Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Aktuality z médií

Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě. Potřebuje změny

Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě. Potřebuje změny

Komentáře (53)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

    Hubicka     před 6 měsíci 12.05.2024 11:56 |  
    6 24

    Kdo to je Jan Mareš? Snad příští rok takovým zavřeme hubu.

    • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

      Tochal (přítel SN)     před 6 měsíci 12.05.2024 12:08 |  
      27 5

      Nemá pravdu?

      • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

        Hubicka     před 6 měsíci 12.05.2024 12:34 |  
        5 12

        Mně jen vadí, ten někdo píše, co většina z nás ví, žádné novoty. Jen se chce přiživit na náladě, že to Slavii nejde.
        Bohužel JiT si to dělá sám. S. Tecl a jeho pozice u týmu, nepodařené nákupy, další nedotknutelní v týmu.

        • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

          Dennis     před 6 měsíci 12.05.2024 13:09 |  
          21 3

          Tvl většina z nás to ví, žádné novoty, tak proč se to ale teda děje? Už třetím rokem po sobě? A pokud chceme vážně koupit Vašulína, tak to zrovna o nějaké změně koncepce nevypovídá... Vašulín je bojovník, bijec do vápna, myslel jsem, že teď potřebujeme spíš fotbalisty.

          Proč když někdo upozorňuje na naše aktuální neduhy, je potřeba mu hned zavřít hubu? Není naopak na čase si to seriózně analyzovat? V klubu to doufám interně vyhodnotí, my si to mezi fanoušky na různých fórech taky rozebereme. Proč bychom o důvodech našich neúspěchů měli mlčet?

          • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

            hiker42     před 6 měsíci 12.05.2024 13:13 |  
            17 2

            V klubu by se to mělo potřetí v řadě seriózně vyhodnotit, ale nevěřím, že se to poprvé udělá, a když, že se to povede. Podle j1t jsme totiž hráli skvěle.

            • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

              Dennis     před 6 měsíci 12.05.2024 13:18 |  
              16 2

              No, přiznám se, že to je věc, která mě dost děsí... Myslel jsem, že bychom mohli vyměnit asistenty, prostě oživit realizák, plus udělat potřebný řez týmu, ale jestli to Jindra vidí takhle, tak fakt nevím, zda už nenazrál čas na změnu... Úplně teď nevidím světlo na konci tunelu. A souhlasím, že ta analýza měla přijít už dvakrát a bohužel nepřišla (nebo se nepovedla).

              • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

                standa.e     před 6 měsíci 12.05.2024 14:26 |  
                10 12

                Upřímně, když si vzpomenu, kterak nás tuhle zachraňoval Škoďák na stoperu, či jak jsme nepadli jen díky výsledku jiných, nebo na plážovou party v ochozech či kuřata ve VIPce či kterak jsme měli na začátku letní přípravy jen 4 hráče (a byla z toho slavná éra) - a to ať vážně nechodím moc do minulosti... Tak Touhle optikou jsou tři druhá místa v řadě furt pecka a krásný sen.

                Hele, tím netvrdím, že je vše OK a není na čem pracovat. Tím tvrdím, že psát o "světle na konci tunelu" je možná trochu mimo mísu. Ale neber to, prosím, jako hejt. Jen že mne život naučil, že změny z leknutí, když člověka pálí dobré bydlo, mohou dopadnout dost blbě. A často dopadají. To tuhle na letné z nenažranosti zatoužili po jednom Italovi

                • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

                  Lantenac     před 6 měsíci 12.05.2024 14:57 |  
                  15 2

                  Podobně se ale argumentovalo, když měl Jardu Šilhavého v zimě 17-18 nahradit Trpišovský. Taky ho mnoho lidí nechtělo a nevěřilo mu. ("Nezkušený trenér, úspěchy jen v Liberci, tělocvikář...").
                  Vždyť Šilhavý nás 6 měsíců před svým odvoláním dovedl k senzačnímu titulu.
                  Jasně, nepovedly se mu poháry, ale to Trpišovi na příklad loni také ne.

