě zkusím popostrčit - koukni se na čísla produktivity těch hráčů. To je zásadní problém. Já chápu, že hrajeme Oscara, který je do kombinace super. Ale když je okolo vápna totálně bezzubý, tak je problém, když s ním hraješ alibistu Ševčíka. A Zafeiris je bohužel také zoufale neproduktivní.
Navíc to jsou hned 3 pozice. My ani nemáme ten útočný trojzubec, který tu produktivitu nahání za 2 pracanty ve středu zálohy jako ve Spartě (jinak i Kairinen nemá špatná čísla, je sice méně běhavý než Ševčík, ale v gólových akcích okolo vápna mnohem méně alibistický). Celá produktivita pak stojí na Chytilovi s Jurečkou. S tím, že když je hraješ oba, tak Jurečka je špatný do mezihry, čímž ztrácíš tlak. Občas se gólově přidá Provod, Schranz nebo Jurásek, ale ti opakovaně vypadají kvůli zdraví, mají výkyvy atd.
Komentář byl uživatelem upraven (14.05.2024 14:37) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Já tě zkusím popostrčit - koukni se na čísla produktivity těch hráčů. To je zásadní problém. Já chápu, že hrajeme Oscara, který je do kombinace super. Ale když je okolo vápna totálně bezzubý, tak je problém, když s ním hraješ alibistu Ševčíka. A Zafeiris je bohužel také zoufale neproduktivní.
Navíc to jsou hned 3 pozice. My ani nemáme ten útočný trojzubec, který tu produktivitu nahání za 2 pracanty ve středu zálohy jako ve Spartě (jinak i Kairinen nemá špatná čísla, je sice méně běhavý než Ševčík, ale v gólových akcích okolo vápna mnohem méně alibistický). Celá produktivita pak stojí na Chytilovi s Jurečkou. S tím, že když je hraješ oba, tak Jurečka je špatný do mezihry, čímž ztrácíš tlak. Občas se přidá Provod, Schranz nebo Jurásek, ale ti opakovaně vypadají kvůli zdraví, mají výkyvy atd..
Skrýt původní komentář
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
mig52 před 7 měsíci 14.05.2024 14:44 |K tomu všemu ještě hráči malých postav, takže ani při standardkách moc nepomohou.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
Ivan před 7 měsíci 14.05.2024 15:42 |já v zásadě souhlasím, ale já právě vidím problém v té útočné trojici spíš než v těch střeďácích a jejich čísla omlouvám tím že hrají proti přesile; když se podívám na statistiku fortunaligy přihrávky do gólové šance, tak letos je Ševčík asi na třetině toho co ostatní roky v přepoštu na minuty (a v dobrých sezonách je řádově srovnatelný se Stanciem v normálních sezonách)
Chci říct, že (opomenu skleněnost), že kdybychom měli hrát 4 5 1, tak z mého pohledu bychom potřebovali posílit jenom na krajích hřiště.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
japhy před 7 měsíci 14.05.2024 19:50 |A já bych tady klidně souhlasil s Ivanem. Řekl bych, že naši střeďáci jsou na tom bodově bídně skoro historicky, kdy mega výjimkou byl jen Suk. Stávalo to na křídlech (spolu s beky), hrotu a podhrotu (desítce). Ti dva staženější střeďáci mají většinou dost jiný práce.
Mě taky štve často alibistický Ševčík, on ale takhle hraje skoro furt a nevadilo to, protože měl před sebou ještě někoho ofenzivnějšího. Teď tam je nejčastěji díra a za ní někde v náběhu Jurečka :) Asi všichni jsme si tohle slibovali od Zafiho, ale ukázalo se, že on taky raději hraje trochu zezadu, to je ale chyba těch, co tohle dávaj dokupy.
Takže bych si představoval něco jako Oscar - Zafeiris - Provod
Dovolím si vyjádřit zjednodušenou myšlenku - JiT je výbornej trenér, ale mizernej SŘ.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
Alanor (admin) před 7 měsíci 14.05.2024 20:11 |Kromě Součka (v nejlepší sezoně u nás v lize 13+6) tam měli skvělá čísla i Hušbauer (9+11) a Stanciu (12+6). Ono tehdy ani nic moc jiného nezbývalo, když se na hrotu trápil Tecl... Pravda, výše zmínění hráči měli na starosti penalty, ale i tak je ten propad šílený. Neříkám, že se jim musí současné trio vyrovnat, ale není možné, aby dohromady dalo 3 branky za sezonu. To je jeden ze zásadních problémů kádru i důvod té dlouhodobě zoufalé házené.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
japhy před 7 měsíci 14.05.2024 21:44 |No jo, ale Stanciu hrál přeci 10, to se nedá s pozicí Oscara ani Ševy srovnat.
