Mezi námi fanoušky

Mezi námi fanoušky 23/24 #17

Slavia nedokázala Spartu na Letné porazit a potřetí v řadě tak zřejmě skončí v lize na druhém místě. O derby, výhře nad Baníkem a tématech, která tyto zápasy přinesly, diskutují v podcastu SN Mezi námi fanoušky quelhar, Alanor a David Ocetník.

Největším tématem podcastu samozřejmě muselo být derby. To bylo asi nejzajímavější ze všech tří ligových, která soupeři spolu v této sezóně sehráli, branky ale nepřineslo i díky výborným výkonům obou brankářů. S ostatními diskutujícími jsme se shodli, že titul je zřejmě definitivně ztracen. Dále jsme se zkusili zamyslet nad tím, co Slavii chybělo v poslední půlhodině, kdy hrála přesilovku, aby si vytvořila více brankových příležitostí. Opět jsme se dostali k viditelnému ústupu Slavie od celoplošného napadání, což bylo ve viditelném kontrastu s tím, co zkoušela hrát Sparta. Zastavili jsme se u zvláštního zacházení s hráči, kteří jsou jednu chvíli neustále v základu a v další se na hřiště nedostávají ani jako střídající. Na závěr debaty o derby jsme zmínili i zákrok Krejčího na Chytila. Při diskuzi o zápasu s Baníkem jsme pochválili především Ivana Schranze. Dostali jsme se k tomu, že v posledních devíti měsících přišli tři leví beci a závěr sezóny hraje stejně Jan Bořil, který prodloužil smlouvu. Probrali jsme také pozici Matěje Juráska v týmu a jeho budoucnost. V poslední části podcastu jsme diskutovali nad přestupovými spekulacemi, první vážnou je možný přestup Vašulína z Hradce Králové, který za něj chce milion Euro. Od něj jsme se dostali k obecným principům výběru posil, které bychom si představovali jinak, než jak jsou nastavené v současnosti. Pobavili jsme se o tom, kudy povede cesta k titulu příští sezónu a v závěru probrali snižující se náskok B týmu v čele tabulky ČFL A a ženský double.

Obsah:

(00:00) Sparta - Slavia 0:0
(56:30) Slavia - Ostrava 5:0
(1:24:30) Přestupy, B tým, ženy

Znělka a předěly: Reev Music - Firestone
Výroba: Studio Soundwave

Komentáře (91)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

    JS (přítel SN)     před 7 měsíci 12.05.2024 20:46 |  
    30 12

    Po poslechu MNF si ještě daleko vážněji uvědomuji, jak moc se řítíme hlavou do zdi. Kdybych to měl popsat nějak jednoduše – po příchodu Tykače máme veškeré možnosti k tomu pokračovat v krasojízdě z období příchodu JiT, upevňování pozice středoevropského nadprůměru...

    My se zbavujeme cizinců, v přestupech jde skauting proti trenérskému týmu, klíčový management si cení konformity víc, než opozičního názoru.
    Na hřišti hrajeme na pověry, upřednostňujeme "běhavý kluky" na úkor fotbalové kvality, mlaďochy zabíjíme nedostatkem příležitostí, hráči jsou odstavování z kádru na základě jednoho nepovedeného zápasu, nejdražší posily za poslední dobu chtějí odejít.

    Trpišák went full Jarolím.
    Úplně obloukem se vracíme do září 2017, kdy jsme museli prosrat největší šanci na Ligu mistrů v dějinách s Astanou, abychom řízli do stagnujícího projevu pod Šilhavým.

    Vůbec z toho nemám dobrý pocit, protože tímhle stylem prosereme další ligu mistrů po následující sezoně.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      MarekB98     před 7 měsíci 12.05.2024 21:15 |  
      39 8

      Jenže realita je taková, že odvolání Trpišovského vůbec nebude tak snadné jako odvolání Šilhavého tehdy, vzhledem k úspěchům a tomu, že vedení (Tvrdík a spol.) žije z minulosti. Tvrdík překonal rakovinu, to mu moc přeji, nicméně právě s ohledem na to už vnímá život jinak a říká si "o co vlastně jde". To je jeden z dalších důvodů, proč zmizela hladovost.

      Zbavování se cizinců je další věc a dobře jsi to naťukl. Trpišovský prohlásil, že chce mít Slavii s českou identitou, když přišel český majitel. No, tak ji má, akorát že proti Spartě to nestačí. A jakožto člověka, který vystudoval angličtinu, by mě zajímalo, jak se právě Trpišovský posunul v angličtině (už několik let se různě po webech píše, že se "učí", tak by mě zajímalo, co to vlastně znamená). Podle mě je to právě Trpišovského nedostatečná úroveň angličtiny a pohodlnost, však proč přivádět kreativní desítku z ciziny, které by musel dávat pokyny v angličtině, vždyť to odehraje náš hodný kluk Ševčík (pokud nebude zraněný). Lpění na Teclovi a spol. ani nemusím zmiňovat.

      Psal jsem to už i jinde, výhledově musí přijít zahraniční trenér, který nebude znát nikoho a nebude mít vazby na nikoho, aby si v tom udělal pořádek. A k tomu silný sportovní ředitel, což Bílek při vší úctě není.

      Přestupy by se měly dělat hlavně ze zahraničí, z české ligy brát maximálně velmi nadstandardní hráče, kteří dlouhodobě prokazují svou výkonnost (momentálně je to za mě Fila a Rigo, plus taky Ewerton - není náhoda, že jde vlastně všechno o hráče Slavie, i když Rigo je momentálně kmenovým hráčem Baníku, kteří ve Slavii nedostali pořádnou šanci).

      Zkrátka a dobře, na mě to působí tak, že z Trpišovského se stává nový Vrba. Myslí si, že je geniální, přitom není. Fotbal už je jinde. Svět už je jinde. Dokud Trpišovský nepochopí, že někteří hráči, kteří tehdy vykopali Ligu mistrů, tu výkonnost už prostě nemají, tak bude i nadále pokračovat tento začarovaný kruh. Je těžké to přiznat, ale momentálně je Sparta úplně jinde. V koncepci, kvalitě a hlavně v PROFESIONALITĚ. Trpišovský a spol. jsou parta kamarádů, na lavičce jsou s prominutím burani Houštecký a Řehák a celé to postupně uvadá. Pokud nedojde k razantní změně, v příští sezóně to vidím na třetí místo.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

        JS (přítel SN)     před 7 měsíci 13.05.2024 09:10 |  
        11 10

        Já bych k tomu chtěl dodat poslední věc – že ten "elephant in the room" ohledně kamarádíčkování se není jenom problémem realizáku. To, co my vidíme – „Krmenčík je kámoš, tak přijde a vyrazíme raději Musu“ nebo „Hora je dobrej kluk, ten si Slavii zaslouží“ – je jenom špička ledovce. A jak už to tak bývá, tyhle podmínky v klubu nenastavují ti, kdo jsou v hierarchii dole.

        Proč si Tvrdík vybral Syrovátku? Proč nechtěl v klubu jediný „nesouhlasný“ názor? Proč šel Nezmar, proč šel Krob?
        Já vím proč. Protože Tvrdík nastavil firemní politiku „děláme to skvěle a kdo nesouhlasí, jde proti nám.“

        Jenže management firmy není veřejná politika. Takhle se to možná dělá v oblastních a krajských organizacích socanů, ale ne v korporátu, který musí fungovat efektivně. Chvíli fungoval ten jeho drive a nadšení, které měl i realizák. Jenže Tvrdík byl mimo, Syrovátka samozřejmě nic nezvládnul a realizák dostal carte blanche na všechny svoje podivný choutky. A teď se to začíná projevovat se zpožděním.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

          Alanor (admin)     před 7 měsíci 13.05.2024 09:29 |  
          16 0

          Syrovátka měl na starosti práci s fanoušky a zeslávističtění Edenu (viz museum). A myslím, že to zvládl a kus práce tu po něm zůstal. Pokud si od něj očekával, že bude sestavovat rozpočet, nebo vybírat posily, tak je spíš chyba na tvém přijímači.

          Ale to jsem se jen chtěl vymezit proti kopání do lidí, kteří za současné problémy Slavie fakt nemohou. Jinak souhlasím, že je to v klubu velký kamarádšoft. Od Tvrdíka, přes trenéry, po hráče. A podle toho to vypadá.

