Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Hodnocení slávistů - 31. kolo

Slavia na začátku nadstavby přejela ostravský Baník, když jí soupeř zápas ulehčil.

Na zápas jsem se těšil hlavně pro jeho špičkovou atmosféru. Jedná se o dva nejlepší fanouškovské tábory u nás, navíc Eden je větším a rozhodně fotbalovějším stadionem než domov Baníku ve Vítkovicích. V tomto směru utkání nezklamalo a potvrdilo, jak významnou měrou se na zážitku z fotbalu podílí divácká kulisa. Nemohu si ale stěžovat ani po fotbalové stránce. Ostrava se rozhodla šetřit zhruba 3 hráče ze základu kvůli obávám z vykartování na stěžejní zápas s Boleslaví. Sešívaní tak byli v roli naprostého favorita, nicméně tomu nebylo jinak ani v předchozím domácím zápase s Olomoucí a jak to tehdy dopadlo...

V sobotu ale svěřenci trenéra Trpišovského žádnou podobnou blamáž nepřipustili. Ba naopak. Od úvodu byli lepší a když branka Provoda ještě neplatila pro ofsajd, tak přišel o pár chvil už regulérní gól Schranze. Po úvodní brance nastala slabší pasáž Slavie v utkání a Baník měl možnost srovnat. Nicméně jednu, dvě šance neproměnil a po rychlém gólu Chytila v úvodu 2. půle a následném vyloučení Tanka nebylo o vítězi pochyb. Slavia pak hrála v pohodě a svému sokovi, který skoro nekladl odpor, naložila na cestu ještě další 3 branky. Pro slávisty tak šlo o pohodový a fajn večer.

Hráči jsou hodnoceni na stupnici od 1 (nejhorší) do 10 (nejlepší).

Jindřich Staněk - 6 - Práci skoro neměl, protože když už se Baník dostal do šance, tak mířil mimo. Snad jen v závěru vykryl slabé zakončení Šudáka z dobré pozice. Vybavuji si jeden dobrý výběh na centr a povedený výkop před poslední brankou Slavie.

Tomáš Holeš - 7 - Hrál s přehledem a velmi dobře. Pro naši obranu je teď klíčovým mužem, protože na Zimu ani Ogbua není spoleh, že neudělají hrubku. Snad bude po nešťastném a nešetrném zákroku Tanka 100% připraven na derby.

Igoh Ogbu - 5 - Po většinu zápasu hrál nadstandardně, nicméně za stavu 1:0 dvakrát ohrozil výsledek svou nekoncentrovaností. Těsně před vápnem úplně zbytečně fauloval hráče otočeného zády k brance, posléze ztratil míč a byla z toho tutovku Rusnáka. To se prostě nesmí stávat, pokud chce být opět oporou. V závěru šel za stavu 5:0 nesmyslně se zvednutou nohou do souboje. Soupeře naštěstí skoro netrefil, ale u takových zákroků stačí desetina sekundy zpoždění a je z toho červená karta.

Tomáš Vlček - 6 - Patřil k našim méně výrazným hráčům, ale těžko něco vyčítat při celkově povedeném výkonu.

David Douděra - 7 - Před neuznanou brankou Provoda poslal do vápna velice dobrý centr. Povedla se i pohotová střela ze 48. minuty (byť by letěla vedle), kterou tečoval Chytil do protipohybu Markoviče. Je také dobře, že se vyvaroval žluté karty, teď dostal dvě za sebou za řeči, což určitě nemůže být pravidlem.

Petr Ševčík - 6 - Parádním pasem z vlastní půlky rozjel akci před gólem na 4:0. Jinak se přidal k nadstandardnímu výkonu mužstva.

Oscar Dorley - 6 -Při gólových hodech je pochopitelně méně nápadným hráčem. Ale tým tentokrát fungoval dobře a Oscar si nakonec mohl i branku připsat, kdyby Tijani v závěru nehamounil.

Lukáš Provod - 7 - V první půli patřil k nejaktivnějším hráčům. Vstřelil branku, ta ale nebyla pro teč Schranze a následné ofsajdové postavení Provoda uznána. Trochu starost mi dělá jeho střídání v poločase, které bylo jistě zapříčiněno zdravotním problémem.