Hele, já netvrdím, že by střed nemohl hrát líp, ale jejich nízká produktivita není tou největší překážkou k lepším zítřkům
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
Arya před 7 měsíci 14.05.2024 18:38 |Neměl by. Chce to novou a pokud možno zdravější krev.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
Wulfstan (přítel SN) před 7 měsíci 14.05.2024 19:51 |Zdravější a dravější krev.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
jose01 před 7 měsíci 14.05.2024 21:38 |Místo v kádru možná má , jen chyba je ze v našem
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
OldZbysek před 7 měsíci 14.05.2024 17:14 |Hráčský kádr určitě není špatný, vždyť jsou to téměř všichni reprezentanti. Otázkou je příčina náhlých výpadků v poslední době? Potom, co jsme se dostali na čelo tabulky.
Jestli to nesouvisí i s atmosférou v klubu po převzetí novým majitelem? Možná si všichni mysleli, že to teď půjde samo? Zatím se tu myslím ani nepsalo, že se rozhodl vytěsnit malé akcionáře, což se nestalo ani za čínských majitelů. Možná, že podobných necitlivých rozhodnutí a záměrů se teď objevuje více i interně při chodu klubu.... a má vliv na motivaci v týmu?
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
jose01 před 7 měsíci 14.05.2024 21:49 |Pred dvěma rokama jdeme do nástavby bod plus, vloni v 29 kole jsme prvni, letos dvě kola před koncem prvni a titul není ani jeden. ten tým prostě není psychicky odolnej venku hrajeme blbě už dva roky. Já už jsem to tady psal aby se nám to debilní honění nejakyho bezvyznamnyho rekordů, kterej je pkatnej asi jak hodnocení komise rozhodčích , nevyplatilo. A ejhle tři roky bez titulu, neříkám že to je tím, ale tam bych řekl , že Trpišovsky začal blbnout a neopustilo ho to.
Re: Hodnocení slávistů - 32. kolo
Slavista88 před 7 měsíci 15.05.2024 00:14 |Nejvíce mě zklamalo hodnocení trenéra. Dříve to byla sebereflexe a i nespokojenost, v zápasech, když se vyhrálo. Říkám si jen, čím to je? Jaké ponaučení máme z posledních dvou sezón. Darovali jsme titul Plzni a potom Spartě. Byli jsme lepší, než oni. V této sezóně si titul nezasloužím. Nechápu, když jsme před Spartou a jedeme do Plzně, kde není vidět z naši strany náboj, vyhecovanost. Podívej se na statistiku gólů a asistencí. Oscar 28 zápasů 0 gólů a 1 asistence. Šefčík 23 zápasů 1 gól a 4 asistence. Provod 27 zápisů 1 gól a 3 asistence. Zafeiris 24 zápasů 2 góly a 4 asistence. Birmančevič 30 zápasů 16 gólů a 11 asistencí. Preciado 11 zápasů 1 gól a 2 asistence? Slávie potřebuje změnu. Koupit kvalitního hráče ze zahraniční. Dále přivést na pozici sportovního ředitele člověka, který bude oponovat trenérskému týmu (například Šmicer, Kuka). Potom by se nestalo to, že se koupí Dumitresku, potom Zmrzlý a pak Zima na pozici levého beka. Jednoznačně chyba jde za trenerským štábem. Vidím to na příští sezónu, se vrátí O. Lingr a Olayinka
Komentář byl uživatelem upraven (15.05.2024 00:15) . Zobrazit původní komentář
Původní komentář:
Nejvíce mě zklamalo hodnocení trenéra. Dříve to byla sebereflexe a i nespokojenost, v zápasech, když se vyhrálo. Říkám si jen, čím to je? Jaké ponaučení máme z posledních dvou sezón. Darovali jsme titul Plzni a potom Spartě. Byli jsme lepší, než oni. V této sezóně si titul nezasloužím. Nechápu, když jsme před Spartou a jedeme do Plzně, kde není vidět z naši strany náboj, vyhecovanost. Podívej se na statistiku gólů a asistencí. Oscar 28 zápasů 0 gólů a 1 asistence. Šefčík 23 zápasů 1 gól a 4 asistence. Provod 27 zápisů 1 gól a 3 asistence. Zafeiris 24 zápasů 2 góly a 4 asistence. Birmančevič 30 zápasů 16 gólů a 11 asistencí. Preciado 11 zápasů 1 gól a 2 asistence? Slávie potřebuje změnu. Koupit kvalitního hráče ze zahraniční. Dále přivést na pozici sportovního ředitele člověka, který bude oponovat trenérskému týmu (například Šmicer, Kuka). Potom by se nestalo to, že se koupí Dumitresku, potom Zmrzlý a pak Zima na pozici levého beka. Jednoznačně chyba jde za trenerským štábem. Vidím to na příští sezónu, se vrátí O. Lingr a Olayinka.
Skrýt původní komentář