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

            hiker42     před 7 měsíci 13.05.2024 09:46 |  
            9 0

            Ad Syrovátka - to byl klasický podržtaška bez kvalifikace na číslo 2 ve firmě jako je Slavia. A to říkám s vědomím, že za ním je museum, které je fajn. Museum ale nemůže být v normální firmě důvodem pro pozici dvojky ve firmě.. Pamatovat si ho budu jako prodlouženou ruku čínských komunistů, když chtěli procpat na dres Slavie komunistickou hvězdu a proti se ozvali lidi, tak chtěl pěkně po komunisticku zveřejnit jejich jména..

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      pehacko     před 7 měsíci 12.05.2024 21:15 |  
      23 7

      Tak to proste je… na Slavii se vždycky střídala krátká doba štěstí a úspěchů s dobama temna…. Ta byla vždycky delsi. A všechny nás děsí, že i když teď jsou podmínky úplně nejlepší proto být nahoře, tak děláme úplně všechno proto být dole. Jen pár totálních zaslepencu to nevidí… To jak se má dělat fotbal, tak to vlak našemu trenérskému tymu a managementu ujel, bohužel jim to nemá kdo říct, protože kdo jim po kotniky nelez do prdele, tak prostě ve Slavii není. Takze to bude jeste nejaky cas trvat, nez to nekomu treba dojde…


      Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2024 21:17) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      Ragnarok     před 7 měsíci 12.05.2024 22:43 |  
      19 3

      Šanci na LM jsme prosrali s APOELem, s Astanou jsme prosrali šanci na jaro v pohárech a byli jsme bezmocní a JŠ na to jen čuměl.
      Klientelismus a vytváření umělých, nepotřebných pozic je základní problém. Najal bych Šádka, ten by panu Tykačovi Slavii zhodnotil Klidně s JiT.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

        JS (přítel SN)     před 7 měsíci 13.05.2024 09:05 |  
        4 3

        Jo, vidíš, už mi to splývá. Měl jsem na mysli APOEL.

  2. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

    Hojik     před 7 měsíci 12.05.2024 21:12 |  
    1 0

    Šestadvacetiletý dánský brankář na tiskové konferenci označil za nejtěžší zákrok ten proti střídajícímu Muhamedu Tijanimu v závěrečném nastavení.

  3. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

    japhy     před 7 měsíci 12.05.2024 22:32 |  
    22 2

    Podle mě je úúúúplně jedno, jestli budeme upřednostňovat českou nebo zahraniční cestu, pokud nezměníme mindset (nebo rovnou realizák). A zatím se zdá, že ten současnej se zakopal ve svých pozicích a nehodlá se hnout ani o píď.
    Psal jsem, že se vlastně ani nedivím podržení JiT ze strany JT. Výborná Evropa a výbornej bodovej zisk v lize jsou silný argumenty, ale řekl bych, že jen zakrývají problém, co nám tu bublá pod povrchem. A já dodám dva protiargumenty:
    1. Předváděná hra - uznávám, silně subjektviní, ale mám prostě pocit, že letos hodně přibylo zápasů, kdy i z reportů tady vyplývalo, že dlouhé úseky hry vlastně stály za starou belu. Jistě, těch bodů se opravdu udělalo hodně, ale prostě kvalita tady je, takže jsme byli schopný bodovat (hl. dvojice Chytil, Jurečka)
    2. pověstné zlepšování hráčů - tak o kom budeme moci po sezoně prohlásit, že se během ní zlepšil? Obávám se, že vůbec o nikom. Snad jen Mojma, ten vážně hraje skvěle, ale to hraje víceméně od doby, co se prosadil do základu. Vlček je taky fajn, ale o zlepšování bych nemluvil. A jsme na konci.
    A tyhle dva body jsou takový okýnka do budoucnosti, když naznačují, jakým směrem jdeme, dneska se tomu říká trend :) A mě se zdá, že ten náhled do budoucnosti má poměrně temnej nádech,

  4. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

    Ados     před 7 měsíci 12.05.2024 22:36 |  
    21 1

    Moc bych si přál, aby si JiT pustil první hodinu podcastu a zamyslel se nad tím vším.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      Alanor (admin)     před 7 měsíci 13.05.2024 09:42 |  
      32 5

      Realizák žije ve své bublině. Nesouhlasné názory v klubu odfiltruje Tvrdík jako nepodstatné. Jak vnímám dění v klubu, tak nějaké prozření po 3. ztraceném titulu za sebou, bohužel nehrozí.

      Buď by museli dát najevo nespokojenost fanoušci na stadionu, což není na pořadu dne. Trpišovský má u nich pořád kredit z minulosti, po zásluze je vnímaný jako loajální trenér, který Slavií žije (ale ještě aby ne, když si ji zprivatizoval a nikde jinde by takový bianco šek bez výsledků neměl) plus před TS poslední roky šaškuje po každém zápase, což je za mě nedůstojné, ale dejme tomu, že ho to nabíjí do práce.

      Takže budeme muset počkat, než trpělivost dojde Tykačovi. A já si myslím, že jestli pojedeme v zajetých kolejích, tak se to rozlouskne příští sezonu, kdy se hraje o přímý postup do LM, takže případný další krach bude o to víc bolet.

      Samožřejmě doufám, že jsem jen skeptik, co se mýlí. A přeji Trpišovskému a celé Slavii, ať se v létě dostane do LM, vyhraje titul a je v LM ještě jednou. Z ničeho bych neměl větší radost, nakonec Trpišovský byl při příchodu vyloženě můj kůň, kterého jsem si přál za trenéra. Ale ten vývoj bohužel není dobrý a ten skepticismus mi poslední roky bohužel vychází a jeví se jako odůvodněný.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

        Ados     před 7 měsíci 13.05.2024 09:59 |  
        5 1

        Tak trochu se začíná kult osobnosti Tvrdíka měnit z "hrdiny na padoucha". On je šéf a jeho růžové brýle brzdí Slavii. Na jednu strnu buďme rádi, že je tu Tykač. Protože aktuální styl řízení klubu by mohl vést opět směrem ke krachu, tak jak už to známe z minulosti.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

          Alanor (admin)     před 7 měsíci 13.05.2024 10:05 |  
          12 0

          Tvrdík určitě není padouch. Ale je po těžké nemoci a i kvůli tomu se nedá čekat, že by odřízl své teď už blízké lidi a přátele, se kterými prožil zlatou éru a kteří jsou s ním v denním kontaktu a přesvědčují ho, jak dělají maximum (a o tom, že realizák pracuje na maximum, nepochybuji, jen je problém, že pracuje špatným způsobem).

          Však to dal i Tvrdík před pár týdny jasně najevo, že to stojí tak, že budou muset skončit všichni.

          P. S. A je třeba dodat, že Tvrdík odvádí výbornou práci směrem ven z klubu, tedy v LFA a FAČR. Je to sice hlavně ve prospěch českého fotbalu jako celku, ale Slavia je jeho součástí a taky potřebuje, aby to tu fungovalo.


          Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2024 10:08) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

            Ados     před 7 měsíci 13.05.2024 10:17 |  
            8 0

            Jasně, že není padouch. Ale je šéf a musí snad vidět, že tři roky stojíme na místě. Něco se musí změnit, jinak ztratíme další rok. Hraje se o LM, musí se k nadcházející sezoně přistoupit s maximálním usilím.

            • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

              Alanor (admin)     před 7 měsíci 13.05.2024 10:26 |  
              8 0

              Podle mě fakt věří tomu vyjádření, že jsme v roce 0, že jsme museli prodávat (ano, museli, ale i tak tu měl Trpišovský minimálně srovnatelné podmínky se Spartou, která také pustila Hancka a Hložka, plus měl výhodu, že už klub nějakou dobu fungoval podle něj a byli jsme výkonností před Spartou s Plzní), že to bylo vždy o pár bodů, tedy smůla atd.

              • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

                vojtal     před 7 měsíci 13.05.2024 15:47 |  
                5 3

                Mám z Tvrdíka stejný pocit. Nikdy jsem po jeho působení v politice a ČSA neměl dobrý pocit. Určitě Slavii čínskými penězi pozvedl, měl čuch na to, přivést tým Trpišovského i s Nezmarem, po sportovních úspěších se povedlo i zlepšit práci s fanoušky atd. Ale čím dál víc se ukazuje, že zkrátka není dobrý manažer, jelikož kolem sebe chce jen lidi, kteří mu nebudou oponovat a mít nehodící se názory. Proto ze Slavie odcházejí schopní manažeři a nejsou nahrazeni odpovídající kvalitou.
                Obávám se, že není za 5 minut 12, ale již 5 minut po 12 a musíme naprosto radikálně překopat sportovní úsek v čele se sportovním manažerem s odpovídajícími pravomocemi. Jinak se můžeme rozloučit s titulem i příští rok a především tedy s přímou účastí v LM.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

        Tonda     před 7 měsíci 13.05.2024 10:02 |  
        7 26

        Jestli jsi schopný o JiT napsat že má bianko šek bez výsledků, tak jsi u mně úplný debílek.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

          Alanor (admin)     před 7 měsíci 13.05.2024 10:13 |  
          18 1

          Jo, to je přehnané tvrzení, pardon. Nějaké výsledky samozřejmě má, je to pořád velmi kvalitní trenér. Ale v tom porovnání cena/výkon teď za mě odvádí víceméně průměrnou práci - krásně je to vidět na posledním přestupním období, kdy se vyhodily do luftu obrovské finance a povedl se jen Staněk (navíc za cenu odchodu Červa, kterého si mylně vyhodnotili jako neperspektivního). Zima končí sezonu na lavici, Diouf se Zmrzlým taky (navíc byla chyba už přivádět 2 hráče na 1 post, viz podcast), výsledky ani hra se nikterak neposunula.

          Trochu bych to přirovnal ke Spartě za poslední éry Ščasného. Taky hráli v lize 2. místa, v Evropě se jim také povedla jedna jízda. Ale že by to bylo na to, aby se plácali po zádech, jak to dělají skvěle? To by si lhali sami sobě.


          Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2024 10:15) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

            Tonda     před 7 měsíci 13.05.2024 10:31 |  
            1 14

            já beru nějakou formu zklamání z aktuálního vývoje, nicméně neberu tady tu hysterii jak je všechno špatně. Pojďme si prostě přiznat, že zkurvenci jsou letos prostě lepší a že my naopak jsme letos v zápasech s konkurenty o titul nezahráli ani jednou s dobrým výsledkem. Nemáme letos správně sestavený kádr - tam bych hledal chybu a ano, jde to za trenéry. Tak to prostě je. Pokud ale JiT neztratil motivaci a chuť do práce a nejede jen ze setrvačnosti, potom je to stále na míle daleko nejlepší trenér, kterého můžeme mít a nepřijde mi správné se tady do něj takto trefovat.

            • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

              Alanor (admin)     před 7 měsíci 13.05.2024 10:47 |  
              22 0

              Hele, ty vůbec nevíš, jak Slavia uvnitř funguje. To je vidět už jen z toho, že bys to hodil na Bílka. Pak je těžké se bavit o reálných důvodech problémů Slavie. Trpišovský je možná na míle daleko nejlepší trenér, ale zároveň se blížím přesvědčení, že není člověkem, který by měl zastřešovat celou sportovní koncepci klubu.

              • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

                Tonda     před 7 měsíci 13.05.2024 10:59 |  
                3 6

                Vím nevím, pokud JiT supluje práci SŘ, potom je to potřeba změnit. To není chyba na straně JiT, ale na straně JT. ten má dosadit silného SŘ a nastavit mantinely. JiT se tím alespoň uvolní kapacity pro trenéřinu.

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

            Tonda     před 7 měsíci 13.05.2024 10:33 |  
            0 22

            A pokud tady hodnotíš chybu v přestupech, kritizuj sportovního ředitele.

            • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

              rfslavia     před 7 měsíci 13.05.2024 10:36 |  
              4 0

              ty vis jak jsou rozdeleny pravomoce ve Slavii ohledne prestupu?

            • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

              Alanor (admin)     před 7 měsíci 13.05.2024 10:44 |  
              28 0

              Poslechni si podcast. I David Ocetník jako člověk, který do klubu vidí velmi dobře, jasně říká, že reálný sportovní ředitel Slavie je Trpišovský. Proto ho kritizuju. Nebudu kritizovat Bílka, který reálně větší pravomoci nemá, jen kvůli názvu jeho funkce.

              • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

                Peťánek826     před 7 měsíci 13.05.2024 11:01 |  
                13 0

                Plus přidej k tomu ještě že se přivedli hráči, na které si Trpišovský ukázal.

            • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

              weetek     před 7 měsíci 13.05.2024 11:00 |  
              17 2

              Jsi mimo. Současný realizák projel třetí jaro v řadě. Nesmysly typu "rok 0" se tlučou s tím, že vysolí 100 mega za Zimu jako "klíčového hráče v boji o titul", což se nepovedlo, jako krom Staňka vlastně všechny poslední příchody. Diouf chodí kopat 3. ligu a my se bavíme o posilách typu Vašulína. Kritizovat sportovního ředitele pozbývá smyslu, když ti lidi, co vidí do fungování klubu, více méně veřejně říkají, že přestupy jdou za JiT.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

        verpánek     před 7 měsíci 13.05.2024 10:31 |  
        4 0

        Píšeš, že nevidíš reálně nějaké prozření uvnitř klubu. Ale třeba Mejla, obecně považovaný za důvěryhodného insidera, tu nedávno psal, že by se to pohnout mohlo (viz poslední řádek):

        před 18 dny 25.04.2024 10:04 50 2 Přejít na komentář
        Pustim neco ze zakulisi, ale pokud by mel nekdo odejit hned nebo radikalne zmenit sve chovani, tak je Housta.
        Tim by se melo zacit a pak se pojdme bavit dale.
        Vsem se dale omlouvam, vic to komentovat nebudu.
        A ano, je potreba posilit, je potreba prestat s rotaci a je potreba se zbavit cca 6-8 hracu, kteri na SKS proste nemaji.
        A dalsi ano, i JiT je spoluzodpovedny za sve asistenty, svuj tym a resit se musi i tento tym.
        Je spousta veci, co se musi zlepsit, treti rok bez titulu jako pres kopirak neni nahoda a muzeme to klidne schovavat za to, ze jsme potrebovali prodat hrace, at prezijeme....na druhou stranu je potreba rici i B a to je, ze i tak prisli do Slavie za posledni 3 roky vsichni, na ktere si tym kolem JiT ukazal a kdo k nam chtel prijit.
        Verim ve zmeny k lepsimu, zatim to vypada, ze by se to pohnout mohlo...

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

          Alanor (admin)     před 7 měsíci 13.05.2024 10:51 |  
          13 0

          Uvidíme, co bude. Zatím jsem nezaznamenal, že by se něco mělo měnit, viz i ty spekulované posily. S Houšteckým má Mejla naprostou pravdu...

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

            Mejla29     před 7 měsíci 13.05.2024 11:00 |  
            21 0

            Diky, tech veci je vic, ale Houstecky by mel odejit uz davno, ale bohuzel nejsou koule, ktere by o tom rozhodly.... Ac na venek pusobi jako zapaleny "blazen" a vlastne se nam to vsem libi, tak jeho chovani je neuveritelne.... a neomluvitelne. Tak jeste budeme muset jednu sezonu preckat, clovek jezdil na Strahov, mrznul tenkrat (95/96) v Edenu, kdyz Opava nedorazila kvuli snehove kalamite, tak tohle taky prezijeme

            • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

              Lunaris     před 7 měsíci 13.05.2024 16:06 |  
              0 0

              Což bylo v pohodě, protože pak byla 3:0 kontumace. To by dneska neprošlo.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

          Mejla29     před 7 měsíci 13.05.2024 10:54 |  
          28 1

          Mohlo, ale.....bohuzel to zatim na nejakou zasadni zmenu nebude. V klubu panuje "vseobecna spokojenost". Jsme vic spolek dobrych pratel Slavie nez profesionalni klub se vsim vsudy, ac se to zda divne, kdyz navenek se tvarime jako profici. Ano, spousta veci se povedla, prace s fanousky, obcerstveni atd atd. Ale bohuzel cely sportovni usek zije ve svem svete a jsou presvedceni, ze je vse ok., ale neni Conrad bez formy, Zafi bez formy, Diouf bez formy, Jury tezko rict. Neni to nahoda, prece si nikdo nemuze myslet, ze je vse uplne super, jen hraci stoji za prd, za posledni dobu neni u zadneho hrace progres, ani u vysnenych posil JiT useku a to uz je proste spatne systemove. Vypadalo to, ze by se neco pohnout mohlo, ale asi ted v lete bohuzel. Mne osobne z toho neni do skoku, protoze jestli neco umi Slavia dokonale, tak vsechno rozesrat vzdycky zevnitr. My kolikrat ani ty soupere nepotrebujeme. Vic to uz komentovat nebudu. Snad bude lip....


          Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2024 10:55) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

    MUDRa     před 7 měsíci 13.05.2024 09:33 |  
    6 1

    Mohu jeden dramaturgicky tip? Pokud vam nejake tema pripravene na pozdeji navazuje drive, tak to neprerusujte a normalne to proberte. Bude to mit vetsi spad a lepsi navaznost. Jinak MNF je top, lepsi nez zajic.
    Souhlas s Juraskem. To ze chodi jine typy hracu souvisi s tim co chce JiT hrat. JiT nepotrebuje Birmancevice, protoze to s nim hrat nechce.

  6. Vybírám z pasáže

    Peťánek826     před 7 měsíci 13.05.2024 10:07 |  
    1 0

    Vybírám z pasáže okolo 1:42:00.

    Kdyby Jirka Bílek dostal větší pravomoce než má dosud, bylo by to lepší, než nedělat nic, a jet v zajetém módu.

    Já s vámi souhlasím, ale jenom si říkám, jestli je vlastně reálné tohle udělat trenérovi zvyklém několik let po sobě že je po jeho, a on se bude muset přizpůsobit.
    ______________


    Tak se mi hned vybavilo působení J. Nezmara u nás. On taky byl ze začátku ten stěžejní a nepostradatelný, bez kterého se nic neobešlo. A jak to nakonec dopadlo, víme všichni.

    Tímto nechci ponechávat nebo vyhazovat Trpišovského/Tvrdíka/Bílka, al ejen poukazuji na tu situaci. Doufám, že se všichni zainteresovaní poučí z chyb minulých, a zase budeme všechny soupeře válcovat.


    Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2024 10:23) . Zobrazit původní komentář

  7. hráči

    rak (přítel SN)     před 7 měsíci 13.05.2024 12:13 |  
    12 19

    Trochu tam bylo protiřečení. Nejdříve určitá kritika toho, že byli vyndáni ze sestavy Wallem, Jurásek, možná Jurečka. A pak jejich hodnocení, se kterým naprosto souhlasím. Tedy, že Wallem oproti podzimu dost odešel, Jurásek si za to trochu může sám a Jurečka ve hře je špatný. Tedy jejich odstavení je zcela v pořádku, protože, jak trenér správně říkal, závěr sezóny je pro jiné hráče. Ve více zápasech se ukazovalo, že to na nich úplně stavět nemůžeme.
    Hodnocení Krejčího přesné. Hrát umí, ale je to nebezpečný magor. Nedivil bych se, kdyby s ním někteří hráči měli problém i v repre.
    Jsem také zcela proti snahám o návrat Olayinky. Šel za prachy a minulé sezóny jsme ani s ním titul neměli. U Lingra nevím, je snad pořád na hostování, ale také bych moc o návrat neusiloval. Je to minulost.
    Z odešlých hráčů snad David Jurásek. Venku se mu moc nedaří, třeba by se chytil, ale těžko říci.
    A pak samozřejmě Souček, kdyby v brzké době chtěl, což těžko bude.
    Jinak obecně ke komentářům. Posedlost vyhazováním trenéra je až neuvěřitelná. Ujímá se i to, že vrbovatí. Nesmysl. Někdo to napíše a další to papouškují. Pamatuji na Vrbova vystoupení plná podrážděnosti i arogance v jeho závěru. U Jindry jsem to ještě neviděl nikdy. Kritika je i na jeho hodnocení derby. Já bych ho tedy měl stejné. Ten výkon nebyl vůbec špatný, ale všichni i on vidí, co nám chybí.
    Pravděpodobná ztráta titulu některé lidi zcela vykolejuje. Já jen pořád opakuji - nenažranci. Připusťme, že se Sparta zlepšila a Plzeň na tom je také dobře. Doba, že bychom je válcovali je pryč a těžko se vrátí. Je naší samozřejmou povinností neustále usilovat o to být nejlepší, ale nemůžeme čekat, že budeme válcovat ligu. Ani bych to nechtěl. Pro nás je více silných soupeřů jedině dobře i pro působení v Evropě (nestojím o dominanci třeba Dynama Záhřeb v lize, v Evropě moc úspěchů neměli). Cíle nového vlastníka jsou v tomto celkem rozumné. Nějaké změny nutné jsou, posily také, ale tato sezóna byla třeba určitě lepší než ta minulá, kdy jsme zcela vybouchli v Konferenční lize. Letos jsme bohužel nedostali šanci bojovat o čtvrtfinále. Věřím, že v plné síle to v našich silách bylo. Za mně, i přes ten rostoucí tlak, tedy hlavně na SN, čas na změnu trenéra zcela jistě není. Další vyhodnocení po další sezóně. Vyhazovat trenéry umí každý idiot. K tomu není třeba znát vůbec nic. Zahraniční trenér? A co když to dopadne jako ve Spartě s Italem. Nahnuté to měl i Priske, dokud nepřišel Friis. Změna vůbec neznamená, že bude nutně k lepšímu, často je to naopak. Rozjebat něco, co funguje, a v principu to funguje, i když si myslíme, že by mohlo lépe, je zločin a netýká se to zdaleka jen fotbalu. Budeme se třeba řadu let topit v problémech a tady se k tomu samozřejmě nikdo hlásit nebude.

    • Re: hráči

      Tonda     před 7 měsíci 13.05.2024 12:24 |  
      5 7

      mluvíš mi z duše, ale tady na SN s tímhle názorem budeme spíše v menšině

    • Re: hráči

      vojtal     před 7 měsíci 13.05.2024 12:56 |  
      14 2

      Ad "Vyhazov trenéra". Já teda všude čtu, že se vyhazuje trenér, ale nikde jsem moc přímo takových požadavků neviděl.
      Spíš se mluví o tom, že chybí silný sportovní ředitel, který by byl Trpišovskému oponenturou a měl hlavní slovo co se výběru hráčů týče. Trpišovský je dobrý trenér, ale sám o sobě slabý, potřebuje k sobě dobrý tým lidí a ten já teď kolem něj rozhodně nevidím.

    • Re: hráči

      japhy     před 7 měsíci 13.05.2024 14:02 |  
      16 1

      K fotbalu mám od jisté doby trochu odstup, klidně o sobě prohlásím, že kvůli tomu nehysterčím, přesto moje důvěra v současnej realizák klesá. Jindra má poslední roky takový vlnky, už několikrát se zdálo, že to skončí blbě, pokaždý tu zatáčku ale dokázal vybrat a stabilizovat to. Jenže jen stabilizovat a ta výslednice ve finále pořád míří dolů. Uvidíme, co teď.
      Minou poslední dva přestupáky a ve finále ligy nám z nich nastoupí jen Chytil s Vlčekm a Staňkem. A co hůř - drtivá většina sestavy je tu už min. 3. sezonu a navíc tak nějak přestává platit, že střídáním soupeře dorážíme.
      Anebo jen posl. přestupák. Za čtveřici Staněk, Zmrzlý, Diouf a Zima jsme vysolili asi 250 mega a spolehnout se můžeme jen na Staňka.
      Prostě tohle plus všechny osobní vazby v Edenu mě nenaplňuje optimismem.

  8. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

    martyni (přítel SN)     před 7 měsíci 13.05.2024 12:19 |  
    8 5

    Mně se nechce komentovat vnitřní fungování klubu, páč o něm nic nevím, a ani mě nezajímají debaty, v nichž si frustrovaní fanoušci vylejvaj zlost. Možná proto jsem to tady poslední dobou vždycky jen přelítnul a mohla mi uniknout nějaká zajímavá fotbalová debata. Tak nevím, byla tu?