Jan Bořil - 6 - V úvodu se dostal k hlavičce ve vápně, míč ale letěl o pár decimetrů výš, než by potřeboval. Před brankou na 1:0 dobře vracel míč pod sebe do tutovky Schranzovi, který se prosadil až napodruhé. Ve 42. minutě už se nedokázal včas vrátit k Rusnákovi před největší šancí Baníku, nicméně gólovce předcházela ztráta Ogbua, takže těžko vyčítat Bořilovi, že byl v ofenzivním postavení.

Ivan Schranz - 9 - Zápas se mu nebývale vydařil a byl v něm nejlepším hráčem na hřišti. Vstřelil branku na 1:0. Prosadit se sice měl už ze střely napoprvé, nicméně situaci skvěle dohrál a míč do sítě nakonec dostal. U branky na 3:0 patičkou přihrál před prázdnou branku Jurečkovi, i když moc nevěřím, že to tak zamýšlel. Asistenci před odkrytou branku si pak připal ještě u Chytilovy trefy na 4:0.

Mojmír Chytil - 8 - Odehrál velmi povedený zápas, když vstřelil dvě branky. První dal po patičkou pěkně tečované střele od Douděry.  Druhou trefil tváří v tvář brankáři po přesné nahrávce od Schranze. Prsty měl i v pěkné akci, kterou zakončil gólem Jurečka.

Václav Jurečka - 6 - Dal branku na 3:0, kdy to měl jednoduché. Ale jen potvrdil, že umí být ve správný čas na správném místě. V gólovce ho pak vychytal Markovič. Spravil si ale chuť u branky na 5:0, kdy ve vápně přesně našel Juráska. Šest plus.

Matěj Jurásek - 6 - Zaslouží si plusové hodnocení za šanci, kterou s přehledem přetavil v branku na 5:0.

Ostatní hráči nejsou hodnoceni, protože hráli příliš krátce.

1. - Sobota 04. 05. 2024 18:00

Fortuna liga - nadstavba, 2023/2024
5 - 0
1 - 0
SK Slavia Praha
FC Baník Ostrava
FC Baník Ostrava

Komentáře (28)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    Betynka58     před 7 měsíci 06.05.2024 17:13 |  
    12 6

    Musím říci, že jsem dost zaskočený. Konečně dominantní výkon (rozhodně nejlepší na jaře), takže jsem čekal poněkud vyšší známky, zvlášť u Ogbua mi připadá 5 absolutně neodpovídající.

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      Alanor (admin)     před 7 měsíci 06.05.2024 18:07 |  
      11 1

      S výkonem jsem byl samozřejmě spokojen, ale vidím to i tak, že nám to Baník abnormálně usnadnil. Přišlo mi to, že si šli spíš jen tak zakopat. Úplný opak nepříjemného Hradce. Navíc šetřili několik hráčů, k vyššímu rozdílu pomohla i hra proti deseti. Hodnocení je tedy jasně nadprůměrné, ale že bych měl více sahat k absolutním známkám, si úplně nemyslím.

      Ogbu dva velké kiksy v pasáži, po naší brance na 1:0. Mohl to být hned šatňák na 1:1 a hned by bylo blíž k nervozitě a křeči jako s podobně trapnou Olomoucí. A v závěru za rozhodnutého stavu 5:0 jde zase do kung-fu zákroku na polovině hřiště.


      Komentář byl uživatelem upraven (06.05.2024 18:08) . Zobrazit původní komentář

      • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

        Hesmir (přítel SN)     před 7 měsíci 07.05.2024 07:40 |  
        6 0

        Hra v 10. Kolikrát se psalo a diskutovalo jak nám hra proti 10 nejde, že soupeř zaleze,... pár let zpět se soupeři ocenili, že hrají otevřený fotbal, aby hráče rozvíjeli... pak se jim začalo vysmívat, že dostali naloženo... a výsledek je že ty týmy zalezou v 10 do vápna a je z toho často nekoukatelné okopávání vápna. Ocenuju Baník že nepřestal hrát. V prvním poločase byli fakt dobří. Pro mne jako fanouška rozhodně příjemnější zápas, než beton.

  2. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    vlk30 (přítel SN)     před 7 měsíci 06.05.2024 17:17 |  
    9 5

    At je to jak chce v první půlce to na žádnou idylu nevypadalo. Naopak si nás v jednu chvíli Baník celkem vodil. No naštěstí druhá půlka už byl jiný cvrkot. Bohužel tato vysoká výhra k titulu už asi nepovede.No uz se to táhne třetí rok a člověk to vždy rozladí, když to napíšu kulantně.

  3. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    Flame     před 7 měsíci 06.05.2024 17:22 |  
    7 1

    Zdravím všechny.