                  Podle mého názoru 3 sezóny bez titulu by měly být dostatečný důvod, aby se minimálně začalo uvažovat o změně stávající cesty.

                  • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

                    standa.e     před 6 měsíci 12.05.2024 15:43 |  
                    3 3

                    Myslím, že o totožné situace nejde, ale beru - určitá podobnost tam je. Rozhodnutí je naštěstí na tom, kdo drží peněženku. Potenciální provar s výměnou realizáku je fatálnější, než jeden dva blbé nákupy.
                    Podstatou je, že jde o loterii a rziko.
                    Obecně se ale obávám, že v naší lize je ta poslední šestiletka někde mezi 68 až 78 body v základní části asi takový realisticky dosažitelný dlouhodobý vrchol pro kohokoliv. A pak prostě záleží na soupeřích a na zákulisí.
                    Hlavně to ale nečti tak, že tvrdím, že je vše zalité sluncem a není třeba nic měnit. Priske byl bez Frise (či jak se jmenuje) poloviční. Trpišovi Nezmar (bez ohledu na tu jeho oranžovou) také principiálně svědčil. A obávám se, že odchod Köstla byl nakonec bolestivější.
                    Hele, prřiznávám, že bych si JiT jako Fergussona přál - ale ne kvůli JiT, jako spísš kvůli té myšlence a věřím, že on má ten potenciál. Co ale JiT potřebuje stejně jako kdokoliv jiný, je slyšet "Hominem te esse memento."

                    A v tom mi to přijde aktuálně nezdravé.

                • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

                  Dennis     před 6 měsíci 12.05.2024 16:36 |  
                  8 2

                  Světlo na konci tunelu ve smyslu, že bych si pořád přál, aby tu Trpiš jeste zůstal, ale už prostě přestávám věřit, že to zlomí a udělá s námi ještě titul. Je to jen taková metafora.


                  Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2024 17:27) . Zobrazit původní komentář

              • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

                hiker42     před 6 měsíci 13.05.2024 09:25 |  
                3 1

                Podobně jsem na to koukal taky - odchod Tvrdíka, Bílka a asistentů j1t, Jindřich by dostal nového SŘ jako šéfa, nové asistenty (samozřejmě pokud by souhlasil), někdo z Tykač family bude GŘ..

                Ale j1t za poslední roky tak zvrbovatěl (sluší se dodat, že není arogantní a agresivní, jako Vrba), že pravidelně on a já koukáme na úplně jiné zápasy.. A to se obávám, že nový SŘ i noví asisteti těžko změní.

            • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

              mig52     před 6 měsíci 12.05.2024 14:39 |  
              19 7

              Jindřich už bohužel občas mluví z cesty. Když nedáš gól za 96 minut, a z toho přes půl hodiny hraješ do deseti, nemůžeš hrát skvěle. On už zapomíná i na to, že se kopaná hraje na góly.

          • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

            Hubicka     před 6 měsíci 12.05.2024 13:35 |  
            9 1

            Seriózně analyzovat. To jsi řekl naprosto správně, ale to snad udělá majitel.

            • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

              Dennis     před 6 měsíci 12.05.2024 13:55 |  
              6 3

              Řekl jsem to obojí. Ale proč by na to názory nemohli nebo neměli vyjádřit i fanoušci nebo novináři?

              • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

                Hubicka     před 6 měsíci 12.05.2024 16:50 |  
                6 2

                To určitě nerozporuji, ale extrémní výkřiky leckdy lidí co Slavii nepřejí nejsou přínosné. Taky vidím spoustu chyb a přijde mi, že JiT žije v bublině podporován JT. Proto očekávám od změny majitele progres.

          • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

            mig52     před 6 měsíci 12.05.2024 14:35 |  
            18 8

            Mám pocit, že se JiT vydal po chodníčku Karla Jarolíma.

      • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

        Pert     před 6 měsíci 12.05.2024 13:27 |  
        22 18

        Řekl sice a, ale zapomněl na b.

        a) Ano, výběr hráčů jde za realizákem a současný tým je hlavně mentálně slabší. Ano, nemáme sebevědomé hráče, ale ani je mít nemůžeme. Každého kdo se jevil jako rozdílový jsme museli prodat. Někdy to byla chyba, která neprospívá týmu ani hráčům, z poslední doby třeba příklad Lingr a Jurásek. Oba teď měli být tahouni týmu, hrát a ne paběrkovat někde v zahraničí. To se snad s novým majitelem změní. A ano, rudoši nalili do týmu šílené prachy, jak na samotné přestupy, tak i na platy hráčů, takže i oni kvalitu mají. Jsem jenom zvědavý, jaké budou jejich finanční výsledky. Tady Slávii jednoznačně převálcovali, sice nejsme žádná Bohemka, ale určitě jsme o level níž.

        b) Přesto, jak to tu několikrát zaznělo, naše výkonnost je celých šest let stabilní. Sbíráme stejně bodů jako v titulových sezónách. S výjimkou loňské sezóny hrajeme skvělé pohárové zápasy, to opravdu není samozřejmostí. A to je taky práce realizáku, v tomhle směru výborná.

        Hlavní rozdíl v lize udělala změna poměrů v zákulisí. Nejprve využil dočasného vakua Šadek, loni do toho nastoupil Křetínský. Opravdu už všichni zapomněli na "plzeňský zázrak" a penaltovou smršť rudochů? Chápu, je už to přece strašně dávno :-(

        Letošní podzim taky nebyl košer, VAR vykouzlil rudochům nejméně 6 bodů navíc. Jaro už je relativně v klidu, ale pořád to není rovina. Udělat to co včera IQ 37 někdo ze slávistů, byl by okamžitě vyloučen. Když ne rovnou, tak na pokyn VAR. A následovalo by zahlcení mediální tsunami, požadující exemplární trest, psychologické rozbory poukazující na systematičnost surové hry Slavie a podobné pitomosti. Teď je naprosté tichoučko. A co na to VAR? Zase nebyly průkazné záběry? Malá intenzita? On to nechtěl udělat, bylo to nedopatření? Proč se několik minut prohlíží záběry, kde Sadílek naběhne do Schranze, ale nikdo neřeší tuhle sviňárnu? O podkopnutí Chytila, který by šel sám na bránu už se vůbec nikdo nezmíní. Tohle je taky zdroj sebevědomí které nám chybí - jinak se hraje s jistotou, že vám ledacos projde a jinak s jistotou, že vás za ledacos sejmou.

        Jak tomu má Slávia, její realizák a hráči čelit? To opravdu očekáváte že VŠECHNY zápasy vyhrajeme?

        Slavia momentálně není na špičce výkonnosti. Ale Slavia určitě není v rozkladu, jak se snaží tihle "odborníci" a "fanoušci" prezentovat. V rozkladu byli rudoši ještě před dvěma roky, kdy točili hráče a trenéry jako na kolotoči s rozpočtem ve výši všech ostatních ligových mužstev (bez Slavie).

        Nyní potřebujeme udělat obměnu kádru, a zároveň udržet momentální tahouny. Pokud budeme měnit trenéry - i na to určitě jednou dojde, musí to být promyšlený krok a ne něco ve stylu "Bohemka sezónu válí, přivedeme Veselého".
        Ale hlavně se musíme snažit o změnu v řízení soutěže. Už se povedl tendr na TV práva, bude offside line, snad se reorganizuje a zprofesionalizuje LFA, ještě to chce sjednotit metr rozhodčích - to je nejtěžší úkol.

        Hlavně se nesmí stát to co s Nezmarem, a to že se systému přizpůsobíme, místo toho, že se ho pokusíme napravit a vylepšit. Je to určitě složitější cesta, ale jediná opravdu správná.

        • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

          1zippo1     před 6 měsíci 12.05.2024 14:13 |  
          16 4

          Slavia momentálně není na špičce výkonnosti. Ale Slavia určitě není v rozkladu, jak se snaží tihle "odborníci" a "fanoušci" prezentovat. V rozkladu byli rudoši ještě před dvěma roky, kdy točili hráče a trenéry jako na kolotoči s rozpočtem ve výši všech ostatních ligových mužstev (bez Slavie).

          O tom, že je Slavia v rozkladu hovoříš jen Ty, nikde jinde jsem to nečetl. Jen je mi s podivem, proč, když už se i sparťani poučili, ten kolotoč (hráčský) roztáčíme my.

        • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

          jarmik     před 6 měsíci 13.05.2024 09:28 |  
          3 1

          Děkuji za tento komentář.

    • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

      Arminius     před 6 měsíci 12.05.2024 21:16 |  
      5 2

      Ovšem budeme-li pokračovat v současném způsobu myšlení a práce tak těžko.

  2. Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

    o5aradecek     před 6 měsíci 12.05.2024 12:21 |  
    27 6

    Článek bych podepsal do puntíku. A je mi z toho smutno. :-(

    • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

      Mesiaš     před 6 měsíci 12.05.2024 12:26 |  
      13 13

      Svatá pravda a pokud bude i nadále u kormidla narcis Trpišovský, není šance na zlepšení. Usnul na minulých vavřínech a ne a ne se probudit.

  3. Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

    Martin Platil     před 6 měsíci 12.05.2024 13:21 |  
    22 5

    Konečně problémy Slavie někdo popsal jasně a srozumitelně.

  4. Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

    damade     před 6 měsíci 12.05.2024 13:51 |  
    31 6

    Za čtyři roky tu budem sedět a řešit uplně to stejný. Jsme nepoučitelný. Priske nám už druhym rokem ukazuje, že s technickejma křídlama lze hrát nátlakovej a běhavej fotbal, ale Trpiš má furt PTSD z Baluty a Ewertona, takže nám v ofenzivní trojici budou už navždy hrát jen atleti.

    • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

      dalislavista     před 6 měsíci 12.05.2024 14:16 |  
      2 1

      Co je ptsd?

      • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

        standa.e     před 6 měsíci 12.05.2024 14:31 |  
        2 1

        Hádám, že je míněn posttraumatický syndrom.

    • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

      mig52     před 6 měsíci 12.05.2024 14:31 |  
      5 4

      Tak snad jen do doby, než tu bude on. V tu pětiletku nevěřím.

    • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

      rak (přítel SN)     před 6 měsíci 13.05.2024 00:30 |  
      4 2

      Nedá mně opět nepřimenout, kolik lidí tady Ewertona vyhazovalo, když u nás hrál.

      • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

        _karlik_     před 6 měsíci 13.05.2024 12:10 |  
        3 2

        pokud ho někteří vyhazovali, a to nerozporuji, (a zda ano či ne se mi hledat v diskusích nechce), na co to ukazuje? v ostravě je tahounem a válí tam, pokud tomu u nás bylo jinak, čí je to (nejspíš) vina? hráče (že na to tady kašlal), nebo trenéra (že od něj chtěl, aby hrál jinak, než je mu vlastní a v čem vyniká)?
        to ať si sám u sebe rozhodne každý sám.

  5. Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

    MarekB98     před 6 měsíci 12.05.2024 14:33 |  
    36 8

    Výhledově musí přijít trenér ze zahraničí. Jedině to je cesta, že nebudou hrát oblíbení hráči a přijdou skutečně fotbalisti. Atleti a bojovníci, to je takové klišé, Trpišovský přestává být progresivní trenér. Jeho práce se skutečnými fotbalisty je v poslední době žalostná, viz Zafeiris.

    • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

      Slávista 51     před 6 měsíci 12.05.2024 14:55 |  
      2 6

      VÝHLEDOVĚ =
      za kolik tedy let, co !

      • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

        mig52     před 6 měsíci 12.05.2024 15:36 |  
        6 5

        Tak za otázkou snad otazník, ne? :-)))

      • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

        JS (přítel SN)     před 6 měsíci 12.05.2024 15:43 |  
        5 8

        Do měsíce.

      • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

        MarekB98     před 6 měsíci 12.05.2024 20:55 |  
        7 1

        Do roka, pokud nepřijde v příští sezóně razantní zlepšení.

  6. Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

    o5aradecek     před 6 měsíci 12.05.2024 15:09 |  
    30 0

    Takové ty úvahy nás fanoušků, jako např. - koupíme dvě křídla a hroťáka a bude to ok, mi přesně připomíná sparťany pár let zpět. A jejich problém byl, stejně, jako teď u nás, mnohem hlubší.

    Nejdřív se musí stát změny jinde, mnohem výš, než v kabině a pak se teprve může začít něco stavět. Jinak budeme za rok už počtvrté za sebou druzí a hledat další Vašulíny. A výmluvy.

    • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

      mig52     před 6 měsíci 12.05.2024 15:35 |  
      6 4

      Možná i třetí.... .

  7. Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

    Snivec     před 6 měsíci 12.05.2024 18:14 |  
    28 2

    Dobre sepsane.
    Ja bych tomu doplnil jeste jednu vec.
    Dulezite je, jak je nastaveny klub. Nastaveni klubu ma prijit od vedeni. Tri sezony nazpet si vetsina zacala rikat, ze to vlastne byla uspesna sezona. Pak byla dalsi uspesna sezona s druhym mistem a ted uz jsme meli dokonce druhe misto jako cil.
    Chapu, ze to melo ekonomicke duvody, ale porad mame na nasi ligu nadstandardni rozpocet, takze cil musi byt proste titul. Tento cil musi mit vsichni od toho nejvyssiho az po uklizecku a vsichni pro nej musi delat maximum. A hraci tohle musi vnimat, hraji pouze ti nejlepsi a budou hrat pouze, kdyz budou podavat nejlepsi vykon.
    Pokud vyhlasime, ze vitezstvi v lize neni zase tak dulezite, ze dulezite je neco jineho ..... a ze mame peknou fan zonu a chodi hodne lidi, takze vse je krasne, tak ten titul urcite neziskame a ziska ho ten, ktery ho vice chce a vice pro nej udela.
    Sport je proste o hlave. Hraci nebo zavodnici, kteri se po vetsinu sve kariery drzi na spicce si urcite nerikaji, ze by bylo i druhe misto uspech. Pro tyto hrace je jediny uspech vitezstvi!

    • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

      Slávista 51     před 6 měsíci 12.05.2024 18:32 |  
      2 11

      TO ANO,
      uvidíme, jak si s tím poradí současný majitel - úspěšný továrník kapitalista.
      Má zajisté dostatečné zkušenosti z podnikání dlouholetého, jak řešit/řídit svoje podřízené, aby bylo dosaženo požadovaného cíle, že.

      !

      • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

        Slávista 51     před 6 měsíci 12.05.2024 18:50 |  
        4 7

        A zajisté i trpělivost.

  8. Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

    japhy     před 6 měsíci 12.05.2024 19:03 |  
    43 5

    Skvěle shrnuto.
    Úplně nejvíc mě děsí to Jindrovo hodnocení. Jestli je s TÍMHLE spokojenej a jen si alibisticky stěžuje na proměňování šancí, neskončí to dobře. To je úplně jinej trenér, než ten, co tu byl první tři roky. Nejdřív maximalista, co hledá i drobné chybky, teď spokojenost s kdečím a výmluvy.
    Doufám, že týmový hodnocení je docela jiný.
    A připomínám moje stará slova o postupné přeměně našeho týmu ve starou spartu. Vyprchalo nadšení, hladovost, spoléháme hl. na individuality, protežujeme staré páky vzdor jejich výkonům, atd, atp.
    Chtělo by to trochu prošťouchnout, dokud nebude pozdě.