    Za mě je to tak, že si přese všechno držíme poměrně vysokou výkonnost, ale něco nám chybí a vzhledem k našim současným podmínkám a možnostem klubu by se to mělo zlepšit. Vidím to takhle:

    - hrajeme pomalu, všechny přihrávky hodně na jistotu a do nohy, málo náběhů, hodně doteků, proto si lidi tak často stěžujou na "obehrávání" a planou převahu.
    - chyběli rozdílový hráči ve formě, a to Zafi, Jurásek a Wallem. Jurásek se Zafim byli zranění a přišli o přípravu, ale i tak se mělo udělat všecko proto, aby v druhý půlce jara byli top, i v derby ukázali, že byli nejnebezpečnější z našich hráčů, snad vedle Chytila. Ševčík je fajn, ale stavět to na něm na úkor Zafiho vidím jako chybu. A vůbec nevím, co se stalo s Wallemem.

    Beru to tak, že mě mrzí, že jsme druhý, ale není to životní tragedie ani netrpím nenávistí vůči těm, kteří mi nezajistili první místo. Tak pardon.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      pcitron     před 7 měsíci 13.05.2024 21:22 |  
      0 0

      Krásná poslední věta, stejně jako na LP Citronu Plní energie.

  9. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

    Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 13.05.2024 12:20 |  
    17 1

    plzeň se do LM dostala čtyřikrát (třikrát přes kvalifikaci) a oni rozhodně mezinárodní mužstvo neměli. Ani cesta českých hráčů nemusí být špatná, ale je značně omezující.
    K Vašulínovi, cenovka je přestřelená. Souhlas. Kdyby vyšel jako Chytil, spousta lidí by s tím bylo asi v pohodě (minimálně já ano). Toto může být první střípek z neuváženého nákupu Zimy, kdy taky cenovka byla přestřelená. Teď už je na vedení, zda si dupne a sníží tu částku o pár miliónů a obě strany budou spokojeny. Anebo zase poslušně vše odkývneme. My jsme taky chtěli nesmysl za Simu, Součka a mnoho dalších a spokojili jsme se úplně s jinou částkou.
    Abych byl upřímný, tak náš fotbal se mi většinou líbí, až když vedeme o 2, 3 branky a v ofenzivě je větší uvolněnost. Jinak ten fotbal je z naší strany strojový, nudný a uspávající jako některé chorály. Nechápu ani na tom lpění, že se centruje z hloubi pole. Není moc jiných věcí, které by byly tak neefektivní jako tyto centry. Ještě k tomu jsme byli mezi malým vápnem a místem pro pokutový kop v početní nevýhodě (2v5 například). Přitom spoustu místa bylo na hranici vápna, které sparta neměla vždy kvalitně zajištěné. Zpětných centrů minimum, ze zpětné přihrávky Oscara, se volný Chytil, čekající na hranici vápna dostal do střelecké příležitosti.
    V tomto mi přijde, že nemáme na hřišti hráče, kteří mají herní inteligenci a nevidí to. Ale mohla to být taktika od realizačního týmu.
    A kdybych měl shrnout sezónu, že se nevyhrál titul. S tím jsem v pohodě. V Evropě jsme zvládli maximum. Ale spíše mne zaráží, že nevidím progres u hráčů. Osobně jsem například od trojice Ogbu, Zafeiris, Jurásek čekal, že teď budou mnohem dál. Ale já vlastně nevím, zda jsou vůbec lepšími hráči než v loňské sezóně. A to mě trošku děsí.
    B-tým musí postoupit za každou cenu. Nemůže se stát, že další rok budou hrát v ČFL.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      Slávista 51     před 7 měsíci 13.05.2024 12:43 |  
      0 8

      Za " horké zboží " - Vašulín,
      se holt musí připlatit, chtě nechtě.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

        Slávista 51     před 7 měsíci 13.05.2024 16:45 |  
        0 3

        A když né, tak ho koupí někdo jinej, že !

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      první rytíř     před 7 měsíci 13.05.2024 13:12 |  
      13 2

      Pokud chceme držet krok s alespoň průměrnou Evropou je sázka na cestu českých hráčů scestná! I ti průměrní fotbalisté ze soutěží v Německu, Anglii, Francii, Itálii, ale i ve Švýcarsku, Srbsku, ba i Rumunsku jsou mnohem rychlejší, kreativnější a kouzelnější s míčem, než kluci od nás. Abychom si rozuměli, nechci cizineckou legii, základ má zůstat československý, jenže jednotlivé pilíře ve všech řadách musí být ze zahraničních hráčů, lepších, než jsou ti nejlepší u nás doma! Jen tak se vrátíme k dominanci v naší lize i úspěchům v mezinárodních pohárech. Cesta Vašulínů a jemu podobných, kterým vyjde jedna sezona, je cesta k průměrnosti! Tolik můj názor.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

        Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 13.05.2024 13:37 |  
        3 0

        Byl by to krok zpět. To je jasný. Hlavně už teď jsou ty částky za hráče v naší lize často přestřelené. Takže ani ekonomicky to není levná záležitost.
        Ale nemůžu souhlasit, že každý hráč v zahraničí je kreativnější anebo rychlejší.
        Vašulín nemá letos nějak skvělý ročník oproti těm minulým. Když se zbavíme některých útočníků co přesluhují a kteří nemají kvalitu, tak Vašulín za 15M Kč + procenta z dalšího prodeje dává smysl a všechny strany mohou byt spokojené.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

          Ragnarok     před 7 měsíci 13.05.2024 21:09 |  
          5 2

          A kam bys hráče kvalit Vašulína prodával? Karaganda za 100 tisíc EUR, nebo Bandirmaspor?

  10. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

    Kactus     před 7 měsíci 13.05.2024 17:01 |  
    2 1

    myslíte, někdo z insiderů, že ten podcast někdo s klubu poslouchá?

    k tomu odvolávání trenéra - v podcastu ho nikdo neodvolával, ale že by měl dostat jednu šanci. což si myslím taky, ale nevypadá to na nějakou velkou sebareflexi.


    Komentář byl uživatelem upraven (13.05.2024 17:02) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      JS (přítel SN)     před 7 měsíci 13.05.2024 17:53 |  
      2 2

      Ano, poslouchá.

  11. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

    Lunaris     před 7 měsíci 13.05.2024 20:49 |  
    14 1

    Hoši, dobře to drtíte. Ta kritika byla rajskou hudbou pro mé uši. Alanor to rozštípal jak profi drvoštěp.

  12. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

    rfslavia     před 7 měsíci 13.05.2024 21:00 |  
    13 1

    doposlouchal jsem, mluvite me z duse

    s jedinou veci teda ale absolutne nesouhlasim je Jurasek, pokud z nej chceme udelat univerzalniho vojaka, tak musi v lete odejit, coz by byl podle me silenej neomluvitelnej fail odepsat nejvetsi talent protoze ma v devatenacti mezery dozadu...
    on je rozdilovej hrac dopredu a kolem nej, Zafeirise a podobnejch hracu bysme meli stavet budoucnost Slavie (muj sen...)

    pokud chcete genialniho hrace dopredu a zaroven delnika dozadu typu Boril, tak se obavam, ze Modric do Slavie asi nepude

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      padre     před 7 měsíci 13.05.2024 23:12 |  
      1 0

      Není mu 19, ale letos 21 - přesně za 3,5 měsíce.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

        rfslavia     před 7 měsíci 14.05.2024 07:36 |  
        3 0

        no tak o to je to horsi a vysedavat na lavici proste uz nemuze, skoda pro nej , skoda pro Slavii a skoda pro celej ceskej fotbal

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      mig52     před 7 měsíci 14.05.2024 06:19 |  
      11 3

      Hlavně by si všichni a zvláště JT a také JiT měli uvědomovat dennodenně známé klišé, které by mělo být tvrdou realitou, že klub jako Slavia, je víc, než kterýkoliv jedinec. Při vší úctě k jmenovaným. Žel mám obavu, že hlasy kolegů, že JT JiT nejen že neodvolá, ale ani na něj nevytvoří patřičný a nutný!!! tlak, jsou zřejmou realitou. Tvrdík udělal pro Slavii strašně moc, ale v Trpišovskem se nezdravě zhlédl, sám je na klubu závislý, miluje ho, ale co si budeme povídat, košile je bližší než kabát a kapři si rybník nevypustí. Možná mají pocit nenahraditelnosti a hlavně neomylnosti a to je pekelná cesta. Jediným řešením jsou koule majitele, ale po jeho nešťastném prohlášení o titulech za 10 let s oběma pány na čele si v úvodu učinkování v Edenu dost přibouchl dvířka a nebude chtít být hned tak radikální. Nějak se motáme v bludném kruhu.