    S hodnocením souhlas. Ale nerozumím stále se opakující situaci, hrajeme dobře a najednou výpadek koncentrace, tentokrát na konci prvního poločasu. Kdybychom dostali dva fíky do šatny, dopadli bychom jako s olmíkem.

    Velké plus vidím ve změně taktiky z házené, na fotbalový systém kopni a běž. Rozhodně se jeví jako efektivnější, ale i atraktivnější pro diváky.

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      Slávista 51     před 7 měsíci 06.05.2024 18:05 |  
      1 6

      Opět podhodnoceno, u mnohých o 1stupeň.

  4. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    dauby     před 7 měsíci 06.05.2024 17:37 |  
    11 5

    Douděra hrál výborně, dostal šestku. Vlček byl nevýrazný (v tom souhlasím) ale těžko mu něco vytknout, tak dostane šestku. A Ogbu pětku? Fakt byl nejhorším hráčem na hřišti? To nemyslíš vážně. Je to zase takové nemastné neslané, ale hlavně alibistické hodnocení. Osmi lidem dáš šestku, pár lidem, co vyčnívali, lepší známku a podle Tebe mizernému Ogbuovi pětku. Skoro si říkám, jestli jsi na ten fotbal koukal... :-).

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      Alanor (admin)     před 7 měsíci 06.05.2024 18:11 |  
      5 1

      Kde píšu, že byl Ogbu mizerný? 85 minut hrál velmi dobře, ale na 5 minut jako kdyby úplně vypnul. Tím spíš to slovně kritizuju, protože to není o nedostatku výkonnosti, ale o hlavě, soustředění. U něj opakovaně.

      S Douděrou máš pravdu, upravil jsem mu hodnocení na 7.


      Komentář byl uživatelem upraven (06.05.2024 18:13) . Zobrazit původní komentář

  5. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    kupik     před 7 měsíci 06.05.2024 18:10 |  
    11 2

    Dobrej podvečer,přátelé
    jsem 100% přesvědčenej,že kolega Alanor známkuje v dobré víře,určitě se nesnaží někoho poškodit či někomu naopak nadržovat.
    Jak už jsem v minulosti naznačil,já známkuju nerad,vždy se totiž jedná o subjektivní pohled a pocit.
    Je velkej rozdíl koukati na zápas přímo na stadionu nebo z gauče či v osvěžovně.
    Proto bych nikdy nepoužil kritický slova tak,že bych mu dával najevo jestli zápas vůbec sledoval.
    Já naopak velmi kvituju jeho slovní hodnocení výkonu a činnosti hráčů.A tím mu nechci nijak podlejzat.
    Ruku na srdce,řada z nás by byla v koncích popsat výkony plejerů z 1. půle na začátku 2.dějství.
    To,že rozdá známky tak jak je rozdá je jeho záslužná činnost vedoucí ke zdravé a slušné diskuzi.
    Děkuji.

  6. Názor na odnocení slávistů - 31. kolo

    Marbulinek     před 7 měsíci 06.05.2024 19:07 |  
    3 1

    Dobrý večer, s hodnocením Alanora vcelku souhlasím. Dovolím si však vyjádřit svůj názor na výkony některých borců z úhlu svého pohledu. Nutno připomenout, že 2.poločas jednoznačně předčil kvalitou ten 1. Souhlasím s hodnocením např. Ogbua (5), ale trochu mi zde kontrastuje známka 6 pro Vlčka. Myslím, že jejich výkony byly srovnatelné, navíc Vlček předvedl ve 2. pol. nesmyslnou a děsivou přihrávku hráči Baníku. Klademe si na tribuně s kolegy otázku, kdo, kromě Ševčíka, zvládne kolmou přihrávku dopředu. Značně neuspokojivé je to právě u Vlčáka, ale rovněž i u Oskara, Holeše i Ogbua. V tomto by měli borci ještě zapracovat.
    Přes to všechno si kluci zaslouží pochvalu a sluší jim za sobotní zápas poděkovat.
    Alanora oceňuji, že nehodnotil D. Zimu. V sobotu bylo z jeho výkonu zřejmé, že se moc snaží, ale stále je tam cítit křeč z nerozehranosti a hlavně z nešťastné minely v utkání s Olomoucí.
    Přeji nejen jemu, ale i všem našim borcům, aby se jim hra dařila, aby se vyhrabali ze svých zdravotních problémů a nám v hledišti stále poskytovali skvělý zážitek !