    Komentář byl uživatelem upraven (12.05.2024 19:45) . Zobrazit původní komentář

  9. Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

    lachpresak     před 6 měsíci 13.05.2024 08:16 |  
    22 3

    Zarážející je, jak šla v letošní sezóně dolu kvalita zkušených hráčů: Masopust, Holeš, Ševčík, Provod byla osa dříve úspěšného týmu, nyní střídající hráči. Extrémně je to vidět, pokud hraje Oscar, ten je úplně někde jinde!

    • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

      joec8     před 6 měsíci 13.05.2024 08:33 |  
      25 1

      Podle mě je to tím, že jsou tady prostě dlouho. Všichni jsou to hráči, co mají/měli na nějakou cizinu, ale nikdy se do ní z různých důvodů nedostali. Je to sice vostrý říct, ale speciálně po téhle sezoně bych na nich tým nestavěl.

      • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

        mig52     před 6 měsíci 14.05.2024 09:06 |  
        10 2

        Přesně, obrovskou slabinou Trpišovského je, že se nedokáže rozloučit s hráči, kteří pro Slavii hodně udělali. Ale fotbalový klub je živý organismus a na tyto věci musí být připraven. Jak hráči, tak trenéři. To není jak v kolbence, kde mnozí odmakali celou profesní dobu. Prostě výkonnostně jsi za zenitem, velký dík, třeba doživotní permanentku a musí přijít noví hráči. Když se Jindřich v poho rozloučil s Musou, Madsenem, Santosem či Ousou, proč je problém s.... . Jmenovat nechci, také mám ty kluky rád. Ale trenér to dokázat musí, je to jedna z jeho základních povinností a je za ni štědře honorován.

    • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

      guyincognito     před 6 měsíci 13.05.2024 16:43 |  
      6 3

      Podle mě je to proto, že oni nikdy nebyli opravdovými tahouny, ani v našich nejlepších letech. Ševčík byl třetím až čtvrtým nejlepším střeďákem (po Součkovi, Nicovi a podle mě i po Hušbym). Masopust byl horší než Olayinka, Holeš zažil nejlepší období, když měl vedle sebe Nica - ten jak odešel tak se začaly projevovat jeho limity - už nestačí posunout balon a jít vykrývat prostor, takže musel jít na stopera. Hodně mi to připomíná Spartu, když jim odešel Dočkal, Lafata a Kadeřábek - ten zbytek týmu tam zůstal, ale to byli přicmrndávači, kteří to nedokázali táhnout.

      • Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

        mig52     před 6 měsíci 14.05.2024 08:56 |  
        6 3

        Jenže oni ani mladí nedělali díry do světa. Zafeirise dusíme, Juráska nerozvíjíme, Vlčka, když měl v úvodu jara hrát, posadíme na lávku. Práce s mladými hráči i odchovanci je ve Slavii podprůměrná, bohužel.

  10. Článek

    joec8     před 6 měsíci 13.05.2024 08:47 |  
    15 1

    S článkem naprosto souhlasím. Ve směs je tam vše, nad čím tady pravidelně diskutujeme. Sestava se musí okysličit o nové dravé fotbalové hajzlíky. Ať je to jak je to, tak Červ měl prostě skončit ve Slavii a ne skoro ve Spartě a pak na přestup do Plzně. Odchovanec, bojovník, hajzlík, ale kvalitní fotbalista. Jurásek musí hrát přes sílu, jinak prostě tu praxi mít nebude. Těším se na Chaloupka, výborný stoper, ale také lídr. Postavil bych na něm budoucí obranu. A v neposlední řadě prostě potřebujeme posilu/změnu na postu sportovního managementu.

    • Re: Článek

      japhy     před 6 měsíci 13.05.2024 09:57 |  
      6 5

      OK, tak si představme, že máme na jaře Červa. Kam ale s ním? Místo Oscara ne a zdravýho Ševčíka by Jindra sedět nenechal. Takže by si zahrál těch pár zápasů, kdy musel do středu Masopust. A měli bychom tu nasranýho Červa :)

      • Re: Článek

        JS (přítel SN)     před 6 měsíci 13.05.2024 11:32 |  
        12 8

        Místo Ševčíka 100%.