  13. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

    Ivan     před 7 měsíci 13.05.2024 21:32 |  
    20 1

    Ten pohled na Juráska je na můj vkus docela přísnej. Pokud máme šablony do které chceme dosazovat hráče a na pozici křídel je hlavní aby pořád běhali dopředu, dozadu, dokola, pak to do ní Juráska nenapasujeme. On má ale něco extra a pak je na trenérech aby to využili. Docela teď sleduju Leverkusen a Schick je na tom trochu tak, má nějaké věci ve kterých je excelentní, ale taky se ti na spoustu věcí vykašle. Bez nadsázky si myslím, že kdybychom měli Schicka v kádru tak nehraje.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      japhy     před 7 měsíci 14.05.2024 09:46 |  
      8 0

      Navíc on nedostane ani pár zápasů v řadě. Bejt stejná přísnost na ostatní, to by teprve byla rotace...

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      lantsmit     před 7 měsíci 14.05.2024 10:27 |  
      7 6

      Jakej poměr zápasů, ve kterých není vidět a k tomu tradičně velmi málo nebo špatně brání, vůči těm, které se dají spočítat doslova na prstech jedné ruky, ve kterých zazářil, musí tenhle kluk odehrát, abychom si dokázali přiznat, že mu nijak zásadně ubližováno není? Příležitostí měl dost. Jak se v nich osvědčil? Co o něm víme, s čím můžeme napevno počítat, že od něj v zápasech - a tady se bavíme o těch nejtěžších - dostaneme, když na něj odpovědnost naložíme? Když někomu dávám opakovaně šanci, přestože se mu nedaří a/nebo je jeho přínos pro výkon a výsledek sporný, tak musím mít nějakou reálnou naději na to, že se to zlomí a ten kluk se mi začne hodně vyplácet. A navíc, že se to stane dostatečně brzy, aby mě to do té doby nestálo balík (na titulu, v Evropě apod.). Z čeho tahle naděje mnohých diskutujících v jeho případě pramení, je těžký si vysvětlit jinak, než obvyklou vírou v mimořádné až zázračné výkony / přínosy od někoho jenom nebo hlavně proto, že je nový, mladý, neokoukaný. Prostě že nemá historii, tedy hlavně tu špatnou. A tak věříme, že kdyby ji mohl mít, tak by byla zaručeně jenom dobrá a proto ji výlučně v tomhle směru začne utvářet, jakmile k tomu dostane ten správný prostor.

      Já za sebe říkám, že v tom celosezónním souboji o titul, který je mezi námi a Spartou tak těsný, jak jen může být, když se ještě před pár koly řešilo skóre, které by mohlo o titulu rozhodnout, hrají roli ty nejmenší detaily. A těmi klíčovými se mohou jevit právě ty spojené s Juráskem. Nejtutovější šance doma s Olomoucí za stavu 0:0, kdy se zápas po našem úvodním tlaku právě tím neproměňováním překlopil v zápas blbec s tou dobře známou dohrou ve druhý půli. A na Spartě opět, naprosto tisíciprocentní šance, kterou svým špatným provedením, jakkoli je nutno ocenit i mimořádně rychlou reakci Vindahla, znovu zazdil. Nemám absolutně v úmyslu dělat z něho obětního beránka, ale někdo z jeho obhájců by mohl v rámci téhle debaty připomenout, kdy v opravdu těžký a mimořádně důležitý situaci se při zakončení v tutovce osvědčil. Speciálně píšu při zakončení v tutovce, protože udělat gól z ničeho, po nějakém uvolnění se před vápnem a střele "se zavřenýma očima" z 20 metrů za test psychický odolnosti považovat nemůžu.


      Komentář byl uživatelem upraven (14.05.2024 10:33) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

        rfslavia     před 7 měsíci 14.05.2024 10:45 |  
        9 0

        to myslis vazne? tak pojdme k tvrdejm cislum

        Jurasek 23/24 5 golu, 1 asistence / 22 zapasu 859 minut
        Sevcik 23/24 1 gol, 4 asistence / 23 zapasu 1550 minut
        Provod 23/24 3 goly, 5 asistenci / 27 zapasu 1660 minut
        Schranz 23/24 2 goly, 4 asistence / 19 zapasu 987 minut
        Masopust 23/24 0 golu, 3 asistence / 22 zapasu 983 minut

        a to nemluve o tom, ze Juraskovi proste system hazeny a pomaly hry dopredu vubec nesedi - z kroku se tezko obchazi hrac a strili zeano

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

          lantsmit     před 7 měsíci 14.05.2024 10:57 |  
          2 6

          Já žádal o konkrétní situaci, jejíž řešení vyžadovalo psychickou odolnost / vyspělost, a Jurásek právě takové předvedl. Je to v podstatě útočník nebo přesněji útočný křídlo s minimálním přínosem do obrany. Chodí nebo může být na hřišti v podstatě jenom kvůli gólům nebo velkýmu podílu na nich. Ty góly se pak samozřejmě dělí a sleduje se to, na góly vítězný, důležitý, EPA (viz třeba csfotbal.cz). A tak se ptám, jak se mu v tom, kvůli čemu primárně na hřišti je / může být, daří. Konkrétně jsem žádal o připomenutí, jak se mu vede v tutovkách, ideálně v těžký zápasový situaci nebo proti těžkýmu soupeři.


          Komentář byl uživatelem upraven (14.05.2024 10:58) . Zobrazit původní komentář

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

            rfslavia     před 7 měsíci 14.05.2024 11:45 |  
            6 0

            no to je porad dokola, bud chces mit univerzalniho vojaka, kterej neumi nic vyjimecne nebo chces mit Birmancevice, Haraslina, Stocha, Husbauera a podobny hrace (kdyz jsme v nasi lize...), ktery udelaj rozdil

            jinak treba naprosto tristni jsou 4 asistence Doudery

            samozrejme, ze Jurasek ma nedostatky, na svete moc 20ti letejch kluku, ktery by je nemeli nebeha, otazka je, na cem chceme jako klub stavet

            a posledni vec, od ceho ho teda na hristi chces, bud bude pilovat tam a zpatky pravou lajnu nebo bude delat rozdil v posledni tretine hriste, oboji dohromady bohuzel nepujde a ukaz me jedinyho hrace na svete, kterej tohle 100% plni

            • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

              lantsmit     před 7 měsíci 14.05.2024 12:51 |  
              1 4

              Rozhodně nechci zvlášť na ofenzivních pozicích univerzální vojáky. Ale pokud je ten hráč výjimečnej nebo rozdílovej, jak Ty vnímáš Juráska, tak musí mít vedle toho pořád alespoň základní parametry, i co se týká ostatních důležitejch vlastností a dovedností. U Juráska mám problém s tou mentalitou, která se v mých očích nejvíc projevuje v tom přepínání dozadu, nevyrovnanosti výkonů a neproměňování tutovek.

              Pokud se s tím dá něco dělat, což musí vědět realizák, tak ať s ním pracujou. Tu práci bych si přitom představoval tak, že se nejdřív musí stát "prověřenou" oporou v méně exponovanejch zápasech, tzn. doma, proti slabším soupeřům, ve fázi sezóny, kdy jsme sportovně i mentálně nahoře. Ostatně si myslím, že takovej záměr s ním měl i náš realizák, než do toho hodilo vidle jeho zranění. Na jaře jsme se pak k tomu chtěli vrátit, ale těch příležitostí, kdy byly splněny předpoklady pro jeho "bezpečný" starty / minuty, výrazně ubývalo. V panice, kdy se nám po Plzni začal titul vzdalovat, se začalo s do té doby dostatečně neprověřeným Juráskem (míněno pro takhle důležité, a proto psychicky náročné zápasy) takhle gamblit.

              • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

                rfslavia     před 7 měsíci 14.05.2024 13:47 |  
                5 0

                to neni jen moje vnimani, ale napr.byl vyhodnocenej jako top 2 talent roku 2023...

                pokud mame fungovat jako klub na urovni, tak se musime naucit s mladejma hracema pracovat a zlepsovat je u nas v nasem klubu
                druha moznost je ho proste tak jak rikaj panove v podcastu poslat do pryc, protoze ma ve dvaceti slabiny...

                v poslednich letech se jako mladej tady dalo by se rict prosadil jen Vlcek, neprijde ti to sileny?
                jo a to vlastne ani ten ne, protoze sel pres hostovacku samozrejme


                Komentář byl uživatelem upraven (14.05.2024 13:52) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

        Ivan     před 7 měsíci 14.05.2024 11:23 |  
        4 0

        střela ze zavřenejma očima z 20 metrů... Naopak u něj mám největší jistotu z týmu že on ví co a proč dělá.

        Dostal šancí minutově v lize míň než Tijani, dva zápasy po sobě začal v základu naposledy v půlce září.

        A hlavně, já říkám že je to vyjímečný hráč, ne že je to vyjímečný hráč do našeho systému a pak je na trenérech jestli ho dokáží využít.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

          lantsmit     před 7 měsíci 14.05.2024 11:38 |  
          1 6

          Na tom, že to není (zatím) výjimečný hráč do našeho systému, se shodneme.

          Já jej jako výjimečného (zatím) nevidím ani do systému jiného. Je to ofenzivní hráč, s velkými nedostatky dozadu, a to hlavně v mentalitě, protože předpoklady pro to, umět tahat i dozadu, má. Aby mu to někdo dokázal tolerovat, tak musí být rozdílovej nejen kolem vápna, A TO ZÁPAS CO ZÁPAS, ale i v tom vápně, při chladnokrevném zakončování v tutovkách.

          Jinak ty "zavřené oči" jsem dal do uvozovek. Nezpochybňuju, že má v noze kvalitu, že ví, co v takových situacích dělá. Ale pořád je to klička / střela / gól v situaci s xG nula nula prd, tedy kdy na něj není žádnej tlak. V porovnání s těmi supertutovicemi, které v posledních zápasech zazdil.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      wimpy     před 7 měsíci 14.05.2024 11:01 |  
      4 2

      Mívám pocit, že když hraje Jurásek, hrajeme v poli v devíti, no možná v devíti a půl. A občas má ten závan geniality, že rozhodne zápas. Zda ho tam nechat nebo ho sundat je dilema mezi tím hrát o půl hráče slabší a čekat, zda ho políbí můza nebo zda ho sundat a hrát v plném počtu. Popravdě mu občas fakt nerozumím, on třeba i zabere dozadu, a pak naprosto vyklusává když jdeme dopředu, místo aby se nabízel do přečíslení. A k tomu příměru, je trochu rozdíl se na něco vykašlat jako hroťák nebo v poli.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

        padre     před 7 měsíci 14.05.2024 12:25 |  
        2 1

        On potřebuje pozici volného ofenzivního hráče a dva další (Oscary) aby za něj tahali dozadu.

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

          lantsmit     před 7 měsíci 14.05.2024 12:53 |  
          0 1

          a přesto ani tak nevíme, když není na základě nějaké relevantní zkušenosti ověřeno, že tím rozdílovým hráčem bude v těžkých zápasech / situacích nebo dokonce pravidelně

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

            wimpy     před 7 měsíci 14.05.2024 13:46 |  
            0 0

            Aby bylo jasno, já ho mám rád a myslím si, že ta jeho genialita si trochu té exkluzivní péče zaslouží. Nicméně ještě se mi nestalo, že bych nepochopil, proč byl střídán.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

        Kenny     před 7 měsíci 14.05.2024 21:59 |  
        2 1

        Tak nevím, jestli se neukazuje, že obětování Usora na úkor Juráska bylo chybou.......

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      Kenny     před 7 měsíci 14.05.2024 21:52 |  
      1 0

      Však on taky v Leverkusenu Schick moc nehraje......

  14. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

    lantsmit     před 7 měsíci 14.05.2024 10:07 |  
    13 9

    Naprosto přede všemi uvažovanými figurami, jejichž odchod ze Slavie nebo významné změny v kompetencích / způsobu práce mohou být jistě k úvaze, musí skončit a taky co nevidět skončí Tvrdík. Za to všechno, co se tady i jinde rozebírá, jako příčiny našeho ústupu ze slávy v posledních třech letech, přece nese primární odpovědnost právě on. Když jsme mu blahořečili, včetně mě samotného, za obrovskou míru autonomie, kterou dal JiT, jako šéfovi nejen sportovního, ale i investičního úseku, tak musí snést i kritiku a přijmout odpovědnost za to, co se mu při uplatňování téhle strategie nepovedlo. Prostě přišel s tímhle modelem, po nějakou dobu to velmi dobře fungovalo, ale perpetum mobile to zjevně není. Některé dílčí problémy, jejichž palčivost a tedy i nutnost přijmout k nim účinná opatření jsme vnímali i my tady, Tvrdík zjevně přecházel. Nebo je minimálně neřešil, jak měl. Je tu tedy velmi malá naděje na to, že by se v tomhle směru dokázal změnit. Že by teď dokázal všechny nastalé problémy řešit jinak a lépe, navíc v rámci již utvořených (ve smyslu daných) vztahů s JiT, jehož pozice je už teď fakticky mnohem silnější než ta Tvrdíkova. Architektem potřebných změn tedy musí být a taky bude někdo jiný...


    Komentář byl uživatelem upraven (14.05.2024 10:29) . Zobrazit původní komentář

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      Pedro50     před 7 měsíci 14.05.2024 14:33 |  
      6 12

      Takže pan Tvrdík nese odpovědnost za to že jsou hráči kopyta a netrefí prázdnou bránu nebo že zápas odevzdají jako v Plzni? Měli bychom mu všichni děkovat protože bez něho by Slavia hrála o třetí flek pod panem Šimáněm a to jestli máme titul nebo skončíme o dva body druhý by nikdo neřešil a o výsledcích v Evropě ani nemluvím.

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

        Alanor (admin)     před 7 měsíci 14.05.2024 14:45 |  
        22 1

        Pan Tvrdík nese odpovědnost v tom, že nevidí realitu a dokola dává důvěru realizáku, který dokola ten tým špatně skládá a dokola tyhle typy hráčů přivádí (technická kopyta (proto překopnuté prázdné branky), co nejsou osobnosti/lídři (proto podělání se z klíčového zápasu) - asi aby neodporovali zavedeným pořádkům).

        A v neposlední řadě nese odpovědnost za špatné nastavení procesů v klubu, kdy dovoluje svým přátelům obcházet vedení a domlouvat se napřímo s ním (čímž se dotyční vyhnou nepříjemné konfrontaci, při které by si své podivné tahy museli obhájit před jinými odborníky v klubu).


        Komentář byl uživatelem upraven (14.05.2024 14:46) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

          pehacko     před 7 měsíci 14.05.2024 14:57 |  
          13 1

          No ono tohle uz si Tykac pry vyhodnotil a po sezone se budeme vsichni divit… za me je Tvrdik strůjcem uspechu tim, jak do toho vseho bezelstne vletel plny idealu a planu a ono mu to vsechno vlastne vyslo ihned. Bohuzel po sve nemoci, kterou nastesti porazil ztratil tu silu a drive a mozna si i vybral vsechno stesti. Nebudu psat co jsem dal slysel, protoze muj vdek a úcta za to, kam Slavii dostal je vetsi. Myslim, ze odchod takhle na vrcholu bude ten spravny a zustane zapsán zlatým písmem.

          • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

            Ados     před 7 měsíci 14.05.2024 16:55 |  
            0 0

            Takže má být Tvrdík na odchodu? Nebo Tykač bude upravovat pravomoce v klubu?

            • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

              pehacko     před 7 měsíci 14.05.2024 18:01 |  
              1 1

              To prvni o tom druhem jsem neslysel nic.

              • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

                polpik     před 7 měsíci 14.05.2024 18:31 |  
                3 0

                Tak pokud odejde pouze Tvrdík a zůstane kompletní realizační tým, tak asi žádné převratné změny čekat nemůžeme....

                • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

                  mig52     před 7 měsíci 14.05.2024 19:17 |  
                  1 2

                  Tak on by místo něj asi někdo přišel a ten by nemusel jít JiT tak na ruku.

              • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

                Ados     před 7 měsíci 14.05.2024 20:15 |  
                4 6

                Nedokážu si představit Slavii bez Tvrdíka. Trochu se bojím, že se v tom pak budeme personálně plácat jako dříve v mordoru. Další otázka, která z jeho případného konce vyvstane, jak to bude s Jindrou. On je na Tvrdíka taky dost vázanej.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      vojtal     před 7 měsíci 15.05.2024 13:27 |  
      3 2

      Luděk Mádl psal včera na Twitteru:

      Z kuloárů prosakuje, že by Viktoria Plzeň mohla do bojů o Ligu mistrů posílit jedním zajímavým funkcionářským návratem.

      Na pozici sportovního ředitele by se v Doosan Areně mohl znovu objevit František Mysliveček.

      Psal o tom i inFotbal:
      https://infotbal.cz/vraci-se-myslivecek-do-viktorie-plzen-slovan-liberec-s-nim-ukoncil-spolupraci/

      Moje otázka - před nedávnem se tu v diskuzích zmiňovalo, že ve Slavii jsme na pozici sportovního ředitele nechtěli Jana Říčku, který teď dělá hlavního skauta v Plzni. Nezavání tohle tím, že by mohl v Plzni skončit kvůli Myslivečkovi a přejít k nám?


      Komentář byl uživatelem upraven (15.05.2024 13:45) . Zobrazit původní komentář

  15. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

    ocetnik     před 7 měsíci 14.05.2024 17:14 |  
    14 16

    Tak jsem se sem zašel podívat, a tady to vypadá, jak kdyby Slavia měl padnout do druhé ligy, nebo ještě níž. Přátelé, Slavia je druhá v lize, a navíc ještě víc než finančně stabilní. Tak prosím neblázněte!

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      Ados     před 7 měsíci 14.05.2024 17:58 |  
      13 1

      Myslím, že to tak nikdo nevnímá, alespoň já teda ne. Ale poukazujeme na spoustu problémů, které jako běžní fanoušci vidíme a tak nějak cítíme, že se nic nezmění. Koneckonců jste to dobře rozebrali v posledním díle MNF.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      pehacko     před 7 měsíci 14.05.2024 18:03 |  
      5 1

      Zase v te druhe lize by se urcite podarilo spartu porazet! A nehralo by se proti žádnému tymu, ktery trenuje Koubek! Za me idealni reseni!

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

        pcitron     před 7 měsíci 14.05.2024 21:59 |  
        1 0

        A navíc bychom mohli uplatnit taktiku Hanácké Slavie v utkání proti béčkovým povidlovým čertům - když to nejde silou, půjde to ještě větší silou....

        • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

          pehacko     před 7 měsíci 14.05.2024 22:01 |  
          0 1

          A budeme mit na to dva pokusy! S ackem a beckem, kdyz to becko prejmenujeme… aby to jako nebylo becko!

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      o5aradecek     před 7 měsíci 14.05.2024 19:29 |  
      14 1

      Slavia je druhá v lize - myslím, že právě toto je důvodem zdejších blbých nálad. :-)

      • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

        jirkag5     před 7 měsíci 14.05.2024 22:57 |  
        5 1

        Ano, být druhý ze dvou znamená, že jsi vlastně poslední.

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      weetek     před 7 měsíci 14.05.2024 23:43 |  
      8 8

      ... "a tady to vypadá, jak kdyby Slavia měl padnout do druhé ligy, nebo ještě níž." Ehm? Tohle jsi psal střízlivý? Doufám, že právě naopak, jinak by to totiž byl trapas jako prase. Nikdo, opravdu nikdo tu neblázní ve stylu, že by se padalo z ligy. Potřetí v řadě projebané jaro a titul? Určitě, ale to není totéž jako "padnout do druhé ligy", víme?

    • Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

      Pedro50     před 7 měsíci 14.05.2024 23:58 |  
      2 0

      To je právě ten problém že je druhá a navíc RB první. Ale zase nejde všechno změnit ze dne na den těším se na razii pana T. po sezoně.

  16. Podekovani vsem trem mladencum

    mudrc     před 7 měsíci 14.05.2024 20:07 |  
    2 4

    Dekuju za cas a energii vsem zucastnenym.
    Mimoradnou pochvalu zaslouzi pritel Alanor, obsah jeho sdeleni ma hlavu a patu, je pripraven, nedela fakticke chyby, do toho se pravidelne se*e se znamkovanim, je videt, ze Slavii skutecne zije a zalezi mu na ni.

    Dost vsak taha za usi stale opakujici se “takle” Napr. cas 13.32: “ Ja bych k tomu doplnil prave k Tijanymu takle, ja si myslim, ze kdyz on prisel takle…”
    A jeste na jednou poznamkou, kdyby se zamysle a sice nad slovem “samořejmě” takove slovo neexistuje.
    Jinak ale i s timhle 1* priteli Alanore!

    • Re: Podekovani vsem trem mladencum

      Alanor (admin)     před 7 měsíci 14.05.2024 20:18 |  
      21 1

      Díky za zpětnou vazbu. Mně je jasné, že ta výplňová slova jsou mor a v textu bych je nikdy nepoužil. Ale nejsem bohužel tak zdatný řečník, abych se jich vyvaroval. V podcastu člověk reaguje přímo, podklady mám jen v hlavě, takže mi trvá zformulovat myšlenku a ten čas pro to bohužel získávám touto výplňovou vatou. :)

  17. Re: Mezi námi fanoušky 23/24 #17

    mig52     před 7 měsíci 15.05.2024 07:09 |  
    14 3

    Alanor skvělý, analyzuje situaci reálně, bez natírání narůžovo, nebojí se poukázat na chyby i fatální opakující
    se pochybení, nabízí řešení. Samozřejmě pochválí to dobré. Jaký rozdíl v porovnání s Kjanďourkem, který skoro nad vším jásá a jako zdatný právník obhájí i neobhajitelné. Tentokrát přitvrdil i p. Ocetník. Je fakt, že situace je ve Slavii v současnosti zamotaná a pokud do toho neřízne koncepčně majitel, bude se jednat o běh na dlouhou trať. Musí vidět, že to jako ve fungující firmě neklape, je jen otázkou, zda se nebude chtít ukvapit. Tím nechci psát, že má zainteresované vyhazovat, ale opravdu přivést někoho mimo dlouhých prstů JT, který bude opravdovou osobností a bude řídit sportovní úsek jako silný sportovní ředitel. Nevěřím, že p. Tykač se svým synem nejsou ve fotbalovém rybníku vylovit někoho, kdo jim v tom poradí a doporučí fundovaného člověka. Aby JiT trénoval, a sportovní šéf ve spolupráci s trenérským úsekem stavěl koncepčni tým. Přiznám se, že se okolnosti stran Slavie ve mně perou. Na jedné straně super výkony i výsledky, na té druhé hrubé chyby ve stavbě týmu, které se mohou stát, ale ne opakovaně. Kdy má človek pocit, že to není z neodbornosti, ale jisté umínĕnosti až arogance dokázat, že tak to má být a když není, nic se neděje, jede se dál. Jen v hodnoceních, kdy se dříve dokázalo poukázat na chyby, je teď vše "skvělý". Na druhé straně ve mně dřímá jakási pochybnost jistoty, zda v případě personálních změn se vše změní k lepšímu. Zda si časem neřekneme, že za JT a JiT nebylo všecko určitě košer a ideální, ale pořád lepší, než teď. Ale protože vše má přirozený vývoj, který těžko zakonzervuješ, cítím, že změny musí přijít. Osobně bych začal, být majitelem, nekompromisní analýzou s JT a JiT, proč taková koncepce, proč takový kádr, proč absence rozdílových hráčů, proč taková personální politika s mladými hráči, ať už odchovanci či přišedšími ze zahraničí, proč tolik hráčů na hostováních atd., atd. A hezky natvrdo, bez příkras a omlouvání. A hlavně, jak to napravit, narovnat, aby se chyby neopakovaly a Slavia byla znovu absolutně konkurenceschopná . A když by ho jejich postoje neuspokojily, tak do toho říznout personálně.!Tož asi tak.


    Komentář byl uživatelem upraven (15.05.2024 07:14) . Zobrazit původní komentář