  7. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    rak (přítel SN)     před 7 měsíci 06.05.2024 19:14 |  
    8 3

    Víceméně souhlas. Zejména s devítkou pro Schranze. Dal za nás už několik důležitých gólů zejména v Evropě, ale nepamatuji takový výkon celý zápas. Bavil mě. Doufám, že v sobotu zcela zastíní svého reprezentačního kolegu hrajícího v nepřátelském dresu. Dále výborný třeba Holeš a ne teď poprvé. Po tom faulu jsem se vyděsil. Snad to nebude nic, co by mu bránilo naplno hrát. Chytil samozřejmě. Pár pokažených věcí měl Oscar, u kterého na to teď nejsme zvyklí. Baník nemá moc dobrou obranu a to nám samozřejmě sedlo.

  8. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    p!erreCORE     před 7 měsíci 06.05.2024 19:16 |  
    18 2

    Už dlouho přemýšlím, proč někteří lidé nemají rádi Ivana Schanze, ba najdou se i tací, kteří mu nadávají (v okolí jich pár mám). Podle mě hraje tak dobře, jako včera pořád :)

  9. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    Ragnarok     před 7 měsíci 06.05.2024 19:17 |  
    20 1

    Za Schranze jsem rád, ten ukazuje, že je platný, i ve většině zápasů s těžšími soupeři v pohárech. Je to zajímavý hráč. Osobně se mi líbí i Bořil, určitě je to vysoce nadstandardní ligový bek, nezapře v sobě šikovnost a útočné geny, a co na něm cením nejvíc je to, že je reálně vidět, jak využívá své zkušenosti z těžkých zápasů.

  10. Hodnoceni

    rybarmirek     před 7 měsíci 06.05.2024 19:41 |  
    4 1

    Zdravím,já musím konstatovat, že s hodnocením prakticky vždy souhlasím,musíme si uvědomit, že co člověk,to názor.Budme rádi, že to někdo vůbec dělá,já osobně,se na hodnocení hráčů vždy těším.Nechapu některé ohlasy a opakují,co človek,to názor.Jsrm spokojen s názory na stránkách a to i s těmi nesouhlasnými,je to přeci diskuse a o to jde.

  11. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    sam01     před 7 měsíci 06.05.2024 20:03 |  
    8 0

    Jenom tecnickou. Proč Alanore není hodnocen Tijany? Nastoupil spolu sJuráskem a ten hodnocen je.

  12. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    IJS     před 7 měsíci 06.05.2024 20:14 |  
    18 3

    S hodnocením naprostý souhlas! Myslím, že to Alanor trefil přesně. Ovšem rozhodně bych nebyl před derby velký optimista. Je třeba říci, že v zapase hrálo téměř vše pro nás. Oslabení Baníku o nejlepšího hráče Ewertona, oslabení o prvního golmana, oslabení o střed zálohy ze strachu před ŽK a nakonec o zasloužené vyloučení Tanka. Navíc jsme dali poměrně brzy úvodní branku. škoda, že to takhle nešlo v zápase s Olomoucí. Derby bude o něčem jiném a Sparta bude v plné síle a plné formě. A podobně to platí i pro Plzeň.
    Zpět k hráčům v sobotním zápase. Dobře hrál Ogbu, ale... Některé jeho zákroky, na to by sparťanské plačky ( Haraslím, Kuchta ) asi hodně slyšely. Předpokládám, že bude hrát Zima. Uznávám přínos v zápase Provoda, který teď hraje dobře, ale mě to přijde pomalé a soupeře touto hrou asi nepřekvapíme. Ale třeba má na mužstvo jiný vliv. Také je u mě otazník nad levým halfbekem. Bořil sice pozičně velmi dobře brání, ale Zmrzlý je rychlejší, ale není tak tvrdý. Zdá se že se konečně kádr hráčů použitelných v zápase zúžil tak na cca 15 - 18 hráčů. Mezi ně nepočítám Tecla. To se Jindrovi fakt nepovedlo. Standovi nějak nepomohl a řadě náhradníků ublížil.