        • Re: Článek

          butters     před 6 měsíci 13.05.2024 12:31 |  
          12 3

          Takhle to možná vidíš ty, ale určitě ne Trpiš. Pro něj bude Ševčík, když je zrovna zdravý, vždycky volba číslo 1 do zálohy. Protože jsou kamarádi a to je v rodinném klubu nejdůležitější.

          • Re: Článek

            japhy     před 6 měsíci 13.05.2024 14:11 |  
            2 2

            Přesně tak. V rámci objektivity dlužno dodat, že dokázal dávat přednost Zafeirisovi před Ševou, ale před Červem si to nedovedu představit. A jen pro úplnost, Červova produktivita taky nijak neoslňuje.

          • Re: Článek

            mig52     před 6 měsíci 14.05.2024 08:51 |  
            7 4

            JiT poslední tři roky vidí blbě spoustu věcí.

  11. Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

    brťas74     před 6 měsíci 13.05.2024 12:22 |  
    12 1

    Přátelé,ve 26.kole když jsme šli před lůzu,jsem si sám pro sebe říkal že to bohužel nedopadne.Nemáme bohužel natolik rozdílové hráče s mentalitou vůdců kteří by to jak se říká dokázali rozseknout a vzít na sebe.V tomto směru je příslib v Mojmovi Chytilovi,jsou v mužstvu taky hráči Oskar,Béřa ti se taky do toho dokážou opřít ale jinak to srovnání z předchozích úspěšných titulových let zaostává.Máme zkrátka bohužel už jen fotbalisty a atlety v mnoha případech bez myšlenky a kreativity.Ono jsou nákupy hráčů a nákupy potřebných hráčů s myšlenkou
    .Pokud se toto nezmění,tak nám zase budou říkat věčně druzí.Pokud toto chápeme my obyčejní fanoušci, mělo by toto pochopit i vedení.A nejlépe začít už před příští sezonou.Jak praví přísloví "Kdo chvíli stál,ten stojí opodál."SKS Forever.

  12. Re: Co ukázalo derby? Slavii chybí větší fotbalovost, kreativita a kvalita v ofenzivě

    Juventus turin     před 6 měsíci 13.05.2024 13:25 |  
    12 3

    Na co Slavia nakoupila tolik hráčů které typolog strašně potřeboval. Pár let zpět jsme se dívali jen na naší hru. Jako nový majitel bych mu dal do týmu skoro všechno co hostuje a jestli je opravdu frajer trenér, čemuž věřím, tak ať z nich postaví titulový a evropský tým. Fila, Kričfaluši, Icha, Prebsl, Chaloupek, Labík, Rigo, většina hladových odchovanců což by bylo + do pohárů. Doplnit 3 - 4 rozdílovými na úrovni - Kúdela, Souček, Nico, Škoda a někdo tady uváděl Igor Miladinovič, Srb 20 let, 1,70 míčový kouzelník, útočný střed, střední záloha a nebo 2. útočník k Chytilovi. Ukončit smlouvy dohodou - Kolář, Sinyan, Tomič, Tijani, Tecl, van Buren, Masopust, Ševčík, Bořil. Jurečka chce ven a jestli bude chtít i Ogbu, tak pustit. Věřím tomu, že se chytí Diouf, Zmrzlý, Wallem, Zafeiris, Provod. Případně na hostování. Naskočí David Pech a Ogungbayi. Návrat jedině na hostování D. Jurásek. Asistenta vyloženě na standartní situace, který za to ponese zodpovědnost, a ne, že všichni dělají všechno. Jako za komančů, nic není ničí a všech. Před nedávnem to bylo 78 nevyužitých standartek, dnes už určitě ke 100. Silný SŘ který se vyzná v posilách, ne jako JiT. Stejně chce JiT Slavii počeštit, tak odchovance, kteří se znají snad od mala. Ze zásluh se žilo jen za komančů. Maratonců máme dost jen to doplnit fotbalisty, kteří se nebojí hrát a budou tahouni týmu