  13. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    Akuls     před 7 měsíci 07.05.2024 11:33 |  
    6 0

    Také se přimlouvám za 6ku pro Ogbua. Měl na sebe nejnebezpečnější hráče soupeře (Tanko, Aderian) a neprohrál s nimi jediný souboj či sprint. Chybovali i jiní hráči, třeba Bořil pustil do vyložené šance Rusnáka, prohrál s ním i několik soubojů tělo na tělo a navíc neproměnil jasnou gólovou šanci. Na druhou stranu, ano ukázal Wallemovi, jak má hrát na levé straně “pan viditelný”. Nebo Ševčík, v prvním poločase prohrál v nebezpečném prostoru několik soubojů s mladým Šínem a zkazil i několik jednoduchých přihrávek. Pasy jaké dává Kuchtovi Birmančevič jsme od něj zase neviděli. Přesto oba 6ku na rozdíl od Ogbua dostali. Ten rozhodně nebyl nejslabším hráčem SKS, ale naopak byl oporou týmu. Doufám, že bude na Spartě hrát, určitě se z minulých derby poučil a navíc je to náš jediný, opravdu soubojový hráč, počítám, že na nás vytáhnou Olatunjiho a tak ho budeme moc potřebovat.
    Jinak vítězství bych nepřeceňoval, po prvním poločase jsem čekal, že se budeme o výsledek bát až do konce zápasu, a to Ostrava nenastoupila ani zdaleka v nejsilnější sestavě. Naštěstí vstřelil Chytil hned v úvodu 2. poločasu pohotově i když i trochu šťastně druhý gól, Ostrava šla navíc do deseti a tak mohla začít naše gólová kanonáda.
    Na Spartu by tento výkon ale asi nestačil. Navíc mám obavu, že Spartě bude stačit bod a tak bude hrát zanďoura a na brejky. To na nás bohužel platí, góly proti zatažené obraně dáváme těžko a už dlouho si nepomáháme ani standardkami. No u vidíme, favoritem v tomto derby určitě nejsme, ale jak známo, ten v derby často nevyhrává. Ale nám jen plichta nestačí, musíme vyhrát. Snad na Letné zopakujeme loňské finále MOLCupu a boj o titul ještě zdramatizujeme.

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      Martin 58     před 7 měsíci 07.05.2024 14:46 |  
      2 4

      7 vyložených šancí jen ve 2. poločasu, nejspíše důsledek neustálého tlaku a pohybu celého mužstva v poločase prvním, je málo? Co tedy vlastně chceme, když toto má být na Spartu málo?
      Myslím, že podstatná změna oproti nedávným zápasům byla důsledná mezihra s rychlou kombinací míči po zemi a tlak do vápna. Zrovna toto by mohl být náš recept na stopery Sparty, kteří mají raději vysoké balony..

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      Steve2924 (přítel SN)     před 7 měsíci 07.05.2024 15:40 |  
      5 4

      No nevim, pokud ti hráč předvede za zápas 2 kiksy do obrany za nerozhodnutého stavu a 1kiks smrdící červenou. Je to na jeden zápas se slabým soupeřem, kdy zbytek týmu šlape, docela dost. Takže 5 zcela na místě a to měl štěstí, že z těch kiksů nakonec nic nebylo.
      Rozhodně je to velký vykřičník směrem do derby a docela nezávidím trenérům rozhodování jestli on nebo Zima... A doufám, že bude Holeš ok.

      • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

        Steve2924 (přítel SN)     před 7 měsíci 07.05.2024 15:45 |  
        4 5

        Když to vezmu obecně, k čemu ti je obránce, který hraje 80minut jako Bůh a pak zaviní gól a ztrátu bodů. Dal bys mu víc jak průměrnou známku?
        No a uplně stejný to je, když hraje jak Bůh a pak udělá gólové kiksy, které ne díky jemu neskončí průserem. To mu taky nemůžeš dát víc jak nadprůměrnou známku.

        To samé platí na druhé straně. Když často kritizuju Jurečku. Je sice hezký, že dá 16 gólů za sezónu a nijak nezpochybňuju jeho přínos. Ale k čemu to je, když pak v těch nejdůležitějších chvílích selže v koncovce nebo je absolutně neviditelný. Ogbu je to samé v obraně... x zápasů zahraje skvěle ale pak udělá totální hovadiny v derby... nevím jak vy ale takový hráč pak nemůže mít vysoké známky.

        • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

          rak (přítel SN)     před 7 měsíci 07.05.2024 17:14 |  
          1 5

          Já bych s tím i souhlasil. K derby je to opravdu pro trenéry těžké. Ogbu je schopný skvělých zákroků a pak i velké minely. Podobně na tom byl Ousou. Oba měli zásadní vliv, tedy ve výsledku negativní, právě v derby.
          Myslím, že v poháru měl Igoh s Olatunjim docela problémy. Holeš tam je nutný. Pak ale úplně nevím. Možná mně teď připadá Vlček nejspolehlivější. Těžko říci.

          • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

            mig52     před 7 měsíci 08.05.2024 06:33 |  
            7 4

            Raku, věř , že mám Holeše hodně rád. Už z doby, kdy si Cuf u JiT vydupal, že chce hrát vše a Holeš, jako jeho dublér, šel díky tomu, že se v ostrých zápasech na hřiště moc nepodíval, s výkonností hodně dolů. Ale na férovku. Jeho minely jsi nepostřehl? Ani fatální vyloučení, byť u něj se to omlouvalo smůlou, ve finále to nikoho nezajímá. Prostě je pro tebe hráč, kterému, na rozdíl od těch chybujících, které jsi jmenoval, vše odpouštíš? Pro mne je Holeš osobnost, kterou respektuji. A proto také jsem na něj přísnější, ne, že jeho z chyb omluvím, že on může. Přece ten kamarádšovt je ve Slavii do očí bijící a je to vydláždĕný chodník do pekel.


            Komentář byl uživatelem upraven (08.05.2024 06:35) . Zobrazit původní komentář

        • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

          mig52     před 7 měsíci 08.05.2024 06:22 |  
          4 4

          Tak asi jako útočník, který je stejně boží a zazdí 3-4 tutovky, které je větším uměním zahodit, než proměnit. Mohli bychom o tom vyprávět, no.

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      mig52     před 7 měsíci 08.05.2024 06:19 |  
      4 4

      Tak Alanor to nějak zdůvodňuje, je to jeho názor, ale v kontextu celého zápasu a individuálních výkonů hráčů, "udělat" z Ogbua našeho nejslabšího hráče, je nesmyslný úlet. To se Alanorovi silně nepovedlo. Ale je to jeho názor, který beru na vědomí. Spíše mne mrzí, že se jako čert kříži vyhýbá hodnocení trenérského týmu. Zápas se přece neodehrává jen na hřišti a začíná už přípravou na něj.

  14. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    pinochet     před 7 měsíci 07.05.2024 15:26 |  
    13 0

    Nesouhlasím s tím, že Ogbu byl z hráčů Slavie nejhorší na place. Takový Vlček zápas co zápas zkazí několik jasných přihrávek, a přitom neeliminuje zdaleka tak útočné pokusy soupeře jako Ogbu, který je v obraně naprosto dominantní. Tanko si proti němu vůbec neškrtl.

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      mig52     před 7 měsíci 08.05.2024 06:11 |  
      7 5

      Tak Ogbu je výkonnostně jednoznačně nejlepší stoper. Že má své blikance?, ano, má. Ale kdo je z našich stoperů nemá? Ale od toho jsou trenéři, aby s ním pracovali, posouvali ho, komunikovali co ano a co je už přes čáru. Posadit ho na lávku, to je fakt řešení!!! Jako by se nám s hráči na tomto postu moc nechtělo pracovat. Viz Santos, Ousou. Zdůvodnění, že to s nimi nešlo, že si nedali říct, je za mne alibismus nejhrubšího zrna. Jako bychom brali za samozřejmost, že tam zahrají na vždycky jedničku a celou sezónu bez chyb. To je silna naivita. Černí stopeři disponují obecně čímsi, co je bílým spíše zapovĕzeno. Važme si toho, že tu Ogbua ještě máme. Mám obavu, že jak se bude v naší obraně jen "bĕlat", bude hůř!

  15. Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

    Monarchie     před 7 měsíci 07.05.2024 17:38 |  
    7 1

    Osobně se mi nelíbí poziční hra Vlčka, takže Ogbu má hodně práce vpravo, Kobylík kritizuje Zimu, no hrát derby s malými stopery Vlček a Holeš, to by se Priskemu líbilo. Bořil bojuje, ale rychlostně nestíhá. Jindra to nemá lehké. Kuchta je v laufu a navíc ty jejich rychlá křídla. Baník nehrál kompletní, tu výhru bych nepřeceňoval.
    Nedivil bych se. kdyby šel Holeš vyztužit zálohu, protože nás Sparta 4 zápasy už přehrávala a Koubek to také takhle hraje. Něco mi říká, že rozhodne Zafi.

    • Re: Hodnocení slávistů - 31. kolo

      Radek097 (přítel SN)     před 7 měsíci 09.05.2024 08:24 |  
      0 0

      U Vlčka narážíš na tento konkrétní zápas anebo když hrává na pravé straně ve čtyřčlenné obraně?